Volledige versie bekijken : Live vanuit YinYang (2019)
lekker strak
3 januari 2019, 11:27
Hallo, zou graag willen weten welke dagen Duitse Linda , de kinky milf, aanwezig is. Moet er ver voor rijden en zou zonde zijn om voor niets te komen. Wie heeft info voor me?
Lekker strak
Stoffelilt
3 januari 2019, 12:04
Ik zou vandaag willen gaan en willen weten of Evita daar is? Hoe valt de line-up vandaag mee?
pret
3 januari 2019, 17:12
Hallo, zou graag willen weten welke dagen Duitse Linda , de kinky milf, aanwezig is. Moet er ver voor rijden en zou zonde zijn om voor niets te komen. Wie heeft info voor me?
Lekker strak
Ik zou vandaag willen gaan en willen weten of Evita daar is? Hoe valt de line-up vandaag mee?
Bellen voordat je gaat en je weet het.
laplagne
3 januari 2019, 19:22
De Duitse kinky MILF Linda is heel vaak in het weekeinde aanwezig
gignnl
4 januari 2019, 18:28
Nadat woensdag de "Gouden Tijden"meer van blik bleken vandaag mijn blikken eens in eigen land verzet.
Nog net voor 14 binnen voor de nieuwe bonusprijs,10% gestegen zelfs hier word je door Rutte genaaid.
Voor me een nieuwe dame,net een fotomodel.Haar later geobserveerd en er toch maar niet voor gekozen.
De line up hier is een stuk beter,40 plus en still counting!Buiten de 40 plussers voor Pietpotent genoeg keuze waaronder zeker weer 10 nieuwe.Ook diverse servicegranaten aanwezig die hun Whatsapp agenda niet volhebben en beschikbaar zijn.
Eerste sessie was weer met Elisa,net terug van een weekje vrij nadat ze door Jooploop was uitgewoond:bibber_2:
Heerlijk van elkaar genoten en fluschi was niet nodig om in te loggen.
De zaak ff bekeken en weer enkele jaagsters begroet,veel interessanter vond ik Alexia die laat binnenkwam.
Met haar maar meteen mijn goede voornemens voor 2019 in de praktijk gebracht,meer lichaamsbeweging.
Was weer heerlijk,hopelijk blijft ze nog even.
Van een dalende kwaliteit eten is nix te merken,biefstuk met champignonsaus eet ik niet elke dag.Apfelstrudel als dessert,wat kun je nog wensen...
Bokito8
6 januari 2019, 14:18
Koffie in de.mensroom veel meiden is weer een geslaagd zondag middag lekker eten en dat 20 min van huis supergoed
Tropische_verrassing
6 januari 2019, 14:46
Koffie in de.mensroom veel meiden is weer een geslaagd zondag middag lekker eten en dat 20 min van huis supergoed
De dames weer terug van hun kerstverlof??
laplagne
6 januari 2019, 17:02
Het Kerstverlof van de meeste Roemeense dames duurt meestal zeker de eerste twee en soms drie weken van het jaar.
pret
6 januari 2019, 17:04
Het Kerstverlof van de meeste Roemeense dames duurt meestal zeker de eerste twee en soms drie weken van het jaar.
Momenteel een mooie moment dus om naar YY te gaan.
spiderman
6 januari 2019, 17:30
Momenteel een mooie moment dus om naar YY te gaan.dus voldoende aanbod momenteel?
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
mentholbear
6 januari 2019, 23:18
dus voldoende aanbod momenteel?
Ja, voldoende aanbod aan de voederbakken, aangezien de meeste dames volgens laplagne pas de 3e of 4e week van verlof terug zijn :rolleyes:
mentholbear
9 januari 2019, 01:49
De 2e dinsdag van de maand was wat rustig in de tent. Niet zozeer kwa dames, ik schat dat er zo een 20 a 25 dames waren. Persoonlijk spotte ik 4 a 5 opties (slank).
Slanke Duitse Sandra kwam vriendelijk nog de nieuwsjaarswensen geven, en verder ene Erika, Isabella en Luna ontmoet die me de moeite waard leken om nog es een keer nader kennis mee te maken.
Maar had het genoegen om intiemer kennis te maken met Krina https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21680-Krina-(Roemeense)-ex-LR&p=640539#post640539
e-is-mc-2
10 januari 2019, 12:29
Mooi nieuws! Ik ben van plan komende week een overdag bezoekje te brengen en was benieuwd of de dames zo langzaam terug aan het komen waren van kerst verlof. Dat blijkt dus het geval. Mooi, dan maak ik niet voor niets de barre rit vanuit het westen naar het verre zuiden.
e-is-mc-2
15 januari 2019, 12:45
Live vanuit de mens louge van YY mag vast ook wel. Zo net de eerste kamerbeurt gehad met Litouse Melanie. Wat een lieverd met een leuke lach.
Het is natuurlijk nog rustig, is was net voor 11 aan de deur en vreesde even klem te komen tussen het hek en de voordeur. De eerste was open, de laatste nog niet. Maar dat misverstand was zo opgelost en naar binnen.
De vriendelijke dame aan de deur verontschuldigde zich voor het nieuwe hoge tarief: sorry, het is 55 geworden.
Natuurlijk rustige boel, zoals ik het graag zie. Even opwarmen in het stoombad (gelukkig al op temperatuur), koffie halen in het restaurant en daar zat ze te ontbijten: Melanie. Keek met een lach op, ik was meteen verkocht. Even aangesproken met 'ik wacht op je in de bar'. 10 minuten later was ze daar en en heerlijk uurtje met haar genoten.
Straks waarschijnlijk nog een ronde met ???. Nu even werken en een hier een berichtje posten.
Er zijn nog niet erg veel DVPs maar net zo weinig beren. k hou de kamerbordjes (bezet / vrij) niet in de gaten maar volgens mij gaat alles z'n rustige gangetje zoals je dat denk ik mag verwachten op een dinsdag ochtend.
Ik heb wel het idee dat er iets mis is met mijn geheugen. De vorige keer dat ik hier was weet ik vrij zeker dat er in de mens lounge een hoge tafel stond (makkelijk voor je laptop). Nu alleen maar banken en salon tafels en de ruimte lijkt groter ... zal wel aan geheugenverlies lijden of iets gemis hebben in de postings over YY.
Wordt vervolgd
e-is-mc-2
15 januari 2019, 16:44
Het vervolg, niet meer live vanuit YY.
Dit was mn tweede bezoek aan YY. Bij het oriënteren voor mn eerste bezoek had ik door deze site het beeld gekregen dat ik een vrij grote kan zou lopen op een teleurstellende ervaring (upseling, opdringerige Roemeense ). Ik wilde daarom mbv deze site een lijstje van namen en kenmerken van DVPs verzamelen en dat lijstje in mn hoofd (of badjaszak) meenemen YY in. Ik kreeg uit meerdere hoeken het advies dat niet te doen, dat zou toch niet lukken. Ik heb dat advies gevolgd. De eerste keer pakte dat advies goed uit. Nu de tweede keer ook. Ik heb nog even met de gedachte gespeeld om wat namen en kenmerken van het laatste bezoek van PietPotent44 mee te nemen. ( https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=640998&highlight=#post640998 ) Niet gedaan, gewoon op intuïtie af gegaan. Zoals hierboven beschreven in ronde 1 goed bevallen. In ronde twee ook: ik kwam terecht bij donkerharige Mellie (?) een duitse van turkse komaf. Heerlijk uurtje mee gehad. Kortom: ook mijn tweede bezoek aan YY was een schot in de roos. Hoewel ver rijden vanuit het westen (+2 uur) zeker de moeite waard. Waarom zitten deze saunaclubs alleen in Duitsland en in het zuiden van NL en niet in de randstad? Zal vast een logische reden voor zijn. Maar wat mij betreft is dit een veel beter concept dan een privehuis of prive adressen zoals die in het westen bestaan.
Ik kom weer.
mentholbear
16 januari 2019, 01:00
Waarom zitten deze saunaclubs alleen in Duitsland en in het zuiden van NL en niet in de randstad? Zal vast een logische reden voor zijn. Maar wat mij betreft is dit een veel beter concept dan een privehuis of prive adressen zoals die in het westen bestaan.
Helemaal met je eens. Zou fijn zijn als er door ons kikkerlandje meer sc zijn. De enige die ik ken die er enigzins in de buurt komt, is Villa Weizigt.
Een combi sauna club en prive huis. Het prive huis lijkt me duidelijk. Voor bv een uurtje 100 euro voor de dame en 50 voor het huis. Volgrns mij redelijk vergelijkbaar uurtarief van andere prive huizen. Alleen hebben ze mijn inziens het SC gedeelte niet helemaal (willen) begrijpen. Na 60 euro entree, mag je de hele dag verblijven en gebruik maken van sauna en zwembad. Gratis drank op sterke na, en je kunt met de rest een bordje avond eten krijgen. Dus niet de hele dag een lopend buffet ofzo.
Tot zo ver nog okay. Maar dan... Behalve 60 euro entree, betaal je nog steeds kamerhuur. Weliswaar met een korting, maar een uurtje bv zou dan 100 voor de dame zijn en 30 voor de club = 130 euro. Ik zou zeggen dat kamerhuur net als andere sc vervalt ivm de entree die je al hebt betaald. En zo lang er geen concurrentie in de buurt opduikt, lijkt me er weinig behoefte te zijn om dat te veranderen met hun monopolie positie in het westen van Nederland.
deket
16 januari 2019, 01:54
Ben daar in het begin eens gaan kijken maar kun je dus helemaal geen saunaclub noemen met het concept dat wij kennen. Je beschreef het zelf al.
Mooi bordeel hoor, maar toen slechts 3 meiden.
Betreffende formule kan je het eerder vergelijken met het saunabordeel Dianne in Zundert van de wielrennersbroers die het van hun vader overnamen, alleen daar geen eten maar wel veel meer meiden en een groot zwembad.
Vroeger had je nog de Bada Bing nabij de Efteling.
Maar hoewel prostitutie legaal is in Nederland heeft het wel zijn redenen dat je er alleen 2 in Limburg kan vinden. Fiscaal en Juridisch
Uit-Drenthe
18 januari 2019, 22:41
Gisteren mooie dag gehad in YY, was er om 11:00 maar om 13:00 was de line up prima en op oorlogssterkte. Had zelf een lange pannenkoeksessie met een dame uit GT gepland. Het leek haar ook wel grappig om weer eens in YY te kijken omdat we elkaar daar hebben ook de eerste keer ontmoet hebben. Toen we naar huis gingen om 20:00 zei ze: ik kom hier nooit en never weer.. gangsterrapmuziek van boef op standje 10, irritant gedrag in de lockerruimte, Arabisch de spreektaal,bizar het leek klein molembeek wel. Overdag prima maar na 20:00 is dit ook niks voor mij meer. Ok prima dan volgende keer maar weer in GT afspreken. Maar verder was het perfect in orde en overdag erg gezellig. Wel veel rumoer over het wel of niet sluiten in de toekomst...
HartaberFair
19 januari 2019, 01:51
Toen we naar huis gingen om 20:00 zei ze: ik kom hier nooit en never weer.. gangsterrapmuziek van boef op standje 10, irritant gedrag in de lockerruimte, Arabisch de spreektaal,bizar het leek klein molembeek wel. Overdag prima maar na 20:00 is dit ook niks voor mij meer. Ok prima dan volgende keer maar weer in GT afspreken. Maar verder was het perfect in orde en overdag erg gezellig. Wel veel rumoer over het wel of niet sluiten in de toekomst...
Je beschrijft het helemaal goed. Overdag prima daar zal geen mens wat van kunnen zeggen. Maar als je als organisatie zelf een sfeertje kweekt d.m.v. gangsterrapmuziek op standje 10 en je laat daarbij 's-avonds bijpassend publiek binnen
moet je niet verbaast zijn dat je de aandacht trekt van bepaalde instanties. Ik durf te beweren dat als ze hetzelfde deurbeleid voerden als in GT ze nooit een dergelijke inval hadden gehad en deze club misschien veel succesvoller was geweest.
Uit-Drenthe
19 januari 2019, 08:05
Ik denk er net zo over, en ook 80% van de dvp’s, toen de opgepompte security met glanzende is-baard mij een grote bek gaf was ik er helemaal klaar mee donderdag. Prachtige lokatie en accomodatie maar dit soort gasten binnenlaten gaat je ondergang worden..
Brad Clitt
19 januari 2019, 09:16
Ben maar blij dat je er gistermiddag en begin van de avond niet was, daar zat me toch een zootje ongeregeld naast mekaar bij de danspaal, 5 forumleden dus... ;)
Even serieus, gisteren was een betere dag geweest voor je, het was niet druk met niet zoveel 'foute' gasten. Veel dames keken daarom een beetje sip, het is ook nooit goed.
Giodude
19 januari 2019, 09:33
Ben maar blij dat je er gistermiddag en begin van de avond niet was, daar zat me toch een zootje ongeregeld naast mekaar bij de danspaal, 5 forumleden dus... ;)
The Good, The Bad, The Ugly, The Loser & The Fool? :hammer:
Das
19 januari 2019, 10:49
The Good, The Bad, The Ugly, The Loser & The Fool? :hammer:
Nee, Brad clit, patjax, mynash, giodude?
Ooh nee je zei 5 niet 2?
pret
19 januari 2019, 11:06
Nee, Brad clit, patjax, mynash, giodude?
Ooh nee je zei 5 niet 2?
