PDA

Volledige versie bekijken : Live vanuit YinYang (2018)

Pagina's : [1] 2 3

gignnl
3 januari 2018, 15:22
Vandaag was het tijd voor de nieuwjaarsduik.Uiteraard is het damesaanbod in vroeg januari overal ietsie minder,daarom maar gekozen voor YY.Zijn er weinig dames is er altijd nog de uitgebreide wellnes en een prima restaurant,iets wat zelfs clubhopper J42 bevestigd.
Bij binnenkomst was het aantal dames beperkt maar ondanks dat al enkele opties gezien.Een van die opties zag ik bij het ontbijt,ietsie ouder maar met stoute oogjes.
Ze moest eerst ff paffen maar vleide zich toen langs mij in de bankjes.Eerste suprise was dat ze vloeiend NL sprak,het bleek Hongaarse Rebecca die al lang hier woonachtig is.
Kwam symphatiek over en daarom maar een kamer opgezocht,nr 12 welke echter al in gebruik bleek bij een copulerend koppel.Hilariteit alom,dames hebben de sleutels maar ff gewisseld zodat we fris aan de start konden.
Rebecca bleek een schot in de roos,een heerlijke en gevarieerde hands free dt blowjob.Haar langdurig haar gang laten gaan maar toch maar even een pirelli voor wat cowgirl.
Prima uurtje met deze symphatirke dame.
Damesaanbod is intussen sterk verbeterd,en er komen nog meer dames binnen.Genoeg opties aanwezig vandaag!

sti6
4 januari 2018, 14:44
Vandaag minstens 40 a 50 dames verhouding zit wel goed
Veel dames terug uit vakantie de meeste hebben wel een paar extra ponds
Het kan enkel maar beter worden en een paar nieuwe meiden er was er eentje bij die er in slaagde om binnen de 30 sec de kamer vraag te stellen dit leverde dus een volmondig nee op

Sti6

phoenix
4 januari 2018, 15:02
Toch wel apart he 40-50 dames en hoe zit het op het zelfde tijdstip bij GT? ik ben echt benieuwd....

rob45
4 januari 2018, 15:54
Toch wel apart he 40-50 dames en hoe zit op het zelfde tijdstip bij GT? ik ben echt benieuwd....Ik gok een stuk minder, zeker wat betreft dagbezetting dames.
Bij YY trekt het meestal veel sneller aan na de feestdagen, ook omdat er ook veel meer dames aangemeld staan als bij GT.
Maar ze werken nooit allemaal tegelijk natuurlijk [emoji846]

Meme Moo
4 januari 2018, 17:33
...Veel dames terug uit vakantie de meeste hebben wel een paar extra ponds...
Sti6

En hoe zat dat bij de beren? :)

sti6
4 januari 2018, 17:50
1 Op 1.2 er zijn al wachttijden van 20 min

John mc Snek
4 januari 2018, 18:02
Vandaag minstens 40 a 50 dames verhouding zit wel goed
Veel dames terug uit vakantie de meeste hebben wel een paar extra ponds
Het kan enkel maar beter worden en een paar nieuwe meiden er was er eentje bij die er in slaagde om binnen de 30 sec de kamer vraag te stellen dit leverde dus een volmondig nee op

Sti6

Bia (Ro) ook weer van de partij ?

Have fun , John

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Eddy_V
5 januari 2018, 13:03
Nee hoor.
Ik ga altijd voor het lekkere eten en de wellnes en de men's lounge!
En voor de masseur!
Weet iemand of Roy weer aanwezig is en zo ja wat tegenwoordig zijn werkdagen zijn?

pret
5 januari 2018, 14:34
Hoe is huidige LU in YY eigenlijk?

Big30
5 januari 2018, 15:34
Heren, hier weer relevante YY live berichten.
Voor geleuter, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50471-YY-offtopic-geleuter

pietpotent44
6 januari 2018, 20:40
Ok, maar weer eens een ontopic bericht.

Zojuist vertrokken uit yy. Er waren nog niet zoveel dames, ik schat alles bij elkaar max. 30, in elk geval in de bar en restaurant nog geen 15. En ook niet zoveel op de kamers, geen wachttijden.
Gekamerd met leuke Italiaanse. Daarna met Pia, die heeft duidelijk wat veranderingen aan haar lichaam (en dan bedoel ik niet de nagels), borstel veel groter, buik en middel. Hoop dat buik door sporten is :) Maar sowieso aardige en geile meid. Ze is trouwens naar eigen zeggen 26.
Laatste kamertje was met Nederlandse Nadia. Heel gezellig, alleen mijn kleine vriend wilde niet meer. Daarom Duitse Casey / Stacey ook maar niet meer gedaan.
Het zal nog even duren voordat alles weer op volle oorlogssterkte komt in yy (dat geldt overigens ook voor mijn kleine vriend).

Enkele andere aanwezige dames waarvan ik toevallig de naam ken: Duitse Sabina, Roemeense Elise (kleintje), Roemeense Antonia, Tsjechische Martina, Duitse Selina. Duitse Lisa is er over 2 weken weer. Van de rest van de Roemeense bende ken ik geen namen. Maar die waren vandaag weer in overtal.

Speciaal voor Brad: ik heb geen bamiblokken gezien vandaag.
(En ook geen iubitas trouwens.)

Brad Clitt
6 januari 2018, 21:26
@ pietpotent44

Heb je de manager wél gezien? :biggrin:

pietpotent44
6 januari 2018, 21:44
@ pietpotent44

Heb je de manager wél gezien? :biggrin:

Niet dat ik weet. In elk geval niet gesproken.
Er was wel een man achter de ontvangstbalie deze keer. En er kwam ook een man in normale kledij het restaurant binnen. Maar ik weet niet hoe de manager eruit ziet. En hij weet waarschijnlijk ook niet hoe pietpotent eruit ziet :biggrin:

John mc Snek
6 januari 2018, 22:43
Niet dat ik weet. In elk geval niet gesproken.
Er was wel een man achter de ontvangstbalie deze keer. En er kwam ook een man in normale kledij het restaurant binnen. Maar ik weet niet hoe de manager eruit ziet. En hij weet waarschijnlijk ook niet hoe pietpotent eruit ziet :biggrin:

Als ik het zo lees ( elite fotomodellen neuken, ook in de disco volop kassa) dan zal het een kruising tussen Justin Bieber en Brad Pitt zijn :p ( nee niet bc)

de duisburg spesjalist
7 januari 2018, 02:02
Ok, maar weer eens een ontopic bericht.

Zojuist vertrokken uit yy. Er waren nog niet zoveel dames, ik schat alles bij elkaar max. 30, in elk geval in de bar en restaurant nog geen 15. En ook niet zoveel op de kamers, geen wachttijden.
Gekamerd met leuke Italiaanse. Daarna met Pia, die heeft duidelijk wat veranderingen aan haar lichaam (en dan bedoel ik niet de nagels), borstel veel groter, buik en middel. Hoop dat buik door sporten is :) Maar sowieso aardige en geile meid. Ze is trouwens naar eigen zeggen 26.
Laatste kamertje was met Nederlandse Nadia. Heel gezellig, alleen mijn kleine vriend wilde niet meer. Daarom Duitse Casey / Stacey ook maar niet meer gedaan.
Het zal nog even duren voordat alles weer op volle oorlogssterkte komt in yy (dat geldt overigens ook voor mijn kleine vriend).

Enkele andere aanwezige dames waarvan ik toevallig de naam ken: Duitse Sabina, Roemeense Elise (kleintje), Roemeense Antonia, Tsjechische Martina, Duitse Selina. Duitse Lisa is er over 2 weken weer. Van de rest van de Roemeense bende ken ik geen namen. Maar die waren vandaag weer in overtal.

Speciaal voor Brad: ik heb geen bamiblokken gezien vandaag.
(En ook geen iubitas trouwens.)

die schatting van het aantal dames is fout het waren er 40 rooie vakjes op het kamer bord tellen en dan nog de dames in de bar en restaurant makelijke als op de vulkaan :biggrin:

pietpotent44
7 januari 2018, 03:50
die schatting van het aantal dames is fout het waren er 40 rooie vakjes op het kamer bord tellen en dan nog de dames in de bar en restaurant makelijke als op de vulkaan :biggrin:

Die logica gaat niet altijd op. Veel dames melden niet af waardoor hokje rood blijft. Ik was er gisteren tussen 15u en 20u, heb aan het einde geteld. Toen waren er echt maar max. 30. Waarschijnlijk zelfs nog iets minder. Vanaf 15u was het al heel rustig met dames. Of het na 20u veel drukker was weet ik niet, maar heb er ook 's middags zeker geen 40 gezien.

Nulnulzeseneenhalf
7 januari 2018, 10:22
Die logica gaat niet altijd op. Veel dames melden niet af waardoor hokje rood blijft.

Onzin. Ik kom er al bijna 3 jaar. Nog nooit gezien dat de dame, met in of uit de kamer lopen, vergeet op het knopje te duwen. Mocht dat per ongeluk toch gebeuren, dan is er altijd nog de controle aan de receptie. Rood is bezet door minimaal 1 dame.

de duisburg spesjalist
7 januari 2018, 10:38
Die logica gaat niet altijd op. Veel dames melden niet af waardoor hokje rood blijft. Ik was er gisteren tussen 15u en 20u, heb aan het einde geteld. Toen waren er echt maar max. 30. Waarschijnlijk zelfs nog iets minder. Vanaf 15u was het al heel rustig met dames. Of het na 20u veel drukker was weet ik niet, maar heb er ook 's middags zeker geen 40 gezien.

ik probeer me gelijk absoluut niet te hallen maar zoals je van Nulnulzeseneenhalf kan vernemen in post 1862 heb ik dat wel overigens de dames in de kino bij de lokers waar de dames hun kut wassen heb ik niet mee geteld het kunnen er dus zomaar 50 zijn

pietpotent44
7 januari 2018, 14:31
Ach ja, van nulzeseneenhalf kan ik natuurlijk niet verwachten dat ie het eens met mij eens is.
En al helemaal niet dat ie mij niet op 'feiten' corrigeert. Zit in de aard van het beestje zullen we maar zeggen.

Enige wat ik kan zeggen is dat ik er gisteren was tussen 15u en 20u en dat ik bij lange na geen 40 vrouwen heb gezien. Laat staan 50.
Het zal vast wel aan mij liggen, ik word ook een dagje ouder he.
Maar volgende keer mogen duisburgspesjalist en nulzeseneenhalf tellen, want die kunnen dat veel beter dan ik.

yylover
7 januari 2018, 15:21
Ach, de zoveelste discussie over de line up. Het vergeten van de knop is niet waar. Al zo vaak in deze club geweest, en nog nooit meegemaakt.
En wat wel eens vaker wordt vergeten, de dames kleedkamer/lockers helemaal boven. Vaak hangen er wel eens 10 of meer dames die zich optutten, hun telefoon checken, de laatste roddels bespreken en ik weet niet wat meer.

de duisburg spesjalist
7 januari 2018, 15:25
Ach, de zoveelste discussie over de line up. Het vergeten van de knop is niet waar. Al zo vaak in deze club geweest, en nog nooit meegemaakt.
En wat wel eens vaker wordt vergeten, de dames kleedkamer/lockers helemaal boven. Vaak hangen er wel eens 10 of meer dames die zich optutten, hun telefoon checken, de laatste roddels bespreken en ik weet niet wat meer.

weer een stukje nuttige info overgens van ester vernomen dat het dames aantal niet hoger gaat worden als gewoonlijk dat er massaal Duitse dames die getrofen zijn door de nieuwe regels zouden toegelaten worden in ying yang is uitgesloten . ying yang richt zich op de dames die ying yang gesteund hebben na de inval . ;)

rob45
7 januari 2018, 15:27

Bij deze ben je bevorderd tot YY kenner !
[emoji846]

Brad Clitt
7 januari 2018, 15:28
En vergeet de nieuwe heren-wc niet, daar huizen geregeld ook wat dames die er van alles doen.
Wat ik daar al niet meegemaakt heb...

yylover
7 januari 2018, 15:31
Bij deze ben je bevorderd tot YY kenner !
[emoji846]

Die eer laat ik liever aan Brad :biggrin:

Brad Clitt
7 januari 2018, 15:32
Vaak weten 2 personen meer dan 1.

de duisburg spesjalist
7 januari 2018, 15:35
Ach ja, van nulzeseneenhalf kan ik natuurlijk niet verwachten dat ie het eens met mij eens is.
En al helemaal niet dat ie mij niet op 'feiten' corrigeert. Zit in de aard van het beestje zullen we maar zeggen.

Enige wat ik kan zeggen is dat ik er gisteren was tussen 15u en 20u en dat ik bij lange na geen 40 vrouwen heb gezien. Laat staan 50.
Het zal vast wel aan mij liggen, ik word ook een dagje ouder he.
Maar volgende keer mogen duisburgspesjalist en nulzeseneenhalf tellen, want die kunnen dat veel beter dan ik.

tellen heb ik geleerd op de vulkanstrasse maar daar was ik op 1-1-2018 zo uitgeteld ook moest ik vroege de schapen tellen of er geen 1 ontbrak :biggrin:

pietpotent44
7 januari 2018, 15:57

Gisteren nog meegemaakt bij een van mijn eigen kamergangen. Dus niet zeggen dat dat niet kan want heb dat aan den lijve ondervonden.

yylover
7 januari 2018, 16:01
Prima, alleen het feit om dit te gebruiken als argument voor het aantal dames is niet al te sterk, naar mijn mening.

pietpotent44
7 januari 2018, 16:22
Jonge jonge. Waar gaat dit allemaal over? Ik probeer gewoon een schets te maken van hoe het in yy op dit moment is (daar is dit topic tenslotte voor),
en dat te onderbouwen met wat info zoals namen, kamergangen, aantallen etc.

Maar in plaats van blij te zijn daarmee en er je voordeel mee te doen, wordt het weer een discussie over details en feitjes neuken:
of het aantal toch wel echt klopt, en of het toch wel echt kan met dat knopje / rode vakje (ja dus) etc.
Ik heb geen telraam bij gehad. Het was een schatting. Maar wel een reeele schatting.
Ik kan er een paar ernaast gezeten hebben, maar ik heb zeker geen 40-50 dames gezien in de periode dat ik binnen was.

Ik zou zeggen: ga zelf naar yy en maak een impressie verslag. Daar hebben we meer aan.
En vergeet je telraam niet.

yylover
7 januari 2018, 16:31
Maakt ook niet uit. 30, 40 of 50 dames. Als ik jou on topic verslag lees, heb je je prima geamuseerd. En daar gaat het toch uiteindelijk om. ;)

FOEF
7 januari 2018, 17:04
Ik ben nu in yy aan het rondlopen:
Ik tel 76 beren.
Ik tel 21 dames.
Ik heb geteld in de bar. In de rookruimte. In de kleedkamer van de mannen. Ik heb geteld in de wachtruimtes boven en beneden.
Alle kamers zijn bezet.
Weet niet hoeveel dames zich aan het wassen zijn.. of op het toilet zitten.
Ben ook niet buiten gaan zoeken of enkele zich verstopt hebben.
Doe ermee wat je wil....

de duisburg spesjalist
7 januari 2018, 17:07
Ik ben nu in yy aan het rondlopen:
Ik tel 76 beren.
Ik tel 21 dames.
Ik heb geteld in de bar. In de rookruimte. In de kleedkamer van de mannen. Ik heb geteld in de wachtruimtes boven en beneden.
Alle kamers zijn bezet.
Weet niet hoeveel dames zich aan het wassen zijn.. of op het toilet zitten.
Ben ook niet buiten gaan zoeken of enkele zich verstopt hebben.
Doe ermee wat je wil....

ying yang heeft bijna 40 kamers en dan zitten we dan op 61 dames loop ook even naar de kino :rolleyes:

FOEF
7 januari 2018, 17:16
Ben gaan kijken in kino.
Geen enkele dame. Wel 5 slapende beren.

FOEF
7 januari 2018, 17:23
ying yang heeft bijna 40 kamers en dan zitten we dan op 61 dames loop ook even naar de kino :rolleyes:

Ben gaan kijken in kino.
Geen enkele dame. Wel 5 slapende beren.

Dus opgeteld: 121 beren en 60-70 dvp..
Wachttijden half uur.

de duisburg spesjalist
7 januari 2018, 17:32
Dus opgeteld: 121 beren en 60-70 dvp..
Wachttijden half uur.

niet overdrijven he :rolleyes:

FOEF
7 januari 2018, 18:06
niet overdrijven he :rolleyes:

Dus bij de dames mag jij er 40 vanop de kamer bijtellen, maar bij de beren niet?
Zitten de dvp alleen op de kamers dan?
Ik weet wat ik geteld heb!

de duisburg spesjalist
7 januari 2018, 18:14
Dus bij de dames mag jij er 40 vanop de kamer bijtellen, maar bij de beren niet?

ja ja geintje :biggrin:

popey01
7 januari 2018, 18:14
Dat zouden ze wel willen dat het zo was.
Misschien mag je iedere dag wel komen tellen.

de duisburg spesjalist
7 januari 2018, 18:30
Dat zouden ze wel willen dat het zo was.
Misschien mag je iedere dag wel komen tellen.

gisteren waren het er werkelijk 40 dames

Brad Clitt
7 januari 2018, 18:34
Die aantallen van collega vaginatarier zouden best kunnen kloppen, er zijn al eens meer dan 300 gasten geweest (o.m. tijdens de beruchte inval).
En aangezien de vorige 2 zondagen dicht waren zouden er wel eens wat meer beren dan normaal acte de presence kunnen geven, zeg maar de schade inhalen.

mejicano
7 januari 2018, 19:41
Ik wil ook aan de "getallen mania" sluiten.
Hebben jullie rekening gehad met mensen die triotjes in de kamers doen ? Dat is gebruijkelijk in YY.....zelfs mini-gangbangs.
.....de YY-rekenkamer......to be continued

mean
7 januari 2018, 23:03

vaginatarier

Excellent argument, :wink2:

Nulnulzeseneenhalf
7 januari 2018, 23:05
YY heeft maar iets van 32 of 33 kamers. En dan nog de tuinhuisjes, maar die zijn volgens mij in de winter niet echt in trek.

Brad Clitt
9 januari 2018, 18:56
Net terug van mijn eerste bezoekje van 2018, het was best gezellig met zo'n 40-45 dames omstreeks 17.00 uur en zo'n 15-20 beren.
Heb aan het begin en aan het eind even kunnen bijkletsen met een forumbeer, wiens naam ik niet zal noemen, omdat ik niet weet of ie dat op prijs stelt.

Gesignaleerde dames waren Poolse Sylvia, Simona, Alicija en Meggy. Verder wat Roemeense dames waaronder Cila, Elisa, Anna 2, Amelia, Mia 2, Ariane, Danielle en Penelope en ook dames uit de Duitse hoek (maar geen Pia en Jessica). Gulcan, Helen, Selina, Elly en Mia ook in da house.

Ondanks dat er voldoende keus was heb ik niet gekamerd, gewoon omdat mijn libido ver onder nul lag. Eigenlijk had ik gewoon thuis moeten blijven, want ik wist het vantevoren. Tja, hopen op betere tijden maar.

Ach ja, ook geen bamiblokken dus eigenlijk een rampdag. ;)

Pandabeer82
9 januari 2018, 19:05
Brad, je bent inderdaad van de kook af; je hebt je zelfs al in je dag vergist..... Gaat alles wel goed met je?

Brad Clitt
9 januari 2018, 19:20
Ik had vandaag een vrije dag, dus leek me dat beter.
Voor de rest gaat het best redelijk, maar de échte zin (of libido) heb ik al tijden niet meer, ik ga meer uit gewoonte.
Ik denk dat ik het wel gezien heb voorlopig.

Das
9 januari 2018, 21:34
Ik denk dat ik het wel gezien heb voorlopig.

:k046[1]:
tot ... weer terug is ?

Colombia
14 januari 2018, 20:25
Ik kom al maanden bij mijn vaste DVP in Yinyang.
We hebben een hele close band met mekaar, en hebben het heel leuk samen. Nu is zij komende week jarig, alleen die dag kan ik (helaas) niet naar Yy. Weet iemand hoe het zit als ik eventueel een cadeau mee zou nemen bij mijn bezoek, wordt dit toegelaten door de security? Of zou het een mogelijkheid zijn om eventueel op haar verjaardag het bij YY te lagen bezorgen?

Colombia
14 januari 2018, 20:35
Ik was gisteravond aanwezig, en ben dit helemaal vergeten na te vragen.
Verder gister best druk tegen over vorig weekend, zowel qua dames als beren.

Mijn vaste DVP was door een incidentje gisteren heel lang afwezig.
Zolang dat ik begon te twijfelen of ze uberhaupt nog wel ging komen.
In de tussentijd werd ik vergezeld door een kleine dame met grijsachtig geverfd haar.
Ze zoende mij en bleef de hele tijd plakken, terwijl ik haar de situatie uit had gelegd van mijn DVP.

Ik vroeg deze dame waar zij vandaan kwam en zij antwoorde eerst “ Im from heaven” waarop ze vervolgens vertelde dat ze uit Venezuela afkomstig is.
Ze sprak steeds met Spaanse woorden tegen me (Mi amor etc) , terwijl achteraf bleek dat dit een Roemeense dame was.

Eenmaal op de kamer wou de dame alleen maar drinken en feesten, waarop ik netjes antwoorde dat ik ergens anders voor was gekomen.
Chagarijn en beledigd antwoorde zij met “Oke lets fuck and then go”.
Mijn zin was al zo goed als over na deze uitspraak, maarja toch maar geprobeerd om het de €50 waard te maken.
Vervolgens pijpte ze 10 seconden met condoom, en ging ze meteen liggen om het “grote werk” te doen.

Ik had hier geen trek in, en gaf haar €50 waarop ik mij vervolgens aan heb gekleed.
Ze probeerde eerst nog €100 te krijgen omdag ze een uur bij mij had gezeten in de bar.

Helaas weet ik haar naam niet meer, maar herhalingsgevaar is 0,0

phoenix
14 januari 2018, 22:23
dit moet je eigenlijk direct aangeven bijde receptie, want als iemand bezopen is snappen zij dat ook wel dat jij je miskocht voelt...dus 0.00 betalen

popey01
14 januari 2018, 23:03
Als je zo close bent neem je haar toch een dagje mee uit en/of een nachtje

cula
15 januari 2018, 06:36
Ja laten bezorgen is geen probleem. Heb diverse malen iets laten bezorgen en het is altijd juist terecht gekomen.

Brad Clitt
17 januari 2018, 15:59
Ben maar weer eens een kijkje gaan nemen...
... kamertje numero 79 zit er weer op.

Het is niet echt druk, wel een damesoverschot.
Ik hou het vandaag bij dit halfuurtje, aangezien ik nog steeds de winterblues heb.
Maar na een dosis iubita breekt bij mij ook voorzichtig de zon door. Langzaam het jaar opbouwen is het devies.

Brad Clitt
17 januari 2018, 19:21
Ben een uurtje terug en wilde even laten weten dat er nu een gigantisch damesoverschot is.
Heb na mijn halfuurtje wat gegeten en met een paar andere dames wat bijgekletst, waaronder Martina, Rose en Roxanne.
Tegen half zes samen met iubita (die intussen gewoon aan het werk was) nog gegeten, vooral zij dan en daarna nog wat gekletst in het rokershok, waar Anna 2 zich nog even later als extra gesprekspartner meldde. Aangezien ze het koud hadden ook nog gefungeerd als warmtebron.

Buiten de dames die de laatste tijd aanwezig zijn, zijn er geen opvallende herintreedsters of nieuwe aanwas in dit leenliefde-instituut, same old, same old.
Opvallende afwezigen, voor mij dan, zijn Lisa, Mikhela en Anka.
Nou, verder hoop ik dat mede door de terugkeer van mijn iubita ik weer snel uit mijn winterdip kom, ben nog steeds niet helemaal de oude.
Hoewel mijn kamergang met haar nou juist wel super was, óók van mijn kant gelukkig na de wanprestatie van vorige week.
Heb mede daardoor een héél goed gevoel aan vandaag overgehouden.

Das
21 januari 2018, 14:20
Het is rustig in yy...
Zelda brad clitt heb ik nog niet gezien..
Wel een bende LR stamgasten: bokito en zijn bende

Brad Clitt
26 januari 2018, 14:07
Best al wat volk hier, maar natuurlijk nog niet echt druk. Al een bekende forumbeer gezien, hij wil echter incognito blijven. Maar onder zijn alter ego Henk Giermans mocht ik hem wel noemen.

MrDB
26 januari 2018, 15:23
Best al wat volk hier, maar natuurlijk nog niet echt druk. Al een bekende forumbeer gezien, hij wil echter incognito blijven. Maar onder zijn alter ego Henk Giermans mocht ik hem wel noemen.

Is Nikkie vandaag aanwezig?

Pandabeer82
26 januari 2018, 15:41

Alles hei is VVV?

Patjax
26 januari 2018, 16:55
Verhouding is echt zoek, massaal dames overschot. Roemeense Isabella is ook weer terug. Getooid met sexy brilletje. Eerste kamertje was met Nikita.

Gespot: Antonia, Betty, Bianca, Julia 1&2, Nadia, Maria, Melanie, Michaela, Mia, Lisa, Selena en nog een 40+ dames

gignnl
26 januari 2018, 17:51
Masaal damesoverschot:freu:Komende week maar even gaan kijken dus:fuck:

Patjax
26 januari 2018, 19:47
Verhouding inmiddels 1-1. 2e ronde een uurtje gestoeid met Roemeense Isabella, die zichzelf benoemd heeft tot mrs.Patjax. Wel de ideale vrouw,.want mag met iedere dame gaan die ik wil.

