PDA

Volledige versie bekijken : Selina



hete pee
29 april 2007, 10:39
Hoi iedereen,

Heeft er iemand ervaring met selina in borsbeek?
dit is de link http://www.comonline.be/klanten/selina/index.htm

Alvast bedankt voor de info

099
1 mei 2007, 12:23
heb haar over de jaren dikwijls een belletje gegeven maar nam nooit op, dus geen ervaring

hete pee
1 mei 2007, 18:58
heb haar over de jaren dikwijls een belletje gegeven maar nam nooit op, dus geen ervaring

bedankt, ik heb hetzelfde probleem oftewel is ze vrij druk bezet oftewel is ze gestopt

stafke
3 mei 2007, 21:19
ben er vorig jaar nog eens geweest. Is een correct wat ouder vrouwtje en ziet er voor haar leeftijd nog goed uit. Is wat stil uitgevallen, maar eenmaal in aktie is ze soms niet te stoppen.

099
11 mei 2007, 12:42
Hoe is het dan gelukt haar aan de telefoon te krijgen ?

hete pee
11 mei 2007, 15:48
ik heb gisteren geprobeerd om haar te bereiken en ze nam terug op.

Blijkbaar had ze de dagen ervoor vrijaf genomen.

Volgende week heb ik een afspraak met haar.

greetzzz

hete pee

099
24 mei 2007, 15:15
En hete pee hoe is de afspraak verlopen ?

hete pee
11 juni 2007, 17:45
Sorry voor het late antwoord maar ik ben met vakantie geweest

Het is een vriendelijke dame, maar niet van de mooiste, en zeker niet de dame van de foto's.

Ze is echter bij het binnenkomen vrij schuchter, maar eens uit de kleren en op het bed komt ze echt los.

Het pijpwerk is voortreffelijk en er zijn verschillende standjes mogelijk.

Enig minpunt ik heb de dame zich niet zien wassen niet voor en niet na.
Als klant krijg je hiervoor wel de gelegenheid.

alhoewel ik moet zeggen dat ze fris rook.

Anaal is niet mogelijk

Ik hoop dat iedereen hier iets aan heeft

Marius
5 augustus 2007, 15:06
Heb haar bijna drie jaar geleden ontmoet.Ze ziet er niet helemaal zo uit zoals op die ene foto. Ze ontvangt in een appartementje,ze vraagt gelijk als je binnen wil komen of je wat wil drinken. Geen douche vooraf,maar zij rook heel lekker.
Op een wat oudbollig bedje,zijn we toen begonnen aan een hartstochtelijke vrijpartij.Ze kleedde me uit en begon dan zeer lekker en prettig te kussen.
Ik kleedde haar uit en ze had wel een paar mooie borsten,waar ik alles mee mocht doen,mijn hand dwaalde al gauw af naar haar poesje,wat al een beetje nat geworden was. Heb haar dan maar is lekker gebeft en dat smaakte goed.
Ze liet haar handjes en mondje niet onbetuigt en dan na enige tijd heb ik haar in verschillende standjes genomen,wat na een tijdje een flinke explosie bij mij te weeg heeft gebracht. Je hebt het gevoel met haar dat ze ervan geniet en voor de prijs hoef je het niet telaten. Een klein beetje jammer is haar toestand van haar gebit,ze heeft niet de mooiste tanden. Maar toch een aanradertje voor een zee aangenaam uurtje.