PDA

Volledige versie bekijken : Eerste keer Babylon?

Jazzman
7 oktober 2024, 20:26
Hoi
Vrijdag ben ik in de buurt van Elsdorf, en het kriebelt al lang om er de Babylon te bezoeken. Alleen weet ik eigenlijk niet of het iets voor mij is.
Daarom een aantal vraagjes en overpeinzingen... hopelijk kan ik aan de hand van de feedback de 'juiste' beslissing nemen.

Wat mij heel erg aanspreekt is eventueel wat live-actie; je leest hier en daar dat dit al eens gebeurt of gebeurde... Is dat nog steeds zo, of eerder uitzonderlijk?
Beetje flirten en babbelen (liefst over iets interessanters dan het weer), kan dit? Of willen de dames je zo snel mogelijk de kamer inkrijgen?

Kameren zou voor mij kunnen, maar is niet per se een absolute noodzaak (zeg ik nu, tot ik al het lekkers zie), ik wil dus evenzeer kunnen genieten van kijken, praatjes,...

Is dit een verkenning waard?
Groeten
Jazman

Tjeppah
7 oktober 2024, 20:44
Live actie is veel minder dan voorheen. Momenteel zie je het eigenlijk alleen nog in de bioscoop. Dan vaak alleen nog op een zaterdag.
Praten met vrouwen kan zeker. Sommige zullen daar eerder voor open staan dan een anderen. De kamervraag komt niet of meestal niet snel.
In Babylon lopen weinig echte stunners rond. Meer girl next door types en sommigen een beetje knapper. Voor mij max 3 stunners

mechelen
7 oktober 2024, 20:45
Gaan.

Jazzman
7 oktober 2024, 20:50
Zijn er dan alternatieven met knappere ladies??

Eddy_V
7 oktober 2024, 21:01
Zijn er dan alternatieven met knappere ladies??
Niet in de buurt van Elsdorf :)

en smaken verschillen, sommigen kicken op de forse konten van de donkere dames en anderen houden van de slanke Roemeense dennetjes
gewoon gaan als je nog nooit in een saunaclub bent geweest
juist omdat het misschien niet al te druk is, zowel qua mannen als qua vrouwen, is het ook niet zo overweldigend als een club waar 40 dames of meer rondlopen
Als er nou een ijsbeer als wingman zou zijn dan maakt dat een eerste dag altijd makkelijker en prettiger, helaas ben ik verhinderd

Gustomass
8 oktober 2024, 06:34
hey Jazman,
ik zie net dat er as vrijdag nog 5 uurtjes zonneke worden gemeld.
Je schrijft niets tav je wensen/verwachtingen mbt de wellness.. Bij dat zonneke krijg je een heel mooie inkijk in de wellness en de tuin met zwembad.'Zal wel te koud zijn maar in een winsdstil hoekje zonnebaden , genieten van de zon en af en toe een meiske wat de schuifdeuren van de Wintergarten( bij ons heet das Serre)open schuift en haar hoofdje of iets meer naar buiten steekt...
Voor een dagje entree van 70 euro wordt je een heel stuk saunaclub wijzer.
Jammergenoeg kan ik as vrijdag moeilijk vrijmaken...anders had ik je graag bijgestaan. maar eigenlijk heb je aan bovenstaande wel genoeg om te overwegen.
Succes as vrijdag.

Gustomass.

noglangnietuitgewandeld
8 oktober 2024, 07:31
De vrijdag is best een geschikte dag voor Babylon. Wat de dames betreft, er zijn zowel toppers als floppers. En degenen die uit zichzelf op je af komen behoren meestal tot de laatste categorie.

stimpy3
8 oktober 2024, 13:58
Niet in de buurt van Elsdorf :)

In Rodenkirchen (Samya) heb je meestal wel een aardige lineup. Kom daar meestal wel redelijk aan m'n trekken qua looks (hoewel het qua service dan weer huilen is). Maar goed, luitjes die alleen maar 'Golden Time' in hun hoofd hebben gaan overal teleurgesteld worden sinds de boel daar afgefikt is.

wbt openbare actie: Dat zie je incidenteel nog wel in Babylon, maar je moet wel geluk hebben. Je had meer kans daarop (zeg maar garantie) in een tent als Bernd's / Schieferhof (alleen is die nu ook gesloten). Ik dacht dat ik hier recent nog een club genoemd zag worden waar nog wel openbare actie werd gespot (ik dacht dat het Freude was, maar kon ook Luder Lounge zijn).