@ Eddy_V. Roy is in da house en dan zit jij in Babylon te spelen

Eddy_V
27 januari 2018, 00:10
@ Eddy_V. Roy is in da house en dan zit jij in Babylon te spelen
Dank voor de tip!
Was inderdaad de bedoeling om vandaag Milenka weer eens te bezoeken, maar de plannen liepen anders waardoor ik Babylon niet bezocht heb.

Patjax
27 januari 2018, 00:51
Dank voor de tip!
Was inderdaad de bedoeling om vandaag Milenka weer eens te bezoeken, maar de plannen liepen anders waardoor ik Babylon niet bezocht heb.

Your welcome ;)

Was ook niet mijn bedoeling vandaag in YY te belanden toen ik opstond, maar het gebeurde toch :biggrin:

Dagje YY afgesloten met een daverende 2 uurs sessie met Annabel.

Ronald11
27 januari 2018, 07:04
Is de Duitse blonde Fabienne nog aanwezig geweest?

Das
27 januari 2018, 17:16
Dagje YY afgesloten met een daverende 2 uurs sessie met Annabel.

Alweer met annabel? :hammer:

gignnl
27 januari 2018, 17:49
Dat word loten strax om Annabel:gruebel:

pietpotent44
27 januari 2018, 18:41
Het wordt niets zonder jou Annabel :cool:

Patjax
27 januari 2018, 18:56
En later lagen we samen, zoals dat heet, een beetje moe maar voldaan. :biggrin:

fuchs
27 januari 2018, 21:04
Volgens mij zag ik Bokito en consorten voorbij komen. Lieten zich vergezellen door een groepje oost-europese meiden.

de duisburg spesjalist
28 januari 2018, 11:22
Volgens mij zag ik Bokito en consorten voorbij komen. Lieten zich vergezellen door een groepje oost-europese meiden.

daar klop geen donder van bokito was in de gezelligste huiskamer van NRW

cheasehead
28 januari 2018, 12:16
daar klop geen donder van bokito was in de gezelligste huiskamer van NRW

Al weer die dubbelgangers :tongue:

pret
28 januari 2018, 12:19
Al weer die dubbelgangers :tongue:

Ik waa er gisteren ook en heb ook geen dubbelgangers gezien.

Das
28 januari 2018, 12:31
We maken een nieuw draadje:
Waar zit bokito en de bende?

Bluebear
28 januari 2018, 12:57
Living Room met Graagneuker. Ze hebben zich gisteren gemeld.

Uit-Drenthe
31 januari 2018, 12:25
Gisteren voor het eerst dit jaar maar eens een dagje YY gepland, maar de line up viel me echt enorm tegen. Normaal ben ik nogal in de ban van de duitse dames maar die waren net een dag ervoor vertrokken vertelden de anderen mij... dus me maar vermaakt met wat oude bekenden, en het begon met een valse start, een nieuwe dame net haar eerste dag vanuit GT en ik dacht ach wie weet... nou na 10 minuten ben ik uit de kamer vertrokken en was er klaar mee... naam en uiterlijk weet ik niet eens meer zo waardeloos was het. Over aantal weken maar een nieuwe kans wagen, sommige verveelde gezichtjes kan ik niet meer uitstaan eigenlijk. Wel vermaakt maar sfeer en line-up matig.

Brad Clitt
31 januari 2018, 12:52
@ Uit-Drenthe

Ik ga geheel mee in je verhaal, de line-up was niet veel soeps (had ik een keus moeten maken uit de andere dames, ik denk dat ik uiteindelijk de tent ongepopt had verlaten, nou vooruit Penelope dan toch wél) en de sfeer kwam er niet echt in (gigantisch damesoverschot maar weer eens). Gelukkig had ik wat aanspraak met een niet-schrijvende forumbeer (krasse knar ;)) en toen ik met hem in gesprek was tijdens mijn vertrek bij de lockers kwam er opeens een mij onbekende jongeman naar ons toe. Hij vroeg of ik toevallig Brad Clitt was (zal ons wel afgeluisterd hebben), waarop ik bevestigend antwoordde en hij vond het leuk om mij eens in het echt te zien. Hij zit dus ook op het forum, maar leest alleen en mijn verhaaltjes over mijn belevenissen in YinYang vindt ie geweldig. Nou ja, altijd leuk om een fan eens in het echt te ontmoeten.

Mijn volgend bezoekje zal een bijzondere zijn, nl. de 100ste. Ik heb een zekere dame beloofd om deze week NIET meer te komen en die bijzondere gebeurtenis te laten plaatsvinden tijdens de Party volgende week, maar het zou haar niet verbazen als ik toch eerder dan gepland opduik. Maar ik probeer écht om toch tot volgende week te wachten...

Meme Moo
31 januari 2018, 13:26
Nou Brad, deze kan dan zó in het 'hoe weet je of je sc-verslaafd bent'-topic: als je vaste dame je vraagt om voorlopig niet meer te komen :biggrin:

Brad Clitt
31 januari 2018, 13:32
Nee hoor, ik heb het haar voorgesteld/aangeboden, het moet een beetje binnen de perken blijven.
Maar om eerlijk te zijn, het heeft meer budget-technische redenen (oftewel ik heb geen rooie eurocent meer, nou ja 5 euro zit er nog in m'n nieuwe portemonnee).
Vanmiddag een afspraak bij de Sociale Dienst, voor Bijzondere Bijstand. :biggrin:

Meme Moo
31 januari 2018, 13:34
Tjonge BC, moeten we een 'help Brad de winter door'-actie gaan opstarten?

Maar je kunt iig wél een indrukwekkend mooie portemonnee laten zien, al is die dan (tijdelijk) leeg.

Brad Clitt
31 januari 2018, 13:38
Doe maar meteen voor het hele jaar.
Trouwens, welke winter?

cheasehead
31 januari 2018, 16:23
Nee hoor, ik heb het haar voorgesteld/aangeboden, het moet een beetje binnen de perken blijven.
Maar om eerlijk te zijn, het heeft meer budget-technische redenen (oftewel ik heb geen rooie eurocent meer, nou ja 5 euro zit er nog in m'n nieuwe portemonnee).
Vanmiddag een afspraak bij de Sociale Dienst, voor Bijzondere Bijstand. :biggrin:

de zullen zeggen dat je as zaterdag zeker naar YY moet gaan ;):tongue:

Nulnulzeseneenhalf
31 januari 2018, 22:08
Doe maar meteen voor het hele jaar.
Trouwens, welke winter?

https://www.buienradar.nl/weer/roermond/nl/2748000/14daagse

Zie hier het weer in de buurt van YY. Volgende week vorst, en niet die van de plaatselijke carnavalsverenigingen.

Brad Clitt
2 februari 2018, 20:29
Vandaag voor de 100e keer de club betreden en in het begin was er voor de verandering eens een mannenoverschot, na een uur of vijf veranderde dat rap in een flink damesoverschot. Een aantal Duitse dames, zoals de mij bekende Lisa en Kristina voor de eerste keer dit jaar kunnen spotten. Poolse en Tsjechische dames heb ik daarentegen niet kunnen ontwaren. Verder kreeg ik het best warm van een blonde, knappe en zéér slanke dame, ik denk dat ze ook uit Duitsland komt.
Maar vanwege tijdgebrek, maar vooral geldgebrek en het feit dat mijn vrouw naast me zat heb ik het niet aangedurfd om haar aan te spreken. Ik heb haar wel al eens vaker gezien, ze draagt vaak een wit, smaakvol jurkje en zit op de hoek van de bar bij de gokkasten. Ik heb overigens maar één kamertje gemaakt (ook vanwege geldgebrek) en de laatste twee uur wat in de bar gezeten en af en toe als aanspreekpunt gediend voor mijn vaste dame. Tussen de bedrijven door nog Paradise City van Guns N' Roses aangevraagd, de boel dreigde daar in te slapen, ze vond het afschuwelijk... Tenslotte samen nog wat gegeten met een vriendin van haar en omstreeks 19 uur de tent verlaten. Al met al een leuk jubileum gehad en het volgende bezoek zal komende woensdag tijdens de Party zijn, daar mag ik niet ontbreken van haar.

cheasehead
2 februari 2018, 20:58
Hoe was de LU in de vorm van wat namen Brad?

Brad Clitt
2 februari 2018, 21:00
De line-up was niet veel anders als op de dinsdag, alleen dus wat extra Duitse dames.
Heb wel eens betere line-ups gezien, maar goed er zaten toch wel een paar optische Leckerbissen bij.

Namen heb ik niet zo veel, eigenlijk niet zo op gelet, maar vooruit: Daria, Cila, Elly, Isa, Lisa, Kristina, Yasmin, Gulcan, Rose, Ariana (die van LR afkomstig is), Jolanda, Anita, Penelope, Graciella, Elisa, Anni, Gloria, Celine, Danielle, Anna 2, Cassandra, Kim, Mia, Mara (roodharig), Mirella (of is het Roxanne, lijken op mekaar), Stephanie en Ellen.

Uit-Drenthe
2 februari 2018, 22:52
Hoi Brad, ik zie bij jouw beschrijving van de line-up ook Graciella staan, werkt die alleen Vr-Za-Zo ? Ik loop haar al tijden mis. Ik ben er vaak door de weeks...

Brad Clitt
3 februari 2018, 05:18
Graciella was er volgens mij afgelopen dinsdag ook, ze droeg toen een geel badpak of body.
Je bedoelt toch die langbenige Oekraïnse (zeg maar Roemeense) met een A-cup neem ik aan.
Ze is sinds eind vorige week weer terug van vakantie.

Uit-Drenthe
3 februari 2018, 14:09
Lang helblond haar met een slag erin, ongeveer 30 en cup B denk ik, die dame met dat gele badpak heb ik wel gezien maar die bedoel ik niet...

Brad Clitt
3 februari 2018, 17:24
Die dame met dat gele badpak stelde zich bijna een jaar geleden wel als zodanig voor, gisteren echter zat ze naast ons in de wachtkamer en toen zei ze tegen iemand dat ze Gracia (of Grazia) heet. Dus misschien hadden we een tijdje terug twee Graciella's in da house en heeft die van 'mij' haar naam ietwat aangepast. Een andere Graciella ken ik niet, mijn kennis van namen is op dit moment sowieso niet up to date.

Antonios
3 februari 2018, 18:36
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50038-Graciella-(Roemeense)

^ die BC.

Brad Clitt
3 februari 2018, 18:51
Nou, nog een laatste poging van mij, ze gaat vaak om met Elisa (ook zo'n Oekrainse uit Roemenië), staat vaak bij de hoek van de bar als je de barruimte betreedt of daar in de buurt, heeft een ietwat apart loopje (eendenloopje of zoiets), heeft een grote, maar toch lekker uitziende kont (dus niet vol of dik) en is tamelijk lang. Loopt vaak wat rond in de bar en als ze stilstaat houdt ze haar handen bijeen voor haar liefdesgrotje en kijkt wat rond.

Uit-Drenthe
3 februari 2018, 21:50
Weet wie je bedoeld Brad,maar dat is ze niet. de keren dat ik haar heb ontmoet stond ze bij het Duitse groepje (waar ik ook graag hang ��) ze valt ook echt op door haar heerlijke uiterlijk en in mijn ogen perfecte gezicht...

Antonios
4 februari 2018, 09:13
^ze heeft ook een klein litteken tussen haar wenkbrauwen. Anders bel ik wel of ze er is dit is nogal CSI :P

Brad Clitt
4 februari 2018, 10:02
Je kunt gewoon bellen om te informeren of een bepaalde dame aanwezig is, in dit geval wel duidelijk aangeven welke van de twee je bedoelt.
Maar de Theke van dienst weet ook niet altijd of een dame aanwezig is (en later op de dag is er vaak een andere Theke en die heeft de dames dus niet zien binnendruppelen), de naam van de dame wordt nl. niet genoteerd bij binnenkomst bij mijn weten. Er zou wel op de lijst van de gemaakte kamertjes gekeken kunnen worden, moet ze natuurlijk wél een kamer gemaakt hebben... ;)

Tropische_verrassing
7 februari 2018, 15:42
Vandaag op de party. Saaie bedoening. Weinig dames.

Ben net nog door eentje keihard afgewezen

Uit-Drenthe
7 februari 2018, 16:30
tjezus.... een echte party dus:cool:

Brad Clitt
7 februari 2018, 17:12
Gelukkig ben ik er nog om hem bij te staan. Party is het nou niet echt, niet echt druk, damesoverschot is er alweer itt eerder op de dag. SFL ook gezien en de twee beste schrijvers van het forum hebben nu wel met elkaar gesproken.

brombeerzuid
7 februari 2018, 17:16

Afgewezen, dan zal ze wel haar vaste klanten hebben.:confused:
Nog nooit meegemaakt, afgewezen.
Maar wie weet ,eens zal het wel eens gebeuren

pret
7 februari 2018, 18:34
SFL ook gezien en de twee beste schrijvers van het forum hebben nu wel met elkaar gesproken.

