PDA

Volledige versie bekijken : Freude39, Algemeen (2019)

Wiseguy19
5 januari 2019, 16:36
Heeft iemand inmiddels al weer nieuws over deze club ?

Ik ben eigenlijk van plan om volgende week vrijdag hier naartoe te gaan.

Piet Plezier
5 januari 2019, 17:02
Heeft iemand inmiddels al weer nieuws over deze club ?

Ik ben eigenlijk van plan om volgende week vrijdag hier naartoe te gaan.

voorlopig is de verwarming nog stuk

boo
5 januari 2019, 18:08
Is nog niet open Piet ...... Maar zal niet zo heel lang meer duren denk ik

Wiseguy19
6 januari 2019, 21:46
Laten we maar hopen dat ze weer snel open gaan.
Heb het toch altijd wel erg naar m'n zin daar.

schoolmeester
7 januari 2019, 05:36
Met die strenge winters tegenwoordig draaien die verwarmingsmonteurs ook overuren...…

Groet, schoolmeester.

boo
10 januari 2019, 13:39
Laten we maar hopen dat ze weer snel open gaan.
Heb het toch altijd wel erg naar m'n zin daar.

Kan nog wel ff duren Wiseguy .... Freude is gesloten om de dames te verspreiden over de andere RTC's tijdens kerst en Oud&Nieuw. Ik ben zelf twee keer in Venus geweest en de bezetting was niet best. Ik denk dat ze wachten tot de meiden weer terugkomen en dan Freude weer opengooien.

Vind het zelf ook een fijne club (geweldige herinneringen), maar ik heb het idee dat de service echt minder is dan in de andere RTC's.

Groeten, BOO

vrije jongen
11 januari 2019, 21:38
15e weer open volgens hun eigen werbung

mynasch
17 januari 2019, 16:37
en? al wat te doen alhier?

vrije jongen
17 januari 2019, 17:11
Volgens FC 19 dames vandaag. Arabella en ludertreff lijken op het moment gesloten te zijn om Freude te kunnen bevolken

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

Philoe
23 januari 2019, 14:57
Na de her-opening weer bezocht. Ongeveer 18 dvp's aanwezig, dus keuze genoeg.
Eerste keuze viel op een wat onwennig lijkende zeer slank meisje met mooie ronde stevige borsten en een heel klein bipsje. Gezicht niet echt knap.
Ze bleek Julietta te heten en uiteraard uit Roemenie. Ze spreekt werkelijk geen enkel woord duits of engels. Zelf praat ze voluit Roemeens tegen me, ervan uitgaande dat ik het begrijp. Niet dus.
Op de kamer echt lastig om afspraken te maken, dus maar gewoon 'aan de gang' gegaan. Zeliet nog haar ID zien om te laten zien hoe jong ze was. Geboren in 1999.......Ze was zeer meewerkend in standjes, vingeren, zoenen. Anaal niet mogelijk. Ze leek te genieten, maar misschien wel wat toneel erbij. Na 25 minuten klaargekomen.Wat mij betreft was dit een prima kamer.
Twee kamer werd Isabella. Een nors en ongeinteresseerd kijkende 27-jarige roemeense. Zit de hele dag stil in de hoek en doet niet aan jagen. Kijkt niemand aan en zit veel in haar telefoon. Desondanks toch voor haar gekozen omdat ik haar fysiek aantrekkelijk vond. Redelijk slank en wat grotere slappe borsten.
Ook dit bleek een goede keuze want ze ontdooide direct op de bank en ook op de kamer. Lekker zoenen en pijpen en al zittend op me lekker klaargekomen.

seksenfun
23 januari 2019, 20:48
te fute = neuken
sarut sarut = tongzoenen (niet te verwarren met de gewone kus: pup)
hide camera = op kamer gaan
bani = geld
cincizeci = 50
vagabond versus curva = jezelf versus slet
continua = doe maar voort
mai (mult) = meer
...

crosby3
25 januari 2019, 12:31
Gisteren toch maar weer eens naar Freude getogen. Twijfelde tussen By Night en Freude maar toen ik las dat er 20-30 Dames in Freude waren omdat Arabella is gesloten gekozen voor de laatste.

Bij binnenkomst hing er niet zo'n beste sfeer, man achter de bar draaide Roemeense metal muziek en de Theke stond tegen een dame te schreeuwen omdat ze een muziekje op haar telefoon afspeelde.:frown:

De deur werd open gedaan door Julietta, een jong meisje dat door haar skinny lichaam met B+ cupmaat zeker op valt. Na een badjas met vlekken en handdoek met bruine vlekken :bibber_2: te hebben ontvangen naar de douche gegaan. Bij bovenkomst de bordjes geteld en er waren 20+ dames aanwezig rond 10.45 in de ochtend, niet slecht.

Ik liep een rondje maar niets kon mij echt bekoren, veel dames met hangende borsten, geen borsten of grote borsten maar nog grotere buik. Julietta zat nog bij de ingang en ik zag een oude grijze beer daar de kat uit de boom kijken.
Mijn observatie is dat hoe ouder en grijzer de beer, hoe jonger de meisjes zijn die ze kiezen dus ik ging snel naast Julietta zitten en zag de teleurstelling bij de Teutoonse Opa.

Helaas spreekt Julietta geen Engels, Duits, of iets anders dan Roemeens. Na wat zitten en weinig actie haar naar de kamer meegevraagd.
Ik heb met haar wat geknuffeld en gezoend terwijl ze continue in het Roemeens bleef kletsen... er zat geen rem op. Erotisch gehalte was laag maar het is gewoon een heel lief onschuldig meisje, rechtstreeks van waarschijnlijk het platteland geimporteerd.
Ook ik kreeg de ID kaart te zien en ze vroeg hoe oud ik was etc. etc.

De enige manier om haar de mond te snoeren was om er snel een leuter in te steken, na een condoom er om begon ze te kluiven. Niet slecht maar ook niet top.
Vervolgens haar in haar enorm strakke poesje genomen in meerdere standjes tot ik klaar kwam. Geen idee hoe lang ik weg was maar bij terugkomst 50 euro gegeven voor de moeite.

Tijdens mijn sauna bezoek kwam Opa bij me zitten en vragen het het was geweest. Daarna onder het mom van "Ik ben geen racist maar....." alles wat fout gaat in Duitsland aan moeten horen.
Na deze deprimerende sauna beurt had ik eigenlijk mijn spullen moeten pakken maar tegen beter weten in toch gebleven. Er was nog 1 jong meisje dat ongelooflijk mooi was om te zien maar omdat ik al 1 skinny gedaan had wilde ik een paar grote tieten scoren.

