PDA

Volledige versie bekijken : YY vragenbakje 2018

Pagina's : 1 2 3 4 [5]

John mc Snek
5 december 2018, 18:20
Wat de drukste club is zegt in feite ook lang niet alles over kwaliteit.

Mc Donalds is ook de drukste horeca gelegenheid met de meeste omzet in Nederland, maar bijna niemand zal beweren dat daar het eten het beste is.

Makkelijk, dichtbij/snel, vertrouwd, spelen ook een (grote) rol bij keuzes ( voor een NL of grensclub). Maar uiteraard leidt de komst van veel mannen wel tot de komst van veel vrouwen en een redelijk gevarieerde line up...

Heeft voor de meesten veel meer met gemak te maken dan met het zoeken naar wat anders, als noem maar wat Sharks in Venlo ipv Darmstadt zat zou je al een compleet ander beeld hebben van de verdeling van zowel mannen als dames.

Blijft het onder de streep nog steeds zo dat YY overall op het moment een van de beste saunaclubs is, en dat ze hun zaken prima voor elkaar hebben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

kempie
5 december 2018, 18:37
Wat de drukste club is zegt in feite ook lang niet alles over kwaliteit.

Mc Donalds is ook de drukste horeca gelegenheid met de meeste omzet in Nederland, maar bijna niemand zal beweren dat daar het eten het beste is.

Makkelijk, dichtbij/snel, vertrouwd, spelen ook een (grote) rol bij keuzes ( voor een NL of grensclub). Maar uiteraard leidt de komst van veel mannen wel tot de komst van veel vrouwen en een redelijk gevarieerde line up...

Heeft voor de meesten veel meer met gemak te maken dan met het zoeken naar wat anders, als noem maar wat Sharks in Venlo ipv Darmstadt zat zou je al een compleet ander beeld hebben van de verdeling van zowel mannen als dames.

Blijft het onder de streep nog steeds zo dat YY overall op het moment een van de beste saunaclubs is, en dat ze hun zaken prima voor elkaar hebben.

Inderdaad het zegt niet alles over kwaliteit. En yy heeft kwalitatief een prim restaurant, welness mooie club en veel kamers. Echter is dat niet alle kwaliteit die ik mee tel en ik kan zelf niet oordelen maar als ik moet geloven wat ik lees is de optiek niet super en het service niveau van de meeste dames niet erg hoog dat is welmde kwaliteit die voor mij het meest telt.

Ik heb geen top dag als ik lekker heb gegeten en van een goeie welness gebruik heb gemaakt maar geen dame naar me smaak kon vinden of 2 of 3 matige kamers heb gemaakt en dus wel een redelijk duur dagje is geweest met matige sex. Dus wat is kwaliteit?

Het is in iedergeval niet het belangerijkste. Ik ga momenteel vaak naar aca velbert en de club zelf kan ik kwalitatief nou niet zo goed noemen. Er lopen ook genoeg mooie dames met een service die niet super is maar 1 dame maakt dat ik daar iig altijd tevreden van terug kom en lopen nog genoeg andere dames waarvan het een genot is om ze langs te zien lopen zo af en toe loopt er een nieuwe binnen die ik de moeite van het proberen waard vindt en zo af en toe neem ik ter afwisseling wel eens een andere dame mee die geod genoeg is. Ik ga iog altijd tevreden naar huis. Ben maar 3 keer in yy geweest en nooit goede sex gehad dus nooit echt tevreden naar huis gegaan. Da’s jammer want het is dichterbij een een veel mooiere club. Gelukkig rouleren dames veelvuldig dus als ik er bij tijd en wijlen kom zal ik het er best eens goed treffen en als de goede dames dan niet weer gelijk weg zijn de moeite waard zijn om er een periode te komen. Zo zal het in alle clubs van de line-up op dat afhangen of ik het wat vind en zal elke club wel eens kunnen tegen vallen om een volgende keer weer top te zijn. Het is leuk als de facaliteiten dan top zijn maar doet er dus niet echt toe.

John mc Snek
5 december 2018, 18:57
Dus wat is kwaliteit?

Bij een eetgelegenheid zoals de Mac in het voorbeeld gaat het om de kwaliteit van het eten, in een bordeel gaat dan primair om de kwaliteit van de dames. Ofwel in beide gevallen om het kernprodukt.

Hoewel het natuurlijk een ieder vrij staat om voor het eten of de welness te kopen, net zoals iemand primair voor de ballenbak naar de Mac kan gaan.

Dus ik vrees dat je mijn post niet helemaal, dan wel helemaal niet begrepen hebt. Het nog duidelijker opschrijven wordt lastig...dus in feite zijn we het eens en had je je reactie kunnen besparen als je beter gelezen had.

Los daarvan begrijp ik verder uit je post dat je oordeel over de kwaliteit van de line up van yy uitsluitend van horen zeggen is. Het komt niet sterk over als je zon sterke mening over iets hebt zonder het met knipperende ogen gezien en getest te hebben :)

Edit: je hebt je post aangepast en bent er dus ineens toch wel geweest, waardoor mijn laatste punt kan vervallen :)

manke nelis
5 december 2018, 20:50
voor alle duidelijkheid, YY zelf blijft een TOPPER; Momenteel in prachtige kerstdecoratie, werkelijk daar wil ik wel kerstavond eens vieren. alleen meer en meer dames sturen mij wandelen, das jammer.

pietpotent44
5 december 2018, 21:22
Het is bij yy de afgelopen (2) jaren zeker niet altijd top geweest qua dames en service. Niet alleen sinds de inval is het damesaanbod slechter geworden. Daarvoor werd het ook langzaam steeds minder. Alleen was dat niet alleen in yy zo. Net als bij veel clubs kwam ook bij yy teveel slechte service van dames. Kwam ook doordat veel oude toppers stopten. En wat ervoor in de plaats kwam, was vaak niet al te best (vooral qua service).

Echter, bij de bezoeken van afgelopen maanden moet ik zeggen dat het dames bestand zeker flink verbeterd is. Het viel me op dat de typische jonge (iele) slecht presterende (Roemeense) dvp's de wacht is aangezegd. En zijn moeten vertrekken.
De Roemeensen die overgebleven zijn, behoren tot de betere categorie dames. Qua looks maar vooral ook qua service.
Het lijkt er daarom toch op dat yy hierin toch een wezenlijk aandeel heeft gehad. Wat ik zeker kan waarderen.
Want hoewel de wat oudere dames (30+ en 40+) gewoonlijk gemiddeld betere service geven, lopen er nu toch best een aantal vrouwen van 25-30 jaar rond die ook goeie service geven.
Het is belangrijk dat yy hierover blijft waken daarin niet verslapt.
Zo goed als 10 jaar geleden gaat het niet meer worden vrees ik, maar de recente lineups van de afgelopen maanden vond ik toch vrij goed. Zeker anno 2018.

Yy is qua clubgrootte en faciliteiten en eten altijd al een van de beste clubs geweest in saunaclubland. Daarover is nooit veel discussie geweest. Wel over de lineup.
Qua sfeer vind ik yy niet zo goed. Gebouw is net en modern geworden sinds 2013, maar daardoor te steriel en sfeerloos. Ook de muziek vind ik meestal niet fijn (rap muziek). Maar dat neem ik voor lief zolang de lineup goed is.

Maar als yy de stijgende lijn mbt lineup van afgelopen maanden door blijven zetten, dan behoren ze tegenwoordig zeker tot een van de beste saunaclubs uit de regio limburg / NRW gebied dichtbij Venlo.

Wat de oorspronkelijke vraag betreft: ik denk dat yy qua oppervlakte (gebouw + tuin) wel de grootste is van de clubs in Limburg, NRW / regio Aken. En anders toch in elk geval tenminste een van de grootsten.

yylover
5 december 2018, 21:37
Ala, toch nog een leuke discussie ontstaan over mijn opmerking, wat is de grootste club, YY of GT. Ik werd een beetje getriggerd door Willem2's post een paar dagen geleden op het GT topic
Voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus niet de beste club.
Daarvoor heeft een ieder zijn eigen interpretatie van wat hij zoekt in een club. Ik twijfel dan ook niet over het feit dat er in GT betere servicedames verblijven.
Ik ben er ooit een keer geweest, maar daarna nooit meer terug gegaan. Het zal mijn club niet worden, maar ik zal me erover niet kritisch uitlaten op dit forum.
Ik vind het alleen jammer dat er een aantal beren telkens weer een club (maakt niet uit welke) uitmaken als 'bagger'. Kritiek is prima, maar bezoek alsjeblieft je eigen favoriete club en laat het daarbij.

Nulnulzeseneenhalf
6 december 2018, 00:54
Ik vind het alleen jammer dat er een aantal beren telkens weer een club (maakt niet uit welke) uitmaken als 'bagger'. Kritiek is prima, maar bezoek alsjeblieft je eigen favoriete club en laat het daarbij.

Blij dat ik niet de enigste ben die dit durft te schrijven. Als je het niks vindt, zeker niet na een paar maal, ga dan ergens anders naar toe. En blijf niet door emmeren over de slechte punten. Er zijn weinig plekken waar het 100% perfect is. En soms moet je één(?) minder puntje voor lief nemen omdat “iets” anders je heel erg aan staat.

mentholbear
6 december 2018, 01:37
Goeie keuze. (Wel uitkijken of het een partywoensdag is, want dan heb je geen happy hour) Je kan dan 's morgens vroeg wat verkennen zonder dat je al direct aan de ingang van de bar door 2 Roemeentjes wordt aangevallen voor een trio.

Meeste van die feestjes vermijd ik ook, maar van horen zeggen begreep ik dat een deel van de dames soms de thema dagen soms mijden, omdat ze geen trek hebben om thematisch gekleed te gaan. Dus minder dames maar wel meer mannen die zo een feestje wel een zitten.

mentholbear
6 december 2018, 02:12
Blij dat ik niet de enigste ben die dit durft te schrijven. Als je het niks vindt, zeker niet na een paar maal, ga dan ergens anders naar toe. En blijf niet door emmeren over de slechte punten. Er zijn weinig plekken waar het 100% perfect is. En soms moet je één(?) minder puntje voor lief nemen omdat “iets” anders je heel erg aan staat.