Baldmightymike
8 oktober 2024, 14:28
Babylon is lang mijn stam club geweest en kom er nog zo af en toe.
Op een vrijdag is het daar prima!
Sommige dames zijn best in voor een gesprek, als je wat tips wil weten stuur me anders een dm.
Uit eindelijk draait het wel om een kamer dus je hebt meer kans op een gesprekje na de kamer als voor een kamer.
Ik eet vaak samen met een dame en dan kun je zover kan best praten alleen je zult soms Duits Engels en met je handen en voeten moeten praten!
Voor openbare actie is de kino een kans, in de zomer het bedje bij het zwembad of er rond om heen.
Sommige dames doen het simpel weg niet, zelf vind ik het ook wel leuk om de kino in te duiken!
Ik ga vaak op een woensdag en morgen dus ook!

Wentelt Eefje
8 oktober 2024, 14:31
In elk geval een grote kans op openbare actie in Wallenhorst bij FKK Zeus. Wel ongeveer 240 km rijden vanaf Elsdorf. Maar slechts een dikke 80 km vanaf de A1 grensovergang De Lutte bij Oldenzaal.

cootje
8 oktober 2024, 17:10
Hamminkeln Venus openbare actie mogelijk. Ik maak er gebruik van.

Tjeppah
8 oktober 2024, 17:18
Hamminkeln Venus openbare actie mogelijk. Ik maak er gebruik van.

Klopt maar ook alleen in de bioscoop of af en toe op de matras buiten

Jazzman
8 oktober 2024, 17:57
Venus ziet er best ok uit. Er is wel een wijziging in de planning: ik ga donderdag naar Duitsland, en uiteindelijk zal ik maar twee uurtjes in de FKK club kunnen blijven. Is dat nog wel de moeite? En lopen de dames in Venus naakt rond?
Grtn, Jazzman

cootje
8 oktober 2024, 18:27
Do
Tjappah, klopt niet helemaal. Donder- of vrijdag erheen en Cataleya zal me verwennen op banken boven met lekker pijpen en in haar mondje spuiten. Daarna sperma zoenen. Jammer Oana is er niet en die heeft ook een lekker mondje.

Tjeppah
8 oktober 2024, 18:48
Do
Tjappah, klopt niet helemaal. Donder- of vrijdag erheen en Cataleya zal me verwennen op banken boven met lekker pijpen en in haar mondje spuiten. Daarna sperma zoenen. Jammer Oana is er niet en die heeft ook een lekker mondje.

Het is Tjeppah. Ik heb het daar nog nooit gezien maar ik geloof je

MeesterMixer
8 oktober 2024, 18:56
Hoi
Vrijdag ben ik in de buurt van Elsdorf, en het kriebelt al lang om er de Babylon te bezoeken. Alleen weet ik eigenlijk niet of het iets voor mij is.
Daarom een aantal vraagjes en overpeinzingen... hopelijk kan ik aan de hand van de feedback de 'juiste' beslissing nemen.

Wat mij heel erg aanspreekt is eventueel wat live-actie; je leest hier en daar dat dit al eens gebeurt of gebeurde... Is dat nog steeds zo, of eerder uitzonderlijk?
Beetje flirten en babbelen (liefst over iets interessanters dan het weer), kan dit? Of willen de dames je zo snel mogelijk de kamer inkrijgen?

Kameren zou voor mij kunnen, maar is niet per se een absolute noodzaak (zeg ik nu, tot ik al het lekkers zie), ik wil dus evenzeer kunnen genieten van kijken, praatjes,...

Is dit een verkenning waard?
Groeten
Jazman

Ken weinig andere clubs waar altijd wel ergens publieke actie te zien is dan Babylon (of je moet naar Globe gaan). Uiteraard in de zomermaanden veel meer (nl buiten rond het zwembad) dan in de herfst en winter, maar dan nog, ook binnen gebeurt het toch wel regelmatig. Uiteraard in de kino boven, maar ook nog voldoende te zien in de serre buiten, ergens op een bank, of gewoon onder een tafel :cool:

Ook de mooiere meiden zoals Karla, Mary, Isabella, Roxana, Daria, Leah, Denisa, Evelyn, etc doen hier aan mee, en laten die nou ook nog gewoon een prima (GOSC) service bieden.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je uren alleen maar zit te kletsen met de dames. Er wordt wel verwacht dat je dan ook een betaalde sessie gaat doen (op de kamer of ergens en plein public, dat maakt de meeste dames niet veel uit).

Ben benieuwd wat je er van vindt. Hoe ben je te herkennen? Speel je ook live Jazz in de clubs? :cool:

Jazzman
8 oktober 2024, 18:59
Venus zou qua afstand nog lukken maar ik zou maar twee uurtjes kunnen blijven (planning nl. gewijzigd van vrijdag naar donderdag). Is dat de moeite voor een eerste ervaring? En wat kosten de girls?
Grtn

Jazzman
8 oktober 2024, 19:02
Ken weinig andere clubs waar altijd wel ergens publieke actie te zien is dan Babylon of je moet naar Globe gaan). Uiteraard in de zomermaanden veel meer (nl buiten rond het zwembad) dan in de herfst en winter, maar dan nog, ook binnen gebeurt het toch wel regelmatig. Uiteraard in de kino boven, maar ook nog voldoende te zien in de serre buiten, ergens op een bank, of gewoon onder een tafel :cool:

Ook de mooiere meiden zoals Karla, Mary, Isabella, Roxana, Daria, Leah, Denisa, Evelyn, etc doen hier aan mee, en laten die nou ook nog gewoon een prima (GOSC) service bieden.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je uren alleen maar zit te kletsen met de dames. Er wordt wel verwacht dat je dan ook een betaalde sessie gaat doen (op de kamer of ergens en plein public, dat maakt de meeste dames niet veel uit).

Ben benieuwd wat je er van vindt. Hoe ben je te herkennen? Speel je ook live Jazz in de clubs? :cool:

Ik wil het liefst nog compleet onherkenbaar zijn lol ��. Ik speelde ooit jazz op mijn trompet, als goede amateur, maar tegenwoordig heb ik er te weinig tijd voor ��

schoolmeester
8 oktober 2024, 19:09
Eerste half uur 60, tweede half uur 50.
Een uur is dus 110 euro.

Tjeppah
8 oktober 2024, 19:16
Venus zou qua afstand nog lukken maar ik zou maar twee uurtjes kunnen blijven (planning nl. gewijzigd van vrijdag naar donderdag). Is dat de moeite voor een eerste ervaring? En wat kosten de girls?
Grtn

In Venus kosten de vrouwen 50/30 min. Entree 60 euro.

stimpy3
8 oktober 2024, 19:22
Wat is je interesse? Is het 'een pot sex hebben' of is het 'openbare actie (van anderen of van jezelf)' of meer ongeremde geilheid? Als een van de laatste twee is, dan kun je veel beter terecht in een van de (al dan niet belgische) parenclubs, of in een van de gemengde dagen bij azurra in beuningen of steamworks in arnhem. Hou d'r wel rekening mee dat de optik van de dames daar meestal niet je van het is.

wbt flirten en dergelijke: de meeste dames in zo'n beetje alle clubs zijn daar verbazingwekkend slecht in. Meestal komt het niet verder dan 'hallowiegehts, zimmer machen', of naast je gaan zitten en onder je handdoek / badjas grijpen en 'grote anaconda' roepen. Hou er ook rekening mee dat zodra flirten 'borsten etc aanraken' en 'zoenen' etc wordt het eigenlijk al min-of-meer kamerwerk wordt (net zoals op de markt: je kunt niet alle proefdingetjes bij de slager/groente/kaasboer oppeuzelen en daarna met een volle maag vrolijk gedag roepen).

schoolmeester
8 oktober 2024, 19:36
Mijn post #18 ging over de prijzen in Babylon.

MeesterMixer
8 oktober 2024, 19:37
Grtn

Ah, als je maar 2 uur hebt, is het zonde om naar Babylon te gaan, daar kun je met gemak 6-10 uur doorbrengen en dan lekker relaxen, paar goede kamers maken, van de wellness genieten, eten, etc.

Venus is dan mogelijk beter, daar heb je het na 2 uur wel gezien :cool:

Jazzman
8 oktober 2024, 19:42
Hahaaaa...de vergelijking met de markt is er knal op! Tja, zelf bekeken worden, daar pas ik voor, maar het kijken in bijv. een parenclub lijkt mij wel iets... en dan even meespelen... dan zou ik het niet zo erg vinden om bekeken te worden. Maar als enige in de Kino vd Babylon de anaconda bovenhalen... ik ben niet 100% zeker, maar denk het niet

mentholbear
8 oktober 2024, 20:34
Hou er wel rekening mee dat bij Venus de meeste dames pas na 13 uur binnenkomen, als je maar 2 uurtjes de kans hebt.
Ik zou de saunaclub ervaring bewaren voor als je echt even de tijd er voor hebt en nu liever een prive huis, massagesalon ofzo kiezen.

Betreft kletsen met saunaclubdames, sommigen zijn daar ook voor in als ze een sigaretje roken. Sommigen ook niet, als ze even een momentje voor zichzelf willen. Dat is even uitproberen.

WA
8 oktober 2024, 23:20
Hallo allemaal
Het kriebelt erg, en binnenkort ben ik voor business in Duisburg.
Ik wil 's avonds eens de bloemetjes buiten zetten. Het fkk-gegeven staat mij wel aan, omdat ik vermoed dat je in zo een club wat de kat uit de boom kunt kijken... rustig acclimatiseren...
Mijn vraag nu: welke club biedt een mooie mix van:
- goede, vriendelijke sfeer
- knappe meiden
Ik kwam bij de Babylon uit, maar wou nog even polsen...
Grtn
Jazzman

Welke keus heb je in 2017 gemaakt? Of is het er niet van gekomen?

Anyway, veel van wat is geschreven is waar, maar ook weer niet één op één te kopiëren. Naar mijn bescheiden mening is advies over clubs of dames opvolgen de weg naar middelmatigheid. Als het kopen van een VW. Niemand zal het je afraden.
Ik heb zelf vaak goede ervaringen met dames die door anderen compleet afgezeken worden, al dan niet op een forum. Het is maar net wat je wil, hoe je op dat moment in je vel steekt en wat je op dat moment aanspreekt. Er is maar één iemand die kan zeggen wat echt bij jouw past, en dat ben jij ZELF. En dat ontdek je door het te proberen. Iedereen in deze hobby betaald leergeld in de zoektocht naar wat ze wel en niet leuk vinden.

mentholbear
9 oktober 2024, 12:59
Iedereen in deze hobby betaald leergeld in de zoektocht naar wat ze wel en niet leuk vinden.

Natuurlijk is het een zoektocht, maar kan ook fijn zij als iemand je in de juiste richting stuurt en rode vlaggen helpt te omzeilen.

schoolmeester
9 oktober 2024, 19:06
Ik ben nog nooit een rode vlag tegen gekomen in een saunaclub, wel een rode poes....