Mijn oog viel op een dame met kastanjebruin haar en grote borsten, die Turkse bleek te zijn. Helaas naam vergeten. Deze dame naar de kamer gevraagd nadat ze mij gelijk stijf had getrokken op de banken maar bleek een teleurstelling.
Gevraagd of dame bovenop wilde klimmen en dat deed ze.... helaas was ze dikker dan ik had ingeschat en elke keer als ze op mijn buik neerplofte dacht ik dat mijn darmen zouden scheuren. Uiteindelijk maar gevraag of ze het met de hand wilde afmaken.
Ik gaf haar ook 50 euro maar vanwege tegenvallende prestatie wilde ik wisselgeld zien. Dat moest ze bij de Theke omwisselen waarbij ze de volle laag kreeg toegeschreeuwd omdat ze zelf voor wisselgeld had moeten zorgen.

Al met al blijft de Freude een schim van wat het ooit was. De mensen achter de bar zijn niet meer sociaal, de handdoeken en badjassen zijn smoezelig en de dames moet je geluk mee hebben. Het enige wat mij hier aantrekt is dat de dames je met rust laten, je kunt zitten zonder telkens te worden lastig gevallen, iets dat in andere clubs minder goed is afgesproken.

flatchestlover
30 januari 2019, 10:37
Dus het ziet er qua dames goed uit bij Freude Crosby3.

Mij intreseerd jouw opmerkingen , geen borsten en 1 ongelooflijk jong meisje.

Nu dus de vraag , er zijn meiden zonder borsten bij Freude en dat ene jonge mooie meisje ook zonder of kleine tietjes.

Ik ben over 4 weken terug van een reis in het buitenland , dus ik zou gezien mijn voorkeur dringend naar Freude moeten .

Ik hoor als je wilt reageren

crosby3
2 februari 2019, 15:19
Dus het ziet er qua dames goed uit bij Freude Crosby3.

Mij intreseerd jouw opmerkingen , geen borsten en 1 ongelooflijk jong meisje.

Nu dus de vraag , er zijn meiden zonder borsten bij Freude en dat ene jonge mooie meisje ook zonder of kleine tietjes.

Ik ben over 4 weken terug van een reis in het buitenland , dus ik zou gezien mijn voorkeur dringend naar Freude moeten .

Ik hoor als je wilt reageren

Helaas voor je, de skinny meisjes daar hadden allen minimaal a-cup.

Maar in Babylon Elsdorf heb ik ze wel zien lopen.

B.v. Gabriella

https://www.saunaclubs.org/b/360/03.jpg

flatchestlover
7 februari 2019, 08:38
op naar Babylon dus

taka22
12 maart 2019, 01:21
Vorige week zaterdag, heb ik voor het eerst een bezoek gebracht aan de freude 39, aangekomen rond 6 uur voor de deur geparkeerd, daar stond niemand, ik denk dat iedereen in de parkeerplaats stond uit het zicht, voor mij maakt niks uit, niemand die mij kent in Bochum:biggrin:Bij de binnenkomst doet een naakte dame de deur open, en wijst op een stapel badmantels, kan je gelijk je eigen maat kiezen.
Bij de receptie een aardige dame, die geeft na ontvangst van de entree geld 30 euro, een handdoek, en zegt dat de kleedkamers beneden zijn. en dat de aanwezige dames zelfstandig werken en zelf de prijs bepalen.
Het is een grote club ziet er goed uit, voorin grote zitruimte, achter is een grote kino, massage kamer, gewone kamers (27 stuks), nog een kleine zitruimte en frisdrank automaat, sauna en "dampfbad" ziet allemal heel mooi en verzorgd uit.
De dames lopen allemaal naakt rond, de line up is redelijk van alles aanwezig van kort en dik tot lang en mager (skinny), er waren een paar dames op leeftijd 30-40 en de rest 20ers , geen uitspringers (spetters) ik schat dat er 20-25 dames aanwezig waren en even veel beren.
Eerst een kopje koffie genomen nemen en de boel zitten bekijken, de meeste dames hadden niks te doen, alleen eentje was continue bezit, Simone heet ze, zij draagt een zwarte bril en heeft lang zwart haar, grote kont, en staande B tieten.
Mijn keuze is gevallen op Cindy een 22 jaar dame, lange haar, A/B tieten die geen last hebben van de zwaartekracht :), na een korte PS, naar de kamer 21, grote kamer grote spiegel aan de zijkant, de gebruikelijke sleutel aan de buiten kant ontbreekt, er zijn bij de deur twee verlichte knopjes, groen en rood dit lijkt mij een beter systeem dan de sleutels, Cndy is heel lief, begonnen met TZ, dan heeft zij gevraagd "muschi lecken" ja graag, zij kreunt niet, maar wordt wel nat:biggrin:, daarna een BJ, doggy, missio, en zijwaarts, (zij op de zij en ik achter) dat zag er heel heel geil uit in de Spiegel, daarna schoonmaken, en knuffelen, lange AS geen tijddruk, toen ik heb gevraagd hoe lang we bezig waren heeft zij gezegd weet ik niet ik heb niet op klok gekeken, dat maak ik voor het eerst mee.
Afrekenen heel netjes ik heb 50 gegeven en zij gaf 20 terug dus heb ik 10 fooi gegeven, zij is het waard, zeker aan te bevelen.
Even naar de sauna, douchen en een drankje genomen, toen was het 12 uur ben ik naar huis gegaan.
Freude 39 is zeker voor herhaling vatbaar.