Het is naar mijn mening ook maar hoe iemand diens kritiek overbrengt. Afkraken raakt bij de liefhebbers een gevoelige snaar. Ik bedoel, ik schrijf 9 van de 10, om hopelijk wat nuttige en/of vermakelijke ervaringen te delen met andere beren. Niet om m'n hart te luchten.
Dus ik kwam bv in Xanten alleen vollere tot forse dames (ook gemiddeld ld wat hogere leeftijd) tegen. Heeft niet mijn voorkeur, maar toch kunnen genieten van m'n verblijf daar. Maar voor iemand die wel op stevige dames houdt, kan het weer top zijn. Dus de line up als bagger te omschrijven, zou ik de dames en liefhebbers tekort doen.
En andersom vond ik de line up bij Venus erg bij mijn smaak aan sloot. Maar ik geef dan wel aan dat ze bijna allen slank tot super slank zijn en wat jonger. Als dat niet je ding is, dan weet je dat ook.
En een dergelijke response kan in herhaling vallen, als de vraag opnieuw opkomt. Ik ga dan niet zo snel zeggen dat iemand eerst even de thread moet lezen, vooral als er recentelijk niet over geschreven was.

pietpotent44
6 december 2018, 05:41

Ofwel, je vindt kritiek niet prima, en je mag volgens jou (en 006,5 natuurlijk) alleen een recensie schrijven met louter positieve punten. En zoniet, dan moet je maar wegblijven en vooral niks schrijven.
Wat je precies met 'bagger' bedoelt, en welke beren je bedoelt weet ik niet (mogelijk zie je mij ook als zon bagger beer), maar als we hier alleen maar zoete broodjes bakken over de clubs en de dames geeft dat natuurlijk ook niet echt een realistisch beeld.
En daar schieten we ook niet veel mee op. Kritiek is nou eenmaal nodig om dingen te kunnen verbeteren (in hoeverre een club iets met de kritiek doet blijft uiteraard aan de club zelf).

En dat je alleen je eigen favoriete club moet bezoeken en daarbij laten vind ik helemaal een vreemde opmerking, want de meeste beren bezoeken verschillende clubs. En die weten ook wel dat het nergens 100% is. Maar dat doet er toch ook niet toe.

Ik heb ook kritiek op yy (wel altijd met argumenten), maar benoem ook de positieve punten.
En momenteel is het voornamelijk positief in mijn beleving. En dat schrijf ik dan ook.

Maar laten we aub geen censuur over de recensies gooien. Dat is nou juist de kracht van dit forum, dat we eerlijk over onze ervaringen en meningen zijn. Zowel positief als negatief.
Als je niet tegen kritiek kan zit je hier op het verkeerde forum.

pret
6 december 2018, 07:21
Ik sluit mij volledig aan bij pietpotent44 heb er niks aan toe te voegen, behalve dan dat desondanks tegenslagen Villa Vertigo altijd de beste club zal zijn. ;)

Eddy_V
6 december 2018, 08:00
Villa Vertigo altijd de beste club zal zijn. ;)
Inderdaad, die goede oude tijd!!
Pret is in het verleden blijven hangen toen Vertigo nog bestond en een goede club was, een jaar of 8 geleden ofzo;)

kingz
6 december 2018, 12:11
Gisteren in de late middag FULL HOUSE misschien wel uitgerekend 80 vrouwen, nog even geld pompen voor de vakantie denk ik. Dus mensen volgende week zal het ook wel zo zijn en daarna rust, grijp je kans zou ik zeggen.

Een vraag: er is een roemeense, blond medium lengte haar, 1,65 lengte blauwe ogen en een dieke kont. Gezicht lijkt behoorlijk veel op mila kunis, iemand enig idee ?

mentholbear
6 december 2018, 21:29
Inderdaad, die goede oude tijd!!
Pret is in het verleden blijven hangen toen Vertigo nog bestond en een goede club was, een jaar of 8 geleden ofzo;)

Huh, ik dacht dat Pret de hele tijd deja vu's beleeft in Deja Vu ;)

mentholbear
6 december 2018, 21:32
Weet iemand of brunette Daria https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49586-Daria-(Roemeense) en Mara https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39720-Mara-(Roemeense) volgende week nog aanwezig zijn en/of ze er op het kerstfeestje ook komen?

mentholbear
6 december 2018, 22:18
Een vraag: er is een roemeense, blond medium lengte haar, Gezicht lijkt behoorlijk veel op mila kunis, iemand enig idee ?

Een blonde Mila Kunis?? Kan me er niks bij voorstellen.

Aahhh, zo dus :biggrin:

https://media.giphy.com/media/128zz1EchJFCkE/giphy.gif

yylover
7 december 2018, 08:04
Weet iemand of brunette Daria https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49586-Daria-(Roemeense) en Mara https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39720-Mara-(Roemeense) volgende week nog aanwezig zijn en/of ze er op het kerstfeestje ook komen?

Mara zal nog de komende 2 weken aanwezig zijn

lollypopman
7 december 2018, 17:28
Gisteren in de late middag FULL HOUSE misschien wel uitgerekend 80 vrouwen, nog even geld pompen voor de vakantie denk ik. Dus mensen volgende week zal het ook wel zo zijn en daarna rust, grijp je kans zou ik zeggen.

Een vraag: er is een roemeense, blond medium lengte haar, 1,65 lengte blauwe ogen en een dieke kont. Gezicht lijkt behoorlijk veel op mila kunis, iemand enig idee ?

Ik weet wie je bedoeld maar ik ben haar naam vergeten,1 keer op de kamer met haar geweest was niks bijzonder een 6je geen tz en weinig interactie

Eddie1919
7 december 2018, 17:29
Beste ervaren beren ik ben van plan om donderdag 13-12 na de kersrparty op woensdag 12-12 naar yy te gaan maar vraag me af of er dan wel dames zijn na een party dag. Iemand ervaring mee hoe dit doorgaans is na partys ?? Gr een onervaren beer..

mentholbear
7 december 2018, 18:48
Mara zal nog de komende 2 weken aanwezig zijn

Ook op het kerstfeestje a.s. woensdag? Ik overweeg die dag te gaan.

yylover
7 december 2018, 19:02
Jawel. Alleen dinsdag vrij

JonnyFontane
7 december 2018, 19:08

Je kent haar agenda dus.....

yylover
7 december 2018, 19:16
Je kent haar agenda dus.....

Aangezien ik nu in YY ben, ja

mentholbear
7 december 2018, 19:59

Thx man :beerchug:
Ik ben blij en verdrietig tegelijk. Blij dat er hopelijk eindelijk een kennismaking kan plaatsvinden met Mara (en hopelijk brunette Daria er ook is). Verdrietig dat ik Sofia in SS niet nog een keertje ontmoet voor ze op vakantie gaat. Gelukkig zou ze medio januari alweer terug komen...

Eddy_V
7 december 2018, 21:07
Verdrietig dat ik Sofia in SS niet nog een keertje ontmoet voor ze op vakantie gaat. Gelukkig zou ze medio januari alweer terug komen...
Sofia loopt hier gewoon in het wild rond in Sixsens..

mentholbear
8 december 2018, 00:43
Sofia loopt hier gewoon in het wild rond in Sixsens..

Thx en snap ik, maar als ik me niet vergis zou ze na volgende week op vakantie gaan. En ik probeer voor mezelf het op 1 SC bezoekje per week te houden. Dus volgende week YY en de week erop wellicht SS, maar dan is Sofia als het klopt al met vakantie.

Eddy_V
8 december 2018, 01:13
Thx en snap ik, maar als ik me niet vergis zou ze na volgende week op vakantie gaan. En ik probeer voor mezelf het op 1 SC bezoekje per week te houden. Dus volgende week YY en de week erop wellicht SS, maar dan is Sofia als het klopt al met vakantie.
Ja zeg.... dan moet je dat omdraaien of niet mekkeren (of “mauwen” zoals ze hier bij ons in de streek zeggen):)

mentholbear
8 december 2018, 03:19
Ja zeg.... dan moet je dat omdraaien of niet mekkeren (of “mauwen” zoals ze hier bij ons in de streek zeggen):)

Maar dat is juist het punt. Als ik dat omdraai dan is Daria misschien weg. Die was van plan medio december te vertrekken. En dan ben ik daar om verdrietig.

En als ik beide clubs bezoek, dan ben ik verdrietig dat ik niks te mekkeren heb, of zoals ze bij jou zeggen mauwen :hammer::betrunken: :roll:

;)

yylover
8 december 2018, 11:01
Om het MB nog makkelijker te maken ��, Daria vertrekt op 16 dec.

mentholbear
8 december 2018, 13:34

Als het om brunette Daria is dat goed om te weten. Dan zal ik woensdag m'n joker inzetten om ook met haar te kameren. Wellicht dat Antonios besluit om eerder naar YY te gaan https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49586-Daria-(Roemeense)&p=636561#post636561.

Antonios
8 december 2018, 14:40
Als het om brunette Daria is dat goed om te weten. Dan zal ik woensdag m'n joker inzetten om ook met haar te kameren. Wellicht dat Antonios besluit om eerder naar YY te gaan https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49586-Daria-(Roemeense)&p=636561#post636561.

Haha mij niet gezien hoor veel te druk daar in de weekenden. Jammer dat ze weggaat. Hopelijk blijft er toch nog wat over van de 80 dames nu rond kerst. Vorig jaar waren het er iets van 20 schat ik.

mentholbear
8 december 2018, 18:33
Haha mij niet gezien hoor veel te druk daar in de weekenden. Jammer dat ze weggaat. Hopelijk blijft er toch nog wat over van de 80 dames nu rond kerst. Vorig jaar waren het er iets van 20 schat ik.

Mag ook ergens doordeweeks, tenminste als je dat uitkomt. Ik mijd namelijk ook de weekenden.

pietpotent44
8 december 2018, 20:27
Om maar meteen in te haken op de laatste berichten: ik kom net van yy, en het is momenteel inderdaad knetterdruk in yy. Zowel met dames als met beren. Heb niet geteld, maar 80 dames zou best kunnen idd. Zeker zoveel beren.
Bijna geen zitplekken. Veel dames doen nu goede zaken, er wordt veel gekamerd.

