PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 150-4, Vanessa (Poolse, avond-nacht)



frankkinky
6 mei 2007, 08:51
Haarkleur/-lengte : bruin
Lengte dame : 1,80 m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup natuurlijk
Nationaliteit/Taal : Pools / Engels-Duits
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings :
Service: Kinky sex, meer soft, strap on, verder fetish lak-leer, kinky games
Voordelen: zeer knappe meid, aardig niet arrogant
Nadelen: gaat niet helemaal los, iets vlak
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : € 100,00
Extra’s bij het bezoek: gezellig napraatje + iets te drinken buiten de tijd om.

frankkinky
5 augustus 2008, 23:49
dame werkt nu op zp 150-4

frankkinky
7 september 2008, 18:19
Bij binnenkomst bleek Vanessa nog knapper dan van veraf, heerlijk strak natuurlijk lichaam, natuurlijke cup b en prachtige benen en een fraai gezicht met goed gebit en geweldige ogen!

Ook erg vriendelijk, ik betaalde 100 euro voor soft kinky, gewone sex is soms ook mogelijk maar doet ze liever niet. Ik hingen wat sm pakjes en speeltjes aan de muur en poppers was aanwezig. Wel wat kleine kamer en dito bed.

Verder moet ik zeggen dat het geil was en potentie voor meer, ik kreeg een oliemassage en daarbij werden mijn tepels getest en mijn ballen gestreeld even later voelde ze met haar vinger hoeveel ik anaal kon hebben, en al snel 2 vingers, Vanessa deed een zwarte behoorlijke strap on om, om mij in missionarisstand te neuken wat ze goed en lenig deed, onder genot van de nodige poppers zocht ze mijn grens op en speelde ook met mijn tepels en tussendoor even pauzes nemende, voerde ze het tempo op en kon ik ook in de spiegel naast het bed zien hoe ik genomen werd en kwam ik later zelf trekkend , heerlijk klaar. Ik kreeg netjes een glaasje drinken aangeboden en praatte ze even relaxt wat na, mijn Duits moet weer opgevijzeld worden. Het lijkt me een ideale triopartner voor Vanessa van 146-4, zelfde type vrouw, spreken beide duits, doen dezelfde zaken, zelfde achtige look en beide zeer schoon.

Ik vond deze Vanessa uitstekend al miste ik iets tijd in het spel en meer variatie in het spel, maar dat kan nog groeien en ik had meer aan moeten geven. Ja eindelijk weer een slanke knappe meid voor kinky sex op het pad!