15 april 2019, 10:06
Afgelopen zaterdag (13 april) was ik al vroeg op pad voor een kort werkbezoek in de buurt van Bochum. Het werkgedeelte snel afgehandeld en het leek me leuk om Freude weer eens te bezoeken. Even na 10 uur aangekomen, dertig euro afgetikt, omkleden, douchen (fijne douches) en hup weer naar boven op zoek naar een lekker kippetje. Kopje koffie ingeschonken, bankje opgezocht en rustig alles eens aanschouwd ... :cool:

Het eerste uur druppelden de klanten en de dames gestaag binnen. Rond de klok van 11:00 uur waren er een tiental dames aanwezig en ongeveer evenveel beren. De dames waren tot dan toe niet helemaal mijn smaak. Net niet strak genoeg. Iets te gezellige buikjes en net iets teveel hangende borsten ... :frown: Gelukkig wandelde op dat moment een "aha, dat is mijn type meiske" de grote ruimte binnen ... :) Niet geaarzeld en meteen maar naast haar gaan zitten en me netjes voorgesteld. Zij bleek Kathy te heten en wat volgde was een prettig gesprek in het Engels over voornamelijk eten. Je moet toch ergens over praten ... :biggrin:

Kathy is een mooi meisje van net in de twintig, mooi gezicht, strak lichaam met grote siliconenborsten. Daar moet je van houden maar ik vind het op z'n tijd wel lekker. Op de kamer volgde een redelijk goede sessie. Kathy was wat afwachtend. Maar gedurende het uurtje kwam ze wel steeds meer los. Ze heeft me heerlijk langzaam gepijpt, wat erg lekker was. Haar poesje smaakte geweldig en ik heb haar dus langdurig gebeft. Uiteindelijk na een uur mijn zwemmertjes de relatieve vrijheid gegeven in een liggende positie van achteren.
Niet de beste sessie ever maar het was 'fun' en lekker. Ik zou zeker met haar nog wel eens een rondje willen rollebollen ...:freu:

Eigenlijk was ik van plan de hele middag in Freude te verblijven maar ik moest ook nog even wat doorlezen voor mijn werk. Helaas is het lichtgehalte binnen van dien aard dat lezen nagenoeg onmogelijk is. Daarbij had ik ook wel veel trek gekregen. En eten en Freude is niet echt een goede combinatie. Daarom maar besloten om te verkassen naar het dichtbij gelegen Salome in Herne. Was ik al een paar jaar niet meer geweest. Eens kijken hoe het er daar tegenwoordig aan toe gaat ...

Fout, fout, fout, stupid mistake, wat een baggermiddag zou dit uiteindelijk worden ... :angryfire: Kort samengevat. Iedereen was daar chagerijnig, geen sfeer. De enige uitzondering was de dame die het eten verzorgde. Zij was aardig en het eten was best okay.
Qua sex twee waardeloze sessies gehad. Ja, het was weer raak, hoera, afwerksex eerst met Fiona en daarna met Roberta, voelde me letterlijk en figuurlijk genaaid. Ter relativering; some you win, some you lose en ik heb nog even kunnen werken ... :biggrin: Jammer, ik ga deze club nu wel van mijn bezoeklijst afstrepen.

Nog even terug (niet letterlijk) naar Freude. Ik heb iets met deze toko. Ik kom er niet al te vaak en soms heb ik er echt waardeloze sex maar toch is er iets ongrijpbaars aan deze tent wat ik leuk vind.

... :rolleyes:

Kwakje
16 april 2019, 20:02
Iets nieuws
Op woensdag was ik weer op zoek naar iets anders.
Freude39 nog nooit geweest dus op weg naar de Freudenberg in Bochum.
De spanning om zo een eerste maal een nieuwe club binnen te stappen geeft toch wel een kleine kick.

De weg er naartoe
Aangekomen in de FreudebergStrasse reed ik eerst de club voorbij, wat verderop aan één of andere vleesmarkt omgedraaid.
Het vlees moet daar erg goedkoop zijn want ik zag allersoort Duitsers en wannabe Duitsers met zware zakken naar buiten sleuren.

Nummer 42, 40,... dus volgende moet het zijn, het ziet er eigenlijk uit als een oud magazijn zonder enige aanduiding. Maar een deur met een ijzeren hek voor deed me vermoeden dat daar iets verscholen lag.
Mijn vermoeden was juist, na het aanbellen ging het hek open, de deur ook en daar stond de eerste naakte nimf me op te wachten.
Ik kreeg een badjas in mijn pollen gedrukt en daar stond ik dan. Uhm en nu?
Wat verder zag ik een bar met soort balie dus daar maar naartoe. Naam vroeg de theke en ik overhandigde haar wat pleuroos (30) en kreeg daarvoor een sleutel en handdoekje in de plaats.
En weg was ze. Wat nu?
Ik had natuurlijk wat ingelezen en herinnerde me iets van in de kelder. En toevallig zag ik een trap dus daar maar op af.
Inderdaad Umkleide stond er aangeven dus ik naar beneden.

Wat over de club
Het is een grote club en best aangenaam om te vertoeven. Ruimte zat en hoekjes genoeg om je terug te trekken als je wat rustiger wil zitten.

De barruimte waar ook de kluisjes te vinden zijn en wat drankautomaten en koffie staan. Hier vind je ook enkele dames.

Het eetgedeelte waar je wat voorverpakt patisserie vindt en eieren en bifi worstjes. Dit is dan ook alles. Er staan wel kaarten en menu's om wat pizza, pasta, ... outdoor te bestellen.

De louncheruimte. Hier zitten de meeste dames en kan je zelf rustig relaxen en wat rondkijken. Rustig een dame uitzoeken. Soms wordt er wat subtiel geanimeerd maar de regel is
dat je gewoon bij de dame naar keuze in de zetel kruipt.

De kino is zeker een hoekje waar je wat rust kan vinden. Er zijn enkele zetels en een grootte ligweide. Van het vele relaxen werd ik wat moe en heb daar een lekker dutje gedaan.

De kamersectie, hier vinden we het gross van de kamers. In totaal 27 dus wachttijden hoef je hier niet te verwachten.

Het welnessgedeelte is een prima relaxte zone met een goede sauna en douches. Een voetbadje kan je ook nemen met een kabbelend muziekje in de achtergrond. Stoombad was wel defect.

Toileten vind je in het hele pand dus voor de veelpissers makkelijk of als je rustig een grote boodschap wil achterlaten ook geen probleem.

In de kelder bevindt zich dan de locker zone en nog wat douches.

Wat over de sfeer
Die is relaxt en toen ik er was rustig (woensdag 11.00-20.00)
Zowat 18 dames en zowat 1beer/uur dus om 11.00 11beren om 20.00 zowat 20 beren.
Iets te rustig eigenlijk voor de dames maar ik hoorde weinig gezeur. Normaal wel iets drukker naar ik vernam.

En dan de dames
Van alle pluimage wel iets. Van nog geen 1m50 tot wel 1m80. Van amper 35kg tot 95kg. Blond, zwart en zelfs een rosse. Roemeens uiteraard in de meerheid gevolgd door Bulgaars.

Alis
Haar subtiele teasen beroerde een snaar dus speelde ik het spelletje graag mee. Duits en Engels amper machtig maar ze praatte er niet minder om. Een Roemeense spraakwaterval, ik begreep er niet al teveel van maar het was wel lachen.
Mooie blinkende ogen en een Pocahantas staart. Als je van mooi gevormde en stevige billen houdt dan is dit je girl.
Tongzoenen was al prima in de bar, piemelmans kwam met een brede glimlach vanonder de badjas.
Op de kamer niets aan te merken. Die was zeer goed. Als ik er nu over nadenk graag weer.

