Volledige versie bekijken : Sakura in Böblingen (Stuttgart)
bitchhunter
30 april 2007, 10:27
Ein Geschäftstermin brachte mich in die Nähe von Stuttgart. Unglücklicherweise mit einer Übernachtung verbunden. Was tun in Stuttgart und Umgebung? Ich entschied mich für das Sakura in Böblingen. Ein neuer Club. Im Römerforum las ich dass dort leider nur wenige Frauen arbeiten der Club aber eine tolle Hardware zu bieten hat. Also fuhr ich mit geringen Erwartungen ins Sakura. Und leider wurden die Erwartungen erfüllt. Superhardware aber leider nur sehr wenige Frauen. Und nur eine die mir gefiel. Und die war dauernd besetzt.
Das Sakura ist in einer ehemaligen Fabrikhalle untergebracht und ähnelt ein bisschen dem Colosseum in Augsburg. Eintritt 60,00 oder 65,00 Euro.... weiss ich nicht mehr so genau. Halbe Stunde 60,00. Eine Stunde 120,00 Euro. Das Thekenpersonal ist sehr bemüht. Auch die Mädels gaben sich grosse Mühe die Gäste zu entertainen. Wer wollte konnte sich bei den Showeinlagen der Mädels beteiligen. Der bekam ein bisschen Muschi zu lecken, ein paar Klapse auf den Po und Kerzenwachs. Die Männer hatten ihren Spaß. Hätten die Frauen die die Show machten gut ausgesehen.... dann wäre ich bestimmt mit der einen oder anderen aufs Zimmer verschwunden. Haben sie aber nicht.
Gruß
bitchhunter
johanvdv
8 september 2008, 18:00
Moest in Stuttgart zijn en had een paar uur tijd over.
Dus toen heb ik wat gezocht op het web en kwam via het forum van bw7.com er achter dat er een videotheek keten vrijkaarten weggeeft voor deze fkk club.
Bij de videotheek zei men mij dat om een vrijkaart te krijgen, je klant moest zijn.
Het begrip klant was dat men iets moest kopen.
Ik kocht voor 0,4 een Chuppa Chup en kreeg een vrijkaart.
Dus toen snel naar Sakura. Een hele mooie club, helaas geen bubbelbad of zwembad. Verder erg netjes en niet zo druk.
Qua dames en qua het gebodene niet iets waar ik helemaal naar toe zou rijden.
Ik ben met twee meiden geweest, Andrea in de bios en Lulu op de kamer. Beiden waren ok, maar niet van top nivo. Kosten 2x60,- valt natuurlijk reuze mee. Als je meeneemt dat ik lekker gegeten heb en geen entree betaald heb.
Met Andrea was vooral leuk, dat echt helemaal zeiknat werd van mijn beffen. In het begin kreunde ze een beetje gemaakt, maar op een gegeven moment reageerde ze heel anders en werd ze ook echt van binnenuit helemaal nat.
En ze smaakte heerlijk! Daar heb ik echt van genoten.
Dus ben je in de buurt, waag het er dan eens op.
Johan
Willem2
8 september 2008, 19:03
Het begrip klant was dat men iets moest kopen.
Ik kocht voor 0,4 een Chuppa Chup en kreeg een vrijkaart.
en
En ze smaakte heerlijk! Daar heb ik echt van genoten.
;)
seksenfun
4 november 2017, 21:19
Hieronder nog even een herinnering opgeroepen uit Paradise te Leinfelden-Echterdingen.
