PDA

Volledige versie bekijken : Stella

Willem2
14 november 2005, 20:17
Naam : Stella

Haarkleur/-lengte : Donker lang krulhaar

Lengte dame : 1.55

Postuur/Cupmaat : Slank, A/B-cup

Nationaliteit/Taal : Turkse, duits en engels

Leeftijd : 20 jaar

Tatoeages/Piercings : nee

Service : Goed.Zoenen uitstekend, beffen, NMC, PZC

Bijzonderheden : Lief en geil tegelijk

Extra :

Hollandmale
28 november 2005, 16:24
De 1e ronde met Stella gedaan, 'n mooi 19-jarig Turks meisje; klein, slank met lang zwart haar. Op de bank flink tongzoenen en pijpen, het handelsmerk van Schieferhof.

Daarna de kamer betrokken, beneden naast de Spielwiese. Tongzoenen, vingeren, beffen, pijpen en neuken, eveneens zoals terplaatse gebruikelijk. Stella is 'n lekker ding met 'n prima service; succes gegarandeerd dus. Een keer doggy klaargekomen; de tweede keer over haar parmantige borstjes na 'n lange pijppartij. Stella doet geen FT maar pijpt goed en vrijwel tot het einde.

Elders is gemeld dat je in Schieferhof slechts 1 hoogtepunt krijgt per half uur, maar dat is niet mijn ervaring. Stella gaf me er 2, anderen deden dat ook :D.

feldstecher
14 januari 2006, 19:07
einfach ein traumhafter GF6 Service den sie bietet.

Willem2
11 april 2006, 22:26
Dit was ongetwijfeld het mooiste meisje maar ze kwam volgens mij wat later en werd door het vaste bestand van de leden totaal in beslag genomen. Was daarom op een dag als de vrijdag niet aan te komen.

Jammer maar helaas.....pindakaas...paashaas :lostit:

Willem2

neukie
12 april 2006, 12:48
Willem2,

dan moet je wat weiniger met de andere ijsberen praten...........Zeker was dat mogelijk.....:D :roll: :rofl: :green_smi

n. :wink:

Willem2
13 april 2006, 14:45
Willem2,

dan moet je wat weiniger met de andere ijsberen praten...........Zeker was dat mogelijk.....:D :roll: :rofl: :green_smi

n. :wink:

Nou lees anders ook maar eens op Rheinforum. Het is niet zo eenvoudig om als nieuweling sommige dames te pakken te krijgen. Ik heb ook geen zin om me meteen zo opdringerig te moeten gedragen als er een overschot aan mannen is en wat weinig vrouwen. Ik had weinig zin om die Stella uit de klauwen van andere ijsberen te trekken. :rolleyes:
Dan inderdaad liever een gesprek met mij bekende ijsberen en wat hulp aan Rolliman ;)

Willem2 :wink:

neukie
13 april 2006, 22:08
kusje aan je.......:D

Hollandmale
27 april 2006, 11:16
Dit was ongetwijfeld het mooiste meisje maar ze kwam volgens mij wat later en werd door het vaste bestand van de leden totaal in beslag genomen. Was daarom op een dag als de vrijdag niet aan te komen.Stella is al enkele weken niet meer in het Hof geweest, zonder enige kennisgeving :confused:. Of ze terugkomt is niet bekend :nee:.

Hollandmale
25 mei 2006, 16:47
Stella is al enkele weken niet meer in het Hof geweest, zonder enige kennisgeving :confused:. Of ze terugkomt is niet bekend :nee:.Goed nieuws voor alle Hof-gangers: Stella is terug !

HM leest hierboven dat Willem haar op 'n drukke vrijdag niet te pakken kon krijgen, maar gisteren was ze goed beschikbaar. Kennelijk waren veel Duitse beren al op vakantie, want het was erg rustig in het Hof. Kort na binnenkomst zeer verrassend tegen Stella aangelopen, onderweg naar Sandra's massage. Daarna teruggelopen naar de kelder, bij Stella op de bank beland en snel daarna 'n kamer betrokken. Voor insiders: de rode kamer met grote spiegel, naast de kleedkamer. Stella's favoriete kamer, zo bleek ;).

Heb al heel wat geile avonturen beleefd in het Hof, maar zoals gisteren met Stella toch maar zelden meegemaakt. Heel opwindend om met 'n mooi en jong meisje te zijn, dat het allerbeste van zichzelf geeft. Had 'n half jaar geleden al 'n goeie sessie met haar, maar heb gisteren pas ontdekt wat ze echt in huis heeft. Stella is 'n meisje dat al je dromen waarheid laat worden. Nou ja, HM's dromen in elk geval. Om Stella in cowgirl op je te hebben zitten, en in de spiegel haar kleine kontje en strakke grotje te zien; het zal HM nog lang bijblijven :p.

's-Avonds om 11 uur de hele sessie herhaald, en er dus 'n echte Stella-dag van gemaakt. HM weet inmiddels niet meer wie z'n Hof-favoriete is. Rebecca, Babsi, Sandra, Svenja, Rita en Stella maken 'm de keus inmiddels wel errug moeilijk................... ;)

Hollandmale
31 augustus 2006, 10:36
Hoewel Stella bij HM's laatste bezoek ontbrak, is ze 'n paar dagen terug nog gespot, aldus Stano's onvolprezen Franstalige forum :smile2:.

c31s07g
10 oktober 2006, 16:15
stella hat den schieferhof verlassen hat aufgehört.schaaaaade!!!!

Big30
8 maart 2007, 00:30
Voor de liefhebbers van Stella zoals HM goed nieuws, "Stella ist wieder da!" :D.

De Cock
25 maart 2007, 03:30
Klopt en afgelopen dinsdag was ZIJ daar en het viel mij erg mee :teuflisch .

Op de bank met haar zitten keuvelen en het gebruikelijke hofdames werk en snel naar de kamer waar ik toch langer bleef dan verwacht :freu: .

En wie weet komt er nog een vervolg :thefinger .

Groeten,

De Cock.

Jorah Mormont
26 maart 2007, 23:55
Oh ja, bijna nog vergeten, ik was van de week ook nog bij Ome Bernds op de koffie geweest. Ik kan me nog goed herinneren dat ik met een Turks/Duitse dame de kamer ben op geweest. Stella is haar naam. Heren ijsberen, De Cock is wat mildjes hierboven, maar hij was toch echt diegene welke mij na zijn sessie non-verbaal duidelijk maakte hoe Stella op de kamer zou zijn.

Mooie meid deze Stella, en de service:luvlove: :luvlove: Een meisje om verliefd op te worden. Lief, sympathiek en daarbij ook nog eens een super sexuele ervaring. Ik mag hopen dat ze bij het volgende bezoek weer van de partij is, want Sonny gaat dan zeker nog een keer met deze dame rollebollen:rofl: :rofl:

BR, Sonny:wink:

Hollandmale
20 april 2007, 06:01
Ik mag hopen dat ze bij het volgende bezoek weer van de partij is,..... :rofl: :rofl:....., want de vaste Hof-correspondent op Youppie meldt dat Stella weer aan 'n pauze is begonnen :heul:

De Cock
25 april 2007, 19:59
Weet ik niks van :teuflisch de laatste keer wasze er en ik heb haar erg lang in beslag genomen en dat was op vrijdag de 13e naar ik meen van april 2007.

En als mijn info klopt is ze er ook op mijn volgende HENNEF-BUIK-DUIK :bowlol: .

MAAR HOOP DOET LEVEN :rubbel: .

Groeten,

De Cock.

liefhebber
25 april 2007, 20:59
Tijdens een van mijn meest recente bezoekjes aan het Hof gonsde het door de wandelgangen dat Stella inderdaad niet meer op het toneel zal verschijnen.
(dat was ook de dag dat het andere forum het bericht plaatste)

Dus Mr. deCock, OF je moet privé contact met haar hebben zodanig dat ze speciaal voor jouw haar "extended zomerstop" gaat onderbreken OF ik zou maar vast nadenken over een alternatief (die lopen er RUIM voldoende rond).

GRTZ Liefhebber

De Cock
4 mei 2007, 01:59
Ik zal morgen wel es polshoogte nemen of is het Cock hoogte :teuflisch .

Ik hoop dat ik het juist heb maar je weet het nooit in deze wir war van dames :freu: .

Groeten,

De Cock.

De Cock
7 mei 2007, 00:43
Heb 5 mei kontakt gehad en idd is Stella weg :eek: .

Errug jammer weer, wat hebben die meiden toch :teuflisch .

Dus weer ff afwachten.

Groeten,

De Cock.

Hollandmale
17 november 2007, 07:18
Eergisteren donderdag 15 november was Stella weer aanwezig :freu: :
I am happy to report yesterday was the return of Stella a 22 year old Turkish princess. Stella has been away since April and told me she was a little nervous about her return. I took Stella for her first session and it was nothing less than fantastic.Voor degenen die Stella niet kennen: ze hoort tot de toppers in het Hof :luvlove:.