Twee dames waarvan hun lijfje me welk extra aansprak. De eerste was Juiletta, amper 40kg volgens mij maar met een stel prachttieten. Gezichtje vond ik iets minder maar wat me voornamelijk afschrok was het lopen als ze van de kamer af kwam en het lopen voor bedlaken als ze de kamer opging. Te gehaast.

Sindy
De andere dame was Sindy. Mooi lijfje en aardig gezichtje. Ook vlotte babbel in het Duits en kan ook wel wat Engels.
In de zetel een babbel maar ergens kreeg ik geen goede vibe.
Toch maar de kamer op. Ik wou wat rustiger dus op voorhand (duh?) 40 minuten aangegeven. Eerst massage voor madam want de dag voordien had ze met zware shoppingbags moeten sleuren.
Ik ben de beroerste niet en ze reikte me een flesje massage olie en ik kon wat kneden en verkennen.
Ondertussen was er wat gejammer wat mijn mood niet ten goede kwam.
Omdraaien en toen kreeg ik de opmerking dat haar borsten gevoelig waren en dat ik daar best afbleef. (Dang, daar gaat ie). Haar gezicht mocht ook niet aangeraakt worden want dan viel mevrouw in slaap.
Ok kluif jij dan maar, piemelmans ging nadien in half erecte toestand het poesje in. Heb dan maar een orgasme gefaked.
Nope dit was een flop.

Wat mokkend de ijsbeer uitgehangen en rondgekeken met een kritisch oog of ik nog een gokje zou wagen.
Eén dame vond ik wel leuk, typisch Kwakjes type, enkel wat hangsporen deden me twijfelen.
Toch maar de gok gewaagd.

Andra
Ik nestelde me naast haar en ze fleurde helemaal op. Lieve jonge aardige meid (19j). Aangename pre-sales.
Op de kamer wat gibberig, de kamer naast ons kletsende billen waar ze zonodig opmerkingen tegen haar vriendin op moest maken. Niet echt bevorderlijk voor de ketser.
Voor zo een jonge meid had ik toch een strakker velleke verwacht maarja volgende keer beter keuren op voorhand.
Toch was ze nog aangenaam gezelschap en matig tevreden de kamer verlaten.

Hoe moet het nu verder
Toch weer een ervaring rijker en ik snap dat dit vroeger wel eens een topclub qua service kan zijn geweest. Er hangt zo best wel een geile sfeer. Dat caberdouchke achtige en natuurlijk FKK dames dragen hier ook aan bij.
Voorlopig wacht ik nog even voor ik terugkom omdat er geen dame is die me zo triggert dat ik absoluut terugmoet.
Geen buiten hier dus lijkt mij ook beter voor op een druilerige dag.

flatchestlover
17 april 2019, 12:38
En dan de dames
Van alle pluimage wel iets. Van nog geen 1m50 tot wel 1m80. Van amper 35kg tot 95kg.

Die van anmper 35 kg , is zeker ook die van nog geen 1m50 , kwakje , was dat ook toevallig eentje met zeer kleine tietjes.

Weet je ik ben begin mei weer in nederland voor een tijdje en zoek dan DE club waar ik : nog geen 1m50 en anmper 35 kg zoek.

Laat je wat weten als je wilt

blauwebeer
29 april 2019, 18:30
Bij aankomst omstreeks 19.55 uur stond een rij van 15 mannen trappelend van ongeduld aan het hek te wachten om deze tempel van ontucht aan Happy Hour tarief van 10 euro te betreden.
Eindelijk binnen blijkt dat het interieur gedurende de voorbije jaren vrijwel ongewijzigd bleef en de tand des tijds vrij goed doorstaan heeft – sommige meisjes daarentegen hebben van deze tand nog geen last want zijn nog jonger en slanker dan voorheen met getaande huid en staande tietjes in combinatie met puffy tepeltjes.

In totaal kijken een 25-tal paar ogen de in grote getale aanwezig zijnde ijsberen smachtend aan en Blauwebeer besloot dan ook zeer snel op vergelijkende wareninspectie te gaan.
In deze club geen arrogante, ontwijkende blikken maar een vriendelijke glimlach of een uitnodigend gebaar om samen op de zetel plaats te nemen.

Na wat sofa-surfen trokken Christina’s expressieve ogen hem als een magneet na haar bankje. Na een kort inleidend gesprek begon ze haar verleidingsritueel. Haar zachte lippen raakten de zijne, haar hand ging zachtjes onder de badjas en toen ze zag dat het goed was begon ze hem subtiel te tongzoenen – dit was hét signaal om een fickbox op te zoeken. Deze meid houdt van een stevig potje tongworstelen, heeft totaal geen aanrakingsangsten, kan perfect deepthroaten en een likbeurt ten zeerste appreciëren, kortom een geslaagde kamer met deze sympathieke Roemeense meid. Op de weg naar de receptie wat Roemeens gegiechel tegen een natuurlijk-schoon collegaatje en een correcte afrekening aan de kluisjes.

Ondanks het late uur, maar omwille van de aanwezigheid van zoveel aantrekkelijke poppetjes, besloot Blauwebeer nog een laatste uitspatting te wagen en na een aantal verkennende gesprekken leek de natuurlijk-Roemeense schoonheid hem de beste optie. Ze wou absoluut niet kwijt wat Christina in haar oor fluisterde; de inleidende schermutselingen op de bank lieten hem een rustige einde-dag-sessie vermoeden maar eens op de kamer smolt ze volledig en gaf ze het beste van zichzelf.
Ze stelde zelf standjes voor waarvan hij totnutoe alleen maar durfde dromen. Voor het moment is dit zijn favootje in deze club.

