PDA

Volledige versie bekijken : Live uit YinYang (2017)

Pagina's : 1 [2] 3 4

MrDB
28 april 2017, 14:46
Ben ook onderweg naar YinYang! Kan jij eens wat namen van de line-up benoemen sti6?

manke nelis
30 april 2017, 14:43
Wilde aanvankelijk vandaag gaan clubben maar zal voor woensdag zijn, de dag dat ik nikki's kutje weer enorm zal likken....

Meme Moo
30 april 2017, 21:36
Wilde aanvankelijk vandaag gaan clubben maar zal voor woensdag zijn, de dag dat ik nikki's kutje weer enorm zal likken....

Afgaand op yylover's recensie, zou ze er wel eens niet kunnen zijn woensdag...

spiderman
1 mei 2017, 16:40
Is de maandag eigenlijk een goede dag om te gaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Meme Moo
1 mei 2017, 16:46
Is de maandag eigenlijk een goede dag om te gaan?

Iedere dag is een goede dag om te gaan...:)

Maandag wat minder druk dan de rest van de week, maar over het algemeen prima line-up (zolang het geen 2e paasdag is)...

yylover
1 mei 2017, 18:40
Afgaand op yylover's recensie, zou ze er wel eens niet kunnen zijn woensdag...

Je weet het met Nikkie nooit.

Meme Moo
1 mei 2017, 21:07
Je weet het met Nikkie nooit.

Da's dan ook weer waar...en geldt eigenlijk voor de meeste plannen van dvp's.

rob45
1 mei 2017, 22:13
Da's dan ook weer waar...en geldt eigenlijk voor de meeste plannen van dvp's.

Dat komt ook wel door al die vieze plannetjes van ons....

rob45
3 mei 2017, 15:43
Live from the Army Party...

Gezellig druk maar niet te op de Army Party vandaag.
Zo'n 35 tot 40 dames geschat aanwezig in sexy uitdagende camouflage pakjes...de slipjes komen er onderuit...
Ook Lin van Zuid-Korea is vandaag aanwezig hier in YY en heb met haar al een eitje getikt vanmorgen in het restaurant. Vervolgens heeft ze me al bevrijd van een enorme overdruk.😎
Ijsberen line up ...De Banaan,Keeper,The Joker,MemeMo,Partycrasher en nog enkele vaste stammies .
De sfeer zit er al goed in en een oud leger jeep hebben ze gestald bij de ingang als binnenkomer voor Partycrasher die een Tank mee had genomen die hij op de parkeerplaats gestald had.☺
Het eten is als vanouds weer picobello geregeld.

MrDB
3 mei 2017, 21:38
Live from the Army Party...

Gezellig druk maar niet te op de Army Party vandaag.
Zo'n 35 tot 40 dames geschat aanwezig in sexy uitdagende camouflage pakjes...de slipjes komen er onderuit...
Ook Lin van Zuid-Korea is vandaag aanwezig hier in YY en heb met haar al een eitje getikt vanmorgen in het restaurant. Vervolgens heeft ze me al bevrijd van een enorme overdruk.��
Ijsberen line up ...De Banaan,Keeper,The Joker,MemeMo,Partycrasher en nog enkele vaste stammies .
De sfeer zit er al goed in en een oud leger jeep hebben ze gestald bij de ingang als binnenkomer voor Partycrasher die een Tank mee had genomen die hij op de parkeerplaats gestald had.☺
Het eten is als vanouds weer picobello geregeld.

Welke dames waren er aanwezig Rob?

rob45
3 mei 2017, 22:50
Welke dames waren er aanwezig Rob?

Onder andere gespot.....

Mikhaela, Jennifer, Lucia, Danielle, Carmen, Karina, Claudia,Nicole,Samantha, Sissi, Elli , Mara , Bianca, Rosita, Nadia, Ariana, Daria, Sandra, Galina, Alicia,

Vita en Elvira niet gezien vandaag.
Vita is wel jammer want dat is wel een stoere dame in zo'n geil camouflagepakje.

John mc Snek
6 mei 2017, 14:54
Vanwege het weer vandaag voor yy gekozen . Rustig in de bar omdat er nu vooral veel in de tuin wordt vertoefd.
Nog geen bijzonderheden, qua dames The usual suspects, en Lisa ex Gt is er ook ...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

spiderman
6 mei 2017, 19:49
Vanwege het weer vandaag voor yy gekozen . Rustig in de bar omdat er nu vooral veel in de tuin wordt vertoefd.
Nog geen bijzonderheden, qua dames The usual suspects, en Lisa ex Gt is er ook ...

Jammer dat Lisa er vandaag is. Had haar graag morgen tegengekomen

Patjax
6 mei 2017, 20:06
Inmiddels al bijna zes uur in YY met Aloewe. De line up is gedurende de dag iets verbeterd maar weinig opties voor mij.
Gespot: Betty, Bianca, Bianca2, Amalia, Emma, Elvira, Julia, Annalies, Lyn, Maribelle, Vanessa, Ani, Roxana, Mia, Mirella, Lisa en nog zo'n 50 à 60 meiden.

De €100 vraag is: wat is de service van het Roemeense fotomodel dat rondloopt en €100 vraagt voor een half uurtje full service?

Nog steeds niet gekamerd ��

Zelfs de jagertjes hebben zich reeds bij mij gemeld.

MrCoconut
6 mei 2017, 20:39
De €100 vraag is: wat is de service van het Roemeense fotomodel dat rondloopt en €100 vraagt voor een half uurtje full service?

Als je Mirella bedoeld, ik heb inside info dat ze dat dik waard is [emoji6]

Nulnulzeseneenhalf
6 mei 2017, 20:46
Nog steeds niet gekamerd ��

.
Oei! En de afspraak van de vorige keer met de h**s? Nog niet aan gehouden?

John mc Snek
6 mei 2017, 20:47
Of ze het waard is ligt er vooral aan wat je onder full service verstaat [emoji51]

Patjax
7 mei 2017, 02:12
Als je Mirella bedoeld, ik heb inside info dat ze dat dik waard is [emoji6]

Geen idee of ze het waard is, maar gezien het feit dat ik haar niet 1x keer naar de kamer heb zien gaan dachten de beren er vandaag anders over

Patjax
7 mei 2017, 03:06
Oei! En de afspraak van de vorige keer met de h**s? Nog niet aan gehouden?

Ze was niet haar gebruikelijke ikke. Kan me niet herinneren dat ik haar ooit zo weinig heb zien lachen.

Patjax
7 mei 2017, 03:35
Inmiddels thuis van wat wel misschien mijn vreemdste dagje ooit in YY is geweest. Uiteindelijk maar 1 kamertje van een uurtje gedaan met Amalia. Zij heeft duidelijk progressie gemaakt sinds ons vorig kamertje of stiekem inlichtingen ingewonnen bij Alice ;).

Nog een kleine LU-aanvulling: Zowel de Nederlandse als Roemeense Nadia, Kathy, Stefania, Roemeense Aisha en nog een blik Roemeensen waar ik ook een goudvis geheugen voor heb ontwikkeld.

Qua beren nog nooit zo weinig gezien op een zaterdagavond :gruebel:. Gedurende hele verblijf een dames overschot. De laatste weken veelvuldig in SS geweest en waar Sofaking zich stoorde aan het "extreme" gejaag daar is dit werkelijk niets met vandaag in YY. Volgens mij was het "schiet maar raak voor een knaak dag". Kom vingers tekort om het aantal dames waarbij de openingszin "let's go to the room" was te tellen. Maar goed dat je in een badjas rondloopt anders was mijn broek ervan afgezakt. Een aantal van hen heeft dan ook nog het geheugen van een goudvis en herhalen dit gedurende de dag meerdere malen. Cursusje hoe introduceer ik mijzelf zou zeker niet misplaatst zijn.

Was het alleen maar kommer en kwel. Nee. Ik heb me super geamuseerd met my brother of disaster Aloewe die voor het eerst langer gekamerd heeft tijdens een clubbezoekje dan mij. Zijn heimwee naar SS vakkundig opgelost door de juiste dame op hem af te sturen. :tongue:.Er komt een moment dat hij mij genadeloos gaat terugpakken. :eek:

Er komt zeker nog een bezoekje aan YY, al is het alleen maar om de 25 bezoekjes vol te maken. :biggrin:

spiderman
7 mei 2017, 15:27
weet iemand of het vandaag beter vertoeven is in YY dan hierboven door Patjax beschreven gisteren?

popey01
7 mei 2017, 15:35
Ik was gisteren ook in yy was prima toeven goede line up niets mis mee,
alleen best veel sud-landers maar dat weet je van te voren.

spiderman
7 mei 2017, 15:43
Weet jij of duitse linda er gisteren was?

popey01
7 mei 2017, 15:45
Linda heb ik niet gezien gisteren.

swazontneuf
7 mei 2017, 16:03
Duitse Linda heb ik gisteren rond etenstijd in het restaurant gezien.

spiderman
7 mei 2017, 16:08
Dus grote kans dat zowel linda als ook lisa er niet zijn. Denk niet dat het de moeite is om te gaan vandaag

Patjax
7 mei 2017, 16:32
Ik was gisteren ook in yy was prima toeven goede line up niets mee.

Ik heb geschreven dat ik me super geamuseerd heb. Overdag heerlijk van het zonnetje genoten op terras, wellness en eten zoals altijd dik in orde. Hoe iemand tegen de LU aankijkt is altijd subjectief. Het gros van de dames had een aantal pondjes (kilo's) te veel voor mij, te breed in de heupen en de cellulitis vierde weer eens hoogtij. Een aantal van mijn favorietjes zijn na de inval nooit meer teruggekomen. Daarnaast ontbraken bijv. Dora, Isabella, Jelena, Michaela en Alice gisteren op het appèl. Van de dames die wel in aanmerking kwamen zette het merendeel zichzelf buitenspel door het gesprekje te beginnen met "let's go to the room", "you want to go to the room with me" of andere variaties hierop. Dames klaagden steen en been dat niemand met hun naar de kamer wilden. Hoe verrassend als je fatsoensnorm 101 uit het oog verliest en niet eens de moeite neemt om je normaal voor te stellen. Ik heb geen enkele moeite ermee dat dames jagen, maar bepaalde beleefdheidsvormen zijn in mijn ogen wel het minste. Zeker als de verhoudingen dames/beer lagen zoals gisteren. De dames zitten er om hun geld te verdienen en time is money, maar weet zeker dat als ze de moeite zouden nemen voor een beetje social talk, dit hun meer succes zou opleveren. Veel dames zouden gisteren door het UWV gecategoriseerd worden als langdurig werkloze.

Ik zal altijd een haat/liefde verhouding met YY houden. Op een groot aantal gebieden is het echt top en er blijven aspecten een flop.
Gisteren had het flopgehalte de overhand, waardoor bepaalde aspecten/zaken meer in het oog springen als normaal. Zelfs bij het beduidend mindere aantal bezoekers was de hygiëne op de toiletten ver te zoeken en een schoon tafeltje in het restaurant een unicum.

Gewoon mijn nederige subjectieve beoordeling ;)

popey01
7 mei 2017, 17:29
Het draait om een ding en dst is geld en niet omdat ze een beer leuk vinden maar goed de meesten hebben dat blijkbaar niet door.

Brad Clitt
7 mei 2017, 17:35
...maar goed de meesten hebben dat blijkbaar niet door...

En ik ben één van die meesten. ;)

Patjax
7 mei 2017, 17:46
Het draait om een ding en dst is geld en niet omdat ze een beer leuk vinden maar goed de meesten hebben dat blijkbaar niet door.

Ik heb dat heel goed door. Gelukkig zijn er dames die wel weten hoe het spelletje gespeeld moet worden. Schijnbaar is jouw beleving, reden en verwachtingen van een dagje clubben anders dan de mijne. Ik kamer in principe bijna nooit een half uurtje. Dit jaar slechts 2 van mijn 39 sessies. Als ik dan minimaal een uurtje met een dame naar de kamer ga moet er toch wel sprake zijn van enige chemie. Dus vallen de "let's go to the room dames" meteen af.

Maar gelukkig weet jij het allemaal zo goed :tongue: Een hele geruststelling :biggrin:

Mr Pussy
7 mei 2017, 18:29
Dus grote kans dat zowel linda als ook lisa er niet zijn. Denk niet dat het de moeite is om te gaan vandaag

Mijn ervaring is dat je alle clubs kan bellen om te vragen of een bepaalde dame aanwezig is. Bij sommige clubs weten ze zelfs of ze nog gaat komen (pun not intended). De zo verkregen info is meestal zeer betrouwbaar.

Eddy_V
7 mei 2017, 18:45
Maar het geld verdienen ze liever bij een leuke en vriendelijke beer dan bij een in hun ogen vervelende of smoezelige kerel. En dat is dan ook meestal goed te merken met de dame op kamer.
De leuke en vriendelijke beren hebben dat door...

ps ik ken popey01 niet, mijn reactie is derhalve allerminst persoonlijk bedoeld.

popey01
7 mei 2017, 18:50
Als ik naar een club ga is het niet om daar heel de dag rond te hangen 90% van de tijd ben ik op de kamer.
Maar het is net wat je uit te geven hebt en om te zuipen ga ik naar de kroeg.
Sterke verhalen hoef ik ook niet te horen van iedereen.

Meme Moo
7 mei 2017, 19:01
Als ik naar een club ga is het niet om daar heel de dag rond te hangen 90% van de tijd ben ik op de kamer.
Maar het is net wat je uit te geven hebt en om te zuipen ga ik naar de kroeg.
Sterke verhalen hoef ik ook niet te horen van iedereen.

