PDA

Volledige versie bekijken : Alicia (Roemeense)



irongiant
28 juni 2024, 20:03
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Alicia (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Lief meisje, was net 1 dag in Penelope. Werd zo nat als een druif van het vingeren, die vinger mocht er ook helemaal in.

irongiant
28 juni 2024, 20:12
Vrijdagmiddag maar weer eens naar Penelope getogen, het was alweer even geleden dat ik daar voor het laatst gepopt was. Na ca. een half uurtje bespeurde ik daar een wat eenzaam hertje, ze had nog geen vriendinnetjes gemaakt. Na het eerste minuutje kwam de kamervraag al, en ik stond op springen dus laten we dat maar doen dan. Helaas was er alleen een wat kleiner kamertje, zonder spiegel. Het pijpwerk was van goede kwaliteit, met genoeg tempowisselingen wist ze de kleine al snel op oorlogssterkte te brengen. Er mocht ook goed gevingerd worden en al snel werd het meiske drijfnat. Na 20 minuutjes pijpwerk werd ik gewaarschuwd dat er nog slechts 5 minuutjes overwaren, dan maar snel het jasje aan en ketsen in doggystyle. Besloten om het haar te laten proberen af te werken met haar bovenop, maar ze ging wel wat wild tekeer om het eigen kutje te plezieren denk ik maar. De laatste minuten mocht ze het met het handje afmaken, dat lukte binnen een minuut.

vanKees
28 juni 2024, 20:27
Im Passport schreibst Du 100€ für 30 Minuten!
Ich will nicht wissen was, aber da war ein Extra dabei, oder? Normal sind 50€ für 30 Minuten.

In die paspoort skryf jy 100 € vir 30 minute!
Ek wil nie weet wat nie, maar daar was 'n ekstra, was daar nie? Normaal is 50 € vir 30 minute.

vanKees

irongiant
29 juni 2024, 08:45
PZC was +50 helaas

mentholbear
29 juni 2024, 21:32
Begint Penelope nou ook al een upsell club te worden :confused:

JonnyFontane
29 juni 2024, 21:57
Begint Penelope nou ook al een upsell club te worden :confused:

Het blijven klapeksters....