PDA

Volledige versie bekijken : Samya, Algemeen (2005-2010)

Rolliman
26 november 2005, 15:45
Samya, Kirschbaumweg 26a, Köln-Rodenkirchen, 25.11.05

Bevor ich zum Rheinforum-Treffen ging, nahm Ich erstmal bei Nikita privaten "Russisch-Unterricht". :D :D :D Nikita und ich sind schon ein eingespieltes Duo. Bei ihr bekomme ich immer riesen Spaß und das was ich brauche.
Danach ging es eine Etage höher und mit Willem2, Feldstecher und Wolfl fanden sich direkt einige alte bekannte Gesprächspartner.
Leider fiel auch mir auf, das die Lockerheit vergangener Treffen leider nicht da war.
Was auch immer der Grund für die Streitigkeiten sein mag: Vielleicht sollten sich alle Beteiligten mal bei einem Pittermännschen zusammensetzen und mal reinen Tisch machen.

Nach einer Weile schwang mich Willem2 über seine Schulter und trug mich dann wie 'nen Sack Mehl wieder nach unten in die Bar.
Dort nahm ich dann Kontakt zu Alisha auf, die ich schon länger auf meinem "Weihnachtswunschzettel" hatte.
Die Unterhaltung mit ihr war sehr nett und zwanglos, aber sie hatte zunächst einige Bedenken mit mir aufs Zimmer zu gehen. Aber dank Nikita konnten diese Bedenken recht schnell zerstreut werden.
Es waren zwei sehr schöne ruhige Stunden GF6 die mir Alisha fast schenkte. Wir haben sehr schnell eine Wellenlänge gefunden, und auch sie schien sich sehr wohl zu fühlen. Sie hat sehr gutes FO, ist sehr Zärtlich und ist gestern zumindest auf meine Wünsche voll eingegangen. Da sie hinterher sagte, das sie wieder mit mir mitgehen würde, ist es für mich so gut wie sicher, das ich wieder bei ihr landen werde.

Ein Dankeschön nochmal an alle SAmyas, die mir den Aufenthalt dort Möglich machen. Fängt beim Parkplatz an, und hört bei der Toilettenhilfe noch lange nicht auf.

So long
Rolliman

george36
27 november 2005, 21:52
Hi zusammen,

dieses war wohl das letzte Treffen im Samya - ob es daran lag, daß zu wenige Holländer anwesend waren:baby2: Aber einige hatten ja aufgrund des Wetters bzw. Schnees eine saubere Begründung..

Die Stimmung hat ja Rolliman schon beschrieben - leicht angespannt:mad: Aber das Essen - einfach super, wieviel Arbeit sich das Samya gemacht hat. Schade war, daß gegen 21h bereits einige der Mädels ihre Arbeit beendeten - aber zum netten Small-Talk reichte es schon.

Mal abwarten, wo sich beim nächsten Treffen die Runde einfindet.

Gruß
George

Rolliman
28 november 2005, 17:43
@george

Laut Ankündigung von Clubfreund wird das nächste Treffen wieder in einer Kneipe stattfinden. Auf die Resonanz bin ich gespannt. Hat mich gefreut dich nach längerer Zeit noch mal getroffen zu haben.
Alisha war an diesem Abend wirklich ein Kracher. :luvlove: :luvlove: :luvlove:

Rolliman

Willem2
28 november 2005, 18:52
Ja en ik was er ook :blob16:
Ik was gelukkig redelijk vroeg weggegaan uit nederland en had heel veel geluk met het weer. Waren dan wel sneeuwbuien, hagel en andere rotzooi maar ik kon tenminste doorrijden en na zo'n 4 uur kwam ik aan in Keulen. Na Krefeld was er trouwens geen sneeuw meer.
Eerst even langs de vriendin alvorens ik doorreed naar Samya. Samya kwam ik aan om halfzeven tegelijk met Robin en George36. Samen naar binnen en het betalen van de 15 euro (daarvoor komt een nederlander wel ;) ) kregen we een badge van de thekenfrau en konden we naar boven. Daar waren al wel wat leden van het rheinforum maar enkelen zouden inderdaad vanwege het slechte weer niet komen opdagen. Heel wat leden kende ik al van de vorige ontmoeting. Had voor Feldstecher, Clubfreund en Wolfl speciaal Rijnbier meegenomen (zal ze leren om berichten/avatar van Rheinpoper te laten staan ;) ) En voor Wolfl ook nog extra gouden chocolademunten zodat ik reclame kan maken op rheinforum ;)
Gelukkig was B(r)edero er ook zodat ik ook wat in het nederlands kon communiceren (alhoewel nederlands :roll: ). We zijn daarna als echte inspecteurs van de Michelingids eens even het eten gaan beoordelen. Dat was van uitzonderlijk hoog niveau. Heb in geen tijden zo goed gegeten in een club. Gelukkig was Olli HTI ( Hoofd Toiletten Inspectie :D ) er ook en konden we na de maaltijd met een gerust hart naar het toilet gaan. Beneden hebben ze trouwens speciale pisbakken waar e nederlanders tijdens het WK/ WM heel wat doelpunten gaan scoren. Je kan namelijk een balletje in het doel pissen :applaus: Nu nog een muziekje erbij en het is compleet.
Na tijdens het eten kwam Rolliman naar boven. Die kwam namelijk voor wat anders dan het eten :cool: Hij wilde graag als een zak meel heen en weer gedragen worden ;) Hé Rolli... Ik leverde hem beneden af en reed hem de bar in waar hij meteen één van de mooiere dames in beslag nam. Kon ik mooi een koude douche nemen om af te koelen van de dames die er allemaal zaten :ledy-in-r
Terwijl boven het gevecht plaatsvond :fechten: tussen RF en Samya konden de gasten beneden gewoon met de dames aan de slag.
Na lange tijd ook Egon weer eens gezien :prost: Wel een ban maar toch aanwezig. Ik heb me al met al heel goed vermaakt in deze wat kleinere maar luxe club.
Over de dames Gina en Jelena zal ik aparte recensies schrijven.

Groeten Willem2 :wink:

Rolliman
6 februari 2006, 20:51
Nach dem mich samson hinten an seinem Truck angebunden hatte, knatterten wir auf dem Highway Richtung Kölle. Wir hielten wieder an jenem "Rasthof" wo so viele Trucker gerne anhalten.

Wie üblich wenn Rolliman sich im Samya ankündigt, so wurden auch diesmal wieder alle Absprachen excellent eingehalten. Der Parkplatz vor der Türe wurde wie immer frei gehalten, so das samson seinen Mini-LKW locker parken konnte.

Ein kleines, dürres, unrasiertes Männlein grinste uns entgegen. Nein, es war nicht Rumpelstilzchen, sondern Ghostwriter1966.

Gemeinsam betraten wir den Rasthof. Während die beiden anderen erstmal in die unteren Räumlichkeiten verschwanden, um sich dort ihre Bärenfelle anzunähen, enterte ich sofort die Bar und fuhr Nikita direkt vom Barhocker!

Hm! Sowas nennt man glaube ich einen "Einstand nach Maß!" Oder auch Treffer! Versenkt!!!

Während mir Nikita den ersten Kaffee des Tages servierte kamen auch samson und Ghostwriter wieder aus dem Keller hochgekrabbelt. Ein weiterer Forumler (Name leider vergessen! Sorry) gesellte sich zu uns, und es begann ein reger Erfahrungsaustausch! Währenddessen ließ ich meine Blicke schweifen.

Wer mich immer wieder reizt, an wen ich mich aber nie so ganz rantraue, ist Marleen. Ihr Body und ihr Gesicht beeindrucken mich immer wieder, aber da sie ja fast immer nach 15 Minuten wieder in der Bar steht, lohnt sich für mich das hochtragen lassen nicht wirklich. Schade eigentlich! Abhaken.

Also:

Nikita gesucht und gefunden! Zu Nikita muß ich nichts mehr speziell schreiben. Sie ist eine richtig Liebe, und sie weiß was ich kann und was ich will. Tarek war diesmal mein "Träger vom Dienst" und auch hier nochmal ein nettes Dankeschön für die Schlepperei.

Nikita verwöhnte mich wieder mit einem sehr guten Französisch, und da es mir einfach Bock machte, ihr dabei zuzusehen, ließ ich sie bis zum Ende weiter machen. Der Rest der Stunde wurde ganz zärtlich gestreichelt und ein wenig Smalltalk, so wo ich es gerne mag.

Die 2. Runde ging an Adrie! Ein nettes Mädel, aber leider sehr "Schwanzlastig"! Sprich: Ich lag kaum auf dem Bett, da kam schon der Wichsgriff! Ihr Französisch ist ok, aber auch nicht weltbewegend. Ihre Performance war für mich ok, Aber bei dem Standart der meisten anderen wäre sie höchst wahrscheinlich, zumindest gestern Abend, durchgerauscht. Adrie hat bei mir sehr viel mit ihrem lieben und freundlichen Wesen wieder rausgerissen. Wiederholung? Eher ein Fragezeichen.

Dann geschahen noch zwei recht merkwürdige Dinge:

Ich unterhielt mich mit Ghostwriter an dem Tisch in der Ecke. Silke kam an und fläzte sich auf ein Polster. Sie grinste mich an, und meinte zu Ghostwriter:"Sag Deinem Kollegen mal, das ich nett bin." Dann dachte ich mir:"Was ist das denn?" Ich konterte Silke direkt mal ab:"Auf der Weihnachtsfeier wollte ich ja, aber da wolltest du nicht!"

"Ja! Hmmm..."! kam ihre Antwort. Sie kam näher, und setzte sich neben mich. Instinktiv erklärte ich ihr was mit mir anders ist, und sie sagte:"Wenn das so normal läuft, dann gehe ich auch mit dir aufs Zimmer!" "Schön, dann hol mal nen Schlüssel!"

Und jetzt der Kracher:"Nee! Jetzt nicht! Ich habe da noch nen anderen Gast sitzen. Aber das nächste mal!"

Meine Gedanken in dieser Minute waren zu dieser Situation bestimmt nicht die nettesten! Sie lassen sich noch immer am besten damit umschreiben:"Da rührt jemand Brei an, und wenn der Brei fertig gekocht ist, dann nehmen wir doch den Pudding im Kühlschrank!!!"

mal sehen, ob sich Silke bei meinem nächsten Besuch noch an Ihre Zusage erinnert?

Das zweite Date bei meinem nächhsten Besuch habe ich mit Kate stehen. Nikita hat wohl über mich gesprochen, und Kate würde mich gerne kennenlernen, und da Kate wirklich nicht häßlich ist,....

So long
Rolliman

Ricky Martin
12 februari 2006, 14:39
lees hier eigenlijk geen berichten van Samya terwijl als ik de site bekijk er toch lekkere chicks bijzitten is de service niet goed?

Willi69
12 februari 2006, 17:33
lees hier eigenlijk geen berichten van Samya terwijl als ik de site bekijk er toch lekkere chicks bijzitten is de service niet goed?
Ich glaube, der geile Durchschnitts-Holländer kommt nur bis Brüggen oder Oedt. ;) Es gibt aber im deutschen Rheinforum viele positive Berichte zum Samya... :wink:

Ricky Martin
13 februari 2006, 13:00
musste ich dar toch eine keer gehen kuchen..

Forza...germania
13 februari 2006, 19:46
musste ich dar toch eine keer gehen kuchen..

:o :o :o ....maar gelukkig spreek jij vloeiend Engels en de dames in Samya hopelijk ook:D :D

Ricky Martin
14 februari 2006, 12:12
hoop ik eigenlijk ook op..:o

Hollandmale
12 maart 2006, 10:22
Uit de Samya-Newsletter: *Freier Eintritt am Sonntag den 12.03.2006, und zwar nur zwischen 17:00 Uhr und 18:00 Uhr !!!

Scoobert
12 maart 2006, 20:59
Dan weet ik waar de grote wandelgevaren zich schuilhouden.......:roll3: :thefinger

Uit de Samya-Newsletter: *Freier Eintritt am Sonntag den 12.03.2006, und zwar nur zwischen 17:00 Uhr und 18:00 Uhr !!!

Freddy_K
1 mei 2006, 01:26
aangenaam verrast waren wij 30/4 door de FKK Samya. Een leuke club met hele mooie vooral jonge meiden. Meiden die opvielen door hun schoonheid waren met name Larissa (18 jaar :eek: blond en Duits), Domenica (20, Pools), Fathima (22j), en Cornelia (21j) maar er waren er meer alleen deze sprongen in mijn oog. Verder ben ik ook met Emanuelle (26j, Duits) naar de kamer geweest. Ik schrijf later wel recensies over mijn kamerbezoeken met Emanuelle en Larissa. Emanuelle zegt Duits te zijn maar lijkt Indiaans bloed te hebben en deed me denken aan Yvonne Elliman uit 1971 (niet de Yvonne Elliman van nu :eek: ). Emanuelle heeft een heerlijk lijf, kijk maar hun site :p :p Lekker gegeten + barbeque op het terras. Een pareltje die club.

Dennis
1 mei 2006, 07:28
Gisteren (zondag 30 april) weer eens naar FKK-land getogen en wel naar Samya. Je bent jong en je wilt wat :D 't Is een hele reis en nog een file op de koop toe, maar desondanks toch tegen 16 uur het fraaie pand bereikt, gelegen op een industriegebied in Keulen. Kleine P-plaats achter het huis, maar voldoende parkeerruimte in de directe omgeving.

Het pand heeft meerdere verdiepingen, maar deze zondag was de 2. verdieping (waar zich naar verluidt ook nog een ontmoetingsruimte bevindt) gesloten. Geen punt, de ontmoetingsruimte voor dames en heren op de begane grond is ruim genoeg. Sfeervol aangekleed en verlicht met een ontspannen sfeertje.

Het aanbod van dames is ruim (circa 20) en vooraf is op het internet te checken wie wanneer aanwezig zijn. Erg handig. De dames waren (in z'n algemeenheid) het aanzien meer als waard. Veel dames uit Oost-europa, maar ook was duitse meiden en dames met wat Zuid-amerikaans bloed. Het aanbod viel me niet tegen en kan de vergelijking met PHG zeker aan.

De verzorging van de innerlijke mens is ook prima geregeld; diverse koelkasten met tal van frisdranken en diverse biersoorten. Ook een bakkie koffie is te krijgen. Er staat een soort buffet opgesteld waar naar gelang het tijdstip broodjes en beleg te krijgen zijn, danwel waar de salades staan. Zeer uitgebreid en beter als in PHG! Deze zondag was er tevens grill (het weer speelde niet helemaal mee qua temperatuur) en dat was ook heel goed te eten.

Genoeg redenen (ongeveer 20 :p ) om snel nog eens terug te keren in Keulen!

Dennis
14 mei 2006, 12:02
Gisteren (13 mei 2006) weer naar Samya gereden. Tussen Oberhausen en Köln weer 2 korte files :ranting2: , waardoor ik later aankwam als gepland. "Gelukkig" waren mijn partners in crime in gevecht geraakt met hun navigatiesysteem, waardoor zij enigzins de weg waren kwijt geraakt. Daardoor kon ik alvast een verkenning uitvoeren en hen middels GSM binnenloodsen en op de hoogte brengen van de aanwezigheid van een 2-tal dames die op een verlanglijstje prijkten om te worden :fuck:

Volgens de website waren er 22 dames aanwezig. Let wel; niet alle dames willen/ worden vermeld, dus het echte aantal ligt iets hoger. Veel Oost-europese dames en een paar met een donkere huidskleur. Stuk voor stuk dames die het aanzien wel waard zijn. Hoewel de een iets meer als de andere natuurlijk.

Het eten (weer) barbeque. Goed te eten maar ik vraag me af of dit nu de gehele zomer het dagmenu zal zijn (hoop het eerlijk gezegd niet). De drankjes staan in de ruimschoots aanwezige koelkasten en bestaan uit diverse biersoorten en frisdranken. Prima geregeld!

In de kelder bevinden zich de kleedruimtes, een toilet, diverse douches. sauna's, "dampfbad" en een relaxruimte. Heel mooi en de mooiste die ik tot nu toe in een "saunaclub" heb gezien (sauna en douches PHG stellen hiermee vergeleken helemaal niets voor!). De begane grond biedt plaats aan het bargedeelte en een terras. Op de 1e en 2e verdieping zijn "behandlungsräume" en op de 2e verdieping eveneens nog een bar en zithoeken met zicht op een groot tv-scherm, waarop deze zaterdag voetbal te zien was.

De verhouding dames/ heren was circa 1 op 1. Goede sfeer in de club, ik kan me voorstellen dat de dames het liever iets drukker hadden, maar rond 20 uur was er geen bijna geen enkele dame in de bar aanwezig, de meesten waren bezig op de kamer.

Tegen 23.30 uur Samya voorlopig weer verlaten na 2 goede sessies, met het doel binnenkort weer terug te keren om weer te gaan genieten van de lekkere dames aldaar

Dennis
11 juni 2006, 12:39
Zaterdag 10 juni: Volgens de website 20 dames aanwezig, onder wie Amy (een van de lekkerste snoepjes in Samya). Helaas geen Amy, maar wel meer als 20 dames, waaronder een aantal dames die nog maar net in Samya begonnen waren en dus nog niet op de site staan. Positief is in ieder geval dat het aantal "beloofde" dames er ook echt is. Er was ook een mooie dame die voor het eerst in Samya was en, zo liet ik mij vertellen, voor het eerst uberhaupt dit werk deed. Ze zag er leuk uit, maar ik wilde niet de geschiedenis ingaan als diegene die haar eerste klant ooit was.

Wonder boven wonder geen files op de A3, zodat we nog voor 16 uur in Koln arriveerden. We waren een van de eersten. De overige schaarse bezoekers zaten op de 2e verdieping voetbal te kijken, zodat wij dus in de bar (op de begane grond) verwelkomd werden door een 20-tal jongedames die werkeloos op de banken zaten. De airco stond aan en zorgde voor een lekker koel temperatuurtje (echt ijsbeer-stijl), maar de dames (allen slechts gehuld in een slip) vonden het te koud worden. Later arriveerden nog meer dames en ijsberen, maar de ratio dames/ ijsberen was nooit lager als 1. Opvallend dat deze club nooit echt heel druk is. Ik gruwel al bij de gedachte van een vol PHG (of GT) op zaterdag. No such thing in Samya. Vreemd, want het aanbod van dames is dan iets kleiner, maar de dames an sich zijn mooi en kunnen de vergelijking met PHG redelijk tot goed doorstaan. Bovendien is Samya qua club erg mooi en netjes, vooral de douches en sauna's zijn in vergelijking met PHG een klasse beter. Minder belangrijk, maar toch aardig om te vermelden is dat het assortiment frisdranken, sapjes en bieren uitgebreider is als in PHG. Het eten was weer barbeque. Prima verzorgd met een uitgebreid saladebuffet (Verse tomaat, komkommer, maiskorrels, salade, sauzen etc.) en het grillen gaat gewoon de hele avond door, dus geen gestress. Halverwege de avond waren even alle kamers bezet.

Jammer toch dat Koln net weer een stuk verder is als PHG en da's al een klere-eind. Maar het blijft altijd een bezoekje waard. Leuke nette club, niet te grootschalig, mooie dames. Alles aanwezig dus om je lekker te vermaken.

Willem2
11 juni 2006, 12:48
Samya is gewoon een mooie club en het is verwonderlijk dat er niet meer mannen zitten want het aanbod van dames is kwalitatief redelijk goed. En op de website kan je zien wat je krijgt op de dag dat jij gaat ( uitzonderingen daargelaten)

Groeten Willem2 :wink:

Horny_one
25 juli 2006, 00:05
Zojuist bericht gekregen uit de nieuwsdienst van Samya:

Liebe Freunde des Samya Clubs,** ** *Es ist wieder soweit, die 10. Newsletter Aktion ist da !!!!!
*
Die Monatsaktion für den Juli 2006 steht vor der Türe und wie immer ,exklusiv nur für unsere Newsletter Abonennten !!! *Freier Eintritt also am,

Dienstag den 25.07.2006,
und zwar nur von 16:00 Uhr bis 17:00 Uhr !!!

Natürlich bei erträglichem Klima im Haus, und abends wird wie immer auf der Terasse gegrillt.

Es Grüßt und erwartet Euch,
Euer Samya & Team

*Fuer die, die Regeln noch nicht kennen:
*Wir geben exklusiv allen Newsletterabonnenten nur fuer diesen per E-Mail bekanntgegebenenTag zu einer bestimmten monatlich wechselnden Uhrzeit, exakt nur fuer diesen Zeitraum von einer Stunde, die Moeglichkeit ohne einen Cent zu bezahlen, den Samya Club zu besuchen !!!!

D.h. freier Eintritt fuer den jeweils aktionisierten Tag, allerdings nur innerhalb der jeweils angekuendigten 60 Minuten und somit einfach mal ganze 50,-- Euro sparen!!
*
*Wir bitten um Verstaendnis, dass wir in Sachen genauer Einhaltung der festgelegten Zeiten, keine Ausnahmen machen und unser Angebot des Monats nur in diesem Zeitfenster gueltigkeit hat!!

Voor hen die in de gelegenheid zijn.....

Grtz, H_1

Horny_one
25 juli 2006, 05:56
Heb zaterdag gehoord van een tunesisch meisje in Sudbad,dat Samya "the way down" aan het gaan is.:D

Het is haat en nijd tussen Samya en Sudbad, dus zegt zo'n bericht op zich helemaal niets. Veel erger nog dan tussen GT en PHG...

Hollandmale
25 juli 2006, 08:37
Gratis entree tussen 4 en 5 vanmiddag ? Daar waagt 'n vakantievierende HM misschien wel 'n autoritje aan :smile2:.
Aanwezigheidslijst Samya-site gematcht met IJF-dameslijst: Cynthia, Honey, Isabell, Kaya, Lula, Paloma en Sabine.
Ze hebben overwegend positieve reacties; heeft iemand nog tips over andere aanwezige dames ?
En rijdt er vandaag nog iemand naar Keulen, c.q. is er nog iemand aanwezig :eek: ?

099
25 juli 2006, 12:25
Je moet wel een abonnement hebben op hun nieuwsbrief, anders sta je daar voor Jan Lul.

Jorah Mormont
26 juli 2006, 08:27
Je moet wel een abonnement hebben op hun nieuwsbrief, anders sta je daar voor Jan Lul.

Ik had met HM afgesproken, ik heb geen nieuwsbrief en kon zonder probleem. Er werd niet naar gevraagd. Ben er overigens maar kort geweest (16:00 tot 18:30). Leuke club met vele mooie meiden. Groot pluspunt vond ik het feit dat bij de ingang een lijst hangt met de aangeboden service per dame.

BR, Sonny

Hollandmale
27 juli 2006, 07:31
Ik had met HM afgesproken, ik heb geen nieuwsbrief en kon zonder probleem. Er werd niet naar gevraagd. Ben er overigens maar kort geweest (16:00 tot 18:30). Leuke club met vele mooie meiden. Groot pluspunt vond ik het feit dat bij de ingang een lijst hangt met de aangeboden service per dame.Inderdaad; iedereen die tussen 16 en 17 uur aanbelde, mocht gratis binnen, wij dus ook :smile2:.
Alweer 1 jaar geleden dat HM in Samya was, dus vielen 'n paar positief veranderde dingen op.

Allereerst de dameslijst bij de receptie, met opsomming van de service per dame. In de eerste kolom de standaard service voor alle dames: ZK (tongzoenen), GV (neuken) en FO beidseitig (wederzijds oraal-zc) 50,-. Vervolgens 'n kolom Aufnahme (FT) 25,- , daarna 'n kolom AV (anaal) 50,- en 'n kolom Schlucken (doorslikken) 50,-. Al naar gelang 'n dame de service levert, is in de kolom de prijs ingevuld.

Het tweede wat opviel was de toegenomen drukte. Meer ijsberen en dames dan vorig jaar; HM telde 32 aanwezige dames. Die lopen allemaal topless, 'n enkele dame naakt-fkk. Veelal aantrekkelijke en jonge twintigers, blond en brunette, meest Oosteuropees, dik in orde.

Het derde wat opviel waren de verbeterde faciliteiten. Nieuwe banken in de bar/lounge die geheel airconditioned is, evenals alle kamers, erg prettig met deze warmte. Op het terras was vanaf 19 uur BBQ, tegen zonsondergang werd daar de temperatuur draaglijk.

Ben gebleven tot na de BBQ, heb me niet meer laten verleiden tot 'n kamerbezoek.
Dat is alweer 'n maand geleden, kan zeer goed nog wel 'ns langer gaan duren :green_smi.

Freddy_K
30 juli 2006, 13:02
zaterdag 29/7 was het weer niet slecht toeven in Samya. Boven aan mijn lijst stonden Carey en Silke (afgaande op de site). Carey vond ik ook wel de mooiste dame die middag. Ben helaas niet met haar naar de kamer geweest dus heb verder geen informatie waar ze vandaan komt enzo. Maar voor haar 19 jaar is het een zeer zelfbewuste dame en ik kon mijn ogen niet van haar afhouden als ze met haar heerlijke volupteuse lichaam van de ene klant naar de andere dartelde (kijk maar op de site naar haar fotos). Silke behoord tot een groep Poolse meiden waaronder Karoline (Dennis zn vriendin :luvlove: en het meisje met de mooiste lach en vriendelijkste uitstraling), Cornelia en Alina. Ben met Aline naar de kamer gegaan. Ook al weer zo'n volupteuse vrouw met heerlijke billen en heupen en een mooie huid (24 jaar). Haar fotos op de de site zijn niet echt goed gelukt, in het echt is ze mooier. Er waren nogal wat volupteuse vrouwen. Honey heeft ook een vol vrouwen lichaam waar je geen genoeg van krijgt. Ook was de Duitse Verena (20j) aanwezig die ook zeker thuishoort in het lijstje van weelderige vrouwen lichamen en ben ook met haar naar de kamer gegaan maar vond haar toch iets minder. Verder hebben we geloof ik 5 verschillende biermerken geteld en bijna allen geproefd :p :p :p

Bredero
22 augustus 2006, 09:50
Vandaag van 16 tot 17u vrije toegang tot Samya :freu:

Hollandmale
22 augustus 2006, 10:30
Vandaag van 16 tot 17u vrije toegang tot Samya :freu:Inderdaad; mailing is 'n uurtje geleden binnengekomen. Vandaag 24 dames op de Samya-site aanwezig gemeld.
Gezien de ervaring vorige maand zijn er dan in werkelijkheid zo'n 30. Overigens blijft HM deze keer thuis :D.

Willem2
28 augustus 2006, 18:37
Gisteren ook ff Samya getjekt.

Gisteren me auto laten up graden via een nieuwe CHIP 30 pktjes meer.
voor de DEUTSCHE AUTOBAHN moest in Venlo zijn, duzzzz H-G en G-T
lag op de route toch maar gekozen voor Samya omdat hier relatief weinig
reacties over zijn.

Dat is ook niet zo verwonderlijk. Voor de meeste is Samya gewoon een uurtje verder rijden ;)
Daarnaast is deze club gewoon kleiner dan de twee genoemde clubs. Er zijn echter genoeg mooie dames te vinden.

Volgende keer rij ik gewoon weer naar H-G of G-T want ik denk dat hier
alles aanwezig is wat de ijsbeer naar opzoek is ( en mijn hart gaat stiekem
toch uit een lekkere geile LATINA, en die heb ik en SAMYA niet gespot)

een groet uit het verre noorden....:teuflisch :D

Blijf kijken op de site van www.samya.de of ze een Latina aanbieden ;)
Maar inderdaad is de kans wat groter in de PHG en zeker in GT.

Willem2 :wink:

Dennis
28 augustus 2006, 20:00
Dat is ook niet zo verwonderlijk. Voor de meeste is Samya gewoon een uurtje verder rijden ;)
Daarnaast is deze club gewoon kleiner dan de twee genoemde clubs. Er zijn echter genoeg mooie dames te vinden.

Blijf kijken op de site van www.samya.de of ze een Latina aanbieden ;)
Maar inderdaad is de kans wat groter in de PHG en zeker in GT.

Vanuit het Noorden moet je op de A3 een keuze maken: Richting Duisburg en dus PHG of GT, of richting Keulen en dus Samya. Het verschil in reistijd is dan nog maar hooguit 30 minuten. Inderdaad is het voor diegenen die bij Venlo over grens komen een ander verhaal. Desondanks is Samya zeer de moeite waard; kleinschaliger als PHG en GT (groter is niet altijd beter!), maar met hele mooie meiden en een hele relaxte sfeer.

carrera-gt3
29 augustus 2006, 15:16
Trouwens wat me op viel vond de dames niet allemaal super strak qua body
The looks zijn verder wel Ok.

Vond de dames in GT en HG daarin tegen the looks en body gehalte net een
beetje beter....maar daar is de concurrentie ook bijna funest.......

Daar moeten de dames echt wel om hun lijn denken en dat komt weer
in het voordeel van de ijsbeer:teuflisch :rofl:

Hollandmale
16 september 2006, 11:59
Zojuist weer 'n mailing ontvangen van Samya:

1. Oktober 2006 MEGA PARTY zu Samya’s 2. Geburtstag.

Nun ist auch das 2.Jahr seit Eröffnung des Samya’s wie im Flug vergangen. Zur Feier des Tages gibt es wieder ein großes Fest.

Zusätzlich zu den bekannten Leistungen freuen wir uns, unsere lieben Gäste mit folgenden Geburtstagsüberraschungen verwöhnen zu können

Wie schon im letzten Jahr gibt es ab 19:00 Uhr unser exklusives Geburtstags-Buffet u.a. mit großem Truthahn aus dem Ofen, Roastbeef mit Kräuterkruste, Schweinefiletmedaillons auf Rahmsoße, Thunfischsteaks auf Tomaten und viele viele Leckereien mehr….

Zu der üblichen Getränkeauswahl schenken wir den Ganzen Tag zusätzlich Champagner frei aus.

Außerdem erwartet Euch ein professioneller Barkeeper der an unserer Cocktailbar die verrücktesten Cocktails zaubert.

Natürlich gibt es auch wieder eine Tombola mit tollen Preisen:
o 1. Preis: 50 Zoll Plasma TV HDTV Ready 127 cm Diagonale
o 2. Preis: Portabler DVD Player mit Bildschirm
o 3. Preis: DVD Recorder
o 4-10. Preis: Je ein Gutschein für einen freien Eintritt ins Samya.

Jeder Gast der am 01. Oktober ins Samya kommt, erhält ein Los. Zur Verlosung um ca. 21:00 Uhr ist nur der gewinnberechtigt der im Besitz der gezogenen Nummer und gleichzeitig anwesend ist. Bei nicht Anwesenheit, wird ein neues Los gezogen bis ein anwesender Gewinner gezogen ist. Alle Mitarbeiter oder im Samya arbeitende Personen sowie deren Angehörige sind von der Tombola ausgeschlossen.

o Und als Geburtstags-Highlight erwartet Euch ab dem fühen Abend LIVEMUSIK vom Flügel in der 2. Etage !!!

Unser Tipp: Das sollte man besser nicht verpassen !!

Das Samya & Team freut sich auf Euer kommen und ein tolles Geburtstagsfest.

P.S: Seit Anfang dieser Woche haben wir, auf vielfachen Wunsch, alle Betten gegen großzügige "Spielwiesen" ohne jedes quitschen etc. ausgetauscht........!!!

Er staat geen prijs bij vermeld; wellicht kan iemand dat nog aanvullen :smile2:.

Willi69
17 september 2006, 14:20
Er staat geen prijs bij vermeld; wellicht kan iemand dat nog aanvullen.
Im letzten Jahr betrug der Eintrittspreis ganz normal 50 Euro, incl. Tombola-Los. Ich glaube nicht, dass das dieses Jahr anders sein wird.

Etwas ungünstig ist, dass der 1. Oktober ein Sonntag ist. :o

Hollandmale
19 september 2006, 10:15
Zojuist 'n Samya-mailing ontvangen; vandaag weer gratis entree van 16 tot 17 uur :freu: !

Freddy_K
2 oktober 2006, 08:26
01/10 Geburstag Samya. Wat een volk komt daar op af! Het was echt druk. Ondanks dat zowat het volledige vrouwlijke personeel aanwezig was denk ik dat de verhouding man / vrouw toch wel op 4 of 5 uitkwam. Er was een bandje die ook een deel van de ruimte innam. Samya heeft boven ook nog een grote ruimte maar iedereen is eigenlijk beneden. Voor zo'n feestavond is de tent iets te klein. De stemming was zeer feestelijk en er werden paaldansdemonstraties gegeven (waar 1 schone dame speciaal voor leek te zijn ingehuurd, ik kende haar namelijk niet). Persoonlijk was ik wel onder de indruk van een dansdemonstratie van Lula die een soort van folkloristische dans demonstreerde.

Er waren weer zeer mooie vrouwen aanwezig waaronder Noelle (mijn favoriet, het meisje die altijd vrolijk is en zeer goede service geeft), Kinga die er naar mijn mening spectaculair uitzag. Volgens mij is ze afgevallen. Honey was afwezig gister ondanks dat ze wel op de lijst stond. Verder natuurlijk Carey waar ik weer niet mee naar de kamer ben gegaan omdat ik koos voor Alina. Dat was een grote afknapper en ik ben echt door haar afgewerkt (ondanks dat ik een aantal weken geleden een goede ervaring met haar had). Noelle was eerder die dag echter weer als vanouds. Geen Alina meer voor mij.

Verder waren er nog een aantal zeer mooie meiden waar ik de naam niet van weet. Er was een klein donker meisje met een kleine verbleekte tribal op haar onderrug. Als ik naar de lijst kijk denk ik dat het Alba is geweest. Die staat dus op de todo list. Zeer lekker ding maar eigenlijk continue bezet.

Welk nummer heeft de flatscreen mee naar huis mogen nemen?

Willem2
2 oktober 2006, 10:55
Welk nummer heeft de flatscreen mee naar huis mogen nemen?

Dat zal wel nummer 18 zijn want die had ik in Relax en daar viel niks op. Dus in Samya zal dat wel het geluksnummer geweest zijn ;)

Groeten Willem :wink:

Freddy_K
2 oktober 2006, 13:29
Dat zal wel nummer 18 zijn want die had ik in Relax en daar viel niks op. Dus in Samya zal dat wel het geluksnummer geweest zijn ;)

Groeten Willem :wink:

18 is in Samya meestal wel mijn geluksnummer. 19 soms ook :p :p

Noelle staat op hun site afgebeeld als 19j. In werkelijkheid dus al een volwassen vrouw van 21 :eek:

Willem2
2 oktober 2006, 14:16
18 is in Samya meestal wel mijn geluksnummer. 19 soms ook :p :p

Noelle staat op hun site afgebeeld als 19j. In werkelijkheid dus al een volwassen vrouw van 21 :eek:

De leeftijden van dames kloppen niet altijd op de site van Samya ( over het algemeen is het één van de beste sites). Ook lolita Marleen is wel wat ouder dan aangegeven ;)

W2 :wink:

Dennis
2 oktober 2006, 18:56
Als toevoeging op Freddy's bericht kan ik nog melden dat de eigenaar ons bij het verlaten van het perceel nog de retorische vraag stelde "of het niet te druk was". Dat had 'ie zelf ook wel door. Ik zag zelfs een 4-tal heren geirriteerd weer vertrekken en hun geld terugvragend (en gekregen volgens mij), omdat er geen badjassen en/ of kluisjes beschikbaar waren.

Voor de rest was het zeer geslaagd. De stemming was goed bij de dames en heren en het eten voortreffelijk. If memory serves me well, was dit het beste en meest uitgebreidde buffet wat ik ooit in een FKK heb mogen nuttigen (Samya is op dit punt altijd al een van de beteren); Kalkoen, peppersteak, zalm, biefstuk, rijst, gebakken aardappelen, spätzel, tomaat en mozella, apfelstrudel en roomsaus en dan vergeet ik nog heel veel andere lekkernijen.

Naast dit lekkers ook nog het lekkertje Sabine genomen. Schat van een meid, heerlijk lijf en op deze avond in turbo-mode. Toch lekker geneukt en kans op herhaling, maar dan hopelijk niet meer in de turbo-mode.

Hollandmale
12 oktober 2006, 18:26
Liebe Freunde des Samya Clubs,

Am 31.10.2006 steigt die Halloween-Party 2006 im Samya

Auf vielfache Nachfrage und Wunsch vieler Gäste, konnten wir auch zur „Halloween-Party“ erneut die Live-Band, die erstmals zum 2. Geburtstag im Samya war, wieder für uns gewinnen.

Das Samya verwandelt sich wie gewohnt auch wieder passend zum Thema.
Außerdem erwartet Euch ein leckeres und reichhaltiges Halloween-Buffet.

:) P.S: Auch wenn der ein oder andere von Euch auch außerhalb von Halloween, schon mal einer „Hexe“ im Samya begegnet sein sollte, müssen wir Euch mitteilen, dass trotz eines so offiziellen Termins wie Halloween, für die offizielle Hexenjagd, samt dazugehörenden Ritualen...... auch auf Anfrage beim „zuständigen Inquisitor“, keine Genehmigung zu bekommen war. Auch eine Ausnahmegenehmigung wurde nicht erteilt, jedenfalls nicht für dieses Jahr…… :).

Wir freuen uns auf Euer kommen.....

Es grüßt das Samya & Team.

Hollandmale
8 november 2006, 14:26
Am Sa. 11.11.2006 steigt zum zweiten Mal die große Samya - St. Martins Party !!!

Und wie schon fast Tradition natürlich wieder mit LIVEMUSIK !!!

Der CLOU zu dieser Party: Jeder Gast, der an diesem Tag mit einer SELBSTGEBASTELTEN Laterne bei uns klingelt,
erhält freien Eintritt !!! (gekaufte Laternen zählen leider nicht)

Aber das ist noch nicht alles, denn die beste, originellste, schönste oder größte Laterne wird durch Abstimmung der Samya-Mädels noch am gleichen Abend prämiert und der Gewinner wird von einem Mädel seiner Wahl entsprechend belohnt ! ! ! ! ! !

Außerdem gibt es traditionsgemäß Weckmänner, Berliner und am Abend die beliebten Gänsekeulen von der Martinsgans.

Last but not least, Mädels sind wie immer reichlich vorhanden !

Unser Tipp: Das kann ja wieder lustig werden, wer sich das entgehen lässt, ist selber Schuld !!!

Es Grüßt das Samya & Team.

Vrij vertaald: Maak je eigen lampionnetje en je hebt gratis entree op het 11/11-bal :smile2:.
En degene met het mooiste/leukste lampionnetje mag gratis 'n dame uitzoeken :p.

Jack42
9 november 2006, 02:03
Net een berichtje ontvangen van Samya via email dat er weer nieuwe foto's van dames op de website staan waaronder Kinga, Stefanie, Alva en Delia.

http://www.samya.de/gallery/index.php

Tiga
9 november 2006, 07:51
Die Jeanette in de lijst is toch uit GT afkomstig? Klopt dat?

Ze had altijd eem tattoo in haar nek met "...man" (ik beperk me tot dit deel vanwege privacy :D)

Jeanette (http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=200&pid=1205)

Willem2
13 november 2006, 08:17
Bonkie is met zijn lampionnetje naar het St. Maartens feest in Samya geweest. (11-11) samen met wat andere bekende ijsberen. Ik moet nog even vragen of ze afslag GT gemist hebben en daadwerkelijk daar zijn aangekomen ;) . Het scheen er wel redelijk druk geweest te zijn....
Bericht volgt één dezer dagen ;)

Hollandmale
27 november 2006, 10:04
!!! ACHTUNG neue Regeln !!!

.....innerhalb des jeweilig angekündigten Newsletter-Aktionszeitraums zu uns kommt, den normalen Eintritt zu bezahlen hat.
.....gleichzeitig einen Gutschein für einen freien Eintritt zu einen Zeitpunkt seiner Wahl (innerhalb der folgenden 6 Monate) erhält.

.....die 13. Newsletter Aktion und zwar zu den neuen Bedingungen ist da: Montag den 27.11.2006, von 16:00 Uhr bis 17:00 Uhr.

De maandelijkse gratis entree op 'n bepaalde dag/uur vervalt. In plaats daarvan betaal je op deze dag/dit uur gewoon entree. Vervolgens krijg je 'n tegoedbon voor 1x gratis entree, binnen 6 maanden te gebruiken. De maandelijkse actie met de nieuwe spelregels is vanaf vandaag van toepassing. Overigens stond in de email ook de reden van de wijziging. Klachten van vaste klanten over grote drukte van mensen die normaal nooit komen, c.q. alleen komen bij gratis entree.

Horny_one
27 november 2006, 12:55
De maandelijkse gratis entree op 'n bepaalde dag/uur vervalt. In plaats daarvan betaal je op deze dag/dit uur gewoon entree. Vervolgens krijg je 'n tegoedbon voor 1x gratis entree, binnen 6 maanden te gebruiken. De maandelijkse actie met de nieuwe spelregels is vanaf vandaag van toepassing. Overigens stond in de email ook de reden van de wijziging. Klachten van vaste klanten over grote drukte van mensen die normaal nooit komen, c.q. alleen komen bij gratis entree.

Dat het mensen waren die geen stamgasten waren was op zich ook geen probleem, wel dat er een groot aantal gasten was dat kwam en niet naar de kamer ging.

Door deze maatregel is een entree zonder kosten nu effectief omgezet in een gratis entree dmv een tegoedbon. Het is begrijpelijk dat Samya het op deze wijze doet en ze hebben het ook nog eens keurig uitgelegd in hun email.

Forza...germania
27 november 2006, 21:55
Dat het mensen waren die geen stamgasten waren was op zich ook geen probleem, wel dat er een groot aantal gasten was dat kwam en niet naar de kamer ging.

Door deze maatregel is een entree zonder kosten nu effectief omgezet in een gratis entree dmv een tegoedbon. Het is begrijpelijk dat Samya het op deze wijze doet en ze hebben het ook nog eens keurig uitgelegd in hun email.

Stel je eens voor dat opeens het halve leger des heils daar een avondje gaat zitten bikken en drooggeilen.....het moet wel een 'beetje' leuk blijven voor de dames:cool: :cool:

Hollandmale
6 december 2006, 09:18
Zojuist de aankondiging van de Kerstparty op 17/12/06.
En de sluitingsdagen op 24/12, 31/12 en 01/01 (let op!).

egon, Dr. Rammler
8 december 2006, 19:25
Insiders weten te sagen dat op de Kerstparty ca 45 Dames anwezig sein sollen. Gruss Egon

Tiga
12 december 2006, 21:54
De volgende ochtend bij het ontbijt begon de discussie; de planning was Samya in Koln maar het Schiefferhof was wel ERG verleidelijk!!
Er kwam een compromis op tafel; eerst Samya verkennen en mocht dat minder zijn dan Das Hof... dan gaan we 's avonds terug naar het dorpje op de berg!
Iets na drie uur reden we de parkeerplaats op in Rodenkirchen. Hij was bijna leeg...
Aangebeld en na enige minuten wachten binnengelaten, betaald en "runter in die Umkleide" na de mooie douches en sauna te hebben bekeken terug naar boven de bar in.
Daar zaten naar schatting 15 dames en 2 heren. Bij navraag bleken dat de enige 2 heren sinds openingstijd 11 uur hedenmorgen en dus zorgden we voor een 100% verbetering!
Al snel waren we het erover eens: mooi pand, TE harde muziek, geen eten van betekenis, lusteloze dames die alleen met elkaar in gesprek waren.... dan maar de kamer op!
Ik papte aan met een Tsjechiese dame met een blond paardestaartje (sorry naam vergeten - gebeurt me anders NOOIT!) en we verdwenen naar de eerste etage waar de relaxruimten zich bevinden. Wat volgde was een standaard clubnummertje; terughoudend "zoenen", ze raakte wat van de wijs van de liefkozingen die ik in mijn ritueel heb zitten, ruim voldoende voor de rest van haar diensten. Toen ik Hotshot weer in de bar tegenkwam om onze vloeistofnivo's op peil te brengen keken we allebei tegelijk op ons horloge; hoe staat het met de onszelf opgelegde deadline om te beslissen "go or stay" ?
Voor de zekerheid belde ik nog even met Connie om te vragen hoe de bezetting vandaag was "gelijk aan gisteren" was haar antwoord, maar eigenlijk niet relevant, onbewust hadden we de keuze al gemaakt... We gaan!

xxx

Hollandmale
29 december 2006, 10:51
De maandelijkse gratis entree op 'n bepaalde dag/uur vervalt. In plaats daarvan betaal je op deze dag/dit uur gewoon entree. Vervolgens krijg je 'n tegoedbon voor 1x gratis entree, binnen 6 maanden te gebruiken. De maandelijkse actie met de nieuwe spelregels is vanaf vandaag van toepassing......actiedag tussen 16 en 17 uur, volgens de nieuwe spelregels hierboven :cool:.

Hollandmale
6 februari 2007, 06:54
Es ist wieder soweit, die Karnevals-Mottoparty des Jahres 2007 im Samya,

Der Große MASKENBALL - Die Karnevalsparty im Samya - steigt am 15.02.07

Wie sollte es auch anders sein,
auch zu dieser Party erwartet Euch natürlich wieder
unsere beliebte LIVE BAND !!!

Neben vielen maskierten Mädels erwartet Euch ein kölsches Buffet,
sowie den ganzen Tag Berliner und andere Leckereien.
Das Samya dekoriert sich natürlich auch wieder karnevalistisch.....

Ricky Martin
24 februari 2007, 13:24
wat kost eigenlijk een anaal nummertje in samya?

Bredero
24 februari 2007, 14:07
Deze namiddag tussen 16 en 17u maandelijkse aktie waarbij je de normale inkomprijs betaalt maar daar bovenop dan wel een vrije toegang krijgt op moment naar keuze tijdens de eerstvolgende zes maanden.

Willem2
24 februari 2007, 15:25

+ 50 euro

Willem2
24 februari 2007, 15:25
Deze namiddag tussen 16 en 17u maandelijkse aktie waarbij je de normale inkomprijs betaalt maar daar bovenop dan wel een vrije toegang krijgt op moment naar keuze tijdens de eerstvolgende zes maanden.

Dus Bredero is al op weg ;)

Bredero
25 februari 2007, 14:45
Dus Bredero is al op weg ;)

Neen hoor. Bredero zat mooi thuis maar vind dat geen reden om andere ijsbeertjes geen voordeeltje te gunnen.

Willem2
25 februari 2007, 14:49
Neen hoor. Bredero zat mooi thuis maar vind dat geen reden om andere ijsbeertjes geen voordeeltje te gunnen.

Pas maar op dat je niet vernederlandst :cool: ;) :D

(Kwantumkorting, weekendvoordeel en veel voor weinig :D )

Willem2
25 februari 2007, 15:42
Na afspraak met Krimson wordt het donderdag dus Bochum (Fkk Freude).
Samya is voor een volgende keer. Vooral de naam Kinga :luvlove: :luvlove: (Samya) deed me watertanden maar in Bochum kan het ook niet mis gaan.

Volgende keer beter Kinga. Ze zal wel donderdag aanwezig zijn net als oa Adina, Alev (schijnt goed te zijn volgens RF), Amira, Aynur, Cherie, Cleopatra, Cornelia, Delia, Dilara, Honey (houdt een ijsbeer daar ook van :smile2: ), Jona, Kaya (erg lekker ding), Kirsten, Noelle, Paloma, Vivien ...........

janm
25 februari 2007, 17:03
Volgende keer beter Kinga. Ze zal wel donderdag aanwezig zijn net als oa Adina, Alev (schijnt goed te zijn volgens RF), Amira, Aynur, Cherie, Cleopatra, Cornelia, Delia, Dilara, Honey (houdt een ijsbeer daar ook van :smile2: ), Jona, Kaya (erg lekker ding), Kirsten, Noelle, Paloma, Vivien ...........

Zwijg voordat ik me weer bedenk.:roll3:

Jorah Mormont
25 februari 2007, 20:43
Heren, begrijp ik het goed dat Kinga nu in Samya werkt?? En hebben we het hier dan over de 18 jarige Poolse Kinga welke in GT heeft gewerkt??

BR, Sonny:wink:

Willem2
25 februari 2007, 20:46
Heren, begrijp ik het goed dat Kinga nu in Samya werkt?? En hebben we het hier dan over de 18 jarige Poolse Kinga welke in GT heeft gewerkt??

Doe jij maar de vergelijkende test : http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=384

Jorah Mormont
25 februari 2007, 20:53
Doe jij maar de vergelijkende test : http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=384

Dank je Willem voor de link, ik heb de test uitgevoerd, conclusie: Het is een andere dame...

Ricky Martin
1 maart 2007, 18:25
ik zag dat je zaterdag ook die lange reis gaat maken..misschien moeten we het dan zondag nog ff checken we komen er toch langs!:rofl:

argentis
7 april 2007, 14:48
Ben afgelopen zaterdag geweest, leuke club, maar er waren iets te veel mannen, de routing van de club is ook niet zo handig, al met al een leuke avond gehad en een super half uurtje met Anette , dat viel dan wel weer mee. Als ik in de buurt ben zal ik wel weer eens gaan kijken maar om er nou speciaal voor te rijden..... Maar ja een mens moet alles gezien hebben dus deze zit er ook weer bij ....

Hollandmale
18 april 2007, 09:21
Het is vandaag weer de maandelijkse Newsletter-promo in Samya.
Entree 50,- plus 'n gratis entreecoupon voor je volgende bezoek :smile:.
Zoals gewoonlijk moet je vandaag tussen 16 en 17 uur binnen zijn.

Breadman
18 april 2007, 19:03
Making a trip in just over a week...wondering what the reports have been like at Samya have been like? Good or bad? Im planning on visiting the club on Saturday. Who's the hottest talent that they have working there now? :fuck:

Makend een reis in enkel over een week die... benieuwd is wat de rapporten als in Samya zijn geweest als zijn geweest? Goed of slecht? Im plannend bij het bezoeken van de club op Zaterdag. Wie is het heetste talent dat zij nu het werken daar hebben?

Willem2
18 april 2007, 19:52
@ Breadman

Kaya ;)
Martina looks nice but service isn't that good
Eleni = Jenny from Schieferhof also a good choice

jaigee
18 april 2007, 23:13
Hi,
I also highly recommend Eleni.
She is small, 155cm 48kg, but a piece of blond dynamite.
You have to try her!
Good luck

Jaigee

Befke
19 april 2007, 00:25
Had several GOOD experiences with her when she was still working at Bernd's

Sphinx
19 april 2007, 18:41
"Ye gotta speed things up, and then ye gotta slow things down. Coz if ye believe that a day can hit the top ye gotta play around. And soon ye will find that there comes a time... for making yer mind up!"

Soms loopt het niet helemaal zoals verwacht. Zoals een Britse legerkolonel ooit opmerkte "When things get complicated, things go wrong." Dat sloeg zeker op het verkeer van de afgelopen dagen :angryfire Deze racebeer was van plan om eens in Rheinbach bij Club M te gaan kijken, maar omdat er op dinsdag schijnbaar niet zoveel te doen was, vertrok ik dinsdagmorgen vanuit het strategisch gekozen plaatsje Remagen (half uur rijden van Hennef, 40 minuten van Samya, 1 uur verwijderd van de Nürburgring) naar Köln Rodenkirchen. Door fileproblemen duurde het maar liefst anderhalf uur, maar deze racebeer had nu eens géén haast. De club ligt op een groot industrieterrein in een gebouw van drie verdiepingen, waar de naam met koeienletters opgeschreven. Het excuus "ik kon het niet vinden" is dus niet echt van toepassing. Bij binnenkomst wordt je voorzien de bekende attributen: ijsberenvel, handdoek en sleutel. Terwijl de thekedame me de ablauf nog stond uit te leggen, ging er een deur achter me open en kwam er een brutale kleine Griekse djin binnenlopen: gelukkig, Jenny (pardon, Eleni) herkende me nog. De thekedame schoot in de lach toen ze doorkreeg hoe ik haar genoemd heb.

Nadat ik me had omgekleed gaf Eleni even een korte rondleiding en legde gelijk haar namenwechsel uit: af en toe loopt er in Samya nog een andere Jenny rond. Om problemen (en een concurrentievoordeel :p ) te voorkomen dus een andere naam. Je spreekt het schijnbaar uit als Elle-ni. Nadat we elkaar hadden bijgepraat volgde de gebruikelijke hof-begroeting, maar dan nu in Samya. Ik ben eens benieuwd of andere dames dat binnenkort ook oppikken. Later op de kamer ging ze weer zoals vanouds: met veel verbaal geweld en geluid, afgewisseld met een paar tedere momenten. Ongeveer drie kwartier later heb ik haar aan een Franse bewonderaar overgedragen, voor wie ik nog even moest tolken, want hij kende geen Duits en Eleni niet genoeg Engels. Voor ze op de kamer hield ze nog even Bahar, een Arabisch uitziend meisje, staande die met een blad frisdrank langliep. Het bleek dat Bahar met Leila een lang trio aan het doen was. Dus Leila was ook aanwezig :eek: het wordt steeds mooier. Oke, je kunt dan wel via internet checken wie er is, maar dat is volgens Eleni niet altijd betrouwbaar.

Ongeveer een uur later kwamen Bahar en Leila weer terug met hun klant, een stapel handdoeken en een dienblad vol frisdrankflesjes en zelfs een champagnekoeler. Ook met Leila heb ik even bijgekletst. Net als Eleni is ze na Oom Bernds korte tijd rondgereisd, maar uiteindelijk koos ze ook voor Samya. Ze is ook wezen kijken bij Club M, maar vond dat die eerst wat tijd nodig had voordat dat een optie zou worden. Ook Leila hield de Hof-standaard in ere en na een korte bankbegroeting gingen we op een kamer verder. Omdat Eleni de druk van de ketel had genomen, kon ik een groot aantal standjes uitproberen voor de finale kwam. Ook hier duurde de pret een "Hof-halfuur" (= ongeveer drie kwartier)

Als ik op dat moment was weggegaan, was het een goede avond geweest. Maar het was inmiddels etenstijd en je krijgt best wel honger van zo´n dag. Haute cuisine zou het nietworden, maar het was tenminste eetbaar. Tijdens het eten trakteerde Bahar de ijsberen op een spontane paaldans-demonstratie, die in zeer goede aarde viel. Na even op de leinwand het voetbal te hebben gevolgd, besloot ik haar eens op te zoeken. Ze zat op een kruk voor zich uit te staren, maar toen ik er naast zat, kreeg ze zo´n stralende glimlach op haar gezicht, dat ik even niet wist wat te zeggen. We hadden echter een beetje pech: zimmerkrise! Gelukkig kwam Leila ons te hulp en speelde Bahar een vrijgekomen sleutel door met zo´n blik van "nou, ging dat even mooi?" Die hebben dit vaker gedaan! :green_smi

Op de kamer sloot Bahar naadloos aan bij haar voorgangsters. Zoenen doet ze heerlijk langzaam en pijpen is ook prima, al gebruikte ze haar handje wat veel. Ze kwam pas echt op stoom toen ik haar befte. Vanaf dat moment kwam er een furie los die me alle hoeken van de kamer liet zien. Zoals Hollandmale altijd treffend kan verwoorden: Brrrr! :lostit:

Na uitgebreide aftersales van Bahar heb ik nog de rest van het voetbal bekeken en daarna afscheid genomen van Leila. Ze vroeg me even door te geven dat de forumkliek die regelmatig Oom Bernds aandoet hier natuurlijk ook welkom is. Bij deze dus! (ik denk dan vooral aan een Hofnar... ehh.. sorry.. ik bedoel natuurlijk Hof-Cock :hammer: )

Tot zover deze update vanuit Remagen. More is to come

Breadman
26 april 2007, 21:40
Controleerde de website Zaterdag 5 Mei... deze meisjes werken: Marcella, Sol, Pam, soffi, lulu, luiza, Leslie, isi, honing, greta, georgie, Eleni, cherie, delia, carey, cana, ashley, amira, alegra. Geen programma nog voor kristen, Laila, josie en jelo. Om het even welke informatie over deze meisjes?

Checked the website for Saturday May 5th...these girls are working:
marcella, Sol, Pam, soffi, lulu, luiza, leslie, isi, honey, greta, georgie, eleni, cherie, delia, carey, cana, ashley, amira, alegra. No schedule yet for kristen, laila, josie and jelo.

Any information on these girls?

Hollandmale
16 mei 2007, 06:51
Samya heeft nieuwe foto's van 14 dames op de site gezet.
De ex-Bernds-dames Eleni en Laila zitten er ook bij:
http://www.samya.de/gallery/index.php :p.

Hollandmale
24 mei 2007, 23:30
Morgen weer de maandelijkse Newsletter-Actie.
Arriveer van 16.00 tot 17.00, normale entree,
met gratis toegangsbon voor volgend bezoek :smile2:.

Sphinx
10 juni 2007, 18:02
"Faster than the bullet from a gun. He was faster than everyone. Quicker than blinking of an eye. Like a flash, you would miss him going by. No one knows quite how he does it but it's true they say. He's a master of going faster."

Ach, Faster van George Harrison. Helaas niet zo bekend bij het grote publiek. Donderdag speelde Radio Ring dit nummer ook, tijdens een onderbreking tussen de vrije trainingen voor de 24 uur van de Nurburgring. Aan het einde van de Dunlop-bocht, waar deze racebeer zichzel had geposteerd, heb je een mooi uitzicht op het "verkeer", dat recht op je afraast, afremt, de scherpe bocht neemt en weer wegaccelereert. De Porsches van Alzen en Manthey, de knalrode Dodge Viper van Tom Coronel en Duncan Huisman en de BMW Z4 van vader en zoon Stuck maakte behoorlijk indruk. Verder viel deze racebeer een Aston Martin met startnummer 007 op en een stokoude Opel Manta die een vossestaart aan zijn antenne had hangen, want de wagen werd bestuurd door Volker "Fuchs" Stryzcek, de motorsport-directeur van Opel. Het enige wat ik in die bocht miste is een videoscherm, maar daar hebben we de Mercedestribune voor.

Na een aantal uren auto's kijken (zowel rijdende als stilstaande exemplaren) besloot ik in een opwelling eens door te rijden richting Köln-Rodenkirchen. Ze waren vanwege Fronleichnam pas vanaf drie uur open, en het was dan ook nogal rustig bij mijn aankomst. Een handvol IJsberen en ongeveer een dozijn dames, waarvan ik er slechts één kende, namelijk Bahar, die haar geluk op een speelautomaat beproefde. Beneden bij de douches merkte ik dat zelfs die sandalen niet altijd helpen bij een gladde vloer. Even niet opgelet en tjoep, daar ging ik al achterover. Een paar dames keek wat geschrokken na die tuimeling, maar er was gelukkig niets gebeurd. Boven heb ik Bahar even goeiedag gezegd (zowaar, ik kon zonder stotteren met haar praten :D ) en vernomen dat Leyla niet meer in Samya te vinden is. Volgens Bahar was ze aan de deur gezet; ze wist niet waarom. Dus dat wordt weer een beetje speurwerk voor onze Hof-Cock.

Ik liet Bahar daarna weer verder pingelen met de automaat en ben bij de bar bij een paar dames gaan zitten: de een blond en vrij klein, de ander donkerharig met een paar stevige borsten en een vrolijke glimlach. Ze stelden zich voor als Jona en Noelle en vroegen me gelijk of alles in orde was (Noelle had mijn "dubbele rietberger" beneden opgemerkt. "Op een gebutst ego na, is alles in orde" zei ik. Vervolgens zijn we met z'n drieën na het terras en hebben daar meer als een half uur over van alles en nog wat zitten praten. Ik wist al waar dit op ging uitdraaien, maar dat was nou eens precies de bedoeling: een triootje. Wat volgde was een gezellig anderhalf uur waarin sex en geklets elkaar naadloos afwisselden. Met Noelle had ik een heel goeie klik, Jona was ietsje zakelijker, maar zodra we bezig waren ontdooide ze vrij vlug, vooral van doggystyle werd ze merkbaar opgewonden. "So könnte ich stundenlang weitermachen" verklaarde ze trots :rofl:

Nadat de dames hun gage hadden ontvangen en me "viel spass weiter" hadden gewenst ben ik in de bar een cappucino gaan drinken. Inmiddels werd het al een stuk drukker en werden buiten voorbereidingen voor een BBQ getroffen. Nadat ik een tijdje op de bank had gezeten kwam een dame tegenover me zitten. Ze stak een sigaret op en wilde weten wat dat voor een rood blikje was waarmee ik rondliep. Eigenlijk moet ik de dames en heren van Wycams in Kalmthout eens een bedankje sturen, want dat snoepblikje vormt een prima opener als je met iemand in gesprek wilt komen. Haar naam deed een belletje rinkelen: Josi. Al vlug zaten we te kletsen alsof ik haar al veel langer kende, af en toe onderbroken omdat ik nog een koffie ging halen en zij een klant ging bezighouden. Ze kwam na haar kamerbezoek tegen me aan liggen en we pikten de draad van ons gesprek weer op. Uiteindelijk ging dat naadloos over in een lange, natte tongzoen die duidelijk naar meer smaakte. Toen ze vond dat we teveel opzien baarde (dat krijg je ervan als je openlijk een klant pijpt, schat :thefinger ) verhuisden we naar boven. Nauwelijks hadden we een kamer, of ze vloog me aan alsof ze een maand vrijaf was geweest (bijna goed gegokt: ze had een week vrij gehad) Het is maar goed dat de airco op zijn hoogst stond te blazen, want anders waren we letterlijk de kamer uitgedreven. Josi's droge commentaar op het eind: "Ich glaube ich hätte doch ein Cola mittnehmen müssen" :lostit:

Beneden was inmiddels de barbeque bezig een gestage stroom vleeswaren af te leveren. Ik belandde aan een tafeltje met een Engelsman die een stamgast bleek te zijn. Toen hij hoorde waarvoor ik in Duitsland was gebaarde hij naar een oudere Duitser die net aan kwam lopen "Oi, over 'ere, we've got one 'ere". De man bleek op slechts een paar kilometer van de Nordschleife te wonen "Davon krieg ich nie viel mit, der wind steht in die andere Richtung" merkte hij op. Beide heren waren echte clubveteranen en hadden een paar leuke anekdotes paraat. De Engelsman heeft waarschijnlijk het record van kortste sessie in de GT: volgens hem 120 seconden. "Well how the frak should I know how that Kino works when I get there fer the first time?" Verder bleek het zeer handig dat hij goed met de bardame overweg kon, hoewel hij nauwelijks Duits sprak en zij nauwelijks Engels "We don't need language, a pity she only works BEHIND the counter." Hij was zo vriendelijk voor ons drieën koffie te bestellen, waarna Bahar het met een brede grijns kwam afleveren. Na het eten (een halve steak, een grote stapel chicken wings en frieten) was het opnieuw Bahar die de ingedutte meute weer wakkerschudde met een van haar dansvoorstellingen. Na het uitbuiken ben ik haar nog maar eens op gaan zoeken voor een rematch. Het enige wat van onze vorige sessie verschilde was het tempo; veel rustiger, maar net zo opwindend. Als ik niet uitkijk wordt Bahar net zo'n rode draad als Mara bij Oom Bernds. Na douchen en omkleden nog even gedag gezegd tegen mijn twee tafelgenoten ('ave a good race) en terug naar m'n hotel gereden, waar ik meteen m'n bed opzocht. Want vrijdag wachtte een klein jubileum op me.

Wordt vervolgd.

Jack42
29 juni 2007, 02:11
Vandaag weer de maandelijkse actie in Samya!
met gratis toegangsbon voor volgend bezoek.

safadinho
1 juli 2007, 14:18
Ik zag dat Ruzy (Slowaakse) niet meer op de presentielijst van Samya staat. Misschien omdat haar collega"s haar voor de grap met Muschi aanspraken:)
Iemand enig idee waarheen ze vertrokken is?

Hollandmale
14 juli 2007, 10:06
met gratis toegangsbon voor volgend bezoek..

egon, Dr. Rammler
16 juli 2007, 20:24

1/2 h = 50,- + anal 50,- = 100,- a.u.b. Egon:wink:

Hollandmale
18 juli 2007, 07:56
.....waren er afgelopen vrijdag 30 dames, waaronder 10 nieuwe.
Overigens, de dresscode voor de dames in Samya is topless :smkiss:.

Befke
19 juli 2007, 11:51
Samenvatting
Een hele leuke middag in een verzorgde omgeving met een overdaad aan aantrekkelijk tot bijzonder aantrekkelijk vrouwelijk schoon. Tweemaal een uur doorgebracht met een onverwachte en bijzonder lekkere oude bekende.`

Zeker voor herhaling vatbaar.

Inleiding
Gisteren, Woensdag, was het tijd voor mijn doop. Vuurdoop. Samyadoop.

Al jaren draai ik er een beetje omheen, Samya - ik lees goede berichten, ik lees slechte berichten. Er zijn een aantal meisjes die er al jaren zijn, hetgeen bij mij het vermoeden doet ontstaan dat het daar in ieder geval voor sommige vrouwen aardig werken is. Er is een groot verloop van een groep overige vrouwen voor wie de sfeer of het werk of de werksfeer of wat anders het niet echt is, en die dus na een korte tijd weer verdwenen zijn.

Zoals mijn trouwere lezers zullen weten, ben ik geen "echt" saunaclubdier zoals sommige andere leden van ons babbelclubje. Ik ben meer van de buurtsuper, zal ik maar zeggen. Niet van de grote weidewinkels. Hoewel: soms voldoen ook die aan een reële behoefte... En die reële behoefte was er dus gisteren (die had zich ook al een paar dagen aangekondigd met een ernstig kloppend gevoel in "the nether regions").

Aardig van Samya is dat men op de website een min of meer betrouwbaar (net zo betrouwbaar als degenen waar het over gaat, geloof ik) overzicht gegeven wordt van wie er zoal te verwachten zijn met een bijzonder onnauwkeurige en willekeurige opsomming van niet ter zake doende lichaamskenmerken ("blond" - geldt voor 50%; "Cup B" - geldt voor 80%; "slank" - geldt vor 90%), eigenschappen ("Naturgeil" - zijn ze toch allemaal? "Nymphoman" - man oh man...; "Dominant" - ja ja...) afijn: aardig leesvoer, en je kunt er ongeveer aan aflezen om welke aantallen dames het zal gaan, in de loop van de dag. En da's heel aardig.

Een poosje terug is een heerlijk gleufdiertje (Sorry Djinn...) van kamp veranderd: haar transfer van Hof naar Samya scheelt mij in ieder geval een dik half uur rijden heen en evenzoveel terug. Maar volgens de website was ze nog steeds op vakantie. Desondanks was dus gisteren de dag dat ik, na wat inlezen hier en daar en op Rheinforum, met een klein lijstje in het hoofd naar Keulen vertrok. Volgens de laatste berichten - met name Rheinforum - hoefde ik me over kwaliteit geen al te grote zorgen te maken.

En dan
Ongeveer 12 auto's op de parkeerplaats bij aankomst omstreeks 15:30.
In de bar, na het omkleden en de douche, ongeveer evenveel - een ruim tiental - mannen in ijsberenpak - de meesten in groepjes van één, sommigen in groepjes van twee, rustig en teutoons beschaafd keuvelend. Voor zover ik heb kunnen nagaan was ik in ieder geval bij binnenkomst en vertrek 4 uur later de enige Ausländer. Ik schat het aantal aanwezige plezierdames op rond de dertig - bij mijn aankomst misschien iets minder, ten tijde van mijn vertrek omstreeks 19:30 waarschijnlijk ietsjes meer.
De muziek in de bar is redelijk luid, maar ik ervoer hem niet echt als storend: wanneer je even met iemand in gesprek raakt, hoort niet meteen iedereen wat je tegen elkaar aan het zeggen bent. Ik heb kort met een paar beren een gesprekje aangeknoopt, maar door de alomtegenwoordigheid van een oerwoud aan borsten was het mij moeilijk om veel nader tot elkaar te komen - mijn Duits vereist de nodige concentratie en aandacht, maar die werd voortdurend door doorgaans aantrekkelijke snoetjes met bijbehorende uitnodigende borstenparen van A tot dubbel D en met alle vormvarianten die je maar kunt verzinnen in beslag genomen.

Kijken kijken niet praten dus...

Kopje heel behoorlijk koffie gekregen van een vriendelijk ogende maar wat mij betreft teveel beschilderde mevrouw met ook al blote borsten. En mijn blik dwaalde door de bar. Bleef even hangen bij iets vaag bekends.

Door.
En terug.

Jenny/Elleni de kleine Djinn.

Niet op vakantie dus?
Leugenaars op die Webseite!

Foei!

Maar wel lekker natuurlijk!

Op de sofa
De meegebrachte bonbons konden gehaald en uitgepakt. En onder het genot van deze meegenomen Friandises hebben we een tijdje bijgebabbeld. Genoeglijk. Bijpraten. Friemelen. Het van het Hof bekende pijpen op de sofa doet zij niet meer - daar hadden een aantal meisjes toch wat moeite mee - maar ze kan toch haar handen niet thuishouden. Dus met een paal in mijn tent tijdens ons gesprek heb ik zitten genieten van het uitzicht!

Tot het tijd was om te gaan slapen.

In bed
De kleine duivel was naar eigen zeggen behoorlijk tekort gekomen de afgelopen vijf dagen - eerst een paar dagen vrij gehad, en toen ze dinsdag weer aan het werk ging, had ze de hele dag geen klant gehad... - onvoorstelbaar! Maar ik ben geneigd aan te nemen dat ze niet helemaal aan het jokkebrokken was: nadat ik er eens goed voor was gaan liggen veranderden al snel de geur en de smaak van de flamoes, haar ademhaling, haar donkerbruine ogen werden een beetje wazig en de tell-tale contracties van de bekkenbodem bleven ook niet al te lang uit.
De kleine furie heeft me een heel dik uur lang zo'n beetje klemgezet tussen haar dijen. Ik ben er nog niet uit of ze er geen genoeg van kon krijgen of dat ik zo slecht op dreef was dat ze een heel uur nodig had. Ik praat er nog een beetje moeilijk van - gelukkig is het een rustige dag op kantoor.

Na een korte pauze met wat eten en drinken en bijkomen (rubberen knieën, trillende benen, lamme tong) zaten we eigenlijk alweer snel met elkaar te babbelen en te friemelen en zo. En voor je het weet was het weer bedtijd...
Na een uitgebreide massage hebben we elkaar weer - nu wat lomer en langzamer dan de eerste keer - verwend.

Was dat alles?
Ja: dat was alles.

Zit ik een uur of vier tussen een kleine dertig vrouwen, de ene al mooier dan de andere. Pik ik de kleinste eruit en breng daar vervolgens in twee hele ruime uren al mijn centjes heen.

Het was elke cent waard!

En de club: daar ga ik zeker vaker naartoe - een aanrader, wat mij betreft.

bitchhunter
6 augustus 2007, 12:22
Der Vollständigkeit halber schreib ich noch über meinem Sonntag im Samya.

Für sonntägliche Samyaverhältnisse viele Frauen. Mir gefiel nur eine wirklich. Wieder blond, wieder Polin. Allerdings dauerte es zwei Stunden bis ich zu der Meinung gelangte dass sie mir gefiel. Sie sagte sie hätte schon einen Gast in der Pipeline. So gut gefiel sie mir nicht dass ich warten wollte.

Fazit: Überall unspektakulär. Am meisten Entertainment hatte ich mit dem Drumherum und den anderen Eisbären...... Bedenklich. Aber egal. Das ist der übliche Clubschweinezyklus. Beim nächsten Mal wird alles bestimmt viel besser. Ich denke Mitte bis Ende der Woche tauche ich wieder im PHG auf.

Gruß
bitchhunter

egon, Dr. Rammler
6 augustus 2007, 17:06
Der Vollständigkeit halber - obwohl es hier nicht unmittelbar hingehört - schreib ich noch über meinem Sonntag im Samya....

tja, wat haste dich denn auch von Romeo überreden lassen sonntags ins Samya zu gehen ?
und wie ? du gehst ins PHG ? ist denn da umgebaut worden ??
Gruss Egon

bitchhunter
6 augustus 2007, 17:35
Umbau? PHG? Da werden nach wie vor täglich Rohre verlegt.

Von anderen Bauarbeiten weiß ich nix. Komm und verleg mit.

Gruß
bitchhunter

egon, Dr. Rammler
6 augustus 2007, 17:38
haha, bevor ich mir das antue, hol ich mir lieber einen runter :rofl:

Sphinx
9 augustus 2007, 16:17
"Long as I remember the rain been comin down. Clouds of mystry pourin confusion on the ground. Good men through the ages, tryin to find the sun;
And I wonder, still I wonder, wholl stop the rain."

Tsja, zoals ik in mijn bericht over Oom Bernds al zei, een echte pingpongzomer dit jaar. In de eerste helft van de dag ging het nog, maar later begon het nog behoorlijk te gieten in Köln-Rodenkirchen. Daar merkte deze racebeer eerst helemaal niet veel van omdat de buitenplaats eerst was afgesloten. Toen ik om iets na half drie in ijsberenvel de bar binnenwandelde vielen me drie dingen op. Ten eerste waren alle aanwezige dames blond, ten tweede kwam me er geeneen bekend voor en ten derde gingen ze na korte tijd weer verder met hun gesprekken. Nou, dat laatste is niet helemaal waar, een dame die achter de bar een sleutel pakte glimlachte vrolijk. Toen ik een koffie bestelde leverde ze die met een grijns af en zei "bis später", en ze ging met een klant naar boven. Het volgende halfuur heb ik me zitten afvragen wie het nu ook alweer was; haar gezicht kwam me heel bekend voor, maar haar haardracht zorgde voor de verwarring. Toen ze na haar kamerbezoek weer aan de bar verscheen en weer zo lief glimlachte wist ik het ineens: Noelle! Heeft ze twee jaar lang zwart haar gehad, nu heeft ze er donkerblond doorheen gemengd. Net zoals de vorige keer hebben we een tijd liggen kletsen voor we naar boven verkasten. Daar volgde weer een leuke afwisseling van tedere sex en vrolijk geklets. Ik kan Professor Doktor Doktor Ingenieur Rammelaar alleen maar groot gelijk geven: Noelle is Super!

Toen ze me anderhalf uur later eindelijk beneden afleverde, kwam er net een bekende djinn langsschieten, die even stilhield, "Kallisperra" riep en weer verder "zweefde". Ook Jenny/Eleni had net een kamersessie achter de rug en we hebben elkaar even zitten bijpraten over vanalles en nog wat. Zo kan ik bevestigen dat Tatjana bij Oom Bernds weg is (ze is er schijnbaar helemaal mee gestopt) en Leila is volgens Jenny/Eleni ook alweer bij Ela weg. Controle op de Duitse fora "ergibt" dat ze wel nog op de site is genoemd, maar inderdaad weg is uit Rheinbach. Ze meldde ook nog dat Didem in Babylon in Elsdorf zat, maar dat was hier ook bekend. Het slechtste nieuws liet ze voor het laatst: Bahar is ook gestopt in Samya :heul: Bonne Chance ma cherié
Na dit onderhoud met de Griekse afdeling van de DVP Intelligence Agency (DVPIA) en een langere lunchpauze heb ik haar nog eens opgezocht, dit keer met andere bedoelingen. Nou ja, wat zal ik zeggen, zoals altijd was het een mix van wilde en rustige momenten, zoals altijd maakte ze er een behoorlijk verbaal theater van en zoals altijd had deze kleine Djinn me weer helemaal afgemaakt :love:

Beneden werd ik opgevangen door een gemengd gezelschap van IJsberen en dames. Eentje kende ik nog: Josi, de rest was nieuw (Bilge uit Turkije, Conny uit Afrika) of onbekend (Rabea en Nicole) Aangezien Josi en Nicole dauergebucht waren en Rabea later ook met een gast verdween, bleef ik over met Conny en Bilge. Beide dames probeerden er een triootje uit te slepen, maar daar had deze racebeer echt geen fut voor. Na twee(!) flinke schnitzels met aardappelen en groenten en een hazenslaapje ging het al beter, en uiteindelijk besloot ik Bilge mee te nemen. Ze was zo vriendelijk te melden dat ze geen FO doet, alleen FM. Maar ze pijpt met ook best goed, en ze heeft deze vermoeide racebeer heel lief behandeld, al houdt ze toch iets teveel van kietelen :teuflisch Daarna was het over, dus heb ik afscheid genomen van Nicole, Noelle en Josi en ging mijns weegs. Jenny/Eleni was nergens te vinden, had blijkbaar een Amerikaanse IJsbeer gehypnotiseerd. Kortom, beste De Cock, je keizerinnetje is er nog steeds, winding the world around her little finger :wink:

Wordt vervolgd

comcom
23 augustus 2007, 00:02
vorige week mijn eerste bezoek gebracht. Nette verzorgde club maar ik kreeg het gevoel dat ik in een kerk was, iedereen was stil en zat voor zich uit te staren. Dames mogen blijkbaar geen contact maken. Ongeveer een 25 dames aanwezig. Allen topless. Heb de indruk dat de dames jonger zijn dan in GT of PHG. Eten is goed verzorgd. Geen rijen tijdens de maaltijd. Niet een plaats om uren door te brengen. Kamers zijn echt mooi en groot. Hygiëne staat voorop in deze club. Mocht ik nog eens toevallig in de buurt zijn dan zal ik zeker nog eens aankloppen.

Willem2
23 augustus 2007, 00:08
En wie was de gelukkige van deze 25 dames ? ;)

Forza...germania
23 augustus 2007, 00:40
Is die Honey nu de moeite waard om eens een bezoek te brengen aan Samya ? Wil eigenlijk ook nog wel eens met Kaya aan de slag.

Willem2
23 augustus 2007, 01:04
Is die Honey nu de moeite waard om eens een bezoek te brengen aan Samya ? Wil eigenlijk ook nog wel eens met Kaya aan de slag.

Ik vond Honey niet speciaal. Die Kaya is een omweg wel waard ;) . Vraag maar aan Jack42 :freu:

egon, Dr. Rammler
24 augustus 2007, 18:48
Ik vond Honey niet speciaal. Die Kaya is een omweg wel waard ;) . Vraag maar aan Jack42 :freu:

hi beste Willem2. Kaya ? ist schon lange nicht gesehen worden. kann als Ausgleich dafür aber Jona empfehlen. Gruss Egon :wink:

Honey ist eine ganz liebe Frau wenn man sie genau kennt. der 1. Eindruck täuscht und sie ist auch was misstrauisch, wenn sie dich kennt und als betrouwbar erkannt hat ist sie wie ausgewechselt

Big30
24 augustus 2007, 18:53
hi beste Willem2. Kaya ? ist schon lange nicht gesehen worden. kann als Ausgleich dafür aber Jona empfehlen. Gruss Egon :wink:

Sie ist noch da, aber im Urlaub!

Kaya

23, 1,66m, 75C, Blond
ist derzeit im Urlaub

:wink: :wink:

egon, Dr. Rammler
24 augustus 2007, 18:57
Sie ist noch da, aber im Urlaub!

:rofl: :rofl: :bowlol: ich lach mich weg ! glaubst du alles was da steht ???
wenn die nicht wissen wo die Tanten sind, schreiben die immer vorsichtshalber Urlaub. :wink: Gruss Egon

ausserdem mein guter Big30: der Samya-Spezialist bin ich höchstselbst, ich geh da hin, seit der Laden eröffnet wurde

Big30
24 augustus 2007, 19:01
:rofl: :rofl: :bowlol: ich lach mich weg ! glaubst du alles was da steht ???
wenn die nicht wissen wo die Tanten sind, schreiben die immer vorsichtshalber Urlaub. :wink: Gruss Egon

ausserdem mein guter Big30: der Samya-Spezialist bin ich höchstselbst

Und was schreiben Sie wen Sie im Urlaub ist :D :p ;), das Sie im Samya ist :hah:?

egon, Dr. Rammler
24 augustus 2007, 19:04
Und was schreiben Sie wen Sie im Urlaub ist :D :p ;), das Sie im Samya ist :hah:?

ist mir Wurst ! ich hab sie jedenfalls schon mind. 3 Monate nicht mehr gesehen. Gruss Egon
bzw., das letzte Mal sah ich sie vom 30.4. auf den 1.5.07.

Forza...germania
24 augustus 2007, 20:09
Voorlopig geen Samya dus als Kaya er niet is :o

Hollandmale
25 augustus 2007, 08:23
met gratis toegangsbon voor volgend bezoek.Vandaag zaterdag 25/08/07 maandelijkse actiedag :).

Hollandmale
9 september 2007, 09:04
Grote Party vanwege het 3-jarig bestaan van Samya.
Geen speciale prijs genoemd, dus reguliere entree van 50,-.
http://www.samya.de/start.php?action=show&id=124&a=1

Bokito8
10 september 2007, 21:31
bokito was afgelopen zaterdag daar maar vond het zwaar tegen vallen
ik ben maar 2uur gebleven

Forza...germania
10 september 2007, 21:39
bokito was afgelopen zaterdag daar maar vond het zwaar tegen vallen
ik ben maar 2uur gebleven

De mooie Samya-dames zijn blijkbaar bang van gorilla's :eek:

Hollandmale
11 september 2007, 00:01
bokito was afgelopen zaterdag daar maar vond het zwaar tegen vallen.....kun je aangeven wat je precies vond tegenvallen :
damesaantal en/of uiterlijk, hun houding, de clubsfeer ?

Hollandmale
23 september 2007, 09:38
Op de Samya-site kun je de realtime aanwezigheid van dames zien. Dat is uitgebreid met de actuele tijd waarop dames beginnen. Bijvoorbeeld vandaag beginnen er 20 dames om 15.00. Als ze binnenkomen, verandert hun aanwezigheidsbalkje van geel in groen:

http://www.samya.de/gallery/index.php

Overigens staan niet alle aanwezige dames op de site.
20 dames op de site = 30 in werkelijkheid aanwezig :smile2:.

Hollandmale
28 september 2007, 08:51
Grote Party vanwege het 3-jarig bestaan van Samya.
http://www.samya.de/start.php?action=show&id=124&a=1Per Newsletter vernomen dat zich al 40 dames hebben aangemeld.
Dat zou best kunnen, want het reguliere damesaantal op zondag is 30.
Overigens staan er op de clubsite voor zondag tot nu toe 24 aangemeld.

egon, Dr. Rammler
5 oktober 2007, 17:20
Hi Friends ! Zusammen mit george36 besuchte ich am Dienstag das Samya. Leider hatte ich noch an den Folgen eines Hexenschusses zu leiden, was aber einen echten Mann nicht vom Sex abhalten kann.

gegen 13 h traf ich also dort ein . george36 war leider etwas spät dran aufgrund geschäftl. Verpflichtungen. Musste ich nun leider alleine Eintritt begehren und meinen ganzen Mut zusammennehmen:D da ich ja bekanntermassen ein besonders ängstlicher Typ bin haha.

Ich klingelte also Sturm und wurde sofort durch die liebenswerte Mary eingelassen. Nach Empfang der Eisbaerenausrüstung begab ich mich dann in die Umkleide um mich zu entblättern und mich frisch zu machen. Kurz und gut: die übliche Prozedere.

Aber: Kaum war ich ohne Beinkleid, hörte ich einen Juchzer, klappern von Absätzen und zack hatte ich überfallartig die geil aussehende Noelle (nu mit blonden Straehnen) am Hals und wurde freudestrahlend abgeknutscht :luvlove:
Nachdem ich während der Begrüssung festgestellt hatte :D dass noch alles an ihr dran war, samtliche fickbaren Löcher noch an der richtigen Stelle sassen, bedeutete ich ihr, dass ich gerade aus meinem Vrachtwagen geklettert sei und mich erst reinigen müsse, sie solle schonmal mein "Frühstück" fertigmachen und einen starken Kaffee zubereiten. Freudestrahlend zog sie von dannen und ich flitzte so schnell ich konnte unter die Dusche.
Dann begab ich mich also mit meinem mitlerweile 59,5 jährigen Leichnam in den Bar/Aufenthaltsraum und sieheda es stand schon alles für mich parat, Noelle süss und sexy sass schon am Tisch:smile2:
Nachdem ich dann schon gefrühstückt hatte trudelte endlich auch george36 ein und ich musste ihm leider zur Kenntnis geben (hatte inzwischen Telefongespräch gehabt) dass mein Zeitfenster nur bis 21 h spaet. 22 h ginge.

Wir wollten uns nun erst unterhalten, da zuvor george36 1 Woche in China war und anschliessend noch auf dem Oktoberfest in München. Deshalb schickte ich erstmal Noelle weg und bedeutete ihr, ich würde sie dann später anfordern.
Wir sahen uns nun erstmal etwas um. Es waren um 14 Uhr ca 15 CDL anwesend, davon 10 A-Klasse, darunter Noelle, Cherie, Jona, Kaya, Honey, ........ usw. (später, also so ab ca. 17 h wurden es dann noch 27)
Da ich schon alt bin, hab ich alle Namen nicht mehr im Kopf, sorry Jungens.
Da wir noch nicht poppen wollten unternahmen wir erstmal einen zünftigen Saunagang und amüsierten uns später noch im Barraum über zahlreich anwesende WD, die glotzend rumsassen:rofl:
Wir unterhielten uns gut und zack, wars dann schon 19 h und damit Zeit fürs Abendessen was mal wieder ausnehmend gut und reichhaltig war.
Es gab Schweinebraten mit Sauce, Mischgemüse, Salzkartoffeln, diverse Salate und natürlich auch noch last not least Würstchen und Kartoffelsalat.
Lecker, Lecker, Lecker..................
Und........beim Essen gesellte sich natürlich auch noch Noelle zu uns, die mich prombt anschliessend verhaftete und mich auf Zimmer1 verschleppte.

Junge, Junge, kaum war die Tür zu, gings direkt richtig ab, trotz meines Hinweises auf mein Rückenleiden, hing sie schon hinter der Türe an mir wie eine Klette und nur meine Rückenschmerzen verhinderten, dass ich sie schon direkt an die Türe nagelte.
Ineinander verkrallt plumpsten wir aufs Bett knutschend und grabschend
fielen wir in den 69er und sie blies mich bis zum Wahnsinn, wobei ich ihren Anus vor Augen direkt auf die Idee kam meinen Schwanz darin zu versenken. Jappend bat ich um Gnade und da sie kein Gleitgel dabei hatte, schickte ich sie erstmal aus dem Zimmer welches zu besorgen.
Geradeerst hatte ich ne Zigarette im Mund, spurtete sie schon wieder rein mit dem Gleitgel einer Kollegin.
Also direkt Kondom drauf, Gleitgel überall verteilt und nach vorsichtigem einführen gings dann richtig Pornomässig ab. Sie liess sich wahrhaftig bis zum Anschlag in den Arsch ficken und hielt dagegen, was mich in Erstaunen versetzte.
Das Ganze (ficken in allen Stellungen ins Hintertürchen) hielt ich aber nur ca. 20 Min. durch, ich spürte schon dass es mior alsbald kommen wurde, wollte aber noch nicht und wir brachen das geile tun bedauerlicherweise erstmal ab.
Wir schmusten also erstmal wieder etwas und trat nun erstmal leckenderweise erstmal in Vorleistung bis sie jappend rief sie wolle nu endlich durchgefickt werden.
Gesagt getan, Verhüterli aufgezogen und gevögelt wie verrückt. Automatisch und wie im beiderseitigen Einverständnis nahmen wir alle uns einfallenden Steöllungen durch, Mann o Mann war das geil und schon wieder spürte ich, ich konnts nicht mehr lange aushalten.
Was blieb mir noch ?? Natürlich die orale Entspannung. Ohne dem gehts ja nu wirklich nicht.
Also Condom ab, ich machte mirs bequehm und sie begab sich ans Werk das fleissige Mädchen:love::blow::inlove:
Junge, Junge, die Bläst !! Vom Feinsten !!! Es dauerte leider nur noch ca 10 Minuten, dann war ich platt jappend und laut keuchend entlud ich mich in ihrem süssen Mündchen, dass es ihr wieder aus den Mundwinkeln herauslief. Einfach G E I L !!!
Nachdem wir dann noch ein bisschen geschmust haben begaben wir uns beide schweissnass zum Duschen. Ne, ne, ne, was für eine Frau. Schade, dass ich schon zu alt bin.
Wie ich dann hochkam vom Duschen sass Freund george36 auch schon wieder da( war wohl mit Belinda unterwegs gewesen und auch ganz zufrieden.)
Wir sassen dann noch was mit einigen Damen gemütlich beisammen und plauschten bis mein Zeitfenster zu Ende war.
Wieder einmal sehr zufrieden verliess ich das gastliche Haus, nicht ohne noch vorher von Noelle liebevoll verabschiedet zu werden, mit der ich über 2 Stunden vorzueglichen Sex hatte.
Das wars Jungens, bis bald.
Gruss Egon

Hollandmale
30 oktober 2007, 14:29
Vandaag weer Newsletter Actie: kom binnen van 16.00 tot 17.00, krijg je 'n vrijkaart voor je volgende bezoek :smile:.

Willem2
30 oktober 2007, 17:12
Vandaag weer Newsletter Actie: kom binnen van 16.00 tot 17.00, krijg je 'n vrijkaart voor je volgende bezoek :smile:.

En er schijnen heel wat nieuwe (extra) dames rond te huppelen :lostit:

Hollandmale
6 november 2007, 07:03
Am So. 11.11.2007 steigt zum dritten Mal die große Samya - St. Martins Party

Jeder Gast, der an diesem Tag mit einer SELBSTGEBASTELTEN Laterne bei uns klingelt, erhält freien Eintritt ! (gekaufte Laternen zählen leider nicht)

Aber das ist noch nicht alles, denn die beste, originellste, schönste oder größte Laterne wird durch Abstimmung der Samya-Mädels, noch am gleichen Abend prämiert und der Gewinner wird von einem Mädel seiner Wahl entsprechend belohnt ! ! !

Hollandmale
29 november 2007, 07:08
Inclusief bezoek van de Kerstman, die alle dames 'n kadootje geeft :smkiss:.

Sluitingsdagen: op 24 en 31 december en 1 januari gesloten.

Hollandmale
8 december 2007, 12:31
.....nieuwe dames met nieuwe foto's op de Samya-website: http://www.samya.de/gallery/index.php
Zoals bekend, kan je precies zien, welke dames hoe laat aanwezig zijn, en of ze er daadwerkelijk zijn.
Maar niet alle aanwezige dames willen op de website, dus er zijn er altijd meer dan op de website :).

Gitan
4 januari 2008, 12:21
I’ve been to this club last Saturday (29/12) with 2 other members of the youppie forum.
Not as many girls present as expected via their web site: between 12 and 15 at the end of the afternoon and in the evening, on the other hand about 40 men trying to find a place to sit or a girl to go upstair. The food was good (better than GT or Oase) and they refilled when necessary. I was with Josi, a nice german girl who was both a real GFE and PSE: she told me “I like sex but I choose my customers”. In the evening my second session was with Aynur who was not as nice as Josi but she performed well in bed.
Too bad that the ratio between men and women was so high.

Freddy_K
18 januari 2008, 11:07
Ik heb haar inderdaad in GT al een hele poos niet meer gezien.
Spijtig, is een absolute topper

even een keer gaan kijken in Samya. Vandaag, 18/1, is bijvoorbeeld een heel goede dag omdat er erg mooie meiden werken. Topper natuurlijk Lissi maar ook vandaag Etienne, Bella, Cornelia, Simon, Noelle, en vandaag ook Ricarda. In het weekend is het aanbod slechter helaas.

Hollandmale
19 januari 2008, 08:31
Op de Samya-site kun je de realtime aanwezigheid van dames zien. Dat is uitgebreid met de actuele tijd waarop dames beginnen.......................................... ... Als ze binnenkomen, verandert hun aanwezigheidsbalkje van geel in groen:

http://www.samya.de/gallery/index.phpVoor zaterdag 19/01 staan er 24 dames aanwezig gepland.
Da's effectief 35, want niet alle dames willen op de site.
Die zoekfunctie is handig: wie doet er vandaag FT :p.

Hollandmale
26 januari 2008, 08:08
Vandaag tussen 16.00 en 17.00 betaald binnen
en je krijgt 'n vrijkaart voor de volgende keer :smile:.

foots
19 maart 2008, 00:27
Dat lijkt me pas leuk en natuurlijk in een mooie bergachtige omgeving van de Eifel met goed asfalt en na het rijden relaxen in een FKK.

Bernds lijkt me super, maar deze is in het weekend gesloten ???

Dan denk ik dat ik maar eens naar Samya ga, lijkt me ook geen straf. Zijn er meerdere ijsberen die ook graag motorrijden ?

Goedemorgenallemaal
19 maart 2008, 23:10
Bernds lijkt me super, maar deze is in het weekend gesloten ???

Yep, enige nadeel....

listige
19 maart 2008, 23:21
Zijn er meerdere ijsberen die ook graag motorrijden ?
Jawel: Heb alleen geen Motor:heul:

Grtz Listige
:dance[1]:

Freddy_K
6 april 2008, 00:44
was vandaag in Samya. Aanbod is zeer goed te noemen. Veel leuke jonge meisjes :p:p opvallend veel kleine meisjes, een paar uitbundig. Er werd gedanst en de muziek werd hard gezet en de meisjes waren in een uitbundige stemming en sommige in wit gehulde heren eveneens. Mijn eerste kamer bezoek was met geen kleintje maar een lang jong Duits meisje, Grace. In het echt mooier dan op de fotos. De 2-de ronde met Ranulka naar de kamer geweest. Die werkte vorig jaar in PHG en is sinds 2 weken in Samya. Ranulka is opvallend voller geworden en ik herkende haar eerst helemaal niet. Het staat haar erg goed en ze ziet er naar mijn smaak erg lekker uit nu. Ze heeft een heel mooi gezicht alleen opvallend slechte tanden. Ik hoop dat ze genoeg centjes verdiend dat ze daar wat aan kan laten doen.

bergm550
12 april 2008, 12:08
In 2007 heb ik ook een keer Samya bezocht. Het is een club gelegen in een bedrijvenpark en niet zo ver verwijderd van het centrum van Keulen. Er is een tramhalte in de buurt.

De club zelf. Ik vond Samya te klein. De vrouwen waren prima, maar omdat de club zo klein is, kun je niet vrij rondlopen. Er zijn drie etages. De kelder is waar de sauna is gesitueerd en op de begane grond heb je het clubgedeelte met bar en eetgelegenheid. Er is een kleine tuin waar gebarbecued kan worden. Op de bovenverdieping zijn de kamers.

Omdat het gebouw voormalig een kosmetische kliniek was en de kamers oorspronkelijk de behandelruimten waren, vond ik de kamers inderdaad wat kil overkomen. Ook vond ik het saunagedeelte niet echt schoon.

Als slotsom, een bezoek aan Samya vind ik zelf niet de moeite waard. Dan zijn er toch betere alternatieven.

Snoepveter
12 april 2008, 12:26
In 2007 heb ik ook een keer Samya bezocht. Het is een club gelegen in een bedrijvenpark en niet zo ver verwijderd van het centrum van Keulen. Er is een tramhalte in de buurt.

De club zelf. Ik vond Samya te klein. De vrouwen waren prima, maar omdat de club zo klein is, kun je niet vrij rondlopen. Er zijn drie etages. De kelder is waar de sauna is gesitueerd en op de begane grond heb je het clubgedeelte met bar en eetgelegenheid. Er is een kleine tuin waar gebarbecued kan worden. Op de bovenverdieping zijn de kamers.

Omdat het gebouw voormalig een kosmetische kliniek was en de kamers oorspronkelijk de behandelruimten waren, vond ik de kamers inderdaad wat kil overkomen. Ook vond ik het saunagedeelte niet echt schoon.

Als slotsom, een bezoek aan Samya vind ik zelf niet de moeite waard. Dan zijn er toch betere alternatieven.

Ik ben er ook eenmaal geweest, in de zomer van 2007. Ik deel je mening dat het niet al te groot is (je zet het toch af tegen de ervaringen bij PHG/GT en zo en dan is het in vergelijk kleiner). Maar ik ben toen met een Roemeense geweest (vrij lang, krullebol, later in GT ook een keer gezien dit jaar...ben haar naam helaas kwijt). Wat me opviel is dat er wel een stelletje echt hele mooie dames rondliepen (voornamelijk Poolse). Is me echt bijgebleven. En daar kom je toch ook voor...(althans ik wel). :wink: Het is trouwens ook lekker discreet, je rijdt een soort van afgesloten (omheinde) parkeerplaats op en je loopt zo naar de ingang. Ik vond het wel wat....

bergm550
12 april 2008, 12:32
Ik ben er ook eenmaal geweest, in de zomer van 2007. Ik deel je mening dat het niet al te groot is (je zet het toch af tegen de ervaringen bij PHG/GT en zo en dan is het in vergelijk kleiner). Maar ik ben toen met een Roemeense geweest (vrij lang, krullebol, later in GT ook een keer gezien dit jaar...ben haar naam helaas kwijt). Wat me opviel is dat er wel een stelletje echt hele mooie dames rondliepen (voornamelijk Poolse). Is me echt bijgebleven. En daar kom je toch ook voor...(althans ik wel). :wink: Het is trouwens ook lekker discreet, je rijdt een soort van afgesloten (omheinde) parkeerplaats op en je loopt zo naar de ingang. Ik vond het wel wat....

Absoluut, qua dames had ik niet te klagen. Uiteindelijk inderdaad gaat het daarom.

Chukar
22 april 2008, 15:44
Stop#2

--------------------------------------------------------------------------------

From now on I knew I had to be more careful with my selections if I wanted to be sure of getting good service. Also I needed to be aware of the time, so I bought a watch before I left America: )). This is where the advice from the senior members can save you a lot of money and picking girls who you will not enjoy. Like it has been told many times on this forum I asked each girl before I agreed to go with her if she did all the things I wanted like DFK for example. Buyer beware.

Samya is easy to get to from downtown Cologne with the tram. At this club the girls were only topless and not naked like at Bernards, but gorgeous just the same. If you ever wondered how so many members write about spending all day at clubs and wonder how they can do it, just go to a club. Sitting and watching all the gorgeous women of all ages and body type walking around almost naked is the Most fascinating thing I have ever seen in my life: ))))))))))) Then add the fact they try to entice you to have sex with them with touches, looks, and sometimes little kisses, need I say more.

I arrived about 2pm and I would guess there were about 20 beauties in attendance. Then about an hour after I had arrived we all got a big surprise! The police started pouring into the club. One of them told me it was reported a girl was being forced to work there. There must have been close to 15 officers which I thought was a little excessive.

After the police left and the club settled down in floated a lovely tiny blonde exotic blonde I had not seen before. Found out she is a turk and spoke english well. It is funny how after only a few words I knew she would be perfect for me and she was. Her name is Bilge. Wonderful sweet, girl who gave loving service. Just perfect for me.

When we finished the club started setting up for dinner. What a wonderful spread of hot well prepared food. Did I mention before what a GREAT bargain these clubs are?

Funny how Creature2 would write about Stephanie right before me. I had talked to her earlier but did not pick her because she said she didn't DFK, but after seeing her all day couldn't take my eyes off her beautiful face and body. I have to agree with Creature2 discription. She is quiet, tiny, with big gorgeous breasts and very lady like. A Treasure. The sex was not the best but the cost was well worth it to spend time with her and to enjoy her incredible body.

Next stop The Living Room

Willem2
23 april 2008, 13:04
Ook Samya danst naar Mei toe :

http://www.samya.de/start.php?action=show&id=138&a=1

Hollandmale
10 mei 2008, 07:22
Motto – Party im Sayma

2. Wild-West Poker-Party

Am Mittwoch 21.05.2008

Clou der Party:

Alle Gäste, die mit Cowboy-Hut erscheinen und diesen dann natürlich auch aufbehalten müssen, erhalten an diesem Tag:

50% Rabatt auf den Eintritt !!

Wer zusätzlich dann noch per Pferd ins Samya kommt, erhält an diesem Tag:

100% FREIEN Eintritt !!

Start des Poker-Turniers 18:00 UHR

Gespielt wird OHNE EINSATZ, aber zu GEWINNEN gibt’s:
1. Preis LCD Flachbild TV
2. Preis DVD Player
3. Preis 1 x freier Eintritt im Samya

Wie im wilden Westen üblich, gibt es an diesem Tag Whiskey GRATIS.
Neben unseren Cowgirls aus dem wilden Westen, gibt es ein rustikales Western-Buffet.
Das Samya dekoriert sich natürlich auch im Western-Look.

Freddy_K
6 juli 2008, 10:54
na lange tijd weer samen met Dennis naar Samya getogen. De club is recentelijk verbouwt en is zeer mooi geworden. Beneden is het interieur (met name de bar) wat gewijzigd en boven in zijn geheel gewijzigd. Boven is het nog niet helemaal af, er schijnt een kino te komen. Ook boven meerdere kamers waaronder een SM kamer om je eens goed te kunnen laten afranselen.

Gisteren was het aanbod weer zeer zeer goed. Om een paar hotties te noemen: Lissi mijn teeny meisje is weer terug gedurende haar vakantie. Blijft nog 1.5 week. Ook een meisje die voormalig in Traum Paradis heeft gewerkt als Alicia werkt momenteel onder de naam Milla, zie: http://www.erobella.de/content/9/5589/index.html Dan natuurlijk Cornelia die er weer erg mooi uitzag. Verdere hotties: Simon, Bilge, Selin was helaas niet aanwezig, er was een leuk uitziend Pools meisje met roodachtig krullend haar die erg van dansen houd (die wil ik graag eens uitproberen een volgende keer), Grace en nog wat anderen denk ongeveer 20 - 25 in totaal.

Dennis
20 juli 2008, 08:52
Zaterdag 19 juli wederom in Samya geweest met Freddy K. Wederom een zeer prettige middag en avond in deze club doorgebracht. Volgens de website zouden er 19 dames zijn. Dat aantal werd zeker gehaald, hoewel niet elke genoemde dame er ook was, maar daar staat tegenover dat andere dames niet genoemd staan en toch aanwezig zijn.

Over het algemeen is het uiterlijk van de dames in Samya van een hoog nivo. In vergelijking met GT is de sfeer er veel gemoedelijker en de dames minder h_o_e_r_i_g. Terwijl ze dat toch zijn:D.

Zoals bijna standaard in deze tijd (zomer) werd er weer ge-bbq'd. Was prima verzorgd, zoals gebruikelijk in Samya met het eten.

Over 2 weken moet de verbouwing van de 2e verdieping ook klaar zijn. Aanleiding om binnenkort weer eens naar Koln-Rodenkirchen af te reizen, want in Samya liepen heel veel lekkere dames rond die nog nadere kennismaking behoeven :fuck::p

Snoepveter
21 juli 2008, 13:31
Goh, het is echt zeker 1,5 jaar geleden dat ik voor het laatst in Samya was.

Met maat van mij om een uur of 16:00 uur naar binnengegaan. Even rondgelopen en toen naar buiten. Het leuke van Samya is dat het lekker kleinschalig is. De muziek niet al te luid, aan de andere kant is er praktisch geen bediening bij de bar, je kunt zelf alles pakken uit de koelkasten. Bier of frisdrank, geen probleem. Bij binnenkomst waren er rond de 20 dames en ongeveer evenveel mannen. De auto konden we niet meer binnen de muren kwijt, maar achter de muur is er ook zat plaats om de auto te parkeren.

Rond 18:00 uur op de buitenplaats even lekker BBQ'tje gedaan en toen....zag ik een bekend gezicht....verrek, dat lijkt wel....Evita! Ze keek even in de deuropening naar ons (mijn maat en ik zaten als enigen buiten) en was toen weer direct weg. Zoals je misschien weet is animation ab..so..luut niet toegestaan dus de dames zijn panisch om blijk te geven wat ze willen of zouden willen.

Dus ik natuurlijk rustig aan naar binnen om te kijken of ik me niet had vergist. Ze stond aan de andere kant van de bar (nu staat de bar pontificaal in het midden van de ruimte, dat was vroeger niet zo) te praten met wat oudere ijsberen. Zoals verwacht wimpelde ze die af (als je Evita kent weet je wel waarom) en ging op haar kruk in de hoek verveeld/ontevreden zitten kijken.

Dusss...ik naar haar toe en er volgde een warm weerzien (daarover in haar paspoortje meer). Ook nog met Bella me UITSTEKEND vermaakt....:luvlove:

Het leuke is dat een paar dames los gaan op de bar om lekker te dansen, ze doen dan van die kralenkettinkjes om hun heupen en dansen dan over de bar heen....terwijl ze af en toe met hun billen voor je neus staan te zwaaien....goed voor de inspiratie, moesten ze overal doen... Dit keer waren er 3 meiden die meededen: Evita (die het niet echt volhield), Bella en nog een dametje die de hele avond al overal gek liep te doen.

En om een uur of 01:00 weer hotelwaarts gegaan.

We hadden overigens niet het idee om naar Samya te gaan (liever Oase), maar vanwege het file/vakantie gevaar toch maar besloten om iets dichterbij NL te blijven....vandaar dus...

Heikneuter
12 september 2008, 08:43
Ben hier gisteren geweest -zie bericht sessie met Josi- dus hierbij een update over de club zelf. Middelgroot, op donderdag redelijk bezetting (15 meiden, evenzoveel mannen - maar die zijn behoorlijk passief). De club ziet er netjes uit, niet niveau GT maar prima. Bar op begane grond met overdekt terras aan de voorkant. Beneden omkleden, sauna en douches (daar gebeurde niet veel gisteren). Kamers zijn boven,ook netjes. Entree is 50 euro, 1/2 uur is 50 euro en 1 uur 75 euro. Bij binnenkomst staat een lijst met namen van de dames met de extra's + kosten die zij bieden. Veel bieden wat extra's, ik heb daar geen gebruik van gemaakt (behalve dan het uur met Josi). Eten is redelijk, maar dat is persoonlijk (eet vaak in 'betere' restaurants).
Ik heb er een prima verblijf gehad en kan het iedereen aanbevelen die in (de buurt van) Keulen is.

guidog
14 september 2008, 10:33
was gisteren, zaterdag, in samya en ik vond dat echt wel een succes. De club heeft bvb een duidelijk prijs- en servicebeleid, waar door geen van de meiden van wordt afgeweken en alleen al daarom is samya aan te bevelen. Er waren een dertigtal meiden en ongeveer evenveel ijsberen en de service en inrichting waren op alle vlak ok. Eten prima. Dranken is allemaal zelfbediening en dat werkt prima. Meiden geven showtje weg op de toog...Met Maya naar de kamer geweest en die maakte alles waar wat je kan dromen. Daarna nog met een thaise van wie ik de naam vergeten ben, maar dat was ook bijzonder ok. Alles tesamen een top namiddagje beleefd

Freddy_K
14 september 2008, 10:54
was gisteren, zaterdag, in samya en ik vond dat echt wel een succes. De club heeft bvb een duidelijk prijs- en servicebeleid, waar door geen van de meiden van wordt afgeweken en alleen al daarom is samya aan te bevelen. Er waren een dertigtal meiden en ongeveer evenveel ijsberen en de service en inrichting waren op alle vlak ok. Eten prima. Dranken is allemaal zelfbediening en dat werkt prima. Meiden geven showtje weg op de toog...Met Maya naar de kamer geweest en die maakte alles waar wat je kan dromen. Daarna nog met een thaise van wie ik de naam vergeten ben, maar dat was ook bijzonder ok. Alles tesamen een top namiddagje beleefd

Thaise meisje heet Becky :p

Everhard
17 oktober 2008, 17:29
It seems Samya will be open until 3 am weekends, starting now.:freu: Alhough this info is still too fresh to be confirmed on webpage http://samya.de/infos/infos.php

Hollandmale
18 oktober 2008, 08:57
http://samya.de/gallery/index.php

.....blijft het voorbeeld voor alle andere clubs, want je kan precies zien welke dames aanwezig zijn.
Geel is verwacht, groen is aanwezig. Vandaag 26 dames verwacht, in de praktijk ruim 30 aanwezig :smile2:.

egon, Dr. Rammler
31 oktober 2008, 12:25
Hi Eijsberen ! Seit Dienstag ist Amira u. ihre blonde Freundin nicht mehr dort.
Sie ist nu im Colosseum, Augsburg zu finden. :smile2::wink:

egon, Dr. Rammler
31 oktober 2008, 12:27
Heute ist Party im Samya mit frei Sekt für alle bis zum Abwinken.
Ausserdem aus diesem Anlass wie neuerdings immer Freitags u. Samstags geöffnet bis 03.00 h :wink:

Ausserdem: Marleen gibts nicht mehr. Ihr neuer Name fängt mit C. an. Siehe Samya-Mädelsliste

paul-kuhn
15 november 2008, 10:48
Wann kommt KAYA endlich wieder....???
Arbeitet sie eventuell woanders??

egon, Dr. Rammler
17 november 2008, 18:46
Wann kommt KAYA endlich wieder....???
Arbeitet sie eventuell woanders??

:D wieso fragst du nicht die angebl. Speziallisten im RF ??? :rofl:
Meiner Ansicht nach arbeitet sie nur noch sporadisch wenn sie mal Geld braucht. Nach meinen Infos arbeitet sie in ihrem Beruf (Friseuse)

egon, Dr. Rammler
17 november 2008, 21:15
seit einer Woche nicht mehr dort

egon, Dr. Rammler
2 december 2008, 11:30
seit einer Woche nicht mehr dort

In so einen Club kann man sowieso nicht mehr hingehen ! so wie der geführt wird !!! :motz::angryfire

Stellt euch mal vor, der dortige türk. Geschäftsführer mit Namen Ali leistete sich bei meiner letzten Excursion dort folgendes, ich war gerade mit einer Frau an der Treppe und auf dem Weg zum Zimmer, da lässt er sie zurückrufen und zwingt sie mit einem anderen Gast zu gehen !!!!

Na ! Wo gibt es denn sowas !!! Mir ist bis jetzt in meiner Paysexlaufbahn noch von keinem Fall zu Ohren gekommen.

Also für mich (obwohl ich jahrelang dort Stammgast war) ist der Fall erledigt.

N I E M A L S mehr werd ich den Laden nochmal betreten. :ranting2::behead::verwarnun:Grrr::forgetit[:ntc[1]::argh1[1]:

Salve

Jasper
2 december 2008, 14:48
In so einen Club kann man sowieso nicht mehr hingehen ! so wie der geführt wird !!! :motz::angryfire

Stellt euch mal vor, der dortige türk. Geschäftsführer mit Namen Ali leistete sich bei meiner letzten Excursion dort folgendes, ich war gerade mit einer Frau an der Treppe und auf dem Weg zum Zimmer, da lässt er sie zurückrufen und zwingt sie mit einem anderen Gast zu gehen !!!!

Na ! Wo gibt es denn sowas !!! Mir ist bis jetzt in meiner Paysexlaufbahn noch von keinem Fall zu Ohren gekommen.

Also für mich (obwohl ich jahrelang dort Stammgast war) ist der Fall erledigt.

N I E M A L S mehr werd ich den Laden nochmal betreten. :ranting2::behead::verwarnun:Grrr::forgetit[:ntc[1]::argh1[1]:

Wenn das wirklich stimmt, was du schreibst, dann beschwere dich bei Samya. Sage bzw. maile Datum, Uhrzeit, Namen der Dame.

Der Chef des Samya heisst übrigens Helfried Loddenkemper und der Name klingt doch eher deutsch.

Ich empfinde keinen Paysex-Laden so fair gegenüber dem Kunden wie das Samya. Ich frage mich manchmal schon, wie die betriebswirtschaftlich kalkulieren - Getränke frei, Essen frei, Sauna frei - alles für nur 50,- Euro Eintritt. Und dann 30 Minuten mit einer Dame aufs Zimmer - nur 50,- weitere Euro. Schon allein aus diesem Grunde sollte man(n) eigentlich immer wieder ins Samya gehen.

egon, Dr. Rammler
2 december 2008, 14:52
Wenn das wirklich stimmt, was du schreibst, dann beschwere dich bei Samya. Sage bzw. maile Datum, Uhrzeit, Namen der Dame.

Der Chef des Samya heisst übrigens Helfried Loddenkemper und der Name klingt doch eher deutsch.

Ich empfinde keinen Paysex-Laden so fair gegenüber dem Kunden wie das Samya. Ich frage mich manchmal schon, wie die betriebswirtschaftlich kalkulieren - Getränke frei, Essen frei, Sauna frei - alles für nur 50,- Euro Eintritt. Und dann 30 Minuten mit einer Dame aufs Zimmer - nur 50,- weitere Euro. Schon allein aus diesem Grunde sollte man(n) eigentlich immer wieder ins Samya gehen.

du hast überhaupt keine Ahnung der Geschäftsführer der Samya Betriebsgmbh& Co KG heist Ali Aksun.
Du weist eben nur das was alle Hampelmänner wissen die sich verarschen lassen.

mich beschweren. haha du kennst mich wohl nicht wie. ich war sogar mit dem Typ draussen auf dem Parkpl. und wollt mich mit ihm kloppen

Freddy_K
6 december 2008, 22:32
ik kwam laat in de middag weer eens aan in Samya. Qua Ijsberen was het nog rustig maar er zaten vele beeldjes van meisjes. Later werd het gezellig druk en gingen er weer wat meisjes dansen op de bar. Ben naar de kamer geweest met een heel leuk uitziend vrolijk teeny meisje Andra (19j.) genaamd die er ook uitziet als een beeldhouwerkje. Goede ervaring mee gehad. Het was dus weer goed in Samya alleen hebben veel meisjes niet zoveel te doen dus er moeten meer Ijsberen heen!

blauwebeer
7 december 2008, 20:05
Het was dus weer goed in Samya alleen hebben veel meisjes niet zoveel te doen dus er moeten meer Ijsberen heen!

Dat zal niet zo lang op zich laten wachten! :lostit:

Bb :wink:

egon, Dr. Rammler
9 december 2008, 14:27
Dat zal niet zo lang op zich laten wachten! :lostit:

:rofl: :nee: muss man nur aufpassen, dass man nicht einschläft vor Langeweile :sleep:

blauwebeer
10 december 2008, 16:12
... is het weer Newsletter Actie: binnen tussen 17.00 en 18.00 uur ==> vrijkaart voor volgende bezoek. :lostit:

Allen daarheen, alleen moet ondergetekende eerst de centen verdienen. :wand:

egon, Dr. Rammler
16 december 2008, 11:35
Wie mir zu Ohren kam, waren auf der diesjährigen Weihnachtsfeier 13.12. ca. 70-80 Eijsberen anwesen :smile2::moon:

das besagt doch wohl alles oder............................................. :baeh:

egon, Dr. Rammler
26 december 2008, 21:20
16 Damen anwesend

Rolliman
26 december 2008, 21:31
@egon
Dafür, dass Du nie wieder einen Fuß ins Samya setzen wolltest, und andauernd die Geschäftsleitung niederknüppelst, schreibst du aber noch viel zum Samya...:confused::confused::confused::confused:

egon, Dr. Rammler
27 december 2008, 18:50
@egon
Dafür, dass Du nie wieder einen Fuß ins Samya setzen wolltest, und andauernd die Geschäftsleitung niederknüppelst, schreibst du aber noch viel zum Samya...:confused::confused::confused::confused:

:D wieso denn nicht ? Die Leute müssen doch über alle Vorgänge informiert sein !
Und........wer kennt sich am Besten aus ?
wer bekommt aus jedem Club die neuesten Infos :cool: ICH

Gruss Egon

PS: Was noch hinzukommt werter Rolliman, wir befinden uns hier nicht im Werbe- Warmduscher-, Hampelmann + Billard - Forum !!!!

Die Leute aus NL und Belg., sowie die Leute, welche mit dem Gebaren der ADMINS des RF nicht mehr einverstanden sind und sich deshalb hier artikulieren, legen Wert auf wahrheitsgemässe Berichterstattung und nicht auf dümmliches Gesülze um den Werbepartnern nicht wehzutun

Rolliman
27 december 2008, 19:32
:D wieso denn nicht ? Die Leute müssen doch über alle Vorgänge informiert sein !
Und........wer kennt sich am Besten aus ?
wer bekommt aus jedem Club die neuesten Infos :cool: ICH

Gruss Egon

PS: Was noch hinzukommt werter Rolliman, wir befinden uns hier nicht im Werbe- Warmduscher-, Hampelmann + Billard - Forum !!!!

Die Leute aus NL und Belg., sowie die Leute, welche mit dem Gebaren der ADMINS des RF nicht mehr einverstanden sind und sich deshalb hier artikulieren, legen Wert auf wahrheitsgemässe Berichterstattung und nicht auf dümmliches Gesülze um den Werbepartnern nicht wehzutun

@egon
Dann bin ich ja froh, dass man auf deine "wahrheitsgemäßen" Infos bauen kann. :hammer::hammer::hammer:

egon, Dr. Rammler
28 december 2008, 17:57
@egon
Dann bin ich ja froh, dass man auf deine "wahrheitsgemäßen" Infos bauen kann. :hammer::hammer::hammer:

Das Konnte man schon immer und zwar seit 2002 :D

lieget
28 december 2008, 18:11
Gisteren voor de eerste keer bij Samya geweest.

Ik wist niet precies wat me te wachten stond, en was niet zeker hoe het op vrouwen-gebied zou zijn.

Na een rit van ruim 100 km over de duitse autowegen (met zomerbanden !!!) al vroeg op de dag gearriveerd.

De eerste ervaring met deze club was absoluut geweldig. Hier gaan ze me zeker vaker zien.

Voor een uitvoerig bericht verwijs ik naar het duitse Rheinforum, waar een zeer uitvoerig verslag staat.
Weliswaar in het duits, maar aangezien de forumleden zeeeeer regelmatig in de diverse duitse saunaclubs komen, zullen ze ongetwijfeld een behoorlijk woordje duits spreken.

Ik geloof dat ik gisteren de enige hollander tussen al die duitsers was, en hoop dan ook dat er meer nederlanders de weg naar Samya vinden, heb je toch wat meer aanspraak.

Mauriceyep
28 december 2008, 18:30
Voor een uitvoerig bericht verwijs ik naar het duitse Rheinforum

Nou, je hebt dezer dagen vast wel ergens tijd om te knippen en plakken:D en met een beetje mazzel lukt het je ook nog om je Nederlandse taal een beetje op te halen;)

lieget
28 december 2008, 20:46
Nou, je hebt dezer dagen vast wel ergens tijd om te knippen en plakken)

Speciaal voor Mauriceyep:

27 dezember: Premiere im Samya

--------------------------------------------------------------------------------

Seit einige Jahren gehe Ich jetzt zu den bekannten Sauna-Clubs (GT, LR, YY, PHG, VV).
Von Zeit zu Zeit will mann mal wass neues probieren und daher bin Ich in 2008 auch zu VV und Acapulco gefahren.

So am Ende des Jahres wollte Ich auch die Samya, von dem Ich schon einiges gehoert habe, mal besuchen.

Nach einige Befragungen im Forum, und ein Paar PN war Ich dann Ueberzeugt, ....... da muss Ich mal hin.

Also um 11:15 mein Auto gestartet, und das Navi "programmiert" fuer die Fahrt von Venlo nach Koln.
Die gut 100 km habe Ich in 1:15 Stunden abgelegt, und so war Ich gegen 12:30 auf dem Parkplatz beim Samya.

Mir war zwa bekannt dass um diese Zeit nicht viele Damen anwesend waren, aber so hatte Ich ausfuehrlich die Zeit um den Club mal zu inspektieren.

Ich wurde sehr herrzlich begrusst, habe mich umgezogen, und ging auf Entdeckungsreise.
Der "Wellnes-bereich" war gross und schon. Nur die Sauna fand Ich ziemlich klein (Ich bin fast 2 Mtr, und habe mich gestern ein paar Mal den Kopf gestossen in der Sauna).
Die Duschen sind sehr sauber und Gross, hier koennen sich andere Sauna-Clubs einen Vorbild nehmen.

An der Bar sassen 2 Damen, eine Blondine mit langen Haaren, und eine Grosse Dame mit dunkle Haare und ein sehr schoenes Gesicht. Die Namen kenn Ich natuerlich noch nicht, aber vor allem die Dunkelharige fand Ich sehr interessant (wer weisst wie Sie heisst ???).
Spaeter am Abend wollte Ich mit Ihr auf Zimmer, aber Sie war anscheinend nicht interessiert. Wahrscheinlich dachte Sie "Er ist schon so lange hier, wollte aber nicht auf Zimmer, also jetzt will Ich nicht".

Weil Ich neu im Club bin habe Ich mich ausfuerlich die Zeit genommen um die anwesenden Damen mal gut an zu sehen vor Ich eine wahl machtte.

Die Wahl viel auf Natalya, eine sehr schoene Russisch/Deutsche Dame von 20, mit lange dunkele Haare. Sie hat eine absolut wahnsins-figur, und das Lied "der schoenste Arsch der Welt" muss fuer Sie geschrieben sein.
Mit Ihr auf Zimmer gegangen und eine absolute Top-Stunde erlebt. In einem Wort FENOMINAL, so gehoert ohne Zweifel im Top-5 von 2008. Wiederhohlungsgefahr 100%.

Nach die Stunde mit Ihr ging es dan zum Essen, wass auch sehr, sehr gut war.
Auch hier koennen zich die anderen Clubs ein Vorbild nehmen (ausser VV, wo dass Essen auch sehr gut ist).

Die Wahl fuer die 2. Dame fiel mir sehr schwer, Ich hatte die Qual der Wahl, und konnte mich einfach nicht entscheiden.

Der Club war mittlerweile gut gefuehlt von Damen und Herren, aber es war alles noch gut zu uebersehen.
Es waren auch keine langen Wartelisten, wie in anderen Clubs (GT und LR).

So gegen 23:30 kam Ich dan im Gespraech mit Klina, mit der Ich dann auf Zimmer ging. Sie ist erst 19, hat auch lange dunkele Haare, komt aus Macedonien, und hat auch ein sehr schoenen Arsch.
Auch diese Stunde war super, wiederholungsgefahr auch 100%.

Zufrieden ging Ich dann um 1:00 Uhr nach Hause, musste aber erst dass Eis vom Auto kratsen (der stand ja auch schon 12 Stunden auf dem kalten Parkplatz)
Nach eine lange und anstrengende Fahrt ging Ich dann um 2:30 Uhr ins Bett, wo Ich die ganze Nacht ueber meine Premiere im Samya getrauemt habe.

Morgen muss Ich denk Ich direct zu meinem Chef gehen und fragen ob er mich nicht mehr im Monat zahlen will, denn Ich befuerchte die Samya wird mich noch viel Geld kosten...

Ein sehr zufrieden Hollaender

Pistol Pete
30 december 2008, 00:58
Door alle reacties benieuwd geworden naar deze club. Daarom vandaag een blitsbezoek afgelegd bij Samya. Ter hoogte van Kaarst bijna nog de agfslag naar LR genomen maar nog op tijd gas gegeven en een half uurtje doorgereden naar Keulen. Ik moet zeggen Samya is een hele mooie saunaclub. Wellness in de kelder is redelijk compleet met een finse sauna, biosauna, turks stoombad, voetenbadjes/douches, relaxstoelen en massageruimte. Helaas ontbreekt mijn geliefd whirlpool, voor mij een flinke teleurstelling. Op de begane grond een fraaie bar, met vele luxe fauteuils/banken. Het eten was goed en de hele avond beschikbaar. Veel kamers op de 1e verdieping en op de tweede verdieping een stille bar en kamers.
Op de maandagavond waren er zo'n 20-25 dames aanwezig, vrijwel allemaal topless. Sommigen hadden van mij de bra wel mogen aanhouden, een leuk gezicht/lichaam met forse hangers doet het bij mij niet zo goed. Bij binnenkomst direct gevallen over de mooie lolita-achtige Carla (recensie volgt). Zoals vaker gezegd op dit forum, je hebt maar 1 dame nodig die goed bevalt om een gave avond te hebben. Dankzij Carla heb ik heel goed genoten, een mooie ambiance en een leuke meid. Mijn avond was weer gemaakt. Ik denk dat er op andere avonden een betere line-up zal zijn. Ga op de eerst komende vrijdag weer kijken bij Samya, dan is Carla er ook weer en kan het dus nooit tegenvallen.

John.

Matiass
1 januari 2009, 22:15
Afgelopen Maandag met een vriend van me in Samya geweest en ik moet zeggen... zag er behoorlijk goed uit. Voor mij was het toch weer een nieuwe ervaring daar de dames niet naar je toekomen en dat beviel me eerlijk gezegd wel. Alles is lekker duidelijk en helder dus je weet meteen waar je aan toe bent. Alleen jammer dat de kleedkamer zo krap is, maar voor de rest prima club.

mssucces
4 januari 2009, 18:03
Ben gisteren geweest van 14:30 tot 22:00 uur viel eigenlijke tegen geen dames gezien van onder de 20, sessie gehad met simondame was 27 en heft ook in GT gewoont en sprak nederland deed in alles goed haar best maar voor mij een andere club. eten as wel zeer goed verzorgd door BFM.

Matiass
4 januari 2009, 22:26
@ Carpe Momentum
Dank je.

@MsSucces
Aaah wat toevallig, ik was er ook gisteren van 17.00-21.30

Het was behoorlijk druk gisteren. Op een gegeven moment, dacht zo rond een uur of 8, waren er volgens mij twee keer meer ijsberen als dames en het aanbod was helaas ook niet echt denderend voor een zaterdagavond.

Uiteindelijk met ene Fabiana (Italiaanse, zwart half lang haar en altijd aan de bar met haar rug tegen de ingang te vinden) wezen kameren. Aan interesse van haar kant niet te klagen, maar het viel me gewoon op dat ze erg "bang" was om iets verkeerds te doen. Volgens mij werd dit veroorzaakt door het feit dat ze zelf niet zo veel genoot van haar werk en/of niet zoveel ervaring had, maar goed ben uiteindelijk toch maar een uur met haar op de kamer gebleven.

Vervolgens beneden aan de bar nog wat gedronken en intussen een hele leuke dame gezien, zwart haar en blauwe ogen volgens mij kwam zij ook pas na 8’en binnen. Helaas moest ik alweer terug, wellicht de volgende keer.

Trouwens, wellicht dat andere ijsberen het kunnen beamen, zoals ik het gisteren heb kunnen waarnemen, zijn het steeds dezelfde dames die kameren. Sneu voor de overige die de gehele avond “werkloos” moeten toekijken.

blauwebeer
11 januari 2009, 14:54
Blauwebeer heeft ondertussen zijn eerste bezoek aan Samya achter de rug. :freu:

De ontvangst is vriendelijk en beleefd; bij een eerste bezoek wordt het concept in niet mis te verstane bewoordingen uitgelegd.

Het gedacht aan 35 halfnaakte, vrij rondlopende dames is echter beter dan de realiteit. :eek:
Meer dan de helft van hen had beter een splinternieuwe ijsberen-badjas aangetrokken, in plaats van met uitgezakte borsten te defileren. De mannelijke geilheid wordt meestal opgewekt door datgene wat hij net niet ziet.
Lopen er dan geen prachtige wezentjes rond?
Toch wel, doch slechts weinigen kunnen een mooi gezicht en dito lijf combineren met stijlvolle make-up, lingerie en schoenen.
Deze drie mogen dan ook wel echt gezien worden, en met één van hen was Blauwebeer op de kamer. :smile:

Vele, meestal Roemeens uitziende vrouwtjes staren wezenloos voor zich uit :sleep:, anderen proberen de ijsberen op een subtiele manier tot een gesprek en een kamerbezoek te verleiden.
Ook tussen de ijsberen, die meestal alleen de arena betreden, is er weinig interactie.

Frisdranken in kleine flesjes en bier in zelfbediening, koffie op aanvraag, en als avondmaal de keuze tussen pasta met saus, puree met gebakken vis en voldoende groenten; het is duidelijk dat deze club niet ver van de Belgische grens verwijderd ligt. :freu:

Aan de bar is het eigenlijk veel te warm, en op het tweede verdiep, waar zachte lounge-muziek gespeeld wordt en de temperatuur ideaal is, met bovendien een idyllisch zicht op de besneeuwde en goed verlichte parkeerplaats zit niemand. Misschien heeft de officiële opening van deze verdieping eindelijk het gewenst effect.

Het ‘huiskamergevoel’ dat Samya uitstraalt wordt deels tenietgedaan door de eerder afstandelijke houding van de aanwezig meiden. Ook het feit dat ze veel me zichzelf of met collega’s bezig zijn, zorgt ervoor dat de gesprekken met ijsberen op de bank, aan de bar of aan de speelautomaat van vrij korte duur zijn. Glimlachen en knipogen zijn vrijblijvend, bij een gesprek wordt wel aangegeven dat zij verwachten ook iets te kunnen verdienen.

Misschien gaat Blauwebeer nog wel eens langs als het buitenterras geopend is, maar intussen gaat hij andere horizonten verkennen.

egon, Dr. Rammler
19 januari 2009, 15:58
Het ‘huiskamergevoel’ dat Samya uitstraalt wordt deels tenietgedaan door de eerder afstandelijke houding van de aanwezig meiden. Ook het feit dat ze veel me zichzelf of met collega’s bezig zijn, zorgt ervoor dat de gesprekken met ijsberen op de bank, aan de bar of aan de speelautomaat van vrij korte duur zijn. Glimlachen en knipogen zijn vrijblijvend, bij een gesprek wordt wel aangegeven dat zij verwachten ook iets te kunnen verdienen.

ja, ja, es ist den Damen dort verboten die Herren entsprechend anzu machen :rofl::rofl: :nee:
liegt an der Geschä#ftsführung :motz:

ga man beter andere Horizonten verkennen :wink:

blauwebeer
19 januari 2009, 18:07
ga man beter andere Horizonten verkennen :wink:

Dass hat Blauwebeer mitterweile schon gemacht. :freu:

egon, Dr. Rammler
21 januari 2009, 18:05
Dass hat Blauwebeer mitterweile schon gemacht. :freu:

:freu::respekt::applaus::rofl2:

Gruss Egon :cool:

GT-junky
15 februari 2009, 21:34
Er zijn zo van die clubs waarvan ik al lang weet dat ze bestaan, maar waar ik om de een of andere reden gewoon nog nooit geweest ben. Samya was zo'n club tot afgelopen donderdag.

Hoewel Keulen wat verder weg ligt voor me dan de clubs die ik doorgaans bezoek was de reis naar Keulen goed te doen. Rond 19.30 u reed ik de parkeerplaats van Samya op waar ik vlak voor de deur nog net een plekje kon vinden. Snel naar binnen en € 50 afgerekend om vervolgens beneden om te kleden en te douchen.

Op naar de bar en mijn ogen eens goed de kost gegeven. Zag er niet al te groot uit, maar wel leuk. Het aanbod aan vrouwelijk schoon kon mij zeker wel bekoren. Een stuk of 30 dames aanwezig denk ik. Zo in de leeftijdscategorie 18 tot 30. Er zaten zeker een stuk 10 dames bij die er (in mijn optiek) goed uitzagen. Jammer is wel dat de dames de ijsberen niet zelf mogen aanspreken, hetgeen het voor mij lastiger maakt een eventuele onbekende dame aan te spreken aangezien dat gevoelsmatig sneller verplichtingen schept.

Na wat gegeten te hebben (o.a. spaghetti, kip, rauwkost) maar eens in de bar op de tweede verdieping gekeken. Deze bar ziet er prima uit en is qua stijl een beetje te vergelijken met VV.

Al met al was mijn eerste indruk van de club ok en het eten was van prima kwaliteit. Het is overigens wel een club waar ik niet snel alleen naar toe zal gaan omdat de meeste (Duitse) ijsberen behoorlijk op zich zelf zijn en niet echt om een praatje verlegen zitten.

In de loop van de avond naar de kamer verdwenen met een leuke 22-jarige Roemeense om vervolgens tegen sluitingstijd moe maar voldaan de kleedruimte op te zoeken.

Vermoedelijk gaan ze me wel vaker zien in Samya!

Big30
15 februari 2009, 21:46
In de loop van de avond naar de kamer verdwenen met een leuke 22-jarige Roemeense om vervolgens tegen sluitingstijd moe maar voldaan de kleedruimte op te zoeken.

Vermoedelijk gaan ze me wel vaker zien in Samya!

Daar zal bepaald geen relatie zijn tussen jouw toekomstige Samya visits en die 22-jarige Roemeense :D!

:wink::wink:

GT-junky
15 februari 2009, 21:55
Daar zal bepaald geen relatie zijn tussen jouw toekomstige Samya visits en die 22-jarige Roemeense :D!

:wink::wink:

Sommige mensen hebben ook alles door ;)

Picasso 1
15 februari 2009, 23:30
Sommige mensen hebben ook alles door ;)

S....., M......., en nu? ;)

GT-junky
16 februari 2009, 05:21

SM? Leuk daar hebben ze kamer 13 voor in Samya :D

Maar 't is nog steeds M

boeddha14
16 februari 2009, 12:29
volgens mij was P er voor B.

Willem2
16 februari 2009, 12:44

volgens mij was P er voor B.

Wordt het alfabet afgewerkt ?

Freddy_K
3 april 2009, 19:55
was afgelopen woensdag weer eens in Samya. Ging eigenlijk op de gok omdat Lia op de lijst stond. Dacht dat het om dezelfde Lia (super hottie uit Keulen) ging die ook in Acapulco heeft gewerkt (leeftijd en afmetingen kwamen overeen) maar ik heb haar niet gezien dus het zal om een andere Lia gaan. Vond het wat tegenvallen qua aanbod, zeker voor een woensdag avond. Er waren genoeg vrouwen maar geen echte super hotties. Yoel was er wel en ik zag nog een mooi meisje.

Uiteindelijk kwam Deyla bij me zitten. Ze was me al wel opgevallen maar van dichtbij ziet ze er heel leuk uit. Klein lekker meisje van 25, donker lang haar met een lichte slag, vader is Portugees, moeder Duits. Heerlijke natuurlijke boobies waarvan 1 met piercing. verder geen tattoos, mooie gebruinde huid. Ze schijnt in meerdere clubs te hebben gewerkt waaronder YY en gebruikte toen de naam Lucy. Heel leuk meisje en geeft een super service mmmmm.

Ze hadden weer wat kleine vernieuwingen aangebracht waaronder een kleine uitbreiding van de beneden ruimte plus extra douches.

dudeumberto
2 mei 2009, 00:56
Na het bezoeken van twee PT toch maar eens het echte werk opgezocht, lees mooiere vrouwen, in Köln bij Samya.
Het trof want afgelopen donderdag was er een bbq, een band en karaoke. Gezelligheid allom, maar veel belangrijker een hele lading mooie vrouwen/meisjes. De zaak ziet er mooi uit, de sauna's kun je ook echt zo noemen en er is voldoende drank aanwezig om je rijbewijs in te laten vorderen.

In ieder geval bevalt mij het principe wel dat je voor het eerste 1/2 uur 50 euro en daarna 25 euro betaald. Als je dan net als ik een heerlijke meid hebt ervaren, dan kun je rustig een paar uur doorbrengen met de dame.

Twee dames mogen proeven en ze zijn mij beiden heel goed bevallen. Zo zie je maar het gaat niet om de leeftijd maar om de ervaring. Pijpen heerlijk (sorry ik ken al die afkortingen niet), nog nooit zo'n ervaring gehad en ookde rest was prima. Zij genieten er blijkbaar ook van en kijken niet alleen naar het geld. Dame 1 was zelf 3 keer klaargekomen voordat bij mij de spuitbus geleegd werd.

Het was een geweldige avond en zeer zeker komt er een vervolg.....heeeeeel snel ook. Want voor dame 2 heb ik nu al een zwak.

Voor de liefhebbers:
dame 1, Yoel: 19 jaar met een heerlijk figuurtje, humor en speels en top :fuck:
dame 2, Gülcan: 23 jaar met dito figuur maar een gezicht van een engel. Ik zou voor haar naar de hemel willen. Sterker nog, zij heeft mij de hemel laten ervaren :rubbel:

Herhalingsgevaar: 300%

egon, Dr. Rammler
2 mei 2009, 13:19
schöner Bericht:D

Frage: wie kommst du von Oldenzaal ausgerechnet ins Samya ??

Dalton
2 mei 2009, 16:51
Wie anders dan mit der auto vielleicht mit der eisenbahn oder auf ein fahrrad.

egon, Dr. Rammler
3 mei 2009, 13:50
Wie anders dan mit der auto vielleicht mit der eisenbahn oder auf ein fahrrad.

:rofl: ne, so war das nicht gemeint...........
wieso fährt ein Mann aus Oldenzaal ausgerechnet ins Samya, nach Köln, wo es doch auf dem Wege in die Richtung viel bessere Clubs mit besseren CDL `s gibt ??

:wink: Egon

dudeumberto
4 mei 2009, 16:05
Ich hatte ein meeting in Köln den ganzen Tag und hatte gelesen über Samya. Wirklich eine Tolle Club. Und 40% der Damen ist Hübsch. Auch wichtig!

dudeumberto
4 mei 2009, 16:06
Welche clubs sollte ich dann besuchen, nach deine Meinung?

Big30
4 mei 2009, 16:11

Het was alleen maar een vraag hoe iemand vanuit Oldenzaal in een club in Keulen terecht komt. Waarschijnlijk omdat er "dichter" bij huis ook goede en bekende clubs te vinden zijn zoals Happy Garden, Golden Time, Living Room en Villa Vertigo.

Maar inderdaad als je toch al in Keulen bent logisch dat je dan daar een club opzoekt!

Bedankt voor je bericht overigens.

Groet,
Big30

Jorah Mormont
4 mei 2009, 16:37
Het was alleen maar een vraag hoe iemand vanuit Oldenzaal in een club in Keulen terecht komt. Waarschijnlijk omdat er "dichter" bij huis ook goede en bekende clubs te vinden zijn zoals Happy Garden, Golden Time, Living Room en Villa Vertigo.

Groet,
Big30

Ik vraag me ook wel eens af hoe sommigen in clubs in Hessen terecht komen:rofl: Dan moet je ook altijd een aanlokkelijk gebied voorbij.

Sonny:wink:

egon, Dr. Rammler
4 mei 2009, 18:49
kann man dir nicht vorschreiben:green_smi

jeder geht dahin wo es ihm am Besten gefällt

dudeumberto
5 mei 2009, 15:45

Maar inderdaad als je toch al in Keulen bent logisch dat je dan daar een club opzoekt!

Bedankt voor je bericht overigens.

Groet,
Big30
Hi Big30,
Ik ben een beginnende ijsbeer en ik ga zeker die andere clubs ook nog bezoeken. Hoewel ik momenteel helemaal de hots heb voor Gülcan ;-p en dus blijf ik voorlopig nog wel een paar keer bij Samya te vinden. Trouwens ook Yoel mag er zijn, want die doet PZC alsof ze het vocht uit je longen probeert te zuigen. Bovendien kun je ontzettend met haar lachen, wat ik toch ook belangrijk vind.

egon, Dr. Rammler
10 mei 2009, 11:47
Dan bleib ich schön noch eine weile im Samya. Nächste woche Mittwoch hoffe ich 4 Stunden mit Gülcan im Zimmer zu verbringen für :fuck::rubbel::love:. Wenn ich nur wüsste ob sie da ist?

schau einfach mal auf die Anwesenheitsliste unter
www.samya.de

dudeumberto
15 mei 2009, 11:56
Hallo dr. Rammler,
Ich habe auf die liste geschaut aber es wurde mir gesagt das die Damen nicht immer kommen, obwohl sie geplant sind. Deshalb habe ich angerufen und mich angemeldet für Gülcan am mittwoch. Es war eine traumabend.

Die wiederholungsgefahr ist bei ihr sehr gross, aber gefährlicher noch ist das Mann richtige Gefühle bekommt. Wir waren 4 Stunden zusammen und dan fängt man an sich wie ein Pärchen zu benehmen. Auf jeden Fall wüsste ich nicht mehr ob ich jetzt Geil war oder Verliebt.

Vielleicht sollte ich zuerst mahl eine Andere poppen damit es einfacher wird. Sonnst würde es peinlich werden wieder nach Samya zu fahren. Diese Club ist super und ich bin dort sehr gerne. Würde noch besser sein wenn es jede Woche eine Karaoke hätte. Aber dan auch mit diese Band, denn die waren Spitze.

PS: weiss eine von euch ob Gülcan zuerst anders wo gearbeitet hat, weil sie sagte erst 5 Monat diese Job zu haben und nur im Samya. Wenn das stimmt, dan ist sie ein Naturtalent.

egon, Dr. Rammler
15 mei 2009, 13:24
PS: weiss eine von euch ob Gülcan zuerst anders wo gearbeitet hat, weil sie sagte erst 5 Monat diese Job zu haben und nur im Samya. Wenn das stimmt, dan ist sie ein Naturtalent.

naja, die Weiber lügen ja alle wie gedruckt in dem Gewerbe :smile2:, man sollte die Aussagen der Frauen nicht so ernst nehmen.

Ich geh ja schon seit August08 nicht mehr in diesen Laden hin aus pers. Gründen.

Mich würde mal interessieren, wo denn "Noelle" abgeblieben ist, die da lange Zeit gewerkt hat ???

Plötzlich von der Bildfläche und aus der "Mädelliste" verschwunden.

War auch als "Natalie/Nataly" mal zeitweise im LR tätig ???

egon, Dr. Rammler
17 mei 2009, 16:14
Ich werde mahl nachfragen wenn ich das nächste mahl wieder da bin. Irgendwie sehen die Damen einander auch ziemlich oft auserhalb der arbeit. Wer weiss, vielleicht sind die Damen mahl ehrich und bekomme ich die info für dich. Zieht aber danach aus das du mit 'Noelle' hast was ich mit Gülcan habe..... :herz:

:cool: erwaehn da besser nicht meinen Namen

Pistol Pete
1 september 2009, 10:01
Onlangs heb ik een bezoekje gebracht aan deze club. een verademing vgl. drukke clubs als GT en LR. Toch waren er zo een 15 tal dames aanwezig op een rustige doordeweekse dag waaronder enkele topdames kwa uiterlijk en service. Uiteindelijk gekozen voor mijn vaste dame Anatta (ex-GT, ex FKK World: Anca) en voor de kleine maar lekkere Lori. Voor beiden en voor Samya is het herhalingsgevaar groot! Jammer alleen dat het overigens goede wellness gedeelte geen Whirlpool heeft. De ruimte is er voor dus....

lieget
11 oktober 2009, 17:27
Lang heb ik getwijfeld waar ik gisteren naar toe zou gaan: PSR, LR of toch weer eens naar Samya.
Redenen voor de moeilijke keuze:

PSR: enkele toppers zijn (tijdelijk) verdwenen, en er is momenteel niet echt een dame waarvoor ik de lange reis wil maken
LR: was hier afgelopen donderdag al geweest, en het is er over het algemeen erg druk op zaterdag. Ook hier zijn enkele toppers weg.
Samya: bij mijn laatste bezoek heb ik hier een zeeeer slechte tijd gehad, en was ik binnen het uur weer weg.
Gelukkig werkt de "hoofddader" (Karina, nu GT) hier nu niet meer.

Na veel wikken en wegen heb ik besloten om Samya een nieuwe kans te geven.

Om 14:00 uur reed ik de parkeerplaats op, en parkeerde mijn bolide op de slechts half gevulde parkeerplaats.
Ik betrad het pand, en men vroeg mij op ik al eens eerder bij Samya was geweest.
Ik antwoorrde dat ik hier al meerdere malen was geweest, maar dat dat al weer bijna 8 maanden geleden was.
De vriendelijke dame informeerde naar de reden, en die heb ik haar dus ook genoemd.

Snel de trap af om te douchen en me om te toveren tot ijsbeer.
Ik zag direct dat er beneden het een en ander was veranderd.
Met name de douches zijn nu stukken beter.

Ik ging naar boven en aanschouwde het vrouwelijke schoon.
De verhouding vrouwen / beren was op dat moment 3:1
1 dame viel bijzonder op door haar looks: Amalia een prachtige Roemeense.
Ik vond het nog te vroeg voor een kamerbezoek, en doodde de tijd met was kletsen met enkele bekende duitse beren, en een saunarondje.
Na enkele uren sprak ik Amalia aan om te informeren of ze geinteresseerd was in een kamerbezoek.
Ze zei dat ze op een Stammgast wachtte en dat ik dus even moest wachten.
Ik had echter het idee dat ze me een beetje afhield, want na ruim 45 minuten was er nog steeds geen Stammgast te bekennen.
Plotseling kwam ik haar boven aan de trap tegen, en vroeg nogmaals of ze naar de kamer wilde.
Ze twijfelde, maar na enig aandringen stemde ze toch in met een kamerbezoek.
Op de kamer aangekomen vertelde ze vrij snel dat ze van de baas maar een half uur op de kamer mocht blijven. Als reden gaf ze op dat het erg druk was en er door de baas dus een maximale kamerduur was voorgeschreven.
"Onzin" zei ik haar, en maakte duidelijk dat ik een uur op de kamer wilde blijven, of direct de kamer zou verlaten om te informeren bij de baas of ze de waarheid sprak.
Plotseling was een uurtje geen probleem en zo geschiedde het dus.
De sex was absoluut top, en ik heb me, ondanks het stroeve begin, goed vermaakt.
Na afloop bekende Amalia dat ze bewust de boot een beetje afgehouden had, omdat ze een beetje "bang" voor me was.
Een ex-collega van haar (Carla, met wie ik overigens nog nooit op de kamer ben geweest) had haar op de grootte van mijn geslachtsdeel gewezen, en daardoor was ze bevreesd voor problemen.
Volledig onterecht, zoals bleek.
Gedurende de dag heb ik nog enkele malen leuk met Amalia gekletst.