Is Badslippers ook daar dan? :biggrin:

rob45
7 februari 2018, 18:56
Is Badslippers ook daar dan? [emoji3]Ja hoor [emoji846] met een deuk in zijn hoofd van de deegroller......

gignnl
7 februari 2018, 20:52
en de twee beste schrijvers van het forum hebben nu wel met elkaar gesproken.
Was vandaag ook in YY en heb helaas Ace2 en Badslippers misgelopen:gruebel:

Bluebear
7 februari 2018, 22:00

Je moet je verrassing ook op de kamer pas uitpakken. Anders schrikken de dames. :rolleyes: :biggrin:

Meme Moo
7 februari 2018, 22:55

Trek het je niet persoonlijk aan: je nam vandaag gewoon de honneurs waar voor een zeker afwezig forum-lid. :biggrin:

Tropische_verrassing
7 februari 2018, 23:20
Trek het je niet persoonlijk aan: je nam vandaag gewoon de honneurs waar voor een zeker afwezig forum-lid. :biggrin:

Wie was de afwezige??

En ik ben de afwijzing vergeten door Marcella

pret
8 februari 2018, 07:41

Die moest perse carnaval vieren. :biggrin:

Meme Moo
8 februari 2018, 07:44
Die moest perse carnaval vieren. :biggrin:

Dan was'tie toch mooi een paar dagen te vroeg! :)

Nulnulzeseneenhalf
8 februari 2018, 08:22
Dan was'tie toch mooi een paar dagen te vroeg! :)

In de aanloop naar carnaval zijn er al allerlei bijeenkomsten. Zeker in de laatste week wordt er al overal vanalles georganiseerd. Als de betreffende persoon lid is van een carnavalsvereniging, dan wil hij daar bij zijn. Ik snap het ook niet maar dat is nu eenmaal zo.

Tropische_verrassing
8 februari 2018, 15:43
Ze hadden gisteren beter een carnavalparty kunnen houden gezien het muziek wat er gedraaid werd.

Het enig wat er glitterde waren de jurkjes van de meiden

Brad Clitt
16 februari 2018, 14:21
Na lange tijd (9 dagen) weer eens de verkeerde afslag gekozen, het is (nog) niet druk. Tijdens het omkleden kennisgemaakt met Cashead en zijn kompaan, de schok was groot toen ik onthulde wie ik ben. Aangezien beide nog groentjes zijn op YY-gebied, hen alvast wat dames namen toegefluisterd. Mochten ze later hulp nodig hebben, mogen ze bij me aankloppen, mits ik tijd heb natuurlijk...

Rami, Megy en Anna (cheasehead let je op) zijn opvallende herintreedsters.

Brad Clitt
16 februari 2018, 19:12
Zo, alweer een uurtje thuis en bij vertrek tegen zessen was het wat drukker, maar vooral weer met dames.
Pia, Selina en Jessica zijn ook weer terug van weggeweest. Kreeg van heel wat dames en de blonde Theke te horen waar ik in godsnaam gebleven was, tja ik moet het gewoon wat rustiger aan gaan doen voorlopig. Zeg maar uit zelfbescherming, meer zeg ik niet.
Toen ik terug van de kamer was moest Cashead toevallig ook afrekenen en we hebben nog een klein kwartiertje gekletst en hoewel ik tegen hem zei dat ik nog een uur langer zou blijven dit toch maar niet gedaan, tja ik zit nog steeds niet lekker in m'n vel. Wordt tijd voor het voorjaar denk ik maar zo, zodat de hormonen weer door het lijf gieren.
Maar ik ben tevreden over dit ingelaste bezoekje, kamergang die van mijn kant steeds beter werd en een nieuwe forumcollega ontmoet waar ik goed mee overweg kan.

Tot een volgende keer maar weer!!!

Cashead
17 februari 2018, 13:43
Het ijsberenvel zat toch best goed om je heen Brat! ;-) Ik hoop dat je snel weer beter in je vel komt te zitten. De zon schijnt gelukkig ook weer iets meer. Geef jezelf de tijd en de ruimte en zoek daarin de weg die goed is voor jou!
Ik stond wel even te kijken toen we elkaar bij de lockers tegenkwamen. Iets in me zei al... het zal toch niet dat dat de 'famous' Brad Clitt is. Was leuk om je te ontmoeten! Bedankt voor de adviezen en de gezelligheid.
Mijn dag was heerlijk relaxed en behoorlijk geslaagd met twee prima kamergangen. Alleen irritant dat ik de namen echt niet meer kan onthouden. Ach, wat doet de (fake) naam er ook toe... de herinnering is het belangrijkst. :-)

Brad Clitt
17 februari 2018, 17:29
@ Cashead

Je eerste kamergang was volgens mij met Michelle uit Tsjechie, de tweede weet ik niet want toen was ik al weg.

Meme Moo
17 februari 2018, 17:50
Sinds ik Brad ken hoef ik geen dagboek meer bij te houden :biggrin:

pret
17 februari 2018, 22:34
@ Cashead

Je eerste kamergang was volgens mij met Michelle uit Tsjechie, de tweede weet ik niet want toen was ik al weg.

Ik merk dat ik heel veel beren uit hun droom moet helpen. Die Michelle is overduidelijk een Roemeense.

phoenix
17 februari 2018, 22:36
ook lekker belangrijk pret..., zoveel vrouwen die uit roemenie komen en soms uit tjechie...ik ervaar het niet zo...

pret
17 februari 2018, 22:36
Sinds ik Brad ken hoef ik geen dagboek meer bij te houden :biggrin:

Moeten we hieruit concluderen dat je trio doet met BC en zijn lubita?:biggrin:

pret
17 februari 2018, 22:37
ook lekker belangrijk pret..., zoveel vrouwen die uit roemenie komen en soms uit tjechie...ik ervaar het niet zo...

Het is ook niet belangrijk zolang se er niet over liegen.

phoenix
17 februari 2018, 22:40
da tmaakt me ook geen ruk uit...ik ken er 1 in yin yang die heeft heel lang volgehouden pools te zijn, maar ze is tjechsich, heerlijke vrouw en ik als dat ze weer vaak in het front te vinden is...dus daar kom ik nog weeel ene ker voor langs..ik weet ook dat ze in duitsland woont en en haar auto met numemrbord alles weet ik...maar wat moet ik er mee?

pret
17 februari 2018, 22:54
da tmaakt me ook geen ruk uit...ik ken er 1 in yin yang die heeft heel lang volgehouden pools te zijn, maar ze is tjechsich, heerlijke vrouw en ik als dat ze weer vaak in het front te vinden is...dus daar kom ik nog weeel ene ker voor langs..ik weet ook dat ze in duitsland woont en en haar auto met numemrbord alles weet ik...maar wat moet ik er mee?

Ik keur het niet goed dat een Tsjechische beweert dat ze Pools is, maar dat kan ik nog enigzins begrip voor tonen. Echter als een Roemeense beweert dat ze Tsjechish dan wel Pools is, is wel bizar.

Meme Moo
17 februari 2018, 23:03
Moeten we hieruit concluderen dat je trio doet met BC en zijn lubita?:biggrin:

Nee, maar BC is dus een wandelende encyclopedie én 'extern geheugen'.
Hij houdt in zijn hoofd alles beter bij, dan ik dat kan!

rob45
17 februari 2018, 23:10
Hij houdt in zijn hoofd alles beter bij, dan ik dat kan!

Haha...dat komt door al die explosies in zijn hoofd [emoji4]

Nulnulzeseneenhalf
17 februari 2018, 23:22
Ik keur het niet goed dat een Tsjechische beweert dat ze Pools is, maar dat kan ik nog enigzins begrip voor tonen. Echter als een Roemeense beweert dat ze Tsjechish dan wel Pools is, is wel bizar.

Kan iemand mij uitleggen waarom een Tsjechische wel mag liegen over haar afkomst, maar een Roemeense niet? Ik snap dat velen er een hekel aan hebben, aan dat gelieg. Ik keur het ook net goed. Maar ik zie het verschil effe niet.
Daarnaast heb ik zelf zelden het idee dat dames liegen over hun afkomst, ik zie het in ieder geval niet, maar dat kan ook aan mij liggen.
En het vreemde is misschien nog wel, ik kom de laatste tijd, zeg half jaar, dames tegen die er trots op zijn Roemeens te zijn.

pret
18 februari 2018, 02:55
Kan iemand mij uitleggen waarom een Tsjechische wel mag liegen over haar afkomst, maar een Roemeense niet? Ik snap dat velen er een hekel aan hebben, aan dat gelieg. Ik keur het ook net goed. Maar ik zie het verschil effe niet.
Daarnaast heb ik zelf zelden het idee dat dames liegen over hun afkomst, ik zie het in ieder geval niet, maar dat kan ook aan mij liggen.
En het vreemde is misschien nog wel, ik kom de laatste tijd, zeg half jaar, dames tegen die er trots op zijn Roemeens te zijn.

Kennelijk is begrijpend lezen een moeilije taak. Ik heb neit gezegd dat het mag. Ik zei dat ik er begrip voor had. De reden hiervoor is simpel, namelijk zowel Tsjechië als Polen behoren tot Slavische volkeren, wat niet geldt voor Roemenië. Zo nu kunt u weer met gerust hart slapen Mr Almost Bond. Weltrusten.

mentholbear
18 februari 2018, 04:29

Ik heb het zelf al meerdere malen meegemaakt dat een Roemeense zich voorstelde als Italiaanse of Spaanse. Echter verraadden ze zichzelf wanneer ze vloeiend Roemeens met hun collega's begonnen te spreken. Wanneer ik dan speels iets zei "oh, maar jij was toch Spaans", dan geven ze een knipoogje of een blosje. Tja, betrapt.

De dames willen zich onderscheiden van de meute. In de veronderstelling dat ze meer gewild zijn. Soms kunnen ze dat staven omdat ze een poosje in Spanje, Italië, etc gewerkt te hebben en een woordje spreken.
En moet toegeven, in het begin vond ik, en vermoed met mij meer mannen, het maar wat leuk om es een Spaanse e.d. gehad te hebben. Maar in principe zou het voor mij weinig uitgemaakt hebben. Als ik er op afstap, dan trekt ze me fysiek al aan en als er geen grote afknapper zijn, dan zou er een kamergang in zitten. En Roemeense zijn Is voor mij geen afknapper.

Dus ik neem het maar voor lief en met een korrel zout.

Nulnulzeseneenhalf
18 februari 2018, 10:07
Kennelijk is begrijpend lezen een moeilije taak. Ik heb neit gezegd dat het mag. Ik zei dat ik er begrip voor had. De reden hiervoor is simpel, namelijk zowel Tsjechië als Polen behoren tot Slavische volkeren, wat niet geldt voor Roemenië. Zo nu kunt u weer met gerust hart slapen Mr Almost Bond. Weltrusten.

We gaan nu compleet off-topic hier, maar ik heb wel het idee dat ik bij deze meneer goed zit met de volgende vraag: hoe zit het met derde-generatie Marokkanen of Turken die zich Nederlander noemen?

pietpotent44
18 februari 2018, 10:13
We gaan nu compleet off-topic hier, maar ik heb wel het idee dat ik bij deze meneer goed zit met de volgende vraag: hoe zit het met derde-generatie Marokkanen of Turken die zich Nederlander noemen?

Die mogen zich noch Pools, noch Spaans noch Italiaans noemen :biggrin:

FOEF
18 februari 2018, 10:17
hoe zit het met derde-generatie Marokkanen of Turken die zich Nederlander noemen?

In de dierentuin wordt er een leeuw geboren in de giraffen kooi.
Is hij nu een giraf???

Meme Moo
18 februari 2018, 10:23
In de dierentuin wordt er een leeuw geboren in de giraffen kooi.
Is hij nu een giraf???

Klinkt leuk, maar die vergelijking slaat natuurlijk nergens op.
Leeuwen en giraffen zijn namelijk verschillende soorten dieren.

Bij mensen is dat biologisch gezien niet zo.

pret
18 februari 2018, 10:59

Ongelooflijk dat een boer als u niet eens appels van peren kan onderscheiden. De genoemde gemeenschappen maken zoals door u gesteld al drie generaties deel uit van de Nederlandse gemeenschap. Om deze reden is het hun goed recht om zich als Nederlands te kwalificeren.

Ik snap ook niet waarom u deze vraag stelt, terwijl het onderwerp Roemeense dvps betreft, die beweren totaal van een andere land te komen dan van de locatie waar ze werkzaam zijn. Kijk als ze meerdere jaren werkzaam zouden zijn in NL of DE en zouden beweren dat ze Duits of Nederlands zijn dan zou ik daar totaal geen moeite hebben. Gezien uw vraagstelling kan ik er uit concluderen dat u totaal anders hier tegen aan kijkt.

Nulnulzeseneenhalf
18 februari 2018, 16:01
Klinkt leuk, maar die vergelijking slaat natuurlijk nergens op.
Leeuwen en giraffen zijn namelijk verschillende soorten dieren.

Bij mensen is dat biologisch gezien niet zo.
U moet eens wat vaker naar de politici luisteren. En dan met name naar diegenen die het allemaal beter weten. Er zijn er die beweren dat er dus wel verschillende soorten mensen zijn. Ondanks het feit dat er ook weer bewijzen zijn dat alles wat er op dit moment van het soort mens op deze “third rock from the sun” rond rent afkomstig is van de Afrikaanse mens.