Nr 5 is Das uiteraard. :biggrin:
Brad Clitt
19 januari 2019, 11:21
Ik zal jullie een klein beetje op weg helpen, Das was er gisteren niet en The Fool ben ik natuurlijk.
mrourke
19 januari 2019, 11:26
Ik denk er net zo over, en ook 80% van de dvp’s, toen de opgepompte security met glanzende is-baard mij een grote bek gaf was ik er helemaal klaar mee donderdag. Prachtige lokatie en accomodatie maar dit soort gasten binnenlaten gaat je ondergang worden.. Ik denk er net zo over, en ook 80% van de dvp’s, toen de opgepompte security met glanzende is-baard mij een grote bek gaf was ik er helemaal klaar mee donderdag. Prachtige lokatie en accomodatie maar dit soort gasten binnenlaten gaat je ondergang worden..
YY is een geweldige tent met dito mooie meiden. Maar die security en die badgasten die na 20.00 de club frequenteren. My god........ En o wee als je een paar van die onderbroeken aanspreekt in de sauna. Security staartmans heeft ook regelmatig een grote bek.
Kortom, s avonds is de sfeer grimmig te noemen en als dat zelfs de meeste meiden opvalt die toch echt wel wat gewend zijn, zegt mij dat genoeg. Erg jammer eigenlijk.
Tropische_verrassing
19 januari 2019, 11:34
Nr 5 is Das uiteraard. :biggrin:
ik vraag me af welke ik dan was?? :confused:
Ik moet wel zeggen dat de sfeer erg goed was en dat kon je ook merken aan de dames. Er werden zelfs dance battles gehouden door diverse dames. We zelfs getrakteerd op een paaldans act en een striptease.
ik was er van 12.30 tot 21.00 en heb een top dag gehad.
Uit-Drenthe
19 januari 2019, 11:35
Ik ben er eigenlijk wel zo klaar mee,dat ik de sluiting bijna begin te begrijpen. Enorm slecht ondernemerschap.. jammer voor sommige dames,maar ach dan zoeken we ze wel ergens anders op.
Patjax
19 januari 2019, 11:42
Ik gok op BC, yylover, Tropische_verrassing, John McSnek en Mynasch :innoc[1]: :biggrin:
Tropische_verrassing
19 januari 2019, 11:43
bijna :biggrin:
Tonio
19 januari 2019, 13:15
Afgelopen donderdag was ik er ook tot 22 uur. Ik vond het een gezellige dag, ook na 8 uur. Kom al ongeveer 10 jaar in YY. Heb daar nog nooit van iemand ‘last’ gehad; van andere bezoekers noch de security. Integendeel - vind dat (al het) personeel zeer goed werkt levert. De muziek die ‘s avonds wordt gedraaid, heeft ook niet mijn voorkeur. Maar dat zal hetzelfde gelden voor de buitenlandse bezoekers - die kunnen de teksten ook niet verstaan :)
Opa Winfrie
19 januari 2019, 17:27
In principe heb ik ook geen last van de onderbroekenbrigade. Maar gezellig is anders. Gewoon kleine dingen als altijd voorrang nemen als je van de ene ruimte naar de andere loopt. Nooit eens "kom maar, ga uw gang". Gewoon geen respect voor andere gasten. Laatst botste ik bijna, ik moest ècht pas op de plaats maken, om zo'n onderbroek voorrang te verlenen. Kreeg alleen een minachtende blik. Nogmaals ik maal er niet om, ik sta er boven, maar het arrogante gedrag, geen respect voor de ander heeft mij in ieder geval doen besluiten dat ik dit volk voortaan negeer. GT is dan tóch relaxter door het deurbeleid. Soms denk ik "ik ben een ouwe zeur", maar tegelijk vraag ik me af "waarom doen deze mensen zo?". Geen opvoeding??
Geile brabander
19 januari 2019, 17:29
Nu ook hier maar wat een drama.
Muziek staat nog harder dan in een discotheek en iedereen zit er als een dooie bij,dus sfeer is er totaal niet.
Bij binnekomst kijken ze je net dreigend aan je kent de regels geen drugs maar dan op zo'n manier ja voor het gros wat binnen is misschien wel groot deel fout publiek en entree met 5 euro omhoog hoe halen ze het in d'r hoofd.
Ik kijk het nog even aan anders rij ik door naar gt.
Min zien ze hier voorlopig niet meer.
Ben wel benieuwd hoe lang dit hier nog goed blijft gaan kwestie van aftellen denk ik.
Brad Clitt
19 januari 2019, 17:30
Ik gok op BC, yylover, Tropische_verrassing, John McSnek en Mynasch :innoc[1]: :biggrin:
YYlover en Mynasch waren er evenmin, maar wel Meme Moo en een heerschap genaamd Wim (de meeste YY-veelplegers wel bekend neem ik aan, niet meer zo actief op het forum overigens).
Ik heb ook een hele leuke dag gehad, mede door deze vier heerschappen. Moest iets vroeger weg, maar dat wisten jullie. Sorry dat ik geen afscheid heb genomen, maar ik zag jullie niet meer en ik was natuurlijk weer eens gehaast.
mentholbear
20 januari 2019, 01:42
Gisteren (zaterdag) ook geweest. Kabaal uit de luidsprekers, voederbakken die voor je neus leeggeplunderd werd (en nee, Joker was er niet), in 1 jacuzzi volgens mij een groep Italiaanse pizzabakkers en in de andere de onderbroekenbrigade, in de sauna lopen ze niet alleen met slippers naar binnen: ze gaan ermee boven op de houten banken zitten, iemand ging er zelfs in z'n nakie zitten zweten, en een ander dook zonder afspoelen het zwembad is alsof het een dompelbad was, eentje was oergeluiden aan het maken richting de dames, enz enz.
Tegen beter weten in toch gegaan. Hoe bedoel je symptomen van een fkk verslaving :hammer:
paul-kuhn
20 januari 2019, 03:19
Heute Nachmittag habe ich das YinYang besucht, mit der Hoffnung endlich mal Christina anzutreffen...
Ich bin in der Hinsicht echt ein Pechvogel... Leider habe ich sie wieder nicht angetroffen.
Ich war vom Line Up heute echt nicht angetan.
Lediglich Annabelle mit ihren geilen Silikontitten hätte mich gereizt, aber so richtige Lust hatte ich dann auch nicht.
Melli war auch nicht anwesend...
Nach Wellness bin ich wieder gefahren, leider ohne zu ficken...
Ich hoffe das Line up wird in nächster Zeit besser...
mentholbear
20 januari 2019, 15:02
Heute Nachmittag habe ich das YinYang besucht, mit der Hoffnung endlich mal Christina anzutreffen...
Ich bin in der Hinsicht echt ein Pechvogel... Leider habe ich sie wieder nicht angetroffen.
Ich war vom Line Up heute echt nicht angetan.
Lediglich Annabelle mit ihren geilen Silikontitten hätte mich gereizt, aber so richtige Lust hatte ich dann auch nicht.
Melli war auch nicht anwesend...
Nach Wellness bin ich wieder gefahren, leider ohne zu ficken...
Ich hoffe das Line up wird in nächster Zeit besser...
My German is too bad, so I respond in English. I know a little it the feeling. Yesterday I specially went to YY for Victoria. I was also a pechvogel. She wasn't there.
I had the fortune to meet A line, which could have been Victoria's little sister. So it partially made up my day, in contradiction to your misfortune.
Alerion
20 januari 2019, 15:20
Gewoon badluckbird, niet twijfelen!!
spiderman
20 januari 2019, 15:30
Gewoon badluckbird, niet twijfelen!!is het vandaag dan beter?
paul-kuhn
20 januari 2019, 15:41
ich befürchte nein
manke nelis
30 januari 2019, 19:05
Dat van die apenmuziek dat wist ik al. Jammer want in zo'n tent moet men chill house enz rustig spelen. Het zou de club veel stijlvoller maken. Een gentleman zit niet te wachten op harde bonga bonga jungle muziek.
Maar wie kan mij vertellen of waar vind ik wat voor types daar dan na 20 u komen. is dat daar echt zo erg?
Ik ga overdag en meestal int weekend, de gasten die er dan rondlopen worden dan zelfs mijn maten.
Brad Clitt
30 januari 2019, 20:15
@ manke nelis
Na 20 uur en tegenwoordig dan vooral op de zaterdag een bonte verzameling van Südländer (Turks, Marokkaans en alles ertussenin), Balkan-penoze, posers en patsers uit de Randstad, IS-aanhangers, gelukszoekers uit de omliggende AZC's en Indiers/Pakistani die menen dat ze de club voor zich alleen hebben. En als je pech hebt fietst daar dan ook nog eens Brad Clitt tussendoor die van mams wat langer mag opblijven en dan altijd goed is voor een leuk verzoeknummertje...
https://www.youtube.com/watch?v=r_rBftVrarY
pret
30 januari 2019, 20:47
Ijsberen zijn geen buitenlanders.
Aanvullend hierop ijsberen komen uit het Noorden dus van Sudlander is er geen sprake. :tongue:
sofaking
30 januari 2019, 21:23
Ijsberen dragen geen onderbroeken. Onderbroekdragers zijn dan ook de facto geen ijsberen en kunnen van overal komen.
Uit-Drenthe
30 januari 2019, 21:28
Ik kom uit het noorden en ben ook een ijsbeer Haha, maar op het moment is YY na 20:00 s’avonds een walgelijke club (tenminste voor deze blanke hollandse boerenlul). Als ik een mooie lange clubdag wil houden ga ik tegenwoordig tot 17:00 naar YY en rijd dan naar Brüggen om een leuke avond te hebben. Ik gun ieder zijn plezier maar dit gaat gewoon nergens meer over.. iemand nog nieuws over de eventuele sluiting?
de duisburg spesjalist
30 januari 2019, 21:30
Ik kom uit het noorden en ben ook een ijsbeer Haha, maar op het moment is YY na 20:00 s’avonds een walgelijke club (tenminste voor deze blanke hollandse boerenlul). Als ik een mooie lange clubdag wil houden ga ik tegenwoordig tot 17:00 naar YY en rijd dan naar Brüggen om een leuke avond te hebben. Ik gun ieder zijn plezier maar dit gaat gewoon nergens meer over.. iemand nog nieuws over de eventuele sluiting?
ying yang sluit iedere dag om 1 uur :rolleyes:
Badslippers
30 januari 2019, 21:49
Dat van die apenmuziek dat wist ik al. Jammer want in zo'n tent moet men chill house enz rustig spelen. Het zou de club veel stijlvoller maken. Een gentleman zit niet te wachten op harde bonga bonga jungle muziek.
Mwahhh, ligt er maar aan wat voor Jungle Beat
Hey Bo Diddley (https://www.youtube.com/watch?v=Q3-rf4EgAm8)
Nulnulzeseneenhalf
31 januari 2019, 00:49
Aanvullend hierop ijsberen komen uit het Noorden dus van Sudlander is er geen sprake. :tongue:
Kunt U even aangeven vanaf welke breedtegraad, ongeveer, we het “Noorden” noemen? Even voor mijn beeldvorming, zodat ik in de toekomst weet waarover ik het heb.
pret
31 januari 2019, 07:22
Kunt U even aangeven vanaf welke breedtegraad, ongeveer, we het “Noorden” noemen? Even voor mijn beeldvorming, zodat ik in de toekomst weet waarover ik het heb.
Van zelfonderzoek leert U het meeste. Ik wens U veel wijsheid toe.
Partycrasher
31 januari 2019, 07:41
Ongeveer vanaf de 34e breedtegraad noord.
Nulnulzeseneenhalf
31 januari 2019, 08:20
Van zelfonderzoek leert U het meeste. Ik wens U veel wijsheid toe.
Ik heb net zelf onderzocht dat ik bijdrages van U niet meer als zinnig moet beschouwen. Daar ze niet bedoelt zijn om beter van te worden, maar enkel om Uw acties te rechtvaardigen.
Ongeveer vanaf de 34e breedtegraad noord.
Dan hebben we nog een heleboel noorden.
Meme Moo
31 januari 2019, 09:00
Ik heb net zelf onderzocht dat ik bijdrages van U niet meer als zinnig moet beschouwen. Daar ze niet bedoelt zijn om beter van te worden, maar enkel om Uw acties te rechtvaardigen.
Dus jij hebt Pret tot nu toe wél altijd serieus genomen?
Hij zal verguld zijn! :biggrin:
Brad Clitt
31 januari 2019, 11:02
Maar strict genomen zijn er in YY alleen grizzly beren en die leven over het algemeen iets zuidelijker dan ijsberen.
Slumme
31 januari 2019, 11:05
Ik ben ook regelmatig naar YinYang .... En zie dan in de kleedkamer veel beren met hun telefoon bezig.....wat ze daar op aan het doen zijn ...Ik weet het niet...!!....Maar nu wel ....zie de bovenstaande " hoodwaardige conversaties"" ..daar zijn ze mee bezig...allemaal onzin
verhalen ....net als pubers en wasvrouwen...!! Dit getik komt niet uit de kleedkamer van Yin Yang..!
Brad Clitt
31 januari 2019, 22:10
Zojuist weer thuis van een dagje YY, het was druk met dames maar ook best wel met beren. Denk dat vele van hen net als ik gisteren niet zijn gegaan vanwege de sneeuw, hoewel dat achteraf best meeviel. Heb zoals altijd weer een leuke en vruchtbare dag gehad, maar na 18 uur leek het een beetje op zaterdagavond. Er kwamen zeg maar meer van het soort kerels waar je geen vrienden mee wil zijn om het netjes te zeggen. Maar goed, gewoon negeren die handel en zelf een aura van bad boy om je heen creeren. Als voormalige bad boy gaat me dat nog altijd goed af, die van nature boze blik die ik heb helpt daarbij best wel goed. Verder hoefde ik een nummer van de D-Devils alvast niet meer aan te vragen, ze weten dat ik daar graag naar mag luisteren.
