PDA

Volledige versie bekijken : Alina (Roemeense)



VAZKOR
15 augustus 2024, 17:53
ALINA (FKK Amari) - Olympic Gold in Paris
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?61187-FKK-Amari-Keulen-(K%F6ln)-Algemeen&p=847079#post847079)


Paspoortje:


https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Alina (Roemeense)



Leeftijd
:
26-29 jaar
Taal
:
Duits (goed), Engels (goed)


Haarkleur
:
Bruin
Haarlengte
:
Halflang


Lengte
:
1.60 m - 1.65 m
Postuur
:
Normaal


Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:
n.v.t.


Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
n.v.t.


Cup-maat
:
D
Siliconen
:
Nee


Kleur ogen
:
Bruin
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg


Prijs
:
150 euro
Tijdsduur
:
60 minuten


Service
:
NMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM


Extra info
:
Zeer goede dame, GFE, klik, haar in paardestaart of knot gelegd. Goede presales





Uiterlijk en karakter

Dit is een heel mooie vriendelijke dame, de eerste en zo blijkt later ook de laatste die echt vriendelijk tegen me was. Komt van Magnum maar dat wist ik gelukkig pas helemaal op het einde van onze sessie. Haar uiterlijk wapenfeit zijn die mooie grote deinende zachte borsten en die mooie ogen. Ze is zakelijk en beleefd maar ze weet ook een zekere erotische spanning in de lucht te brengen die mijn brein mijn eerdere teleurstelling kon doen vergeten. Wellicht kon mijn contact met haar zelfs een remake zijn geworden van mijn ervaring met mijn eerste privédame Nancy 23 jaar terug en dat is heel wat. De afstand is hier dan de pretbederver maar daar is mijn geldbeurs dan weer opgelucht over.

Verleidingstechniek

Haar beleefde kennismaking, het initiatief dat ze nam naast me te komen zitten zonder zich op te dringen, haar gedienstige opstelling en haar perfecte lichaam zijn allemaal de juiste ingrediënten die leiden tot een tot de puntjes verzorgde kamergang. Ze gaf ook netjes haar prijs op. Ik mocht aan haar grote borsten komen. Ze vroeg op het einde 30€ extra wat nog meevalt. Dit was niet op voorhand besproken want ik durfde pas over mijn deeper sexual wishes, zoals ik ze vanaf heden mag noemen, vertellen toen we op kamer waren en daar ook zelfvertrouwd genoeg was over onze klik om dat te doen. De extra heeft ze zeker verdiend.


Kamer

We waren in Parijs aanbeland, de ville d’amour, de stad van de Olympische spelen 2024. Hoe toepasselijk. Helaas ook deze kamer was te warm. Een voordeel dat er geen Seinewater met stront werd ingeschonken in FKK Amari, enkel lekker water met citroensmaak in de wellness.


Sessie

1) Aard van de sessie:
GFE en mijn rollenspelletje met haar als mooie speelse dominante dame. Dat kan ze goed. En seks alsof het een olympische discipline was.

2) Duur:
Een dik uur

3) Communicatie en klik:
Uitstekende communicatie en een goede klik.

4) Betrokkenheid:
Volledig en 100%

5)Sessie:
Ik liet haar voor me uitkleden. Ze liet me al haar borsten aanraken in de barruimte waarop de zachtheid me deed duizelen. Na bijna 8 maanden zal het wel. Ik kan vertellen dat dit echte tieten van moeder natuur zijn, zonder enige aanpassingen. Geweldig! Ze deed dat ook op een verleidelijke manier. Ook hier in de kamer boog ze naar me over en reikte ze me al dat moois en zachts aan met die schalkse blik in har ogen. Duizelend nam ik ze beet en nam ik haar romige borsten in mijn handen als wou ik ze wegen en liet ze op en neer gaan en zag hoe al dat verleidelijke vlees meetrilde. Ik liet me bedelven onder die massieve tieten en ik kon wel huilen van opwinding en plezier. Eind-e-lijk!!!! Fucking EINDELIJK! Een superdame, een supersessie en begraven onder een groot lekkere borsten! Ik wist geen blijf met m’n opwinding! Bij dit schrijven krijg ik warempel weer een stijve als antwoord op zoveel vrouwelijke schoonheid in mijn erotische herinneringen die nu opwellen als ik eraan terugdenk. Waarom schrijven bren? Voor de herbeleving en dit is het zoveel waard neergepend te worden om haar ook aan te bevelen.

We hadden een hoop seks en ze speelde m’n wensen uit waardoor ik me weer herinner waarom ik weer hiernaarote ga. Dit soort interactie en geile spanningsbeleving kan niet in VR. Ik zou zo graag terug willen keren als het allemaal niet zo duur was geworden en FKK Amari is, hoe luxueus ingericht ook, niet meteen een plaats waar ik vaak zou gaan…maar voor haar wordt dit wel de club om naartoe te gaan als ‘voorgerecht’ voor ik naar een club met uitgebreider faciliteiten ga. Ik kwam klaar of toch bijna in doggy. Hij floepte uit haar vagina net op dat cruciale moment maar ik kwam wel halvelings klaar. God…damn…it!!! Later werd het spel nog hervat en waar ze voor de seks me ook al had gemasturbeerd werd daar weer op doorgegaan tot ik effectief klaarkwam. We spraken nog na en dat was een heel goed gesprek geweest. Geen haast. TZ was een mogelijkheid dat deden we ook, oppervlakkig. Ik ben er allang blij mee. Samen naast elkaar liggen na de inspanning, na de ontlading. Heerlijk gewoon. Wat heb ik hiernaar uitgekeken! Hiermee is eigenlijk het hoogtepunt van het weekend gebeurd.


Afhandeling en betaling

Ik gaf haar 150€ 2x 60€ voor het half uur en nog 30€ extra.

Aftersales

Ik zei haar gedag toen ik vertrok. Van haar wel een hug and a kiss. Wat een verschil met mijn andere dames, de vorige zowel als de volgenden.


Fazit en Score beleving

Dit is zeer herhalingsvatbaar, de ex-Magnum dame verdient terecht het Olympisch goud met het grootste gemak in deze Parijskamer. Ze krijgt een halfje meer omdat ze me wist achter te laten met zelfs iets meer dan het wow-gevoel van de 5 sterrenkamers.

Belevingsscore: *****1/2


https://www.youtube.com/watch?v=Urdlvw0SSEc