De Cock
17 november 2007, 16:25
Eergisteren donderdag 15 november was Stella weer aanwezig :freu: : Voor degenen die Stella niet kennen: ze hoort tot de toppers in het Hof :luvlove:.

Okay,

Ik ben erg BENIEUWD en hoor het van de week dan wel van mijn TUSSIE11.

Maar is idd mooi te horen.

Oh, ik hoor Conny al brullen als ik dan weer binnen kom :teuflisch

"Scheiß Club, Tussie 11 ist wieder da!!!!!!!!"

Groet,

De Cock.

De Cock
25 december 2007, 02:32
Heb met Stella een TRIO gedaan op mijn vaste dinsdag de 18e december, was ook de Santa-party :D.

Een TRIO had ik met Stella nog nooit gedaan en daar was nu een uitstekende kans voor :p, moest toch met Stella en Debby wat zaken doornemen en dan is een combinatie niet verkeerd ;).

Jemmig wat zijn die 2 meiden LEKKER en GEIL, weten je op je gemak te brengen :p pffff GFE ontbreekt nooit.
Dus langzaam opbouwen.... we hadden gedrie al dik 30 minuten op de Bank gelegen en nu op de Kamer wat meer diepgang aanbrengen.

De Meiden laten merken dat alles om jou draait :D springen direct op mijn piemel af, geven deze een wasbeurt pfffffffffff wist niet wat ik gemist had :rolleyes: onderwijl vergeten ze zichzelf ook niet!
Dus zitten ze heerlijk aan elkaar te friemelen.
Ik moet de poesjes likken en dat vinden ze lekker, terwijl ik stella's poesje lik word mijn pik door debby heerlijk verwent maar na een 5 minuten rollen omdraaien en lik ik debby's poesje en verwent Stella mijn pik.

Terwijl debby mij oraal verwent heeft Stella andere dingen in het hoofd :D ze laat zich langzaam op mijn stijve pik zakken en laat dan een heerlijke rodeo voelen....... Debby lost Stella af en glijd nu op mijn pik en wat is een TRIO toch lekker.

Na een poosje trek ik het niet meer en laat mijn pik in debby's poes leeglopen :p Stella kijkt me een beetje beteuterd aan en ik zeg: geen probleem we hebben vanavond ook nog en dan zijn we lekker met z'n tweeën en er verscheen een Glimlach op haar gezichtje.

Groeten,

De Cock.

ralf42
1 maart 2008, 04:16
Irgendwo habe ich gelesen, dass Stella wieder mal aufgehört hat.
Stimmt das?

newbie
4 maart 2008, 21:42
gestern (mo. 03.03) war sie im Hof

liefhebber
9 maart 2008, 00:02
gestern (mo. 03.03) war sie im Hof

En Dinsdag, 4 maart heb ik erg prettig met haar zitten babbelen....
..... en Woensdag, 5 maart ook..... :p

(NEE!, 6 maart NIET! :thefinger)

Hollandmale
2 augustus 2008, 12:59
Zeer aangenaam verrast toen gisteren kleine beauty Stella aanwezig bleek te zijn :smkiss:.

Aan het begin van de avond in de kelder haar naar me toe getrokken en na wat lekker tong- en graaiwerk naar de kamer gegaan.
Aldaar de topservice mogen beleven waar het Hof -en ook Stella- bekend om is. Staande voor het bed heerlijk teasend pijpen, gevolgd door 'n kleddernatte befpartij, waarna afwisselend heftig pijpen en neuken in diverse standjes. Vooral Stella's cowgirl, zowel frontaal als achterstevoren, met volop uitzicht via de spiegel, zal HM nog lang bijblijven. De finale doggie achterop haar bipsje, plat op bed.
Uiteindelijk niet in haar grotje gekomen, maar tussen haar handjes klaargezogen en over haar borstjes gespoten :rubbel:.

Stella heeft 'n heel klein, spiegelglad en strak gleufje. Forser geschapen beertjes dienen daar voorzichtig mee om te gaan, anders houdt
ze het niet vol en is het wipfeestje veel te snel afgelopen. Verder is Stella nog steeds slank maar wat aangekomen, daardoor zijn haar borstjes zichtbaar voller geworden. Ze is niet meer zonnebankbruin zoals voorheen, maar heeft haar eigen kleur terug, een hele lichte huid. Al met al vindt HM haar nog aantrekkelijker en knapper dan ze al was. Stella's charme en topservice zijn in elk geval ongewijzigd :luvlove:.