PDA

Volledige versie bekijken : Live uit YinYang (2017)

Pagina's : [1] 2 3 4

Jooploop
5 januari 2017, 13:32
Weer na een tijd in yy is redelijk rustig nog net even met mia
Op de kamer geweest en dat was weer goed is vandaag haar laaste dag komt over een a twee weeken weer terug

Bart1980
9 januari 2017, 15:17
Iemand al toevallig al in de YY? Hoe is de linup?

Brad Clitt
11 januari 2017, 19:54
Ik was vandaag toevallig in YY, had toch niks beters te doen. De verhoudingen zijn weer bijna als vanouds, dus een flink damesoverschot maar kwa optiek viel het niet echt mee, maar zeker ook niet tegen. Aanwezige dames zijn o.a. Anka (terug van weggeweest), Spyridoula ;) (Roe, ex-Mona LR), Christina (Tsj), Helen, Ellen, Dora, Crystal, Anni, Andrea, Claudia, Megi, Jane, Lisa (had ook niks beters te doen ;)), Angel, Nadia, Bianca en Niki (Rus).

Met de eerste drie in die volgorde een kamertje gedraaid en ik heb 3 keer een lading afgeschoten binnen ruim 3,5 uur, bij Anka en Christina al neukend en bij Spyridoula zelf maar hand aangelegd (tja, soms lukt het gewoon niet, lag niet aan haar). Een beetje een vreemde naam voor een Roemeense, maar ze hoorde die naam ergens op vakantie in Griekenland en was haar oude clubnaam een beetje zat.

Al met al een topmiddag gedraaid in mijn cluppie, maar ik moet zeggen dat de sfeer er niet echt inkwam, heb wel betere dagen meegemaakt de laatste tijd. Er heerste. een lamlemdige, matte sfeer door heel de club met bijna geen gejaag door de dames ondanks weinig beren. Zal morgen of zo een uitgebreid verslag posten van deze middag, als het een beetje tegenzit misschien wel voorlopig mijn laatste normale verslag...

Deantje
11 januari 2017, 19:59
Ik was vandaag toevallig in YY
:-) 'Toevallig' is het woensdag ;-)

Brad Clitt
11 januari 2017, 20:07
Ik heb de mooiste dame in saunaclubland dus wederom niet gezien. :heul:

Deantje
11 januari 2017, 20:13
Ik heb de mooiste dame in saunaclubland dus wederom niet gezien. :heul:
Het is dan ook nog wintertime en geen 'summer'time ;-). Die dame alleen zou op zich weer eens een reden zijn om weer eens 'vreemd te gaan' in YinYang en dus mijn favoriet clubje SixSens een keertje te bedriegen ;-) Hoop dat ze nog eens opduikt.

John mc Snek
12 januari 2017, 14:01
Dinsdag viel het voor mij persoonlijk wat tegen , maar door het bericht van Brad clitt dat Jane er ook weer is, toch vandaag maar op herkansing gegaan en tref veel dames die er eergisteren niet waren ( ook mede wellicht omdat dinsdag voor een aantal Dames een vaste vrije dag is).

Zo zie je dinsdag haast niks wat in je smaak valt en zo val je vandaag in de optische snoepwinkel binnen , aanwezig zijn :Jane, Lara , Jolanda , Bea, Roxana ex Gt ( naam hier is mij onbekend )...

Net al een mooie paaldansshow van Lara met haar eindeloos lange benen, nu maar even aan de vreet ...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Brad Clitt
12 januari 2017, 14:09
Graag gedaan, en mochten meer heren naar YY willen, de dames zitten met smart op U te wachten.

langlekker
12 januari 2017, 15:55
Krijg via de app van een vriend te horen dat er een overschot aan dames is op dit moment.
Dus mochten er twijfelaars zijn?

yylover
12 januari 2017, 21:44
Gezien de weersverwachting ga ik morgen geen grotere afstanden rijden en zal ik me vrijwillig opofferen om deze club te bezoeken :biggrin:

Bluebear
12 januari 2017, 21:46
Gezien de weersverwachting ga ik morgen geen grotere afstanden rijden en zal ik me vrijwillig opofferen om deze club te bezoeken :biggrin:

Pas op voor slippartijen op de kruispunten. Schijnt veel voor te komen daar. :tongue:

yylover
12 januari 2017, 21:52
Pas op voor slippartijen op de kruispunten. Schijnt veel voor te komen daar. :tongue:

Heb een extra setje 'winter' ba(n)d(en)slippers....

Brad Clitt
12 januari 2017, 21:53
@ yylover

Mia en Keisha gisteren niet gezien, Niki uit Tsjechie ken ik niet dus daar kan ik je niet mee helpen.
Jolanda volgens mij wel en ze trok veel op met een blonde dame, misschien Alice maar dan heeft ze nu wel een héél andere look, dus dat weet ik niet zeker.
Anka zoals je hebt kunnen lezen aanwezig.

yylover
12 januari 2017, 22:02
@ yylover

Mia en Keisha gisteren niet gezien, Niki uit Tsjechie ken ik niet dus daar kan ik je niet mee helpen.
Jolanda volgens mij wel en ze trok veel op met een blonde dame, misschien Alice maar dan heeft ze nu wel een héél andere look, dus dat weet ik niet zeker.
Anka zoals je hebt kunnen lezen aanwezig.

Een van de reden om YY te kiezen is, naast de weersverwachting, jouw melding dat Anka weer terug is.
Mia is op vakantie en Keisha is skieen in de Roemeense bergen. Voor de rest laat ik mij verrassen...:rolleyes:

Brad Clitt
12 januari 2017, 22:07
Voor de rest laat ik mij verrassen...:rolleyes:

Ik kom niet. :biggrin:
Misschien eens een dame kiezen die je normaal niet zou kiezen, wie weet...

Nulnulzeseneenhalf
13 januari 2017, 13:09
Stiekum, incognito aanwezig.

yylover
13 januari 2017, 13:19
Stiekemerd. Zojuist een uurtje gerollebold met Anka. Wat een fantastische meid.

Nulnulzeseneenhalf
13 januari 2017, 13:27
Was U dat die met haar weg liep?

yylover
13 januari 2017, 13:29
Jawel, volgens mij ben jij de volgende :confused:

Jooploop
13 januari 2017, 13:54
Pff daar is niks mis mee mooi dat ze weer terug is

Nulnulzeseneenhalf
13 januari 2017, 14:24
Jawel, volgens mij ben jij de volgende :confused:

Kien!

Brad Clitt
22 januari 2017, 08:55
Niet helemaal live meer, ben net wakker geworden na om 0.30 de club verlaten te hebben (18.00 ingecheckt).
Om maar met de deur in huis te vallen, de dame voor wie ik ben gegaan was er NIET. :frown:
Haar vriendinnen overigens ook niet, dus ik ben nog niks wijzer geworden.

Voor de rest best een drukke avond (was mijn debuut op een zaterdag), maar volgens de dames viel het wel mee en dat vond ik ook wel.
Aantal dames was overigens ook niet zo hoog, denk zo tegen de 60-70 stuks voorzichtig geschat en hoewel er zeker een paar lekkere mokkels tussen zaten (en die heb ik natuurlijk gekozen) viel het me wederom niet mee. Tussen de bedrijven door ook nog kennisgemaakt met forum-collega Cupido, het was me een genoegen en leuk om een écht ervaren ijsbeer te ontmoeten.

Verder heb ik ondanks mijn aanvankelijke teleurstelling toch lekker geneukt met drie dames, te weten Keisha, Kristina uit Duitsland en Lucia uit Slowakije waar ik mee op herhaling ben gegaan na haar half september ontmoet te hebben.
Vreemd genoeg bij Keisha geen happy end (ik wil perse neukend finishen de eerste kamertjes, maar ja het wilde gewoon niet, kan zij ook niet veel aan doen), maar bij de andere dames dan weer geen enkel probleem om in doggy resp. close cowgirl te finishen.

Voor de rest was het wel eens leuk om mee te maken die zaterdagavond-drukte, hoewel het nu nog meeviel, maar ik zal het denkelijk niet herhalen. Ik ben gewend om ieder moment te kunnen eten, relaxen in de Men's Lounge of te wellnessen, maar na 22.00 (of 0.00 in geval van de wellness) kom je voor gesloten deuren. En daar had ik even niet aan gedacht of ik wist het niet.

Line-up zover mij bekend : Keisha, Kristina, Lucia, Anka, Gulcan, Dora, Corina, Danielle (de Roemeense), Niki (Rus), Nikki (ex-LR), Annelies, Jessica, Vita, Amalia, Victoria, Mia, Micha, Erika, Lavinia, Elli, Nadia, Lara, Claudia en Anni.

Tja, hoe nu verder met mijn berggeitje, ik zal eind deze week even naar de club bellen of ze aanwezig is (heb gevraagd of ze die info willen/mogen geven). Indien niet zal ik voor de zekerheid vragen of één of meerdere van haar vriendinnen dan wel aanwezig zijn, dan zou ik hen natuurlijk kunnen vragen hoe het zit. Mochten ze allen nog steeds in de Karpaten zitten dan weet ik nog niet of ik dan ga, maar ja mezelf kennende zal ik toch weer een aardig bedrag achterlaten in Melick-Noord. ;)

Sorry, voor het korte verslagje...

... Ach wacht even, ik ben met een vrijkaartje binnengekomen (ik mocht wéér voor iemand invallen ;)), dus bedankt forum-collega, W2 en YinYang natuurlijk.

yylover
22 januari 2017, 15:25
Om maar met de deur in huis te vallen, de dame voor wie ik ben gegaan was er NIET. :frown:
Haar vriendinnen overigens ook niet, dus ik ben nog niks wijzer geworden.

Heads up, kerel. Een Roemeense kalender is net zo betrouwbaar als de uitspraken van Trump.

Brad Clitt
22 januari 2017, 15:35
Het duurt wat langer nu, maar binnenkort zal ze of één van haar vriendinnen toch wel opduiken.
Cupido zei gisteren tegen me dat een andere beer ook extra voor een dame naar de club was gekomen, maar ook tevergeefs.
Verder waren bijv. Daria en Cila, bekend van het gelijknamige sloopbedrijf, ook niet aanwezig terwijl ze deze week volgens eigen zeggen hier zouden zijn.
Misschien hebben de dames via via te horen gekregen dat het wat tegenvalt met de mannendrukte of de Transfagarasan is dicht door de sneeuw. ;)

O ja, Keisha zou de komende 2 maanden nu aanwezig zijn, niet iedere dag natuurlijk (moet ook haar rust nemen).

Jooploop
25 januari 2017, 14:22
Ik moet zeggen dat het dames aantal toch weer op gang is gekomen en ook redelijk
Wat bekende gezichten en net is even met mia op de kamer geweest die is weer terug van haar vakantie

rob45
25 januari 2017, 14:31
Ik moet zeggen dat het dames aantal toch weer op gang is gekomen en ook redelijk
Wat bekende gezichten en net is even met mia op de kamer geweest die is weer terug van haar vakantie

Ik kom ook die kant heen, te laat klaar met werken en morgen ook druk. Eigenlijk zou ik naar Samya gaan maar die club komt volgende maand aan de beurt ,dan is het in ieder geval volle bak daar.
Vandaag dus naar YY.

Jooploop
25 januari 2017, 14:46
Een heel stuk drukker als een paar weken gelden

rob45
25 januari 2017, 17:51
Weer terug op het oude nest YY(oude liefde roest niet) een warm onthaal van de Banaan,Partycrasher en enkele stammies.
De Joker schijnt ook nog ergens rond te lopen.Volle bak hier in de club met een zeer goede line up der dames.Zou de vakantieperiode langzamerhand voorbij zijn ? Een donkere Caribische parel aanwezig, vers van de pers vandaag pas begonnen en natuurlijk gecheckt op de kamer wat een top top top sessie was met Aurora zoals ze zich noemt.Of het nog beter kan weet ik niet maar de beslissing om vandaag naar YY te gaan was een diamanten ingeving.Vita ook net nog gespot. Het voelt of ik thuis ben.....als een warme douche. ...

spiderman
28 januari 2017, 16:25
Weet iemand of duitse lisa of linda of lolita aanwezig zijn vandaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

spiderman
28 januari 2017, 16:26
Lisa, linda of lolita aanwezig vandaag?

yylover
28 januari 2017, 16:30
Mijn eerste zaterdag sinds bijna 2 jaar. Nu al wachttijden en bar is vol. Nieuwe dames worden niet meer toegelaten. Al mijn favorieten weer terug, maar kom vandaag maar voor een dame. Cheasehead ook in the house en op weg naar de kamer met Nikkie

yylover
28 januari 2017, 19:34
Half 8.
%onderbroeken >50%
%nederlands sprekend <50%
%geslaagde kamer met Mara 100%
Straks nog een 2e sessie
Maar sfeer is rustig.

cula
29 januari 2017, 10:46
Niet helemaal live want alweer bijna 7 uurtjes thuis maar gisteren weer YY gedaan
zo rustig als het de vorige keer was op de 13e zo druk was het gisteren....! Was wederom een topavondje en de sfeer en drukte is weer als vanouds!

Das
29 januari 2017, 17:44
Het is zeer druk, parking staat vol. Binnen toch nig enkele vrije dames. Net zeer lekker met Mara geweest.

Patjax
29 januari 2017, 18:06
Inmiddels ruim 2 1/2 uur binnen. Eerste kamertje achter de rug met Hongaarse Isabella. Een maand geleden ontmoet in SS en nu dus in YY te bewonderen. Geheel tegen mijn natuur het bij een half uurtje gehouden. Das & Mara lopen rond als een verliefd koppeltje. Een match made in heaven

Das
30 januari 2017, 00:31
Das & Mara lopen rond als een verliefd koppeltje. Een match made in heaven
Dat rondlopen viel wel mee.. Juist van de bar tot aan de kamer. En heaven, tja heeft een uurtje geduurd.

Patjax
30 januari 2017, 01:52
Voor het eerst sinds de inval naar YY geweest (niet helemaal waar, was er afgelopen vrijdag ook twee minuten op weg naar SS om dat boek definitief te sluiten) samen met Das. Lag niet in de planning, maar ja twee notoire veelplegers en een vrije zondag kan maar een ding betekenen. Met de afwezigheid van twee van mijn drie Angels (Alice had Wonderland verkozen boven het sprookjesbos en the Evil Witch die een tour du Germany maakt) en de derde de status heeft gekregen van Fallen Angel oftewel persona non grata leek ik wel opgejaagd wild. Aangezien BC niet aanwezig was kreeg ik al snel de vacante titel van "Bad Boy" aangemeten. Absoluut hoogtepunt was toch wel dat een dame langs me liep, me vastpakte en gelijk de legendarische vraag stelde "you want to go to the room with me". Na de drietjes zijn er nu dus ook eentjes. Waarom zou je ook nog tijd verspillen om te vragen hoe iemand heet en waar hij vandaan komt. ;)

Zwartharige Bianca aka scary spice bleef hardnekkig een poging wagen en in een moment dat ze me even uit het oog verloren had kwam Emma als een duveltje uit het doosje. Al vaker met haar gepraat maar nooit was het tot een kamer gekomen. Zij zag haar kans schoon en kamertje twee was een feit. Met wat sturing hier en daar een goede sessie gehad met deze lieve en rustige Roemeense van anderhalf uur. Das kwam ook van de kamer en nog kort in de bar afscheid genomen. Was van plan om na een sigaretje ook te gaan, maar had buiten Mara gerekend die ook een sigaretje kwam roken. Hoewel ik nog in herstelmodus stond hebben we toch een kamer opgezocht. Een uurtje knuffelsex waarbij ze er zonder problemen toch nog een orgasme uitkreeg.

Uitgebreider verslag zal waarschijnlijk in de loop van de week volgen. Nu eerst naar Kazachstan :wink2:

JonnyFontane
30 januari 2017, 06:12
Goede reis.....

yylover
30 januari 2017, 17:45
Weer terug op de maandag. Wat een verschil met zaterdag. Nikkie zit te gapen en Mia probeert te scoren in de wellness. Eerste 2 uur met Mara was zeer goed.

John mc Snek
6 februari 2017, 20:28
Vandaag weer zeer veel dames ( zeker 40-50), niet normaal voor een maandag , waaronder Betty, Bea en Lara. Alleen de Duitse dames lijken maandag te ontbreken maar voor de rest alles weer helemaal top hier.

Voor de liefhebbers: mia/ lillipop is er ook.

Qua aantallen op een maandag op het moment without equal...en als je er dan nog 3 leuke tussen hebt lopen die
Je bevallen dan ben je meer dan tevreden. En dan ook nog kroketjesdag!

MrDB
7 februari 2017, 15:46
Live uit de kleedkamer! Het is druk vandaag, zeker 50 dames aanwezig. Net kamergang gehad met Aura uit Moldavie

rob45
8 februari 2017, 16:13
Live from YY Las Vegas Party !

Al een uurtje binnen en de dames lopen er sexy bij in hun oogverblindende jurkjes.
Ook is er een blackjack tafel waar je van allen kan winnen (helaas geen dames).
Goede kwaliteit line up en genoeg boekbare dames.Die van de Dominicaanse Republiek zie ik niet lopen (vraag van Tjapco).

sti6
10 februari 2017, 11:47
Vandaag het eerste deel van mijn driedaags rond reis 11:45 het is zeer rustig een 5 a10 dames en beren het aantal beren begint wel op te lopen dus nu even uitgebreid gebruik maken van de wellness

Cheers

Sti

sti6
16 februari 2017, 13:34
Behoorlijke aantal dames om 13:0h ze werden dan ook met taxi vrachten afgezet deze morgen had met een andere beer vandaag even afgesproken we hebben enkele ervaringing uitgewisseld en heb al een te do lijstje op gemaakt

Cheers

sti

John mc Snek
16 februari 2017, 14:46
Lara, bea, Jessica (de), ex Roxana Gt, katalea /Maria met spleetje (wieder da) , amalia, mia/lollipop, Maria uit Griekenland :) Mihaela ( wieder da)

En als bonus gehaktballen uit de jus

sti6
16 februari 2017, 17:36
Politie is in YY gearriveerd paspoortcontrole

STI

John mc Snek
16 februari 2017, 18:14

STI

Ik liep net iets voor half 6 naar buiten toen er een stoet politie aankwam ( niet al teveel , circa 20 mannen en vrouwen )maar niet als zodanig te herkennen, gewoon in burgerkleding maar als je allemaal een blaffer aan je broekband hebt hangen en je groep bestaat uit zowel mannen als vrouwen valt dat wel op.
Ze deden gewoon lacherig en werden gewoon binnengelaten op de normale manier door een druk op de bel.
Zoals gezegd kwamen ze zonder een sfeer van agressie aan, leek meer op een groepje dat een bedrijfsuitje hield ...

Brad Clitt
16 februari 2017, 18:18
Misschien een teken dat een sluiting voorlopig niet aan de orde is, anders een verspilling van manuren.
Overigens al de tweede keer achtereen dat ik de dag vóór een controle/inval aanwezig was, toch wel netjes van hun.

awakey
16 februari 2017, 18:33

STI

Was deze paspoortcontrole voor de dames of ook voor de mannen ?

Deantje
16 februari 2017, 19:26
Dit zijn de standaardcontroles die enkele keren per jaar uitgevoerd worden in deze clubs. Ook al vaker in sixsens meegemaakt. Mannen hoeven geen paspoort te laten zien, behalve de mannen die er werken (keuken etc.). De dames worden dan meestal een voor een 'geinterviewd' in een aparte ruimte om hun paspoort te checken (leeftijd) en dienen nog enkele vragen te beantwoorden of ze er 'vrijwillig' daar vertoeven/diensten aanbieden. Meestal is het na 1 a 1,5 uur klaar en vertrekt de politie dan weer. Enige dat wel kan gebeuren dat mocht je net aan kameren zijn deze dan onderbroken kan worden omdat de dame zich moet melden. De keren dat ik dit heb meegemaakt verliepen zeer gemoedelijk.

mathiou
16 februari 2017, 20:29
I arrived just before the opening on Saturday 11. And I was able to contemplate the entrance of the stars by the front door in their civilian clothes. It is always a pleasure to see them like that, like the other women we meet in the street.
The free ticket was accepted without problem (thank you ijsberenforum) although the theke was a bit distracted and gave me two towels and no bathrobes. I only noticed it in front of my locker and I had to come back and ask for one.
A dozen girls were already present in the bar room and the restaurant when I was finally ready. I then start my routine: after 5 hours of road, a quick turn to the toilet, wash my hands, eat a breakfast / lunch and finally relaxed in the chairs contemplating the first girls present with my double espresso .
I thought that the day would be more eventful for a Saturday, but it was very calm.
My favorite also told me that customers do not consume much lately. She also has to extend her stay by two weeks because she did not make her turnover of the month and it is not me who will complain because it allows me to come back in a week.
The quality of the food was good without being exceptional. I still do not understand why the restaurant closes at 10pm, even on weekends when the club closes at 3am. I also took two fruits to finish the night with my favorite in the room because I did not see her eating at 9pm lol.
A lot of girls are wondering where they will work if the club closes. Nikki cz does not seem to like the clubs of Germany and have some view on the sixsens but she can’t decide yet.
I will only make 3 rooms, two with my usual sweetheart an hour each and another with nikki. I would have liked to see Isabella again to see if her service had evolved in a year since her last flash visit last year and which according to the reviews had returned. But she was no longer there.
The day was calm and even after 8 pm despite the arrival of a slightly younger clientele, not far from 25-30 girls circling around the bar and outside until 11pm.
I would say that 70-80 girls were there this day and despite it being a Saturday there was no queue for the rooms and I'm not even sure that the new rooms have been used. A bad day for most of the girls (not all...)
I did not like the decidedly too strong music of the dj for this evening.
My friends and I left a bit before 2am in the morning with a little stick in the heart if the club closes on April 1st.

Brad Clitt
16 februari 2017, 20:41
My friends and I left a bit before 2am in the morning with a little stick in the heart if the club closes on April 1st.

From who did you hear that ?

mathiou
16 februari 2017, 21:28
From who did you hear that ?

This is not written in a post on the forum? I thought I had read it somewhere :p
In short, just ask a girl randomly at the club, if the procedure is not canceled, it must close the 1st. But the staff said it's windy talk and remains confident to continue ...
so for now, nobody know

Brad Clitt
16 februari 2017, 21:34
Ok, never read something about a time frame in the media or the forum for such a procedure. Then we just have to wait and see and hope for the best.
If the club has to close I will open Brad's Delight a couple of km's to the south for the time being... ;)

pret
17 februari 2017, 08:50
I My friends and I left a bit before 2am in the morning with a little stick in the heart if the club closes on April 1st.

Seems like an early joke. :biggrin:

Brad Clitt
17 februari 2017, 13:08
Ik stap nu live in de auto en vertrek richting Roermond. ;)
Heb gewoon zin om te neuken...

yylover
17 februari 2017, 14:10
Ik stap nu live in de auto en vertrek richting Roermond. ;)
Heb gewoon zin om te neuken...
:biggrin:
Wat vliegen die 2 weken toch voorbij

rob45
17 februari 2017, 15:19
:biggrin:
Wat vliegen die 2 weken toch voorbij

2 weken kunnen ook lang duren.....😎

Brad Clitt
17 februari 2017, 19:50
Ja, tot zover proberen om af te kicken van mijn verslaving.
Ben zojuist weer uitgestapt op mijn oprit en heb wederom een topmiddag beleefd.
Ik heb 2 keer 1 uur gekamerd en wel met pornobimbo Vivian uit Polen (in de goede zin van het woord, wat een leuke dame) en daarna met mooie Roemeense Maya (ze had al langer een oogje op me en ik had woensdag beloofd dat ik bij het volgende bezoek met haar zou kameren), bij beide neukend klaargekomen wel met enige moeite mede door mijn 4 kamergangen van afgelopen woensdag (ben jammer genoeg ook niet meer de jongste, maar ik heb het 'm toch maar gefikst).

De line-up op dit moment is om van te watertanden en aangezien de beren het wederom wat laten afweten zitten de dames maar wat te niksen (en op het laatste in de bar zat ik er als een vorst tussenin, ja op zo'n moment voel je je echt in het nirvana). En waar ik tot nu toe vooral dames leerde kennen is het nu bij bijna elk bezoek prijs wat betreft kennismaking met forumberen, vandaag de hand mogen schudden met niemand minder dan Manke Nelis. Hij kwam ongeveer gelijktijdig aan en na een tijdje viel na aanleiding van een gesprek bij de eerste douchebeurt het kwartje bij hem (hij had mijn berichtje dat ik bij vertrek schreef gelezen) toen we elkaar toevallig weer in de wellness tegenkwamen. Bij mijn vertrek had ie overigens nog niet gekamerd, waarop ik zei dat ie nu toch wel genoeg keus had. Heb hem nog wat tips gegeven, dus dat moet vanavond wel goed komen denk ik.

Line-up is overweldigend en tot mijn vreugde kan ik mededelen dat één helft van het sloopbedrijf uit Roemeens Moldavie weer aanwezig is, nl. Cila.
Toen ik op het laatst nog een watertje aan het drinken was aan de toog zat ik twee krukken verder bij een hoekpunt en ze had mede door druk te kwebbelen met haar collega's niet in de gaten dat ik daar zat. Ik besloot toen maar om mijn hand in haar gezichtsveld te laten wapperen en dat had het gewenste effect, haar mooie ogen lichtten direct op en we hebben nog flink bijgepraat (o.a of Daria ook binnenkort weer komt, ja dus !!!). Ze ziet er appetijtelijk uit met haar nieuwe kapsel en ze is ook wat pondjes kwijtgeraakt (heb ik natuurlijk niks over gezegd), ze heeft dus goed geluisterd naar mijn opmerkingen destijds, tis en blijft een lekker wijf. Ze vond het wel jammer dat ik niet langer bleef, maar ja ze zag aan me dat andere dames me al gesloopt hadden en dus mocht ik naar huis gaan.

Tegen mijn gewoonte in ga ik nu wel naar een party (Vivian is dan aanwezig), dus op 1 maart ga ik een paar lekkere secretaresses neuken. Om goed voor de dag te komen ga ik de komende week dus NIET naar de club, dat heb ik meerdere dames moeten beloven. En beloftes aan dames kom ik wel altijd na, in tegenstelling tot beloftes aan mezelf.

See ya in the club, Brad.

Brad Clitt
17 februari 2017, 22:30
Nog vergeten te vermelden, enkele favorietjes van bepaalde forumberen zijn weer present zoals Alice (de tweelingzus van de boze heks die sinds de inval niet meer aanwezig is geweest), Anka en Mia (maar die is nooit lang weg heb ik zo de indruk). Keisha heb ik de laatste tijd ook niet meer gezien hoewel ze zei dat ze tot eind maart present is (maar ja, als ze haar rust net neemt als ik er ben dan schiet het natuurlijk niet op). Mijn eigen numero uno ook nog steeds spoorloos dus, maar als special agent van de SIA zijnde heb ik besloten het heft maar in eigen handen te nemen om zodoende hopelijk de gewenste info te verkrijgen. Op welke manier dat verklap ik niet, anders zou ik een waardeloze spion zijn, maar het was net als in de film.

Bluebear
17 februari 2017, 22:48
Mijn eigen numero uno ook nog steeds spoorloos dus, maar als special agent van de SIA zijnde heb ik besloten het heft maar in eigen handen te nemen om zodoende hopelijk de gewenste info te verkrijgen. Op welke manier dat verklap ik niet, anders zou ik een waardeloze spion zijn, maar het was net als in de film.

Laat me eens raden, special agent van de SIA, je hebt haar nummer nog steeds en probeert haar met lokroepen naar het hol te lokken. (Lokroepen betekenen dat je haar "mist" en "becoup de money" te besteden hebt, werkt doorgaans aardig.) Of je legt sneaky aan met een van haar vriendinnetjes en je begint een koetjes en kalfjesgesprek waarbij je heel subtiel naar haar als onderwerp wandelt.
Terloops laat je je ontvallen dat je haar nog geld schuldig bent, maar geen nummer van haar hebt en je toch wel heel graag je schuld wilt inlossen. De behulpzame vriendin haar vlaggen gaan recht overeind staan als het woordje money valt en geeft je vlug haar nummer.
Stel dat je haar nummer hebt dan kun je ook zeggen dat een van haar meest gehate rivalen achter je broek aan zit en het moeilijk wordt haar te gaan negeren. Bij mij is het ooit voorgekomen dat ze drie dagen later alweer aanwezig was. :teuflisch: :tongue:

Patjax
17 februari 2017, 23:17
Nog vergeten te vermelden, enkele favorietjes van bepaalde forumberen zijn weer present zoals Alice (de tweelingzus van de boze heks die sinds de inval niet meer aanwezig is geweest).

De boze heks is bezig met een zoektocht naar een nieuw sprookjesbos. Maakt tot die tijd her en der haar "tijdelijke" opwachting in Duitse paradijzen van de vleselijke lusten. Verwacht niet dat ze op korte termijn zal terugkeren, maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Het is en blijft een Roemeense dvp ;)

manke nelis
18 februari 2017, 11:42
is nog helemaal goedgekomen Clit. Uiteindelijk nog eens met de blonde Carmen op de kamer geraakt. Tja en die kennen we hé, niet zoenen, niet beffen, PMC, en dan na de half uur nog een tip durven vragen (niet gegeven hoor)

Brad Clitt
18 februari 2017, 17:41
@ Bluebear

Ik heb inderdaad een behulpzame vriendin gecharterd, maar zij heeft net als ik geen actueel nummer (ik heb nooit een nummer gehad by the way).
Zij kan net als ik goed opschieten met haar en vind het ook vreemd dat zij niks laat horen of in de club is opgedoken intussen.
Zodra ze iets hoort laat ze het me weten, want stiekem vindt ze mij ook leuk al was het alleen al om mijn mooie ogen en onweerstaanbare glimlach.
Voor de rest kun je wel denken wat ik nóg moest doen om haar te overtuigen... ;)

@ manke nelis

Blonde Carmen heb ik niet gezien gisteren (tenminste als het dezelfde is als die in nov/dec aanwezig was), anders had ik je haar ook niet aangeraden. Had je bijvoorbeeld Jennifer maar gekozen die langs ons liep toen we bij de ingang van de bar aan het kletsen waren. Eigen schuld, dikke bult, maar ja het oog wil ook wat... ;)

cula
18 februari 2017, 18:04
Hallo Clit, ik had een actueel nummer echter is niet meer in gebruik.... via via heb ik vernomen dat ze in Frankfurt haar geld aan het verdienen is..... de dag na de inval heb ik contact met haar gehad op het moment dat ze richting station/huis ging waarbij ze al aangaf niet meer snel, wellicht nooit terug te komen. Maar goed uiteindelijk gaat het er natuurlijk om waar het meeste geld te vinden is

Brad Clitt
18 februari 2017, 18:12
@ cula

Volgens mij hebben we het niet over dezelfde dame, aangezien ze juist ná de inval naar YY is gekomen.
Ik denk dat ik weet over wie jij het hebt, nl. de boze heks.
Anders per IM verder, want ik heb liever niet dat haar naam hier genoemd wordt.

spiderman
19 februari 2017, 15:33
weet iemand of Liza (duitse), Linda (duitse) en Lolita (roemeense) nog vaak in YY te zien zijn, en welke dag ik het meest kans maak om deze kanjers tegen te komen?

laplagne
20 februari 2017, 09:05
Sorry Spiderman, maar de agenda's van dames zijn net zo wisselvallig als het weer in Nederland. Dames in de meeste clubs kunnen 'gaan en staan' wanneer ze willen. Over Roemeense Lolita weet ik dat zij af en toe nog wel eens op zaterdag is gezien, maar garantie tot de deur.

Brad Clitt
20 februari 2017, 11:17
Lisa (de fitness-babe uit D) komt meestal alleen op de zaterdag en als doordeweeks haar werkplanning het toelaat dan wil ze ook nog wel eens opduiken.
Heb haar een paar keer op de woensdag gezien bijvoorbeeld, maar afgelopen woensdag en vrijdag niet.

John mc Snek
23 februari 2017, 14:05
BREAKING NEWS, voor sommigen hier althans : Elvira is vandaag aanwezig in yy, haar eerste dag na 3 maanden afwezigheid .
En ziet er stralend uit.
Dus wieder da

Rickertje
23 februari 2017, 16:43
Dit is slecht nieuws, nu heb ik dus nog een reden om weer eens YY te bezoeken. Alle vorige redenen heb ik mezelf nog wel wijs kunnen maken dat ik er echt niet heen hoef maar nu.... Mijn arme bankrekening zal het hier toch echt niet mee eens zijn.

Nulnulzeseneenhalf
23 februari 2017, 18:46
BREAKING NEWS, voor sommigen hier althans : Elvira is vandaag aanwezig in yy, haar eerste dag na 3 maanden afwezigheid .
En ziet er stralend uit.
Dus wieder da

Doe haar de groeten van mij. Helaas moet ik nog een paar weekjes wachten totdat ik weer eens wat gymnastiekoefeningen mag gaan doen.

sofaking
24 februari 2017, 13:30
Voor de liefhebbers : Bianca Dom. Rep. is er vandaag weer na een drietal maanden afwezig.

Elmo3108
24 februari 2017, 14:40
Voor de liefhebbers : Bianca Dom. Rep. is er vandaag weer na een drietal maanden afwezig.

Die met een aardbei (of is het toch een Spaanse peper?) op haar venusheuvel getatoeëerd?

langlekker
24 februari 2017, 14:44
Zal wel een pepertje zijn, ik heb een dominicaans vriendinnetje en die is echt zo heet als een peper:biggrin::cool:
Dus als dat aan de afkomst ligt moet het wel haast zo zijn....

Elmo3108
24 februari 2017, 14:59
Ik blijf erbij dat het een aardbei is... .:betrunken: :titten2:

tjapko
24 februari 2017, 15:16
Goed om te horen. Zou je als je tijd hebt kunnen vragen of ze er komende zondag, maandag of dinsdag ook is?

sofaking
24 februari 2017, 15:38
Die met een aardbei (of is het toch een Spaanse peper?) op haar venusheuvel getatoeëerd?

The one an only. 😂

Ze komt vrijdag, zaterdag en zondag meen ik begrepen te hebben. Andere dagen is niet duidelijk.

sofaking
24 februari 2017, 15:42
Nieuwe trend lijkt in koppeltjes jagen. Net 3 keer binnen 20 meter afstand door Roemeense tweelingen gegijzeld.

tjapko
24 februari 2017, 16:00
Hartelijk bedankt Sofaking. Dan denk ik dat ik haar morgen met een bezoekje ga vereren.

Patjax
25 februari 2017, 21:01
De dag waar mijn woonplaats een ware invasie van carnaval vierders te verduren heeft die allemaal het startschot met de Boètegewoëne Boètezitting willen meemaken heb ik ervoor gekozen om het dit jaar aan mij voorbij te laten gaan en een kijkje te nemen in het Roermondse Sprookjesbos voor volwassenen.