Ik heb 4 keer gekamerd, met 1 dame heb ik 2 keer een uur gekamerd, namelijk met Russische Selina.

Eerste kamergang was met Bulgaarse Mariah. Kamergang was wel ok. Alleen bij de lockers stelde ze me teleur: ze meende recht te hebben op vergoeding voor 45 min. Maar blijkbaar lopen Bulgaarse horloges toch iets harder dan de Nederlandse, want ik had zelf geklokt, en het was ergens tussen 30 en 35 min. Ook heeft ze in die tijd voor- en na gedouched, en op het eind nog wat tijd gerekt. Eerder een krap half uurtje netto kamertijd dus. Ze vond dat ik niet correct was maar heb mn poot stijf gehouden. Ze was gewoon een beetje gefrustreerd omdat ik dit keer maar een half uur met haar deed ipv een uur. Maar is geen reden om dan maar te zeggen dat het 45 min. was. Niet slim van haar. Maar goed.

Tweede kamergang was met Russische Selina (28). Die veruit het langste (zwarte) haar had van alle vrouwen. Tot net voorbij haar billen. Haar service was niet bijzonder, geen pzc, geen zoenen. Normaal dan voor mij een no go (zeker voor een Russische), maar dat hele lange haar maakte veel goed. Daar ben ik groot liefhebber van. Heeft in Keulen en in Dolce Vita gewerkt.

Derde kamergang was met Roemeense Sarah. Slank jong ding van 22 met grote bos donkerblonde krullen. Superslechte service. Niet zoenen. Wel pzc maar de kleine piet had het al wel gezien en was niet meer overeind te krijgen.

Tot slot nog maar een keer een uur met Russische Selena gekamerd. Weer van deze rapunzel genoten. En deze keer mijn zaadjes wel verloren.

Ik moest Bulgaarse Sandra en Nederlandse Nadia teleurstellen, al mijn centjes had ik erdoor gedraaid. En mezelf daarmee een verlaat sinterklaas cadeautje gegeven.

Enkele andere aanwezige namen: Duitse Pia, Letse Heidi (die zeer moeilijk te contacteren was, allemaal afspraken of rijke oude klanten voor meerdere uren ofzo, had in elk geval weinig interesse in andere beren, inc. mij. Jammer). Roemeense Rose (ook zeer druk, maar een stuk toegankelijker en sympathieker dan Heidi). Ook Hongaarse Gloria was er (met enige wanhoop aan het jagen). Forse Duitse Sarah was er ook. En nog wat bekende gezichten waarvan ik de namen niet weet.
En opnieuw ook weer wat nieuwe gezichten.
Ik werd door veel vrouwen benaderd voor een kamergang.

Ik kan me voorstellen dat sommige beren de weekenden mijden vanwege de drukte. Maar nu zo tegen de feestdagen is het wel heel extra druk. Jammer dat ik doordeweeks vrijwel nooit tijd heb om te clubben.

Maar kwantiteit dames was dus dik in orde. Optisch ook vrij goed. Qua service wel nogal wisselend dus. Veel mooie (jonge) meiden geven slechts matige service. Weinig echte service kanonnen die ook zelf initiatief nemen op de kamer.

Bij het weggaan werden een aantal mannen bij de poort geweigerd omdat ze gezegd hadden geen drugs bij te hebben, wat wel bleek. De portier was (terecht) onverbiddelijk. Ze dropen af.

Toen was het weer tijd om naar huis te gaan... :roll:

blauwebeer
8 december 2018, 23:05
Als Bb bovenstaande leest heeft hij met Anna en Julia weer de kersen van de taart gehaald; beiden geen superservice maar méér dan gemiddeld Roemeens niveau - ze kluifden er zonder morren lustig en langdurig op los en deden ook bij het intiem meer dan behoorlijk mee. Zonde dat Rose na vele uren niet meer was komen opdagen. Volgende keer beter.

Nulnulzeseneenhalf
9 december 2018, 17:44
Ofwel, je vindt kritiek niet prima, en je mag volgens jou (en 006,5 natuurlijk) alleen een recensie schrijven met louter positieve punten. En zoniet, dan moet je maar wegblijven en vooral niks schrijven.
Wat je precies met 'bagger' bedoelt, en welke beren je bedoelt weet ik niet (mogelijk zie je mij ook als zon bagger beer), maar als we hier alleen maar zoete broodjes bakken over de clubs en de dames geeft dat natuurlijk ook niet echt een realistisch beeld.
En daar schieten we ook niet veel mee op. Kritiek is nou eenmaal nodig om dingen te kunnen verbeteren (in hoeverre een club iets met de kritiek doet blijft uiteraard aan de club zelf).

En dat je alleen je eigen favoriete club moet bezoeken en daarbij laten vind ik helemaal een vreemde opmerking, want de meeste beren bezoeken verschillende clubs. En die weten ook wel dat het nergens 100% is. Maar dat doet er toch ook niet toe.

Ik heb ook kritiek op yy (wel altijd met argumenten), maar benoem ook de positieve punten.
En momenteel is het voornamelijk positief in mijn beleving. En dat schrijf ik dan ook.

Maar laten we aub geen censuur over de recensies gooien. Dat is nou juist de kracht van dit forum, dat we eerlijk over onze ervaringen en meningen zijn. Zowel positief als negatief.
Als je niet tegen kritiek kan zit je hier op het verkeerde forum.

Kritiek, met onderbouwing, is altijd welkom. Wat bij U op een gegeven moment op viel, was dat, bijna, alles verkeerd leek. U ging naar de club, U had een slechte dag, en iedereen moest het weten. Dat is in ieder geval in de buurt van bagger.
Ik heb ook een paar maal met U in de clinch gelegen. Soms leek het er zelfs op dat U verwachtte dat alle puntjes, of punten, die U opnoemde, direct verholpen gingen worden. Als pp44 schreef verwachtte je geen verhalen over leuke ontmoetingen, maar je deed een gooi naar het aantal kritiekpunten van het bezoek.
Gelukkig voor U is dat verbeterd, voor de lezers is dat niet belangrijk. Ik heb dat, onder andere, proberen te steunen door een nominatie bij de BRVDM. Veel belangrijker, hopen voor U dat het zo blijft, of nog beter wordt.

De opmerking “bezoek je eigen club” heb ik ook wel eens gekregen. Helaas heb ik nog steeds geen eigen club, dus dat gaat niet lukken. Niets van aantrekken. Mijn “advies” dat U wat anders moest bezoeken kwam niet goed aan. Mede door het feit dat U wat “reis”problemen heeft. Reden daarvan is niet interessant. Wel dat een club daar geen rekening mee kan houden.

Sorry dat ik nu pas reageer. De laatste tijd lijkt het er op dat ik een leven heb. Lees, mensen komen gezellig koffie drinken. En, oh ja, nu ze er toch zijn, kunnen ze “een paar dagen” even wat stallen? Want jij hebt toch ruimte genoeg. Of je wordt uitgenodigd voor een kop koffie. En nou je er toch bent, kun je effe “een uurtje” helpen?
En op die momenten heeft lezen, en zeker reageren, op dit forum, niet de hoogste prioriteit.

Stoffelilt
9 december 2018, 22:01
Beste beren,
Ik ben op zoek naar de naam van een Czech meisje met korte blonde haren. Ze zegt 32 te zijn. Ze was vrijdag 7 december in de club, overdag. Ze had rode lingerie aan, met jartellen en zwarte kousen. Ze os iets gezetter maar absoluut niet dik. Kan iemand me helpen wie dit kan zijn?

mentholbear
10 december 2018, 01:52
Beste beren,
Ik ben op zoek naar de naam van een Czech meisje met korte blonde haren. Ze zegt 32 te zijn. Ze was vrijdag 7 december in de club, overdag. Ze had rode lingerie aan, met jartellen en zwarte kousen. Ze os iets gezetter maar absoluut niet dik. Kan iemand me helpen wie dit kan zijn?

1 van deze wellicht?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46719-Martina-(Tsjechische)-ex-Magnum&p=517408#post517408

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15979-Evita-(Tsjechische)-ex-Nathalie-LR

The Joker
10 december 2018, 01:52
Evita denk ik.

John mc Snek
10 december 2018, 02:47
Evita denk ik.

Evita was afgelopen vrijdag inderdaad in het rood gekleed zoals omschreven, dus [emoji736]

Moederke100
10 december 2018, 07:34
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervaring is met Evita? Pijpt ze met of zonder en klaarkomen in de mond doet ze dat ook?

Stoffelilt
10 december 2018, 09:31
Het was een echte GFE wat ik zeer belangrijk vind. Ze doet me echt op mijn gemak voelen wat ik belangrijk vind aangezien ik nog niet lang in het wereldje ben �� Ze pijpt zonder en kust geweldig goed! Ze rookt ook niet wat zalig is. Hoe kan ik te weten komen wanneer ze daar is? En kan ik nog ergens iets meer vinden van haar, dar Evita het zeker is?

Das
10 december 2018, 18:11
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervaring is met Evita? Pijpt ze met of zonder en klaarkomen in de mond doet ze dat ook?

Pijpen zonder condoom mag wettelijk niet in duitsland, dus dat doet geen enkele....
Of ze klaarkomt in je mond hangt van jouw kunsten af...

gignnl
10 december 2018, 18:13
Volgens mij ligt YY nog steeds in Nederland beste Das.....

zeppos58
10 december 2018, 18:44
gignnl inderdaad en blijkbaar liggen de Duitse clubs ook in Nederland...... want daar gaat mijn zwieber ook nog steeds zonder gummi het mondje in. Op ergens een uitzondering na.

Das
10 december 2018, 20:24
Volgens mij ligt YY nog steeds in Nederland beste Das.....

oeps.....

hardon
11 december 2018, 12:53
Iemand samantha nog gespot ???

Eddie1919
11 december 2018, 23:44
All hoe is het doorgaans de dag na een party dag met het aantal dames? Ik wilde donderdag gaan en niet woensdag is mij te druk.

Eddy_V
12 december 2018, 08:40
All hoe is het doorgaans de dag na een party dag met het aantal dames? Ik wilde donderdag gaan en niet woensdag is mij te druk.
Doorgaans zijn er de dag na de party meer dames dan op de partydag zelf.
Veel van de dames hebben geen zin in de verplichte kleding(aankoop) en drinkende maar niet kamerende bezoekers (bedoel hiermee niemand in het bijzonder ;) )
Maar misschien is het dit jaar wel andersom... lekker hè zo’n antwoord?!

mentholbear
12 december 2018, 15:15

Bijna, 17e vertrekt ze.

