PDA

Volledige versie bekijken : Live vanuit Freude 39

mentholbear
8 juli 2024, 13:45
Iets voor het middaguur aangekomen.
De club is een wereld van verschil vergeleken met vroeger. Nu was ik er maar 1x geweest en voor dementholbear een eeuwigheid geleden. Dus ik weet alles niet precies, maar alleen al kwa uitstralling totaal anders.

Wellness niet verkeerd met een rustige rustruimte, sauna, stoomcabine, hamam ruimte (met zo een stenen tafel/bed), en een dakterras. Helaas zijn daar boven geen ligstoelen, maar de stoelen zijn laag en kun je beetje onderuit zitten voor het zonnetje. Ook bevind zich er een overdekt stuk waar je met regen ook frisse lucht kunt inademen, of juist rook uitademen...

Zo vroeg 4 dames gespot en een masseuse. Kwa heren liepen er 3 rond en er was er ook eentje die er na het afrekenen met een dame alweer vandoor ging.
1 optie die ermee door kan, maar nog niet iemand waar ik warm voor loop. Maar de dag is pas begonnen...

Firehawk
20 juli 2024, 16:07
Met manbijtkat hier. Nog nooit geweest hier dus geen vergelijk. Ziet er allemaal heel mooi uit. Stuk of 8 vrouwen dus nog rustig op dit moment. Eten was wel ok.

uurtje
20 juli 2024, 18:44
Inmiddels ook gearriveerd. Het is inderdaad zeer rustig. Maar…. Wel relatief koel. We gaan eens kijken wat het nog gaat worden.

Firehawk
20 juli 2024, 19:20
Ik ga nu vertrekken kan het niet meer aan. Beetje te saai hier en komt niet echt wat bij. Zijn 2 mooie maar die zijn elke keer spoorloos.

Wiebennik
25 juli 2024, 20:35
Volgende week heb ik als 'werkweek' gereserveerd om links en rechts wat nieuwe ervaringen op te doen.
Freude staat daarvoor ook op mijn lijstje. Evenals Happy Garden. Allebei grote namen zo'n 15 jaar geleden. En ja, ik ben weer terug van weggeweest. Destijds als Yussuf, voornamelijk bij Bernds Schieferhof. Dat waren nog eens tijden! FKK was toen ook echt FKK.

Bij een familiebezoek in Freudenberg, op een steenworp afstand van Siegen, wil ik ook eens binnen kijken bij de Schwarze Tulpe. En vlak daarbij in de buurt ligt er daar nog een Saunaclub met een heel vreemde naam. Die is me even ontschoten. Maar bij mijn rapportage kan ik die vast en zeker juist benoemen. Wordt vervolgd.

uurtje
25 juli 2024, 22:10
Goed bezig wie-ben ik... 3 jaar hier, niets geschreven en dan nietsbeduidende reisplannen in een verkeerd topic zetten... Dank.....

hanshans01
26 juli 2024, 21:41
ik was er afgelopen woensdag, al in de ochtend. In Saloma kon ik dan altijd terecht bij duitse Nadine en de Letse schone (Katleen?).
Beide waren er echter niet in Freude. Weet iemand of ze de overstap van Saloma naar Freude ook gemaakt hebben?
Ben onverrichte zaken weer weg gegaan.

Rino123
27 juli 2024, 19:32
Je bedoelt denk ik Karina een blonde dame van ergens in de 40 met heel goede service!! Ze is met vakantie nu evenals Sylvia een Poolse Milf. Beiden zijn leuke dames die nog van de oude stempel zijn: NIET ZEUREN EN ZELF OOK MEE GENIETEN!!

Eddy_V
9 november 2024, 20:23
Niks mis met de nieuwe Freude.
prima warm buffet vanaf ca 15 uur en dat wordt regelmatig ververst cq aangevuld.
In het begin ca 10 meisjes binnen en nu zo’n 20-25 is mijn voorzichtige schatting met iets meer dan 10 rode lampjes aan bij de werkkamers en een stuk of 15 in bar en midden gedeelt (en dan zijn er altijd nog een aantal verstopt in de dames ruimtes.
optiek wisselend van aardig tot best aardig tot nou..beter van niet.
Nadia (ex ss etc) kwam nog het meest in de buurt van mijn geliefde type, en die deed haar best voor de standaard prijzen die hier gelden met wat extra’s zoals dat hier ook gebruikelijk is. Daarna nog Emilia, grappig ding typisch Turks Bulgaarse gypsy. 30 minuten voor 60 euro en daarvan tot het einde met volle inzet. Wie doet je wat.
FSLGF, Brombeerzuid en Husky zouden hier hun vingers kunnen aflikken (of iets anders natuurlijk).
Leuke dag hier met Johan35, Willem bedankt voor het vrijkaartje, werd probleemloos geaccepteerd door de zeer vriendelijke blonde Theke dame.
nu naar het centrum voor onze muzikale vervolgactiviteiten.
Freude, volgend jaar kom ik weer terug, zeker als je boven ook een beetje frisse lucht kan halen met betere temperaturen.
Wel bizar stil hier trouwens met een A40 die afgesloten is !

Eddy_V
9 november 2024, 21:06
Kort na het vorige bericht zagen we nog enkele dames binnenkomen die wel boven de rest uitstaken, zowel in lengte als in schoonheid.
Bij een volgende keer in het nieuwe jaar dus wat langer blijven en geen andere activiteiten plannen :)