Kwa dames heb ik niet veel te melden, meer dan de helft ken ik toch niet. Vermeldenswaardig is alleen dat de Roemeense milf Sandra na een half jaar weer terug is.
deket
31 januari 2019, 23:02
aan al de YYbezoekers,;stoor jullie toch niet aan die mannen en doe je eigen ding. Die bijten niet hoor
Rennie
1 februari 2019, 00:14
Das gesproken
Das
1 februari 2019, 10:42
Die bijten niet hoor
Uit goede bron heb ik vernomen dat ze op de kamer al wel eens durven bijten.....
Advies aan de yy is dus: geen kamers met hen doen!:hammer:
Opa Winfrie
3 februari 2019, 22:27
Nee, ze bijten niet, maar ik heb gewoon geen zin in dat hondsbrutale, luidruchtige volk. Ik ben helaas niet zo goed om met een bad-boy houding rond te lopen, daarom kies ik vaker voor GT. Tóch relaxter. Hoewel ik daar "Hey Bo Diddley" helaas ook niet voorbij hoor komen. :)
mean
6 februari 2019, 14:35
Today I was informed that there was a police presence at YY to check the operation.
I was also told that there a rumor that the club will close on Feb. 25.
Does anyone have more info?
gignnl
6 februari 2019, 14:45
Both are true,they had a police presence around noon and they have to close down from feb 25 on orders of the Mayor of Roermond.
mentholbear
6 februari 2019, 18:45
Indeed, in this other thread https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47849-Moeten-ze-nu-een-jaar-dicht-of-niet-gt-Nee-dus&p=643794#post643794 links to media have been posted with the same news.
warmweer2
6 februari 2019, 21:39
Was vam plan om vrijdag naar yy te gaan. Alleen door het nieuws vandaag , toch aan het twijfelen. Ofdat al veel dames weg zijn, of dat de meeste nog aanwezig zijn. En later verkassen.
Eddy_V
6 februari 2019, 22:20
Was vam plan om vrijdag naar yy te gaan. Alleen door het nieuws vandaag , toch aan het twijfelen. Ofdat al veel dames weg zijn, of dat de meeste nog aanwezig zijn. En later verkassen.
Gewoon gaan, de dames zijn echt niet direct verdwenen.
gignnl
6 februari 2019, 23:50
Was er toevallig dinsdag en het was er een stuk minder als laatste keer.Ik miste de nodige servicegranaten en er hing een mat sfeertje de hele dag.
Ben zelf ook niet verder gekomen als een kamertje,dat zegt genoeg.....
yylover
7 februari 2019, 13:29
Gloria en Natalia zijn gisteren tijdens politie controle meegenomen
mentholbear
7 februari 2019, 13:53
Zat net te kijken hoe miss ijsbeer 2018 ook alweer heette. Hoopte dr nog te treffen... :frown:
mentholbear
7 februari 2019, 14:30
Best volle boel hier. Niet alleen mannen, maar ook een hoop dames. Weet Mara alleen niet te vinden...
yylover
7 februari 2019, 14:38
Kan ik helpen ?
hvdk52
7 februari 2019, 14:59
Best volle boel hier. Niet alleen mannen, maar ook een hoop dames. Weet Mara alleen niet te vinden...
Drukte voor de uittocht waarschijnlijk.
Nog eens goed kijken en anders maar wachten,ze is misschien voor langere tijd geboekt.
blauwebeer
7 februari 2019, 16:45
Gloria en Natalia zijn gisteren tijdens politie controle meegenomen
Was te verwachten.
John mc Snek
7 februari 2019, 16:52
Was te verwachten.
Waarom ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
sofaking
7 februari 2019, 16:59
Weer een bewijs dat de politie meeleest. Dat ze zomaar twee servicekanonnen uitkiezen om mee te gaan.
keesboz
7 februari 2019, 17:28
er werkt ook een mara bij ss ????weet niet of het de yy mara is heren maar best een mooi lekker dvp
mentholbear
7 februari 2019, 17:47
Kan ik helpen ?
Hartelijk bedankt voor de hulp, en aangenaam kennis te maken :beerchug:
Leuke en lekkere meid die Mara, phoe..... :betrunken:
mentholbear
7 februari 2019, 19:58
Weer een bewijs dat de politie meeleest. Dat ze zomaar twee servicekanonnen uitkiezen om mee te gaan.
Ja man, laten ze alleen de afwerksters en jagertjes achter. Die zorgen dan vanzelf wel dat de heren weg blijven en de tent kan sluiten. :hammer:
er werkt ook een mara bij ss ????weet niet of het de yy mara is heren maar best een mooi lekker dvp
Volgens mij is dat een andere Mara.
warmweer2
7 februari 2019, 22:47
Vandaag yy bezocht, was best druk, veel dames en in de middaf/begin avond redelijk vol.
Mooie dag gehad,met twee kamers. Jammer dat het binnenkort gedaan is.
Uit-Drenthe
8 februari 2019, 00:01
15:00-20:00 even YY bezocht, best druk met beren en dames. Geen nieuwe gezichten en weinig Duitse dames aanwezig. Wel doodgeërgerd aan de 2 prinsessen bij de gokkast die 100 euro per half uur vroegen,mij mededeelden dat dit het basispakket is en er een aardige lijst extra’s bij te bestellen zijn. Ik heb ze veel succes gewenst. YYlover leuk om jou eens gezien te hebben trouwens Haha.
Das
8 februari 2019, 01:31
Ik heb ze veel succes gewenst..
Namen, dan kunnen we ze ook mijden!
mentholbear
8 februari 2019, 04:16
Namen, dan kunnen we ze ook mijden!
Of juist allemaal langs gaan voor ee uitgebreide sessie 'handje klap' om dan uit eindelijk ze de rug toe te keren. Ik bedoel, we hebben allemaal rust pauze nodig, of moment dat we ons vervelen. Dan staan er 2 leuke attracties. En dan bedoel ik niet de speelautomaten :rolleyes:
Uit-Drenthe
8 februari 2019, 07:16
Namen: Mirella (mooie meid, daar is dit al een tijdje van bekend) en die andere weet ik niet. Blond, strakke body maar wat lelijk gebit. Mara 35+ en Nederlandse Nadia zeiden al dat op moesten donderen omdat het hun vaste plekken zijn..
Brad Clitt
8 februari 2019, 07:22
Die blonde is Annelies (maar sinds haar terugkeer in oktober heet ze denk ik Lorena, maar niet helemaal zeker dus).
cheasehead
8 februari 2019, 10:09
15:00-20:00 even YY bezocht, best druk met beren en dames. Geen nieuwe gezichten en weinig Duitse dames aanwezig. Wel doodgeërgerd aan de 2 prinsessen bij de gokkast die 100 euro per half uur vroegen,mij mededeelden dat dit het basispakket is en er een aardige lijst extra’s bij te bestellen zijn. Ik heb ze veel succes gewenst. YYlover leuk om jou eens gezien te hebben trouwens Haha.
Die 2 omhooggevallen dames met die gouden poes die heb ik woensdag niet naar de kamer zien gaan :biggrin::biggrin: hoe zou dat toch komen :hammer:
Eddy_V
8 februari 2019, 10:18
Die 2 omhooggevallen dames met die gouden poes die heb ik woensdag niet naar de kamer zien gaan :biggrin::biggrin: hoe zou dat toch komen :hammer:
Geluk in het (gok)spel en niet in de liefde ? :biggrin:
lekker strak
8 februari 2019, 12:08
duidelijk verhaal.........
satanic surfer
9 februari 2019, 08:48
Gezien de stijgende Controlebewegingen en Politieinvallen in -tig club lijkt het me uitermate verstandig om niet ´te frequent te goochelen met zogezegde inkomstencijfers per dag/week/maand van dames want dat is een risicovolle boomerang en bovendien redelijk ongepast en kan (individuele) dames in lastige papieren brengen! Dat sommigen dat (zéker momenteel) niet begrijpen grenst aan het onwaarschijnlijke!
pret
9 februari 2019, 18:02
Het is hier gewoon business as usuall. Iets van 50 danes aanwezig en dubbel zoveel mannen.
Uit-Drenthe
9 februari 2019, 18:15
Ja tuurlijk, het orkest op de Titanic speelde ook tot het einde door..
rob45
9 februari 2019, 19:30
Ja tuurlijk, het orkest op de Titanic speelde ook tot het einde door..Tot het bittere einde...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190209/ec35dcf437ba325b29cf9dc3745aa8ef.jpg
Das
9 februari 2019, 20:21
Gezien de stijgende Controlebewegingen en Politieinvallen in -tig club lijkt het me uitermate verstandig om niet ´te frequent te goochelen met zogezegde inkomstencijfers per dag/week/maand van dames want dat is een risicovolle boomerang en bovendien redelijk ongepast en kan (individuele) dames in lastige papieren brengen! Dat sommigen dat (zéker momenteel) niet begrijpen grenst aan het onwaarschijnlijke!
Tuurlijk geloofd iedereen alles wat hier geschreven wordt.
Betere bewijslast bestaat er niet!
Sjeufke
9 februari 2019, 20:28
Ik ben het met Satanic Surfer eens :smoke: (niet verder vertellen)
Er wordt soms te veel persoonlijke info over dames geschreven. Er zit ook een andere kant aan dit verhaal, de meiden vertellen te veel.
Niettemin, verstandige ijsberen weten hoe ze met deze info horen om te gaan.
Jack42
11 februari 2019, 18:36
Kijk ook eens in de spiegel als je andere ijsberen beschuldigt van gegoochel met inkomenscijfers zodat dames in de problemen kunnen komen.
Die damesverplaatsingen die jij zo graag plaatst op het forum die kunnen dames ook in lastige papieren brengen en dat kost de dames wellicht nog veel meer geld (als ze door jouw info niet meer in hun stamclub mogen werken of dat jouw info fout is en helemaal niet verhuisd is) dan dat gegoochel met die inkomstencijfers maar dat is dan voor jou geen probleem.
Ook met damesverplaatsingen mag je best terughoudend zijn.
En kom niet met het antwoord dat het tegenwoordig niet meer gebeurt dat dames niet meer welkom zijn bij hun stamclub omdat ze eens bij een andere club zijn gaan kijken want dat is onjuist!
Badslippers
11 februari 2019, 20:41
Al die clubeigenaren en zogenaamde managers zijn vieze vuile laaielichters. Eerst met dikke letters op hun site vermelden dat dames volstrekt zelfstandig zijn en geen enkele binding met de club hebben en ze er vervolgens uittrappen als ze eens een kijkje nemen in een andere club. En die belasting-pennen-likkende-gestapo's zijn ook vuile schuinsmarcheerders door de dames in de club naar hun inkomsten te vragen omdat ze een hoerenforum stiekem uitpluizen en op zoek zijn naar zogenaamde inkomsten die een debiele ijsbeer uit zijn duim zuigt en hier neerpent. Het geeft alleen maar aan wat voor dubbele moraal gehanteerd wordt. Ze moeten niet die dames doorlichten maar figuren en schimmige brommerclubs zoals hier (https://www.bild.de/regional/stuttgart/stuttgart-aktuell/paradise-in-echterdingen-bordell-chefs-gestehen-sexuelle-ausbeutung-60036620.bild.html) genoemd en vervolgens die belastingontduikende ambtenaren van de fiscus zelf.
pret
11 februari 2019, 21:36
Ik vind juist die informatie over dames verplaatsingen zeer nuttig voor de ijsberen.
Dames die goede service verlenen hoeven zich dan ook niet druk te maken. Uiteindelijk vinden zij wel een club waar ze terecht kunnen.
papi
11 februari 2019, 23:26
Al die clubeigenaren en zogenaamde managers zijn vieze vuile laaielichters. Eerst met dikke letters op hun site vermelden dat dames volstrekt zelfstandig zijn en geen enkele binding met de club hebben en ze er vervolgens uittrappen als ze eens een kijkje nemen in een andere club. En die belasting-pennen-likkende-gestapo's zijn ook vuile schuinsmarcheerders door de dames in de club naar hun inkomsten te vragen omdat ze een hoerenforum stiekem uitpluizen en op zoek zijn naar zogenaamde inkomsten die een debiele ijsbeer uit zijn duim zuigt en hier neerpent. Het geeft alleen maar aan wat voor dubbele moraal gehanteerd wordt. Ze moeten niet die dames doorlichten maar figuren en schimmige brommerclubs zoals hier (https://www.bild.de/regional/stuttgart/stuttgart-aktuell/paradise-in-echterdingen-bordell-chefs-gestehen-sexuelle-ausbeutung-60036620.bild.html) genoemd en vervolgens die belastingontduikende ambtenaren van de fiscus zelf.
Mooi verhaal in je link daar! Die Michael Beretin staat er vrij 'open' in zullen we maar zeggen...
deket
12 februari 2019, 17:37
BS, je hebt grotendeels gelijk maar je kan niet ALLE clubeigenaren en managers over dezelfde kam scheren en omdat enkele en wij weten welke, zich aan zulke praktijken verlagen.
Niet ALLE Nederlanders zijn gierig, niet ALLE Turken dieven en last but not least, NIET ALLE Belgen dom
rmjhexe
12 februari 2019, 18:42
Klopt wat deket schrijft : niet alle Nederlanders zijn gierig :freu:
DennisR33
12 februari 2019, 19:44
Wat zijn de prijzen van de vrouwen in YY per half uur?
Elmo3108
12 februari 2019, 20:03
€50
Uit-Drenthe
12 februari 2019, 20:11
Op de 2 prinsessen bij de gokautomaten na, die vragen 100 euro,maar die hebben dan ook een gouden vagina en een diamanten clitoris.:biggrin:
Badslippers
12 februari 2019, 22:11
BS, je hebt grotendeels gelijk maar je kan niet ALLE clubeigenaren en managers over dezelfde kam scheren en omdat enkele en wij weten welke, zich aan zulke praktijken verlagen.
Klopt. Helaas moeten de goeden onder de kwaden lijden. En inderdaad, wij weten welke. Het is toch onbegrijpelijk dat sommige clubs dagelijks gerund worden door volstrekt incompetent management.
sofaking
12 februari 2019, 22:22
Klopt. Helaas moeten de goeden onder de kwaden lijden. En inderdaad, wij weten welke. Het is toch onbegrijpelijk dat sommige clubs dagelijks gerund worden door volstrekt incompetent management.
Je mag dat uitbreiden naar bedrijven in 't algemeen.
pietpotent44
13 februari 2019, 03:59
Daarom wachten wij beren al jaren op een nieuwe Badslippers FKK :biggrin:
keesboz
13 februari 2019, 08:24
mijn yy toppertjes zijn al naar elders verkast voor dat yy gezonken is en op de bodem lig
Tropische_verrassing
13 februari 2019, 09:25
Op de 2 prinsessen bij de gokautomaten na, die vragen 100 euro,maar die hebben dan ook een gouden vagina en een diamanten clitoris.:biggrin:
En toch heb ik met Mirella altijd een fantastische tijd. Duur of niet. IK vind het, het wel waard.
Mocht iemand weten waar ze naar toe verkast dan hoor ik dat graag.
swazontneuf
13 februari 2019, 19:01
mijn yy toppertjes zijn al naar elders verkast voor dat yy gezonken is en op de bodem lig
Keesboz, jouw YY toppertjes kunnen ook de mijne of die van andere leden zijn, dus ‘t zou handig zijn om namen en nieuwe werkplekken te noemen. Kunnen de topics ook worden verplaatst.
keesboz
13 februari 2019, 19:47
mijn yy hebben een andere naam en weten niet of ze mogen blijven en als het je toppertje is dan heb je ook haar gsm nr en de polttie leest ook mee ze hebben ook prive ook al zijn het dvps
Das
13 februari 2019, 20:36
mijn yy hebben een andere naam en weten niet of ze mogen blijven en als het je toppertje is dan heb je ook haar gsm nr en de polttie leest ook mee ze hebben ook prive ook al zijn het dvps
flauwe redenering.
Schrijf je beter ook niets!
John mc Snek
13 februari 2019, 20:42
zouden wij beren hier geen form beginnen waar de dvps van yy naar toe gaan ik zelf heb twee schatjes van yy een er van heb ik het gsm en die begin maandag of gaan kijken bij ss en mischeen er dan ook wel blijf
maar de tweede heb ik geen gsm en zou wel willen weten waar deze naar toe zou gaan heren
groet kees boz
Eerst wil je zelf deze verplaatsingsinfo zoveel mogelijk delen en hebben en vraagt erom aan anderen, vervolgens vraagt iemand het aan jou en dan reageer je precies tegenovergesteld... ben je gehackt door Peter r de Vries? [emoji51]
Meme Moo
13 februari 2019, 20:47
flauwe redenering.
Schrijf je beter ook niets!
Sterker nog: de hele redenering slaat nergens op.
Dames hebben een werknaam.
En het zal de politie een zorg zijn in welke club ze ná YY gaan werken.
En YY kan de dames ook niets maken als ze gesloten zijn. Dus 'weten niet of ze mogen blijven' is een kul-argument.
Ze kúnnen niet blijven in een gesloten club.
Geeft natuurlijk niets als Keesboz zijn toppertjes 'voor zichzelf' wil houden, maar zeg dat dan gewoon.
keesboz
13 februari 2019, 20:58
ik wil ze niet voor mijn eigen houden maar gaan dan bij ss kijken want het zal er weel drukker worden maar ik al een pol willen beginnen maar daar kreeg ik geen antwoordt op want er is er ook al weer een weg gestuurd bij ss want er vallen ook door de mand en ze hebben ook bij ss een andere werk naam
Jooploop
13 februari 2019, 21:54
Ik denk dat die het over deze dame heeft
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51544-Jasmina-(Turkse)&p=644731#post644731
yylover
13 februari 2019, 22:07
Laat jullie niet gek maken door Keesboz's opmerking dat er al toppertjes zijn verdwenen. Het zijn er heus maar een paar.
Ik kan niet in de glazen bol van Graagneuker kijken wat er in SS inmiddels rond loopt, of straks gaat rondlopen, maar wat ik wel zie is dat er afgelopen maandag zich weer 3 nieuwe meiden hebben aangemeld in YY.
We weten van 2 toppertjes die (onvrijwillig) de club heb verlaten. Maar als je de totale populatie van YY dames optelt, diegene die er af en toe werken, of tijdelijk een weekje of meer, of de dames die er altijd rondlopen, dat zullen er ver boven de 100 zijn, en die zullen niet allemaal naar SS of GT kunnen verkassen.
Het management van YY blijft verkondigen dat alles goed komt. Of dit waar is of grote onzin, dat bespreken we wel in dat ander YY topic.
Op maandag waren de meeste dames gewoon aanwezig, sterker nog, het waren er best veel voor een maandag.
Wel vernomen dat zich een aantal dames alvast hadden ingeschreven bij SS, maar door blijven werken tot de eventuele sluiting.
Ik heb ook het vermoeden dat de dames die van plan waren binnenkort weer te beginnen, het wel even thuis zullen afwachten.
Een groot aantal dames blijven dus gewoon doorwerken. En als de zaak gaat sluiten, vertrekken velen huiswaarts om daarna wel te zien waar ze terecht kunnen of zelfs definitief te stoppen.
papi
13 februari 2019, 22:15
ik wil ze niet voor mijn eigen houden maar gaan dan bij ss kijken want het zal er weel drukker worden maar ik al een pol willen beginnen maar daar kreeg ik geen antwoordt op want er is er ook al weer een weg gestuurd bij ss want er vallen ook door de mand en ze hebben ook bij ss een andere werk naam
duidelijk verhaal....
Das
13 februari 2019, 22:30
vertrekken velen huiswaarts om daarna wel te zien waar ze terecht kunnen of zelfs definitief te stoppen.
Zo heb ik er al veel definitief weten stoppen......
deket
13 februari 2019, 23:47
Er zijn er ook die effectief definitief stoppen, vaak de meer intelligente met een duidelijk plan en/of degene met het geluk van verstandig advies maar ze zijn sporadisch.
Zeldzaam zijn degene die niet verslaafd geraken aan geld en aandacht
Das
13 februari 2019, 23:58
Tja, ze stoppen allemaal een keer definitief!
Velen met een ilusie armer!
Maar terug on-topic
Hoe is/was de party vandaag?
kempie
14 februari 2019, 00:10
Ik begrijp er weinig van met dat slechte nederlands van jou maar ik mag aannemen dat dat geen toppertje van jou is maar gewoon een dame uit yy die zich net in ss had gemeld want als jou toppertje zo snel wordt weggestuurd heb je wel eeg slechte smaak. Ze worden echt niet zonder goede reden bij ss buiten gezet.
Meme Moo
14 februari 2019, 07:26
In dat geval is het des te belangrijker om te weten wie de toppertjes van Keesboz zijn.
Dan kunnen we die meiden alvast mijden! :biggrin:
pietpotent44
14 februari 2019, 07:53
Ik begrijp er weinig van met dat slechte nederlands van jou maar ik mag aannemen dat dat geen toppertje van jou is maar gewoon een dame uit yy die zich net in ss had gemeld want als jou toppertje zo snel wordt weggestuurd heb je wel eeg slechte smaak. Ze worden echt niet zonder goede reden bij ss
Zon vrouw noemen we een tobbertje :biggrin:
keesboz
14 februari 2019, 09:56
ja das is ook een melding van mijn ik weet alleen niet of ze een andere naam hadt .i
ik zag ze in ss en ging de wc in en nooit meer gezien dus denk dat ze door de wc pot is gespoeld naar elders
Das
14 februari 2019, 10:07
ja das
Ik heb hier niets me te maken....:hammer:
Uit-Drenthe
14 februari 2019, 13:21
Niemand van jullie op de party geweest?
Brad Clitt
14 februari 2019, 13:57
Ik en Das zijn natuurlijk op Valentijnsdag zelf aanwezig. Op dit moment niet druk, maar veel dames zitten buiten te zwjamen, de eerste keer dat het lekker weer is. Favorietje van keesboz is nu gewoon weer in YY, die grote Slowaakse. Die andere favoriete uit Litouwen is er ook gewoon. Zojuist de boel wat wakker geschud met een verzoeknummertje dat over mij gaat, het volume natuurlijk wat opgeschroefd. Creep van Radiohead dus...
De bardame is ook gecharmeerd van zulke muziek, dus speciaal voor mij de regeltjes even opzij gezet, mag eigenlijk niet omdat de muziekcomputer dan blijkbaar op hol kan slaan.
Willem2
14 februari 2019, 15:50
http://zjwame.nl/ :cool:
John mc Snek
14 februari 2019, 18:05
Favorietje van keesboz is nu gewoon weer in YY, die grote Slowaakse.
Jouw omschrijving lijkt meer op Nicole ipv Samantha ...
Brad Clitt
14 februari 2019, 18:25
Je hebt gelijk, mixed them up.
John mc Snek
14 februari 2019, 18:33
Je hebt gelijk, mixed them up.
Zolang je je eigen iubita nog van de bamiblokken kan onderscheiden zit het wel goed [emoji51]
Ik was er gisteren, en toen zag ik Nicole ook.
Alle dames waren gehuld in het rood en er liep zelfs een uitverkoren ijsbeer in een rode Hugh Hefner Playboy badjas.
Have fun nog BC!
Brad Clitt
14 februari 2019, 18:35
Dat van die te korte rode badjas heeft m'n iubita reeds aan me verteld, heb begrepen dat het die krasse knar uit Lampegat was.
Het is hier zo druk dat de eerste dames al naar huis zijn...
Brad Clitt
14 februari 2019, 22:18
Wat ik van een zekere dame gehoord heb was het niet echt druk, ietsjes beter dan de slappe hap van vandaag. Volgens de lange blonde Theke was het reuzegezellig, ondanks (of dankzij) dat ik er niet was (ze vroeg me waarom ik alweer schitterde door afwezigheid op een partydag). Tja, wie nu gelijk heeft laat ik maar in het midden...
Overigens is sinds zondag Jennifer 2 na anderhalf jaar weer terug, die blonde met the big boobies dus. Ik hoop voor haar dat haar rentree niet van korte duur is.
Uit-Drenthe
14 februari 2019, 22:28
van 2 dames begrepen dat het een erg matige party was en de meeste klanten en dvp’s na 20:00 alweer vertrokken, toen ze vandaag om 14:00 de parkeerplaats opreed waren er bijzonder weinig auto’s.. Triest voor de dames hoor.. volgende week vrijdag ga ik YY maar een laatste groet brengen..
Brad Clitt
14 februari 2019, 22:33
Ik parkeer altijd op die grote open plek, er stonden iets van 5 auto's bij aankomst, bij vertrek 2. Heb ook zeker zo'n 5 a 10 dames zien vertrekken tussen 18 en 20 uur.
John mc Snek
14 februari 2019, 22:44
Meiden zeggen toch bijna altijd dat het niet veel was, de omzet tegenviel enz :)
Er waren voor een winterparty gewoon redelijk veel mannen en op het einde van de middag waren er ook al (beperkte) wachttijden op de banken voor de kamers , het was niet zo ramdruk als op een beachparty in de zomer maar toch genoeg te doen...
Buiten bij de ingang hing ook een bord met de aankondiging van de volgende party op 6 maart. Dat noem ik pas overtuigend management.
Meme Moo
14 februari 2019, 23:19
Tja, in dat geval is een struisvogel ook overtuigend :biggrin:
sofaking
22 februari 2019, 12:39
Eerste kamer uur met Selma is een feit. Nog niet veel rondgekeken dus, maar het volk stroomt goed binnen. Zowel man als vrouw. Net begroet door Nikita en Céline.
sofaking
22 februari 2019, 19:14
Om 17:00u doorgegaan en nu weer thuis. Vond het een heel goeie line up, zaak was goed gevuld en de sfeer was goed. Lijkt wel of iedereen nu beseft dat het gedaan is en er de 3 laatste dagen nog het beste van wil maken.
Das
22 februari 2019, 21:10
De dvp’s waren met veel een roemeense traditionele dans aan het doen.
Allen in een grote kring rond de danspaal.
Zeer mooi om te zien!
Nog geen begrafenis stemming hier.
Uit-Drenthe
22 februari 2019, 21:44
De Roemeense Titanic.. lachen en dansen tot het einde. Denken allemaal: ach komt wel goed..maar maandag wacht de bittere waarheid.
Brad Clitt
22 februari 2019, 21:47
Nou, één dame heb ik toch echt verzekerd dat het einde oefening voor haar is in YY, die maakt zich nu geen illusies meer.
Toch was ze sprakeloos toen ik haar het slechte nieuws vertelde, hoewel ik al wekenlang hiervoor waarschuwde.
Uit-Drenthe
22 februari 2019, 21:57
Tja, heb met aantal dames redelijk contact.. al weken waarschuwen en zeggen: ga nou op zoek, denk aan je zelf bla bla. De slimme meiden zijn al voorzien van een nieuwe club maar andere heb ik jankend aan de telefoon en zijn verbijsterd. Dan denk ik ook wel bij mezelf van hoe dom en naïef kun je zijn.. zit ook in de genen van de Oostblok-dames he, niet verder denken dan 1 week.
Brad Clitt
22 februari 2019, 22:04
Nou, soms is één uur verder denken al problematisch.
Maar ja, komende zondag ga ik voor de laatste keer naar de club en daarna zie ik wel wat ik (we) doe(n) of wat van mij verwacht wordt.
Zal proberen om 4 kamertjes te maken, dan is de 200 vol en dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste, een YY-record voor de eeuwigheid.