Dus geniet er van, zolang het kan!

Stoffelilt
12 december 2018, 22:47
Zijn er dagelijks specifieke dames daar? Was van plan voor volgende week dinsdag. Kan ik ergens nagaan wie er dan is? Thx

pret
13 december 2018, 07:19
Zijn er dagelijks specifieke dames daar? Was van plan voor volgende week dinsdag. Kan ik ergens nagaan wie er dan is? Thx

Dames hebben net als heren geen vaste planning. Meerdere malen mee gemaakt dat een dame op een bepaalde dag aanwezig was terwijl ze had aangegeven van wel. Ga naar een club voor een relax dag en laat je verrassen.

cheasehead
13 december 2018, 16:47
Een berendilemma

In de ijsberenagenda stond met grootte letter LR geschreven voor zondag 9 december.
Echter berichtgevingen omtrent een nieuwe kamercrisis in LR zetten ons erg aan het twijfelen om wel of niet naar LR te gaan. Na nog wat interne mail wisselingen met bekende LR stammies durfden we het toch niet aan om richting Kaarst te rijden en uiteindelijk besloten we het op safe te spelen en kozen we YY.
Mijn partner in crime Jooploop kwam me netjes ophalen en na een korte regenachtige rit reden we de oprijlaan van YY binnen. Bij binnenkomst stond er al een beer opspringen en nadat hij had afgerekend en zijn berenvel had aangetrokken verdween hij met dame die hem al stond op te wachten de kamer op. Tijdens het omkleden kwam ik DAS tegen die zijn burcht had verlaten.
Na mijn bekende wellness ritueel was het tijd om eens een hapje te gaan eten.
Onderweg na het restaurant kwamen we al flink wat bekende beren tegen en wat opvallend was dat er ook een redelijk aantal vaste stammies van de LR rond liepen.
Eenmaal in het restaurant rustig aan het eten komt er opeens een wel heel bekende luidruchtige beer binnen gelopen. Het was Bokito die zijn zondagse stamkroeg wederom bezocht.

De LU zou deze dag minder zijn als vorige week zaterdag toen ik ook in YY te vinden was, maar gelukkig liepen er toch nog wel een aantal potentiële zaadcontainers rond om mijn kwakje te ontvangen. Uiteindelijk 2x een kadootje uit eigen zak weggegeven.

Mijn eerste slachtoffer was Daria, met haar vorige week voor het eerst intern kennis gemaakt en deze dag gekozen voor herhaling wat weer prima is bevallen.

Mijn tweede kamer was met een knappe blonde Roemeense genaamd Lora.
Lora viel vooral op door haar twee grote joekels en in combinatie met een mooi lichaam en gezicht deed dit mijn bloed verplaatsen naar pielemans.
Er moest dus kennis gemaakt gaan worden en zo zijn we boven op een kamer beland.
Lora is een leuke aardige meid, maar het pijpwerk mededoor haar veelvuldige hand gebruik tijdens het pijpen. Het neukwerk was daarin tegen wel oké.
Uiteindelijk toch gematigd tevreden de kamer verlaten.

Voor het eerst in mijn YY carrière eens de buitensauna uitgeprobeerd.
Zo vaak ben ik in YY geweest, maar nog nooit in de buitensauna.
Ik vraag me af waarom ik dit niet eerder heb gedaan, want de sauna bevalt me meer dan dat lauwe ding wat binnen staat.

Ook grappig om te zien hoe een leuke vriendelijke LR dame is getransformeerd tot een arrogante bitch waar geen goedendag of een simpel lachje meer vanaf kan.

Waar het middag eten nog zo goed verzorgd was viel het avond eten erg tegen en moet ik concluderen dat het eten er toch langzaam op achteruit gaat t.o.v. enkele maanden gelden.
Het lijkt wel of ze op het eten aan het bezuinigen zijn.

Deze dag ook weer eens Bodaboda in reallife gezien en gezellig samen nog even wat oude koeien uit de sloot gehaald. Al met al was het toch een gezellige dag in de YY jungle, maar toch stiekem toch wel de gemoedelijke sfeer uit de LR gemist.

hotmister1985
13 december 2018, 20:44
Ik ga morgenmiddag na ruim 2 jaar nog eens naar YY. Wat zijn de toppers en welke dames zijn een absolute no-go?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

WA
14 december 2018, 12:14
Het is je al gelukt om dit topic te vinden dus het even door lezen voor de do’s & don’t s zal toch ook wel lukken? En anders is er ook nog een aparte pagina waar veel van de meiden afzonderlijk besproken worden :freu:https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?21-YinYang-Roermond-(NL)

Das
14 december 2018, 22:41
Meerdere malen mee gemaakt dat een dame op een bepaalde dag aanwezig was terwijl ze had aangegeven van wel..

Dit is toch juist?
als ze zegt dat ze komt dan is ze er.

DVP's zijn toch zo betrouwbaar!

Eddy_V
14 december 2018, 22:57
welke dames zijn een absolute no-go?

De thekedames en de bardames, alsmede de dames van de huishoudelijke dienst en tot slot de schoonheidsspecialiste.
Daar moet je echt geen poging aan wagen op straffe van uitzetting en een clubverbod voor onbepaalde tijd.

hotmister1985
14 december 2018, 23:27
Hahaha, zou niet durven :).

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

mentholbear
15 december 2018, 00:31
De thekedames en de bardames, alsmede de dames van de huishoudelijke dienst en tot slot de schoonheidsspecialiste.
Daar moet je echt geen poging aan wagen op straffe van uitzetting en een clubverbod voor onbepaalde tijd.

De masseuses vind ik altijd een twijfel geval. Mag het wel of mag het niet... ;)

Eddy_V
15 december 2018, 08:27
De masseuses vind ik altijd een twijfel geval. Mag het wel of mag het niet... ;)
Bij mijn weten heeft YY geen masseuses of dat moet recent veranderd zijn..
Voor alle andere clubs geldt: het mag niet, maar desgewenst een poging wagen kan geen kwaad :biggrin:

blof
16 december 2018, 23:48
Naast Roy(prima kerel) is er een masseuse bij gekomen.
Met hotstone massage en dergelijke. Ik zeg 'en dergelijke' omdat ik niet goed luisterde, ik was afgeleid :gruebel:. Zij kwam zich even voorstellen aan mij en mijn maat.

warmweer2
17 december 2018, 18:34
Iemand enig idee hoeveel dames er deze week in de club zijn.de meeste zijn natuurlijk naar hun thuisland afgereisd.
Wil donderdag voor de laatste keer dit jaar nog even yy aandoen. Maar twijfel of er nog genoeg dames zijn.

Giodude
17 december 2018, 18:41
Iemand enig idee hoeveel dames er deze week in de club zijn.de meeste zijn natuurlijk naar hun thuisland afgereisd.
Wil donderdag voor de laatste keer dit jaar nog even yy aandoen. Maar twijfel of er nog genoeg dames zijn.

Gisteren was er van de grote uittocht niets te merken. Hoewel ik in de ban was van één dame waren er zeker meer dan 50.

gignnl
17 december 2018, 19:20
Ga morgen even kijken en zal een telling verrichten!

Meme Moo
17 december 2018, 19:54
'T is vandaag rustig, maar dat is normaal voor een maandag.
Voldoende moois nog aanwezig, dus je kan rustig afreizen!

Uit-Drenthe
17 december 2018, 20:27
Denk dat je ze vrijdag / zaterdag kunt uitzwaaien op Eindhoven Aiport :) ben er morgenmiddag ook dus laat het weten..

Meme Moo
17 december 2018, 20:36
Denk dat je ze vrijdag / zaterdag kunt uitzwaaien op Eindhoven Aiport :) ben er morgenmiddag ook dus laat het weten..

En sommige beren brengen de dames eind deze week hoogstpersoonlijk weg naar het vliegveld om zeker te weten dat ze vertrokken zijn (denk ik). :)

Antonios
18 december 2018, 10:44

Ik hoop dat een hoop heksen naar huis gaan. Eindelijk rust in de tent. Hopelijk blijft er genoeg moois over voor begin volgende week.

gignnl
18 december 2018, 11:33
Ik kom net aan op de Heinsbergerweg en zie dat idd de vervoermiddelen al klaarstaan31339

Uit-Drenthe
18 december 2018, 20:09
Sorry beren, ik zou naar YY gaan vandaag maar heb heerlijk vertoeft in Golden Time. Dus kan geen informatie geven... mijn excuus.

Antonios
19 december 2018, 18:35
Hoeveel Russische vrouwen werken er op dit moment bij YY? Graag hun namen.

pietpotent44
19 december 2018, 21:42

Ik ken er 3: Nikita (klein iel vrouwtje), Ludmilla (grote dame met opvallend kort donker haar en Vlaamse roots) en Selina (dame met het langste (zwarte) haar van alle dames in yy). Laatstgenoemde is net sinds zaterdag voor langere tijd vertrokken naar huis, komt pas in februari weer terug.

Fluitje71
20 december 2018, 00:00
Is Ludmilla er weer?

blof
20 december 2018, 06:39
Ludmilla was woensdag aanwezig.

pret
20 december 2018, 07:55
Ik ken er 3: Nikita (klein iel vrouwtje), Ludmilla (grote dame met opvallend kort donker haar en Vlaamse roots) en Selina (dame met het langste (zwarte) haar van alle dames in yy). Laatstgenoemde is net sinds zaterdag voor langere tijd vertrokken naar huis, komt pas in februari weer terug.

Voor zover ik weet is Nikita een Roemeense die zich voordoet als een Russin. Naast de al reeds genoemde Russische dames heb je ook nog Ellen en Melanie. Alhoewel de laatstgenoemde uit Litouwen komt maar goed dat mag mij niet drukken of nee zij mag dat bestbij mij vooral met haar heerlijke borsten. :biggrin:

pietpotent44
20 december 2018, 07:59
Voor zover ik weet is Nikita een Roemeense die zich voordoet als een Russin. Naast de al reeds genoemde Russische dames heb je ook nog Ellen en Melanie.

