PDA

Volledige versie bekijken : Eerste keer FKK

AR156
3 augustus 2024, 16:26
Ja, voor alles komt een eerste keer.

Na geregeld langs ramen gewandeld te hebben en privé ontvangst (soms) genoten te hebben, wordt het tijd om een FKK te bezoeken.

Ooit eens in de Charnel Club geweest toen ik daar in de buurt was. Eerder ontgoocheld want alle dames+70kg terwijl ik kick op slank en groot...

Samya staat al tijdje op verlanglijstje, maar is dat wel de beste keuze?

Zou op een vrijdag in september op bezoek gaan. Aankomst kort na de middag tot in de late uurtjes.
Hou ervan om dames te bekijken en meermaals te kameren gezien de vele uurtjes aanwezig.

Samya, of toch eerder Acapulco, of ... ?

Wentelt Eefje
3 augustus 2024, 16:28
Zie ook: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?62463-Club-advies en https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53318-Club-advies en meer topics onder Meeting Point die over hetzelfde dilemma van de nieuwkomers of herintreders die te lui zijn om zich in te lezen gaan...

mentholbear
3 augustus 2024, 23:22
Ik weet niet of in september de scholen in Roemenië en Bulgarije zijn begonnen, maar vrijdag- en zaterdagavond zijn er meestal de meeste dames.
Let wel, dan zijn er ook meestal de meeste heren.

Mijn ervaring van enige tijd geleden was dat Acapulco Gold er overdag wat meer dames zijn dan bij Samya.
Voor een eerste keer saunaclub lijkt me Samya wel leuk als je van een disco/nachtclub sfeertje houdt in de late uurtjes.

Vergeet tussen het kameren door niet ook een kijkje te nemen in de nieuwe wellness om even bij te komen, en een hapje in hun restaurant om weer op krachten te komen ;)

Mooiejoke
4 augustus 2024, 00:01
Voor een lange dag/avond in het weekend zou ik ook voor Samya gaan

stimpy3
4 augustus 2024, 14:52
Als je een redelijke indruk wilt krijgen van de stijlen in het wereldje:

* klassieke upsellclubs: Samya danwel Magnum (begint te lopen vanaf 18:00)

* al dan niet voormalige serviceclubs: Babylon (dagclub, na 19:00 geen kip te doen), Venus.

* Budgetclubs: Penelope, Aca gold/prime

AR156
5 augustus 2024, 07:18
Super,
Bedankt!

Badslippers
5 augustus 2024, 09:06
Beste AR156 ik zie dat je op 12 juli 2006 bent geregistreerd. Dat is 18 jaar geleden. Je schrijft nu in augustus 2024 je eerste twee berichten en vraagt advies. Nou is het mogelijk dat er in de 18 achterliggende jaren van alles in je leven is gebeurd waardoor je niet in staat bent geweest om je op dit forum enigszins in te lezen. Bijvoorbeeld een ongeluk waardoor je 18 jaar in coma hebt gelegen. Ik ben heel nieuwsgierig waarom je er de laatste 18 jaar niet in geslaagd bent om je een beeld te vormen welke club in aanmerking komt voor een bezoek. je vraagt naar Samya of acapulco. Mijn (gratis) advies is. Pin €500 en bezoek beide clubs. Dan krijg je zelf de beste indruk.

Eddy_V
5 augustus 2024, 09:56
Als AR156 in die 18 jaar iedere maand een tientje in de saunapot gedaan heeft dan heeft hij nu toch een budget van zo’n 2.160 euro..

De gemiddelde ijsbeer is in die tijd zo’n 21.600 armer geworden
maar wel wijzer :biggrin:

ps ergens heb ik het idee dat ik toch wel wat meer heb uitgegeven in die tijd
(om over de uitgerangeerde BigSpender Jan Schuifelaar nog maar te zwijgen :))

BefBeer
5 augustus 2024, 19:23
Ik heb auto's en villa's besteed aan deze hobby!
Want een hobby moest geld kosten...

Jan_Wandelaar
5 augustus 2024, 19:29
(om over de uitgerangeerde BigSpender Jan Schuifelaar nog maar te zwijgen :))Dank voor je discretie. Wekt anders alleen maar afgunst op.

J.W.

Picasso 1
5 augustus 2024, 19:44
Als AR156 in die 18 jaar iedere maand een tientje in de saunapot gedaan heeft dan heeft hij nu toch een budget van zo’n 2.160 euro..

De gemiddelde ijsbeer is in die tijd zo’n 21.600 armer geworden

Maak er maar een factor 10 a 20 van (met uitzondering van de huidige upsell jaren die een averechtse werking hebben op de bestedingsbereidheid).

bearforoneday
6 augustus 2024, 09:33
De reactie van Badslippers is begrijpelijk maar om informatie vragen (=vergelijkingen maken tussen clubs) is altijd een beetje profiteren van andermans zweet. Meer nog, het is de essentie van dit forum, informatie delen. Badslippers wil dat je zonder informatie de clubs bezoekt, zeker als je niet de moeite doet je "in te lezen". Investeer maar eens een paar honderd euro... Dat inlezen is overigens zoiets als door een moeras waden en je weg kwijtraken. Veel berichten van ijsberen hebben nauwelijks informatieve waarde en als je je daar moet doorheen worstelen dan ben je dagen bezig. Dus dat sarcasme vind ik misplaatst en dat Badslippers zich geroepen voelt om dus een "sanctionerend" taaltje te hanteren druist in tegen het wezen van dit forum. Hij zal het mij vergeven.

mentholbear
6 augustus 2024, 10:19
Meer nog, het is de essentie van dit forum, informatie delen.

Ik deel misschien iets te graag m'n vreetverslagen. En verwacht er zo veel mogelijk vrijkaarten voor terug ;)

Maar serieus, het is toch duidelijk dat het geen actief lid is. In principe een newby, en al helemaal op het gebied van Sc/fkk.
Ik zag in het begin door de bomen ook het bos niet meer. Imho niks mis mee iemand een handje te helpen. Niet op Theo's manier ;)

Siberische tijger
6 augustus 2024, 10:27
Ik deel misschien iets te graag m'n vreetverslagen.

Dat is een inkoppertje MB.
Goed om te weten dat jij het niet afgedekte voedsel laat staan, zodat je geen fruitvliegjes e.d. in je mond krijgt.
Ik zou wel even met het management van de diverse clubs om de tafel gaan zitten, of je wel over hun culinaire hoogstandjes mag schrijven. Dadelijk gaan ze, net zoals de dames destijds bij jou deden, jou een 'verbod' opleggen om te schrijven.
En dan worden jouw berichten wel heel erg kort: 'om 10.00 uur binnen en geweldig genoten van het eten en de sauna.'

;)

mentholbear
6 augustus 2024, 10:41
Dat om de tafel zitten laat ik graag over aan de heren die beter Duits kunnen als ik.

Net zoals ik pas poortjes het liefst over laat aan heren met betere ogen en geheugen.