PDA

Volledige versie bekijken : Alexa



Willem2
18 oktober 2005, 17:30
Da Alexa sehr schwer einzuschätzen ist und möglicherweise extrem Sympathie-abhängigen Service anbietet, fasse ich hier mal meine bisherigen 4 Besuche etwas ausführlicher zusammen:

Name: Alexa
Haarfarbe/-länge: doker blond, halblang, glatt
Größe: 155 cm
Figur: schlank, sehr große OW (nicht echt)
Herkunft/Sprache: Deutschland
Geburtsjahr: ca. 1977
Tattoos/Piercings: vertikale arabische Schriftzeichen auf dem Rücken, Bauchnabelpiercing
Service: definitiv keine ZK, kein AV, FT möglich, sehr gutes Frz., Fingern unerwünscht, sehr höflich
Sonstiges: glatt rasiert, trägt manchmal Brille, Stiefel und/oder Strümpfe,
Lebenslauf: vorher im Cocoon, Wuppertal; Palace, Frankfurt; Sylt, Nürnberg (als Chantal) und Colosseum, Augsburg (als Daphne)


Nederlandse vertaling komt binnenkort, ook al van Willi69 :roll:

Willi69
18 oktober 2005, 20:22
vertikale arabische Schriftzeichen auf dem Rücken
Mittlerweile geändert, die Zeichen wurden übertätowiert und stellen jetzt ein Schwert oder ähnliches dar, finde ich persönlich recht hässlich.

Hier der Bericht:

Das Mädel ist etwas merkwürdig und wirkt sehr distanziert. Hatte sie das erste Mal im Sommer 2004 im GT gesehen und auch Flop-Befürchtungen, daher erst mal Erkundigungen bei Hookers eingezogen. Immerhin rieten die Holländer nicht direkt von einer Buchung ab, Alexa war dann aber eine Zeit lang verschwunden. Nach ihrer Rückkehr habe ich dann den Versuch gewagt, die erste Ansage auf dem Zimmer war allerdings wenig verheißungsvoll: keine Küsse, kein Fingern, Fingeranal 25 € extra. Damit ist aber wohl FA beim Herren gemeint, wie ich viel später erfuhr - habe diesen Service allerdings nie in Anspruch genommen. Neben der Optik entschädigte dann wenigstens ihr Frz., das war echt geil und weitestgehend freihändig. Beim Lecken habe ich mich dann an ihre Direktiven gehalten, gefallen hat mir das dezente Stöhnen, eigentlich mehr ein schweres Atmen. Gespielt oder nicht, sie schien auch zum Orgasmus gekommen zu sein. Wegen des sehr guten Frz. habe ich mal wieder die FT-Variante gewählt, die sie auch zu meiner vollsten Zufriedenheit ausführte. Es wurde solange gesaugt, bis nichts mehr kam und alles dezent entsorgt, Schlucken ist nicht im Angebot. Entgegen mehrfach geäußerten Beschwerden, sie würde sich im Bett die Schuhe nicht ausziehen lassen, hatte ich damit keine Probleme, allerdings tat Alexa das auch bei späteren Besuchen nie von alleine. Die halbe Stunde wurde korrekt zu 75 € abgerechnet.

Wochen später neuer Versuch in der Hoffnung, da geht noch mehr. Zwar immer noch keine ZKs, aber Fingern in allen Öffnungen war problemlos und kostenfrei möglich, bei späteren Kontakten allerdings wieder stark eingeschränkt. An ihr Frz. könnte ich mich wirklich gewöhnen, genau wie ich es mag, incl. EL, ohne jede Hast - meist musste ich unterbrechen, um nicht zu früh zu kommen. Bei der Abrechnung hatte ich den Eindruck, dass im Zweifel zu meinen Gunsten abgerundet wurde, auch wenn ich die Zeit nie genau nachgehalten habe. Mittlerweile hat sie ihre Brüste straffen und vergrößern lassen, was ich für völlig überflüssig halte (wie meistens), aus einem netten C (echt) ist nun ein sattes D (nicht echt) geworden.

Fazit: für GF6-Liebhaber ist Alexa definitiv nicht zu empfehlen, wer auf gepflegte Konversation, einen strammen Body, große Brüste und sehr gutes und ausdauerndes Frz. steht und auf ZK verzichten kann, der kann viel Spaß haben.

Fotos hier (http://www.fkk-palace.de/girls.php?id=42&back2site=1) :cool:

Hollandmale
24 oktober 2005, 21:49
Alexa was afgelopen zomer ook al in GT werkzaam. Is na twee maanden afwezigheid weer terug, naar eigen zeggen vanwege het toegenomen aantal bezoekers. Alexa is 'n geboren Duitse. Ze is kort aan de 30, halflang blond haar, herkenbaar aan ZEER hoge plateau-heels en 'n vertikale tattoo boven haar bips. Alexa zit vaak op 'n krukje tegen het glas van het atrium, hoewel ze gisteren ook nog in de Kino in actie was te zien. Ze droeg gisteren als enige dame in GT zwarte netkousen, voor Hollandmale reden om haar uit te nodigen op de bank.