Ongelooflijk dat een boer als u niet eens appels van peren kan onderscheiden. De genoemde gemeenschappen maken zoals door u gesteld al drie generaties deel uit van de Nederlandse gemeenschap. Om deze reden is het hun goed recht om zich als Nederlands te kwalificeren.

Ik snap ook niet waarom u deze vraag stelt, terwijl het onderwerp Roemeense dvps betreft, die beweren totaal van een andere land te komen dan van de locatie waar ze werkzaam zijn. Kijk als ze meerdere jaren werkzaam zouden zijn in NL of DE en zouden beweren dat ze Duits of Nederlands zijn dan zou ik daar totaal geen moeite hebben. Gezien uw vraagstelling kan ik er uit concluderen dat u totaal anders hier tegen aan kijkt.

Appels en peren kan ik bijzonder goed van elkaar scheiden. Dat is een stuk lastiger als volkeren van elkaar scheiden.
Een “hele” tijd terug eens met een dame in de club over afkomst zitten praten. Als haar oma, of opa, daar wil ik even vanaf zijn, 100 kilometer de andere kant uit verhuisd was, dan was zij nu Oostenrijks geweest in plaats van Tsjechische. In Uw beleving west-Europees in plaats van Slavisch.
Na de tweede wereld oorlog zijn er veel Polen in Nederland blijven hangen. Alleen maar te herkennen aan hun achternaam, kennelijk toch een verschil.
Komen we in de VS van Amerika, dan zie je daar het tegenovergestelde. Velen zijn daar juist trots op het feit dat hun voorouders Noors, Brits, Russisch, Spaans of wat dan ook waren.

Vandaar dus mijn oorspronkelijke vraag. Grenzen zijn namelijk dingen die door mensen zijn getrokken.

Maar ik voel hier een veeg of verplaatsing aankomen.

Nulnulzeseneenhalf
18 februari 2018, 16:04
Momenteel geen pinmogelijkheid bij YY. En dat zal vast niet komen doordat het apparaat kapot is. Het zal wel iets met banken te maken hebben.

Antonios
18 februari 2018, 17:09
^ whut? Dat wordt afwassen na het batsen dan :biggrin:

Cashead
18 februari 2018, 21:51
@ Cashead

@Brad
Yes, dat klopt, Michelle wist ik nog. Maar die andere.... geen idee. En de tweede was onvergetelijker dan de eerste. Meme Moo heeft gelijk... als jij het nou gewoon voor ons gaan bijhouden Brat. Moet je de volgende keer wel wat langer blijven! ;)

Brad Clitt
21 februari 2018, 12:45
Zodadelijk even gaan kijken of ik kan pinnen en of je kan zien de hoeveelste je dan bent (of dat de vriendelijke Theke je dat kan/wil vertellen).
Zo ja en ben ik bijna de 20e of 40e dan wacht ik even strategisch en neem plaats in de wachtkamer. ;)

gignnl
21 februari 2018, 13:52
Gisteren deed de pin het nog steeds niet,een technisch probleem lijkt het me dan ook niet.

Brad Clitt
21 februari 2018, 14:03
Nog steeds kan er niet gepind worden.
Apparaat is gewoon defect, heeft niks met de bank te maken.

Bij binnenkomst door wel twee dames erop geattendeerd dat een zekere dame bij de hairstyliste zit. Even snel wezen kijken en ik mocht naar binnen, maar niet te lang want het eindresultaat moet een verrassing blijven.

cheasehead
21 februari 2018, 17:57
En zitten die haren van die zekere dame nu helemaal in de war nadat wervelwind BC er over heen is gegaan :tongue:

Brad Clitt
21 februari 2018, 18:17
Het was zoveel werk dat we eerst een kamertje deden en nu zit ze nog steeds bij de kapster. Ik heb inmiddels al een kopje thee en een cola moeten brengen.

Bluebear
21 februari 2018, 18:59
Het was zoveel werk dat we eerst een kamertje deden en nu zit ze nog steeds bij de kapster. Ik heb inmiddels al een kopje thee en een cola moeten brengen.

Je trakteert haar kapsel toch wel, he. Het betaalt zich altijd terug. Ik zou zeggen, doen. :cool:

29462

JonnyFontane
21 februari 2018, 20:20
Het zal wel een spermanentje worden........:tongue:

Brad Clitt
21 februari 2018, 21:55
Nou, tegen 19.30 was het klusje dan eindelijk geklaard en heb zelfs nog even mogen assisteren. Ik heb meer tijd daar gezeten dan in de bar, maar het was reuze gezellig met die twee dames en af en toe nog een paar andere dames. Tjonge jonge, wat een werk hebben die dames toch met die extensions. Voor het tweede kamertje nog even gegeten en daarna moest ze nog even terug voor de finishing touch. Ik ben meteen naar huis gegaan, want was al een uur te laat. Al met al een leuke, maar toch rare dag.

sti6
24 februari 2018, 12:05
Vandaag in YY aangekomen maar veel beren en weinig dames hoop dat dit verander
Deze avond naar LR verkassen gisteren daar een super dag gehad

Sti6

Rino123
25 februari 2018, 08:05
ja de sfeer in YY laat inderdaad te wensen over: het is allemaal zo steriel en voorspelbaar!! Zorg als saunaclub ook eens voor een mooie verassing dat brengt zeker iets extra's!!

Das
26 februari 2018, 15:16
Nou, gisteren kon je nog steeds niet pinnen in YY.
En een briefje van 200€ aanvaarden ze ook niet.
Volgende keer dan maar een zak met muntjes meenemen???

Bluebear
26 februari 2018, 19:15
Nou, gisteren kon je nog steeds niet pinnen in YY.
En een briefje van 200€ aanvaarden ze ook niet.
Volgende keer dan maar een zak met muntjes meenemen???

Wedden als je dit briefje in de handen van een willekeurige dame doet dat ze het aanpakt na twee uur sporten? We gaan het de volgende keer proberen. :rolleyes: :biggrin:

29498

Brad Clitt
26 februari 2018, 19:23
Het pinapparaat is ter reparatie aangeboden, wanneer het terugkomt was afgelopen vrijdag nog niet bekend, hopelijk in de loop van deze week.
Anders bijvoorbeeld even vantevoren gaan pinnen bij de Regiobank in St. Odilienberg naast de Plusmarkt (ligt 2 km ten zuiden), het is ook toegestaan om de club even te verlaten indien nodig.

franske
26 februari 2018, 22:10
Wat n gekloot met het pinnen ! En dat in een miljoenenzaak :confused:
Bij de visboer op de markt lukt het altijd.......gewoon mobiel !
Prutsers daar in Limburg :hammer:

Eddy_V
26 februari 2018, 23:24
Anders bijvoorbeeld even vantevoren gaan pinnen bij de Regiobank in St. Odilienberg naast de Plusmarkt (ligt 2 km ten zuiden), het is ook toegestaan om de club even te verlaten indien nodig.
Of bij de ING of Rabo op het winkelcentrum van Melick aan het kerkplein.
Is ca 500 meter van de club.

laplagne
27 februari 2018, 08:58
Ik vind dat de reparatie van zo'n pinautomaat wel heel erg lang duurt. Slechte service van de bank die de dames geld kan gaan kosten. Geloof als bij de plaatselijke bioscoop, benzinestation of bakker een pinautomaat kapot is, het allemaal niet zo lang zal gaan duren ....

manke nelis
27 februari 2018, 12:48
Welke meid is tegenwoordig wel in voor anaal?

Antonios
27 februari 2018, 13:14
Welke meid is tegenwoordig wel in voor anaal?Mirella zie topic.

Brad Clitt
28 februari 2018, 21:37
Vandaag was er best wel wat te doen in de club, tot een uur of zeven best veel beren en natuurlijk ook weer veel dames. Het was in ieder geval drukker dan vorige week woensdag en ook afgelopen vrijdag (tot 18.00 dan). Het pinapparaat is nog steeds niet terug, maar er waren tot 16.30 wel bamiblokken die we overigens gewoon hebben laten liggen.

Wilde eigenlijk morgen pas gaan, maar om een bekende niet-schrijvende veelpleger die dan meestal komt te ontlopen vandaag gegaan, echter hij was nu gewoon aanwezig...
Verder was een mij bekende Duitse beer waar ik altijd graag mee omga ook weer eens in da house, we kiezen onbewust vaak dezelfde dagen uit voor een bezoekje.

Ik heb zoals meestal twee kamertjes gedaan, vandaag eerst een half uurtje en een hele tijd later nog een uurtje, dus relatief een goedkoop dagje voor me.
Tot de magische 100 kamertjes met haar moeten er nog zeven bij, denk dat dat wel lukt de komende maand.
Volgend bezoekje zal óf dinsdag óf een dag later tijdens de Party plaatsvinden, mijn voorkeur gaat uit naar de dinsdag.
Maar de beslissing hierover laat ik aan iemand anders over... ;)

Meme Moo
28 februari 2018, 21:45
Wanneer moet haar haar weer gekamd?
Dan weet je wanneer je volgende week welkom bent! :biggrin:

popey01
28 februari 2018, 22:18
Lekker belangrijk

pietpotent44
3 maart 2018, 23:05
Net weer vertrokken bij yy.
Er waren weinig dames en weinig beren. Aantallen heb ik niet, maar er waren geen wachttijden. Wat sowieso ongewoon is zeker voor een zaterdagavond.
Ik vond de lineup echt slecht. Veel middelmatige vrouwen, geen stunners ertussen. Sfeer was heel mat, veel dames die er lamlendig en ongeinteresseerd bij hingen. Zelfs 1 Roemeense dame die alle mannen bot afwees, maar die heeft ook nauwelijks contact met de beren vanwege haar afstandelijke lichaamstaal, alleen kletsen met vriendinnen. Vreemde dame, zit meestal bij de deur richting rokersruimte en terras, wel knap voorkomen, slank met gebruinde huid en vrij lang lichtbruin haar in een paardenstaart. Maar helemaal in haar eigen wereldje. Ik zie haar (bijna) nooit kameren.

Enkele aanwezige namen: Nadia (ned), Pia en Casey (Dui), Vanessa (Moldavie), Italiaanse Bella, Rosa (Hon), nog 2 Duitse waarvan ik de naam niet meer weet. Een girl next door brunette, en een dunne blondine. Griekse Maria nog niet gezien.

Pinapparaat is nog steeds kapot (als dat tenminste echt het probleem is)

Enige positieve was eigenlijk mijn laatste kamergang met Casey. Is een schatje.

Ik denk dat ik binnenkort echt eens verder ga kijken, ben het beetje beu bij yy. Naar Magnum of Babylon ofzo. Tijd voor wat vers bloed.

Uit-Drenthe
4 maart 2018, 10:48
Sfeer is soms echt wel een probleem bij YY, ben vorige week bij grote club in Hamburg geweest (Harmony Hamburg) en was verrast door de gezellige en opgewekte sfeer. Begreep van de eigenaar daar dat de dames maar 3 dagen in de week morgen werken in zijn club. Dit om het hierboven genoemde gehang en lamlendige tegen te gaan. Bij YY zitten de meeste dames in het hotel en werken 6 dagen per week van 11:00-24:00 in de club. Nou probeer er dan nog maar eens opgewekt bij te zitten na het zoveelste lulverhaal van een beer die toch niet naar de kamer gaat... ben zelf overigens niet sfeergevoelig en kom puur voor een aantal dames. Maar kan me voorstellen dat anderen dat wel zoeken.

Clubganger75
5 maart 2018, 04:58
Ik moet me bij de piet aansluiten ik was zaterdagavond ook in roermond,was er rond de klok van 20.00 en toen ik de parkeerplaats opreed was het niet echt druk met auto s. En eenmaal binnen en omgekleed en wel zag het er maar leeg uit en er weinig sfeer. De meeste dames lagen lekker lui op de bank en maakt weinig aanstalte om er nog iets van te maken. Verschillende dames hadden de griep en sommige hadden net de griep achter de rug. Dat zou een de tamme sfeer aan hebben kunnen liggen. Maar goed het was binnen nog altijd beter als buiten,en heb mijn v erzetjes ook nog wel gevonden voor die avond. En er liepen 2 mooie nieuwe blonde Duitse dames rond. En er liepen een dame rond met een roze visnet met een grijs lange pruik op en die was niet van zo'n mooie kwaliteit. Ik dacht ze de week ervoor een kort grijspruik op had met een pony. Weet iemand hier misschien wie deze dame in kwestie is??

pietpotent44
5 maart 2018, 05:29
@clubganger75: de kleine dame met de zeer lange blond grijze pruik op (en heel zwaar opgemaakt met vuurrode lippen) was Moldavische Vanessa.
Denk dat je die bedoelt. Of ze een roze visnet had kan ik me niet meer herinneren maar zou best kunnen. Er was er zaterdag volgens mij maar 1 met zon pruik. Ze stond zaterdag aan het deel vd bar dicht bij de ingang vd bar (vanuit de lockerruimte).