Bij binnenkomst liep ik al gelijk Mara de toverfee tegen het lijf. Natuurlijk kort daarop gevolgd door Elvira mijn bff. Nadat we bijgekletst hadden kreeg ik de opdracht om maar snel een half uur kamertje te zoeken zodat ik van haar was. LU bood geen soelaas dus maar gaan pannenkoeken met Mara. Na 3 1/2 uur gesloopt van de kamer gekomen met als toevoeging dat Mara de eerste is die het gelukt is om mij tijdens een sessie twee keer neukend te laten klaarkomen. Snel gegeten en moest Elvira uitleggen waar ik al die tijd was geweest. Toen ik zei op de kamer wist ze gelijk wie ik bedoelde. Inmiddels LU behoorlijk verbeterd. Oa Jelena, Vanessa en Michaela al gespot. Ook heb ik het gevoel dat er een blast van de past rondloopt. Zometeen eens nader onderzoeken. Als ze is wie ik denk dan kon het wel eens weer pannenkoeken worden.

Voor diegenen die zich afvragen waar Keisha uithangt kan ik zeggen dat ze momenteel in SS is. Ze schijnt uit YY te zijn gegooid. What comes around goes around.

Patjax
26 februari 2017, 03:50
Uit nader onderzoek bleek het idd om een blast from the past te gaan. Zij was destijds de eerste dame die me tot 3 kamergangen wist te verleiden wat haar de eretitel girlfriend for a day opleverde. Dit resulteerde in 2 supersessies en ook in de tussentijd hadden we alleen oog voor elkaar. Naast de verbaasde blikken van de overige dames konden Elvira en Mara hun nieuwsgierigheid niet bedwingen en Melissa werd aan hun keurende ogen onderworpen. Na de laatste sessie toen ik me aankleedde liep ik natuurlijk Elvira tegen het lijf. Ik kreeg fijntjes toegefluisterd dat ik een volgend bezoekje aan YY niet zou overleven en zij haar duivelse plannen op mij zou botvieren die normaliter voor rekening komen voor 006.5. Daarnaast liet ze terloops vallen dat het bijna haar verjaardag is en ze een groot cadeau van mij verwacht. Dus leden van de fanclub stem haar vrolijk en verras haar met iets.

Hoewel de LU 's avonds beter was hadden de dames van de cellulitis afdeling duidelijk de bovenhand. Ruim 20-25 dames zouden volgens de normen van wakker dier onder de noemer kiloknaller vallen.

Nog een kleine huishoudelijke mededeling aangaande enkele dames
Mara is er zondag 26/2 voorlopig voor het laatst.
Melissa is er t/m dinsdag 7/3
Elvira is er t/m vrijdag 10/3, waarna ze haar verjaardag thuis gaat vieren. Terugkomst TBA.

Eddy_V
28 februari 2017, 14:19
Ik hier?!

samen met pret en su10027 bijkletsen en de secretaresses inwerken voor morgen

lolita (Mia) blijft een schatje, zo aardig en goodlooking

discussie over aantal aanwezige sollicitantes: 25 volgens su10027. 35 volgens pret en 45 volgens mij (ik heb de bezet display beter bekeken ;) )

rob45
28 februari 2017, 15:31
Eddy, er komen morgen nog een stelletje leuke dames bij die ook nog een uitdagend secretaresse pakje in de kast hadden hangen.
(Heb ik in de kantoorwandelgangen horen vertellen) 🙄

Eddy_V
28 februari 2017, 16:04
Eddy, er komen morgen nog een stelletje leuke dames bij die ook nog een uitdagend secretaresse pakje in de kast hadden hangen.
(Heb ik in de kantoorwandelgangen horen vertellen) 
Dat zijn waarschijnlijk die dames die nu op hun knieën voor mij zitten in de eerste sollicitatie ronde?!

en bij pret proberen ze ook een wit voetje te halen (of een wit paaltje :biggrin:)

Eddy_V
28 februari 2017, 18:35
Daniëlle uit Macedonië is glansrijk door de selectieronde heen gekomen : ze spreekt haar talen perfect en weet verdomd goed hoe ze haar lippen en tong moet gebruiken!

Er loopt ook een hele dikke lelijke waarvan pret beweert dat dit de boze heks is...
ik kwam niet meer bij van het lachen en het is maar goed dat ze een AED en zuurstofflessen hebben want anders was ik er in gebleven:eek:
tja... smaken verschillen en dat is maar goed ook
LU inmiddels flink uitgebreid en zeker 4 of 5 fraaie dames tussen de ca 50-60 dames gespot, die tot de GMC toegelaten worden

pret
28 februari 2017, 18:43
Nikki uit Roemenie is ook door de selectie. Ze is spontaan, gehoorzaam en zuigt tot het uiterste. Over een uur heb ik nog een sollicitatie met Mia Lolita. Pffff valt niet mee om recruiter te zijn, maar dat heb ik geaag over voor collega beren.

Brad Clitt
28 februari 2017, 18:50
Nikki uit Roemenie is ook door de selectie.

Die met dat korte, zwarte kapsel en een LR-verleden neem ik aan en vaak aan te treffen met Amelia (bruin, halflang kapsel en mooie ogen).
Zou je of Eddy_V nog wat namen kunnen noemen van aanwezige dames ?

Patjax
28 februari 2017, 18:51
Er loopt ook een hele dikke lelijke waarvan pret beweert dat dit de boze heks is

Laat je niks wijs maken door onze knuffelturk. Elvira is een kleine (1.60m) blonde Roemeense en aanzienlijk dunner als de dame waarmee jij gezondigd hebt op Sjeufke zijn verjaardag :tongue:

pret
28 februari 2017, 19:04
Die met dat korte, zwarte kapsel en een LR-verleden neem ik aan en vaak aan te treffen met Amelia (bruin, halflang kapsel en mooie ogen).
Zou je of Eddy_V nog wat namen kunnen noemen van aanwezige dames ?

Yep dat is ze. Andere namen die ik gehoord heb Antonia (Roe), Sophia (Slowakije), Sandra en een Hongaarse blonde krullenol met kort haar. Ken haar van Vertigo geen idee hoe ze heet. Ken helaas niet alle namen, maar zeker zo een 50 dames aanwezig.

pret
28 februari 2017, 19:08
Laat je niks wijs maken door onze knuffelturk. Elvira is een kleine (1.60m) blonde Roemeense en aanzienlijk dunner als de dame waarmee jij gezondigd hebt op Sjeufke zijn verjaardag :tongue:

Ik heb hem niks wijsgemaakt. Ze herkende mij nog van PHG. Het is de interpretatie van Eddy, waar ik het eigenlijk wel eens mee ben.

Brad Clitt
28 februari 2017, 19:14
Yep dat is ze. Andere namen die ik gehoord heb Antonia (Roe), Sophia (Slowakije), Sandra en een Hongaarse blonde krullenol met kort haar. Ken haar van Vertigo geen idee hoe ze heet. Ken helaas niet alle namen, maar zeker zo een 50 dames aanwezig.

Die blonde krullebol uit Hongarije zou Dora wel eens kunnen of eigenlijk moeten zijn en in dat geval heb ik al jouw genoemde dames al eens (of meermaals) op een kamertje kunnen lokken. :biggrin:
En wat Sandra betreft, zowel de Duitse als Roemeense uitvoering.

pret
28 februari 2017, 19:21
Die blonde krullebol uit Hongarije zou Dora wel eens kunnen of eigenlijk moeten zijn en in dat geval heb ik al jouw genoemde dames al eens (of meermaals) op een kamertje kunnen lokken. :biggrin:
En wat Sandra betreft, zowel de Duitse als Roemeense uitvoering.

Sandra is de Duitse uitvoering. Geen beste recensies over haar. Hoe is Sophia?

Brad Clitt
28 februari 2017, 19:33
Sophia ben ik 1 keer mee geweest, ze is beter dan Sandra uit D maar om nou te zeggen dat ze een blijvende indruk heeft gemaakt, niet echt.
Met Dora heb ik en andere beren goede tot zéér goede ervaringen, haar kan ik aanbevelen. De Roemeense Sandra ook, zij zit meestal in de buurt van de danspaal of op de muziekbox daar, zij is meer van de PSE met toch wat TZ (niet echt diep, maar toch). Anders eens kijken bij de wand die grenst aan het restaurant (waar de boze heks meestal zit), daar kun je Maya, Jennifer en Claudia (heeft sowieso al een secretaresse-look, want brildragend) aantreffen. Deze drie jonge Roemeensen verlenen goede service en zijn prettig in de omgang.

Volgens mij kan ik beter even langskomen voor een uitgebreid damesadvies. ;)

pret
28 februari 2017, 20:44
Sophia ben ik 1 keer mee geweest, ze is beter dan Sandra uit D maar om nou te zeggen dat ze een blijvende indruk heeft gemaakt, niet echt.
Met Dora heb ik en andere beren goede tot zéér goede ervaringen, haar kan ik aanbevelen. De Roemeense Sandra ook, zij zit meestal in de buurt van de danspaal of op de muziekbox daar, zij is meer van de PSE met toch wat TZ (niet echt diep, maar toch). Anders eens kijken bij de wand die grenst aan het restaurant (waar de boze heks meestal zit), daar kun je Maya, Jennifer en Claudia (heeft sowieso al een secretaresse-look, want brildragend) aantreffen. Deze drie jonge Roemeensen verlenen goede service en zijn prettig in de omgang.

Volgens mij kan ik beter even langskomen voor een uitgebreid damesadvies. ;)

Je bent welkom. Heb ook gesproken met een Sandra en Anna uit Bulgarije. En verder met Ariana en Karina uit Roemenie. Laatstgenoemde is optickfick.

Brad Clitt
28 februari 2017, 20:52
Ik zou graag langskomen, het is tenslotte maar een klein half uurtje rijden maar ik heb al snode plannen voor morgen.
Anna uit Bulgarije is misschien Anni die ken ik wel (flink bos hout voor de deur), Ariana ken ik niet, Karina heb ik geloof ik wel eens ontmoet maar niet mee gekamerd (zwart of donkerbruin halflang haar met een lief snoetje ???).
Maar bedankt voor de tip, voor een optik-fick ben ik altijd te vinden, staat genoteerd voor morgen.

pret
28 februari 2017, 21:00
Ik zou graag langskomen, het is tenslotte maar een klein half uurtje rijden maar ik heb al snode plannen voor morgen.
Anna uit Bulgarije is misschien Anni die ken ik wel (flink bos hout voor de deur), Ariana ken ik niet, Karina heb ik geloof ik wel eens ontmoet maar niet mee gekamerd (zwart of donkerbruin halflang haar met een lief snoetje ???).
Maar bedankt voor de tip, voor een optik-fick ben ik altijd te vinden, staat genoteerd voor morgen.

Ze heeft lang lichtblond haar. Ze gaf aan minimale tongzoen te doen, wat betekent geen zoener. Verder geen vingeren, anaal, facial. Met en al saai dus. :biggrin:

Brad Clitt
28 februari 2017, 21:10
Dan zal het wel een andere zijn, ik weet nog niet eens of de dame waarmee ik destijds sprak (eind 2015) wel Karina als clubnaam had.
Wel een mooie testcase, eens kijken of ze voor mij haar pakket aan wil passen, maar om eerlijk te zijn ik ben al snel tevreden. ;)
Misschien neem ik haar eens mee naar een kamertje, mochten mijn afspraakjes toch niet aanwezig zijn, we zullen zien...nee ik doe het gewoon just for fun als laatste dan.

Maar ik stop er nu maar mee, wil morgen goed uitgerust zijn voor al die secretaresses.
Nog een leuke voortzetting van de avond gewenst !

Eddy_V
28 februari 2017, 22:27
Elvira is een kleine (1.60m) blonde Roemeense en aanzienlijk dunner als de dame waarmee jij gezondigd hebt op Sjeufke zijn verjaardag :tongue:
Dunner dan die scheve schaats is ook niet heel moeilijk zeg! Dat was ook wel een heel bijzondere en unieke gebeurtenis in mijn wandel- en berencarrière. Maar die Bulgaarse had in ieder geval wel een leuk koppie...
Anyway het was een prima dagje en YY is zo slecht nog niet, in ieder geval vandaag zeker niet tov de afgelopen twee jaar.

Ik kom er bijna niet meer toe om achteraf verslagjes te schrijven dus dan maar wat uitgebreider in het live topic, niet meer vanuit de kleedkamer zoals ooit dit topic begonnen, maar keurig vanuit de men's lounge.
Grootste pluspunten van YY blijven de sauna's, de prima keuken en ruime keuze (doet beslist niet onder voor de gemiddelde lunchroom in de stad), de faciliteiten voor massage, tegenwoordig zelfs een kapsalon (het is dat ik vanochtend nog in de kapsalon van mijn oude favo Nikita was geweest maar anders!), de snelle bediening aan de bar, de ruime line up (voor ieder wat wils, hoewel ik de LU in Babylon gemiddeld interessanter vind) en last nut not least het niet-roken beleid in het hele pand behalve terras en rookruimte waardoor ook je kleding in de lockers niet zo muf ruikt als in alle andere clubs die ik ken.
De secretaresses zijn goed ingewerkt vandaag en zullen morgen vast hun beste beentje voorzetten, ze hebben in ieder geval alvast flink geoefend op de spreidstand.
Dit was mijn oordeel en hiermee zult u het moeten doen, aldus de vrijende rechter :hammer:

sti6
1 maart 2017, 12:14
Vandaag voer op post rond 12:00h +20 dames ook al meer beren dan gewoonlijke om dit uur maar het gaat prachtig dag worden

Cheers

Sti

Brad Clitt
1 maart 2017, 13:10
Ik kom nu in gezwinde spoed naar jullie toe.

manke nelis
1 maart 2017, 16:47
snip verkouden anders was het vandaag ook een lekker potje komen neuken, jammer, zondag dan maar

Brad Clitt
1 maart 2017, 17:51
Zit nu in de Men's Lounge uit te puffen van mijn 2e kamergang, met jullie raden het nooit mijn lost live, opeens weer opgedoken. De dag kan niet meer stuk nu. De 1e kamergang was met Roemeense Dana, pas nieuw hier en was een goede ervaring. Ook een paar forumleden ontmoet, nl. Agronymus1, sti6, The Joker en Partycrasher. Ga straks op herhaling met je weet wel.

pret
1 maart 2017, 17:53
Zit nu in de Men's Lounge uit te puffen van mijn 2e kamergang, met jullie raden het nooit mijn lost live, opeens weer opgedoken. De dag kan niet meer stuk nu. De 1e kamergang was met Roemeense Dana, pas nieuw hier en was een goede ervaring. Ook een paar forumleden ontmoet, nl. Agronymus1, sti6, The Joker en Partycrasher. Ga straks op herhaling met je weet wel.

Veel plezier en groetjes aan alle aanwezige beren daar. :wink2:

Brad Clitt
1 maart 2017, 22:49
Zo, net weer thuis van een enerverend dagje YinYang, naast de bovengenoemde forumberen heb ik ook Meme Moo, Smouse en Rob45 ontmoet. Van de party an sich heb ik niet veel meegekregen, of ik zat te lullen als brugman (ahum...) in het restaurant of de bar met de heren of ik zat te genieten met m'n liefje zowel op als buiten de kamer.
Van Partycrasher kreeg het liefdeskoppel nog een lolly (waarvoor dank) en hij vond ons een leuk stel. Aan de uitpuilende ogen van hem en sti6 te zien zag ik dat zij het ook warm kregen van haar. Tja, op deze verrassing had ik nou helemaal niet gerekend, m'n hele planning kan nu in de prullenbak. En ja, de superklik is er nog altijd tussen ons, wat een lieve en leuke meid is ze toch. Ben 2 keer met haar op kamer geweest, 1 uur en daarna nog eens 1.5 uur, het was fantastisch.

Maar nu moet ik snel m'n bedje opzoeken, morgen gewoon weer vroeg opstaan om te werken, maar ik denk niet dat ik tot veel in staat ben (vooral geestelijk).
Het was eigenlijk een beetje veel voor me om op één dag mee te maken, maar het was m'n mooiste dag ooit in een saunaclub. Tja, nu begint een andere periode in mijn clubleven, maar ik heb er zin in. De teller kwa nieuwe dames (en herhalingen met bestaande vriendinnen) zal voorlopig niet meer zo snel oplopen als voorheen, maar dat vind ik helemaal niet erg.

Deantje
2 maart 2017, 06:35
......ik zat te genieten met m'n liefje zowel op als buiten de kamer. Tja, op deze verrassing had ik nou helemaal niet gerekend....
Is Summer back in da house? Of betrof het een andere dame?

Tony M
2 maart 2017, 08:41
Gister middag om 13 uur aangebeld.....bleek partydag.....eigenlijk niet zo mijn ding, maar goed had afgesproken dus toch maar naar binnen.
Mooie balonnen aan het plafon en een dj....die toch goede muziek draaide.
Eten was deze dag formidabel....compliment aan de koks
Dan de dames....van mijn favorieten was er geen 1 aanwezig...geen Christina, Vita, Sabine, Simone, Ellen etc......viel dat even tegen.
Uiteindelijk met een Roemeense op de kamer beland...ze noemde zich Roxana, grote stevige meid, 1,80 en 80 kg...nummer 28 op haar schouder getatoeëerd........zou dat het maximale aantal gasten van 1 dag zijn geweest????
Kamergang was gewoon, niet super, beffen, vingeren, pzc en uiteindelijk via wat verschillende standjes het rubbertje vol geblaft
Zoenen ging niet van harte maar naar mate de tijd vorderde ging het beter.
Na afloop vroeg ze wel of alles naar wens was....ja zei ze..."we moeten elkaar toch wat beter leren kennen" ....daaaag zo lust ik er nog wel een paar.....
Rond 20 uur bij de uitgang nog ff met Elsje gekletst en toen de thuisreis ingezet.
Blijkbaar waren er nog meer ijsberen maar ik heb verder niemand gesproken....jammer.

laplagne
2 maart 2017, 09:56
Blijft voor ons altijd een lastige opgave om door het toneelspel van een dame te prikken. Na de verbouwing in Yin Yang wil ik nog wel eens een dame vragen om mee naar beneden richting de bioscoop te gaan. Ik ga dan op één van de bankjes zitten voor een kort (intake)gesprek met de dame. Kan ik gelijk uittesten of ze daadwerkelijk kust. Teveel dames beloven gouden zoenbergen, maar op de kamer blijkt het slechts een tongetje terwijl ik complimenten over mijn gebit krijg. Als een dame beneden bij de bioscoop los gaat weet je wel dat het op de kamer goed zal zitten. Mijn ervaring is ook dat de oudere dames zoals de Duitse Linda, de Poolse big boobs Alicia en Melanie uit Litouwen helemaal los gaan en al stiekem tongzoenen en waarom zou dat bij de bioscoop niet mogen.

Brad Clitt
2 maart 2017, 12:45
Is Summer back in da house? Of betrof het een andere dame?

Nee, Summer heb ik gisteren niet gezien.

MrDB
2 maart 2017, 13:03
Hoe is de line-up de afgelopen dagen? Ik ben van plan om dit weekend weer eens een flinke neukpartij te houden in YinYang!

laplagne
2 maart 2017, 14:25
Lees de verslagen op dit forum. Conclusie t was deze week met t vrouwelijk schoon in Yin Yang echt genieten met veel (nieuwe) toppers.

mejicano
2 maart 2017, 20:30
een schoonmaken in yy ? daar heb ik niets van gehoord (en ook niks gezien )

mejicano
6 maart 2017, 19:58
een paar dagen geleden was ik (na een lange pauze) in YY : inderdaad veel nieuwe toppers, super !

zorro86
6 maart 2017, 22:25
wat denk je dat de Duitse Lina?
Silikon, Tong piercing,intimpiercing..Enkele tattoos

Eddy_V
10 maart 2017, 15:16
Er gaat toch niets boven een stukje in het bos wandelen op een lenteachtige middag.
Een grote beuk heeft het begeven maar de picknick tafel waarop ik het ooit met Turks-Duitse Donna mocht doen (nog voor de vele sili opvullingen) heeft het wel overleeft, ach nostalgie...

Beetje van het uitzicht genieten, stukje krumelkesvlaai, een massage door Roij en verder helemaal niets... #beetjemoe

Eddy_V
10 maart 2017, 16:12
Heerlijk effectieve afwimpel one-liner : "sorry I have an appointment with Roy"

Patjax
10 maart 2017, 18:12
Heerlijk effectieve afwimpel one-liner : "sorry I have an appointment with Roy"

Oei oei Eddy. Er ligt een opmerking op het puntje van mijn tong :tongue:

Eddy_V
10 maart 2017, 18:30
Oei oei Eddy. Er ligt een opmerking op het puntje van mijn tong :tongue:
Ik vermoed dat ik weet waar je op doelt..
Sterker nog... de dame die toch nog aanhield heb ik verteld dat ik gay ben :biggrin:
maar dat was alleen voor die vervelende "Russische " Nikita nodig (schandalig dat een zo vervelende en lelijke vrouw de naam gebruikt van de beste ooit, de queen of the clubs die nu al weer bijna een jaar gestopt is en haar echte job weer uitoefend)

Lekker rustig middagje, teveel schmink en plastic aan de dameszijde naar mijn smaak. Ook wel enkele leuke poppetjes, maar daar kwam ik vandaag niet voor #eventotrustkomen

mejicano
10 maart 2017, 22:32
wat denk je dat de Duitse Lina?
Silikon, Tong piercing,intimpiercing..Enkele tattoos

wanneer is ze aanwezig ?

John mc Snek
11 maart 2017, 22:57
Vandaag een prima dag met bamiblokken, poffertjes , halve hanen en nog veel meer eten wat je elders niet aantreft , was weer prima .

Line up is redelijk constant ( weinig clubs met zo weinig verloop momenteel ) de laatste maanden maar om wat namen te noemen: Lara, Mia/ lillipop, Betty, Bea, Mihaela ( laatste 3 voor de teeny lovers), Nikki, Elvira, Amalia, Lavinia, Lisa (ex gt, zaterdag lijkt haar vaste dag).

In ieder geval tot 20.00 een gigantisch damesoverschot, overal waar je keek meiden te over ...

Patjax
12 maart 2017, 16:52
# evenonthaasten

Lentekriebels en voorjaarszonnetje hebben me doen besluiten om een terrasje te pikken, een hapje te eten en te chillen in het bubbelbad in het Roermondse. Alleen was ik vergeten dat er ook schaars gekleedde dames rondlopen die het leuk vinden om bepaalde vormen van fysieke inspanning met je te doen. Al gespot Elvira, Isabella, Nadia, Amalia, Mia en nog een dertigtal dames. Eerst maar eens genieten van het zonnetje.

Patjax
12 maart 2017, 20:10
Onthaasten is mislukt. Anderhalf uur explorer gespeeld met Dora. Mijn "Hongaarse vloek" is eindelijk verbroken. Simpelweg WOW.
006.5 is nog steeds "alive". Inmiddels te maken met de omgekeerde wereld. Dames komen langs voor een tijdstip in mijn balboekje. Het mooie weer heeft veel dames van de DKC-club doen besluiten thuis te laten. De jonge dames laten hun borstjes vrijelijk heen en weer hupsen. Naast Nadia lopen er vandaag nog 2 Nederlandse dvp's rond. Aantal dames ruim boven de 60. Toch ook weer leuk nieuw speelgoed gezien. Eten was weer heerlijk. Even uitbuiken en over ongeveer een uurtje opnieuw op ontdekkingsreis met Dora. De Roemeense dames hebben me inmiddels omgedoopt tot "mean boy".

Meme Moo
12 maart 2017, 20:14
Begin je de dames nu ook geld te vragen voor een sessie, Patjax?

manke nelis
12 maart 2017, 23:52
De 21-jarige Michael de blijftt toch wel een topper. Vandaag zal ze samen met mij naakt in de sauna moest dit myn vriendin zyn zou k zr wel elke dag neuken, mee vandaag zal ze samen met mij naakt in de sauna moest dit mijn vriendin zijn Ik zou wel
Elke,dag kunnen neuken

Woensdag uitspraak!!!!

Meme Moo
13 maart 2017, 00:23
...Woensdag uitspraak!!!!

Van de voorzieningen-rechter, dus nog niets definitiefs.

Patjax
13 maart 2017, 01:17
Begin je de dames nu ook geld te vragen voor een sessie, Patjax?

Dat principe moet ik nog op de juiste manier uitwerken. ;)

Patjax
13 maart 2017, 01:54
Aangezien er voorlopig geen uitgebreide verslagen van mijn kant komen, hoewel de dag er eigenlijk om schreeuwt, een kleine round-up.

Terwijl ik de bar verliet klonken de eerste tonen van Prince zijn "Purple Rain". Op muzikaal gebied voor mij één van de grootste iconen van de popmuziek. In de kleedkamer besefte ik me dat dit misschien wel eens voorlopig mijn laatste bezoekje kon zijn geweest. De teller staat nu op 23. Een nummer dat iconisch is geworden in de sportwereld. Dat brengt me weer naar kamer 23 van YY. Toeval of niet dit was het kamernummer van mijn tweede ontdekkingsreis met de volwassen versie van Dora. Ze heeft een plaats verworven in mijn YY top vijf of all-time. Twee waanzinnige uurtjes ditmaal. Veel van mijn beste sessies heb ik op de een of andere wijze in deze kamer gehad, waarbij ons aller Zuid-Koreaanse Kim de eerste was waarmee ik deze kamer ontheiligd heb.

Na de sessie nog lang met Elvira nagepraat. Als een eigentijdse Waldorf en Statler alles van commentaar voorzien. Een kamertje zou eigenlijk het logische gevolg zijn, maar aangezien het dan weer een race tegen de klok zou worden een compromis gesloten. Bij mijn volgende bezoekje staat ze me een "splash and dash" toe met een andere dame, waarna ze me al geboekt heeft voor de rest van de dag.

Aandachtig de lentekriebels liepen er veel jonge veulens in de wei rond. Blijft toch uiterst vermakelijk hoe deze dames je tot een kamertje proberen te verleiden. Je zou er haast een topic over starten, maar dat laat ik over aan de forumleden die er op kicken om topics te starten. De twee zeer goed Nederlands sprekende dames bleken trouwens een Poolse achtergrond te hebben.

Duidelijk was wel dat de dreigende sluiting behoorlijk leeft onder de dames. Het schijnt dat de afgelopen dagen managers van andere clubs talent scouting hebben gedaan. Sommige dames vertelde me waar ze mocht het tot een sluiting komen hun werkzaamheden zullen voortzetten.

manke nelis
13 maart 2017, 18:57
>Ik ga elke week scouten, alleen moet k nog even de Euromillions winnen, :-)

popey01
13 maart 2017, 19:05
Wees niet bang gaan niet dicht.

rob45
14 maart 2017, 01:46
Ik heb vanavond ook nog even YY aangedaan. Het was zoals verwacht zeer rustig later op de avond.
Lekker nog een bordje eten gedaan. En ik heb ook de welness uitgebreid uitgetest.Verder weinig te melden aan het YY front, maar het bliksembezoek was heel relaxed want ik zit nog na te genieten.

Dalton
14 maart 2017, 01:51
Ik heb vanavond ook nog even YY aangedaan. Het was zoals verwacht zeer rustig later op de avond.
Lekker nog een bordje eten gedaan. En ik heb ook de welness uitgebreid uitgetest.Verder weinig te melden aan het YY front, maar het bliksembezoek was heel relaxed want ik zit nog na te genieten.

Heb jij geluk gehad,mijn bliksem bezoek 's middags viel reuze tegen en daarom heerlijk genoten in ACAGOLD 's avonds.

rob45
14 maart 2017, 12:35
Heb jij geluk gehad,mijn bliksem bezoek 's middags viel reuze tegen en daarom heerlijk genoten in ACAGOLD 's avonds.

Maar jij kwam voor iets anders.....

Dalton
14 maart 2017, 13:13
Maar jij kwam voor iets anders.....

Afgesproken met PHEA en samen naar ACAGOLD getuft,omdat YY goed tegenviel.
Bij het omkleden kwam er een stel flinke tieten de hoek om en een dame met daarachter als een loopse hond PHEA,door deze dame heeft hij meteen grijze haren gekregen op de kamer en wilde hij ook gelijk vertrekken.
Hem toch overgehaald om eerst wat te eten en een beetje gekalmeerd want hij was helemaal over de zeik.

gignnl
14 maart 2017, 17:37
Op deze mooie dag lag er nog een vrijkaart te branden in mijn lade en met het oog op de ontwikkelingen deze maar gaan inwisselen.Was binnen rond 14 en er waren al veel dames aanwezig.Tijdens mijn wandeling naar het restaurant al vele mooie en nieuwe exemplaren kunnen spotten,vandaag zou het zeker goedkomen.
Tijdens de brunch bijgepraat met The Man Formerly known as JP,welke het hier ook goed naar zijn zin heeft.
Met een bakkie in de bankjes gaan zitten waarna de eerste 2 zich al aandienden,de eerste veel te magertjes voor mij de tweede kende ik al uit LR.Toch maar ff afgehouden en nu was het 3x is scheepsrecht want de mooie Erika nestelde zich op mijn schoot.Supermooie Roemeense met lang donker haar,een type waar MJ vroeger spontane erecties van zou krijgen.
Met haar naar een kamertje getogen waar ik mocht genieten van een heerlijke dt bliwjob,prachtig zo n fotomodel aan je penis te zien zuigen.Gegeven de kwaliteit van de blowjob haar dit maar af laten maken met een ft.
Al even op het terras gezeten om af te koelen en toen op zoek naar de tweede kandidate.Zoeken hoefde niet want ik werd direct achtervolgd door een grote blondine met wie ik al enkele malen oogcontact had.Het bleek Roemeense Anna van 30,een grote en stevige meid dus prototype Gign meisje.
De sessie met haar was uitstekend,zalig tz,langdurige blowjob en het beffen liet ze zich goed ervaren dusdanig dat de klaargelegde tube flutschi ongeopend haar tas inkon.Heerlijk bestegen door haar voor een ketssessie en met heftig tongzoenen werd de pirelli goed gevuld.Topsessie,hhg 100%
Topmiddag in YY,hopelijk loopt morgen alles goed af en kan ik snel weer terug.

Rapa23
14 maart 2017, 18:01
Is dat de Erika die al eerder in YY heeft gewerkt en normaal in Artemis Berlijn werkt ?

gignnl
14 maart 2017, 20:45
Geen idee,had de dame nog niet eerder gespot aldaar.

Brad Clitt
14 maart 2017, 21:13
Erika is sinds vorig jaar augustus/september geregeld aan te treffen in YY, of ze ook in Artemis werkt of gewerkt heeft weet ik niet.
Weet wel dat ze in de zomer nog een beetje schuchter was, inmiddels heeft ze dat wel achter zich gelaten.

sti6
15 maart 2017, 19:27
Vandaag mijn 3de kamer met Erika ziet er geweldig uit maar voor mijn was dit een matige kamer a 10 to 15 min job geen herhalings gevaar voor mij

STI6

MrCoconut
21 maart 2017, 13:40
Dag #1/SC1 van mijn 3 daagse clubtour.
Sinds de inval niet meer in YY geweest, dus hoog tijd voor een inspectie. Het is nog vroeg, maar nu al 20+ dames. Line up ziet er goed uit met diverse bekende en voor mij ook nieuwe gezichten

Brad Clitt
22 maart 2017, 15:32
Zo, ben er weer. Elvira is vanaf vandaag weer begonnen, voor de rest tamelijk rustig. Cila is ook aanwezig en ziet et weer oogverblindend uit. Ik ben aan het wachten op een zekere dame...

MrCoconut
22 maart 2017, 17:28
Zo, ben er weer. Elvira is vanaf vandaag weer begonnen, voor de rest tamelijk rustig.
FYI, gisteren was ze er ook

Brad Clitt
22 maart 2017, 19:59
Vandaag een redelijk kort bezoekje, ben alweer thuis. Heb slechts 1 maal gekamerd omdat mijn clubvrouw met flinke vertraging arriveerde.
Omstreeks 18 uur een gezellige sfeer met goede muziek en aardig wat volk over de vloer. Aanwezige dames zijn o.a. Vanessa, Melanie uit Litouwen, Dora, Cila, Rami, Mia, Elvira, Carmen, Corinna, Ada, Anni, Lara, Jackie uit Duitsland (vriendin van Jessica en Kristina), Crystal, Antonia, Annelies, Alexandra, Ariana, Bianca, Melanie en Isabella uit Hongarije, Anna 1 en Anna 2 (die na 2 jaar weer terug is), Dana, Maya en last but not least mijn clubvrouw.
Ik was aan de toog even in gesprek met Jackie en toen ik op een bepaald moment mijn clubvrouw van haar moest aanwijzen zei ze dat als zij een man zou zijn direct met haar op kamer zou gaan. Je hebt een goede smaak zei ze toen ze wegliep van me en zo is het.
Ik zal vrijdag ook naar de club gaan, niet omdat ik wil maar omdat ik moet...

mejicano
22 maart 2017, 22:08
hoi Brad.
heb je Nikky (czech) gezien ? (.....ik wil niet weten of ze je clubvrouw is... :smile2: )

Brad Clitt
22 maart 2017, 22:24
Hoi, vriend van Trump ;), tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik Nikky niet ken (zal ze wel eens gezien hebben natuurlijk) en dus kan ik je niet helpen.

Bluebear
22 maart 2017, 23:11
Hoi, vriend van Trump ;), tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik Nikky niet ken (zal ze wel eens gezien hebben natuurlijk) en dus kan ik je niet helpen.

Maar wie is nou je clubvrouw, Brad? We willen ons alleen maar voorstellen en haar een handje geven. Echt, we zullen haar echt niet meer geven. Dat is niet gepast, naar wij dachten. We willen gewoon iedereen kennen. Leuk toch? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En als ik beren zie die haar meer willen geven, ga ik er iets van zeggen tegen de theke. Dat doe je niet.
Ze is jouw clubvrouw. Respect, maar wie is het nou? :rolleyes: :tongue: :biggrin:

Brad Clitt
23 maart 2017, 18:28
@ Bluebear

Als ze het alleen van mij moest hebben, dan kan ze net zo goed thuis blijven. Ben maar een gewone jongen die zich niet heul veel kan permitteren, dat weet ze en dat vindt ze juist zo leuk aan mij dat ik dan toch alles op alles zet om zoveel mogelijk van het saunaclubgebeuren te kunnen genieten. Verder is het gewoon griezelig hoezeer zij en ik op dezelfde golflengte zitten op velerlei vlakken ondanks het flinke leeftijdsverschil. Maar ik vertel alweer teveel hier, ik stuur je een IM waar ik er verder op inga.

Mr.TMF
23 maart 2017, 22:15
Nikki was afgelopen dinsdag aanwezig.

Tropische_verrassing
23 maart 2017, 23:56
Heeft iemand de duitse Laura de laatste nog gezien??

Brad Clitt
24 maart 2017, 13:57
Wat een lekker weertje in het Limburgse land, wat zal ik eens gaan doen zodadelijk...
Het zal eerst grasmaaien worden, omdat mijn eerste date een Termin bij de hairstylist heeft tussen 14 en 16 uur ofzo en dus maar besloten om twee uurtjes later dan gewoonlijk te vertrekken richting de club. Zal tot ongeveer 22 uur blijven, misschien tot straks dan.

Nulnulzeseneenhalf
24 maart 2017, 14:37
Wat een lekker weertje in het Limburgse land, wat zal ik eens gaan doen zodadelijk...
Het zal eerst grasmaaien worden, omdat mijn eerste date een Termin bij de hairstylist heeft tussen 14 en 16 uur ofzo en dus maar besloten om twee uurtjes later dan gewoonlijk te vertrekken richting de club. Zal tot ongeveer 22 uur blijven, misschien tot straks dan.

Doe daar de groeten aan al aan mij bekenden. En ook aan die ze graag willen hebben.

Brad Clitt
24 maart 2017, 14:39
Ik neem aan dat je zowel de dames als de beren bedoelt.
En ben je daar bekend als die wannabee 007 of moet ik je echte naam gebruiken (mij helaas onbekend dus dat zal niet gaan).

Trouwens, welke dames ken je daar eigenlijk, buiten de boze heks en de gokverslaafde Mia ?

madi
24 maart 2017, 16:42
Weet iemand of Maria uit Griekenland nog actief is bij yy? Ik heb fijne ervaring met deze dame. Groet!

Nulnulzeseneenhalf
24 maart 2017, 16:50
Ik neem aan dat je zowel de dames als de beren bedoelt.
En ben je daar bekend als die wannabee 007 of moet ik je echte naam gebruiken (mij helaas onbekend dus dat zal niet gaan).

Trouwens, welke dames ken je daar eigenlijk, buiten de boze heks en de gokverslaafde Mia ?
De heel erg lieve boze heks kent mij bij nickname. Voor de rest geloof ik dat ik daar redelijk anoniem rondloop.

Brad Clitt
25 maart 2017, 00:30
Zo, het was me het dagje wel in mijn favoriete uitspanning. Allereerst speciaal voor 006.5, ik heb de boze heks de groeten gedaan van je en ze zei dat je maar snel weer eens zelf zou moeten komen, ipv de dorpsgek van YY het vuile werk te laten opknappen.
Ik heb twee keer gekamerd, eerst een uur met de vriendin van mijn vrouw en daarna anderhalf uur met haarzelve. Ik was vandaag in topvorm en heb de dames flink laten zweten, kreunen en schreeuwen. Beide dames en ook vele andere klaagden wel over het magere herenaanbod en de onwil van velen van hen om flink te kameren. Ik zag Mikhaela al bijvoorbeeld om 19.42 uitchecken, tja als zij het al niet meer ziet zitten dan weet je hoe laat het is.
Hierbij een oproep om dit weekend toch naar het Roermondse af te reizen, want kwa dames liep er best lekker spul rond.
De volgende dames waren/zijn aanwezig: Anka, Vivian, Dora, Cila, Cristina uit Tsj, Mia, Maya, Jennifer 1 en 2, Claudia, Elvira, Bianca 1 en 2, Mikhaela, Corinna, Carmen, Sandra uit D, Sandra uit Roe, Ariana, Nadia, Ada, Simona uit Polen, Vanessa, Niki uit Rusland, Elli, Amalia, Amelia, Nikki -ex LR, Nicole en Sophia uit Slowakije, Crystal, Anni, Melanie uit Hon, Dana, Anna 1 en 2, Annelies en nog een paar dames die zelfs mij onbekend zijn.
Over de muziekkeus kun je discuteren, maar ik vond het kut met peren met heel sporadisch een lekker nummer. Ja, zo krijg je de stemming er niet echt in. Nadat alle stofwolken opgetrokken waren ben ik met mijn vrouw en haar vriendin nog wat gaan eten, ik had nog wat satéstokjes verorberd (met en zonder saus), het smaakte goed. Zal volgende week niet gaan (even op de rem trappen), volgend bezoek waarschijnlijk tijdens de aankomende party.
Steeds als ik denk dat het niet beter kan, wordt het dat toch. Ik voel me nu de koning te rijk, wat ben ik toch een bofkont in menig opzicht.
Alleen jammer dat een hoop oude favorietjes me nu niet meer zo leuk vinden, maar ach het zij zo, ik geniet met volle teugen van het clubleven.
Tot een volgende keer maar weer, bye bye.

O ja, er was nog wat tijd over aan het eind van de kamergang met mijn vrouw en heb haar kennis laten maken met het forum en daarbij ook mijn nickname onthuld, ze lag in een deuk. Hebben ook nog samen op de tonen van Dragostea din tei gezongen en ze heeft me laten kennismaken met haar hondje, lief he.

sti6
25 maart 2017, 01:14
O ja, er was nog wat tijd over aan het eind van de kamergang met mijn vrouw en heb haar kennis laten maken met het forum en daarbij ook mijn nickname onthuld.[/QUOTE]
Opgepast de dames lezen blijkbaar ook op dit forum met google translations ik was van de week op de kamer met Elvira en ze kende mijn nickname zonder dat ik haar daar iets over verteld had

we zien elkaar zeker nog op de party

sti6

Nulnulzeseneenhalf
25 maart 2017, 02:21
O ja, er was nog wat tijd over aan het eind van de kamergang met mijn vrouw en heb haar kennis laten maken met het forum en daarbij ook mijn nickname onthuld.
Opgepast de dames lezen blijkbaar ook op dit forum met google translations ik was van de week op de kamer met Elvira en ze kende mijn nickname zonder dat ik haar daar iets over verteld had

we zien elkaar zeker nog op de party

sti6[/QUOTE]

Sommige gebruiken gewoon de aanwezige heren als Google translate. ;-)

Brad Clitt
25 maart 2017, 09:00
Jullie hoeven je om mij geen zorgen te maken, ik heb haar alles uitgelegd, ook waarom ik haar identiteit niet prijsgeef. Afgelopen woensdag had ze me nog gevraagd of ik niet wat 'reclame' voor haar kon maken gezien de tegenvallende inkomsten, heb haar vandaag uitgelegd waarom ik dat niet zal doen. Na mijn relaas vond ze het inderdaad beter om haar naam niet te noemen en dus zal ik haar wens respecteren (maar had het dus sowieso niet gedaan). Ze vond het wel leuk dat ik zo actief op het forum ben en een talent voor het schrijven heb, ze zei dat ik daar misschien eens verder mee moest gaan.

Ik weet nu ook de ware reden dat ze mij zo woest aantrekkelijk vindt, het zijn toch mijn ogen (griezelig detail, we hebben ongeveer dezelfde kleur).
Haar vriendin zei overigens hetzelfde, toen op kamer 23 de zon op mijn gezicht scheen: 'Your eyes are so beautifull in the sunlight'.
Tja...

Ryuhayabusa
25 maart 2017, 12:46
Bradje toch. Ooit komt de Illusion Plop wel ;)

Patjax
25 maart 2017, 13:37
Bradje toch. Ooit komt de Illusion Plop wel ;)

Als hij zijn eigen posts omtrent deze dame leest (en niet door zijn roze bril) zou hij beseffen dat de Illusion Plop er al is geweest.

Enkele voorbeelden:
- we bouwen het heel langzaam op.
- weken later terugkomt als aangegeven en gedurende deze tijd niet bereikbaar is
- er geen enkele moeite mee heeft dat je kamert met haar "beste" vriendin
- vraagt of je niet wat "reclame" kan maken.

Bovenstaande is absoluut niet bedoeld op een negatieve manier maar puur een realiteitscheck. Ik hoop van harte dat ik het mis heb en je "sprookje" met de dame uit het sprookjesbos een "en ze leefden nog lang en gelukkig einde" krijgt.

Tijdens één van mijn vorige bezoekjes nogal lang en zeer openhartig gesproken met de "echtgenote" van een andere prominente YY-ganger. Deed haar verhaal zonder blikken en blozen en was zeer duidelijk over haar motieven. De bevestiging voor mij dat sommige waanzinnig goede actrices zijn. Uiteindelijk draait het altijd om 1 ding: MONEY

Sjeufke
25 maart 2017, 15:00
Ik herhaal het nog maar eens.....DVP's hebben allemaal cum laude de toneelschool doorlopen.
Het is allemaal illusie.....maar soms wel hele mooie illusies. Dat dan weer wel.
Gloeiende.....ik heb al weer zin, na de 3 illusiekamers van gisteren in Bab :betrunken:

cula
25 maart 2017, 18:04
Hey Patjax, kun je ook aangeven welke dame dit was. Dan kan de echtgenoot wellicht zijn pijlen op een ander richten ;)

Brad Clitt
25 maart 2017, 19:18
@ Patjax

Bedankt voor het compliment, ik inmiddels een prominente YY-ganger, wie had dat ooit gedacht. :biggrin:
En toeval of niet, de bewuste dame heeft inderdaad de toneelacademie doorlopen en daar bovenop nog twee andere studies afgerond.

Op dit moment ben ik gewoon haar clubvriend, zeg maar iemand waar ze veel sympathie voor heeft omdat ik 'anders' ben en waar ze een beetje steun aan heeft (ook buiten de club), een relatie wil ze op dit moment niet en ik zet eerlijk gezegd ook grote vraagtekens bij de haalbaarheid hiervan, waarop zij dan zegt dat je nooit weet hoe het gaat lopen. Ik ken inmiddels haar toekomstplannen en die liggen niet in Nederland dus dan houdt het eigenlijk al op.
Over geldzaken is ze ook duidelijk, ze vindt het leuk om met mij om te gaan in de club maar intussen moet er ook gewoon geld binnengeharkt worden door haar (maw als ik niet binnen afzienbare tijd met haar ga/wil kameren gaat ze gewoon op jacht naar andere beren) en aangezien ze allang weet dat ik geen geldboom heb zal die leuke omgang met mij geen groot financieel motief hebben. Ik mag ook rustig met andere dames gaan kameren (maar dat wil ik niet ;)), dus haar 'beste' vriendin is dan zeker geen probleem (had ikzelf al gevraagd voordat de clubvriendschap écht van de grond kwam), we zijn tenslotte niet getrouwd zegt ze, waarop ik dan zeg nog niet. ;)
Verder spelen er zaken tussen mij en haar die eigenlijk niks te maken hebben met de club, geld en/of relaties, ze heeft veel betekend voor mij om in mijn prive-situatie een grote omwenteling teweeg te brengen, waar ik hier niet verder op inga. Ze is in deze eigenlijk een vertrouwenspersoon voor mij aan wie ik al mijn problemen en zorgen kwijt kan en hoe ze hiermee omgaat verdient groot respect en bewondering. Misschien is het geen toeval dat deze 'andere' beer deze 'andere' dvp is tegengekomen. Als ik zie hoe zij met mij en haar vriendinnen omgaat, dat heb ik nog bij geen andere dvp gezien. Zelfs met Daria, die verantwoordelijk is voor mijn bad boy imago en waarmee ik ook zéér goed kan omgaan, heb ik dit gevoel niet. We zullen zien hoe het zich allemaal gaat ontvouwen, geen zorgen ik heb geen roze bril op en sta met beide benen op de grond. Het is echter verdomd moeilijk voor mij om dit zo te houden, want ik vind het echt een vrouw uit duizenden, ik ben écht onder de indruk van haar. Uit zelfbescherming daarom maar besloten om volgende week niet te gaan, dat heb ik ook eerlijk tegen haar gezegd. Het is voor mij allemaal nieuw, zulke gevoelens voor een vrouw heb ik nooit gehad, van de ene kant weet ik niet hoe ik er mee moet omgaan, van de andere kant vind ik het geweldig dat óók ik in staat ben tot zulke gevoelens. Geloof me maar, ik heb het niet gemakkelijk op dit moment, maar het positieve weegt gelukkig toch zwaarder nu, tot nu toe heb ik geen reden om te twijfelen aan haar beweegredenen.
Ik heb op dit moment gewoon een fijne tijd met haar en zij ook met mij, dat is een ding wat zeker is. En eigenlijk was het me daar ook uiteindelijk om te doen, gewoon tevreden zijn met wat ik nu heb met haar en die grote gevoelens maar proberen te relativeren, hoe moeilijk dit ook is.

Zo, genoeg gezeverd hierover, on with the show... live-verslagjes dus.

Meme Moo
25 maart 2017, 22:34
Zoals een dame in GT het onlangs beeldend aan mij verwoordde: 'all girls in the clubs are snakes and professional mindfuckers, that are only in it for the money'...

...wat ze liet volgen door: 'and I am the biggest snake...'

Overigens prima sessie mee gehad en leuke gesprekjes gedurende de dag.
Eigenlijk gewoon een heel aardige vrouw...

lollypopman
26 maart 2017, 12:59
Gistermiddag na yy geweest.

Over de gehele dag 80+ dvp's en redelijk wat beter maar zeker niet super druk.

Eten was prima genoeg variatie.
Wellness was weer dik in orde(behalve de gladde vloer dat blijft gewoon nog een probleem)

3 kamergangen gedaan waaronder een trio met corrina en antonia.
Niet voor hh vatbaar corrina is zo passief en doet geen moeite om hte na je zin te maken.
Antonia was wel wat beter maar tz niet en geen ballenlikken.

2e kamergang met alexandra lief roemeens meid met bruin haar met een booty omg
Echter deed ze ook niet tz ma wel ballenlikken.
Maar overal iets te profi en zakelijke service.

De 3e en laatste was met mi(c)heala een kleine lolita blonde roemeense.
Leuk koppie lekkere tieten voor haar klein lichaampje wel een klene kont ik hou meer van een wat vollere kont.

Het was druk en we moesten wachten,toen vroeg ze of ik ede kamer met jaccuzi wou.
Prima 20€ extra en een beetje badderen en aan elkaar zitten vind ik geen probleem.

Goeie service doet alles zelfs anaal voor de liefhebbers.
Nadat ik klaar was 20min inde jaccuzi zitten knuffelen en zoenen en elkaaf daarna afgedroogd.
Beste sessie van de dag.

Wat me opviel is dat er veel dames in paartjes aan het jagen waren voor een trio's.

De line up was ok ik laat al de namen wel aan brad clitt over die kent ze bijna allemaal ik niet:)

Brad Clitt
27 maart 2017, 13:05
Het is al lang geleden dat ik op een maandag een bezoekje bracht.
There is a damsel in distress that needs my help badly...

En ik sorteer ook een beetje voor op het besluit van (waarschijnlijk) komende woensdag, stel je voor dat de toko daarna met onmiddellijke ingang wordt gesloten.

Brad Clitt
27 maart 2017, 14:35
Nou nou, heren grijp jullie kans wat een lekkere dames aanwezig, Cristina en vooral Vivian zien er zeer libidoverhogend uit. Het is zo slecht nog niet op de maandag. Veel bekende dames en toppers aanwezig, beren valt tot nu toe mee. Ik ben aan het wachten op mijn vrouw, we hebben beide onze vrije dag opgeofferd, lol.

Eddy_V
27 maart 2017, 14:49
Wie weet schudden we straks nog even handen...
LU zeker niet verkeerd !
Heb ook het zekere voor het onzekere maar genomen:
vandaag is het in ieder geval lekker weer en aanstaande woensdag in Marisol is dat maar weer afwachten!

Eddy_V
27 maart 2017, 16:50
Terwijl Brad in ondertrouw is gegaan met een bloedmooie dame met gevaarlijk schitterende ogen, heb ik mij nog maar es tegoed gedaan aan een punt kersenvlaai om vervolgens op het terras te genieten van de combinatie frisse lucht, zonnestralen en dames die de zonnestralen hard nodig hebben (net als ikzelf overigens).
LU valt bij nader inzien erg tegen qua leuke types en mooie dames, dwz alles is een een kwestie van smaak, maar tot mijn smaak behoren de meesten niet. Een paar leuke slanke dames gezien die niet tot het standaard YY-GND type horen, maar ja...eentje gaat er zojuist in ondertrouw en die paar anderen loop je dan net mis.
Zojuist dan toch dompteur mogen spelen van Roxanne, een slanke "Moldavische" in tijgersetje met C-cup van de dokter (zo bleek te laat).
69 en standjes prima, maar verder weinig spannends en zij maakte er werk van om binnen de 20 minuten klaar te zijn, ach voor 50,- euro op de maandagmiddag..kan slechter!

Vandaag verder m'n krachten maar sparen voor woensdag, hoewel...ge wit ooit nooit :biggrin:

Brad Clitt
27 maart 2017, 18:41
Nog steeds hier, dames vervelen zich, ik ook want mijn vrouw is bij de beauty-specialist voor haar wimpers. Voor iets anders heeft ze het ook niet nodig. Verder kennisgemaakt met Eddy-V, leuke gesprekspartner en wederom toch in reality anders dan je iemand voorstelt. Nog 1 kamertje en dan ben ik pleite.

sofaking
30 maart 2017, 12:13
Rustig begin van de dag met een lekker zonnetje. Licht berenoverschot, maar het is nog heel kalm.
Zeer uitgebreid Engels ontbijt voorradig

sofaking
30 maart 2017, 18:05
Zo, normaal zou ik nog happy vanuit de men's lounge zitten posten, maar door onvoorziene omstandigheden ben ik al snel terug moeten vertrekken. :mad:
Het is héérlijk weer in de tuin tussen de fluitende vogeltjes en vele topless dames. Het kwam traag op gang maar tegen mijn vertrektijd rond half vier was het goed vol aan't lopen. Maar nog niet zo druk dat je geen plaatsje meer zou vinden op terras of aan het buitenzwembad. Er was al wel een korte kamerwachttijd (niet meer dan 5 minuten) Wel raar omdat er veel kamers groen gekleurd waren op het controlebord.
Heb zo goed als geen dame herkend, en maar één waar ik ook een naam van ken, nl. Duitse Kim. Wel veel nog nooit geziene gezichten.