Alexa oogt wat koeltjes, maar is vriendelijk als je 'n gesprekje met haar aanknoopt. Desgevraagd vertelt ze je haar spelregels: wel FT, beffen en borstjes zuigen; niet tongzoenen, vingeren en anaal. Je moet Alexa dus niet nemen als je op zoek bent naar de complete girlfriend-ervaring. Je kunt haar WEL nemen als je 'n dame zoekt die je gegarandeerd klaarpijpt met FT in de mond. Zeker als je je energie bij andere dames al flink verschoten hebt, is Alexa laat op de avond nog 'n goede keuze.

Dit alles was Hollandmale al bekend van afgelopen zomer. Daarom zocht-ie rond de klok van 11 uur met Alexa kamer 6 op. Zoals gezegd gaat zoenen bij Alexa met het puntje van tong en lippen. Lekker aan haar volle borstjes zuigen ging wel goed, evenals haar gladgeschoren grotje beffen. Cowgirl en missionary ging ook goed. Daarna deed Alexa wat ze het beste kan en het liefste doet: flink pijpen en je ondertussen geil aankijken. Resultaat: Alexa zoog Hollandmale prima leeg, mooi vol in haar mondje zonder te morsen :blow2:.

Wagons-Lits
1 juli 2006, 15:38
Voeg mij maar toe aan de fanclub van Alexa.

Ik heb het genoegen gehad afgelopen donderdag met haar naar een tuinhuisje te gaan. Mijn dag was tot dan toe niet echt geslaagd en ik moet eerlijk zeggen dat Alexa een beetje wanhoopskeus was (Monique had zich net verhuurd aan een veel knappere Waal - 'k geef nog haar groot gelijk ook), maar wel een die verassend goed uitviel.

Eerst even gekletst op het terras en ja, je kan goed met haar praten en er groeide zowaar iets tussen ons. Daarna een tuinhuisje in en er een half uur later (of iets meer, ik heb de indruk dat de dame ruim afrond in ons voordeel) er zeer, eh, bevredigd uitgekomen. Ze is inderdaad nogal direct en zet de (haar) spelregels neer, maar zolang je daarbinnen blijft en laat weten dat je haar respecteerd is alles verder prima. En: ze heeft toch recht op enige privacy ?

Zoals al eerder aangegeven, de combinatie van het brilletje (volkomen overbodig voor binnenshuis gezien haar correctiefactor), het lange blonde haar (nu gepermanent) en haar lichaam (iets te veel siliconen alleen naar mijn smaak, maar je moet toch wat te klagen hebben) geven de indruk van een avontuurtje met een uit de band springende schooljuf of secretaresse of zo. Dat weet ze ook heel goed, en daar bouwt ze zorgvuldig haar image mee op. Ik was er wel van onder de indruk. Service was prima: professioneel op z'n Duits, dus goed en met een (gemeende) glimlach.

Geen GFE of jong vriendinnetje, wel een goede dienstverleenster en beslist weer eens wat anders. Van mij mag ze blijven. Herhalingsgevaar: behoorlijk aanwezig.

W-L

Rex
1 juli 2006, 23:51
Voeg mij maar toe aan de fanclub van Alexa.

Ik heb het genoegen gehad afgelopen donderdag met haar naar een tuinhuisje te gaan. Mijn dag was tot dan toe niet echt geslaagd en ik moet eerlijk zeggen dat Alexa een beetje wanhoopskeus was (Monique had zich net verhuurd aan een veel knappere Waal - 'k geef nog haar groot gelijk ook), maar wel een die verassend goed uitviel.

Eerst even gekletst op het terras en ja, je kan goed met haar praten en er groeide zowaar iets tussen ons. Daarna een tuinhuisje in en er een half uur later (of iets meer, ik heb de indruk dat de dame ruim afrond in ons voordeel) er zeer, eh, bevredigd uitgekomen. Ze is inderdaad nogal direct en zet de (haar) spelregels neer, maar zolang je daarbinnen blijft en laat weten dat je haar respecteerd is alles verder prima. En: ze heeft toch recht op enige privacy ?

Zoals al eerder aangegeven, de combinatie van het brilletje (volkomen overbodig voor binnenshuis gezien haar correctiefactor), het lange blonde haar (nu gepermanent) en haar lichaam (iets te veel siliconen alleen naar mijn smaak, maar je moet toch wat te klagen hebben) geven de indruk van een avontuurtje met een uit de band springende schooljuf of secretaresse of zo. Dat weet ze ook heel goed, en daar bouwt ze zorgvuldig haar image mee op. Ik was er wel van onder de indruk. Service was prima: professioneel op z'n Duits, dus goed en met een (gemeende) glimlach.