Brad Clitt
6 maart 2018, 16:37
Niet druk hier, wel met dames. Roemeense Sandra en Bulgaarse Vanessa zijn terug van lang weggeweest. Litouwse Melanie en Gulcan zijn ook in da house. Eerste kamertje weer achter de rug, zoals altijd een waar feest. Zelf heb ik de winterblues ook weer van me afgeschud. Er heerst een kalme maar toch best leuke sfeer, naar mijn mening dan. Op dit moment 14 kamertjes bezet.

swazontneuf
6 maart 2018, 19:37
@Brad Clitt: kun je ook een update geven over PIN?

mean
6 maart 2018, 19:59
Niet druk hier, wel met dames. Roemeense Sandra en Bulgaarse Vanessa zijn terug van lang weggeweest. Litouwse Melanie en Gulcan zijn ook in da house. Eerste kamertje weer achter de rug, zoals altijd een waar feest. Zelf heb ik de winterblues ook weer van me afgeschud. Er heerst een kalme maar toch best leuke sfeer, naar mijn mening dan. Op dit moment 14 kamertjes bezet.

pietpotent44 says Moldavian Vanessa
You say Bulgarian Vanessa
Are there two Venessas in YY?

John mc Snek
6 maart 2018, 20:25
@Brad Clitt: kun je ook een update geven over PIN?

Met de pin van Bc is alles goed , hij heeft net nog bij zijn gier ingelogd

Meme Moo
6 maart 2018, 20:29
Met de pin van Bc is alles goed , hij heeft net nog bij zijn gier ingelogd

...dan is natuurlijk nog de vraag aan BC, of hij met zijn tijd meegaat en dat inloggen contactloos heeft gedaan :biggrin:

rob45
6 maart 2018, 20:52
...dan is natuurlijk nog de vraag aan BC, of hij met zijn tijd meegaat en dat inloggen contactloos heeft gedaan [emoji3]Zal meer Dirty Cash zijn......met een fysieke inlog [emoji846]

JonnyFontane
6 maart 2018, 20:53
...dan is natuurlijk nog de vraag aan BC, of hij met zijn tijd meegaat en dat inloggen contactloos heeft gedaan :biggrin:

Hij zal wel met zijn(of een)smartphone hebben betaald

Brad Clitt
6 maart 2018, 21:52
Zo, ben net terug van een leuk dagje clubben. Om te beginnen ik ben gewoon van de oude stempel en heb alles op de ouderwetse manier gedaan, verder is het pinapparaat nog steeds niet terug en ze hebben geen idee wanneer wel. En er zijn inderdaad twee Vanessa's denk ik zo, ken zelf alleen maar de Bulgaarse versie.

Heb natuurlijk nog een kamertje gemaakt met mijn favoriete dame en in de tussentijd nog kennisgemaakt met enkele beren (lezen alleen op het forum) buiten op het terras. Ze hadden al een vermoeden dat ik de beruchte BC ben (het schijnt dat er ook onder de beren over mij geroddeld wordt) en kreeg van hen de complimenten voor mijn verhaaltjes op dit forum over mijn belevenissen aldaar. In het restaurant ook nog een oudere Amerikaanse beer ontmoet afkomstig uit DC die 10 jaar geleden de laatste keer hier was. We hebben over vanalles en nog wat gepraat en ik vond het best leuk om eens met zo iemand te spreken. Tenslotte in het rokershok nog een klein gesprekje met een paar Albanese heren die graag geld inzamelen voor het goede doel, dat van henzelf dus. ;)
Heb mijn identiteit maar geheim gehouden, een zekere dame vond het maar niks en heeft me snel richting de bar getrokken.

Ga morgen niet de Party (zij ook niet) en in plaats daarvan ga ik vrijdag op herhaling. Tja, het is me wat met die gekke BC en zijn iubita...

Uit-Drenthe
7 maart 2018, 07:49
Gisteren leuk lang en actief dagje YY gehad Haha. Line up is in mijn ogen prima op dit moment, ook fijne verhouding dames-beren.ben benieuwd naar de verhalen over de party vandaag. De meeste dames geven aan er nooit zo’n zin in te hebben.. have Fun today !!

Brad Clitt
8 maart 2018, 12:18
Ben benieuwd naar de verhalen over de party vandaag. De meeste dames geven aan er nooit zo’n zin in te hebben.. have Fun today !!

Ik vraag me af of er een wel een Party was, zelfs op de FB-pagina geen melding ervan.
In ieder geval geen schrijvende forumcollega's aanwezig geweest denk ik zo, maar het kan natuurlijk nog komen.
Niet iedereen schrijft meteen een verslag, in tegenstelling tot mij... :biggrin:

Uit-Drenthe
8 maart 2018, 14:37
Het moet een drama zijn geweest... heb geappt met een dame en die zei dat er nog nooit zo’n rustige party geweest is. Ook was het beetje een vreemd thema trouwens... nu nog wachten op een verslag van een beer Haha

Brad Clitt
8 maart 2018, 14:44
Nóg rustiger dan de vorige, dat kan haast niet. ;)
Een goede beslissing dus van mij en m'n iubita om deze party over te slaan.

Ik heb overigens gisteren wél de film bekeken, mwah...

gignnl
8 maart 2018, 14:44
Nou de vorige party was anders ook niet veel qua sfeer,het eten was weer wel goed.
De formule 1 party vorig jaar was beter bezocht en daarnaast leuke strakke pakjes waardoor zelfs yy meubelstukken er goed uitzagen.

hardon
9 maart 2018, 06:46
gisteren naar YY in de hoop dat Helena er zou zijn. Helaaaaaaas dus niet. Wat een stel ongeinteresseerde dames liepen er rond. Na een paar uurtjes onverrichter zake naar huis gegaan. Wil het vanavond eigenlijk nog eens proberen, hopend dat Helena er dan wel is, maar vraag mezelf af of het wel de moeite waard zal zijn als er weer zon clubje lammo's zit.

rolo
9 maart 2018, 08:05
woens, zat en zon aanwezig. Naar eigen zeggen. laat nog iets voor mij over aub.

hardon
9 maart 2018, 11:25
dan blijf ik vanaaf lekker op mn bankske liggen zappen en dan morgen of zondag. enig idee vanaf hoe laat zaterdag want s' avonds vind ik t nogal druk en een herriezooi. er blijft genoeg over, geen zorg.

Brad Clitt
9 maart 2018, 12:37
Het moet een drama zijn geweest...

Wat een stel ongeinteresseerde dames liepen er rond... ...maar vraag mezelf af of het wel de moeite waard zal zijn als er weer zon clubje lammo's zit.

Zometeen weer lekker naar de club... :biggrin:

gignnl
9 maart 2018, 16:14
Ja,maar jij komt niet voor 99% procent van de overige dames.....

Brad Clitt
16 maart 2018, 15:20
Zojuist liep Nikki uit Tsjechië langs me...

Das
16 maart 2018, 15:27
Zojuist liep Nikki uit Tsjechië langs me...

Waauw, je geluksdag Brad!

Brad Clitt
16 maart 2018, 15:31
En net liep Samantha ex-Sharks langs me, zit overigens in de locker room bij de doorgang naar de bar, heb nummer 194. Lisa ex-GT is ook aanwezig. Het is niet uitgestorven, maar echt druk met beren is het ook niet, wel zijn alle oude kamertjes bezet.

Brad Clitt
16 maart 2018, 15:44
Mijn iubita liep net ook langs, gelukkig maar...

cheasehead
16 maart 2018, 17:15
@BC, Anna ook gesignaleerd? Veel plezier met jou iubita

Brad Clitt
16 maart 2018, 17:31
Ja, Anna is er ook. Eerste pleziertje reeds gehad.
Redelijk druk nu, ook met beren. Voor de dames natuurlijk goed, want woensdag en donderdag waren slecht kwa verdiensten.

Brad Clitt
16 maart 2018, 22:29
Zo, de 100 kamertjes met mijn iubita zijn een feit.
Tja, wat valt er nu nog te zeggen, niks eigenlijk.
Verklaar me maar voor gek, maar dat heeft volgens mij al bijna iedereen gedaan.

Das
16 maart 2018, 22:31

Nee Brad,...
Niets is mooier dan echte liefde!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!

Brad Clitt
16 maart 2018, 22:33
Dankjewel, ik ben nog steeds niet uitgekeken op haar.
Zij wel op mij... ;)

100 !!!

Dat wordt volgende week gevierd, want na afloop was er te weinig tijd over.
Een andere beer had haar voor twee uur ontvoerd, ik deed m'n laatste daad noodgedwongen in 30 minuten, klote alibi ook altijd (had 'm al verlengd, maar ik kan niet aan de gang blijven). Het was eigenlijk wat te druk, waardoor mijn planning in het honderd liep.

pietpotent44
16 maart 2018, 22:38

Laat de mensen maar lachen Brad.
De top bereiken is moeilijk. Maar volhouden aan de top is nog veel moeilijker.
Gefeliciteerd met je jubileum.

rmjhexe
17 maart 2018, 12:48
Dankjewel, ik ben nog steeds niet uitgekeken op haar.
Zij wel op mij... ;)

100 !!!

Jouw geld blijft altijd welkom; op naar de 200

kempie
17 maart 2018, 12:58

Ik hou nooit het aantal kamers bij maar er is een dame geweest waarmee ik zeker de 100 kamertjes ook heb gehaald. Dus ik kan je niet voor gek verklaren. Ik zou zeggen gefeliciteerd.

Brad Clitt
17 maart 2018, 19:01
Toen ik gisteren in de locker room zat te tokkelen op mijn smartphone kwam er opeens een beer en zei pardoes: 'Dag, Brad'. Ik was eventjes van de leg, niet zozeer dat iemand mij Brad noemt in de club (doet mijn iubita ook geregeld), maar meer dat ik tot dat moment (omstreeks 18 uur) geen bekende beren had gespot. Ik bekeek hem even en toen viel het kwartje al gauw, ik had hem vorig jaar tijdens de Baywatch Party op het terras ontmoet (ik denk een bekende van de Partycrasher die er ook bij stond).

Al gauw kwam het gesprek op mij en mijn iubita, hij vond al die verhaaltjes op het forum over mijn belevenissen met haar prachtig leesvoer en gaf me een pluim hiervoor.
Hijzelf had in het verleden ook een paar iubita's gehad en hij vond dat ik maar moest genieten van haar, maar wel altijd in gedachte moet houden waar de grens tussen realiteit en illusie ligt. M.a.w. krijg geen al te grote gevoelens voor zulk een dame, waarop ik zei dat ik al een tijdje bezig was om te minderen met mijn verliefdheid voor haar, puur uit zelfbescherming. Ik heb nl. gezien wat dit met mij doet en dat was geen prettig gezicht.

Neemt niet weg dat ik haar nog steeds gewoon héél leuk vind en we hebben afgesproken dat we ons voorlopig als partners in crime door dit wereldje bewegen. Wat er later gebeurt dat zien we dan wel weer, echter zolang zij dit werk doet kan ik het beter zo houden als het nu is. Het zal jullie wel zijn opgevallen dat er al sinds enkele maanden geen 'dramatische' gebeurtenissen meer gemeld worden door mij, die zijn er nl. ook niet geweest.

Nou vooruit, nog een leuke anecdote, tijdens één van onze vele etentjes in YY kwam het gesprek op mijn 'schoonmoeder'. Ze zei dat een vrouw die forty-something is (zij was op dat moment wat emotioneel over haar en kwam niet goed uit haar woorden) toch op bepaalde dingen moet letten. Ik zei daarop de precieze leeftijd van mijn 'schoonmoeder' incl. geboortedag. Ze zei daarop dat het niet meer normaal was dat ik alles zo moeiteloos kon onthouden. Ook dat ik meer clubdames ken dan haarzelve...

Nulnulzeseneenhalf
18 maart 2018, 01:05

Ik ben gisteren ook weer eens naar mijn “clubdame” geweest. Weliswaar wel in een andere club. Ik schat dat we ergens tussen de 60 en 70 fitness bijeenkomsten gehad hebben. Verspreid over een 2,5 jaar. Een status eraan geven vind ik moeilijk, ben te nuchter om het verliefdheid te noemen gezien onze achtergronden. We hebben gewoon een berg lol. Gisteren had ik haar stil, wel maar een seconde of 3, maar toch. Ik was namelijk op de hoogte van een persoonlijk feitje, overigens door haar zelf meegedeeld. Diegenen die haar kennen weten dat dat niet makkelijk is. Vaak heeft ze haar weerwoord wel klaar. Een welgemeend “Fuck you” was mijn deel. En daarna heeft ze me natuurlijk terug gepakt. Zo erg zelfs dat het barpersoneel al medelijden begon te krijgen met mij.
Toen ik later op de dag de bar binnen liep in afwachting van de tweede ronde, zag ik haar in eerste instantie niet. Mezelf dus maar neergezet aan de bar bij haar handtasje. Vanuit een ooghoek zag ik ineens dat ze ergens aan het “vriendjes” maken was. Dit was kennelijk zo succesvol dat ze even later richting receptie liep voor een sleutel. Toen ze daarvan terug kwam en haar handdoek en tasje kwam ophalen siste ze mij toe, zonder dat anderen het konden horen: don’t move. Zo is ze dan ook wel weer.