Er is vandaag gratis schuimwijn te krijgen, maar door mijn onverwacht vertrek heb ik er zelf niet van kunnen proeven.

John mc Snek
30 maart 2017, 21:40
Kwam vandaag inderdaad iets later op gang, wel veel mannen voor een donderdag , mede door het mooie weer, maar meer dan voldoende dames.

Inderdaad champagne ( gezien het goede nieuws van gisteren ). Vandaag een nieuw begrip geïntroduceerd : een Rutte- sessie, wat inhoudt dat er buiten de kamer tijdens de presales heel veel geweldigs wordt beloofd waarna dit op de kamer niet wordt waargemaakt.

Optische favos die aanwezig waren: Jolanda ex yasmin psr ( terug sinds maandag), Mihaela, Bea, Alexandra, Betty, Amalia.

Afwezig: Lara, mia/lollipop, Jessica (Dld).

Picasso 1
30 maart 2017, 23:23
een Rutte- sessie, wat inhoudt dat er buiten de kamer tijdens de presales heel veel geweldigs wordt beloofd waarna dit op de kamer niet wordt waargemaakt.

Hahaha :smile2:. "Pannekoeksessie" is enkele jaren geleden geïntroduceerd en nu dus de "Rutte-sessie". Die houden we er in. :freu:

Brad Clitt
31 maart 2017, 12:55
Ik sta in de startblokken, alweer de 4e keer binnen 9 dagen, ben vaker daar dan op m'n werk of thuis...
Nadat ik effe de situatie uitgepeild heb zal ik een update posten, heb ik tenminste wat te doen tijdens het wachten...

Bearke
31 maart 2017, 13:19
Ik sta in de startblokken, alweer de 4e keer binnen 9 dagen, ben vaker daar dan op m'n werk of thuis...
Nadat ik effe de situatie uitgepeild heb zal ik een update posten, heb ik tenminste wat te doen tijdens het wachten...

Kom u gezelschap houden, tot zo
Bearke

Brad Clitt
31 maart 2017, 14:57
Zo, een uurtje aanwezig nu, komt wat langzaam op gang. Kwa dames the usual suspects, maar nog niet om achterover te vallen. Berenopkomst redelijk, sti6 en znipper zijn ook aanwezig. Die laatste heeft me uitgenodigd voor een kop koffie, maar we hebben elkaar nog niet gevonden. Ik ga nu in de zithoek bij het restaurant zitten, maar wees snel mijn betere helft is in aantocht.

Bearke
31 maart 2017, 15:29
Zo, een uurtje aanwezig nu, komt wat langzaam op gang. Kwa dames the usual suspects, maar nog niet om achterover te vallen. Berenopkomst redelijk, sti6 en znipper zijn ook aanwezig. Die laatste heeft me uitgenodigd voor een kop koffie, maar we hebben elkaar nog niet gevonden. Ik ga nu in de zithoek bij het restaurant zitten, maar wees snel mijn betere helft is in aantocht.

Zithoek gevonden
Nog geen brad gezien
Natuurlijk lastig als we elkaar nog nooit gezien hebben!
Bearke

Bearke
31 maart 2017, 15:40

Zithoek gevonden
Nog geen brad gezien
Natuurlijk lastig als we elkaar nog nooit gezien hebben!
Bearke

Brad Clitt
31 maart 2017, 22:50
Ja, inderdaad lastig maar zo gaat dat vaak. Op het laatst omstreeks 20.30 zat ik in het midden op de lange muurbank, links van mij zat mijn vrouw tegen me op, rechts van mij Jennifer die hetzelfde deed en op mijn schoot was Maya me aan het berijden. Ik vond dat zéér aangename momenten. Ik heb de dames moeten beloven dat zodra ik de lotto win hen allemaal een aanzoek doe (plus de rest van de gang, dus Anka, Mikhaela en Lucia willen volgens eerder genoemde dames ook meeprofiteren).

Maar goed, even serieus, nadat ik tegen 14 uur dus arriveerde duurde het nog tot 16.30 voordat ik eindelijk in actie kon komen met vrouwlief. Je weet wel, koffie drinken, roken, eten en tegelijk bijkletsen met mij, daarna met haar vriendinnen kleppen waarbij ik natuurlijk verplicht moest aanschuiven. Zei al gekscherend, dus zo voelt het om getrouwd te zijn... Hahaha, giechel giechel was mijn deel.

Na het verplichte nummertje een uur pauze genomen en op voorstel van haar moest ik maar eens een kamertje met Jennifer maken. So far so good, maar je leeft maar één keer, dus kwam het geweldige idee in me op om maar meteen een trio te doen met haar erbij. Het was een dolle boel op de kamer, heb een uurtje dubbel genoten en heb uiteindelijk, flink aangemoedigd door mijn iubita, bij Jennifer in missio het rubbertje gevuld. Daarna in de bar kwan ik Maya tegen die pas om 20 uur begon en nadat mijn trio-dames ook weer in de bar waren kwamen ze dus alledrie gezellig afscheid nemen. De laatste momenten waren natuurlijk voor mij en haar alleen, ik kan er nog steeds niet bij dat zo'n pornobabe next door mij zo leuk vindt. Ik geniet 200% van de gezamenlijke momenten, als ik haar zo aankijk dan voel ik me intens gelukkig, zij is het gewoon voor me. Ik weet dat het uiteindelijk een illusie zal blijken te zijn, maar laat me voorlopig maar in m'n waan.

De afgelopen maand ben ik 7 keer in YinYang geweest en heb 11 keer met haar gekamerd, heb veel te veel geld uitgegeven maar ik heb intens genoten van haar (en een paar van haar vriendinnen). Het was de mooiste tijd van mijn leven, de band tussen ons is alleen maar sterker geworden en nog steeds kan ik niks ontdekken wat me doet twijfelen aan haar oprechtheid. Zodra ze met de Pasen terugkeert zal ik het van de ene kant jammer vinden, maar van de andere kant is het maar goed ook want dit loopt onderhand de spuigaten uit, zowel financieel als emotioneel. Dat heb ik haar ook eerlijk gezegd en zij begrijpt dit volkomen, want ze weet dat ik eigenlijk maar een arme klootzak ben. Maar goed, ik ken ook haar situatie en ik gun haar gewoon mijn centjes, ze kan het zelf maar al te goed gebruiken gezien de slechte tijden in de club kwa inkomsten. Nu zullen jullie misschien zeggen dat ze me héél geniepig financieel aan het uitkleden is, misschien wel ik weet het niet, maar mijn gevoel zegt anders.
Het is moeilijk voor me, het is zo'n lieve, intelligente en vooral sexy meid, maar ik weet niet of ik er wel goed aan doe. De manager van YinYang vond ook al dat ik de laatste tijd wat vaak aanwezig ben, niet dat ie het erg vindt maar misschien wel een wake-up call voor mij. Zelfs sommige dames, die me al langer en redelijk goed kennen, beginnen zich wat zorgen te maken om mij, aangezien ik vroeger maar om de 2 weken kwam en nu de tent platloop. Ben ik verslaafd, denk het wel eerst gewoon aan het clubgebeuren, maar nu aan een bepaalde dame. Tja Brad, daar sta je nu, hoe nu verder... voorlopig maar gewoon met de party volgende woensdag, het is niet anders.
Het is een begin, maar één keer in een week naar de club.

pietpotent44
1 april 2017, 06:16
Bradje jongen, hou je hoofd erbij aub. Verliefd worden op een dvp kan je op de lange termijn echt lelijk opbreken. Al is het nog zo gezellig, al is de seks nog zo goed, hebben jullie nog zon goeie band, het blijft voor het geld. Sommige dvp's bieden zichzelf gewoon letterlijk aan, willen je prive ook ontmoeten, heb dat soms zelf ook gedaan, soms ook afgehouden. Maar heb altijd mijn hoofd erbij gehouden. Het blijven hoeren. Uiteindelijk gaat het het toch om geld. Je ziet ook vaak dat een dvp na haar dvp leven een rijke vriend opdoet. Of dat ze er moeite mee heeft om het 'gratis' met haar vriend te doen. Ik spreek uit ervaring en ken er veel persoonlijk voor wie dat geldt. Vaak hebben ze nog nooit een echte baan gehad buiten de prostitutie. Of hebben ze niet of nauwelijks een opleiding. En dan zo tegen de 40 krijgen ze het benauwd, want dan kunnen ze niet lang meer doorgaan, maar zullen ze toch nog een lange tijd centjes nodig hebben. Sommigen laten zich zelfs bewust bezwangeren om te binden. Om voor de rest van hun leven gebrooid te zijn.

Ik (en waarschijnlijk vele beren met mij) denk regelmatig met weemoed terug aan allerlei gezellige parties en bepaalde vrouwen die ik vroeger in clubs ben tegengekomen. Daar heb ik ook geen spijt van. Ik heb ervan genoten.
Wat dat betreft niet heel veel anders dan vriendinnetjes die je prive buiten het clubcircuit hebt gehad.

Bottom line: geniet ervan, maar houd je hoofd erbij. Een vriendin moet je niet in een seksclub zoeken. Al is de illusie soms nog zo leuk. Misschien dat dit een beetje vaderlijk en belerend overkomt, maar als ik je berichtjes zo lees is een wake up call denk ik wel nodig. Mocht ik je binnenkort nog eens tegenkomen in yy, dan moeten we maar eens een biertje drinken als je dat op prijs stelt.

s1
1 april 2017, 08:24
Piet heeft gelijk brad, ik ken je niet maar lees ook je verslagen, leuk, spannend en mooi. Ze heeft je waarschijnlijk emotioneel bijgestaan, maar hou in je acherhoofd bij alles wat ze doen dat het is om er beter van tte worden.
Ook ik heb dit meegemaakt, gelukkig net op tijd een halt toegeroepen.
Geniet ervan maar wees op je hoede

Brad Clitt
1 april 2017, 11:21
Ik weet dat jullie gelijk hebben en op dit moment zit ik op mijn werk als een halve zombie (ik ga nooit meer op de vrijdag als ik zaterdags nog moet werken, tjongejonge) mijn zonden te overdenken. Ik ben er stevig over aan het denken om de party maar te laten schieten (zal me bij haar wel afmelden, kijken hoe ze reageert) en alleen nog de week erop 1 keer gaan om netjes (voorlopig) afscheid te nemen. Daarna is het dan voorlopig over en uit wat betreft clubben, ben veels te ver doorgeschoten en om eerlijk te zijn doet het me niet veel meer. Zal er misschien in mijn eigen draadje tzt verder op ingaan.

Dat ik ver heen ben wat betreft haar besefte ik toen ik Mikhaela tegenkwam, normaal aast ze altijd op een kamertje met me, maar gisteren zei ze tegen me: 'Je bent op haar aan het wachten, he'. Ik zei toen ja, waarop zij zei dat ze aan m'n ogen kon zien dat ik hopeloos verliefd op de bewuste dame ben, want die begonnen meteen te stralen toen Mikhaela dat zei. Maar ja, zie maar eens weerstand te bieden aan zo'n dame, de paar beren die haar kennen zullen dat met me eens zijn. En toch zal het moeten, want de laatste maand(en) ben ik niet meer mezelf.

Cat
1 april 2017, 11:56
Een jaar of drie geleden zat ik ook 2 à 3 keer in de week in een saunaclub. Een ritje naar Goch voelde als een ritje naar de supermarkt. Het halve WK in Brazilië heb ik in Goch gezien.

Op een gegeven moment heb ik voorgenomen om nog maximaal 2 keer in de maand naar een club te gaan met ook een maximaal budget. Hier me gemiddeld altijd aan gehouden (ondanks dat ik ook altijd een leuke tijd had met een vaste dame) en op een gegeven moment begonnen de "normale" hobby's weer de overhand te krijgen waardoor de tijd en zin in clubs nu op een laag pitje staan. Ga nu nog ongeveer 1 keer in de 3 weken.

Zoals een ervaren beer hier altijd mooi afsluit: Illusion plopp!

Flipper
1 april 2017, 17:22
Klop cat minder gaan maakt het bezoek veel leuker..schept ook minder verwachtingen bij de dames ;)

Marcus69
2 april 2017, 09:15
Besloten om nog eens de roermondse economie een boost te gaan geven. Het is een tijdje geleden dat ik nog es in YY geweest ben. Toen ik aankwam, was de parking redelijk leeg. 50Eur inkom betaald. Altijd leuk om eens met de theke in het nederlands te spreken ipv het duits of engels. Eerste werk is een ontbijt nemen natuurlijk. Er is lekker veel keus. YY staat bekend om het goede en uitgebreide eten, dus het is het moment om eens je buikje te vullen. Na het ontbijt wou ik wel es iets roken, maar de rokersruimte bestond gewoon uit wat tafeltjes waar je rond moet rechtstaan. Geen comfortabele zetels, maar hyperspartaans. Er stroomden langzaamaan meer meiden binnen. Ik spotte al een paar meiden die mijn type waren, dus ik wist dat ik straks wel keus ging hebben. Omdat ik 1 van de eersten was, is dit vroege uur hét moment om eens de wellness uit te proberen. Het is snikheet in de wellness als je dit vergelijkt met de rest van de club. De sauna was goed op temperatuur. De jacuzzi was wat frisser dan ik me herinnerde maar wel nog doenbaar. Ik had nog nooit de zonnebank geprobeerd, en dus maar es wat muntstukjes in het automaat gegooid, en ja hoor… het ding werktte. Eventjes nog uitzweten in de stoomcabine die perfect op temperatuur was. Tijd om even mijn jongeheer te verwennen. Er waren nu véél meiden en beren binnengekomen en de bar zat feitelijk vol. Doch… ik zag de meiden die ik gespot had niet meer. Die zaten al op de kamer? Ik besloot het hele gebeuren maar eens te observeren. Ja, er word hier veel en snel gekamerd. Al snel waren vele meiden verdwenen en leek de bar wat leger.

Ik besloot om maar even richting kino te trekken. Hier een verrassing. De hele ruimte lijkt omgebouwd , en er zijn enkele kamers gesneuveld om een soort van zithoek te maken. Er lijkt een heel deel aangebouwd. Er hangen nu schermen waar de kamerbezetting op te volgen is. De club lijkt me veel groter geworden en deels gerenoveerd. De kino zélf is nog steeds gezellig donker met ligmatrassen gelijk ik me herinner. Beetje gerelaxed. Om de zoveel tijd komen meiden wel (aggressief) jagen. Ik ben dit feitelijk niet meer gewoon. Naast me had een meid succes met haar aggressieve benadering, en kreeg een beer een pijpbeurt. Echter werd hij ferm afgeblaft door de dame en al na 2 minuten begon ze te klagen dat hij niet kwam. Dit voorval maakte me alert. Niet zomaar met gelijk welke meid in contact gaan dus. Er zitten veel afwerksters tussen. Een paar aggressieve meiden van me afgeschud, maar toen ik zo half en half in slaap gevallen was en een blondine naast me kwam liggen die het wat kalmer aan deed en gewoon plezier leek te hebben met me op te vrijen werd mijn jongeheer toch wakker. Ze stelde zich voor als Monica, en nam haar tijd om me wat op te vrijen in de kino en toen het duidelijk was dat ik geil werd besloten we toch naar de kamer te gaan. Ik had haar feitelijk nog niet goed kunnen bekijken, maar toen ik rechtstond en haar volgde op de trap zag ik dat dit meisje kon doorgaan voor een supermodel. Slank, strak, jong, lang golvend blond haar, geen gram vet en toch nog serieuze boebies. Ik heb er een barbiepop uitgekozen. Mijn ervaring met barbiepoppen zijn in het algemeen dat ze een air over zich hebben, dus ik vermijd ze. Doch… op de kamer zette ze het opvrijwerk van in de kino verder. Wat tongzoenen, beffen, pijpen. Ik stond steenhard bij het nu van dichtbij bezien van dit model. Toen we 69 deden kon ik dat perfecte kontje en mini-meisjes poesje bekijken. Dit moet dé droomgriet zijn van vele mannen. De seks zelf was feitelijk pornoseks. Ze wou om de paar minuten wisselen van standje, en het was duidelijk dat ze gewoon porno naspeelde. Haar poesje was superstrak, zij was erg licht, maar het voelde niet echt natuurlijk aan. Ze deed haar best, was joviaal, vriendelijk en zeker niet bitchy, maar juist té gespeeld. Zulke meid doggy berijden is een ervaring op zich, maar toch was de sexuele klik er gelijk niet. Toen ik voelde dat ze over het half uur wou gaan, het maar zo gelaten. Gelukkig hangen er in de kamers klokken zodat je de tijd in de gaten kunt houden.

Bon, tijd om eens in de lounge te gaan relaxen. Dit is een “no girl zone”, en je kunt hier even ontsnappen aan het constante gejaag van de meiden. De lounge is erg gezellig trouwens, niet zo “kaal” als de bar ruimte of andere zithoekjes in de club. Gewoon een salon waar je wat kunt liggen of één van de aanwezige tijdschriften lezen. Nadien ben ik nog even naar de kino gegaan waar ik pardoes in slaap gevallen ben. Ik werd een paar keer half wakker omdat er meiden aan je beginnen te trekken of je proberen te wekken om toch maar aandacht te krijgen. Terug in de bar zag ik eindelijk één van de meiden die ik aan het begin van de middag gespot had. Elkaar wat zitten bekijken en haar dan benaderd. Ze heette Miki, had kort zwart haar en een melkwit huidje. Een beetje gebabbeld en ze nam mooi haar tijd om kennis te maken. Haar omgang is erg natuurlijk, sereen en respectvol. Ze zei dat ze een goede dag had, en al een lange kamergang erop zitten had. Moet kloppen, want ik heb haar uren en uren niet meer gespot. Ik had een beetje schik dat ze me daardoor ging verwaarlozen, maar toch besloten om met haar naar de kamer te gaan. Mijn vrees was ongegrond. Lekker en intiem elkaar zitten verkennen en aftasten. Diep innig tongzoenen. Omdat deze meid volledig mijn type was, stond ik moddergeil en besloot ik maar om seks te hebben. Van een zalige vrijpartij kwam ik in een intense neukpartij terecht en het duurde niet lang voordat ik het zakje volspoot. De sessie was korter dan een half uur, maar wel supergoed en intens. Zalige meid, en ik zou wel nog eens durven terug komen speciaal voor haar.