Na verloop van tijd spotte ik Meri, DE absolute topper van Samya
Een kamerbezoek met haar kon niet uitblijven.
Ik had al enkele malen eerder met haar gekamerd, en ook nu was ze geweldig !!!

Helaas ging het sindsdien alleen maar bergaf met het dagje Samya.

Het werd werkelijk ongelofelijk druk. Naar later bleek was er een "Messe" in Koln, en die besloten blijkbaar allemaal om vertier te zoeken bij Samya.
Op een gegeven moment werd het zo druk dat alle lockers bezet waren, en men buiten moest wachten tot iemand anders het pand had verlaten.

Tevens verlieten enkele dames Samya voortijdig, zodat de verhouding vrouwen / beren al snel veranderde in de richting 1:6
Ook de wachttijden liepen extreem op, hetgeen niet echt positief werkte op de vrouwen.
Enkele malen werd ik, om mij onduidelijk reden, afgesnouwd door een dame en de interessante dames waren continue bezet.

Tot een derde kamerbezoek is het helaas niet meer gekomen, en dus verliet ik om 2:30 uur, enigszins teleurgesteld, Samya.
De baas kam nog informeren hoe de dag was bevallen, en ik gaf hem een eerlijk antwoord.
Hij betreurde de gang van zaken zeer, en zei dat ik op een "normale" zaterdag nog maar eens terug moest komen.
Ik gaf aan dat PSR me op dit moment beter beviel, en dat daar de eerste keuze naar toe ging.
Hierop stak hij me een vrijkaartje toe, en zei nogmaals dat hij me graag weer zou zien in Samya.

We zullen zien......

seksenfun
12 oktober 2009, 21:39
Toch een mooi (pr)-gebaar ;).

Rex
12 oktober 2009, 23:28
De baas kam nog informeren hoe de dag was bevallen, en ik gaf hem een eerlijk antwoord.
Hij betreurde de gang van zaken zeer, en zei dat ik op een "normale" zaterdag nog maar eens terug moest komen.
Ik gaf aan dat PSR me op dit moment beter beviel, en dat daar de eerste keuze naar toe ging.
Hierop stak hij me een vrijkaartje toe, en zei nogmaals dat hij me graag weer zou zien in Samya.

We zullen zien......

Kijk dat is nou nog eens de '' klant = koning'' principe. Hier kom je dus zeker nog eens terug. Heb een aantal maanden terug een soortgelijke ervaring meegemaakt in heavensgate maar dan de andere kant op.........veel te weinig meiden.

Ik vertelde m'n relaas toen ook bij de eigenaresse, maar die deed net of haar neus bloedde. Pech voor haar dacht ik, daar kom ik dus nooit meer.

lieget
13 oktober 2009, 01:01
Kijk dat is nou nog eens de '' klant = koning'' principe. Hier kom je dus zeker nog eens terug.

Ik zal hier zeker (op korte termijn) nog eens binnenwippen.
Als het dan echter weer slecht is, dan is het ook de laatste keer.
Dit heb ik de baas afgelopen zaterdag trouwens ook gezegd toen hij me de vrijkaart toestak.

jeepie
16 november 2009, 20:57
iedereen die op 25-11-2009 met een cowboyhoed binnenkomt en op houdt. krijgt 50% korting op de entreeprijs

Jimmy Doe
28 november 2009, 12:36
Ondanks mijn bericht in meeting point dat ik de 27e naar YY zou gaan, de plannen gewijzigd en naar Samya gereden.

Om ± 13.30 uur aangekomen, duidelijke uitleg van de gastvrouw gekregen omtrent de prijzen en services van de meiden.

Eerst naar beneden, uitgekleed gedoucht en gelijk maar een sauna gepakt.
Daarna de boel maar eens gaan verkennen, op de begane grond de bar, met een klein buffet, eten kan besteld worden en word dan voor je klaargemaakt.
Drank kun je zelf uit de koelkasten pakken, die op deze verdieping en op de tweede etage in de lounge aanwezig zijn.

Aantal meiden deze middag ± 7.

Op de eerste etage alleen kamers, op de tweede etage een kleine bar met zitjes en TV's en nog een paar kamers.

Nadelen van Samya: geen whirlpool, geen zwembad, geen bios, terwijl er naar mijn bescheiden mening wel plaats is voor een whirlpool beneden en een bios boven.

Het is een aardige club, maar na 4 uurtjes en 1 kamer bezoek had ik het wel gezien en ben ik weer huiswaarts gekeerd.

Aantal meiden bij vertrek ± 13, terwijl de telling via de aanwezigheidslijst op internet toch op 27 zou hebben moeten uitkomen. En ik denk niet dat er 14 op kamer waren ! :gruebel:

Aantal beren ± 10.

Volgende keer weer YY.

Gr. Jimmy Doe.

Freddy_K
30 november 2009, 14:41
ikzelf heb het in Samya ook wel een beetje gezien. De meisjes zijn vaak wel erg leuk maar het is er niet erg relaxed vertoeven vooral niet als je alleen heen gaat omdat de ruimte zeer beperkt is.

Toch hier wat meisjes die bij videos ladies te zien zijn:

http://www.videoladies.de/index.php?site=suche&searchtext=Samya&x=0&y=0

bobo.fr
11 januari 2010, 22:37
http://www.internationalsexguide.info/forum/showpost.php?p=975255&postcount=436

seksenfun
26 februari 2010, 21:44
Als de meeste aanwezige van vanavond morgen ook aanwezig zijn ga ik het heel erg moeilijk hebben om mijn keuzes vast te leggen :smoke:.

seksenfun
6 maart 2010, 21:24
... in het wellnessgedeelte heerlijke waterbedden waar je zo in vertrokken bent.

Hier een explosieve dag gehad, niet in het minst ruzie gemaakt met een vriendinneke van me die me bedrogen had, een relatiegesprek gehad, goed gemaakt maar toch maar m'n ex van gemaakt. En dat allemaal in een club. Kan het nog stupieder? :smoke:

seksenfun
27 april 2010, 21:23
Wat mij afgelopen vrijdag weer opviel, is wat me vorige keer ook al opviel: er wordt heel veel aan paaldansen gedaan, inclusief een crème-fresh-showke :smoke:.

ke-lao-si
2 mei 2010, 23:25
Der April ist Geschichte, und ich werde wohl nicht mehr dazu kommen, regelrechte Geschichten über verschiedene Begegnungen im Samya zu schreiben, deswegen hier als Kurzberichte:

Tatort: jeweils Samya Köln-Rodenkirchen
Eintritt: 50€ (Ausnahme: FC-Party: 30 €)
zur Benutzung: Bademantel, Handtücher, Schlappen, Duschgel, Sauna,
Essen: reichhaltige Auswahl vom Grill und kaltes Buffet
Getränke: Alkoholfreie Getränke, Bier und Heißgetränke incl.

An irgendeinem x-beliebigen Werktag abends bei eher lockerer Gästeschar nach langer „Kennenlernzeit“ endlich mal Edina gebucht. Wie oft haben wir schon kürzere oder auch längere Gespräche geführt, auch schon, als sie noch einen anderen (von ihr ungeliebten) Künstlernamen trug...

DL: Edina
Optik: ca.165 cm, KF 36, C-Cups (und was für welche!) mittelblondes langes Haar, etwa 25
Herkunft: Balkan, nicht genau erfragt
Küssen: Zungenküsse und Schmusen en masse
Französisch ohne: sehr erfahren, weiß was sie dabei macht!
Fingern: durchaus möglich
Poppen: Reiten, Missio, doggy
Dauer: 30 min.
Preis: 50€
Wiederholung: gerne mal wieder! .

Sehr nettes, gefühlvolles Zimmer mit hohem Illusionsfaktor, macht auch mal Spaß, mit ihren (für meine Begriffe) sehr großen Argumenten zu spielen, Reiten kann sie echt super, das FO ists nicht von schlechten Eltern, man merkt, dass ihr das Blasen Spaß macht, beim Doggy geht sie wirklich gut mit!

Am gleichen Abend außerdem:

DL: Desiree
Optik: ca.170 cm, KF 32-34, A-B-Cups Schwarzes, langes Haar – ca. 24 – spröde Schönheit
Herkunft: Rumänien
Sprachen: Rumänisch, Spanisch, Englisch (gute Kenntnisse), Französisch, einige Brocken Deutsch
Küssen: ja, verschmust
Französisch ohne: tief und abwechslungsreich
Fingern: möglich, mit erfolgreicher Reaktion
Poppen: Reiten, Missio, seitlich, doggy
Dauer: 60 min.
Preis: 75€ + x
Wiederholung: sehr gerne mal wieder!

Mit ihr hatte ich früher schon sehr schöne Zimmer gehabt, Massieren kann sie echt gut (muss sie irgendwie gelernt haben) – cleveres Mädchen, immer freundlich an der Bar, auf dem Zimmer sehr ‚kundenorientiert’ ohne gekünstelt zu wirken, kann sich gut auf mich einstellen und sich gut fallen lassen und dabei auch sich selber holen, was für mich schon die halbe Miete bedeutet.

Für mich immer eine sichere Bank, weil ich an ihr besonders ihre Massage-Fähigkeiten schätze. Sie gibt sich auf dem Zimmer ganz anders: An der Bar kommt sie manchmal etwas spröde rüber, aber auf dem Zimmer ist sie richtig verschmust und mit hohem Illusionsfaktor. Beim Reiten kann sie ihre langen Beine gut für ein ausgiebiges ‚Rauf-Runter’ mit voller Kolbenhubausnutzung einsetzen – ist schön mit ihr!

DL: Orazia
Optik: ca.155 cm, KF 30-32, A-Cups blondes langes Haar, glaubhafte 18 – total skinny!
Herkunft: Deutschland (Rheinland)
Küssen: unerfahren, Zungenküsse dann aber möglich
Französisch ohne: sie lernt noch
Fingern: eher nicht so sehr erwünscht, nicht insistiert
Preis: 50€
Wiederholung: gerne mal wieder! .- falls sie denn noch mal wieder kommt und noch etwas Erfahrung gesammelt hat

Anscheinend eine „Eintagsfliege“, völlig unerfahrenes Küken, musste ihr erst mal erklären, dass sie im Paysex nicht allzu viel von sich Preis geben darf, Abiturientin (inzwischen dürfte sie ihre Prüfungen abgeschlossen haben) die wohl einfach mal probieren wollte, wie das im Puff so vor sich geht. Erster Tag im Puff, saß mit ihrer Freundin ohne jeglichen Anschein von Animation auf der Couch neben den Bierschränken und später an der Bar. Netter PST und dann hoch – sie hatte keine Ahnung wie das mit Schlüsseln, Handtüchern, Zimmern funktioniert (vermutlich war sie bei der Einführung zu nervös gewesen, um sich irgendetwas merken zu können).

Orazia hat offensichtlich Spaß am Sex (selbst mit so alten Knackern wie ich) – Blasen war erwartungsgemäß eher ungeschickt, aber wenigstens hat sie sich bemüht, da kann sie noch ein wenig üben. Das Kondom aufzuziehen klappte ihrerseits überhaupt nicht, da musste ich ihr schon Hilfestellung leisten. Das Ganze war wohl mehr eine ‚Lehrstunde’ für sie. Ficken klappte hervorragend, obwohl sie natürlich beim Reiten noch nicht ausdauernd „Wippen“ kann, Abschuss in Doggy war dann schnell vorherzusehen, so ein skinny Girl vor sich zu haben, macht mich halt doch richtig an! Insgesamt gesehen, würde ich sie schon gerne mal wieder buchen, wenn ich sie denn noch mal irgendwo finde...

An einem anderen Tag, ebenfalls Werktag:

DL: Relys
Optik: ca.165 cm, KF 34-36, b-Cups blondiertes langes Haar – manchmal mit „Schillerlocken, 23
Herkunft: Rumänien
Sprachen: Rumänisch, Spanisch, Englisch (kein Puff-Spanisch oder –Englisch, Studentin)
Küssen: leckere tiefe Zungenküsse
Französisch ohne: manchmal tief und abwechslungsreich
Fingern: eher nicht so sehr erwünscht
Poppen: Reiten, Missio, seitlich, doggy
Preis: 50
Wiederholung: gerne mal wieder!

Absolut sichere Bank, den früheren Berichten (und Anmerkungen) ist eigentlich nichts hinzuzufügen, sie hat sich gut eingelebt, es freut mich, dass sie im Samya geblieben ist und nicht (wie z.B. Micky) ins Mondial gewechselt ist. Ihr Serviceumfang ist durchaus als komplett zu bezeichnen, Blasen macht sie gerne und richtig gut, Reiten ist super!

DL: Dorotea
Optik: ca.165 cm, KF 34-36, A-B-Cups rötliches langes Haar – etwa 23 – hübsches Ding, lächelt immer!
Herkunft: Ungarn
Sprachen: Ungarisch, etwas Englisch, leidlich Deutsch
Küssen: Zungenküsse möglich
Französisch ohne: noch ok
Fingern: eher nicht so sehr erwünscht
Preis: 50
Wiederholung: naja, solange es bessere Alternativen gibt...

Sehr hübsche Rothaarige, immer freundlicher Augenkontakt, immer ein leicht verschmitztes Lächeln auf dem Gesicht, super Optik und super Knackarsch!
Auf dem Zimmer eigentlich untadeliger Service, Blasen eher ausbaufähig, Poppen alles im grünen Bereich – aber nicht zu himmelhochjauchzender Begeisterung führend. Vielleicht stimmte die Chemie dann doch nicht so 100-%ig (oder ich bin halt zu verwöhnt).

Beim Frühlingsfest des Freiercafes:

DL: Maren
Optik: ca.165 cm, KF 34-36, B-Cups, dunkles langes Haar, ca. 23, natürliche Schönheit
Herkunft: Deutschland (irgendwo im Rheinland)
Küssen: ja, und wie! Sehr verschmust
Französisch ohne: super!
Fingern: nicht nachgefragt
Dauer: 2 x 30 min.
Preis: 100 € + x
Wiederholung: sehr gerne!

„Wegen Frauen wie ihr wurden früher Kriege geführt“ hab ich irgendwo von Liebling zu ihr gelesen – der Spruch gefällt mir und stimmt auch irgendwie. Sie hat eine sehr natürliche Schönheit – ohne Model-haft daherzukommen. Dass es mit uns auf dem Zimmer gestimmt hat zeigt alleine die Tatsache, dass ich sie am gleichen Abend gleich zwei Mal hoch gebeten habe (was bei mir – außer bei der „Clubehefrau“ - eher selten vorkommt). Und auf dem Zimmer ist es wirklich genauso wie mit der besten Freundin im privaten Bereich (ok, Kondome haben wir schon benutzt) – alles geht, nichts muss, Streicheln, Küssen, Lecken, Poppen – einfach herrlich mit ihr.

Datum: Freitag, 30.04.2010 – Poker- und „Tanz in den Mai“-Party

DL: Ranja
Optik: ca.165 cm, KF 32, C-Cups (frisch getuned), schwarzes langes Haar, moccafarbene Haut, 23
Herkunft: Israel/Palästina, in D. aufgewachsen
Sprachen: Deutsch, Arabisch, Englisch
Küssen: leckere tiefe Zungenküsse
Französisch ohne: „Weltklasse“ (Zitat: Feinschmecker), nass, tief und variantenreich, ausdauernd
Fingern: möglich und erwünscht
Poppen: Missio, seitlich, doggy
Dauer: 1 x 30 min., 1 x 1 Stunde
Preis: 125 € + x
Wiederholung: immer wieder – Status der „Clubehefrau“ nach längerer Pause erfolgreich verteidigt

Partytime im Samya, ein „Pflichttermin“ sozusagen. Eigentlich hatte ich mir ja was ganz anderes für heute vorgenommen, aber nachdem mich ein freundlicher FK per SMS davon verständigt hatte, dass Ranja nach über zweimonatiger Clubpause dort wieder eingetroffen war, ließ ich alles andere fallen und begab mich schnurstracks in „mein“ Wohnzimmer.

Gegen 16 Uhr dort eingetroffen und viele, viele Girlies und fast ebenso viele Gäste vorgefunden, auf dem sogenannten Freigelände sogar schon ein Tisch voller FKs. Kurzes Händeschütteln allerseits, und dann erst Mal schnell einen Espresso Macchiato ordern. Und wer sitzt am Thekeneingang? „Meine“ Ranja.

Und was hat sie in den über zwei Monaten außerhalb des Clubs gemacht? Voller Stolz zeigt sie ihre neueste Errungenschaft vor: nagelneue C-Cups, die immer schon ihr Wunsch waren. Hervorragende Arbeit des Chirurgen, praktisch keine Narben sichtbar – man muss schon ganz genau hinschauen um im unteren Bereich des Warzenhofs noch kleine roséfarbene Narbenreste festzustellen. Und auf diesen ‚Ballonen’ thronen ihre früher schon großen Nippel – toll gemacht (und das sage ich, als bekennender Gegner von Silikoneinlagen!). Ein wenig hatte sie schon die Befürchtung, dass ich sie wegen des Tunings wohl nicht mehr buchen würde – aber da hatte sie sich getäuscht.

Flugs einen Schlüssel organisiert (um diese Zeit gab es noch eine richtige Auswahl – und wir haben uns gemeinsam für die Nr. 5 entschieden – wenn es schon einen Grund zum Feiern gibt!).

Tja, und jetzt wollt ihr wissen, was da auf dem Zimmer alles passiert ist, oder? Eigentlich unbeschreiblich, es war ein Wiedersehen oder Wiedertreffen nach langer Pause – unsere beiden (?) Körper haben sich schnell wieder erkannt, die Chemie stimmt halt 100-%ig, da klappt halt alles auch ohne ausgesprochene Worte – einfach geil! Bisher habe ich keine erlebt, die dermaßen abgeht (ok – ich bilde mir nicht ein, das wär nur bei mir so), ihr Blasen ist nach wie vor Weltklasse (wie Feinschmecker das in einem schon etwas älteren Bericht bezeichnet hat) , wenn man erst mal ihren Kitzler zum Wachsen gebracht hat, reagiert auch die Bauchdecken- und Vaginalmuskulatur, was mich schon beim Fingern und erst recht beim GV extrem „anmacht“. Kurz gesagt, einfach super!

Schimpft mich jetzt Liebeskasper! Ja, ihr habt recht! (Übrigens, die Party und das Pokern waren mir ziemlich schnurz – hatte Besseres zu tun!)

seksenfun
6 mei 2010, 20:58
Een site die niet ge-updat wordt kan ook positief uitvallen. Ik ben er twee keer geweest en weet nu hoe de club er uit ziet. Met even wat foto's op de site te bekijken weet ik nu ook hoe de club er voorheen uitzag :smoke:.

Freddy_K
17 juli 2010, 21:20
tijden niet in Samya geweest en ga tegenwoordig liever naar prive huizen. Maar ik had de foto's van Xara al een tijdje geleden gezien en er stond ook een filmpje van haar op het internet. Het zou volgens recensies een erg mooie meid zijn.

Ze stond al vroeg op "anwesend" dus ik was al rond 15u ofzo in Samya. 2 meisjes aangesproken die er op leken maar volgens hun was ze beneden. Ik zag daar een dame languit in de natte ruimte liggen te luieren en 2 vriendinnen naast haar. Heel mooie meiden. 1 vriendin van Xara lag bij haar op de relax stoel en ze aaiden elkaar wat. Ik dacht dat die vriendin Xara was en sprak haar later boven aan. Ze zei dat het andere meisje op de relax stoel Xara was. Even terug naar beneden en ze lag nu op haar buik. Maar via haar vriendin wist ze dat ik interesse had. Ze bleven echter tijden liggen en ik had haar al min of meer opgegeven ook omdat 2 mannen haar vroegen naar de kamer te gaan maar ze weigerde. Altijd het zelfde liedje dacht ik nog. De echt mooie meiden zijn vaak de hele dag bezet of hebben andere prioriteiten vandaar dat ik me de moeite van FKK's bespaar en meteen naar een lekker wijf in een prive huis ga.

Ineens kwam Xara naar me toe toen ik onder de douche stond. Ze was weer aan het werk zei ze. Ik ging naar boven maar zag haar alweer bij iemand staan. Ik ging zitten en ze sprong bij mij op schoot. Het zat mee vandaag. Leuke sessie gehad en ze liet zich lekker geil beffen. Mooi meisje, zie: http://samya.de/gallery/index.php?gid=839 Ze heeft ook even in LR gewerkt de afgelopen tijd onder de naam Sara. Ze zegt dat ze het fijn vind na het opstaan te luieren in de natte ruimte. Met haar looks is het een kwestie van even uit de luie stoel opstaan en de mannen zwermen als vliegen om haar heen.

Het was gezellig in Samya erg relaxte sfeer. Vond het wel weer eens leuk daar te zijn.

Zag ook een heel schattig blond Roemeens meisje. Ben even bij haar gaan zitten en ze zegt een 21 jarige rechten studente te zijn uit Boekarest. Klein meisje, heerlijk figuurtje, blond haar in een staartje, heerlijke volle C-borsten waar ze naakt mee pronkte. Ze zei Nara te heten maar ik zie haar niet op de lijst staan. Ze pas een week in Samya dus misschien komt ze nog op de lijst. Ben nog niet met haar gegaan, bewaar haar tot volgende week.

bigchic73
25 augustus 2010, 20:39
Am Sonntag war es wieder mal soweit, Klein Bigchic wollte ausgeführt werden. Da in meinem Stammclub (Babylon) nicht viel los war, drei Mädels und alle belegt und das um 20.00 Uhr, und der schon um 22.00 Uhr schliesst, OK dann mal was neues.

Das nächste war das Samya, nach ein bisschen suchen, hatte ich dann einen super Empfang, zwei Polizeiwagen standen auf dem Parkplatz, die wollten aber nichts von mir, Uff!!!!

Sehr nett empfangen worden, die Thekendame ist sehr nett. Mit den Utensilien in der Hand, runter zur Umkleide, der erste Schock, ich hatte das Glück oder Pech in der gleichen Umkleide zu sein wie die Mädels. Schön die Mädels so kennenzulernen, aber den Müll den sie machen könnten sie wenigstens wegmachen (Kondom- und Tamponverpackungen) Pfui Teufel!!!!!

Ab unter die Dusche, sauber war sie ja, aber es war irgendein komischer Geruch in der Luft.

Ab in die Sauna, zuerst die Finnische, dann die Bio, beide waren sehr gut, vor allen Dingen danach das kalte abduschen.

Zwischen den Saunagängen bin ich rauf ins Erdgeschoss, Kleinigkeit gegessen etwas getrunken und mir die Lage mal angeschaut, bei SEHR LAUTER Musik, aber gute Musik mit Live Saxophon.

Ich habe mich dann in die Lounge verzogen, wo ich einen Moment alleine sass, in der Hoffnung es kommt noch das ein oder andere Girl rauf, gepfiffen, die blieben schön unten, also ich wieder runter, an die Theke gesetzt, da war es auch nicht besser, die Mädels interessierten sich garnicht für einen neuen Kunden, dann habe ich mich in einen Sessel gesetzt, erst jetzt setzte sich ein Mädel zu mir, aber auch zwei Sessel weiter. Blonde schulterlanges Haar, Rumänin, ich weiss den Namen nicht mehr, spricht nur Englich, wir sind dann so gut wie möglich ins Gespräch gekommen und ab ins Zimmer.

Service war, wie soll ich sagen, Blasen kann sie, lecken liess sie sich auch, aber irgendwie "och wenns denn sein muss", zum Abschluss hat sie mich noch geritten, war Ok, weil ich mich so noch an ihren dicken leicht hängenden Titten festhalten konnte. War Ok.

Runter, wollte ich wieder an die Theke, aber da war kein Platz mehr und die Gäste und die Musik waren mir einfach zu laut, also geduscht, dan in einer noch grösseren "Müllhalde" mich umgezogen und weg.

Ich habe meinen Beschluss gefasst, es war ne Erfahrung wert, nicht das es schlecht war, aber nächstes Mal fahre ich zwei Stunden früher und dann wieder ins Babylon.

bobo.fr
26 augustus 2010, 23:55
Did anybody write to Samya ( info@samya.de ) and get an answer ?

Thanks
Regards

Schreck
27 augustus 2010, 13:28
@bigchic73:

Hi,

im Samya herrscht Animierverbot. Daher wird, wenn überhaupt Initiative von den Girls ausgeht, vieles mit "heimlichen" Blicken gemacht oder kurzem anlächeln.

Musik ist dort meist sehr laut, speziell bei Livemusik.

In der Lounge sind nie Girls, es sei denn, sie sind mit Gästen dort oben...

Ja, bei vielen Gästen können die Servicekräfte schon mal "in Verzug" geraten mit dem wegräumen der alten Bademäntel und latschen...

Manche Gäste benehmen sich aber auch merkwürdig und schmeissen alles einfach auf den Boden anstelle in die dafür vorgesehenen Ablagen.

Es hat viele Top-Girls im Samya, man muss sie finden, dazu benötigt es ein paar Besuche und Gespräche mit den anderen Besuchern.

Gruss

Schreck :)

bobo.fr
2 september 2010, 19:26
Does Samya offer Internet wi-fi connection ?

Thanks

paul-kuhn
2 september 2010, 23:12
i dont think so...

duivenmelker
3 september 2010, 00:29
Does Samya offer Internet wi-fi connection ?

Thanks
Djamila is friday, saturday in PSR

bobo.fr
3 september 2010, 23:40
Djamila is friday, saturday in PSR
Thanks but I will arrive late at Koln by train and without personal car, visiting PSR seems a bit complicated !!

boemboem69
18 september 2010, 11:58
Gisteren eens naar SAMYA getrokken. Was er al om 11.00 Hr. Was de eerste man terplaatse. In de bar zaten een 10 tal dames, net uit bed en nog in pyama, of wat daarvoor moest dienen. De thekefrau stuurde ze naar beneden om zich klaar te maken. Toen na 30 minuten toch een eerste dan naar boven kwam deze maar onmiddelijk aangeklamp, en naar de kamer getrokken. daar begon ze onmiddellijk mij duidelijk te maken dat ze niet TZ, en dat er supplementen waren van 25 € voor aan haar tepels zuigen, vingeren, anaal, en nog een hele reeks meer. Ik vroeg haar dan maar wat wel mocht. Bleek allen pijpen en neuken mogelijk te zijn zonder suppelement.
Toen ik na een eerste neukbeurt nog wat gepijpt wilde worden, trok ze het condoom eraf en pijpte. Nadien wou ik nog neuken, maar dan zegde ze dat ze maar 1 condoom had, en als ze er één moest bijhalen dat 5 € extra ging kosten. Duidelijk dus iemand die het enkel en alleen voor het geld deed. Ben dan maar gestopt met de zaak en gaan douchen. Nadien heb ik er de bazin in haar buro erop aangesproken, en ze heeft de dame onmiddelijk bij zich geroepen en onder haar voeten gegeven. De rest van de namiddag heeft deze dame me dan giftige blikken gegeven.
Nadien had ik nog zeer geode konakten met Bianca en Samira, zodat mijn dagje uit toch nog goed afliep.
Bij het verlaten van de club exuseerde de bazin zich nogmaals uitgebreid, en gaf me een kaart waarmee ik bij mijn volgende clubbezoek GRATIS ingang had.
Toch een mooi gebaar.

Sphinx
2 oktober 2010, 23:21
"Lookin' back on the track for a little green bag. Got to find just the kind or losin' my mind. Outside in the night, outside in the day. Lookin' back on the track gonna do it my way. Outside in the night, outside in the day. Lookin' back on the track gonna do it my way. Lookin' back!

Lookin' for some happiness. But there is only loneliness to find. Turn to the left turn to the right. Lookin' upstairs lookin' behind. Yeah!"

Zo tussen de hectiek van een werkplekverhuizing door (de blauwe mannetjes hebben nu echt het dak gesloopt, zodat we wel MOESTEN verkassen) kreeg deze racebeer afgelopen week een mailtje via Rheinforum: kollege Yardbird kondigde daarin zijn afscheid uit de clubscene aan en had een uitnodiging voor zijn afscheidsparty in Samya verstuurd aan een aantal "kumpels" via Rhein- en Roemerforum en Freiercafe. Tot zijn niet geringe verbazing had die gekke tuinvogel deze racebeer ook op zijn lijst geplaatst. Dus ruimde ik woensdag extra vroeg mijn werkplek op en waagde een poging de aanvangstijd van 1800 uur te halen. En dat lukte op het nippertje want de Keulse avondspits begon net op gang te komen toen ik de juiste afrit had gevonden. Parkeren moest helaas in de straat, maar qua drukte binnen viel het nogal mee. Het is voor deze racebeer al twee jaar geleden dat ie in Samya geweest is, dus op staflid 'SummSumm' Sabi(e)ne na kende ik eigenlijk niemand meer. Onder de beren trof ik wel twee bekende koppen: Liebling, net terug van een zimmer, en Pimboli. Ik wachtte even rustig af en toen het in de wintergarten wat vol begon te lopen met beren ben ik er maar gewoon tussen gaan staan. Een goede gok, want ik was midden tussen een groep Freiercafé-gebruikers beland, onder wie Macchiato, een van de mods. De tien minuten daarna was het vooral handen schudden en kennismaken met al die beren die ik weliswaar van naam al kende, maar waar ik nog geen gezicht op had geplakt: Harry, Jogi, The Tiger, Schnauzer, Kiwi en ik heb inmiddels ook aardig wat namen weer vergeten. Schijnbaar heeft mijn muziektic de verwachtingen die andere forumleden over mij hadden wat overhoop gegooid, want ik kreeg vaak de opmerking dat ze me minstens tien jaar ouder hadden ingeschat :tongue:

Het feestvarken verscheen even daarna onder begeleiding van Yara (zijn stammdame zeg maar) en Gertrude (die zich allebei als dirndl's verkleed hadden, want men had besloten er een klein Oktoberfest van te maken, inclusief alles wat daarbij hoorde qua eten en drinken. Hakan moest eigenlijk speechen, maar droeg rustig Yardbird (of eigenlijk "Yarabird" aangezien Yara niet van zijn zijde week) het commando over. Ergens beeldde ik me in dat Frank Sinatra's My way (http://www.youtube.com/watch?v=Aht9hcDFyVw) weerklonk terwijl eerst Yardbird zelf en daarna Feinschmecker een dankwoord afstaken en de verbouwereerde tuinvogel nog een verrassing kreeg aangeboden, die pas na veel gediscussieer geaccepteerd werd. Waarna we het vriendelijke verzoek kregen te gaan eten. En deze racebeer is van mening dat de keuken, waarvan ik nooit echt kapot ben geweest, nu eens haar beste Beierse beentje voorzette. Al gauw zaten we er eigenlijk net zo als die geweldige openingsscène uit Reservoir Dogs (http://www.youtube.com/watch?v=GyR4RK0LA_E&feature=fvst) inclusief George Baker die nog steeds naar zijn 'little green bag' zocht. Van alles vloog er over en weer over tafel: clubtips, muziektips, aanmerkingen op de pretzels, de stelling dat Bayern stiekem een eredivisie-club wordt, de prestaties van Stuntelaar bij Schalke, de status van HSV in Nederland. Deze racebeer raakte op een gegeven moment in gesprek met een lookalike van de Capo Supremo der Formule 1: Mr. B. Ecclestone! De man glimlachte om die vergelijking, stelde zich als fleckchen voor. We bleken een aardige overeenkomst qua club- en muzieksmaak te hebben. Af en toe deed me het hele eetfestijn wel wat aan het gedrang in onze kantine denken: die is eigenlijk net iets te klein om een grote groep werknemers op te vangen.

Tussen alles door kwamen er ook wat dames langshoppen om even goedendag te zeggen tegen hun stamgasten en het feestvarken. Opvallend genoeg waren dat bijna uitsluitend DVP's met de Duitse nationaliteit: Yara stond er al tussen vanwege haar 'dirndl-functie' (blond, normaal postuur, leuke meid), Fee (zwartharig, prachtig slank lichaam, PP-alert ;) ), Heaven (brunette, slank, vrij jong (nog geen twintig), nog veel erger PP-alert) en Zenzi (slank, zwartharig met een felwitte streep langs de zijkant). Enige uitzonderingen op de Duitse regel waren Celya (een Turkse) en Josje (niet van K3 zou S&F toevoegen), een Nederlandse. Veel heeft deze racebeer niet met haar gesproken, ze had het al net zo druk als Mara, Manon of Ashanti bij elkaar! Van de grote groep Roemeense dames was buiten niet veel te merken, die hingen allemaal binnen aan de bar rond of dansten op de muziek. Deze racebeer kletste nog een tijdje met Yardbird (het was tenslotte zeer waarschijnlijk de enige keer dat we in de gelegenheid waren) en besloot toen eens de rest van het damesbestand in ogenschouw te nemen. Ik was er even getuige van hoe Pimboli Celya's attentie en Vuitton-tasje (toevallig een groengetint exemplaar) opgedrongen kreeg en beide vriendelijk in ontvangst nam. Niet veel later zouden ze op kamer verdwijnen. Fee, Heaven en Josje waren helaas nergens te zien, maar ik bleef aan de bar naast een donkere schone staan die vrolijk teruglachte toen ik "hallo" probeerde te mimen (praten ging niet zo goed door de harde muziek).

Ze bleek Eliana te heten, was afkomstig van de Dominicaanse Republiek en aan haar gezicht zat er ook wat Aziatisch bloed in de familie. We werden het al snel eens en vertrokken na een korte wachttijd naar boven. En ik bleek een schot in de roos te hebben. Eliana gedroeg zich aanhankelijk en had me al gauw in een stevige omhelzing verstrikt, die steeds strakker aangetrokken werd naarmate ze meer opgewarmd raakte. Ze bleef me behoorlijk lang droogneuken en was tenslotte zo nat dat deze racebeer eigenlijk weinig moeite hoefde te doen tijdens het beffen.... maar dat deed ie dus wel, waarop ze me stevig tegen zich aandrukte en even van de kaart was. Ze betaalde mn streken terug met een uiterst trage en diepe blowjob die me een paar keer op de rand van de waanzin kreeg. Na het vierde DT-moment van 15 seconden (de twee laatste heb ik geteld ter afleiding) dreigde het mis te gaan, maar Eliana had dat ook door en ging wat voorzichtiger verder. Uiteindelijk zat ze bovenop me en reed lekker in cowgirl op en neer. Na nog een standje missio liep de druk te hoog op en plofte motor een. Ik bleef in haar armen liggen, maar naar verloop van tijd begon ze zich weer te roeren, leidde mijn linkerhand naar haar benen, waar een clitje – ding dong – ongeveer de grootte van een deurbelknop had gekregen nog meer gestimuleerd diende te worden. Af en toe hielp ze zelf een beetje mee en raakte er zo opgewonden dat ze weer heftig ging droogneuken. Voor de tweede ronde koos ik voor doggy, wat niet zo lang duurde. Want toen ze haar rug ging krommen en haar benen bij elkaar deed werd ze zo nauw dat ze zonder veel moeite weer over de rooie kreeg. Krnn-k Beng!!

Anderhalf uur in een zucht voorbij, compleet gesloopt komt deze racebeer naar beneden, doucht nog even na met Eliana, kletst nog wat met haar, maar inmiddels was het al de hoogste tijd om te stappen, aangezien er donderdag gewoon gewerkt moet worden. Yardbird lag inmiddels met Yara op de kamer, dus die was onder de pannen voor de rest van de rest van de avond. Ik zei nog even goedendag tegen Harry en Jogi en liep terug naar mijn auto. De radio sprong aan en Gary Numan van Tubeway Army stelde een duidelijke vraag: Are friends electric? (http://www.youtube.com/watch?v=-0WNbm1jz6A) Zou zo maar kunnen, als je bedenkt dat alle genodigden via internetfora bij elkaar werden geroepen. Nogmaal dankjewel aan Samya voor de leuke uitvoering en aan Yardbird voor de uitnodiging. Es möge dir gut gehen, du alter Gartenvogel!

"It’s cold outside. And the paint’s peeling off of my walls. There’s a man outside. In a long coat, grey hat, smoking a cigarette.

Now the light fades out. And I’m wondering what I’m doing in a room like this.
There’s a knock on the door. And just for a second I thought I remembered you."

paul-kuhn
9 oktober 2010, 13:03
Am Donnerstag bin ich ins Samya um mal wieder Hallo zu sagen.
Ich habe eigentlich gehofft Fee anzutreffen und sie mal zu testen, allerdings war sie leider nicht da.... mhhh naja dann konnte sich meine Augen nicht satt sehen an Amalias Body und ihre perfekt geformten Titten (B-Cup). Also nichtswie ran an die Maus . Ein wenig geplaudert, ein wenig den Body erkundigt und dann sind wir rauf aus Zimmer.
Der Service ist ok, Zungenküsse, Körperstreicheln (mhh die titten fühlen sich herrlich an),Französich erst bei mir (könnte etwas versauter und etwas feuchte UND tiefer sein), danach franz bei ihr und schliesslich noch 69. Dann wurde Pirelliert und aufgesessen, ich mag die Cowgirl-Position.
Reverse-Cowgirl-Position, Doggy und dann kam der erfolgreiche absch(l)uß.
An dem Spint gabs den verdienten Obulus (50 €) und wir haben uns mit nem Küßchen verabschiedet. Saskia war auch anwesend aber irgendwie fällt sie ausgezogen nicht in mein Beuteschema, als sie noch hinter der Theke gewerkt hat fand ich sie richtig süß, na ja...
wie auch immer, macht et jut und bis denne..

tifkad
14 oktober 2010, 15:35
a.s. zaterdag 16/10/10 is er een table dance queen contest in Samya:

http://s7.directupload.net/file/d/2310/3gjbc2cn_jpg.htm

T.

bobo.fr
24 november 2010, 20:43
Rather :
http://www.internationalsexguide.info/forum/showpost.php?p=1095886&postcount=619

Samya : November 2010
Quote:
Originally Posted by bobo.fr
....
excerpt from http://www.internationalsexguide.inf...&postcount=570
....
Around 11:30 PM I saw a short-haired lady (apparently) arriving at the bar, an Icebear (probably among her "regulars") gave her a sign :
"- I'm busy .... she told me
What's your name
- A...a ( under the loud music, I don't know if her answer was Alina or Aila or ... etc ...)"

I stayed until later than 02:00 AM without seeing her again.
.....
.

Actually, her name is .... Lila
This time (so, 2 months later) I came to Samya with the hope to meet her.

Thursday November 11th : fiasco, nervous and sad
I arrived in Koln on 11/11/2010, the carnaval day but above all a rainy afternoon : I arrived at Samya, under the rain, around I think 17:00 or 18:00.
It was Carnaval day in Koln and there was a party (ST. Martins) at Samya.
When I arrived at Samya I saw that there were a lot of icebears : the KEY (for the rooms) should become soon the "Holy Grail" !!
Lila was not scheduled on the web site but I was informed that she was there and she was just "in room".
So, enthousiastic, I waited for her.
Later, I saw Lila yelled by around half of a football team of icebears eating on the top floor. One of them talked to her (more than probably for an appointment).

I followed her :
"Are you busy now ?
- Yes
For the whole night ?
-No
I will wait for you at the sauna area"
....
I waited for at least more than one hour and said to the receptionist to tell Lila that I was still waiting for her at the sauna area. Around 20:20, Lila came to tell me that she had an one hour appointment and would come back.
The rest of the night was spent in waiting until around midnight twenty (00:20) : I decided to leave Samya.
(Two days later, I could meet her : she explained to me that finally her client booked her for .... 5 hours:eek

I wanted to ask the receptionist to call a taxi but there was a long argument at the reception.
"Damn... !!!", I already spent my whole night to wait, how long should I wait now ? So, I asked the two Romanian (?) ladies involved in the argument what happenned. Unfortunately, only one of them spoke English and she was busy in talking to the receptionist and the Icebear : if I understood well , the young icebear wanted just to pay 50 Euros instead of 150 for a meeting with lesbian show.
As I was nervous enough (when I came, I was relaxed ; when I left, I was nervous : incredible !!!), I told to the young Icebear : "I will pay for you" (100 of course, not the whole 150). So I went downstairs to the lockers rooms. On the way back, I met the two ladies going downstairs : they told me to give them the money. I answered that I wanted to do that in front of all the persons involved in the argument.
When I arrived, the young icebear was not there anymore but the young manager was and he told me that Samya would pay for the ladies, not me.
So, some hypotheses :
1) I was the first person informed by the young manager that Samya would pay the ladies
2) The ladies already knew that Samya would pay them when they asked me to give them the money
3) Samya already told to the ladies (before they met me in the stairs) that Samya would pay them but they did not believe that they would be really paid back
The two last hypotheses would be sad .
When I was back in the lockers room to store my wallet, there was an argument between Loret and another icebear for ... 5 Euros : sad .

So first night at Samya : Zero meeting
Meals : duck legs

The taxi driver talked to me about two other sauna-clubs Romer Bad and Ceasar Palace. But I was still too nervous , so I preferred to go to my hotel.
Fortunately, because on the next day, I was informed by Arionfelix and Wolfl (thanks) on the German forum that it was a trap ( http://www.rheinforum.com/forum/sho...&postcount=7508 ). (to register is necessary, but it's free.)

Friday November 12th :zero meeting at Samya
I decided to visit Teenyland ( http://www.teenyland-koeln.de ) before Samya in case of another fiasco in Samya.
Fortunately Lena , a new young, cute , nearly non-tattoed lady was there but I could meet her only for one hour because of her appointments : one hour was too short but enough for Lena to calm me down.

According to the web site, Lila was scheduled but finally she did not come.
There were few icebears ... but not so many gazelles either. Certainly because of the special party organized on the previous night.
I could meet two forumers (gazeux and tar33) of the French written forum www.youppie.net
Late at night, around 00:00 AM, Virginia was back and danced a lot : it was very exciting to watch her moving her butts (to imagine these movements with a doggy position on the bed was really exciting !!!)

Second night at Samya : Zero meeting in Samya
Meals : fishes

Saturday November 13th : several meetings
On the previous day I already organized an appointment with Maxim at NylonCafe ( http://www.nyloncafe.de ) .
But I was informed by SMS that she would not come (was it because of the weather ?).
So I was in Teenyland to meet Lena again : two hours were still too short (we spent long time to play together in the bathtube) !!!

I went to Samya, under the rain again.
The receptionist told me that Lila was there.
"Is she in room ?
- No, she's in the bar"
When I was in the bar, I saw her, topless on the couch ... of course, talking with other icebears.
I thought that 13th (that is considered as an unlucky day in france) would be another fiasco.
I saw her leaving the couch, followed by the icebear she talked with. The trauma of waiting was still fresh, I wondered how long I would have to wait this time !!! Few minutes later, she was back, taking a beer and apparently looking for "her" icebear (was he in the toilet room ?) , I left quickly the bar :
"Are you busy now ?
- Yes
For the whole night ?
-No, I have a meeting for 30 minutes and I will shower ...."

Wow, thanks to this unknown icebear who abandonned her for some minutes (but enough for me to take an appointment) and booked her only for 30 minutes.

So my perseverance was finally rewarded : I could FINALLY had a wonderful meeting with her.

After "two hours and some minutes" spent in room with her, I needed to eat so we ended our meeting : apparently, whe was fully booked since.

Mimi : young girl, cute face with long, dark blonde hair. I waited for her at the sauna area. We talked. It seemed she needed that. She told me that she would stop working after that day, I was happy for her but , unfortunately, she added she expected to come back on next summer. She told me she already worked in Yin yang as Mandy or something like that. We went on talking : I was dismayed to discover a little part of her past. I always told her "If you don't want, you don't answer". We went on talking. To one of my question (I still remember which one), she stood up and said "I go". As I gave her the appointment I said "not with me ?". She answered "No". Believe me, it was a relief for me because, after what I heard from her, I was sure I could not have sex with her, I would prefer hugging her !!!
She was right, a sauna-club is not really an appropriate place for confidences of broken lives.
She was right, an icebear was not an appropriate person for confidences of personal injuries.
Later, I was partly relieved to have an opportunity to offer her a small financial gift and to say "Good luck" thru her ears , I added something such as "play lotto and change your life".

Close to Mimi was a pretty blonde German lady (with false nails , but not multicolored) who obviously had fun in dancing and chatting with an Icebear, another blonde (with "un-multicolored" false nails too) and with Mimi (Mimi did not dance, she sat on the chair leaning on the bar where she had meals, chatting and smiling to the two blondes). If I remembered well , one of these two blondes was Stephanie but I was not sure. I asked the blonde who had fun if we could go to room, she answered "I'm not speak English" and went on smiling and dancing.Later I proposed to the second blonde to go to room : she agreed.
In the room, I asked her :
"Your name is Stephanie ?
- KIA "

My God, let's see, but I knew that more than 50%, I did make a mistake. I remembered well that in different forums (especially on the French written forum www.youppie.net) Kia was very appropriate for PSE, not GFE at all !!!
Kia drove the meeting as if I was a "sex-machine", at the second position (doggy position however) , my penis .... gave up !!!
Kia proposed me to masturbate myself watching her masturbing herself ; but it's not my "trick", I was not interested in that at all, so I ended the meeting (less than 30 minutes).
I would probably appreciate Kia if I was at least 20 years younger !!!

Finally, that day (13th) was my lucky day :
1) I met Lila, the aim of my visits to Samya
2) one of the managers offered me an invitation for a free entrance

Meals : I don't remember, I prefer to remember my meeting with Lila.

Charly_Brown
12 december 2010, 21:08
Ist eigentlich noch keinem aufgefallen das der Barraum renoviert wurde Bei meinem letzten Besuch habe ich erst gedacht ich bin falsch abgebogen und bin im Babylon gelandet :biggrin:

Dunkler Parkettboden
die einzelnen 2er & 3er Couchen sind verschwunden und einer durchgehenden weißen Ledercouchlandschaft mit Liegeflächen zum abgammeln gewichen.
Tische (nun passendes Holz anstatt Glas) ebenfalls neu.
Barverkleidung ebenfalls umgestaltet.
Die von der Decke hängenden Regale an der Bar sind verschwunden

Im großen und ganzen wirkt nun alles etwas weitläufiger und heller. Wer sich einen ungefähren optischen Eindruck verschaffen will sollte sich einfach die Couchlandschaft des Babylon anschauen und sich das ganze in größer vorstellen :wink:

Als nächstes ist wohl die Lounge dran und weitere Zimmer sind wohl auch in Planung.

bobo.fr
18 december 2010, 18:48
Post published on http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?2597-FKK-Samya-Cologne&p=1102760&viewfull=1#post1102760
already mentionned in ijsberenforum at https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20725 :

I was in Cologne on Saturday December 4th : Hohe strass (leading us from the train station to Neuemarkt) was crowded, certainly because of Christmas.

After some few hours of shopping, I was in Samya at nearly 17:30.

Lila was discussing with Cornelia : Lila told me that she had an appointment at 18:00, probably until 20:00.

Around 21:30, she informed me that her guest booked her until. 02:00. (I saw who he was, shaped as a rugbyman he made me think about, as I wrote to a forumer of Freiercafe(www.freiercafe.com. You need to register but it's free) , one of the "Fantastic Four" (http://www.fantastic-four.nl/index_rechts.htm) : even if I was Chuck Norris, I would give up. !

I met Caty from Finland, she was nice, smiling but I felt that there wasn't much "click" between us and that she got bored to spend time with me : after one hour, I offered her to decide to stay with me or to end the meeting; she prefered to end : 75 Euros for one hour.

By the way, she seemed younger than 27 years old published on Samya's web site (http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=11)

Later, I felt I needed a massage but Samir, the masseur, was not there.

Samya's staff introduced Sophia to me.

Sophia was from Slovakia and didn't speak English : thanks to the Romanian lady who translated our conversation when we were waiting for the key.

Sophia gave me a good massage but her hands were getting hurt so she stopped after 30 minutes of massage : I proposed her to spend the following 30 minutes in ..... sex and so I could finish nicely the meeting with a doggy position.

Now, looking back, the best massage I had was provided by Natasha (a Hungarian lady at Yin Yang) , above the massage by Samir, the Afghan masseur at Samya, or by the Romanian masseur at Villa Vertigo, and by the Artemis' (Turkish?) masseur. The difference was that Natasha's massage was personnalized (she found out which muscle was stressed) while the other masseurs often just performed their 30minutes or 60 minutes "katas".

I could meet Mimie who worked as a waitress : good luck Mimie.