Ik bezoek haar met enige onregelmaat. Heb op het moment ook weinig behoefte aan wat anders, zeker ook sinds een kortingkaartdebacle. En ooit komt er een dag dat ik uitgekeken ben op haar, of dat zij besluit om iets anders te gaan doen. Of dat er iets stuk loopt tussen ons. Dan zien we wel verder, ook of we scherven moeten oprapen of niet.

Bluebear
18 maart 2018, 13:45
Ik bezoek haar met enige onregelmaat. Heb op het moment ook weinig behoefte aan wat anders, zeker ook sinds een kortingkaartdebacle. En ooit komt er een dag dat ik uitgekeken ben op haar, of dat zij besluit om iets anders te gaan doen. Of dat er iets stuk loopt tussen ons. Dan zien we wel verder, ook of we scherven moeten oprapen of niet.

Ach, ik ben er ook zo eentje die lang aan één dame kan blijven plakken. Als het goed is, is het goed. Voordeel is dat je elkaar echt leert kennen, zowel prive als in de "speelweide". Ik heb er zo al drie versleten in mijn ijsberencarriere. Twee zijn er gestopt en eentje is elders gaan werken. Met alledrie, zelfs na jaren, nog steeds in contact. Het zijn vriendinnetjes geworden. Het zijn niet allemaal ijskoude tantes. ;) :cool:

Uit-Drenthe
18 maart 2018, 14:39
Ja als je lang in deze wereld rondloopt, kom je soms vaste vriendinnen tegen, laat je er niet de kop gek maken en verwacht niet teveel terug. Heeft soms ook met cultuurverschil te maken maar prijs me gelukkig met een aantal “goede” vriendinnen die ik erg lang ken en soms best close mee ben.. het heeft mijn leven verrijkt..laat ieder nou aub doen waar hij zelf zin in heeft en oordeel niet te snel.

Nulnulzeseneenhalf
21 maart 2018, 12:14
Is het stembureau al open?

MrCoconut
21 maart 2018, 14:32
Mijn stemplicht heb ik al vervuld. En als goede burger ga ik ook wat doneren aan de Balkan voor hun bijdrage aan mijn levensvreugde.
Eerst ff lekker geluncht. Zo'n 25-tal dames aanwezig en naast een paar nieuwe gezichten ook diverse "oude" gezichten.
... tijd om mijn donatie te verrichten [emoji41]

Brad Clitt
21 maart 2018, 15:27
Niet al te druk dus, maar heb Tropische_verrassing, Meme Moo en de Banaan al gesproken.
Waar ik woon is geen gemeenteraadsverkiezing (ivm herindeling), dus slijp ik m'n potlood maar hier.

laplagne
21 maart 2018, 16:01
Even een korte gesloten vraag: werkt de pinautomaat bij de receptie van Yin Yang al weer?

Nulnulzeseneenhalf
21 maart 2018, 17:11
Niet al te druk dus, maar heb Tropische_verrassing, Meme Moo en de Banaan al gesproken.
Waar ik woon is geen gemeenteraadsverkiezing (ivm herindeling), dus slijp ik m'n potlood maar hier.

Maar wel verkiezingen voor het referendum, of tegen, zo je wilt. Daar ben je toch zeker wel naar toe geweest? Laat anders de boobmeister het maar niet horen.

Brad Clitt
21 maart 2018, 18:14
Geen PIN en ik heb ook niet Ja of Nee gestemd. Lekker puh.

John mc Snek
21 maart 2018, 18:18
Heb je je, op basis van je toekomstplannen, alvast bij de gemeentelijke basisadministratie in Roemenië ingeschreven ?��

Brad Clitt
21 maart 2018, 19:03
Heb je je, op basis van je toekomstplannen, alvast bij de gemeentelijke basisadministratie in Roemenië ingeschreven ?��

Nog niet... ;)

brombeerzuid
21 maart 2018, 19:44
Zo mijn intrede in yy!

Nulnulzeseneenhalf
21 maart 2018, 20:00

Nog niet... ;)

Hij moet eerst nog verhuizen naar Beekdaelen.

pietpotent44
21 maart 2018, 20:08
Vind het maar moeilijk te geloven dat het maar een gewone storing met het pinapparaat is. Daarvoor duurt het wel erg lang. Zon ding is toch niet meer dan een maand kapot voordat ie gerepareerd wordt lijkt me. Of ben ik nou para geworden.

Uit-Drenthe
21 maart 2018, 20:26
Onzinnig verhaal, bij mijn bedrijf is zo’n apparaat een maand geleden,binnen een dag gerepareerd en anders krijg je zo lang een leen-pinapparaat...

Tropische_verrassing
21 maart 2018, 23:57
Onzinnig verhaal, bij mijn bedrijf is zo’n apparaat een maand geleden,binnen een dag gerepareerd en anders krijg je zo lang een leen-pinapparaat...

Voor zover ik heb begrepen heeft de bank zich teruggetrokken van yy en daarom kunnen ze geen bankzaken doen. Zelfs het personeel wordt contant uitbetaald.

Of het dit waar is laat ik even in het midden. Ik heb het ook maar van horen zeggen.

De sfeer was vandaag vele malen beter dan de voorlaatste party.

Flink gelachen, informatie uitgewisseld en gekamerd met Pia en Mirella.

Mirella staat nu met stip op nummer 1.

Eten was prima, geen bamiblokken maar wel kip cordon blue 😋

Uitstekende dag gehad

Brad Clitt
22 maart 2018, 00:04
Alweer een tijdje thuis, nog kennisgemaakt met gignnl. Volgens de forumcollega's was er deze woensdag zowaar wat van sfeer te bespeuren, het beviel hen beter dan een party-woensdag. Op het laatst weer een flink damesoverschot. Ik ben even voor 19 uur nog voor anderhalf uur naar de kamer getrokken met iubita (de 102e keer alweer) en daarna nog in sneltreinvaart samen gegeten (kwam weer eens in tijdnood) en tenslotte bij de lockers afscheid genomen.

Sorry aan de mij bekende heren dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, door tijdnood dus. Heb aan Memo Moo wel nog een basisschoolfoto van mij uit 1983 laten zien (kwam ik door toeval op FB tegen), dus dat zal de pijn enigszins verzachten. Mijn iubita wilde dat ik haar die foto zou appen, dat heb ik dus maar gedaan. En nog een paar die ik eerder al had opgeduikeld op smoelenboek (voetbalclub bijvoorbeeld).

Tropische_verrassing
22 maart 2018, 00:39
Wat me wel weer opviel is dat er enkele dames aanwezig zijn die niet kameren en elke man die interesse toont heel snel afwimpelen.

Eddy_V
22 maart 2018, 01:15
Wat me wel weer opviel is dat er enkele dames aanwezig zijn die niet kameren en elke man die interesse toont heel snel afwimpelen.
Ze zitten er niet allemaal voor hun plezier, als u begrijpt wat ik bedoel..

pietpotent44
22 maart 2018, 06:07

Ik heb dat pas geleden ook gezien. Ik vraag me af wat die in de club doen dan. Ze doen het ook niet bij bepaalde mannen waar ze geen zin in hebben, maar bij praktisch elke man. Stellen zich verder ook niet open voor welk contact dan ook.
En er waren toen ook een paar dames die alleen voor een trio met hen beide de kamer opgingen. Gewoon 1 op 1 was niet mogelijk. Redelijk bizar vind ik. Ze verpesten met dit soort gedrag wel de sfeer. Dit soort dames heeft niks in de club te zoeken. Snap niet dat ze dat tolereren.

brombeerzuid
22 maart 2018, 08:28
Het is voor de clubleiding van te voren te zien.
Zag het ook, bij 1 dame en die werd later op de avond door haar vriendje opgepikt.
Hoe vrijwillig is ze daar?

Flipper
22 maart 2018, 11:11
las je dat idee hebt gewoon links laten liggen..

Bluebear
22 maart 2018, 16:52
Ik heb dat pas geleden ook gezien. Ik vraag me af wat die in de club doen dan. Ze doen het ook niet bij bepaalde mannen waar ze geen zin in hebben, maar bij praktisch elke man. Stellen zich verder ook niet open voor welk contact dan ook.
En er waren toen ook een paar dames die alleen voor een trio met hen beide de kamer opgingen. Gewoon 1 op 1 was niet mogelijk. Redelijk bizar vind ik. Ze verpesten met dit soort gedrag wel de sfeer. Dit soort dames heeft niks in de club te zoeken. Snap niet dat ze dat tolereren.

Het kan zijn dat de beer de dame niet aan staat. Die vrijheid hebben de dames, de club staat daar buiten. Is trouwens bij vele clubs zo. Ooit hebben ze die dag al hun quotum verdiend en nemen ze het ervan. Ik vraag dit wel ooit aan de dames en steevast is het antwoord dat zij bepalen wat er gebeurd. Het kan ook zijn dat de dame wacht op een pannenkoekbeer die haar besproken heeft en ze wil er zijn als hij binnen komt. Heel vervelend voor de andere beren, maar het is niet anders. Het zijn kutten, die pannenkoekberen.
Zo ken ik er eentje die de tik heeft om een dame de hele dag te pannenkoeken. Hij is er dan de gehele dag mee bezig en pas laat in de avond na de laatste sessie laat hij haar vrij om te doen wat ze wil. Dikwijls blijven ze nog om hem heen zwermen ook dan. Alsof hij honing aan zijn kont heeft.
Die lul heeft nog een tik dat voordat hij komt, dat ze die dag nog maagd moet zijn en door geen andere beer aangeraakt moet zijn. En zijn dames weten dit. Achterlijke vent!!
Oeps, ik besef me ineens dat ik mijn eigen verhaal zit te vertellen. Uhhhmmmm..............deze dingen komen dus voor. Sorry!! :redface: :betrunken:

29717

mejicano
22 maart 2018, 19:05
Inderdaad. Gisteren, (miscchiemn) de mooiste duitse dame in de club zei datbhaar een paar beren weigerde omdat ze voor mij aan het wachten was. We hadden een afspraak. Geen hard feelings aub

Tropische_verrassing
22 maart 2018, 19:05
Het management kan gewoon welke dames er zo goed als niet kameren.

Gewoon ze eruit trappen. Dames die niet willen kameren is ook slecht voor yy

pietpotent44
22 maart 2018, 19:07
Het kan zijn dat de beer de dame niet aan staat. Die vrijheid hebben de dames, de club staat daar buiten. Is trouwens bij vele clubs zo. Ooit hebben ze die dag al hun quotum verdiend en nemen ze het ervan. Ik vraag dit wel ooit aan de dames en steevast is het antwoord dat zij bepalen wat er gebeurd. Het kan ook zijn dat de dame wacht op een pannenkoekbeer die haar besproken heeft.

Ja dat komt ongetwijfeld voor, maar de dames die ik bedoelde kamerden dus zoals gezegd heel de dag met geen enkele beer. Heb ik op verschillende dagen zien gebeuren.
Zitten gewoon in een hoekje met een vriendin erbij. En je ziet ze daar blijven zitten heel de dag zonder te kameren. Telkens als een beer kwam vragen werd ie meteen afgewimpeld.

De club kan zeker wel wat doen aan dames die continue weigeren te kameren. Ze verpesten het voor de rest. Zelfstandige of niet, dat is voor de club toch ook slecht. Clubs sturen soms bij wangedrag vrouwen weg of zeggen dat ze niet meer welkom zijn. En terecht. Mogen ze bij deze types ook doen.

Brad Clitt
22 maart 2018, 19:14
Zodadelijk zeggen ze ook nog 'poate mai târziu'...

pietpotent44
27 maart 2018, 07:44
Heeft iemand recent nog Tsjechische/Slowaakse Nicole gezien? (Mooie sexy 30 plus dame met goeie service, staat meestal vlakbij de ingang van de bar vanuit de lockerruimte gezien)

Koot@Zuur
27 maart 2018, 08:47
Nicole is gestopt in december:flatto-bye::136[1]:. Volgens de laatste berichten werkt ze in Oostenrijk in een restaurant.

pietpotent44
27 maart 2018, 11:20
Nicole is gestopt in december:flatto-bye::136[1]:. Volgens de laatste berichten werkt ze in Oostenrijk in een restaurant.

Ai ai. Weer een zeldzame topper verloren. Balen :redface:

ber
27 maart 2018, 11:31
Wanneer is Duitse Lisa voor het laatst gesignaleerd in de YY. Ik heb begrepen dat ze 1 a 2 keer per maand op zaterdag werkt. Weet iemand welke zaterdag ze werkt?

mean
27 maart 2018, 11:34
Zodadelijk zeggen ze ook nog 'poate mai târziu'...