Freude39 richt zich absoluut niet tot de Boergondische medemens die het liefst de ganse dag zich volpropt en op de bank hangt dan wel tot de clubganger die houdt van degelijke service met goed uitziende Roemeense vrouwtjes die niet te beroerd zijn om degelijke service aan faire prijzen, zonder upsellingtoestanden te bieden. De destijds aanwezige Russische, Poolse en Braziliaanse meiden hebben ondertussen plaats gemaakt voor Roemeense en Bulgaarse meisjes, maar in Freude39 blijft de service meer dan gemiddeld in vergelijking met de andere Duitse saunaclubs.

flatchestlover
30 april 2019, 07:16
Blauwebeer , je schrijft 19,55 , betekend dat het pas om 20.00 uur open gaat en niet meer overdag

vrije jongen
30 april 2019, 08:13
Om 8 uur begint happy hour

blauwebeer
30 april 2019, 08:48
Blauwebeer , je schrijft 19,55 , betekend dat het pas om 20.00 uur open gaat en niet meer overdag

Freude is sinds mensenheugenis een dagclub, maar vanaf 20.00 uur geraak je op maandag tot en met donderdag voor een tientje binnen.

freek12000
30 april 2019, 15:09
In vind de service in Freude39 er de laatste tijd iets op achteruitgaan, vroeger kon je met welke meid dan ook alles doen wat je wilde op de kamer, tegenwoordig remmen ze je nogal af. Ervaren jullie dat ook zo ?

Philoe
30 april 2019, 19:45
Vandaag twee (voor mij) nieuwe dames gechekt;
1. Rose. Superslank meisje met twee grote siliconen jetsers. Gegaan voor de looks en de porno tieten. Presales matig, enkel een beetje zoenen, wel met tong. Op de kamer een drama; mocht haar toeten niet kneden of zoenen omdat ze pijn deden. Vertelde dat de siliconen vervangen moeten worden. Mocht ook niet aan haar kutje kome of likken omdat ze er een nieuwe piercing in heeft zitten.
Enigste plus was het tongzoenen. Op zn hondjes met uitzicht op kleine bipsje klaargekomen.
2. Deliah. Klein ietwat gevuld meisje met grote borsten voor haar kleine figuur. Goede kamer met lekker zoenen en met borsten spelen en verschillende standjes. Als boob-lover goed aan mn trekken gekomen.

Ultiem_Genieter
30 april 2019, 20:28
In vind de service in Freude39 er de laatste tijd iets op achteruitgaan, vroeger kon je met welke meid dan ook alles doen wat je wilde op de kamer, tegenwoordig remmen ze je nogal af. Ervaren jullie dat ook zo ?

Hallo Freek, Ik weet natuurlijk niet precies wat jij vroeger allemaal met de Dames uitspookte op de kamer. Maar de service verschilt gewoon van dame-tot-dame en ook of ze jou kent en hoe je haar benaderd. Ja een aantal dames hebben recent hun service-niveau verlaagd (waaronder sexbeest Julietta die nu haar sex-beest imago aan de wilgen heeft gehangen en altijd vriendelijke, speelse Cindy). Ik denk dat ik weet waar dat door komt maar wil dit niet delen op dit forum. De service van Ellie, Bahar en Laura is voor mijn doen van hoog en zij bieden jou een echt een close hoge GFE ervaring. Voor een PSE-ervaring zou ik niet weten welke dame nu bij Freude het beste scoort.

Tomkat
1 mei 2019, 13:35
Wat zijn zo een beetje de standaard prijzen in Freude39 waar ik rekening mee moet houden bij de dames?

blauwebeer
1 mei 2019, 17:58
Wat zijn zo een beetje de standaard prijzen in Freude39 waar ik rekening mee moet houden bij de dames?
Momenteel geen happy hour meer, inkom 30 euro en prijzen voor de meiden 30, 50 en 70 euro voor respectievelijk 25, 40 en 60 minuten.

potentebeer
1 mei 2019, 19:44
Eventueel 10 eurie voor extra's :smiley:

geert5
2 mei 2019, 06:04
Er is wel een sauna aanwezig, die het goed doet?

geert5
2 mei 2019, 06:06
En is er nog een website in de lucht?

Wentelt Eefje
2 mei 2019, 06:47
freude-39.sex

peter696969
6 mei 2019, 07:28
Vandaag twee (voor mij) nieuwe dames gechekt;

2. Deliah. Klein ietwat gevuld meisje met grote borsten voor haar kleine figuur. Goede kamer met lekker zoenen en met borsten spelen en verschillende standjes. Als boob-lover goed aan mn trekken gekomen.

Heb vorige week ook een leuk half uurtje met haar beleefd. Ik vond haar de meest aantrekkelijke op dat moment, maar dat is een kwestie van smaak. Op de bank begon ik me wel zorgen te maken: je kunt goed met haar kletsen (Engels), maar van pre sales was er geen sprake. Op de kamer kwam ze wel los. Vooral haar pijpkunsten zijn goed. Ze voelt haarfijn aan dat pielemans meer is dan alleen een eikel. En haar boobs zijn heerlijk. Ze vroeg nog ondeugend heb je liever silli of naturel. Voor mij een duidelijke zaak. Voor de rest geeft ik toch de voorkeur aan Venus, weliswaar kleiner en minder wellnes, maar de sfeer vind ik er veel geiler. ,

Flurkman
6 mei 2019, 19:51
...aanwezigheid van zoveel aantrekkelijke poppetjes, besloot Blauwebeer nog een laatste uitspatting te wagen en na een aantal verkennende gesprekken leek de natuurlijk-Roemeense schoonheid hem de beste optie. Ze wou absoluut niet kwijt wat Christina in haar oor fluisterde; de inleidende schermutselingen op de bank lieten hem een rustige einde-dag-sessie vermoeden maar eens op de kamer smolt ze volledig en gaf ze het beste van zichzelf...

Wie is "Ze" ?
Of heb ik iets verkeerd begrepen...?

blauwebeer
6 mei 2019, 20:24
Wie is "Ze" ?
Eindelijk iemand die het vraagt … het was Larissa.

Kwakje
8 mei 2019, 19:53
Do 9/5 naar Freude39

Smouse
8 mei 2019, 21:39
Do 9/5 naar Freude39

Beter niet, is gesloten i.v.m. onderhoud werkzaamheden.

32158

See ya Smouse

Smouse
8 mei 2019, 21:44
Freude is i.v.m onderhoud werkzaamheden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point&p=657128#post657128) tot nader bericht gesloten.

See ya Smouse

Piet Plezier
8 mei 2019, 22:35
Freude is i.v.m onderhoud werkzaamheden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point&p=657128#post657128) tot nader bericht gesloten.

See ya Smouse

weer de verwarming kapot natuurlijk

pret
8 mei 2019, 22:52
weer de verwarming kapot natuurlijk

Nee ditmaal is het de airco.

vrije jongen
8 mei 2019, 22:52
zou morgen weer open zijn

Kwakje
8 mei 2019, 22:57
Wow thanks bespaart me een ontgoocheling. Dan maar naar andere oorden. Misschien Villa Venus

Beter niet, is gesloten i.v.m. onderhoud werkzaamheden.