Dat geloof ik graag.
Zo heb ik ook mijn twijfels over Selina. Ziet er erg Roemeens uit maar ze beweert bij hoog en laag dat ze Russisch is. En uit St. Petersburg komt.
Ellen en Melanie ken ik helaas niet.

schoolmeester
20 december 2018, 08:46
Ellen zit meestal bij de ingang van de barruimte, dame heeft eerder bij VAN GOCH gewerkt.
Geeft goede service.

Groet, schoolmeester.

Das
20 december 2018, 10:08
Dat geloof ik graag.
Zo heb ik ook mijn twijfels over Selina. Ziet er erg Roemeens uit maar ze beweert bij hoog en laag dat ze Russisch is. En uit St. Petersburg komt.

En spreekt perfect roemeens met de andere roemeense dvp's

IJsberry
20 december 2018, 11:08
Heeft iemand Michaela de laatst tijd nog gezien?
De laatste keren dat ik er was, heb ik haar iedere keer niet meer gezien.

Brad Clitt
20 december 2018, 16:09
@ Ijsberry

Ik neem aan dat je ons blonde huisnymfomaantje bedoelt.
Zij is inderdaad de laatste tijd niet meer zo vaak aanwezig, de laatste keer heb ik haar eind november gezien.

pret
20 december 2018, 17:12

Voor zover ik weet is Nikita een Roemeense die zich voordoet als een Russin. Naast de al reeds genoemde Russische dames heb je ook nog Ellen en Melanie. Alhoewel de laatstgenoemde uit Litouwen komt maar goed dat mag mij niet drukken of nee zij mag dat bestbij mij vooral met haar heerlijke borsten. :biggrin:

Verrek van alle genoemde dames zijn we Natalya vergeten, die ook nog eens de beste service van alle aanwezige Russische dames levert. :hammer: :wand:

Patjax
20 december 2018, 18:15
Voor zover ik weet is Nikita een Roemeense die zich voordoet als een Russin

Het is oftewel een Bulgaarse die het Russisch goed beheerst of een Russische die het Bulgaars goed beheerst. ;)
Ze begeeft zich altijd in gezelschap van de Bulgaarse clan.

Jooploop
20 december 2018, 20:40
Gisten het club jaar afgesloten

Ik wist dat yylover woensdag zou gaan en ik wilde eigenlijk ook nog een keer gaan en had niet zo veel
Zin om naar Duitsland te rijden maar weer eens in yy te gaan kijken
Rond kwart over 11 arriveerde ik op de parkeerplaats het was nog erg rustig met auto’s
Dus maar eens snel naar binnen en me omgekleed en op zoek na yy lover die zat in de wellness en
Daarna maar eens wat gaan eten en zo als altijd was het ontbijt weer goed na het eten nog wat in de wellness rond gehangen en er na maar eens wat in de bar rond gekeken toen ik
Ging roken kwam ik in een keer lora en pamela tegen deze 2 kan ik van uit Babylon
En heb er wel weer mee kunnen lachen en voor al lora had het best druk deze dag
Toen ik weer in de bar kwam zag ik al weer een paar bekende beren even wat bij ge
Praat en was weer zeer gezellig natuurlijk en even bij kunnen praten met bredclit die
Natuurlijk er ook weer was maar die had het nog al druk deze dag
Ik had er een om me verlang lijst staan deze dag maar niet voor de eerste kamer

toen Ik op een bankje zat kwam elisa voor bij gelopen en had haar nog niet gezien een aantal maanden geleden ook eens mee ge kamerd en het was goed en kwam naast me zitten even
wat bij gepraat en was wel toe aan me eerst kamer dus maar eens richting de kamer maar helaas moesten we even wachten maar dat was niet erg en zou niet lang zijn denk 2 nummers
een maar op de kamer het bed werd op gemaakt en ging alles uit gewoon zo een mooi lijfje
vind ik dan het pijp werk was weer zeer goed zo het neuken ook
was ook weer goed na een half uur weer tevreden de kamer verlaten

bij terug komst wat gezellig zitten praten en wat in de wellness rond gehangen toen was het
weer tijd voor eens wat tegaan eten wat een ander halve week geleden niet zo goed was
was het vandaag gelukkig weer goed en smaakte ook goed en het was warm
dan denk ik ook wel dat het veel aan de kok of keuken personeel licht
na het eten maar weer eens wat gaan roken met yylover die toen ook kennis maakte
met lora en hem weer bombardeerde als papa beer ondanks dat me maatje cheasehead er niet bij was konden er wel weer om lachen

voor ronde 2 stond Natalia op me verlang lijst yylover zij heb het nu 3 keer gezegd ga er nu mee je weet niet wat je over komt maar zelf weten ik wist dat ze even weg zou zijn toen ze terug kwam liep het bijna mis maar een oplettende mede beer ontvoerde haar en bracht haar naar mij en was ik wel erg blij om dat het niet mis ging na 10 minuten wachten konden wij eindelijk de kamer op hoe rustig ze in de bar is of als ze moet wachten zo wild is ze als ze op de kamer is dit heb ik nog nooit mee gemaakt en wat een Servisch kanon na een uur heel te vrede
de kamer verlaten en heb er geen woorden voor en dat heb ik toch niet snel en yylover en een andere beer hebben echt niks te veel gezegd
toen nog wat gedronken en vlug na huis wand ik was bek af denk dat ik het jaar niet beter af heb
kunnen sluiten nu een aantal weken rust en in het nieuwe jaar weer er tegen aan

ik wens jullie alle maal fijne feestdagen en vast een goed 2019 dat het maar weer net zo een
vruchtbaar jaar mag worden

Antonios
20 december 2018, 21:02
Het is oftewel een Bulgaarse die het Russisch goed beheerst of een Russische die het Bulgaars goed beheerst. ;)

Ik ken haar ook: ze spreekt echt ik weet niet hoeveel talen en zelfs wat NL. Ze beweert uit Moskou te komen anyway ze spreekt vloeiend Russisch. Ik ken een paar zinnen uit mijn hoofd en die kon ze moeiteloos vertalen dus dat stelde mij gerust. Ik laat me echt niet naaien door nep Russinnen daar prik ik zo doorheen haha onnozele halzen ook.

Ik heb het best wel gehad met de Roemeense kliek daar: sws een straatarm land zonder historie. Met een Russin kun je tenminste over het vaderland praten en the Donald etc. Ik heb zelfs een Roemeense pissed gemaakt door maar te blijven herhalen hoe mooi Russinnen zijn.. Achja die domme gans had het er zelf van gemaakt he.

Ik zal eens goed gaan kijken en luisteren, komt goed hehe. мы сделаем это

pret
20 december 2018, 21:10

In ieder geval een Rumbul dus. :biggrin:

mynasch
20 december 2018, 21:49

en er is ook nog ene Irina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52223-Irina-(Russische)) (heb ik plezierig mee gekamerd)

Nulnulzeseneenhalf
20 december 2018, 21:59
dat het maar weer net zo een
vruchtbaar jaar mag worden

Uh, pardon? Dat meent U toch niet? U bedoelt toch zeker dat het niet vruchtbaar mag zijn? Of wilt U allemaal kleine Jooploopjes hebben? Ik hou het er maar op dat het schrijven niet Uw grootste hobby is en daar de fout is gemaakt.

Tenzij U natuurlijk allemaal kleine Jooploopjes of -lopinnetjes wilt hebben, dan bij deze alvast gefeliciteerd.

Fluitje71
20 december 2018, 22:11
Ludmilla was woensdag aanwezig.
Je bedoelt gisteren?

Jooploop
20 december 2018, 22:26
Nou nee laat die maar weg bedoel meer om de daad zelf :biggrin:

sofaking
20 december 2018, 23:16
Uh, pardon? Dat meent U toch niet? U bedoelt toch zeker dat het niet vruchtbaar mag zijn? Of wilt U allemaal kleine Jooploopjes hebben? Ik hou het er maar op dat het schrijven niet Uw grootste hobby is en daar de fout is gemaakt.

Tenzij U natuurlijk allemaal kleine Jooploopjes of -lopinnetjes wilt hebben, dan bij deze alvast gefeliciteerd.

Ik ben nu vrijwel zeker dat 006,5 familiie is van Drax the Destroyer, aangezien hij altijd alles letterlijk verstaat.

Rocket Raccoon : "His people are completely literal. Metaphors are gonna go over his head."
Drax : "Nothing goes over my head. My reflexes are too fast. I would catch it."

https://www.youtube.com/watch?v=MbCZn36fIlg

Prettige Kerstdagen gewenst voor alle ijsberen !
En ook aan al het Yin Yang personeel en de daar werkende dames !
:wink2:

Alerion
20 december 2018, 23:25
Kan het dat er twee selena's rondlopen? Ik kwam drie weken geleden een blonde roemeense Selena tegen, 1m70, atletisch gebouwd, C silicons, maar vond nergens draadje...

blof
21 december 2018, 07:22
@ Fluitje71

Ik was er woensdag 19 december.
Lineup zag wat zwakjes uit. Gelukkig na drieen zag ik enkele service kanonnen binnenlopen.
Isabella(RO), Ludmilla(Rus) en Natalia(Rus) die waarschijnlijk langer aanwezig was, maar waarschijnlijk aan het pannekoeken.

blof
21 december 2018, 07:28
Vergeten bij te schrijven...

Ludmilla is sporadisch aanwezig. Vorige keer vroeg ik haar of zij vaste dagen heeft.
Ze zei dat ze dat nooit vantevoren weet.

yylover
21 december 2018, 11:21
Ik ken haar ook: ze spreekt echt ik weet niet hoeveel talen en zelfs wat NL. Ze beweert uit Moskou te komen anyway ze spreekt vloeiend Russisch. Ik ken een paar zinnen uit mijn hoofd en die kon ze moeiteloos vertalen dus dat stelde mij gerust. Ik laat me echt niet naaien door nep Russinnen daar prik ik zo doorheen haha onnozele halzen ook.

Ik heb het best wel gehad met de Roemeense kliek daar: sws een straatarm land zonder historie. Met een Russin kun je tenminste over het vaderland praten en the Donald etc. Ik heb zelfs een Roemeense pissed gemaakt door maar te blijven herhalen hoe mooi Russinnen zijn.. Achja die domme gans had het er zelf van gemaakt he.