Na zulke intense vrijpartij smaakt eten altijd net een beetje beter. Het restaurant was juist open, en je kon kiezen tussen soorten vlees, en vis, salades, desserts…. Goed mijn buikje volgestopt en dan met een sigaar in de mond naar buiten om bij een koffietje na te genieten. Het is goed beginnen regenen. Maar je zit droog onder de parasols. Het is feitelijk nog warm, vochtig en de geur van de lente vult de regenachtige lucht. Je hoort vogels nonstop kwetteren en de neervallende regen op de parasol gaf echt iets rustgevens. Beetje het campinggevoel. Nog in mijn postorgasmische staat een prachtig zen-momentje gehad. Aaah.. dààrvoor kom ik naar de saunaclubs. Nergens anders kun je iets gelijkaardigs evenaren.

Besloten om nog eens in de jacuzzi te gaan ter afsluiting. Ik geraakte al snel aan de praat met een andere beer zodat de tijd wat uitliep. Even dochen en het koude zwembad in met de waterval. Zalig gewoon. Dan besloten om huiswaarts te keren.

Dus, slotsom van deze regenachtige zaterdagnamiddag. Ik had in het verleden wisselende ervaringen gehad in Yinyang omdat de service van de meiden soms ook nogal wisselvallig is. Je word de hele tijd bejaagd en het is soms wel lachen want de meiden verzinnen van alles om toch maar je aandacht te trekken. Ik heb het liever wat rustiger aan, dus je moet goed je dame uit kiezen om je kansen op een goede kamergang te verhoren. Je kunt hier gerust een hele dag of nacht vertoeven en je niet vervelen. Het eten is supergoed, de hygiene is tot op het absurde af kraaknet en alles in tiptop fijn in orde. Enige minpuntje is feitelijk de spartaanse rokersruimte. Voor mij is een rookmomentje deel van de clubervaring en niet een “must do”. Gelukkig helpt het als je buiten kunt zitten door het warmere weer, en ik begrijp ook dat als het hier druk is, je niet de hele ruimte vol met zetels kunt poefen. Ik heb 1 gemiddelde en 1 super kamergang gehad, dus ik ben als een tevreden man huiswaarts gekeerd.

spiderman
2 april 2017, 14:28
Ik zou graag nog eens naar YY gaan wanneer de Duitse pijpkoningin Lisa er is (te herkennen aan haar tepelpiercing en veel tatoeages). Weet iemand of ze er vandaag is of wanneer ik anders de meeste kans heb om haar tegen te komen?

manke nelis
2 april 2017, 15:53
Dit is echt de ste zondag sinds een tijd dat ik niet in yy ben en het voelt gewoon klote.

Volgende zondag stipt 13u aan de kassa, zeker weten

sti6
3 april 2017, 00:27
Ik zou graag nog eens naar YY gaan wanneer de Duitse pijpkoningin Lisa er is (te herkennen aan haar tepelpiercing en veel tatoeages). Weet iemand of ze er vandaag is of wanneer ik anders de meeste kans heb om haar tegen te komen?

Ze was vorig zaterdag en zondag aanwezig ze komt normaal enkel in het weekeinde

sti6

Eddy_V
5 april 2017, 13:39
Pitspoezen waar je maar kijkt, wat een boel lekkere meiden !!
die strakke pakjes doen de meiden goed, sfeer begint er langzaam in te komen, de bekende bende van ellende is ook paraat plus bekende veelplegers.
Van de Banaan zijn voor de zekerheid de banden van z'n auto afgehaald en liggen nu opgestapeld bij de danspaal.
Lunchtijd en daarna eens kijken of één van die pitspoezen onder mijn motorkap kan duiken en checken of alles nog in goede staat is!

Eddy_V
5 april 2017, 14:57
Pit Babes party loopt langzaam vol.
Die strakke glimmende pakjes doen het goed en zorgen al bij veel mannen voor een kokende moter en verhoogde olietemperatuur.
De peilstokken zijn niet voor niets gepoetst en de slicks zijn klaar voor de start

Eddy_V
5 april 2017, 16:24
Massage gehad en weer helemaal soepel.
DJ is gestart met jaren '70-'17 mix voor ieder wat wils, Rappers Delight.. waar hoor je dat nog ?!

spiderman
5 april 2017, 18:24
He Eddy_V, welke dames zijn er allemaal?

Eddy_V
5 april 2017, 19:16
Ik ben zo slecht in namen.... volgens de vaste bezoekers veel van de vaste bezetting.
Ben alleen nog maar bezig geweest met kletsen, massage, lekkere zalm met asperges en daarna profiteroles au chocolade en ouwehoeren en ouwe koeien uit de sloot halen met Ricardo.
Nu op zoek naar kalfjes...

gignnl
5 april 2017, 19:19
Pijpkoningin Lisa is er vandaag net als veel andere leuke pitpoezen.Heb 3 rondes gedraaid op het circuit waarbij de Pirellis rookten na de race.
Dj staat stevig te spinnen maar nog geen wilde danspartijen.
De keukenbrigade heeft zeer goed gezorgd,asperges,zalm,beenham met een sausje en heerlijke aardbeibavarois.De soesjes schijnen ook erg lekker te zijn,Banana kiepte de schaal gewoon naar binnen.

pret
5 april 2017, 19:41
Ik ben zo slecht in namen.... volgens de vaste bezoekers veel van de vaste bezetting.
Ben alleen nog maar bezig geweest met kletsen, massage, lekkere zalm met asperges en daarna profiteroles au chocolade en ouwehoeren en ouwe koeien uit de sloot halen met Ricardo.
Nu op zoek naar kalfjes...

.... is zeker koteletten. :biggrin:

manke nelis
10 april 2017, 18:53
Gisteren met het geweldig mooie weer nog eens een bezoekje gebracht. Ik moet zeggen ondanks prima weer, een vrije dag enz, vond ik het opvallend rustig! Dan denk ik, het zou zonden zijn dat dit nog de nasleep van november 2017 is. In dat geval time for action. Als trouwe bezoeker van deze club dacht ik er trouwens aan waarom er nog geen 10 + 1 gratis beurtenkaart bestaat. Uiteindelijk zou dit dan maar een korting van 10 % zijn. Moet toch meevallen.

Na het binnenkomen en douchen, de innerlijke mens gaan versterken met een lekker bord en een dessertje. Nadien een leuk plekje op het terras gezocht waar ik meteen bekenden tegenkwam en een babbeltje sloeg.

Blijft toch een overheerlijke plek om te vertoeven hoor (ben er bijna wekelijks) alleen hoop ik dat er tegen de zomer wel een trapleuning voor de stijle afdaling richting zwembad is, hoewel, een glijbaan rechtstreeks in t water lijkt me ook wat.

Is en blijft een super leuk plekje, en zal nog vaak blijven terugkomen. (zou ik nu genoeg geschreven hebben voor een vrijkaartje? :-)

yylover
10 april 2017, 19:03
(zou ik nu genoeg geschreven hebben voor een vrijkaartje? :-)

+1

Brad Clitt
10 april 2017, 19:07
Je kunt ook mij inhuren als ghost-writer, succes verzekerd. ;)

Meme Moo
10 april 2017, 19:27
Je kunt ook mij inhuren als ghost-writer, succes verzekerd. ;)

Nu je hebt aangekondigd zelf niet meer te schrijven de komende weken, stijgen de kansen van MN! :)

Brad Clitt
10 april 2017, 19:37
Ach, ik schrijf al een dikke maand niet meer echt, alleen wat onbenullige live-berichtjes en af en toe een leuk, kort verslagje.
En een vrijkaartje voor YY krijg ik, mede op eigen verzoek, dit jaar toch niet meer.
Heb het even gehad met dit hele gedoe, tijd om de accu weer op te laden voor de volgende ronde over een dikke maand.

Bosco
15 april 2017, 23:22
Wat een vreselijke slechte line-up. 30 klikoos lopen er rond. Voor het eerst van mijn leven verlaat ik een saunaclub ongepopt.

Flipper
16 april 2017, 01:26
Een maat vroeg me mee te gaan naar saunaclubland... ik zeg ben je gek alles dat ook maar iets is is op paas vakantie.. had je zelf ook kunnen weten bosco. ;)

Big30
16 april 2017, 09:44
Wat een vreselijke slechte line-up. 30 klikoos lopen er rond. Voor het eerst van mijn leven verlaat ik een saunaclub ongepopt.
Of het overal zo erg was lijkt me nu ook weer niet maar als orthodox Pasen samen valt met ons Pasen weet je dat de line-up wat minder kan zijn. Ene Bosco sprak deze woorden in 2011 :tongue::

Ik sprak gisteren nog een Roemeense dame die vertelde dat er met pasen weinig Roemeentjes in de clubs aanwezig zullen zijn. Pasen is het belangrijkste feest van het jaar voor hun, net als in alle Balkanlanden. (groter dan kerstmis)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25451-Roemeentjes-en-de-paasexodus&highlight=pasen

John mc Snek
16 april 2017, 12:06
Met Pasen is het overal rustig behalve in Gt , sinds jaar en dag. Alleen zijn in die club ook de meeste mannen dus zal de m/v verhouding niet beter zijn.

Wel relatief minder Roemeensen en meer Duitse dames dus voor P1 is Pasen de beste clubtijd van het jaar [emoji51]

Nulnulzeseneenhalf
16 april 2017, 14:20
Elvis is in da house!

Nulnulzeseneenhalf
16 april 2017, 14:50
Van Gansewinkel is geweest. Nog geen klikoos gezien.

spiderman
16 april 2017, 14:52
is er wat te beleven daar of kan ik beter zelf aan mijn stengel gaan trekken?

Nulnulzeseneenhalf
16 april 2017, 15:38
Voor de liefhebber zijn er 5 Roemeentjes. Valt nog niet tegen voor een zondag. Verhouding ook nog goed.

Meme Moo
16 april 2017, 18:07
is er wat te beleven daar of kan ik beter zelf aan mijn stengel gaan trekken?

Stengel?....Paastak bedoel je! :biggrin:

Brad Clitt
16 april 2017, 19:11
Op deze dag des Heren ga je toch niet naar een saunaclub.
Heb dus in plaats van kutvocht vanmorgen tijdens de Hoogmis wijwater over me heen gekregen.
Voor de rest van het jaar ben ik nu gezegend, dat is een mooi gevoel kan ik je vertellen.

Meme Moo
16 april 2017, 19:57
Je hebt gelukkig je gevoel voor humor niet verloren!
Halleluja!

Brad Clitt
16 april 2017, 20:31
Tja, toen ik na de mis plaatsnam in de biechtstoel zei de pastoor dat ik die zegening eigenlijk niet verdiende, maar dat God wel een oogje zou dichtknijpen omdat ik vele jonge dames en één in het bijzonder hielp om vooruit te komen in hun leven. Maar voor de zekerheid moest ik toch nog even zo'n 300 weesgegroetjes opdreunen (één voor elke kamergang dus).

Amen...

sofaking
16 april 2017, 22:17
Tja, toen ik na de mis plaatsnam in de biechtstoel zei de pastoor dat ik die zegening eigenlijk niet verdiende, maar dat God wel een oogje zou dichtknijpen omdat ik vele jonge dames en één in het bijzonder hielp om vooruit te komen in hun leven. Maar voor de zekerheid moest ik toch nog even zo'n 300 weesgegroetjes opdreunen (één voor elke kamergang dus).

Amen...

Aha, Madame X heet dus Maria Magdalena. :exactly[1]:

https://www.youtube.com/watch?v=jkje4FiH9Qc

Zalige Pasen allemaal. :)

Bosco
17 april 2017, 11:34
Een maat vroeg me mee te gaan naar saunaclubland... ik zeg ben je gek alles dat ook maar iets is is op paas vakantie.. had je zelf ook kunnen weten bosco. ;)

Natuurlijk wist ik dat wel!! Maar ik had een golftoornooi bekant in de voortuin van YY. Mijn maat en ik besloten om maar in YY wat te gaan eten omdat we rond 18:00 klaar waren. Het eten was prima te pruimen ondanks dat alles baggervet was. Ik denk ook dat de meeste YY dames er daarom uitzien als kamerolifanten. Mijn eigen ex-iubi erkende dat ook en dat ze sinds ze werkt in YY 8 tot 10 kilo is aangekomen. Ze ziet er niet meer uit!!

Bij binnenkomst vroeg ik hoeveel dames er aanwezig waren, kreeg ik te horen 30. Ik mag dan toch verwachten dat er dan minimaal 1 of 2 aantrekkelijke dames tussen zitten, of niet??? Nah die 2 aantrekkelijke dames waren er ook, maar die ken ik allebei .... en dat is puinhoop in de kamer. Mijn maat Suri valt wel op klikoos en overjarige kamerolifanten en bevond zich in klikoheaven. 2 onwetende Brabanders die alleen YY kenden vonden het ook alles helemaal fantastisch.

Bij vertrek werd me nog vriendelijk gevraagd of ik het naar me zin had gehad. Ik antwoorde vriendelijk terug "Ik hoop dat YY nog vele jaren open mag blijven, zodat dat zooitje bagger wat jullie in huis hebben hier ook blijft!!!" Lachend zei de portier "veel plezier in Duitsland!!!" Dank je wel!!!

Flipper
18 april 2017, 01:58
Als je er dagelijks moet eten dan zijn de meeste clubs geen pretje... ;) gelukkig zit je niet om een ex iubi verlegen. Hahaha.. laatste keer dat ik er was viel me idd ook op dat het rond en gezond was daar..niet dat ik daar iets op tegen heb.. ow en oud.. tegen de 30 of over veelal..

Nulnulzeseneenhalf
18 april 2017, 10:47
Het eten is in de meeste clubs gratis. Dat maakt dat je wat makkelijker nog een beetje bij pakt, of nog een keer gaat. Ik ben zelf ook zo, gecombineerd met het feit dat ik vaak weinig zin heb om zelf te koken. Meestal eet ik de daaropvolgende dag wel wat minder. Als je alle dagen in de club eet, zoals dus veel dames, dan moet je je gewoon aan je normale hoeveelheden houden.
Het feit dat jij in YY veel meer gevulde dames ziet, zoals jouw ex-iubi, betekent dat het eten daar beter is als gemiddeld. Zoals hier wel vaker te lezen is.
Maar het kan ook maar zo zijn dat jouw ex-iubi daar weinig te doen heeft, en dus te weinig aan gymnastiek doet.

De laatste keer dat ik daar was nog met een dame gesproken die te veel van het dessert genomen had, en daar had ze toch een beetje spijt van. Toen maar voorgesteld dat ze wat fitness ging doen.

snaal88
18 april 2017, 17:59
Het eten is in de meeste clubs gratis. Dat is het natuurlijk niet want dit zit inbegrepen in de entree. Dat is net zo'n misverstand als dat What's Ap gratis is; dit betaal je ook via de abonnementsprijs. Het enige dat gratis is is de zon die opkomt en ondergaat ;)

Bosco
18 april 2017, 18:36
Het feit dat jij in YY veel meer gevulde dames ziet, zoals jouw ex-iubi, betekent dat het eten daar beter is als gemiddeld. Zoals hier wel vaker te lezen is.
Maar het kan ook maar zo zijn dat jouw ex-iubi daar weinig te doen heeft, en dus te weinig aan gymnastiek doet.

De laatste keer dat ik daar was nog met een dame gesproken die te veel van het dessert genomen had, en daar had ze toch een beetje spijt van. Toen maar voorgesteld dat ze wat fitness ging doen.

Dat het eten in YY beter smaakt dan gemiddeld ben ik met je eens, maar of het gezond is is een ander verhaal. Ik weet wel dat het eten baggervet was. Mijn maag is echt wel een hoop gewend, ik ben als een vuilnisbak ( ik vreet alles, ik lust alles ) Maar toch heb ik de halve nacht wakker gelegen omdat ik extreem last had van maagzuur. Oorzaak daarvan is veel te maar dan ook veel te vet gevreten.

Bij de dames en voornamelijk als ze wat ouder zijn zet dat natuurlijk lekker flink aan, ik heb het geluk dat ik het vet er gewoon uitschijt. Als je dan tegen een dame vriendelijk en oprecht bezorgd zegt, dat ze beter een aantal maaltijden kan overslaan omdat ze veel te dik is, word dat ook niet gewaardeerd.

Een fitnessruimte voor de dames of een betere kok is misschien wel een goed idee, want YY maakt zich medeschuldig aan de te zware line-up.
Dat zal dan ook weer ten goede komen van de bed gymnastiek!!!

sofaking
18 april 2017, 18:44
Je kan er ook gewoon een gemengde sla samenstellen, en er is zelfs vers fruit. Je bent niet verplicht om 3 keer per dag carbonaden met frieten te eten.

