PDA

Volledige versie bekijken : Weert,Massagewereld Weert,Kira

Tjeppah
29 juni 2024, 12:37
Afgelopen maandag voor de eerste keer hier geweest. Na het voorstelrondje viel mijn keuze op deze Belgische waar naar later bleek geen seconde spijt van zou krijgen. Een te gekke meid die zeker van teasen houd en ook veel kracht uit haar lichaam weet te halen. In het begon gaf ze me een stevige massage die op momenten best pijnlijk was. Maar ik weet dat mijn lichaam dit van tijd tot tijd nodig heeft om weer enigsinds los te komen en hier slaagde ze in. Dit lukt zeker niet iedereen. Nadat ze me iets over zichzelf vertelde wist ik waar ze deze kracht vandaan had.
Mijn bedoeling was om voor een 1u durende body intensief massage te gaan. Toen ik boven weer terug bij de receptie kwam bleek dat ik de tijd met Kira met ruim 15 min had overschreden waardoor ik van de dame aan de receptie 15 min moest bij betalen. Hier is Kira absoluut niet schuldig aan alleen ikzelf. Ik kan gewoon moeilijk afscheid nemen van dit schatje.
Ik had vanaf het begin een fijne klik met haar en dit kwam door haar manier van benadering. Normaal ga ik ook regelmatig naar een masseur wanneer ik in een saunaclub ben. Dit is natuurlijk niet te vergelijken met de body intensief massage die ik van deze lieve en een beetje prettig gestoorde meid. Ik ga zeker op herhaling bij haar. Ik heb me prima vermaakt. Haar nog een extraatje gegeven wat ze zeker kon waarderen.

Ascari
29 juni 2024, 13:09
Wil je ook iets zeggen over welk massage vorm je hebt gekozen en de prijs? Bedankt.

Tjeppah
29 juni 2024, 13:31
Wil je ook iets zeggen over welk massage vorm je hebt gekozen en de prijs? Bedankt.

Dat staat er toch. Body intensief massage. Prijs staat op de website. Ik meen dat ik 160 euro voor 1 uur heb betaald

Eddy_V
29 juni 2024, 13:34
Dat staat er toch. Body intensief massage. Prijs staat op de website. Ik meen dat ik 160 euro voor 1 uur heb betaald
Dus vergelijkbaar met 80/30 - 160/60 of zelfs duurder dan in Amari… maar dan met andere activiteiten ;)

Tjeppah
29 juni 2024, 13:38
Klopt. Niet te vergelijken en leuk voor 1 keer in de zoveel tijd eens te doen.

mentholbear
29 juni 2024, 21:43
Zijn de dames er bij massagesalons niet verantwoordelijk voor om op de tijd te letten?
Lijkt me niet relaxt dat je vooraf kiest/betaalt voor bv 60 minuten. En achteraf blijkt dat je over de tijd bent gegaan en moet bijbetalen.

Tjeppah
29 juni 2024, 22:29
De schuld lag bij mij. Kira was op tijd gestopt maar ik had al met al teveel tijd nodig tijdens het douchen en aankleden. Kira viel niets te verwijten

jemame
17 juli 2024, 20:49
Deze morgen was ik al vroeg op pad , om 10 uur was ik bij Massagewereld in Weert en er was maar 1 dame beschikbaar . Voor de eerste keer een massage gekregen van Bonny . Wat had die een goddelijk lichaam en heb echt genoten van deze heerlijke massage . Bonny jij bent zeker voor herhaling vatbaar .