PDA

Volledige versie bekijken : Nicky



blauwebeer
30 april 2007, 20:18
Haarkleur/-lengte : Bruin/Zeer grote bos krullen, opgestoken

Lengte dame : 176 cm

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Roemeens-Engels

Leeftijd : 23 jaar

Tatoeages/Piercings : Geen/In de navel

Service : TZ, PZC, Beffen, NMC, FT

Voordelen : Intelligent vrouwtje waarmee het goed keuvelen is

Nadelen : Geen

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 60 euro

Een tweetal maanden geleden mochten Krimson en Thesickboy in GT meemaken dat een aantal nieuwe Roemeens meisjes de arena kwamen betreden. Eén van hen is sinds geruime tijd in Paradiso neergestreken, en met haar wil Krimson wel even praten.
Om zeer duidelijke redenen geeft zij aan deze club boven GT te verkiezen. :D

Nicky is vrij groot, heeft een enorme haardos, een vrij blanke huid en een heel slank figuur; desondanks is alles in de juiste proporties aanwezig. Eigenlijk is zij een vrij aangename gesprekspartner, en hij blijft veel langer dan voorzien bij haar zitten. :plapper:
Met een vlugge blik op de zetels in de ontmoetingsruimte ziet hij dat zijn favorietje niet vrij is; waarom niet met haar eens op de kamer gaan, na reeds één superervaring met een Roemeense is dit ook wel het proberen waard.

Nog even douchen en dan kan de inleiding beginnen.
Op de bank zoent zij eerder terughoudend, en voor de rest is er geen bankactie. Op de kamer maakt zij dit echter ruimschoots goed. Het zoenen is plotseling veel intenser, en eens haar mondje kleinebeer vast heeft laat ze deze niet meer los. Zij biedt hem haar sappige grotje aan, en terwijl hij haar likt, brengt hij zijn vingers in, wat door haar welkom onthaald wordt. Onvermoeibaar gaat zij door, er is bij beiden geen enkel moment van verzwakking, en ondanks het feit dat zij gewoon kleddernat is, moet zij na het aanbrengen van het condoom nog glijmiddel gebruiken omdat zij gewoon zo strak is. Zij bereikt als eerste een hoogtepunt, haalt het condoom eraf en blijft net zolang doorgaan tot zij hem de laatste zaadjes ontfutseld heeft. :blow:

Met wat wederzijdse complimentjes en een basiscursus Roemeens wordt de sessie afgesloten. Naar Paradiso-normen is dit een goede sessie. Zij verdient 8,5/10, en dit zou nog wel eens kunnen verbeterd worden.

:wink:

Willem2
7 augustus 2007, 20:02
Deze dame was er maandag ook. Ze heeft voorheen ook wel eens in de PHG gewerkt maar ik weet even niet meer onder welke naam :cool:
Hier reeds 5/6 maanden actief :wink:

vakantieganger24
22 augustus 2007, 19:30
ik ben met deze griet afgelopen maandag naar de kamer geweest. De sex was best ok. Het was alleen jammer dat ze uit d'r bek stonk :)
Geen herhalingsgevaar.

JackD
27 september 2007, 21:00
De volle, lange, krullende haardos van Nicky sprong direct in het oog, maar het duurde toch tot het einde van de avond voor ik haar "echt" in het vizier had ..... Zij vertoeft vooral in de ruimte om de hoek van de bar (dus buiten de "huiszaal"), waardoor zij soms een beetje "buiten beeld" is , maar na een kort gesprekje (actie op het bankje is niet haar "ding" ) een kamer opgezocht.

Nicky bleek een leuk, lief, naturel meisje dat mij, hoewel enigszins vermoeid na een lange doorgedanste nacht (waarvoor ze zich ook netjes excuseerde) , toch best kon bekoren. Klikje? :love2:

Van de door ganger24 zo "sympathiek" (belachelijk! :mad:) beschreven problematiek absoluut niets gemerkt!

Rheinschwimmer
28 september 2007, 08:15
hallo zusammen,

ich kenne nicky auch und das was ganger24 über sie schreibt, das kann auf die nicky die ich in der freude39 kenne nicht zutreffen.....

gruß vom
rheinschwimmer

JackD
5 oktober 2007, 19:30
Klikje? :love2:Ik denk het wel ...

