PDA

Volledige versie bekijken : Sarah (Duits/Turks)

Knabbel
1 mei 2007, 23:42
Naam : Sarah

Haarkleur/-lengte : Zwart / Volle bos krullen tot op schouder

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Volslank, B- Cup

Nationaliteit/Taal : Duits/Turks / spreekt perfect Duits
Lijkt qua uiterlijk eerder nog Zuid Amerikaans te zijn

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : Naam in haar nek / piercings geen

Service : Goed. Uitgebreid zoenen en uitstekend Franzosisch

Bijzonderheden : Doet dit werk als bijverdienste

Tijdsduur / kosten : 1 uur / € 75.-

Ze is afgelopen zondag begonnen in PHG en werd 's avonds gelijk geboekt door de Hausmeister die een positief oordeel gaf. In het voorgesprekje dat ik met haar had, voor ze met Willi69 op de kamer belandde, maakte ze een zeer sympatieke indruk. Ze vertelde onder andere dat ze dit werk als bijbaantje had en dit eens in de zoveel maanden praktiseerde. Later bleek dat ze wel degelijk een verleden op dit gebied had in clubs, alleen dat ze momenteel de activiteiten op een laag pitje had staan. Kennelijk heeft ze wel 2 maanden geleden kort in GT gewerkt, hetgeen haar niet echt beviel. Uiteindelijk niet dezelfde dag met haar naar de kamer kunnen gaan daar Willi69 haar laatste klant voor die dag was en ze bijtijds naar huis wilde.

Dag later derhalve teruggekomen en gelukkig nauwelijks wachttijd op een sleutel gehad. Begonnen met een lekkere zoenpartij en alles wat erbij hoort. Haar franzosisch is aangenaam, deepthroat, nat en niet te snel. Haar ervaring kwam ook naar voren bij het aanbrengen van het rubbertje, want dat deed ze bijna ongemerkt met haar mond. Als ik het niet gezien had had ik het waarschijnlijk niet eens gemerkt. Vanwege haar goede orale voorspel moest ik de kamasutra in sterk verkorte versie ten uitvoer brengen, maar ze heeft een zacht vlezig lichaam waar je je goed in kunt vastgrijpen.

Normalerwijze val ik meer op strakke poppetjes, maar haar symaptieke voorkomen maakte een hoop goed. Herhalingsgevaar aanwezig maar ik miste echte geiligheid of werkelijke passie. Later nog zeer uitgebreid met haar gesproken en ze gaf ook aan niet echt plezier aan dit werk te beleven maar het puur voor de nodige bijverdienste te doen. Desondanks was ik toch zeer tevreden omdat ze zowel voor- als nadien de nodige tijd en aandacht aan je besteed zonder dat dit plichtmatig overkomt.

Willi69
27 mei 2007, 17:10
Die Beschreibung von Knabbel stimmt, der Service von Sarah auch :p. Ausgesprochen nett und höflich, interessiert sich für die Fußball-Ergebnisse der 1. spanischen Liga :D. Sie verwöhnt gerne und lässt sich auch verwöhnen. ZK, Fingern, FT - alles möglich :). Habe sie aber bisher leider nicht wiedergesehen :o.

Jansen
27 mei 2007, 18:24
Er staat dat ze dit werk doet als bijverdienste:rolleyes: ik ook:rofl: