Volledige versie bekijken : Live uit YinYang (2017)
Das
3 augustus 2017, 12:09
Als ik gesponsord word dan wil ik wel even gaan checken, want mijn financiele reserves zijn aardig aangetast. ;)
Nu begin je ook nog als een dvp te praten???
Wie bij de aap slaapt krijgt ook zijn kuren!!!
Deantje
3 augustus 2017, 12:09
.......... een vriendelijke wandelende YY-encyclopedie is ook voor de beren een geschenk ;)
Dat is een ding wat zeker is, Brad kent zijn Pappenheimers wel in YinYang en is nooit te beroerd om voor mede beren bij de dames namen op hun gezichten te plakken. Ik duizel nog van de vele namen die hij op de gezichten geplakt had tijdens mijn laatste YinYang bezoek. Dit soort kennisoverdracht wordt zeer gewaardeerd!
Brad Clitt
3 augustus 2017, 12:25
Gisteren was ik snel klaar daarmee, er waren nl. geen dames. Nou ja, een paar waren er toch wel.
In ieder geval heb ik een Luxemburgse vriend erbij, heb hem nl. Anka aangeraden toen hij mij om raad vroeg.
Hij was een beetje jaloers op mij en mijn buurman (Partycrasher) dat we zo dicht bij YY woonden, het is maar hoe je het bekijkt antwoordde ik.
Voor de portemonnee is het iig rampzalig.
awakey
3 augustus 2017, 15:33
HET WAS TRIEST !!!!!!
Het leek vandaag eerder dat de GayPride in Roermond was ipv in Amsterdam.
veel te weinig dames voor best veel heren.
Eten was ook niet echt daverend, maar de biefstuk was wel uitstekend.
er waren nl. geen dames. Nou ja, een paar waren er toch wel.
Gisteren was voor mij de eerste keer een party in YY. Aangezien die altijd op een woensdag is lukt dit niet voor mij. Gisteren had ik toch eens de kans dus deze maar eens benut. Toen ik toekwam stond de parking al zo goed als vol en heb nog getwijfeld of ik wel zou gaan of doorrijden naar een andere club maar ja daar heb je dan ook weer niet veel zin in om nog verder te gaan rijden maar achter heel veel spijt van gehad. Nog nooit eerder had ik zoveel mannen aanwezig gezien in YY en zo weinig vrouwen. En de aanwezige vrouwen waren ook niet de mooiste, zeer matige line-up. En de aanwezige mannen was ook weer niet het meest aangename publiek.
Het eten was echt zo slecht. Neem ik daar een hamburger en die was nog helemaal rood en dus niet gebakken. Toen ik mijn bord afruimde en dit liet zien aan de kok draaide die snel zijn kop weg.
Later heb ik nog eens opnieuw geprobeerd om iets te eten en dacht laat ik eens terug een hamburger nemen om te zien of deze wel gebakken is en was iets beter maar niet zoals het moet. De mannen die dit hebben opgegeten zullen vandaag goed ziek zijn. Als je in een restaurant werkt en nog een hamburger kan maken dan ben je de naam kok niet waardig.
Toen ik in de sauna zal kwamen er ook enkele sudlanders en zij vroegen zich af waar de party was want op de site van YY stond dit aangegeven. Ik heb hun geantwoord dat het vandaag Gay-Party was en daar konden ze toch nog om lachen.
En wat werd het thema Baywatch slecht uitgespeeld door YY. Op een moment stond ik buiten op het terras en sprak een dame mij aan om te vragen wat ik vond van deze party. Zij vond het helemaal niets. Ze werkt nog niet lang in YY en had al in andere clubs parties meegemaakt en dat vond ze toch wel wat anders. Toen zij aankwam bij YY werd haar duidelijk gemaakt dat ze diende deel te nemen aan de Baywatch style en ze was dan ook verwondert dat er vrouwen waren die daar rondliepen in hun outfit zoals op een gewone dag in YY en dat het management hun door niet op aansprak. Een andere dame zei me dat ze bij de volgende party niet meer zou komen opdagen want ze vond hier helemaal niets leuk aan.
Oh ja er was de hele dag ook nog een slechte dj. Wat een vreselijke muziek draaide die man.
Ik was op geen enkel moment van de dag geil en helemaal niet in de stemming om op de kamer te gaan waarvoor trouwens maar 2 vrouwen in aanmerking kwamen waar ik in het verleden al mee op de kamer was en het was wel duidelijk dat zij de 2 mooiste waren want zijn waren continu bezet. Ik heb YY dan ook verlaten zonder te kameren. Het enige positieve van deze dag was dat in weinig geld heb opgedaan maar wel erg jammer van die 60 eur geldverspilling aan entree want dit was het echt niet waard. Voor mij nooit nog een party in YY want dit is waardeloos.
Brad Clitt
3 augustus 2017, 15:43
Ik moet je helemaal gelijk geven, echter de vorige party (Bollywood) was dan weer wel best goed.
Wat betreft kledingvoorschriften, vorig jaar werd er naar mijn mening strenger op gecontroleerd. Tijdens de Summer Beach-party moesten de dames dus in beachwear getooid zijn. Een dame kwam gewoon in lingerie en die mocht haar biezen pakken aangezien ze weigerde om alsnog daar iets te kopen.
Wat betreft de hamburgers, dat heb ik ook gehoord aan het eind van de middag. Later nam ik er ook twee en die waren inderdaad nog steeds niet helemaar gaar van binnen, echter aangezien ik dit bericht nu kan intypen kun je eruit concluderen dat ik het overleefd heb.
Wat betreft muziekkeuze, ongeacht party of niet, als je een song draait waarin geschreeuwd word 'Ben helemaal naar de klote, boem, boem, boem' dan kom je ook niet echt in een erotische stemming. Laat mij maar aan die knoppen, slechter kan het toch niet.
Wat betreft aantal beren, viel nog wel mee hoor, er zijn dagen dat er dubbel zoveel zijn, ook doordeweeks.
sti6
5 augustus 2017, 13:29
13:30h veel dames relatief weinig beren mijn faforiete snoepje is ook aanwezig en al een paar mooie ander kanidaten voor mijn hit list gezien
Sti6
spiderman
5 augustus 2017, 15:24
hoi sti6, zou je wat namen van dames kunnen noemen die er zijn?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
sti6
9 augustus 2017, 11:57
Vandaag toch nog een bezoekje bracht een geplande zakenreis werd tot vrijdag uitgesteld
Dus in mijn faforiete snoepwinkel terecht gekomen
Bijna 12:00 nog geen 10 dames aanwezig en nog minder beren
Maar al wel Lisa gespot dus het kan al niet meer mis gaan
STI6
Clubganger75
10 augustus 2017, 19:22
Net binnen gelopen in Roermond. Aan de parkeerplaats te zien is het redelijk rustig (wegens vak) dat is ook te verwachten. Als er maar genoeg dames rond lopen.
tjapko
10 augustus 2017, 20:26
Zou je willen kijken of Bianka (Dominicaanse) aanwezig is? En zo ja, zou je willen vragen of ze er morgen ook is?
Uit-Drenthe
10 augustus 2017, 21:50
Goedenavond allen, ben nieuw op dit forum en zal proberen met enige regelmaat wat van mij te laten horen.
5 weken geleden voor het eerst YY bezocht en wist werkelijk niet wat ik meemaakte.
Bezoek al zo'n 20 jaar dvp's maar het serviceniveau en de hele entaurage er om heen hebben indruk
op me gemaakt. Het is gewoon alsof je een middag uit de werkelijkheid stapt en in een snoepwinkel bent.
Nu 3 dagbezoeken verder voel ik mij steeds meer op mij gemak en drink nu relaxt een bak koffie op het terras.
Het enige waar ik zelf van geschokken ben is dat je een soort emotionele klik krijgt met de dames omdat er erg
veel tijd is om te kletsen en soms worden het ook persoonlijke gesprekken. Zijn er meer die dit herkennen? Bij mij
ging een bezoek van een dame vaak puur om sex maar nu komt er meer bij. Ik vraag mezelf af of ik dat wil... Mvg
Clubganger75
10 augustus 2017, 23:05
Tjapko. Die heb ik wel gezien net. Als ik haar weet zie zal ik vragen of ze er morgen is
yylover
10 augustus 2017, 23:30
Goedenavond allen, ben nieuw op dit forum en zal proberen met enige regelmaat wat van mij te laten horen.
5 weken geleden voor het eerst YY bezocht en wist werkelijk niet wat ik meemaakte.
Bezoek al zo'n 20 jaar dvp's maar het serviceniveau en de hele entaurage er om heen hebben indruk
op me gemaakt. Het is gewoon alsof je een middag uit de werkelijkheid stapt en in een snoepwinkel bent.
Nu 3 dagbezoeken verder voel ik mij steeds meer op mij gemak en drink nu relaxt een bak koffie op het terras.
Het enige waar ik zelf van geschokken ben is dat je een soort emotionele klik krijgt met de dames omdat er erg
veel tijd is om te kletsen en soms worden het ook persoonlijke gesprekken. Zijn er meer die dit herkennen? Bij mij
ging een bezoek van een dame vaak puur om sex maar nu komt er meer bij. Ik vraag mezelf af of ik dat wil... Mvg
Kerel, dit zal voor vele beren herkenbaar zijn.
Dit is een marketing strategie van de dames, en je kan het ze niet kwalijk nemen.
In een SC blijf je hangen na je eerste kamertje, in tegenstelling tot een priveclub, waar je direct naar buiten wordt geloosd.
De dames zullen terug komen en zoeken je regelmatig op om een 2e kamertje met jou af te dwingen, dat is normaal. Ze willen immers geld verdienen, en waarom niet met jou. Dit hoort er allemaal bij.
Gesprekken kunnen dan vaak persoonlijk worden, soms verzonnen, soms niet verzonnen.
Lees dit forum, en je leest genoeg verhalen waarin beren in problemen komen, omdat ze te vaak bij dezelfde dames blijven hangen.
Het is mij ook een keer overkomen, maar heb dit gelukkig snel kunnen afketsen.
Maar door ervaring leert men hier wat beter mee om gaan, en heb er een aantal leuke vaste dames aan overgehouden.
Als je hier gevoelig voor bent, een aantal tips.
Ga geen telefoonnummers uitwisselen met dames.
Bezoek regelmatig andere clubs, er zijn er genoeg. Soms beter dan YY, en met prachtige dames.
Laat een dame direct weten, ook als je een fantastische tijd met haar hebt gehad, dat je de volgende keer iets anders wilt. In de meeste gevallen snappen ze dit echt wel. Dan valt een afwijzing wat makkelijk als ze het toch weer probeert.
En vergeet nooit, dit zijn zeer ervaren dames, die alle trucs beheren om je in te palmen.
Ik wens je heel veel succes in deze snoepwinkel
Uit-Drenthe
10 augustus 2017, 23:46
YY lover, bedankt voor je reactie. Snap zelf ook niet helemaal waarom ik er zo naïef in ben komen te staan. Normaal ben ik ik mijn auto de namen alweer vergeten. Maar bij deze betreffende dame was een soort extreme aantrekkingskracht en/of klik waar ik geen weerstand tegen had. Ook maak je jezelf dan wijs dat dit meisje anders is dan anderen enzo he, ook komt er nog bij kijken dat ik het als je er goed over nadenkt het een absurde situatie is: ik zit 2,5 uur in de auto om het geld dat ik toevallig heb,te betalen aan een meisje dat ver van huis op deze manier haar centen moet verdienen. Ik vindt het eigenlijk haast zielig voor haar. We zullen zien hoe het verder gaat maar ik zal ongetwijfeld iets harder in mijn hoofd moeten zijn. Maar respect zal ik altijd houden voor een dame.
Nulnulzeseneenhalf
11 augustus 2017, 00:58
Maar respect zal ik altijd houden voor een dame.
En dat is ook zeer belangrijk. Zonder respect geven krijg je ook geen respect terug.
En wat dat andere betreft, als je de deur van de club achter je dicht trekt om naar huis te gaan, dan moet je de rest gewoon vergeten. De tips van yylover zijn heel goed.
Meme Moo
11 augustus 2017, 07:33
Twee relevante linkjes voor je:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39-De-8-FKK-geboden&highlight=geboden
En
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33005-Zwaar-verliefd-op-een-DVP-advies-gevraagd!
In die laatste vooral ook post nummer 10 van Badslippers en de daarin genoemde linkjes lezen.
Dan ben je wel genezen :)
Uit-Drenthe
11 augustus 2017, 08:48
Ha Beren, ik weet niet hoe je jullie bedankt in zo'n regeltje... maar ben erg content met jullie reacties, ik ben gelukkig niet de enige die met deze gedachtes/gevoelens worstel. Fijne dag ��
Uit-Drenthe
11 augustus 2017, 09:24
O O O wat voel ik me naïef en dom na alle aangegeven stukken gelezen te hebben, bij die 10 regels heb ik werkelijk alle bekende fouten gemaakt incl haar mobile nr in mijn bezit enz. Voor de dame is dit haar vak en functioneerd ze als een robot, terwijl de mannen er zo nu en dan met wat meer gevoel in staan. Ben nu op vakantie en zal daarna een bezoek brengen aan YY. val jullie dan meer lastig vallen met dit soort posts maar met de daadwerkelijke ervaringen van een kamergang��. Fijn om een soort collegialiteit van jullie te ervaren..
yylover
11 augustus 2017, 09:47
YY lover, bedankt voor je reactie. Snap zelf ook niet helemaal waarom ik er zo naïef in ben komen te staan. Normaal ben ik ik mijn auto de namen alweer vergeten. Maar bij deze betreffende dame was een soort extreme aantrekkingskracht en/of klik waar ik geen weerstand tegen had. Ook maak je jezelf dan wijs dat dit meisje anders is dan anderen enzo he, ook komt er nog bij kijken dat ik het als je er goed over nadenkt het een absurde situatie is: ik zit 2,5 uur in de auto om het geld dat ik toevallig heb,te betalen aan een meisje dat ver van huis op deze manier haar centen moet verdienen. Ik vindt het eigenlijk haast zielig voor haar. We zullen zien hoe het verder gaat maar ik zal ongetwijfeld iets harder in mijn hoofd moeten zijn. Maar respect zal ik altijd houden voor een dame.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik mij altijd aan deze regels houd, maar al doende leert men
sofaking
11 augustus 2017, 14:19
Nog redelijk kalm hier. Lineup valt tegen voor de dkc en grote tieten fans, toch al Duitse Pia kunnen verschalken. Ken geen andere namen totnogtoe.
sofaking
11 augustus 2017, 15:58
Bianca (dom rep) is in da house
tjapko
11 augustus 2017, 16:26
Bedankt Sofaking maar ik heb mijn heil vandaag elders gezocht en gevonden. Wellicht woensdag naar YY dus als je Bianca (Dom rep) tegenkomt mag je vragen of ze dan aanwezig is.
sofaking
11 augustus 2017, 21:24
Tjapko, ze zei dat ze morgen nog werkt, en dat zondag haar verjaardag was en ze dus niet kwam. Voor de rest van de week weet ik het niet, maar ooit heeft ze ook gezegd dat ze niet meer in de week kwam, maar enkel de vrijdagen en weekends. 100% zeker kan je natuurlijk nooit zijn met onze schatjes.
sofaking
11 augustus 2017, 21:26
Vandaag iets heel merkwaardigs gezien in YY. Iets regelrecht alien, uit de X-files... De voormalige vrouwentoiletten, die nu voor mannen zijn, worden nog veel gefrekwenteerd door de dames. Ze schamen zich niet om zich tussen de zeikende mannen te mengen. Maar toen ik daar was, kwam er een dame uit één van de stalletjes.... en de WC_bril was omhooggeklapt ! :eek:
Eddy_V
11 augustus 2017, 23:23
Vandaag iets heel merkwaardigs gezien in YY. Iets regelrecht alien, uit de X-files... De voormalige vrouwentoiletten, die nu voor mannen zijn, worden nog veel gefrekwenteerd door de dames. Ze schamen zich niet om zich tussen de zeikende mannen te mengen. Maar toen ik daar was, kwam er een dame uit één van de stalletjes.... en de WC_bril was omhooggeklapt ! :eek:
Als zij moest overgeven is her natuurlijk wel zo netjes als zij nog in staat was om de bril omhoog te doen!
Of was het een "Thaise"?
Nulnulzeseneenhalf
11 augustus 2017, 23:35
Veel dames gebruiken die voormalige vrouwentoiletten als telefoonhokje. Voordeel, geen andere vrouwen die hun kunnen af luisteren in hun priveconversaties.
Maar ik heb er daar ook wel eens aan eentje gevraagd, die ik overigens wel al langer ken, of dat ze ineens een piemeltje had laten groeien. Ze lachte ietwat beschaamd.
sofaking
11 augustus 2017, 23:49
Als zij moest overgeven is her natuurlijk wel zo netjes als zij nog in staat was om de bril omhoog te doen!
Of was het een "Thaise"?
Het was geen Thaise en ze leek me niet ziek. Ze had wel gevoel voor humor, want toen ze uit haar kamertje stapte zei ze iets van "so many men here", met dat sexy oosteuropees accentje.
Misschien had ze gewoon de pot geschrobd met de borstel. Ach de WC-bril op of neer is een punt dat diep gelinkt lijkt te zijn met geslacht. Een natuurwet, zoals Heisenberg's onzekerheidsprincipe. Je weet niet wie er op het toilet geweest is tot je de deur opendoet. De bril is tegelijkertijd open en dicht, maar als je ernaar kijkt neem je een quantum eigentoestand van het systeem waar (up of down) , en weet je of er een man of vrouw laatst geweest is.
Zoals elke natuurkunde theorie is ook deze niet compleet. Dat heb ik vandaag dus mogen observeren. Ik ga er een paper over maken voor Physical review Letters.
Eddy_V
12 augustus 2017, 00:29
Ach de WC-bril op of neer is een punt dat diep gelinkt lijkt te zijn met geslacht.
Een natuurwet, zoals Heisenberg's onzekerheidsprincipe.
Zoiets als de brug waarvoor je moet wachten. Is die dan open of dicht?
Nulnulzeseneenhalf
12 augustus 2017, 01:09
Zoiets als de brug waarvoor je moet wachten. Is die dan open of dicht?
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Als de brug open is, dan zijn er delen die niet met elkaar verbonden zijn, of dan toch in ieder geval geen contact met elkaar maken. Dus dan moet je wachten. Belangrijk hierbij is dat de brug bedoeld is voor het landverkeer en niet voor het waterverkeer. De slagbomen die voor die brug staan moeten dan weer open zijn als je door wilt kunnen rijden, net als bijvoorbeeld bij spoorwegovergangen. Daar werkt het dus weer andersom.
Vergelijk het met je contacten met dames in deze gelegenheden. Als je toegang wilt tot een dame dan moet er iets open staan. Voor sommige onder ons moeten er zelfs veel openingen zijn. Houdt de dame in kwestie de boel gesloten, dan zal er weinig sprake zijn van actie. Goed bekeken is het dus eigenlijk ook weer niet hetzelfde als bij de brug. Bij de dames is er actie als ze open staan, bij de brug is er actie als ze dicht is.
Eddy_V
12 augustus 2017, 06:12
Houdt de dame in kwestie de boel gesloten, dan zal er weinig sprake zijn van actie. Goed bekeken is het dus eigenlijk ook weer niet hetzelfde als bij de brug. Bij de dames is er actie als ze open staan, bij de brug is er actie als ze dicht is.
Tja, toch een gevalletje van Heisenberg's onzekerheidspricipe..
Bij de brug is er namelijk geen actie als die dicht is, omdat die vanuit het perspectief van de scheepvaart, bedoeld is voor het waterverkeer.
Misschien moeten we dit dilemma eens voorleggen aan professioneel expert Sjeufke.
Hij is zijn carrière begonnen als brugwachter als ik goed begrepen heb.
By the way en tevens weer enigszins on-topic: was Roy de masseur aanwezig?
Komende week waarschijnlijk weer eens naar YY, want dat triootje van afgelopen week is me in m'n rug geschoten
(ouwe kerels zoals ik moeten het ook niet meer in hoofd halen om met twee knappe jongedames tegelijk te stoeien).
de duisburg spesjalist
12 augustus 2017, 11:50
dit zal een boodschap voor iedereen zijn heren bril omhoog want dames zitten ook graag droog :biggrin:
Nulnulzeseneenhalf
12 augustus 2017, 13:13
Tja, toch een gevalletje van Heisenberg's onzekerheidspricipe..
Bij de brug is er namelijk geen actie als die dicht is, omdat die vanuit het perspectief van de scheepvaart, bedoeld is voor het waterverkeer.
Het scheepvaartverkeer heeft helemaal niets aan een brug. Sterker nog, elke brug, hoe mooi ook gebouwd, betekent een belemmering voor het scheepvaartverkeer. Vaak is de doorgang smaller en er is altijd een hoogtebeperking, al is die soms niet van belang. De brug is gebouwd om twee oevers met elkaar te verbinden zodat automobilisten, fietsers en voetgangers een kortere weg kunnen kiezen van plaats A naar plaats B. Zonder gebruik te hoeven maken van bootjes, pondjes of waterski's.
Er bestaat nog zoiets als het principe van een aquaduct. Dan ie er een brug gebouwd voor het scheepvaartverkeer. Of een tunnel gemaakt voor de rest, maar het is herkenbaar als brug.
Badslippers
12 augustus 2017, 13:17
YY is gewoon een progressieve club met progressieve mensen waar de genderneutraliteit al zijn intrede heeft gedaan. Weg met de dames- en herentoiletten.
Meme Moo
12 augustus 2017, 14:49
Als de gender-neutraliteit bij yy zich maar niet uit gaat strekken tot de dvp's, BS! :)
de duisburg spesjalist
12 augustus 2017, 16:26
YY is gewoon een progressieve club met progressieve mensen waar de genderneutraliteit al zijn intrede heeft gedaan. Weg met de dames- en herentoiletten.
als ik het wel heb is er een nieuwe toiletgroep bij gekomen .zal die voor de dames gebruik worden om te voorkomen dat de voegen verkleuren door al die vieze ouwe mannetjes die naast de pot zeiken :eek:
Nulnulzeseneenhalf
12 augustus 2017, 19:22
Die andere Nederlandse club in het uiterste zuiden heeft al lang genderneutrale toiletten.
Brad Clitt
12 augustus 2017, 20:12
Wat een gezeik over toiletten, bruggen en verliefdheden op een dvp, wordt weer eens tijd voor echte info...
rob45
12 augustus 2017, 21:55
Die andere Nederlandse club in het uiterste zuiden heeft al lang genderneutrale toiletten.
Dat klopt ...al zijn de Bulgaarse dames het daar niet altijd mee eens.😎
Laatst kwam ik er een tegen op de toilet bij de bar en als blikken konden doden....
sofaking
12 augustus 2017, 22:01
Inderdaad, maar als het een herentoilet is waar vrouwen binnensluipen, dan is dat toch een graadje kinkyer dan een gemengd toilet. :) (Maar dat is misschien de perversie van mijn gedachten die zich uit.)
Bluebear
12 augustus 2017, 22:50
Wat een gezeik over toiletten, bruggen en verliefdheden op een dvp, wordt weer eens tijd voor echte info...
Look who's talking!!! :tongue: :biggrin:
26711
Eddy_V
12 augustus 2017, 23:04
Dat klopt ...al zijn de Bulgaarse dames het daar niet altijd mee eens.
Laatst kwam ik er een tegen op de toilet bij de bar en als blikken konden doden....
Sterker nog, ik kwam daar eens een dame tegen die het toilet verliet, waar op dat moment ook nog een ijsbeer stond!
Hij met een big smile en zij met haar mond vol tanden (bij wijze van spreken om het netjes te houden)
Nu ik hier aan terugdenk... wellicht was het in YY ook wel een gevalletje van overmacht/ongeduld en had Sofaking de heer in kwestie de wc niet zien verlaten..
Nulnulzeseneenhalf
13 augustus 2017, 01:21
Ik praat nooit over verliefdheden op het forum.
Meme Moo
13 augustus 2017, 01:23
Daar hebben we jou voor, Brad! :biggrin:
pietpotent44
13 augustus 2017, 05:42
Het afkicken is duidelijk begonnen.
laplagne
13 augustus 2017, 12:26
Hoop hiermee toilettendiscussie af te sluiten. Belangrijkste is dat de toiletten schoon zijn en dat laatste is bij Yin Yang een ontwikkelpunt.
sofaking
13 augustus 2017, 13:55
Hoop hiermee toilettendiscussie af te sluiten. Belangrijkste is dat de toiletten schoon zijn en dat laatste is bij Yin Yang een ontwikkelpunt.
Vorige vrijdag, tussen 11 en 18 uur, was alles perfect in orde in de toiletten. En ook de tafeltjes in het restaurant bleven proper trouwens. Dat was ook niet altijd zo.
pietpotent44
13 augustus 2017, 18:32
Hoi. Kom net van yy af. Geen idee hoe t met de toiletten is.
Maar er waren zon 25 a 30 vrouwen tot pakweg 17u toen ik wegging.Redelijk wat beren.
Heb een aantal Duitse gezien vooran de bar, oa Pia.
Verder heel de achterbank aan de kan van buitenterras redelijk wat roemeentjes.
En Nadia.
Tot tover het half zeven journaal door uw plaatselijke verslaggever piet.
Nulnulzeseneenhalf
13 augustus 2017, 18:52
Hoi. Kom net van yy af. Geen idee hoe t met de toiletten is.
Maar er waren zon 25 a 30 vrouwen tot pakweg 17u toen ik wegging.Redelijk wat beren.
Heb een aantal Duitse gezien vooran de bar, oa Pia.
Verder heel de achterbank aan de kan van buitenterras redelijk wat roemeentjes.
En Nadia.
Tot tover het half zeven journaal door uw plaatselijke verslaggever piet.
Doe maar het dubbele aantal vrouwen hier vandaag. Maar ik ga ze niet tellen.
Das
13 augustus 2017, 21:40
Doe maar het dubbele aantal vrouwen hier vandaag. Maar ik ga ze niet tellen.
De ene zegt de helft, de ander het dubbele...
Tellen doe je niet, want dan kom je erachter dat het er inderdaad maar 35 zijn....
Er lijkt wel een party aan de gang.
Niet slecht toch voor dat clubje?
sofaking
13 augustus 2017, 22:39
Tellen doe je niet, want dan kom je erachter dat het er inderdaad maar 35 zijn....
Verkeerde paddestoelen gegeten ?
Nulnulzeseneenhalf
13 augustus 2017, 22:39
Toen ik naar huis ging, om half 8, een vluchtige telling gedaan. Plusminus 25-30 dames op het terras en in de bar. Een stuk of 20 kamers rood, dus minimaal 20 dames, veel triootjes zullen er niet bezig zijn geweest. Nog een paar dames in de bioscoop, het toilet of in hun eigen kleedkamer en je zit op 50-60 dames. Vergeet niet dat YY een club is met veel oppervlak. 100 personen binnen is daar niet druk. Zeker niet op een zonnige dag met 20+ temperaturen zoals vandaag.
manke nelis
13 augustus 2017, 22:47
Vandaag nog eens in yy geweest, zoals het afgelopen jaar praktisch ELKE zondag, Aanvankelijk wou ik niet echt gaan, maar goed, je kent dat, een auto met vrienden stopt voor de deur, en weg jen je.
Enfin, Ik meen te mogen stellen dat ik het daar nu echt wel voor een tijdje heb gezien... Veel plezier aan iedereen die er nog zal heengaan. Ik ga op naar een volgende hobby, platen verzamelen.
pietpotent44
14 augustus 2017, 08:31
Toen ik naar huis ging, om half 8, een vluchtige telling gedaan. Plusminus 25-30 dames op het terras en in de bar. Een stuk of 20 kamers rood, dus minimaal 20 dames, veel triootjes zullen er niet bezig zijn geweest. Nog een paar dames in de bioscoop, het toilet of in hun eigen kleedkamer en je zit op 50-60 dames. Vergeet niet dat YY een club is met veel oppervlak. 100 personen binnen is daar niet druk. Zeker niet op een zonnige dag met 20+ temperaturen zoals vandaag.
Niet overdrijven he. Ik heb ze binnen geteld en dat waren er nog geen 20. Buiten op het terras zaten er misschien 10 en op de kamers was het ook niet druk. Dus die 35 van das kan goed kloppen.
Althans, tot 17u. Na 18u kan het soms wel verder oplopen.
Maar het is hoe dan ook duidelijk zomertijd, ook in yy. Ik denk dat pas ergens in september
alles weer op volle oorlogssterkte komt. En dan zitten er soms echt 100 vrouwen.
Nog even geduld dus.
@manke nelis: waarom ben je het nu beu?
Nulnulzeseneenhalf
14 augustus 2017, 09:49
Niet overdrijven he. Ik heb ze binnen geteld en dat waren er nog geen 20. Buiten op het terras zaten er misschien 10 en op de kamers was het ook niet druk. Dus die 35 van das kan goed kloppen.
Althans, tot 17u. Na 18u kan het soms wel verder oplopen.
Maar het is hoe dan ook duidelijk zomertijd, ook in yy. Ik denk dat pas ergens in september
alles weer op volle oorlogssterkte komt. En dan zitten er soms echt 100 vrouwen.
Nog even geduld dus.
@manke nelis: waarom ben je het nu beu?
Zoals ik schreef was dat de situatie om half 8. Op zondag komen er na 6 uur niet veel dames meer binnen, sterker nog, dan zijn de eerste alweer aan het vertrekken.
Tuurlijk is het vakantietijd, dus is het wat rustiger. Maar op een zondag heb ik daar nog nooit 100 dames gezien. Bij 70-80 houdt het dan wel op. Voor 100+ dames moet je op de vrijdag en zaterdag zijn.
En wat onze Das betreft, het is geen verkeerde vent. Maar hij is nu eenmaal een GT-adept geworden. En die hebben een mindere band met YY, hun grootste concurrent. Dat betekent onder andere dat ze de positieve punten van YY een beetje moeten afzwakken. Ook hij had een tijd dat hij best graag in YY kwam, en het er leuk vond. Maar voor de rest is het geen verkeerde vent.
Big30
14 augustus 2017, 10:00
Het blijft altijd lastig om correct het aantal dames in een club te tellen dan wel te schatten. Soms lijkt de bar leeg en een half uur later weer goed gevuld. Zoeken in YY met alle ruimtes, bar, restaurant, kino, wellness, dames op de kamers wil je wel eens wat dames in je telling cq schatting missen.
Op zaterdagen zijn meer dan 100 dames in YY bepaald geen uitzondering, bij de receptie vaak aantallen van 120-130 gezien.
Hoeveel er gisteren waren (een zomer zondag), geen idee, maar minder dan 50 zou me verbazen.
Uit-Drenthe
23 augustus 2017, 17:28
Een redelijk dagje, stap net in de auto terug vanuit YY, 2 kamergangen gemaakt.uurtje met mara (30+ roodharige) was gewoon prima, ze was net terug van vakantie en zat vol energie, nou dat was te merken en ook nog lekkere massage van haar gehad, later op de middag aangesproken door ik dacht Kaja (zwart haar,ong 22 jaar, Roemeense) die staat heel vaak bij ingang barruimte te jagen. Kon niet helemaal mijn draai vinden dus dacht: ach best mooi lief meisje dus waarom niet. Op zich niks mis mee maar de klik was er gewoon niet en ze bleef maar chagerijnig kijken en ook haast geen gesprek mee mogelijk. Kan aan mij liggen hoor, ze is erg knap en lief maar gewoon niks voor mij. Om 11:45 aangekomen en op dat moment redelijk wat beren maar schrikbarend weinig dames, pas om 14 uur kwam dat op gang. Ook liepen er veel heren stoer en lawaaierig op het terras met hun getatoeëerde en gespierde ontblote bovenlijf.ach ieder zijn ding denk ik dan maar. Al met al een redelijk dagje met een heerlijke temperatuur buiten. Tot de volgende keer:wink2:
Brad Clitt
24 augustus 2017, 12:57
Ben vandaag jarig en het lijkt me een goed idee om eens te gaan kijken in het Roermondse, lekker voor niks zuipen, vreten en bubbelen.
Zal tussen 13.45 en 20.00 aanwezig zijn.
Benieuwd naar de surprise die een zekere dame voor me in petto heeft...
... gewoon aanwezig zijn zou al een goede start zijn. ;)
Picasso 1
24 augustus 2017, 13:09
Ben vandaag jarig en het lijkt me een goed idee om eens te gaan kijken in het Roermondse, lekker voor niks zuipen, vreten en bubbelen.
Zal tussen 13.45 en 20.00 aanwezig zijn.
Benieuwd naar de surprise die een zekere dame voor me in petto heeft...
... gewoon aanwezig zijn zou al een goede start zijn. ;)
Gefeliciteerd.
Je zou als cadeau aan jezelf ook meer dan 1 club kunnen bezoeken (GT is bijvoorbeeld prima op donderdag). Ook iets met verandering van spijs....
Brad Clitt
24 augustus 2017, 13:10
Dat zou kunnen, maar ik zie dat Pret aanwezig is. :biggrin:
P11111
24 augustus 2017, 13:12
Ben vandaag jarig...
Van harte gefeliciteerd!
Hopelijk een jaartje wijzer geworden in de omgang met dames van plezier. ;) :)
Picasso 1
24 augustus 2017, 13:18
Het is maar waar je prioriteit aan geeft hè. :biggrin:
Maar met pret is het inderdaad prettig.
yylover
24 augustus 2017, 14:14
Van harte gefeliciteerd!
Hopelijk een jaartje wijzer geworden in de omgang met dames van plezier. ;) :)
En ook vanuit de linkse hoek.
Proficiat Brad !!!
gignnl
24 augustus 2017, 14:18
Proficiat Brad,je vaste dame haar borsten glanzen mooi na gisteren:gruebel:
jansenroy
24 augustus 2017, 14:59
Proficiat Brad, veel plezier in het Roermondse.
rob45
24 augustus 2017, 15:23
Proficiat Brad,je vaste dame haar borsten glanzen mooi na gisteren:gruebel:
Dat is nog pas een mooi kado Gignnl !
Ook van mij de felicitaties voor de jarige Job Brad en ik zou zeggen glij ze lekker tussen die glanzende borsten.
Brad Clitt
24 augustus 2017, 16:29
Zit nu in de Men's lounge na een uurtje stoeien met haar. Ze had een presentje voor me gekocht, lief he. Ervoor weer Lang gepraat en erna een hapje gegeten, bamiblokken niet aanwezig. Laat haar nu even alleen zodat ze op jacht kan.
cheasehead
24 augustus 2017, 17:27
Brad van harte gefeliciteerd hé en maak er een mooie dag van met je iubita. Dat je maar flink van bil mag gaan op je verjaardag.
Jij hebt haar natuurlijk vandaag een cadeautje uit eigen zak gegeven:tongue:
JonnyFontane
24 augustus 2017, 20:24
Brad gefeliciteerd......
tjapko
24 augustus 2017, 21:06
Hartelijk gefeliciteerd Brad
Brad Clitt
24 augustus 2017, 22:01
Zo, alweer een anderhalf uur terug, want ik moet net als vandaag straks weer om 4 uur opstaan.
Ik kan kort zijn, voor mij persoonlijk was het een hele mooie verjaardag, deze party was leuker dan de Baywatch-party.
Met dank aan Jerry, de blonde Theke, het barpersoneel, de vele dames die ik ken en sommige waarmee ik kennisgemaakt heb, John mc Snek en last but not least mijn iubita natuurlijk die een groot deel van de dag zich over mij ontfermde. Echter ik heb haar ook de vrijheid gegeven om wat bij te verdienen en dat is aardig gelukt.
Voor een donderdag was het niet zo druk, in tegenstelling tot andere dagen was er nu bijna sprake van een mannenoverschot. De line-up was niet denderend, zowel kwantitatief als kwalitatief. John mc Snek kon niet echt een keuze maken voor een 2e kamergang en heb hem nog een paar dames aangeraden waar ie geen buil aan kan vallen (tenminste dat hoop ik, alleen al voor mijn reputatie). Of ie die raad opgevolgd heeft weet ik niet, want na zessen scheidden onze wegen zich.
Het eten kon me net als John niet zo bekoren, voor een groot deel lag dat aan de afwezigheid van de bamiblokken natuurlijk. We overwogen nog om samen een klacht in te dienen bij de Theke, maar besloten om het deze keer door de vingers te zien. Zelf heb ik gewoon frites met gehaktballetjes tot mij genomen en later een paar stukken placinta cu prune negru, beiden smaakten overigens goed.
Line-up was dus niet denderend en heb onder meer Nicole (Slowakije), Elly, Rose, Lina, Pia, Maria (Griekenland), Amalia, Jeanina, Selina, Daria, Cila, Bia, Lara, Nadia (NL en Roe), Rosita, Graciella, Elisa, Carmen en Sylvia gezien. Maar ook best veel nieuwe dames, waar ik door mijn getrouwde status voorlopig ook geen naam op zal kunnen plakken.
Dames die ik al een tijdje mis zijn Jennifer 2 (boobies), Lucia en Mikhela, best jammer want samen met hen en ook de verbannen Maya plus natuurlijk mijn iubita heb ik hele mooie tijden meegemaakt eerder dit jaar en eind vorig jaar. Maar ja, zo gaat dat nu eenmaal en is part of the game. Misschien komen ze binnenkort weer terug, want stiekem mis ik ze toch wel.
Nou, dit was het dan, tot een volgende keer dan maar weer.
sofaking
24 augustus 2017, 22:16
Line-up was dus niet denderend en heb onder meer Nicole (Slowakije), Elly, Rose, Lina, Pia, Maria (Griekenland), Amalia, Jeanina, Selina, Daria, Cila, Bia, Lara, Nadia (NL en Roe), Rosita, Graciella, Elisa, Carmen en Sylvia gezien. Maar ook best veel nieuwe dames, waar ik door mijn getrouwde status voorlopig ook geen naam op zal kunnen plakken.
Als dat DE Griekse Maria is dan maakt die er op haar ééntje toch de best denkbare line-up van zeker ? Oh zoete herinneringen.
phoenix
24 augustus 2017, 22:16
proficiat maestro brad clitt, wellicht eens tot weerzien in dat paradijs
Brad Clitt
24 augustus 2017, 22:29
Als dat DE Griekse Maria is dan maakt die er op haar ééntje toch de best denkbare line-up van zeker ? Oh zoete herinneringen.
Over het algemeen genomen kon de line-up beter, ook volgens John. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen en Maria uit Griekenland dus is zeker een leuke, vriendelijke en mooie dame. Toen ik wachtte op mijn iubita heb ik eventjes kennisgemaakt met haar aan de bar, ik had haar al eens en tijdje terug gezien en wilde nu wel eens weten wie zij is. Heel leuk in de omgang, ook toen ik zei dat ik off the market ben, ze wilde zelfs het fijne ervan weten.
phoenix
24 augustus 2017, 22:42
griekse maria, das een hele goede reden om binnenkort af te reizen, ben benieuwd tot hoe lang ze blijft..
pret
24 augustus 2017, 22:59
Zolang je maar een prettige dag hebt gehad, maakt het niet uit waar je bent. Van harte gefeliciteerd. Hopelijk heb je genoten van je dag.
Uit-Drenthe
28 augustus 2017, 17:58
Vandaag toch maar eens de rit naar YY gemaakt, om 11:30 aanwezig en direct bij binnenkomst al behoorlijk aantal mooie dames, sowieso een goede line-up vandaag (vakanties afgelopen) er druppelden elke 20 min weer wat moois binnen, ook wat voor mij onbekende/nieuwe gezichten. Eerste uurtjes wat opgetrokken met de (naar haar eigen zeggen Italiaans/Roemeense,ik geloof Isabella) heb 2x haar naam gevraagd maar weet het niet zeker meer. Bijzonder gezellige meid waar je leuk mee kletsen kunt.2x met haar gekamerd en beide keren top. Voordat ik naar huis moest vertrekken had ik mijn zinnen gezet op een prachtige donkerharige dame die in een Duits groepje buiten zat, maar geen van deze dames had oog voor de beren en keken niet op of om. Lichtelijk geïrriteerd dacht ik nog even een bak koffie te gaan halen maar opeens ging de Slowaakse Nicolle bij mij aan tafel zitten. Ik wist niet waar ik mijn ogen moest houden, wat een gruwelijk lekker ding is dat, in mijn ogen het perfecte lichaam in een prachtig rood setje. Om 3 uur moest ik in de auto zitten en vroeg haar hoe laat het was, 14:15 zegt ze, dus opstaan en in looppas een sleutel halen (ze moest er zelf ook om lachen). Nou echt dit is denk ik de beste kamergang geweest die ik ooit in YY gemaakt heb, alle hoeken gezien en het kwam uit mijn tenen. Morgen is ze er nog en daarna een tijdje afwezig zegt ze. Knuffelend en lachend afscheid van haar genomen.Op 1 of andere manier hing er een hele relaxte sfeer met een goede line-up en vriendelijke beren. Trouwens ook erg smakelijke broodjes hamburger gegeten. YY tot snel maar weer..:)
sti6
3 september 2017, 14:01
Vandaag al om 11:00 in YY ontbijt en koffie en een uurtje op de kamer met de Duitse Lisa het leven kan toch mooi zijn de best kamer van de afgelopen 4 dagen
Nu je belangrijk dingen kleine 30 dames zoals Lisa Niki om er maar een paar te noemen beren zijn er iets meer maar zijn wijking actief ze zitten vooral op het terras
STI6
sti6
3 september 2017, 14:32
Vandaag al om 11:00 in YY ontbijt en koffie en een uurtje op de kamer met de Duitse Lisa het leven kan toch mooi zijn de best kamer van de afgelopen 4 dagen
Nu je belangrijk dingen kleine 30 dames zoals Lisa Niki om er maar een paar te noemen beren zijn er iets meer maar zijn wijking actief ze zitten vooral op het terras
STI6
popey01
3 september 2017, 14:53
De duitse Lisa met redelijk wat tattoos ?
spiderman
3 september 2017, 15:01
De duitse Lisa met redelijk wat tattoos ?dat is een goeie, maar steeds als ik hoor dat ze daar is ga ik en is ze constant op de kamer
popey01
3 september 2017, 15:25
Of ze is er niet.
spiderman
3 september 2017, 15:55
inderdaad
pietpotent44
4 september 2017, 03:40
dat is een goeie, maar steeds als ik hoor dat ze daar is ga ik en is ze constant op de kamer
Dat is toch die vrouw die lang in GT heeft gewerkt?
Ik stond ooit jaren geleden een keertje in GT met haar op het punt
een kamertje te maken, toen ze me van tevoren nog even zei:
ik zoen alleen niet, maar dat is toch geen probleem? En toen zei ik dat dat wel
een probleem was, en heb ik vriendelijk bedankt voor een kamergang.
maar is ze nu nog zo? Of is zoenen nu ineens geen probleem meer?
sti6
4 september 2017, 13:19
inderdaad de Lisa met tattoos en het zoenen hangt blijkbaar van de persoon af
en zondag was ze geregeld op de kamer maar toch wel beschikbaar
en warren gisteren veel beren maar voor het avond eten was het vooral veel window shopping
cheers
STI6
Uit-Drenthe
8 september 2017, 22:08
Vanmiddag geweest en de vakanties zijn voorbij hoor,weer keus genoeg. Was erg blij met de line-up.:)
Tropische_verrassing
8 september 2017, 22:44
Oh brad waar bent u??
We missen je verslagen
pietpotent44
9 september 2017, 06:52
Oh brad waar bent u??
We missen je verslagen
Brad is het weer aan het proberen met zijn Angelina.
Brad Clitt
9 september 2017, 08:11
Oh brad waar bent u??
We missen je verslagen
Ik woon nog steeds onder de rook van YY, maar van mij hoef je voorlopig niet veel soeps te verwachten.
Ben afgelopen donderdag en de week ervoor op woensdag geweest, het was drie keer niks.
Volgens forumbeer Uit-Drenthe zou er gisteren dan wel opeens een vliegtuig vol babes zijn geland in Roermond, maar dat weet ik dus niet.
Tenslotte werkt het weer ook niet echt mee, zeker in vergelijking met vorig jaar toen we een super september hadden.
Zat dus eergisteren op het terras tussen 18 en 19 uur ongeveer met een zekere dame en bij momenten waren we de enige ondanks het redelijke weer, dat zegt genoeg over de laatste weken. Vergeleken met vorig jaar is er bijna geen zak te doen, eind augustus/begin september was het toen doordeweeks toch echt drukker met beren en dames. En als ik naar de weersverwachtingen kijk, zal de komende week ook kommer en kwel blijken te zijn voor vele dames.
pietpotent44
9 september 2017, 12:11
Ik kan beamen wat Brad zegt. Afgelopen weken of zelfs maanden was het
wat dames betreft echt heel slecht. Zowel kwantitatief als kwalitatief.
Sommige dames begaaien het echt, die willen gewoon niks alleen easy money, die mogen ze van mij meteen buiten zetten, zijn voor geen enkele club een aanwinst. Vooral onder de Roemeense. Laatste grote aanfluiting was Roemeense Karina / katarina. En ook de Duitse dames vallen tegen momenteel vind ik, terwijl ik in het verleden daar juist hele goeie ervaringen mee heb gehad. Maar geen daarvan werkt nu nog in yy.
Maar ik ga vandaag weer een kijkje nemen.
Ook voor mij geldt dat als het niet heel snel beter wordt, ik ook yy voorlopig links zal laten liggen.
verslag volgt.
Uit-Drenthe
9 september 2017, 12:12
Goedemiddag Brad, nou helaas geen vliegtuig vol, maar ben gisteren geweest van 11-18 en toen ik vertrok waren er zeker 40-50 dames binnen. Vorige week vrijdag was ik er ook maar toen was het waardeloos, (sorry dat ik het zeg) maar dan kun je die verveelde en chagerijnig hangende Roemeense koppies wel dromen hoor. Ach je hebt ook maar een paar nodig om een mooie dag te hebben he.En dat geluk had ik vrijdag :betrunken:
tikkitakki
9 september 2017, 15:29
Goedemiddag,
Was Coco gisteren aan het werk?
Grt uit Arnhem
Brad Clitt
9 september 2017, 17:00
@ tikkitakki
Voor wat het waard is, de laatste weken heb ik haar niet meer gezien. Ben wel steeds op een wo/do geweest, dus in het weekend (incl. vrijdag) zou ze wel aanwezig kunnen zijn geweest. Haar trioverkoop-collega Lia overigens ook sindsdien niet meer gezien.
pietpotent44
9 september 2017, 18:50
Zo. Ik kom net van yy vandaan. En zoals beloofd hier mijn zaterdag verslagje:
Het was nog steeds heel mat met gemiddeld 35 vrouwen over heel de dag.
Heb deze keer echt fanatiek geteld, en overal geteld, op terras, bar, kino, restaurant plus
aantal bezette kamers. Aan begin, midden middag en begin avond geteld, resp. 31, 38 en 33 vrouwen.
Ook geen toppers of servicekanonnen gezien. Op Nederlandse Nadia na dan. Vita ook nog steeds niet terug.
Ik heb gekamerd met Duitse Melissa (eerste dag in yy, komt van GT, vriendin van Duitse Lisa).
Het begon slecht, ze wilde principieel niet zoenen. Maar toen ik aangaf daar erg teleurgesteld over te zijn kon het ineens wel, en gtoen werd het alsnog volle bak rollebollen. Toch nog best een goeie kamergang geworden.
Daarna nog een uurtje met Nederlandse Nadia, en haar service is eigenlijk altijd goed.
Toch werd ik niet heel vrolijk van mijn dagje yy vandaag.
Zolang Vita niet terug is, en vrouwen in aantal en kwaliteit niet veel beter worden, wacht
ik nog om een volgend bezoek aan yy te maken.
Brad Clitt
9 september 2017, 18:55
@ pietpotent44
En was het druk met beren, of viel dat ook tegen vergeleken met 'vroeger' ?
cula
9 september 2017, 19:16
Morgen haal ik een dame op op het vliegveld en zet haar rechtstreeks af bij yy dus dat wordt +1
We komen er wel :)
cula
9 september 2017, 19:17
vriendendienst overigens, geen zakelijke belangen bij voordat dat straks gedacht wordt ;)
Uit-Drenthe
9 september 2017, 19:25
OMG welke dame zou dat zijn? Moet ik mezelf weer een dag vrijplannen komende week? hahaha
pietpotent44
9 september 2017, 20:07
@ pietpotent44
En was het druk met beren, of viel dat ook tegen vergeleken met 'vroeger' ?
De beren waren ruim in de meerderheid. Hoeveel weet ik niet.
Maar normaal aantal beren voor yy begrippen. Gewoon weinig dames.
Tropische_verrassing
9 september 2017, 23:12
Ik wil de 20e naar yy hoop dan dat het beter is.
Misschien toch maar een keer in SS gaan kijken maar zit al 2 uur naar yy en zie het niet zo zitten om nog een half uur door te moeten rijden.
Eddy_V
9 september 2017, 23:44
Ik wil de 20e naar yy hoop dan dat het beter is.
Misschien toch maar een keer in SS gaan kijken maar zit al 2 uur naar yy en zie het niet zo zitten om nog een half uur door te moeten rijden.
Ga de 20e voor de verandering eens naar Happy Garden, daar gaat een leuk feestje gevierd worden!
Zultbroek81
10 september 2017, 00:09
Heeft iemand Roemeense Arriane nog gezien met zwart langs haar en secretaresse look?
Groet ,spank!
Tropische_verrassing
10 september 2017, 00:17
Ga de 20e voor de verandering eens naar Happy Garden, daar gaat een leuk feestje gevierd worden!
Ik heb van mijn vrouw de toestemming om te wandelen maar alleen in Nederland.
Ik wandel alleen en ze vindt het een veilig idee dat ik in NL ben en niet alleen in Duitsland.
Ben al gelukkig met het feit dat ze me mijn gang laat gaan dus ik moet ook haar wensen respecteren.
Eddy_V
10 september 2017, 00:33
Ik heb van mijn vrouw de toestemming om te wandelen maar alleen in Nederland.
Ik wandel alleen en ze vindt het een veilig idee dat ik in NL ben en niet alleen in Duitsland.
Ben al gelukkig met het feit dat ze me mijn gang laat gaan dus ik moet ook haar wensen respecteren.
Valt beslist te respecteren, maar wees gerust, als je die ca 20-30 km de grens over gaat zal je daar zeker niet alleen zijn op de 20e!
En dan heb ik het niet alleen over de dames maar ook over Nederlandse heren (nou ja heren... IJsberen!)
Meme Moo
10 september 2017, 10:01
Valt beslist te respecteren, maar wees gerust, als je die ca 20-30 km de grens over gaat zal je daar zeker niet alleen zijn op de 20e!
En dan heb ik het niet alleen over de dames maar ook over Nederlandse heren (nou ja heren... IJsberen!)
Eerlijk gezegd voel ik me in de Duitse SC's qua publiek veiliger, dan soms in YY.
phoenix
10 september 2017, 10:05
tja meme moo, na 22.00 was het een ramp in YY , maar ik geloof dat dat volk zich al geruime tijd niet mer laat zien
Tropische_verrassing
10 september 2017, 16:23
Ze vindt het onverantwoord dat ik in me eentje 2,5 uur terug moet rijden na een lange "zware" dag.
Tevens vraag ik me af in hoeverre ik als bruine in een Duitse saunaclub binnengelaten zal worden
phoenix
10 september 2017, 16:42
ACH tropical surprise dat valt wel mee denk ik, ik geloof nooit dat ze Acapulco Gold ratingen moeilijk doen daar al zoveel verschillende kleuren en 'genders' gezien. Ook in luder lounge in dortmund zijn ze niet moeilijk en ook salome Herne daar heb ik heel wat kleurtjes getroffen...van mocro dat blanke lena uit letland
Picasso 1
10 september 2017, 16:46
Tevens vraag ik me af in hoeverre ik als bruine in een Duitse saunaclub binnengelaten zal worden
Geen enkel probleem, in veel clubs is het gehalte 'bruin' zelfs hoger.
Enkel en alleen in GT kan het mogelijk een probleem zijn, maar ik denk dat ze daar vooral op uitstraling beoordelen en niet zozeer op huidskleur aangezien er ook wel voldoende donkere mensen zijn. Zie je er als een lieverd uit dan kom je ook GT makkelijk in.
laplagne
10 september 2017, 17:01
Trouwens gister 1 kleine tegenvaller in YY: kamer 33 waar geen douche of wasgelegenheid was maar dat heb je in GT in bijna alle kamers
Nulnulzeseneenhalf
10 september 2017, 17:06
Trouwens gister 1 kleine tegenvaller in YY: kamer 33 waar geen douche of wasgelegenheid was maar dat heb je in GT in bijna alle kamers
U heeft de hoofdprijs gewonnen. Het is de enigste kamer in YY zonder wasgelegenheid.
Meme Moo
10 september 2017, 17:10
Ze vindt het onverantwoord dat ik in me eentje 2,5 uur terug moet rijden na een lange "zware" dag.
2 of 2,5 uur terugrijden maakt niet zo heel veel uit.
Daarbij rijdt het, in de avond, in Duitsland een heel stuk prettiger!
En met jouw vriendelijke voorkomen kom je ook/zelfs GT zonder problemen in!
Brad Clitt
10 september 2017, 17:37
U heeft de hoofdprijs gewonnen. Het is de enigste kamer in YY zonder wasgelegenheid.
Je kunt je ook eventjes tegenover kamer 33 douchen, er bestaat dan wel een kans dat je vrouwelijk gezelschap hebt.
Dus even vragen of het ok is of de dame waar je mee gaat kameren moet een goed woordje voor je doen.
laplagne
10 september 2017, 23:30
Of gewoon gaan douchen met de dame waarmee je op de kamer bent geweest. Zo heel vreemd is dat in Yin Yang ook weer niet.
Brad Clitt
13 september 2017, 21:38
Zo, even een kort verslagje van mijn bezoekje van 14 tot 20 uur.
Om met de deur in huis te vallen, ik heb twee bamiblokken verorberd aangezien John mc Snek toch niet aanwezig was. Een andere forumbeer, die ik niet nader zal benoemen omdat ik niet weet of hij dat op prijs stelt, had ook wel zin op een blok maar hij was gewoon te laat want na 16.30 was het uit met de pret.
Het aantal dames was gelukkig weer op een normaler niveau en ook de optiek stelde niet teleur. Het aantal beren was ook aardig op peil, echter bij vertrek was het toch wat minder zodat er weer eens een flink damesoverschot was. Aanwezige dames waren o.a. Mia, Julia (eerste dag na vakantie), Nikki, Amelia, Pia, Jessica, Sandra (D), Nadia, Helen, Martina (overgekomen van Magnum), Jennifer 1 (alleen deze week), Dora (die haar pensioen steeds maar weer uitstelt), Graciella, Elisa, Gulcan, Vicky, Bia en Vanessa.
De sfeer was best wel goed (vond die andere forumbeer ook) en er werd best wel goede muziek gedraaid, het eten was ook redelijk tot goed en ik heb me prima vermaakt deze dag mede door mijn forumcollega en natuurlijk een zekere dame. Ondanks dat het nogal winderig was, was het op zich wel redelijk toeven op het terras. Ik stond op een gegeven moment wat te kletsen met Julia bij de uitgang naar het terras en zij hield zich stevig vast aan mijn berenvacht zodat ze niet wegwaaide en omdat ze het koud had. Ze zei dat ze gisteren in Roemenië nog kon genieten van een lekkere 30 graden, maar dat het weer hier maar kut met peren is. En toen ik zei dat het nog een kleine week zo zou blijven, kon ik de teleurstelling uit haar mooie ogen lezen. Tja, vorig jaar hadden we nu een hittegolf zei ik toen en dat kon ze zich inderdaad nog goed herinneren.
Volgende week heb ik van de baas twee dagen vrij gekregen (niet aaneensluitend), wat zou ik dan eens gaan doen... ;)
Eddy_V
13 september 2017, 23:54
Volgende week heb ik van de baas twee dagen vrij gekregen (niet aaneensluitend), wat zou ik dan eens gaan doen... ;)
Een voettocht naar Gerlachus om je zonden op te biechten ?! :eek:
Johan35
14 september 2017, 09:12
Geen slecht idee van Eddy. En laat de ouwe Gerlachus s flink lachen Brad...
Brad Clitt
14 september 2017, 11:28
Om eerlijk te zijn moest ik even opzoeken wie Gerlachus was en als ik het goed begrijp moet ik dus net als hij destijds tot inkeer komen en een godsvruchtig leven gaan leiden. Maar zoals jullie weten doe ik alles andersom, heb in mijn jonge jaren dus als een kluizenaar geleefd en nu geniet ik van de mooie dingen des levens. Alhoewel ik moet zeggen dat ik desondanks best wel monogaam ben...
En ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om te melden dat Crystal en Jolanda ook weer terug van weggeweest zijn, die dames had ik gisteren vergeten te vermelden.
Eddy_V
14 september 2017, 20:34
Om eerlijk te zijn moest ik even opzoeken wie Gerlachus was
Daar wordt het verschil duidelijk tussen een Limburger uit de westelijke mijnstreek versus het zuidelijke papenland...:tongue:
De beoogde voettocht had namelijk ook in Château St. Gerlach kunnen eindigen, waar je samen met een zeker iubita op een kingsize (of queensize) bed zou kunnen belanden om haar jouw zonden op te biechten ;)
En in zo'n omgeving is vergiffenis gegarandeerd !!
pietpotent44
14 september 2017, 21:47
Wie heeft er recent nog Poolse Magdalena of Anastacia gezien?
Ze is rond de 30. Heeft lang dik rood bruin haar tot haar middel. En normaal tot mollig postuur. Redelijke lengte.
Alleen niet zon heel knap gezicht. Maar ook niet lelijk. Dit is best wel een Piet vrouw.
Iemand haar recent nog gezien? Zoja, welke dag(en) is ze er?
Is al maanden geleden dat ik haar voor t laatst gezien heb.
Johan35
15 september 2017, 09:51
Nou Brad, ik zie wel parallellen tussen jullie twee. Heb je die monnikspij nog in de kast hangen? Met sandalen?
Een monnik uit de mijnstreek in papenland, lijkt me wel wat. -,)
Om eerlijk te zijn moest ik even opzoeken wie Gerlachus was en als ik het goed begrijp moet ik dus net als hij destijds tot inkeer komen en een godsvruchtig leven gaan leiden. Maar zoals jullie weten doe ik alles andersom, heb in mijn jonge jaren dus als een kluizenaar geleefd en nu geniet ik van de mooie dingen des levens. Alhoewel ik moet zeggen dat ik desondanks best wel monogaam ben...
En ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om te melden dat Crystal en Jolanda ook weer terug van weggeweest zijn, die dames had ik gisteren vergeten te vermelden.
sofaking
15 september 2017, 12:16
Kerkvader Sint Augustinus zag het zo :
'Da mihi castitatem et continentiam, sed noli modo.'
Confessiones VIII,7
Brad Clitt
15 september 2017, 12:33
Ik denk dat die kerkvader en ik het wel goed met elkaar hadden kunnen vinden. ;)
Maar genoeg gezeverd over Brad en andere heiligen, vanaf nu weer live-verslagjes.
Uit-Drenthe
15 september 2017, 14:56
Ik denk dat die kerkvader en ik het wel goed met elkaar hadden kunnen vinden. ;)
Maar genoeg gezeverd over Brad en andere heiligen, vanaf nu weer live-verslagjes.
Zo is dat Brad... kom op heren, niet alleen maar lezen, zet er ook eens een verslag op aub..
pietpotent44
15 september 2017, 21:44
Ok. Dan zal ik (bij uitzondering :biggrin: ) maar het goede voorbeeld geven.
Ik heb me niet aan mijn eigen afspraak gehouden door yy even links te laten liggen totdat de servicekanonnen weer zijn teruggekeerd.
En dat bleek dus idd niet zon goed besluit.
Er waren nog steeds niet heel veel (meer) vrouwen dan vorige week. Maar vooral geen goeie vrouwen.
Ben anderhalf uur gebleven, en 1 keer gekamerd met Duitse Elise, maar ben voor de zoveelste keer in de afgelopen weken teleurgesteld tijdens een kamergang. Elise / Elisa bleek een Duitse koelkast. Zo snel mogelijk condoom erom, geen echt intiem contact, geen zoenen etc. Ben daarom na een kwartier weer zelf maar opgestapt.
Maar deze keer was ik het zo beu dat ik niet lang daarna yy verlaten heb, en naar living room ben gereisd.
En wat een verschil was dat! Zie daarvoor mijn verslag bij LR topic.
Ik vind trouwens de blonde gastvrouw met Amsterdams accent ook niet goed passen
in een saunaclub. Ze staat er echt met een uitstraling van ja ik heb er nou eenmaal geen zin in maar ja ik moet toch een baantje hebben he.
Het interesseert haar geen bal. Ook bij het weggaan is ze echt niet geïnteresseerd of jij het wel naar de zin hebt gehad.
Dat is in Duitsland wel heel anders.
cula
16 september 2017, 08:44
In tegenstelling tot Piet heb ik gisteren een topavond gehad....wat een verschil met 2 weken geleden was het!
Er waren momenten dat veel dames bezet waren maar dat is voor hen ook de bedoeling toch? Was voor mij bijna weer een ouderwetse vrijdag als "vroeger"! Waar zelfs ik gedacht had als het weer zo slecht is als 2 weken geleden dan ga ik niet meer, denk ik nu volgende week weer ;)
Nulnulzeseneenhalf
17 september 2017, 16:05
Veel dames en heren. Ouderwetse wachttijden. Vakantie voorbij.
Brad Clitt
19 september 2017, 16:51
Special voor twee forumberen, Anna 2 en Elly zijn weer in da house. Ik ook want ik moest een pakketje afleveren bij een zekere dame. Ik heb het gevoel dat ik gewoon gebruikt word door haar. Intussen wel een ander soort donatie gedaan...
Willem2
19 september 2017, 16:54
Ik heb het gevoel dat ik gewoon gebruikt word door haar....
Dat geloof ik niet :rolleyes: ;)
Meme Moo
19 september 2017, 17:11
Dat geloof ik niet :rolleyes: ;)
Toch een mooi concept, dat de pakjesbezorger jou betaalt!
Dat heeft ze slim bekeken met onze Brad.
pietpotent44
19 september 2017, 17:31
Special voor twee forumberen, Anna 2 en Elly zijn weer in da house. Ik ook want ik moest een pakketje afleveren bij een zekere dame. Ik heb het gevoel dat ik gewoon gebruikt word door haar. Intussen wel een ander soort donatie gedaan...
Brad, als spermadonor dien je geld te ontvangen he. Ipv betalen. Dus niet pikken als ze geld vragen hiervoor.
Uit-Drenthe
19 september 2017, 19:58
Net terug van een topdag YY, soms heb je van die dagen dat alles klopt, best veel dames aanwezig en ook veel beren. Dames klaagden behoorlijk over de weinig actieve heren. Hele dag drinken en kletsen en nooit eens doorpakken, ik snap dat persoonlijk ook niet hoor, daar kom je toch niet voor? Maar ik kan natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken,dan is het een ander verhaal. Heb 5 kamergangen gemaakt maar alleen Pia, Katy en Mara ken ik bij naam. Volgende keer zal ik de namen goed proberen te onthouden. Heb de 2,5 uur terugreis met een brede lach in de auto gezeten en dat is ook wel eens anders geweest. Groeten vanuit het noorden..
Meme Moo
19 september 2017, 20:05
Tja, dat ligt eraan.
De een gaat 5x per dag een half uurtje op de kamer, de ander 1x meerdere uren...
Uit-Drenthe
19 september 2017, 20:13
Heb je gelijk in,vorige keren ben ik ook niet zo vaak naar de kamer geweest. Maar vandaag had ik zelf ook goede zin en dan loopt het soms zo. Maar de heren die steeds lange gesprekken aangaan met de dames terwijl ze weten dat ze toch niet naar de kamer gaan, daar kan ik weinig waardering voor opbrengen. En dan snap ik de frustratie van de dames wel hoor..
s1
19 september 2017, 20:51
Net terug van een topdag YY, soms heb je van die dagen dat alles klopt, best veel dames aanwezig en ook veel beren. Dames klaagden behoorlijk over de weinig actieve heren. Hele dag drinken en kletsen en nooit eens doorpakken, ik snap dat persoonlijk ook niet hoor, daar kom je toch niet voor? Maar ik kan natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken,dan is het een ander verhaal. Heb 5 kamergangen gemaakt maar alleen Pia, Katy en Mara ken ik bij naam. Volgende keer zal ik de namen goed proberen te onthouden. Heb de 2,5 uur terugreis met een brede lach in de auto gezeten en dat is ook wel eens anders geweest. Groeten vanuit het noorden..
Hoi , je hebt met katy gekamerd, is dit de katy (roe), die een tijdje afwezig was, waarschijnlijk werkzaam elders? Nichtje van mirella? Heb haar al een tijdje gemist.
Badslippers
19 september 2017, 20:58
Maar de heren die steeds lange gesprekken aangaan met de dames terwijl ze weten dat ze toch niet naar de kamer gaan, daar kan ik weinig waardering voor opbrengen. En dan snap ik de frustratie van de dames wel hoor..
Of ze liggen in de Jacuzzi te vozen zoals Bosco . . .
[ . . . ] en 2 bij mij in de jacussi.
Meestal als we dames kwijt zijn dan weten we tegenwoordig dat we bij de jacuzzi moeten gaan kijken want Bosco neemt ze allemaal tegelijk mee in het water
http://www.megaporntuber.com/contents/videos_screenshots/26000/26724/preview.mp4.jpg
Uit-Drenthe
19 september 2017, 20:58
Nee sorry, Duitse dame uit München, werkt er nog maar 3 week en is nu weer tijdje afwezig. Halfbloedje, beetje vol en heel vrolijk gezicht. Enorm mooie en lieve meid.TOP
Brad Clitt
19 september 2017, 21:06
Zo, ik was er ook weer eens vandaag en verbleef er tussen 13.45 en 19.45.
Er waren inderdaad veel dames en aan het begin ook redelijk wat beren, maar zoals de laatste tijd vaker was het aantal beren héél magertjes omstreeks 20 uur (doordeweeks dan). Ik moest dus zoals eerder vermeld door mij een pakje afleveren bij mijn iubita en dat doe je dan maar, ik had toch een vrije dag. Voordat ze verscheen (en dat duurde wat langer omdat ze zich had verslapen) kwam ik in gesprek met Roemeense Elly en die bleek ook geinteresseerd in de inhoud van dat pakje. Kortom ik ruik goede handel en misschien kan ik zo wat geld verdienen in YY ipv steeds maar uitgeven. Een andere dame die ik niet ken (jaja, dat kan) luisterde mee en zei jij bent toch die vriend van dinges. Inderdaad zei ik, maar hoe weet jij dat, nou de hele club weet dat antwoordde ze vervolgens. Ok, dat verklaart dat ik urenlang ongestoord door de club kan wandelen... Tenslotte zuchtte ze eens diep en zei had ik maar zo'n vriend. :rolleyes:
Maar goed, voor de rest was het tenminste voor mij business as usual. Het eten en de sfeer was wel redelijk tot goed, maar het blijft jammer dat het weer nog steeds kappes is. De muziekkeuze was ook niet je van het en aldus besloot ik eens om wat a-typische nummers aan te vragen, de eerste was van Nirvana...
https://www.youtube.com/watch?v=UGqDQKLUXko
En tegen het einde van mijn avond nog een nummer van begin jaren 90 en wel deze...
https://www.youtube.com/watch?v=M5z4kR7bZPI
Toevallig ;) zijn deze nummers ongeveer even oud als mijn iubita, de eerste kende ze niet en ze had niet verwacht dat ik voor zulke muziek warmloop, ze vond het wel een goed nummer overigens. De song van KLF kende ze wel en was meer haar muziek, vrijdag knalt dus een ander nummer van hen door de speakers. Overigens de eerste keer dat ik een nummer aanvraag en de jongeman achter de bar vond dat ik wel een goede en brede muzieksmaak heb. Eén van de dames vroeg overigens vlak voor mij de Roemeense kraker Dragostea din tei aan, waarna de sfeer toch ook flink de hoogte inging, heb zelfs nog even met mijn iubita gedanst (nou ja, iets wat er op leek). Dus de sfeer kun je ook zelf maken, beetje creatief zijn.
Eens kijken wat de vrijdag gaat brengen...
Meme Moo
19 september 2017, 22:46
Dus,....naast de befaamde PC-danspasjes is daar ook een BC-variant op?
Dat vraagt om een dance-contest tussen jullie beiden! :biggrin:
Brad Clitt
20 september 2017, 13:00
De BC-variant houdt in dat ik zo min mogelijk hoef te doen, zodat het niet zo opvalt dat ik bij het uitdelen van danstalent niet vooraan stond.
Twerken doen we (nou ja, eigenlijk zij alleen dus ;)) dan ook graag en verder sta ik graag achter haar waarbij ik dan één of beide handen op diverse lichaamsplekken leg en we sensueel staan te bewegen op het ritme van de muziek. Dat duurt echter nooit zo lang jammer genoeg, want wat moeten de andere dames wel niet denken...
Brad Clitt
22 september 2017, 17:02
Het is best druk met veel dames en iets minder beren. M'n eerste verzoeknummertje knalde al door de speakers, nl. 'Sweat' van Snoop Dog vs. David Guetta. Over een dik uur m'n 2e nummertje, een kamernummertje welteverstaan.
Meme Moo
22 september 2017, 17:53
Dat zal ook vast knallen! Have fun!
Brad Clitt
22 september 2017, 21:07
@ Meme Moo
Zowel het 2e kamertje als het 2e verzoeknummer waren knallers.
Ik heb later Kernkraft 400 van Zombie Nation aangevraagd, de extended version welteverstaan, zelfs menige dame ging los.
Dezelfde jongeman die dinsdag mijn verzoeknummers inwilligde vroeg of ik voor de volgende keer alvast een complete playlist wilde mailen.
De tijd van zoetsappige deuntjes is voorbij, vanaf nu gaat het er wat steviger aan toe, de beuk erin!!!
Tenminste als ik er ben...
Voor de rest was het bij vertrek niet echt druk, maar er waren toch wel korte wachttijden. Mijn 2e kamergang heb ik noodgedwongen met een andere dame moeten maken, nl. Poolse Alicija. Ze was net gearriveerd vanuit Polen en dat buitenkansje laat ik me niet ontgaan. Na een klein uurtje kwam ik voldaan en uitgeput van de kamer.
De eerste kamergang was met mijn iubita en daar kwam ik ook voldaan maar iets minder uitgeput van de kamer. Door omstandigheden waar ik uit privacy niet verder op mag ingaan heeft Alicija dus als stand-in moeten fungeren. Van de ene kant jammer voor mijn iubita en mij, maar van de andere kant heb ik ook weer eens met een andere dame kunnen rollebollen.
Maar aan het eind van de dag mis ik haar dan toch wel, het is altijd zo gezellig met haar ook buiten de kamer. Hoop dat het voor haar weer de goede kant opgaat na deze mindere week. Dat kamertje zal ik heus wel een keer inhalen, daar ben ik vast van overtuigd...
laplagne
23 september 2017, 16:54
Ik heb gisteren Brad Clitt gemist en nu begrijp ik deels waarom. Hij was me een slag voor met een kamer-bezoek met Alicija. Natuurlijk géén fotomodel deze dame, maar op de kamer absolute top. Geweldig als je die Roemeense meisjes - die denken dat ze Miss Boekarest zijn - ziet kijken naar de populariteit van Alicija. Deze Poolse onderneemster weet gewoon hoe ze een man op de kamer moet verwennen en ook zeker niet onbelangrijk: mevrouw geniet ook lekker van een goed potje seksen. Ik moest voor Alicija even in de wachtkamer, want zij was verdwenen en inmiddels weet ik ook met wie. Alicija vertelde dat zij een kleine drie maanden door ander werk niet in Yin Yang was geweest. Haar orgasme-achterstand is enigszins weggedrukt, maar Alicija heeft met een stoute bui de grens bij Roermond gepasseerd. Er was gistermiddag inderdaad een vrouwenoverschot en dat is toch precies wat wij als mannen willen. Keuze genoeg in alle variaties. Ik had gehoopt de Duitse Lara te treffen, maar misschien is zij toch weer bij Magnum in Dusseldorf aan de slag gegaan. Ik weet dat Lara beperkt in Yin Yang aanwezig zou zijn, maar je blijft hopen. Ook het Duitse pijpwonder Lisa schitterde door afwezigheid. De dag trouwens begonnen met een oude bekende om de druk van de ketel te halen. Eerlijk gezegd wist ik haar naam niet meer, maar het was zo goed als zeker de Russische Ellen. Over oude bekenden gesproken. Ik zag ook de Duits-Turkse Jasmin rondhuppelen met haar bijgewerkte voorgevel, maar ik heb haar in de wachtkamer gezet aangezien het leek of de zwaartekracht van haar mooie borsten op haar humeur was doorgeslagen. Ik dacht trouwens in het saunagedeelte mij te bevinden in een hotel op Mallorca of een resort in Antalya. Sommige ligbedden waren met handboeken bezet en er lag dan een boek of krant op. Het is een geweldig saunagedeelte van Yin Yang maar gezien de warme temperatuur ga ik daar niet uren op een bed liggen. Complimenten weer voor de variatie in de keuken en voor de toekomstige Yin Yang-bezoekers heb ik nog een kijkers-tip: ga omstreeks tien voor vijf (16.50 uur) ergens bij de ingang van het restaurant zitten. De dames stellen zich dan in rijen van drie op om als het restaurant om 17.00 uur wordt heropend naar binnen te stormen. Deed mij denken aan het programma 'Ren je rot' uit de vorige eeuw. Dat is volgens mij het enige moment op de dag dat de vrouwen nagenoeg geen aandacht voor de mannen, maar meer voor de keuken. Normaal gesproken hoor je mij niet klagen als een dame de keuken prefereert, maar dat verwacht je eigenlijk niet in een saunaclub als Yin Yang. Helemaal als je weet dat het restaurant tot tien uur (22.00) is geopend en er de hele tijd voldoende te eten is. Het viel mij trouwens gisteren dat de Limburgse vlaaien in een record tempo op waren. Na een duik in het zwembad begon het gisteren te regen en toen 'maar' een kamer met de Roemeense Celine gedeeld. Dat was geen straf. Een lief meisje met veel talent. Op tijd het Roermondse paradijs verlaten om naar Voetbal Inside te kijken en daar maakte Johan Derksen (terecht) gehakt van - zijn eigen - RTL. Ik dacht die man wil ontslagen worden bij RTL en verder genieten in een tent als Yin Yang. Laten we hopen dat Yin Yang open zal blijven, want deze locatie in de Limburgse heuvels is letterlijk en figuurlijk een trekpleister. Het was gisteren weer genieten op mijn vrije middag.
Brad Clitt
23 september 2017, 17:26
@ laplagne
Als ik je verhaal zo lees ben je vóór mij met Alicija de kamer op geweest, ik was van 18.45 tot 19.45 met haar op de kamer.
Overigens vind ik Alicija toch een hele knappe dame hoor, héél véél mannen zouden maar wat blij zijn als ze zo'n vrouw of vriendin hadden. Zij is trouwens slechts 2 maanden niet meer in YY geweest want eind juli (de 25e om precies te zijn) mocht ze ook al invallen voor mijn favorietje, heb ik haar ook gezegd want tegen mij zei ze ook 3 maanden afwezig te zijn geweest.
Verder is Russische Ellen inderdaad terug van weggeweest, dinsdag was de andere helft van het trio-promotieteam, nl. Helen, ook aanwezig. Ik zat gisteren ook een tiental minuten naast Jasmin aan de bar, ze zei geen stom woord, ook niet toen ik eens schaapachtig naar haar keek. Nou, dan maar niet jongedame, voor jou 50+ andere waarvan enkele heel smakelijke exemplaren.
Dat de vlaaien snel op waren lag deels ook aan mij, heb nl. twee stukken rijstevlaai verorberd, want van één zo'n puntje wordt een mus nog niet zat.
pietpotent44
23 september 2017, 22:01
Zo, ondanks mijn voornemen om vandaag naar Living Room te gaan ben ik
toch weer in yy beland, omdat de reistijd te lang zou worden i.v.m. Treinwerkzaamheden.
Meest voorname nieuws is denk ik dat het aantal vrouwen nu weer vrijwel volledig op peil is.
Nog weliswaar geen 100 vrouwen, maar wel 80 ofzo. (Heb deze keer niet geteld)
Ook redelijk wat beren, redelijk fifity fifty verhouding.
Heb 3 kamersessies gedaan.
Eerste kamer met Nederlandse Nadia (altijd goed), tweede kamer met een voor mij nieuw dame,
namelijk Duitse Indira, grote Dame van slechts 21jr. Was een redelijke sessie. In elk geval veel beter dan de vorige Duitse (Elise / Eĺisa) waar ik recent mee naar de kamer ben geweest.
De laatste sessie was met Roemeense Anna. Geen knappe dame. Maar ik was al moe en wilde alleen een massage van haar. Ook redelijke sessie. Wel een lieve dame. Maar geen knappe of sexy dame. Blond en jong.
Maar ook zij was in elk geval beter dan mijn vorige Roemeense kamergenote, (Karina / Katarina). Die was wel knap om te zien, lichtblauw of lichtrose setje meestal aan, maar een drama op de kamer. (Die mogen ze van mij een enkeltje naar Roemenië geven.)
Ik hoop binnenkort wat oude bekenden weer te zien. Vooral Vita, die alweer 3 maanden niet geweest is.
Wordt toch wel echt hoog tijd dat ze weer komt.
Tropische_verrassing
25 september 2017, 00:12
Afgelopen weer eens richting YY gereden. Het weer zat me gelukkig mee en had er zin in.
Na een ontspannen rit rond 13.00 aangekomen en me verkleed tot een bruine ijsbeer.
Ik ga altijd eerst eten en onderweg naar het restaurant kwam ik de Dominicaanse Selena tegen.
De vorige keer was ze steeds bezet en heb helaas niet kunnen kameren.
Dit zou me niet nog eens overkomen en heb gelijk afgesproken om later op de dag elkaar op te zoeken voor een gezellig onderonsje.
Na de lunch lekker een uurtje relaxed in het bubbelbad.
Tijd voor een drankje. Het was de hele dag niet druk met ijsberen en de dames verveelden zich.
Nog geen 5 min later zag ik Selena plaats nemen bij de bar.
Onze blikken kruisten elkaar en ze wenkte me of ik zin had om naar boven te gaan. Nog geen 2 tellen later liepen we al naar boven.
Een heerlijke sessie gehad en geweldog genoten met haar.
Wederom weer het bubbelbad in gedoken. Kan er uren in liggen. Kom er helemaal tot rust.
Na een tijdje begon mijn maag te seinen dat ie gevuld moest worden en tja daar moet wel naar geluisterd worden.
Ik was bijna in het restaurant en ik spotte mijn 2e favoriete dame: de duitse Pia.
Dus gelijk ook met haar afgesproken als toetje.
En wederom een top sessie gehad.
Voor de rest was het eeb erg stille dag. Van de ijsberen die er waren was het overgrote deel frans en de rest arabisch.
Veel nieuwe gezichten gezien waaronder 2 hindoestaanse dames. Helaas schrokken ze van mij want ze hadden niet verwacht om een hindoenstanse man daar te treffen. Jammer want had graag een babbeltje met hun gemaakt.
Misschien de volgende keer
Pia heeft aangegeven om volgende week voor een paar weken naar duitsland te gaan en Selena gaat voor ruim een maand terug naar de Dom. Rep.
Heerlijke relaxte dag gehad. Op naar de volgende keer.
Brad Clitt
27 september 2017, 16:28
Zo, ik ben er weer, werd ook wel weer eens tijd. Enkele dames die weer aanwezig zijn: Lia, Antonia (de blonde die net als ik tot het meubilair behoort), Annelies en Roemeense Sandra. Verder veel Duitse dames aanwezig en ook Martina uit Tsjechie die een brisant nieuwtje voor me had omtrent haar ex-club. Last but not least, Mikhela is back!!!
Zelf moest ik een zekere dame flink uit de brand helpen, maar dat zal ik maar niet vertellen, anders zit ik hier over een uur nog te typen (trouwens het mag ook niet). Laten we zo zeggen, ik heb haar zelden zo blij gezien, toen ze me zag. Na de pech van vorige week, ging de nieuwe week nog slechter van start. Nou vooruit, telefoon kapot, high heels kapot, het dvp-wereldje stortte in...
Meme Moo
27 september 2017, 16:39
Zo, ik ben er weer, werd ook wel weer eens tijd. Enkele dames die weer aanwezig zijn: Lia, Antonia (de blonde die net als ik tot het meubilair behoort), Annelies en Roemeense Sandra. Verder veel Duitse dames aanwezig en ook Martina uit Tsjechie die een brisant nieuwtje voor me had omtrent haar ex-club. Last but not least, Mikhela is back!!!
Zelf moest ik een zekere dame flink uit de brand helpen, maar dat zal ik maar niet vertellen, anders zit ik hier over een uur nog te typen (trouwens het mag ook niet). Laten we zo zeggen, ik heb haar zelden zo blij gezien, toen ze me zag. Na de pech van vorige week, ging de nieuwe week nog slechter van start. Nou vooruit, telefoon kapot, high heels kapot, het dvp-wereldje stortte in...
....zolang het rubber niet kapot was, is alles te verhelpen.
En zelfs dan....
pret
27 september 2017, 17:25
Martina uit Tsjechie die een brisant nieuwtje voor me had omtrent haar ex-club.,
Wil je dat brisant nieuwtje ook met ons delen?
kapeta
27 september 2017, 17:39
Zalig uurtje met die blonde Antonia gehad net. Andere lezende en schrijvende beren die zich bekend willen maken; ik ben de vrij vol getattooeerde met t brilletje. Meestal op t terras te vinden.
Uit-Drenthe
27 september 2017, 18:18
Zat je er dinsdagmiddag ook? Dan zat ik bijna naast je. Op je rug rode kleur tattoo?
kapeta
27 september 2017, 18:33
Klopt
Uit-Drenthe
27 september 2017, 18:38
Grappig,ik zat met Mara en een blonde vriendin aan de koffie, tja hoe herken je mij? Beetje kalend, zo'n 10 kilo te zwaar, 39 jaar oud en loop meestal met een gelukzalige glimlach rond:)
Brad Clitt
27 september 2017, 20:47
En weer terug, het was niet druk met beren gaandeweg de namiddag en vroege avond, maar bij vertrek kwamen er toch wat groepjes naar binnen.
Mijn dag was eigenlijk om 16 uur al weer klaar, heb dus geen kamertje meer gemaakt wegens omstandigheden.
Bij vertrek kwam ik buiten per toeval een zekere dame tegen en ze verontschuldigde zich dat haar tussentijdse uitstapje buiten de club een beetje was uitgelopen, het was echter niet haar schuld. Heb nog zeker 10 minuten met haar staan kletsen buiten de poort en haar gezegd dat ik zéér spoedig weer aanwezig zou zijn, morgen dus...maar dat wist ze al.
Tja, mijn saunaclubbezoeken beginnen steeds meer echt op The Bold & The Beautiful te lijken, maar ik ben niet boos op haar, het zit haar gewoon echt tegen de laatste tijd.
Gelukkig heeft ze mij nog... ;)
Eddy_V
28 september 2017, 00:04
Bij vertrek kwam ik buiten per toeval een zekere dame tegen en ze verontschuldigde zich dat haar tussentijdse uitstapje buiten de club een beetje was uitgelopen, het was echter niet haar schuld.
Het is ook altijd hetzelfde met dat waardeloze onbetrouwbare Openbaar Vervoer in Nederland !
