PDA

Volledige versie bekijken : Donna (Estland)

Hollandmale
6 mei 2007, 08:25
Naam : Donna

Haarkleur/-lengte : Zwart/lang

Lengte dame : < 1.50

Postuur/Cupmaat : Slank/A

Nationaliteit/Taal : Estland/ Duits

Leeftijd : Rond de 20

Tatoeages/Piercings : Arschgeweih, lipknopje

Service : PZC, NMC, TZ, beffen

Bijzonderheden : Super lijfje, kleinste dame in YY

Hollandmale
9 mei 2007, 09:54
.....geen Engels maar Duits, gelieve aan te passen. En er is nog iets anders aan de hand. Heb Donna de afgelopen weken weinig naar
de kamer zien gaan, maar gisteren had ze het druk. Voor de service kan de clubstandaard ingevuld worden: TZ, beffen, NMC en PZC :smile2:.

Hollandmale
4 augustus 2007, 08:37
Na 'n tijd afwezigheid was Donna er gisteren weer :smile2:.

seksenfun
13 augustus 2007, 19:18
Hoe heet jij... ik heet... en ze wou al kamerwaarts trekken. Dat pakt niet hoor. Dus vriendelijk bedankt. Achteraf aan de toog van een collegaijsbeer vernomen dat tz niet kan. Verder was er geen 'uitstraling' van betekenis, net zoals hardon onlangs nog vaststelde.

bullmate
29 september 2007, 22:01
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 155
Postuur/Cupmaat : petite A
Nationaliteit/Taal : Letse / klein beetje duits
Leeftijd : 22 zei ze zag er 16 uit
Tatoeages/Piercings : navel piercing
Service: doet aan paal dansen en nog zzzeeeer goeeeeed oooook
Voordelen: prachtige ogen
Nadelen:
Tijdsduur : 1.50
Prijs : 125
Extra’s bij het bezoek: massage whirlpool

Op het einde van de avond nog een sessie gehad met Rosa en Donna.
Zij zijn vriendinnen maar hadden tijdens de trio geen sex met elkaar ondanks mijn verzoek. Donna is een stille met diepe gronden, super lekker pijpen met ballentjes spel, genoot echt van de befbeurt , lag te spartelen van genot, wild neukwerk. Leukste standje was Rosa op mijn paal aan het rijden, en Donna aan het kreunen door mijn tongetje op het gevoeligste plaatsje. Moet iedereen toch wel een keer in het leven meemaken...

Big30
30 september 2007, 00:08
Goed mogelijk dat het om deze Donna gaat.

Daar mogen de YY fans/kenners uitsluitsel over geven ;)!

De Estse Donna (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6250&highlight=donna)

:wink::wink:

Hollandmale
30 september 2007, 07:35
Goed mogelijk dat het om deze Donna gaat.

Daar mogen de YY fans/kenners uitsluitsel over geven ;)!

De Estse Donna (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6250&highlight=donna)

:wink::wink:.....dat moet de ons bekende kleine Donna zijn :smile2:.

Johnny99
30 september 2007, 08:34
Jaja dat is de zelfde, zo is er maar één, voeg maar samen.

Big30
30 september 2007, 08:38
Jaja dat is de zelfde, zo is er maar één, voeg maar samen.

@Johnny99 & HM,

Thanks voor de hulp!
Bij nationaliteit ga ik dan maar uit van Estland.

Groet,
Big30

smp
22 oktober 2007, 13:09
Hoi ijsbeertje
Na een lange tijd weer even langs YY geweest maar deze keer op een Zondag wat normaal niet mijn dag is .Mijn dag is vrijdag of zaterdag .
Ongeveer 36 dames omdat er weinig dames te zien waren en de rest op de kamers waren . Maar Ik vindt wel dat de kwaliteit van de dames die er werken achteruit aan gaan zo zie dat er bijna iedereen mag werken .want normaal als ik er komt ga ik meestal 4 of 5 keer naar de kamers .Maar Zondag was dit geval wel niet .Ik hebt de tweelingen gezien een hoge dunk hebben ze ,ze waren nogal begaait alsof ze dronken of gerookt hadden en klanten voor hun gezicht uitlachen en schelden .ik vondt het spijtig voor deze personen die er willen komen relaxen .
Dus voor mij was er niet veel keuze alhoewel er ongeveer 36 dames waren .Dan maar een gesprekje gehad met de kleine Donna en ook alleen maar haar op de kamer ben geweest dat bleek achteraf ook de juiste keuze .

even profiel aanpassen .

Naam : Donna

Haarkleur/-lengte : Zwart/lang

Lengte dame : < 1.52
Postuur/Cupmaat : Slank/A

Nationaliteit/Taal : Estland/ Duits

Leeftijd : 22 jaar

Tatoeages/Piercings : Arschgeweih, lipknopje

Service : PZC, NMC, TZ, beffen , even over TZ laat niet toe hebt een paar keer geprobeerd en ze zei met niemand TZ ik (spijtig).

Bijzonderheden : Super lijfje, kleinste dame in YY, een beetje gek tijdens het sex en prachtige ogen.

Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50euro

seksenfun
9 mei 2008, 22:11
Je vergat iets trendy te vermelden: kwam ze écht klaar :rolleyes:?

mr rocky
17 mei 2008, 11:26
Gisteren heb ik haar voor het eerst in actie gezien aan de paal en dat vond ik zo goed, dat ik haar wel voor een prive-showtje wilde uitnodigen. Daar had ze geen zin in, maar het woord zimmer deed wonderen. Over de sessie het volgende: voordeel ze is klein en heeft ook een heel strak poesje, waar je overigens niet bij in de buurt mag komen met je handen, verder is ze vrijwel overal kitzlig, benen mogen niet te ver omhoog, je mag haar niet erg stevig op haar billen tikken of vasthouden, en nog een aantal dingen, waarvan ik normaal gesproken op afknap. Haar strakke lichaam, lekkere borsten en mooi kontje en strakke poesje maakten echter veel goed en pijpen (zonder handen) was ook best goed. Daarom toch een sessie van een uur gehad. After-sales heeft ze volgens mij ook nog nooit van gehoord. Het was dus toch al met al wel redelijk maar niet voor herhaling vatbaar.

Ze is inderdaad het kleinste meisje van YY, maar volgens eigen zeggen toch 152 cm, maar loopt op stilo's van 20 cm.
:dance[1]::dance[1]::dance[1]:

seksenfun
17 mei 2008, 18:52
Dit knappe meisje met strak en lekker figuurtje had ik vaker gezien maar iets hield mij tegen, totdat ik haar op de Hookersparty in een paal 2 goede acts had zien doen.

Nadat mijn wandelmaat alvast met haar naar de kamer was geweest en positief gestemd terugkwam, ben ik ook op haar afgestapt. Donna glimlachte vriendelijke en ging met mij mee. Zeer vriendelijk en net meisje op de kamer, ze schijnt uit Letland te komen. En wat een figuurtje! na Michelle mijn favoriet toch voor mij 1 van de knapste meisjes die ik nu bij Yin Yang gehad heb. Vaak in halflange zwarte laklaarzen gehuld met prachting lang steil zwart haar.

Haar inzet is zonder meer goed te noemen, niets vlug vlug, nee rustig de tijd nemend zoent ze je lichaam langdurig, tepels meenemend, al strelend zoekt ze dan je lul om deze goed te pijpen, ook langdurig en na een tijdje vraagt ze of er een "gummi" om mag voor het neuken waarbij ze mij on top besteeg, en dat voelde goed aan, ze heeft een heerlijk kutje, inderdaad met het Playboy konijntje als kleine tattoo boven haar kutje. Zeer perfect lichaam met lekker natuurlijke borstjes, kleine cup B schatte ik, Donna is trouwens 22 momenteel.

Daarna in doggystyle en wat een heerlijk strak rond kontje heeft deze Letse schone, het was dat ik vermoeid en loom was na 2x het restaurant bezocht te hebben en ook de sauna dat ik mij kon inhouden qua orgasme dus in missionarisstandje doorgegaan wat stevig mocht en op een gegeven moment holde Donna haar rug , haar borstjes kwamen parmantig omhoog, haar tepels hard en haar hoofd naar achteren liet ze zich gaan, het sein voor mij om het neukritme te verhogen, om daarna lekker masturberend klaartekomen terwijl Donna met mijn ballen en tepels speelde.

Mmm, ik wil meer van deze lekkere Letse proeven, dus komt in mijn top 3 met Michelle en Mari!

mr rocky (http://www.ijsberenforum.nl/forum/member.php?u=947)

Gisteren heb ik haar voor het eerst in actie gezien aan de paal en dat vond ik zo goed, dat ik haar wel voor een prive-showtje wilde uitnodigen. Daar had ze geen zin in, maar het woord zimmer deed wonderen. Over de sessie het volgende: voordeel ze is klein en heeft ook een heel strak poesje, waar je overigens niet bij in de buurt mag komen met je handen, verder is ze vrijwel overal kitzlig, benen mogen niet te ver omhoog, je mag haar niet erg stevig op haar billen tikken of vasthouden, en nog een aantal dingen, waarvan ik normaal gesproken op afknap. Haar strakke lichaam, lekkere borsten en mooi kontje en strakke poesje maakten echter veel goed en pijpen (zonder handen) was ook best goed. Daarom toch een sessie van een uur gehad. After-sales heeft ze volgens mij ook nog nooit van gehoord. Het was dus toch al met al wel redelijk maar niet voor herhaling vatbaar

Ze is inderdaad het kleinste meisje van YY, maar volgens eigen zeggen toch 152 cm, maar loopt op stilo's van 20 cm.
:dance[1]::dance[1]::dance[1]:

Op het eerste zicht spreken deze recensies mekaar misschein tegen. Als je goed leest kan je concluderen dat je als beer best gewoon van haar afblijft en dat zij je plat op je rug op bed naar haar beste kunnen wel zal verwennen. Dat schijnt ze nog goed te doen ook. Maar ijsberen die graag actief deelnemen aan de sessie zullen haar een flop vinden.

zeppos58
17 mei 2008, 23:07
Een zeer ervaren ijsbeer zei me ooit het volgende over haar.
"Ze is goed voor rond die paal te hangen, van mijn paal moet ze echter afblijven, daar deugt ze niet voor !" :mad:

BSesamstraat
18 mei 2008, 09:22
Ik heb vorige week ook een sessie met haar gehad maar niet voor herhaling vatbaar. je mag inderdaad alleen toekijken als ze op jou tekeer gaat en dat doet ze echt niet slecht. maar ik hoe van eigen inbreng in het spel. Net daar voor met Suzanne mee geweest ook een klein meisje van 19 jaar maar dat is echt stukken beter ook de na sessie op de bank (TZ en lekker gedoen) dus als je klein wil en echt los wil gaan dan zal ik voor Suzanne gaan

seksenfun
18 mei 2008, 17:01
Net daar voor met Suzanne mee geweest ook een klein meisje van 19 jaar maar dat is echt stukken beter ook de na sessie op de bank (TZ en lekker gedoen) dus als je klein wil en echt los wil gaan dan zal ik voor Suzanne gaan

Bedoel je nu Hongaarse Suzanne met zwart haar of de Nederlandse Suzanne met blond haar?

zeppos58
18 mei 2008, 18:09
Suzanne neemt je mee,
naar een bank aan het water,
duizend schepen gaan voorbij
en toch wordt 't maar niet later,
en je weet dat zij gijn gek is,
want daarom zit je naast haar

of

Suzanne, Suzanne, Suzanne
Ik ben stapelgek op jou

Oho, oh, oh, oh

Ik leg mijn arm om haar schouders
Streel haar zachtjes door haar haar
'k Kan 't bijna niet geloven
Voorzichtig kussen wij elkaar

of was het

Suzanne takes you down to
her place near the river
You can hear the boats go by
You can spend the night beside her
And you know that she's half crazy
But that's why you want to be there

Jetliner
19 mei 2008, 18:29
@ Zeppos,
En ze geeft je pepermuntjes, want ze geeft je graag iets tastbaars.
And she feeds you tea and oranges that come all the way from China.

zeppos58
19 mei 2008, 20:46
@ Zeppos,
En ze geeft je pepermuntjes, want ze geeft je graag iets tastbaars.
And she feeds you tea and oranges that come all the way from China.
1 Van Veen
2 Cohen

BSesamstraat
19 mei 2008, 22:12
ik bedoel die uit hongarije
Bedoel je nu Hongaarse Suzanne met zwart haar of de Nederlandse Suzanne met blond haar?

rolo
26 mei 2008, 09:48
Geheel tegen mij voornemen in ben ik toch begonnen te schrijven. Voel de nood om toch iets recht te zetten en een lansje te breken voor donna.

Ben meerdere keren met haar mee geweest het laatste jaar en moet zeggen dat het een vaste waarde is geworden in mijn ijsberenbestaan :o

Met mij zoent ze niet noch aufname of vingeren en zover ik weet doet ze dat met niemand, tenzij er een bofkpont rondloopt? Hoor hier meerdere ijsberen over klagen. Echter de rest maakt het meer dan goed, pijpen doet ze wat ingetogen maar kijkt je zo geil aan dat je tenen er van krom trekken en het neuken is geweldig. Zo`n klein figuurtje wat onder of op je kronkeld dat je bij tijden denkt dat je jezelf beter wat inhoud maar dan geeft ze weer aan meer en harder te willen :teuflisch, ze bouwd de klimax perfect op, voor mij teminsten toch.

Als ik dan sommige berichten over haar lees dan vraag ik me toch af wat sommige ijsberen verwachten voor slechts 50 E, laat haar gewoon in haar waarde en volg haar ritme en het zal een bijzondere ervaring worden. Ijsberen die menen dat de klant toch koning dient te zijn vinden zich wellicht in dit icoontje :moon:

smp
28 september 2008, 22:24
OOk Donna heeft het goed gedaan vandaag en mijn avond was geslaagd perfect
Ze is niks veranderd

Jetliner
2 oktober 2008, 18:17
Ze is niks veranderd

Zware metalen, krakende naaldwouden.
Het schreien van cirkelzagen.
De vorst bijt in het noorden.

:luvlove:

Jetliner
9 april 2009, 00:45
Onder awoert van de wolf
loeien de wouden naaldenreuzen
Alwaar gluurt in frigide noorden
gehoornd, uit gebroed gezoogd
heur zenit verzonken
Dochter van winter’s weeën
op warse baren
aan stormhaken geklonken

Zij blaze de machten der natuur
het wit uit de zoden
De kraken steunen
van robuuste kloot korst
Spietst het krijten
De huiver als liturgie
Krast rite, staal op steen
op de diepvriezer hunner communieziel
geen zon gezien

Markiezin, anderhalve kluit rein
Donder rekel deksels
Spant uw gesternte uit
aan firmament flinterfijn
Rag van tranen kristallen
Kalver op uwen blauw baldakijn
Kronkel in de weerkaatst van de Walkuren

Klein arctisch vilein
U wikt en beschikt
met uw Bargoens dat dwingt onderdaan
een blizzard, zwart van gensters
Ziedend herschaapt uw venijn
bastaards naar woestenij
Klinkklaar - bar - kil -
Ril bij haren aanschijn
de ribbels op het Balkaimeer
Zo guur de steppen zijn

Ons ontzag, oh ijspegelpriesteres
Heerseres der bevroren aardplaten
Uw Rijk kome infaam
U wil geschiede in blasfemie
treitert de levende zonnestralen
uit ons neukende aarsgaten

Want Uw gloor gedoogt geen clementie
Wraakt berooide ketters – kinkels - plebs
verdelgt gebroed van getaand ras
naar uw volmaakte etnie
derft alle gewas
hunnen bolster blank
als de fonkel van de fjorden
op uw revier, in uw rage
Brullend aurora

Ontvoer ons, Heiland
mee naar uwen Ginderbuiten
Keten het tuig in verrukking
Blussen wij onze vespers, blauwzuur
Een stoet verkleumd
sporen door de toendra getrokken
achter uw nulmeridiaan aan, Gij Supra nova
Gierend over gletsjers
slingeren langs klovende kliffen -
klievende riffen -
kloefen de klippen
op een ar tot Jalta
tot ons zuchtendrift is gestreken
Pool per pool in de dooi
diep daar in de bergen, zerp en zilt
Een spiritus, zoek in dwaallicht.

Jetliner
9 april 2009, 20:08
7 vaten ruwe aardolie en z'n gewicht in wodka voor wie de print vertaald in het Eesti aan Miss Koudvuur voordraagt :teuflisch

Saruman
9 april 2009, 20:13
Jet, heb je dat zelf geschreven?
Of is het een bestaand gedicht?

Jetliner
9 april 2009, 20:28

Het bestaat sinds gisternacht.
Het hangt met haken en ogen aaneen.
Inhoudelijk klopt er geen hol van :p
Maar met lol gebrouwen.
Klein meisje, zware woorden.
Was in augustus het laatst met haar
(want in de winter is ze echt niet te harden)
Heeft iemand haar nog vernomen?

Big30
9 april 2009, 20:39

Ik had dezelfde vraag, maar durfde hem niet te stellen :eek:!

:wink::wink:

Jetliner
1 januari 2010, 16:04
Tweede (en laatste) hommage aan juffrouw Van der Stang :biggrin:
Ze bleef me inspireren, zelfs na 1,5 jaar. Ik mis haar wel, het kleine spook :redface:

"Schitter aan de noordse nacht"

De sterren staan slecht. Ze schreeuwen om gerechtigheid.
Uit het borrelend magma onder opstandige korst, breidelt onze planeet al haar woede.
Geen schepper kon deze wreedheid voorzien. De ovens gaan ronken, naven stomen, ziedende cirkels, keien dreinen, bladen gloeien rood. Sinten komen niet tussen in de nijverheid.
Afgelegen, in een kribbe van koud kwarts perst de natuur het onuitsprekelijke uit haar bekken. Een reliek als wraak tegen onze roofbouw.

Geboetseerd uit het kostbaarste lithium en geronnen git. Met sprankjes azuur bestoven, onder kobalt geblust. Moeder Aarde’s ijver schenkt deze schitter, brandschoon, aan de noordse nacht. Pauwblauw treedt het corpus magnum uit het matrijs. Een sleep van pek. Damp klaart op. Het poollicht krinkelt gebald in de ringen van haar ogen. De bijval van haar voorvaderen boven de kruin. Zich meteen van haar stamboom bewust. Haar aspect flecteert trots.

Pruisisch palmt ze haar erfdeel in, begint te dicteren aan dit hinterland, dat was ingeslapen, bevuild door een kudde. Door primaten, te gering om te verbranden.
Hoe hebben wij haar speelbal achtergelaten? Een grand bazaar vol palmbomen en welvaart, te uitzinnig om te overzien. Wij vullis, verziekt van tamtam en tuti fruti zijn niet naar haar evenbeeld. Dit betekent oorlog! Ze zet de aanval in, haken en ogen gegespt, vastberaden haar beschaving te herstellen. Een tijdperk breekt aan, van schoonheid en afschuw.

Haar hekel giert over de kouter, vertakt als een pandemie.
Na het optrekken van de smoor enkel kaalslag.
Een nergendal, gestampt en ontvrucht, onder een dek van rijm.
Geen spoor meer van kiem. Slechts één seizoen regeert voortaan.

Haar bestaan heeft geen reden dan bewind, te voeren aan een front van vorst.
In haar lucht is elk ander niet meer dan onras, abject braaksel.
Alleen maar ons nabij zijn, verfoeid mensdom, vervult haar met belediging.
Kruipen zul je, larve, naar haar gegoten hakken! Kniel! Verbitter! Vries!
Wij afvalligen, het vee, zullen haar erkennen en tam lyriek voor ze smeden.
Geen gebeden barok genoeg om haar te bewieroken.

Zij spreekt niet maar lacht.
Lacht elektrolytisch verzinkt. Laatdunkend.
Kan ze liefhebben?
Voelt ze zich alleen? Uitgezonderd?
Roept ze soms Aeternus aan?
Wendt ze zich vertwijfeld naar de koude maan?
Zou ze zich voeden, zich ergens aan laven?
Wordt ze dit woeden dan nooit moe?

Hoe durf je je in haar binnenste te wanen? Koudvuur vernietigt de snaren van ieder kloppend organisme dat zich nader waagt. Alle rede meteen bedolven onder de lawine van z’n eigen illusie. Zij trekt een kolom van neon nevelen rond zich op. Bundels atomen zwermen ter hare afscherming, jagen de morgenstond voorbij de Oeral.

Bazin over de hemelsassen, orkestreert een ontij van elementen. Bolt wolken bijeen die knollen tot breuken in kakofonie. Kerven aan de hemel. Sluizen schreien. De toorn tart de baren op de Oostzee. Beukt op dijken. In het holst van haar godsgesel slaat ieder weerwerk neer. Van de globalisering rest een verzopen vod. Waar zij woekert raakt de dageraad in rouw.

De wereld is haar lunapark. Ze zet een tektoniek in gang van scheurende platen, stapelt pakijs dat schrijdt, schuurt en kreunt. Drijft continenten tegen mekaar, botsende schotsen.
Een puzzel van transparante scherven. Met de kwelzucht van een spelend kind strooit ze haar aardrijkskunde over onze kloterij. Tilt tankers vol vuile olie uit hun debiet. Blust kissend de lava, stolt fossiele brandstof, slurp de resten energie uit raffinaderijen, platzak. Sjort meanders in gewrochten, naait bergpassen aan canyons, tot grimmige lappenpoppen. Haar mesosfeer blijft een spektakel om mee te maken, een beproeving om doorheen te raken.

Verzamelaars willen ‘r achter een pantser bewaren.
Dit majestueus mineraal.
Onvervalst. Rabiaat. Onverzoenbaar.
Superieur, maar teer.
Bezoedel ze niet. Aanvaard haar als het Hoogste.
Ze spuugt geen esters naar wie haar eert.
Word reddeloos gezogen in haar vortex, waar inspiratie tintelt.
Streel haar gezag en ze gaat kolken.
Maak een portret. Dan eet ze uit je hand. En staat smelten toe.

Deze kissebis, dit kristallijne juffertje is geen mens maar een mis.
Een hoogmis van verrukkelijk gure, absolute zwartigheid.

ijsbeer11
1 januari 2010, 16:30
Werkt ze nog steeds in YY, heb haar 2 jaar geleden tijdens mijn eerste bezoek aan Yin Yang gehad en vond het ook niet tegenvallen

Jünther
1 januari 2010, 16:39
Daar moet nog een briefje van € 50,- bij? Wow.

Wat stroomt er door haar aderen? Vloeibaar gietijzer?
Wat ademt ze? Zwavelzuur?
Wat spuwen haar ogen? Verrijkt uranium?

RAUL7
1 januari 2010, 16:48
Werkt ze nog steeds in YY, heb haar 2 jaar geleden tijdens mijn eerste bezoek aan Yin Yang gehad en vond het ook niet tegenvallen

Vorig jaar niet gezien in Yin Yang :redface:!

Jetliner
1 januari 2010, 18:54
Wat stroomt er door haar aderen? Vloeibaar gietijzer?
Wat ademt ze? Zwavelzuur?
Wat spuwen haar ogen? Verrijkt uranium?

Anti-GFE! :angryfire:
Je moest bij haar door een barrière, maar ze was een heel vriendelijk meisje vol humor :redface:
Ze legde haar gasten in de watten met geile seks, zonder fratsen :tongue:
Je waande je op het griezelige randje van pedofilie. Wie het niet aandurfde heeft wat gemist.
Ze had een legertje aanbidders in YY, ondanks de geruchten dat ze een "ijskast" was :huch: en povere service zou bieden.

Laatste keer dat ik Donna zag was innnn.... augustus 2008.
Benieuwd wat er van haar geworden is.

rolo
2 januari 2010, 11:53
Zie ik haar naam bij het overzicht en mijn hartje, of het ijsberenpegeltje, veerde bijna spotaan op. ZE IS ER WEER, waren mijn eerste gedachte. :freu:

Helaas, slechts herinneringen werden opgehaald door beren die wel door haar ijspanser wisten te penetreren. :huch:

Ik sluit me dan maar aan bij deze ode aan Donna, die nog geregeld in mijn herinneringen opduikt. :tongue:

Jetliner
2 januari 2010, 13:16
Sorry voor het verwekken van valse hoop, Rolo.
Natuurlijk vernemen wij graag waar Donna tegenwoordig uitspookt.
Hoe is het met haar? Doet ze het werk nog?

Ze leeft hoedanook voort in de verbeelding van haar minnaars :liebe2:

mr rocky
7 januari 2010, 14:08
ze is weer terug ....nu met blonde haren..............gisteren in een wit pakje.....het duurde bij mij best lang voordat het kwartje viel...............staat haar goed.......

Jorah Mormont
7 januari 2010, 15:32
Ik dacht ook dat dit DONNA was, maar vergis je niet. De dame die Mr. Rocky gisteren heeft gezien lijkt veel op haar. Zeker haar fragile body. De dame gisteren in YY is dezelfde dame welke als Theke in Sans Soucis in Tegelen heeft gewerkt. Ik kende haar nog van die ijsberendag. Heren, hebben jullie een naam en draadje??:confused:

Sonny

mr rocky
7 januari 2010, 15:38
Ik dacht ook dat dit DONNA was, maar vergis je niet. De dame die Mr. Rocky gisteren heeft gezien lijkt veel op haar. Zeker haar fragile body. De dame gisteren in YY is dezelfde dame welke als Theke in Sans Soucis in Tegelen heeft gewerkt. Ik kende haar nog van die ijsberendag. Heren, hebben jullie een naam en draadje??:confused:

Sonny

ik heb nog ff met haar gebabbeld en gevraagd of zij het was....de naam wist ik niet direkt maar ik vroeg haar naar de tattoo van een playbunny en dat bevestigde ze................ook vroeg ik haar of ze mij nog kende en ik ben nooit in tegelen geweest..........

Jorah Mormont
7 januari 2010, 15:50
ik heb nog ff met haar gebabbeld en gevraagd of zij het was....de naam wist ik niet direkt maar ik vroeg haar naar de tattoo van een playbunny en dat bevestigde ze................ook vroeg ik haar of ze mij nog kende en ik ben nooit in tegelen geweest..........

Ik blijf van mening dat dit Donna niet was. De dame met blonde haren, klein van stuk is volgens mij de Hongaarse Suzanne (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=11196).

De echte YY gangers zullen het wel weten.

Sonny.

mr rocky
7 januari 2010, 15:59

Sonny

Ik blijf van mening dat dit Donna niet was. De dame met blonde haren, klein van stuk is volgens mij de Hongaarse Suzanne (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=11196).

De echte YY gangers zullen het wel weten.

Sonny.

dat zou misschien ook kunnen, die dame ken ik namelijk wel, maar volgens mij was ze dat niet.......hoewel ze wel steeds vertoefde bij andere hongaarse....

en die hongaarse Suzanne heeft opvallend groene ogen en die heb ik gisteren niet gezien......maar zeker weten doe ik het niet

sofaking
7 januari 2010, 16:32

Sonny

Ik weet niet of het die is maar dacht dat Sara af en toe Theke speelde in ss.
In haar draadje zijn nog foto's van haar te zien...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9761

Jetliner
7 januari 2010, 18:07
Hi Rocky :freu:
Heb je die dame blanche gevraagd 'Ben jij Donna?' en heeft zij bevestigend geantwoord, of hoe zit dat nou? Heb je overigens ooit met Donna gekamerd? Dan ken je haar uit de duizend, toch? :smile2:

Er is blijkbaar twijfel rond een ander, een lookalike...
Al vermomt ze zich helemaal in het wit, Donna pluk je zo uit de grijze massa.
Die Hongaarse Sara lijkt qua snoet wel op haar (zie middelste foto in het draadje van Sofaking), maar of zij het echt is, daar steek ik mijn hand niet voor in het (koud)vuur.

De Hongaarse Suzanne heeft idd helgroene ogen, was van oorsprong donkerharig, maar mat zich later een blond kapsel aan. Toch een ander type.

Johnny99
7 januari 2010, 18:26
Dit was Sara.

Zij draagt altijd in een wit setje en heeft hel blond haar.

Sinds de sluiting van SS is zij weer regelmatig YY.

Draadje kan verplaatst worden vanuit de oude doos naar YY.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9761&highlight=sarah

Donna al een eeuwigheid niet meer gezien in YY. Zij was niet aanwezig.

mr rocky
9 januari 2010, 11:10
Hi Rocky :freu:
Heb je die dame blanche gevraagd 'Ben jij Donna?' en heeft zij bevestigend geantwoord, of hoe zit dat nou? Heb je overigens ooit met Donna gekamerd? Dan ken je haar uit de duizend, toch? :smile2:

Er is blijkbaar twijfel rond een ander, een lookalike...
Al vermomt ze zich helemaal in het wit, Donna pluk je zo uit de grijze massa.
Die Hongaarse Sara lijkt qua snoet wel op haar (zie middelste foto in het draadje van Sofaking), maar of zij het echt is, daar steek ik mijn hand niet voor in het (koud)vuur.

De Hongaarse Suzanne heeft idd helgroene ogen, was van oorsprong donkerharig, maar mat zich later een blond kapsel aan. Toch een ander type.

het blijkt inderdaad niet Donna te zijn.....

met Donna heb ik wel eens gekamerd,ja.......maar met Sara volgens mij niet....

ik heb wel vaker moeite om dames te herkennen, maar dat heeft ook een voordeel: je denkt dat er vaak nieuwe dames zijn.........

ijsbeer11
9 januari 2010, 11:13
het blijkt inderdaad niet Donna te zijn.....

met Donna heb ik wel eens gekamerd,ja.......maar met Sara volgens mij niet....

ik heb wel vaker moeite om dames te herkennen, maar dat heeft ook een voordeel: je denkt dat er vaak nieuwe dames zijn.........

Of je hoopt zo erg dat er nieuwe dames zijn, dat je gaat denken dat er nieuwe dames zijn:freu:

bospoeper
2 februari 2010, 15:28
Is Donna dat meisje met tattouages van sterren over haar ruggegraat?

Johnny99
2 februari 2010, 15:37

Nee beslist niet.

De dame die je bedoelt is volgens mij een hongaarse, weet haar naam niet.

Jetliner
2 februari 2010, 18:03

Beslist nièt.
Donna had een Playboybunnietje in de lies, als ik me niet vergis :redface:

ijsbeer11
2 februari 2010, 19:06
boven haar poesje jet... ;)

Jetliner
2 februari 2010, 19:11
boven haar poesje jet... ;)

Hmmmm daaromtrent jah :liebe2:

janjanjan
2 februari 2010, 23:51

Kom net uit YY en deze dame gespot, heeft idd wel wat weg van Donna maar is het niet. Donna niet gezien trouwens.

jan69
22 juli 2010, 08:08

dat is Jessica van Hongarije, loopt nog steeds rond in yy