Volledige versie bekijken : Christine, Dominicaanse, Leeuwarden (Moulin Rouge 15)
Jekkor
22 juli 2024, 19:49
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif
Christine (Dominicaanse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PZC, Aftrekken
Extra info:
Jekkor
22 juli 2024, 19:58
Bij deze leuke enthousiaste jonge dame geweest. Ze is hier nog niet zo lang maar ze heeft het erg naar haar zin. Heerlijke Latina met heerlijke gevormde billen. Kon er niet vanaf blijven en kon dan ook niet wachten om daar eens lekker achter te gaan zitten. Maar wou niet te snel komen dus heb haar eerst nog even lekker laten pijpen zonder condoom. Dit was top, lekker teasend en zoog lekker diep. Daarna op naar doggy en met dat uitzicht kwam ik echt mega snel klaar. Had het liever nog wat langer laten duren maarja soms ben je te geil…
Ze zit boven op nr. 15
Dominicaanse is trouwens een gok. Zal het bij het volgende bezoekje navragen.
Jekkor
24 februari 2025, 22:24
Was vanavond weer eens bij haar. Waar ik bij mijn eerste bericht nog enthousiast over haar was, was dat dit keer wel anders. Tijdens het neuken merkte ik opeens een bult sperma op het condoom. Gadverdamme, ik zat lekker te roeren in het kwakje van m’n voorganger.
Ze laat zich dus bare neuken. Heb ik op zich niks op tegen maar ze had op zn minst ff haar poes schoon kunnen maken. Weer even fris voor de volgende klant. Mijn geilheid was in ieder geval tot een dieptepunt gezakt en heb het niet afgemaakt.
Voor mij wel een teken dat ze het allemaal niet zo nauw neemt. Ze is ook veel veranderd ten op zichte toen ze begon. Zeker 15 kilo aangekomen. Ik kom er niet weer.
Milfhunting
4 maart 2025, 11:43
Heeft deze dame een beugel? Bij mij zei ze dat ze uit colombia kwam. Weet niet of dit dezelfde dame is
schoolmeester
4 maart 2025, 17:20
Sommige dames komen elke week uit een ander land...... noemen we ook wel een verhuisdoos.
Jekkor
4 maart 2025, 19:29
Heeft deze dame een beugel? Bij mij zei ze dat ze uit colombia kwam. Weet niet of dit dezelfde dame is
Volgens mij niet
Moontanner
5 maart 2025, 10:45
Het lijkt mij verstandig als Milfhunting eerst eens aangeeft bij welk kamernummer hij is geweest. Want je voelt op je klompen aan dat hij ergens anders is geweest :gruebel:
Christina zit tijdelijk in MR 5. Heeft geen beugel. Is Dominicaans. Zie de aanwezigheidslijst en plattegrond.
Moontanner
6 maart 2025, 15:10
Vandaag even uitgezocht en gehoord dat ze wel degelijk een beugel heeft!! Je was dus wel bij Cristine. Ze zit er naar verluidt nog plm. 14 dagen en dan komt Cindy terug naar nummer 5.
Latinlove
6 maart 2025, 22:13
nog plm. 14 dagen en dan komt Cindy terug naar nummer 5.
Ik weet niet waarom dit soort reacties verwijderd worden door de Administrator maar ik ben echt benieuwd hoe Moontanner dat weet want ik heb heel andere informatie
Alles in het kader van waarheidsvinding
Willem2
6 maart 2025, 23:53
Omdat je helemaal niet met info komt en ook niet in 2de instantie ...