Brad Clitt
28 september 2017, 08:43
@ Eddy_V
Ze was met de auto hoor, een of ander modelletje van BMW, ik geloof een M4 cabrio. ;)
Gisteren dus alweer een dag vol consternatie, never a dull moment met zo'n Roemse dvp. Maar we waren blij dat we elkaar nog getroffen hadden zodat de dag zonder vraagtekens zou eindigen, want zonder telefoon is het moeilijk communiceren. Ik vind het alleen frappant dat zij juist richting ingang wandelt als ik iets eerder vertrek dan gepland (was het wachten beu), iets met een zesde zintuig denk ik want het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, ook binnen de club.
Rapa23
29 september 2017, 16:22
Vanmiddag heerlijke 69-sessie gezien in de cinema. Blonde dame, lange haren, slank lichaam en goede borsten. Kon helaas gezicht niet goed zien. Ze maakte er serieus werk van. Had zwarte kousen en hakken aan. Ben benieuwd wie dit is....
laplagne
29 september 2017, 17:04
Als ze goed Engels sprak zou dit wel eens de Roemeense Celine kunnen zijn, maar er blijven veel dames over met die omschrijving.
kapeta
29 september 2017, 23:22
Vrijdagavond voelt hier qua volk aan als een dinsdag middag. T is rustig.
yylover
29 september 2017, 23:26
Tis inderdaad opvallend rustig, maar meer dan 80 dames aanwezig.
Caserta
30 september 2017, 01:07
Dag ijsberen, ben nieuw op forum maar loop al wat jaren rond in FKK ijsberenland.
Hoorde van een andere ijsbeer dat het er wel meer dan 100 dames zijn laatste week. Dat lijkt me wel erg veel.. en dat hotel vol is. En dames klagen over "teveel dames"... herkennen jullie dat?
rob45
30 september 2017, 14:09
Tis inderdaad opvallend rustig, maar meer dan 80 dames aanwezig.
YYlover herkent het in ieder geval wel zo te lezen...80 dames en rustig met beren.
De inside informatie luid dat YY de laatste tijd soms dames heen zend als er genoeg dames aanwezig zijn op dat moment.
Wel goed van ze dat ze dat iig reguleren.
kapeta
30 september 2017, 14:48
Dag ijsberen, ben nieuw op forum maar loop al wat jaren rond in FKK ijsberenland.
Hoorde van een andere ijsbeer dat het er wel meer dan 100 dames zijn laatste week. Dat lijkt me wel erg veel.. en dat hotel vol is. En dames klagen over "teveel dames"... herkennen jullie dat?
Klagende dames? Nooit meegemaakt... Laten we zeggen dat er te weinig dames zijn met echt goede service om alle beren blij naar huis te laten gaan zonder wachttijden, maar teweinig beren om genoeg slachtoffers te voorzien om de underperformers snel rijk te laten worden.
pietpotent44
30 september 2017, 14:52
Klagende dames? Nooit meegemaakt... Laten we zeggen dat er te weinig dames zijn met echt goede service om alle beren blij naar huis te laten gaan zonder wachttijden, maar teweinig beren om genoeg slachtoffers te voorzien om de underperformers snel rijk te laten worden.
Well said :biggrin:
rob45
30 september 2017, 17:31
Laten we zeggen dat er te weinig dames zijn met echt goede service om alle beren blij naar huis te laten gaan zonder wachttijden, maar teweinig beren om genoeg slachtoffers te voorzien om de underperformers snel rijk te laten worden.
Een bug in de software ? Dan komt er vanzelf een fout in de hardware....
Brad Clitt
13 oktober 2017, 14:27
Het is nog rustig, weinig beren maar toch best veel dames al. Werd bij binnenkomst aangehouden door de manager, hij had wat opmerkingen en vragen over het forum en haar leden. En hij vond dat ik de aangewezen persoon was om daarover te praten. Overigens vond ie ook dat ik een hele coole nickname had. Zo langzamerhand wordt ik nog beroemd in deze tempel der lusten. Maar goed, het is nu eventjes (hopelijk) wachten op een zekere dame.
pietpotent44
13 oktober 2017, 17:37
Het is nog rustig, weinig beren maar toch best veel dames al. Werd bij binnenkomst aangehouden door de manager, hij had wat opmerkingen en vragen over het forum en haar leden. En hij vond dat ik de aangewezen persoon was om daarover te praten. Overigens vond ie ook dat ik een hele coole nickname had. Zo langzamerhand wordt ik nog beroemd in deze tempel der lusten. Maar goed, het is nu eventjes (hopelijk) wachten op een zekere dame.
Brad, pas aub op vandaag. Vrijdag de 13e he.
En maak een beetje goeie reclame voor het forum en de beren :)
Jan Verplancke
13 oktober 2017, 19:20
En hij vond dat ik de aangewezen persoon was om daarover te praten.
Hoe dat zo dan?
pret
13 oktober 2017, 19:30
Je had hem maar moeten vertellen dat ie wat moest doen aan die gladde tegels aldaar. :biggrin:
Jan Verplancke
13 oktober 2017, 19:31
Je had hem maar moeten vertellen dat ie wat moest doen aan die gladde tegels aldaar. :biggrin:
Dat zal 'ie dan vast ook wel gelezen hebben op het forum. :)
Patjax
15 oktober 2017, 01:46
Een kort en inmiddels niet meer live verslagje.
Na een afwezigheid van 2 1/2 maand weer eens een bezoekje gebracht aan het plekje wat ik ooit liefdevol het sprookjesbos noemde. Nog steeds is YY de club die ik het meest bezocht heb en dat zal ook nog een tijdje duren voordat zij ingehaald is door een andere club. De keuze waarom je voor een bepaalde club kiest de dag dat je gaat kunnen legio zijn. Het mooie weer vroeg om een club met een groot buitenbereik. GT zou waarschijnlijk een parade van badjassen zijn en SS net een brug te ver. Ik ben en blijf nu eenmaal een luie beer wat betreft autorijden op bepaalde momenten. Is het weemoed die het mij dan doet besluiten, een vleugje nostalgie of iets anders om naar de club te gaan waarmee ik een haat/liefde verhouding heb. Geen idee.
- Rond 13.30 netjes de auto geparkeerd op een angstvallig rustige parkeerplaats.
- Bijgekletst met Micha & Mara
- Sessie 1 met Michaela, huisnymphootje van dienst die mijn 1e geplande mijlpaal van de dag voor haar rekening nam. Zeer goede kamergang waarbij ze me volledig heeft verrast en verbaasd. Na 1 1/2 uur met een grote glimlach van de kamer gekomen.
- Sessie 2 met Mara (de jonge variant). Geduldig had ze haar kans afgewacht gedurende de dag om onverbiddelijk toe te slaan. Twee uur durende top sessie met verrassende elementen. Het blijft een genoegen om met deze intelligente en service gerichte dame een kamer te delen.
- The M-streak at YY continues :eek:
- Andere mijlpalen niet gehaald.
- Om 23.45 de clip verlaten met een dubbel gevoel. Is YY nou the place I love to hate or the place I hate to love.
Opmerkelijke zaken
- Velen, maar die zullen in mijn verslag onthuld worden.
Een deel van de dames weten dat ik schrijf en er zijn erbij die ook mijn nick weten. Heeft iets te doen met "een boze heks" die in een ander tijdperk het Roermondse onveilig maakte. Zo krijg je ongevraagd het koningsdrama dat een dag eerder had plaatsgevonden verteld, een dame die je complimenteert met de recensie die je over haar hebt geschreven en sprak een dame de hoop uit dat een bepaalde geheim agent zijn opwachting zou maken op zondag (inmiddels vandaag). Don't shoot the messenger ;)
Clubganger75
15 oktober 2017, 07:02
@ brad clitt. Waar de manager je over aan sprak zal waarschijnlijk over de posts zijn gegaan die ik 12 dagen geleden heb gestart. Of ik de enigste ben die het ziet. Als dat het geval is??? En de manager heeft er behoefte aan om te weten wie degene is achter de posts,wil ik me wel bekend maken bjj hem. Hoeft ie het maar even te laten weten. Want als ze al gaan rond vragen dan zullen ze het er wel niet mee eens zijn.
swazontneuf
15 oktober 2017, 07:30
@Clubganger 75, ik krijg nu toch een heleboel jeuk op plekken waar ik echt geen jeuk wil hebben. Je hebt recent een prima topic gestart, waar deze en genen hun bijdragen aan hebben geleverd. Dat de inhoud het management van YY niet zo gelukkig stemt, het zij zo. Doe er je voordeel mee YY-management zou ik zeggen!!
Dat Brad Clitt door de manager is aangesproken en dat die manager wat meer specifieke info over bijdragen EN LEDEN wilde hebben, ik vind dat die manager hiermee een grens heeft overschreden. "Discretie verzekerd", maar blijkbaar niet bij het management van YY.
Het siert de openheid van Brad om dit te melden en ik hoop ten zeerste (en verwacht ook) dat Brad uiterst terughoudend is met het delen van informatie. Privacy, privacy, privacy.....
pietpotent44
15 oktober 2017, 08:27
@ brad clitt. Waar de manager je over aan sprak zal waarschijnlijk over de posts zijn gegaan die ik 12 dagen geleden heb gestart. Of ik de enigste ben die het ziet. Als dat het geval is??? En de manager heeft er behoefte aan om te weten wie degene is achter de posts,wil ik me wel bekend maken bjj hem. Hoeft ie het maar even te laten weten. Want als ze al gaan rond vragen dan zullen ze het er wel niet mee eens zijn.
Dat geldt ook voor mij. Ze mogen best weten wie ik ben. En wat ik geschreven heb.
Ik vond het ook een prima topic. Als ik het management van yy was zou ik blij zijn met
de kritiek, ook al is het misschien niet wat ze horen willen. Het is wel wat de klanten
ervaren.
laplagne
15 oktober 2017, 09:02
Dat is even schrikken zeg wat ik hierboven lees. Ik kan dus over een paar maanden Yin Yang niet meer binnenkomen met mijn ski-jack uit Laplagne, want dan gaat men gelijk nakijken wat ik allemaal heb geschreven op deze site. Ik zal iedereen gelijk helpen. Ik ben in het verleden kritisch geweest over de gladde vloer en de schoonheid van de toiletten. Natuurlijk is het appels met peren vergelijken, maar er zijn clubs - zoals Golden Time - waar na elke scheet het toilet wordt schoongemaakt. En ja ik ben lyrisch over de kamers, sauna en keuken. Om over de dames maar te zwijgen. Ja dat is ook wisselend. Soms denk je dat je net een acteur bent uit de serie 'Goede tijden, slechte tijden'.
Natuurlijk is het goed dat Brad Clitt zijn gesprek met de manager heeft gemeld, want anders zou ik hem meer als een informant gaan zien en dat verdient hij zeker niet. Ik zou als management deze site juist goed volgen ter lering en vermaak. Natuurlijk is het lezen of aanhoren van kritiek nooit leuk, maar dat gebeurt toch bijna overal en in elke beroepsgroep. Moet ineens aan de oliebollentesten en Danny Blind denken. Dan wil ik het eigenlijk nog niet eens zo uitvoerig hebben over onze recensies van de dames. Als bepaalde dames hun werk in Yin Yang niet of minder goed doen, dan zou de leiding na het lezen van de recensies eigenlijk met zo'n meisje of vrouw moet gaan praten. Ik weet uit de wandelgangen dat dit in bepaalde club zeker gebeurd. Bij Golden Time wordt negen van de tien keer bij het verlaten van de club aan mij vriendelijk gevraagd hoe het was. Dan deel ik zowel positieve als negatieve ervaringen. Deze site is bedoeld om meningen te delen en een ieder van adviezen te voorzien. Het is maar goed dat ik nog nooit vanuit Yin Yang de rubriek 'live vanuit de kleedkamer' heb gemaakt, want dat is makkelijk op de camerabeelden na te gaan.
Aan de andere kant ben ik misschien wel te kritisch richting de leiding van Yin Yang en dat is ook niet eerlijk. Wij waren niet bij het gesprek tussen de manager en Brad Clitt, maar dat het leeft binnen het management is wel duidelijk. Normaal gesproken zou ik in deze situatie een gesprek met de manager aangaan om te horen wat er allemaal speelt en mijn kant van het verhaal duidelijk te maken. Maar wat schiet ik er mee op?. Straks krijg ik nog een stadionverbod. In onze Yin Yang app-groep komt één van mijn vrienden zojuist met de opmerking dat straks niemand meer durft zijn vrijkaart bij een club durft in te leveren. Zover hoop ik dat het nooit zal komen, want dan kan site worden opgedoekt. Ik ben van mening dat een ieder vrijuit moet kunnen schrijven over de ervaringen in een club en met een bepaalde dame.
Flipper
15 oktober 2017, 09:15
Het gaat een paar ijsberen het dun door de broek hier ineens. Het mooie van saunaclubs is, er zijn er genoeg je bent niet aan een club gebonden. Als ze problemen maken ga je toch naar een andere. XD
Nulnulzeseneenhalf
15 oktober 2017, 09:32
@ een aantal heren hierboven. Denkt U nu werkelijk dat YY schrik heeft van een aantal mensen die schrijven dat de vloer te glad is of dat de wc eens vaker mag worden gepoetst? Kom nou. Van die "paar mensen" liggen ze daar niet wakker. Gezien de opmerkingen op deze site over het abominabele deurbeleid van deze club hoeft U ook niet bang te zijn.
Mij vragen ze vrijwel elke keer hoe het is geweest, in ieder geval die "blonde Amsterdamse". Het vervolgens aanspreken van dames op basis daarvan zal men waarschijnlijk niet doen, al is het maar om te voorkomen dat er een soort van hiërarchie zou kunnen ontstaan. Dan hebben ze een probleem, want dan staat justitie meteen aan de deur om de boel te sluiten en het management in de diepste kerkers te gooien.
Voor degenen die het "gladde vloeren probleem" effe snel willen elimineren zou ik het advies willen geven om thuis eens de badkamer te gaan verbouwen. Dan ben je snel genezen. Ook het eroverheen plakken van tegels gaat zomaar niet. Je moet voegen inwassen, de boel laten drogen. En bij deuren of bubbelbaden moet je opletten dat alles nog wel goed zit. Om over het plakken van tegels op trappen maar helemaal te zwijgen.
Waar YY op dit moment het meeste last van heeft is het bezoek van vorig jaar november.
Nulnulzeseneenhalf
15 oktober 2017, 09:39
en sprak een dame de hoop uit dat een bepaalde geheim agent zijn opwachting zou maken op zondag (inmiddels vandaag). Don't shoot the messenger ;)
Ja dat is me er eentje. Soms bepalen anderen je agenda. En als dat niet werkgerelateerd is, is het vaak veel moeilijker er zelf de draai aan te geven die je wilt. Kan nu nog niks beloven.
Betreffende het schieten. Ik heb wel in het leger gezeten, maar heb daar zeer weinig geschoten. Ongetwijfeld omdat ik andere kwaliteiten had die beter waren.
Pandabeer82
15 oktober 2017, 09:49
@ een aantal heren hierboven. Denkt U nu werkelijk dat YY schrik heeft van een aantal mensen die schrijven dat de vloer te glad is of dat de wc eens vaker mag worden gepoetst? Kom nou. Van die "paar mensen" liggen ze daar niet wakker. Gezien de opmerkingen op deze site over het abominabele deurbeleid van deze club hoeft U ook niet bang te zijn.
Mij vragen ze vrijwel elke keer niet is geweest, in ieder geval die "blonde Amsterdamse". Het vervolgens aanspreken van dames op basis daarvan zal men waarschijnlijk niet doen, al is het maar om te voorkomen dat er een soort van hiërarchie zou kunnen ontstaan. Dan hebben ze een probleem, want dan staat justitie meteen aan de deur om de boel te sluiten en het management in de diepste kerkers te gooien.
Voor degenen die het "gladde vloeren probleem" effe snel willen elimineren zou ik het advies willen geven om thuis eens de badkamer te gaan verbouwen. Dan ben je snel genezen. Ook het eroverheen plakken van tegels gaat zomaar niet. Je moet voegen inwassen, de boel laten drogen. En bij deuren of bubbelbaden moet je opletten dat alles nog wel goed zit. Om over het plakken van tegels op trappen maar helemaal te zwijgen.
Waar YY op dit moment het meeste last van heeft is het bezoek van vorig jaar november.
Beste 006,5
Die vloer is echt eenvoudig aan te pakken, daar heb je professionals voor. Zelf renoveer ik circa 1 á 2 badkamers per jaar voor famile en vrienden en ik zou zelf de natte ruimte van YY ook aan durven!
Wat betreft de inval verbaast het mij dat ze überhaupt iets gevonden hebben daar ik hen in september én oktober 2016 heb gevraagd waarom er zo veel politie in burger aanwezig was.....
Agronymus1
15 oktober 2017, 10:14
006,5 schrijft: Mij vragen ze vrijwel elke keer hoe het is geweest, in ieder geval die "blonde Amsterdamse".
Ik kan dit alleen maar bevestigen. Na elk bezoek vraagt ze mij hoe het geweest is en of alles naar wens was. Voor mij een prima theke die er bovendien ook nog goed uitziet.
