Volledige versie bekijken : Maja (Roemeense)
Tjeppah
14 juni 2024, 19:50
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Maja (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik, Hand, Voet, Zij
Piercing:JaLichaamsdeel:Neus
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:80 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:Prima service gehad al merk je wel dat ze pas 2 maanden in dit vak. Voorheen in Livingroom gewerkt
Tjeppah
14 juni 2024, 19:54
Prima sessie met haar gehad in Livingroom en nog niet in Goldengate. Aangezien ze momenteel hier werkt het paspoortje onder deze club gemaakt. Lieve, erg mooie meid met eerlijke service. Doet erg haar best om het naar je zin te maken en dat doet ze prima al merk je soms wel dat ze dit werk pas een paar weken doet. Pijpen deed ze prima en met veel inzet. In livingroom haar toen 50/30 min betaald. Haar prijs in Goldengate is 80/30 min en 150/60 min
Laatbloeier
4 september 2024, 18:41
Ook ik ben zeer te spreken over Maya. Een mooie meid, aardig, goed om mee te praten en goed om het bed mee te delen. In elke positie voelt Maya's lichaam heel lekker aan en is ze goed te bewonderen. Tegen mij vertelde ze dat ze 20 jaar is, dat lijkt me ook eerder het geval dan 18. Ik had ook de indruk dat ze blauwe ogen had, maar ik sluit niet uit dat ik afgeleid was door een heleboel andere lichaamskenmerken. Ze had ook nog fraaie, recente (want wat gevoelige) piercings, in haar navel en clit. Een topper in de dop.
WANDELAAR5
4 september 2024, 18:43
Ze heeft zeker blauwe ogen.
Tjeppah
4 september 2024, 19:16
Ze is net 19
Pompuy24
4 september 2024, 19:24
gewoon lekker
MeesterMixer
4 september 2024, 21:54
Klinkt goed, eindelijk weer eens een jong meisje dat goed tongzoent, milieu vriendelijk pijpt en dat voor 80 euro! :cool:
WANDELAAR5
4 september 2024, 21:55
Klinkt goed, eindelijk weer eens een jong meisje dat goed tongzoent, milieu vriendelijk pijpt en dat voor 80 euro! :cool:
Tongzoenen zit helaas niet in haar pakket. In ieder geval niet met mij. En ook niet bij Tjeppah en ook Laatbloeier vermeldt het niet.
MeesterMixer
4 september 2024, 22:06
Tongzoenen zit helaas niet in haar pakket. In ieder geval niet met mij.
Ah, dat is dan al gelijk weer een no-go..............dacht even dat het 10 jaar geleden was, en dit bij de standaard service hoorde in vrijwel alle (goede) clubs.....
ijsbeer11
5 september 2024, 06:38
Is ze weer terug in GG dus?
WANDELAAR5
5 september 2024, 07:38
Is ze weer terug in GG dus?
Zie mijn verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Golden-Gate-Algemeen&p=848483#post848483
ijsbeer11
5 september 2024, 12:38
Excuses, ik was weer zo gulzig om eerst dit draadje te lezen
Laatbloeier
5 september 2024, 17:33
Tongzoenen was er helaas ook bij mij niet bij met Maya. Een minpuntje inderdaad. Daar staan wel heel veel pluspunten tegenover.
Tjeppah
16 september 2024, 06:09
Vorige week weer een prima sessie gehad met deze mooie lieve meid. En inderdaad ze heeft blauwe ogen en geen bruine waarvan ik eerder overtuigd was.
The Joker
6 november 2024, 23:34
Heeft ze nu halflang stijl haar in YY?
Ik vandaag met een meid geweest die dacht ik Mayra opschreef op de lijst, maar ik zat in het GG topic, vandaag mijn vraag...