Volledige versie bekijken : Balatonmeer (H)
ijsbeer
7 mei 2007, 14:47
Heeft iemand nog tips of ervaringen rond het Balatonmeer. Hoe is het daar met de vrouwen gesteld, het uitgaan etc.......
Gustomass
8 mei 2007, 22:55
Heeft iemand nog tips of ervaringen rond het Balatonmeer. Hoe is het daar met de vrouwen gesteld, het uitgaan etc.......
Gusto is niet in de gelukkige omstandigheden om persoonlijk poolstokhoogte, polsstoklengte te nemen bij het Balatonmeer.
Maar, de laatste tijd wordt wel op zijn wenken bediend door een Hongaarse schone die wellicht alles kan vertellen over dit meer. Moet eerlijk toegeven, tot op heden hebben we ons nog met andere zaken bezig gehouden.
Zal Mariane eens een paar hete plekjes laten aanwijzen bij het Balatonmeer.
weet zij meer weet jij het ook via dit mooie forum.
PS. tot de tijd dat je afreist naar Hongarije, kun je dagelijks genieten van een aantal Hongaarse dames in clubs als Golden Time etc.
Toch een mooie manier van inburgeren??
Groetjes van Gustomass.
Spermie
9 mei 2007, 09:15
.... over enkele weken in Hongarije!.
Zal eens kijken of er gelegenheden zijn aan het Ballatonmeer.
Moet dit wel stiekem gaan doen want mn vrouw is er ook bij:eek:
Een ding is zeker..... Er lopen veel mooie vrouwen rond in Hongarije.
Langs de weg die buiten de stad loopt staan de dvp al om 10uur op ijsberen te jagen. En dat voor rond de tien Euro!!! Zijn misschien niet de allermooiste vrouwen maar af en toe zit er een lekker hertje tussen.
Spermie
12 juni 2007, 10:24
Ben al weer enige tijd terug uit Hongarije.
Helaas was ik deze maal niet in de gelegenheid om de wandelwegen te onderzoeken.
Deze keer had ik mijn handen meer dan vol aan mijn eigen vrouwtje zodat de behoefte om te wandelen niet bepaald groot was :D :D :D
jeepie
15 september 2007, 07:57
.... over enkele weken in Hongarije!.
Zal eens kijken of er gelegenheden zijn aan het Ballatonmeer.
Moet dit wel stiekem gaan doen want mn vrouw is er ook bij:eek:
Een ding is zeker..... Er lopen veel mooie vrouwen rond in Hongarije.
Langs de weg die buiten de stad loopt staan de dvp al om 10uur op ijsberen te jagen. En dat voor rond de tien Euro!!! Zijn misschien niet de allermooiste vrouwen maar af en toe zit er een lekker hertje tussen. in Hongarije moet je oppassen met vrouwen die langs de weg staan en die ijsberen proberen te lokken. want er zitten ook veel zigeuners tussen. die niet willen wat jij wilt. maar jou juist proberen te rippen op een afgelegen plekje waar meer van hun familileden staan van haar. en deze WAARSCHUWING geldt voor meer oost-europese landen