32158

See ya Smouse

Kwakje
9 mei 2019, 10:49
Nee ditmaal is het de airco.

Inderdaad weer open vanaf vandaag. Ik zal eens gaan kijken wat er gerinovierd is :)

BP2
11 mei 2019, 12:19
Gisteren was ik daar, stemming mat, dames stuk of 15. Mannen stuk of 20-25, verhouding die beter kan in een rtc. Maar heb er toch n paar leuke relaxerende uurtjes verbracht en 2 heerlijke kamergangen met de gypsy queen Maya en een nieuwkomer, super sletterig en roemeens: Gabariella, sletterig is perfect voor geile sex, een fickfloh, die jou alle hoeken van de kamer laat zien, heel gewillig, heeft aan half woord genoeg voelt alles goed aan en maakt je constant gek , hier kun je wel een paar uurtjes mee spenderen op de kamer terwijl ik dat normaal vrijwel nooit doe. Lekker wegdoezelen terwijl haar zachte handjes je overal strelen en masseren. Blijft mijn favo clubje. Ik zit hier liever en wordt hier meer ontspannen na een harde werkweek dan in een gemiddelde saunaclub met al zijn drukte en hecktiek. Er zit nu ook een tweede kleintje naast Gabriella, de super mooie 45 kg teenie: Vanessa, wat een snoepje, echt een plaatje, maar ze loopt een beetje droevig rond, dat ik het niet goed aandurf. Volgende keer een trio met Maya erbij proberen dan komt Vanessa ook los denk ik. Maar wat zeg ik als Gabriella er weer is heb ik geen keuze. Maar dat weet je nooit dus de planning maken we zoals altijd ter plekke.

freek12000
2 juni 2019, 21:09
Hallo Freek, Ik weet natuurlijk niet precies wat jij vroeger allemaal met de Dames uitspookte op de kamer. Maar de service verschilt gewoon van dame-tot-dame en ook of ze jou kent en hoe je haar benaderd. Ja een aantal dames hebben recent hun service-niveau verlaagd (waaronder sexbeest Julietta die nu haar sex-beest imago aan de wilgen heeft gehangen en altijd vriendelijke, speelse Cindy). Ik denk dat ik weet waar dat door komt maar wil dit niet delen op dit forum. De service van Ellie, Bahar en Laura is voor mijn doen van hoog en zij bieden jou een echt een close hoge GFE ervaring. Voor een PSE-ervaring zou ik niet weten welke dame nu bij Freude het beste scoort.Ik denk dat ik ook weet waardoor het komt, maar die tijden komen niet meer terug

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

boo
1 augustus 2019, 17:08
Freude is weer eens dicht voor een verbouwing .... Ze zouden 1 augustus open gaan maar dat is nu verschoven naar de 8e

vrije jongen
1 augustus 2019, 18:37
Draait nu niet om de verbouwing zelf, maar de werkzaamheden aan de A40

vrije jongen
6 augustus 2019, 19:23
Zou overmorgen weer open gaan.

Ik reed er een paar dagen terug nog langs op de A40 en inderdaad zijn alle afslagen (zijn er 3) die je vanaf die snelweg bij de club laten komen afgesloten. De burger king lag er ook verlaten bij.

Philoe
12 augustus 2019, 12:14
Freude is kennelijk weer geopend en probeert ons weer te lokken met Freie Eintritt!!!!
Zie website.

hvdk52
12 augustus 2019, 17:26
Freude is kennelijk weer geopend en probeert ons weer te lokken met Freie Eintritt!!!!
Zie website.

Ik zie niet waar jij dat leest.
Er staat wel:
NEUE GITLS 18+ EINTRITT FREI

Philoe
12 augustus 2019, 17:48
������ zo kun je het ook lezen ja. In die gele balk wordt normaal op die plaats de prijs vermeld, vandaar mijn aanname dat het frei eintritt is. Nu wordt namelijk nergens anders de entree prijs vermeld.....Wat mij betreft op 2 manieren uit te leggen.;
Neue girls 18+ eintritt frei........of
Neue girls 18+ en eintritt frei

:confused::confused::confused:

Piet Plezier
12 augustus 2019, 17:52
er staat nieuwe meisjes vrije entree
Wij moeten gewoon betalen hoor

Giodude
12 augustus 2019, 18:02
������ zo kun je het ook lezen ja. In die gele balk wordt normaal op die plaats de prijs vermeld, vandaar mijn aanname dat het frei eintritt is. Nu wordt namelijk nergens anders de entree prijs vermeld.....Wat mij betreft op 2 manieren uit te leggen.;
Neue girls 18+ eintritt frei........of
Neue girls 18+ en eintritt frei

:confused::confused::confused:

1 telefoontje en je weet het ;)

Musicus
9 september 2019, 17:49
Heb zaterdag in Villa Venus en Grimbergsauna opgevangen dat er in Freude sinds de nieuwe opening een andere regeling geldt.
De nieuwe vrouwen geven niet meer de risicovolle RTC service. Bovendien betaal je al snel extra’s voor persoonlijke wensen.
Een dikke 2 jaar geleden hebben ze in Dietzenbach ook hun prijzen verhoogd, tot er geen klanten meer waren.
Dan is de club teruggeschakeld naar het €30 tarief en zijn de klanten teruggekomen.
Afwachten wat er met Freude gaat gebeuren.

Philoe
9 september 2019, 18:20
Heb het aan den lijve ondervonden. Afgelopen week 2 kamers gedaan; bij de ene alles safe omdat er controle op zou zijn. De 2e kamer als vanouds.........meiden bepalen dus zelf wat ze wel en niet doen. Goed bespreken vantevoren dus.