Brad Clitt
18 april 2017, 19:12
Ik zie genoeg dames die maar een klein beetje op hun bordje scheppen of een hele tijd gewoon niet eten en als mijn iubita een broodje/croissantje eet vraagt ze vaak of ik toch maar een helft daarvan voor mijn rekening wil nemen. Smaakt overigens lekker zo'n door een Roemse dvp gesmeerd broodje, met liefde bereid zeg maar... ;)

gignnl
19 april 2017, 15:52
Gealarmeerd door de berichtgeving van Bosco vandaag vol gas naar Yy,stevige meiden in overvloed daar moet ik zijn.
Uiteraard eerst copieus gaan ontbijten,het restaurant is gewoon top en idd als je hier de hele week eet is dat niet goed voor je figuur.De line up was inderdaad zoals Bosco beschreef veelal wat ouder en gevulder.
Daar was ik uiteraard ook voor gekomen alleen pakte het anders uit.Een leuke roodharige dame diende zich bij me aan,Roemeense Mia een 24 jarige met een perfect figuurtje:hah:Gezellig gekletst in de bankjes,ze bleek nog kort in LR te hebben gewerkt.Uiteraard met haar naar de kamer en dat bleek een prima keuze.Nadat de lingerie uit was kwamen 2 stevige b cups tevoorschijn en een mooi geschoren poesje.
Tz was prima,heerlijke blowjob de eerste ronde.Na een pauze en een massage werd de pirelli aangebracht en ben ik heerlijk bereden later moest ik aan de bak en dat heb ik geweten.Heerlijk geketst met volop oogcontact.
Nog maar even af gaan koelen onder de douche,prima sessie met deze knappe en leuke dame.
Nou maar even in de whirlpool en zo verder kijken.

Bosco
19 april 2017, 16:23
Gealarmeerd door de berichtgeving van Bosco vandaag vol gas naar Yy,stevige meiden in overvloed daar moet ik zijn.
Uiteraard eerst copieus gaan ontbijten,het restaurant is gewoon top en idd als je hier de hele week eet is dat niet goed voor je figuur.De line up was inderdaad zoals Bosco beschreef veelal wat ouder en gevulder.
Daar was ik uiteraard ook voor gekomen alleen pakte het anders uit.Een leuke roodharige dame diende zich bij me aan,Roemeense Mia een 24 jarige met een perfect figuurtje:hah:Gezellig gekletst in de bankjes,ze bleek nog kort in LR te hebben gewerkt.Uiteraard met haar naar de kamer en dat bleek een prima keuze.Nadat de lingerie uit was kwamen 2 stevige b cups tevoorschijn en een mooi geschoren poesje.
Tz was prima,heerlijke blowjob de eerste ronde.Na een pauze en een massage werd de pirelli aangebracht en ben ik heerlijk bereden later moest ik aan de bak en dat heb ik geweten.Heerlijk geketst met volop oogcontact.
Nog maar even af gaan koelen onder de douche,prima sessie met deze knappe en leuke dame.
Nou maar even in de whirlpool en zo verder kijken.

Potverdomme gignnl, mazzelaar dat je bent!!! Mia is idd een toppertje, helaas had ik haar niet gezien afgelopen zaterdag, of gemist of niet herkend door een ander kapsel.
Ik ben in LR met haar 2 uurtjes geweest, was helemaal top. Zij had mijn YY ervaring totaal anders kunnen doen verlopen.

yylover
19 april 2017, 17:32
Ik zie genoeg dames die maar een klein beetje op hun bordje scheppen of een hele tijd gewoon niet eten en als mijn iubita een broodje/croissantje eet vraagt ze vaak of ik toch maar een helft daarvan voor mijn rekening wil nemen. Smaakt overigens lekker zo'n door een Roemse dvp gesmeerd broodje, met liefde bereid zeg maar... ;)

Brad, kerel....nog steeds jouw iubita ?

Brad Clitt
19 april 2017, 17:46
@ yylover

No comment... ;)

Mijn post die je citeert is hoewel in tegenwoordige tijd geschreven eigenlijk een beschrijving van de maand maart.
Maar goed, mijn iubita... als het aan mij ligt wel maar ja als zij niks laat horen sinds 2 weken dan moet ik ook maar afwachten.
Denk dat ik de komende 3 a 4 weken weinig meer kan melden, dat mag ik eigenlijk sowieso niet, heb van haar een zwijgplicht opgelegd gekregen.
En volgens mij leest ze hier mee, ik was zo slim om mijn nickname te verklappen...

Over 2 precies weken ga ik overigens eventjes vreemd (nu fi supărat, frumusete), ga dan naar Sixsens om mijn zinnen wat te verzetten, de week erop gaat hopelijk een nieuwe achtbaanrit van start in mijn stamkroeg... :biggrin:

Bluebear
19 april 2017, 17:49
Ik zou zeggen Gignnl: Luister goed naar deze dame!! Ik volg vaak haar oproep!! Vrij vertaald: Nog een keer!!!

https://www.youtube.com/watch?v=qz2bOXLEvuE

John mc Snek
21 april 2017, 14:02
Gezien de eerdere vraag: Lisa ( ex Gt) is er vandaag , na haar een tijdje niet gezien te hebben...
Dus voor de liefhebbers ...

Clubganger75
21 april 2017, 14:53
@John. Hoe is het verder met de dames?Zijn de meeste weer terug van hun paas vakantie?

John mc Snek
21 april 2017, 15:03
Velen zijn terug , anderen waren met de paasdagen gewoon in Duitsland en nu ook weer aanwezig .

Dinsdag waren er gewoon weer 40-50 dames dus zal vandaag niet anders zijn neem
Ik aan.
Zal zo eens kijken wie er zoal nog meer rondlopen ...

John mc Snek
21 april 2017, 16:26
Lara, Bea, Elvira en speciaal voor Bosco Mia, voor de Duitsland liefhebbers Kim, Sandra en Lisa. Zoals eerder gezegd ben ik over het algemeen niet zo thuis in namen van voor mij oninteressante dames maar nog niet gezien ( de voor mij wel optisch interessante dames) Mihaela en Betty.

Update : Mihaela [emoji736]

Betty [emoji736]

spiderman
23 april 2017, 16:38
kan iemand iets zeggen over de bezetting vandaag?

spiderman
23 april 2017, 18:02
Is Duitse Lisa of linda er bijvoorbeeld?

Brad Clitt
23 april 2017, 19:55
Lisa is vnl. op de zaterdag aanwezig zei ze tegen mij, daarnaast ook soms doordeweeks als haar andere werkzaamheden dit toelaten.
Heb haar al een paar keer op de woensdag en vrijdag gezien. Denk dat ze de zondag normaal als rustdag beschouwt, gezien haar andere werk lijkt me dit ook wel nodig.
Maar ja, ik weet ook niet alles...

manke nelis
23 april 2017, 21:58
Ben net terug van weer een heerlijk dagje. Maar jongens wat is het daar rustig geworden. Ook een kamer gedaan met de Tsjechische Nicky. Beste kamergang ooit gemaakt. Heerlijke meid

Brad Clitt
23 april 2017, 22:07
Maar jongens wat is het daar rustig geworden.

Bedoel je dames, beren of beide?

Beren kan ik wel verklaren, de veelplegers (o.m. Rob45, Patjax, Sofaking) zitten nu in Sixsens en ik ook binnenkort, maar daarna kom in ieder geval ik weer terug.

Patjax
23 april 2017, 23:16
Bedoel je dames, beren of beide?

Beren kan ik wel verklaren, de veelplegers (o.m. Rob45, Patjax, Sofaking) zitten nu in Sixsens en ik ook binnenkort, maar daarna kom in ieder geval ik weer terug.

Ik ben dit jaar net zo vaak in YY als in SS (of GT) geweest. ;)

Is nu eenmaal een feit dat het na de inval nooit meer is geworden als voorheen. Een deel van mijn "favoriete" dames zijn daarna niet meer teruggekeerd of zijn nog slechts sporadisch in YY. De enigste dame die momenteel consequent aanwezig is die mij een bezoekje doet overwegen is Dora. In het begin van mijn ijsberen carrière (VM) was dat genoeg. Leidde zelfs tot een "relatie". Times have changed :tongue:

Daarnaast club ik tegenwoordig meestal met beren waarbij YY schijnbaar niet in hun woordenboek voorkomt.

Brad Clitt
24 april 2017, 06:34
Ja, dat wist ik wel, maar je weet dat alles wat ik schrijf met een korreltje zout genomen moet worden, hoewel het wel een flinke kern van waarheid heeft.
Ik zou ook een paar forumleden kunnen noemen die YY in hun nick voeren, maar meer in andere clubs vertoeven dan in YinYang zelf.
En ook ik zou vanaf nu toch vaker in Sixsens kunnen opduiken, het ligt er net aan of mijn hernieuwde kennismaking meevalt of niet, want in het verleden kon ik vaak gewoon niet aarden op de kamertjes/hokken aldaar, maar misschien nu wel. Verder ben ik afhankelijk van je weet wel, krijgt dat een vervolg of niet en in welke vorm.

Echter, het aantal beren in YY dat op het forum zit is nu ook weer niet zo schokkend, maar het geeft natuurlijk wel een trend weer.

Nulnulzeseneenhalf
24 april 2017, 13:22
Ik begrijp niet helemaal waar "de problemen van na de inval" vandaan komen. Tuurlijk, ik kan me voorstellen dat het een grote impact op jou als persoon heeft gehad als je daar uren zit te wachten met weinig kleren aan en daarnaast politiemensen met getrokken wapens. Ook zie ik dat er wel degelijk iets is veranderd, met name heb ik het idee dat het aantal zogenaamde "südlander" minder is geworden. De gewone controles van de dames op leeftijd en gedwongenheid zullen blijven, net als in andere clubs. Maar de kans dat er nog eens een inval van zulke omvang komt, is uitermate klein. Ik zou zelfs durven zeggen, kleiner als in andere clubs.
Puur statistisch gezien heeft een andere club meer kans. Maar er speelt meer. De reden van deze inval, witwassen in combinatie met het kipcash-schandaal van de broer van J van R, is niet heel erg uit de verf gekomen. Sterker nog, ik denk dat er hooguit aangetoond wordt dat er wat veel briefjes zijn omgeruild waarvan de herkomst of bestemming niet duidelijk is. De daaropvolgende dreigende sluiting in verband met drugshandel is helemaal in het water gevallen. Weliswaar is er alleen nog maar een uitspraak van de voorzieningenrechter, maar wil het OM verder gaan, dan zal ze nog veel boven water moeten halen. Gevolg is dus dat als datzelfde OM nog eens een inval van deze omvang wil doen, ze dit terdege moet onderbouwen. Als je bedenkt dat er op die bewuste zaterdag 350 man in de weer zijn geweest, daar nog eens de voorbereiding bij optelt, evenals de afhandeling achteraf, dan kun je concluderen dat dit flink wat geld gekost heeft. De opbrengst is helaas niet in verhouding, en dan bedoel ik niet in geld uitgedrukt. Het lijkt dan ook dat partijen zich iets teveel hebben laten leiden door de vermeende wantoestanden in de prostitutie om dit in gang te zetten.
De keren dat ik in YY kom heb ik, nu, niet meer het idee dat er minder dames rondlopen. Of er sprake is van een groter verloop en wisseling durf ik niet te zeggen. Wel zie ik de laatste tijd steeds meer dames terug die een hele tijd niet zijn geweest. Dat dit niet hetzelfde is als de sfeer die er vroeger was, dat begrijp ik. Maar,zoals onze Belgische vrienden zeggen, ambiance moet je toch voornamelijk zelf maken.
Nou ben ik de laatste maand stiekum in een paar Duitse saunaclubs geweest. Ik heb daar in de betreffende draadjes nog niets over geschreven omdat ik nog geen goed gevoel daarover heb. Bovendien slaap ik nog af en toe slecht van alle kritiek die ik gekregen heb nadat ik een paar bericht in het GT-topic heb geschreven. Al had ik ze, naar mijn mening, goed onderbouwd. Daar miste ik een aantal dingen die ik in YY wel heb. En dan heb ik het niet over vrouwelijk schoon, want daar heb ik toch de ballen verstand niet van. Met de zomer in aantocht heeft YY het voordeel van de grote mooie tuin, met helaas niet verwarmd zwembad.

Brad Clitt
24 april 2017, 13:59
@ 006.5

Ach, het zal wel weer aantrekken, het weer is slecht, de Paasvakanties van veel dames (meestal ook de leukere) zijn nog aan de gang, een enkele beer heeft even geen geld meer voor YY ;), enzovoort enzovoort.

Maar mag ik vragen naar welke clubs je bent gegaan en in het kort wat je ervan vond. Voor nare reacties hoef je hier niet bang te zijn, de desbetreffende club-tifosi lezen hier toch niet mee en de hier aanwezige YY-beren zijn allemaal van de vriendelijke soort en staan open voor nieuwe dingen.

Nulnulzeseneenhalf
24 april 2017, 14:39
Maar mag ik vragen naar welke clubs je bent gegaan en in het kort wat je ervan vond. Voor nare reacties hoef je hier niet bang te zijn, de desbetreffende club-tifosi lezen hier toch niet mee en de hier aanwezige YY-beren zijn allemaal van de vriendelijke soort en staan open voor nieuwe dingen.

Dit waren clubs waar enkele zeer bekende, veelschrijvende, forumleden komen. Ik durf zelfs te zeggen, niet de gemakkelijkste er uit. Zij staan erom bekend overal mee te lezen en hun mening te geven. De ene schijnt "het zusje van" te zijn, de andere schijnt de leukste van NRW te zijn. In het kort, ik kan de meningen van veelplegers daar nog niet delen.

Brad Clitt
24 april 2017, 14:47
Ok, ik weet genoeg.
Ik persoonlijk zou er schijt aan hebben wat anderen over mijn mening vinden, maar dat moet je helemaal zelf weten.
Wat betreft GT, na 1 bezoekje had ik het eigenlijk ook al gezien, niet echt mijn club. Maar ik zal het toch nog eens een kans geven, wel op een rustige dag natuurlijk.
Naar die 2 andere clubs hoef ik dus ook niet te gaan, maar dat was ik sowieso niet van plan. Ik ga liever naar DV, Magnum en Acapulco Velbert mocht ik eens wat verder weg willen clubben.

yylover
24 april 2017, 15:15
Om Brad tegen te spreken ;), ik kom toch nog graag in deze club. Vandaag tot 1 uur niet veel te beleven, maar line up heeft zich nu sterk verbeterd met o.a Mia en Nikkie. Zojuist uurtje met Elisa. Was top en zelfs nog beter dan mijn eerste keer met haar

MrDB
24 april 2017, 15:39
Hoeveel vrouwen zijn er ongeveer? Mooi om te zien dat Nikkie aanwezig is, zij is toch wel mijn favoriet in YY.

yylover
24 april 2017, 15:44
Ik schat 30 tot 40. Normaal voor een maandag. Ik heb niks te klagen.

Havingfun
24 april 2017, 17:41
Hoe ist de line up ? Meestal vind ik persoonlijke de laatste tijd gt beter dan Yy kwa line up

yylover
24 april 2017, 19:06
Line up was redelijk goed. Maar who cares. Mijn dag vandaag was top met Elisa en Nikkie. Je hebt maar 2 dames nodig

tjapko
24 april 2017, 20:09
Ik zal woensdag eens poolshoogte gaan nemen. Wellicht dat de sauna mijn verkoudheid wat kan verminderen. Zo niet dan zijn er waarschijnlijk wel een paar leuke dames die mij daarbij kunnen helpen.

Patjax
24 april 2017, 20:28
Je hebt maar 2 dames nodig

En als mrs.yylover haar opwachting weer maakt slechts één :tongue:

yylover
24 april 2017, 21:25
En als mrs.yylover haar opwachting weer maakt slechts één :tongue:

Helemaal goed ! :smoke:

Brad Clitt
26 april 2017, 19:14
Zo, Bradje is na z'n clubonthouding van bijna 3 weken weer terug van z'n bezoekje aan z'n stamkroeg, zeg maar om er weer in te komen en de stand van zaken even te bekijken. Hoewel het aantal dames best meeviel (na een slow start), merkte je toch dat het Paasreces niet helemaal voorbij was. Het aantal beren was wel redelijk op peil, maar om nou te zeggen dat het druk was voor de dames, nee niet echt.

Aanwezige dames voor zover bekend waren/zijn Mikhaela, Jennifer, Lucia, Danielle, Carmen, Karina, Claudia, Dora, Megi, Nicole en Samantha uit Slowakije, Sissi uit Hongarije, de dames van het goksyndicaat aka Mia en de vrouw van Agronymus, Elli dus, Mara (niet de vrouw van yylover), Elvira, Lara, Bianca, Betty, Rosita, Nadia, Ariana, Daria, Sandra uit D, Galina uit Oekraine, Alicia, Elisa (die gelijktijdig met mij arriveerde) en last but not least Vanessa en de voor mij nieuwe Helen uit Roemenie.

Met de twee laatste dames een kamertje gedaan van elk een half uur, tot volle tevredenheid. Heb het dus rustig aan gedaan, want mijn uitspattingen van de vorige keren hebben nog steeds een diepe krater geslagen in mijn huishoudboekje. Maar ik heb een leuke middag gehad, lekker eten, bubbelen, neuken en gewoon lekker in de bar zitten met ditmaal gelukkig goede muziek. Ben er een dikke vier uur geweest van 13.45 tot 18.00, dus mijn 44e bezoekje (15e dit jaar) was een standaard bezoekje.

Voor volgende week woensdag heb ik me alvast afgemeld bij de dames en de blonde Theke, want dan ga ik naar Sixsens, benieuwd hoe het me daar bevalt na anderhalf jaar afwezigheid. Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet, waarschijnlijk weer naar YinYang, maar of het dan weer een rollercoaster-ride gaat worden dat staat nog in de sterren geschreven.

sti6
28 april 2017, 14:34
Vandaag al vroeg aangekomen YY was vanaf het begin al een licht beren overschot en het wordt enkel erger het is goede dag voor de dames tot nu toe
De lineup is goed maar niet super er zijn wel een paar topper bij

Sti6