Volledige versie bekijken : Andrea (Bulgaarse)
mynasch
8 juni 2024, 16:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
andrea (Bulgaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:super slanke "outgoing"dametje. Leuke meid. helaas geen kamer mee genoten...
mynasch
8 juni 2024, 16:47
frele dame. zeer fraai gebouwd. engels is matigjes, maar prachtige glimlach. Op mijn verlanglijst....lijkt overgekomen uit Babylon (maar daar was geen paspoort)
cameltoe slide
9 juni 2024, 00:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Andrea (Bulgaarse)
Leeftijd:25 years (her own info)Taal:English (enough to discuss the service)
Haarkleur:dark hairHaarlengte:long up to the bottom
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:very slim
Tatoeage:not directly visible Lichaamsdeel:
Piercing:not directly visible Lichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:no
Kleur ogen:brownHerhalingsgevaar:
Prijs: 100 euroTijdsduur: 30 minuten
Service:
Extra info:Overall, a very beautiful woman: beautiful face, beautiful long dark hair, exceptionally beautiful breasts, a beautiful, attractive slim figure. Expensive at 100 euros for 30 minutes and 150 euros for 60 minutes. However, she only offers a limited service. She doesn't like kissing (her own info), doesn't offering ball licking. She was one of the three most beautiful women in the club Golden Gate and no guest wanted to take her for a room. She hunts the guests and not the other way around. Andrea manages to finish a room in under 20 minutes. My conclusion: very nice appearance and limited service. After what I saw, I was too cautious to try a room with Andrea. Pay for your own experiences with her.
Tjeppah
9 juni 2024, 06:05
Die verft haar haar in de club. :biggrin: Op dezelfde dag veranderd van donkerblond naar donker haar.
cameltoe slide
18 juli 2024, 22:24
Die Textpassage zu Andrea aus meinem Bericht zu meinen beiden Besuchen im Golden Gate:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Golden-Gate-Algemeen&p=844652#post844652
Als optisches Highlight empfand ich bei meinem ersten Besuch Andrea aus Bulgarien, die ich bei meinem zweiten Besuch nicht mehr gesehen habe. Eine außergewöhnlich schöne junge Frau, zu der ich bereits ein Profil in diesem Thread veröffentlicht habe.
Bei Andrea stimmt optisch ziemlich viel, bis auf den Service, den sie anbietet, für das Geld, dass sie aufruft. Ein schönes Gesicht, umrahmt von dunkelen langen Haaren, ein außergewöhnlich formschöner B-Cup-Busen, eine schöne schlanke Figur, ein bezauberndes Lächeln mit weissen Zähnen im Verkaufsgespräch. 100 Euro für 30 Minuten sollen es sein. Dafür bietet sie leider nur einen eingeschränkten Service an. Andrea küsst nicht gerne und bietet kein Eierlecken an für diesen Kurs.
Andrea war sicherlich eine der drei schönsten Frauen im Club und kaum ein Gast wollte mit Andrea aufs Zimmer. Erstaunlich und informativ zu gleich, wenn eine schöne Frau die Gäste jagdt und nicht dauergebucht ist! Als ich Andrea mit einem Gast im Erdgeschoss aufs Zimmer gehen sah und sie in weniger als 20 Minuten wieder an der Theke zu sehen war, erübrigte sich für mich ein Zimmergang mit diesem Optik-Schuss.
cameltoe slide
17 augustus 2024, 17:56
Die verft haar haar in de club. :biggrin: Op dezelfde dag veranderd van donkerblond naar donker haar.
Either the forum colleague in question had a bad memory or a hallucination (fata morgana) or Andrea (Bulgaria) likes to dye her hair from black to blonde and back to black again. Today the forum colleague @ksie gives a hint about her current hair color.
De haarkleur van Andrea was donker.
Vooraf had ze de prijs van 100/30 en 150/60 duidelijk gecommuniceerd (inclusief zoenen waarvoor sommige andere meerprijs voor vragen). Ik kan daar dus ja of nee tegen zeggen. Wat dit betreft geen verwijt naar de dame.
@ksie gives more information about his room with Andrea:
Ook ik heb op 16-8 gebruik gemaakt van mijn vrijkaart (waarvoor dank). Ik ben er geweest van circa 13.00 tot 22.00.
Ik heb gekamerd met Andrea (slanke Bulgaarse van 22 jaar) en Maya (slanke Roemeense). Met Andrea had ik een uur afgesproken maar na 40 minuten was ze klaar om te gaan. Hierover wel kort gesproken maar de sfeer werd er hierdoor niet beter op.
Ze was wel regelmatig op de kamer maar het duurde bij haar meestal 15 minuten of 40 minuten.
Tjeppah
17 augustus 2024, 18:06
Either the forum colleague in question had a bad memory or a hallucination (fata morgana) or Andrea (Bulgaria) likes to dye her hair from black to blonde and back to black again. Today the forum colleague @ksie gives a hint about her current hair color.
@ksie gives more information about his room with Andrea:
Dit had ik geschreven omdat je een andere haarkleur in het paspoortje had geschreven dan dat mynash dat een dag ervoor had gedaan