Philoe
12 september 2019, 21:59
Ik was eigenlijk van plan naar Villa Venus te gaan, maar ik zag dat Freude gratis entree heeft tussen 11-12 uur. Als hollander hou ik die dertig euro graag in de zak en kan ik beter aan een dame besteden. Dus maar weer iets verder rijden en om 11.30 uur gearriveerd.
Het was kennelijk meer ijsberen opgevallen dat het gratis entree was, want de parkeerplaats stond tjokkie vol. Binnen veeeeel beren, maar gelukkig ook veel dames. Eerste kamer met een klein jong meisje met erg mooie grote borsten, helaas wat onervaren en minimaal kussend. Op de kamer van haar mooie lijf en borsten kunnen genieten. Helaas naam ontgaan. Ze zat in de ruimte achter de theke.
Na een rustpauze is me iets nieuws overkomen; in een kamer achterin nabij de douches stond de deur open en in die kamer was een man aan het sexen met 2 meiden. Even gekeken en hierna weer doorgelopen. Toch weer teruggelopen en stond de deur nog steeds open en was de man nog met één meisje bezig. En ja hoor, de duitse ijsbeer vroeg of ik mee wilde doen. Hij vroeg het eerst aan een ander, maar die wilde niet want die kwam net van een kamer af. Ik wilde wel en ik vroeg de man of hij bi was. " ein bisschen". Was zijn antwoord. Geen probleem, zei ik, ik ook. Samen hebben we lekker gesext met die meid. We waren beiden bezig met die meid; hij neukte haar in verschillende posities en ik zoende haar en werd door haar gepijpt. Wacht, zei de duitser, ik haal er nog een meisje bij, ik betaal! Hij gooide eerst geld op het bed voor die meid en hij verliet de kamer en ik ben doorgegaan met die meid. Helaas weet ik haar naam niet. Na 10 minuten kwam de duitser terug met een andere meid, maar verontschuldigde zich dat hij de tijd vergeten was en weg moest. Neuk ze allebei riep hij, maar daar paste ik voor. In die 10 minuten was ik al klaargekomen op die eerste. Ik heb haar nog gefooid omdat het voor mij een aangenaam trio was. Geen bi toestanden, maar geen probleem met aanrakingen door hetzelfde geslacht.
Ik hoop dit nog eens mee te maken!
Derde kamer was met Jessie. Ik kende haar nog van vroeger, maar wat is zij aangekomen! Haar borsten nog groter als ze al waren, maar jammer genoeg niet alleen haar borsten. Als boob-lover moest ik daar mee gaan spelen en de laatste zimmer gemacht. Alleen pijpen en genieten van haar voluptueuze lichaam.
Totaal 100 euro kwijt voor een leuke geile middag!

Caligula
13 september 2019, 16:24
Eerste kamer met een klein jong meisje met erg mooie grote borsten, helaas wat onervaren en minimaal kussend. Op de kamer van haar mooie lijf en borsten kunnen genieten. Helaas naam ontgaan. Ze zat in de ruimte achter de theke.
Ze heet Rahel

Musicus
25 september 2019, 14:13
Aiaiai. Freude toch! Waar is de RTC cultuur toch naartoe?
Zondag afgesloten in deze club, komende van Luderland. Verwachtingen waren niet te hoog.
Moet ongeveer m’n 20e bezoek zijn geweest aan de club, maar things have changed...
Na 20u betaal je €10! Ok, vooruit dan maar.
De line-up was ok, maar de service is veranderd en de prijzen gaan alle kanten op.
Ik heb extra’s van €30 en €50 gehoord voor wat vroeger gangbaar inbegrepen was.
En dames die geen RTC service geven at all.
Ook €20 extra voor mondelinge afname...
De basisprijzen zijn ook gestegen met €10.
Mijn hart bloedt.
Leyla kuste fantastisch en daarmee is al het positieve ook gezegd.
Na een bewogen dag met ups en downs ben ik naar mijn werk in Brussel gereden.
Onderweg anderhalf uur in de auto geslapen. Rock ‘n roll!

Line-up: 7/10
Service: 5/10
Prijzen: normaal tot hoog

PwnageNL
28 september 2019, 12:51
Woensdag 15 mei 19’
Het happy hour tarief tussen 10-12 van inmiddels €10 is erg mooi. Destijds heb ik E20 betaald. Het is mooi dat er een naastgelegen Burgerking is om voor- of achteraf te eten. Het complex is vrij lang doorlopend in de lengte en groot (in tegenstelling tot veel andere RTC clubs); ook met veel parkeerruimte (al dan niet discreet). De sfeer vind ik niet even leuk dat het net te donker is voor me; er zou op sommige plekken daglicht mogen zijn.
Er is geen buffet, maar je kunt wel tegen betaling wat eten bestellen als de keuken open is; dit niet gezien tijdens mijn bezoek. Graag had ik wel een buffet gezien; tegen een kleine meerprijs. Er zijn wel kleine koekjes en fruit, en is wel eens cake die aardig is. Softdrinks, thee/koffie zijn inbegrepen.
Soms zijn er vrouwen die ook in de andere RTC clubs werken. De vrouwen ben ik bij de meesten niet onder de indruk van. Te oud, of een slecht gebit en geen fijne persoonlijkheid. Er zijn er wel een paar mooie. Er waren een stuk of 9 vrouwen. Sommige vrouwen gaan je even aftrekken voordat je naar de kamer gaat. Erg fijn dat er geanimeerd wordt. Ik moet eerst een leuk praatje maken met de vrouwen en even wederzijds aanraken alvorens ik naar de kamer wil gaan. En geil van ze kunnen worden. 25 minuten bedraagt €30 waar ze gelukkig service zoals tz etc doen. Dat vind ik echt een pluspunt van deze clubs; de reden waarom ik er graag heen ga.

Tippy
28 september 2019, 19:18
Heb jij niks beters te doen dan 3 keer ongeveer het zelfde verhaal bij verschillende clubs te plaatsen.... en eentje van 15 mei zo genaamd

Caligula
19 oktober 2019, 09:11
Donderdag weer naar F39 geweest. Na de dip van enige tijd terug staat F39 weer helemaal op de kaart. De laatste weken geleden dagelijks steeds 25 - 30 DVP's aanwezig zodat men zich niet hoeft te vervelen. Alle soorten en maten bieden op het moment hun diensten aan - van dun tot dik, van jong tot wat rijper. Hoofdzakelijk uit Roemenië en Bulgarije.

Hier over het algemeen geen over-opgedirkte dames die de neus hoog dragen, nee, gewone meiden waarmee je je voor een kamerbezoek kunt onderhouden. Ok, niet allemaal zijn ze de Duitse of Engelse taal machtig, dat maakt het soms wat lastiger. Er zijn echter genoeg DVP's waarmee je wel kunt praten indien je dat wilt.

Het service niveau lig over het algemeen hoog. Prijs/kwaliteit verhouding - zo je wilt - is prima. Natuurlijk hebben niet alle dames altijd een goede dag, wie wel? Wel is het vrijwel altijd zo dat de de behandeling terug krijgt die je zelf geeft. Mijn ervaring is dat als er iets is dan regel het met de dame meteen en ga niet achter haar rug zitten klagen.