John mc Snek
22 februari 2019, 23:38
Tja, heb met aantal dames redelijk contact.. al weken waarschuwen en zeggen: ga nou op zoek, denk aan je zelf bla bla. De slimme meiden zijn al voorzien van een nieuwe club maar andere heb ik jankend aan de telefoon en zijn verbijsterd. Dan denk ik ook wel bij mezelf van hoe dom en naïef kun je zijn.. zit ook in de genen van de Oostblok-dames he, niet verder denken dan 1 week.
Ik vond de sfeer vandaag top onder alle aanwezige dames zonder uitzondering en heb niemand horen jammeren...
seksenfun
22 februari 2019, 23:48
Moesten ze verder kunnen denken dan 1 dag!, moesten ze geen 10 jaar in Duitsland zitten :smoke:.
Patjax
23 februari 2019, 00:42
Zojuist thuis aangekomen na een topdagje in het Fairytale Forest. Het nieuws dat het einde oefening was zorgde bij een aantal dames kort na het horen toch wel voor een gevoel van woede. Mijn target voor mijn 100e kamer was professioneel genoeg om onze date naar later op de dag te verschuiven omdat ze er op dat moment haar hoofd niet naar had staan. De honneurs werden met verve overgenomen door Mara. Top GFE-sessie in slow motion modus. Ik was zo dom om de letters ATM op mijn voorhoofd niet af te plakken gezien de vele claims van de dames om nog éénmaal een laatste paringsdans te doen. Ik werd uiteindelijk dan toch gekidnapt door Samantha en volledig gesloopt na twee uur de kamer verlaten.
Later op de avond leek het erop alsof ik in Samya was ipv YY. Dezelfde soort nummers en waar eerst de Roemeense dames losgingen werd dit stokje later overgenomen door de Bulgaarse dames. Nog een afzakkertje genomen met Pamela, die voortaan als Turbo Truus door het leven gaat.
Over ruim 11 uur zal ik me wederom melden aan de poorten van the Fairytale Forest samen met mijn beruchte partner in crime, een onverwachte hereniging van the dynamic duo. Het leven is vol verrassingen en heb een blind date met een onbekende dame die de groene Chupa Chup koos.
Brilbeer
23 februari 2019, 06:50
Is YY leeg aan het lopen, iemand al weet of er veel vrouwen naar SS af aant zakken zijn?
Patjax
23 februari 2019, 07:24
Is YY leeg aan het lopen, iemand al weet of er veel vrouwen naar SS af aant zakken zijn?
Er waren gisteren zeker tussen de 80-100 dames met allemaal een Kate Winslet syndroom. Het gros van de dames dat ik sprak heeft geen enkele intentie om dieper naar het zuiden af te zakken. Een deel van de bewoonsters van het sprookjesbos gelooft nog steeds in het fabeltje dat er nog een konijn uit de hoge hoed wordt getoverd. De meesten gaan zich pas na zondag beraden over eventuele mogelijke werkplekken.
Waar je voorheen wel eens de vraag kreeg of je ook in andere clubs kwam, was het gisteren vaak informatie winnen over clubs, privé huizen en RLD's.
Flipper
23 februari 2019, 12:43
dat is toch niet raar die hebben hun logeer adressen hier :)
sofaking
23 februari 2019, 15:55
SS zal ongetwijfeld heel wat aanvragen krijgen. Degene waarmee ik het onderwerp aangesneden heb gisteren ware in elk geval geïnteresseerd. Enkelen onder hen (waaronder twee Duitse) hebben geen zin om te werken in Duitsland en voor hen wordt het dan Nederland ofwel Zwitserland. En liefst iets dat sterk gelijkt op YY.
pret
23 februari 2019, 16:38
Gemoedelijk sfeer hier. Qua beren minder als ik had verwacht en qua dames juist net tegenovergestelde. Voor ieders wil wel wat aanwezig hier met name vele pietpotent44 dames. Onze gezamenlijke hobby heeft nu éénmaal veel verrassingen in de petto en dat maakt het zo leuk
Eddy_V
23 februari 2019, 17:04
Dan zullen de meeste dames die dat willen doen toch lelijk op hun neus kijken.
Sixsens laat niet meer dames binnen, dan dat er lockers zijn voor de dames. De lockers van de heren worden al geruime tijd niet meer door de dames gebruikt.
Ik zal voorzichtig zijn met aantallen, maar toen er laatst bijna tachtig dames in Sixsens waren (ingeschreven over de hele dag), toen konden er niet heel veel meer bij komen.
Sixsens kan nu selectiever worden voor die paar laatste plaatsen op de inschrijflijst, zoals mij werd verteld.
Misschien een paar Duitse en Poolse dames en enkele Roemeense of Bulgaarse mejuffers.
Het zou super zijn als de Nederlandse masseur Roy in Sixsens zou kunnen (en willen) starten!
Brad Clitt
24 februari 2019, 13:08
Zo, de binnenkort ex-dorpsgek van YY staat op het punt om voor de laatste keer naar het sprookjesbos te vertrekken.
Tenminste, als er geen wonder gebeurt één dezer dagen of weken.
Hopelijk is er nog een plekje vrij op de parking, heb geen zin om vijf minuten te lopen.
Brad Clitt
24 februari 2019, 14:17
Parkeerplaatsen te over nog, niet zo heel druk dus.
Das en yylover ook aanwezig.
cheasehead
24 februari 2019, 15:27
Let goed op onze vader, ome Brad
Brad Clitt
24 februari 2019, 16:48
I am in control. :biggrin:
JonnyFontane
24 februari 2019, 17:04
Let goed op onze vader, ome Brad
Papa zonder zijn zonen op stap.......
Als dat maar goed gaat.....
Brad Clitt
24 februari 2019, 23:40
Zo, de laatste(?) dag in YY zit erop. Het laatste kamertje van mij en m'n iubita vond plaats in nummer 12. Leuk detail is dat in deze kamer voor ons afzonderlijk ook de allereerste kamergang plaatsvond. Voor mij precies 4 jaar geleden en voor haar bijna 3 jaar geleden. Ter aandenken hebben we nog een selfie gemaakt van ons laatste gezamenlijke moment in deze club. Een nette selfie natuurlijk. ;)
Op de terugweg overviel me een gevoel van weemoed, 4 leuke jaren kennen nu waarschijnlijk een definitief eind.
Het goede nieuws is dat de soap van mij en iubita wel verdergaat, waar dat is is nog niet precies bekend en wijzer geworden van de perikelen in YY zal ik dat maar geheim houden.
Benieuwd wat er morgen in Remunj gaat gebeuren...
Partycrasher
25 februari 2019, 00:39
Benieuwd wat er morgen in Remunj gaat gebeuren...
Ik hoop dat de beste vrienden van het zielige Nederlandse volk binnen zeer korte tijd naar Roermond gaan. En deze keer niet (https://nos.nl/artikel/2272941-nijmegen-herdenkt-vergissingsbombardement-dat-geen-vergissing-was.html) om die rotzooi van de Deuzaynur Autlet te kopen.
Uit-Drenthe
25 februari 2019, 11:06
Goh.... krijg als ik YY bel een voicemail, weet iemand meer?:wink2:
Brad Clitt
25 februari 2019, 11:25
Tja, op 1limburg en De Limburger staat nog niks...
… en als jullie denken dat ik er zodadelijk een kijkje ga nemen dan hebben jullie het mis.
Zit trouwens gewoon op m`n werk met de eerste ontwenningsverschijnselen.
Old soldiers never die
25 februari 2019, 11:37
@bradclit
Iubita geen inside info?
Of slaapt die niet in het hotel?
Brad Clitt
25 februari 2019, 11:49
Die ligt nog te maffen, maar niet in het hotel. Vandaag en morgen zou ze sowieso niet gaan werken.
Maar was gisteren best een vreemde dag.
In de middag zei iedereen, ook de dames, dat het einde oefening was.
Maar bij vertrek her en der toch weer de hoop dat ze open blijven, ook de Theke hield de moed er nog in.
Wordt onderhand wel eens tijd voor nieuws uit Remunj, positief danwel negatief, is er geen beer die écht om de hoek woont en effe gaat kijken?
hvdk52
25 februari 2019, 12:00
Als je belt naar YY krijg je een bandje te horen dat ze enkele dagen of weken gesloten zijn en verwijst de stem naar de website.
John mc Snek
25 februari 2019, 12:01
Als je echt nog twijfelt en het zeker wil weten dan kun je toch gewoon de gemeente bellen of het inmiddels verzegeld is...
yylover
25 februari 2019, 12:12
Politie en gemeente nu aanwezig in club.
Mijn dame vertrekt naar huis na laatste info van management
Partycrasher
25 februari 2019, 12:31
Het is toch niet normaal dat een handjevol criminelen zo veel macht hebben dat ze vandaag zomaar een fatsoenlijk bedrijf kunnen gaan sluiten?! 99,9% van de zielige Roermondse bevolking weet niet eens wat er allemaal aan de hand is in hun kutstad. Dit krijg je dus als je stemt op criminelen. Of je moet zelf ook een crimineel zijn, dan maakt het niks uit op wie je stemt. Denk toch eens logisch na, iedereen! Dit krijg je er dus van. Er zullen de komende dagen en weken heel erg veel fatsoenlijke klanten van over de hele wereld naar YinYang gaan, en heel erg verbaasd zijn dat ze dicht zijn. Geen enkele klant zal een reden kunnen verzinnen waarom ze dicht zijn. Want er is geen reden! Dit is legale afpersing.
vanKees
25 februari 2019, 12:54
31792
vanKees
keesboz
25 februari 2019, 17:09
ja het jammer
schoolmeester
25 februari 2019, 17:33
Ik ben er slechts 1 keer geweest, maar vond het een bijzondere mooie en gezellige club.
Deze straf staat totaal niet in verhouding met het geconstateerde feit(paar gram drugs gevonden) , en YINYANG heeft daarna veel (dure)
maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.
Ik zal me op dit forum maar niet openlijk uitlaten hoe ik over mevr. Donders (burgemeester) denk.....
Ik hoop dat YINYANG in de toekomst weer opengaat en wens ALLE betrokkenen veel sterkte de komende tijd.
Groet, schoolmeester.
Geile brabander
25 februari 2019, 17:59
Zoiets kan je geen burgemeester meer noemen maar meer een .......h..r.
e-is-mc-2
13 maart 2019, 11:32
Ik snap steeds minder van ons land. Het is niet mogelijk om een school te sluiten dat een bestuur heeft dat relaties onderhoud met organisaties met zeer bedenkelijk gedachten goed dat haaks staat op onze vrijheid en democratie. Het is kennelijk wel heel makkelijk om een goede lopende legale en betasting betalende en werkgelegenheid biedende onderneming te sluiten omdat de bezoekers net als iedere party omgeving voor eigen gebruik wat ontspannende party drugs bij zich hebben.
I'm lost ! Letterlijk, waar moet ik nou de volgende keer heen: GT of SS? Beide nooit geweest. Kan iemand de verschillen tussen beide proberen te duiden t.a.v. faciliteiten en dames ten opzichte van YY en ten opzichte van elkaar? T.a.v. entree kosten is dat wel duidelijk te vinden op de website van beide, maar de rest?
Bij GT lees ik 'robot' dames ... meer of minder dan YY en SS?
Aantal dames / grote / omvang van de onderneming ? T.o.v. YY en elkaar?
Sfeer? Faciliteiten?
Oh ja,ik ben een overdag bezoeker dus met name geïnteresseerd in het tijdvak 12:00 - 18:00 door de week
En ik beloof om een uitgebreid vergelijkend verslag te doen bij mijn eerste bezoek aan SS of GT ten opzichte van YY
Thanx !
Dalton
13 maart 2019, 14:14
Beide clubs zijn niet zo goed als YY.
YY was weer niet zo goed als ACAPULCO-GOLD.
ACAG begint om 10 uur en dan komen de ijsberen en dames regelmatig naar binnen,rond 2 uur zijn er meestal al zo'n 20 dames en ze blijven maar komen.
De prijzen zijn voor ons ijsberen gunstig en de service van de dames perfekt een stuk beter dan de 3 zaken bij elkaar(yy,gt,ss).
De dames in ACAPULCO-GOLD worden iedere keer weer opnieuw verliefd op de ijsberen,zij oefenen dit beroep daarom met veel liefde uit en daar profiteren wij dan van met onze liefde voor de dvp's.
Nulnulzeseneenhalf
13 maart 2019, 14:15
I'm lost ! Letterlijk, waar moet ik nou de volgende keer heen: GT of SS? Beide nooit geweest. Kan iemand de verschillen tussen beide proberen te duiden t.a.v. faciliteiten en dames ten opzichte van YY en ten opzichte van elkaar? T.a.v. entree kosten is dat wel duidelijk te vinden op de website van beide, maar de rest?
Sfeer? Faciliteiten?
Oh ja,ik ben een overdag bezoeker dus met name geïnteresseerd in het tijdvak 12:00 - 18:00 door de week
En ik beloof om een uitgebreid vergelijkend verslag te doen bij mijn eerste bezoek aan SS of GT ten opzichte van YY
Thanx !
Beide clubs zijn dagclubs, al zul je bij GT om 12 uur wat meer dames aantreffen als bij SS. Qua oppervlakte zijn beide clubs minder groot als YY. Ook is bij beide het wellness gedeelte minder groot en niet zo uitgebreid. SS heeft een zwembad, weliswaar buiten, GT niet. Tuin van GT is groter dan van SS. In GT zie je meer “opticfick”. Meer bijgevuld, meer bloedmooie dames. Het risico daar is wel dat die dame zichzelf als een prinses beschouwt die jou een gunst geeft. Bij SS zijn de dames wel wat realistischer. Maar als de klik er is maakt dat niet veel uit.