Geen GFE of jong vriendinnetje, wel een goede dienstverleenster en beslist weer eens wat anders. Van mij mag ze blijven. Herhalingsgevaar: behoorlijk aanwezig.

W-L

Ja W-L,

ik had de eerste keer ook een ander indruk van Alexa dan die ik nu van haar heb. Ze lijkt idd op een lekkere geile schooljuf en dat is ze ook wel een klein beetje vind ik. De eerste keer legt ze haarfijn uit wat wel en niet in haar program past...................Voor mij weer een vrouw die ik toch op de lijst van bijzondere vrouwen ga plaatsen. (figuurlijk wel te verstaan) ik ga geen super gebouwde excel spreadsheets in elkaar flansen...............

Zeker een leuke goed verzorgde dame waar je m.i. fantastische sex mee hebt!

Rex
23 juli 2006, 18:15
Afgelopen vrijdag ook weer genoten van deze super geile Duitse.
Was weer super.............. :fuck:

flens
7 oktober 2006, 18:04
Ich war bei meinm letzten Besuch bei Alexa und bin zufrieden gewesen.

Spitzen-FN ohne jeden Handeinsatz, aber kein ZK und GF6. Optisch hat sie das gewisse Etwas: Ihre Brille, ihre Titten und ihr auffällig geschminktes Gesicht ziehen mich magisch an. Nett war sie auch: Preis:50 €. Ich schätze sie aber auf über 30.

Wiederholung: Auf jeden Fall !!!

Rex
21 oktober 2006, 13:30
Gisterenavond lekker lang gewacht en dan uiteindelijk rond de klok van 12 met Alexa naar de kamer.....................Echt super deze Duitse.:rolleyes:

We waren allebei zo ongelooflijk heet en geil dat ik haar kompleet heb klaargelikt, waarbij ze mij na diverse neukstandjes totaal heeft leeggezogen.:rubbel:

Brrrrrrrrrr..................::luvlove:

Rex
5 november 2006, 14:58
Afgelopen vrijdag in Gt wederom met deze fantastische lekkere vrouw naar de kamer. Deze vrouw heeft iets speciaals, ik begin al hitsig te worden als ik haar zie wanneer ik de poorten van GT binnentreed. En zo ook dus afgelopen vrijdag. Lekker uurtje van haar genoten heerlijk.:rolleyes:

Omdat het ontzettend druk was afgelopen vrijdag en het wachten op een kamer op een gegeven moment opliep tot een uur, anderhalf uur wist ik op een gegeven moment niet meer met welke dame ik mee moest. :confused:

Tegen een uur of 12 kwam ik Alexa weer tegen in de Kino dit keer. Geen moment getwijfeld en haar weer meegenomen. En deze sessie was nog lekkerder als de sessie van 3 uur terug..................:rolleyes:

Nooit eerder gedaan, maar toch wel lekker, 2 keer dezelfde vrouw op 1 avond...........:luvlove:

BefBeer
2 december 2006, 23:06
Alexa is een top-prof.
Helaas is het balkonnetje een beetje nep. Dat is niet mijn voorkeur.
Voor de rest is ze zakelijk (je krijgt direct de mogelijkheden en onmogelijkheden te horen) en dus eerlijk.
Wat ze doet doet ze goed.

De iets 'oudere' dames genieten mijn voorkeur;
ze weten wat ze doen en hoe het moet.
Geen huppel-K-tjes die er niets van bakken.
Vergeet ook niet deze dames in bv. GT moeten concureren met de mooie jonge smoeltjes. Dat kunnen ze met gemak door hun kwaliteiten!
Daarnaast doen vele het werk met plezier en zijn niet te dom om een goed gesprek mee te voeren.
Dan is zo'n barby zonder tekst toch wel erg mager....

BefBeer

Rex
24 december 2006, 20:02
Afgelopen donderdag en vrijdag weer voor deze bijzondere vrouw gekozen.
Dit noem ik nou een bijzondere vrouw. Ze ziet er altijd heerlijk uit en is uitermate vriendelijk en sociaal. :rolleyes:

Als ze haar brilletje op heeft en ze loopt statig door GT, dan word ik al geil en opgewonden als ik haar zie. :lostit:

Op de kamer is het een topper. Alles kan en mag en de sex met haar is super.......En als ze dan haar brilletje afdoet, dan gebeurt er iets met ons, WOW.................:luvlove:

Rex
31 december 2006, 16:21
Als afsluiter van 2006 kon Alexa natuurlijk niet achterblijven.

Daarom afgelopen vrijdag wederom heerlijk van haar mogen genieten.