Mijn donderdag was prima geslaagd. Net voor het einde van het eerste HH ingechecked en omgekleed. Daarna de meiden allemaal ff goedemorgen gewenst en van een kopje koffie genoten. Daarna moest ik nogmaals enkele bankjes langs voor kleine onderonsjes. Dan was het tijd voor een tweede kopje koffie en mijn 'iubi' (lieffie) van de dag te selecteren. Keuze genoeg!

Mijn keuze viel op Tanja :annieiluvu:, een slanke Roemeense van mid-20 met een mooi gevormd lichaam en een leuk koppie. We kennen elkaar al een tijdje maar van een kamerbezoek was het slechts één keer eerder gekomen. Ze lijkt wat terughoudend, zeker in het openbare gedeelte, maar dat is schijn. Prima performance en eigen initiatief in de kamer. Het klikt wel tussen ons en we hebben ook gelachen. Na ons kamerbezoek haar de verdiende 'bani' overhandigd met een gebruikelijk presentje.

Toen nog wat tijd besteed aan het masseren van enkele dames om vervolgens tegen de avond tevreden naar huis te rijden. Ik kom snel weer terug! :bye:

DenBoob
26 oktober 2019, 16:47
afgelopen donderdag in freude39 geweest.
mijn eerste clubervaring ooit, ongeveer 6 jaar geleden was in freude. toen nog met putri en een paar andere kleppers.
om 11u aangekomen - heel wat ijsberen reeds on site - 10 euro inkom.
een 12 tal meiden aanwezig. - geen schoonheden.
een paar rondjes gewandeld - wat gedronken en wat rondgekeken -
eerste kamertje gemaakt met Cindy... zie verslagje.
na een douche nog wat rond gekeken en dan maar om 13h00 afgedropen.
matte sfeer - oude ventjes - niet al te sympathieke meiden - nee voor mij hoeft dit niet meer.

BP2
24 november 2019, 09:55
Ga alweer een paar maanden vrijwel iedere week naar Freude. altijd rond de 30 vrouwen op de top dagen, don, vrij, zat. Veel verloop, zitten altijd wel paar modellen tussen, verder veel jonge twintigers girl next door, in alle soorten en maten maar dames die overal werkzaam zouden kunnen zijn qua uiterlijk en qua service bij de top van veel clubs zouden zitten. In mijn ogen vrijwel altijd teveel om te kiezen, al heb ik mijn vaste toppers waar ik moeilijk omheen kan. Beste tijd om te komen, zaterdag na 15.00 uur zijn de 10 euro entree budget fickers er niet, en lonken alle vrouwen naar een kamergang omdat de man/vrouw verhouding vet in ons voordeel uitvalt.. Dan wordt het moeilijk kiezen. Toppertjes, zijn Tanja begin twintig en super lekker slank lichaam, Laura, perfecte gfs, Miriam beetje arro maar een perfect verzorgde soort Jolanda Cabauw van Kasbergen. Leyla, uit aca gold en vergeet er een paar.Service van de dames gaat heel ver bijbetalen voor extra's kennen ze hier niet. En altijd is er weer iets nieuws te proberen, zoals gisteren een niet duits sprekende Bulgaarse schoonheid Emilia.Net een paar dagen werkzaam en nog fris en fruitig.

Villa Venus kom ik ook graag maar heeft niet zo een grote en snel wisselende lineup en ook de club is wat kleiner en er is minder loos. Alleen een beetje relaxen en kijken is de entree in Freude al waard. Jammer dat het zo ver rijden is maar goed ook voor de zelfbescherming. Voor mij de ltste maanden een top club.

De Club heeft geen (feest) sfeer, geen bier, geen catering van betekenis, maar wel een super prijs verhouding voor het geleverde, een goede wisselende lineup en zeer goede service. Ik kom hier om te relaxen, voor de sauna en de service van de dames, voor de sfeer, lekker eten en bier tanken kan ik overal terecht, maar dat is een persoonlijke keuze, die ligt voor iedereen anders. Maar in mijn ogen zoek je goede service en ben je geen sul dan kan het niet stuk in Freude.

Wiseguy19
24 november 2019, 19:19
Ga alweer een paar maanden vrijwel iedere week naar Freude. altijd rond de 30 vrouwen op de top dagen, don, vrij, zat. Veel verloop, zitten altijd wel paar modellen tussen, verder veel jonge twintigers girl next door, in alle soorten en maten maar dames die overal werkzaam zouden kunnen zijn qua uiterlijk en qua service bij de top van veel clubs zouden zitten. In mijn ogen vrijwel altijd teveel om te kiezen, al heb ik mijn vaste toppers waar ik moeilijk omheen kan. Beste tijd om te komen, zaterdag na 15.00 uur zijn de 10 euro entree budget fickers er niet, en lonken alle vrouwen naar een kamergang omdat de man/vrouw verhouding vet in ons voordeel uitvalt.. Dan wordt het moeilijk kiezen. Toppertjes, zijn Tanja begin twintig en super lekker slank lichaam, Laura, perfecte gfs, Miriam beetje arro maar een perfect verzorgde soort Jolanda Cabauw van Kasbergen. Leyla, uit aca gold en vergeet er een paar.Service van de dames gaat heel ver bijbetalen voor extra's kennen ze hier niet. En altijd is er weer iets nieuws te proberen, zoals gisteren een niet duits sprekende Bulgaarse schoonheid Emilia.Net een paar dagen werkzaam en nog fris en fruitig.

Villa Venus kom ik ook graag maar heeft niet zo een grote en snel wisselende lineup en ook de club is wat kleiner en er is minder loos. Alleen een beetje relaxen en kijken is de entree in Freude al waard. Jammer dat het zo ver rijden is maar goed ook voor de zelfbescherming. Voor mij de ltste maanden een top club.

De Club heeft geen (feest) sfeer, geen bier, geen catering van betekenis, maar wel een super prijs verhouding voor het geleverde, een goede wisselende lineup en zeer goede service. Ik kom hier om te relaxen, voor de sauna en de service van de dames, voor de sfeer, lekker eten en bier tanken kan ik overal terecht, maar dat is een persoonlijke keuze, die ligt voor iedereen anders. Maar in mijn ogen zoek je goede service en ben je geen sul dan kan het niet stuk in Freude.Heel goed BP2,
ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Bergtester
18 december 2019, 06:46
Es waren nur noch 5 Mädchen im Club , die HH wurde gestrichen und 30 Euro Eintritt ist die Ballerbude echt nicht wert.
Da ist wie jedes Jahr dann die Heizung schuld wenn die Spelunke zu macht.