Dan raad ik je aan om niet langer de recenties te lezen!
Overigens ben ik dan weer wel benieuwd wat jouw ervaringen zijn.
Als je 90% van je tijd op een kamer doorbrengt kan je ons vast het een en ander leren...:)

Maar Patjax heeft gelijk: iedereen weet dat de dames dit voor het geld doen. Dat is het punt ook niet.
Maar ze zouden zelf meer klanten hebben als ze het spelletje beter weten te spelen dan meteen in de eerste zin om een kamertje te vragen.

sofaking
7 mei 2017, 19:02
Ik ga ook in de eerste plaats naar een club voor seks, maar dan wel met een dame die ik attractief vind en waar ik me goed bij voel.
Aangezien de club ver weg is, wens ik er minstens enkele uren te blijven en meerdere keren te kameren. Tussen de kamers dan wat relaxen en van de faciliteiten gebruik maken, en in de bar rondkijken en zien met welke mooie dames ik nog graag zou kennis maken.
Dat laatste is mij bij mijn laatste bezoek in SS zowat onmogelijk gemaakt omdat ik me letterlijk ben moeten gaan verstoppen op het terras voor de jagertjes. Werd dus ook onmogelijk om te observeren en zelf een keuze maken. Ik heb die dag 2 keer gekamerd, en wel met 2 jagertjes die mij helemaal bevielen, en waar ik ook een goeie tijd mee gehad heb op kamer. :) Maar normaal kamer ik wel 3 of 4 keer. (Record was 6 keer)
Ook in YY is het gejaag dikwijls erg, dus ik begrijp Patjax helemaal. We kunnen nu éénmaal niet met allemaal op kamer. Kom gerust kennis maken dames, maar laat ons zelf kiezen, begrijp de hint, en laat ons gerust als we afwijzend reageren. Er zullen volgens mij meer kamers gemaakt worden met gericht dan met blind gejaag.

popey01
7 mei 2017, 20:19
Daar heb je helemaal gelijk in,al moet ik toegeven dat ik vorige week in een club werkelijk het tegenovergestelde meemaakte de dame stelde het niet prijs dat ze werd aangeraakt etc. Maar bleef er wel bij zitten met grote tegenzin dat liet ze ook wel blijken de flessen sterke drank gingen er ook goed doorheen dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebbe n gehad.

BefBeer
7 mei 2017, 20:32
Ik ga ook in de eerste plaats naar een club voor seks, maar dan wel met een dame die ik attractief vind en waar ik me goed bij voel.
Aangezien de club ver weg is, wens ik er minstens enkele uren te blijven en meerdere keren te kameren. Tussen de kamers dan wat relaxen en van de faciliteiten gebruik maken, en in de bar rondkijken en zien met welke mooie dames ik nog graag zou kennis maken.
Dat laatste is mij bij mijn laatste bezoek in SS zowat onmogelijk gemaakt omdat ik me letterlijk ben moeten gaan verstoppen op het terras voor de jagertjes. Werd dus ook onmogelijk om te observeren en zelf een keuze maken. Ik heb die dag 2 keer gekamerd, en wel met 2 jagertjes die mij helemaal bevielen, en waar ik ook een goeie tijd mee gehad heb op kamer. :) Maar normaal kamer ik wel 3 of 4 keer. (Record was 6 keer)
Ook in YY is het gejaag dikwijls erg, dus ik begrijp Patjax helemaal. We kunnen nu éénmaal niet met allemaal op kamer. Kom gerust kennis maken dames, maar laat ons zelf kiezen, begrijp de hint, en laat ons gerust als we afwijzend reageren. Er zullen volgens mij meer kamers gemaakt worden met gericht dan met blind gejaag.

Bij SS is het jagen er zeker maar zeer goed te doen.
Na een duidelijk knik is het direct over.
Wat Sofaking beschrijft klopt m.i. echt totaal niet en ik kom zeer geregeld in SS!
Zelf op rustige tijden overdag is een stille hint meer dan genoeg.

Hier wordt SS in een verkeerd daglicht geteld!
(heb geen aandelen, maar SS kost mij gewoon veel geld!)

BefBeer

Brad Clitt
7 mei 2017, 20:52
Hier wordt SS in een verkeerd daglicht gesteld!

Aangezien het gejaag zich merendeels ondergronds afspeelt lijkt me dit sterk. ;)
Ben er vorige week zelf geweest en het gejaag viel inderdaad mee, een paar deernes hebben het wel leuk geprobeerd maar om Brad te vangen moet je van goede huize komen. Reversed psychology is één van mijn geheime wapens om lastige dames af te wimpelen, maar meestal ben ik gewoon de jager ipv de gejaagde.

sofaking
7 mei 2017, 21:04
Bij SS is het jagen er zeker maar zeer goed te doen.
Na een duidelijk knik is het direct over.
Wat Sofaking beschrijft klopt m.i. echt totaal niet en ik kom zeer geregeld in SS!
Zelf op rustige tijden overdag is een stille hint meer dan genoeg.

Hier wordt SS in een verkeerd daglicht geteld!
(heb geen aandelen, maar SS kost mij gewoon veel geld!)

BefBeer

Misschien zijn die verschillende ervaringen wel te wijten aan het in vetjes gedrukte.
Ik bezoek alleen adressen in België en Nederland en ik heb dus helemaal geen enkele reden of zin om één van de twee sauna clubs die ik kan bezoeken zomaar in een slecht daglicht te plaatsen. Integendeel, heb alle reden om soepel te zijn aangezien ik er nog graag wil terugkeren. Maar als er een ding is dat voor mij niet goed gaat dan ga ik er ook niet om liegen.

Een "duidelijke knik" of "stille hint", zelfs een duidelijk statement dat ik moe ben, wat wil rusten, het te vroeg is, ik naar iemand op zoek ben, of zelf eerst nog wat wil umschauen, is geen duidelijke hint voor een aantal dames om mij gerust te laten. Sorry Befbeer. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik er zo waanzinnig verleidelijk uitzie dat de vrouwen als vliegen aan de stroop aan mij willen blijven kleven. :biggrin: (Of het zou kunnen dat er op mijn voorhoofd geschreven staat : willoos slachtoffer. :redface:) Ik wil niet blijven doordrammen op het onderwerp, maar wat ik schrijf is mijn ervaring, en ik ga geen dingen bijfantaseren.
(Misschien moet er wel een "jagers-wat-willen-zij-en-hoe-reageren-wij-erop draadje aangemaakt worden, want dit is niet echt een YY onderwerp.)

Meme Moo
7 mei 2017, 21:25
Reversed psychology is één van mijn geheime wapens om lastige dames af te wimpelen, maar meestal ben ik gewoon de jager ipv de gejaagde.

Ha Brad, misschien nuttig dat ik een keer een workshop Reversed Psychology bij je volg!
Ik meld me aan!

tjapko
7 mei 2017, 21:36
Lol, ik ook.

manke nelis
7 mei 2017, 22:09
Vandaag daar geweesr

Brad Clitt
7 mei 2017, 22:19
@ Meme Moo en tjapko

Reversed psychology toepassen vergt enige oefening (aan de hand van de situatie bepaal je dan of je voor de wereldvreemde, humoristische, absurdistische, religieuze of filosofische aanpak kiest), voor de quick fix kun je beter de Botte Brabo- of de Banaan-doctrine volgen, respectievelijk dus door tegen de dames te zeggen dat ze je niet je type zijn of dat je wacht op de knappe dames.
Ik zal er in mijn draadje wel op terugkomen binnenkort.

Picasso 1
7 mei 2017, 23:22
"Ik wacht op een dame" bleek enorm effectief bij mij te werken. Deze zin heb ik in Sharks, waar ik door laag frequent bezoek elke keer 'nieuw' ben voor vele dames en dus veel op je gejaagd wordt, een paar keer uitgesproken en plotseling werd ik met rust gelaten.

Das
7 mei 2017, 23:32
Ha Brad, misschien nuttig dat ik een keer een workshop Reversed Psychology bij je volg!
Ik meld me aan!

Het laatste wat je moet doen is bij Brad lessen volgen...
of wil je ook verslaafd raken?

Meme Moo
8 mei 2017, 00:11

Helaas, dat was ik al voor ik Brad leerde kennen...

Meme Moo
8 mei 2017, 00:14
@ Meme Moo en tjapko

Reversed psychology toepassen vergt enige oefening (aan de hand van de situatie bepaal je dan of je voor de wereldvreemde, humoristische, absurdistische, religieuze of filosofische aanpak kiest), voor de quick fix kun je beter de Botte Brabo- of de Banaan-doctrine volgen, respectievelijk dus door tegen de dames te zeggen dat ze je niet je type zijn of dat je wacht op de knappe dames.
Ik zal er in mijn draadje wel op terugkomen binnenkort.

Ha Brad,
Die workshop lijkt me wel een goed idee naast de theorie.
Ik ben wel van het aanschouwelijk onderwijs, omdat je zo ook de details en nuances meekrijgt die je niet uit een boekje leert.

Zo werkt de Banaan-techniek het best als je ze recht in het gezicht aankijkt en met een grote grijns de door jou beschreven 'complimenten' op de dames loslaat.
Ik heb laatst de Master himself (de Banaan dus) aan het werk gezien en verdomd: het werkt nog ook!
Zie dat maar eens uit een boekje te leren!

Dus: waar en wanneer is het zover?

Eddy_V
8 mei 2017, 00:43
Zo werkt de Banaan-techniek het best als je ze recht in het gezicht aankijkt en met een grote grijns de door jou beschreven 'complimenten' op de dames loslaat.
Ik heb laatst de Master himself (de Banaan dus) aan het werk gezien en verdomd: het werkt nog ook!

Sterker nog, het straalt zelfs af op de beren die naast hem staan, zo zijn er laatst bij YY tijdens de PitStopParty nog nooit zo weinig dames op me afgestapt toen ze mij geregeld met hem zagen staan kletsen !

Ps waar ging dit topic ook alweer over (Theo en Thea) :biggrin:

Nulnulzeseneenhalf
8 mei 2017, 11:59
Ze was niet haar gebruikelijke ikke. Kan me niet herinneren dat ik haar ooit zo weinig heb zien lachen.

Vreemd. Als ik haar zie, of beter gezegd, als zij mij ziet, dan rolt ze bijna van de bank van het lachen. Al weet ik nog steeds niet of dat ze mij uit lacht of toe lacht. Of lacht omdat de kassa weer rinkelt.
Ach boeit ook niet.

Sjeufke
8 mei 2017, 12:14
Ik denk het laatste........;)
Maar goed, je hebt ook het plezier er van. :smile2:

Nulnulzeseneenhalf
8 mei 2017, 13:31
Ik denk het laatste........;)
Maar goed, je hebt ook het plezier er van. :smile2:

Plezier? Met haar? U bent duidelijk iemand die haar nog niet kent.

Nulnulzeseneenhalf
8 mei 2017, 13:40
Juist bij hem lessen volgen! Dan zie je waar het fout is gegaan en word je niet verslaafd.
Bovendien leer je van Das de laatste niet veel.

John mc Snek
9 mei 2017, 16:51
Vandaag is het superrustig qua beren , en lijkt het doordat er veel beren buiten zitten nog rustiger.

Opvallend is dat Lisa er ook is, misschien heeft ze haar door de weekse baantje elders opgezegd[emoji51]
Daarnaast is Nikky er ook. Voor de rest geen opvallende zaken waargenomen...

goolfy69
9 mei 2017, 21:18
Lisa in de week?

John mc Snek
9 mei 2017, 21:23
Lisa in de week?

Yes, daarom gemeld als opvallend punt .
Ze was ook regelmatig aan het kletsen en lachen met klanten aan de bar.
Dus mogen we wel spreken van een Lisa 2.0.

lekkersfan
9 mei 2017, 21:30
Zo vreemd vind ik dat niet, op de kamer was ze ook heel aardig en als je ze kende daarbuiten ook.

goolfy69
9 mei 2017, 21:33
Zou mooi zijn om te weten wanneer ze er is, zoals eerder aangegeven op haar thread, zaterdag helaas niet van gekomen om met haar te kameren, maar zeker op mijn to do lijst

Brad Clitt
10 mei 2017, 11:18
Lisa heb ik al vaker doordeweeks gezien, het is net hoe haar planning is mbt haar hoofdberoep.
Zal zodadelijk wel voor de fanclub kijken of ze wederom aanwezig is.

Brad Clitt
10 mei 2017, 20:11
Nee, Lisa was er niet.

Ben al een tweetal uurtjes terug, heb 2 keer gekamerd en wel met Bulgaarse Vanessa en met Mikhaela.
Heb ook met een illuster forumlid bijgepraat die vandaag echter anoniem wil blijven.
Ook kennisgemaakt met Lyn, afkomstig van Sixsens, het bevalt haar hier beter maar ze heeft nog wat moeite met het feit dat ze hier bijna niemand kent (maw nog geen klantenbestand heeft kunnen opbouwen), waarop ik zei dat ze iig vandaag met een notoir YY-ganger heeft kennisgemaakt.
Voor de fans van Roemeense Maya (waaronder ondergetekende) heb ik mogelijkerwijs slecht nieuws, volgens de blonde Theke werkt ze niet meer in YY. Bij navraag aan een bevriende dame (zal haar naam niet noemen) zou er vorige week iets zijn voorgevallen (wat precies zal ik hier ook niet vermelden), waardoor Maya dus niet meer welkom is. Of dit überhaupt de waarheid is weet ik niet 100% zeker, want de dames fantaseren soms ook maar wat. Het kan dus ook zijn dat ze uit eigen beweging niet meer naar de club komt en of ze nu in een andere club werkt weet ik niet.
Zelf heb ik inzake een zekere dame ook wat vraagjes her en der gesteld, een aantal dingen zijn me nu duidelijk geworden en de kans op een vervolg van de soap is redelijk groot, maar hoe en wanneer precies het verdergaat is nog steeds onduidelijk, ik zie het wel.

Nog wat andere dames uit de line-up: Elisa, Graciella, Stephanie, Annelies, Daria, Cila, Crystal, Claudia, Jennifer, Lucia, Melanie (Lit), Carina, Mia, Mara (die andere dus), Elly, Pia, Megi, Cleo (D, na 2 jaar weer voorzichtig begonnen), Mirella, Ariana, Roemeense Vanessa, Daniella en Alicia.

Opvallende afwezigen waren Elvira en Dora, voor mij dan want ik heb ze het afgelopen jaar bijna altijd gezien, maar ja ze kunnen niet altijd werken natuurlijk.
Volgende week ben ik weer present, same day same time, maar of ik veel tijd heb om te kameren is een tweede want ik moet nu met twee forumleden bijpraten en/of kennismaken, tenminste als ze het redden om aanwezig te zijn. En als mijn iubita dan ook nog komt opdagen is het feest compleet...
Nee, ik verlang terug naar vroeger, gewoon 3 of 4 onbekende mokkels neuken en verder niks.

laplagne
11 mei 2017, 07:06
Zou je bijna Brad Clitt(hanger) gaan noemen, want gezien de teksten in de haakjes (..) weet je veel mee maar mag (en wil) je uit respect voor bepaalde dames niet alles op papier zetten. Dat valt zeer zeker te waarderen, want anders worden het hier roddelteksten. m.b.t. Dora die geniet volgens mij van een verblijf in haar geboorteland want de laatste keer had deze leuke krullenbol dat tegen mij verteld.

Brad Clitt
11 mei 2017, 12:00
@ laplagne

Valt best mee wat ik weet, maar het is hier inderdaad geen roddelrubriek. Ik weet er het fijne niet vanaf, mede doordat die bevriende dame zich niet zo goed kan uiten in het Engels (en mede daardoor wil ik niet dat andere beren haar gaan uitvragen, misschien krijgt de club hier ook lucht van en kan zij ook op het matje komen, beetje vergezocht waarschijnlijk maar er zijn wel vreemdere zaken gebeurd in saunaclubland). Ik heb wel een idee wat er gebeurd is, maar dus niet wie nu precies de schuldige is. En ik ga ook niet aan de Theke vragen, nou meid vertel nu maar eens aan Brad hoe en wat en ik weet voor 100% zeker dat ze dan aan mij zou zeggen dat me dat niet aangaat.

Over wat ik wel of niet hier schrijf beslis ik nog overigens zelf, maar er zijn inderdaad dames die vragen om wat terughoudend te zijn in wat ik schrijf voor zover ze natuurlijk weten dat ik een forumlid ben. Echter één dame (1 keer raden wie) heeft me na een tijdje een schrijfverbod opgelegd, dat ik een leuke dag met haar had is al eigenlijk te veel. Ze voelt zich ivm haar thuissituatie gewoon niet op haar gemak dat er over haar geschreven wordt (ook al heb ik haar naam nooit vermeld) en wie ben ik om haar dat gevoel te geven. Het is me vantevoren trouwens ook aangeraden door een zéér hooggeplaatst persoon in de forumhierarchie om er maar helemaal niks over te zeggen/schrijven en heb er inmiddels spijt van dat ik zijn raad in de wind heb geslagen.
Het is niet dat ik haar voor mezelf wil houden of jullie leuke verhaaltjes wil onthouden, maar ze wil geen ongewenste aandacht van welke kant dan ook en eerlijk gezegd ik nu ook, maar ja, dat had ik dan eerder moeten bedenken. Nu maar zien óf en hoe het verdergaat, maar dat hou ik maar beter voor mezelf vanaf nu, heb m'n lesje wel geleerd.

John mc Snek
11 mei 2017, 14:56
@bc: Elvira was er dinsdag ook al niet ...

goolfy69
12 mei 2017, 09:27
Lisa nog gespot? Zou ze er morgen zijn? Thks

popey01
12 mei 2017, 12:49
Zaterdag is ze er,je moet dan wel voor 17 er zijn want vanaf deze tijd heb ik ze al geboekt

goolfy69
12 mei 2017, 13:34
@popey1, als ik morgen zou geraken, dan ben ik er tussen 13 en 18u.

Clubganger75
13 mei 2017, 21:01
Een uurtje geleden binnen gewandeld in roermond. Valt mee met de drukte,het druppelt langzaam aan binnen. Net kennis gemaakt met een mooie Belgische blonde dame met verschillende plakplaatjes op haar lekkere lichaam. Ze was een beetje zenuwachtig, aller eerste keer in een saunaclub in België massagesalons gewerkt.

goolfy69
14 mei 2017, 12:19
Meer info over Belgische dame, paspoortje? Thks

yylover
17 mei 2017, 16:47
Het lijkt wel een zaterdag. Hele terras en rondom zwembad is alles vol.
Gezellig gekletst met BC, John MC Snek en Memee Moo.
Line up is niet zo geweldig maar mijn dag is al goed gemaakt door Elisa, overigens met dank aan Elvira

de duisburg spesjalist
17 mei 2017, 16:53
Het lijkt wel een zaterdag. Hele terras en rondom zwembad is alles vol.
Gezellig gekletst met BC, John MC Snek en Memee Moo.
Line up is niet zo geweldig maar mijn dag is al goed gemaakt door Elisa, overigens met dank aan Elvira

ik was kort bij ying yang vandaag en ook nog is om 12 klaar met werk ik heb getwijfeld om een dagje naar ying yang te gaan ik sta sterk in me schoenen en lig leker aan het zwembad thuis met de buurvrouw :biggrin:

yylover
17 mei 2017, 16:56
Nieuw!! Een gedeelte van het terras is nu vrij gemaakt en toegevoegd aan restaurant.

Eddy_V
17 mei 2017, 17:28
Nieuw!! Een gedeelte van het terras is nu vrij gemaakt en toegevoegd aan restaurant.
Te vaak vreemd gegaan yylover?! De hoekbank staat nu rechts van het zwembad waar het opslagblokhutje voorheen staat.
En dat is een mooie plaats om te chillen.

Groeten vanuit een eveneens zonovergoten Lemiers met 30 graden en waar de strandbal het feest in het zwembad weer compleet maakte.
(dat zie ik in YY nog niet zo snel gebeuren)

Brad Clitt
17 mei 2017, 19:54
Ben net weer terug, het was inderdaad gezellig met de heren en na een tijdje kwam een mooie, sexy dame naar me toe, vanaf nu heb ik dus weer een schrijfverbod...en naar m'n vakantiegeld kan ik ook fluiten. ;)
Ze is dus weer terug en met haar heb ik m'n enige kamer gemaakt, heb een fantastische anderhalf uur gehad. Ervoor, tijdens en erna flink bijgepraat, alles is me nu duidelijk maar ik heb haar gezegd dat haar communicatie naar mij toe in het vervolg beter moet. Maar ze had gegronde redenen hiervoor en alles in haar prive is nu weer in orde.
Het was, is en blijft een schat van een meid en ik geniet met volle teugen van haar.

Normaal volgt nu de line-up, maar daar heb ik niet zo'n aandacht meer voor gehad na een uur of drie.
Vooruit dan maar: Jessica (echt wel hoor), Pia, Bia, Mikhaela, Annelies, Jennifer 1 en 2, Claudia, Lucia, Vanessa, Niki, Elisa, Stefanie, Arania, Graciella, Elvira, Melanie (Lit), Anni, Crystal, Antonia, Mia, Cleo, Lyn, Daniella, Micha en nog wat dames die ik niet ken of me niet meer herinner nu.

Nee, dat had ik niet gedacht dat vandaag zo zou verlopen, wederom een heel grote verrassing voor me, mooie dag was het.

rob45
17 mei 2017, 20:12
Groeten vanuit een eveneens zonovergoten Lemiers met 30 graden en waar de strandbal het feest in het zwembad weer compleet maakte.

In YY gebeuren andere dingen die het (seks) feest compleet maken.
Maar ik moet schoorvoetend toegeven...een strandbal heb ik er idd nog nooit gezien. 😎

Eddy_V
17 mei 2017, 20:20
In YY gebeuren andere dingen die het (seks) feest compleet maken.Maar ik moet schoorvoetend toegeven...een strandbal heb ik er idd nog nooit gezien. En droogneuken in het zwembad krijgt hier in Lemiers ook een hele andere dimensie :biggrin:zo heeft ieder plek z'n gebrek ;) en zal YY in juni weer aan de beurt komen. Hoewel met al die leuke dingen die Sixsens in de zomermaanden gaat organiseren wordt het nog een lastige keuze!

cula
17 mei 2017, 20:49
Brad, denk aan wat je tegen mij gezegd hebt he :)
En denk aan wat ik jou verteld heb...

Brad Clitt
17 mei 2017, 21:13
Geen zorgen, zo bont als voorheen zal ik het niet maken, heb haar dat ook gezegd en ze heeft er geen probleem mee, ze kent mijn financiele verhoudingen.
Maar ik maak er geen geheim van dat ik nog steeds zéér op haar gesteld ben en wat ik vandaag heb meegemaakt is dat nog steeds wederzijds. Het is gewoon fijn om bij haar te zijn, zowel op als buiten de kamer, altijd vriendelijk, goede zin, humor en een mooie lach. We kunnen gewoon goed met elkaar opschieten en daar moet ik het proberen bij te houden en ik denk dat me dit wel gaat lukken. Ga in ieder geval deze week niet meer. ;)

En for the record, haar redenen voor de radiostilte waren echt gegrond, ik twijfel daar niet aan. Ik heb haar wel laten weten dat ik haar vertrek met de noorderzon niet kon waarderen en daar heeft ze ook excuses voor gemaakt en daarmee is voor mij de kous af.

rob45
17 mei 2017, 21:14
Brad, denk aan wat je tegen mij gezegd hebt he :)
En denk aan wat ik jou verteld heb...

Haha...Brad heeft moeite met denken nu...

(Hij volgt zijn gevoel...) ☺

Update
En zo te lezen lukt dat steeds beter...

Brad Clitt
17 mei 2017, 21:26
@ rob45

Ja, ik geef toe dat ik mijn hoofd op hol heb laten brengen, maar ter verdediging van haar, dat lag vooral aan mezelf gezien mijn voorgeschiedenis met het andere geslacht.
Grote kans dat ik haar aandacht verwisseld heb met liefde, maar ik kan het nu beter plaatsen en er ook mee omgaan.
Ter verdediging van mij, het is verdomd moeilijk om helder te blijven denken bij zo'n dame, moet mij weer overkomen... ;)

rob45
17 mei 2017, 22:05
@ rob45
Ter verdediging van mij, het is verdomd moeilijk om helder te blijven denken bij zo'n dame, moet mij weer overkomen... ;)

Je hoeft niks te verdedigen Brad....
Het kan de beste overkomen inclusief mijzelf. Nog sterker ....het is al heel veel ijsberen overkomen...
Dont worry... .het zal je sterker maken

Meme Moo
17 mei 2017, 22:23
Met Brad zit het wel goed. Die had een ijzersterke zelfbeheersing vandaag (iig het eerste half uur). ;)

Geniet ervan Brad! Volgens mij weet je heel goed waar je aan toe bent en hoever je zelf bereid bent daarin te gaan!

Nulnulzeseneenhalf
17 mei 2017, 23:35
Te vaak vreemd gegaan yylover?! De hoekbank staat nu rechts van het zwembad waar het opslagblokhutje voorheen staat.
En dat is een mooie plaats om te chillen.

Ik denk dat je in Lemiers teveel door je waterratje bent gesopt. Is begrijpelijk hoor dus wordt je ook niet kwalijk genomen. Die hoekbank waar jij het over hebt stond tegen de wellness aan en is inderdaad een beetje lager en verder van het terras af neer gezet. En op die plaats zijn een berg stoelen en tafels neer gezet. Het restaurant ligt helemaal aan de andere kant van het terras. En als ik het goed begrijp kun je dus nu ook buiten gaan zitten om te eten. Maar dat laatste zal ik wel controleren als ik weer eens zelf in het sprookjesbos beland.

Meme Moo
17 mei 2017, 23:44
... Het restaurant ligt helemaal aan de andere kant van het terras. En als ik het goed begrijp kun je dus nu ook buiten gaan zitten om te eten. Maar dat laatste zal ik wel controleren als ik weer eens zelf in het sprookjesbos beland.

Klopt; vandaag was een deel van het terras alleen bereikbaar vanuit het restaurant om buiten te kunnen eten!

sti6
18 mei 2017, 12:22
Al een hele hoop dames aanwezig en maar wijzigen beren
Enkele namen elvira Lisa D Mirella R Nadia N Antonina R shara D Nikki Clara D

En nog een 20 tal dames

STI6

sti6
18 mei 2017, 13:50
Mijne te do list geraakt overvol nu de volledige Duitse delegatie aanwezig is en ook nog enkele andere topper

Lang geleden dat de line up zo goed was het is dan ook 10 dagen geleden dat in YY was

Oude liefde roest niet

Sti6

Sti6

goolfy69
18 mei 2017, 13:51
benieuwd of Lisa en Nadia er zaterdag zullen zijn ?

laplagne
19 mei 2017, 08:46
Over routiniers gesproken. Hoor net van een collega bergbewoner dat de Poolse routiniers Megi en Alicja weer voor een weekje in Yin Yang zijn gesignaleerd. Toegeven het duo valt in de categorie MILF, maar zij laten je wel genieten op de kamer en daar gaat het toch om.

Brad Clitt
19 mei 2017, 11:32
Ik heb het duo ook gezien en op een gegeven moment liep Alicja langs het tafeltje waar ik en nog drie andere viespeuken zaten.
Nou, we kregen alle vier toch flinke jeuk ergens daaronder, nondeju wat een lekker wijf. Het had niet veel gescheeld of ik was achter haar aan gelopen, echter achteraf gezien was het maar goed dat ik bleef zitten...

sti6
19 mei 2017, 14:02
Zijn het die twee dames de ene top less en de andere met bril

Cheers

STI6
Ik heb het duo ook gezien en op een gegeven moment liep Alicja langs het tafeltje waar ik en nog drie andere viespeuken zaten.
Nou, we kregen alle vier toch flinke jeuk ergens daaronder, nondeju wat een lekker wijf. Het had niet veel gescheeld of ik was achter haar aan gelopen, echter achteraf gezien was het maar goed dat ik bleef zitten...

Brad Clitt
19 mei 2017, 14:34
Ja, die topless dame is Alicja (woensdag had ze roze lingerie aan).

goolfy69
21 mei 2017, 21:36
Gisteren een uitstapje naar ying yang, aangekomen rond 14u.
Vorige keer leuke babbel gehad met Duitse sportbabe Lisa, dus kamergang gisteren kon niet ontbreken.
Werd uiteindelijk 2u met haar in jaccuzi kamer, super sessie!
Na nog wat wandelen en eten en babbelen hier en daar met oa nl Nadia, nog een kamergang met Duitse Valentina, mooi bruin, lang zwart haar en natuurlijke d-cup, leuke sessie, helaas niet vingeren, was haar eerste dag, een tijd geleden in GT gewerkt, hhg 95%.
Conclusie:
Leuke dag
Goede kamersessies
Eten was goed
Valt mij op meer en meer Duitse dvps.
Kijk al uit naar een volgende uitstap naar ying yang
Ps vanaf 19u wachttijden, was voor mij tijd om te vertrekken, dus geen probleem!

John mc Snek
23 mei 2017, 16:22
Live from yy: geen bamiblokken maar kroketten, misschien heeft bc morgen meer geluk.

Noviteiten :

Voor de fans : Jolanda is weer terug na een break...

Brad Clitt
23 mei 2017, 16:53
geen bamiblokken maar kroketten, misschien heeft bc morgen meer geluk.

Mag ik dan die van jou verorberen. :biggrin:

Ronald11
25 mei 2017, 11:37
Liggen de dames al naakt bij het zwembad?

Brad Clitt
25 mei 2017, 11:45
Denk dat het nu nog wat te vroeg en te fris is voor de meeste dames, het is pas 18 graden.

yylover
25 mei 2017, 15:55
Toch een paar dames vandaag naakt aan het zwembad :)

Brad Clitt
25 mei 2017, 16:27
@ yylover

Is het drukker dan normaal wat betreft beren ?

yylover
25 mei 2017, 16:39
Yep. Aanzienlijk druk, ook wachttijden.

cula
25 mei 2017, 17:49
Wat namen van dames?

s1
25 mei 2017, 19:04
Weet iemand of roemeense kathy aanwezig is dit weekend?

Eddy_V
25 mei 2017, 21:46
Wat namen van dames?
Als jij dat nou graag wil, bij deze: Truus, Mientje, Saartje en Roos

Brad Clitt
26 mei 2017, 12:07
Roos heb ik afgelopen woensdag inderdaad geneukt, dat ze de Engelse variant als clubnaam (Rose dus) heeft gekozen is maar een detail.

Brad Clitt
26 mei 2017, 14:13
Zo, ben er weer! Zo op het eerste gezicht de usual suspects, Dora is weer terug. Best druk met beren, voor nu even wachten op mijn echtgenote.

VAZKOR
26 mei 2017, 14:25
Na een lange nacht in Magnum nu in yinyang geraakt. Heb de nieuwigheden al aanschouwd, mooi. Wellness ruimte is loeiheet. Line-up nog niet op sterkte doch opties aanwezig. Nu maar mn verlaat ontbijt nemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Brad Clitt
26 mei 2017, 17:00
Zonet terug van een kamertje met m'n iubita, er zijn flinke wachttijden ondanks dat ook de nieuwe kamertjes in gebruik zijn. Mijn liefje was aangenaam verrast met mijn aanwezigheid, kon ze echt waarderen. Zal straks nog een keer met haar gaan. Tijdens het wachten kwamen we op het onderwerp vakantie uit, tzt zit er misschien een gezamenlijke vakantie in, zij ziet dit wel zitten. Maar dit is nog verre toekomstmuziek en de details moeten we nog uitwerken.

laplagne
26 mei 2017, 20:19
Let op want ik heb inmiddels de nodige ervaringsdeskundigen gesproken: elk reisje heeft zo zijn prijsje .....

Brad Clitt
26 mei 2017, 20:41
Ik let wel op hoor, ik heb haar een voorstel gedaan en zij staat er niet afkerig tegenover, maar zoals gezegd dat is iets voor volgend voorjaar, als we dan nog zo'n goed contact hebben...
Het tweede kamertje heb ik overigens met Lucia gedaan, mijn iubita had een klant die langer van haar wilde genieten dan gepland. Heeft ze overigens keurig aan me gemeld tijdens het kamertje, waarop ik een ander favorietje kon schaken. Ben niet teleurgesteld of zo, gebeurt nu eenmaal in die drukte en volgende week ga ik toch weer. Vind het wel leuk voor haar dat ze genoeg klandizie heeft, want bottom line is ze er voor het geld. Heb gelukkig wel nog afscheid kunnen nemen en zoals altijd was dit zéér hartelijk.
Het was een leuk dagje met de dames, maar ik vond het eigenlijk wat te druk met beren, ik heb het graag wat rustiger. En die warmte kan me ook gestolen worden, maar ja dat wist ik vantevoren.

rob45
26 mei 2017, 20:45
Let op want ik heb inmiddels de nodige ervaringsdeskundigen gesproken: elk reisje heeft zo zijn prijsje .....

Goede afspraken maken en laat het in ieder geval contractueel vastleggen. ☺
Hopelijk word de droom dan werkelijkheid.

VAZKOR
26 mei 2017, 21:42
Intussen al gekamerd met Selana, een latina van de Dominicaanse Republiek, na lang de voor mij eerder mager aandoende line-up te aanschouwen.

Aangenaam chillen aan zwembad, zwemmen en wellnessen (geen sauna), conversaties voeren met andere beren en 1 goede kamergang: het is me voldoende...tot Mona LR) voor me stond en een 2de kamertje is te voorzien. Nu hapje eten straks. BC heb jouw en je iubi nog niet ontmoet. Be careful maar geniet met volle teugen met wat je onderneemt met een dvp.

MrDB
26 mei 2017, 21:56
Hoe was zij op de kamer?

Brad Clitt
26 mei 2017, 21:56
@ rob45

Dat zou inderdaad héél mooi wezen, maar zover is het nog lang niet, in ieder geval weet ik nu dat zij er open voor staat.
Contractueel vastleggen, poeh is dat echt nodig, in principe gaan we dan als vrienden, reisgenoten om gewoon lol te hebben, niet om te rollebollen zeg maar.
En of zij voor rollebollen dan óók openstaat weet ik nog niet, maar haar kennende zal er dan gewoon betaald moeten worden hiervoor. Ik betaal gewoon de kosten van haar vlucht en het verblijf, maar geen vergoeding voor haar gezelschap. Maar zoals gezegd, het duurt nog een klein jaar, als het al gebeurt.
In ieder geval gaan we over een paar weekjes wel al een beetje oefenen, dan gaan we een leuke dagtrip maken. Lekker met m'n bolide gaan cruisen in het Mergelland, ergens een ijsje eten en afsluitend op restaurant. Kunnen we zien of we het een hele dag met elkaar kunnen uithouden, volgens haar moet dat geen probleem zijn.
En met zulke dingen ben ik op dit moment al héél blij, gewoon met een leuke dame leuke dingen ondernemen, had ik een tijdje terug niet van durven dromen.

Brad Clitt
26 mei 2017, 22:07
BC heb jouw en je iubi nog niet ontmoet. Be careful maar geniet met volle teugen met wat je onderneemt met een dvp.

Mij zul je niet meer ontmoeten, ben even voor 20 uur vertrokken.
En ik beloof je dat ik voorzichtig zal zijn met haar, maar mijn gevoel zegt me dat haar leuke omgang met mij niet gespeeld is, het wordt zelfs steeds leuker.
Ik weet hoe zij over mij en haar denkt en ik heb daar vrede mee, we zijn gewoon maatjes geworden die uitzonderlijk goed met elkaar kunnen opschieten.

VAZKOR
26 mei 2017, 23:06
Sessie met Selena was uitstekend momenteel beste van het weekend.

sofaking
27 mei 2017, 22:18
Zonet terug van een kamertje met m'n iubita, er zijn flinke wachttijden ondanks dat ook de nieuwe kamertjes in gebruik zijn. Mijn liefje was aangenaam verrast met mijn aanwezigheid, kon ze echt waarderen. Zal straks nog een keer met haar gaan. Tijdens het wachten kwamen we op het onderwerp vakantie uit, tzt zit er misschien een gezamenlijke vakantie in, zij ziet dit wel zitten. Maar dit is nog verre toekomstmuziek en de details moeten we nog uitwerken.

Vakantie is volgens mij een goeie stresstest voor vriendschappen. Dagenlang tesamen "iets gaan doen", maar de één wil liefst ter plaatse op het strand liggen en alcohol zuipen, en de andere wil wat trekken naar dit en dat in de buurt, en nog een ander wil een auto huren en verder rondreizen. Dat is al een goeie manier om in de praktijk uit te vinden hoe compatibel jullie zijn, IMO, en hoe goed compromissen kunnen gesloten worden.

Patjax
29 mei 2017, 13:58
Volgens Snoop Dog die theke van dienst speelt zijn er nu 32 dames. Al gespot Amalia, Bianca (Ro), Elvira, Isabella, Mirella, Nadia (Ro) en Roxana. Dames plonsen lustig in zwembad. YY is vandaag grotendeels FKK. Ook Aloewe is inmiddels gearriveerd. Eerst eten en dan zien we wel wat de dag brengt

Nulnulzeseneenhalf
29 mei 2017, 14:49
Volgens Snoop Dog die theke van dienst speelt zijn er nu 32 dames. Al gespot Amalia, Bianca (Ro), Elvira, Isabella, Mirella, Nadia (Ro) en Roxana. Dames plonsen lustig in zwembad. YY is vandaag grotendeels FKK. Ook Aloewe is inmiddels gearriveerd. Eerst eten en dan zien we wel wat de dag brengt
Vertel effe aan Elvira dat ik haar gisteren bedrogen heb. Scheelt mij de volgende keer al een uitleg, kunnen we gelijk door naar het straffen.

MrDB
29 mei 2017, 15:32

Patajax, kan jij eens aan Bianca vragen hoe lang ze nog blijft? Ik ga aankomende zaterdag naar YinYang en wil graag met haar kameren. Alvast bedankt!

Patjax
29 mei 2017, 16:01
Vertel effe aan Elvira dat ik haar gisteren bedrogen heb. Scheelt mij de volgende keer al een uitleg, kunnen we gelijk door naar het straffen.

Ik krijg vandaag de silent treatment ;)

@MrDB bedoel jij de zwartharige met de vele tattoo's?

MrDB
29 mei 2017, 16:13
Nee, ik bedoel de slanke blondine. Bedoel jij wel de zwartharige met vele tattoo's?

yylover
29 mei 2017, 16:29
Toch weer in yy beland. En gelukkig al een uitstekend uurtje met elisa. Inmiddels ook al met optie voor vanavond gesproken. Veel dames hangen rond het zwembad en doen het rustig aan

Nulnulzeseneenhalf
29 mei 2017, 18:12
Ik krijg vandaag de silent treatment ;)

En jij vraagt je nog af hoe dat komt?

Patjax
30 mei 2017, 01:15
Begeleid door de bliksem thuis aangekomen. Het was heerlijk vertoeven in het Sprookjesbos. Water van het zwembad was zeer aangenaam wat er voor zorgde dat ook de dames er veelvuldig gebruik van maakten. De meesten in hun naakte glorie waardoor het een FKK gevoel gaf. Grotendeels van de dag was er een vrouwenoverschot. Het warme weer hield de kiloknallers op stal, dus de LU was voor mij meer dan voortreffelijk. Enigste nadeel was dat de temperatuur niet echt uitnodigde om te kameren. Er liep een klein brutaal zigeunertje rond die ook de naam Vanessa heeft aangenomen. Een echte guilty pleasure (de kleinere iets mooiere Roemeense variant van Andrea2 uit SixSens. Pas in de avonduren werden de dames iets actiever en kwamen er links en rechts verzoekjes tot een intiem samenzijn. Aloewe presteerde het weer om juist die dame te kiezen die helaas voor hem wederom een vreemde kamer opleverde. Ik had me er al bij neergelegd om voor het eerst een dagje clubben kamerloos af te sluiten. Dit was echter buiten Maria gerekend. Ik werd letterlijk door haar de kamer opgesleurd. Het werd een pure porno sessie met SM-trekjes. Echt een dame voor de liefhebbers van het ruigere werk. Normaal niet zo mijn ding, maar ze kreeg me zover om er helemaal in mee te gaan. Gaat zeker nog een vervolg krijgen.
Aloewe en ik hebben nog rustig op het terras nagepraat en rond 0.15 YY zeer tevreden verlaten. Een volledig verslag in wat voor variant volgt later.

@Nulnulzesenhalf. Ik kan wel 101 redenen bedenken, maar was veel te warm om mij erover druk te maken.;)

Brad Clitt
7 juni 2017, 09:57
Niet echt live vanuit de club (is natuurlijk nog dicht ;)) maar op zo'n hemelsbreed 20 km naar het zuiden, het weer zit wat tegen maar dat zou naarmate de dag vordert beter moeten worden hier, maar echt terrasjesweer zal het niet worden vooral door de harde wind (tegen de avond wel minder), echter wel droog en zo'n 18 graden. In ieder geval heb ik er flinke zin in en zal over zo'n drie uurtjes inchecken en dan maar zien hoe alles zich ontvouwt.

tjapko
7 juni 2017, 10:27
Ik twijfel nog of ik vandaag een bezoekje doe, heb nog veel andere dingen te doen. Als iemand zo vriendelijk wil zijn om even de line up te vermelden en of Dominicaanse Bianka aanwezig is dan ben ik wellicht toch nog over te halen om YY met een bezoekje te vereren, is ook maar 30 minuten rijden. Alvast bedankt.

Brad Clitt
7 juni 2017, 13:38
Volgens de Theke is Bianka uit de Dominicaanse Republiek aanwezig!

tjapko
7 juni 2017, 14:03
Het wordt geen YY vandaag helaas. Ik kreeg net een appje van een dame die al lang op mijn verlanglijstje staat dat ze vandaag bij mij kan langskomen. Dus het wordt een stoeipartijtje bij mij thuis. Toch bedankt voor het vragen Brad.

cula
7 juni 2017, 14:35
Rest vd line up zijn the usual suspects?

Brad Clitt
7 juni 2017, 18:06
Ja, de usual suspects plus toch wel enkele interessante opties die normaal niet aanwezig zijn. Een lekkere blondine in een catsuit, Poolse Sylvia, Carmen en Corina zijn terug. In ieder geval genoeg keus en voor elk wat wils. Op dit moment niet zo druk met mannen, er wordt niet veel gekamerd nu. De bende is ook hier, heb de Banaan ontmoet en jullie zullen het niet geloven, het bier is nog niet op. Ikzelf loop met een witte slinger rond, gekregen van mijn vrouw die ook in het wit ronddartelt. We gaan voor de eerste prijs in de categorie best dressed couple. De eerste stoeipartij met haar heb ik een uurtje geleden met succes afgerond. Eens kijken wat de avond brengt...

Brad Clitt
7 juni 2017, 21:55
Zo, Brad houdt het voor gezien, was een leuke en tamelijk rustige party met een redelijk damesoverschot. Nog een kamertje gemaakt met iubita en daarna was de pijp leeg. Ze was blij dat ik toch op de party verscheen, zulke dagen zijn ook niet zo haar ding en zo had ze wat steun aan me. Het komt niet vaak voor, maar ik heb nog geld over. Wanneer ik weer ga, weet ik nog niet, het zou zomaar kunnen dat ik een weekje oversla...

Brad Clitt
8 juni 2017, 00:12
Zo, ik ben al ruim anderhalf uur thuis en nog even wat algemeenheden, heb vandaag weer met een hoop beren kennisgemaakt, zowel forumleden als niet-forumleden al dan niet schrijvend. Ik kende hen al van gezicht en andersom ook, maar nu heb ik er een naam bij. Ik weet het niet zeker, maar ik denk ook met de Slager kennisgemaakt te hebben.
De DJ van dienst had best een goede mix van clubhits en wat meer hardcore boem-boem gedreun (of zoiets), het eten en drinken was goed verzorgd (vandaag werden er geregeld shots met rum geserveerd, die van mij heb ik maar aan de Banaan gegeven...). Op het laatst werd er toch weer goed gekamerd, maar geen wachttijden en de nieuwe kamertjes bleven dus de hele dag buiten gebruik. Hoewel er genoeg opties voor me rondliepen heb ik me niet laten verleiden tot een andere dame, ondanks advies van de Partycrasher en zelfs mijn echtgenote om dit toch maar te doen. Poolse Sylvia was wel een serieuze optie, maar door verkeerde timing ging dit niet door en van die stoeipoes in haar catsuit (duitse, ex-GT en ex-LR, naam weet ik niet) kreeg ik het ook best warm. Tja, ik heb nu 20 kamertjes met haar gemaakt en het is nog steeds héél leuk met haar, maar ik merk dat het toch eigenlijk te veel van het goede is. Maar eigenlijk ben ik wel toe aan een clubpauze en ik overweeg dus serieus om zoals eerder gezegd volgende week maar niet te gaan. Op de valreep kwam ik haar nog tegen bij de lockers en heb haar dit ook gezegd, wat ze overigens goed opnam en ook wel kon begrijpen, ze merkte al aan me dat het een sleur begon te worden (met haar en ook het clubben in het algemeen). Maar goed, dit was mijn 50e bezoekje aan YY en misschien wel een mooi moment om even afstand te nemen van alles. Ik moest haar wel beloven om contact te houden en dat doe ik graag natuurlijk, het blijft een schat van een meid en we zijn echt close geworden, maar dus toch even pas op de plaats. Dat dit van mij uitgaat had ik ook niet verwacht en is dan ook enigszins verrassend, zeker gezien het feit dat zij nu best enthousiast is over onze vriendschap. De echte reden voor mij is natuurlijk het geld, zij blijft zoals het er nu naar uitziet bijna de hele zomer en dat kan ik echt niet meer verantwoorden om elke week een flink bedrag uit te geven, maar dat weet zij in feite ook wel.
Als ik zin heb zal ik een dezer dagen wel een leuk verslagje schrijven inclusief videoclips en emoticons. Maar nu ga ik slapen, ben moe van het neuken...

pret
8 juni 2017, 08:06
Brad, revalideren kost hooguit 3 dagen. Daarna begint het weer te prikkelen. :biggrin:

Eddy_V
8 juni 2017, 08:19
Brad, revalideren kost hooguit 3 dagen. Daarna begint het weer te prikkelen. :biggrin:
En jij kan het weten ;)
Mag jij eigenlijk wel na zonsopgang een dvp-forum bezoeken ??!!

pret
8 juni 2017, 17:42
En jij kan het weten ;)
Mag jij eigenlijk wel na zonsopgang een dvp-forum bezoeken ??!!

Oeps dat wordt branden in de hel. :tongue:

manke nelis
10 juni 2017, 13:06
Wie gaat morgen (zondag) Ik ben de eikel die er rondloopt met de opgerolde mouwen, give me a sign, See ya

manke nelis
10 juni 2017, 13:08
50ste?

Ik al vlot over het 150ste... go on :-)

gignnl
11 juni 2017, 16:45
Ivm het lekkere weer het reisdoel van Kaarst maar eens verplaatst naar Roermond.Met het warme weer heeft YY met het prachtige terras en ligweide toch wel een streepje voor.
Was al redelijk druk,stonden met 7 man tegelijk bij de poort,maar intake was snel geregeld.Omgekleed en naar het restaurant voor het ontbijt,onderweg al diverse opties gesignaleerd.
Ontbijt was uiteraard goed,de brunch lag er al maar de kok maakte zonder problemen nog wat eitjes.Aangesterkt en met een bakkie lekker buiten gaan zitten,diverse veelplegers bleken aanwezig.
Bij een groep veelplegers zat een leuke blonde dame met wat interessante tattoos.Echter toen ze omdraaide
En ik zag wie het was gingen mijn gedachten naar GT 2005-2009 "de gouden jaren".De dame bleek Jessica aka de "spermapolizei".Denk dat ik met haar de meeste kamers in GT heb gemaakt.
Na haar carriere als thekefrau heeft ze lange tijd in Magnum vertoefd maar gedreven door 1 juli heeft ze nu ook haar heil gezocht in YY.
Was leuk om haar na zoveel tijd weer te zien.Haar voor het eerst geketst toen ze pas 21 was,nu is hef een lekkere Milf geworden:betrunken:
Uiteraard naar de kamer en haar service is nog steeds top.
Heerlijk tongzoenen en nadat kleine Gign op oorlogssterkte was en ingepakt haar kringspier wat gaan oprekken.Toch maar af laten maken met een ft.
Lekker bijgekletst over elkaars levens en toen voor de tweede ronde.
Sex met haar voelt gewoon vertrouwd,je kent elkaar wel na zo n lange tijd.
Inmiddels is het goed druk hier en word er prima gekamerd,maar amper wachttijden.
Ga nu maar scouten voor de tweede ronde,damesaanbod is goed dat vind zelfs Beron.

Big30
11 juni 2017, 16:55
@gignnl, zal deze Jessica betreffen denk ik.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11308-Lena-(Duitse)-ex-GT-Jessica&highlight=Jessica

Bij YY staat ook nog een Jessica.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40246-Jessika-(Duitse)&highlight=Jessica

gignnl
11 juni 2017, 18:51
Idd de bovenste

MrDB
14 juni 2017, 10:46
Onderweg naar het sprookjesbos! Zal in de loop van de dag wel de line-up posten.

sti6
14 juni 2017, 12:31
Zeer rustig vandaag overschot aan dames en de beren zijn niet erg active
Elvira en haar benden zijn aanwezige en nog enkel andere dames
Als het zo blijft wordt het deze avond LR

Sti6

MrDB
14 juni 2017, 14:24
Het is inderdaad zeer rustig, ik schat zo'n 30 dames. Ik hen niet geweldig met namen maar ik heb de volgende dames gespot: Anka, Annelies, Mikhaela, Bia, Nikkie, Selena, Alicia.

Brad Clitt
14 juni 2017, 16:14
Op onverklaarbare wijze toch weer in de club verzeild geraakt (UFO's ?) en het is inderdaad slappe hap. Al snel na binnenkomst sti6 op het terras ontdekt en flink bijgepraat, want het was toch al ruim 2 maanden geleden. Anka en haar vriendin Nicole (Roe) zijn weer aanwezig, voor de rest geen schokkende dingen of het moet de terugkeer van ons aller nymfomaantje Mikhaela zijn. Ik heb zojuist een half uurtje gestoeid met Duitse Lina die ik nog ken van begin april. Leuke dame uit de Ruhrpott die van wanten weet. Nu zullen jullie denken, is Brad vreemd gegaan, nee want mijn iubita is ziek sinds een paar dagen en was 'vergeten' om me dit bijtijds te melden. Rendez-vous nu gepland voor vrijdag. Of ik nog een kamertje maak weet ik nog niet, tot nu toe is het een goedkoop dagje, ook wel eens lekker.

Brad Clitt
14 juni 2017, 19:43
Alweer een uurtje thuis, een 2e kamergang heb ik niet meer gemaakt. Ik heb wel kennisgemaakt met een big shot van het forum, nl. Picasso 1. Een heel aangenaam heerschap waarmee het goed praten is en die me bij de lockers vroeg of ik toevallig Brad was. Bij mijn vertrek gevraagd of ik mocht schrijven dat ie in YY was, gezien zijn aversie voor non-performante Roemse dames, maar dat was geen probleem. sti6 kwam er ook nog gezellig bij en heb de heren aan elkaar voorgesteld. Het werd naarmate de middag vorderde wat drukker en gezelliger en er kwamen ook wat knappere dames erbij, zoals Jessica (de jongere versie). Vrijdag ga ik dus op herhaling, tenminste als mijn iubita beter is, anders gewoon volgende woensdag. Het gaat weer redelijk met me, hopelijk word ik snel weer de oude.

PS: volgens mij is Tsjechische Christina ook aanwezig, voor de liefhebbers van service-kanonnen.

Picasso 1
14 juni 2017, 23:54
Het gaat weer redelijk met me, hopelijk word ik snel weer de oude.

PS: volgens mij is Tsjechische Christina ook aanwezig, voor de liefhebbers van service-kanonnen.

Niet de oude worden joh, anders begint het liedje weer helemaal van voren af aan. :smile2:

Servicekanon is trouwens die ene blonde met die lekkere kont die ik je aanwees, ze had een gele bikini. Kwam gesloopt de kamer uit.

Big30
15 juni 2017, 01:10
Alweer een uurtje thuis, een 2e kamergang heb ik niet meer gemaakt. Ik heb wel kennisgemaakt met een big shot van het forum, nl. Picasso 1. Een heel aangenaam heerschap waarmee het goed praten is en die me bij de lockers vroeg of ik toevallig Brad was. Bij mijn vertrek gevraagd of ik mocht schrijven dat ie in YY was, gezien zijn aversie voor non-performante Roemse dames, maar dat was geen probleem.

NB weet je zeker dat je P1 hebt ontmoet ;). Gelet op jouw beschrijving zou ik eerder denken aan mezelf :baeh:. Nou ja OK, in het echt valt ie wel mee hoor die P1;:biggrin:.
Wordt trouwens hoogtijd weer eens naar YY af te reizen blijft toch 1 vd mooiste clubs die ik ken. Oja ik zal een geheim verklappen, P1 is eigenlijk een zeer groot fan van Roemeense dames, hij spreekt vloeiend Roemeens en is een fan van Manele muziek.

Brad Clitt
15 juni 2017, 11:59
Oja ik zal een geheim verklappen, P1 is eigenlijk een zeer groot fan van Roemeense dames, hij spreekt vloeiend Roemeens en is een fan van Manele muziek.

Dat wist ik wel hoor, zo geilde hij behoorlijk op Mikhaela toen ik 'm haar aanwees, bij velen nou niet bekend staand om haar geweldige service, maar P1 houdt wel van een uitdaging denk ik zo. Heb 'm gezegd dat ze eigenlijk heel lief is, maar je moet eerst de gebruiksaanwijzing doornemen en dan heb je een goede aan haar (is één van mijn favorietjes c.q. stand-in voor mijn topfavoriete).

sti6
15 juni 2017, 12:09
Voor de 2de op rij voor YY gekozen maar in tegenstelling van gisteren een zwaar beten overschot max een 10 tal dames
Sti6

Brad Clitt
15 juni 2017, 12:23
Op zo'n zéér warme dag als vandaag is er altijd sprake van een berenoverschot en veel dames zitten liever ergens anders, zeker tot aan de avond.
Misschien dat het dan wat beter wordt met de line-up.
Overigens vandaag moet je het zonder me doen. ;)

gignnl
15 juni 2017, 14:45
Volgens J42 welke de huiskamer heeft ingeruild voor de kleedkamer:baeh:zijn er ca 35 dames excl wat er is kameren.

goolfy69
16 juni 2017, 07:33
Zou Duitse Lisa morgen aanwezig zijn? Thks

Jack42
16 juni 2017, 09:04
Voor de 2de op rij voor YY gekozen maar in tegenstelling van gisteren een zwaar beten overschot max een 10 tal dames
Sti6

Ik was er niet om 12 uur maar rond 14.30 uur waren er toch zeker 30- 35 dames op het terras, in de bar en het restaurant.

Volgens J42 welke de huiskamer heeft ingeruild voor de kleedkamer:baeh:

En ik ben niet de enige.

Brad Clitt
16 juni 2017, 14:24
Ben er weer!!! Op dit moment al redelijk wat dames, op enkele nieuwe snoetjes na the usual suspects. Nog geen bekende veelplegers kunnen ontdekken. In de Men's Lounge kunnen de liefhebbers van de 24 uur van Le Mans terecht, op dit moment ben ik echter de enige, maar binnenkort ga ik de 24 minuten van YinYang aanvangen (of een veelvoud) met een dame die zich weer beter gemeld heeft. Op dit moment is het niet echt druk, maar ook niet uitgestorven, eigenlijk dus een normale drukte.

cula
16 juni 2017, 14:42
Brad, tot hoe laat ben je van plan daar te blijven?

Brad Clitt
16 juni 2017, 14:44
Tot een uur of acht.

cula
16 juni 2017, 15:02
Dan ben ik zeer benieuwd of ik je ga herkennen danwel of een man met verliefde dame me gaan opvallen ��

pret
16 juni 2017, 17:07
Je clubpauze heeft niet lan geduurd Brad. :biggrin:

Brad Clitt
16 juni 2017, 17:21
Nee, mijn pauze duurde niet lang, maar mijn dagje is een beetje in het honderd gelopen, mijn iubita voelde zich vandaag weer niet goed, nadat ze gisteren wel gewerkt had. Ik maak me een beetje zorgen en gezegd dat ze toch maar naar de doktor moet (weet niet wat ze heeft, maar wel gevraagd in m'n sms). Anders bel ik haar straks gewoon op. Zojuist wel een uurtje met Mikhaela geweest, was leuk en goed, maar ik was er niet helemaal met mijn gedachten bij. Wat ik nu ga doen, weet ik effe niet.

Willem2
16 juni 2017, 17:33
... Wat ik nu ga doen, weet ik effe niet.

Nog even wat eten en dan ga je lekker naar huis. Kan je duitse Krimis kijken. Ook leuk :)

Brad Clitt
16 juni 2017, 17:48
Nee Willem, ik ga toch nog een kamertje maken. Heb haar zojuist aan de lijn gehad en ze heeft me gerustgesteld. Het is niks ernstig, maar ze heeft problemen met het wisselvallige weer hier, daar kan ze niet goed tegen (wist ik al). Maar goed, hopen maar dat het volgende week wel goed met haar gaat. Tot zover het laatste nieuws uit de ziekenboeg...

cula
16 juni 2017, 17:57
Dwz dat je volgende week weer van de partij bent Brad?
Let je wel op jezelf en he beurs....?

Brad Clitt
16 juni 2017, 18:23
Geen zorgen, jl. woensdag een goedkoop dagje gehad en nu ook minder dan gepland (incl. mijn nog te maken 2e kamergang).
En mijn iubita is geen golddigger, lol. Maar ik mis haar toch wel ondanks al mijn oude favorietjes die nu hun kans ruiken.

Brad Clitt
16 juni 2017, 20:36
Zojuist terug vanaf het slagveld, een zéér groot damesoverschot achterlatend, parking is opvallend leeg voor een vrijdagavond.
Heb met Roemeense Sandra nog een leuk en vruchtbaar uurtje meegemaakt en zodoende de club met een goed gevoel verlaten.
Ondanks de vele dames ontbeerde de club op het laatst (en ook de middag eigenlijk) de echte 'Stimmung', heb wel betere vrijdagavonden daar beleefd.
Weer aanwezig na een aantal dagen, weken afwezigheid zijn Cila, Lavinia en Christina. Poolse Sylvia en Megi en Duitse Lina waren ook weer aanwezig, Vita en Lisa niet gezien.

cula
17 juni 2017, 12:10
Uurtje wakker na een lange nacht in yy.
Het was inderdaad relatief rustig voor een vrijdagavond maar de pret was er niet minder om.
Wederom een topavondje gehad, moet bekennen geheel tegen mijn stijl in maar 1 kamer gedaan van een uurtje maar was met wat vrienden welke ik lange tijd niet meer gezien had en waar beter dan bij yy op het terras kun je wat bijpraten :)

Clubganger75
17 juni 2017, 18:58
Is nog rustig in roermond.Op de parkeerplaats wel veel buitenlandse kentekens. We zullen zien

sti6
17 juni 2017, 19:26
al
Zojuist terug vanaf het slagveld, een zéér groot damesoverschot achterlatend, parking is opvallend leeg voor een vrijdagavond.
Heb met Roemeense Sandra nog een leuk en vruchtbaar uurtje meegemaakt en zodoende de club met een goed gevoel verlaten.
Ondanks de vele dames ontbeerde de club op het laatst (en ook de middag eigenlijk) de echte 'Stimmung', heb wel betere vrijdagavonden daar beleefd.
Weer aanwezig na een aantal dagen, weken afwezigheid zijn Cila, Lavinia en Christina. Poolse Sylvia en Megi en Duitse Lina waren ook weer aanwezig, Vita en Lisa niet gezien.

Na 20:00 is duidelijke minder druk in de club zowel woensdag en donderdag dan normaal maar dit zal wel aan de ramadan liggen denk ik Vita was er wel beide dagen Lisa niet
ik ga zelf een kleine pauze inlassen het zal tot volgende week duren voor ik weer heb en terug krachten ben

STI6

Brad Clitt
17 juni 2017, 19:36
Tja, dat zeggen wel meer beren dat ze een kleine pauze inlassen, maar of ze het daadwerkelijk doen... ;)

sti6
17 juni 2017, 19:47
Tja, dat zeggen wel meer beren dat ze een kleine pauze inlassen, maar of ze het daadwerkelijk doen... ;)

volgende week donderdag of vrijdag is een kleine pauze

STI6

pret
17 juni 2017, 19:53

Zo te merken spreek je uit ervaring. :biggrin:

Brad Clitt
17 juni 2017, 19:54
@ sti6

Kan wel gruwelijk warm worden die dagen (33-35 graden), dus je bent alvast gewaarschuwd.
Ik ga woensdag, dan is het met zo'n 25 graden nog te doen.

Brad Clitt
17 juni 2017, 19:57
Zo te merken spreek je uit ervaring. :biggrin:

Ja, een zéér recente ervaring zelfs. Maar ben as we speak toch al 24 uur ver in mijn huidige kleine pauze.
Maar ben net als sti6 nog herstellende van mijn twee sessies van gisteren, het ging er bij momenten stevig aan toe (zowel de dame als ik of beide tegelijk).
Misschien moet ik maar een verslag schrijven net zoals voorheen, heb daar in ieder geval ook weer zin in gekregen, dus ik krijg gelukkig mijn mojo weer wat terug.
Ik zal echter voorzichtig blijven doen voorlopig, wil niet weer in oude fouten vervallen.

Brad Clitt
21 juni 2017, 20:17
Zojuist terug van een leuk middagje YinYang. Heb vanaf 13 uur een verdwaalde Sixsens-ganger op sleeptouw genomen en zo te zien en horen is Deantje wel blij met mijn hulp geweest. Eerst wat kennisgemaakt in de bar en vervolgens hem een kleine rondleiding gegeven in het nieuwe gedeelte. Tussen de bedrijven door hem de namen en gezichten van de service-kanonnen, stunners, leuke dames en dames die hij beter kan vermijden gegeven. Ik denk dat hij nu zonder mij wel een goede keus kan maken. We hebben ook op het terras een flinke tijd gezeten (met o.a. de Duitse dames Jessica, Dilaria en Cleo en ook een tijdje met een voor mij speciale dame...) en natuurlijk ook gezamenlijk gegeten. Omstreeks 18 uur afscheid genomen van hem en 'm nog een vruchtbare avond gewenst.

Het was ondanks (of dankzij) de hitte best wel druk met dames en beren en er werd goed gekamerd met geregeld wachttijden. Er waren een aantal nieuwe dames aanwezig, waaronder een heuse Schokomaus die er goed uitzag en verder de usual suspects, waaronder de service-kanonnen Megi, Alicja, Anka, Christina en Dora.

Zelf heb ik ook twee keer 1 uur wat gerotzooid met die voor mij speciale dame, maar dat heeft onderhand geen nieuwswaarde meer. Heb haar dus ook kennis laten maken met Deantje en ze zag er gelukkig na haar ziekte vorige week weer geweldig uit. Ik voel mezelf ook weer een stukje beter en dat was te merken op kamer, ondanks de hitte heb ik enigszins de oude vorm teruggekregen en ik kreeg naar mijn hoofd geslingerd dat ik zodadelijk nog maar een half uurtje nodig heb. ;)
Hebben de tijd dan volgemaakt met kletsen, handjes houden en het maken van snode plannen. Bij het afscheid bij de lockers omstreeks 19 uur kon ze me maar moeilijk laten gaan, maar ja het is nu eenmaal niet anders, ik had ook graag wat langer gebleven. Volgende week even aankijken wat het weer doet en dan zal ik óf de woensdag óf de vrijdag weer de boel op stelten zetten. Binnenkort zal Deantje waarschijnlijk een uitgebreid verslag van zijn hernieuwde kennismaking (2e bezoekje na bijna 1 jaar afwezigheid) met YinYang plaatsen, dus stay tuned...

Deantje
21 juni 2017, 20:30
Zojuist terug van een middagje/avondje YinYang. Finally met the YinYang Legend mr. Brad Clitt in person! De dag tussen de kamergangen door met Brad Clitt doorgebracht. Op heel veel dames/gezichten een naam kunnen plakken maar ben er helaas ook weer paar vergeten. Ik ben echt zeer slecht in namen onthouden. Maar in ieder geval nu een naam bij het gezicht van: Dora, Christina, Meggi, Alicia, Vanessa, Mikhaela en natuurlijk de YinYang 'verloofde' van Brad Clitt. En echt ik ben alweer zeker 10 namen vergeten van dames die zich ofwel aan mij voorgesteld hebben of waar Brad me de naam van verteld heeft. Het was erg warm, maar toch een redelijk aantal beren en ook dames. Er waren blijkbaar ergens in de middag momenten dat alle kamers zelfs bezet waren. Ik heb zelf een kamergang gemaakt met Sandra (zei dat ze uit Spanje kwam, maar dat bleek niet helemaal de waarheid te zijn achteraf, Roemenië, overigens niet dat het mij wat uitmaakt uit welk ze nu specifiek komen...). Kamergang was dikke PSE van een half uur. Ik zal nog verslag/ recensie een deze dagen schrijven hier. Tijdens het diner wist Brad Clitt me te vertellen dat er 2 Poolse MILFS achter ons zaten: Meggy en Alicia. Daar had ik ook al wat van gelezen dacht ik hier op forum en positieve verhalen. Dus dacht dat kamergang 2 zou worden met ofwel: Dora, Christina, Alicia of Meggy. Wie ik het eerste kon schaken/vrij was. Opeens zaten Meggy en Alicia aan een terrastafel. Alicia keek me al van afstand aan diep in mijn ogen en zwaaide. Toen was ik verkocht, madam zat daar met die heerlijke boobies van haar open en bloot. Gelijk er op af, ze polste me eerst nog of ik zin had in trio met Meggy. Maar ik wilde liever uur met Alicia. Aldus geschiedde. Recensie en verslag volgt nog. Ook hier PSE . Het 2e deel van beide kamergangen bevatte telkens een opmerkelijke (in beide kamergangen verschillende) gebeurtenis. Ik was overigens verder tevreden over de sessies, maar herhalingsgevaar valt toch nog even af te wachten> moet in beide gevallen even eerst iets rustig laten bezinken. Maar het was een zeer geslaagd uitstapje naar YinYang. Mede dankzij het gezelschap van Brad Clitt.

sti6
24 juni 2017, 12:45
Net bij mijn favoriete snoep winkel aangekomen en het snoepgoed wordt met vrachten aangevoerd en Lisa is ook zal gearriveerd

STI6

Nulnulzeseneenhalf
24 juni 2017, 14:37
Net bij mijn favoriete snoep winkel aangekomen en het snoepgoed wordt met vrachten aangevoerd en Lisa is ook zal gearriveerd

STI6
Lisa behoort niet tot het snoepgoed?

sti6
24 juni 2017, 16:47
Ja er van mijn 5 favoriete snoeps die vandaag aanwezig zijn

STI6

Clubganger75
25 juni 2017, 19:32
Ik had verwacht dat het vol zou zijn met mensen die ramadan hadden gevierd. Of ze hebben hun eigen vergist in de datum of ze zitten vol van het eten ;). Dus het is niet al te druk met mannen. Vrouwen genoeg en lijkt er op dat er steeds meer duitse dames deze kant op komen!! Wat een goede zaak is.

Brad Clitt
25 juni 2017, 20:00
Suikerfeest is vandaag pas begonnen en duurt 3 dagen. De eerste dag wordt gevuld met moskee- en familiebezoek en zodoende zal er niet veel tijd overblijven om nog naar o.a. YY te gaan. Misschien komt later deze avond nog wat klandizie voor de dames.
Het was afgelopen week sowieso niet al te druk met mannen, op woensdag toen ik er was was het wel wat drukker maar op vrijdag (was ik er stiekem) was het tenminste tot 18 uur niet echt druk. Op de andere dagen weet ik uit uiterst betrouwbare bron dat het ook niet veel soeps was.

Clubganger75
25 juni 2017, 20:26
En gisteren was het volle bak tot 01.00 en daarna was het leeg vertelde guus de barman. Oh nee maar ik ben blij dat er bijna geen ram me dan vierders zijn

Nulnulzeseneenhalf
26 juni 2017, 09:13
Het was afgelopen week sowieso niet al te druk met mannen, op woensdag toen ik er was was het wel wat drukker maar op vrijdag (was ik er stiekem) was het tenminste tot 18 uur niet echt druk.

Zo heeft yylover ook niet veel aan het geheim houden.

lekkersfan
26 juni 2017, 23:49
Ik had verwacht dat het vol zou zijn met mensen die ramadan hadden gevierd. Of ze hebben hun eigen vergist in de datum of ze zitten vol van het eten ;). Dus het is niet al te druk met mannen. Vrouwen genoeg en lijkt er op dat er steeds meer duitse dames deze kant op komen!! Wat een goede zaak is.

Duitse dames in het algemeen, of ook specifieke Duitse dames uit Golden Time wellicht ?

sti6
27 juni 2017, 12:47
Zaterdag waren er zeker 15 Duitse dames aanwezig het was ook wel druk op bepaalde tijden waren er lange wachttijden en LU was zeer goed

STI6

Brad Clitt
28 juni 2017, 21:22
Net terug van een ietwat uitgelopen (en uit de hand gelopen ;)) bezoekje aan deze Roermondse uitspanning, was er tussen 13.45 en 20.00.
Het was niet druk, met zoals gewoonlijk een flink damesoverschot, maar dat viel eigenlijk ook wel mee. De sfeer was gezapig en de muziekkeuze slecht, maar de bamiblokken waren weer overheerlijk (heb er overigens maar eentje verorberd, moet aan de lijn denken).

Heb een aantal dames na enkele maanden weer mogen verwelkomen, zoals Gulcan die GT eventjes zat was en ook Poolse Simona gaf na zo'n 3 maanden afwezigheid weer acte de presence. Voor de rest eigenlijk niet zo heel veel nieuwe (Duitse dus) dames gezien die vooruitlopend op 1 juli hun geluk willen beproeven in deze club.

Zelf heb ik ook wat activiteiten ontplooid, eerst een uurtje en daarna nog eens anderhalf uur. Het vrouwelijke slachtoffer was weer eens dezelfde zoals zo vaak de laatste maanden en ik heb met haar weer een leuke tijd mogen doorbrengen, ook buiten de kamer. Ik zal echter deze week niet meer gaan, om mezelf en ook haar even rust te gunnen van dit alles, is beter zo. Maar ze heeft weer een goeie aan me gehad deze week en meer kan ik echt niet doen. Tot een volgende keer dan maar weer, ergens eind volgende week denk ik zo want naar de party ga ik niet en zij waarschijnlijk ook niet.

John mc Snek
13 juli 2017, 02:24
Bc en anderen : afgelopen week Duitse Jessica nog aangetroffen ? Thanks

Brad Clitt
13 juli 2017, 07:18
Ik heb haar vorige week wo en vr niet gezien, maar ik zal over een dikke 6 uur als ik écht live ga wel even kijken voor je en eventueel informeren bij de andere Duitse deernes (of natuurlijk de Theke). Moet toch wachten op mijn vrouw en dan heb ik tenminste iets omhanden...

Crocky
13 juli 2017, 12:46
Dag Brad
Kan je ook eens kijken als Mirella aanwezig is vandaag.

Brad Clitt
13 juli 2017, 14:26
Zo, al een klein uurtje hier en er is al genoeg lekkers te ontdekken, echter Jessica nog niet gezien. Alicia (Bul) en Jennifer 2 (Roe, big boobies) zijn terug van vakantie. Verder zijn buiten de usual suspects ook Dilaria, Elly en Tia aanwezig. Ik wacht verder...

Brad Clitt
13 juli 2017, 16:55
Al eventjes terug van een kamertje met mijn vrouw, de bonus in de vorm van pralines viel zeer in de smaak. Zodadelijk eten met haar en als extra bonus ga ik straks nog een vluggertje doen met haar. Althans ik probeer net als de renners in de Tour binnen de tijdslimiet te blijven. Dames die ik ook nog gespot heb zijn Daria, Tina, Gulcan en Lina.

Brad Clitt
13 juli 2017, 17:42
Dag Brad
Kan je ook eens kijken als Mirella aanwezig is vandaag.

Is aanwezig, ze zit een tafeltje verder op het terras, alleen...

Brad Clitt
13 juli 2017, 20:10
En weer terug, heb binnen de 30 minuten m'n tweede kwakje kunnen afleveren in een lekkere missio, dus mission accomplished.
Omstreeks mijn vertrek om 19 uur was het niet zo heel erg druk met beren, wel met dames, desondanks waren toch alle 'oude' kamertjes vrijwel continu bezet.
Veel dames klaagden over de matige business tot nu toe deze week, ook mijn iubita die dankbaar was dat ze door mij alvast op winst stond voor vandaag en na ons afscheid ging ze meteen driftig op zoek naar nieuwe slachtoffers. Hoop dat ze nog zeker 2 kamertjes kan maken, moet zeker lukken denk ik gezien haar verschijning en karakter.

Nou, het was voor mij vandaag een leuk tussendoortje, even alles uitgepraat met haar en de schade van vrijdag dubbel en dwars ingehaald. Verder kwam ze met een heel leuk, spannend voorstel voor mij, maar dat is pas iets voor begin volgend jaar. Maar goed, ik laat het maar even voor wat het is en zoals ze in de Tour zeggen, Parijs is nog ver...
Zal komende week op de dinsdag of de woensdag een lang verblijf plannen, maar ik laat haar bepalen wanneer ik mag/moet opdraven omdat ze op dinsdag vaak haar rustdag heeft.

Speciaal voor onze bamiblok-fetisjist, ik heb aan Dilaria gevraagd of ze iets gehoord had van Jessica, ze zou aankomend weekend op vakantie gaan en dan over zo'n twee weken (dus rond de 26-27e) weer in de club verschijnen, aber ohne Gewähr zoals altijd.

sti6
14 juli 2017, 14:59
Vandaag al om 11:00h bij mijn favoriete snoepwinkel aan gekomen en vandaag al direct mijn favoriete YY snoepje voor de ganse dag geboekt
Voor de rest is het zeer rustig zowel met meiden als beren
Maar dit is blijkbaar al de ganse week al een aantal vaste waarden hebben blijkbaar vrijaf genomen of komen misschien wat later

STI6

Brad Clitt
18 juli 2017, 23:33
Zonet terug van een dagje Roermond, was er tussen 12.45 en 22.15 en heb 5 keer gekamerd met achtereenvolgens Yasmin (D), Helen (D), Alicia (Bul), Pia (D) en Christina (Tsj). Heb er dus vandaag een Megaboob-dagje van gemaakt. De kamergangen verliepen in het begin stroef, zeg maar ik was er met mijn hoofd niet helemaal bij en heb dus maar drie keer afgeschoten (1e, 4e en 5e kamertje). Ik weet niet wat ik nu moet denken van deze dag, maar eind goed al goed zeg maar.

Maar bij al goed moet ik toch een kanttekening maken, want dat is het voor mij niet. De oorzaak laat zich raden, mijn iubita natuurlijk die niet kwam opdagen.
Ze had zich op het laatste moment afgemeld, ik zat net 1 minuut in de auto toen ze een sms stuurde en die zag ik pas op de parkeerplaats van de club. Ze vroeg of ik al vertrokken was om me dus bijtijds te stoppen, maar ja ik heb vandaag mijn alibi, voor morgen geen. Ivm privacy zal ik de reden niet noemen voor haar afwezigheid, maar we hebben nog wat contact gehad later op de middag. Misschien dat ze 's avonds nog kon komen, maar niet dus. Heb haar omstreeks 21 uur nog een sms gestuurd, antwoord nog niet gekregen. Nu weet ik niet of ze alles heeft kunnen regelen en of het goed met haar gaat, dus ik zit weer met dubbele gevoelens.

De overige dames in de club konden al zien dat ik not amused was en vandaag bij mij niet voor gezelligheid hoefden aan te kloppen. Ik heb me eigenlijk de hele dag geergerd en stierlijk verveeld, gelukkig kon ik nog naar de Tour kijken. Geen iubita, geen forumberen of andere bekenden, tja dan maar vijf keer kameren tegen beter weten in.
Ondanks de twee goede afsluitende kamertjes vond ik het maar een KUTDAG, hopelijk kan ik zodadelijk goed slapen ondanks dat ik me toch weer zorgen maak over haar.

Wat een gezeik de laatste tijd, bah.

hardon
19 juli 2017, 16:31
Wie weet wanneer Lisa er weer issssssssss

Nulnulzeseneenhalf
19 juli 2017, 17:37
Wie weet wanneer Lisa er weer issssssssss

Lisa zelf?

spiderman
19 juli 2017, 18:15
en vergeet de pooiert niet. Maar Lisa is wel een reden om te gaan idd

Bluebear
19 juli 2017, 19:31
De overige dames in de club konden al zien dat ik not amused was en vandaag bij mij niet voor gezelligheid hoefden aan te kloppen. Ik heb me eigenlijk de hele dag geergerd en stierlijk verveeld, gelukkig kon ik nog naar de Tour kijken. Geen iubita, geen forumberen of andere bekenden, tja dan maar vijf keer kameren tegen beter weten in.
Ondanks de twee goede afsluitende kamertjes vond ik het maar een KUTDAG, hopelijk kan ik zodadelijk goed slapen ondanks dat ik me toch weer zorgen maak over haar.

Wat een gezeik de laatste tijd, bah.

Niet hoeven te werken, de gehele dag op je luie ballen hangen, goed weer, een filmpje pikken, een lekkere plons kunnen nemen, lekker eten en drinken, slap zwetsen de hele dag, en op de koop toe nog vijf rondborstige vrouwen neuken. Nee, Brad Clitt, het is me geheel duidelijk, je verkeert in een zware depressie. Het valt allemaal niet mee.
Ik heb medelijden met meneren zoals jij. Maar ja, zo gaat het in onze maatschappij. Iemand moet het vuile werk opknappen. Maar waarom nu net jij? :rolleyes: :tongue: :biggrin:

26406

cula
19 juli 2017, 19:41
Hee Brad, of je er goed aan doet weet ik niet maar respect dat je het telkens weer accepteert en haar vergeeft!
Ik zou het zelf niet kunnen, maar nogmaals ik weet niet wat beter is, accepteren of niet accepteren. Maar goed, zolang je nog lol hebt als ze er wel is en je beurs de vele tripjes naar yy kunnen hebben zou ik zeggen geniet ervan! Maar.... probeer ook te genieten als ze er niet is! Nou moet ik zeggen dat het wel moet lukken met 5 kamertjes ;) maar je zegt dat het een kut dag was maar misschien bedoelde je dat met een andere betekenis ;) succes ermee!

Brad Clitt
19 juli 2017, 19:46
@ Bluebear

Ok ok, zo erg was het nu ook weer niet, maar als je je verheugd hebt op zo'n inderdaad leuk dagje zoals je hierboven beschrijft samen met de dame die je hoofd op hol laat slaan en dan letterlijk last minute hoort dat dat niet doorgaat, dan ben je toch wel een tijdje van slag. Een zware depressie wil ik het niet noemen, eerder een zware verliefdheid. Gelukkig zijn er ook dames zoals Christina die me wat advies hierover willen geven, mede hierdoor voel ik me toch weer best redelijk en ben over de teleurstelling heen. En waarom juist ik het zware werk moet opknappen, ik denk gewoon omdat ik toch steeds in de buurt ben.

@ cula

Dat ik mijn iubita steeds vergeef is omdat ze juist door haar gedrag zichzelf in de voet schiet, ze heeft al een bedrag van 4 cijfers hierdoor laten liggen wat nu bij andere dames is terechtgekomen. Ik zal ivm haar privacy niet vertellen wat er zich allemaal heeft afgespeeld de afgelopen maanden, maar ze heeft mij nog nooit benadeeld eerder zichzelf dus en dat komt door haar vergeetachtigheid, warrigheid of hoe moet je het noemen. Ik heb daar natuurlijk al met haar over gesproken, maar zij zegt dan dat ze het best moeilijk heeft met haar situatie hier en thuis in Roemenië en ze vaak kwaad is als er thuis iets gebeurt waar ze dan niks aan kan doen zo 1,2,3.
Goed, ik zal maar stoppen, ik vertel alweer teveel. Maar ik heb nog steeds groot respect voor haar en de misverstanden die gebeurd zijn tussen ons zijn maar futiliteiten.

Ronald11
19 juli 2017, 20:31
Dag Brad,

Wens je sterkte en wijsheid met betrekking tot je situatie.

Brad Clitt
19 juli 2017, 20:47
@ Ronald11

Bedankt hiervoor, maar je (en anderen) hoeft je geen écht grote zorgen te maken, hoewel ikzelf ook wel inzie dat ik moet oppassen hiermee, zowel financieel als emotioneel.
Ik zie wel wat de toekomst brengt, ik verwacht niet veel, maar er is nog altijd een kleine hoop op méér. We zitten beide in een situatie die verhindert dat het méér zou kunnen worden, ik meer dan zij. Maar goed, dat kan natuurlijk veranderen in de (nabije) toekomst. We zullen zien...

amigo70
19 juli 2017, 21:19
Geen iubita, geen forumberen of andere bekenden, tja dan maar vijf keer kameren tegen beter weten in.

Hi Brad, geloof mij, je bent al veel te ver gegaan. Het is hard maar er is maar 1 oplossing: per direct stoppen met bezoeken sauna clubs. Oftewel: afkicken, niet makkelijk. Neem een break van een paar maanden en ga weer eens kijken. Je weet niet wat je meemaakt. Meeste dames zijn dan nieuw, geen last van verliefdheid en je zal zien dat het elke keer weer een uitje is. En niet onbelangrijk. Ook goed voor de financieen.

Succes!

Brad Clitt
19 juli 2017, 21:32
@ amigo70

Zoals Bluebear al schreef, iemand moet het zware werk doen. ;)
Ik ben onderhand één van de weinige die zéér regelmatig de gang van zaken in het Roermondse beschrijft, dus als ik wegval zijn vele forumberen verstoken van die belangrijke info. Dat zal dus niet gebeuren vrees ik, maar ik zal binnenkort wel een inderdaad broodnodige pauze van 3 weken inlassen. Je hebt me een tijdje geleden ook al dit advies gegeven en ik weet dat je gelijk hebt, maar helemaal stoppen kan ik voorlopig niet, wel minderen en dat zal ik ook doen (3 keer per maand ofzo om te beginnen).

amigo70
19 juli 2017, 21:46
@ amigo70

Zoals Bluebear al schreef, iemand moet het zware werk doen. ;)
Ik ben onderhand één van de weinige die zéér regelmatig de gang van zaken in het Roermondse beschrijft, dus als ik wegval zijn vele forumberen verstoken van die belangrijke info. Dat zal dus niet gebeuren vrees ik, maar ik zal binnenkort wel een inderdaad broodnodige pauze van 3 weken inlassen. Je hebt me een tijdje geleden ook al dit advies gegeven en ik weet dat je gelijk hebt, maar helemaal stoppen kan ik voorlopig niet, wel minderen en dat zal ik ook doen (3 keer per maand ofzo om te beginnen).

Ok Brad, je bent nogal hardleers en je zal zonder twijfel steeds gekker gaan doen kwa saunaclub bezoek en dvps. Meer kan ik niet meegeven.

Als je me ooit nog eens nodig hebt voor advies, stuur maar een PM.

Brad Clitt
19 juli 2017, 22:03
Nog gekker lijkt me sterk, ik hoop dat ik je de komende tijd van het tegendeel kan overtuigen.
De eerste stap heb ik al gezet, heb nl. tegen haar gezegd dat ik na haar vakantie toch minder naar de club wil/kan komen gezien de financien.
Maar je hebt gelijk, dat zei ik de vorige keer ook, maar zie het door mijn verdere ervaringen nu ook in.
Moet na mijn eigen vakantie sowieso meer gaan werken tot half september, dus puf en tijd voor de club zullen sowieso minder worden.
Ik zal je aanbod in gedachten houden mocht ik mezelf weer betrappen op wangedrag.

In ieder geval ga ik deze week niet meer naar de club, ondanks dat ik haar gisteren dus niet gezien heb, dat is toch ook al iets vind ik.

Patjax
19 juli 2017, 22:42
Ik ben onderhand één van de weinige die zéér regelmatig de gang van zaken in het Roermondse beschrijft, dus als ik wegval zijn vele forumberen verstoken van die belangrijke info.

Een tendens op het forum dat zich niet alleen toespitst op het Roermondse. Ook bij andere clubs zie je vaak nog maar een beperkt aantal leden dat consequent de gang van zaken beschrijft.

Brad Clitt
19 juli 2017, 22:56
Dan moet ik wel zo eerlijk zijn dat van mijn hand de laatste tijd nou ook weer niet zoveel bruikbare info komt.
Vooral over de dames dus, wel aanwezigheidslijsten maar niet veel info over kamergangen. Maar dat komt door mijn eenkennigheid op damesgebied de laatste tijd.

John mc Snek
19 juli 2017, 23:35
Wel over de aanwezige bamiblokken en of kroketten [emoji51]

Das
20 juli 2017, 11:11
In ieder geval ga ik deze week niet meer naar de club, ondanks dat ik haar gisteren dus niet gezien heb, dat is toch ook al iets vind ik.

:hammer: Daar geloof ik niets van... Ofwel heb je een prive met haar!! ofwel ben je aan het liegen!!:hammer:

Brad Clitt
20 juli 2017, 11:34
@ Das

Je moet me maar op mijn woord geloven en gezien mijn kreukvrije imago op dit forum moet dit geen probleem zijn.
Anders gewoon de club opbellen en aan de manager vragen of Brad nog geweest is na dinsdag, hij weet wie ik ben.
Wat er buiten de club gebeurt of niet gebeurt daar zul je nooit achter komen...

pietpotent44
20 juli 2017, 17:33
Hi Brad, geloof mij, je bent al veel te ver gegaan. Het is hard maar er is maar 1 oplossing: per direct stoppen met bezoeken sauna clubs. Oftewel: afkicken, niet makkelijk. Neem een break van een paar maanden en ga weer eens kijken. Je weet niet wat je meemaakt. Meeste dames zijn dan nieuw, geen last van verliefdheid en je zal zien dat het elke keer weer een uitje is. En niet onbelangrijk. Ook goed voor de financieen.

Succes!

Amigo heeft gelijk Brad. Als ik je smeuige verhalen lees lijkt het enige wat nog ontbreekt de bruiloft.
Maar de realiteit is hard. Gewoon een verleidelijk roemeens vrouwtje die probeert zoveel mogelijk van jouw zuurverdiende centen af te snoepen.
Probeer werkelijkheid en illusie en prive en club te onderscheiden, want hoe langer je doorgaat hoe verder je eraan onderdoor gaat.

pret
20 juli 2017, 17:52
Wat een gejank allemaal om een hoer. Een relatie met een hoer hoort niet langer te duren dan een kamerbezoek. Beren die denken dat een hoer iets om ze geeft, houden zichzelf voor de gek.

Nulnulzeseneenhalf
20 juli 2017, 19:39
Wat een gejank allemaal om een hoer. Een relatie met een hoer hoort niet langer te duren dan een kamerbezoek. Beren die denken dat een hoer iets om ze geeft, houden zichzelf voor de gek.

Vandaar dat ik prostituee's zoek.

Eddy_V
20 juli 2017, 19:56
Zo is dat. En (ex)dvp's zijn al helemaal van een andere orde.
En (ex)dvp's die niet eens jaloers zijn als je toch nog naar de clubs gaat...die moeten wel om je geven, dat kan toch niet anders? :confused: :biggrin:

MrDB
20 juli 2017, 20:19
Om Dr.Dre te quoten: " You can't make a ho a housewife." :biggrin:

pret
20 juli 2017, 20:28

Noem ze maar hoe je wilt, wat mij betreft noem je ze bondmeisjes, het verandert niks aan de kern van mijn betoog.

Nulnulzeseneenhalf
20 juli 2017, 21:00
Noem ze maar hoe je wilt, wat mij betreft noem je ze bondmeisjes, het verandert niks aan de kern van mijn betoog.

Toch wel. Ik begrijp je betoog, ik volg je betoog en je hebt niet ongelijk. Maar niet iedereen zoekt hetzelfde als wat jij zoekt. Ik ga soms met een dame op de kamer die hier op het forum helemaal de hemel in geprezen wordt en ik hou er toch geen geweldig gevoel aan over. Pas nog in deze club met een dame geweest die, ook volgens het forum, een geweldige GFE geeft en toch miste ik iets.

Een aantal jaar geleden heb ik het eens als volgt uit gelegd: een prostitutie vermaakt mannen, ik zoek alleen in deze categorie ter verduidelijking, tegen betaling, onder andere door er enige vorm van intimiteit mee te hebben. Bij een hoer is het meer van, spuiten en buiten.

En, helaas voor mij, in de categorie Bondmeisjes hoef ik niet te zoeken, die lachen mij uit en lopen gewoon door.

mejicano
20 juli 2017, 22:59
interessante onderwerp voor discussie. het is mij 2xkeer "bijna" gebeurd.
eerste keer, hieronder zo letterlijk en kort mogelijk
-meisje: i texted u last week, wanted to meet you in the city center, you did not answer.
-mejicano: but i am lucky enough to bump into u today in the club
..... naar de kamer met haar.....en actherna begon ze met praten ....
- meisje: i like u and i am going back to home for my study soon, can we see each other somehow again ? can u travel maybe? or i come in the weekend and stay at your place?
- mejicano: you can't be serious. is all in the right place in your mind? are u in trouble? have no place to go ? just tell me what is happening to u
- meisje : no. i just like u. i told u before.
... ik zag tranen over haar engeltje gezicht .... i kon niet reageren, cocodrile-tears dacht ik
- mejicano: i will call u
nou.....ze was een ademhalen meisje, ik dacht over haar, wekenlang....eindelijk mijn hoofd was sterker dan mijn ballen.....ik blokte haar nummer en ik zag haar nooit meer.

over de tweede keer praat ik later

pret
21 juli 2017, 07:41
Toch wel. Ik begrijp je betoog, ik volg je betoog en je hebt niet ongelijk. Maar niet iedereen zoekt hetzelfde als wat jij zoekt. Ik ga soms met een dame op de kamer die hier op het forum helemaal de hemel in geprezen wordt en ik hou er toch geen geweldig gevoel aan over. Pas nog in deze club met een dame geweest die, ook volgens het forum, een geweldige GFE geeft en toch miste ik iets.

Een aantal jaar geleden heb ik het eens als volgt uit gelegd: een prostitutie vermaakt mannen, ik zoek alleen in deze categorie ter verduidelijking, tegen betaling, onder andere door er enige vorm van intimiteit mee te hebben. Bij een hoer is het meer van, spuiten en buiten.

En, helaas voor mij, in de categorie Bondmeisjes hoef ik niet te zoeken, die lachen mij uit en lopen gewoon door.

Intimiteit moet je niet zoeken bij een prostituee. Als je intimiteit wilt, zoek een vriendin.

Patjax
21 juli 2017, 08:17

Laat BC (al zou hij zijn nick misschien beter kunnen veranderen in Hans de Booy :biggrin:) lekker zijn verhaal doen en hou jij je bezig met het plaatsen van foto's.

Of "YY algemeen" en/of "live vanuit" de meest geschikte plaatsen zijn voor zijn perikelen met haar is een ander verhaal. ;)

Nulnulzeseneenhalf
21 juli 2017, 09:33
Intimiteit moet je niet zoeken bij een prostituee. Als je intimiteit wilt, zoek een vriendin.

Dan moet die vriendin wel willen dat ze door jou gevonden wordt, anders heb je een heel groot probleem.

Brad Clitt
21 juli 2017, 09:37
Hoe het komt weet ik niet, maar ik vind dat de discussie niet bepaald on-topic meer is.
Misschien dat er straks eindelijk weer live-berichten geplaatst worden...

pret
21 juli 2017, 15:55
Hoe het komt weet ik niet, maar ik vind dat de discussie niet bepaald on-topic meer is.
Misschien dat er straks eindelijk weer live-berichten geplaatst worden...

Tsja vraag me ook af hoe het komt sterker nog door wie het komt. :tongue:

Stel voor dat Big30 deze discussie verplaatst naar stel me voor topic van de betreffende beer. :biggrin:

pret
21 juli 2017, 15:57
Laat BC (al zou hij zijn nick misschien beter kunnen veranderen in Hans de Booy :biggrin:) lekker zijn verhaal doen en hou jij je bezig met het plaatsen van foto's.

Of "YY algemeen" en/of "live vanuit" de meest geschikte plaatsen zijn voor zijn perikelen met haar is een ander verhaal. ;)

Het is ook nooit goed. Plaats ik eens geen plaatjes krijg ik weer commentaar. :tongue:

Meme Moo
21 juli 2017, 16:21
Het is ook nooit goed. Plaats ik eens geen plaatjes krijg ik weer commentaar. :tongue:

Wij zijn hier nogal visueel ingesteld.
Dus voorstaan graag ondersteunende plaatjes bij je toekomstige betogen.
Dat voorkomt mogelijke spraakverwarringen! :biggrin:

pret
21 juli 2017, 17:15
Wij zijn hier nogal visueel ingesteld.
Dus voorstaan graag ondersteunende plaatjes bij je toekomstige betogen.
Dat voorkomt mogelijke spraakverwarringen! :biggrin:

Nou vooruit wellcht dat het volgende plaatje een en ander verduidelijkt

http://053e44c254414925813d3f8f1212f0b3.objectstore.eu/w3tc/wp-content/uploads/sites/9/2014/08/Prostituee.jpg?c308d7

IndoMike
22 juli 2017, 02:51
Hallo,

Ben van plan om zaterdagavond te gaan.

Hoeveel dames zullen er dan zijn?

Wat vragen de meisjes voor een half uur en een uur ?

Doen ze ook tongzoenen ?

Hoor graag van jullie !

Gr IndoMike

Brad Clitt
22 juli 2017, 08:05
70 tot 80 dames zo ongeveer, mede door de vakantietijd (normaal kan het wel oplopen tot 100).
50 euro per half uur.
TZ sommige wel, andere niet, ligt vnl. aan of je fris en verzorgd bent en natuurlijk aan de beroemde klik. Mijn ervaring is dat je beter niet vantevoren vraagt, maar vragen staat natuurlijk vrij. Komt wel vaak voor dat het dan toch tegenvalt op de kamer.

IndoMike
22 juli 2017, 12:55
Hoi Brad,

Bedankt voor je reactie !

Heb verder gelezen dat t op zaterdag erg druk is met beren,wat is jouw ervaring?

Gaan de meisjes ook mee het zwembad in ? ( moet je ze dan daar ook voor betalen ?

Heb ook gelezen van sommige dat ze mee da kino ingaan,is dat een openbare plek? ( moet je ze daar dan ook voor betalen ?)

Mag je binnen aan de bar of kamers roken?

Het zijn nogal wat vragen maar t wordt de 1e keer voor mij vandaar?

Ga je zelf ook vanavond ?

Alvast bedankt voor je antwoorden!

IndoMike
22 juli 2017, 13:06
Oh ja jij als ijsbeerexpert weet natuurlijk wel wie de toppers zijn in YY, en dan bedoel ik beide dus en een mooi uiterlijk en zeer goed op de kamer...

Geef maar een paar namen door aub

pietpotent44
22 juli 2017, 14:19
Hallo. Weet iemand of vita aanwezig is? Zit eraan te denken om misschien morgen naar yy te gaan.

yylover
22 juli 2017, 14:59
Vandaag (nog) niet gezien

PussyKing
22 juli 2017, 23:20
Ze is met vakantie, pas terug in september

John mc Snek
23 juli 2017, 14:24
Mijn eerste zondagbezoek hier sinds de 11-1 openingstijden ( ging sowieso al een jaar daar nooit op zondag omdat die vaak wat slapper was ) maar veeeel beter dan gedacht dus met de nieuwe tijden net zo goed als de andere dagen : nu al heel veel dames (zeker 50) waaronder Bea Betty Lara ( top 3 mooiste meisjes van de klas compleet [emoji736]) . Lisa ex gt is er ook, en zoals al gemeld is Jolanda ex Yasmin psr ook weer opgedoken.

Qua beren is het nog vrij rustig dus de dames zijn zwaar in de meerderheid.

Kroketjes aanwezig alsook poffertjes , maar ook aardappelblokjes met stoofvlees voor de liefhebbers.

Brad Clitt
23 juli 2017, 14:37
Gezien het weerbeeld zullen de dames voorlopig ook zwaar in de meerderheid blijven.
Ik zou wel willen komen, maar ik sta inmiddels onder toezicht van enkele bezorgde forumberen.

John mc Snek
23 juli 2017, 15:58
Update voor Bc: de kroketten hebben inmiddels plaatsgemaakt voor bamiblokken.

Ja ik hoorde dat bij jou de diagnose gdh (gierdolheid) is gesteld, dus geniet maar hou het clubben leuk voor jezelf, en laat het geen emotionele achtbaan worden.

Het is geen topweer maar volgens mij is de regen hier voor vandaag al gevallen ...

manke nelis
24 juli 2017, 13:50
k kan er wel elke dag heen gaan. Zijn er hier nog met zo'n gevoel?

Nulnulzeseneenhalf
24 juli 2017, 14:23
k kan er wel elke dag heen gaan. Zijn er hier nog met zo'n gevoel?

Ja. Maar dan wordt het zo'n gewoonte, een sleur. Dus beperken we het, dan blijft het leuk. Taart met slagroom is lekker. Totdat je het 3 keer per dag moet eten.

Patjax
29 juli 2017, 13:33
Het is nog ontzettend rustig in het sprookjesbos.
Inmiddels gespot Bianca (DR), Mia, Julia, Emma, Gulcan, Nikita, Nadia (nl), Mirella, Maribelle, Emma, Penelope en nog een 15-20 meiden. Kijk het nog even aan anders vervolg ik mijn weg naar SS

Patjax
29 juli 2017, 19:32
Nog steeds in YY. Het is een M&M dagje geweest tot nu toe. Eerst was Mia 2 uur genegen een feestje te vieren. Bij terugkomst bleek dat Micha weer terug te zijn wat leidde tot een sessie van anderhalf uur.

Inmiddels ook gespot Amalia, Bianca (Ro), Isabella en de al eerder genoemde Micha

tjapko
29 juli 2017, 22:15
Aangezien er dus vandaag toch wel een paar potentiële kandidates aanwezig zijn overweeg ik morgen toch wel een bezoekje.

ohjeh
30 juli 2017, 00:44
Over welke Amalia gaat het hier Roemeens met opvallende kaaklijn en spleetje tussen de tanden?

Patjax
30 juli 2017, 07:43
Over welke Amalia gaat het hier Roemeens met opvallende kaaklijn en spleetje tussen de tanden?

De blonde die altijd bij de ingang van de bar staat en/of tegenover de gokkasten.

pret
2 augustus 2017, 15:27
Is Pamela Anderson al gespot in YY? :biggrin:

Eddy_V
2 augustus 2017, 18:01
Is Pamela Anderson al gespot in YY? :biggrin:
Lastig te herkennen tussen al die neptieten en dikke konten :biggrin:

mejicano
2 augustus 2017, 19:20
De blonde die altijd bij de ingang van de bar staat en/of tegenover de gokkasten.

volgens David Hasselhoff, 100% zekerheid : ja. gisteren was ze aanwezig

doezel
2 augustus 2017, 19:32
hoe is het op de baywatch party

Brad Clitt
2 augustus 2017, 21:24
Pia was een overtuigende stand-in, F-cup gehuld in geel badpak met 'Baywatch' in rode letters, heb even mogen knuffelen.

Voor de rest was het geen doorslaand succes, veel te weinig dames voor best veel heren, maar bij vertrek omstreeks 20.00 viel dat laatste ook mee.
Het weer zat ook niet mee, vanaf mijn aankomst vrijwel continu lichte regen en later plensregen.
Een paar bekenden van het forum ontmoet en met Das dan eindelijk na 1 jaar proberen kennisgemaakt, hij heeft me mijn GT-grap geloof ik vergeven want ik heb geen blauw oog.
Eten was ook niet echt daverend, maar de biefstuk was wel uitstekend. Bamiblokken, Fehlanzeige, wederom een gemiste kans.
En voor de rest kan ik maar beter zwijgen op aanraden van de aanwezige forumcollega's en dat doe ik dan ook maar.

Meme Moo
2 augustus 2017, 23:06
Het leek vandaag eerder dat de GayPride in Roermond was ipv in Amsterdam.
Maar goed, het was verder wél gezellig...

Das
2 augustus 2017, 23:37
HET WAS TRIEST !!!!!!

Brad Clitt
3 augustus 2017, 11:12
HET WAS TRIEST !!!!!!

Kom kom, je hebt mij toch eindelijk ontmoet en je ziet, in real-life ben ik net zo'n idioot als je altijd gedacht hebt.
Maar dit was ook niet zo slim van de club, ivm vakanties van veel beren en dvp's.
Vorig jaar hadden ze eind juli/begin augustus geen party, ze hadden deze beter op 23 augustus gehouden.

Eddy_V
3 augustus 2017, 11:35
Kom kom, je hebt mij toch eindelijk ontmoet en je ziet, in real-life ben ik net zo'n idioot als je altijd gedacht hebt.
Maar dit was ook niet zo slim van de club, ivm vakanties van veel beren en dvp's.
Vorig jaar hadden ze eind juli/begin augustus geen party, ze hadden deze beter op 23 augustus gehouden.
Jou in real-life meemaken is niet alleen voor de dames een feestje, een vriendelijke wandelende YY-encyclopedie is ook voor de beren een geschenk ;)

By the way, in tegenstelling tot wat ik bij de aankondiging van het feestje in SS verwacht had, was het daar afgelopen zaterdag wel volle bak met bezoekers en dames. Ik kon daar niet bij zijn vanwege een geplande bergtour, maar van mij bekende dames hoorde ik dat daar momenteel alleen nieuwe dames binnen kunnen komen als andere dames bij vertrek hun locker vrijmaken.
Misschien een mooie vakantiejob voor BC om deze facts vandaag of morgen eens te gaan checken :)
(Ik ben nog duizelig van de haarspeldbochten van de Stelvio en moet verzaken in het fact checken)

Brad Clitt
3 augustus 2017, 11:44
Als ik gesponsord word dan wil ik wel even gaan checken, want mijn financiele reserves zijn aardig aangetast. ;)