PDA

Volledige versie bekijken : Nelly (Roemeens)



Randy
1 mei 2007, 09:43
Haarkleur/-lengte : hoogblond, tot over schouder
Lengte dame : ong 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / weinig Engels, geen Duits
Leeftijd : 20-23
Tatoeages/Piercings :
Service: zeer goed, TZ, beffen, PZC, NMC, deepthroat. FT weet ik niet.
Voordelen: heerlijk zoenen, en alles is lekker met haar.
Nadelen: de taal
Tijdsduur : uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: gratis topsport, ze blijft doorgaan...

30 april

Spreekt weinig Engels, en geen Duits. Ziet er uit als een blonde bimbo met veel zonnebankbruin. Kan heel goed dansen, en laat dat graag zien. Maar ook hier is het uiterlijk bedrieglijk. Normaal gesproken zeker niet mijn type. Maar goed, soms doe je eens iets anders dan anders. En Nelly bleek een echte verrassing op de kamer! Heerlijk zoenen, onvermoeibaar met de sex, waanzinnige deepthroat, en heel veel standjes doorgenomen, Ze laat zichzelf ook heerlijk verwennen, en we hebben een uur lang topsport bedreven. Lekker en lief ding!

little diablo
1 mei 2007, 16:51
Tja toen ik deze prachtige gazelle binnen zag komen:eek: een mooie blonde roemeense inderdaad van 21(schatte haar iets ouder) een christina aqualera look a like. In haar mooie bruine lichaam met zwarte body stocking en gouden kralen kwam ze mooi tot haar recht. Al vrij snel na me kamer bezoek met Andrea haar gewenkt en naar de kamer vertrokken.
Ze heeft een mooi strak sportief lichaam,volle borsten en heerlijke lippen.
Ze houd echt van :fuck: ze geniet er zelf volop van met een brede smile.
Normaal laat ik me niet lang oraal verwennen maar deze keer,oogjes toe en genieten en af en toe kijken waar alles bleef. inderdaad zoals randy schrijft onvermoeibaar, heerlijke cowride en doggy:p
Je zou eerder zeggen als je met haar de kamer opgaat dat je haar moet remmen,maar :nee: deze heeft er zin in en langer als een half uurtje.
Herhalingsgevaar;)

@ + punt geen tattoo


@ een rex type:smile2:

Saluti L Diablo