Ik zal eens goed gaan kijken en luisteren, komt goed hehe. мы сделаем это

Het zijn dit soort beren die zijn vergeten dat deze ´domme ganzen´ uit een straatarm land zonder historie, de saunaclubs in stand houden.
Zonder Roemeense dames zou het overgrote deel van de SC´s hun deuren kunnen sluiten.

Brad Clitt
21 december 2018, 12:00
Ik weet wel zeker dat Roemenië, Bulgarije en aangrenzende landen méér historie hebben dan Nederland.
En kwa landschappelijke schoonheid en klimaat zijn ze ook nog eens beter bedeeld dan ons.

Het communisme heeft gewoon heel veel kapot gemaakt, want omstreeks 1900 stond het land er best goed voor, Timisoara bijvoorbeeld was de eerste Europese stad met elektrische straatverlichting (1884) en Ploiesti had al in 1857 één van de eerste olieraffinaderijen in Europa wat de stad een hoge welvaart gaf.

Verder was er nog een zekere Henri Coanda, waar het vliegveld van Boekarest naar vernoemd is. Hij is de geestelijke vader van de straaljager/-motor waar hij al sinds 1910 onderzoek naar deed. Het Coanda-effect, onder meer toegepast in de Formule 1, is door hem als eerste beschreven.

Slumme
21 december 2018, 16:04
Hoy beren...!
Nu zondag ga ik de eerste keer naar YY...op mijn verjaardag ...dus gratis inkom.
Heeft iemand nog tips, aanbevelingen of opmerking waar ik rekening mee moet houden...??
Alvast bedankt...!

pret
21 december 2018, 17:28
Het zijn dit soort beren die zijn vergeten dat deze ´domme ganzen´ uit een straatarm land zonder historie, de saunaclubs in stand houden.
Zonder Roemeense dames zou het overgrote deel van de SC´s hun deuren kunnen sluiten.

Prima wat betreft. Dan hebben wij tenminste kwaliteit boven kwantiteit. YY zal één van de clubs zijn die overeind blijft.

JonnyFontane
21 december 2018, 19:13
Hoy beren...!
Nu zondag ga ik de eerste keer naar YY...op mijn verjaardag ...dus gratis inkom.
Heeft iemand nog tips, aanbevelingen of opmerking waar ik rekening mee moet houden...??
Alvast bedankt...!

Een fijne verjaardag alvast.
Laat je niet gek maken door die klapeksters, kijk eerst op je gemak rond en vraag desnoods advies aan een andere beer.

Antonios
21 december 2018, 19:29
Ik praat liever met ze over Rusland dan over Roemenië dat land heeft tig keer meer historie en is tig keer machtiger. Verder heb je een punt maar die vrouwen moeten niet zo erg zeuren in eigen land kunnen ze ook gewoon een baan krijgen weliswaar minder goed betaald maar de situatie is daar nog altijd vele malen beter dan in ontwikkelingslanden. Snap sws niet wat ze thuis vertellen over hun werk hier ik kan me niet voorstellen dat dat geaccepteerd wordt in een familie.

mechelen
21 december 2018, 20:19
Snap sws niet wat ze thuis vertellen over hun werk hier ik kan me niet voorstellen dat dat geaccepteerd wordt in een familie.

Ze werken allemaal als au pair/schoenenverkoopster/barjuffer in een disco/opdienster in een sjiek restaurant/bejaardenhelpster. Is eigenlijk niet eens zo veel gelogen. :tongue:

John mc Snek
21 december 2018, 20:24
Snap sws niet wat ze thuis vertellen over hun werk hier ik kan me niet voorstellen dat dat geaccepteerd wordt in een familie.

De familie vindt alles prima, zolang er een leuke bijlage voor ondersteuning maandelijks binnenrolt via Western Gier stellen ze geen lastige vragen

Antonios
22 december 2018, 12:13
Ze werken allemaal als au pair/schoenenverkoopster/barjuffer in een disco/opdienster in een sjiek restaurant/bejaardenhelpster. Is eigenlijk niet eens zo veel gelogen. :tongue:

En dat geloven ze thuis?? :P Terwijl ze met een iPhone X, dure schoenen en ik dure sieraden thuis komen? Kun ze een loonstrookje sturen soms?

Verder ben ik benieuwd of er maandag wel dames te vinden zijn vlak voor kerst of dat iedereen huiswaarts keert dit weekend.

Brad Clitt
22 december 2018, 12:15
Maandag is de tent ook al dicht.

Antonios
22 december 2018, 12:48
Ik zie het, dat wordt het de 27e.

keesboz
22 december 2018, 14:00
Maandag is de tent ook al dicht.Heb misschien ook wel met een verbouwing te maken want dan kunnen ze er aan beginnen en ook afwerken die dagen zie het wel als ik er weer ben heren

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Antonios
22 december 2018, 14:25
Hoy beren...!
Alvast bedankt...!

- Neem je ID mee
- Drink niet teveel om 'm op sterkte te houden
- Vraag gelijk wat er mogelijk is voordat je de kamer op gaat

keesboz
22 december 2018, 14:58
- Neem je ID mee
- Drink niet teveel om 'm op sterkte te houden
- Vraag gelijk wat er mogelijk is voordat je de kamer op gaatIk heb al bericht van een dame van yy dat ze er vanaf 3 jan er is en dat weet ik al een paar weken maar in iedere geval veel pliezier

Giodude
22 december 2018, 15:07
Toen ik zaterdagnacht na wat erotische excessen het daarvoor geëigende establishment verliet bleek de buitenwereld een gedaantewisseling te hebben ondergaan. Koning winter had toegeslagen. De sneeuw dwarrelde vrolijk naar beneden en het landschap was voorzien van een maagdelijk wit laagje. Het zorgde ervoor dat ik de plannen voor zondag wijzigde omdat mijn ijsschots niet aan de winterse voorschriften van onze oosterburen voldoet. Het beperkte de keuze tussen de speeltuin te Lemiers en het sprookjesbos in Roermond. Mijn laatste bezoekje aan beiden in ogenschouw genomen en daarbij opgeteld de reistijd was de keuze niet moeilijk. Het werd het bos van de elfjes, feetjes, heksjes en trolletjes. Onderweg nog een tussenstop gemaakt bij de flappentapper zodat ik deze rol op mij kon nemen in het geval er behoefte was aan bruine briefjes bij de aanwezige attracties.

Bij binnenkomst bleek dat ik de ijdele hoop om incognito te integreren wel op mijn buik kon schrijven. Een klein Filipijns onderdeurtje die een sleutel kwam halen gaf een beleefd hoofdknikje ter herkenning en de hooker version of Mila Kunis keek mij ondeugend aan toen zij een sleutel inleverde. Nadat het de theke eindelijk was gelukt de beller over te dragen aan de manager kreeg ik voor dat begeerlijke bruine briefje het bij het sprookjesbos horende outfit om in de grijze massa op te gaan. In de kleedkamer kreeg hij een knipoogje van Betty Boop terwijl zij op haar beloning stond te wachten en werd hij begroet door twee banale Bulgaarse bimbo's die ik herkende uit het Babylonische rijk der naakte waarheid.

In het restaurant werden de voederbakken leeggeroofd door een gulzige gorilla. Na een lichte lunch en een sigaretje in het rookhok waar ik zag dat de ontzag aanjagende* Oekraiense Reuzin ook aanwezig was. Ergens in mijn hoofd komt altijd het gevoel naar boven dat er plotseling een adamsappel tevoorschijn zal komen als ik mijn degen met haar zou kruisen. Hierna de wellness opgezocht om op temperatuur te komen. yylover's leenliefje lag loom op een bedje in de armen van another lover met de kousen opgetrokken tot de navel. Beide bubbelbaden waren echter bezet met een aantal beren die hetzelfde idee hadden opgevat, dus de wintertenen maar ondergedompeld in het daarvoor bestemde voetenbadje. Dit zorgde ervoor dat ook de hormonen langzaam op temperatuur begonnen te komen en het moment daar was om een lief wezentje te zoeken die the little dude zou kunnen laten ontdooien van ijspegel tot love missile.

In de bar een sapje besteld en een bankje tegenover het restaurant opgezocht om op mijn gemak potentiële speelmaatjes en mogelijke attracties te spotten. Al snel ontwaarde ik een aantal usual suspects: oa een Duitse leeuwin met haar blonde manen, het Hongaarse bedelaarstertje, een Nederlands waggel eendje, een magisch Macedonisch heksje en zoals altijd de overtal vormende groep Roemeense ratatouille.

Op het bankje naast me zat een onbekend elfje die haar slanke en ranke lijfje elegant had verpakt en ook haar keuze van schoenen liet eenzelfde beeld zien. Stoïcijns en zelfverzekerd aanschouwde ze de taferelen die voor haar ogen plaatsvonden. Een enkele keer draaide ze mijn kant uit en keek me stilzwijgend aan met haar sprekende ogen. Na een vijftal minuten liep ze naar een "dinnetje" die aan de andere kant van de bar was. Ze spraken elkaar kort en bij terugkomst sprak ze mij aan. Ik nam plaats bij haar en vanaf het eerste moment klikte het. Al snel zaten we als Waldorf & Statler datgenen wat zich voor onze ogen afspeelde op een ironische manier van commentaar te voorzien. Vooral de wandelende reclamezuilen van de cosmetica fabrikanten moesten het bij haar op een hilarische manier ontgelden. Hierna was het tijd om elkaar beter te leren kennen en het werd een zeer interessant gesprek met een intelligent elfje. Zelfs zodanig dat we tijd en omgeving compleet uit het oog verloren. Een blik op de klok wees uit dat er al een uur verstreken was en we besloten dat we eens zouden gaan kijken of we ook compatibel waren op het intiemere vlak.

Het bleek dat we beiden dezelfde voorkeur hadden wat betreft kamers en ondanks dat er anderen vrij waren besloten we te wachten. We gingen dusdanig in elkaar op dat we niet door hadden dat er inmiddels al drie van hen beschikbaar waren gekomen. Nadat ze de sleutel had gehaald kon het onvermijdelijke zijn aanvang krijgen. Nadat we ons opgefrist hadden dirigeerde ik haar om op haar buik te gaan liggen. Ik begon met een zinprikkelende, sensuele tantra achtige massage. Gezien de wijze waarop haar lichaampje daarop reageerde kon het haar duidelijk wel bekoren. Hierna draaide ze zich naar mij toe en liet er geen gras over groeien. Vol overgave begon ze te tongzoenen en na een tijdje begaf ze zich sensueel zoenend naar beneden.

Haar warme mondje zorgde ervoor dat the little dude van ijspegel werd herrezen tot een love missile. Ook de twee aandrijfmotoren werden niet vergeten. De gulzigheid waarmee ze tekeer ging liet niets aan haar geiligheid te wensen over. Nadat ze hem in alle mogelijke variaties op deze wijze uitgetest had en om te voorkomen dat deze zou ontploffen voordat hij ingezet werd waarvoor hij bedoeld was vond ze het tijd om de rollen om te draaien. Ze was van mening dat er een uitgebreide orale en handmatige verkenning plaats moest vinden van het onbekend territorium. De wijze waarop ze zich hieraan overgaf was waarlijk een genot. Na een tijdje werd de love missile er ook bij betrokken zodat deze volledig op toeren zou zijn. Het uur U was aangebroken. Nadat hij was voorzien van een gevechtstenue en fully locked and loaded begaf hij zich in een diep en donker onbekend territorium. Naarmate het doel dichter in zicht kwam ging hij steeds sneller totdat het moment van impact plaatsvond. Een intense explosie vond plaats. Het zorgde ervoor dat we beiden een minuutje nodig hadden om bij te komen en toen we beiden weer op adem waren klonk er gelijktijdig WOW uit onze monden. We schoten beiden in de lach. Hoewel het afgesproken uurtje al verstreken was had ze geen enkele haast om de kamer te verlaten. Uiteindelijk was de materiële schade €100 en als bijkomende collateral damage werd het mogelijke leven van vele dappere strijders in de kiem gesmoord.

Het was tijd om even te laten bezinken wat er gebeurd was in het bubbelbad. Deze waren volledig bezet, dus maar even een ligbedje opgezocht in afwachting. Toen er eentje vrij kwam snel toegeslagen. De adrenaline verdween langzaam uit mijn lijf. Na een twintigtal minuten nagenieten op deze wijze en een verkwikkende douche was het tijd om weer terug te keren in het strijdgewoel. In de kleedkamer dacht ik een glimp op te vangen van de snackkoning die normaliter als een veredelde Rob de Geus de kwaliteit van de bamiblokken controleert.

Aan de bar een colaatje besteld en was onderweg naar het rokershok om een sigaretje te roken. Het elfje van voorheen zat op het bankje naast de deur en greep mijn hand vast. Ik keek haar aan en zag duidelijk dat er iets mis was. Het stoïcijnse en zelfverzekerde had plaatsgemaakt voor een haast wanhopige blik. Ze keek me haast smekend aan en zei dat ze wilde gaan. Er was klaarblijkelijk iets gebeurd wat haar van slag had gebracht. Ik zette me naast haar en ze vroeg of ik geen zin had om mee te gaan en ergens iets met haar te gaan eten. Ik stond even perplex en met mijn bek vol tanden. Ze had het door en zei dat ze haar "dinnetje" zou vragen of ze met haar meeging. Deze gaf aan dat ze haar dagdoel nog niet bereikt had en bleef. Wederom vroeg ze mij of ik aub met haar weg ging. Ze legde uit wat er was gebeurd. Ik zei haar dat ze er maar even over na moest denken wat ze wilde en ik ondertussen een sigaretje ging roken. Bij terugkomst was ze niet van gedachte veranderd. Ik keek haar aan en zei haar dat we twee gekken waren. Een drietal uren geleden volstrekt vreemden voor elkaar en nu zouden we gezamenlijk een scheidslijn overtreden waarvan ik gezworen had deze nooit meer te overschrijden. Brad Clitt's iubita kwam vriendelijk groetend voorbij gelopen en liep parmantig te pronken met haar twee als pluspunten bij de liefhebbers bekend staande prominente prammen.

We hakten de knoop door en besloten te gaan. Ze liep langs haar "dinnetje" om te zeggen dat we vertrokken en ik kreeg van het "dinnetje" een thumbs up. Niet echt verwonderlijk aangezien we elkaar al zo'n vijf jaar kennen. We zouden elkaar op de parkeerplaats bij mijn auto treffen nadat we onze kledij van de sprookjeswereld hadden omgeruild voor ons burgerkloffie van de realiteit. Het feit dat ik voor de klok zes maal sloeg alweer vertrok zorgde voor een aantal verbaasde gezichtjes bij voorbijkomende elfjes, feetjes, heksjes en trolletjes in de kleedkamer.

Toen ik de parkeerplaats opliep zag ik dat zij al buiten was. Ik liet aan haar de keuze wat ze wilde eten. Nu ben ik niet thuis in het Roermondse aangaande culinaire zaken maar wist wel een leuk restaurantje op zo'n twintig minuten rijden naar haar gading. Voor haar was het goed. Onderweg vertelde ze uitgebreider hoe de vork in de steel zat. Het werd uiteindelijk een ruim tweeënhalf durende intiem en romantisch dineetje. Ze fleurde helemaal op en bleef me maar bedanken voor datgene wat ik voor haar gedaan had. We liepen terug naar de auto en ze was weer helemaal haar oude gezien het feit dat ze opmerkte dat we net twee dildo's waren gezien het feit dat we aan het trillen waren van de kou. Bij de auto vergat ik de deur voor haar open te houden en op een plagerig toontje liet ze me dat fijntjes weten. Ik counterde door te zeggen dat ik niet gelijk al mijn troeven op tafel zou leggen. Bij haar huis aangekomen praatten we nog even na over wat er plaats had gevonden. Waar het eindigt weten we beiden niet, maar dat dit op een of andere manier een vervolg gaat krijgen is een ding wat zeker is.

pret
22 december 2018, 16:26
Ik ben eruit. Giodude is Donaldus. :biggrin:

schoolmeester
22 december 2018, 16:54
Word vervolgd.

Groet, schoolmeester.

ohjeh
22 december 2018, 22:33
Dan morgen ook nog eens naar het "sprookjesbos" voor iubita haar prammen te kneden :)

rob45
22 december 2018, 22:38
Dan morgen ook nog eens naar het "sprookjesbos" voor iubita haar prammen te kneden :)Als een volleerde bakker [emoji3]

yylover
23 december 2018, 10:58
Een situatieschets van YY net voor de kerst en tevens een voorspelling voor de komende week.
Gisteravond iets na half elf van de kamer afgekomen en terug gelopen naar de bar om nog even een (afscheids) sigaretje te roken met mijn dame.
Ca. 30 wanhopige beren en welgeteld 1 dame in de bar.
De beste kansen om nog een goede dame te vinden is de eerste helft van de dag. Ga niet zitten af te wachten in de bar/lounge maar ga direct op je favoriete dame af.
Mooie dagen voor de overgebleven dames, maar lastig voor de beren. Als je veel geduld hebt, is het nog te doen, maar hou hier rekening mee.

Veel succes !

pietpotent44
23 december 2018, 12:59
Het ligt ook erg aan het tijdstip. Ik was er gisteren (zaterdag) ook, rond 14.30u tot 20.30u zoiets.

Tussen 14.30u en pakweg 17.00u was het nog erg rustig. Wel een stuk meer beren dan dames in de bar, maar werd nog weinig gekamerd. Na 17u stond de parkeerplaats echter behoorlijk vol, was het in de bar een stuk drukker, en werd er ook veel meer gekamerd.

De meeste dames zijn al terug naar eigen land om kerst te vieren.
Enkele namen van (nog) aanwezige dames: Bulgaarse Sandra, de 2 Duitse Sandras, Nederlandse Nadia, Letse Heidi, Vanessa (met halflang krulhaar), Duitse Linda (niet Lisa), Samantha, Duitse Sabine.

Ik heb gisteren 3 keer gekamerd (o.a. met Nederlandse Nadia en Letse Heidi), waarvan 2 toppers die erg veel geboekt zijn.
En het ongelooflijke is dan toch nog gebeurd: ik heb in yy ook mijn iubita gevonden. Wie het is laat ik nog heel even op Brad Clitt achtige mysterieuze wijze voor mezelf :biggrin:

Wordt uiteraard vervolgd in 2019... :freu:

blof
23 december 2018, 18:57
Iubita's zijn op zoek naar Brad Clits!!!:rolleyes

John mc Snek
23 december 2018, 20:34
Ik heb gisteren 3 keer gekamerd (o.a. met Nederlandse Nadia en Letse Heidi), waarvan 2 toppers die erg veel geboekt zijn.
En het ongelooflijke is dan toch nog gebeurd: ik heb in yy ook mijn iubita gevonden. Wie het is laat ik nog heel even op Brad Clitt achtige mysterieuze wijze voor mezelf :biggrin:

:

Piet je bent wel erg tevreden over YY, is je account gehackt ?[emoji51]

pietpotent44
23 december 2018, 22:00
Piet je bent wel erg tevreden over YY, is je account gehackt ?[emoji51]

Nee, mijn iubita stimuleert gewoon mijn milde kant denk ik :biggrin:

sofaking
23 december 2018, 22:24
Straks zitten er alleen nog getrouwde koppels in YY. Waar moeten vrijgezellen dan nog naartoe ?

Nulnulzeseneenhalf
23 december 2018, 23:05

Wordt uiteraard vervolgd in 2019... :freu:

Ik heb dit vanmiddag al gelezen. Heb er lang over nagedacht, maar wil U toch feliciteren. Ik ben oprecht blij voor U dat U weer met goede moed een club binnen stapt, welke dat dan ook is. Het stemt mij gewoon blijmoedig dat U de feestdagen met een glimlach zult beleven. Zal er zelf ook beter van slapen. Al zult U dat misschiet direkt geloven. En voor mij, als U het niet wilt delen, dan moet U dat zeker niet doen. Laat de rest maar in het ongewisse. Het gaat in deze om U.

pietpotent44
24 december 2018, 03:53
Ik heb dit vanmiddag al gelezen. Heb er lang over nagedacht, maar wil U toch feliciteren. Ik ben oprecht blij voor U dat U weer met goede moed een club binnen stapt, welke dat dan ook is. Het stemt mij gewoon blijmoedig dat U de feestdagen met een glimlach zult beleven. Zal er zelf ook beter van slapen. Al zult U dat misschiet direkt geloven. En voor mij, als U het niet wilt delen, dan moet U dat zeker niet doen. Laat de rest maar in het ongewisse. Het gaat in deze om U.

Heel goed van jou :annieengel:

Brad Clitt
24 december 2018, 08:11
Straks zitten er alleen nog getrouwde koppels in YY. Waar moeten vrijgezellen dan nog naartoe ?

Geen zorgen, sinds afgelopen donderdag hebben jullie geen last meer van Brad en z'n iubita. Tot half januari dan...

Slumme
24 december 2018, 13:17
Het was de 23 dec. Mijn verjaardag...dus op naar YY...
Ik was er omstreeks 11,30 en het was nog niet druk en het was mijn 1ste bezoek in de duivelse tempel.
Eerst alles maar in ogenschouw genomen...en alles zag er goed uit.
Tegen 12 u in het restaurant de nodige calorieën genomen. Na 1 uur werd het het drukker.
Ze hadden mij gewaarschuwd voor de rondlopende klapeksters...en ik had me voorgenomen om daar niet met te kameren.
Het viel me na een tijdje op dat er in de kleedkamer veel beren waren die niet van hun mobieltje af konden blijven.
In de bar viel me een grote blonde slanke dame op die er wel een beetje uitsprong...ik schuifelde in haar richting, en vroeg
naar haar naam...die ik al weer vergeten ben..ondanks dat ze indruk op mij maakte.
Na een minuut of 10 was ik met haar op de kamer....en NONDEDJU de MILJAAR. Het was een Klapeksters van het ergste soort..!!
Overal waar ik aan kwam deed haar pijn zogenaamd...nou daar werd piemelmous niet vrolijk van.!!
Maar goed....ze begon te pijpen met een kouwgum in haar mond en stak haar naakte poemeledoes omhoog om haar te beffen..
En ja. Het deed weer pijn ondanks mijn zeer zachte fluwele tonglikjes...!!
De dame deed er vervolgens alles aan om mij binnen de kortste keren klaar te stomen...wat maar half gebeurde...
Zo we zijn klaar zei ze naar amper een kwartiertje....en ging zich aankleden.
Ik heb mijn ongenoegen tegen haar geuit, dat dit niet een kamergang van het nivo YY was.
Maar ja...ik dacht eigen schuld dikke bult. Ik was gewaarschuwd .voor rondzwervende K.eksters.
€50 uit mijn kluisje gehaald en haar betaald, tussen weer de met hun telefoon bezige beren.
Effe wat gerelaxt in de kino, waar porno van het onderste soort werd vertoont. Daar werden steeds 3 dezelfde filmpjes
afgespeeld, met in de hoofdrol een Oekeranise of Russische pornokinkel, die dacht dé bink te zijn.
Nou ja wat doe je zo verder in de duivelse tempel nog meer...bubbelbad,drankje,praatje,hapje,...en kijken of een praatje maken
met de diverse dames ...om de klapeksters er tussen uit zien te selecteren.
En ja dat is me gelukt..!! Een 22 jarige Bulgaarse dame met een veel jonger uiterlijk...naam ook weer vergeten...en
een uiterlijk dat niet Bulgaars was maar Nederlands of Duits.
Zij was helemaal mijn type....en dat heeft ze ook waar gemaakt op de kamer..!!
Ze nam de tijd en liet zichzelf ook helemaal gaan...!!
Het was inmiddels 16.30. En in de bar zaten inmiddels 50 beren op de bankjes waarschijnlijk om na 5en aan te vallen aan het buffet..
En ja hoor ...enkele hongerige beren stonden al even voor 5en aan de deur om aan te vallen...of dat er daarna niks meer te krijgen was...
Om 17,30 ben ik ook het restaurant in gegaan wat nog erg vol zat....het eten is uitstekend...en meer dan dat..!
Verder heb ik nog daarna war drankjes genomen ..gebubbeld en wat rondgestruind...maar omdat ik me voorgenomen had
niet meer te kameren...ging ik me in de huswaartsmodus begeven....
Al bij Al.....was redelijk tot goed......
...

haantje
24 december 2018, 15:27
Van harte gefeliciteerd dan nog:baeh:

warmweer2
25 december 2018, 14:09
Wil vrijdag voor de laatste keer dit jaar nog eens een club bezoeken. Maar twijfel tussen yy en gt .
Iemand die donderdag naar yy gaat en kan doorgeven hoeveel dames er zijn?

Brad Clitt
25 december 2018, 16:22
Apropos verjaardagen vieren in YY, diegenen die op 24, 25 of 26 december jarig zijn hebben op 27 december alsnog vrije entree.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor 31 december en 1 januari, op 2 januari gratis naar binnen dus.

haantje
25 december 2018, 23:19
mooie actie!!

Antonios
26 december 2018, 19:58
Het was de 23 dec. Mijn verjaardag...dus op naar YY...
Ik was er omstreeks 11,30 en het was nog niet druk en het was mijn 1ste bezoek in de duivelse tempel.
Eerst alles maar in ogenschouw genomen...en alles zag er goed uit.
...............
Verder heb ik nog daarna war drankjes genomen ..gebubbeld en wat rondgestruind...maar omdat ik me voorgenomen had
niet meer te kameren...ging ik me in de huswaartsmodus begeven....
Al bij Al.....was redelijk tot goed......
...
Graag meer van dit soort literatuur haha vooral de Vlaamse tongval erin maakt het smullen! Een tip: gebruik je enter toets voor alinea's en niet na elke zin.

warmweer2
27 december 2018, 13:10
Hoe is het vandaag qua aantal dames? Wil mss morgen naar yy.

Das
27 december 2018, 13:33
Hoe is het vandaag qua aantal dames? Wil mss morgen naar yy.

wat vandaag is , is morgen weer anders!

volmer
27 december 2018, 14:10

Is natalia er wel? Daar heb ik genoeg aan.
Bedankt

warmweer2
27 december 2018, 14:50

vraag alleen hoeveel dames er vandaag zijn, conclusie trek ik zelf wel

Brad Clitt
27 december 2018, 14:59
Bel anders gewoon even op omstreeks 17.00, dan zijn de meeste dames aanwezig en kan de Theke je het aantal doorgeven.
Voor morgen zal het dan zeker niet minder zijn, eerder wat meer.

Dalton
27 december 2018, 15:20
vraag alleen hoeveel dames er vandaag zijn, conclusie trek ik zelf wel

Wij ijsberen zijn geen helderzienden en de dames komen wanneer ze willen,het zijn nl zefstandige ondernemers.

Antonios
27 december 2018, 20:43
Vandaag weer eens geweest en het was redelijk. Bij binnenkomst na 1en was het lekker rustig maar niet uitgestorven. Eten redelijk: van mij mag de groente wel wat beter. Schat dat er rond de 30 vrouwen waren vandaag. Heb urenlang in de lounge gezeten omdat er echt geen enkele mooie vrouw leek te zijn (of je moet van dikke taarten houden en arrogante snollen) maar gelukkig toch nog raak geschoten met een zeker Selina (kan me ook vergist hebben) uit de Dom. Republiek: 1m70, slank, ster tattoo boven linker borst, rookt niet en heeft een vriendelijke uitstraling. Staan ergens recensies van haar? Service wel ok en wel makkelijk in de omgang. Er vielen geen stiltes de hele tijd en dat was wel fijn te noemen. Voor mij de enige kamergang geweest omdat er niks ander moois tussen zat. Avondeten was ook redelijk: mijn stuk vis was niet goed gaar, gelukkig de rest wel. Heb flink gebunkerd om nog iets van die 50,- eruit te kunnen halen. Al met al viel het niet erg tegen en was het gzd niet te druk voor de verandering. Denk dat over 2 weken al het moois weer terug is en het er beter uit te houden is. Geef mij maar de zomers dan kun je tenminste op het terras zitten.

putafucker69
30 december 2018, 10:29
Beste beren,

Ik ben afgelopen 2 jaar niet meer naar YY geweest. Wil graag nog eens gaan na heel het feest gedoe eind januari. Hoe is het intussen in YY?? Hoe zit het met de verbouwingen? Werken er nog dezelfde meiden als 2 jaar geleden? Iemabd een idee of de beroemde elvira er nog werkt? Ze heeft 2 keer men pik eraf gezogen bijna! Met vriendelijke groete PUTAFUCKER69 ��

Brad Clitt
31 december 2018, 09:21
- Met YY gaat het na de dip sinds de inval en het mismanagement van Bob Marley/Fellaini weer bergopwaarts, ondanks het vaak bedenkelijke publiek op de vrijdag- en zaterdagavond (en woensdagmiddag ;)).

- De verbouwingen waren 2 jaar geleden al afgerond, buiten een nieuw likje verf op de kamers, een grote overkapping op het terras en het verplaatsen van de zithoek naar de tuin is er niet veel veranderd. O ja, in de bar en in de wellness hangt nu ook een digitale klok net als in de kino.

- Er werken nog een aantal dames van toen daar, maar het overgrote deel is niet meer aanwezig zoals Elvira dus. Naar horen zeggen werkt die nu in dat clubje in Brüggen.

keesboz
31 december 2018, 13:32
- Met YY gaat het na de dip sinds de inval en het mismanagement van Bob Marley/Fellaini weer bergopwaarts, ondanks het vaak bedenkelijke publiek op de vrijdag- en zaterdagavond (en woensdagmiddag ;)).

- De verbouwingen waren 2 jaar geleden al afgerond, buiten een nieuw likje verf op de kamers, een grote overkapping op het terras en het verplaatsen van de zithoek naar de tuin is er niet veel veranderd. O ja, in de bar en in de wellness hangt nu ook een digitale klok net als in de kino.

- Er werken nog een aantal dames van toen daar, maar het overgrote deel is niet meer aanwezig zoals Elvira dus. Naar horen zeggen werkt die nu in dat clubje in Brüggen.Elvira werkt in golden time en is nog altijd een schone dame.