felrops
15 november 2005, 07:57
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 meter
Postuur/Cupmaat : Iets steviger
Nationaliteit/Taal : Albanië / Vlot Engels
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings :Geen
Service: Neuken, Pijpen en Beffen. Zeker geen anaal
Voordelen: Rustige vriendelijke meid die haar vak kent. Kan goed amazonerijden.
Nadelen:Blijft altijd enigszins afstandelijk. Verwacht geen GFE
Tijdsduur :15 minuten
Prijs :50 €
Extra’s bij het bezoek:
Wanneer aanwezig: Vanaf 20u30 tot circa 3u00
Anna werkt al enkele jaren in het Schipperskwartier. Ze doet de avonddienst in het linkse raam van de Vingerlingstraat 1. Het is moeilijk precies te duiden waarom ik graag eens bij Anna binnenwip. Het is niet de mooiste meid in het SKW, hoewel ze er toch best mag zijn. Anna is altijd vriendelijk, zonder in geflirt over te gaan. Ze behoudt graag wat afstand. Pluspunt is dat ze keurig Engels spreekt, en dus een vlotte conversatie mogelijk is. Ze doet deze job al enkele jaren, en je krijgt van haar dus een lekkere pijpbeurt. Ze weet echt hoet het moet. Bij het neuken laat ik Anna graag amazone rijden. Deze techniek beheerst ze volkomen, en ik ken weinig meisjes die - voor mij - dit zo goed doen als Anna. Een vakvrouw, maar voor extra's moet je bij haar niet terecht.
Anna is een verstandig meisje. Ze neemt dus af en toe een snipperdag of een weekje vakantie; ze wil het nog even volhouden in dit vak.
Lengte dame : 1,65 meter
Postuur/Cupmaat : Iets steviger
Nationaliteit/Taal : Albanië / Vlot Engels
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings :Geen
Service: Neuken, Pijpen en Beffen. Zeker geen anaal
Voordelen: Rustige vriendelijke meid die haar vak kent. Kan goed amazonerijden.
Nadelen:Blijft altijd enigszins afstandelijk. Verwacht geen GFE
Tijdsduur :15 minuten
Prijs :50 €
Extra’s bij het bezoek:
Wanneer aanwezig: Vanaf 20u30 tot circa 3u00
Anna werkt al enkele jaren in het Schipperskwartier. Ze doet de avonddienst in het linkse raam van de Vingerlingstraat 1. Het is moeilijk precies te duiden waarom ik graag eens bij Anna binnenwip. Het is niet de mooiste meid in het SKW, hoewel ze er toch best mag zijn. Anna is altijd vriendelijk, zonder in geflirt over te gaan. Ze behoudt graag wat afstand. Pluspunt is dat ze keurig Engels spreekt, en dus een vlotte conversatie mogelijk is. Ze doet deze job al enkele jaren, en je krijgt van haar dus een lekkere pijpbeurt. Ze weet echt hoet het moet. Bij het neuken laat ik Anna graag amazone rijden. Deze techniek beheerst ze volkomen, en ik ken weinig meisjes die - voor mij - dit zo goed doen als Anna. Een vakvrouw, maar voor extra's moet je bij haar niet terecht.
Anna is een verstandig meisje. Ze neemt dus af en toe een snipperdag of een weekje vakantie; ze wil het nog even volhouden in dit vak.