Patjax
15 oktober 2017, 10:16
Ik voel een verplaatsing aankomen, maar toch kort reageren. Degene die mijn bijdrages aan YY door de tijd hebben gelezen weten dat ik altijd kritisch ben geweest. Iets wat me regelmatig is nagedragen door de fanboys. Toch zijn me gisteren een aantal zaken opgevallen.
- Wc's werden vaker schoongemaakt als voorheen
- Restaurant werd vaker schoongemaakt
- Er werd in de wellness zelfs gedweild tussen de bubbelbaden. (Nog nooit gezien)
- Security meer zichtbaar aanwezig
Maar daar houdt het dan ook mee op voor de upside.
Das
15 oktober 2017, 11:39
Het beste dat ik al van een management gehoord heb:
De klanten hebben wel opmerkingen...
Maar ze blijven toch gewoon komen!
Brad Clitt
15 oktober 2017, 11:41
Zo, ik denk dat het nu wel tijd wordt om eventjes te reageren naar aanleiding van alle commotie rondom mijn gesprekje met de clubmanager.
Om te beginnen, als er iemand een clubverbod moet vrezen ben ik het misschien wel omdat ik te loslippig ben geweest en de manager me dat niet in dank afneemt, maar ik denk dat dat wel los zal lopen.
Hij had inderdaad de kritieken gelezen en vroeg me of ik één forumlid in het bijzonder persoonlijk kende en hem mogelijk kon aanwijzen naar aanleiding van de volgens hem wel érg negatieve verhalen. Ik zei daarop dat ik dat forumlid niet in real-life ken (wat ook zo is) en hem daar niet verder mee kon helpen (wat ik ook niet gedaan zou hebben want een klikspaan ben ik niet). Ik had overigens niet het idee dat hem daarop een clubverbod boven het hoofd hing, maar dat ie graag in gesprek met hem zou zijn gegaan.
Verder zei ie dat het moeilijk was om het voor iedereen naar de zin te maken en dat ook de club en haar personeel wel eens mindere dagen heeft, net als de een of andere bezoeker zo'n dag kan hebben (en achteraf bleek dat ik ook een kut-dag te pakken had, maar dat terzijde). Een saunaclub of andere horeca-gelegenheid waar altijd alles perfect verloopt bestaat volgens hem niet, waarop ie als voorbeeld een hem bekend restaurant met 40 toprecensies gaf (van de 40 recensies), dat kan volgens hem gewoon niet, zeker niet na wat ie er zelf ervaren had.
Een poos verder zat ik met een andere bekende yy-ganger op het terras en kwamen we met de manager weer in gesprek, ditmaal gewoon over de club, justitie, bepaald clienteel en de dames (van die laatste niet over de service overigens, maar gewoon dat de dames klaagden over de klandizie). Volgens hem zou het volgend jaar gewoon weer beter worden, laten we hopen dat ie gelijk heeft.
Maar goed, de club en haar personeel proberen zoveel mogelijk klanten het naar de zin te maken en het is aan hen om iets te doen met de soms terechte kritiek.
En voor diegenen die zich afvragen waarom ie nou juist mij aansprak, hij weet al een hele poos dat ik wel eens iets schrijf over de club op het YBF en ook onder welke nickname, want dat heb ik hem zelf verteld.
Cat
15 oktober 2017, 14:42
Het is maar goed dat ik nog nooit vanuit Yin Yang de rubriek 'live vanuit de kleedkamer' heb gemaakt, want dat is makkelijk op de camerabeelden na te gaan.
:biggrin:
VAZKOR
15 oktober 2017, 15:05
Brad, werd er over het nieuwe regeerakkoord en de rol van de christenunie gesproken?
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Brad Clitt
15 oktober 2017, 15:16
@ VAZKOR
Ik ben van de PVV, dus daar moet je bij mij niet mee aankomen in een conversatie.
We hebben het wel over IS en Noord-Korea gehad, volgens Trump en Putin die toevallig ook bij ons aan tafel zaten had ik héél goede ideeen daarover...
Euh, nee dus.
pietpotent44
15 oktober 2017, 20:20
006,5 schrijft: Mij vragen ze vrijwel elke keer hoe het is geweest, in ieder geval die "blonde Amsterdamse".
Ik kan dit alleen maar bevestigen. Na elk bezoek vraagt ze mij hoe het geweest is en of alles naar wens was. Voor mij een prima theke die er bovendien ook nog goed uitziet.
Ahum. Als ik 1 theke zou mogen noemen die het werkelijk geen bal interesseert dan is zij het wel.
Ja, ze vraagt weleens 'of alles naar wens was meneer' maar het antwoord kan haar echt helemaal niks schelen, daar luistert ze niet eens naar. Ze vraagt het alleen maar voor de vorm. Omdat het moet. Vraagt ook nooit door naar details of waarom wel of niet.
Bovendien vraagt ze dit alleen als je met een big smile het pand wil verlaten. Als je gezicht op onweer staat vraagt ze het nooit.
Het is bij haar altijd 'hallo meneer', '60 euro meneer', 'alstublieft meneer veel plezier meneer - diepe zucht'.
De verveling staat op haar gezicht te lezen. Zij past daar gewoon niet. Is meer iemand voor in een café of bordeel in de randstad ofzo. Maar niet in een saunaclub.
Nee, die Duitse Joy en die andere wat oudere Limbo voelen het een stuk beter aan.
Die luisteren oprecht en zijn wat echter en lopen ook al wat langer mee daar.
In Duitsland vragen ze echt met interesse. Ze willen echt weten wat je ervan vond, en
stuk voor stuk welke dames goed of slecht bevallen waren en waarom.
en ze waarderen het oprecht als je hen een compliment maakt.
pietpotent44
15 oktober 2017, 20:26
Het beste dat ik al van een management gehoord heb:
De klanten hebben wel opmerkingen...
Maar ze blijven toch gewoon komen!
Nou dat geldt voor mij niet lang meer. Ik zal yy in de toekomst minder bezoeken, ik kan er mn
draai steeds moeilijker vinden omdat er steeds meer favorietjes van afgelopen jaren (die er jarenlang hebben gezeten) verdwijnen.
Vorig jaar Melissa, Mirjam, Marina, nu mogelijk Vita weer. Al is er maar 1 favoriete dame, dan zou ik daarvoor al speciaal gaan.
Voel me er steeds minder thuis, ik mis de sfeer en dames van een aantal jaren geleden. Het is meer uit gewoonte en locatie dat ik nog wel ga.
Maar er zijn voor mij betere alternatieven, die ik voortaan meer zal gaan bezoeken.
pietpotent44
15 oktober 2017, 20:52
Verder zei ie dat het moeilijk was om het voor iedereen naar de zin te maken en dat ook de club en haar personeel wel eens mindere dagen heeft, net als de een of andere bezoeker zo'n dag kan hebben (en achteraf bleek dat ik ook een kut-dag te pakken had, maar dat terzijde). Een saunaclub of andere horeca-gelegenheid waar altijd alles perfect verloopt bestaat volgens hem niet, waarop ie als voorbeeld een hem bekend restaurant met 40 toprecensies gaf (van de 40 recensies), dat kan volgens hem gewoon niet, zeker niet na wat ie er zelf ervaren had.
Sorry, maar dat vind ik wel een beetje te makkelijk excuus van de manager.
Het gaat echt niet over een keer een slechte dag hebben. Of een paar keer.
Het gaat als sinds de verbouwing in 2013 langzaam achteruit als je het mij vraagt.
Ik vind dat ik nog erg loyaal aan yy ben geweest door toch vrij regelmatig nog te blijven komen
ondanks dat ik het steeds minder minder naar mn zin heb. Maar zoals eerder gemeld is
1 echte favoriet voor mij al voldoende reden om toch maar te gaan. Maar momenteel is
er daar niet 1 meer van over. Dus vind ik het tijd worden om wat anders te gaan zoeken.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik een hoop zaken in de club zelf wel heel goed vind zoals het grote buitenterras, het zwembad, de faciliteiten, het restaurant zijn allemaal prima in orde. Personeel vind ik over het algemeen ook wel ok. Maar het gaat mij voor 95 procent om de dames. En daar mis ik gewoon wat. En wordt blijkbaar nauwelijks iets aan gedaan. En vooral ook de sfeer en inrichting van een aantal jaren terug mis ik nogal.
Ik kom echt al sinds 2006 in yy, dus ik weet precies wat er sindsdien allemaal gebeurd is.
En dus kan ik ook vergelijken met hoe het nu gaat.
sofaking
15 oktober 2017, 22:13
Ja meningen verschillen. Ik vond de pre-2009 layout van YY toen al een beetje krap. Dikwijls moeilijk om nog een plaats te vinden in de kantine. Zitplaatsen in de bar snel vol, al in de namiddag. Lavabo, bidet en douche in een hoekje ook wat krap. Het zou gewoon onmogelijk zijn om de huidige aantallen bezoekers op te vangen in de ruimte van toen.
Wat de dames betreft betreur ik ook een aantal "vaste waarden" die vele jaren lang zowat elke dag aanwezig waren, en waar je kon betrouwen op een goeie service. Blijkbaar zijn er nog wel een paar over, maar ze komen minder vaak en de kans om ze te treffen is uiterst laag als je zelf niet vaak gaat. Maar op dat punt vraag ik me af of dat zo veel zal verschillen in andere clubs. Bovendien lijkt 10 jaar arbeid in deze branche al wel wat om vol te houden.
Eddy_V
15 oktober 2017, 23:46
Het is maar goed dat ik nog nooit vanuit Yin Yang de rubriek 'live vanuit de kleedkamer' heb gemaakt, want dat is makkelijk op de camerabeelden na te gaan.
Als je eens wist waar ik dit topic werkelijk heb aangemaakt...
Daar hangen bij mijn weten geen camera's.
Hint: geld stinkt niet :biggrin:
ps mijn profile pic past mooi bij jouw nickname!
Nulnulzeseneenhalf
16 oktober 2017, 14:34
Allang niet meer live, al was het maar om te voorkomen dat het management via de camera’s zou kunnen traceren wie ik ben om mij bij het eerstvolgende bezoek op de rooster te leggen en alles uit mij te krijgen. ;-)
Arrival was toen daar boven in de lucht de lamp bijna uit was. Schrik, parkeerplaats bijna vol, dus druk. Als er dan ook nog bezoekers zijn die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen, is het zoeken naar een parkeerplaats extra lastig. Tegenvaller 1. Ontvangst niet door die “blonde Amsterdamse” maar, ik denk, het Limburgse moeke. Tegenvaller 2. Onderstaande dame ook niet gespot. Bezet? Al naar huis toe? Geen zin gehad vanwege het mooie weer? De buit al binnen voor de dag? Ik zal het nooit weten. Tegenvaller 3.
Ja dat is me er eentje. Soms bepalen anderen je agenda. En als dat niet werkgerelateerd is, is het vaak veel moeilijker er zelf de draai aan te geven die je wilt. Kan nu nog niks beloven.
Het eten was goed, maar ik heb wel eens beter gehad hier. Daar ik geen culinair wonder ben is dit geen tegenvaller. Er waren duidelijker meer heren als dames in huis. Damesvoordeel dus, beter gezegd, ze hoefden weinig moeite te doen omdat veel heren waarschijnlijk schrik hadden dat ze anders helemaal geen gymnastiek konden doen.
Daar mijn “eerste keus” niet aanwezig was, moest ik op zoek gaan naar een ander slachtoffer. Op zich wel jammer, want met betreffende dame kan ik over het algemeen wel lachen. Niet iedereen snapt mijn humor. Op een gegeven moment een dame gespot waar ik in het verleden ook al eens mee heb gesport. Goede tweede keus, al was de kleine nulnul daar beter van overtuigd dan ik. Nog wat uitgerust en daarna huiswaarts gekeerd.
sofaking
16 oktober 2017, 17:35
Allang niet meer live, al was het maar om te voorkomen dat het management via de camera’s zou kunnen traceren wie ik ben om mij bij het eerstvolgende bezoek op de rooster te leggen en alles uit mij te krijgen. ;-)
Tip : Als mij dat overkomt zeg ik telkens dat ik Nulnulzeseneenhalf ben.
Nulnulzeseneenhalf
16 oktober 2017, 17:37
Dank, dank, grote dank, vele malen dank voor dit superadvies.
Jan Verplancke
16 oktober 2017, 19:12
Keertje zeggen dat je Piet Potent bent.
pietpotent44
16 oktober 2017, 21:56
Keertje zeggen dat je Piet Potent bent.
Nee, das kansloos. Daarvoor ben ik al een te grote celebrity in Roermond :biggrin:
Brad Clitt
17 oktober 2017, 12:04
Nee, das kansloos. Daarvoor ben ik al een te grote celebrity in Roermond :biggrin:
Nou, dat weet ik zo net nog niet.................................
...............................................uit betrouwbare bron vernomen overigens.
pietpotent44
18 oktober 2017, 06:25
Nou, dat weet ik zo net nog niet.................................
...............................................uit betrouwbare bron vernomen overigens.
Sinds wanneer zijn Roemeense vrouwen betrouwbare bronnen? :biggrin:
kapeta
19 oktober 2017, 00:35
Sinds het ontstaan van de uitdrukking "een bron van ergernis" ?
Antonios
21 oktober 2017, 15:25
Is de klandizie doordeweeks soms zo slecht voor de dames? In het weekend moet je altijd een nr trekken 's middags... Zijn er ergens recensies te vinden over Graciella? Ben benieuwd vind haar echt super :)
sti6
25 oktober 2017, 13:37
Vandaag op dit moment een verhouding Van 1 op 1 beren en dames
Mijn eerste kamer met Lisa achter de rug een zalig uurtje zo als gewoonlijke
Sti6
FOEF
25 oktober 2017, 16:19
Vandaag op dit moment een verhouding Van 1 op 1 beren en dames
Isdit dan 10-10 of 50-50?
Hoeveel aanwezigen?
sti6
25 oktober 2017, 17:59
50-50
Sti6
quickstep
25 oktober 2017, 22:38
Heeft iemand Laura (Duits/blond) onlangs gezien?
Tropische_verrassing
26 oktober 2017, 00:40
Is dat die sportieve Laura? Die zoek ik ook al een tijdje
quickstep
26 oktober 2017, 09:04
Noemt zich ook Lara Duitse, blond, type secretaresse
sti6
26 oktober 2017, 15:05
was gisteren zeker niet aanwezig
STI6
gignnl
1 november 2017, 19:58
Live vanuit een bomvolle kleedkamer.Yy bruist vandaag met de party.Velen hebben de weg gevonden,en gelukkig ook veel dames in leuke outfits.Prominent aanwezig is uiteraard de banaan,de barkeepster vroeg al waarom hij zo laat was toen hij om 12 binnenkwam:hah:
Uiteraard kwam ik om te kijken of er een boze heks was die zich op mijn bezemsteel(tje) wilde vervoeren,maar het werd een engeltje,Emma:annieengel:
Tussendoor aangeschoven in het restaurant,de keukenstaf heeft weer prima voor de inwendige mens.
Tweede sessie werd weer met een lief engeltje Elisa.
D n dj staat weer stevig te spinnen maar de sfeer slaat niet over zoals in bv LR alhoewel de partycrasher af en toe een dansje waagt.
Ondanks de drukte voor een woensdag vermaak ik me prima,nou maar eens op zoek naar een Draculin
Brad Clitt
9 november 2017, 14:23
Vraagje aan John mc Snek, er ligt op dit moment nog 1 kroket in de bak, mag ik die hebben?
John mc Snek
9 november 2017, 15:04
Vraagje aan John mc Snek, er ligt op dit moment nog 1 kroket in de bak, mag ik die hebben?
Uiteraard meneer BC :) geniet ervan vandaag en houd de gdh onder controle
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Brad Clitt
9 november 2017, 18:13
Vandaag het iets kleiner gehouden, aanwezig tussen 13.30 en 16.45 en een uurtje gekamerd met haar.
Het was vandaag iets drukker met beren, maar niet genoeg om tegenwicht te bieden aan het aantal dames, denk zeker zo'n 60-70 stuks omstreeks nu.
Ondanks wederom een topkamertje vond ik de sfeer minder dan gisteren, ondanks dat het weer toch een beetje vrolijker was.
Of ik volgende week vrij heb is nog maar de vraag, gisteren dacht ik dat ze een hele week op verlof zou gaan, nu zei ze 2 a 3 dagen.
We zullen het beleven, maar indien ik moet/mag gaan dan zal ik het net zoals vandaag bij één kamertje houden, de teller moet niet te snel naar de 100 hollen...
Uit-Drenthe
15 november 2017, 13:17
Gisteren een heerlijk dagje YY gehad, maar man man wat een grafstemming is het na 20:00 uur zeg. Overdag relaxte sfeer maar irritant publiek in de avond. Ken niet heel veel andere saunaclubs maar zo het overal zo zijn?
gignnl
15 november 2017, 14:19
Somige clubs zoals GT hanteren een deurbeleid,hierdoor word de sfeer wat beter bewaard in de club.
Brad Clitt
15 november 2017, 14:28
Tja, Albanese maffia gecombineerd met Franstalige Südländer getooid in onderbroeken waarvoor de inkoopmanager van de Wibra zich nog zou schamen, tel uit je winst...
Maar toch heeft het z'n charmes, ik kom er nog steeds graag.
Meme Moo
15 november 2017, 14:34
Tja, Albanese maffia gecombineerd met Franstalige Südländer getooid in onderbroeken waarvoor de inkoopmanager van de Wibra zich nog zou schamen, tel uit je winst...
Maar toch heeft het z'n charmes, ik kom er nog steeds graag.
Los van een 'bepaalde dame'?
Brad Clitt
15 november 2017, 14:40
Niet helemaal, ik zou er dan toch iets minder komen.
Maar toch wel wekelijks... ;)
Ik zie nu dat je eigenlijk iets anders bedoelt. :biggrin:
Meme Moo
15 november 2017, 14:51
Niet helemaal, ik zou er dan toch iets minder komen.
Maar toch wel wekelijks... ;)
Ik zie nu dat je eigenlijk iets anders bedoelt. :biggrin:
Ik bedoelde inderdaad: zou je nog steeds graag bij YY komen als je iubita er (tijdelijk) niet is?
Nu is natuurlijk de vraag wat jij denkt wat ik bedoelde. :biggrin:
Brad Clitt
15 november 2017, 14:56
Ik denk wel dat jij weet wat ik dacht dat jij bedoelde. Moet je het naderhand maar niet 'vetgedrukt' maken.
Dat verwacht je hier toch niet, die dubbelzinnigheid, bah.
Meme Moo
15 november 2017, 15:41
Ah, nú snap ik je!
Nee hoor, was ondubbelzinnig bedoeld van me.
Die dirty mind kan je mij dus niet aanwrijven! :biggrin:
Brad Clitt
17 november 2017, 14:11
Gek genoeg is het een stuk minder druk dan gisteren op dit moment. Met beren dan, dames zijn er al in overvloed, heb bijna de zaak voor mij alleen. Moet nog even geld gaan pinnen, was een last minute beslissing om te gaan, hopelijk gaat mijn verrassing dit keer wel goed...
Brad Clitt
17 november 2017, 19:11
En weer terug, mijn verrassing ging dit keer gelukkig wel goed, al heeft Anna 2 een beetje voor klikspaan gespeeld.
Maar ze was uitermate blij met mijn verschijnen en achteraf bezien heb ik de juiste dag voor haar uitgekozen want het was/is bar en boos voor de dames.
Toen ik wegging waren er nog tientallen dames die geen enkele kamer hadden gemaakt (volgens mijn iubita), enkele vertrokken nog vóór mij.
Er waren nooit wachttijden en toen ik wegging om 17.45 waren er 7 a 8 kamers bezet, dat zegt genoeg. Echter op dat moment kwamen er wat groepjes naar binnen druppelen, maar of mijn iubita blij is met dat volk is een tweede. Leek wel op de Albanese maffia een gezamenlijk uitstapje met het plaatselijke AZC had gepland, nee dat is niet bepaald haar doelgroep.
Maar goed, ik heb tenminste ervoor gezorgd dat ze op z'n minst een kleine winst overhoudt aan deze dag (een uurtje gekamerd), gisteren was het stukken beter voor haar en de andere dames. Toen ik wegging kwam juist Poolse Vivian, in burger ook een lekker wijf. Ze vroeg waarom het nooit tot een herhaling is gekomen, waarop ik zei dat ze de hoop niet moest opgeven...
Tenslotte ben ik vandaag verder gegaan met de muziekles voor mijn iubita en heb dit nummer aangevraagd, op zich wel toepasselijk op deze dag voor de aanwezige dames...
https://www.youtube.com/watch?v=vtNv-pprhQ8
Eddy_V
17 november 2017, 23:19
Tenslotte ben ik vandaag verder gegaan met de muziekles voor mijn iubita en heb dit nummer aangevraagd, op zich wel toepasselijk op deze dag voor de aanwezige dames...
https://www.youtube.com/watch?v=vtNv-pprhQ8
Goed bezig Bradje!
Grappig dat je de dames muziekles geeft over muziek die gemaakt werd, toen de dames nog in de luiers lagen of zelfs nog niet geboren waren. Om over de originele tunes waar deze op gebaseerd waren nog maar te zwijgen.
Patjax, kom er maar in in jouw rol van de Leo Blokhuis van het Ijsberenforum !
Brad Clitt
17 november 2017, 23:53
Volgens mij (lees Wiki) is Jomanda's Don't you want my love uit '89 het origineel.
Niet te verwarren met onze Jomanda natuurlijk. ;)
Mijn iubita kende de dance-versie overigens wel, want mijn schoonmoeder (die van mijn leeftijd is :cool:) luisterde graag naar dit soort muziek tijdens de zéér vroege jeugd van haar.
sofaking
18 november 2017, 00:17
Ik wist niet dat er een verzoekmenu van liedjes was in YY. Ik zou de Carmina Burana van Carl Orff aanvragen. Over het noodlot, de lente, de liefde, huppelkutjes n de bossen en de wei, gokken, vreten en zuipen en na dat alles weer bezorgd over het noodlot. Perfect toch.
Chramer, gip die varwe mir,
die min wengel roete,
damit ich die jungen man
an ir dank der minnenliebe noete.
Seht mich an,
jungen man!
lat mich iu gevallen!
Minnet, tugentliche man,
minnecliche frouwen!
minne tuot iu hoch gemout
unde lat iuch in hohen eren schouwen
Seht mich an
jungen man!
lat mich iu gevallen!
Wol dir, werit, daz du bist
also freudenriche!
ich will dir sin undertan
durch din liebe immer sicherliche.
Seht mich an,
jungen man!
lat mich iu gevallen!
Is toch veel leuker dan "Schlüssel baby ?"
Eddy_V
18 november 2017, 02:08
Ik wist niet dat er een verzoekmenu van liedjes was in YY. Ik zou de Carmina Burana van Carl Orff aanvragen. Over het noodlot, de lente, de liefde, huppelkutjes n de bossen en de wei, gokken, vreten en zuipen en na dat alles weer bezorgd over het noodlot
Sofaking, man naar mijn hart!! I love you (men zou nog verkeerde gedachtes over mij kunnen krijgen..)
Zal niet de eerste keer zijn dat ik de CB op vol volume in de auto afspeel op weg naar één van de clubs, met die stille hoop op:
O Fortuna !!!
Op de weg terug nooit behoefte aan, dat zal dan wel mijn lot zijn.
Wentelt Eefje
18 november 2017, 02:19
Brad Clitt, misschien moet je gewoon eerlijk zijn en dit voor je iubita aanvragen:
http://youtu.be/sBbjm14DFiY
Patjax
18 november 2017, 02:23
Patjax, kom er maar in in jouw rol van de Leo Blokhuis van het Ijsberenforum !
Ditmaal heeft BC zijn huiswerk goed gedaan :freu:
pret
18 november 2017, 05:11
Brad Clitt, misschien moet je gewoon eerlijk zijn en dit voor je iubita aanvragen:
http://youtu.be/sBbjm14DFiY
Nou ik denk dat het volgende lied meer van toepassing is
http://youtu.be/h01ZDVRYlgk
Wentelt Eefje
18 november 2017, 05:40
:tongue:
Brad Clitt
18 november 2017, 09:01
@ Wentelt Eefje
Bestaat er ook een song met als titel 'Ich weiss das du mich missbrauchst' ?
pret
18 november 2017, 09:10
@ Wentelt Eefje
Een soort van heb ik hieronder voor je gepost. Nou vooruit nog eentje dan:
http://youtu.be/AB2WSA0VlKU
Brad Clitt
18 november 2017, 09:18
Nou, zo erg is het nou ook niet tussen ons gesteld.
We hebben onszelf juist flink op de hak genomen in het restaurant toen er een aantal dames naast ons kwamen zitten, waaronder één van haar nieuwe vriendinnen, die allen nog niet zo op de hoogte waren van onze bijzondere relatie. Uiteindelijk lagen we allemaal dubbel van het lachen, blijkbaar valt mijn humor flink in de smaak bij Roemse dames (maar dat wist ik eigenlijk al van mijn iubita). Leuk om gewoon eens te kunnen ouwehoeren met de dames en dat met dames waar je het niet zou van verwachten. Deed me terugdenken aan maart van dit jaar, toen we dit met andere dames konden doen, waaronder Maya natuurlijk.
Jan Verplancke
18 november 2017, 11:20
Er zal zeker wat afgelachen worden en niet alleen om je grappen. ;)
popey01
18 november 2017, 12:59
Ze lachen maar om een ding ........
pietpotent44
18 november 2017, 13:26
Ze lachen maar om een ding ........
Om jouw spinazie maaltijd in het restaurant.
sti6
18 november 2017, 13:57
Al veel dames aanwezig verhouding 1/1
Alle een uurtje met Lisa ze was als gewoonlijke weer fantasies
Verkas nu naar LR heb daar nog een afspraak met enkel dames
Sti6
Wentelt Eefje
18 november 2017, 14:08
@ Wentelt Eefje
Laten we het erop houden dat alles een stuk minder gecompliceerd zou zijn als je dit voor je iubita aan zou vragen en dat ook je insteek (pun intended) zou zijn... ...
http://youtu.be/q0ZFaKZ0P6o
De eropvolgende tekst luidt namelijk: "Zwischen Deine Beine... Ich will zwischen Deine Beine... Lass Mich In Dich Rein Babe... Lass Mich In Dich Rein Babe"... Nix Herz...
zorro86
18 november 2017, 14:17
Gülcan(Kezem) aanwezig?
sofaking
18 november 2017, 19:03
@ Wentelt Eefje
Het liedje in mijn handtekening is wel in die richting.
Here she comes, you better watch your step
She's going to break your heart in two,
It's true It's not hard to realize
Just look into her false colored eyes
She builds you up to just put you down, what a clown
'Cause everybody knows (She's a femme fatale)
The things she does to please (She's a femme fatale)
She's just a little tease (She's a femme fatale)
See the way she walks
Hear the way she talks
You're put down in her book
You're number thirty seven, have a look
She's going to smile to make you frown, what a clown
Little boy, she's from the street
Before you start, you're already beat
She's gonna play you for a fool, yes it's true
'Cause everybody knows (She's a femme fatale)
The things she does to please (She's a femme fatale)
She's just a little tease (She's a femme fatale)
See the way she walks
Hear the way she talks
Nummer werd gemaakt voor de Warhol/Factory actrice/model Edie Sedgwick.
http://78.media.tumblr.com/6ca80716e32945028cd7bf7010a72e5e/tumblr_on6hz7Kr0W1ucfrqfo1_1280.jpg
Brad Clitt
18 november 2017, 21:26
Het liedje in mijn handtekening is wel in die richting.
...
Just look into her false colored eyes
...
You're put down in her book
You're number thirty seven, have a look
...
Ze heeft geen contactlenzen.
Heb ik inderdaad gedaan en ik sta op nummer één, kan ook niet anders want ik ben tot nu toe de enige in haar contactenlijst (buiten familie, vriendinnen en collega's natuurlijk), sta genoteerd als 'Mijn Brad' (en dan in het Roems). Ivm mijn privacy heb ik maar mijn nickname hier gebruikt, hoewel ze me soms wel zo aanspreekt. ;)
Voor de rest klopt de songtekst wel aardig, maar ik heb zoals altijd alles onder controle, so no worries about me.
popey01
18 november 2017, 21:32
Have a nice dream
Brad Clitt
18 november 2017, 21:50
Gülcan(Kezem) aanwezig?
Afgelopen donderdag en vrijdag wel, de voorgaande weken niet, maar dat weet ik niet 100% zeker (ben blijkbaar te veel aan het dromen ;)).
Eddy_V
19 november 2017, 02:19
Gülcan(Kezem) aanwezig?
Partijtje Turks worstelen met deze geoliede dame?
Nu Vita met pensioen is, zal Gülcan wel de rol van club-oudste overgenomen hebben.
Desondanks nog altijd een fraaie slanke dame die met haar neptieten altijd indruk maakt.
Ze kijkt me altijd zo heerlijk boos aan als ik haar voorbij loop (na de tweede keer had ik het wel gezien met haar)
Zou zij ijsberenforum lezen??? :cool:
Big30
19 november 2017, 03:43
Heren aub, dit is het YY live topic! Over DVP's, Turken en de Duitse taal gesproken:
https://www.youtube.com/watch?v=r_Pf7Lycm2E
Wentelt Eefje
19 november 2017, 06:40
HAHAHA, Friederike Kempter met die roze hoofddoek... Je zou het zo niet zeggen, maar als ik van haar ooit een look-a-like in Yin Yang tegenkom "koop ik haar vrij" ;)
Brad Clitt
22 november 2017, 17:21
Ben al dik drie uur aanwezig, het is niet zo druk met beren maar wel met mooie dames. Geen bekende forumbeer kunnen spotten, dus moet ik me maar met de dames amuseren. Melina vroeg ik of ik haar hete poesje wilde likken in de bar, waarop ik me al ging bukken (zij zat op de kruk). Maar toen zei ze dat dat maar flauwekul was, ok dan maar niet. Misschien maar goed, want even later kwam mijn iubita de bar binnen...
Heb een eerste kamertje met haar al gemaakt, was fantastisch mede omdat ik goed in vorm ben vandaag.
Brad Clitt
22 november 2017, 22:04
Zonet terug, het is ietsjes uitgelopen doordat ik een uurtje later dan gepland mijn tweede kamertje met mijn iubita kon maken (ze had net met een andere dame iemand een trio kunnen aansmeren). Maar dat was wel goed voor mijn herstel en dat was te merken, in anderhalf uur tijd 2 keer neukend kunnen klaarkomen. Moest daarna wel als de gesmeerde bliksem het pand verlaten, want mijn uitgerekte alibi was ook al verlopen. Heb ook een beetje harder gereden als normaal, maar desondanks de 200 niet aangetikt (grapje...).
Het werd gaandeweg de middag en vooral de avond toch iets drukker met beren en er waren zowaar wachttijden te noteren, maar desondanks toch nog een flink damesoverschot. Heb met enkele dames gesproken, waaronder Melina dus, Russische Mila, Poolse Alicja, Duitse Casey (of Kasey, whatever), Frans-Spaanse Melissa die in Parijs woont, trioverkoop-duo Helen en Ellen en nog links en rechts wat dames waarvan ik de naam vergeten ben of helemaal niet gevraagd heb.
Op de WC kwam ik Melina nog tegen en ze bood aan om in het hokje te gaan neuken, waarop ik vroeg of ze dat als extra zou aanrekenen. Nee, dat is gewoon voor de normale prijs, maar ze waarschuwde wel alvast dat het tamelijk warm zou worden in die kleine ruimte. Ik ben door haar nu al ontelbare keren aangesproken, ik heb het idee dat ze iets van me wilt...
Nou, meer heb ik eigenlijk niet te vertellen en dus stop ik er maar mee.
kapeta
22 november 2017, 22:50
Vandaag 10 uurtjes in yy gezeten en nog steeds geen idee wie de mysterieuze Brad Clitt en zijn iubita zijn. Wsl ook omdat ik zes van de tien uren op kamer heb doorgebracht zoals gewoonlijk. Heb al zoveel uurtjes met een bepaalde dame doorgebracht, dat de rest -op enkele nieuwelingen na- me al niet meer aanspreekt. Veel dames toch aan t klagen vandaag ondanks de wachttijden. Maar ja, de wachttijden zijn er ook enkel omdat iedereen een kamer wil waar ze kunnen roken.
Brad Clitt
23 november 2017, 13:57
Vandaag 10 uurtjes in yy gezeten en nog steeds geen idee wie de mysterieuze Brad Clitt en zijn iubita zijn.
Gewoon aan de manager, de grote blonde Theke, Jerry, vooral de Roemse dames of andere forumberen (mits je die kent natuurlijk) vragen, die weten wel wie ik ben.
Of Melina natuurlijk (en Pia ook wel), die weet intussen ook alles van het onafscheidelijke duo.
Ze vroeg me gisteren nog wat me nu precies in haar aantrekt, nou gewoon alles zei ik toen.
dirty Hairy
23 november 2017, 15:08
Na een frustrerende dag in GT gisteren met maar één goede kamer nu een al heel wat betere dag in een druk YY. Twee topsessies met een nieuwe Frans/Spaanse (ja echt) sloopkogel waarvan ik nu al de naam ben vergeten (zal straks nog eens informeren) maar ze is makkelijk te herkennen aan kort zwart klassiek Frans kapsel en een siliconen voorgevel. Zal haar later nog eens uitgebreid recenseren maar kan alvast verklappen dat ze een DT tot gaggens toe in huis heeft die zelden wordt vertoond. Al snel verlengd en uur lichaamsvocht uitgewisseld. Toen ik daarvan was bijgekomen de drukbezette Kitty aan de haak weten te slaan. Ook hier topkwaliteit, maar het bij een half uur gehouden wegens gebrek aan klik. Maar wat een heerlijke dame!