PDA

Volledige versie bekijken : Anita (Moldavische)

Tjeppah
26 augustus 2024, 18:48
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Moldova.gif

Anita (Moldavische)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, PSE, Beffen
Extra info:TZ is extra. Verder doet ze CIM tegen bijbetaling. Dame heeft een vlek/pukkel op haar gezicht

Tjeppah
26 augustus 2024, 18:53
Deze meid kwam naar me toe toen ik in de kino zat. We hadden gedurende de dag al verschillende keren oogcontact gehad. Ze wist me in de kino snel tot oorlogssterkte te brengen. Dit deed ze heel fijn en hieruit kon ik opmaken dat ze erg ervaren is. Ik had op dat moment net gegeten en was nog niet klaar voor een kamer te maken. Deze reden en het feit dat ze voor TZ 20 euro extra vroeg heeft me toen doen besluiten op dat moment niet met haar naar de kamer te gaan. Later op de dag is het er niet meer van gekomen. Anita is een GND. Bij een volgend bezoek is er zeker een kans dat ik met haar naar de kamer ga.

theobeart
4 februari 2025, 20:10
Was met Anita op de kamer geweest en niets te klagen... Ze vroeg 50 voor gewone kamergang maar er was veel mogelijk voor extra.. dat was wel even spanned om nog in budget te blijven. TZ was gewoon inclusief zonder er woorden aan vuil te maken.. echte professional die de tijd neemt en geen afwerksex. Herhalingsgevaar :freu:

Ja lekker bezoek.

Erwin van de meiklokjes
20 februari 2025, 19:26
Anita is 38 jaar oud

schoolmeester
24 februari 2025, 19:08
Anita geeft de klanten nog goede service, topper deze meid.