Grootste nadeel van GT, vind ik, is het feit dat je daar nogal eens naar buiten moet, ook als het weer verschrikkelijk is. Tent met restaurant en iets van een men’s room is 20 meter door de sneeeuw wandelen. Meer blokhutjes buiten als kamers binnen, weliswaar allemaal met verwarming en airco. Maar ‘s winters ben je verkleumd en ‘s zomers verbrand door de zon eer dat je daar bent.
Grootste nadeel van SS vind ik de 5 verdiepingen. Je blijft daar aan het traplopen. Dat is natuurlijk goed voor de gezondheid, maar het is schadelijk voor de kniegewrichten. Ook zijn daar nogal wat kamers gehorig. Muziek uit de bar, geluid uit belendende kamers. Daarnaast schijnt het sinds 25-2 nogal wat drukker geworden te zijn in SS. Zowel met dames als heren. En daar is de club niet meer op berekend.
Voor de rest, wie goed doet, goed ontmoet.
v1234
13 maart 2019, 15:45
Beide clubs zijn dagclubs, al zul je bij GT om 12 uur wat meer dames aantreffen als bij SS. Qua oppervlakte zijn beide clubs minder groot als YY. Ook is bij beide het wellness gedeelte minder groot en niet zo uitgebreid. SS heeft een zwembad, weliswaar buiten, GT niet. Tuin van GT is groter dan van SS. In GT zie je meer “opticfick”. Meer bijgevuld, meer bloedmooie dames. Het risico daar is wel dat die dame zichzelf als een prinses beschouwt die jou een gunst geeft. Bij SS zijn de dames wel wat realistischer. Maar als de klik er is maakt dat niet veel uit.
Grootste nadeel van GT, vind ik, is het feit dat je daar nogal eens naar buiten moet, ook als het weer verschrikkelijk is. Tent met restaurant en iets van een men’s room is 20 meter door de sneeeuw wandelen. Meer blokhutjes buiten als kamers binnen, weliswaar allemaal met verwarming en airco. Maar ‘s winters ben je verkleumd en ‘s zomers verbrand door de zon eer dat je daar bent.
Grootste nadeel van SS vind ik de 5 verdiepingen. Je blijft daar aan het traplopen. Dat is natuurlijk goed voor de gezondheid, maar het is schadelijk voor de kniegewrichten. Ook zijn daar nogal wat kamers gehorig. Muziek uit de bar, geluid uit belendende kamers. Daarnaast schijnt het sinds 25-2 nogal wat drukker geworden te zijn in SS. Zowel met dames als heren. En daar is de club niet meer op berekend.
Voor de rest, wie goed doet, goed ontmoet.
persoonlijk vind ik de welness zeker vergelijkbaar tussen yy en ss. in yy vind ik niet meer terug in de welness dan in ss. bubbelbad,sauna,stoombad,jacuzzi,..
John mc Snek
13 maart 2019, 16:03
Denk dat het belangrijkste verschil is dat je zeker doordeweeks overdag veel meer rust zal aantreffen bij SS.
Meer dan genoeg dames nog , zeker in verhouding tot de mannen dus het is daar dan prima toeven, terwijl het in gt doordeweeks toch een stuk drukker is.
Wil je een club waar de faciliteiten het meest op yy lijken , dan zou ik ss nemen, zeker ook als je wat rustiger qua mannen prettig vindt...
Er zijn wellicht doordeweeks om het middaguur minder meiden maar ook niet stampvol mannen zodat de verhouding helemaal prima is en je lekker rustig van de welness kan genieten en kameren , succes !
Nulnulzeseneenhalf
13 maart 2019, 19:18
persoonlijk vind ik de welness zeker vergelijkbaar tussen yy en ss. in yy vind ik niet meer terug in de welness dan in ss. bubbelbad,sauna,stoombad,jacuzzi,..
YY heeft bruiningscabine, zwembad, meer ligbedden, meer haakjes voor badjassen en handdoeken en meer ruimte. Bovendien buiten nog een sauna en een zwembad en meer ruimte in de tuin. Al begrijp ik dat SS bezig is met een sauna buiten te creëren.
Eddy_V
13 maart 2019, 22:56
Sixsens heeft een zwembad dat ook het hele jaar gebruikt kan worden.
Bij YY lag het er meestal verlaten bij omdat het water steenkoud was.
Ss was vandaag goed bezet met dames en bezoekers maar niet te druk, prima sfeer en steeds een plek aan de bar of ergens op een bankje om met dames of mede-ijsberen te kunnen praten zonder dat de muziek te hard stond.
Soms bijna alle kamers bezet maar geen wachttijden (voor zover ik gezien heb)
P1 en P2 bijna vol om 13.30 uur maar P3 nog volop ruimte.
In het weekend voortaan een parkeerwacht aanwezig om degenen die niet kunnen parkeren te helpen met aanwijzingen om alle ruimte zo optimaal mogelijk te kunnen benutten.
e-is-mc-2
14 maart 2019, 10:57
Ah iedereen dank voor alles!
Er begint zich wel een beeld te vormen. Gek hoor, ik ben alleen in YY geweest, nooit een andere sauna club. En vergeleken met de foto's op de website viel YY me in oppervlakte bij mijn eerste bezoek zelf gelukkig een beetje tegen , of eigenlijk mee. Ik hou wel van het compacte en overzichtelijke bij YY. De kleedruimte vind ik veel te krap, zeker omdat er ook veel verkeer doorheen gaat als je je aan het omkleden bent is dat niet prettig. Ik had bij YY een veel grotere setting verwacht op basis van de beschrijving in de FAQ en de fotos op de website. Mijn verwachting ten aanzien van SS en GT waren juist dat deze groter en luxer zouden zijn dan YY ... niet dus.
En er dient zich een derde kandidaat aan: Acapulco-Gold, (met dank aan Dalton!) Vanuit zuid holland is dat bijna net zo ver als Vaals, GT heeft als voordeel dat het 30km dichterbij ligt, maar op de hele rit maakt dat ook nauwelijks meer uit. En AG heeft als voordeel dat het al om 10:00 open gaat, en dat maakt mijn overdag dag weer een uurtje langer en compenseert de lange reistijd terug ruimschoots,
Dus ik heb nu 3 kandidaten: AG, SS en GT. En ik ga het forum eens nalezen op AG.
Belangrijk vind ik schoon, strak licht en modern interieur, overzichtelijk dus niet allemaal kleine losse ruimtes en kruip-door-sluip door gangetjes en de sfeer en type dames. Het erg jonge bloed mooie gepimpte type is voor deze wat oudere man niet interessant, Ik wil sex met een vrouw, niet met een meisje. Ik wil op mn gemak kunnen kijken en kiezen wie ik benader zonder zelf te veel benaderd te worden. Overzicht (in de ochtend tenminste) zoals bij YY rond de bar vond ik prettig. Even een koffie halen in het restaurant, kijken wat daar zat, koffie opdrinken in de bar, kijken wat daar zat, en kiezen, zo simpel gaat het bij mij, ik zie vooraf of er een klik zal zijn. Ik vond YY ook nog prettig als het rustig was (niet te leeg) maar vond het er om 3 uur al minder prettig en wat te vol. Het is maar wat je voorkeur heeft natuurlijk.
Als ik het zo lees sluit SS beter aan. Wat ik ook belangrijk vind is dat ik indien nodig even rustig zakelijk (en prive) moet kunnen bellen en als het echt nodig is ook mn laptop even open kan slaan. In YY was het toegestaan je phone bij je te houden op stil in je badjas zak en gesprekken te voeren vanuit de kleedkamer (deed ik niet, te rumoerig) of de mens room (deed ik wel, incl soms even werken op de laptop).
In dat licht:
Hoe zit het met mensroom / telefoon regels bij AG, SS en GT ?
En wat voor type dames komen er naar AG?
Nogmaals thanx voor alle hulp aan mij en andere 'zoekenden' !
Wadorv
14 maart 2019, 11:03
Ik had begrepen uit een paar posts van enkele maanden geleden dat Griekse Maria begin dit jaar terug naar YY zou komen.
Dit zal jammer genoeg niet meer kunnen.
Heeft iemand dit toppertje misschien al ergens anders gespot?
John mc Snek
14 maart 2019, 11:23
Ik had bij YY een veel grotere setting verwacht op basis van de beschrijving in de FAQ en de fotos op de website. Mijn verwachting ten aanzien van SS en GT waren juist dat deze groter en luxer zouden zijn dan YY ... niet dus.
YY is veruit de meest luxe en nieuwe saunaclub ( puur de hardware ), daar zullen de meesten het wel mee eens zijn. Ss op 2 en de rest komt er qua grootte en faciliteiten niet eens in de buurt.
Dus je bent verwend met yy als dat je belangrijkste punt is en dan zal je nu met minder genoegen moeten nemen, al helemaal als je naar GT of vooral Ag gaat, SS is qua complex ook iets kleiner maar qua faciliteiten redelijk vergelijkbaar.
Ag zal je wellicht de beste service krijgen met gemiddeld iets minder knappe meiden , GT de meeste porno meiden met plakplaatjes en SS zal de beste gemiddelde all inclusive package geven met zowel faciliteiten als line up.
Ga gewoon eens ergens kijken, valt het tegen dan ga je volgende keer naar een ander, na 3x heb je zowel gt Ag als ss gehad en heb je zelf een beeld , want met tekst blijft het allemaal abstract en ieder heeft zijn eigen beleving van wat hij zoekt qua sfeer looks faciliteiten ...
de duisburg spesjalist
14 maart 2019, 18:11
YY is veruit de meest luxe en nieuwe saunaclub ( puur de hardware ), daar zullen de meesten het wel mee eens zijn. Ss op 2 en de rest komt er qua grootte en faciliteiten niet eens in de buurt.
Dus je bent verwend met yy als dat je belangrijkste punt is en dan zal je nu met minder genoegen moeten nemen, al helemaal als je naar GT of vooral Ag gaat, SS is qua complex ook iets kleiner maar qua faciliteiten redelijk vergelijkbaar.
Ag zal je wellicht de beste service krijgen met gemiddeld iets minder knappe meiden , GT de meeste porno meiden met plakplaatjes en SS zal de beste gemiddelde all inclusive package geven met zowel faciliteiten als line up.
Ga gewoon eens ergens kijken, valt het tegen dan ga je volgende keer naar een ander, na 3x heb je zowel gt Ag als ss gehad en heb je zelf een beeld , want met tekst blijft het allemaal abstract en ieder heeft zijn eigen beleving van wat hij zoekt qua sfeer looks faciliteiten ...
vergeten we babylon elsdorf niet
vergeten we babylon elsdorf niet
Ja en vergeten ook nog:
Planet Haapy Garden
Villa Vanilla
Magnum
Park Sauna Residenz
Samya
Living Room
Gallardo
Vienus
Heaven 7
Dejavu VIP
Dolce Vita
Enz
John mc Snek
14 maart 2019, 18:46
Haha had me inderdaad beperkt tot de clubs die de vraagsteller noemde.
pietpotent44
14 maart 2019, 19:22
Ik vind dat er veel geschreven wordt voor een live topic van een gesloten club :hah:
John mc Snek
14 maart 2019, 19:23
Ik vind dat er veel geschreven wordt voor een live topic van een gesloten club :hah:
Ha piet tent alles goed jongen ?
Eddy_V
14 maart 2019, 19:42
We zaten effe illegaal in de kleedkamer.
Mischien ligt er nog wat lekkers in een locker.
John mc Snek
14 maart 2019, 19:43
Mentholbear vond er nog 50 op de grond een keer laatst , dus wie weet[emoji51]
Misschien ligt er ook een vorrad bami blokken in de vriezer.
JonnyFontane
14 maart 2019, 20:13
Daar hebben we al gekeken......niets te bikken binnen.
Zo mevr. Donders even bellen of ze nog goede bezorgdienst weet...:biggrin:
schoolmeester
14 maart 2019, 20:17
Nodig mevr. Donders even uit, pak je haar ff lekker in het donker.....
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
14 maart 2019, 20:38
Mevr. Donders, wat bent U toch aan het doen ?
Een saunaclub sluiten voor 1 jaar, dit kost hun veel poen.
Mevr. Donders, dit moet U toch niet willen ?
Of zit U zelf soms onder de pillen ?
Mevr. Donders, maak open die club en gauw.
En gedraag je als een volwassen vrouw !
Groet, schoolmeester.
pietpotent44
14 maart 2019, 21:23
We zaten effe illegaal in de kleedkamer.
Mischien ligt er nog wat lekkers in een locker.
die xtc pillen zijn al in beslag genomen hoor.
pietpotent44
14 maart 2019, 21:24
Misschien ligt er ook een vorrad bami blokken in de vriezer.
Breng Brad Clit nou niet op foute ideeen.
JonnyFontane
14 maart 2019, 21:41
Nodig mevr. Donders even uit, pak je haar ff lekker in het donker.....
Groet, schoolmeester.
Nee.....sla ik liever over.....ook ik heb mijn grenzen....
sofaking
14 maart 2019, 22:13
Mevr. Donders, wat bent U toch aan het doen ?
Een saunaclub sluiten voor 1 jaar, dit kost hun veel poen.
Mevr. Donders, dit moet U toch niet willen ?
Of zit U zelf soms onder de pillen ?
Mevr. Donders, maak open die club en gauw.
En gedraag je als een volwassen vrouw !
Groet, schoolmeester.
't schijnt dat ze er ooit eens in de jacuzzi is gegaan en daar is vast komen te zitten. Dat heeft ze nooit verkropt.
Piet Plezier
14 maart 2019, 22:39
't schijnt dat ze er ooit eens in de jacuzzi is gegaan en daar is vast komen te zitten. Dat heeft ze nooit verkropt.
paste ze daarin dan?? ;)
e-is-mc-2
15 maart 2019, 11:15
Dank weer voor alle info.