Rejection by a lady who is sitting at the bar, can have two reasons.
1- she does not want to do prostitution and has been forced by a pimp to come to the club.
2- she does not like you as you are, personally.
Case 1, I have seen only once in all these years. I am sure it stops very fast. Either gets kicked out of club, or the pimp dumps her, or she dumps the pimp.
Case 2, it happens very frequently and "ist gut so".
With your 50 Euros you are NOT buying a slave. You are buying the time of a lady. A lady who has feelings, eyes, senses and preferences.
Why do you get upset when a lady rejects you? This is "her Right" and should be respected. Instead of nagging, go find out why you are rejected.
Some guests have bad breath, stink, are un-shaved and un-washed, simply disgusting. And the poor girl must suck his dick!! ARGHH!!
I am a decent, very clean and average looking and generous older man. There is a pretty girl in Samya (Kim) that does not go with me, no matter what I do.
I am sad, yes, but I am not angry. That is "her Right" and it amuses me every time she says "I am busy". And, I go away with a smile.
The girls in the clubs have a reason to be there. They want or need money, but they are not slaves.
Don't treat them as if you have been promised a slave of your choice for your 50 Euros.
Peace. :blume::blume::blume:

ber
27 maart 2018, 11:45
Well said Mean!

Eddy_V
27 maart 2018, 11:48
Rejection by a lady who is sitting at the bar, can have two reasons.
1- she does not want to do prostitution and has been forced by a pimp to come to the club.
2- she does not like you as you are, personally.
Case 1, I have seen only once in all these years. I am sure it stops very fast. Either gets kicked out of club, or the pimp dumps her, or she dumps the pimp.

the fact you haven’t seen this more can have two reasons
1- you didn’t visit this club
2- you need glasses
well okay and (Most likely) 3- you’re not a good observer

no hard feelings for your opinion but unfortunately it’s not that simple.

laplagne
27 maart 2018, 18:39
Lisa ontbrak afgelopen zaterdag in de line up van Yin Yang zodat de kans groter is dat Lisa zaterdag wel eens aanwezig zou kunnen zijn.

popey01
27 maart 2018, 19:48
Duitse Lisa was vorige week in gt

de duisburg spesjalist
27 maart 2018, 19:55
Duitse Lisa was vorige week in gt

alle registratie vluchtelingen komen zo langzamerhand terug naar Duitsland ;)

Jack42
27 maart 2018, 20:16
alle registratie vluchtelingen komen zo langzamerhand terug naar Duitsland ;)

Lisa is nooit een registratievluchteling geweest want ze werkt al veel langer in YY, ver voor de registratieplicht.

de duisburg spesjalist
27 maart 2018, 20:43
Lisa is nooit een registratievluchteling geweest want ze werkt al veel langer in YY, ver voor de registratieplicht.

geintje :biggrin:

Brad Clitt
27 maart 2018, 21:08
Lisa heb ik vrijdag 16 maart nog in YY gezien, woensdag 21 maart niet en vandaag ook niet.

Ben dus vandaag geweest ipv morgen ivm werkdrukte vanaf morgen (Paasfeest), was niet druk en op moment van vertrek wederom een flink damesoverschot.
Heb vandaag kort gesproken met een Belgische beer die me wederom advies gaf inzake iubita's en nog een beer die niet ver van mij vandaan woont (nee, niet de Partycrasher). Ook nog lang gesproken met Martina die zich zat te vervelen en aangezien ik de goedheid zelve ben mezelf als gesprekspartner aangeboden.

Voor de rest nog een paar dingen met een zekere dame gedaan (lang wachten -> verslapen, lunchen, meeroken, 103, kletsen en wachten, 104, candlelight-diner, meeroken, kletsen, afscheid nemen, bij thuiskomst sms sturen) en ik heb vóór 16.30 nog bamiblokken gesignaleerd maar me er niet aan gewaagd.

Volgende keer ga ik waarschijnlijk de dag na de party, dus 9 dagen vrij, eindelijk... :biggrin:

goolfy69
28 maart 2018, 06:35
Lisa, aanstaande zaterdag in yy of GT? Thks

laplagne
28 maart 2018, 17:27
Rentree van Lisa in GT lijkt mij heel klein. Dat komt niet eens door het nieuwe registratiesysteem. Zekerheid met dames hebben we nooit.

popey01
28 maart 2018, 18:12
Ze was er twee weken terug dus de kans is inderdaad klein

mentholbear
29 maart 2018, 18:52
Ja dat komt ongetwijfeld voor, maar de dames die ik bedoelde kamerden dus zoals gezegd heel de dag met geen enkele beer. Heb ik op verschillende dagen zien gebeuren.
Zitten gewoon in een hoekje met een vriendin erbij. En je ziet ze daar blijven zitten heel de dag zonder te kameren. Telkens als een beer kwam vragen werd ie meteen afgewimpeld.

De club kan zeker wel wat doen aan dames die continue weigeren te kameren. Ze verpesten het voor de rest. Zelfstandige of niet, dat is voor de club toch ook slecht. Clubs sturen soms bij wangedrag vrouwen weg of zeggen dat ze niet meer welkom zijn. En terecht. Mogen ze bij deze types ook doen.

Inderdaad, ook es meegemaakt dat sommige dames de hele dag niet kameren. Eentje de hele dag achter de speelautomaten (was niet in YY), op kamer vraag reageerde ze beleefd dat ze bezig was en het er vandaag niet in zou zitten. De volgende dagen ook niet. Bovendien bleef ze niet lang. Dus toen hield het op. Ze kwam later nog terug in de club, maar beetje dezelfde houding. Ik denk dat ze meer de kamers op ging voor feestjes.

Die dames ook gezien. Prioriteit ligt dan niet op bonken, maar parties. Wachten vaak op dr fanclub die meestal in de late uurtjes binnenkomen. En dan feestje bouwen. Al dan niet op de kamer.
Die laatste groep dames houden sommige clubs volgens mij maar wat graag. Hun fanclubs hebben vaak als voordeel Wodka flessen drinkers, etc.

Old soldiers never die
29 maart 2018, 20:24
@bradjeclit

Dat word toch een keer met je iubita naar Brabant tuffen!

https://www.ad.nl/koken-en-eten/beste-bamihapje-komt-uit-goirle~a9c5b91e/

Brad Clitt
29 maart 2018, 20:36
Zij is meer van de vis en zeevruchten en ik heb haar verboden om deze snacks te eten (kijk maar wat er van de lijn van sommige dames terecht is gekomen).
Maar de bamiblokken in YY zijn best wel goed hoor, zo af en toe zondig ik toch wel.

Wat betreft vis en zeevruchten, door haar heb ik voor de eerste keer mosselen, garnalen en inktvis gegeten.
Mochten er een keer oesters op het menu staan, dan moet ik er toch echt aan geloven ondanks dat ik ooit gezworen heb dat glibberige spul nooit te eten.
Schijnt wel goed voor je libido te zijn...

Old soldiers never die
29 maart 2018, 21:57
Wat betreft vis en zeevruchten, door haar heb ik voor de eerste keer mosselen, garnalen en inktvis gegeten.

Ach ja, denk dat iedereen wel is een mossel heeft gegeten in yin yang....;)

Brad Clitt
30 maart 2018, 15:43
Lisa is vandaag aanwezig, op dit moment niet echt druk, maar wel redelijk veel dames. Er zitten best een paar knappe bij...

goolfy69
30 maart 2018, 21:17
Lisa in yy, dus niet naar GT?

Das
30 maart 2018, 21:24
Ach ja, denk dat iedereen wel is een mossel heeft gegeten in yin yang....;)

Nop, ik niet.

Brad Clitt
30 maart 2018, 21:31
@ goolfy69

Ik schreef toch dat Lisa vandaag in YY was/is, dus er is een redelijke kans dat ze morgen ook daar is.
Een 100% garantie kan ik je echter niet geven, misschien moet ze zelf nog beslissen wat ze gaat doen.

Ik kan je wel garanderen dat Brad Clitt morgen niet in YY is.

John mc Snek
30 maart 2018, 22:47
@ goolfy69

Ik schreef toch dat Lisa vandaag in YY was/is, dus er is een redelijke kans dat ze morgen ook daar is.
Een 100% garantie kan ik je echter niet geven, misschien moet ze zelf nog beslissen wat ze gaat doen.

Lisa was afgelopen week in ieder geval zaterdag en zondag niet in GT, maar bij deze duidelijk dat ze gewoon in YY is, mocht ze er zijn, dankzij BC.

En die laatste garantie, in verband met jouw gdh zou ik er niet blind op inzetten , je weet maar nooit, zei je afgelopen woensdag ook niet dat je een pauze van iets van 9 dagen zou houden? [emoji51][emoji51]

phoenix
30 maart 2018, 23:21
Veel Duitse dames gezien, toch vind ik ze zo afstandelijk... ik ben net weg uit YY vandaag goede seks met samantha uit slowakije en Elly uit Hongarije... beide ect uitstekend op de kamer,later meer

mean
30 maart 2018, 23:32
@ goolfy69

I know a Lisa in GT.
She is German and has a big Boa snake tattooed on her arm.
Is this the Lisa that you are talking about?

pret
30 maart 2018, 23:41
Deze topic begint meer te lijken op "Opsporing Gezocht".

Eddy_V
31 maart 2018, 11:40
Deze topic begint meer te lijken op "Opsporing Gezocht".
Qua etnische achtergrond van veel bezoekers en dames zijn er zeker overeenkomsten :biggrin:

pietpotent44
31 maart 2018, 21:44
Zojuist even rechercheur gespeeld voor opsporing verzocht in yinyang. Ik trof daar een verdachte aan die luistert naar de naam Lisa. Signalement: Duits, blond, begin 30, en grote tattoo op rechterarm. Verdere bijzonderheden: moet erg lachen om mijn flauwe grapjes en gaat op de kamer tekeer als een wild beest met paringdrang :biggrin:

Verdere kamergangen gehad met resp. Bulgaarse Sandra, Nederlandse Nadia en Russische Nikita.
Verder nog gezien: Duitse Casey en Duitse Pia, Turks/Duitse Selina, Duitse Sabine. Veel bekende Roemeense gezichten waarvan ik de namen niet ken. Of een Simona misschien.
Aantal nieuwe gezichten ook maar bijna allemaal Roemeense.

Sandra is wel een lieve dame. Ze was wel verbaasd dat ik haar naar de kamer vroeg (you want me?!) Haar Engels is niet zo goed, communicatie was moeizaam. Toch veel gelachen op de kamer, echte girl next door type. Nadia is altijd gezellig. En Nikita ging wel. Geen knappe dame. En een kleintje. Maar de Russinnen hebben nu eenmaal een reputatie hoog te houden. Sessie was wel voldoende maar toch weinig herhalingsgevaar.

Ongeveer 70 dames geteld (op 2 verschillende momenten op de dag, alle mogelijke plekjes). Verhouding dames beren ongeveer 1 op 1. Of misschien iets meer beren.

Was al met al een aardige dag.

bodaboda
3 april 2018, 14:04
Veel vrouwen zijn naar huis i.v.m Pasen maar kan iemand mij vertellen of Annabel-Penelope-Vanessa a.s zondag aanwezig zullen zijn? Alvast bedankt voor de reactie.

Uit-Drenthe
5 april 2018, 12:44
Hoe was de party? Niemand geweest?

Meme Moo
5 april 2018, 13:18
Hoe was de party? Niemand geweest?

Ik was er niet bij, maar doe een poging tot sfeer-impressie:

- het eten was, zoals altijd, goed
- van party-stemming was niet veel bijzonders te merken, hooguit een zwart slingertje extra
- dezelfde dames als altijd liepen rond/zaten chagarijnig op de bankjes (maar minder in aantal dan normaal wegens én Party én Pasen) en in passende thema-pakjes
- de dames werden nóg chagarijniger van Graagneuker, omdat ze zijn grapje over Eierlikken al drie keer eerder die dag hadden gehoord (al dan niet van hem zelf)
- wachttijden later op de dag oplopend tot een half uurtje
- de Joker was te vinden in het restaurant óf in de men’s lounge
- BC en zijn iubita ontbraken
- de Banaan was te vinden achter zijn vaste plekje bij de bar (en een keer of twee in de buitensauna)
- Partycrasher kon het deze keer niet laten en was er nu wél, maar moest weer constateren dat er geen Party te crashen was. Hij probeerde daarom zelf de sfeer er maar in te brengen door het wagen van een dansje en het verleiden van de aanwezige dames met aanlokkelijke lolly’s.
- de ultieme partycrashing vond overigens diezelfde middag plaats bij SS, alwaar de dames een politiecontrole moeten ondergaan. Daar kan PC nog wat van leren!
- verder uiteraard de bekende en hier niet genoemde veelplegers aanwezig
- vanaf 20 uur arriveerden de grotere groepen luidruchtige Südlanders die en-masse met onderbroek en al zichzelf in de whirlpools lieten zakken

Kortom: same old - same old.
Waarmee niet gezegd is dat het wél heel erg gezellig geweest kan zijn.

Maar ik hoop hiermee natuurlijk nu een verslagje uit te lokken dat me op bovenstaande punten weet te corrigeren! :biggrin:

Uit-Drenthe
5 april 2018, 13:36
Hahaha nou als afgelopen dinsdag het voorproefje van de party was, verschrikkelijk.... de meeste crematies zijn nog gezelliger... maar ja ik kom daar niet voor de gezelligheid. En na 3 party’s heb ik de party’s daar wel bekeken..