Niet enkel wie van Thaise dames houdt, niet enkel wie graag van Thaise dames proeft, iedereen die graag erg geile seks beleeft, iedereen die graag eens een trio zou willen doen (of nog eens willen doen), mag absoluut bij gelegenheid deze kans niet laten liggen.[/b]
Een best grappige anekdote was het moment dat ik besloten had om met deze twee Thaise dames op kamer te vertrekken. In Paradise valt dat nogal op omdat je de hele lounge door moet om naar de grote deur en trap te wandelen om naar de kamers te gaan, die boven gelegen zijn. Het zat namelijk zo dat ik tot drie keer toe (vrij vlak na mekaar) verleid werd (elke keer gingen ze een klein stapje verder in het verleiden) door twee dames. Een zwartharige en een blonde. De blonde gaf vrij goede (doordachte) pre sales. De zwartharige daarentegen gaf me alle signalen om alvast geen trio met hen te doen. Zij stond er maar wat bij, heel passief, een beetje als vijfde wiel aan de wagen. Ik kon me onmiddellijk inbeelden dat op kamer zij niet zo veel zou presteren en er meer voor spek en bonen zou bijzitten. Iets dat vaker voorvalt bij een trio. De zin op kamer om dan steeds zelf alle moeite te moeten doen om de tweede dame er meer bij te betrekken, heb ik niet meer. Meteen ook dé reden dat ik nog maar zelden een trio doe en dat het ook weeral zoveel jaren geleden was.
Het verbaasde hen dan natuurlijk ook enorm dat ze mij met die twee Thaise dames zagen vertrekken, naar boven. De blonde dame liep zelfs achter ons een eindje mee de trappen op om dan langs de neus weg te doen alsof ze wat vergeten was beneden. Die wou gewoon weten of dit werkelijkheid was of dat ze droomde. Ze droomde dus niet en beide dames zullen zich afgevraagd hebben wat die twee Thaise dames nou meer hadden dan zij. Ik weet het wel. Ik schatte het juist in.
Dior kwam bij mij liggen terwijl ik in een ligsofa wat lag te luieren. Dit viel goed mee want ik had beide Thaise schoonheden al opgemerkt van toen ik nog maar net in de club binnenkwam. Gewoontegetrouw besprong ik beide dames niet meteen de eerste tien minuten dat ik in de club was en helaas waren ze tot laat op de avond maar zeer zelden te bespeuren in de club en altijd bezet. Dior deed een beetje verleidelijk, sensueel en lief. Al snel vertelde ze dat ze een even jonge en mooie vriendin had. Dat klopte als een bus want ik had hen dus al samen gezien. Ik hield me wat van de domme en ze ging haar vriendin erbij halen. Hoewel het dus geen verrassing meer voor me was, hield ik het hen wel zo voor.
Ze begonnen mij daar al snel met vier handen en twee tongen heerlijk te verwennen. Hoewel het mijn derde clubdag was en al laat op de avond was, twijfelde ik geen moment om met deze twee Thaise dames een trio te gaan doen. Ik deed wel nog een tijdje alsof ik niet zo makkelijk te overtuigen was tot een trio. Dan krijg je wat extra pikante pre sales cadeau.
Geef je nooit zomaar gewonnen!
Op kamer gebeurde veel meer dan ik vooraf had kunnen dromen (misschien ook omdat ik een beetje argwanend tegenover trio's sta; je kent dat wel: veel gepraat en gegiechel, liefst in hun eigen taaltje en zo).
Alles verliep zoals ik het graag heb. Van pre sales op kamer over kusjes geven, tegen mekaar aanwrijven, mekaar langzaam van de weinige kledij ontdoen, langzaam knuffelend starten, overgaan tot heftigere actie, recuperatieperiode vullen met een vierhandenmassage, weer sensueel herbeginnen, overgaan tot heftige actie en nadien nog heerlijk samen nagenieten.
Beetje aparte manier van werken bij deze dames is dat ze na de sessie zich gaan verfrissen terwijl jij even in de kamer weer op adem kan komen. Als je dus met één van beide dames apart gaat, lig je daar even alleen. Bij mij wisselden de dames af zodat ik nooit alleen lag maar steeds gezelschap had. De tijd stopt wel vanaf het moment dat ze zich gaan verfrissen. Ze kijken trouwens niet op de klok en je kan best een zeer fatsoenlijke prijs verkrijgen voor de belevingen met hen. De reden dat ze zo werken is (naar eigen zeggen) door het feit dat ze 9 van de 10 keer dat ze afgerekend hebben en weer opstappen al aangesproken worden door een nieuwe klant (wat bij mij inderdaad het geval was).
Wat kwam er zoal aan bod tijdens de sessie?