In het nieuwe jaar ga ik wederom van haar genieten, heerlijk..........:fuck:

Binky007
15 januari 2007, 18:12
Da Alexa sehr schwer einzuschätzen ist und möglicherweise extrem Sympathie-abhängigen Service anbietet, fasse ich hier mal meine bisherigen 4 Besuche etwas ausführlicher zusammen:

Name: Alexa
Haarfarbe/-länge: blond, halblang, glatt
Größe: 155 cm
Figur: schlank, sehr große OW (nicht echt)
Herkunft/Sprache: Deutschland
Geburtsjahr: ca. 1977
Tattoos/Piercings: vertikale arabische Schriftzeichen auf dem Rücken, Bauchnabelpiercing
Service: definitiv keine ZK, kein AV, FT möglich, sehr gutes Frz., Fingern unerwünscht, sehr höflich
Sonstiges: glatt rasiert, trägt manchmal Brille, Stiefel und/oder Strümpfe,
Lebenslauf: vorher im Cocoon, Wuppertal; Palace, Frankfurt; Sylt, Nürnberg (als Chantal) und Colosseum, Augsburg (als Daphne)


Nederlandse vertaling komt binnenkort, ook al van Willi69 :roll:

Haar haar is wat veranderd

Gisteren eens even goed zitten bekijken,
Tja je moet wat doen daar

Het is nu Donkerblond
en het reikt tot op haar billen

Binky

Rex
20 januari 2007, 13:57
Deze Anastacia look a like zag er gisteren weer heerlijk uit.
En haar haar is echt ontzettend mooi. Donkere volle krullen heeft ze nu.

En op de kamer, ja dat is gewoon altijd super!
Gisteren dus ook weer heerlijk van haar genoten:fuck:

flens
20 januari 2007, 18:48
in der Tat hat sie jetzt keine platinblonden Haare mehr, sondern eher dunkelblond bis braun. Gestern lief sie oben ohne rum, kein Wunder bei den Boobs !!!

Rex
18 februari 2007, 20:49
Ja wat moet ik bij Alexa nog aanvullen. Voor mij gewoon een top vrouw waarmee ik wederom vrijdag avond weer heerlijke seks mee heb gehad:luvlove:

Tiga
3 maart 2007, 09:49
Tja wat doe je dan op zo'n avond als die? Alexa is haar naam, ze had me al vaker gezien en ik haar ook maar van een close encounter was het nog niet gekomen. Dus maar een gesprekje met haar aangeknoopt, bleek een leuke meid te zijn en afgaande op eerdere berichten haar voor een korte vakantie in de tuinen van gt uitgenodigd. Ze heeft er een fan bij. Ondanks dat zoenen niet haar favo hobby is beheerst ze de andere taken toch zeer goed, maak me gek zou Geer gezongen hebben! Het bleek verder een leuke gezellige meid te zijn, herhalingsgevaar zeer groot.

Rex
4 maart 2007, 18:54
Ondanks dat er weer vele nieuwe lekkertjes rondliepen afgelopen vrijdagavond toch weer voor Alexa gekozen.
Ik heb weer heerlijk van haar genoten...................:fuck:

Rex
30 april 2007, 19:25
Weet iemand waar Alexa uit GT op dit moment actief is.

Alexa is een Duitse blonde vrouw met grote tieten en heeft een strak brilletje op........................http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=214

Ik mis haar zo, wie helpt mij???

oblix
30 april 2007, 19:32
Weet iemand waar Alexa uit GT op dit moment actief is.

Alexa is een Duitse blonde vrouw met grote tieten en heeft een strak brilletje op........................http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=214

Ik mis haar zo, wie helpt mij???

Ik weet niet waar ze nu actief is, maar ik ben ze in het verleden ook wel eens tegen gekomen in LR, maar dan was ze de volgende dag weer in GT.

Pelpinda
30 april 2007, 23:30
programma vermist en/of opsporing verzocht een optie?

schluter
1 mei 2007, 18:26
Ik heb gehoord dat ze nu in Amnesia werkte.

schluter

Jack42
7 mei 2007, 00:13
Weet iemand waar Alexa uit GT op dit moment actief is.

Alexa is een Duitse blonde vrouw met grote tieten en heeft een strak brilletje op........................http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=214

Ik mis haar zo, wie helpt mij???

Alexa was afgelopen vrijdag in GT vertelde Isabel me.
Ook heeft Isabel even gesmst met Alexa om te vragen wanneer ze er weer is en dat blijkt a.s. woensdag te zijn. Ze pendelt idd tussen Amnesia en GT.
Dit noemt men goede service :D

Jack42

Rex
7 mei 2007, 13:31
Alexa was afgelopen vrijdag in GT vertelde Isabel me.
Ook heeft Isabel even gesmst met Alexa om te vragen wanneer ze er weer is en dat blijkt a.s. woensdag te zijn. Ze pendelt idd tussen Amnesia en GT.
Dit noemt men goede service :D

Jack42

Dit zijn berichten Jack, thank you very much!!