Ik was toch wel een beetje teleurgesteld dat Nicky afwezig (b)leek op deze woensdag; had mezelf verheugd op een herhaling van onze ontmoeting een week eerder. Gelukkig wist TSB mij te melden dat ik niet hoefde te wanhopen; Nicky zou vast nog wel komen (begint meestal wat later op de dag). En inderdaad(!), zo rond vier uur kwam de melding, "ze is binnen". Vijf minuten later waren we dus op een kamer, waar wij weer een aangenaam uurtje doorbrachten. :love2:

Aan het einde van de avond ter afscheid ook nog even een half uurtje met haar op bed gelegen (ik was niet echt in staat tot veel meer dan dat ... :redface:).

JackD
27 oktober 2007, 15:28
Vandaag gaat JackD waarschijnlijk naar Freude39/ParadisoLaat dat "waarschijnlijk" maar weg, want JackD ging inderdaad naar Freude39/Paradiso.

Liep bij binnenkomst direct in de armen van Nicky wat uiteindelijk zou resulteren in twee keer een uurtje op de kamer; nog steeds een klikje ... :love2:

Wilde wel, maar durfde niet vreemd te gaan met bijvoorbeeld Alexandra of Jacky. Hopen maar dat Nicky er de volgende keer niet is. :cool:

JackD
7 november 2007, 19:20
... nog steeds een klikje ... :love2:
Lijkt inmiddels zelfs iets meer dan dat; uitkijken JackD!

Deze keer had het kamerbezoek nog het meeste weg van het Open Duitse Kampioenschap "elkaar diep in de ogen kijken".
Ondanks het feit dat Nicky niet echt haar dag had heb ik me, of misschien beter "hebben wij ons", toch goed vermaakt ...

Hopend op betere tijden voor Nicky, :wink:JackD.

Willem2
25 november 2007, 17:57
Ik zei vrijdag nog tegen Nicky dat JackD donderdag zou komen ( letterlijk en figuurlijk :D) Maar het schijnt dat hij vandaag al is gekomen :lostit:
:luvlove:

:wink:

JackD
27 november 2007, 20:25
Ik zei vrijdag nog tegen Nicky dat JackD donderdag zou komen ( letterlijk en figuurlijk :D) Maar het schijnt dat hij vandaag al is gekomen.Inderdaad kwam ik weer eens te snel ... Nicky had daar blijkbaar niet op gerekend, want schitterde helaas door afwezigheid ...

En donderdag??? Gaat waarschijnlijk niet gebeuren ... :o

JackD
14 december 2007, 17:45
Maar hoe moet dat nu als Christina en Nicky de volgende keer naast elkaar op de bankjes zitten?

Well, here's another nice mess I've gotten me into ... :o
Van dat "probleem" had ik in ieder geval geen last … Nicky was er deze dinsdag weer niet … :heul::heul:

JackD
16 december 2007, 01:55
Op de Weihnachtsparty lukte het eindelijk weer eens om gelijktijdig met Nicky in Freude te zijn. :freu::freu::freu:
Samen een paar uurtjes in een kamertje verbleven om eens even rustig ""bij te praten". :cool:

JackD
10 september 2008, 20:10
JackD heeft zijn meisje weer teruggevonden ...... :wink:
Het was inmiddels zo'n negen maanden geleden :o dat we elkaar voor het laatst gezien hadden en, voor mij dan toch, de hoogste tijd voor een weerzien.

Het welkom ("hi") viel eerlijk gezegd een beetje tegen om over het afscheid nog maar te zwijgen , maar daar tussen was het weerzien tijdens twee kamerbezoekjes :love::love: en een "romantische" wandeling door het gebouw (hand in hand :kotz:) erg leuk.

Nicky spreekt inmiddels naast engels ook zeer redelijk (en liever) duits.

MiniME
14 november 2009, 09:25
Deze Nicky was even terug in Freude, maar binnenkort weer (tijdelijk?) verdwenen.

Full-service, maar de uitvoering mist passie en involvement. Cijfer: 7,5

Willem2
14 november 2009, 10:34
Eagledriver ook :rolleyes:

blauwebeer
14 november 2009, 10:46
Deze Nicky was even terug in Freude, maar binnenkort weer (tijdelijk?) verdwenen.

Intermezzo in GT?

Bb :bibber_2: