Volledige versie bekijken : YinYang vragenbakje 2024
WA
22 augustus 2024, 05:23
Benieuwd hoe lang het gaat duren voor de veegmachine van Big30 voorbij komt met daarna de mededeling: “Dit is een forum voor volwassenen, als je je als kleuter wilt gedragen zoek dan een speeltuin op en ga daar klieren en spelen! “.
Het is alleen zo jammer dat "de klier" in dit geval al weken, zo niet maanden loopt te etteren zonder enig weerwoord, naar eigen zeggen een waarschuwing krijgt vanuit de forumleiding daarmee op te houden, en nu als hardste jankt dat er na al zijn provocaties één keer op de man gespeeld word.
frittentitten
22 augustus 2024, 21:16
Ik schreef dan ook: ijsberen die ik spreek. Met jouw heb ik nog nooit gesproken, althans, niet dat ik weet. Het zou natuurlijk kunnen dat je zo’n ijsbeer bent die wel weet wie ik ben maar zichzelf niet voorstelt. Let op, zou kunnen, zeg niet dat het zo is.
Is ook niet zo bedoeld, maar meer ter info dat ik 100% achter de info sta die ik hier deel op waarheid die klopt
En met het praten met ons heb je denk ik wel gelijk. Ik weet van de meeste wel wie ze zijn hier waar ik mee gesproken heb.
Wellicht dat we ons eens zullen treffen
Eddy_V
22 augustus 2024, 23:06
En met het praten met ons heb je denk ik wel gelijk. Ik weet van de meeste wel wie ze zijn hier waar ik mee gesproken heb.
Wellicht dat we ons eens zullen treffen
Had ik dat geweten, dan had ik jullie afgelopen zondag even aan elkaar voorgesteld!
WA
23 augustus 2024, 13:46
Had ik dat geweten, dan had ik jullie afgelopen zondag even aan elkaar voorgesteld!
De vraag is of ik daar überhaupt een keus in heb toch? Als ik het niet zou willen gebeurt het toch wel. Alleen dan van een afstand.
Eddy_V
23 augustus 2024, 15:07
De vraag is of ik daar überhaupt een keus in heb toch? Als ik het niet zou willen gebeurt het toch wel. Alleen dan van een afstand.
Nou… nu overschat je toch je eigen populariteit ;)
ps, zou je een kort baardje laten groeien dan zou je bijna denken dat je in de spiegel kijkt als je frittentitten tegen zou komen, met deze hint heb je waarschijnlijk geen tussenpersoon meer nodig om elkaar eens te treffen
WA
23 augustus 2024, 17:10
Nou… nu overschat je toch je eigen populariteit ;)
ps, zou je een kort baardje laten groeien dan zou je bijna denken dat je in de spiegel kijkt als je frittentitten tegen zou komen, met deze hint heb je waarschijnlijk geen tussenpersoon meer nodig om elkaar eens te treffen
De hint hoe frittentitten te herkennen zegt al genoeg over wie waar zoal mee bezig is in de club. Maar, om op mijn populariteit in te haken, die is immens. Men gaat toch niet op een onbeduidend iemand reageren? ;)
Siberische tijger
23 augustus 2024, 17:19
Als jullie nou eens lekker via de interne mail op elkaar gaan reageren?
Yin Yang is gesloten, maar dit topic is open. Ik had het liever andersom gezien.
schoolmeester
23 augustus 2024, 18:05
Dat Yin Yang is gesloten weet inmiddels heel Nederland, beetje overbodig om dit weer aan te halen.
frittentitten
24 augustus 2024, 16:31
Ik stel voor dat we deze conversatie voort zetten in de YY zodra deze geopend word ( hopelijk dit jaar )
JonnyFontane
24 augustus 2024, 18:57
Dat hoop ik en ik denk meerdere beren ook...
We wachten gewoon geduldig af.
Siberische tijger
3 september 2024, 18:20
Volgens 'De Limburger' heeft YY een vergunning gekregen.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20240903_95618077
Misschien kan iemand met een abonnement de tekst hier neerzetten?
yylover
3 september 2024, 18:24
Klopt, ook net gezien. Yinyang gaat weer open. Maar ik kan artikel ook niet volledig lezen. Was zaterdagmiddag nog langs gelopen. Geen werkzaamheden bezig ,maar er staat nog een container achter. Verbouwing is nog niet klaar.
Ties85
3 september 2024, 18:32
Ik helaas ook niet maar goed die ene zin zegt genoeg VERGUNNING is binnen, en de oude eigenaar staat te springen om open te gaan.
Of 2024 nog gaat lukken ik zou het niet doen maar eerst alle puntjes op de i zetten zorgen voor voldoende personeel en goed management.
Trap niet in de valkuilen van andere recent geopende of heropende clubs dat is wel gebleken de afgelopen jaren.
En belangrijkste natuurlijk de werving en selectie van de eerste lichting dames, de loop van 2025 lijkt mij een zeer realistisch moment om open te gaan.
JonnyFontane
3 september 2024, 18:47
Das goed nieuws....
de duisburg spesjalist
3 september 2024, 18:48
Ik helaas ook niet maar goed die ene zin zegt genoeg VERGUNNING is binnen, en de oude eigenaar staat te springen om open te gaan.
Of 2024 nog gaat lukken ik zou het niet doen maar eerst alle puntjes op de i zetten zorgen voor voldoende personeel en goed management.
Trap niet in de valkuilen van andere recent geopende of heropende clubs dat is wel gebleken de afgelopen jaren.
En belangrijkste natuurlijk de werving en selectie van de eerste lichting dames, de loop van 2025 lijkt mij een zeer realistisch moment om open te gaan.
alle puntjes staan bijna op de i deze maand komen de nieuwe bedden .zoals ik al vaaker heb geroepen personeel is al gewerfd en kwa dvp zijn er ook al genoeg geintereseerde dames je moet alleen niet de dames prijzen van voor corona verwachten . ben het er mee eens dat dit jaar krap wordt
Pompuy24
3 september 2024, 19:54
Zeker goed nieuws….. heerlijk
Toetebel
3 september 2024, 21:00
Volgens 'De Limburger' heeft YY een vergunning gekregen.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20240903_95618077
Misschien kan iemand met een abonnement de tekst hier neerzetten?
https://archive.ph/fRwoa
Via deze link is het artikel wel te lezen.
Willem2
3 september 2024, 21:06
Burgemeester van Roermond, Yolanda Hoogtanders, heeft een vergunning verleend voor het mogen exploiteren van een seksinrichting aan de Heinsbergerweg 230 in Roermond. Op dit adres zit het al enkele jaren gesloten Yin Yang. Het gaat om een reguliere vergunningaanvraag waarbij de initiatiefnemers aan alle voorwaarden voldoen.
De vergunning is op maandag 2 september 2024 in persoon overhandigd door de burgemeester.
.... https://www.roermond.nl/exploitatievergunning-yin-yang
nu wordt het tijd om de titel eens aan te passen en wat op te ruimen ...
Tropische_verrassing
3 september 2024, 21:55
Niet te vroeg gillen.
Men heeft nog 6 weken de tijd om bezwaar in te dienen
cameltoe slide
3 september 2024, 22:05
De vergunning is op maandag 2 september 2024 in persoon overhandigd door de burgemeester.
Niet te vroeg gillen.
Men heeft nog 6 weken de tijd om bezwaar in te dienen
Who should be the person who should object and against what exactly? An objection doesn't sound particularly plausible.
Ascari
3 september 2024, 22:48
Who should be the person who should object and against what exactly? An objection doesn't sound particularly plausible.
Dat moet een "belanghebbende" zijn. In de praktijk kan dat dus een van de buren zijn.
gignnl
4 september 2024, 01:52
Mijn dinsdag bracht ik veelal door in YY.Na de sluiting in 2019 kwam de corona hoax ,ja de ziekte was echt en nee de lockdowns waren overdreven,en storte de hele hobby in.
GT nooit meer open,LR weer dicht na een korte opening,Rheingold bleek een kort avontuur.
De vergunningverlening is goed nieuws,ik zal graag weer de reis naar de Heinsbergerweg ondernemen.
We zullen niet te vroeg juichen dus gok op het nieuwe jaar.
mentholbear
4 september 2024, 15:18
En belangrijkste natuurlijk de werving en selectie van de eerste lichting dames,
Zo lang hun restaurant en wellness weer op orde is, vind ik de rest wel okay ;)
Voor mij kunnen ze niet snel genoeg weer open zijn. Scheelt een slok benzine ook... hoewel, kan dan niet voordelig tanken, of moet omrijden...
Brad Clitt
4 september 2024, 20:07
Scheelt een slok benzine ook... hoewel, kan dan niet voordelig tanken, of moet omrijden...
Dichtsbijzijnde tankstations in Duitsland zijn de Esso en ARAL in Karken (achter Posterholt, 10 a 11 km), op dit moment voor E10 1,629 resp 1,639.
Je zou ook 'even' via Maaseik in Belgie kunnen rijden (maar toch 26 a 27 km vanuit/naar de club), daar kost een liter nu 1,55 bij de Shell Express.
Wat betreft de opening, ik ben ook blij dat ik af en toe weer eens de mooie route vanuit het zuiden kan/mag nemen. Eerst bamiblokken testen en dan naar halfnaakte meisjes kijken... ;)
vanKees
4 september 2024, 20:08
https://archive.ph/fRwoa
vanKees
frittentitten
4 september 2024, 21:16
Het is nederlands recht om bij ieder besluit van de overheid een bezwaar in te kunnen dienen.
Wanneer alles in orde is, dus vergunning gewoon waterdicht is dan levert dit alleen vertraging op
Wat soms helaas heeeel lang kan zijn.
Brad Clitt
4 september 2024, 21:38
Een bezwaarschrift alleen houdt de werking van het besluit niet tegen, dan moet er al een voorlopige voorziening gevraagd worden bij de rechtbank.
Maar aangezien de club waarschijnlijk nog niet binnen 6 (of 8 tot 10) weken opent is dat ook niet nodig voor diegene die perse wil dat de club niet opent (indien de gemeente snel besluit tenminste...)
Wat betreft de buren, dat restaurant ten noorden is dicht en ik dacht door de eigenaar van de club opgekocht een aantal jaar geleden en die twee buren aan het beruchte fietspad zullen wel gezegd hebben dat het ok is zolang het paaltje weer terugkomt.
schoolmeester
5 september 2024, 05:08
Als Ying Yang weer opent komen de paaltjes automatisch terug !
frittentitten
5 september 2024, 19:00
Een bezwaarschrift alleen houdt de werking van het besluit niet tegen, dan moet er al een voorlopige voorziening gevraagd worden bij de rechtbank.
Maar aangezien de club waarschijnlijk nog niet binnen 6 (of 8 tot 10) weken opent is dat ook niet nodig voor diegene die perse wil dat de club niet opent (indien de gemeente snel besluit tenminste...)
Als de vergunning niet uitgegeven is omdat ze verplicht zijn om te bezwaarprocedure termijn af te wachten van 6 weken.
Dan kan dit zeker een invloed hebben op het besluit wanneer iemand een gegronde bezwaar heeft. Wil niet zeggen dat ze helemaal niet meer open gaan, maar meestal moet er dan extra maatregelen getroffen worden. Hetzij in omschrijving van vergunning en/of fysieke maatregelen.
Maar het gaat dat gegarandeerd langer duren eer ze de vergunning krijgen als iemand bezwaar indient
Brad Clitt
5 september 2024, 19:26
Punt is dat ze de vergunningen hebben en afgelopen maandag of dinsdag al konden openen als ze gewild hadden.
Er kan dan binnen 6 weken bezwaar ingediend worden en als het gegrond wordt verklaard zou de club weer moeten sluiten of er moet iets aangepast worden.
De club weet dit ook en zal dan zeker minimaal die termijn afwachten of er bezwaren binnenkomen.
Of zie ik het verkeerd?
RobOpzoek
5 september 2024, 20:11
Goed nieuws! Beweging........! Laten we hopen dat het de goede kant blijft uitgaan!
Mesc1978
5 september 2024, 21:37
.... https://www.roermond.nl/exploitatievergunning-yin-yang
nu wordt het tijd om de titel eens aan te passen en wat op te ruimen ...
Tja, hoe ga je dat met al die paspoortjes doen?
Ik zou met een schone lei beginen.
Ik denk dat er genoeg enthousiasme zal zijn om nieuwe te maken.
We gaan het zien als het allemaal het allemaal weer open gaat.
Wat ik alleen zo jammer vind, is dat overheidsdienaren zoals een burgemeester niet hoofdelijk aansprakelijk kunnen worden gesteld als deze ten onrechte schade veroorzaken aan ondernemingen. Het hele handelen van mevr. Donders geeft mij toch een nasmaak van een persoonlijke kruistocht tegen YY. Ik denk dat overheidsdienaren dan wel wat terughoudender zijn als ze zelf de pijn kunnen voelen van hun handelen...
Willem2
5 september 2024, 22:41
Tja, hoe ga je dat met al die paspoortjes doen?
Oude doos...
Ik zou met een schone lei beginen.
Ik denk dat er genoeg enthousiasme zal zijn om nieuwe te maken.
Die is er duidelijk minder dan vroeger.
We gaan het zien als het allemaal het allemaal weer open gaat.
Ja, laten we nog maar even rustig afwachten ...
frittentitten
6 september 2024, 08:25
Punt is dat ze de vergunningen hebben en afgelopen maandag of dinsdag al konden openen als ze gewild hadden.
Er kan dan binnen 6 weken bezwaar ingediend worden en als het gegrond wordt verklaard zou de club weer moeten sluiten of er moet iets aangepast worden.
De club weet dit ook en zal dan zeker minimaal die termijn afwachten of er bezwaren binnenkomen.
Of zie ik het verkeerd?
De normale procedure is bij een vergunningaanvraag dat dit (tegenwoordig) bij directe omstanders gemeld word via "mijn overheid"
Deze hebben dan 6 weken de tijd om (indien nodig) bezwaar in te dienen.
Deze bezwaren zijn ze verplicht in behandeling te nemen en te beoordelen. Indien gegrond moeten er aanpassing in welke vorm dan ook gedaan worden door gemeente of ondernemer.
Tot die tijd word de vergunning niet afgegeven. ( zulke artikelen lees je ook vaker en dat het op den duur tot aan het gerechtshof komt en de rechter uiteindelijk beslist of vergunning word afgegeven of niet )
Als jij zeker weet dat ze de vergunning in hun handen hebben dan hebben ze bovenstaande al gehad. En kunnen ze gewoon hun gang waar zoals in de vergunning omgeschreven staat.
In principe kun je altijd een bezwaar indienen tegen een vergunning die iemand in de handen heeft, ongeacht hoe lang hij of zij hem al heeft.
Dan word het een flauw pest gevalletje dat dan de hele tijd de gemeente moet komen controleren of hetgeen in orde is waar bezwaar tegen opgemaakt is. Maar zolang er geen strafbare feiten te bewijzen zijn...........................
Brad Clitt
7 september 2024, 08:06
De vergunningen zijn al verleend, zelfs persoonlijk overhandigd door de burgemeester jl. maandag...
https://www.roermond.nl/exploitatievergunning-yin-yang
Ik neem aan dat er nu in de komende 6 weken geen of vrijwel geen bezwaren van dus niet direct belanghebbenden komen en mochten ze toch komen geen kans op slagen hebben.
rob45
7 september 2024, 08:51
Het is kwestie van tijd Brad, maar het bekende geluid van de kiezelsteentjes onder de banden van de auto die je parkeert op de ruime parking zal weer terugkeren.Ook de statige oprijlaan naar de parking mag er zijn.
Johan35
7 september 2024, 09:00
https://www.youtube.com/watch?v=YgnnrZfoZS0
Zoals al gepost op 5 Maart door mede-ijsbeer Scrotum ...
yylover
7 september 2024, 13:53
Het is kwestie van tijd Brad, maar het bekende geluid van de kiezelsteentjes onder de banden van de auto die je parkeert op de ruime parking zal weer terugkeren.Ook de statige oprijlaan naar de parking mag er zijn.
Niet alleen het geknisper maar ook het oprijden van de ventweg en het nieuwsgierige gegrijns van de fietsende schooljeugd, daar heb je weer zo'n viespeuk :)
Het uitzicht op het roerdal als je op terras staat, maar ook de rust als je de tuin afdaalt en een rondje gaat lopen.
Laat ze maar heropenen in het nieuwe jaar. Dan is het exact 10 jaar geleden dat mijn wandelcarriere is begonnen in deze club.
Maar ook de vele extra vrije tijd die ik dan kan genieten en ik (passende bij mijn leeftijd) met mijn e-bike of mijn, dan nieuw aangeschafte, elektrisch scootmobieltje de oprijlaan op rij (fiets).
Echter realiseer ik me ook dat een vergelijking met hoe het vroeger was, niet helemaal terecht zal zijn.
Er is veel veranderd in de clubscene de afgelopen jaren, m.n. het aantal dames is behoorlijk gereduceerd. Al verwacht ik de eerste maanden toch veel dames, heb gesproken met diverse dames in BB en SS, en er is een behoorlijke animo om het daar te gaan proberen.
Maar het is ook het aantal beren. YY was altijd een internationaal bekende club, en hier zal de club weer helemaal opnieuw moeten beginnen. Dan zullen weer dames gaan vertrekken en het zal wel een tijdje duren voordat er weer enigszins een evenwicht is met de andere clubs.
Over security en/of drugs-achtige problemen maak ik me niet zoveel zorgen. De club heeft veel geleerd en verbeterd en, met de laatste uitspraak van de raad van state in het achterhoofd, zal de gemeente een stuk voorzichtiger zijn strafmaatregelen
En wat is de eigenaar van plan met deze club ? Het meest logische zou zijn om met SS te gaan concurreren, en dan ook dezelfde prijzen te hanteren....tenminste dat hoop ik.
En als ik nog eens terug blader naar mijn post 429 en de foto's opnieuw bekijk, ben ik ook heel erg benieuwd hoe en wat er herbouwd is.
Sowieso nieuwe entree, restaurant en bar/lounge. Maar hoe zal de wellness eruit zien? Komt de men's lounge weer terug ?...etc..etc
kijk er naar uit !!
bebert
7 september 2024, 14:13
Scheelt een slok benzine ook... hoewel, kan dan niet voordelig tanken, of moet omrijden...
Er is een laadstation op 700 m van de club. En ik hoop dat ze slim genoeg zijn om er ook een paar op hun parkeerplaats te zetten
Ascari
7 september 2024, 16:20
heb gesproken met diverse dames in BB en SS,*en er is een behoorlijke animo om het daar te gaan proberen.
Ik snap dat smaken verschillen, echter zit ik persoonlijk niet te wachten op de dames uit BB en SS (op een enkele uitzondering na). Ik hoop (wellicht tegen beter weten in) dat YY dames aantrekt die de Duitse registratieplicht willen ontwijken.
Agronymus1
7 september 2024, 17:25
Ik snap dat smaken verschillen, echter zit ik persoonlijk niet te wachten op de dames uit BB en SS (op een enkele uitzondering na). Ik hoop (wellicht tegen beter weten in) dat YY dames aantrekt die de Duitse registratieplicht willen ontwijken.
Niks mis met de dames in BB en SS. Aanvulling is natuurlijk altijd welkom.
Haradamannetje
7 september 2024, 21:42
Inderdaad, de line up is in SS is niet super, laat hier maar nieuwe dames komen. Dat ze iets meer vragen is niet erg.
Wellicht is het leuk een topic te openen met een poll erin: wat vinden we een redelijke entree prijs en wat vinden we een redelijke prijs voor 30 min?
Ik zeg entree 70 en dames max 70 a 80 euro alles inclusief. Wat vinden jullie?
mentholbear
8 september 2024, 01:27
Maar hoe zal de wellness eruit zien? Komt de men's lounge weer terug ?
Ik hoop weer als vroeger. Toen hadden ze rond NRW de beste wellness en voederbakken.
Alleen de gladde vloertegels bij de douches kunnen het best vervangen zijn. En misschien wat klapdeurtjes erbij.
Er is een laadstation op 700 m van de club. En ik hoop dat ze slim genoeg zijn om er ook een paar op hun parkeerplaats te zetten
Ze hadden een hoop zonnepanelen, dus als gasten klimaatneutraal hun auto kunnen opladen is dat natuurlijk een goeie reden om naar YY te gaan ;)
Hoop voor Partycrasher dat er Duitse hockey meiden (Nederlandse en Belgische mogen ook) bij komen klussen ;)
Overigens niks tegen BB en SS dames, maar meestal blijven de goeie dames vanwege een opgebouwd klantenbestand.
Wellicht is het leuk een topic te openen met een poll erin: wat vinden we een redelijke entree prijs en wat vinden we een redelijke prijs voor 30 min?
Ik zeg entree 70 en dames max 70 a 80 euro alles inclusief. Wat vinden jullie?
Mentholbear zou geen Dagobear zijn als ie niet pleit voor een Happy Hour tot 13:00 voor 50 a 60 euro.
En natuurlijk 50p30. Nou vooruit 60p30 mag ook ;)
Tjeppah
8 september 2024, 07:42
Ik hoop weer als vroeger. Toen hadden ze rond NRW de beste wellness en voederbakken.
Alleen de gladde vloertegels bij de douches kunnen het best vervangen zijn. En misschien wat klapdeurtjes erbij.
Ze hadden een hoop zonnepanelen, dus als gasten klimaatneutraal hun auto kunnen opladen is dat natuurlijk een goeie reden om naar YY te gaan ;)
Hoop voor Partycrasher dat er Duitse hockey meiden (Nederlandse en Belgische mogen ook) bij komen klussen ;)
Overigens niks tegen BB en SS dames, maar meestal blijven de goeie dames vanwege een opgebouwd klantenbestand.
Mentholbear zou geen Dagobear zijn als ie niet pleit voor een Happy Hour tot 13:00 voor 50 a 60 euro.
En natuurlijk 50p30. Nou vooruit 60p30 mag ook ;)
Wellness vond ik niet bijzonder en dat kwam door het binnenzwembad dat veel te koud was en daardoor meer op een dompelbad leek. Wat meer licht in de kino graag zodat je ook kan zien hoe de dame eruit ziet die jou wilt verwennen.
Brad Clitt
8 september 2024, 08:25
Wat meer licht in de kino graag zodat je ook kan zien hoe de dame eruit ziet die jou wilt verwennen.
En of het inderdaad een dame is...
mentholbear
8 september 2024, 11:51
Voor je het weet heeft een Theo je te pakken ;)
schoolmeester
8 september 2024, 17:09
Waar het hart vol van is.....
mentholbear
8 september 2024, 22:13
Wellness vond ik niet bijzonder en dat kwam door het binnenzwembad dat veel te koud was en daardoor meer op een dompelbad leek.
Ik vond het vreemd genoeg daar juist wel weer lekker om in af te koelen. En ze hebben ook een waterval om je koppie onder af te koelen.
Tjeppah
8 september 2024, 22:17
Ik vond het vreemd genoeg daar juist wel weer lekker om in af te koelen. En ze hebben ook een waterval om je koppie onder af te koelen.
Maar de temperatuur van het zwembad was toch echt te koud on er langere tijd in te blijven of er echt in te zwemmen. Verder is het zonde om zo'n groot dompelbad te hebben
Shakir
8 september 2024, 22:30
Laat het water maar lekker koud zijn, ik vind al die verwarmde zwembaden maar niks. Dat is voor schoothondjes. Ik kijk er al naar uit om er volgende winter in te duiken!
Brad Clitt
9 september 2024, 15:16
Er is nog niet veel te zien (nieuw logo), maar FB is weer actief (sinds 13 augustus, de club sorteerde blijkbaar al voor op goed nieuws): https://www.facebook.com/profile.php?id=61564016948937
de duisburg spesjalist
9 september 2024, 17:18
Wellness vond ik niet bijzonder en dat kwam door het binnenzwembad dat veel te koud was en daardoor meer op een dompelbad leek. Wat meer licht in de kino graag zodat je ook kan zien hoe de dame eruit ziet die jou wilt verwennen.
als ik me eigen niet vergis is er geen binnen zwembad meer
JonnyFontane
9 september 2024, 17:33
Dat is jammer......maar misschien komt er moois voor in de plaats.
de duisburg spesjalist
9 september 2024, 17:59
Dat is jammer......maar misschien komt er moois voor in de plaats.ik denk dat er iets heel moois voor in de plaats kom een dwang buis voor jouw formaat :biggrin: en dan lopen alle mooie dames om jouw heen :wink2:
kempie
9 september 2024, 19:14
Als ik m’n ZELF niet vergis is dat niet correct Nederlands.
Maar goed vergissen is menselijk he.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mentholbear
9 september 2024, 19:17
Dat zou erg jammer zijn. Het buitenzwembad is wat ver afgelegen van de binnen wellness.
Siberische tijger
9 september 2024, 19:19
Als ik m’n ZELF niet vergis is dat niet correct Nederlands.
Maar goed vergissen is menselijk he.
Bijna goed Kempie: het is mijzelf.
;)
Tjeppah
9 september 2024, 19:27
Dat zou erg jammer zijn. Het buitenzwembad is wat ver afgelegen van de binnen wellness.
Even afwachten. Misschien maken ze andere deuren zodat je sneller vanuit de wellness de tuin in kan.
schoolmeester
9 september 2024, 19:39
Er komt een glijbaan vanuit de welnesruimte naar het buitenzwembad.
Mevrouw Donders knipt het lintje door.
JonnyFontane
9 september 2024, 19:43
Er komt een glijbaan vanuit de welnesruimte naar het buitenzwembad.
Mevrouw Donders knipt het lintje door.
Ik kijk nu al uit naar de opening...
schoolmeester
9 september 2024, 19:45
Je bedoelt de opening van de glijbaan neem ik aan....
Siberische tijger
9 september 2024, 20:29
Nee, de opening van mevrouw Donders:biggrin:
mechelen
9 september 2024, 20:32
Die glijbaan was er al. Ik ben 2 keer in YY geweest en 2 keer net niet op mijn gezicht gegaan... die gladde vloer weet je nog wel.:redface:
Tjeppah
9 september 2024, 20:35
Die glijbaan was er al. Ik ben 2 keer in YY geweest en 2 keer net niet op mijn gezicht gegaan... die gladde vloer weet je nog wel.:redface:
Die vloer bij de douches en wellness was een hel. Ik neem aan dat ze hier nu toch een betere nieuwe minder gladde vloer gelegd hebben. Ik heb in het verleden daar ook al een paar keer bijna een spagaat gemaakt. Ik werd hierdoor wel verrast dat ik nog zo lenig was
JonnyFontane
9 september 2024, 20:58
Je bedoelt de opening van de glijbaan neem ik aan....
Uiteraard......die uitgewoonde grot van Donders daar pas ik voor...
JonnyFontane
9 september 2024, 20:59
Oh dat verklaart een hoop......altijd gedacht dat je zo geboren was (grapje he mechelen......niet boos worden)
schoolmeester
9 september 2024, 21:00
Zonder navigatie kom je daar niet meer uit, zo DONDERS groot is die grot, heb ik gehoord van een goede vriend.
mechelen
10 september 2024, 06:49
Oh dat verklaart een hoop......altijd gedacht dat je zo geboren was (grapje he mechelen......niet boos worden)
Jij mag dat zeggen... :biggrin:
Goedemorgenallemaal
10 september 2024, 15:53
Die vloer bij de douches en wellness was een hel. Ik neem aan dat ze hier nu toch een betere nieuwe minder gladde vloer gelegd hebben.
Laten we het hopen, ik heb vanwege die vloer sinds mijn heupoperatie geen stap meer in die club durven zetten, juist vanwege die vloer.
Maar was er in het verleden niet ook al een verbouwing waarbij de gladde vloer ook NIET werd aangepakt?
ijsbeer11
10 september 2024, 15:58
Een kennis van me heeft me verzekerd dat ze in oktober open gaan; een exacte datum kon die mij niet zeggen.
Hij is nauw betrokken geweest bij de renovatie.
Tjeppah
10 september 2024, 16:10
Laten we het hopen, ik heb vanwege die vloer sinds mijn heupoperatie geen stap meer in die club durven zetten, juist vanwege die vloer.
Maar was er in het verleden niet ook al een verbouwing waarbij de gladde vloer ook NIET werd aangepakt?
Dat weet ik niet. Maar het zou toch van de zotte zijn wanneer ze dat nu niet gedaan zullen hebben. Ook vanwege wat DDS dacht dat het binnenzwembad verdwenen zou zijn
Tjeppah
10 september 2024, 16:12
Een kennis van me heeft me verzekerd dat ze in oktober open gaan; een exacte datum kon die mij niet zeggen.
We gaan het zien. Ik heb de afgelopen tijd al zoveel datums voorbij zien komen. Ik wacht het rustig af.
JonnyFontane
10 september 2024, 16:18
Dat zou mooi zijn.....
JonnyFontane
10 september 2024, 16:19
Jij mag dat zeggen... :biggrin:
Oh......gelukkig
Ronald11
10 september 2024, 17:00
De website is weer zonder foutmeldingen te benaderen.
Bluebear
10 september 2024, 17:07
De website is weer zonder foutmeldingen te benaderen.
Misschien een link iemand?
pret
10 september 2024, 17:28
https://yinyang.nl/
Tjeppah
10 september 2024, 18:07
https://yinyang.nl/
Wel slordig dat er op de website staat dat ze mensen zoeken voor de bedieding. :biggrin:
Siberische tijger
10 september 2024, 18:23
Nee, ze zoeken mensen voor de bedieding.;)
Tjeppah
10 september 2024, 18:28
Dat wilde ik inderdaad zeggen alleen was het automatisch gecorrigeerd door de dictionary optie. Zo te zien hebben ze die in Duitsland nog niet :)
Goedemorgenallemaal
11 september 2024, 13:17
Zolang hij de douchevloer maar opgeruwd heeft. Misschien even vragen?
Goedemorgenallemaal
11 september 2024, 13:18
Waarom niemand voor de Huishouning dan?
Johan35
11 september 2024, 17:01
Belangrijkste is voorlopig DAT YinYang weer open gaat. Daar wachten we met zijn allen op, en dan zien we wel verder…
de duisburg spesjalist
11 september 2024, 17:27
Die vloer bij de douches en wellness was een hel. Ik neem aan dat ze hier nu toch een betere nieuwe minder gladde vloer gelegd hebben. Ik heb in het verleden daar ook al een paar keer bijna een spagaat gemaakt. Ik werd hierdoor wel verrast dat ik nog zo lenig was
somige moeten gewoon is een keer op hun plaat gaan :biggrin:
Tjeppah
11 september 2024, 17:28
somige moeten gewoon is een keer op hun plaat gaan :biggrin:
Heb jij al vaak gedaan zeker ? :biggrin:
de duisburg spesjalist
11 september 2024, 18:04
Heb jij al vaak gedaan zeker ? :biggrin:
nee ik sta net zo stefig op me beenen als jij :rolleyes: vermoedelijke openings datum is 8 oktober zet maar vast in je agenda maar bind me er niet op vast ze zijn nog persooneel aan het zoeken mischien wat voor de schoolmeester .
Brad Clitt
11 september 2024, 18:18
Ik gok op maandag 21 oktober, we zullen zien...
schoolmeester
11 september 2024, 18:43
Schoolmeester heeft geen tijd, die geeft bijles aan mensen met dyslexie.
mentholbear
11 september 2024, 18:57
vermoedelijke openings datum is 8 oktober zet maar vast in je agenda
Zo te zien tijd voor een pool. Winnaars krijgen een vrijkaartje ;)
Ascari
11 september 2024, 19:02
Of een enkeltje naar het Russische front :biggrin:
Tjeppah
11 september 2024, 19:09
Heb je nog zoveel vrijkaartjes liggen dat je ze al weg gaat geven ? ;)
Siberische tijger
11 september 2024, 19:11
Zijn weegschaal kan al die vrijkaartjes niet meer aan.
https://www.fit.nl/wp-content/uploads/2013/09/weegschaal-zwaar.jpg
JonnyFontane
11 september 2024, 19:29
Schoolmeester heeft geen tijd, die geeft bijles aan mensen met dyslexie.
JonnyFontane houdt heel wijselijk zijn mond.
Anders wordt er weer iemand boos op JonnyFontane...
mentholbear
11 september 2024, 19:37
Zijn weegschaal kan al die vrijkaartjes niet meer aan.
Die was door mij al defect geraakt. En ik stond er pas met 1 been op ;)
Gielle012
11 september 2024, 19:40
Moet daar binnenkort weer in de buurt zijn, zal eens loeren
yylover
12 september 2024, 14:49
39766
yylover
12 september 2024, 14:50
39767
yylover
12 september 2024, 14:52
Sorry, het uploaden is niet helemaal goed gegaan, maar de boodschap is duidelijk. Het gaat niet meer lang duren. En heel erg fijn, het blijft een dagclub.
The Joker
12 september 2024, 15:46
Zijn die tijden op het bord ook onlangs vernieuwd dan?
Zou zeker goed nieuws zijn dat ze uiterlijk middernacht sluiten, houdt alvast veel fout volk buiten.
Brad Clitt
12 september 2024, 15:52
Voor de sluiting waren de tijden dacht ik elke dag van 11.00 tot 01.00.
yylover
12 september 2024, 15:52
Zijn die tijden op het bord ook onlangs vernieuwd dan?
Zou zeker goed nieuws zijn dat ze uiterlijk middernacht sluiten, houdt alvast veel fout volk buiten.
Ja. Dit zijn nieuwe borden.
de duisburg spesjalist
12 september 2024, 17:56
Voor de sluiting waren de tijden dacht ik elke dag van 11.00 tot 01.00.
daar heb jij volkomen gelijk in
de duisburg spesjalist
12 september 2024, 18:00
een goede club heeft geen vrijkaartjes nodig . :rolleyes:
de duisburg spesjalist
12 september 2024, 18:03
dat is een gok ik heb het gevraagd en het antwoord was . Ik denk rond 8 oktober .
Tjeppah
12 september 2024, 18:37
Ze sluiten wel vroeg in het weekend 24h en doordeweek al 23h. Jammer
Shakir
12 september 2024, 19:30
Ik vind dat juist prima dat ze vroeg sluiten. De meeste service dames werken nu eenmaal overdag. ' s Avonds en vooral 's nachts krijg je toch alleen maar gespuis met grote kans op serviceneergang aan hoge prijzen.
Tjeppah
12 september 2024, 19:35
Ik vind dat juist prima dat ze vroeg sluiten. De meeste service dames werken nu eenmaal overdag. ' s Avonds en vooral 's nachts krijg je toch alleen maar gespuis met grote kans op serviceneergang aan hoge prijzen.
Ik had het graag gezien dat ze tot een uur of 2u open waren. Gespuis komt ook wel als ze tot 24u openblijven en ze het geloof krijgen dat ze aanzien krijgen van de meiden en/of club
Tjeppah
12 september 2024, 20:04
Ondanks dat je hier leest dat diverse meiden zeggen de sprong naar Yinyang te maken/uitproberen is het momenteel voor veel clubs lastig om de club overdag gevuld te krijgen met dames. De toekomst zal het uitwijzen of ze wel weer een grote line up overdag zullen hebben zoals vroeger.
Shakir
12 september 2024, 21:17
Men zal het van mij misschien niet verwachten, maar voor een keer ben ik voorzichtig positief over een nieuwe opstart van een saunaclub.
Alleen al het feit dat ze voor een beperkt tijdsvenster open zijn (max 13u lang), en op tijd sluiten, doet vermoeden dat het management weet hoe je een saunaclub moet runnen.
Ikzelf neuk het liefst bij het krieken van de dag en ik ben er zeker van dat er nog veel medeberen zijn die zich blauw ergeren aan het feit dat veel clubs steeds maar later en later op gang komen.
Zo ook ben ik er van overtuigd dat er veel dames zijn die er van balen om 's nachts in een ballentent te moeten werken bij gebrek aan deftige dagclubs.
Ik ben er dus nog niet zo zeker van dat YY het lastig gaat krijgen om overdag een deftige line-up neer te zetten. Typische dagclubs als Sixsens of Babylon draaien toch ook goed?
Vorige zaterdag bvb. was Babylon al goed gevuld bij openingstijd, en zo hoort het ook. 's Nachts slapen de mensen, punt.
Clubs die overdag geen klandizie hebben zijn volgens mij dan ook de clubs die pas om 5 uur in de ochtend sluiten. Daar komt alleen maar raar bling bling volk op af met dito verwaande dames.
Afin, dat laatste is maar van horen zeggen want zelf kom ik al 6-7 jaar niet meer in dat soort clubs.
pietpotent44
12 september 2024, 21:26
Ik ben er zelfs van overtuigd dat yy een sterke lineup gaat krijgen. Het is voor veel vrouwen gewoon interessant, vanwege de gunstige ligging, geen registratieplicht, de succesvolle historie, en ook gewoon een grote mooie club met groot gebouw en tuin, met veel faciliteiten.
Als yy het een beetje slim aanpakt (de juiste meiden binnenhalen, de verkeerde meiden buitenlaten, goed deurbeleid om gespuis buiten te houden, strenge controle op drugs, en met betaalbare concurrerende prijzen werken waarvan klanten weten waar ze aan toe zijn, dagclub blijven en geen nachtelijke uitzuipbar, geen overvloed aan zinloze regeltjes), dan zijn ze spekkoper.
Qua entree zou ik 70e passend vinden. Qua damesprijzen max. 60-70 per half uur, en max. 120 voor een uur.
Als ze dat aanhouden, dan gaat het helemaal goedkomen.
(Ben overigens ook wel benieuwd hoe ze het cash betaal probleem gaan oplossen.)
cameltoe slide
12 september 2024, 21:53
Maybe just visit more expensive (Magnum or Samya) and cheap sauna clubs (Aca Gold or Penelope) and see which male guests visit the respective club between 1 a.m. and 3 a.m. I'm always surprised at how many men show up individually or in groups. Also that these are visitors between 18 and 40 years old.
It is true that the grandpas like a regular daily routine, arrive early for breakfast at the sauna club, visit the sauna several times and, if available, use the swimming pool and have lunch and dinner. Sometimes the grandpas don't make a room. This audience still seems to provide an economic contribution margin to the clubs to reduce the fixed costs that arise regardless of whether a guest shows up or not, otherwise the Samya would not grant a reduction in admission for pensioners.
The fact that the daytime audience is not necessarily seen as profitable when looking at love service providers can be seen from the fact that in the cheap club Aca Gold some beautiful women only appear at 6 p.m. and leave the breakfast business to the well-known 10 to 20 ladies.
Let's just wait and see when exactly the YY opens and what beautiful women are offered to us and at what time the beautiful women want to start making money with us polar bears. Of particular interest might be the entrance fee and how much money should half an hour or an hour of fun in the room cost?
:wink2:
Dezr
12 september 2024, 23:21
I'll add my piece what I think about the re-opening, I used to go to YY before it got closed 1-2 times a month. As much as might be invested in things like replacing that slippy floor in the wellness centre (yes I agree it needs sorting) Ultimately in the long run wether it will be a success or not will be determined by the service of the women against the price this was a very high standard before , the ladies were Beautiful and happy in what they were doing. Obvioulsy can not expect the same prices as before as everything is much more expensive than before the club closed in General.
An example I'll use is another reopened club that I won't name, it had a chance to become a first choice as much as they spent in refurbishing, and yes I had some good days there but I stopped going because the service from average women(with the exception of a small percentage) that was asking for more money for "Extras" simply wasn't worth it.
It can't be expected that the the club will restart exactly as it left off, I'll have a look in the first month that it opens, but by early next we will have a better idea of how it
is going to be in the future.
mentholbear
13 september 2024, 00:10
Rij je erna toch even door naar Happy ;)
Aangezien ik niet meer als een zwerver in saunaclubs vertoef, ben ik ook voorstander van niet te late openingstijden omwille van gespuis en upselling.
mentholbear
13 september 2024, 00:11
Ik had het graag gezien dat ze tot een uur of 2u open waren. Gespuis komt ook wel als ze tot 24u openblijven en ze het geloof krijgen dat ze aanzien krijgen van de meiden en/of club
Daar heb je ook wel een punt, met die flessen op ijsblokjes enzo, maar gezien publiek bij Happy trekt het ook nog ander type gespuis.
ijsbeer11
13 september 2024, 08:28
Ik vraag me af wat men hier onder “gespuis” verstaat?
Blijkbaar mensen met “bling bling” of “een fles drank op ijs”.
Ik drink standaard tijdens elk bezoek aan de club alcohol, ik heb tattoos, waarschijnlijk val ik dus onder de categorie “gespuis” volgens menigeen. Als ik met 2 of 3 man ben is het voordeliger een fles te kopen ipv losse glazen.
Ik kom al 20 jaar in clubs, heb me nog nooit misdragen, sta altijd open voor een gesprek met elke gast/dame/personeel of wie dan ook.
Bluebear
13 september 2024, 09:00
Daar heb je ook wel een punt, met die flessen op ijsblokjes enzo, maar gezien publiek bij Happy trekt het ook nog ander type gespuis.
Mentholbear verstaat onder ander “gespuis” iedere andere ijsbeer die er rond loopt, omdat dat een geduchte concurrent kan zijn voor een te schaken DVP. Kortom dus iedereen!!
Goedemorgenallemaal
13 september 2024, 09:37
Sorry, het uploaden is niet helemaal goed gegaan, maar de boodschap is duidelijk. Het gaat niet meer lang duren. En heel erg fijn, het blijft een dagclub.
Bedankt voor je verklaring.
Op basis van de fotos alleen zou ik het nu al een aflopende zaak noemen.
mentholbear
13 september 2024, 10:30
Vergeet de handtasjes bende niet ;)
We scheren nogal wat over 1 kam, maar het zijn vaak kenmerken ervan. Maar het sluit niet uit en is ook niet alles omvattend.
omdat dat een geduchte concurrent kan zijn voor een te schaken DVP.
Bijna goed, geduchte concurrent bij de voederbakken ;)
WANDELAAR5
13 september 2024, 12:09
Ik drink standaard tijdens elk bezoek aan de club alcohol, ik heb tattoos, waarschijnlijk val ik dus onder de categorie “gespuis” volgens menigeen. Als ik met 2 of 3 man ben is het voordeliger een fles te kopen ipv losse glazen.
Ik kom al 20 jaar in clubs, heb me nog nooit misdragen, sta altijd open voor een gesprek met elke gast/dame/personeel of wie dan ook.
Hear hear! Inderdaad zijn er veel teveel vooroordelen. Ook rondom mannen met baarden. De meesten willen gewoon een leuk feestje bouwen. En ook mannen zonder baarden, zonder tattoos en zonder flessen drank misdragen zich soms, zoals ik onlangs in Golden Gate mocht ervaren.
mentholbear
13 september 2024, 12:17
Ok ok, inderdaad vooroordelen. En zelfs al zou het gespuis zijn, in menig club vallen ze je niet lastig als je er met een boog omheen loopt. Ik ben al deze jaren (even afkloppen...) in elk geval nooit lastig gevallen. Ook niet in de periode dat ik tot in de late uurtjes in de clubs zat en de brave huisvaders al lang naar huis waren.
En ik las dat er hier ook een ijsbeer met een handtasje is die onschuldige spulletjes als ik dacht z'n bril enzo er in opbergt.
Ik stop dat soort zaken in de zakken van m'n badjas, maar zo zie je maar dat sommigen een tasje prettiger vinden.
de duisburg spesjalist
13 september 2024, 17:33
Ik ben er zelfs van overtuigd dat yy een sterke lineup gaat krijgen. Het is voor veel vrouwen gewoon interessant, vanwege de gunstige ligging, geen registratieplicht, de succesvolle historie, en ook gewoon een grote mooie club met groot gebouw en tuin, met veel faciliteiten.
Als yy het een beetje slim aanpakt (de juiste meiden binnenhalen, de verkeerde meiden buitenlaten, goed deurbeleid om gespuis buiten te houden, strenge controle op drugs, en met betaalbare concurrerende prijzen werken waarvan klanten weten waar ze aan toe zijn, dagclub blijven en geen nachtelijke uitzuipbar, geen overvloed aan zinloze regeltjes), dan zijn ze spekkoper.
Qua entree zou ik 70e passend vinden. Qua damesprijzen max. 60-70 per half uur, en max. 120 voor een uur.
Als ze dat aanhouden, dan gaat het helemaal goedkomen.
mannen die pinnen krijgen 10 euro korting :rolleyes:
pret
13 september 2024, 17:42
Hear hear! Inderdaad zijn er veel teveel vooroordelen. Ook rondom mannen met baarden. De meesten willen gewoon een leuk feestje bouwen. En ook mannen zonder baarden, zonder tattoos en zonder flessen drank misdragen zich soms, zoals ik onlangs in Golden Gate mocht ervaren.
Omgekeerde gebeurt ook mannen met baarden, tattoos met flessen drank weten zich ook te gedragen.
JonnyFontane
13 september 2024, 17:43
Omgekeerde gebeurt ook mannen met baarden, tattoos met flessen drank weten zich ook te gedragen.
Jij hebt geen baard en je gedraagt je ook nooit....(grapje he kerel)
Ik daarintegen heb een baard en tattoos en ik gedraag me uitstekend......
JonnyFontane
13 september 2024, 17:45
mannen die pinnen krijgen 10 euro korting :rolleyes:
Kun je dat van de belasting af trekken?
pret
13 september 2024, 17:46
Jij wel als zzp er zijnde moet je wel eerst om een factuur vragen 😀
de duisburg spesjalist
13 september 2024, 18:47
jij kan je zelf aftrekken :biggrin:
frittentitten
13 september 2024, 19:52
Ik vermoed de mensen die eerder niet binnen kwamen bij de GT.
Degene die wel binnen kwamen waren degene die in de regel gedoopt waren. (jeugd tegenwoordig niet meer, snap ik. Probeer t gewoon netje te omschrijven)
Dat is een vooroordeel. Mensen met tattoo's zijn meestal prima mensen
frittentitten
13 september 2024, 19:55
jij kan je zelf aftrekken :biggrin:
Goede woord spe(e)l(l)ing.
schoolmeester
13 september 2024, 20:06
De meeste ijsberen zijn beter in aftrekken dan optellen.....
Groet, schoolmeester.
Tropische_verrassing
14 september 2024, 07:34
Ik stel voor om @yinyanglover de eer te geven om het lintje mogen doorknippen en als eerste gast naar binnen mag gaan
bebert
14 september 2024, 08:09
Ik stel voor om @yinyanglover de eer te geven om het lintje mogen doorknippen en als eerste gast naar binnen mag gaan
Ik neem toch aan dat ze aan mevrouw Donders zullen voorstellen het lint door te knippen.:biggrin:
JonnyFontane
14 september 2024, 09:54
Mee eens......
yylover
14 september 2024, 12:20
Ik ga proberen om erbij te zijn bij de opening. 39772
Tjeppah
14 september 2024, 12:25
Ik ga proberen om erbij te zijn bij de opening. 39772
Hoezo proberen? :biggrin: Dit kan je niet aan je voorbij laten gaan op straffe dat Willem je verplicht om jou naam te veranderen ;)
yylover
14 september 2024, 12:32
Het moet lukken. Waarschijnlijk met allerlei opstartproblemen, onwennig nieuw personeel en (nog) weinig dames.
Ties85
14 september 2024, 13:45
Ik denk dat ze een beetje te snel gaan maar goed we zullen zien, en ik hoop dat de puzzelstukjes tijdig op hun plaats zullen vallen.
Hopelijk hebben ze de valkuilen van veel andere heropende saunaclubs goed bekeken, en trappen ze er zelf niet in.
Er is de afgelopen 5 jaar veel veranderd in dit wereldje, maar het is natuurlijk goed er weer zo een mooie club bij te hebben laten we het beste hopen.
Ook zal dit de andere Nederlandse club en de clubs dichtbij de grens verplichten aan het werk te blijven en stappen te blijven maken.
Tjeppah
14 september 2024, 13:51
Ik denk dat ze een beetje te snel gaan maar goed we zullen zien, en ik hoop dat de puzzelstukjes tijdig op hun plaats zullen vallen.
Hopelijk hebben ze de valkuilen van veel andere heropende saunaclubs goed bekeken, en trappen ze er zelf niet in.
Er is de afgelopen 5 jaar veel veranderd in dit wereldje, maar het is natuurlijk goed er weer zo een mooie club bij te hebben laten we het beste hopen.
Ook zal dit de andere Nederlandse club en de clubs dichtbij de grens verplichten aan het werk te blijven en stappen te blijven maken.
Nederlandse clubS
Badslippers
14 september 2024, 14:03
39772
Kunnen ze tegelijk een leuk en gezellig Oktoberfest organiseren.
https://i.imgur.com/Wmt8ILt.png
Beron
14 september 2024, 20:02
I have only one wish: Please don't mess this up.
WANDELAAR5
15 september 2024, 09:09
Informatie vanuit zeer onbetrouwbare bron: opening 18 oktober en de entree wordt €100. Als dit klopt, dan had DS dus gelijk met zijn opmerking dat dit een club wordt voor rijke mensen. Als de dames die entree ook moeten betalen, dan zullen ze dat ook terug willen verdienen…
schoolmeester
15 september 2024, 09:17
Zal wel niet kloppen, die 100 euro entree.
Tjeppah
15 september 2024, 09:34
Zal wel niet kloppen, die 100 euro entree.
En waar heb jij deze informatie gehaalt ? Of schrijf je alleen wat je verwacht ? Dus nutteloze gevoelens/verwachtingen?
schoolmeester
15 september 2024, 09:47
Het is gehaald.
Lees post van WANDELAAR5 nog eens goed: daarin staat, informatie uit onbetrouwbare bron.
Tjeppah
15 september 2024, 10:15
Het is gehaald.
Lees post van WANDELAAR5 nog eens goed: daarin staat, informatie uit onbetrouwbare bron.
OMG
Weet ik. Maat wat heeft het dan voor zin om daar dan een reactie op te geven gebaseerd op: Ik denk. Aan zo'n post van jou heeft toch geen enkele ijsbeer iets.
frittentitten
15 september 2024, 11:09
Geduld is een schone zaak
rob45
15 september 2024, 11:20
Misschien weten we over een paar weekjes meer ..
mentholbear
15 september 2024, 11:37
Als ze inderdaad entree op €100 mikken, schieten ze zichzelf in de voet en zullen een hoop door karren naar Duitsland.
Giodude
15 september 2024, 11:45
OMG
Weet ik. Maat wat heeft het dan voor zin om daar dan een reactie op te geven gebaseerd op: Ik denk. Aan zo'n post van jou heeft toch geen enkele ijsbeer iets.
Vertel me wat het nut dan is om een zeer onbetrouwbare bron hier op te voeren omtrent de entreeprijs van €100. :gruebel:
Speculeren omtrent de entreeprijs en wat de prijs van vertier met de dames gaat worden is volkomen zinloos tot dat de club de entree bekend maakt en de beren op de openingsdag van de dames horen wat de vergoeding voor hun diensten zullen zijn. €100 lijkt mij eerder ook onwaarschijnlijk om een aantal redenen dan de waarheid maar we zullen het zien.
Haradamannetje
15 september 2024, 11:57
Vreemd, ik heb juist uit een onbetrouwbare bron vernomen dat de entree €150 gaan worden?
Siberische tijger
15 september 2024, 12:03
Heb ik ook gehoord en voor mannen met een pik van 18cm of meer is de entree gratis.:biggrin:
Kom op heren, steeds als ik zie dat er een nieuw bericht staat in dit topic, denk ik: mooi, hopelijk wat meer info.
Maar het enige dat ik lees is speculatie over de entreeprijs, de vermoedelijke openingsdatum etc.
Wat mij betreft zou ik hier alleen juiste informatie willen lezen.
mentholbear
15 september 2024, 12:57
Speculeren omtrent de entreeprijs en wat de prijs van vertier met de dames gaat worden is volkomen zinloos
Nee hoor, in tegenstelling tot de entree en prijzen van de dames, kost het ouwehoeren ons hier niks ;)
Maar ik weet niet management wel eens meeleest en peilt wat er onder de ijsberengemeenschap rond gaat. Mocht dat zo zijn, komen ze misschien tot betere inzichten.
Kijk bv maar naar LeGrand, hoe het daar loopt met dergelijke prijzen. En hoe druk een Acapulco Gold en Penelope bezocht worden als budget clubs.
Tjeppah
15 september 2024, 13:55
Nee hoor, in tegenstelling tot de entree en prijzen van de dames, kost het ouwehoeren ons hier niks ;)
Maar ik weet niet management wel eens meeleest en peilt wat er onder de ijsberengemeenschap rond gaat. Mocht dat zo zijn, komen ze misschien tot betere inzichten.
Kijk bv maar naar LeGrand, hoe het daar loopt met dergelijke prijzen. En hoe druk een Acapulco Gold en Penelope bezocht worden als budget clubs.
Kost niks maar voegt ook niks toe. Het mooie van een forum als deze is dat andere ijsberen gebruik kunnen maken van de info van andere ijsberen. Speculatie draagt hier niet aan bij en vind ik persoonlijk vaak "vervuiling" van zo'n forum
WA
15 september 2024, 14:02
Het mooie van een forum als deze is dat andere ijsberen gebruik kunnen maken van de info van andere ijsberen. Speculatie draagt hier niet aan bij en vind ik persoonlijk vaak "vervuiling" van zo'n forum Totdat er iemand iets opschrijft wat een ander niet aanstaat of in diens belevingswereld past. Dan gaan er enkele al gauw over op speculatieve opmerkingen of iemand wel echt in de club is geweest waarover bericht wordt.
frittentitten
15 september 2024, 14:36
Kost niks maar voegt ook niks toe. Het mooie van een forum als deze is dat andere ijsberen gebruik kunnen maken van de info van andere ijsberen. Speculatie draagt hier niet aan bij en vind ik persoonlijk vaak "vervuiling" van zo'n forum
Los van goede verhalen en recensies kun je het meeste van de rest hier op het forum geheel onder jou statement hierboven laten vallen als je goed leest.
Zijn immers vaak meningen en speculaties wat men hier schrijft. Dit geld overigens voor ieder forum in het algemeen, en niet alleen de ijsberen.
MAW, als het je niet bevalt, je hoeft het niet te lezen
schoolmeester
15 september 2024, 15:26
Helemaal mee eens.
Tjeppah
15 september 2024, 16:24
Los van goede verhalen en recensies kun je het meeste van de rest hier op het forum geheel onder jou statement hierboven laten vallen als je goed leest.
Zijn immers vaak meningen en speculaties wat men hier schrijft. Dit geld overigens voor ieder forum in het algemeen, en niet alleen de ijsberen.
MAW, als het je niet bevalt, je hoeft het niet te lezen
Meningen wel daar is een forum voor. Speculaties niet naar mijn mening
Herr Fick
15 september 2024, 17:22
Als ze inderdaad entree op €100 mikken, schieten ze zichzelf in de voet en zullen een hoop door karren naar Duitsland.
Als de juiste chauffeurs door karren, kan dat een voordeel zijn.
laplagne
17 september 2024, 14:44
Denk dat ze de lockers 13 en 69 niet openbaar zullen stellen. Net Durex, beter voor beiden
zeppos58
18 september 2024, 09:25
Ik kies de laatste jaren steeds voor de club dichtste bij huis, dat is die andere club in Nederland. Die is me echter de laatste paar keer slecht bekomen zodat een heropening van YY zeer welkom zal zijn.
Tjeppah
18 september 2024, 13:15
Ik kies de laatste jaren steeds voor de club dichtste bij huis, dat is die andere club in Nederland. Die is me echter de laatste paar keer slecht bekomen zodat een heropening van YY zeer welkom zal zijn.
Je hebt naast dcdhngww ook nog Le Grand. Die ligt ook in Nederland.
de duisburg spesjalist
18 september 2024, 17:21
Je hebt naast dcdhngww ook nog Le Grand. Die ligt ook in Nederland.
en vergeet Villa Weizigt niet de twee kan je overgens helaas nog niet vergelijken met de 2 clubs in het zuiden kwa welnes verzorging eten maar legrand heeft sins vorige week een kok ja duitsers wij in nederland staan niet stil bij ons licht geen prostetutie verbod om de hoek te kijken wij hebben geen regestratie plicht voor de dvp. en er zijn meer paren clubs aan het kijken om om te switsen naar sauna club consept .
Tjeppah
18 september 2024, 17:28
en vergeet Villa Weizigt niet de twee kan je overgens helaas nog niet vergelijken met de 2 clubs in het zuiden kwa welnes verzorging eten maar legrand heeft sins vorige week een kok ja duitsers wij in nederland staan niet stil bij ons licht geen prostetutie verbod om de hoek te kijken wij hebben geen regestratie plicht voor de dvp. en er zijn meer paren clubs aan het kijken om om te switsen naar sauna club consept .
Klopt. Maar Villa Weizigt zou ik geen saunaclub willen noemen
JonnyFontane
18 september 2024, 17:35
JonnyFontane is weer de verstandigste door hier geen lullige opmerking te plaatsen over mensen met dyslexie.
de duisburg spesjalist
18 september 2024, 17:44
15 oktober is het zo ver 39804
WA
18 september 2024, 18:09
Waar komt dat bericht vandaan? Facebook of Insta? Want op moment van schrijven staat er nog niets op de website.
de duisburg spesjalist
18 september 2024, 18:10
Waar komt dat bericht vandaan? Facebook of Insta? Want op moment van schrijven staat er nog niets op de website.
rechtstreeks van de uitbater ik heb gevraagd om de naam ying yang in de flyer geplaats kan worden
Meme Moo
18 september 2024, 18:56
rechtstreeks van de uitbater ik heb gevraagd om de naam ying yang in de flyer geplaats kan worden
Gelukkig dat je ze dat gevraagd hebt.
Want dat zouden ze zelf nooit bedacht hebben:biggrin:
En misschien is dat zelfs niet eens nodig als hun banner op de eigen website komt te staan.
Pompuy24
18 september 2024, 19:27
Op facebook staat het ook
JonnyFontane
18 september 2024, 19:32
Heb je goed geregeld...
Eddy_V
18 september 2024, 20:20
Heel goed want nu lijkt het net alsof er iets bij Le Grand te doen is ;)
hoe dan ook goed nieuws en ik zal de berichten nauwlettend volgen en duimen dat het geen GG debacle wordt
Badslippers
18 september 2024, 21:29
Ik zie de naam niet staan in de door jou geposte flyer. Zoiets?
https://i.imgur.com/pnthdFM.png
Tjeppah
18 september 2024, 21:36
Volgens mij wil DDS zeggen dat hij gevraagd heeft om Yinyang in de flyer te zetten nadat hij het had ontvangen
Ascari
18 september 2024, 22:10
15 oktober is het zo ver 39804
2024 hoop ik? ;)
Gielle012
19 september 2024, 00:23
Vergunningen zijn dan onherroepelijk, dus tenzij er nog bezwaar oid komt
mentholbear
19 september 2024, 11:37
Ik zie uit naar de heropening van YY en de verslagjes.
en er zijn meer paren clubs aan het kijken om om te switsen naar sauna club consept .
Ik help het hopen. Zitten ze in Nederland of Duitsland?
Klopt. Maar Villa Weizigt zou ik geen saunaclub willen noemen
Het beetje een vreemde eend in de bijt. Je kunt bij ze over de vloer komen alsof het prive huis is. Dames komen bij de entree zich even voorstellen en als je er besluit eentje te kiezen dat betaal je zowel de diensten van de dame als voor kamergebruik aan het huis.
Maar je kunt ook net als bij een saunaclub entree betalen, en dan mag je zo lang blijven als je wilt. Warme dranken, fris, bier en zelfs wijn waren inclusief. Eten was alleen mee-eten met het huis rond 18 uur, en alleen als je het op tijd aangeeft. Dus geen onbeperkt buffetgrazen. Een klein tuintje, een onverwarmd binnenzwembad en een infrarood sauna-tje met 60 graden zijn de wellness. Doordeweeks was het rustig genoeg om in het wellness/woonkamer gedeelte een dutje te kunnen doen.
Aparte is alleen dat als je besluit om de kamer op te gaan dat je dan alsnog tegen een gereduceerd tarief kamerhuur dient te betalen, terwijl bij (andere) saunaclubs gebruik van de kamers al bij de entree inbegrepen zit.
pietpotent44
19 september 2024, 13:02
Ik ben dan toch ook altijd weer benieuwd naar die mensen die hier riepen dat ze zeer zeker wisten dat yin yang nooit meer open zou gaan. En verkocht zou worden aan projectontwikkelaar(s) etc.
Bleek flauwekul dus. Ook al heeft het lang geduurd.
mentholbear
19 september 2024, 13:19
Die moesten nog hoognodig hun glazen bol oppoetsen ;)
Goedemorgenallemaal
19 september 2024, 13:42
Mwah, het zal ongetwijfeld een paar keer door de hoofden van de eigenaren van het perceel gespeeld hebben, wat ze ook zullen beweren. En als je op net zo'n moment telepathisch contact legt met ze, dan ga je dat al snel roepen.
frittentitten
19 september 2024, 21:48
Vergunningen zijn dan onherroepelijk, dus tenzij er nog bezwaar oid komt
Dat zijn ze al. Anders doen ze deze moeite echt niet.
Lees mijn bericht paar paginas terug
frittentitten
19 september 2024, 21:50
Ik ben dan toch ook altijd weer benieuwd naar die mensen die hier riepen dat ze zeer zeker wisten dat yin yang nooit meer open zou gaan. En verkocht zou worden aan projectontwikkelaar(s) etc.
Bleek flauwekul dus. Ook al heeft het lang geduurd.
Volgens mij moeten wij daar nog een biertje op drinken daarbinnen
als ik me goed herinner.
Dan leg ik t met plezier uit
vanKees
20 september 2024, 08:22
39818
Auf einen Dienstag?
vanKees
broodpoot
20 september 2024, 09:24
Ik ben bijzonder nieuwsgierig hoe het hier gaat lopen.
Na de sluiting van GT heb ik het eigenlijk nooit meer helemaal gevonden, Prime is prachtig maar qua damesaanbod ronduit matig, GG idem, mooie club maar ook hier qua dames niet wat ik zoek.
En nou weet ik ook wel dat de wereld veranderd is sinds corona en dat het saunalandschap niet meer hetzelfde is.
Eigenlijk komt SS qua aanbod nog redelijk dicht bij wat ik zoek maar de afstanden naar de clubs gaan me steeds meer tegen staan, in de ochtend naar het zuiden van het land is voor mij al 3 uur in de auto en na een lange dag heb ik steeds minder zin om in de avond weer een paar uur in de auto te zitten.
Ik ben erg benieuwd hoe het YY vergaat, bij GG had ik goede hoop dat dit een mooi alternatief kon worden voor GT maar dat is 'm voor mij gewoon niet geworden, laatste keer vorig jaar ongepopt de club verlaten, dat was me nog nooit gebeurd.
Maar ik wacht voorlopig even af, als ik verhalen lees van een entree van 100 en dat ze een premium club willen worden (met dito prijzen) dan wordt ik daar niet al te optimistisch van maar goed, alles valt en staat uiteindelijk met het het damesaanbod en dan vooral het service niveau dus we gaan het meemaken. Als YY weer gaat worden van wat ik er over gelezen heb dan zal ik snel een kijkje gaan nemen maar ik ben bang dat het ook hier niet mee gaat vallen.
blauwebeer
20 september 2024, 13:17
En ondertussen staan de Premium Meiden al met veel ongeduld te wachten tot de poorten op 15 oktober 2024 openzwaaien en de 500 eurobiljetten er voor het grijpen liggen.
Sommigen zijn zelfs zo gespannen dat ze nu hun plaats al willen reserveren en er hun lang verwachte vakantie ervoor willen opgeven.
Eddy_V
20 september 2024, 13:52
En ondertussen staan de Premium Meiden al met veel ongeduld te wachten tot de poorten op 15 oktober 2024 openzwaaien en de 500 eurobiljetten er voor het grijpen liggen.
Sommigen zijn zelfs zo gespannen dat ze nu hun plaats al willen reserveren en er hun lang verwachte vakantie ervoor willen opgeven.
Dan hebben hun chauffeurs hun vaste plekken op het terras vast ook alweer gereserveerd ? ;)
Ronald11
20 september 2024, 15:24
Tarieven staan inmiddels op de site
https://yinyang.nl/tarieven-en-openingstijden/
Brad Clitt
20 september 2024, 15:56
Entree valt alvast mee (precies wat ik voorspelde), voor happy hour hoef je hier niet zo vroeg te zijn itt de club bij het Drielandenpunt.
rob45
20 september 2024, 15:57
Entree valt alvast mee (precies wat ik voorspelde), voor happy hour hoef je hier niet zo vroeg te zijn.En dat is wel slim van YY
pret
20 september 2024, 16:42
Tarieven staan inmiddels op de site
https://yinyang.nl/tarieven-en-openingstijden/
En nu maar duimen dat de dames tarieven niet daarboven gaan :biggrin:
WANDELAAR5
20 september 2024, 18:10
Informatie vanuit zeer onbetrouwbare bron: opening 18 oktober en de entree wordt €100. Als dit klopt, dan had DS dus gelijk met zijn opmerking dat dit een club wordt voor rijke mensen. Als de dames die entree ook moeten betalen, dan zullen ze dat ook terug willen verdienen…
Datum fout, entreeprijs fout. Zo zie je maar, je kunt Belgen nooit vertrouwen. Ik luister in het vervolg alleen nog maar naar DVPs. Die zijn tenminste altijd eerlijk!
peterp095
20 september 2024, 18:22
Datum fout, entreeprijs fout. Zo zie je maar, je kunt Belgen nooit vertrouwen. Ik luister in het vervolg alleen nog maar naar DVPs. Die zijn tenminste altijd eerlijk!
Kwam nochtans van een dame uit jou h……:)
Big30
20 september 2024, 18:23
39819
Voorzover het nog niet duidelijk mocht zijn :tongue:!
Badslippers
20 september 2024, 19:16
Eindelijk een club die sympathieke openings- en sluitingstijden hanteert. Lijkt me voor iedereen gezonder dan 05:00 in de vroege ochtend de deur sluiten.
JonnyFontane
20 september 2024, 20:57
39818
Auf einen Dienstag?
vanKees
Nein....mittwoch
Wentelt Eefje
20 september 2024, 21:07
Nein....mittwoch
Nee, dinsdag... ach, als het maar geen maandag is...
vanKees
20 september 2024, 22:38
Nee, dinsdag... ach, als het maar geen maandag is...
JonnyFontane wollte einen Witz machen. // JonnyFontane wou 'n grap maak.
vanKees
WA
21 september 2024, 00:28
En nu maar duimen dat de dames tarieven niet daarboven gaan :biggrin:
Wellicht zijn de tarieven elders, laten we zeggen een straal van 60 km rond om YY, een goede graadmeter? Als het lager is vrees ik dat de prikkel om te verkassen voor de meeste dvp niet stevig genoeg is.
pret
21 september 2024, 07:30
Wellicht zijn de tarieven elders, laten we zeggen een straal van 60 km rond om YY, een goede graadmeter? Als het lager is vrees ik dat de prikkel om te verkassen voor de meeste dvp niet stevig genoeg is.
In dezelfde omtrek van 60 km heb je ook clubs waar de dames hun diensten aanbieden voor 50€. En juist deze clubs draaien het beste in tegenstelling tot nabije clubs waar dames tarieven vragen die buitenproportioneel zijn.
WA
21 september 2024, 11:17
Ik ben benieuwd :rolleyes:
Herr Fick
21 september 2024, 12:59
... in tegenstelling tot nabije clubs waar dames tarieven vragen die buitenproportioneel zijn.
Proporties zijn veranderlijk ...
mentholbear
21 september 2024, 14:56
Fijn dat ze de mens lounge hebben behouden voor deze dutbeer :slaap:
Ascari
21 september 2024, 16:13
De dvp's uit PHG en GG mogen wat mij betreft wegblijven uit YY. Ze blazen straks de club nog op met hun idiote upselling.
pret
21 september 2024, 16:33
De dvp's uit PHG en GG mogen wat mij betreft wegblijven uit YY. Ze blazen straks de club nog op met hun idiote upselling.
+ 1
JonnyFontane
21 september 2024, 16:38
Plus 1
schoolmeester
21 september 2024, 16:46
Plus nog 1.
Tjeppah
21 september 2024, 16:48
Upselling zie je helaas steeds vaker bij steeds meer meiden en in steeds meer clubs. Ik ben er ook niet van. Ik wil graag van te voren weten wat de financiële schade is richting de dvp voor de diensten ze zal verlenen of al heeft verleend
blauwebeer
21 september 2024, 16:51
In dezelfde omtrek van 60 km heb je ook clubs waar de dames hun diensten aanbieden voor 50€. En juist deze clubs draaien het beste in tegenstelling tot nabije clubs waar dames tarieven vragen die buitenproportioneel zijn.
Het is net in deze clubs dat de meiden door hun vriendjes/klanten aangemaand worden om binnen iets meer dan 3 weken mee te helpen de poorten van de nieuw te heropenen Premium Club open te gooien om aldaar naar de gouden bergen op zoek te gaan. We wensen hun veel geluk.
Siberische tijger
21 september 2024, 17:14
Fijn dat ze de mens lounge hebben behouden voor deze dutbeer :slaap:
Ik vraag mij af waar jij dat leest?
Je gaat er waarschijnlijk vanuit dat de indeling hetzelfde zal zijn als voor de brand.
yylover
21 september 2024, 17:32
Ik vraag mij af waar jij dat leest?
Je gaat er waarschijnlijk vanuit dat de indeling hetzelfde zal zijn als voor de brand.
Staat op de yy site
mentholbear
21 september 2024, 19:13
+1 maar ik vrees het ergste.
En het vervelende is dat het vaak de mindere meiden zijn die het op hun huidige honk het minder goed doen en dan in bv in YY hun geluk willen beproeven. En dan natuurlijk met upselling erbij.
Ik hoop dat genoeg klanten eventuele upselling gelijk aankaarten bij de receptie. Dan kunnen ze misschien een beter deurbeleid hanteren.
mentholbear
21 september 2024, 19:13
Staat op de yy site
Inderdaad, op hun homepage bij de opsomming van wellness, restaurant, etc.
Shakir
21 september 2024, 19:33
De hamvraag is nu: wordt het een upsellclub of wordt het geen upsellclub?
Het is al minstens zo spannend als de Amerikaanse verkiezingen.
Eén ding is zeker, als YY het niet kan waar maken is er geen hoop meer op nog een deftig clublandschap.
Dan denk ik er aan om mijn badjas voorgoed aan de haak te hangen.
Herr Fick
21 september 2024, 19:54
Een minpunt is alvast dat ze geen poetspersoneel vragen, maar 'cleaners'. Een shiftleader zal dan wel een ploegbaas zijn, zeker?
Wentelt Eefje
21 september 2024, 19:56
Je weet zelluf...
Shakir
21 september 2024, 19:59
Een minpunt is alvast dat ze geen poetspersoneel vragen, maar 'cleaners'. Een shiftleader zal dan wel een ploegbaas zijn, zeker?
Ik ga de schimmels van de budgetclubs moeten missen in YY. Jammer.
schoolmeester
21 september 2024, 20:07
Misschien hebben ze schimmelkaas in YY.
Groet, schoolmeester.
rob45
21 september 2024, 21:43
En het vervelende is dat het vaak de mindere meiden zijn die het op hun huidige honk het minder goed doen en dan in bv in YY hun geluk willen beproeven. En dan natuurlijk met upselling erbij.
Ik hoop dat genoeg klanten eventuele upselling gelijk aankaarten bij de receptie. Dan kunnen ze misschien een beter deurbeleid hanteren.
Alles staat of valt met het deurbeleid en hoe ze met upselling klachten omgaan bij de club.In eerste instantie denk ik dat ze sowieso de club redelijk tot goed gevuld willen hebben met dames en daarna hopelijk een schifting zal plaatsvinden.
mentholbear
21 september 2024, 22:33
daarna hopelijk een schifting zal plaatsvinden.
Dan kan het te laat zijn. Dan blijven gasten weg die een slechte indruk van de dames, en daarmee een slechte indruk van de club hebben.
Maar ik denk dat ze meer vrees hebben zo te weinig meiden in huis te hebben, wat ook een slechte indruk achterlaat.
Bij Venus kun je het nog snappen van een kleine club.l als ze wat minder dames hebben. Maar bij zo een grote club kan het een issue zijn.
Haradamannetje
21 september 2024, 23:25
Ik las ergens dat Daniella/e uit GG daar wil werken? die werkt nu voor 100, zou ze dan daar voor minder aan de slag gaan?
schoolmeester
22 september 2024, 05:55
Dat kun je haar het beste zelf vragen.
Tjeppah
22 september 2024, 06:15
Ik las ergens dat Daniella/e uit GG daar wil werken? die werkt nu voor 100, zou ze dan daar voor minder aan de slag gaan?
Misschien wel. Ze geeft een goede service maar volgens mij heeft ze het in GG niet zo druk
Brad Clitt
22 september 2024, 08:18
De dames kunnen het beste tussen de prijzen in SS en GG gaan zitten (club ligt geografisch ook tussen die twee :)), dus 70430 en 120/130460.
ijsbeer11
22 september 2024, 08:20
Zover mij bekend zijn de te hanteren dames tarieven in YY nog niet bekend.
Ik proef hier toch voornamelijk de tendens van “het mag allemaal niet teveel kosten”
Ben eens realistisch, ga eens een keer naar een cafe, en probeer eens een wijf van 20-35 jaar te versieren en te neuken.
Ik durf te zeggen dat minimaal 80 procent van de actieve beren hier in het normale leven weinig vergelijkbaar materiaal versiert als wat er in de clubs rond loopt.
Dus of je nou 50€ of 100€ betaalt voor een hoer, waar maak je je druk om.
Ik za nu wel de halve wereld hier over me heen krijgen maar dat interesseert me vrij weinig
de duisburg spesjalist
22 september 2024, 09:18
De dames kunnen het beste tussen de prijzen in SS en GG gaan zitten (club ligt geografisch ook tussen die twee :)), dus 70430 en 120/130460.
gaat er maar van uit dat de prijzen zeer verschilend zullen zijn geen vas gestelde prijzen door de club en als de dames een prijs afspraak onder elkaar maaken dan zou het eerder 80 euro voor een half uur zijn en 150 voor een uur .
yylover
22 september 2024, 09:24
Mmm...ik heb 80/150 betaald
Siberische tijger
22 september 2024, 09:31
Inderdaad, op hun homepage bij de opsomming van wellness, restaurant, etc.
Daar heb ik dan overheen gelezen.
Thanks.
nieuwtje
22 september 2024, 09:48
zo zo ..afgelopen vrijdag en gister avond ..voor een select groep open geweest ...
Tropische_verrassing
22 september 2024, 10:18
zo zo ..afgelopen vrijdag en gister avond ..voor een select groep open geweest ...
En jij was daar bij??
laplagne
22 september 2024, 10:23
Mannen als ik het allemaal zo lees, lijkt het wel Sinterklaasavond. Vol verwachting klopt ons hart en ik val in herhaling dat klopt. Je leest weleens dat de verwachtingen hoog gespannen en dat leeft volgens mij bij ons. We bewaren bijna allemaal goede herinneringen aan Yin Yang en natuurlijk aan bepaalde dames. Ik zou bijna naar Tiel rijden, maar ook Jomanda kan ons niet gaan vertellen welke vrouwen en tegen welke prijzen gaan in Roermond zullen gaan werken. Gelukkig nog enkele weken voor de opening en nu maar hopen dat vooral in Duitsland de mond-op-mond reclame zal gaan werken. Duitse studentes en/of moeders in de maand december zorgden in het verleden voor veel plezier in de clubs. Ik moet ineens denken aan de Duitse MILF Linda, die de bioscoop van Yin Yang als jachtterrein had. En dan denk je: komt de bioscoop op -1 terug? Aan de andere kant zijn (helaas) de tijden veranderd. De tijd van Russische en Poolse dames in overvloed is géén voltooid verleden tijd, maar ik zie het niet zo snel gaan gebeuren. Laat staan Nederlandse of Belgische dames. Ik ben ook benieuwd of Nadia (vakmanschap is meesterschap) haar rentree in Roermond zal gaan maken. Nadia was trouwens ooit de eerste vrouw die mij - en dat is heel lang geleden - heeft benaderd voor een kennismakingsgesprek in het oude Yin Yang, maar ik zat toen al op een andere Brabantse schone te wachten. Het aftellen is begonnen en nog even in de wachtkamer maar het komt goed. Hoop is vaak uitgestelde teleurstelling, maar het gaat niet op voor Yin Yang. 15 oktober 2024 lonkt!
MeesterMixer
22 september 2024, 10:30
Helemaal eens.......maar waar moeten ze dan vandaan komen? De DVPs uit SS met hun bad attitude (en matige service) wil je daar ook niet hebben, dus......?
pret
22 september 2024, 10:50
Helemaal eens.......maar waar moeten ze dan vandaan komen? De DVPs uit SS met hun bad attitude (en matige service) wil je daar ook niet hebben, dus......?
Ik heb liever een YY zonder dames dan die upsellende prutsers van PHG en GG.
rob45
22 september 2024, 10:54
zo zo ..afgelopen vrijdag en gister avond ..voor een select groep open geweest ...Geen verslagje ?
rob45
22 september 2024, 10:56
Ik heb liever een YY zonder dames dan die upsellende prutsers van PHG en GG.Ach, mischien trekken ze wel een bus bijverdienstertjes open die tevreden zijn met weinig. Dromen zijn bedrog maar mag wel natuurlijk.
WANDELAAR5
22 september 2024, 11:27
De hamvraag is nu: wordt het een upsellclub of wordt het geen upsellclub?
Het is al minstens zo spannend als de Amerikaanse verkiezingen.
Eén ding is zeker, als YY het niet kan waar maken is er geen hoop meer op nog een deftig clublandschap.
Dan denk ik er aan om mijn badjas voorgoed aan de haak te hangen.
Kom, kom, niet zo depressief. Melanie (Bul) is terug! En ze ziet er nu beter uit, wat strakker lijf dan voor haar lange vakantie.
Siberische tijger
22 september 2024, 11:36
(..) Ik moet ineens denken aan de Duitse MILF Linda, die de bioscoop van Yin Yang als jachtterrein had. En dan denk je: komt de bioscoop op -1 terug?
Linda liep altijd (als ze niet in de bioscoop was) rond zonder slipje. Een paar keer mee op de kamer geweest, leuke dame.
pietpotent44
22 september 2024, 11:48
Duitse studentes en/of moeders in de maand december zorgden in het verleden voor veel plezier in de clubs. Ik moet ineens denken aan de Duitse MILF Linda, die de bioscoop van Yin Yang als jachtterrein had.
Ik ben ook benieuwd of Nadia (vakmanschap is meesterschap) haar rentree in Roermond zal gaan maken.
Ik ken beide dames. En ook andere dames op leeftijd. Ik heb er een beetje dubbel gevoel bij. Leeftijd zegt niet alles, sommigen zien er nog best goed uit, en service is vaak ook nog wel goed.
Maar die Duitse Linda moet toch inmiddels wel zo half de veertig zijn vermoed ik ? Ik weet niet precies hoe oud ze nu is. Maar Nadia is nu midden 50 (staat al jaren als 43 op de site van privehuis), en ook een dame zoals Vita is inmiddels ook al midden 50.
Vita zou het ook perfect doen achter de bar of keuken. Of als masseuze. Kent het wereldje, de klanten, spreekt meerdere talen, kan goed masseren, goed koken, en is energiek.
Ik heb vaak met Nadia en Vita gekamerd. Een paar keer met Linda. Service van alle 3 is goed. En hielden zich ook netjes aan de gangbare tarieven. Maar we leven inmiddels ook 5 a 10 jaar verder. Een keiharde leeftijdsgrens gaat misschien weer te ver. Maar ja, als een dvp tegen de 60 begint te lopen. Tja.
Management
Ik denk dat het management van YY een cruciale rol zal spelen. Als het oude bekenden zijn uit het saunaclubwereldje, dan kennen ze het wereldje, en weten ze wat belangrijk is voor zowel mannen als vrouwen:
geen upsellers (en indien toch, dan buiten houden), mannen willen weten waar ze aan toe zijn, geen foute mannen binnen die de sfeer teveel bepalen en verzieken, uiteraard drugs buiten houden. De gekozen entree van 70e (en 60e voor 13u) lijkt me uitstekend gekozen. Zelfde geldt voor de gekozen openingstijden: uitstekend gekozen, omdat je nachtzuipers en dito gespuis daarmee voorkomt, en de dagberen (waar zeer veel behoefte aan is) kom je tegemoet.
Qua dames prijsstelling zou denk ik gepast zijn: ofwel 60e per elk half uur, ofwel max. 70e voor 1e half uur, en max. 120e voor heel uur. Dat is zowel voor de mannen als de vrouwen een prettige prijs. Dat is namelijk iets meer dan andere concurrerende clubs (en dus interessant voor de dames), maar voor de mannen is het dan ook nog steeds te doen. In 2024 is 50 euro voor elk half uur helaas niet realistisch meer denk ik (behalve nog in een paar budgetclubs), vanwege de inflatie van afgelopen jaren. Is te weinig voor de meeste vrouwen. Maar prijzen van bijv. 80-100e per half uur en 130-150 per uur zijn juist weer (veel) teveel. Dan is het financieel weer niet meer interessant voor de meeste mannen. En wordt het meer een luxe bordeel i.p.v. een sauna club. Dan is het concept niet uniek meer, en niet meer voor de ijsberen doelgroep.
En qua regels zou ik zeggen: niet teveel betutteling voor zowel mannen als vrouwen.
Vrouwen hebben een hekel aan verplichte aanwezigheidsuren. Laat ze zoveel mogelijk vrij, als ze eerder naar huis willen, sta het toe. Aan een gedemotiveerde dvp heb je ook niks. Stel niet of nauwelijks regels aan kleding. Maar stel wel eisen aan gedrag, dus geen upselling, tenminste basale sociale vaardigheden hebben, en vrouwen moeten tenminste 1 taal (Nederlands, Duits of Engels) goed beheersen. En bij voorkeur meerdere talen. Dvp's die niet met klanten kunnen communicceren gaat em niet worden (dus geen 'baby baby, where you go, come fuck with me baby').
En qua regels voor mannen: uiteraard geen agressie, drugsgebruik, of ander asociaal gedrag. Maar verder zo min mogelijk betutteling. Mannen komen om te ontspannen.
Just my 2 cents (gebaseerd op 20 jaar saunaclub ervaring in een heleboel clubs, inclusief YinYang)
mentholbear
22 september 2024, 11:53
Misschien wel. Ze geeft een goede service maar volgens mij heeft ze het in GG niet zo druk
Sommige dames houden per week/maand meer over bij 50p30 dan 100p30
Dus of je nou 50€ of 100€ betaalt voor een hoer, waar maak je je druk om.
Het is allemaal natuurlijk persoonlijk. Maar het kan wel uitmaken of je elke week een paar keer gaat of 1x in de maand ofzo. Of dat je per bezoek 1 kamer maakt of 4 ofzo.
Tenzij het geld op je rug groeit;)
zou het eerder 80 euro voor een half uur zijn en 150 voor een uur .
Dan houden ze een stuk minder beren tegen die anders een half uurtje ofzo verder rijden.
Een YY zonder dames... Ik wist het wel, jij bent ook liefhebber van een Theo's club ;)
Shakir
22 september 2024, 12:34
Dan houden ze een stuk minder beren tegen die anders een half uurtje ofzo verder rijden.
Vanuit Vlaanderen en Noord-Brabant zijn YY en SS precies even ver.
Vanuit Wallonië is SS dichterbij.
Gesteld dat de prijs-kwaliteitsverhouding in YY op termijn een pak ongunstiger gaat uitvallen als in SS is de keuze snel gemaakt.
Dan verliest YY de helft van de potentiële klanten.
JonnyFontane
22 september 2024, 12:53
Linda liep altijd (als ze niet in de bioscoop was) rond zonder slipje. Een paar keer mee op de kamer geweest, leuke dame.
Deze Duitse werkt nu bij het landhuisje in Overloon....
mentholbear
22 september 2024, 13:04
niet teveel betutteling voor zowel mannen als vrouwen.
Ik weet niet of ze op alle kamers douche hadden/hebben, maar vroeger mochten dames niet zonder aangekleed te zijn van de kamer afkomen.
Dat vond ik wat vies als ze bezweet en met een natte poes en weet ik wat voor pis poep zooi er allemaal is gebeurd, hun lingerie weer aantrokken en ermee door naar een volgende klant.
Of alle kamers douche waar de dames gebruik van maken of dat ze met een handdoek omgeslagen van kamers af mogen komen.
rob45
22 september 2024, 13:19
Niet alle kamers hebben een douche.
De oudere kamers in het voorste gedeelte wel, of ze moeten het veranderd hebben met de laatste verbouwing.
Ascari
22 september 2024, 13:58
Vanuit Vlaanderen en Noord-Brabant zijn YY en SS precies even ver.
Vanuit Wallonië is SS dichterbij.
Gesteld dat de prijs-kwaliteitsverhouding in YY op termijn een pak ongunstiger gaat uitvallen als in SS is de keuze snel gemaakt.
Dan verliest YY de helft van de potentiële klanten.
Goed, dan hebben we het natuurlijk over Belgen. Voor Nederlandse ijsberen ijsberen uit Noord-West, Noord en Midden Nederland is Roermond dichterbij. Scheelt toch weer circa 120km heen en terug.
mentholbear
22 september 2024, 13:59
Dan vind ik dat ze die kleding verplichting niet terug moeten brengen.
kempie
22 september 2024, 14:18
Ik zie het niet gebeuren maar ik zou er de dvp’s uit babylon er wel willen hebben.
Minder ver rijden en zitten ze in een club die de entree wel waard is. De dames weten ook nog dat tegen een beetje normale prijzen je meer verdiend.
kempie
22 september 2024, 14:28
Ik weet niet waar de vrees vandaan komt dat dames uit PHG of Magnum vandaan komen. Dat zijn dames op zoek naar een echt avond publiek. Met de openingstijden van YY zullen ze flink minder van het soort klanten vinden waarna ze opzoek zijn. Bovendien als ze mee zouden lezen zouden ze weten dat de mannen die hunkeren naar de opening niet op die dames zitten te wachten en die daar voornamelijk links zouden laten liggen. Als ze verstandig zijn komen dat soort dames niet naar YY want daar zullen ze minder verdienen.
Ijsberen die nog in magnum, samya en phg komen verspreiden deze wijsheid beter even onder de dames zodat die zich nog eens bedenken voor ze naar yy komen.
Ik heb trouwens in wellcum 2 niet lelijke ex yy dames gesproken die zelf over yy begonnen en zeiden weer te willen terug keren als het open ging. Ik heb ze laten weten dat er waarschijnlijk weer een opening aan kwam.
WANDELAAR5
22 september 2024, 14:46
Die PHG dames “bestormden” ook meteen GG. Daar zal die angst wel vandaan komen.
Picasso 1
22 september 2024, 15:16
Het lijkt erop dat forumleden wijze lessen hebben getrokken van andere clubopeningen (LeGrand, GG, LR, PHG, Amari, Freude...)
De geschiedenis herhaalt zich in dit geval dus niet met overenthousiaste ijsberen, men is eerder voorzichtig en kritisch. Verstandig om je verwachtingen bij te stellen, ook deze club zal immers voor een groot deel uit dezelfde bronnen moeten putten als andere saunaclubs en we weten dat daar geen makkelijk balans in te vinden is in het huidige clublandschap.
rob45
22 september 2024, 16:43
Zeker waar, wat wel geld voor deze club dat de locatie prachtig ligt en voor veel beren niet te ver rijden is en goed toeven daar. Persoonlijk vind ik het een van de mooiste saunaclubs. Alles goed verzorgd met ook de meeste kamers. Wel jammer dat de zomer voorbij is als het open gaat want ze hebben een heel mooi terras met zwembad en ligweide.
Hopelijk komt het met de dames daar wel een beetje goed. Ook YY heeft verschillende tijden gekend wat betreft de dames (Upps en downs) dus het zal zijn loop wel hebben.
MeesterMixer
22 september 2024, 17:24
Ik zie het niet gebeuren maar ik zou er de dvp’s uit babylon er wel willen hebben.
Minder ver rijden en zitten ze in een club die de entree wel waard is. De dames weten ook nog dat tegen een beetje normale prijzen je meer verdiend.
Inderdaad. Als de top-5 vanuit Elsdorf naar Roermond gaat kunnen ze in Elsdorf ook wel dicht vrees ik.......zou mooi zijn, scheelt een hoop qua reistijd/kilometers, maar vrees van niet.
Goed, we gaan het zien.
Haradamannetje
22 september 2024, 17:47
Wat mij betreft halen ze uit geen enkele andere club dames, en rijden ze samen met wat bekende ijsberen naar Ukraine en Polen om daar wat frisse dames op te pikken. Ik wil best meebetalen aan een touringcar.
DMZ001
22 september 2024, 18:29
Helemaal mee eens, dames uit die landen zijn absolute toppers. Ook zeker de dames uit Litouwen en Estland. :biggrin: