Volledige versie bekijken : YY vragenbakje 2019
Stoffelilt
2 januari 2019, 10:16
Als iemand vandaag naar YY gaat, kan je laten weten of Evita al terug is. Ben van plan om morgen te gaan en had haar nog eens graag gezien. Je mag haar ook vragen of ze er morgen is �� Thx en veel plezier allemaal!
Stoffelilt
2 januari 2019, 15:42
Wie van de dames in YY is aan te raden voor te tongzoenen/GFE?
mentholbear
5 januari 2019, 02:10
INSTANT KARMA
Om wat in de Kerstsfeer te komen op de 2e woensdag van vorige maand me naar het Kerstfeestje van Yin Yang begeven. Iets na openingstijd kwam ik binnen met m'n vrijkaartje, waarvoor dank aan het forum en de club.
De theke bestudeerde het A4tje en concludeerde dat ie ook gewoon geldig is op een party/thema dag.
Vervolgens het gebruikelijke ritueel van bandje om, sleuteltje mee, en toen kwam er een kink in de kabel. Wat dacht meneer mee te nemen? Die spulletjes mogen niet meer mee. Dus zonder pardoes terug naar de auto om mijn zak marihuana, kilo cocaïne, liter fles Johny Walker, Walther PPK, en m'n Hattoti Hanzo Katana zwaard terug te leggen ;)
Just kidding, wat saunaspulletjes mochten niet mee.
Eenmaal door de screening kreeg ik eindelijk m'n badjas en handdoeken mee.
Effe gauw omkleden en genoten van een uitgebreid ontbijtje. Had flinke trek gekregen en dan voorziet een uitgebreid buffet, zoals in YY prima voor de inwendige mens.
Het was in de ochtend relatief rustig met aantal dames, ik schat op een stuk of 10 die al vroeg begonnen. Later kwamen er flink wat bij en denk dat we rond de 40 dames zaten. Er waren echter ook best wel een boel heren op zo een feestje afgekomen. Doch, de club is wat mij betreft groot genoeg om je niet bekneld te hoeven voelen.
In de wetenschap dat de mede veelvraat aka The Joker en de dame die ik voor ogen had, beiden pas later zouden aankomen, me heerlijk tot rust laten komen in hun wellness. Braaf de stapjes gevolgd van voetbadje, sauna, afkoelen in het zwembad en daarna lekker luieren tussen de bubbels van de jacuzzi.
Na een poosje relaxen eens polshoogte nemen of m'n date al gearriveerd was. En jawel, Roemeense Daria was weer acte de presence. Elkaar veels te weinig gezien de afgelopen tijd. Het bleef immers lang mooi weer in Duitsland, en dan probeer ik meer de Duitse clubs aan te doen, om rond de winter de Nederlandse clubs te bezoeken.
Aangezien ze snel weer pauze in Roemenie ging nemen, hebben wel elkaar weer flink verwend tijdens een geweldige sessie.
Haar een Kerst presentje en toen scheiden onze wegen weer. Hopelijk tot gauw weer in het nieuwe jaar :)
Na me weer opgefrist te hebben, even kijken of Joker al binnen was. Die zat weer ijverig te werken (lees: onnozele en vieze plaatjes en filmpjes over het web te verspreiden ;)) Kort praatje mee gemaakt, aangezien ik em niet wilde storen.
Maar zo rond etenstijd was ie wel te porren om de mens lounge te vervangen voor de kantine. What else...
Het was wel mega druk. Er stond continue een rij wachtenden. Plekje om te zitten was ook redelijk schaars. Maar uiteindelijk wel een plekje kunnen vinden.
Joker maar klagen dat er minder vreten was dan vorig jaar, geen consumptiebon of flessen drank, mindere kerstvrouwen, en veels te veel rondlopende badjassen. Ook de continue wachtrij voor de voederbakken vond ie maar niks. Intussen schepte ie wel mooi 3x op...
Zo door de dag heen de wellness afgewisseld met mens lounge en het restaurant. De bar was me iets te druk. Wel gezellig druk, maar ik zoek persoonlijk liever een rustig hoekje op.
Tegen het einde van de dag overwoog ook de Eend om een rondje sauna te doen. Prima, dat leek me ook wel wat om de dag mee af te sluiten. Even later kwam ik dan ook in de sauna erbij zitten. En vertelde em wat me nou weer was overkomen....
Voordat ik de sauna in dook, me eerst wezen even opfrissen. Omdat ik wil voorkomen telkens om nieuwe handdoeken te moeten bedelen bij de receptie, vouw ik mijn gebruikte handdoekjes netjes op, zodat het schoonmaak team ze niet telkens meeneemt. Dat werkte prima. Of eigenlijk iets te goed misschien.
Terwijl ik me afdroog, kwam er namelijk net een jongeman uit 1 van de 2 jacuzzi's. Onderbroek type volgens mij, maar dacht wel zo netjes dat ie er geen aan had in de jacuzzi. Hij vroeg me of er meer verse handdoeken op die rand lagen, aangezien hij me er net 1 opgerolde zag pakken.
Nou nee helaas, die waren allemaal al eerder door mij gebruikt. Verse handdoeken zijn alleen bij de receptie beschikbaar. Hij bleek dus de zijne te zijn vergeten mee te nemen. Beetje verslagen stond ie erbij. Wat een amateur...
Maar Mentholbear is de beroerdste niet en zei, met de Kerst spirit in het achterhoofd, dat ik em moeilijk zo in z'n natte nakie door de gang, langs de bar, door de kleedruimte, naar de receptie kon laten lopen. Ik zou er wel eentje voor em gaan halen.
Ik dus de gang door, langs de bar, door de kleedruimte, maar voordat ik door de opening rechtsaf zou slaan om de trapjes richting de receptie te nemen, zie ik daar ineens een geel papiertje ofzo op de grond liggen. Ik oprapen, en verdraaid... Het blijkt een briefje van 50 te zijn! Ik keek langs de rijen lockers om te zien of iemand em was verloren, maar niemand te bekennen. Ik overwoog nog om in de bar te vragen of iemand em was verloren. Verwachte alleen dat er dan een dozijn handen omhoog zouden gaan...
Dus maar zelf in m'n zak gestoken en m'n weg vervolgd richting de receptie voor de handdoek. Terug in de wellness zat die jongen weer in de jacuzzi aangezien het allemaal wat langer duurde dan verwacht, maar stond al gauw op om dankbaar de handdoek in ontvangst te nemen.
Wel, dat was in een paar minuten gauw verdiend. Instant karma, maar dan in de goeie zin :)
Wat een dag. Gratis entree, gratis kamertje met dat gevonden briefje, mooier kon Kerst niet beginnen...
keesboz
5 januari 2019, 06:44
INSTANT KARMA
Om wat in de Kerstsfeer te komen op de 2e woensdag van vorige maand me naar het Kerstfeestje van Yin Yang begeven. Iets na openingstijd kwam ik binnen met m'n vrijkaartje, waarvoor dank aan het forum en de club.
De theke bestudeerde het A4tje en concludeerde dat ie ook gewoon geldig is op een party/thema dag.
Vervolgens het gebruikelijke ritueel van bandje om, sleuteltje mee, en toen kwam er een kink in de kabel. Wat dacht meneer mee te nemen? Die spulletjes mogen niet meer mee. Dus zonder pardoes terug naar de auto om mijn zak marihuana, kilo cocaïne, liter fles Johny Walker, Walther PPK, en m'n Hattoti Hanzo Katana zwaard terug te leggen ;)
Eenmaal door de screening kreeg ik eindelijk m'n badjas en handdoeken mee.
Effe gauw omkleden en genoten van een uitgebreid ontbijtje. Had flinke trek gekregen en dan voorziet een uitgebreid buffet, zoals in YY prima voor de inwendige mens.
Het was in de ochtend relatief rustig met aantal dames, ik schat op een stuk of 10 die al vroeg begonnen. Later kwamen er flink wat bij en denk dat we rond de 40 dames zaten. Er waren echter ook best wel een boel heren op zo een feestje afgekomen. Doch, de club is wat mij betreft groot genoeg om je niet bekneld te hoeven voelen.
In de wetenschap dat de mede veelvraat aka The Joker en de dame die ik voor ogen had, beiden pas later zouden aankomen, me heerlijk tot rust laten komen in hun wellness. Braaf de stapjes gevolgd van voetbadje, sauna, afkoelen in het zwembad en daarna lekker luieren tussen de bubbels van de jacuzzi.
Na een poosje relaxen eens polshoogte nemen of m'n date al gearriveerd was. En jawel, Roemeense Daria was weer acte de presence. Elkaar veels te weinig gezien de afgelopen tijd. Het bleef immers lang mooi weer in Duitsland, en dan probeer ik meer de Duitse clubs aan te doen, om rond de winter de Nederlandse clubs te bezoeken.
Aangezien ze snel weer pauze in Roemenie ging nemen, hebben wel elkaar weer flink verwend tijdens een geweldige sessie.
Haar een Kerst presentje en toen scheiden onze wegen weer. Hopelijk tot gauw weer in het nieuwe jaar :)
Na me weer opgefrist te hebben, even kijken of Joker al binnen was. Die zat weer ijverig te werken (lees: onnozele en vieze plaatjes en filmpjes over het web te verspreiden ;)) Kort praatje mee gemaakt, aangezien ik em niet wilde storen.
Maar zo rond etenstijd was ie wel te porren om de mens lounge te vervangen voor de kantine. What else...
Het was wel mega druk. Er stond continue een rij wachtenden. Plekje om te zitten was ook redelijk schaars. Maar uiteindelijk wel een plekje kunnen vinden.
Joker maar klagen dat er minder vreten was dan vorig jaar, geen consumptiebon of flessen drank, mindere kerstvrouwen, en veels te veel rondlopende badjassen. Ook de continue wachtrij voor de voederbakken vond ie maar niks. Intussen schepte ie wel mooi 3x op...
Zo door de dag heen de wellness afgewisseld met mens lounge en het restaurant. De bar was me iets te druk. Wel gezellig druk, maar ik zoek persoonlijk liever een rustig hoekje op.
Tegen het einde van de dag overwoog ook de Eend om een rondje sauna te doen. Prima, dat leek me ook wel wat om de dag mee af te sluiten. Even later kwam ik dan ook in de sauna erbij zitten. En vertelde em wat me nou weer was overkomen....
Voordat ik de sauna in dook, me eerst wezen even opfrissen. Omdat ik wil voorkomen telkens om nieuwe handdoeken te moeten bedelen bij de receptie, vouw ik mijn gebruikte handdoekjes netjes op, zodat het schoonmaak team ze niet telkens meeneemt. Dat werkte prima. Of eigenlijk iets te goed misschien.
Terwijl ik me afdroog, kwam er namelijk net een jongeman uit 1 van de 2 jacuzzi's. Onderbroek type volgens mij, maar dacht wel zo netjes dat ie er geen aan had in de jacuzzi. Hij vroeg me of er meer verse handdoeken op die rand lagen, aangezien hij me er net 1 opgerolde zag pakken.
Nou nee helaas, die waren allemaal al eerder door mij gebruikt. Verse handdoeken zijn alleen bij de receptie beschikbaar. Hij bleek dus de zijne te zijn vergeten mee te nemen. Beetje verslagen stond ie erbij. Wat een amateur...
Maar Mentholbear is de beroerdste niet en zei, met de Kerst spirit in het achterhoofd, dat ik em moeilijk zo in z'n natte nakie door de gang, langs de bar, door de kleedruimte, naar de receptie kon laten lopen. Ik zou er wel eentje voor em gaan halen.
Ik dus de gang door, langs de bar, door de kleedruimte, maar voordat ik door de opening rechtsaf zou slaan om de trapjes richting de receptie te nemen, zie ik daar ineens een geel papiertje ofzo op de grond liggen. Ik oprapen, en verdraaid... Het blijkt een briefje van 50 te zijn! Ik keek langs de rijen lockers om te zien of iemand em was verloren, maar niemand te bekennen. Ik overwoog nog om in de bar te vragen of iemand em was verloren. Verwachte alleen dat er dan een dozijn handen omhoog zouden gaan...
Dus maar zelf in m'n zak gestoken en m'n weg vervolgd richting de receptie voor de handdoek. Terug in de wellness zat die jongen weer in de jacuzzi aangezien het allemaal wat langer duurde dan verwacht, maar stond al gauw op om dankbaar de handdoek in ontvangst te nemen.
Wel, dat was in een paar minuten gauw verdiend. Instant karma, maar dan in de goeie zin :)
Wat een dag. Gratis entree, gratis kamertje met dat gevonden briefje, mooier kon Kerst niet beginnen...Bonfkont ben je MB
Das
5 januari 2019, 12:37
Wat dacht meneer mee te nemen? Die spulletjes mogen niet meer mee.
Ik heb mijn eigen douchegel en deo bij,Vervelend, de ene keer mag het wel , de ander keer niet.
Ik zag een ijsbeer met een kadootje parfum en hij mocht het achterlaten aan de receptie en de dvp moest het dan ophalen wanneer ze naar huis ging.
Leuke manier om kadootje te geven en te krijgen
zie ik daar ineens een geel papiertje ofzo op de grond liggen. Ik oprapen, en verdraaid... Het blijkt een briefje van 50 te zijn!
Ik ben daar een tijdje geleden een geel briefje kwijtgeraakt, Dit zou dus het mijne kunnen zijn?
Al zijn mijn gele briefjes wel 200€ waard!
mentholbear
6 januari 2019, 01:11
Bonfkont ben je MB
Nou mag ook wel, na m'n vingers beurs gemasseerd te hebben voor de dames, vreten lopen aanvoeren voor de onverzadigbare kwaaie eend (die voedsel sneller naar binnen kan werken, dan ik kan aanleveren), en handdoeken voor andere gasten te gaan halen...
:roll:;):roll:;):roll:
Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear
Wat dacht meneer mee te nemen? Die spulletjes mogen niet meer mee.
Ik heb mijn eigen douchegel en deo bij,Vervelend, de ene keer mag het wel , de ander keer niet.
Ik zag een ijsbeer met een kadootje parfum en hij mocht het achterlaten aan de receptie en de dvp moest het dan ophalen wanneer ze naar huis ging.
Leuke manier om kadootje te geven en te krijgen
zie ik daar ineens een geel papiertje ofzo op de grond liggen. Ik oprapen, en verdraaid... Het blijkt een briefje van 50 te zijn!
Ik ben daar een tijdje geleden een geel briefje kwijtgeraakt, Dit zou dus het mijne kunnen zijn?
Al zijn mijn gele briefjes wel 200€ waard!
Inderdaad, de vorige keren was het geen probleem, althans er werd er niks van gezegd.
Nee, dit briefje had duidelijk een waarde van 30 minuten, en niet een pannenkoeksessie van 2 uur :biggrin:
Dat is inderdaad niet bepaald een leuke manier om een presentje te geven en te krijgen.
Ik heb em nog proberen te zoeken om er naar te linken, maar kan m'n post niet terugvinden. Misschien nooit geplaatst, ik weet het niet meer. Maar ik herinner me wel dat ik aan het begin van mijn SC carriere al met mijn sporttas vol presentjes de clubs langs ging. In de Duitse club kwam ik er overal mee naar binnen, al dan niet na een controle van de inhoud. (Bij Heaven 7 vroeg de theke of ik ze niet bij de dames aan het verkopen was. Nee nee, ik verzekerde haar dat het presentjes waren :hammer:)
Maar die sporttas meenemen ging niet zo makkelijk bij SS en YY. Bij de laatste mocht ik em van de beveiliger in het kamertje van de security achterlaten. Om de zoveel tijd ging ik dan dat kamertje bij em binnen, om weer een goodie bag te vullen voor een geschaakte dame. Dat ging zo door de dag heen meerdere keren goed, tot ergens in de avond. Toen ging het bijna he-le-maal mis.
Ik liep dus wederom dat kamertje zo maar binnen en begon in m'n tas te graaien. De beveiliger die achter het tafeltje met allemaal camera monitoren zat, sprong op vanuit z'n stoel en keek me aan van 'wat denk jij GVD wel niet dat je hier binnen komt en in die tas zit te graaien'. :ranting2: Bijna nam ie me op de vuist! :fechten:
Wat bleek, het was tijd voor de avondploeg en de avond beveiliger had zijn collega afgelost. Hij wist dus niks van mijn tas in hun kamer. Gelukkig was die beveiliger van overdag nog niet weg en kwam toen net binnen om de situatie uit te leggen. Het liep met een sisser af :baby2:
forgetskinnyletsgetfatty
7 januari 2019, 16:57
YinYang zondag 6 januari 2019
Soms wijk je af van de gebaande paden, en ga je terug naar die club, waar je die vorige keer, voor je gevoel, “op de verkeerde tijd” was. Zo belandde ik zondagmiddag in het sprookjesbos te Roermond. Entrée in het happy-hour tarief, en de bekende vraag of je hier eerder geweest ben, maar met ja beantwoordt, zo’n 2,5 jaar geleden. ;)
Gelukkig wordt ik ook meteen door een van de dames herkend, een Bulgaarse dame die ik nog ken uit de “Van Goch” periode. Maar even in de wacht gezet, vanwege wisselende ervaringen. :rolleyes:Een rondje door de club om de dames te schouwen, doet mij denken aan, de veel gesproken kreet door reaguurders, “dikke billen 5 reeten”.:eek: Ook wat slanke popjes, en niet te vergeten de plastic fantastic dames.:nee:
Wat ontspannen in de jacuzzi, wandeling door de ruime tuin, de vorige keer was ik niet verder gekomen dan het buitenzwembad, warm voetenbadje na afloop. Wat chillen in de salon, als wat te drinken ga halen wordt ik herkend door een dame, die tot kort geleden, in een andere club actief was. Rustig wat smalltalk met wat drinken, en na 15 minuten Selma de sleutel laten halen. Op de kamer een sessie zoals ik het graag heb, vol overgave, alsof we nog in die andere club zijn. Na 60 minuten zeer tevreden de kamer verlaten. :annieengel: :teuflisch:
Weer wat chillen in de salon, wat me nu opvalt is dat de muziek op een redelijk luid, in mijn ogen te luid volume staat, maar misschien zit ik inmiddels wel in het stadium van “ouwe lul”, die zuinig is met zijn gehoor. :ranting2:
Het loopt tegen de klok van 17:30 Selma komt naar me toe, of ik interesse heb, om geheel vrijblijvend, samen met haar te dineren. Goed plan, het buffet is ruim opgezet, voldeed prima en vooral: ben er niet ziek van geworden.;)
Na wederom wat chillen, tijd voor een saunagang, het warme voetenbadje afgerond, stond op het punt om de binnensauna in te stappen, toen ik werd geattendeerd dat de buitensauna aangenamer was, het blijkt een weinig schrijvende beer te zijn, maar wel een bekend gezicht. Na afloop van de saunagang even een sprong in het onverwarmde buitenbad, sommige mensen van het publiek, die binnen stonden te roken, maakten de internationale meest gebruikte gebaren om aan te duiden van “jullie zijn gek”. :mad_6:
In de salon is de muziek een streepje harder gezet, niet zonder reden by the way, er hangt een dame in de danspaal, de volgende dame wil haar voorgangster overtreffen, en voert een paaldans-stripact uit.
Om de luide muziek te ontvluchten maar even in de zithoek bij de kino plaatsgenomen, je mag dan wel af en toe terug naar de salon, om wat te drinken te scoren, en dan komt er wel eens wat mee. Zo ook in dit geval, ze stelt zichzelf voor als Sabine, van Duitse makelij, uit de “milf” klasse en van het type die komt met windkracht 10, nog niet van haar plek af. Haar gewicht in goud waard, nou dan je had een behoorlijk kapitaal in handen.:eek: Echt een type voor mij dus.:teuflisch: Ik had gelezen dat bepaalde dingen in YinYang geen zekerheid zijn, dus eerst maar het lijstje doorgenomen, blijk ik zowaar een neus te hebben, om de juiste dames eruit te selecteren?:smile2: Op de kamer, een zeer aangename sessie beleefd, laat er niet te veel over uit, maar de uitslag: Nederland 3 - Duitsland 1. :hammer:
Een laatste ronde door de salon, geeft aan dat het al rustiger begint te worden, zelf vindt ik het ook mooi geweest. :teuflisch:
YinYang, het was mij een genoegen, tot de volgende keer. :wink2:
Patjax
7 januari 2019, 18:55
Een dagje Sprookjesbos met een beetje Babylon en een snufje SixSens
Na het tegenvallend avondje in Samya was het al snel voor mij duidelijk dat dit niet de wijze was waarop ik het ijsberenjaar 2018 achter mij zou laten. Dus stapte ik in mijn auto om bijna traditiegetrouw het laatste club bezoekje van het jaar in het Sprookjesbos te laten plaats vinden. Na de bekende binnenkomst taferelen liep ik de bar in om een eerste indruk aangaande de bezetting te krijgen. Al snel liep ik tegen een bevallig lijfje aan wat toebehoorde aan Mia. Ze was enigszins verrast mij te zien. Ik kreeg gelijk te horen dat mijn favo girl van het moment niet aanwezig was wegens ziekte en ik zei haar dat ik dit al wist via de digitale tam tam. Met een knipoog zei ik dat dit de weg vrij maakte om eindelijk eens een vervolg te geven aan die ene sessie die we zo'n anderhalf jaar geleden hadden gehad. Ze dacht meteen dat ze in prijzenslag zat met het motto van sla je slag. Ik zei dat ik eerst iets zou eten en een bubbelbadje zou nemen en ze me nadien maar moest komen opzoeken.
Wat er in de voederbakken lag kon me niet echt bekoren en uiteindelijk maar de pasta genomen welke dezelfde was als een dag eerder in Samya. Waar heel lang de keuken van YY tot de betere behoorden in SC-land moet ik helaas constateren dat ook hier de wisselvalligheid heeft toegeslagen en deze van een beduidend mindere kwaliteit was dan die in Samya. Ik had al niet veel opgeschept, maar na twee happen belandde de rest in de enigste geschikte plaats voor deze farce die als pasta door het leven moest gaan.
Na een sigaretje uitgebreid gaan bubbelen en na een opkikkende douche en voetenbadje richting bar gegaan. Er waren inmiddels al weer wat meer dames aanwezig maar zo op het eerste oog geen waarvan ik het idee had om eens nader kennis mee te maken. Dan maar even naar de Kino om nog wat uit te rusten"
Ik lag in de Kino toen een dame zich bij mij nestelde. Ze zette zich in reverse cowgirl op mijn schoot en vroeg of de aanblik mij beviel. Ze had een lijfje dat in mijn optiek perfectie benaderde en kon niets anders dan met ja antwoorden. Ze kwam naast me liggen en haar handje verdween gelijk onder mijn badjas. Ze stelde zich voor als Eva en was op zoek naar haar Adam. Ik keek haar aan en kreeg een zoen. Terwijl ze met haar ene hand blijk gaf dit onderdeel te beheersen schoof ze met haar andere hand haar slipje opzij. Ze bracht mijn hand naar haar poesje en vond dat ik deze maar eens inwendig moest onderzoeken. Aangezien ik nog in Samya modus stond was het een no brainer en stelde ik voor om een kamer op te zoeken.
Terwijl we aan het wachten waren op de sleutel gaf ze aan weinig taboes te kennen. Ik mocht haar kontje uitwonen als ik wilde en ze hoopte dat ik er met een vriend was omdat ze wel hield van DP. Op de kamer draaide ze zich op haar buik terwijl ze glijmiddel over haar kont spoot en dirigeerde mijn hand in die richting ten teken dat ze er wel een vinger in wilde. Ik ben geen anaalridder dus liet ik hem verder glijden richting haar poes en klit. Ze raakte aardig op stoom en begon aan een BJ. Vrij standaard maar de aanblik van dat geile gipsy koppie dat op en neer ging vergoedde veel. Na een minuut of vijf was het tijd om te ficken volgens haar. Ze plaatste zich op alle vier en stak haar kontje omhoog. Ik verwachtte de vraag muschi oder arsch, maar ze begeleidde hem richting haar poesje. Ik begon rustig, maar al snel keek ze mij aan met zaadvragende ogen en spoorde me aan haar zo stevig mogelijk te nemen. Tempo ging omhoog en ze gaf geen krimp. Ze zette zich zelfs af tegen het bed om tegengas te geven. Patjax ging in PSE modus en in turbo overdrive beukte ik er op los totdat mijn nakomelingetjes zich een weg baande in het rubbertje.
Terug in de bar trof ik een tweetal veelplegers die ik voornamelijk van andere clubs ken. Het was alweer een tijdje geleden dat ik ze gezien had en er werd bijgebabbeld. Zij besloten om de sauna in te gaan en ik besloot een sigaretje te gaan roken.
Ik zat op een bankje bij het restaurant toen ik plots in de verte een dame de bar zag betreden. Haar opvallende haardos sprong er als een halo bovenuit en even dacht ik dat ik aan het hallucineren was na het nachtbraken een avond van te voren in Samya, de geringe nachtrust en de temperatuur in de bar. Ik besloot een rondje te lopen en het bleek inderdaad Adina "The Magic Hairfairy" uit Babylon te zijn. Ik kwam bij haar uit en er verscheen een glimlach op haar gezicht. Even bijgekletst en natuurlijk vertelde ze de beweegreden achter haar transfer uit het Babylonische Rijk naar het Sprookjesbos. Aangezien ik op dat moment nog niet toe was aan een nieuwe kamergang afscheid van haar genomen zodat ze haar magie op andere beren kon loslaten.
Een kijkje in de wellness liet zien dat de bubbelbaden druk bevolkt waren en dus maar weer terug naar de bar. Al spoedig kwam Adina mij opzoeken. Rustig over van alles en nog wat gepraat. De hongerigen stelden zich inmiddels in een compleet peloton op bij het restaurant en zij vroeg of ik ook ging eten. Ik zei dat ik geen vroege eter was en eerst nog een kamer zou doen en vroeg of zij ging eten. Zij wilde ook niet in de drukte gaan eten. We besloten dat het geen zin had om het onvermijdelijke nog langer uit te stellen. Bovendien zou het mijn 100e sessie dit jaar in een club zijn en gezien wat er rond liep wist ik dat Adina de beste keuze was op dit tot een goed einde te brengen.
De verkennende fase hadden we een tijdje terug al in Babylon gehad en dus werd het vanaf minuut één een waar feestje. Nadat we de tongspieren even met elkaar hadden laten opwarmen baande ze zich een weg naar beneden waar ze wederom een staaltje van haar blaaskwaliteiten ten toon spreidde. Na een half uurtje legde ze zich even naast me op wederom met haar tong de degens te kruisen met de mijne en haar handje zorgde ervoor dat mijn kleine vriend op volle oorlogssterkte bleef. Ik pakte mijn olie en ze begreep mijn intentie en opende haar hand. Er volgde een edging handjob die me terug deed denken aan de tijden dat Alice haar Wonderland nog in het sprookjesbos had. Fase 1&2 van de drietrapsraket zorgden ervoor dat ik niet kon wachten op wat fase drie in petto zou hebben. De laatste benodigde beschermingsmaatregelen werden genomen en in cowgirl liet ze zich langzaam eroverheen zakken. Volop tongend bouwden we de spanning langzaam op. Ze merkte dat een ontploffing aanstaande was en richtte zich op om met knijpende bewegingen de druk verder op te voeren. De nakomelingetjes langer tegenhouden was onmogelijk en met een duizelingwekkende vaart schoten ze het vangnet in. Een topsessie met een absolute aanwinst voor het sprookjesbos.
In het restaurant zat naast me aan het aangrenzende tafeltje een blond snuitje dat me bekend voorkwam uit SixSens. Aan haar blik zag ik dat de herkenning wederzijds was. Na het eten en een sigaretje even plaats genomen in de men's lounge. Mia kwam in burgerkleding voorbij. Ze hield het al voor gezien en met elkaar prettige feestdagen te wensen met de bijbehorende drie kussen ging zij naar huis. Na een tijdje de bar opgezocht. De vermoeidheid begon toe te slaan en ik speelde met de gedachte om naar huis te gaan. Ik liep langs het blonde snuitje en ze sprak me aan. Ze zei dat ze me al lang niet meer in SixSens gezien had. Ik bevestigde dit en vroeg haar naar haar naam. Het bleek om Selena te gaan die hier als Selma door het leven ging en sinds drie dagen haar intrede in het Sprookjesbos had genomen.
In SixSens hadden we buiten het uitwisselen van wat beleefdheden nooit nader met elkaar gesproken. Toch wist ze moeiteloos mijn vrouwelijke partners in crime daar op te lepelen. Het was haar natuurlijk ook niet ontgaan dat ik een pannenkoeker was. Haar serene uitstraling, rustige manier van praten en subtiele beroeringen zorgden ervoor dat ik langzaam maar zeker toch wel benieuwd was naar haar vaardigheden op de kamer. Als 2018 me iets had geleerd dan was het wel dat ik vaak de beste kamergangen had met dames die normaal gesproken niet bovenaan mijn balboekje stonden. Ik zei haar dat ik me even ging douchen in de wellness area om weer fris en fruitig terug te keren. Ik verwachtte dat ze bij terugkomst meteen haar tasje zou pakken maar dit was niet het geval. Ze zat duidelijk op de spreekstoel en na een half uurtje werd dan alsnog de gang richting kamer gemaakt.
Op de kamer wilde ze natuurlijk zelf ervaren of alle verhalen over mijn massages op waarheid berustten en gewillig legde ze zich op haar buik. Gezien de geluidjes afkomstig uit haar mond bleek ik geslaagd en dat benadrukte ze nog eens door de wijze waarop ze hartstochtelijk begon te tongzoenen na de massage. Met haar hand zorgde ze ervoor dat mijn kleine vriend dusdanig in staat van paraatheid was gebracht dat ze haar BJ-Skills erop los kon laten. Ze voelde goed aan wat mijn voorkeur genoot en had er ook geen moeite mee om hem volledig achter in haar keeltje te laten verdwijnen. Af en toe onderbrak ze om te tongzoenen. Ik had niet meer de puf om te neuken bij mijn vijfde kamergang in een tijdsbestek van tweeëntwintig uur en dat voelde ze goed aan. Met haar handje begon ze aan een handjob die met wat hulp van mijn olie uiteindelijk resulteerde in een happy ending. Er volgde een wasje op de kamer omdat ik na het roken van een sigaretje in het rokershok van plan was om naar huis te gaan. Ondanks het nog vroege tijdstip van 21.45 uur maakte de bar een troosteloze indruk met een handvol dvp's en twee handen vol aan beren. Het was mooi geweest en besloot om me om te kleden en voor de laatste keer dit jaar het sprookjesbos te verlaten. Grappig dat het er eentje werd met elementen van de twee andere meest bezochte clubs in 2018.
Brad Clitt
9 januari 2019, 19:36
Zojuist terug van mijn eerste bezoek van 2019 aan dit etablissement. Heb het rustig gehouden met één kamergang (wel anderhalf uur) met twee ontladingen, tijdens het wachten vooraf wat gekletst met een Belgische beer die geregeld daar aan te treffen is. Voor de rest was het best wel rustig met beren en ook nog wel met dames, maar het was zeker niet uitgestorven, eigenlijk perfect voor mij. Ben om half zes weer vertrokken en komende zaterdag ga ik in de avond (omstreeks 20.30) voor een bliksembezoek, zal dan de eerste keer kiezen voor het Relax-tarief, want 65 euro betalen voor anderhalf tot twee uur aanwezigheid vind ik onnodig geld wegsmijten. Het verschil kan ik beter aan een zekere dame geven of gebruiken voor de volgende keer entree betalen (Happy Hour dan welteverstaan). Honger of dorst heb ik toch niet want op de Nieuwjaarsborrel van mijn werkgever wordt toch voor een natje en een droogje gezorgd. Ik zal dan op discrete wijze opeens héél snel vertrokken zijn, is intussen een specialisme van mij geworden... ;)
Aanwezige dames waren Martina, Mara (de oudere versie), Vanessa, Nikki (Bul), Adele, Sissi, Sylvia, Evita, Rachel, Megi, Sandra (die van het goksyndicaat), Selina (Dom. Rep.), Danielle, Elisa en de overige dames ken ik gewoonweg niet. De muziekkeuze en het volume was vandaag best goed, zowel in de bar als op de kamer. Kwa eten kan ik niet goed beoordelen, mijn iubita en ik kozen vóór de kamergang beide voor Mexicaanse wraps (of taco's, weet ik veel hoe ze die dingen noemen) en het smaakte goed. De rest van het buffet zag er wel goed uit vond ik, het zal zeker gesmaakt hebben denk ik zo.
Kortom, een rustig maar bijzonder geslaagd begin van het jaar, ik heb een paar fijne uurtjes mogen beleven met mijn favorietje. Maar indachtig mijn belofte aan mezelf zal ik me toch moeten matigen dit jaar, less is more zullen we maar zeggen. But we shall see…
john f kennedy
11 januari 2019, 06:59
Collega beren opgelet.... komende zaterdag ben ik tetug van de partij. Heb vernomen dat ons vita terug in town is. Wie er zaterdag ook van plan is om te gaan we gaan uit ons dak gaan
Brad Clitt
11 januari 2019, 09:10
Ok, dan ga ik ook uit mijn dak, na 20.30 is Roermond-Zuid the plees toe bie. Zit nu overigens op het werk in de kantine met iets oudere en veul minder knappe dames dan in YY naast me en tegenover me.
mynasch
12 januari 2019, 11:08
YinYang 11-1-2019
:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::r oll:
Het ijsberenjaar 2019 is voor mij geopend! Met een bezoekje aan yin yang. En wat voor een bezoek. Na een aantal keren mijn bolide naar Gallardo te hebben gestuurd, en daar het harde (?) afscheid van Cora luister te hebben mogen bijzetten kon ik de verleiding niet weerstaan weer een de Roermondse dreven onveilig te gaan maken. Rond 11;30 draaide ik de fraaie parkeerplaats van de parkeerplaats op. Het solide ogende gewapende hekwerk ontsloot magisch voor mijn neus, en ik sloot aan bij een rijtje gegadigden om het paleis te mogen betreden. Een heer wees erop dat het bordje nog vermeldde dat mastercard werd geaccepteerd, maar de dienstdoende theke was niet te vermurwen voor deze Franstalige beer en werd een beetje vond ik nou niet zo heel vriendelijk behandeld. Kan die beer ook niet weten denk ik dan… maar goed, ik werd ook aan de nodige attributen geholpen nadat ik 55 € euro (stevige inflatie daar in Roermond, btw 3 pct van 50 is bij ons in het noorden 1.50; wanneer komt de tijd dat je halverwege bij moet betalen??) op de toonbank in keiharde cash had neergelegd. Alle briefjes moesten natuurlijk wel even door de scanner worden gehaald. En bleken allen in orde…
De ijsberen dag kon beginnen. Mijzelf rap in het yin yang grijs gehuld en een eerste koffie besteld aan de bar. Dat bleek niet meer te gaan: koffie verkrijgbaar in restaurant en de mens lounge. Ok, 5 euro duurder en doe het zelf koffie… gauw even naar het restaurant gelopen en een cappuccino getapt en mijzelf aan de bar gezet en in alle rust eens de komende uren “gepland” er bleek een voor mij top line-up, maar zoals vele weten is mijnkinderhand vrij snel gevuld, en een prachtige kamergang maakt je dag toch al vak. Het bleken er zelfs twee te worden! Ik soptte tijdens de dag de volgende dames:
Nadia, Martina*, Mila1* (1, rood haar), Mila2 (kort zwart haar), Kiki(T), Adele, Nikki, Cecilia, cybil, Vanessa, Nicoletta, Natalie*, Sandra (D), Jessy, Sheilene (D), Adina (ex Babylon), Nicolle *(slowakije), Selma* (Ro), Mara (de oudere, Melany * (Lit), Samantha*, Daisey (Kroatie) Tessa (D), Gloria* en nog een heleboel die ik niet kende….. ik schat ~40-50 in totaal. De dames met een sterretje staan bij mij op mijn verlanglijstje…. Een hoge mate van keuze stress maakte zich van mij meester.
Gelukkig bracht yylover waar ik even mee zat te praten mijn verwarring weer in proporties en besloot ik eerst maar eens in de sauna te gaan zitten. Daar vergezelde de kleine Adele ons. Gebeurt niet vaak dat je deze dame aan het lachen en socializen ziet. Fraaie meid zeg, mijn bloed begon wegen to ontdekken die het daarvoor nog gesloten achtte….gauw een koude douche om weer bij te komen. Een leuk gesprek ma Martina volgde, haar geklets vind ik al opwindend, en dan de wijze van verleiden kan ik erg waarderen met deze Tsjechische. Op nummer een gezet, maar nog niet onmiddellijk mee naar een kamer gegaan. Wilde ook nog even met Nathalie waar ik vorig jaar waanzinnig mee gekamerd had bijpraten. Ook een echt leuke meid… OK, voorlopig op nummer twee, maar deze had het (ijs) bere druk (weet nu waar de uitspraak vandaan komt). Ik las net dat YYLOVER zich over Natalie ontfermde!
Inmiddels een oude vlam gezien, de fraaie Slowaakse Nicolle, die zo bleek een alleraardigst woordje Nederlands spreekt. Die vond ik een paar jaar geleden in GT en Samya echt er zoooooo sexy uitzien, maar voor mij een beetje wat zal ik zeggen ongenaakbaar. Toen een keer mee gekamerd, wat prima was! Ik vind haar echt nog super sexy (misschien een beetje aangekomen), maar echt een hartstikke leuke meid. Ook op nummer twee…
Begrijp nu dat er inderdaad twee Mila’s zijn en allebei uit Rusland. Eentje een beetje langer ca 170, fraai vorm gegeven met heel kort zwart haar. Kan zich prima verkopen aan de ijsberen gemeente. En een tweede Mila (uit Sotsji) met een page koppie rood haar, 1.58 hoog aan wat ouder (denk 41). De laatste had ik wel eens eerder mee gesproeken maar niet mee gekamerd. Daar kwam deze dag verandering in!!
Mijn eerste kamertje werd met Martina. Hoge school verleidingskunsten, en hoge mate van erotische intelligentie! Wat een sessie. Hoog GFE gehalte voor deze al wat oudere beer. Lange verkennende sessie staan voor het bed. Daarna een blow job die ik mij nog lang zal herinneren, en een lik partij van haar lichaam eindigend in een zo te horen aan Martina’s reactie goed aangekomen befsessie die haar tot een prachtig orgasme bracht. Daarna bracht Martina al haar wapenen in de strijd on mij eens flink te verwennen. Hele zachte massage van mijn lichaam door haar handen en mond, tongzoenen of er geen einde aan zou komen, een blowjob (zonder handen, die gebruikte ze om mij borst en tepels onder handen te nemen) uit haar encyclopedie van blowjobs, en een neukpartij in diverse standjes, waar ik in fraaie doggie houding uiteindelijk de strijd gewonnen moest geven. Nog even na liggen genieten en geprobeerd of ik mij zelf weer op mijn ijsberenpoten kon verplaatsen. Dit zou niet veel beter meer worden dacht ik…
Maar ik had duidelijk buiten de waard gerekend in dat geval de waardin Mila. Trof haar wat later een aantal malenlangs de bar. Een keer waar we geïnterrumpeerd weren door de Litouwse Melanie die mij trachtte te verschalken voor de ogen van Mila (die leek niet echt blij). Ik moet toegeven dat ik een zwak heb voor Melanie, maar op de een of andere manier wist ik me nog net op tijd uit haren web te bevrijden…. Over naar Mila… weer even mee staan praten en tot haar verbazing vroeg ik haar de kennismaking elders voort te zetten. Een kamer van uitstekende kwaliteit. Magic touch (I am a softy, guys) en dat is een genre dat Mila meer dan uitstekend beheerst, en waarvan ze bij hoog en bij laag volhoudt dat ze daar erg van geniet. Wel niet zo’n orgasme kanon als Nathalia, maar ik heb er toch zeker twee voorbij horen komen. Ik beschreef al dat de blowjob van Martina uitstekend was, maar duidelijk overtroffen door Mila. Ik weet alleen niet meer precies waarom ik dat nou vind. was het de manier waarop haar tong af en toe rap tikte op mijn eikel? Was het de afwisseling in ballen schacht en eikel, de manier waarop ze je aankeek. De kans die ze bood om haar pussie met je hand te verwennen en ik mij drijfnatte vingers af en toe kon aflikken? Ik weet het niet meer, maar zalig was het! Echt een nieuwe dame ontdekt waar ik beslist nog wel eens mee “uit” wil!
Kortom een uiterst geslaagd begin van het beren jaar 2019!
veel dank aan Mila1 en Martina!
:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::r oll::roll:
paul-kuhn
12 januari 2019, 13:17
weiss hier jemand, ob und wann Christina (ex FKK World / blond / Silikon / sportbody KF34) im YY ist?
Sie soll angeblich dort ihre Dienste anbieten, habe sie aber dort noch nie gesehen, bei meinen seltenen Besuchen
Besten Dank...
pietpotent44
12 januari 2019, 21:12
Vandaag maar weer eens de (b)engeltjes in Roermond bezocht.
55 euro afgetikt en gaan.
Als eerste kwam ik Nederlandse Nadia tegen, en een ouderwets service uurtje met haar doorgebracht. Prima in orde zoals altijd.
Mijn top favoriet iubita was er helaas niet, maar desondanks toch best een aardige lineup. Qua aantal meiden nog niet op volle oorlogssterkte (kerst reces) maar toch redelijk aantal vrouwen. Heb niet geteld. Zwaar natte vingerwerk dus: ruim 40 vrouwen. Meer beren dan vrouwen.
Tweede kamergenote werd Roemeense Jessy. 29jr. Heeft prachtig lang dik donkerbruin krulhaar. Maar op de kamer krijg je maar weinig service. Zelfs niet zoenen. Zegt ze: 'If I kiss then I ask extra money for it. For 50e you get (the minimum) sex with condom and blowjob. Im not here for fun'.
Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik voor zoiets triviaals als zoenen never ever zou bijbetalen. En dat ik een bloedhekel heb aan die uitpeesmentaliteit. Waarop zij weer zei: Everybody is different. M.a.w. als er sukkels zijn die erin trappen en voor bijbetalen heb ik dat toch mooi weer verdiend. O god. Geen herhalingsgevaar voor mij dus. Jammer weer.
Laatste fuckbuddy werd Duitse Victoria. Was nieuw voor mij. Geprobeerd na een tip van pret die er ook was.
En pret had niks teveel gezegd: deze dame had inderdaad prima inzet, genoot ook zelf, en was ook in voor een leuk gesprekje.
Enkele voor mij bekende namen die ik heb gezien: Vanessa, Duitse Sabine, Duitse Sandra, Nederlandse Nadia, Bulgaarse Sandra, Roemeense 'Russische' Selena, die helaas toch wel zon 20-25 cm van haar haar afgeknipt had, Duitse Pia, Victoria, Duitse Linda. Roemeense Jessy. Nog 2 Duitse oude milfjes ex phg waarvan ik de namen niet weet. Gloria was er ook weer.
Voor het eerst sinds tijden weer eens de pinautomaat gebruikt.
Dat was mijn dagje Roermond weer.
Redelijke dag, maar denk dat ik toch nog even een aantal weken wacht voor een volgende keer als mijn iubita er weer is.
Ik blijf dat toch een lastig punt vinden bij yy: vrouwen genoeg, ook genoeg mooie, maar beperkt aantal service vrouwen, je moet echt weten wie je moet hebben. Nog altijd veel afwerksters en uitpezers ertussen, meestal Roemeens. Voorlopig voor mij ook ff geen geexperimenteer meer, ik ga liever voor de selecte groep milfs waarvan ik weet dat ze zeker goeie service geven. Aan 2 of 3 toppers heb ik genoeg. Of misschien zelfs wel aan 1 al. Als mijn iubita er weer is dus.
keesboz
14 januari 2019, 17:47
ik zelf vind het zonde dat yy de prijs heb verhoogd want bij gt is het nog 60 euro en zeker nog 14,00 uur is het nu zeer gemakkelijk om eff ies door te rijden naar gt want dan heb je 5 euro over voor de benzinie alleen de parking is heel klien bij gt anders waren ze heel veel beren kwijt aan gt want er zijn veel dvp die bij allebij hebben gewerkt
Das
14 januari 2019, 18:12
ik zelf vind het zonde dat yy de prijs heb verhoogd want bij gt is het nog 60 euro en zeker nog 14,00 uur is het nu zeer gemakkelijk om eff ies door te rijden naar gt want dan heb je 5 euro over voor de benzinie alleen de parking is heel klien bij gt anders waren ze heel veel beren kwijt aan gt want er zijn veel dvp die bij allebij hebben gewerkt
Is er nu echt iemand die een keuze afhankelijk maakt voor 5 of 10 € verschil?
Dan kun je toch maar beter gaan biljarten, niet?
keesboz
14 januari 2019, 18:28
Is er nu echt iemand die een keuze afhankelijk maakt voor 5 of 10 € verschil?
Dan kun je toch maar beter gaan biljarten, niet?Daar gaan het niet om maar zo maar verhogen 3procent is geen 5euro en zeker als je meer dan 1 keer week of per maand gaan zit ook verschil in
Antonios
14 januari 2019, 18:41
Daar gaan het niet om maar zo maar verhogen 3procent is geen 5euro en zeker als je meer dan 1 keer week of per maand gaan zit ook verschil in
Even bij de les blijven! https://www.beterrekenen.nl/website/index.php?pag=261
Entreeprijs zou met het nieuwe 9% tarief dus eigenlijk € 51,42 moeten zijn!! Ze steken dus € 3,58 in hun zak!
brombeerzuid
14 januari 2019, 18:45
Ik vraag me af hoe lang het in yy en andere clubs de zelfde entree prijs aanhielden!
Eens komt een verhoging, das onvermijdelijk!
Ja 3% is maar op 60- +1,80, zowat.;)
Als de dames belasting moesten afdragen werd het dan ook 50-+1.50 nee eerder 55 of 60 p/30 minuten(denk nog meer):biggrin:
Ja antonios dat klopt, :frown:
Das
14 januari 2019, 18:56
Als de dames belasting moesten afdragen
Tjonge, jij durft nogal:
belasting afdragen en dames in een en dezelfde zin???
HAHAHAHa
The Joker
15 januari 2019, 00:09
YY hanteert een gedifferentieerd BTW tarief.
De wettelijke verhoging was derhalve slechts ong. E0,60 (obv de oude HH entree van E50).
Huidig HH tarief van E55,00 is als volgt opgebouwd.
E26,35 Laag tarief 9%
E 2,37 BTW 9%
E21,72 Hoog tarief 21%
E4,56 BTW 21%
Entreeprijs zou met het nieuwe 9% tarief dus eigenlijk € 51,42 moeten zijn!! Ze steken dus € 3,58 in hun zak!
Nulnulzeseneenhalf
15 januari 2019, 01:42
Mis! Ze steken respectievelijk 55 of 65 € in hun zak. Vervolgens betalen ze daar de kosten van. Water, stroom,eten, personeel en nog wat onzin. Er is al jaren geen verhoging van de entreeprijs geweest terwijl er toch elk jaar wat inflatie is in dit kikkerlandje. Goed moment geweest om dat ook weer eens bij te stellen. Blijft natuurlijk dat de entreeprijs niet de leidende reden is om een club te bezoeken.
Althans niet voor mij.
Wat betreft de 5€ verschil en dan daarom door rijden naar Brüggen. Voor mij is dat ongeveer 20 km extra rijden, enkele reis. Dus 40 km uit en thuis. Mijn limousine verbruikt ongeveer 1 liter benzine op 12 km, in de zomer wat minder, ‘s winters wat meer. Dat is dus 3,3 liter maal 1,50€, huidige benzineprijs in Nederland. Ofwel 5€ totaal. Kortom, geen verschil. Tellen we ook nog wat voor extra onderhoud en bandenslijtage, dan is YY nog steeds goedkoper om te bezoeken.
mentholbear
15 januari 2019, 02:53
Dagobear vindt die 5 euro wel degelijk uitmaken. Na 10x was dat toch de 11e keer toch alweer een entree prijs. Of een 30 minuten wipje.
Aan de andere kant, voor die 55€ Happy hour (bij SS 45€) bieden ze wat mij betreft een uitgebreidere wellness dan bv een 60 euro club als HG.
keesboz
15 januari 2019, 09:15
Dagobear vindt die 5 euro wel degelijk uitmaken. Na 10x was dat toch de 11e keer toch alweer een entree prijs. Of een 30 minuten wipje.
Aan de andere kant, voor die 55€ Happy hour (bij SS 45€) bieden ze wat mij betreft een uitgebreidere wellness dan bv een 60 euro club als HG.Ik heb een isd in mijn lichaam en ik mag .kan niet in een sauna ivm dat de icd heel heet wordt en ik in mijn lichaam brandwonden dan kan krijgen dus ik zelf niet in de sauna gaan .
Eddy_V
15 januari 2019, 11:18
Ik heb een isd in mijn lichaam en ik mag .kan niet in een sauna ivm dat de icd heel heet wordt en ik in mijn lichaam brandwonden dan kan krijgen dus ik zelf niet in de sauna gaan .
Dan ga je toch lekker in de jacuzzi of in het zwembad?
keesboz
15 januari 2019, 11:39
Dan ga je toch lekker in de jacuzzi of in het zwembad?Dat doen ik ook
Uit-Drenthe
15 januari 2019, 20:56
Weet iemand van jullie hoe het werkt met de kamer incl jacuzzi ? Betaal je eenmalig iets meer, of per uur?
pietpotent44
15 januari 2019, 21:14
Weet iemand van jullie hoe het werkt met de kamer incl jacuzzi ? Betaal je eenmalig iets meer, of per uur?
Je betaalt aan yy hiervoor 20e voor een uur.
Na afloop van het uur geef je je dame 120e, en zij geeft daarvan 20e bij de balie af.
Uit-Drenthe
15 januari 2019, 21:31
Dank Piet, we gaan het eens proberen:)
Das
15 januari 2019, 22:35
Je betaalt aan yy hiervoor 20e voor een uur.
Na afloop van het uur geef je je dame 120e, en zij geeft daarvan 20e bij de balie af.
In tegenstelling van wat de dames bweren,
Het mag ook voor een half uur, maar blijft 20€ extra.
Het duurt toch bijna een half uur voor de jacuzzi vol is.
pret
16 januari 2019, 07:29
In tegenstelling van wat de dames bweren,
Het mag ook voor een half uur, maar blijft 20€ extra.
Het duurt toch bijna een half uur voor de jacuzzi vol is.
Dan zeggen de dames dat niet voor niets. Wat heb je aan de jacuzzikamer als je met een dame erin kan rollebollen?
keesboz
16 januari 2019, 11:50
Dan zeggen de dames dat niet voor niets. Wat heb je aan de jacuzzikamer als je met een dame erin kan rollebollen?Dat kom alleen als alle kamers bezet zijn en die er nog wel is maar ze vragen het altijd voor het bad moet je eigenlijk pannenkoeken
Das
16 januari 2019, 16:25
voor het bad moet je eigenlijk pannenkoeken
Volgens Pret is pannenkoeken meer dan 1 uur.
ik ga meestal 1 uur ben ik volgens hem een pofferder.
Alleen zeer moeilijk te vervoegen...
Antonios
16 januari 2019, 20:40
Zijn een of meerdere van deze dames alweer terug?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51510-Sofia-(Poolse)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36271-Anna-(Mia-Lollipop-Lolita-(Roemeense)-ex-LR
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48766-Maria-(Roemeense)
keesboz
16 januari 2019, 21:12
bij yy heb je er twee vip kamers
deket
16 januari 2019, 23:29
De term pannenkoeken is op dit forum gelanceerd, maar weet niet meer door wie.
Om het te definiëren : vanaf 2 uur achtereen, op de kamer, in een club met dezelfde dame
John mc Snek
16 januari 2019, 23:31
De term pannenkoeken is op dit forum gelanceerd, maar weet niet meer door wie.
Om het te definiëren : vanaf 2 uur achtereen, op de kamer, in een club met dezelfde dame
Door Ketserr natuurlijk !
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mynasch
17 januari 2019, 13:17
Bezoek aan Yin Yang op 16 januari 2019
:wink2::wink2::wink2::wink2::wink2::wink2::wink2:: wink2:
:confused::confused::confused:mij niet bewust van uitspraken van de raad van staten... (zie ik net):confused::confused::confused:
Hoezo ijsberen doen aan winterslaap??? Deze gedachte kwam wel bij me op toen mijn innerlijke stem het ijsberenlied (“stoere jongens ferme knapen”)begon aan te heffen . ik was duidelijk nog aan het nagenieten van mijn bezoek (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=640922&highlight=#post640922)aan Yin Yang afgelopen vrijdag, waar ik met een vette glimlach het pand verliet met geile herinneringen aan Martina, Mila die mij wel erg lekker hadden verwend. En ik vond dat ik wel een errruug lang verlanglijstje voor dit etablissement had opgesteld. Kortom de winterslaap maar weer even aan de inmiddels bijna bloeiden wilgen gehangen.
Rond 11:30 draaide ik vol spanning het parkeerterrein op: een woensdag morgen in een grijs Roermond, zou er überhaupt al iemand wakker zijn?? Nu, die vraag werd beantwoord door niemand minder dan onze verse Miss IJsbeer 2018 (Nathalia uit st petersburg) , die tegelijk met mij het pand betrok. Bij de gedachte alleen al begonnen mijn knietjes te knikken. Het was een goede keus nog een keer naar YY af te reizen! Van de blonde theke (altijd vrolijk) kreeg ik de club-emolumenten overhandigd en ik kon mijzelf tot (gr)ijsbeer promoveren. Warm welkom geheten door bardame Kiki, die een vrolijke babbel heeft. En altijd kijkt of ze nog iets voor je kan doen. Bij mijn binnenkomst spotte ik meteen al een paar dames met een * achter hun naam: Nathalia, Martina, Melanie. Maar ja zonder koffie onmiddellijk een kamer inspringen dat was een stap te ver. Nu bleek koffie krijgen op deze vroege morgen geen sinecure, beneden in het restaurant was het hele apparaat defect en in de heren lounge bleek de melk op. Dan maar zwarte espresso…. En melding gemaakt dat beide defect waren. Daar werd meteen op gereageerd, prima service! Ik kon mede koffie zoeker Nikki (altijd een leuke meid) op de juiste weg helpen, en de hele verdere dag beloonde ze met een stralende glimlach.
Met koffie naast Martina (u weet nog: met ster) gezet en een poosje zitten kletsen. Toch altijd leuk om met deze dame aan de praat te zijn. Het maakt allerlei diengen in mij wakker, en de manier waarop ze langzaam maar zeker je versiert vind ik heerlijk. Ik wilde eerst nog even in de sauna, en stelde de kamergang nog een beetje uit! Welness in YY vind ik van grote klasse (ja inderdda het blijft slippery) maar na een kwartiertje in sauna beetje afkoeken onder koude douches, en zwenbad stapte ik weer volledig herboren de bar in, opweg naar nieuwe avonturen. Inmiddels bleek de hoeveelheid dames mijn verwachting voor een woensdag ruim te overtreffen:
ik spotte o.m. Natalia (Ru), Martina (Ts), Alina, Nikki, Kiki (Theke), Gloria (ho), Sandra (D), Bella (ro), Pamela, Irina (Ru), Melanie (Li), Nicolle (Slo), Julia (Ro), Erika, Olivia, Georgiana, Tessa (D), Nadja (NL), Vanessa, Natalie (D, 20 lentes jong), Mellie (D, tur), Kitty (Ro), Clara (Ro), Sara (NL), Joanne (Phi), Sheila (D), Mara (oudere), Sissi (Ho?), Sofia (Ro), Adele, Alexandra, Talisha, Bettina, Simona, Sylvia (P), Karina (Ro), Anita (Ro) (een kleine 40 bij naam, en ik kende beslist niet alle meiden die er rondliepen, dus ik denk in totaal zo’n 50-60?)
Na een hapje gegeten te hebben mij eens in de kino gezet, waar deze dag opmerkelijk veel te doen bleek. Velen duo’s werden hier gevormd, en de dames die hier hun tijdelijke partners oppikten waren tamelijk effectief: Nikki, Natalie (D), een meisje van een jaar of twintig die me een partij neuken ten beste gaf of ze nog nooit anders had gedaan, Melanie reigde de ene na de andere jacht trofee aan haar denkbeeldige riem, en ik viel ongeplanned ten prooi aan Martina. Ze vleide zich naast mij neer en begon me heerlijk te betasten, tong zoenen, mijn geslacht stimulerend, hetgeen de kleine mynasch wel heel erg lekker vond, ondertussen kon ik Martina al een beetje heerlijk herontdekken. Met af en toe haar zachte gefluister in mijn oor, haar tong in mijn mond, haar handen overal aan mijn lichaam, en rond ons heen een paar andere paartjes die heerlijk van de seksuele handelingen genoten en eeen sexfilm op de achtergrond…. Ik vond het wel een geile toestand. In het openbaar neuken heb ik nog nooit gedaan, en ik stelde daarom maar eens voor een kamertje uit te gaan zoeken. En ik snelde mij achter Martina de trap op, beloond met een heerlijk uitzicht op haar fraaie benen en schitterende bilpartij! Ook leuk…. De kamer was van grote klasse, met een zachte strelingen die een welhaast elektrische uitwerking op mijn zenuwen hadden, wat een touch heeft Martina….langzaam na een lange tongzoen partij over mijn borst (tepels flink bewerkt) zakte ze lager en lager en met satanische genoegen bespeelde ze mij lul. Een blowjob van heb ik jou daar. Terwijl Martina zich een beetje vooroverboog had ik een prachtig uitzicht op haar rug, billen en vagina, die ik een geil masseerden, wat leidde tot een zacht gekreun, toen ik haar op een befbeurt trakteerde viel een heftig orgasme mij ten deel… daarna was ik liggend op mijn rug aan de beurt. Heerlijk: wat een meid. Ook deze blow job zla mij nog lang heugen: wat een diepte, en hoe lang ze dat almaar volhield, met kleine massages met haar tong en mond spieren rond mijn eikel…. Heel geil!!!
Kortom een geslaagd openingssessie. Nog even wat nagepraat, en het bleek dat Martina (ts)en Nicolle (slo) vriendinnen zijn. En er wordt natuurlijk wel wat heen en weer gekletst door de dames, zo bleek ook vandaag. Op de terug weg van de kamer kwamen we Nicolle tegen en die zij (met haar grapppige NL accent “ Iek ben de volgende toch??”. Ik nog even kletsend met Martina aangeven dat ik soms een beetje geïmponeerd ben door deze fraaie Slowakijse: toch een forse dame, 174 lang, tatoeages. Martina verzekerde mij dat het echt een leuke meid was! Open, vrolijk. Dat laatste twijfelde il een beetje aan, maar moet toegeven dat de laatste keren dat ik met haar sprak er een heel fraaie glimlach rond haar mond speelde, met kuiltjes in haar wangen.
Er moest even wat gegeten worden… en natuurlijk een beetje rondstappen… altijd leuk in deze prachtige verblijf ruimten! Ik werd ten tweede male in de kino aan zware beproevingen onderhavig… een andere dame met * meldde zich naast mij (of eigenlijk op mij) de hongaarse Gloria. Heeft al een jaar of 13 ervaring in dit vak is moet lijkt me ook een van de oudere zijn. Ik schat haar een ietske boven de veertig. Altijd stralende blik, beetje op zoek naar klanten (dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nathalia, die gewoon ergens gaat zitten en altijd een klant heeft), maar ik vind het bij gloria eigenlijk niet storend: ze is vriendelijk, leuke gesprekjes, een ondertoon van geilheid. In de kino was het onmiddellijk erotische aanvallen. En met zoveel ervaring bij haar had ik als arme oude beer geen schijn van kans. Al in de kino wist de kleine mynasch wat er van hem verwacht werd. En met een gigantische erectie verliet ik de kino waar door een tweetal andere paren heel aktief werd geneukt. Ik zie de geile blik van Nathalie (D) nog voor me… maar achter Gloria aan was ook geen straf. Prima sessie op de kamer met alle registers van gloria’s ervaring open. Haar teasing skills (tepels, prostaat, mijn sterretje, alles werd in het teken gesteld van het opgeilen tot een naderend orgasme. Ook zorgde ze er zelf voor dat ze aan haar erotische trekken kwam, en ze was heel complimenteus over mijn orale kunsten, dat zo zei ze overkwam haar niet zo vaak. Lichtjes blozend liet ik haar maar aan het initiatief, en na een heerlijke girl on top ontsnapten weer een paar miljoen mynasch in hun vertrouwde omgeving op weg naar avontuur…. Haar daarna nog heerlijk gebeft…wat een sessie…. Ik wilde al over naar huis gaan nadenken, en had buiten de waard Nicolle gerekend….want….
Na deze sessie toch nog maar even aan de bar gaan zitten, had ik natuurlijk nooit moeten doen, eerst wilde kiki weten hoe het allemaal ging, daarna trachtte ze me te koppelen aan haar vriendinnetje de nederlandse Sara, niet helemaal mijn type, altijd leuk om even te kletsen, die vond al snal uit dat ik kleine aziaatjes leuk vond en kwam prompt met de Filipijnse Joanna aanzetten, mijn knietjes begonnen alweer een stuk slapper aan te voelen, en de kleine mynasch, tja wat zal ik zeggen… mij maar even naast Martina gezet, en die bracht haar vriendin Nicolle weer op mijn radarscherm…Nicolle heeft voor mij wel een heel grote porno uitstraling. Ik meende zelfs dat ik een maal met haar gekamerd had in GT, wat wel ok was in mijn herinnering. Doen of niet doen??? Ik naar haar toe, staat ze met haar poolse vriendin Sylvia te kletsen, wil je natuurlijk ook niet zomaar in de reden vallen… beetje op een afstandje gezet en een beetje in de gaten gehouden. Wat een geile uitstraling heeft deze dame zeg, fraai zart setje die haar forse (niet dik) gestalte extra uit laat komen. En een paar tieten (naturel C) en een kont (ook fraai geaccentueerd door het setje) die er wezen mag… mijzelf bij haar gemeld, even wat smal talk, zegt ze je bent een beetje bang voor mij he? (had die lieve Martina dus even doorgebriefed). “Angstig niet” wist ik uit te brengen, “maar wel geïmponeerd”…. Enfin, het bleek inderdaad een heel leuke meid. Gezellig gesprek en na een 5 tal minuutjes maar voorgesteld ons op de kamer te begeven.
Ohhhh myyy gooodddd…. En dat op mijn leeftijd…. Wat een inventieve dame op het seks front. Allereerst een vrij partij voor het bed die mijn verwachtingen ruiuiuium overtrof. Daarna al zittend op het bed een partij blowjob waarvan ik, als ik dit zit te typen nog een stijve van krijg (voor hetzelfde geld!) echt klasse. Lisa (D) wordt hier vaak geprezen, maar ik denk dat Nicolle het ook kan). Maar ze genoot ook van mijn activiteiten en het beffen van haar kut was beslist geen straf integendeel en de kleur van haar kutje na de bef partij verraadde dat het haar absoluut niet koud had gelaten. Leuk is ook dat Nicolle steeds zich in een positie manoeuvreert dat je ergens heerlijk bij kunt, haar borsten kunt zien, ze met haar handen je lul tegen haar tieten masseert, kortom Nicolle wist het mij erg naar de zin te maken. Na de sessie met Martina en Gloria dacht ik dat het handmatig afmaken waarschijnlijk nog goed zou komen… en inderdaad met een enorm geil uitzicht op haar body wist ze me met een beetje massage olie nog naar een derde orgasme op deze dag te brengen. Nicolle: een echte aanbeveling!!!
Yin Yang, veel dank!!! Prima dag, tot over een paar weken … toch???
en ik hoop echt dat ze open blijven!!!!!
keesboz
18 januari 2019, 16:20
Bezoek aan Yin Yang op 16 januari 2019
:confused::confused::confused:mij niet bewust van uitspraken van de raad van staten... (zie ik net):confused::confused::confused:
ik spotte o.m. Natalia (Ru), Martina (Ts), Alina, Nikki, Kiki (Theke), Gloria (ho), Sandra (D), Bella (ro), Pamela, Irina (Ru), Melanie (Li), Nicolle (Slo), Julia (Ro), Erika, Olivia, Georgiana, Tessa (D), Nadja (NL), Vanessa, Natalie (D, 20 lentes jong), Mellie (D, tur), Kitty (Ro), Clara (Ro), Sara (NL), Joanne (Phi), Sheila (D), Mara (oudere), Sissi (Ho?), Sofia (Ro), Adele, Alexandra, Talisha, Bettina, Simona, Sylvia (P), Karina (Ro), Anita (Ro) (een kleine 40 bij naam, en ik kende beslist niet alle meiden die er rondliepen, dus ik denk in totaal zo’n 50-60?)
.....
Yin Yang, veel dank!!! Prima dag, tot over een paar weken … toch???
en ik hoop echt dat ze open blijven!!!!!
Dat zou kunnen ik hoorde van een dame van yy dat ze er niet was omdat het yy hotel vol zat en voor haar geen kamer ???
keesboz
18 januari 2019, 16:22
Dat zou kunnen ik hoorde van een dame van yy dat ze er niet was omdat het yy hotel vol zat en voor haar geen kamer ???Om te kunnen slapen
keesboz
23 januari 2019, 18:57
Een vriend van mij wil aankomende donderdag naar yy gaan. Hij zei al vaker kom nou mee naar yy. Veel beter eenmaal yy dan wil je geen db meer. Nou gaan we dinsdag eindelijk een keer. Hoe is het bij yy doordeweeks en wie heeft er meer info voor me over het algemeeen.Een stuk rustige de meeste dvp werken van donderdag tot zondag
keesboz
24 januari 2019, 20:41
Oke is dat ook op een dinsdag bijvoorbeeld. Loopt er nog wel wat rond om te zeggen dat je daar een kunstje op kunt doen.Normaal tussen de 50 tot 90 en doorde weeks 50 en vanaf donderdag richting de 90 je kan het zien als de dvp een bandtje met 5 begin wij beren hebben 1 tot 300
Antonios
25 januari 2019, 07:23
Zijn een of meerdere van deze dames alweer terug?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51510-Sofia-(Poolse)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48766-Maria-(Roemeense)
Giodude
27 januari 2019, 09:20
Een dagje Silicon Valley in het Sprookjesbos
Het komt slechts sporadisch voor dat ik op een doordeweekse dag in de gelegenheid ben om een club te bezoeken. Een rustigere week op het werk, een overschot aan vakantie uren en een leuke bonus zorgden ervoor dat ik besloot om er een dagje tussenuit te wippen. Het buitenbeeld was veranderd in een winter wonderland en dan is het sprookjesbos natuurlijk een plekje om de ijsbeer in mij los te laten.
Bij het betreden van de bar bleek het nog behoorlijk rustig te zijn met potentiële kandidates voor een paringsdans waardoor ik eerst de innerlijke Dude ging versterken met een eitje, worstenbroodje en wat rauwkost om daarna de realiteit van het dagelijkse leven weg te bubbelen.
Het was overdag rustig qua beren en dit zorgde voor de nodige klaagzang onder de dames. Ook in de avonduren zou het rustig blijven. Wel had ik zo rond acht uur een From Dusk Till Dawn momentje. De dagberen hadden plaatsgemaakt voor een groepje avond-/nachtberen die zeer nadrukkelijk en irritant aanwezig waren. De eerlijkheid dient mij te zeggen dat het hier een groepje Nederlandse patsers en posers betrof. Een aantal dames vlogen er als vliegen op stront op af en de overige dames negeerden hen compleet en de beren liepen dan ook de nodige blauwtjes bij hun toenaderingspogingen. Wel ideaal als selectie criteria. De "strontvliegjes" staan opgeslagen in het geheugen met een kruis er door heen.
Gedurende de dag/avond een drietal kamergangen gemaakt. Voor het eerst in mijn ijsberen bestaan alleen gekamerd met dames voorzien van siliconen. Zou ik dan onbewust een "virus" hebben opgelopen in GT of was het louter toeval. Geen idee hoeveel cc er door mijn handen is gegaan maar denk wel dat Megaboob er ook zijn handen aan vol zou hebben gehad.
De eerste was met Corinne. Een 32-jarige Roemeense die met haar brilletje en gepimpte boezem voor de sexy, sletterige secretaresse look ging. Het werd een uurtje teasing and pleasing waarbij the little dude voorzien van een rubberen afvalcontainertje uiteindelijk the moneyshot afvuurde in haar mondje.
De tweede sessie was met Crystal. Het prototype van een gepimpte Porno Barbie met haar botox lippen en siliconen voorgevel. Een zotte doos met een hoge fun factor. Tongzoenen in de alibi variant, matige BJ om uiteindelijk tijdens de daad zelf wel los te komen.
De derde sessie was met Roemeense Samantha. Een dametje die weet wat mijn voorkeuren zijn en dit perfect weet uit te voeren. Topsessie met een dame die in de bar een leuke, humorvolle en aangename gesprekspartner is en op de kamer verandert in een nymfomaantje. Anderhalf uur puur genieten in slow GFE-modus met een dame die weet hoe het heurt.
Uitgebreide verslagen van de erotische escapades met deze dames zijn terug te vinden bij hun eigen paspoortje.
Voor de geïnteresseerde de LU in zoverre van mij bij naam bekende dames
Aanwezig: Anastacia, Anna, Annabel, Bella (met gepimpte boezem en een extra kilootje natuurlijk vet per bil), Betty (die al vroeg ziek naar huis ging), Celine (Du), Corinne, Crystal, Daniëlla, Elisa, Eva, "glibberige" Gülcan, Helene (heeft ook een bezoekje aan de tetten dokter gebracht), Isabella, Mara (de MILF-variant), Martina, "huisnymfo" Michaela, Mirabella, Mirella, Nadia (Nl), Nikita, Pamela, Samantha (de Roemeense nu met zwart kaar en een kilootje of vijf lichter), Sandra, Selina, Selma, Sofia (Ro) en Vanessa. De rest (zo'n 30-40) voornamelijk the usual suspects waarvan ik de naam niet ken. Er was echter ook een jonge Nederlandse chokomaus en een drietal jonge Duitse hobby hüren waarvan de kleinste en fijnste van het stel een zonde waard was geweest. Al met al een tiental "nieuwe" gezichtjes.
Afwezig: Adina, Charlotte, Gloria, Joanna, Lori, Linda, Maria, Maribelle, Melanie, Mia, Vita
petwek
27 januari 2019, 17:45
Ik wil graag ook eens een saunaclub bezoeken en zit aan Ying Yang te denken. Probleem is echter dat ik niet val op meiden met zgn pornolooks (lange haren en siliconen borsten). Bevat de LU van Ying Yang ook dames die niet aan deze beschrijving voldoen? Ik ben van plan om er in het weekend naar toe te gaan.
schoolmeester
27 januari 2019, 19:18
Gewoon gaan, bij YING YANG is er voor iedere smaak wat te n....n.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
28 januari 2019, 00:23
Ik wil graag ook eens een saunaclub bezoeken en zit aan Ying Yang te denken. Probleem is echter dat ik niet val op meiden met zgn pornolooks (lange haren en siliconen borsten). Bevat de LU van Ying Yang ook dames die niet aan deze beschrijving voldoen? Ik ben van plan om er in het weekend naar toe te gaan.
Wat mij betreft wel. Dr zitten bv girl next door types zoals Anastacia, Natalie, maar ook de wat oudere Nederlandse Nadia ziet er uit als een normale doch vriendelijk vrouw die je op straat of in een café tegen zou kunnen komen.
petwek
28 januari 2019, 01:10
Wat mij betreft wel. Dr zitten bv girl next door types zoals Anastacia, Natalie, maar ook de wat oudere Nederlandse Nadia ziet er uit als een normale doch vriendelijk vrouw die je op straat of in een café tegen zou kunnen komen.
Bedankt voor de tips. Ik ga Ying Yang dit weekend bezoeken!
mentholbear
28 januari 2019, 12:27
Bedankt voor de tips. Ik ga Ying Yang dit weekend bezoeken!
Ik weet niet of je liefhebber bent van huiswerk, maar soms neem ik wat recensies door. Ik kan ook niet alles onthouden, maar als een dame zich voorstelt kan dat helpen om groen licht te geven voor een kamergang, of dat de rooie zwaailichten en luchtalarm afgaan om zo snel mogelijk te vluchten :a_alarm13:
En soms raadpleeg ik ook wel es ter plekke even het forum om te kijken of er info over een dame is. Let wel op: In YY mag dat alleen in de locker ruimte en in de mens lounge boven.
Hou er ook rekening mee dat het weekend wel druk kan wezen. Veel plezier alvast! :wink2:
Clubganger75
28 januari 2019, 14:28
Ik was afgelopen zaterdag bij roermond en het was druk maar met het verkeerde geslacht. Meer mannen als vrouwen. Het bord wat er hangt om te kijken welke kamers er vrij of bezet zijn, heel de avond maar max 10 rode kamers laten zien de rest was groen. Een maand na de feestdagen had ik het wel goed gevuld verwacht met dames. Heb me goed vermaakt maar kan altijd beter natuurlijk.
petwek
28 januari 2019, 18:05
Ik weet niet of je liefhebber bent van huiswerk, maar soms neem ik wat recensies door. Ik kan ook niet alles onthouden, maar als een dame zich voorstelt kan dat helpen om groen licht te geven voor een kamergang, of dat de rooie zwaailichten en luchtalarm afgaan om zo snel mogelijk te vluchten :a_alarm13:
En soms raadpleeg ik ook wel es ter plekke even het forum om te kijken of er info over een dame is. Let wel op: In YY mag dat alleen in de locker ruimte en in de mens lounge boven.
Hou er ook rekening mee dat het weekend wel druk kan wezen. Veel plezier alvast! :wink2:
Inlezen was ik zeker van plan :)
Ik heb nog 3 praktische vraagjes:
- is er ook een garderobe voor jassen of wordt er verwacht deze ook in een locker te doen
- na het douchen smeer ik altijd wat haargel in mijn haar om dit een beetje te fatsoeneren. Haargel zelf meenemen of is dat voorhanden?
- ik hou ervan om de tijd te doden met een boek te lezen en kan me voorstellen dat ik na een kamergang even rustig wil bijkomen. Is daar bijv in de mens lounge gelegenheid voor of is dat not-done?
Das
28 januari 2019, 18:58
Ik heb nog 3 praktische vraagjes:
- is er ook een garderobe voor jassen of wordt er verwacht deze ook in een locker te doen in locker
- na het douchen smeer ik altijd wat haargel in mijn haar om dit een beetje te fatsoeneren. Haargel zelf meenemen of is dat voorhanden? zelf meenemen
- ik hou ervan om de tijd te doden met een boek te lezen en kan me voorstellen dat ik na een kamergang even rustig wil bijkomen. Is daar bijv in de mens lounge gelegenheid voor of is dat not-done? is de juiste plaats
Das
28 januari 2019, 18:59
inlezen kan je helpen maar is geen garantie voor succes!
papi
28 januari 2019, 19:44
--> volgens mij heb je dat al een paar jaar gedaan, dus gaan met die banaan
yylover
28 januari 2019, 21:26
Een situatie schets na mijn bezoek afgelopen zondag.
Rond half 4 aangekomen en de parkeerplaats was alweer ruim gevuld, druk dus.
65 euro neergeteld. Ook de dames moeten uiteraard 5 euro extra entree betalen, maar het was blijkbaar niet voldoende. Een overnachting in het YY hotel is ook 5 euro duurder geworden.
Peanuts zou je zeggen, maar voor de dames betekent dit toch 300 euro extra onkosten per maand. Voor de gemiddelde YY dame, die wat meer moeite moet doen om wat kamertjes te maken, wel een flinke toename.
Opvallend veel nieuwe dames gezien, en hieronder best veel moois. Ik weet niet waar ze allemaal vandaan kwamen, maar de mooiste hadden schijnbaar hun vaste klantjes meegenomen, ze waren bijna continue volgeboekt met pannenkoek sessies.
Voor mij overigens geen probleem, ik heb in de avond mijn eigen klapkrat sessie gehouden :biggrin:
De volgende keer weer gewoon in de ochtend binnen komen en genieten van de rustige eerste uurtjes.
Groetjes....
Geile brabander
28 januari 2019, 21:52
65 entree slaat helemaal nergens op.
Daar krijg je dan een afgedankte badjas voor,nep frisdrank uit een automaat,loei harde muziek in de avond en geen enkele sfeer.
yylover
28 januari 2019, 21:56
Daar krijg je dan een afgedankte badjas voor,nep frisdrank uit een automaat,loei harde muziek in de avond en geen enkele sfeer.
Er zijn genoeg andere en goedkopere clubs. Lijkt mij geen enkel probleem. Have fun !
Nulnulzeseneenhalf
29 januari 2019, 01:06
Die afgedankte badjas is er alleen voor de heel grote maten, de rest zijn zeer aangenaam, beter als in veel andere clubs.
keesboz
29 januari 2019, 10:27
Die afgedankte badjas is er alleen voor de heel grote maten, de rest zijn zeer aangenaam, beter als in veel andere clubs.Heren ik ben 68kg afgevallen en weet ook wat een badjas kost van 6xl en daar kan je er van 25stuks koopen van s tot xl en de bad jassen worden met 90garden gewassen waardoor ze weer kliener worden .ik zelf moet er ne aan denken om weer aan te komen dus snap wel dat de big badjasen er ook niet veel van zijn .en anders mee je eigen badjas mee van thuis
Meme Moo
29 januari 2019, 12:05
...óf doen wat jij als goed voorbeeld gedaan hebt: 68 kg afvallen zodat je wél in een (kleinere) nieuwe badjas past! :respekt:
deket
30 januari 2019, 00:14
Voor al degene die de entreeprijs te hoog vinden(btw, ik heb niets met YY, kom er reeds geruime tijd niet meer)
1. Wat betaal je in een"gewone ,standaard 'sauna?
2. Hoeveel betaal je in een eetgelegenheid met concept : "Eat all you can"en voor een drankje, bier of softdrink?
Indien men dan nog altijd een entree voor YY of SS te duur zou vinden kan je beter naar de ramen of nog een goedkopere optie, hem zelf aftrekken indien je jouw partner maar niets zou vinden of er geen hebt
mentholbear
30 januari 2019, 00:38
- ik hou ervan om de tijd te doden met een boek te lezen en kan me voorstellen dat ik na een kamergang even rustig wil bijkomen. Is daar bijv in de mens lounge gelegenheid voor of is dat not-done?
Je mag door het gehele complex met je lectuur. Met je boekje op de ligbanken naast het binnenbad bv. Of in het restaurant tijdens een hapje.
Voor al degene die de entreeprijs te hoog vinden(btw, ik heb niets met YY, kom er reeds geruime tijd niet meer)
1. Wat betaal je in een"gewone ,standaard 'sauna?
2. Hoeveel betaal je in een eetgelegenheid met concept : "Eat all you can"en voor een drankje, bier of softdrink?
Indien men dan nog altijd een entree voor YY of SS te duur zou vinden kan je beter naar de ramen of nog een goedkopere optie, hem zelf aftrekken indien je jouw partner maar niets zou vinden of er geen hebt
In Nederland rond de 30 euro. Dat is exclusief eten en drinken. Voor een ontbijt of lunch ben zo tussen de 8 a 15 euro kwijt. Een avondmaal zit tussen de 15 a 25.
All you Can eat en drink zou dat afhankelijk van de dag en tijdstip tussen de 25 a 40 euro zijn. Vergeet niet dat hier een tijdsbeperking is van 2 a 3 uur. Dus in dat opzichte vind ik de SC best een goed concept.
brombeerzuid
30 januari 2019, 08:28
Ter vergelijk,
Afgelopen zondag naar een goede normale sauna geweest.
Arrangement gepakt entree hele dag en lunch met een drankje erbij.
Kosten 43 euro pp
Wat extra drankjes geen avond eten totaal 50 euro pp.
Verblijfduur 6 uur.
Voor clubs als yy, ss en psr waar goede wellness is.
Is de prijs van 60 gemiddeld erg scherp.
Let wel dat de gross niet komt om flink te welnessen.
Ben je liefhebber is 60 euro een koopje?
En het verschil dat je anders kijkt naar de dames als in een normale sauna. :biggrin:
cula
2 februari 2019, 10:35
Gisteren rond 19:15u aangekomen en kan zeggen dat de dames terug zijn op volle oorlogssterkte.
Veel dames die een dansje aan de paal deden, niet allemaal de moeite waard om te bekijken maar is toch altijd leuk wat extra entertainment. Top avondje gehad en geen enkele last van vervelende andere gasten. Was weer ouderwets goed! Je merkt overigens wel
dat de dames op tijd weer vertrekken, rond 22 uur waren er zichtbaar minder dames aanwezig maar nog altijd voldoende keuze.
Mocht er iemand twijfelen of ie wel zou gaan, gewoon doen dus!
pietpotent44
2 februari 2019, 19:29
Vandaag toch maar naar yy gegaan, ondanks dat ik wist dat mijn iubita er niet zou zijn (duurt door omstandigheden helaas wat langer voor ze weer terug is).
Het zou helaas een historisch slecht bezoek worden :redface:
De dag begon nog wel aardig toen ik met Roemeense Jessy naar de kamer ging. Haar service stelt niet veel voor (als ik zou willen zoenen mag dat maar niet zonder bijbetaling), maar er was niet veel beter alternatief in de bar, en omdat ze zulk prachtig lang krulhaar heeft waar ik mee mag spelen toch maar gedaan.
Maar toen kwam het. Ik kon maar niet een volgende dame naar mijn gading vinden. Toen ging ik maar even babbelen met een voor mij nieuwe blonde slanke dame, die bleek te luisteren naar de naam Annelies (Roemeens). Na de kennismaking en kamervoorstel wilde ze wel mee, maar ze deed het niet voor 50e.
Omdat ik aan dat soort praktijken principieel niet mee wil werken, heb ik dat uiteraard afgeslagen (niet eens gevraagd meer wat ze wel rekent voor een half uur). Zij is de vriendin van die hele arrogante slanke Roemeense met lichtbruine paardenstaart, denk dat die Mirella heet. (En daarvan is bekend dat ze 200e voor een uur vraagt.)
Toen ging ik maar op zoek naar een dame met wie ik al eens had gekamerd, zodat ik zou weten dat ik goeie service zou krijgen. Dat werd dus Russische Mila.
Maar tot mijn grote verbazing antwoordde ze op mijn kamervraag letterlijk: 'hoeveel wil je betalen?'. Ik was hiervan een beetje beduusd, en ik zei: eh... gewoon een normaal half uur of een uur, dus 50 of 100 euro. Hoezo? Zegt ze: 'ja maar als je goeie service wil kost het voor zoenen en pijpen zonder 20e extra. Is dat ok? Ik: Nee, dat is niet ok! En vervolgens weer doorgelopen. Grrr. Erg vreemd, daar ik vorig jaar gewoon een uurtje voor 100e plezierig met haar gerollebold heb met alles erop en eraan, incl. zoenen en pzc.
Maar ik vind altijd zoiets triestigs als je vantevoren moet gaan vragen of zoenen wel mag. En nog triester dat als het wel mag je er dan voor moet bijbetalen. Dat zijn raam praktijken. Of privehuis praktijken (en dan nog alleen voor pzc, niet voor zoenen). Maar dit is voor mij vrij nieuw in saunaclubland. Terwijl ik toch al zon 13 jaar saunaclubervaring heb. Heb echt nog nooit van mn leven bijbetaald voor zoenen, en dat gaat echt niet gebeuren ook.
Ik besloot maar wat te gaan eten, en daarna weer op de bank te wachten tot er een servicekanon voorbij zou komen. Wat niet gebeurde. Bulgaarse Sandra zag mij zitten, en sleurde me mee naar de kamer. Ze begon meteen met pijpen, maar dat voelde pijnlijk, wat ik aangaf, waarop ze vroeg of ik haar even kon masseren. Dat 5 min. gedaan, daarna heeft ze mij 5 min. gemasseerd en toen trok ze haar slipje weer aan. Na 10 min. op de kamer dus. Toen ik vroeg waarom zei ze omdat ze dacht dat ik toch niet meer in staat was om te neuken. Omg. Heb toen maar de kamer verlaten want had helemaal geen zin meer.
De kleine Piet was na al deze mindere belevenissen inmiddels helemaal gekrompen, en op geen manier meer op oorlogssterkte te krijgen.
De voor mij bekende service kanonnen milfs waren vandaag allemaal afwezig (of iig niet beschikbaar in de bar). Alleen Gloria was er wel, maar ik val niet op haar.
Ik heb geen aantal dames geteld, maar qua aantal was het wel in orde, ik schat zon 50 vrouwen.
Bekende namen: Nikita, Celine, Mirella, Sandra, Gloria, Vanessa, Sabine.
Opvallend was dat Nederlandse Nadia er niet was. Is er eigenlijk altijd op zaterdag.
Of dit alles met een aanstaande sluiting of geruchtenstroom te maken heeft weet ik niet, maar conclusie van deze teleurstellende dag was helaas toch dat in yy er momenteel blijkbaar weer een aanzuigende werking is van uitzuigers, door het zoenen en zuigen uit te zuigen. Wat natuurlijk zuigt :mad:
Alleen voor mijn iubita wil ik nog yy bezoeken als ze er weer is. Maar in de tussentijd zoek ik mijn heil wel in een andere club. Bah.
Boy69
2 februari 2019, 19:43
Hmm, wilde net weer eens een kijkje gaan nemen in yy, de club waar het voor mij allemaal begon.
De berichtgeving van PietPotent schrikt me echter behoorlijk af.
Veel meiden die blijkbaar denken dat ze een gouden poes hebben.
voor zulke meiden zou je bijna mogen hopen dat ze de club sluiten.......
(voor de goedwillende meiden en gasten uiteraard niet)
Ik stel mijn geplande comeback in yy in elk geval uit en zoek mijn heil elders.
mentholbear
2 februari 2019, 21:07
Ter vergelijk,
Afgelopen zondag naar een goede normale sauna geweest.
Arrangement gepakt entree hele dag en lunch met een drankje erbij.
Kosten 43 euro pp
Wat extra drankjes geen avond eten totaal 50 euro pp.
Verblijfduur 6 uur.
Voor clubs als yy, ss en psr waar goede wellness is.
Is de prijs van 60 gemiddeld erg scherp.
Let wel dat de gross niet komt om flink te welnessen.
Ben je liefhebber is 60 euro een koopje?
En het verschil dat je anders kijkt naar de dames als in een normale sauna. :biggrin:
Met ontbijt en avond eten ben je een stuk meer kwijt dat die 55 euro happy hour. Okay, je hebt diverse sauna's en jacuzzi's. Maar vind de wellness van YY, SS, BB, PSR goed genoeg om me er een dagje te vermaken.
zeppos58
2 februari 2019, 21:59
Wil hier op reageren, vor wat je krijgt is de inkom in YY echt niet duur maar..... Er is een maar.
Gisteren was ik in by night, daar kwam ik binnen voor 25 euro, zonder badjas zelfs voor 20.
De sauna is een van de betere, veel beter dan in veel andere, duurdere clubs.
Hetceten was ook best ok en om de haverklap vragen ze je of je wat te drinken wil, in YY heb ik vaak aan de bar staan geelogen omdat er, of niemand achter de bar stond, of ze doen alsof ze je niet horen of zien.
Maar het belangrijkste in deze huizen zijn toch de meiden, en vooral de service die ze bieden.
Zoals je elders leest denken sommigen ik zou eerder zeggen de grote meerderheid in YY inderdaad dat ze een gouden kut hebben.
In BN kost een half uur seks 25 euro met een service die vele keren beter is.
Toch iets om.over na te denken, wat ben je met een club met 50 knappe meiden zonder goede service.
Geef mij maar een zaak met 10 a 15 servicekanonnen die wat ouder en minder knap zijn. Je neukt ze toch niet allemaal......
phoenix
2 februari 2019, 22:08
ach acapulco gold is ook een club met meiden die je niet het gevoel geven dat je alleen maar de pinautomaat bent...en ook het eten is er meer dan voortreffelijk en dat voor maar 25 euro, met een picobello sauna en ook luder lounge blijft super met meiden oud, jong, dik en dun..
sofaking
2 februari 2019, 23:24
De prijzen en diensten (of niet) van de aanwezige vrouwen staan helemaal los van de YY bedrijfsvoering. Dat zou ondertussen toch al wel geweten moeten zijn, dat YY niets te zeggen heeft over de dienstverlening van de dames.
Uit-Drenthe
2 februari 2019, 23:34
verhoging intree en hotel is voor de dames een behoorlijke kostenverhoging (bedrijfsvoering). Selectie van de in hun tent te laten werken dames (bedrijfsvoering). Deurbeleid (bedrijfsvoering).
sofaking
2 februari 2019, 23:38
Selectie (bedrijfsvoering) op welke criteria dan ? Prijs ? Onwettig. Dienstenpakket ? Onwettig.
De vrouwelijke gasten bepalen zelf de prijzen en regels voor hun diensten. U maakt hier van tevoren samen duidelijke afspraken over.
https://yinyang.nl/services
Zo is dat, de ijsberen moeten zelf het harde werk doen. Vind ik ook onaangenaam en zelfs kut-met-kloten. Maar zo is't nu éénmaal.
phoenix
2 februari 2019, 23:44
sofaking rijdt naar een andere club, genoeg binnen een kring van maximaal 1 uur rijden van roermond...sixsense, aca gold, gt , by night..
Uit-Drenthe
2 februari 2019, 23:47
Als ik bij GT de deur uitloop vragen ze 9 van de 10 keer met wie ik geweest ben en of ik tevreden ben, dat lijkt ze in YY geen zak te intreseren, daar vragen ze plichtmatig bij het doorknippen van het polsbandje: alles goed geweest?. en moet je eens met dames van andere clubs praten over YY, ze beginnen te glimlachen en zeggen: ach daar kan ik altijd nog terecht, ik wens ze veel plezier daar. Ik kom regelmatig met genoegen in yy omdat er toch voor mij een paar toppers rondlopen. Maar ik zie gewoon een te groot verschil in vergelijk met andere clubs.
sofaking
3 februari 2019, 00:44
sofaking rijdt naar een andere club, genoeg binnen een kring van maximaal 1 uur rijden van roermond...sixsense, aca gold, gt , by night..
Ik denk dat je me misverstaan hebt phea. Ik vind het ook kut-met-klote dat ik moet werken voor mijn geld en dat het niet elke ochtend bijgroeit in mijn portemonee, maar zo is't nu éénmaal.
Ik wou maar zeggen dat YY geen gieren toegang kan weigeren omdat ze een prijs zetten op kussen of pijpen ZC. Dat zou onwettig zijn.
En ik rij al een uur en half naar Roermond. Zover ben ik nog niet heen dat ik nog een uur meer zou rijden voor meer van hetzelfde.
Wat SS betreft. Daar ben ik al meermaals geweest, sinds eind 2012 zelfs, vlak na de opening. Heb er een aantal héél leuke meiden leren kennen, maar over 't algemeen vond ik de LU toch minder dan in YY, (SS is niet de place to be voor grote borstenliefhebbers) en de agressiviteit van de vrouwen was echt wel heel erg. Daar zou een clubbestuur wel iets aan kunnen doen bijvoorbeeld. Als een klant nee zegt, laat hem dan gerust. Dat zou een huisregel mogen zijn die volgens mij wel perfect binnen de wet is.
Brad Clitt
3 februari 2019, 09:28
Een goede onderneemster verhoogt haar prijzen niet als haar 'waar' geen aftrek meer vindt, ik zou eerder zeggen ga de andere kant eens op met je prijs en kijk het dan eens een tijdje aan hoe het gaat. Afgelopen donderdag zei een nog grotere veelpleger dan mij dat er vele dames waren die met een Minusgeschäft naar huis zouden gaan, maar dat idee had ik zelf ook al. Maar ik moet niet te hard zijn voor zulke dames, zelfs grote bedrijven zoals Apple met z'n iPhone hebben die fout gemaakt. Nu proberen ze dmv prijsverlagingen of méér waar voor hetzelfde geld om de omzet op peil te houden of zelfs weer te laten groeien.
Er is echter één maar aan mijn betoog, door het onderling gekonkel en praatgrage beren zou zo een dame natuurlijk binnen de kortste keren het leven onmogelijk gemaakt worden, triest maar jammer genoeg werkt het nu eenmaal zo niet alleen maar in YY.
Kwa de rollen omdraaien, eigenlijk zouden de beren moeten zeggen no honey no money. ;)
pret
3 februari 2019, 11:15
Ach het blijft een kwestie van vraag en aanbod. Deze up sale praktijken van de dames zullen niet werken zolang er beren als Pietpotent44 zijn die hun poot stijf houden en hierin niet meegaan.
Helaas blijkt dit in praktijk niet zo te zijn. Gisteren melde een niet schrijvende ijsbeer mij dat ze de Mila extra heeft betaald voor de normale service diensten.
zeppos58
3 februari 2019, 13:43
Sofaking is dus niet dom
swazontneuf
3 februari 2019, 14:39
Gisteren voor het eerst sinds iets meer dan een half jaar weer in YinYang vertoefd. Was de laatste keer een onvergetelijke maandag in juli 2018 met twee highlights, op deze zaterdag kijk ik toch met wat meer mixed feelings terug. Niet dat ik spijt heb van mijn zaterdagse uitstapje in Roermond, dat gaat te ver, maar om nu te zeggen dat ik in een hosannastemming de toko daar heb verlaten, nee dat niet.
Laat ik maar met het hoogtepunt van de dag beginnen en dat was mijn uitgebreide kennismaking, zowel voor als achter gesloten deur, met Mara (de jongste van de twee Mara’s die gisteren in Roermond waren). Mara is qua naam niet onbekend voor mij, ik ken (minstens) één ijsbeer die deze Mara heel hoog in het vaandel heeft staan, maar wie de dame nou achter die naam zou zijn, dat wist ik dus niet.
Toeval bestaat niet zeggen ze, maar het toeval wilde dat als ik een sigaretje ging roken (naar later bleek) ook Mara in de rookruimte aanwezig was, of daar naar toe onderweg was. Op een prettige wijze door haar en een concullega bij de derde of vierde rookronde erop aangesproken. De wijze waarop maakte indruk op me en gaf mij een positief gevoel om met deze, voor mij op dat moment dus nog onbekende dame, later op de dag nader kennis te maken.
Hetgeen na het avondeten dus plaatsvond, zowel voor als achter gesloten deur. Een sympathieke, intelligente en met humor gespekte jongedame waarmee het aangenaam en ontspannend op een kamer is vertoeven. Mara geeft duidelijk aan wat ze wel en wat ze niet doet (of met zich laat doen) en met de overgrote meerderheid van die genoemde activiteiten heb ik ook niks. Jammer voor mij was wel dat zij, om voor haar moverende en aan mij toegelichte redenen, niet gebeft wilde worden. Ondanks dat gemis, met een smile en voldaan gevoel anderhalf uur later de kamer verlaten.
De minpunten van deze zaterdag in Roermond….
• De loeiharde muziek (of wat daar voor door moet gaan) in de bar, ook al in de vroege middag.
• Een behoorlijk aantal irritant opdringerige dames, die ook nog op een “No!” gedetailleerde tekst en uitleg wenste te hebben waarom mijn keuze niet op hun “goddelijkheid” viel.
• Het iets te spicy gekruid voedsel, waardoor ik al in de vooravond met de vlam in de pijp zat.
• Een paar horken die ’s middags al zwaar aan de zuip waren en wat nadrukkelijk hun aanwezigheid toonden.
• En tenslotte, de horken die niet het fatsoen hadden om de tafel af te ruimen na hun “diner” in het restaurant.
Ik ga niet roepen “Voor mij geen YinYang meer!”, maar de deur zal ik daar niet plat gaan lopen de komende tijd.
pret
3 februari 2019, 15:25
Wil hier op reageren, vor wat je krijgt is de inkom in YY echt niet duur maar..... Er is een maar.
Gisteren was ik in by night, daar kwam ik binnen voor 25 euro, zonder badjas zelfs voor 20.
De sauna is een van de betere, veel beter dan in veel andere, duurdere clubs.
Hetceten was ook best ok en om de haverklap vragen ze je of je wat te drinken wil, in YY heb ik vaak aan de bar staan geelogen omdat er, of niemand achter de bar stond, of ze doen alsof ze je niet horen of zien.
Maar het belangrijkste in deze huizen zijn toch de meiden, en vooral de service die ze bieden.
Zoals je elders leest denken sommigen ik zou eerder zeggen de grote meerderheid in YY inderdaad dat ze een gouden kut hebben.
In BN kost een half uur seks 25 euro met een service die vele keren beter is.
Toch iets om.over na te denken, wat ben je met een club met 50 knappe meiden zonder goede service.
Geef mij maar een zaak met 10 a 15 servicekanonnen die wat ouder en minder knap zijn. Je neukt ze toch niet allemaal......
Ook in By Night is er sprake van upselling. :biggrin:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48819-By-Night-Oedt-Algemeen&p=643441#post643441
Big30
3 februari 2019, 19:04
Aantal beschuldigingen cq verwijten richting dames en clubs weggehaald.
YY is een Sauna club en dat heeft bepaalde implicaties.
Brad Clitt
3 februari 2019, 19:08
Wat betreft het volume van de muziek, donderdagmiddag stond dit ook al op standje 8 of zoiets en het leek er waarachtig op dat het eind van de middag/begin van de avond ietsjes minder was. Misschien heeft die meneer waarmee ik even in de Men's Lounge sprak er iets van gezegd tegen het barpersoneel of de Theke.
Toen ik nl. even daar vertoefde (in afwachting van...) vroeg m'n buurman of ik even de rust wilde opzoeken. Daarbij dacht ik dat ie het gejaag van de dames bedoelde, maar nee hij had het over het muziekvolume en ook over de bar slechte muziekkeuze. Nu begreep ik ook waarom het in de Lounge opeens zo druk was op dit tijdstip, want er waren dus nog meer muziekvluchtelingen die dit ook aan ons kenbaar maakten.
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar met de juiste muziek gedraaid op het juiste volume zou er een heel andere sfeer kunnen ontstaan in de club waardoor er héél misschien toch wat beter contact gelegd kan worden tussen de twee seksen en de mood for sex toch een stukje hoger zal zijn. Ik vroeg me in de bar al af waar de beren waren, maar die waren dus gevlucht naar boven.
Nee YinYang, het zal ons klanten aan onze reet roesten of die Mocro-rapper met 220 op de dash door z'n krantenwijk scheurt.
de duisburg spesjalist
3 februari 2019, 19:44
Wat betreft het volume van de muziek, donderdagmiddag stond dit ook al op standje 8 of zoiets en het leek er waarachtig op dat het eind van de middag/begin van de avond ietsjes minder was. Misschien heeft die meneer waarmee ik even in de Men's Lounge sprak er iets van gezegd tegen het barpersoneel of de Theke.
Toen ik nl. even daar vertoefde (in afwachting van...) vroeg m'n buurman of ik even de rust wilde opzoeken. Daarbij dacht ik dat ie het gejaag van de dames bedoelde, maar nee hij had het over het muziekvolume en ook over de bar slechte muziekkeuze. Nu begreep ik ook waarom het in de Lounge opeens zo druk was op dit tijdstip, want er waren dus nog meer muziekvluchtelingen die dit ook aan ons kenbaar maakten.
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar met de juiste muziek gedraaid op het juiste volume zou er een heel andere sfeer kunnen ontstaan in de club waardoor er héél misschien toch wat beter contact gelegd kan worden tussen de twee seksen en de mood for sex toch een stukje hoger zal zijn. Ik vroeg me in de bar al af waar de beren waren, maar die waren dus gevlucht naar boven.
Nee YinYang, het zal ons klanten aan onze reet roesten of die Mocro-rapper met 220 op de dash door z'n krantenwijk scheurt.
vooral de muziek keuze van afgelopen zaterdag was zeer matig . moet toch niet zo moeilijk zijn om een goeie play list samen te stellen des noots kopieheren ze de play list van sixsens . dat hadden ze met de dames ook al gedaan :biggrin:
Brad Clitt
3 februari 2019, 19:54
dat hadden ze met de dames ook al gedaan :biggrin:
Daarom zijn er nu dus zo weinig stunners in YY. :biggrin:
Partycrasher
3 februari 2019, 20:05
Ze moeten de muziek in alle saunaclubs uitzetten. Na jaren geklaag door Ijsberen, en vaak ook door DVP's, is er niks veranderd. Dus ik ga niet meer vragen om andere muziek en een normaal volume. Ik ga vragen of ze de muziek willen uitzetten.
Brad Clitt
3 februari 2019, 20:32
Helemaal uitzetten hoeft niet, maar wél graag in de kamers.
Daar kun je dan zelf voor de juiste muziek zorgen indien nodig/gewenst.
Antonios
3 februari 2019, 20:39
Vandaag voor het eerst dit jaar weer geweest. Poolse Sofia en Roemeense Mia niet gezien. Was echt druk en maar weinig dames die ok waren. Uiteindelijk na het eten ene gedaan die wel ok was alleen ben haar naar kwijt:
- Roemeense, 1m57 zwart haar slank gebruind en helaas rokend
- Heeft een iPhone X of een of ander ander zwaar overpriced Apple crap model
- Gaat morgen huiswaards
- Lijkt best wel Marokaans oid
Best en leuke meid en heb haar gezegd dat ik vaker met haar wil gaan. Geen gezeik over tijd gwn relaxt alles en ziet er goed uit.
sofaking
3 februari 2019, 22:14
Misschien zou iemand een voorgedrukt formulier kunnen meenemen in de aard van ..
Do you think the music is too loud ?
Do you think the music is too loud ?
Lockernumber
Yes, I prefer less loud music, for normal conversation
No, I like this loud music
En dan even rondgaan bij de gasten en vragen aan te checken wat zij verkiezen.
Zulke actie zou misschien effect kunnen hebben bij management.
Meme Moo
3 februari 2019, 22:27
Op zich een goed idee, maar: ik denk dat het management er de humor niet van in ziet en dat effect van zo’n actie is dat je buiten de poort van de stilte mag gaan genieten! :biggrin:
rob45
3 februari 2019, 23:10
Op zich een goed idee, maar: ik denk dat het management er de humor niet van in ziet en dat effect van zo’n actie is dat je buiten de poort van de stilte mag gaan genieten! [emoji3]Haha...of je krijgt oordopjes van het management en als de meiden je vragen of je mee naar de kamer wilt kan je zeggen dat je er niks van verstaat....[emoji41]
pret
4 februari 2019, 07:21
Muhahaha doet mij denken aan dat zoiets ook was gedaan in LR voor het terugplaatsen van een bank tegenover de receptie. Het management verscheurde het petitiepapuer voor de ogen van de ijsbeer. :biggrin:
Das
4 februari 2019, 13:38
We gaan terug naar wat ik al eerder gezegd heb over het management van de saunaclubs:
Het maakt hen NIETS uit!
De ijsberen zeuren altijd MAAR ZE KOMEN TOCH steeds TERUG!!!
Woorden van management!
zeppos58
4 februari 2019, 13:49
We gaan terug naar wat ik al eerder gezegd heb over het management van de saunaclubs:
Het maakt hen NIETS uit!
De ijsberen zeuren altijd MAAR ZE KOMEN TOCH steeds TERUG!!!
Woorden van management!
door het foute managment, en de vaak belabberde setvice van de meiden, ben ik de afgelopen jaren niet meer inYY geweest, en ik ben niet de enige.
pret
4 februari 2019, 13:58
door het foute managment, en de vaak belabberde setvice van de meiden, ben ik de afgelopen jaren niet meer inYY geweest, en ik ben niet de enige.
Genoeg anderen die wel gaan.
phoenix
4 februari 2019, 14:34
nou als deze club moet sluiten voor een jaar, dan komt er inderdaad niemand meer...
pret
4 februari 2019, 17:34
nou als deze club moet sluiten voor een jaar, dan komt er inderdaad niemand meer...
Mooi gelegenheid om wat te doen aan gladde vloeren :biggrin:
Eddy_V
4 februari 2019, 18:29
Genoeg anderen die wel gaan.
Kan je nagaan als ze wel zouden inspelen op klantwensen...
gekkenhuis waar dan iedeeen weer over de drukte klaagt :biggrin:
yylover
4 februari 2019, 19:20
Ala, ook maar eens een reactie van deze kant.
Ook ik stoor me regelmatig aan meerdere zaken in YY.
De horken die inderdaad hun rotzooi niet opruimen in het restaurant, en waarna het keukenpersoneel schouderophalend de boel weer moet opruimen.
Luide muziek in de bar, natuurlijk. Ik moet hier wel aan toevoegen dat ik in Babylon al 3x naar achteren ben gevlucht toen de eigenaar het op zijn heupen kreeg, en het geluidsvolume blijkbaar nog hoger kan dan in YY met zeer irritante Duitse schlagerachtige zooi. Gelukkig heb je in YY nog altijd de wellness of de Men's Lounge.
Onderbroeken, macho Sud - en Nordlander, die zich als een koning door de club bewegen. Het zal altijd zo blijven.
Maar ik erger me ook aan Duitsers in PSR of Babylon die het beperkte aantal ligstoelen 'reserveren' door er hun handdoek op te leggen. Overmatig drankgebruik ? Kom op zeg, we hebben het allemaal al eens gezien bij diezelfde persoon in Babylon.
Onderbroeken lijken overigens in PSR er ook steeds meer te worden.
Slechte service van een aantal dames, yep klopt, maar ik heb er zelf totaal geen last van, ik blijf bij dezelfde dames, en soms, heel soms, via een bekende beer of een draadje op dit forum, vind je toch weer een nieuw toppertje.
Maar ik probeer het zoveel mogelijk te negeren en bezoek deze clubs nog steeds.
Als zelfs een PVV-er zich tot de islam kan bekeren, dan moet het toch ook mogelijk zijn om te kunnen genieten in een saunaclub, zonder steeds maar weer met dezelfde kritiekpunten te voorschijn te komen.
En dan nog over het aantal bezoekers. Ik heb het de laatste maanden alleen maar drukker zien worden. 2x Rond rijden voordat je een parkeerplaats vind en lockers die compleet bezet zijn.
Nee, de clubleiding heeft hier gelijk. People will come, en nog steeds in grote aantallen. Gisteren gehoord dat de club bomvol was.
De weekenddagen probeer ik nu dan ook zoveel mogelijk te vermijden.
En tenslotte, neem zelf eens de moeite om bij de clubleiding na te vragen over de uitspraak van de Raad van State. Ik vond het personeel er vrij relaxed uit zien en heb het zelf maar eens vorige week nagevraagd.
Ik heb niet de kennis om dit te toetsen, maar hun mening over dit alles vond ik vrij aannemelijk klinken.
Nogmaals, als de club dicht moet, het zij zo, maar laten we eerst maar eens afwachten wat er komende maanden gaat gebeuren.
keesboz
6 februari 2019, 13:52
Ala, ook maar eens een reactie van deze kant.
En tenslotte, neem zelf eens de moeite om bij de clubleiding na te vragen over de uitspraak van de Raad van State. Ik vond het personeel er vrij relaxed uit zien en heb het zelf maar eens vorige week nagevraagd.
Ik heb niet de kennis om dit te toetsen, maar hun mening over dit alles vond ik vrij aannemelijk klinken.
Nogmaals, als de club dicht moet, het zij zo, maar laten we eerst maar eens afwachten wat er komende maanden gaat gebeuren.
https://www.1limburg.nl/burgemeester-gooit-saunaclub-yinyang-een-jaar-op-slot
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
keesboz
6 februari 2019, 13:53
https://www.1limburg.nl/burgemeester-gooit-saunaclub-yinyang-een-jaar-op-slot
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk25feb yy een jaar dicht ????
JonnyFontane
6 februari 2019, 13:55
25feb yy een jaar dicht ????
Ja....schijnbaar
Tropische_verrassing
6 februari 2019, 14:00
Neeeeeeeeeeeeeeeee 🤬🤬🤬🤬
phoenix
6 februari 2019, 14:03
net zoals bij het zandpad in utrecht gaat het dan nooit weer open, lees mijn voorspelling elders , gewoon een paar kranten inhuren die jouw verhaal goed aandikken en je hebt als burgemeester weer goed werk voor de gemeenschap verricht en dat zijn heel wat oudjes die maar wat jaloers zijn om wat voor reden dan ook....uiteindelijk komen de liefhebbers van seks weer terug in de disco en kroeg...ik hoorde van een turk dat in Turkije in het uitgaansleven gewoon een cafe of disco hebt waar je een kamer kan huren, ja waarom niet...iedereen neemt toch wel eens een meisje mee naar huis en zijn we weer lekker terug bij af...burgemeester heeft weer een heldendaad verricht hiep hiep hoera...
keesboz
6 februari 2019, 14:08
net zoals bij het zandpad in utrecht gaat het dan nooit weer open, lees mijn voorspelling elders , gewoon een paar kranten inhuren die jouw verhaal goed aandikken en je hebt als burgemeester weer goed werk voor de gemeenschap verricht en dat zijn heel wat oudjes die maar wat jaloers zijn om wat voor reden dan ook....uiteindelijk komen de liefhebbers van seks weer terug in de disco en kroeg...ik hoorde van een turk dat in Turkije in het uitgaansleven gewoon een cafe of disco hebt waar je een kamer kan huren, ja waarom niet...iedereen neemt toch wel eens een meisje mee naar huis en zijn we weer lekker terug bij af...burgemeester heeft weer een heldendaad verricht hiep hiep hoera...Das ..........het het dichts bij mijn 166km zal ik duistland in moeten of naar ss maar dat 180km dus langer in de auto zitten
phoenix
6 februari 2019, 14:12
ach keesboz in emmerich gaat er weer 1 open...en even verder op zit gallardo en venus in hamminkeln, voor burgemeesters is het straatje schoonvegen, kijk mijn gemeente eens en voor justitie en politie is het gewoon dweilen met de kraan open...kijk wat er in frankrijk gebeurt ze willen de wet op verbod op hoerenlopen alweer opheffen, het probleem verplaatst zich namelijk naar geheime plekken waar de echte arslochen de dames ongestoord kunnen uitbuiten...
mentholbear
6 februari 2019, 18:54
ach keesboz in emmerich gaat er weer 1 open...en even verder op zit gallardo en venus in hamminkeln,
Wat mij betreft kan geen van de 3 vergeleken worden met YY, zeker in de winter niet. Geen rustig hoekje voor een luie beer als ikzelf om even bij te komen (oude marisol had tenminste nog een rustige wellness en de kino), en minder uitgebreid buffet (en bij die nieuwe zelfs helemaal geen vreten).
voor burgemeesters is het straatje schoonvegen, kijk mijn gemeente eens en voor justitie en politie is het gewoon dweilen met de kraan open...kijk wat er in frankrijk gebeurt ze willen de wet op verbod op hoerenlopen alweer opheffen, het probleem verplaatst zich namelijk naar geheime plekken waar de echte arslochen de dames ongestoord kunnen uitbuiten...
Precies. En dan hebben we het nog niet over het risico dat goud eerlijke ijsberen straks pardoes in een kelderbox een minderjarige tiener hebben gepakt, en de bak in moeten :rolleyes:
De sauna clubs zorgen er tenminste voor dat de dames die er zijn, er ook daadwerkelijk mogen werken.
Flipper
7 februari 2019, 09:42
de bemoeizucht en dommigheid van de huidige zeitgeist is echt lachwekkend.. dat zal bij de fransen niet anders zijn. Ik zag marianne thieme gisteren bij jinek..ik denk best een leuke vrouw zolang ze geen complete onzin uit zit te kramen.. Ik denk das nou een goede dvp met de mond en kont vol komt die tenminste niet op gekke ideeen.. zouden meer vrouwen moeten doen..
menthol je kunt ook gewoon vrouwen neuken waar je aan kunt zien dat ze ouder dan 18 zijn.. Maar dat is idd een goede reden om voor een saunaclub te kiezen
@j
7 februari 2019, 09:59
Ik zag marianne thieme gisteren bij jinek..ik denk best een leuke vrouw
Best een leuke vrouw....sterker nog, indien ze in een saunaclub zou werken zou ik haar graag nemen :) Uiteraard oraal, dan houdt ze tenminste ff haar mond ;)
zeppos58
7 februari 2019, 10:35
Op elke club is wat aan te merken, wij ijsberen kunnen voor onszelf dan afwegen wat de grootste plus en minpunten van een bepaalde club zijn, en omdat we allen vrij zijn om te gaan en te staan waar we zelf willen, kunnen we zelf de keuze maken waar we gaan.
Net als bij de meiden zelf tewijl de ene blond kiest wil de andere zwart een derde rood en een vierde bruin, dikke tieten tieten, echte tieten of plastic tieten, we kiezen uit het gevarieerde aanbod en we kiezen voor het huis waar we ons goed voelen.
Zo heb ik besloten in bepaalde huizen nauwelijks of niet te komen, meestal om diverse reden.
Anderen maken andere keuzes, zo zit het westen nu eenmaal in elkaar.
Vrij handel......
mentholbear
7 februari 2019, 20:11
..
menthol je kunt ook gewoon vrouwen neuken waar je aan kunt zien dat ze ouder dan 18 zijn.. Maar dat is idd een goede reden om voor een saunaclub te kiezen
Op z'n tijd is het ook leuk een jong blaaadje te plukken. Maar dan wel eentje die ook echt minimaal 18 is.
kiezen uit het gevarieerde aanbod en we kiezen voor het huis waar we ons goed voelen.
zo zit het westen nu eenmaal in elkaar.
Vrij handel......
De keuze wordt minder vrij en gevarieerd als dergelijke lui clubs sluiten.
yylover
8 februari 2019, 11:21
Donderdag 7 febr, 5 voor 12 in YY.
De eerste indrukken ? Gewoon druk, en meer dan voldoende dames. Het scheen op woensdag nog drukker te zijn geweest.
Geen stress of bedrukte gezichten bij het personeel overigens. Het was business as usual.
Eindelijk een gezicht bij Metholbear. Hij was nogal verrast toen ik hem er zo uit viste in de wellness, maar onderschat het tamtam vermogen van de dames niet.
Ook prettig kennis gemaakt met Uit-Drenthe. Het zal jullie niet verrassen wat de gespreksthema's waren.
Allereerst het nieuws wat inmiddels alweer verwijderd is. Wel terecht overigens, maar het was voor mij even zo hot news dat ik het even moest vermelden.
Gaan ze nu dicht, ja of nee ? Het management, dit keer vertegenwoordigd door de eerste manager, blijft geruststellende woorden verspreiden onder het personeel en de dames.
Het komt allemaal wel goed. Diverse theorieën en geruchten gehoord, teveel om op te noemen, al bleef er eentje bij me hangen. Volgende week zou er een gerechtszaak gaan lopen over deze zaak (let wel, een gerucht).
Voor ons beren, tja, er zijn meer dan genoeg clubs waar we terecht kunnen. Voor de dames echter nogal wat dilemma's .
Moet ik een vlucht boeken voor 25 febr, of gok ik erop dat de club open blijft ? Ga ik dan stoppen, of me toch maar laten registeren in Duitsland ? Andere clubs ?
En bij welke clubs dan ? De enige club zonder registratie is SS, maar ik begrijp dat daar al meer dan genoeg dames zijn.
Golden time zit ook al vol, waar dan wel ?
Ook wat details vernomen van de controle afgelopen woensdag. Het schetst nogal een beeld over de denkwijze van onze overheid.
Dames werden apart genomen, niet alleen door politie, maar ook door hulpverleners.
Naast de routine controles, wordt met name nagevraagd of de dames onder druk worden gezet.
Heb je problemen, wordt je ergens toe gedwongen, etc...etc. Een totaal ander beeld zoals wij deze club en de dames ervaren.
De overheid heeft duidelijk geen idee dat het juist deze saunaclubs zijn, waar de dames veilig, gecontroleerd en helemaal vrijwillig hun werk kunnen doen. Uitzonderingen nagelaten natuurlijk.
Verder werd hun informatie verschaft wat te doen na 25 febr. Dames die in het hotel verblijven zullen opgevangen worden en er zal begeleiding plaats vinden in het zoeken naar een normale baan alhier.
Je zult begrijpen wat hier de algemene reactie op was.
Heb ik het wel naar zin gehad ? Absoluut ! Naast de kennismaking met de genoemde beren, weer uitermate plezierige sessies gehad met mijn eigen YY dame.
Al moest ze perse in de avond op de kamer MB's cadootje uittesten :hammer:
Groetjes uit Limboland
phoenix
8 februari 2019, 11:34
ik schiet hier spontaan van inde lach, helpen een andere baan te vinden..in utrecht destijds ook zandpad en hardebollenstraat dicht en nooit meer open, , als er al vrouwen zijn die een andere baan hebben dan is dat van DVP. naar bijstandsophoudster of ze gaan naar een ander(e) club/raam. Ik kwam gewoon twee keer dames tegen op straat die me vertelden een uitkering te hebben en geloof me dat is nog steeds zo. In roermond een baan vinden als je met 1000 euro in de week naar huis gaat?
en heb je hulp nodig? die hulpverleners moeten natuurlijk wel zelf hun baan houden he dus deze dvp's zijn dankbare werktijd...arme kindjes, vroeger was het de kerk nu zijn het de psychologen en andere hulpverleners, van de regen in de drup dat is hoe ze je helpen.
Brad Clitt
8 februari 2019, 20:06
Na een kleine maand op ongewone dagen en tijdstippen naar de club te zijn geweest werd het weer eens tijd voor een normale, rustige woensdagmiddag/avond in Remunj. Zoals intussen bekend moge zijn, dat werd het dus niet. Niet alleen door het besluit van de gemeente om de club te gaan sluiten (wat ik een kwartier voor mijn vertrek op 1Limburg las) waar de gehele dag over werd gesproken door jan en alleman, maar vooral doordat het ongewoon druk was voor een woensdag. Een reden zou kunnen zijn dat veel beren dachten dat het een party-woensdag zou zijn, die normaal op de eerste woensdag van de maand plaats vindt, maar dat lijkt me eerlijk gezegd een beetje sterk.
Bij binnenkomst kwam ik een bekende beer tegen (zijn naam begint met een 'W') die tegen me zei dat er in de ochtend een politiecontrole was geweest, waarop ik zei of ie het grote nieuws al had gehoord, nee dus. Hij dacht eerst dat ik een grap maakte, maar ik kon hem overtuigen dat zelfs ik m'n serieuze momenten heb. Tijdens het omkleden kwam ik ook meteen The Joker tegen die het nieuws geloof ik van de Banaan had gehoord en dus stante pede maar naar de club was geracet, hij vertrok overigens meteen naar de Men's Lounge na het uitwisselen van onze mening over deze ongehoorde zet van mevrouw de burgemeester. Ik heb hem daarna nog een paar maal gezien, vooral in het restaurant, het zal jullie niet verbazen.
Na het betreden van de bar zag ik meteen al de bamiblok-fetisjist en de beer met beginletter 'W' gebroederlijk op de lange zitbank zitten, ik werd meteen gesommeerd om bij hen te komen zitten, ik mag potverdorie nog niet eens glaasje prik tot me nemen. Na wederom het uitwisselen van elkanders meningen over de nakende sluiting en of ik écht geen grapje maakte ging ik naar de bar, bestelde een glas gemeentepils mét bubbels en ging eens kijken wat de pot schafte. Een tijdje later ging ik eens kijkje waar onze weeskinderen Kwik en Kwek uithingen, het zal jullie niet verbazen dat ze samen in de jacuzzi zaten en er werkelijk waar een kleddernatte boel van hadden gemaakt eromheen. Volgens mij zijn ze er beide gewoon ingesprongen, maar ja wat wil je zonder vaderlijk toezicht. Het werd dus de hoogste tijd dat ome Brad een oogje in het zeil zou gaan houden. Met hen natuurlijk ook over de sluiting gepraat, volgens mij wisten ze het nog niet, en hen gezegd dat ze me na hun plonsavontuur maar in de bar moesten opzoeken. En verrassend vlot kwamen ze me vergezellen aan de toog en een hele poos heb ik de kwajongens gezelschap gehouden in de bar en het rokershok. Als ze eventjes weg wilden kwamen ze me dat ook nog netjes zeggen, ja ik weet wel hoe je die vlegels in toom moet houden.
Nu zat ik er natuurlijk niet alleen om in te vallen voor yylover, maar ja als mevrouw pas om 16.30 komt opdagen, dan doe je dat maar...
Goed, mijn 'rustige' dag begon dus eigenlijk met een flinke vertraging (ze had me wel keurig geappt dat het later zou worden) en normaal gaan we dus eerst even een kleinigheid eten. Maar aangezien het restaurant net gesloten was, besloten we na een peuk met een vriendin van haar, die net deze week was teruggekeerd, om maar meteen te gaan neuken (gelukkig had ik al twee keer wat gesnackt). Een dik uur later togen we dan naar het nog redelijk drukke restaurant en kijk eens aan, de twee broertjes zaten al te schransen in gezelschap van een andere beer. Achter hen was nog een tafeltje vrij en we besloten om daar dan maar te gaan zitten, kon ik ze tenminste goed in de gaten houden.
Een tijdje later ging ik met haar naar het rokershok en zag één van m'n neefjes (Kwik of was het Kwek?) daar met praten met die beer uit het restaurant denk ik. Goed opgevoed als ie is gaf ie een vuurtje aan z'n tante en daarna heb ik hem niet meer gezien, hij kon nl. niet al te lang blijven.
Daarna ging ik even met m'n favorietje in de banken bij het restaurant zitten, noodgedwongen omdat een hoop ongelikte beren het in hun hoofd hadden gehaald om onze stamplaats geheel te bezetten. Na wat geklets en het eten nog wat laten zakken zijn we tegen 18.30 voor de tweede keer naar een kamertje verhuisd, ditmaal iets langer nl. tot even na 20.00. Tijdens een kleine pauze zoals vaker geluisterd naar wat muziek die ze niet zo kent (of wil kennen ;)), ditmaal een nummer dat met wat fantasie zowel over mij als haar gaat...
https://www.youtube.com/watch?v=c-WmGkTvCrk
Na afloop wederom naar het restaurant, ditmaal voor een toetje omdat het diner nog niet zo lang geleden was. The Joker was natuurlijk ook aanwezig en zat zichtbaar te smikkelen en smullen en na een tijdje kwam het andere broertje (die kaaskop) alvast afscheid nemen van Mr. en Mrs. Smith mochten we elkaar niet meer zien. Na wederom een peuk konden we nu wél ter afscheid nog even op onze vaste plek plaatsnemen en net toen ik wilde gaan kwam meneer Kaaskop ook weer langs, blijkbaar viel het afscheid nemen van deze illusoire wereld hem best wel zwaar. Na wat koetjes en kalfjes en ongein kwam er dan toch écht een einde aan deze toch wel leuke dag ondanks de donkere wolk die er nu boven de club hangt.
Tegen Jooploop en Cheasehead zei ik eerder op de dag nog, dat ik de wekelijkse vlucht uit de realiteit toch wel zou gaan missen mocht de sluiting doorgaan. Of het dan op een andere plek verdergaat of überhaupt verdergaat weet ik op het moment van schrijven niet, maar de afgelopen dikke twee jaar pakken ze me niet meer af, heb een geweldige tijd gehad daar in Remunj. Hopen maar op het beste...
mynasch
9 februari 2019, 10:08
prachtige dag in Yin Yang (8-feb-2019)
;);););););););););)
Ik wilde toch eens even uitzoeken hoe het daar nu zat in het roermondse…. Ik vind het namelijl echt altijd een geslaagd uitje een daagje in yinyang rond te stappen, en ik zou het echt vervelend vinden als ons dat genoegen ontzegd zou worden. Enfin rond 11:15 ging de poort naar het paradijs weer voor mij open. Hartelijk welkom geheten door de theke dame en beveiliger Jerry. Vriendelijke jongen altijd! Hij hield zich een beetje op de vlakte. Maar het viel mij op dat de meesten er nog steeds een wat lakonieke houdig over uitstralen, waarschijnlijk ingelicht door de leiding is de overheersende teneur dat het wel zal overwaaien (net als de vorige keer)… ik hoop he van ganser harte, maar helemaal zeker ben ik in deze verkiezingstijd niet over. En over de 25ste lijkt –zo zegt men- die voorgenomen sluiting niet haalbaar. Ik vertel slecht wat ik hoorde, ik ben geen jurist….
Het bezoek, daar zal ik deze keer kort over zijn. Prima line-up met de rondborstige Selma, Nadja, Mila, Nikki, Adele, Nicole, Mira (D), Angie (Santa Domingo), Daria, Corina (wel erg opdringerig), en soul mate Sofia (idem), Irina, Evita (echt een leuke meid, well educated), Daniellea, rondborstige Melanie (Bul), Marija (echt een fors type), de poolse Sylvia en Mara (de oudere). Althans deze dames weet ik nog van naam. Ik vond het tamelijk druk met beren. Em het oogde voor mij absoluut niet beinvloed door een op hande zijnde sluiting. Prima eten, heerlijke wellness.
Twee kamersessies, een met nostalgie (Adele), die ik volgens haar al eens gekamerd had zes jaar geleden toen ze net in GT begon (toen ze nog Adelina heette). Ik moet eerlijk zijn: het staat mij niet meer bij. Het is een stil, skinny meisje, met een fraai figuur. Normaal altijd wat teruggetrokken. Ik heb inderdaad wel eens wat woorden gewisseld, en de vorige keer trok ze mijn aandacht omdat ze ook de sauna in stapte waar ik net in zat. Ze woont in België en tracht daar een nieuwe regulier baan te vinden. Vandaag een keer geprobeerd. Was wel ok, een beetje gevoelig (alles kietelde), heel mager zoenen (ze hield niet zo van nat). En daarom heb ik haar maar een poosje de kleine mynasch laten verwennen. Redelijke blowjob, maar na 28 minuten vond ik het wel mooi. Leuk om een keer een kamer bezocht te hebben. Oh ja, op de kamer begon haar verbale kwaliteiten ineens uit te pakken, met van allerlei verhalen… niet te stoppen…. En de eerste drie minuten bleek ze even van de kamer af te gaan om zich op te frissen. Daar heb ik het nooit zo op.
De tweede sessie had ik in gedachten met Nicolle, maar die was erg druk. Haar vriendin de poolse Sylvia (of Sylvie) had ik wel eens mee gepraat, en ook nu een gesprekje, tot mijn stomme verbazing in vrijwel accentloos nederlands. Ze schijnt in duitsland te wonen, maar vond het leuk zich NL machtig te maken. Onvoorstelbaar! Beetje spichtig gezicht, 1.72 lang, B cup, half lang blond haar. Tijdens het gesprek kreeg de kleine mynasch er echt zin in, waarom, onduidelijk. Gelukkig hoorde ik mijzelf vragen of we naar de kamer zouden gaan. PRIMA beslissing. Deze MILF kan er echt wat van. Wat een GFE zoen partij (echt heel lang en nat en diep en overal). Door haar ene been op het bed ze zetten opende ze de weg naar haar vagina, zodat ik die een s lekker met de hand heel zacht kon beroeren. Ze genoot ervan zei ze! Langzaam ging ze met haar mond mijn romp over en de tepels goed verwend. Dan de kleine mynasch, die wist na Adele niet wat hem overkwam: een klasse apart deze Sylvia. Ik wilde haar ook eens even proeven, en mijn befbeurt resulteerde al vrij snel in een heerlijk gekreun, heel wat vochtafscheiding, en een onvervalst orgasme… (P-NL: 1-0) Afwisselend, soms met hand, eikel prachtig met tong bewerkt, de ballen heel voorzichtig maar o zo lekker beroerd, prostaatje kreeg een beurt. O mij god…. Laat die paradijs nog even open blijven. Of ik wilde neuken…. Welaan met haar wilde ik dat ABSOLUUT. Condoom erom, nog een beetje na blazen, en dan langzaam haar grotje in. Warm, vochtig, welkom. Goddelijk gebruik van haar kring spieren, prima neukbewegingen maakten mij wel een erg makkelijk slachtoffer, en na een prima orgasme, door haar zo lang mogelijk in stand gehouden wist ze de laatste druppels er nog uit te masseren met haar kringspieren. (P-NL: 1-1).Voor mij is deze Sylvia een echte ontdekking. Ze zit/staat altijd op de hoek bij de ingang van de bar aan de linkerkant.
YinYang: veel dank, en ik steek een kaarsje voor jullie aan in de kerk op de goede afloop….
;);););););););););)
Nulnulzeseneenhalf
9 februari 2019, 10:44
Ook wat details vernomen van de controle afgelopen woensdag. Het schetst nogal een beeld over de denkwijze van onze overheid.
Dames werden apart genomen, niet alleen door politie, maar ook door hulpverleners.
Naast de routine controles, wordt met name nagevraagd of de dames onder druk worden gezet.
Heb je problemen, wordt je ergens toe gedwongen, etc...etc. Een totaal ander beeld zoals wij deze club en de dames ervaren.
De overheid heeft duidelijk geen idee dat het juist deze saunaclubs zijn, waar de dames veilig, gecontroleerd en helemaal vrijwillig hun werk kunnen doen. Uitzonderingen nagelaten natuurlijk.
Verder werd hun informatie verschaft wat te doen na 25 febr. Dames die in het hotel verblijven zullen opgevangen worden en er zal begeleiding plaats vinden in het zoeken naar een normale baan alhier.
Je zult begrijpen wat hier de algemene reactie op was.
Groetjes uit Limboland
Het is een feit dat er in de prostitutie meer dwang is als in veel andere beroepsgroepen. De produktie van drugs is overigens in deze ook een negatieve uitschieter. Op enig moment is dir gegeven bij de overheid geland en heeft men gemeend hier beleid op te moeten ontwikkelen. Signaleren, uitbannen, moeilijker maken en “slachtoffers” helpen naar een reguliere baan. Ik zet slachtoffers effe bewust tussen haakjes. Dat in “gecontroleerde” plekken als priveclubs, privehuizen en saunaclubs dit veel minder aan de orde is, is ook bij de overheid bekend. Maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Omdat het, logistiek gezien, voor hun gemakkelijk is om op deze plekken een controle te houden, doen ze dat dus ook. En dan wordt ook maar direct het hele pakket uit de kast getrokken.
Net zoals je wel eens ziet dat politie, douane en belasting samen een controle opzetten langs de weg. En er op basis van kentekens al een heleboel aan de kant gezet worden. Ook dan komt iedere specialiteit even langs.
Er wordt ook zeker gecontroleerd bij dames die aan huis, of in hotels, ontvangen. Maar dat is niet spectaculair en gebeurt zelden of nooit in de aanwezigheid van een klant.
Omdat de mogelijkheid van dwang bestaat wordt dus het standaard verhaaltje afgedraaid. Al weten ze ook wel, denk ik tenminste, dat in saunaclubs bijvoorbeeld ze weinig succes zullen oogsten. Maar op dit gebied telt dan: elk gewonnen zieltje is er eentje waar we de vlag voor mogen uitsteken. Zoiets als: elke hennepkwekerij die we hebben opgerold heeft een brand voorkomen.
Dat ze het doen is niet verkeerd. Dat 99 procent van de dames erom zal lachen weten wij en zij eigenlijk ook. Maar eigenlijk heb je in elke beroepsgroep wel zoiets. De vakbond, het UWV, de sociale dienst van de gemeente om er maar een paar te noemen.
s1
9 februari 2019, 12:04
Morgen nog eenmaal yy bezoeken, hoop dat r nog wat meiden zijn. Of zijn er al veel vertrokken? Iemand die vandaag daar is
Eddy_V
9 februari 2019, 12:05
Heb je problemen, wordt je ergens toe gedwongen, etc...etc.
Dit is geen nieuwe werkwijze, wordt de afgelopen jaren in Nederland meestal zo gedaan bij controles in clubs of privéhuizen. Ook bij YY en SS werden deze vragen bij vorige controles gesteld.
Of de dames de vragen naar waarheid zullen beantwoorden... ze hebben het soms zelf niet eens in de gaten en ervaren het niet als gedwongen, dat besef komt een paar jaar later als het meeste geld verdwenen is in auto’s en huizen van (schoon)familie.
phoenix
9 februari 2019, 12:34
Precies Eddy en zo kan iedereen wel een verhaal uitventen over gedwongen, waarom moeten wij 40 uur werken, omdat de huizenmarkt zo hoog wordt gehouden dat we allemaal liggen te creperen voor een paar vierkante meter..., daar ligt ook precies ook het probleem van het klimaat...we werken ons suf...en waarom ? om niks we weten het niet...we denken te weten dat als je maar rijk wordt dan gaat het goed...die paar geluksvogels die rijk en niet werken daargelaten, de meesten moeten zwoegen pezen voor hun geld...
zeppos58
9 februari 2019, 13:02
En dat zuur verdiende geld geven we dan uit aan de "hoertjes" en als we dat niet doen zak moeder de vrouw het wel uitgeven.
Eddy_V
9 februari 2019, 17:10
Precies Eddy en zo kan iedereen wel een verhaal uitventen over gedwongen, waarom moeten wij 40 uur werken, omdat de huizenmarkt zo hoog wordt gehouden dat we allemaal liggen te creperen voor een paar vierkante meter..., daar ligt ook precies ook het probleem van het klimaat...we werken ons suf...en waarom ? om niks we weten het niet...we denken te weten dat als je maar rijk wordt dan gaat het goed...
Check ff je inloggegevens, het lijkt erop dat je gehacked bent door Partycrasher ;)
sofaking
14 februari 2019, 18:36
Twijfel twijfel twijfel.
Normaal begint mijn berenseizoen pas rond eind maart/april, maar ik zou nu uitzonderlijk nog eens een bezoek willen inleggen voor YY sluit.
Dat zou dan alleen maar op Vrijdag 22 feb kunnen.
Maar daarvoor moet ik een dag verlof aanvragen, dus ik moet ten laatste maandag beslissen. Afwachten om te zien of er tegen die datum nog volk is gaat niet.
Wat zijn de verwachtingen van degenen die er deze week geweest zijn ? Verwachten jullie dat het al doodbloedt in de laatste week of zou er de ultieme vrijdagnamiddag nog genoeg fun te beleven zijn ?
Ik zou niet graag een verlofdag verspelen en een rit van drie uur maken voor niets, maar zou toch graag het clubje dat ik sinds 2008 elk jaar bezocht heb nog een laatste groet willen brengen.
Brad Clitt
14 februari 2019, 21:59
Op dit moment zijn er nog meer dan voldoende dames, waarvan het merendeel nog steeds gelooft in een goede afloop. Ze merken wel dat de klandizie langzaam maar zeker terugloopt, vandaag was het slappe hap zoals ik zelf heb mogen zien. Wat er volgende week gebeurt, geen idee, maar veel dames hebben weinig keus, ze moeten maar zo lang mogelijk proberen om wat te verdienen. Naar een andere club is ook nog niet echt een optie of überhaupt mogelijk. Misschien horen we komende dagen wat over de sluiting, anders weten we over 11 dagen denk ik wel meer.
rob45
14 februari 2019, 22:13
Gewoon lekker gaan en doen wat je hart ingeeft.Een laatste groet vind ik op zich wel een goed idee.
Have fun !
rijkers
15 februari 2019, 07:00
Is Nederlandse Nadia nog wel aanwezig?
pret
15 februari 2019, 07:28
Is Nederlandse Nadia nog wel aanwezig?
Ja
keesboz
15 februari 2019, 15:10
Is Nederlandse Nadia nog wel aanwezig?Die gaan pas weg als er geen gokkast meer zouden staan .
mynasch
17 februari 2019, 12:07
Yin Yang 15 februari 2019
:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
Wat zou het gaan worden daar in het roermondse…. Dat is toch wel een vraag die menig rechtvaardige ijsbeer zich stelt deze dagen. En om YinYang bij te staan besloot ik voor een derde keer in een maand de tocht der tochten naar het o zo zuidelijk gelegen limburgse dorpje te ondernemen. De deur draaide open rond een uurtje of 11:17 en er stond een klein rijtje met dames en beren die allen maar een ding wilden: zo snel mogelijk naar binnen. De theke had haar dag niet echt vandaag, ze leek eigenlijk in een staat dat ze beter in haar bedje had kunnen blijven liggen, maar kennelijke plichtsgetrouwheid had haar tot een ander inzicht doen laten komen. Trof in de rij YYLOVER die net zo trouw als ik aan deze locatie ook met meer dan gewone belangstelling de avonturen van YY in zich opneemt.
De eigenaar lijkt er rotsvast van overtuigd dat een goede afloop in de maak is. Dat moet dan toch een deus ex machina (=onverwachte plotontwikkeling) zijn, maar….niets is onmogelijk lijkt me. Van een afstand gezien begrijp ik er weinig van. Laat ik het daar bij houden.
Het was wel duidelijk een onderwerp dat de gemoederen flink beizg hield. Had ik daardoor een minder geslaagde dag?? Neeeee! Het was absolutely fabulous!! Briljante lente stemming. Met een eerste echte terras dag in 2019. Dat er nog heel veel mogen volgen…..
En: er is een prachtige line-up: ik spotte onder meer: Kiki (achter de bar), Nadia, Evita, Nikki, Pamela, Nicolle, Georgiana, Vanessa, Sylvia, Meggie (P), Iriina, Melany (Li), Melanie (D), Adele, Kami, Sabine (D), Celine, Jennifer, Amelia, Mara (jong), Mara (ouder), Stefania, Cybil Maria, Anita, (H?)anisha, Michale, Shailene, en een hele rits die ik me nu niet meer herinner bijnnam, en een stapel die ik gewoon nog niet ken.
Een vorig keer kamerde ik voor het eerst met Sylvia, en dat was me meer dan goed bevallen…. En ik meldde toen al dat herhalingsgevaar groot zou zijn. Welaan, dat bleek vandaag. Eerst een gesprekje met Nicolle en Sylvia, waarin natuurlijk door Nicolle een triootje werd gepropageerd…. Dat lijkt me wel leuk, en op dat moment wist misplaatste verlegenheid mij een rot smoes te ontlokken… een paar minuten later was Nicolle er inmiddels een andere beer aan de haak te slaan (of slaan wij beren toch de dvp’s aan de haak?) en kon ik nog even verder kletsen met Sylvia. Haar grappige beetje vlaamse accent vind ik echt charmant, en dan dat verleidelijke lichaam in stelling brengen, prachtig blauwe kijkers….OK let us go. Sessie van een uur afgesproken en die tot de allerlaatste minuut meegemaakt. Wat een vrouw zeg. Tongzoenen, je lichaam in vuur zettend, ze stelde mij tegen de kamermuur op en tastte mijn lichaam met handen een mond af. Eindigend bij de kleine mynasch met een blowjob die ik me nog levendig (aan de erectie te voelen die er nu plots ontstaat) voor de geest kan halen. Ik haar op het bed gemasseerd (zij op haar knieën, kont naar mij toe) alles eens goed ingemasserd met babyolie, en daarna gebeft als een echte minnaar. Het moet wel internationaal DVP dag geweest zijn, zo genoot ze. Kwam schokkend klaar, en meldde in perfect nederlands dat ze het heeeeeeerlijk vond. Daarna was ik aan de beurt en met veel gevoel werd een tweede blowjob tot stand gebracht. Daarna wilde ze mij eens goed neuken, en heren beren ik kan volledig beamen dat ze dat meer dan tot volle tevredenheid kan. Afwisselend in ritme en diepte, kleine kneepjes met haar vagina, mij voortduren vol op de mond kussend, haar borsten zachtjes op mijn borst laten landen, heldere blauwe kijkers die mijn gemoedstoestand met interesse opnamen. Ik werd er mega geil van. En mijn potentiele nakomelingen lieten zich met een enorm orgasme niet onberoerd! Wat een dame zeg deze Sylvia. Alleen daarvoor zou YY verplicht open moeten blijven!
In de hoop (en vaste overtuiging) dat de nederlandse wetgever doet wat ze zou moeten doen… toch nog maar een kaarsje (of misschien wel een hele dikke kaars) opsteken, je weet maar nooit of dat de deus ex machina faciliteert…..
:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
Brad Clitt
18 februari 2019, 18:27
Hmmm, normaal wordt de volgende party hoogstens een dag na de juist gehouden party aangekondigd.
Gewoon vergeten of is er meer aan de hand...
Hetzelfde ook op de website van de club overigens, maar we zullen zien, misschien wordt het wel snel aangepast.
Uit-Drenthe
18 februari 2019, 19:35
Geloof je er nog in Brad?
Brad Clitt
18 februari 2019, 20:16
Ik geloof nergens in, het valt me alleen op.
De komende dagen of uiterlijk volgende week om deze tijd weten we meer, maar ik denk dat deze week voorlopig de laatste zal zijn.
seksenfun
18 februari 2019, 20:34
Er geldt geen voordeeltarief meer op partydagen bij YY. Ondervonden afgelopen party :smoke:.
de duisburg spesjalist
18 februari 2019, 20:46
Er geldt geen voordeeltarief meer op partydagen bij YY. Ondervonden afgelopen party :smoke:.
dat is na mijn weten altijd zo geweest
sofaking
18 februari 2019, 21:26
Saunaclub YinYang
Heinsbergerweg 230
6045 CL Roermond-Melick
Tel. (0031)-(0)475-532 596
Internet: www.yinyang.nl
E-mail : info@yinyang.nl
Entree : 65euro tijdens feesten
https://www.ijsberenforum.com/img/yy/yy_color.jpg (https://www.yinyang.nl)
Gedurfd !
Willem2
18 februari 2019, 21:30
Om de hoop erin te houden gewoon weer geplaatst.
Ook voor Brad Clitt...
:wink2:
Brad Clitt
18 februari 2019, 21:36
@ W2
Als ik niks had gepost was het nu nog niet aangepast.
Bel jij de club op om te zeggen dat ze hun site aan moeten passen of moet ik dat doen als ik woensdag op visite kom.
Overigens, op Meeting Point staat alleen 'Party', gaarne dit ook nog aanpassen. ;)
Willem2
18 februari 2019, 21:51
@ W2
Als ik niks had gepost was het nu nog niet aangepast.
Bel jij de club op om te zeggen dat ze hun site aan moeten passen of moet ik dat doen als ik woensdag op visite kom.
Overigens, op Meeting Point staat alleen 'Party', gaarne dit ook nog aanpassen. ;)
Zoals gezegd...
Ga maar vragen...
Brad Clitt
18 februari 2019, 21:57
Ik zal alleen maar een opmerking maken over de site, maar aangezien de club hier meeleest zou het me niks verwonderen als het voor woensdagmiddag 13.45 aangepast is.
Vragen of ze open blijven zal ik me maar besparen, anders krijg ik nog een clubverbod omdat ik te pessimistisch ben.
jeegee
19 februari 2019, 17:05
Toch morgen weer de lange reis ondernemen. Nu kan het in ieder geval nog. Ben van plan er een mooie dag van te maken.
papi
19 februari 2019, 20:10
Yuuuup, morgenmiddag rij ik ook die kant op...even kijken of mijn favorieten er zijn en te weten komen waar ze heen gaan!
Uit-Drenthe
19 februari 2019, 20:38
Tot morgen allemaal :)
jeegee
19 februari 2019, 20:50
Deze ijsbeer ook
sofaking
19 februari 2019, 20:51
Zouden jullie misschien even kunnen polsen in hoeverre de meisjes tot het einde van de week zullen/willen/kunnen blijven ?
Eddy_V
19 februari 2019, 20:57
Zouden jullie misschien even kunnen polsen in hoeverre de meisjes tot het einde van de week zullen/willen/kunnen blijven ?
Vingeren gaat veel dames al te ver, fisting is echt not-done !
deket
19 februari 2019, 22:20
Eindelijk nog eens een goede grap Eddy, maar jij kent ook dvps waar fisten geen probleem voor is
keesboz
20 februari 2019, 10:06
Eindelijk nog eens een goede grap Eddy, maar jij kent ook dvps waar fisten geen probleem voor isAls je er voor 11.00 uur ben zien je ze met taxi's aankomen
Brad Clitt
20 februari 2019, 22:02
Zojuist weer terug van mijn reguliere woensdagmiddag/avond bezoekje, het was een leuke dag die alweer in het teken stond van de voorgenomen sluiting.
Zoals jullie al van mij hebben kunnen lezen in dat andere draadje en later ook op de nieuwssites ligt de beslissing hierover nu bij de voorzieningenrechter en uiterlijk eind deze week beslist deze of de zaak open mag blijven danwel gewoon dicht moet.
Verder heb ik een aantal forumberen weer eens ontmoet, waaronder The Joker, Wim, Tonio, Rijkers en Papi. De laatste had ik nog niet ontmoet en hij vroeg schuchter toen ie stiekem naast me kwam zitten op de lange muurbank of ik de beruchte Brad Clitt was, waarop ik instemmend knikte. Heb dan en nog een paar keer daarna leuk gesproken met hem en we spraken de hoop uit dat dit niet meteen de laatste keer zou zijn dat we elkaar in deze tent ontmoeten (maar we vrezen met grote vreze...).
Er waren bij binnenkomst omstreeks 14 uur redelijk wat beren (maar niet druk) en niet zoveel dames, maar redelijk snel daarna lag de verhouding juist andersom.
Bij vertrek even voor 21 uur was er een gigantisch damesoverschot, denk zeker 50-60 dames begin van de avond.
Heb ook kennisgemaakt met Kölsche Charlene, die het vandaag op me gemunt had. We hebben natuurlijk over de club gepraat en ook dat ik eigenlijk niet beschikbaar ben voor een kamergang. Maar ik kreeg het best wel warm toen ze naast me stond en zat, had best wel zin in haar. Maar ja, another time another club perhaps (Sixsens zou ze dan naartoe gaan). Voor de rest weten jullie wel wat Brad zoal uitgespookt heeft met een zekere dame.
Dus het worden morgen en/of vrijdag spannende dagen voor de club, het personeel, de dames en de beren die YinYang een warm hart toedragen.
We zullen het beleven, maar ik ga in ieder geval ook komende zondag voor het geval dat. Die dag is het overigens precies 4 jaar geleden dat ik voor de eerste keer deze leenliefdetempel bezocht.
jeegee
21 februari 2019, 10:39
Man,man. Wat heb ik gisteren een topverblijf gehad in YY. Het was prettig druk deze middag, dus niet al te. Een fijn aanbod vrouwen, waaronder een aantal toppers en een behoorlijk aantal ijsberen, allen zeer relaxed. De sfeer was uitstekend wat naar mijn mening mede het gevolg was van het ontbreken van luidruchtige groepjes onderbroekdragers.
Over het onderwerp al of niet sluiten bleken sommige onwetend (of deden alsof), anderen voorzichtig optimistisch, maar van een gedrukte stemming was geen sprake.
Mijn vriend en ik hebben een van de prettigste bezoekjes ooit beleefd. Dat wil ik jullie graag laten weten. Ook ik hoop vurig spoedig weer de lange reis (nog net niet vanaf de poolcirkel) naar de Heinsbergerweg te kunnen maken. Want wat is het daar mooi!!!
pietpotent44
23 februari 2019, 21:33
The Final Countdown
Vandaag was het dan zover voor mij.
Nog 1 keer zou ik de club bezoeken waar ik al vanaf het begin sinds 2006 vele stoute avonturen heb beleefd. En de laatste jaren een beetje een haat liefde verhouding mee gehad heb. Tot ik eind vorig jaar mijn iubita ben tegengekomen.
Er was in de bar niets te merken over de aanstaande sluiting.
Best nog veel vrouwen aanwezig (ik schat minimaal 40-50), waaronder opmerkelijk genoeg nog best een aantal (fraaie) nieuwe gezichten, waaronder een aantal echte Piet vrouwen: mooi lang, (vol)slank en lange haren, en een aantal MILFS ook ertussen. Sommigen schijnbaar uit Koln. Maar herkende ook wat gezichten uit andere clubs van lang geleden. Hele goeie lineup dus. En nog meer beren, die nog 1 keer hun kans wilde grijpen.
De kamergangen waren dan ook uitstekend, met achtereenvolgens mijn iubita (die eindelijk en nog net op tijd weer van de partij was), Slowaakse Nicolle en Nederlandse Nadia.
Andere aanwezige bekende namen: Bulgaarse Sandra, Duitse Sabina en Pia, Russische Mila, Roemeense Rosa, Roemeense Jessy, Nikita, Jasmine.
Ik heb echt een record bedrag besteed denk ik, waarvan het meeste naar mijn iubita is gegaan, en ook verdiend, want haar service is ongeevenaard. Stomende seks, en gezellig bijgekletst. Moet er niet aan denken dat ik haar misschien nooit meer terugzie. Maar ze gaf zelf aan hoe dan ook contact te willen houden.
Maar ook Nicolle vind ik een heerlijke bedpartner. Spreekt onverwacht goed Nederlands voor een Oostblok dame. En erg leuke, lekkere en pientere meid is ze. Ik houd daar van.
Voor Nadia had ik nauwelijks energie over voor op de kamer. Opnieuw slechts gekletst met haar. Maar haar service heeft ook een goeie reputatie.
Heb met een aantal dames ook over de aanstaande sluiting gesproken. Opmerkelijk genoeg is er nog steeds hoop onder de dames en bij mensen van de club dat de advocaat van yy een konijn uit de hoge hoed kan toveren. Er werd gesproken over een (nieuwe) rechtzaak in danwel Breda, danwel Den Bosch, danwel Den Haag. Dat zou dan volgende week maandag of dinsdag zijn. Wat ze precies gaan aangrijpen om sluiting toch nog te voorkomen weet ik niet, maar het besluit over die zogenaamde drugshandel is niet aan te vechten, dus zal het iets anders moeten worden zoals gevolgen massaal ontslaan personeel, of proberen de duur van de straf in te korten, of in te zetten op de juridische vorm van de zaak of iets dergelijks. Ik ben erg benieuwd wat voor 'ingang' de advocaat zal nemen.
Yy heeft de dames toegezegd dat ze de komende dagen gratis mogen verblijven in het 'yy hotel' vlakbij de club.
In de hoop dat de rechtszaak maandag of dinsdag succes heeft, en de club toch open kan blijven.
Als de rechtszaak niks oplevert, gaan de vrouwen alsnog hun (vaak lange) tocht maken naar hun thuisland. En is sluiting definitief een feit.
paul-kuhn
24 februari 2019, 01:07
Bin heute in einer geselligen Runde im YY gewesen und haben uns dem Wellness angenommen und einen eht netten abend im yy verbracht.
Wir waren eine Gruppe von 5 Leuten und nach einigen Saunagängen, Whirlpool, Relaxen, Essen, Kaffee und netter Plauderei, kam der Sex heute leider zu kurz...
Ich habe leider keinen Zimmergang getätigt.
Heute war auch anscheinend der letzte Tag vor der vermeintlichen Schließung.
Hübsche Frauen waren anwesend, ich schätze so um die 50-60...
Eine ist mir besonders aufgefallen, aber leider weiß ich ihren Namen nicht...
Perfekter schlanker Body, schöne Silikontitten C-cub, blonde Haare, und hatte heute ein Hauch von Nichts an in Pink... Das bisschen pinkfarbenenStoff, welches die hammergeilen Titten verdecken sollte rutschte bei jeder Bewegung auf Seite und man hatte freie Sicht auf die Prachtexemplare...wow...
so in etwa sah das sexy Stofffetzen aus nur in pink...https://www.trendstale.com/baby-dolls-chemises/6464-24398-sexy-lingerie-for-sex-v-halter-teddy-lingerie-lace-babydoll-mini-bodysuit-red-cx12o6in67p.html
Sie stand ne ganze Zeit am Ausgang der Bar in Richtung Toiletten... Wer ist sie???? Leider kam ich nicht dazu mit ihr zu sprechen...
Wer kann mir hier weiterhelfen?
pret
24 februari 2019, 01:48
@ Paul-Kuhn: Sie ist diese https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52001-Elly-(Duitse)
Nächtse woche ist Sie in Sixsense
papi
24 februari 2019, 14:21
Laatste bezoek aan YY vond voor mij al afgelopen woensdag plaats. Helaas niet in de gelegenheid om met sommige van jullie gedag tegen de tent te zeggen op deze laatste dag, die zoals te lezen valt druk bezocht lijkt te worden door beren en genoeg DVP's.
Woensdag was het nog vrij rustig in de tent in de vroege avonduren. Lekkere ruime keus aan dames en heb mijn quota van 3 kamers in 3 uur tijd gehaald! Gestart met mijn favoriet, Samantha, daarna Anna (Hongaarse), daarna Paula (Roe)...alledrie uitgerust met siliconen-verfraaiingen welke opliepen in hardheid met de gekozen dames:rolleyes: wat een harde knallers had die Paula!
Deze en een paar anderen gesproken over de aanstaande sluiting en de meesten hebben geen plan B, willen het gewoon eerst zien voordat ze het geloven. Ze denken idd max. 1 dag vooruit deze meiden...ik had gehoopt dat Samantha een plan B had, zodat ik haar weer kan vinden, maar ze vertrekt vandaag naar Roemenie en dan ziet ze het wel weer. Anni ook nog gesproken voordat ik ging, maar helaas zij was ook overtuigd dat ze maandag open blijven...oh god...daarom hebben zij en Ellen ook geen plan B.
Jaja, wel gezellig gebabbeld met diverse beren van dit illustere forum, zoals Tonio en Brad Clitt, die laatste had ik al snel herkend maar vervolgens raakte ik hem uit het oog, omdat ie volledig was opgegaan in het meubilair van YY, dat was te verwachten...zou het nog goed komen met hem na de sluiting?..:biggrin:
Wir treffen uns wieder YY!
seksenfun
24 februari 2019, 15:11
Nog steeds geen melding op hun site van de sluiting. Je zal er maar staan als niet schrijvende/lezende beer op een forum. Zeker als je van Frankrijk, Amerika... komt :smoke:.
schoolmeester
24 februari 2019, 15:17
Als je als bezoeker met de taxi komt weet de taxichauffeur vast nog wel een ander adresje....
Groet, schoolmeester.
sofaking
24 februari 2019, 15:58
Hm, even een taxiritje Roermond-Lemiers (en terug) kan wel wat opbrengen voor een chauffeur.
Er rijdt een flixbus van het Brussels noordstation via Roermond naar Duisburg. Dat weet ik omdat een aantal bezoekers het erover hadden in de kantine. Er is geen rechtstreekse treinverbinging Brussel-Roermond. Dus je zal daar maar staan na zo een busreis. Wachten op een bus terug.
Ja 't zou toch beter zijn moesten ze dit nieuws op hun website zetten.
swazontneuf
24 februari 2019, 16:22
Nog steeds geen melding op hun site van de sluiting. Je zal er maar staan als niet schrijvende/lezende beer op een forum. Zeker als je van Frankrijk, Amerika... komt :smoke:.
Lijkt mij, gelet het juridische gesteggel dat nu nog aan het lopen is (w.o. het spoedappel bij het Gerechtshof) niet de meest handige zet om een (nu nog voorgenomen) sluiting door de Gemeente Roermond al op de website te plaatsen.
Flipper
24 februari 2019, 23:50
nog 10 minuten en we weten het.
Brad Clitt
25 februari 2019, 00:08
Sluiten gaat nu om middernacht niet gebeuren, dat zal iets voor morgen om 9.00 of zoiets zijn. Tenminste als het daadwerkelijk gebeurt, maar we zullen het beleven...
gignnl
25 februari 2019, 00:29
We horen het wel als Anna bel(t)....
keesboz
25 februari 2019, 15:31
We horen het wel als Anna bel(t)....Het is toch gebeurt de deuren op slot van het sprookjesbos !!!!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190225/1497d25db519967c2a7b15f92f94a092.jpg
poefboy
25 februari 2019, 15:41
Het is toch gebeurt de deuren op slot van het sprookjesbos !!!!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190225/1497d25db519967c2a7b15f92f94a092.jpg
31794
Echt jammer dit[emoji17] Het is echt een leuke tent.. ik hoop dat de club zsm weer de deuren opent.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Geile brabander
25 februari 2019, 17:57
Zo dan kan iedereen weer illegaal aan de gang.
Dat is wat ze toch willen met zo'n sluiting.
sofaking
25 februari 2019, 18:05
Ja, een slimme pooier kan nu dicht bij de parkingingang gaan wachten tot een onwetende beer na 2 uur reizen eraan komt en hem een voorstel doen om mee te gaan naar één of andere oude schuur of caravan waar hij "zijn" meisje ingestoken heeft.
De burgemeester zet de poort voor misbruik wijd open.
Tropische_verrassing
25 februari 2019, 19:50
Misschien kwam de man van die burgemeester ook in yy.
Begrijpelijk als ik haar zo zie 🤣
Das
25 februari 2019, 20:29
Gisteren zoals eerder in meeting point aangekondigd was ik aanwezig op de afscheidsparty van YY.
Rond 11.30 kwam ik binnen, het was er nog rustig.
Lekker kusje aan mijn favorietje en met vrienden gaan ontbijten.
Zoals altijd lekker spiegelei laten bakken.
Erna lekker in de sauna en erna lekker wat praten op het terras,
iedereen over hetzelfde onderwerp natuurlijk.
Het begon ook steeds drukker te worden op het terras, heerlijk weer met badjes.
Voor de dames gaven de beren hun handdoek zodat ze het toch ook aangenaam vonden.
Het was er redelijk druk en veke stamgasten kwamen blijkbaar nog een laatste meestal iets langere groet brengen aan hun favoriete dvp's.
Er werd vanaf 15 uur tot 23 uur voortdurend gekamerd met soms tot 10 wachtende koppeltjes op de banken.
Ik heb gedurende de dag geen somberheid waargenomen.
Verschillende dvp's geloven in de goede afloop van de rechtzaak van yy deze week. Hierover geen mening van mij.
Heb mijn deel kamertjes gedaan en geen definitief afscheid genomen van mijn favorietjes.
Geen club gaat hier nog voordelen aan beleven!
Om 23.15 ben ik vertrokken omdat ik dacht dat er wel eens politie rond middernacht kon langskomen.
yylover
25 februari 2019, 21:17
Ik was er afgelopen zaterdag en zondag. Nog even alles eruit gehaald.
Dank aan het, altijd weer, gemotiveerde personeel.
Aan de vele bekende beren die ik dit weekend nog even hebben kunnen spreken.
En natuurlijk aan de vele aanwezige dames die tot de laatste dag zijn gebleven en er het beste van gemaakt hebben.
En ook hier, geen definitief afscheid genomen van mijn schatje. You never know !!
Partycrasher
26 februari 2019, 07:07
Om 23.15 ben ik vertrokken omdat ik dacht dat er wel eens politie rond middernacht kon langskomen.
Waarom? Je hebt toch niks te verbergen? :dontgetit[1]:
Zo zie je maar weer. Inwoners van westerse democratieën zeggen altijd dat ze in vrijheid leven, en dat ze daar blij om zijn, en dat die vrijheid niet vanzelfsprekend is, dat het je plicht is om te stemmen als de rechtsstaat je lief is, dat die democratische rechtsstaat duur bevochten is, dat politici het in wezen goed bedoelen, dat je blij moet zijn dat je überhaupt mag stemmen. En ze doen nog meer van dat soort geïndoctrineerde uitspraken.
Maar als de politie of het leger ter sprake komt realiseren ze zich toch altijd weer wat de keiharde, gure realiteit is. En dan mijden ze de zeer harde armen van de regering toch maar. Ook al hebben ze niks misdaan, en hebben ze niks te verbergen. "Want je weet maar nooit wat ze verzinnen."
Typisch gedrag van de westerling. En maar een grote bek opzetten over landen zoals Rusland, Noord-Korea, Turkije, China, Saoedi-Arabië, Iran en Venezuela. Terwijl ze in precies hetzelfde soort land wonen.
Big30
26 februari 2019, 07:59
Ja, een slimme pooier kan nu dicht bij de parkingingang gaan wachten tot een onwetende beer na 2 uur reizen eraan komt en hem een voorstel doen om mee te gaan naar één of andere oude schuur of caravan waar hij "zijn" meisje ingestoken heeft.
De burgemeester zet de poort voor misbruik wijd open.
Dat is inderdaad heel goed mogelijk en zag je vaker wanneer er ramenbuurten of clubs werden gesloten, dames die in de illegaliteit gaan, iets wat je juist wilt voorkomen.
De belangen afweging is vrij bizar. Dit is er gevonden: 2,55 gram cocaïne, zestien xtc-pillen en 4,5 gram softdrugs. Ik pak de prijslijst erbij en kom tot een waarde van iets van 300-400€. Lijkt mij een geringe hoeveelheid zeker als je het afzet tegen het aantal bezoekers in YY, ga willekeurig welke disco, club of een evenement waar ook 100-150 bezoekers zijn controleren en je vindt waarschijnlijk veel meer.
De vraag is welke belang de burgemeester diende, niet dat vd ik schat 150-200 dames in totaal die we er werkzaam waren, ook niet van het personeel van iets van 40 man begrijp ik.
De drugshandel en produktie van drugs wat in het Zuiden zeker een probleem is heeft bepaald geen schade opgelopen.
de duisburg spesjalist
26 februari 2019, 20:15
er speelt veel en veel meer de project ontwikkelaars krijgen hun zin ;)
Brad Clitt
26 februari 2019, 20:21
Ja, dat heb ik ook ooit eens ergens gelezen (dacht zelfs op dit forum). Het schijnt dat ze aan de andere kant van de weg (tegenover dat Chinees restaurant) een complete woonwijk willen neerplempen. Dan is er natuurlijk geen plaats voor een Sodom en Gomorra op steenworp afstand. Maar zoals gezegd, het zijn geruchten of hersenspinsels.
sofaking
26 februari 2019, 20:51
Ik ben er ooit eens geweest toen bijna half de parking onder water stond na een lange en hevige regenperiode. Dat ligt daar in overstromingsgebied denk ik. Goed idee om te gaan betonneren en een woonwijk te zetten.
Brad Clitt
26 februari 2019, 20:59
@ sofaking
Aan de andere kant van de Heinsbergerweg schreef ik, ten noordoosten van de club dus.
Dat stuk grond ligt net een paar meter hoger dan de uiterwaarden van de Roer, die dus niet dicht gebetonneerd worden (wordt tegenwoordig ook niet meer toegestaan).
De club zelf ligt zoals bekend op een terp die zo'n 10 tot 15 meter uitsteekt boven de Roer en z'n uiterwaarden.
Old soldiers never die
26 februari 2019, 22:41
Goedenavond Beren,
Komende weken heb ik een vriend uit het buitenland over.
Gezien ik alleen ervaring heb met Yinyang en mijn vriend een saunaclub bezoekje
Hoog op zijn lijstje heeft staan, kunnen jullie mij advies geven naar welke club in de buurt van de grens
Te gaan, die enigzins vergelijkbaar is qua grootte, welness en eten. En uiteraard kwaliteit van de dvps niet geheel onbelangrijk haha.
Bedankt alvast.
Groet een oud medebeer
blof
26 februari 2019, 23:26
Zeer wijze woorden van partycrasher en de duisburg spesjalist.
In een ondemocratisch land moet je ALLEEN stemmen en verder voorovergebukt in het leven doorgaan.
Vooral geen vestjes dragen.
Dan heb je lobbyisten die wel weten hoe het spel gespeeld wordt en niet braaf thuis blijven en invloed kopen.
Anti democratisch maar wel kapitalistisch. Money talks en de rest mag decreperen.
Ken de situatie in Roermond niet, maar ik geloof wel in vastgoed en curruptie.
Tijd zal uitwijzen wat de echte belangen zijn.
mentholbear
7 maart 2019, 01:59
CHEATING
De 2e dinsdag van de 1e maand besloten om met het kouwe weer m'n trip te beperken tot Yin Yang.
Dat is zeker geen straf, integendeel. Het is mijn favoriete wellness saunaclub. In de zomer zijn er zoveel andere alternatieven net over de grens, waar het in een minder uitgebreide SC op het gebied van wellness, in hun tuin vaak prima te vertoeven is.
Maar in de winter vind ik YY erg prettig, doordat ze naast hun grote tuin, buitenzwembad, en buiten sauna die allemaal in de zomer prima mee te ontspannen zijn, hebben ze ook een vrij complete indoor wellness. Vind Ik wel zo prettig als het weer buiten minder is. Dan kun je binnen lekker je voetjes opwarmen voor een sauna bezoek, afgewisseld met een ronde stoomcabine, afkoelen in hun indoor zwembad, lekker beetje bubbelen in 1 van de 2 jacuzzi's, en een dutje doen op 1 vd ligbankjes naast het zwembad of relaxen in hun mens room.
Bovendien onder winterse omstandigheden mag Dagobear niet over de grens en durft ie met z'n glibberige pootjes niet de glijbaan af voor Sixsens...
Enfin, ruim voor happy hour bij het sprookjesbos aangekomen. En de geruchten bleken te kloppen. Met de 3% BTW verhoging op vreten en drinken, heeft YY besloten om hun prijzen ook aan te passen. En niet met 3%, maar gelijk met 5 euro omhoog. Daardoor is hun reguliere entree 65 geworden en happy hour tarief 55. Voor die 55 euro krijg je wat mij betreft kwa wellness meer voor dan bij een club Happy met reguliere entree prijzen van 60 euro.
Dus zonder al te veel mopperen overhandigde Dagobear een 2e briefje aan de theke om op, onder of naast de fraaie attracties te mogen gaan spelen ;)
Eerst maar even omkleden en opfrissen. En wat een Jan Doedels loper er rond. Snap ik wel, wanneer al het bloed naar het andere kopje stroomt. Maar niet erg handig om je sleutel vergeten mee te nemen. Even bij de receptie gemeld en er liep gelijk iemand van de club mee om de boel op slot te zetten en de sleutel mee te nemen. Eigenlijk leek het me wel geinig om in de locker ruimte te gaan zitten om een wanhopige beer voor z'n locker te zien zoeken naar z'n sleutel, om bijtijds zich bij moeder de vrouw te melden en het vlees aan te snijden voor de kids, ofzo ;)
M'n maag protesteerde echter en al knorrend liet ik dat idee varen, om me richting het restaurant te begeven. Eerst even zelf een glaasje prik tappen in de mens room, en dan door de bar richting de vreetschuur. Ontbijt was weer prima verzorgd met als ongezonde maar oh zo geurige bacon... toch maar 2 stuks er van gepakt. Ik weet het, slecht van me.
Vervolgens lekker even in de mens room liggen uitbuiken. Op m'n klokkie zag ik dat Joker straks zou aankomen en het vast weer vreten zou gaan worden, maar even rondje wellness gaan doen.
Tot mijn verbazing was hij ruim voor het einde van happy hour al binnen, en wat later hapje gaan eten.
Het eten was wat mij betreft prima, maar Joker vond het magertjes. Moet toegeven dat het minder uitgebreid was als sommige andere keren. Maar het was ook een rustige dag. Zichtbaar zo een 20 man overdag, maar wel tussen de 20 a 25 dames. Die waren zowat continue in de meerderheid. Ook later op de avond was dat zo toen er meer publiek binnen kwam.
Toen ik me klaar voor een kamertje voelde met op 1 van de bankjes gaan zitten. Zo nu en dan kwamen er wat dames koekeloeren, maar helaas waren het niet helemaal mijn types. Totdat ik een fraaie Roemeense de bar in zag komen lopen. Zij ging echter naar de hogere zitbankjes. Dus dan maar er zelf op af. Kennis gemaakt met deze mooie meid die luistert naar de naam Krina. Karina? Nee, zonder die A. Het kennismakings praatje verliep prima, en besloten met haar m'n kamertje te gaan doen. En het werd een geweldige sessie met deze topper. Helaas is ze volgens mij niet lang gebleven, want de keren erna heb ik haar niet meer gespot.
In de wellness maar even bijkomen van die stomende sessie. Kwam daar een mooie slanke brunette uit Roemenië, genaamd Erika, tegen die me wel wat leek om een volgens keertje uit te proberen. Ook ene Isabella en Luna vielen me op. En dat is ook het mooie van Yin Yang. Genoeg leuke meiden, zodat je je niet hoeft te vervelen.
Ik prefereer vaak om met favorietjes te kameren. Maar soms is het ook wel fijn als ze er (nog) niet zijn, om dan nieuwe dames uit te proberen. 'Cheating' met Krina was me prima bevallen.
BREAKING NEWS: YY opent de deuren op maandag 1 april 2019 :biggrin:
JonnyFontane
7 maart 2019, 08:35
Haha......dan is het 1 april.....goede grap
yylover
7 maart 2019, 10:54
Met 40 personeelsleden werkeloos en meer dan 100 dames die elders werk moeten zoeken, kan ik dit soort geintjes niet waarderen
keesboz
7 maart 2019, 10:57
Met 40 personeelsleden werkeloos en meer dan 100 dames die elders werk moeten zoeken, kan ik dit soort geintjes niet waarderenLolbroek
Haha......dan is het 1 april.....goede grap
Met 40 personeelsleden werkeloos en meer dan 100 dames die elders werk moeten zoeken, kan ik dit soort geintjes niet waarderen
Lolbroek
De kracht van HUMOR.
Helpt bij de verwerking van pijn en teleurstelling!
keesboz
7 maart 2019, 11:11
De kracht van HUMOR.
Helpt bij de verwerking van pijn en teleurstelling!Zekker ook nog in zwembroek komen want zonder pijpen goedkoper is lolbroeken
sofaking
7 maart 2019, 16:43
Er zijn vijf vrijkaarten voor de heropening te winnen. Stuur een IM naar pret met een mooi of grappig gedicht over YY.
Piet Plezier
7 maart 2019, 16:45
die dames zijn allemaal aan de gang en de rest heeft een uitkering aangevraagd.
Ging het over een andere club dan kon je er wel om lachen
Piet Plezier
7 maart 2019, 16:46
die van mij en Willem was sterker vorig jaar, teminste dat zei je afgelopen zaterdag
keesboz
7 maart 2019, 16:49
die dames zijn allemaal aan de gang en de rest heeft een uitkering aangevraagd.
Ging het over een andere club dan kon je er wel om lachen En die in duistland gaan werken het aanvragen van papieren duurt 2 weken
Piet Plezier
7 maart 2019, 16:51
En die in duistland gaan werken het aanvragen van papieren duurt 2 weken
dat hadden ze allang kunnen aanvragen vanaf 10 februari geloof ik, maar als ze niets doen gebeurt er niets
ze zullen toch wel voor 2 weken geld hebben, of hebben ze allemaal een gat in de handen
John mc Snek
7 maart 2019, 17:10
De meeste dames die al snel wisten dat het niet goed zat na de uitspraak van de RvS en de brief van de politie zijn al een paar weken voor de sluiting naar met name SS gegaan.
De dames die tot het einde zijn gebleven kwamen ineens met tientallen en daar is natuurlijk in SS geen plek voor.
Heb diverse dames gesproken die niet alleen boos zijn op de leiding van yy ( vanuit hen kan men de gehanteerde aanpak nog enigszins begrijpen) maar vooral ook op beren die hen hadden verzekerd dat het allemaal goed zat/kwam en dat het zeker open bleef, waardoor ze die paar weken te lang zijn gebleven en nu niet meer terecht kunnen...
Uiteraard kan men zich alsnog registeren in Dld maar daar zijn ze niet zo happig op, misschien dan maar London Spanje Malta Oostenrijk Zwitserland Dubai of weet ik het waar , met het oudste beroep van de wereld kom je altijd wel ergens aan de bak :)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mentholbear
8 maart 2019, 00:30
De dames die tot het einde zijn gebleven kwamen ineens met tientallen en daar is natuurlijk in SS geen plek voor.
In saunaclub Weizigt in Dordrecht zal nog wel plaats zijn. Nu alleen hun tarief opzet aanpassen en het loopt vast storm ;)
Scheelt voor sommigen een hoop reistijd :biggrin:
In saunaclub Weizigt in Dordrecht zal nog wel plaats zijn. Nu alleen hun tarief opzet aanpassen en het loopt vast storm ;)
Scheelt voor sommigen een hoop reistijd :biggrin:
Ideaal voor de dames die hun prijzen al opkrikten in YY.
schoolmeester
8 maart 2019, 07:17
De dames moeten opgekrikt worden, niet de prijzen....
Groet, schoolmeester.
cheasehead
8 maart 2019, 16:18
D'r waren er toch 2 in YY die denken dat ze een goede poes hebben, die kunnen mooi naar Dordrecht:biggrin:
de duisburg spesjalist
8 maart 2019, 16:25
D'r waren er toch 2 in YY die denken dat ze een goede poes hebben, die kunnen mooi naar Dordrecht:biggrin:
Dordrecht is voor de dames niet zo interessant http://villaweizigt.nl/
mentholbear
9 maart 2019, 01:14
Dordrecht is voor de dames niet zo interessant http://villaweizigt.nl/
De keren dat ik er 2 jaar geleden was, liep het doordeweeks inderdaad niet storm. Bovendien is het een veel kleinere club met minder faciliteiten dan we gewend zijn in en nabij Duitsland.
Maar we raken wat off topic.
KlapKrat
10 maart 2019, 14:20
Waarom? Je hebt toch niks te verbergen? :dontgetit[1]:
Zo zie je maar weer. Inwoners van westerse democratieën zeggen altijd dat ze in vrijheid leven, en dat ze daar blij om zijn, en dat die vrijheid niet vanzelfsprekend is, dat het je plicht is om te stemmen als de rechtsstaat je lief is, dat die democratische rechtsstaat duur bevochten is, dat politici het in wezen goed bedoelen, dat je blij moet zijn dat je überhaupt mag stemmen. En ze doen nog meer van dat soort geïndoctrineerde uitspraken.
Maar als de politie of het leger ter sprake komt realiseren ze zich toch altijd weer wat de keiharde, gure realiteit is. En dan mijden ze de zeer harde armen van de regering toch maar. Ook al hebben ze niks misdaan, en hebben ze niks te verbergen. "Want je weet maar nooit wat ze verzinnen."
Typisch gedrag van de westerling. En maar een grote bek opzetten over landen zoals Rusland, Noord-Korea, Turkije, China, Saoedi-Arabië, Iran en Venezuela. Terwijl ze in precies hetzelfde soort land wonen.
Hear hear! :freu:
YY gesloten? Goh wat een verrassing! Don't say I didn't warn you! ;)
Dat krijg je ervan zolang het plebs naïef en dom blijft m.b.t. de ware dictatoriale bedoelingen van de politiek (macht + controle), passief blijft hopen dat de golf van bemoeizuchtige linkse SJW feminazi politici (en hun propagandamakkers in de mainstream media) vanzelf voorbij gaat, en dat iemand anders de hete kastanjes voor jou uit het vuur gaat halen.
Ain't gonna happen folks, je zult toch echt zelf wakker moeten worden en zelf die rode pil moeten innemen.
#stemzeweg!
phoenix
10 maart 2019, 14:55
stemzeg wie zijn ze?
manke nelis
10 maart 2019, 19:51
zou daar nu echt geen mens meer zijn binnengeweest na de sluiting?
Jooploop
10 maart 2019, 20:22
zou daar nu echt geen mens meer zijn binnengeweest na de sluiting?
Ik denk van niet aan gezien het gesloten is en verzegeld is dat er geen man binnen mag met uitzondering
Van een rechterlijke bevel
Willem2
11 maart 2019, 15:15
Zo en nu sluit ik even deze discussie ...