PDA

Volledige versie bekijken : YinYang vragenbakje 2024

Pagina's : 1 2 [3] 4

hasta la pasta
22 september 2024, 18:40
Inderdaad. Als de top-5 vanuit Elsdorf naar Roermond gaat kunnen ze in Elsdorf ook wel dicht vrees ik.......zou mooi zijn, scheelt een hoop qua reistijd/kilometers, maar vrees van niet.

Goed, we gaan het zien.

Mocht het management van YY meelezen. Er werkt een zeer goede Tunesische barvrouw in Babylon. Even contact mee opnemen en transfereren.

WANDELAAR5
22 september 2024, 19:47
Ibby!

WA
22 september 2024, 19:55
Ik verwacht niet dat er veel “nieuwe” dames bijkomen maar wat wat we al kennen zich herverdeeld nu YY opent. Concurrerende clubs zullen hier en daar aangeven dat ze er daar niet meer inkomen als ze naar YY gaan maar ook dat zal de toekomst ons leren.
In de twee bezoeken per week aan m’n huidige stamclub hoor ik steeds vaker klachten dat het publiek daar erg “moeilijk “ dan wel niet krenterig is. Pratende met andere gentlemen word dat beeld ook steeds vaker bevestigd. Voor het halve uur betalen steeds meer mannen één of twee extra’s. Gek genoeg merk ik daar dan weer nauwelijks iets van aangezien ik altijd wel minstens een uurtje naar de kamer ga. Maar het zegt denk ik genoeg over welke richting de prijzen zich ontwikkelen. Koppel dat aan een steeds groter wordend aantal dames dat pas tussen 14 en 18 uur binnen komt ipv voor 11:30 vanwege het happy hour tarief. Want ik verwacht niet dat er tientallen dames al 5 jaar thuis op de bank zitten te wachten tot er een fatsoenlijke dagclub opent om daar hetzelfde te doen voor een lager tarief dan je ‘s avonds bij een ander soort publiek kan vangen. En ach, misschien zit ik er ook wel compleet naast.
Wat voor mij persoonlijk telt is dat een 3 tal dames waar ik het leuk mee heb het wel wil gaan proberen. Ik vrees echter dat ze teleurgesteld gaan worden als ik lees wat de ijsberencommunity hoopt op wat het gaat worden.

MeesterMixer
22 september 2024, 20:55
Mocht het management van YY meelezen. Er werkt een zeer goede Tunesische barvrouw in Babylon. Even contact mee opnemen en transfereren.

:lostit:

Haradamannetje
22 september 2024, 20:59
Ja, ik denk inderdaad dag het ''dag'' publiek wel veel meer eisend is dan de snelle jongens die savonds komen met een flesje drank die snel even een wip willen maken zonder teveel eisen zoals zoenen etc. Of zeg ik nu iets geks?

mentholbear
22 september 2024, 21:05
ik zou er de dvp’s uit babylon er wel willen hebben.

Minder ver rijden en zitten ze in een club die de entree wel waard is. De dames weten ook nog dat tegen een beetje normale prijzen je meer verdiend.

Er zit denk ik wel een verschil of er een vaste groep GOSC dames in een club zitten en er af en toe een upsellster tussen komt; of dat een GOSC meid in een upsellclub terecht komt en ziet waar de rest mee weg komt.

Hoe vaak heb ik al niet gemerkt en gelezen dat bij een nieuweling de 1e kamers goed waren, maar dat ze na een poosje bij draaide omdat zus ofzo aangaf dat het allemaal met wat minder af kan...

Ik vrees eerder dat sommige van die Babylon dames er 'verpest' worden.

ook deze club zal immers voor een groot deel uit dezelfde bronnen moeten putten als andere saunaclubs

Doch stiekem hoop ik dat er een invasie aan Duitse ea studentes en milfjes wat komen bijklussen, zonder dat ze zich hoeven te registreren.

Wat mij betreft halen ze uit geen enkele andere club dames, en rijden ze samen met wat bekende ijsberen naar Ukraine en Polen om daar wat frisse dames op te pikken. Ik wil best meebetalen aan een touringcar.
+

Ook zeker de dames uit Litouwen en Estland. :biggrin:

Kan er dan ook even langs wat hockey clubs gereden worden voor PC ;)

om daar hetzelfde te doen voor een lager tarief dan je ‘s avonds bij een ander soort publiek kan vangen.

Sterker nog, in sommige clubs merkte ik dat sommige dames in de middag normale prijzen vroegen, maar in de avond met ander soort publiek erbij ineens andere prijzen rekenen. Zo kwam er eens een beer in de late avond beteuterd terug, na een aanbeveling van me. Ze rekende em toch een woekerprijs.
Het lijkt soms wel de Duitse bezineprijzen... Die fluctueren ook door de dag heen :hammer:

Shakir
22 september 2024, 21:39
Wat is er trouwens mis met dagberen die wat meer veeleisend zouden zijn?
Van mij moet de dames werken voor hun geld in plaats van op hun luie kont achter de gokkast te zitten mekkeren.

Ascari
22 september 2024, 22:58
Wat is er trouwens mis met dagberen die wat meer veeleisend zouden zijn?
Van mij moet de dames werken voor hun geld in plaats van op hun luie kont achter de gokkast te zitten mekkeren.

Klopt. Goede dvp's hebben geld. Slechte dvp's hebben smoesjes.

toppertje911
23 september 2024, 16:48
Dus nog meer concurrentie in deze regio, terwijl de kwantiteit en kwaliteit bij de bestaande etablissementen ver ondermaats is. Ik verwacht dus geen bruisende entourage incl. keuzestress. Tenzij de regelgeving voor een DVP (fiscus etc.) in NL gunstiger is.

rob45
23 september 2024, 17:06
Tenzij de regelgeving voor een DVP (fiscus etc.) in NL gunstiger is.

Laat dat net wel het geval zijn, in Duitsland hebben ze sowieso een h**renpas nodig dus alles geregistreerd, dat wil niet iedere dvp.
Gezien de ligging van deze club lijkt het me gunstig.

de duisburg spesjalist
23 september 2024, 17:31
Ik verwacht niet dat er veel “nieuwe” dames bijkomen maar wat wat we al kennen zich herverdeeld nu YY opent. Concurrerende clubs zullen hier en daar aangeven dat ze er daar niet meer inkomen als ze naar YY gaan maar ook dat zal de toekomst ons leren.
In de twee bezoeken per week aan m’n huidige stamclub hoor ik steeds vaker klachten dat het publiek daar erg “moeilijk “ dan wel niet krenterig is. Pratende met andere gentlemen word dat beeld ook steeds vaker bevestigd. Voor het halve uur betalen steeds meer mannen één of twee extra’s. Gek genoeg merk ik daar dan weer nauwelijks iets van aangezien ik altijd wel minstens een uurtje naar de kamer ga. Maar het zegt denk ik genoeg over welke richting de prijzen zich ontwikkelen. Koppel dat aan een steeds groter wordend aantal dames dat pas tussen 14 en 18 uur binnen komt ipv voor 11:30 vanwege het happy hour tarief. Want ik verwacht niet dat er tientallen dames al 5 jaar thuis op de bank zitten te wachten tot er een fatsoenlijke dagclub opent om daar hetzelfde te doen voor een lager tarief dan je ‘s avonds bij een ander soort publiek kan vangen. En ach, misschien zit ik er ook wel compleet naast.
Wat voor mij persoonlijk telt is dat een 3 tal dames waar ik het leuk mee heb het wel wil gaan proberen. Ik vrees echter dat ze teleurgesteld gaan worden als ik lees wat de ijsberencommunity hoopt op wat het gaat worden.

de prijzen per 30 minuten gaan echt wel stijgen zeker bij nieuwe dames geloof mijn maar 100 voor een 30 minuten en 150 voor een 60 minuten voor een dienstverlening van 50 per half uur moet je toch echt naat penelope en AG .

kempie
23 september 2024, 18:28
Laat dat net wel het geval zijn, in Duitsland hebben ze sowieso een h**renpas nodig dus alles geregistreerd, dat wil niet iedere dvp.
Gezien de ligging van deze club lijkt het me gunstig.

In NL zouden ze zich ook moeten inschrijven bij de kvk tenzij ze niet zelfstandig zijn maar denk niet dat ze in lokndienst bij de club zijn.

Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat de dames in SS niet (allemaal) zijn ingeschreven bij de kvk. Is er misschien iets met eer uitzondering als zd in duitsland verblijven en in NL hun diensten aanbieden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Firehawk
23 september 2024, 18:29
de prijzen per 30 minuten gaan echt wel stijgen zeker bij nieuwe dames geloof mijn maar 100 voor een 30 minuten en 150 voor een 60 minuten voor een dienstverlening van 50 per half uur moet je toch echt naat penelope en AG .

Hij weet het weer...

de duisburg spesjalist
23 september 2024, 19:18
Hij weet het weer...

ja spaar maar vast :biggrin:

yylover
23 september 2024, 19:33
Om te beginnen, ja, ik verheug me zeer op de opening van YY en ik zal hopelijk op de openingsdag erbij zijn.
Maar ik realiseer me ook dat dit niet de YY van vroeger zal zijn. Een club die om 11 of 12 uur sluit zal na tienen leeglopen. Dames gaan dan naar huis en nieuwe beren zullen er niet meer binnen komen.
Ik heb vrijdagavond in GG gezien hoe druk het werd toen ik om half 9 naar huis ging. Iets wat we ook nog kennen van het oude YY.
Het zijn dan niet onze meest populaire bezoekers maar deze avonduren bracht nog veel geld in het laatje voor de club, en deze inkomsten gaat YY missen.
Dames in GG die naar YY willen verkassen, vinden 80/150 al heel normaal, dus ik verwacht zeker upselling.
Ik ga er vanuit dat het een mooie dagclub wordt maar dat ik, wat betreft uitgaven op de kamer volgend jaar, een stuk minder zal/kan doen. Maar er zijn altijd nog andere clubs.
Als je je daarop voor bereid, kan het alleen maar mee vallen.

satanic surfer
23 september 2024, 19:53
Qua entreeprijs en openingstijden prima toch. 60 of 70E compleet billijk te noemen én géén zotte nachtbrakerijuren wat de partypoopers toch grotendeels zal ontmoedigen die men elders als corepubliek kan bestempelen rondom valavond tot het ochtendkrieken bijna. Voorts was YY doorgaans prima qua hygiene, ruime kamers waarvan het overgrote déél mét douche en prima wellnessvoorzieningen (hopelijk is het binnenzwembad nog da), prima variantreiches eten bovendien dus hopelijk leunt dat niveau aan bij het verleden...Qua hardware dus in principe top bottom line!

Software is uiteraard een ander paar mouwen...Koffiedik kijken welke line-up er aantetreffen valt doch mirakels mag/moet men niet verhopen...Opzekers niet als men 50/60 per halfuur tot 120/uur als plausibel inschat. Dan komt er simpelweg noppes beter dan er momenteel in NRW-regio aantetreffen is...De simpele realiteit is dat er overal elders in Duitsland (én in zat NRW-clubs waar de corebusiness vd clubs na het avondgloren ligt) andere prijzen gangbaar zijn die simpelweg vanaf 100E starten...En dan zwijg ik maar zedig over het privécircuit waar onderhand het gros des knapste/beste dames actief is aan begintarieven van 130/30 en 200/60 exclusief extras uiteraard...

ss meent dat een prijsstelling van 70of80/30m en 150/60m voor een prima start zou zorgen voor YY, alles eronder (50of60) simpelweg een non-issue want die billigclubs zijn er (én draaien goed naar verluidt) én het gros van het stampubliek daar vindt de entree (60/70) dan té hoog dus die komen toch maar 1 keertje piepen om dan terug naar hun ietwat dreckige doch billige stamcluppies terugteverwijlen. 100/30 dan weer niet bepaald regioconform en het gros vd potentiele DAGklanten die dat bedrag betalen zonder morren ligt niet overdreven hoog en het valt maar aftewachten of ze die 100 ook neerleggen voor wat moppies uit andere NRW-clubs die ze voorheen voor 50/60 boekten want een gigantische toestroom van novietes of NRW-clubonbekende dames lijkt me niet geheel te anticiperen...Het is nou niet dat Roermond een gigagrootstad is. Damesbestand dat een mix is van "oudgedienden" plus wat recentere NRW-clubshopsters plus wat moppies uit privéhuiscircuit in Olland lijkt me nou niet dé geschikste combi om 100/30 voor neertelappen...

We zullen het zien maar het lijkt me balanceren op een dunne koord en de eerste weken zouden wel eens doorslaggevend kunnen worden doch het potentieel voor een prima start is compleet voorhanden, mal gucken hoezeer de clubleiding zich kan/wil/zal doorzetten tegenover de modus operandi des damesriege. Want voor degenen die in een coma lagen de voorbije 5 jaren, DIE hebben het voor het zeggen in het gros des clubs qua prijssetting!

Tjeppah
23 september 2024, 19:59
Om te beginnen, ja, ik verheug me zeer op de opening van YY en ik zal hopelijk op de openingsdag erbij zijn.
.

Vooralsnog ga ik niet naar de opening maar het kan nog veranderen natuurlijk. Ik denk dat ik mijn beslissing zal nemen of ik deze club op korte termijn zal bezoeken na de de eerste recensies gelezen te hebben

Tjeppah
23 september 2024, 20:04
Ik meen dat het DDS was die eerder schreef dat het binnenzwembad weg is

pietpotent44
23 september 2024, 20:54
Opzekers niet als men 50/60 per halfuur tot 120/uur als plausibel inschat. Dan komt er simpelweg noppes beter dan er momenteel in NRW-regio aantetreffen is...De simpele realiteit is dat er overal elders in Duitsland (én in zat NRW-clubs waar de corebusiness vd clubs na het avondgloren ligt) andere prijzen gangbaar zijn die simpelweg vanaf 100E starten...En dan zwijg ik maar zedig over het privécircuit waar onderhand het gros des knapste/beste dames actief is aan begintarieven van 130/30 en 200/60 exclusief extras uiteraard...

ss meent dat een prijsstelling van 70of80/30m en 150/60m voor een prima start zou zorgen voor YY, alles eronder (50of60) simpelweg een non-issue want die billigclubs zijn er (én draaien goed naar verluidt)

Oneens. 70of80/30m en 150/60m zou echt zelfmoord betekenen voor yy. Natuurlijk is 60e per half uur en/of 120e per uur plausibel: dat is immers al meer dan de budgetclubs in een straal van 60km. En dus voor een hoop dames binnen die straal intetessant. En ook meer dan de grote concurrent op het drielandenpunt. Maar ook weer niet zoveel meer dat dat de meeste ijsberen afschrikt.

En buiten de prijs is het feit dat er geen registratieplicht in yy geldt, zoals wel in Duitsland. En yy is groot, hygienisch, en heeft veel kamers (35), en bijna allemaal met douche.

Ijsberen hebben toch lak aan dat prive circuit, wanneer ze in een club meer voor (veel) minder kunnen krijgen.

We hebben ook al gezien dat de prijzen in GG (80e half uur, 150 uur) absurd zijn, en totaal niet concurrerend met clubs in een straal van 60 km, die veel meer bieden voor veel minder geld. En dat heeft zich vertaald in weinig bezoekers. Le Grand idem dito: valse start en slecht imago. Dus YY is gewaarschuwd.

Brad Clitt
23 september 2024, 21:05
De dames kunnen het beste tussen de prijzen in SS en GG gaan zitten (club ligt geografisch ook tussen die twee :)), dus 70430 en 120/130460.

Nogmaals, dit is het beste compromis voor zowel de club, de heren en de dames.
We (maar eigenlijk jullie, want ik kom alleen maar eventjes kijken de eerste weken) zullen zien hoe het zich gaat ontvouwen, verdere discussie hierover is de komende drie weken overbodig.

Dadelijk zitten we al aan de 100 pagina's voordat de club opent...

stimpy3
23 september 2024, 21:06
ss meent dat een prijsstelling van 70of80/30m en 150/60m voor een prima start zou zorgen voor YY, alles eronder (50of60) simpelweg een non-issue want die billigclubs zijn er (én draaien goed naar verluidt) én het gros van het stampubliek daar vindt de entree (60/70) dan té hoog dus die komen toch maar 1 keertje piepen om dan terug naar hun ietwat dreckige doch billige stamcluppies terugteverwijlen. 100/30 dan weer niet bepaald regioconform en het gros vd potentiele DAGklanten die dat bedrag betalen zonder morren ligt niet overdreven hoog en het valt maar aftewachten of ze die 100 ook neerleggen voor wat moppies uit andere NRW-clubs die ze voorheen voor 50/60 boekten want een gigantische toestroom van novietes of NRW-clubonbekende dames lijkt me niet geheel te anticiperen...Het is nou niet dat Roermond een gigagrootstad is. Damesbestand dat een mix is van "oudgedienden" plus wat recentere NRW-clubshopsters plus wat moppies uit privéhuiscircuit in Olland lijkt me nou niet dé geschikste combi om 100/30 voor neertelappen...

Hoort eigenlijk in het prijzentopic thuis, maar for the record: ik ben in magnum de nodige keren een stel brabantse jonge gasten tegengekomen (wel iedere keer andere types :biggrin:) die tegen hun maten zeiden dat ze net 600 euro (of een ander absurd bedrag) kwijt waren aan een lesbisch trio met alles erop en eraan, of iets soortgelijks voor een uur fullservice met anaal en al dat. De prijzen van de dames gaan en staan met hoeveel van dat soort lui d'r rondlopen. Da's een punt wat de 50p30 / 40p30-krijsers nog wel eens vergeten: het gros van alle saunaclubbezoekers komt helemaal niet op fora en lezen al hun tirades over 'poot stijf houden' dus niet.

Haradamannetje
23 september 2024, 21:27
Hoort eigenlijk in het prijzentopic thuis, maar for the record: ik ben in magnum de nodige keren een stel brabantse jonge gasten tegengekomen (wel iedere keer andere types :biggrin:) die tegen hun maten zeiden dat ze net 600 euro (of een ander absurd bedrag) kwijt waren aan een lesbisch trio met alles erop en eraan, of iets soortgelijks voor een uur fullservice met anaal en al dat. De prijzen van de dames gaan en staan met hoeveel van dat soort lui d'r rondlopen. Da's een punt wat de 50p30 / 40p30-krijsers nog wel eens vergeten: het gros van alle saunaclubbezoekers komt helemaal niet op fora en lezen al hun tirades over 'poot stijf houden' dus niet.

Door de eindtijd op 00:00 te zetten zal YY een hoop van dit soort gasten thuis of elders houden. Houd wel in dat de prijzen voor dagpubliek op een normaal niveau moeten gaan komen. Je ziet het bij GG, de tent loopt voor geen meter met die prijzen, hoop dat ze daarvan leren en wellicht dit lezen :)

Haradamannetje
23 september 2024, 21:29
ja spaar maar vast :biggrin:

Wat gaan du preisen van du damus dan wordun? Wet jei dat ook toevalljg?

Ascari
23 september 2024, 22:59
Natuurlijk is 60e per half uur en/of 120e per uur plausibel: dat is immers al meer dan de budgetclubs in een straal van 60km. En dus voor een hoop dames binnen die straal intetessant. En ook meer dan de grote concurrent op het drielandenpunt.

Drielandenpunt is €60+€50 als je mazzel hebt en als de dames je kennen. Als je pecht hebt is het €80 of €100 p30.

We hebben ook al gezien dat de prijzen in GG (80e half uur, 150 uur) absurd zijn, en totaal niet concurrerend met clubs in een straal van 60 km, die veel meer bieden voor veel minder geld. En dat heeft zich vertaald in weinig bezoekers.

Maak daar maar €100 p30 van voor ouderwets pijpen en waarbij tongzoenen ook geen garantie is.

stimpy3
23 september 2024, 23:18
Door de eindtijd op 00:00 te zetten zal YY een hoop van dit soort gasten thuis of elders houden. Houd wel in dat de prijzen voor dagpubliek op een normaal niveau moeten gaan komen. Je ziet het bij GG, de tent loopt voor geen meter met die prijzen, hoop dat ze daarvan leren en wellicht dit lezen :)

Ik kan me eigenlijk prima voorstellen dat YY dat soort gasten niet wil hebben, want dat zijn wel de gasten met een hoog risicogehalte voor wikkels met allerlei niet-toegestane zooi erin waarmee het feest voor YY heel snel afgelopen is.

pietpotent44
24 september 2024, 03:59
Drielandenpunt is €60+€50 als je mazzel hebt en als de dames je kennen. Als je pecht hebt is het €80 of €100 p30.

Van wat ik lees en hoor houdt tenminste zon 90% van de dames zich daar aan de prijzen van 60e voor eerste half uur, en 50e voor alle volgende halve uren (en nog maar 3 jaar geleden was het daar nog 50 half en 100 heel uur). Dat is ook mijn eigen ervaring. Heb ooit 3 jaar geleden eens eentje meegemaakt die probeerde te upsellen, maar toen ik duidelijk maakte daar niet aan mee te doen, hoefde ik niks extras te betalen.De upsellers kan je daar op 1 of 2 handen tellen. Op de 80-100 vrouwen die daar werken. Dus zoveel upsellers zijn dat er niet. Ook nieuwe vrouwen houden zich aan die 60e. Als ik tevreden ben geef ik soms 70, tientje fooi (en 120 i.p.v. 110, ook tientje fooi). Maar ook niet meer. Heb ik nooit discussies over gehad, zijn ze blij mee. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat mij 80 of 100 voor een half uur gevraagd werd. Dat zou ik ook weigeren.

Golden Gate Maak daar maar €100 p30 van voor ouderwets pijpen en waarbij tongzoenen ook geen garantie is.
Zou voor GG best kunnen. Geldt voor LeGrand waarschijnlijk ook. Maar beide clubs lopen voor geen meter. Drielandenpunt loopt wel. En budgetclubs (50e voor elk half uur) in die regio ook. Ik blijf daarom van mening dat ze niet (te ver) boven die prijzen moeten gaan zitten, maar hooguit nipt meer (dus max. 70 voor eerste half uur, en max. 120 uur, of 60e voor elk half uur). Om concurrerend en interessant te blijven, voor zowel mannen als vrouwen.
(Puur vanuit de mannen bekeken zou dezelfde prijsstelling als drielandenpunt denk ik het beste zijn.)

schoolmeester
24 september 2024, 05:15
Dames werken zelfstandig, en kunnen dus zelf de prijs bepalen van hun dienstverlening, en niet de clubleiding.

Purrfect
24 september 2024, 07:29
Laut Cleo (Aca Gold, ex LR) wird sie im YY 70/30 verdienen.

Volgens Cleo (Aca Gold, ex LR) zal ze in YY 70/30 verdienen.

Herr Fick
24 september 2024, 08:12
Door de eindtijd op 00:00 te zetten zal YY een hoop van dit soort gasten thuis of elders houden.
Voor de sluiting zat het bij YY nogthans vol met dat soort lieden vanaf pakweg 17:00. Met de huidige regering in NDL mogen horeca zaken hopelijk een wat assertiever deurbeleid voeren.

Haradamannetje
24 september 2024, 09:40
Ze zijn in het trappenhuis al in paniek, zijn hard bezig met hun prijzen aan te passen, zie forum !

Herr Fick
24 september 2024, 10:00
Ze zijn in het trappenhuis al in paniek, zijn hard bezig met hun prijzen aan te passen, zie forum !

Jammer. Zo trek je volgens mij het laat-avond schorremorrie net aan. Hopelijk kan het bij YY anders. Dagberen zullen er weinig last van hebben.

Haradamannetje
24 september 2024, 10:44
Jammer. Zo trek je volgens mij het laat-avond schorremorrie net aan. Hopelijk kan het bij YY anders. Dagberen zullen er weinig last van hebben.

Zal het effect hebben? na 8en komen die sowieso daar al binnen toch?

Purrfect
24 september 2024, 10:52

Ich nehme alles zurück & behaupte das Gegenteil: Gemeint waren 60/30 bzw. 120/60.

Ik neem alles terug en zeg het tegenovergestelde: wat werd bedoeld was 60/30 of 120/60.

frittentitten
24 september 2024, 18:31
Zover mij bekend zijn de te hanteren dames tarieven in YY nog niet bekend.

Ik proef hier toch voornamelijk de tendens van “het mag allemaal niet teveel kosten”

Ben eens realistisch, ga eens een keer naar een cafe, en probeer eens een wijf van 20-35 jaar te versieren en te neuken.

Ik durf te zeggen dat minimaal 80 procent van de actieve beren hier in het normale leven weinig vergelijkbaar materiaal versiert als wat er in de clubs rond loopt.

Dus of je nou 50€ of 100€ betaalt voor een hoer, waar maak je je druk om.

Ik za nu wel de halve wereld hier over me heen krijgen maar dat interesseert me vrij weinig

Jij hebt zeker een geldboompje, of een grote kelder of zolder.

Ik moet werken voor mijn geld, dus als ik dezelfde service voor minder kan krijgen, weet ik waar ik vaker naartoe zal gaan.

Herr Fick
24 september 2024, 19:31
Zal het effect hebben? na 8en komen die sowieso daar al binnen toch?

Dat is ook waar.

cameltoe slide
24 september 2024, 19:41
The YY is now supposed to function as the hoped-for new paradise for bathrobe wearers. Otherwise there won't be many options left for a new (or old) sauna club as a successor paradise and the era of sauna club paradises could definitely be a thing of the past.

Let's wait and see if we can buy a discounted ten ticket for YY (greetings from Aca Gold) as our own Christmas present. That would be a successful, great advertising campaign by the operator of the YY. :rolleyes: :cool:

mentholbear
24 september 2024, 23:34

LOL die klapeksters toch... Ik hoorde juiste 60p3p :roll3:

Ernstige Neuker
25 september 2024, 00:05
Door 2 oog operaties en een derde op komst zal ik de opening niet meemaken. Kan voorlopig niet auto rijden. Toch jammer. Heb daar in de oude YY leuke tijden meegemaakt. Ik wacht de recensies af en als die positief zijn zal ik er naar toe gaan, wanneer ik weer met 2 ogen kan kijken.

schoolmeester
25 september 2024, 04:45
Beterschap gewenst.

demigzc
25 september 2024, 04:50
Hopelijk gaat het snel open, maar hoop dan dat ze goed voorbereid zijn, een goede start met veel meisjes, is de toekomst van de club, anders vogel voor de kat denk ik, kijk maar naar GG, die dachten ook dat het super ging worden met hun opening, helaas ook een mooie club met mooi zwembad, maar eentje voor de haaien...

Herr Fick
25 september 2024, 07:32
Ik ben al blij als het niet zo'n aftands gebeuren zal worden als AG. Als je, zoals ik, maar om de zoveel weken enkele uren gaat clubben hoeft het niet allemaal aan Aldi-prijzen.

pret
25 september 2024, 07:42
Ik ben al blij als het niet zo'n aftands gebeuren zal worden als AG. Als je, zoals ik, maar om de zoveel weken enkele uren gaat clubben hoeft het niet allemaal aan Aldi-prijzen.

Denk niet dat YY ijsberen die om de zoveel weken gaan clubben commercieel gezien wenselijk vinden.

schoolmeester
25 september 2024, 07:42
Ook bij de Aldi kan je kwaliteit kopen...

Herr Fick
25 september 2024, 08:30
Denk niet dat YY ijsberen die om de zoveel weken gaan clubben commercieel gezien wenselijk vinden.

Ik denk dat er heel veel beren zijn die maar eens per maand of zo een club bezoeken. Misschien is dat net wel het publiek waar ze bij YY-bis op mikken? Als je dan ook nog niet langer dan een namiddagje blijft en bijvoorbeeld, zoals ik, zelden of nooit het avondmaal gebruikt en de dag doorkomt op een paar kwaliteitsvolle hapjes en drankjes zoals in de trappenclub, één vrouwtje scoort voor 60 à 100 4 30, dan ben je eigenlijk best een winstgevende gast voor de club.:rolleyes:

Herr Fick
25 september 2024, 08:42
Moest ik bijvoorbeeld kort bij Frankfurt wonen en elke maand naar één van die dure clubs aldaar gaan, dan zou het me nog geen fortuin kosten.

wooley
25 september 2024, 10:01
Ik heb liever kwaliteit boven kwantiteit..
Ook qua service van de dames.

mentholbear
25 september 2024, 11:17

Ik denk ook wat Herr fick zegt dat een groot deel van de bezoekers maar eens in de zoveel weken een bezoek brengt.
Natuurlijk is het fijn voor een club als ze 100 gasten hebben die wekelijks komen. Maar 400 gasten die eens per maand komen levert hetzelfde aan entree op.

Tonio
25 september 2024, 12:51
Denk dat dit voor velen geldt: als je naar een club gaat en je weet op voorhand dat de service van een dame goed is, dan ga je vaker. Nu is het bij veel clubs zo dat de dienstverlening van de dames 50-50 is. Als YY zorgt dat er een uniforme dienstverlening van de dames is, gewoon goed ook zonder upselling en onderhandelingen op de kamer, dus tegen een vast tarief, dan zal dit meer bezoekers trekken, dan het verminderde bezoek de laatste tijd in veel clubs.

Tjeppah
25 september 2024, 13:08
Denk dat dit voor velen geldt: als je naar een club gaat en je weet op voorhand dat de service van een dame goed is, dan ga je vaker. Nu is het bij veel clubs zo dat de dienstverlening van de dames 50-50 is. Als YY zorgt dat er een uniforme dienstverlening van de dames is, gewoon goed ook zonder upselling en onderhandelingen op de kamer, dus tegen een vast tarief, dan zal dit meer bezoekers trekken, dan het verminderde bezoek de laatste tijd in veel clubs.

Helaas mogen clubs dit officieel niet meer, invloed hebben op de prijs en/of geboden service

Generallee
25 september 2024, 13:30
avdw.nl/actualiteiten/nieuwsbrief-voor-overheden/yin-yang-toetsingskader-en-tijdsverloop-balans

Gaat nog een leuke claim worden voor de Gemeente Roermond!!:noproblem[1]::ranting2:
Zie linkje artikel, laatste alinea
Meerdere jaren gesloten en naar nu blijkt, een onterecht besluit :wand: :sleep:

Na de geconstateerde overtreding op 26 november 2016 hebben zich volgens de Afdeling geen concrete feiten voorgedaan, althans heeft de burgemeester die niet voldoende onderbouwd naar voren gebracht, die de sluiting op 25 februari 2019 konden rechtvaardigen.

De Afdeling heeft het besluit van de burgemeester om de saunaclub na zo’n lange tijd nog te sluiten onevenredig geoordeeld en het besluit vernietigd.

Deze uitspraak onderstreept het belang van een zorgvuldig onderbouwd besluit tot sluiting van een drugspand en het toenemende belang daarvan wanneer meer tijd verstreken is na de constateringen die tot de sluiting hebben geluid. Bestuursrechtelijk is deze uitspraak het sluitstuk. Het ligt echter in de lijn der verwachting dat de saunaclub met de uitspraak van de Afdeling in de hand bij de burgerlijke rechter schade zal claimen wegens de sluiting waarvan nu vaststaat dat die onterecht was.

Brad Clitt
25 september 2024, 14:19
Misschien mag de club over 8 maanden wel open...

WA
25 september 2024, 16:00
Van wat ik lees en hoor houdt tenminste zon 90% van de dames zich daar aan de prijzen van 60e voor eerste half uur,
Misschien moet je jezelf de vraag stellen door hoeveel verschillende gentlemen die berichten geschreven worden. Slechts 4 schrijvers produceren 90% van de berichten over slechts 15% van het aantal dames. Er word door onbekenden weleens tegenspraak gegeven, met als effect valse beschuldigingen, roddels en achterklap tot gevolg richting wekelijkse bezoekers die helemaal niet deelnemen aan dat forum. Bovendien heeft één van hen al een keer een tijdelijk huisverbod afgedaan als een paar weken rust / vakantie en is het hem verboden een bepaald persoon in de club nog aan te spreken. Dat gebeurt natuurlijk alleen als je altijd integer bent en nooit anderen achter hun rug om belasterd :klo1:

ijsbeer11
25 september 2024, 16:01
Jij hebt zeker een geldboompje, of een grote kelder of zolder.

Ik moet werken voor mijn geld, dus als ik dezelfde service voor minder kan krijgen, weet ik waar ik vaker naartoe zal gaan.

Erg zielige opmerking, ik sta ‘s ochtends on 05.30 op om te gaan werken. Zou je niet verwachten want ik heb tattoo’s en drink alcohol in de club

Wentelt Eefje
25 september 2024, 19:30
Helaas mogen clubs dit officieel niet meer, invloed hebben op de prijs en/of geboden service

Onzin! Het is mij een raadsel waarom het overgrote deel van de ijsberen denkt dat de Duitse prostitutiewetgeving ook in Nederland van toepassing is. Voorzover ik weet kan een Nederlandse bordeeleigenaar gewoon de te hanteren prijzen van diensten aan de dames voorschrijven. In het kader van een veilige werkomgeving mag de prostituee overigens wel een klant weigeren natuurlijk.

Van overheidswege (Raad van State) wordt geschat dat ongeveer de helft van de in Nederland werkzame prostitutuees zelf hun tarief bepaalt.

Tjeppah
25 september 2024, 19:34
Onzin! Het is mij een raadsel waarom het overgrote deel van de ijsberen denkt dat de Duitse prostitutiewetgeving ook in Nederland van toepassing is. Voorzover ik weet kan een Nederlandse bordeeleigenaar gewoon de te hanteren prijzen van diensten aan de dames voorschrijven. In het kader van een veilige werkomgeving mag de prostituee overigens wel een klant weigeren natuurlijk.

Van overheidswege (Raad van State) wordt geschat dat ongeveer de helft van de in Nederland werkzame prostitutuees zelf hun tarief bepaalt.

Dan zou ik maar eens met de eigenaar van dcdhngww praten. Dan zal je toch wat anders horen

Wentelt Eefje
25 september 2024, 19:41
Dan zou ik maar eens met de eigenaar van dcdhngww praten. Dan zal je toch wat anders horen

Ja, dan hoeven Billy en Watea namelijk niet te arbitreren. Zoals vaker spreken ze niet de waarheid dus!

Tjeppah
25 september 2024, 19:52
Ja, dan hoeven Billy en Watea namelijk niet te arbitreren. Zoals vaker spreken ze niet de waarheid dus!

Aan de namen te zien ken je ze heel goed. :biggrin:
Heeft daar niets mee te maken wat je zegt. Ze zijn niet in dienst van de club maar zelfstandigen zoals in de meeste clubs. Dan bepalen de dvp's hun eigen prijs. Natuurlijk zullen eigenaren hun gedachten over de prijsstellingn met de meiden delen. Wanneer iemand gigantisch afwijkt wat de andere vragen hoeven ze deze meid natuurlijk geen toegang meer te geven. Maar in de beginne bepalen de meiden hun eigen prijzen als zelfstandige

Ascari
25 september 2024, 20:08

Hebben ze Nederlands recht gestudeerd dan? Er zijn priveclubs in Nederland die gewoon adverteren met hun vaste prijzen.

Ze zullen wel andere redenen hebben om zich er niet mee te bemoeien. B.v. om te voorkomen dat de dvp's onbedoeld in loondienst treden. Waardoor ze achteraf extra kosten hebben als de dvp wordt weggestuurd of als ze ziek wordt.

Tjeppah
25 september 2024, 20:13
Hebben ze Nederlands recht gestudeerd dan? Er zijn priveclubs in Nederland die gewoon adverteren met hun vaste prijzen.

Ze zullen wel andere redenen hebben om zich er niet mee te bemoeien. B.v. om te voorkomen dat de dvp's onbedoeld in loondienst treden. Waardoor ze achteraf extra kosten hebben als de dvp wordt weggestuurd of als ze ziek wordt.

Ze zullen na al die jaren echt wel de wetgeving hieromtrendt kennen. Een priveclub die met vaste prijzen adverteerd kan de
meiden in dienst hebben.

Wentelt Eefje
25 september 2024, 20:13
Aan de namen te zien ken je ze heel goed. :biggrin:
Heeft daar niets mee te maken wat je zegt. Ze zijn niet in dienst van de club maar zelfstandigen zoals in de meeste clubs. Dan bepalen de dvp's hun eigen prijs. Natuurlijk zullen eigenaren hun gedachten over de prijsstellingn met de meiden delen. Wanneer iemand gigantisch afwijkt wat de andere vragen hoeven ze deze meid natuurlijk geen toegang meer te geven. Maar in de beginne bepalen de meiden hun eigen prijzen als zelfstandige

Kan, maar hoeft niet. Niet, zoals eerder door je geponeerd en mij geciteerd:
Helaas mogen clubs dit officieel niet meer, invloed hebben op de prijs en/of geboden service dat is dus pertinent niet waar in Nederland, clubs mogen gewoon prijs etc. zoals eerder door mij verwoord bepalen. Dat sommigen in NL dat niet willen onder het mom van schijn-zelfstandigheid van hun vrouwelijke gasten is iets anders.

Tjeppah
25 september 2024, 20:15
Kan, maar hoeft niet. Niet, zoals eerder door je geponeerd en mij geciteerd: dat is dus pertinent niet waar in Nederland, clubs mogen gewoon prijs etc. zoals eerder door mij verwoord bepalen. Dat sommigen in NL dat niet willen onder het mom van schijn-zelfstandigheid van hun vrouwelijke gasten is iets anders.

Jij hebt jou waarheid. Ik de mijne

Willem2
25 september 2024, 20:25
Nee, maar door ervaring wordt je wel wijzer.
Een privéclub of privéhuis kan de dames de prijzen voorschrijven omdat ze eigenlijk kamertjesverhuurder zijn. Dus per kamer draagt de dame in kwestie een gedeelte van haar inkomsten af aan de eigenaar van de club.
Die daarover dan belasting zal betalen.

Ja er zijn dus wel wettelijke bepalingen. Het saunaclub principe gaat erom dat zowel de dames als de heren als gast binnenkomen en de entree betalen. Indien een club de prijs van de dames gaat bepalen zal de fiscus dit gaan zien als een soort schijn-zelfstandigheid en inderdaad moet de club dan extra belasting gaan afdragen.
Wil je een saunaclub open houden dan dien je flexibele prijzen toe te staan en tracht je de uitwassen van zowel naar boven als beneden tegen te gaan als club, met alle gvaar vandien.

Saunaclubs die dit anders doen zijn gewoon strafbaar.

Tjeppah
25 september 2024, 20:27
Dank voor je aanvulling Willem

Wentelt Eefje
25 september 2024, 20:34
Nee, maar door ervaring wordt je wel wijzer.
Een privéclub of privéhuis kan de dames de prijzen voorschrijven omdat ze eigenlijk kamertjesverhuurder zijn. Dus per kamer draagt de dame in kwestie een gedeelte van haar inkomsten af aan de eigenaar van de club.
Die daarover dan belasting zal betalen.

Ja er zijn dus wel wettelijke bepalingen. Het saunaclub principe gaat erom dat zowel de dames als de heren als gast binnenkomen en de entree betalen. Indien een club de prijs van de dames gaat bepalen zal de fiscus dit gaan zien als een soort schijn-zelfstandigheid en inderdaad moet de club dan extra belasting gaan afdragen.
Wil je een saunaclub open houden dan dien je flexibele prijzen toe te staan en tracht je de uitwassen van zowel naar boven als beneden tegen te gaan als club, met alle gvaar vandien.

Saunaclubs die dit anders doen zijn gewoon strafbaar.

Zijn in zo'n geval niet volgens de Nederlandse prostitutiewetgeving maar hooguit fiscaal strafbaar als de dames inderdaad niet in loondienst of middels opt-in-regeling werken. Maar prostitutiewet-technisch is er geen juridisch bezwaar om het saunaclubprincipe naar buiten te verenigen met loondienst of opt-in intern.

Ik laat me graag door je overtuigen van het tegendeel Willem2...

Badslippers
25 september 2024, 20:44
Dames die niet realistische hoofdprijzen vragen voor hun diensten dienen uit de club gegooid te worden. Zo simpel is het.

schoolmeester
25 september 2024, 20:46
1 zin met de hele waarheid, prachtig.....

pietpotent44
25 september 2024, 20:54
Misschien moet je jezelf de vraag stellen door hoeveel verschillende gentlemen die berichten geschreven worden. Slechts 4 schrijvers produceren 90% van de berichten over slechts 15% van het aantal dames.

Ik had er ook bij gezet dat dat ook mijn eigen ervaringen waren. Sterker nog, mijn ervaring is dat bijna 100% van de vrouwen de gangbare tarieven aanhoudt.
Er zullen best upsellers rondlopen, maar dat zijn er blijkbaar niet veel. En heb er zelf in elk geval geen last van gehad. Vooruit, eentje dan. In 4 jaar tijd.

Als dat toch een keer gebeurt: gewoon weigeren. Als alle mannen dat doen is het snel afgelopen met dat soort types.

Ascari
25 september 2024, 21:08
Ze zullen na al die jaren echt wel de wetgeving hieromtrendt kennen.

Dat is een aanname. Ik hoop dat ze de regels kennen.

Een priveclub die met vaste prijzen adverteerd kan de
meiden in dienst hebben.

In theorie kan dat en sommigen doen dat ook. Echter zeker niet allemaal. Als ze willen kunnen clubs gewoon een prijs afspreken met een dvp. Alleen willen ze dat gewoon niet. Vanwege het extra risico en hoofdpijn. Zo kunnen ze ook altijd naar de dvp wijzen als een klant boos wordt vanwege rare prijzen.

Als alle dvp's morgen opeens €1.000 per uur gaan vragen is de tent binnen de kortste keren failliet. Reken maar dat ze ingrijpen.

frittentitten
25 september 2024, 21:10
Erg zielige opmerking, ik sta ‘s ochtends on 05.30 op om te gaan werken. Zou je niet verwachten want ik heb tattoo’s en drink alcohol in de club

Zielig is als het je niet uitmaakt of je nu €50,- of €100,- moet uitgeven voor dezelfde service. Waarom geef je gewoon dan niet €200,- voor een half uur...?
Als iemand in mijn omgeving zo denkt is het in de regel dat hij te gemakkelijk aan geld komt, vandaar die opmerking.
Als jij er toch zo voor moet werken, vind ik dat raar.