In het verleden had ik nog weleens een tel.nr van sommige dames, maar daar ben ik vanaf gestapt, anders wordt het te gek.
Maar ik weet in ieder geval wat ik volgende week weer ga doen...................:fuck:

thesickboy
7 mei 2007, 14:11
Lang geleden, de dieren hadden net afgeleerd om te spreken (mei 2005), heeft TheSickboy ooit eens de kamer gedeeld met deze dame.
Een copy/paste uit de oude doos:

.... in GT mij laat op de avond nog laten vangen door deze dame. Ik was behoorlijk onder de indruk van haar grote borsten maar nog meer van haar pijpkwaliteiten. Ze maakt een soort van draaiende beweging met haar hoofd en dit is errrrrrrg lekker.
Voor de rest kloppen (natuurlijk) alle bovenstaande berichten.
Technisch OK, wel met weinig interactie én uitermate proffesioneel....


For what it's worth...
:wink:

Bokito8
28 juni 2007, 21:25
jaja rex die schooljuf met die grote tatoo op de rug
die was er ook in Amnesia

flens
14 september 2007, 20:28
Alexa, die sonst zuletzt im Amnesia gearbeitet hat, habe ich vor einigen Wochen auch wieder in Brüggen gesichtet. Achtung: Die Haare sind jetzt ganz anders, kürzer.

Randy
21 september 2007, 14:24
Weet iemand waar Alexa uit GT op dit moment actief is.



In GT, dus :D. Heeft een nieuw kort/halflang kapsel, heel fraai, en heeft gisteren beloofd de komende maanden in GT te blijven. Dus Rex zullen we voorlopig weinig in PHG zien?:D

Drummie
30 december 2007, 02:36
Rex was heel geil vanavond.
Hoe dit kwam? Er was een Duitse topper vandaag zei hij.
Man Man, ik heb nog nooit zo'n wilde geile hond gezien.
ff douchen en tandjes poetsen na de pizza en weg was Rex.
Ik vond ze ook wel lekker. Mooi kort haar heeft ze.
Lekkere grote tieten. En ze is aardig. Lekkere meid deze.

Rex
30 december 2007, 23:42
Rex was heel geil vanavond.
Hoe dit kwam? Er was een Duitse topper vandaag zei hij.
Man Man, ik heb nog nooit zo'n wilde geile hond gezien.
ff douchen en tandjes poetsen na de pizza en weg was Rex.
Ik vond ze ook wel lekker. Mooi kort haar heeft ze.
Lekkere grote tieten. En ze is aardig. Lekkere meid deze.

Het was ruim 7 maanden geleden dat ik deze bijzondere Duitse dame heb mogen aanschouwen.
Gisteren was het weerzien met haar weer als vanouds, daarom uiteraard niet lang getwijfeld en met haar mee naar de kamer.
Dit is en blijft gewoon een geweldige vrouw, fantastisch...............


Ze heeft idd haar haren erg kort en ze draagt geen bril meer. Staat haar errug goed moet ik zeggen.
Geen Duitse les meer dus van haar, maar gewoon lekkere sex.
Voor haar fans: Ze zou alleen nog maar op Maandag komen in GT in het nieuwe jaar vertelde ze, andere dagen ( di -vrij) is ze in Amnesia te bewonderen...............

MrNeukieD
23 januari 2008, 01:12
Habe heute eine Stunde mit Alexa auf dem Zimmer verbracht. Absoluter Hammer. Supergeil geblasen, Super-69er, Supersex...

Alexa war vor ca. 1,5 Jahren meine erste Erfahrung im GT. Habe sie danach, da genug andere Auswahl da war, nicht nochmal gebucht, weil dier 1. Session auch nicht der Hit war.

Sie sieht jetzt viel, viel besser aus wie damals. Die alte Hornbrille ist weg, kurze stylishe Haare, in sexy schwarzer Corsage. Super aufgemacht und echt ein Hingucker.

Also die Nummer mit ihr war das Beste was sich im letzten halben Jahr gehabt habe.

Wiederholungsfaktor: 1000% :-)... und werde bestimmt diese Woche nochmal hinfahren :-)

Tiga
23 februari 2008, 08:42
Deze dame donderdag als toetje gehad. Ik kende haar nog van vorige keer al was dat toen nog met lange haren en bril. Tja, nieuwe look, nieuwe beurt zal ik maar zeggen. Dus na een kort onderhoud in de bar naar dezelfde kamer als met Juliana getogen, beetje vreemd, wel grappig, dan voel je je toch echt wel een loper :) De service van Alexa is als vanouds, heerlijk pijpen, seks in diverse standjes, niets is te gek voor haar, gewoon geil met deze lekkere meid.

Drummie
2 maart 2008, 12:59
Daarna ben ik voor de 2e keer in mijn carriere met Alexa, grote tieten, naar de kamer gegaan.
Dit was voor mij een afknapper.
Van te voren vroeg ze heel zakelijk wat ik wilde.
Ik mocht haar niet zoenen en niet te hard betasten.
Gezorgd dat ik snel klaarkwam en wegwezen maar.

MechMax
23 september 2008, 18:59
Is ze de laatste dagen nog in GT gespot ?
Heb altijd goede ervaringen gehad met deze meid.

mm

thesickboy
23 september 2008, 19:23
Vorige week was ze er nog

:wink:

Rex
23 september 2008, 22:46
Is ze de laatste dagen nog in GT gespot ?
Heb altijd goede ervaringen gehad met deze meid.

mm

Ik heb vorige week nog met haar gestoeid. Dat was op dinsdag............
Kan zijn dat ze ff wat anders doet. Naar eigen zeggen gaat ze binnenkort afbouwen en is nog maar 2 dagen in GT. Wellicht is ze hier al mee begonnen.
Maar zoals bij de meesten, weet je het nooit helemaal zeker. Alhoewel ik bij Alexa niet helemaal twijfel............


Were in GT

Sunday, 21st September 2008 :

66 named women : Alexa (.de)

Afgelopen zondag was ze er dus ook.........

Toppie
24 september 2008, 13:15
heb haar gisteren ook nog ff snel gezien dus ze zal wel heeeeeeeeeeeeeel erg rustig afbouwen........ Kan ook niet anders met al die seksgoden in GT ;)

MechMax
24 september 2008, 19:59
Hebben we het toch over de Alexa met natuurlijke D cup, bruin haar.
Soms zeer herkenbaar chinees kimono jurkje aan.

dank

mm

royke86
23 oktober 2008, 21:33
Na een fijne dag in GT en fijn met mede beren ervaringen uitgewisseld te hebben bleek dat deze ALexa zeer de moeite waard is. Heb mijn avond dan ook afgerond met haar als 4e en laatste dame. Kan wel zeggen dat ze uitstekend haar best doet. Zoenen daarintegen iets minder. Maar met haar pijpkwaliteiten weet ze dan toch alles weer goed te maken. Zeker een aanradar maar geen GFE erg professioneel!

thesickboy
24 oktober 2008, 08:31
Hebben we het toch over de Alexa met natuurlijke D cup..


Natuurlijke D-cup.... dat zal zeker Alexa NIET zijn...:D

Willi69
26 september 2009, 13:31
=> PHG :c014[1]:

Nach 5 Jahren mal wieder gesehen und gleich gebucht, Alexa hat nichts verlernt. :tongue:

Bilder von ihr gibt es immer noch auf der alten Palace (http://www.the-palace.de/girls.php?id=42&back2site=1)-Seite :cool:, die Haare sind jetzt aber kurz.

ijsbeer2121
30 september 2009, 06:37
Eentje uit de oude doos voor mij; eind 2008 een sessie met haar gehad in GT.

Ze heeft twee hele grote.. eh.. goede eigenschappen, bij uitstek geschikt voor een lekkere sessie russisch waarbij ze je geil aankijkt :)

Alleen werd ze na 20 minuten boos :mad_6: dat ik nog steeds niet gekomen was (hey, het ging net zo lekker met de :fuck:). Enfin, combinatie van russisch met baby-olie doet uiteindelijk wonderen :eek:

Momenteel is ze dus in PHG actief?

Willi69
30 september 2009, 07:44
Momenteel is ze dus in PHG actief?
:exactly[1]:

Josef
22 december 2009, 22:51
Zaterdag 19-12-09 was Josef in Golden Time.
En later op de avond zag ik een dame rond lopen die mijn aandacht trok.
Ik zag haar voor het eerst bij de kleedruimte snel aan komen lopen.
Zij viel mijn enorm op ,omdat zij kort haar had.
En het was niet zwart ,maar blond kort haar !!
En deze dame had een voorgevel waar je U tegen mag zeggen ,zij had enorme grote borsten ik schat wel een DD/E cup.
En zij was vrij klein van stuk ik schat 1,55 m en zij was ook niet zo jong meer.
Ik denk dat ze wel in de dertig was.
En ze had een Pinokkio neus,en liep toples rond.
Niet veel later zat Josef aan de bar ,aan de zijde van de speelautomaten.
En ik keek wat rond,en plots zag ik dat die dame met dat korte blonde haar met die enorme voorgevel.
Achter de speelautomaten aan het spelen was.
Ik wou haar wel benaderen,maar ik dacht laat ik haar maar niet storen in het spel !!
En toen kwam haar vriendin er aan ,die had lang blond haar met donkeren slierten er in .
En zij was ook al wat ouder dan de gemiddelde dame ,kraaie pootjes bij haar ogen.
En haar aangesproken en gevraagt waar ze vandaan kwamen .Ze antworden dat ze uit Duitsland kwam.
En ik vroeg aan haar die dame achter de speelautomaat die is ook Duits en dat is mijn vriendin.
Maar die vriendin ging weer weg,en die kort haarige dame was nog steeds aan het spelen op die kast.
Zij leek wel of ze gok verslaaft was,want anderen dames wouden ook spelen maar zij liet zich niet weg jagen.
En ik hield haar in de gaten ik dacht als zij klaar is met spelen zou ik haar benaderen met een praatje.
Maar op een gegeven moment was ze me te vlug af ,ik greep haar nog bij haar arm.
Maar ze was me toch nog wat te snel af,ze draaide zich om en zij met een gebaar tot zo.
Maar ik bleef wachten aan de bar maar zij bleef weg heel lang weg.
Dus Josef dacht ze is meschien wel naar huis??
Maar later op de avond kwam ik haar plots weer tegen.
Zij liep heel snel,en ik zag haar richting de kino lopen.
Dus Josef er achter aan,kijk ik in de kino en zie haar in geen velde of wegen.
Dus ik dacht dat ik spoken zag,maar ik wist voor 100% dat ik haar had zien lopen richting de kino.
Maar toen zag ik plots dat er naast de kino een deur was en daar stond prive op.
En ik vroeg aan een ijsbeer wat daar was ,en hij zij dat is de kleedruimte van de dames.
Dus ik dacht ik blijf hier wachten,ze zal nu wel naar huis gaan dus kom ik haar nu wel tegen als ze uit die deur komt.
Maar josef bleef wachten en er kamen wel anderen dames met lang haar uit maar van haar geen spoor te vinden.
Dus ik weer richting de bar en wie zit daar weer achter de speelkasten ? Ja die blonde die zo vlug als water is .
Ik dacht nog zou ze ook zo snel zijn op de kamer ?
Maar ik had haar maar een paarkeer gezien op de avond.
Dus meschien is ze toch wel goed?
En ze zat weer heel lang achter die kast.Dus ik dacht nu of nooit! dus vroeg ik of ze zin had om naar de kamer tegaan.
En ze antwoorde met ik ben nu aan het spelen.
En naast mij bij/aan de bar zat een Belg en ik vertelde hem dat verhaal ,dat ze aan het spelen was.
Hij zij ik zou dat niet pikken als ik jou was. Ze mogen je niet weigeren !
Als ik jou was zou ik dat tegen de leiding vertellen,wat denkt die arrogante meid wel niet.
Maar ik zij tegen hem meschien is ze wel erg moe.
Of ze heeft al genoeg verdiend.
Maar het moet wel spontaan gaan ,en je moet er allebij echt zin en plezier aan hebben.
Anders hoeft het niet van josef.
Maar toen ben ik op de valreep nog met de Poolse blonde Sonja naar de kamer geweest.
En toen ik terug bij de bar kwam wou ik nog wat te drinken bestellen.
Maar de lichten waren al aan !
En die leuke knappe kort haarige dame achter de bar gaf mij tekennen dat ze ook naar huis wou en ze nog moesten schoon maken.En dat de bar na 1.00 uur gesloten is.
Maar die kort haarige blonde stoot met die grote borsten zat nog steeds achter die gok kast.
En toen vroeg ik aan die leuke dame achter de bar .Of zij wist hoe die dame achter de gok kast heet.Maar dat weest zij niet en vroeg het aan haar.
Net dat ze op stapte achter die speelkast ,vroeg die dame achter de bar deze man wil weten hoe jou naam is.
Waarop de dame met dat korte blonde haar en met die geweldige boezem antwoorde ik heet Alexa ????
Of dit waar is weet ik natuurlijk niet.
Maar wat ik wel weet dat ze rookt en een tatoe op haar rug heeft.Wat het percies was heb ik niet goed kunnen zien omdat ze wel toples rond liep,maar ook nog wat om haar middel droeg net boven haar slipje.Meschien moest die band haar enorme borsten wel ondersteunen.
Ik hoor graag meer over deze dame en ook of haar naam klopt die ze zij.
En of ze kwaliteiten bezit,Ongetwijfeld is er wel een ijsbeer met haar op de kamer geweest. Hartelijke groetjes Josef en alle ijsberen al vast prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar met een hoop Geile gewillige dames.:wiegeil::aola::flatto-bye:

TT Man
23 december 2009, 09:12
Nou Josef, als ik dit hele verhaal zo lees, dan vraag ik mij af of Alexa wel zo'n goede keuze (voor jou) is. Het lijkt er op dat ze een en ander probeert te ontlopen.

Overigens ben ik het totaal niet eens met de beer in de bar die stelt dat dames je niet mogen weigeren. Wat is dat voor antieke opvatting. De dam,es zijn geen slaven (of toch wel :frown:). Dus wat hij zegt is naar mijn mening complete BS. Als een dame niet wil, om wat voor reden dan ook, dan zou ik gewoon naar de volgende vlinderen. Graag of niet.

Rex
23 december 2009, 22:33
Ik hoor graag meer over deze dame en ook of haar naam klopt die ze zij.


Josef, ik heb wel even moeten worstelen door jou proza ( met alle respect, maar er is bijna geen touw aan vast te knopen), maar ik kan je verzekeren dat het Alexa geweest moet zijn die je beschreef in je verhaaltje.........

Tja wat moet ik je nu adviseren? Het lijkt erop dat ze niet met je naar de kamer wilde, want je hebt wel drie keer geprobeerd aan haar te kennen te geven dat je met haar naar de kamer wilde. Maar er kwam geen positieve respons van haar kant. :eek:

Als je echt met haar wilt, probeer het de volgende keer 1 keer bij haar. Als ze niet meteen ja zegt, laat ze dan gewoon met rust, dan weet je zeker dat ze niet wilt.

Alexa is zeker niet slecht op de kamer, pijpen kan ze echt als één van de betere, maar er lopen er toch genoeg anderen rond daar in dat geweldige speelparadijs GT!!!!:rolleyes:

timjava
24 december 2009, 11:12
En naast mij bij/aan de bar zat een Belg en ik vertelde hem dat verhaal ,dat ze aan het spelen was.
Hij zij ik zou dat niet pikken als ik jou was. Ze mogen je niet weigeren !
Als ik jou was zou ik dat tegen de leiding vertellen,wat denkt die arrogante meid wel niet.
Maar ik zij tegen hem meschien is ze wel erg moe.
Of ze heeft al genoeg verdiend.
Maar het moet wel spontaan gaan ,en je moet er allebij echt zin en plezier aan hebben.
Anders hoeft het niet van josef.


Hoezo mag een dame niet weigeren?
Wees blij als je geweigerd wordt. Als ze je niet mag weigeren en met tegenzin naar de kamer gaat, weet je zeker dat het een slechte sessie wordt.
En dat zou zonde zijn van je geld. Wees blij dat er in GT heel veel dames rondlopen die waarschijnlijk wel willen.

mennen2010
15 maart 2010, 14:30
Tijdens mijn eerste bezoek aan Golden Time had ik een sessie met deze vrouw. Is echt qua uiterlijk helemaal mijn ding, echt super Milf-uitstraling. Spijtig genoeg was er op de kamer weinig te beleven. Ik hou niet van vrouwen die je intieme seks beloven en achteraf hier niks van terecht brengen. Ze kwam ook heel arrogant over maar zoals al zo vaak hier gezegd, pijpen kan ze echt als de beste!!

Wat mij betreft, GEEN herhaling.

gignnl
9 april 2010, 02:17
ken alexa al diverse jaren.omdat ze niet tz valt ze voor mij meestal buiten de boot.ik pak haar puur en alleen voor een perfekte blowjob met ft.
zoals ze zelf zegt treffen we elkaar ongeveer elk half jaar,en vandaag was het dus weer zo ver.
over haar orale kwaliteiten kan ik alleen maar positief zijn,ze staat in mijn top 10 van pijpsters.

rooie berry
12 juni 2010, 15:54
Een beetje afstandelijk, lijkt het, maar dat is niet zo.
ze is professioneel goed en weet wat je opwindt en wat geil is. Zonder meer een toppertje. Ze weet wie ik ben en met de nodige afstand komt ze elke keer geil dicht bij me voor een babbel.
Vakvrouw en lekker koppie van inderdaad de schooljuf met bril

InDerKoffer
3 augustus 2010, 11:19
Volgens mij heeft deze dame er voor gezorgd dat ik afgelopen zaterdag een bezoek aan GT met een FT en brede grijns heb afgerond. Dit was om 00.45 uur in de Kino. Standje 69 was lekker. :freu:
Die bril heb ik alleen niet gezien :confused:

Willi69
3 augustus 2010, 15:50
Die bril heb ik alleen niet gezien :confused:
Manchmal benutzt sie wohl Kontaktlinsen. ;)

Josef
4 december 2010, 19:44
Heb al weer een tijdje niets meer vernomen van Alexa.
Werkt zij niet meer?
Of werkt ze in een anderen club?

gignnl
12 december 2010, 23:41
Was vanavond aanwezig,nadat ze haar bril had afgezet me een mega deep troath met ft bezorgd,wauw:annieengel: