PDA

Volledige versie bekijken : Swingers - bukake - gangbang

d_man
12 augustus 2024, 15:11
Beste mede hoerenlopers :-)

Mijn intresse gaat laatste tijd uit naar zo een party
Wat kan ik verwachten ben er nooit geweest
Loop je rond , hang je uit bij een bar , of kiezen de stellen jouw uit en mag je dan meedoen
Of is het stelletje stelletje sex en de rest piemel in de hand rondlopen
En bij gangbangs !!!
4 dames die in alle gaten worden genomen door de geile heren en dan heren in de rij ..
Wat is daar de verhouding van 4 dames 50 heren of zo
Kan iemand mij vertellen aub
Gaan doe ik zo wie zo
Entee prijs maakt me ook niet veel uit

Ik wil niet meemaken dat ik of we binnenkomen dat er tig geile mannen met de lul in hand wachten in de rij
Of zo

schoolmeester
12 augustus 2024, 15:26
Als je zowiezo gaat, hoef je al die vragen hier ook niet te stellen.
Laat je verrassen zou ik zeggen....

Paul1968
12 augustus 2024, 15:43
Gangbangs hangt wel een leuk sfeertje maar t.o.v. een sauna club is het toch wel wat meer concurrentie onder de mannen
Als je een goede organisatie heb met dito dames gaat het redelijk gemoedelijk, maar het is ook wel eens zo dat je behoorlijk bijdehand moet zijn anders sta je altijd achteraan en kom je niet tot nauwelijks aan actie toe
Verhouding ligt toch wel vaak boven de 10 tot een en soms wel eens richting de 15-20 tot een

de duisburg spesjalist
12 augustus 2024, 15:47
Beste mede hoerenlopers :-)

Mijn intresse gaat laatste tijd uit naar zo een party
Wat kan ik verwachten ben er nooit geweest
Loop je rond , hang je uit bij een bar , of kiezen de stellen jouw uit en mag je dan meedoen
En bij gangbangs !!!
4 dames die in alle gaten worden genomen door de geile heren en dan heren in de rij ..
Wat is daar de verhouding van 4 dames 50 heren of zo
Kan iemand mij vertellen aub
Gaan doe ik zo wie zo
Entee prijs maakt me ook niet veel uit

Ik wil niet meemaken dat ik of we binnenkomen dat er tig geile mannen met de lul in hand wachten in de rij
Of zo

https://krashzoneparties.com/ maar mijn niet gezien er zitten wel geile dames oa linda NL voorheen in een sauna club gewerkt en minoeska BE soms ook werkzaam in legrand

Scrotum
12 augustus 2024, 16:30
Ik heb goede ervaringen met Swingerclub Moers. Daar afgelopen zaterdag nog drie onverzadigbare vrouwen geneukt. 1 van een stel en 2 vrouwen alleen. Iedereen kwam ruimschoots aan zijn trekken.

David Golero
12 augustus 2024, 16:52
Wat is in Swingerclub Moers een beetje de verhouding?
Hoeveel dames zijn er gemiddeld?
Ben vaak in Balen geweest maar is wel weer 's tijd voor verandering van spijs!
@scrotum

Jan_Wandelaar
13 augustus 2024, 20:27
Swingers zijn geen hoeren. Ook niet wanneer ze tegen gereduceerd tarief de club binnen mogen. Het zijn dus de dames die bepalen met welke heren ze seks hebben. Dus niet passief rond hangen, maar actief contact leggen is de manier om je piemel ergens anders in te krijgen dan in je eigen rechterhand.

Dames die in zijn voor een gangbang of een tsunami aan zaad zijn een hele kleine minderheid onder swingers. De overgrote meerderheid van de swingers gaat voor stel/stel, gevolgd door toch wel een aanzienlijk aantal dat wel eens een extra man mee laat doen (op voorwaarde dat de man in kwestie haar aanstaat).

Voor de kleine minderheid die in zijn voor een gangbang of een tsunami aan zaad organiseren swingers-clubs daarom speciale gangbang-evenementen. De gang van zaken tijdens zo'n evenement is gelijk aan commerciële gangbangs. Echter: swingers die in zijn voor een gangbang of een tsunami aan zaad zullen sneller kiezen voor een commerciële gangbang omdat ze er dan ook financieel wijzer van worden (i.p.v. louter gratis entree tot de swingers-club wanneer de dame actief is in het gangbang-gebeuren).

En bij gangbangs !!!
Bij kleine commerciële gangbangs meestal 2 tot 5 dames, en zo'n 5 tot 10 man per dame.

Bij wat grotere commerciële gangbangs meestal 10 tot 15 dames, en zo'n 10 tot 15 man per dame.

Bij gangbang-evenementen in swingers-clubs verschilt het aantal dames enorm, dus hou er rekening mee dat de man/vrouw-verhouding de 20 man per dame ruimschoots kan overschrijden.

Ik wil niet meemaken dat ik of we binnenkomen dat er tig geile mannen met de lul in hand wachten in de rijVanwege een ontwerpfout heeft een vrouw slechts twee lichaamsopeningen die tegelijkertijd voor seksuele doeleinden gebruikt kunnen worden. In geval van nood kan er tegelijkertijd ook een derde opening gebruikt worden, maar dan moet je het niet erg vinden dat iemand anders z'n ballen tegen die van jou aan tikken.

Indien er meer dan twee mannen per dame aanwezig zijn dan zullen er dus altijd een paar in de rij moeten staan, en tijdens het wachten hun erectie in stand houden. De lekkerste dame die aanwezig is bij een gangbang is vaak de enige die er nog een beetje fuckable uitziet. Als die zich ter penetratie aanbiedt zal er zich ogenblikkelijk een aanzienlijke rij vormen. De 67-jarige dames met overgewicht en spataderen daar kan je waarschijnlijk zo op zonder dat je in de rij hoeft te staan.

Wat betreft dames met een gangbang-fantasie:
Dames met deze fantasie willen anoniem zoveel mogelijk piemels in zich hebben. Liefst elke twee minuten een andere piemel. "Niet lullen maar gaten vullen" is het motto van deze dames. Het gelul van "Oh lekker, ik ga spuiten...." zitten ze ook niet op te wachten. Nee, ze willen je zien spuiten, en je lauwwarme mannen-nectar op hun lichaam (of in hun mond) voelen. Een condoom vol spuiten in haar kut maakt geen deel uit van de fantasie.

Dus meedoen aan een gangbang? Zorg dan dat je je piemel bedrijfsklaar maakt terwijl je wacht tot je voorganger klaar is. Een dame verwacht van een gangbang immers een ononderbroken stroom aan BRUIKBARE anonieme piemels.....

J.W.

edwinhotel
14 augustus 2024, 19:50
Wil zaterdag naar Moers gaan dus als er medeberen zijn die ook willen dan hoor ik het wel

David Golero
15 augustus 2024, 12:49
Mooi ben benieuwd hoe of wat met die club. Wellicht kan je hier een klein verslagje schrijven als de moderators het toelaten...

Wil zaterdag naar Moers gaan dus als er medeberen zijn die ook willen dan hoor ik het wel

edwinhotel
19 augustus 2024, 10:27
Als die toestemming geven schrijf ik daar graag een verslag over. Laat ze maar weten onder welk forum dat mag dan doe ik dat

pret
19 augustus 2024, 11:38
Als die toestemming geven schrijf ik daar graag een verslag over. Laat ze maar weten onder welk forum dat mag dan doe ik dat

Voor zover ik weet kun je over swingerclubs vrij schrijven.

Wentelt Eefje
19 augustus 2024, 12:52
En in dit geval is hier het topic waar het in zou kunnen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?61250-SWINGERTREFF-MOERS-swingerclub-Moers

Met natuurlijk het topic waar we nu in schrijven als alternatief...