Omdat ik uit zuid holland kom rijden en voor dit soort club bezoek weinig tijd heb, wil ik niet al te lukraak clubs uit gaan proberen.
Ik probeer die club te vinden die het meest past bij mijn smaak. Geld (€30 of €60) is niet zo belangrijk, als je toch voor €250 stukslaat aan kameren dan maakt €20 weinig verschil. Reistijd, openingstijd (lievere 10:00 dan 11:00) zijn voor mij belangrijk naast de sfeer die een gebouw uitstraalt. En natuurlijk als allerbelangrijkste: er moeten wel voldoende DVP’s zijn want daar gaat het om, de rest is bijzaak. Het forum, jullie reactie en de websites van de clubs helpen enorm bij de voorselectie, ja en natuurlijk kan het dan alsnog tegenvallen...
Ik heb een overzichtje gemaakt van potentiele clubs beoordeeld vanuit mijn perspectief. Ik neig naar Sixth Sens of Acapulco-Gold. Maar Heaven7 in Willich ziet er ook erg OK uit. Kan iemand daar nog iets van zeggen t.o.v. SS of ACG ?
Thanx !
===========================================
Villa Vanilla Grefrath ziet er mooi uit, maar weinig DVPs volgens forum
11:00 - 02:00 €60
11:00 - 16:00 €30
Heaven7 Willich ziet er mooi uit, lees geen klachten over te weinig DVP's
Montag - Donnerstag 10 - 23 Uhr
10-12 Uhr Eintritt 25 €
12-17 Uhr Eintritt 35 €
Club Venus Hamminkeln, veel blauw neonlicht, oogt voor mij goedkoop, lees geen klachten over DVPs
Di-Do: 11:00-01:00 Uhr 50 €
Van Goch (Goch), lekker dichtbij, maar ziet er wel heel compact bijna huiskamer achtig uit, wisselende berichten over aantal DVPs
DI-DO 11.00-01.00 Uhr, €30
Acapulco-Gold Ratingen, wat verder weg maar wel al om 10:00 open, positieve berichten, ziet er mooi uit
10:00 - ???
Monday Tuesday €25
DAILY. 10 - 14 O'CLOCK & SO. - DO. from 21 o'clock €25
Normaal €35
GoldenTime Brüggen, relatief dichtbij, positieve berichten,
om 12 uur wat meer dames aantreffen, GT niet, meer “opticfick”; meer bijgevuld, meer bloedmooie dames met mogelijk ‘attitude’. Veel alleen via ‘buiten’ te bereiken: Tent met restaurant en iets van een men’s room is 20 meter door de sneeeuw wandelen. Meer blokhutjes buiten dan kamers binnen. Doordeweeks toch een stuk drukker is.
11:00 - 01:00 u €60
SixthSense Vaals, relatief ver, positieve berichten
Grootste nadeel de 5 verdiepingen. Sinds 25-2 nogal wat drukker geworden te zijn in SS. Zowel met dames als heren. En daar is de club niet meer op berekend. Maar ook: denk dat het belangrijkste verschil is dat je zeker doordeweeks overdag veel meer rust zal aantreffen bij SS. Meer dan genoeg dames nog , zeker in verhouding tot de mannen. Faciliteiten liggen dichtbij die van YY
11.00 tot 01.00 uur €45 - 60
(Planet?) HappyGarden Tönisvorst (Oedt?), ziet er wat verouderd uit en lijkt erg klein op de website. Geen duidelijk beeld over aantal en type DVPs
Daily 11:00 am to 5:00 am 60€
The Joker
15 maart 2019, 11:32
Als je vroeg op de dag al wilt knallen met een redelijke keuze en toonbare optiek zou ik GT of SS nemen. PHG en VV zijn voor 18:00 vaak max 4-5 dames, van ook nog eens slechte optiek.
Piet Plezier
15 maart 2019, 12:20
in Goch zitten alle dames om 1100uur in het gareel
De dames die daar werken moeten allemaal om 11.00uur beginnen
Eddy_V
15 maart 2019, 15:29
in Goch zitten alle dames om 1100uur in het gareel
De dames die daar werken moeten allemaal om 11.00uur beginnen
Dat is dan sinds kort?
De basis opstelling is inderdaad wel aanwezig om 11uur maar de dames die de vorige dag(en) niet aanwezig zijn geweest kunnen evenzogoed in de middag rond 2-3 uur binnen komen, zeker op vrij-zat als ze toch 05uur open zijn.
Piet Plezier
15 maart 2019, 16:10
Dat is dan sinds kort?
De basis opstelling is inderdaad wel aanwezig om 11uur maar de dames die de vorige dag(en) niet aanwezig zijn geweest kunnen evenzogoed in de middag rond 2-3 uur binnen komen, zeker op vrij-zat als ze toch 05uur open zijn.
die 2 dagen wel ja dat klopt
Maar over het algemeen genomen zijn ze er vanaf dat de club open gaat
mentholbear
16 maart 2019, 03:08
Even m'n verslagje hier maar parkeren, aangezien Willem het Algemene draadje even gesloten heeft...
HET ZUSJE VAN
Op de 3e vrijdag van de eerste maand zat ik nog lekker na te genieten van m'n kamertje met die hete Mia. Krijg ik ineens via de ijsberenhotline te horen dat ene Victoria gespot was in YY. De Duitse blonde die ik nog van Happy ken. Jong, mooi en geil. Daar heb ik leuke herinnering aan over. Maar ze zou voornamelijk in het weekend werken. En dat zijn juist dagen dat ik de clubs vermijdt met alle drukte en feestgangers.
Ze was echter vrijdag gespot, dus ik dacht haar es mooi zaterdag te verrassen. Voor haar wilde ik wel een keer m'n patroon doorbreken.
En zodoende de volgende dag rond openingstijd het sprookjesbos weer betreden. Na overhandiging van 55 euries kreeg ik m'n badjas en gelijk maar 2 handdoeken mee. Omkleden en gauw even in de bar koekeloeren. Helaas, ze was nog niet te spotten. Even boven in de mens room een glaasje prik tappen, en dan maar richting ontbijtbuffet om even de inwendige mens aan te sterken.
Aan het tafeltje tegenover me zat een heer met een wel hele fraaie jonge dame te ontbijten.
Ik kon het niet laten om als verlegen scholier naar haar te blijven gluren. Aan kleine dingetjes had ik wel door dat zij dat gegluur in de gaten had. Maar ze bleef haar aandacht braaf richten op haar tafelgenoot. Na een poosje verlieten ze samen het restaurant.
Ik vulde dan maar nogmaals mijn ontbijt bord met allerlei smakelijk. Bij de servetjes aangekomen zag ik daar 2 dames te zitten ontbijten. De blondine kwam me bekend voor en zij herkende mij ook. En nee, het was niet Victoria. Het was een dame die ik volgens mij bij PSR had gezien. Zij herkende mij blijkbaar ook, want ze nodigde me uit om bij hen plaats te nemen. Even een kennis gemaakt me Duitse Natalie en haar brunette Russische vriendin Anastasia. Haar vriendin is ook Duitse van nationaliteit, dus Duits gaat haar prima af. Maar gelukkig voor mij spreken de dames ook een woordje Engels. Beetje ouwehoeren, what's in a name..., en bleek dat de dames Victoria ook kennen. Maar volgens haar zou ze er vandaag niet zijn. Afleidingsmaneuvre of bummer? Het laatse bleek uiteindelijk helaas het geval, maar dat wist ik op het moment natuurlijk nog niet. Anastasia had intussen ook mijn interesse gewekt, maar in m'n achterhoofd dacht ik dus nog Victoria en ene Alina nog te ontmoeten, die zou leuk en erg fraai zijn.
Enfin, na een poosje afscheid van de dames genomen, en me richting bar vertoefd
Ik was nog amper de bar binnen en zie ik die bloedmooie blondine van de ontbijttafel tegen over me aan komen lopen. Me geen seconde bedacht en gelijk aangesproken. 3x raden hoe die dame bleek te heten? Juist ja, Duitse Alina. Ik had jackpot te pakken!!
Even op de lange bank gezeten met haar en vervolgens genoten van een lekker kamertje met deze beauty. Ik zei nog dat ze zo het jongere zusje of nichtje van Victoria zou kunnen zijn. Dat vond ze wel grappig te horen. Helaas vertelde zij ook dat Victoria er vandaag niet zou zijn. Dat was wel balen, maar HET ZUSJE VAN was zeker geen troostprijs!
Na de kamergang me verplaatst naar de wellness area om bij te komen. Op een gegeven moment kwamen die Duitse Natalie en haar Russische vriendin Anastacia de wellness binnen. Helaas zaten er bij mij een groep pizzabakkers, en gingen de 2 dames bij de onderbroekenbrigade in de jacuzzi zitten. Helaas pindakaas, volgende keer beter.
De rest van de dag me in de wellness en de mens room verscholen. De bar ruimte kwam ik niet meer in met die drukte. Kabaal uit de luidsprekers, voederbakken die voor je neus leeggeplunderd werd (en nee, Joker was er niet), in 'mijn' jacuzzi als ik me niet vergis dus een groep Italiaanse pizzabakkers en in de andere de onderbroekenbrigade, in de sauna lopen ze niet alleen met slippers naar binnen: ze gaan ermee boven op de houten banken zitten, iemand ging er zelfs in z'n nakie zitten zweten, en een ander dook zonder afspoelen het zwembad is alsof het een dompelbad was, eentje was oergeluiden aan het maken richting de dames, enz enz...
Tegen beter weten in toch op een zaterdag naar een SC gegaan. Hoe bedoel je symptomen van een fkk verslaving...
awakey
17 maart 2019, 18:03
Oorspronkelijk geplaatst door cula
Weet iemand wanneer de zaak welke nog loopt daadwerkelijk voorkomt of is dat nog niet bekend?
Dat vroeg ik me ook af. Er heeft een dvp afgelopen zaterdag (dus 2 dagen voor de sluiting) tegen mij gezegd dat het deze week maandag of dinsdag zou voorkomen bij gerechtshof (Den Bosch).
Een andere dvp heeft gezegd dat yy de nog aanwezige dames die van ver komen en in het yy hotel verblijven de komende dagen niks hoefde te betalen, met in het achterhoofd dat er binnen een aantal dagen een uitspraak zou zijn.
Maar ik kan nergens iets vinden op het web over een datum. Als het daadwerkelijk deze week in Den Bosch zou zijn (geweest) zou dinsdag de meest voor de hand liggende dag geweest zijn.
Maar het kan ook zijn dat yy maar zoiets heeft gezegd tegen de dames, uit angst dat de dames massaal de benen nemen naar een andere club.
Of de zaak is gewoon uitgesteld, of er wordt nog naar een datum gezocht.
Maar als er iemand meer weet dan hoor ik het graag. .
Ik had gedacht dat het Gerechtshof snel een uitspraak zo doen maar blijkbaar dus niet en wanneer is dan wel een uitspraak te verwachten ?
rob45
17 maart 2019, 18:44
Oorspronkelijk geplaatst door cula
Weet iemand wanneer de zaak welke nog loopt daadwerkelijk voorkomt of is dat nog niet bekend?
Ik had gedacht dat het Gerechtshof snel een uitspraak zo doen maar blijkbaar dus niet en wanneer is dan wel een uitspraak te verwachten ?Nou..dat zal nog wel even duren en verwacht er ook maar niet te veel van.
Ik heb er op gegoogeld een paar dagen geleden maar er is niets van te vinden hierover.Wel over nachtclub Fix in Tilburg die ook geruime tijd dicht moesten maar dat ging over geweldpleging door de portiers met escalatie op de openbare weg.
Ik dacht 8 weken ..de club zelf vond 4 weken genoeg gezien de economische schade.Toch blijft de sluiting van 1 jaar buitenproportioneel lang voor YY en misschien kan er in een eventueel hoger beroep iets aan de lengte van de sluiting gedaan worden.
Als ik vergelijkbare zaken zie in de Damocles wet dan zou een half jaar meer passend zijn geweest.Hopelijk geeft dat een precedentwerking in het beroep van de uitbaters van YY.
pietpotent44
17 maart 2019, 22:17
Ik heb er ook op gezocht, maar ook niks gevonden over een datum bij gerechtshof Den Bosch.
Maar eigenlijk zou het toch wel binnen een maand van nu moeten zijn, en was ook de intentie van yy. Dus zeg ergens in april (liever niet de eerste). Anders gaat het gewoon te lang duren, en verliezen ze het momentum.
Er was vlak na de sluiting sprake van 'binnen enkele weken'.
En in het bericht over een eventuele schadeclaim hadden ze het over varierend van een paar ton tot enkele miljoenen afhankelijk van de duur vd sluiting. En aangezien er ongeveer een ton cash omzet per week binnenkwam strookt dat met 'enkele weken'. Maar veel nauwkeuriger dan dat heb ik niks gehoord.
Ik weet wel een aantal dames die al hun hoop hierop gevestigd hebben, en er echt op zitten te wachten, aangezien ze gewoon geen goed ander alternatief hebben. Omdat ze niet willen registreren, en Sixsens al vol zit.
Of omdat het vanwege hun leeftijd te moeilijk is om elders aan de bak te komen. En een gewone baan ook geen optie is.
Die vrouwen zijn daarom nu dus gewoon werkeloos en zonder inkomen (met 'dank' aan mevr. Donders).
Het is allemaal uiterst onzeker.
Want als yy niet in het gelijk wordt gesteld, en ze moeten de volle 12 maanden uitzingen, moeten ze ook weer opnieuw vergunningen krijgen (huidige vergunning loopt deze maand, maart 2019 af), opnieuw aan vrouwen zien te komen (waarvan de meerderheid al elders zit), en mogelijk opnieuw personeel werven, mogelijk bank relatie herstellen etc.