- geknuffeld worden door beide dames en overal (lul...) heerlijk gezoend worden (heerlijk en veel tongzoenen ook)
- tongzoenen met drieën
- vierhandenmassage
- twee hapgrage mondjes om mijn lul, ballen
- anaalspelletjes (likken, vingertje - actief, passief -)
- vingeren
- mekaars vingers aflikken nadat beide poesjes gemasseerd werden binnenin
- dame 1 rijdt op mij de andere tongzoent heerlijk, wil lekker gebeft worden
- op z'n hondjes terwijl dame 1 dame 2 beft en ik dame 2 lekker tongzoende
- zichzelf vingeren
- tijdens missio neuken, speelt de ander dame met m'n kontje
Kijk, dag 3, zoveelste sessie en toch twee keer klaarkomen zijn en beide dames heerlijk geneukt. Ik hield het niet voor mogelijk en zei het hen ook eerlijk. Ze hadden er echter geen oren naar en wilden het niet hebben dat ik maar een keer zou klaargekomen zijn. Misschien wilden ze ook gewoon wat extra tijd, extra inkomen? Kan zijn maar het is hen zeer zeker gegund dan.
Bij mijn volgende bezoek aan Paradise vrees ik dat alle dames in de wachtrij zullen gezet worden als deze twee Thaise dames daar weer rondhuppelen. Van zo'n triobeleving ben je nog dagenlang lichtjes in zwijm :douchen. [/color]
Groot was dan ook mijn verbazing toen ik in Sakura gisteren een van de twee Thaise terugzag, Camblay met name. Dat zij zich nog levendig kon voorstellen hoe het indertijd begon en waar, Op de sofa.... 4,5 jaar geleden. Ze heeft nu weelderig donker bruin golvend-krullend haar. Nog even mooi!!! 2 uur op kamer. Ook de service is er zeker niet minder om geworden. Mijn dag was weeral geslaagd, meer dan geslaagd :smoke:.
zaag18
21 november 2017, 21:50
Resencie van beginnend ijsbeertje,ik reis veel en heb al wel wat gewandeld veelal in de meer exotische plaatse (zuid Amerika,Azië) sinds ongeveer jaar omdat ik nu veel in Duitsland werk het ijsberen ondekt. Hier gaat ie dan;
Dankzij de aanbevelingen van pret en VAZKOR ben ik vanmiddag/avond langs Sakura gegaan en dit is me niet tegengevallen! Mooie relaxte club buiten een zwembad is alles aanwezig,vriendelijk personeel en vele mooie dames service van de meesten is goed tot zeer goed!
De Dames:
Rebecca 27 modavië erg mooie verschijning (ik ben erg van de optifucks en helaas ook van de goede service deze gaan helaas niet altijd samen maar viel in deze club zeker niet tegen!)
Service:zoenen ok pijpen en sex ok tot goed 1 extra, €100,-/ half uur .conclusie mooie meid service kon wat beter.
Net na Rebecca, Samira (25 roemenië) tegen het prachtlijf gelopen, mooi vrolijk grappig het klikte gelijk ondanks haar prachtige looks een service monster!! Uurtje met haar doorgebracht 2x mijn zwemmertjes losgelaten,alles in mijn beleving van top nivo!! zou voor haar alleen terug gaan naar deze club. 1 extra genomen € 150,-
Hierna even pauze genomen biertje,eten koffie, eten was ok dit is in GT en LR beter.
Daarna naast Gil (26 Roemenië) gaan zitten een mooie kleine blonde wederom top service! (Misschien een tikkeltje minder dan Samira maar nog steeds top)
€100,- half u 1 extra.
Naar 4x was ik eigenlijk klaar maar zag steeds de bloedmooie roemeens 22 jarige estafania rondlopen toch geprobeerd vanwege een extra service die ze bood op de kamer kwam er helaas bij niet meer veel van terecht (dankzij sessie met Samira!!) veel teveel betaald maar ga het zeker nog 1x proberen.
Conclusie eigenlijk een van de beste clubs die ik heb bezocht (GT,LR,LL,VV) hele mooie meiden en goede service (voor beginnend ijsbeertje dan, kan misschien nog beter?)
vanKees
8 december 2017, 20:04
28708
vanKees