Maar vooral vergunningen zullen het grootste probleem worden, omdat de kans helaas groot is dat de gemeente weer dwars gaat liggen. In dat geval zal yy nooit meer open gaan.
Misschien is het in dat geval voor yy wel verstandiger om (alvast) een nieuwe locatie te zoeken. Bij een andere gemeente in de buurt.
Maar voorlopig toch nog maar even blijven hopen op een snelle en voor yy succesvolle rechtsgang.
Mogen de dvps nog altijd verblijven in hotel van yy?
pietpotent44
17 maart 2019, 22:40
Volgens mij niet. Dat gold vlak na de sluiting voor 'enkele dagen' in de hoop dat de rechter destijds binnen die tijd de sluiting nog zou verbieden. Ik neem daarom aan dat er momenteel geen vrouwen meer verblijven.
yylover
17 maart 2019, 22:40
Er is nog een andere mogelijkheid. Ging als gerucht rond in Babylon. Let wel, onbevestigd en betrouwbaar kan ik het ook niet noemen.
Er komt geen rechtszaak. De eigenaar heeft het bijltje erbij neergelegd en is nu aan het onderhandelen om de hele zaak te verkopen.
Ook als het gerucht onzin zou blijken te zijn, het is wel iets waar we rekening mee moeten houden.
John mc Snek
17 maart 2019, 22:43
Zou geen zin hebben omdat de sluiting geldt voor het object ( het pand) en los
Staaf van het subject ...
Anders zou het wel heel makkelijk zijn om de eigendom even van A op
B over te dragen. Het pand is een jaar gesloten , ongeacht de eigenaar...en voor de vergunning ( die al afliep ?) geldt denk ik wat Piet Tent hierboven meldt ...
pietpotent44
17 maart 2019, 22:47
Er is nog een andere mogelijkheid. Ging als gerucht rond in Babylon. Let wel, onbevestigd en betrouwbaar kan ik het ook niet noemen.
Er komt geen rechtszaak. De eigenaar heeft het bijltje erbij neergelegd en is nu aan het onderhandelen om de hele zaak te verkopen.
Ook als het gerucht onzin zou blijken te zijn, het is wel iets waar we rekening mee moeten houden.
Zou idd ook nog kunnen (al zou de nieuwe eigenaar er dan wel pas na een jaar iets mee kunnen gaan doen). Maar dat zou wel heel snel opgeven zijn. Die ene rechtszaak aangaan is wel het minste wat ze nog kunnen proberen. Maar de eigenaar Chris leek juist nogal strijdbaar en overtuigd, en boos (schadeclaims indienen bij de gemeente), dus dat zou me wel verbazen.
yylover
17 maart 2019, 22:47
Zou geen zin hebben omdat de sluiting geldt voor het object ( het pand) en los
Staaf van het subject ...
Anders zou het wel heel makkelijk zijn om de eigendom even van A op
B over te dragen. Het pand is een jaar gesloten , ongeacht de eigenaar...en voor de vergunning ( die al afliep ?) geldt denk ik wat Piet Tent hierboven meldt ...
Yep, is heel goed mogelijk. Maar kan de burgemeester dit niet net zo makkelijk weer intrekken als het pand definitief verkocht zou worden ? Het is immers geen rechterlijke beslissing.
John mc Snek
17 maart 2019, 22:57
Ja lekker in het hotel met prinses Alina[emoji7]
John mc Snek
18 maart 2019, 00:10
Yep, is heel goed mogelijk. Maar kan de burgemeester dit niet net zo makkelijk weer intrekken als het pand definitief verkocht zou worden ? Het is immers geen rechterlijke beslissing.
Dacht dat het idee hier wel is dat de gemeente het links of rechtsom gewoon dicht/weg wil hebben. Toen die inval, zaak niet rond gekregen , toen maar de bijvangst gebruikt om het dicht te krijgen.
Dus afgezien van het feit of het juridisch kan, lijkt het me
Nogal wishful thinking dat de burgemeester dan zegt van gooi het maar weer open.
En dan nog die vergunning die pp44 noemde die afloopt ...
Maar goed, ik heb het liefst dat het morgen weer open gaat, net als jij ...
phoenix
18 maart 2019, 00:18
yy gaat nooit meer open, justitie in nederland is rot... en alles maar dan ook alles moet dicht om de strijd tegen drugs...dus daar hoort prostitutie bij..past precies in het plaatje van jurist en minisiter grapperhaus.., dat de markt heilig is heeft er voor gezorgd dat er zoveel drugsoverlast bestaat in nederland...de markt is nu eenmala zonder goed of kwaad als het maar verkoopt...ik hoor niemand schrijven over wapenleveranties...geen journalist... dat is zogenaamd goed voord e wereld...en als wij het niet doen doet ene ander het ..eigenlijk precies zo met de drugs...is het straatje van nederland schoon dan gebeurt het in belgie of in groot brittanie, dat laatste land kan wel wat extra miljarden gebruiken als de brexit een feit is...
Big30
18 maart 2019, 01:16
Een walgelijke uitspraak verwijderd ... .
KlapKrat
18 maart 2019, 13:48
Ik snap steeds minder van ons land. Het is niet mogelijk om een school te sluiten dat een bestuur heeft dat relaties onderhoud met organisaties met zeer bedenkelijk gedachten goed dat haaks staat op onze vrijheid en democratie. Het is kennelijk wel heel makkelijk om een goede lopende legale en betasting betalende en werkgelegenheid biedende onderneming te sluiten omdat de bezoekers net als iedere party omgeving voor eigen gebruik wat ontspannende party drugs bij zich hebben.
Sfeer? Faciliteiten?
Thanx !
Cultureel Marxisme!
#stemzeweg!
Jester
18 maart 2019, 21:10
Dank weer voor alle info. Ik heb een overzichtje gemaakt van potentiele clubs beoordeeld vanuit mijn perspectief. Ik neig naar Sixth Sens of Acapulco-Gold. Maar Heaven7 in Willich ziet er ook erg OK uit. Kan iemand daar nog iets van zeggen t.o.v. SS of ACG ?
Ik snap dat er de verleiding is om je te oriënteren a.d.h.v. websites en individuele meningen, maar dat is relatief onzinnig. Ik kijk nooit naar de websites en heb dit nu n.a.v. dit bericht eens gedaan en stel vast dat dat geen goed beeld geeft. Vervolgens zie je dat er op fora doorgaans wordt gerapporteerd op basis van de verwachtingen van de schrijver. Met welke verwachtingen ga je naar een club? Mannen die schrijven dat er bij GT alleen maar lelijke, dikke mokkels rondlopen hebben recht op die mening, maar de werkelijkheid is genuanceerder. Recensenten die schrijven dat de trappen in SS een obstakel zijn kunnen beste gelijk hebben, maar ja, is dat een criterium?
Ik ben van mening dat GT en SS het dichtst bij YY in de buurt komen. Ik ben nooit een fan geweest van YY (ondanks enkele topervaringen) door het constante gejaag van enkele dames. Andere mannen vinden daarentegen Venus doodsaai, omdat alle meiden niets doen tot dat je ze aanspreekt. Beide meningen hebben een kern van waarheid.
Ik ben doorgaans ook een dagbezoeker. Ik vind de kwaliteit van de dames op de kamer het allerbelangrijkste, gevolgd door de sfeer van de club en de hygiene. Ik bezoek verschillende clubs, omdat ik dan altijd verrast kan worden. Bij avondclubs als Magnum of Oceans ben ik nooit geweest. Aan de ene kant vind ik kleinere clubs als Venus, Hof of Luder Lounge (alle drie 10-15 dames) altijd wat intiemer, maar aan de andere kant zoek ik met grote regelmaat de anonimiteit van YY, SS of GT. Deze clubs bezoek ik dan m.n. voor de stunners om er later achter te komen dat je bij GT met Lulu en Melody de twee minst aantrekkelijke dames hebt met een ongekend hoog serviceniveau. Babylon vind ik een mooie mengvorm. Door de GPL weet je vooraf wat je (ongeveer) kunt verwachten, want het is voor mij ook 2 uurtjes kachelen. Na twee keer zoek ik dan toch weer wat anders om er enkele maanden later weer eens terug te komen.
Weer een individuele mening en word je dus niet veel wijzer van, maar ik heb geprobeerd om het niet op basis van incidenten te doen. My two cents ...
Artur
19 maart 2019, 06:09
Als ik vergelijkbare zaken zie in de Damocles wet dan zou een half jaar meer passend zijn geweest.Hopelijk geeft dat een precedentwerking in het beroep van de uitbaters van YY.
Ik vind net een bericht terug op 1limburg dat er in juni 2016 een vrouw opgepakt is in de outlet store met een halve kilo hennep bij zich. Vreemd dat de outlet store nog steeds open is en we daar niks over horen van de burgemeestet!
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Piet Plezier
19 maart 2019, 13:54
Ik vind net een bericht terug op 1limburg dat er in juni 2016 een vrouw opgepakt is in de outlet store met een halve kilo hennep bij zich. Vreemd dat de outlet store nog steeds open is en we daar niks over horen van de burgemeestet!
Hennep valt onder softdrugs, daar zijn andere regels voor.
XTC, Coke en weet ik wat nog meer dat valt onder harddrugs
From what I see, the case against YY was a personal vendetta of the Mayor against the club.
It amazes me that in a country of law like Holland, the biased feeling of an authority, becomes the verdict of a judge.
Where is the separation of Powers? The judicial branch must operate independent of the executive branch.
If I walk into a theater in Manhattan with a few grams of Coke and get arrested, the DA presses charges against me, not the theater.
phoenix
19 maart 2019, 15:11
right Mean thats why we pretend to have a democracy but its a oligarchic, some people have all te power and they play the game very well... to confirm every time that we have a real democracy they do not give up there power and the people...? well in Brabant en limburg they have there own rules and thats not for the last two decades but for centuries already... So they say yes and they create there own paradise and refuse to listen.... sos owner or later the start something new if the drugs are not lucrative ...
Nulnulzeseneenhalf
19 maart 2019, 23:02
Hennep valt onder softdrugs, daar zijn andere regels voor.
XTC, Coke en weet ik wat nog meer dat valt onder harddrugs
Niet helemaal Piet. De Damocles-wet geeft een burgemeester het recht om een inrichting te sluiten als er meer dan een handelshoeveelheid drugs is aangetroffen. Een halve kilo hennep is zeer zeker een handelshoeveelheid. Burgemeester had spruw kunnen besluiten om de outlet dicht te doen. Waarom ze dat niet gedaan heeft, of zelfs niet overwogen, zul je, of iemand anders, zelf moeten vragen. Ik ben geen goeie bekende in de Roermondse politiek.
yylover
22 maart 2019, 12:16
31903
Moest vanochtend in Roermond zijn, en ben eens langs het YY terrein gelopen. De toegangspoort stond open en er werden onderhoudswerkzaamheden gepleegd aan de oprijlaan.
De eigenaar stond erbij en was een praatje aan het maken met de werklui.
Ik trek er verder geen conclusies bij, dat laat ik aan anderen over, maar helemaal dood is het daar niet.
Flipper
22 maart 2019, 12:23
dan wordt het dadelijk sauna world of iets dergelijks zonder dat het een sexclub is met dames. weet jij veel.. bbq palace .. of een relax zonder sex club.. wiskey en cigar lounge waar vermoeide zakenmannen een dagje kunnen spijbelen zonder de vrouw en kinderen even aan het zwembad hapje etrn boekje lezen massage nemen.. klinkt ook goed toch..gezeur van die hoeren wordt je ook niet goed van toch.
Piet Plezier
22 maart 2019, 12:26
31903
Moest vanochtend in Roermond zijn, en ben eens langs het YY terrein gelopen. De toegangspoort stond open en er werden onderhoudswerkzaamheden gepleegd aan de oprijlaan.
De eigenaar stond erbij en was een praatje aan het maken met de werklui.
Ik trek er verder geen conclusies bij, dat laat ik aan anderen over, maar helemaal dood is het daar niet.
en niet ff gevraagd hoe het er voor stond??
RIKLAVERGE
22 maart 2019, 13:20
Een Belgische eigenaar, of allerzins leeft in Belgie, :hammer:een drietalig land! Google translate zou het beter gedaan! :hammer:
Moest yylover toevallig bij het hotel wezen of zo? :biggrin:
e-is-mc-2
22 maart 2019, 14:37
Niet helemaal Piet. De Damocles-wet geeft een burgemeester het recht om een inrichting te sluiten als er meer dan een handelshoeveelheid drugs is aangetroffen. Een halve kilo hennep is zeer zeker een handelshoeveelheid. Burgemeester had spruw kunnen besluiten om de outlet dicht te doen. Waarom ze dat niet gedaan heeft, of zelfs niet overwogen, zul je, of iemand anders, zelf moeten vragen. Ik ben geen goeie bekende in de Roermondse politiek.
Vroeger hadden ze in Roermond tenminste nog een corrupte burgemeester, toen viel er nog wat te ritselen ... Ach die goeie oude tijden, waar zijn ze gebleven?
John mc Snek
Zitten daar nog dames te wachten tot het misschien allemaal toch nog goedkomt ?
yylover
:smile2::roll3:
Zitten daar nog dames te wachten tot het misschien allemaal toch nog goedkomt ?
Dat kan yylover je wel vertellen. :tongue:
yylover
22 maart 2019, 14:41
Dat kan yylover je wel vertellen. :tongue:
Helaas, dat kan ik niet.:wink2:
hotel is gesloten
Is die ook al bezegeld?
Piet Plezier
22 maart 2019, 15:41
Is die ook al bezegeld?
nee