Als in de YY van die praktijken als in de GG komen, zal ik daar zeker komen maar zal ik er alleen zijn voor de Alcohol en om met mensen met tattoo's te ouwehoeren :biggrin:

pietpotent44
25 september 2024, 21:14
Zijn in zo'n geval niet volgens de Nederlandse prostitutiewetgeving maar hooguit fiscaal strafbaar als de dames inderdaad niet in loondienst of middels opt-in-regeling werken. Maar prostitutiewet-technisch is er geen juridisch bezwaar om het saunaclubprincipe naar buiten te verenigen met loondienst of opt-in intern.

Ik laat me graag door je overtuigen van het tegendeel Willem2...

Willem2 heeft gelijk. Saunaclubs en (de meeste) privehuizen werken op verschillende basis: technisch gezien zijn privehuizen inderdaad feitelijk kamerverhuurders (ze zouden je zelfs niet mogen weigeren als je daar met een vriendin een wipje wil komen maken). Er wordt gewerkt met vaste prijzen, en het huis draagt voor kamerhuur en dame belasting af.
Dat zijn meestal loondienst constructies (opting in).

Een saunaclub verhuurt geen kamers, maar laat gasten (zowel mannen als vrouwen) entreegeld betalen.Verder is het in feite tussen de mannelijke en vrouwelijke gasten.
De saunaclub is feitelijk geen partij in de transactie tussen man en vrouw, maar bieden slechts faciliteiten aan (kamers, eten en wellness). Vrouwen in de saunaclub zijn in feite zzp-ers, en moeten daarom zelf zorgen voor hun inkomsten belasting afdracht (wat daar van terecht komt is weer een andere discussie).

Maar hoewel technisch een vrouw in een saunaclub haar eigen tarief mag bepalen, is dat praktisch gezien zeer onwenselijk, omdat dit onduidelijk geeft voor de mannen, en het oneerlijk is als de ene dame meer vraagt voor dezelfde service dan de andere. Vandaar dat er wel 'richtprijzen' zijn.
Maar in de praktijk zullen (goede) saunaclubs gewoon de toegang tot de club ontzeggen voor de vrouwen die zich niet aan die richtprijzen willen houden. En dat mag wel, want de club mag wel bepalen wie ze wel en niet binnenlaten (en dat geldt zowel voor de mannelijke als vrouwelijke gasten).

Tjeppah
25 september 2024, 21:25
Dat is een aanname. Ik hoop dat ze de regels kennen.

In theorie kan dat en sommigen doen dat ook. Echter zeker niet allemaal. Als ze willen kunnen clubs gewoon een prijs afspreken met een dvp. Alleen willen ze dat gewoon niet. Vanwege het extra risico en hoofdpijn. Zo kunnen ze ook altijd naar de dvp wijzen als een klant boos wordt vanwege rare prijzen.

Als alle dvp's morgen opeens €1.000 per uur gaan vragen is de tent binnen de kortste keren failliet. Reken maar dat ze ingrijpen.

Dat tweede heb ik je ook gezegd. Verder zou ik d uitleg van Willem nog eens lezen. Hij heeft het duidelijk verwoord hoe het ook in mijn ogen is

WANDELAAR5
25 september 2024, 21:27
Nog even een aanvulling: bij de meeste bordelen werken dames via het opting in principe. Dat is een variant op normale loondienst waar de club dus inderdaad inkomstenbelasting afdraagt. En waar je betaalt aan de bordeeleigenaar, niet aan de dame. Daarom kan de bordeeleigenaar de prijs vaststellen. De dames krijgen daardoor ook veel minder dan wat je de bordeeleigenaar betaalt. Vroeger werd deze vorm ook gebruikt voor wethouders en dominees. De grootste verschillen zijn dat de dame niet verplicht is om te komen werken en dat er wel loonbelasting, maar geen sociale premies worden ingehouden. Tijdens Corona hadden die dames daardoor ook geen recht op WW.

Bij zelfstandige dames (bijvoorbeeld in kamerverhuur bedrijven zoals de Amsterdamse Wallen) en in saunaclubs betaal je aan de dame, mag de dame zelf haar prijs vaststellen en is de dame zelf verantwoordelijk voor het afdragen van loonbelasting. Als daar de prijs wordt bepaald door de Saunaclub eigenaar, dan veronderstelt de fiscus een dienstverband en wordt de saunaclub aangeslagen voor de loonbelasting zoals W2 al zei.
En saunaclubs mogen dames tijdelijk of permanent niet meer toelaten als ze het te bont maken zoals PietPotent al zei.

Ascari
25 september 2024, 21:31
Dat tweede heb ik je ook gezegd. Verder zou ik d uitleg van Willem nog eens lezen. Hij heeft het duidelijk verwoord hoe het ook in mijn ogen is

En ik raad jou een cursus arbeidsrecht aan i.p.v. een saunaclub uitbater op zijn blauwe ogen te geloven. Die preken altijd voor eigen parochie.

Tjeppah
25 september 2024, 21:49
En ik raad jou een cursus arbeidsrecht aan i.p.v. een saunaclub uitbater op zijn blauwe ogen te geloven. Die preken altijd voor eigen parochie.

Aanraden mag je me alles. Ik zou jou adviseren je te verdiepen in de materie en misschien kom je dan tot inzicht

Ascari
25 september 2024, 22:23
Aanraden mag je me alles. Ik zou jou adviseren je te verdiepen in de materie en misschien kom je dan tot inzicht

Dat hoef ik niet. Ik run geen saunaclub. Jij praat alleen fc limburg na en onze admin en dat presenteer je dan als je eigen mening...

Tjeppah
26 september 2024, 00:54
Dat hoef ik niet. Ik run geen saunaclub. Jij praat alleen fc limburg na en onze admin en dat presenteer je dan als je eigen mening...

Ik praat niemand na. De admin gaf zijn reactie nadat ik hier een post had geplaatst. Je loopt alleen in het luchtledige te roepen op een reactie van WE. Je reactie raakt nog geen kant of wal en je vind het schijnbaar moeilijk om zaken van anderen aan te nemen of mensen te geloven. Ik voel dat je hierop weer wilt reageren. Succes ermee

Ascari
26 september 2024, 02:03

Bewijs deze stelling maar eens. Graag inclusief wetteksten en jurisprudentie. Ik ben zeer benieuwd.

Tjeppah
26 september 2024, 02:10
Je hebt blijkbaar moeite met begrijpend lezen aangezien dit al in meerdere eerdere posts uitgelegd is.

Ascari
26 september 2024, 02:20
Ik vraag het aan jou! Niet aan Willem of FC Limburg. Je kan het dus niet uitleggen of motiveren. Erg pijnlijk dit ...voor jou. Dank voor de bevestiging.

Mesc1978
26 september 2024, 07:42
Willem2 heeft gelijk. Saunaclubs en (de meeste) privehuizen werken op verschillende basis: technisch gezien zijn privehuizen inderdaad feitelijk kamerverhuurders (ze zouden je zelfs niet mogen weigeren als je daar met een vriendin een wipje wil komen maken). Er wordt gewerkt met vaste prijzen, en het huis draagt voor kamerhuur en dame belasting af.

Een saunaclub verhuurt geen kamers, maar laat gasten (zowel mannen als vrouwen) entreegeld betalen.Verder is het in feite tussen de mannelijke en vrouwelijke gasten.
De saunaclub is feitelijk geen partij in de transactie tussen man en vrouw, maar bieden slechts faciliteiten aan (kamers, eten en wellness). Vrouwen in de saunaclub zijn in feite zzp-ers, en moeten daarom zelf zorgen voor hun inkomsten belasting afdracht (wat daar van terecht komt is weer een andere discussie).

Maar hoewel technisch een vrouw in een saunaclub haar eigen tarief mag bepalen, is dat praktisch gezien zeer onwenselijk, omdat dit onduidelijk geeft voor de mannen, en het oneerlijk is als de ene dame meer vraagt voor dezelfde service dan de andere. Vandaar dat er wel 'richtprijzen' zijn.
Maar in de praktijk zullen (goede) saunaclubs gewoon de toegang tot de club ontzeggen voor de vrouwen die zich niet aan die richtprijzen willen houden. En dat mag wel, want de club mag wel bepalen wie ze wel en niet binnenlaten (en dat geldt zowel voor de mannelijke als vrouwelijke gasten).

Ik denk dat het prima is als een saunaclub richtprijzen geeft. Het is immers een richtlijn, geen vaste bepaling. Hier werkt het marktprincipe ook gewoon dat een dame ervoor kan kiezen om flink af te wijken van de richtprijs. Uiteindelijk doet de marktwerking zijn werk vanzelf. Uiteindelijk word je daar als heer ook handiger in.

Uiteraard vergeten we niet dat een dame ook weet hoeveel kosten zij maakt voor elke dag dat zij als bezoeker binnenkomt en dus een minimaal aantal kamers moet doen om kostendekkend te zijn. En uiteraard is het aan de dame zelf om te bepalen of ze er genoeg aan verdient of niet. Als een dame haar daginkomsten met je deelt (als ze erover klagen zit er een kern van waarheid in) kun je voor de gein uitrekenen wat hun 'uurloon' is op basis van de duur van hun bezoek. Als ze klagen dat de heren 'alleen maar bier drinken', dan doet ook hier de markt zijn werk omdat de waar die de dame aanbiedt niet voldoende wordt afgenomen. Uiteindelijk gaan ze er geld op toeleggen om een saunaclub te bezoeken en de meesten houden dat niet erg lang vol, ondanks hun geldverslaving die ze hiermee ontwikkelen.

En zoals ook door anderen is aangegeven, de eigenaar bepaalt wie ze binnenlaten en wie niet.

Gezien de vele topics kijken veel mensen met spanning uit naar de (her)opening en vlakt de discussie vanzelf af wanneer het voor een tijdje loopt. Ik verwacht zelf dat de richtprijs 'marktconform' gaat worden...

Tjeppah
26 september 2024, 10:00
Ik vraag het aan jou! Niet aan Willem of FC Limburg. Je kan het dus niet uitleggen of motiveren. Erg pijnlijk dit ...voor jou. Dank voor de bevestiging.

Het is onzin om zaken opnieuw te vertellen als ze al beschreven zijn. Zou je ook eens moeten overwegen om niet naar de bekende weg te vragen

Luana
26 september 2024, 11:15
Maybe I go work Yin Yang.
Germany no is good.

Mooiejoke
26 september 2024, 12:53
Maybe I go work Yin Yang.
Germany no is good.

Yes please! And charge us 25/30 and 50/60

Jack42
26 september 2024, 20:53

Jij gaat van het duitse saunaclubmodel uit en dat is zeker niet hetzelfde als in Nederland.
Een club mag in Nederland niet zomaar klanten weigeren om ze binnen te laten. Veel kans dat de autoriteiten snel op de stoep staan als ze dat doen en een straf opleggen. In GT en ook wel in LR werden buitenlanders geweigerd, daar stonden ze ook bekend om, maar in Nederland kan dat niet.
De clubs in Duitsland houden ook steeds minder richtprijzen aan omdat de clubs net als de Nederlandse clubs geen gezeik met de autoriteiten wil en geen hoge boetes wil of misschien wel een sluiting.
Ik heb op een website van een saunaclub nooit zien staan wat de prijzen voor de dames zijn eerder juist dat ze zelfstandig zijn en dus eigen prijzen kunnen vragen. Ook hier geldt dat de autoriteiten snel op de stoep zullen staan indien ze zich hier niet aan houden.

pietpotent44
26 september 2024, 21:22
Jij gaat van het duitse saunaclubmodel uit en dat is zeker niet hetzelfde als in Nederland.
Een club mag in Nederland niet zomaar klanten weigeren om ze binnen te laten.

Jawel hoor. Een club in Nederland mag zelf bepalen wie ze wel en niet binnenlaten. Een mannelijke bezoeker zullen ze inderdaad alleen weigeren wanneer die voor overlast heeft gezorgd (agressie, drugs). En een vrouwelijke bezoeker ook. Er is onlangs nog een vrouw de toegang ontzegd in het drielandenpunt wegens wangedrag. Kan zowel agressie zijn als upsellen of absurde tarieven vragen.

De meeste clubs hebben ook hun huisreglement op de site als disclaimer. De security bepaalt wie toegang krijgt en wie niet.

Ik heb op een website van een saunaclub nooit zien staan wat de prijzen voor de dames zijn eerder juist dat ze zelfstandig zijn en dus eigen prijzen kunnen vragen.
Maar dat is toch ook precies wat ik zeg: een saunaclub mag officieel niet verbieden dat een vrouw een afwijkend tarief rekent, omdat ze 'zelfstandig' is. Maar ze mogen haar wel de toegang weigeren als ze zich niet aan de richtprijzen houdt. Of ander ongewenst gedrag vertoont (agressie, stelen, drugs). Subtiel verschil, maar de clubs moeten wel, anders wordt het een grote puinhoop.

(Ik denk overigens ook niet dat een weggestuurde dame snel een beroep op de autoriteiten zullen doen, omdat zij diezelfde autoriteiten eerder als vijand dan als vriend ziet.)

Ik heb nog nooit een succesvolle saunaclub meegemaakt waar geen richtprijs is, en vrouwen zelf mogen vragen wat ze willen. In al die saunaclubs waar ze die teugels volledig lieten vieren, en de vrouwen de baas lieten, is het nooit gaan lopen. Vroeger had je Badda Bing waar dat gebeurde. Tegenwoordig Golden Gate, Le Grand en PHG. Allemaal geen succes.
De clubs die juist wel de teugels strak hielden werden een succes: GT, LR en het vroegere PHG liepen als een trein.

Geldt overigens ook voor de dvp's: de topverdieners zijn juist GEEN upsellers, maar juist de vrouwen die zich aan de richtprijzen houden tegen goede service, hebben aan de lopende band werk. En zijn daarmee de top verdieners.

rob45
26 september 2024, 23:21
Bovenstaande nog even vertalen in het Roemeens,Bulgaars,Pools,Hongaars,Engels,Duits en Oekraiens, als het doordringt komt het helemaal goed ! [emoji846]

zeppos58
26 september 2024, 23:26
Wat zijn wij toch zageventen he, toen ik zo een 16 a 17 jaar geleden het saunaleven leerde kennen betaalden we 50€ inkom, Ik herinner me nog de tijd dat je in YY, in het restaurant op het eerste verdiep, zelf je vlees moest bakken op een bakplaat.
Nu zoveel jaar later heb ik meer pensioen dan mijn wedde van toen, dat wijst er gewoon op dat het leven duurder werd, inflatie weet je.
Het is dus niet meer dan normaal dat ook de inkom omhoog gaat, en dat meiden voor 50€ niet meer de zelfde service aanbieden dan toen.
Hoe meer je wil dokken hoe leuker de kamergang kan zijn, ik spreek van kan, want profiteurs heb je overal.
In de tijd dat HIV nog niet was "uitgevonden" kon je het in Antwerpen en Brussel nog puur je ding doen voor omgerekend 20 a 25€.
Maar dat woog vaak zwaarder op het budget dan wat je nu moet betalen.
Ik heb gezegd.

Jack42
27 september 2024, 01:07
Jawel hoor. Een club in Nederland mag zelf bepalen wie ze wel en niet binnenlaten. Een mannelijke bezoeker zullen ze inderdaad alleen weigeren wanneer die voor overlast heeft gezorgd (agressie, drugs). En een vrouwelijke bezoeker ook. Er is onlangs nog een vrouw de toegang ontzegd in het drielandenpunt wegens wangedrag. Kan zowel agressie zijn als upsellen of absurde tarieven vragen.

Ja iemand M/V die overlast veroorzaakt kan je wellicht weigeren met bewijs maar als die club bij het drielandenpunt mannelijke bezoekers gaat weigeren op etnische gronden (net zoals in GT en LR vroeger, wat ik in mijn vorige post schreef) zal het zo afgelopen zijn met die club en dat geldt natuurlijk ook voor het nieuwe YY.
Over upsellen van dames zullen ze niet zoveel doen maar komen er klachten gaan de autoriteiten uiteindelijk naar de club toe en dat willen de clubs voor zijn.

De meeste clubs hebben ook hun huisreglement op de site als disclaimer. De security bepaalt wie toegang krijgt en wie niet.

Wat houdt dat huisregelement in en bij welke nederlandse clubs? Zal wel over drugs gaan.

Maar dat is toch ook precies wat ik zeg: een saunaclub mag officieel niet verbieden dat een vrouw een afwijkend tarief rekent, omdat ze 'zelfstandig' is. Maar ze mogen haar wel de toegang weigeren als ze zich niet aan de richtprijzen houdt.

Nu spreek je je eigen tegen. De clubs mogen niet verbieden dat ze een afwijkend tarief hanteert als zelfstandige maar de dames moeten zich wel houden aan richtprijzen van de club voordat ze binnen mogen.
Hoe kun je zelfstandig zijn als je je moet houden aan richtprijzen van een club?

Of ander ongewenst gedrag vertoont (agressie, stelen, drugs). Subtiel verschil, maar de clubs moeten wel, anders wordt het een grote puinhoop.
(Ik denk overigens ook niet dat een weggestuurde dame snel een beroep op de autoriteiten zullen doen, omdat zij diezelfde autoriteiten eerder als vijand dan als vriend ziet.)

Ik heb nog nooit een succesvolle saunaclub meegemaakt waar geen richtprijs is, en vrouwen zelf mogen vragen wat ze willen. In al die saunaclubs waar ze die teugels volledig lieten vieren, en de vrouwen de baas lieten, is het nooit gaan lopen. Vroeger had je Badda Bing waar dat gebeurde. Tegenwoordig Golden Gate, Le Grand en PHG. Allemaal geen succes.
De clubs die juist wel de teugels strak hielden werden een succes: GT, LR en het vroegere PHG liepen als een trein.

Wat ik zeg in mijn vorige post dat waren 3 Duitse clubs en geen Nederlandse clubs.

Geldt overigens ook voor de dvp's: de topverdieners zijn juist GEEN upsellers, maar juist de vrouwen die zich aan de richtprijzen houden tegen goede service, hebben aan de lopende band werk. En zijn daarmee de top verdieners.

Is toch logisch, als een cafetaria voor elk zijn portie frites en voor elke snack 2 Euro meer vraagt als een cafetaria 1 km verderop zal hij nooit een topverdiener worden.
Vraagt hij € 0.50 meer per frites of snacks maar wel veel betere kwaliteit heeft dan de cafetaria 1 km verderop zal hij wel veel meer verdienen.

Ik begrijp dat jij er een hele andere mening op na houdt en is het maar goed voor jezelf dat jij niet de eigenaar van een Saunaclub bent.
Jij hebt het meer over zoals jij het zou willen hebben in een saunaclub maar dat wil niet zeggen dat dat ook mogelijk is.

pietpotent44
27 september 2024, 04:44
Ja iemand M/V die overlast veroorzaakt kan je wellicht weigeren met bewijs maar als die club bij het drielandenpunt mannelijke bezoekers gaat weigeren op etnische gronden (net zoals in GT en LR vroeger, wat ik in mijn vorige post schreef) zal het zo afgelopen zijn met die club en dat geldt natuurlijk ook voor het nieuwe YY.
Over upsellen van dames zullen ze niet zoveel doen maar komen er klachten gaan de autoriteiten uiteindelijk naar de club toe en dat willen de clubs voor zijn.

Die weigeren ook niemand op etniciteit, maar op overlast. Als iemand zich heeft misdragen komt ie er niet meer in. Dat geldt zowel voor mannen als vrouwen.
En de dames en de autoriteiten zijn niet echt vrienden.

Wat houdt dat huisregelement in en bij welke nederlandse clubs? Zal wel over drugs gaan.

Niet alleen drugs. Ook agressie, geen opnames maken binnen, geen discriminatie, geen andere bezoekers lastig vallen, jezelf kunnen legitimeren. Etc. En de disclaimer dat ze bij twijfel het recht hebben een bezoeker de toegang te ontzeggen. Zon huisreglement vindt je bij zo ongeveer elke club.

Nu spreek je je eigen tegen. De clubs mogen niet verbieden dat ze een afwijkend tarief hanteert als*zelfstandige*maar de dames moeten zich wel houden*aan richtprijzen van de club*voordat ze binnen mogen.
Hoe kun je zelfstandig zijn als je je moet houden aan richtprijzen van een club?

Omdat je die 'zelfstandigheid' met een grote korrel zout moet nemen.

Een echte zzp-er staat ingeschreven bij de KvK, adverteert, werft zelfstandig klanten, betaalt netjes overal belasting over, betaalt ook btw, is aansprakelijk, etc.

Dvp's die echt zelfstandig zijn, voldoen aan al het bovenstaande, en doen priveontvangst of escort.
Wanneer vrouwen gebruik maken van de faciliteiten van een club, mag een club ook bepalen of ze diegenen wel of niet binnenlaten. Vrouwen die het te bont maken met de prijzen vertonen ongewenst gedrag, wat de club bezoekers kan kosten (en een slecht imago). Die maken dus hun business kapot. Terecht dus dat ze die weren. De liefde moet van 2 kanten komen.

Wat ik zeg in mijn vorige post dat waren 3*Duitse*clubs en geen Nederlandse clubs.
Geldt ook voor de Nederlandse clubs: Badda Bing bij Tilburg was kortstondig een succes kort na de opening in 2005, toen een Amsterdamse hoerenmadam nog streng toezicht hield op de prijzen. Toen die wegging en de dames de prijzen gingen bepalen werd het een puinhoop, en was het begin van het einde van de club. In 2014 had je in Zundert een 'Club fkk' die een naieve poging deden om een saunaclub te runnen. Ook hier gingen dames eigen tarieven bepalen. Binnen 2 maanden was het al gedaan, omdat ze niet konden opboksen tegen de concurrentie uit Duitsland en Limburg, waar bezoekers wel wisten waar ze aan toe waren qua tarieven. Ook Le Grand heeft dames die eigen tarieven hanteren en upsellen. En loopt voor geen meter, de club heeft daardoor al een slecht imago gekregen.
Yy was voor de sluiting (vanwege drugs) wel succesvol. En het drielandenpunt is dat ook.

Is toch logisch, als een cafetaria voor elk zijn portie frites en voor elke snack 2 Euro meer vraagt als een cafetaria 1 km verderop zal hij nooit een topverdiener worden.
Vraagt hij € 0.50 meer per frites of snacks maar wel*veel betere kwaliteit heeft*dan de cafetaria 1 km verderop zal hij wel veel meer verdienen.

Dus jij gelooft nog dat vrouwen die hogere tarieven rekenen ook meer service leveren dan vrouwen die de richtprijzen aanhouden ?
Ik niet. Ik kan het zelfs nog sterker vertellen: een van de topverdieners die ik ken, rekent voor oude vaste klanten met een laag inkomen nog steeds 50e i.p.v. 60e.

Ik begrijp dat jij er een hele andere mening op na houdt en is het maar goed voor jezelf dat jij niet de eigenaar van een Saunaclub bent.
Jij hebt het meer over zoals jij het zou willen hebben in een saunaclub maar dat wil niet zeggen dat dat ook mogelijk is.

Dat is niet mijn mening, maar gewoon de praktijk in de saunaclubs in de afgelopen 20 jaar. Het kan wettelijk zo zijn dat dames hun eigen tarieven mogen hanteren, in de praktijk blijkt dat de doodsteek voor veel saunaclubs geweest. En omgekeerd waren de clubs die wel de richtprijzen aanhielden juist de succesvolle clubs. Je zal dus als club een beetje creatief moeten zijn. Is niks mis mee.

Jack42
27 september 2024, 09:48
@ Pietpotent

Ja, vroeger was alles beter en zeker in Duitsland tov Nederland en België. Daarom gingen zoveel Nederlanders en Belgen naar de saunaclubs in Duitsland en daarom is vroeger dit ijsberenforum ontstaan. Vroeger!!!
Ok en nu mogen de clubs opeens geen personen weigeren op etnische redenen..... Lul nog maar een eind raak.

Shakir
27 september 2024, 09:50
Toch zijn er nog enkele tegenvoorbeelden te vinden bij het betoog van P44:

- De nieuwe (en helaas terug gesloten) Living Room hanteerde ook vaste tarieven voor ouderwets goede service. Mijn bezoek in mei was een voltreffer! Toch was die club zo leeg als een vergeten appelsien.
- Upsellclubs als Samya, Magnum en heel den boel trekken blijkbaar wel (zo te lezen toch).

rob45
27 september 2024, 10:00
- Upsellclubs als Samya, Magnum en heel den boel trekken blijkbaar wel (zo te lezen toch).

Dat betekent dat er nog wel een markt is voor party nachtclubs waar s'avonds een goede sfeer is ondanks de upsel in die clubs.Zal wel meer zuipen zijn daar als kameren.

Tjeppah
27 september 2024, 10:10
Dat betekent dat er nog wel een markt is voor party nachtclubs waar s'avonds een goede sfeer is ondanks de upsel in die clubs.Zal wel meer zuipen zijn daar als kameren.

Dat idee heb ik zelf ook daar. Meer zuipen dan kameren. Maar dat strookt dan weer niet met het aantal vrouwen die er zijn. De dvp's hebben blijkbaar toch voldoende klanten/centjes of die clubs hebben nog een andere formule aangeboord waardoor de dvp's daar blijven werken.

Herr Fick
27 september 2024, 10:33
Toch zijn er nog enkele tegenvoorbeelden te vinden bij het betoog van P44:

- De nieuwe (en helaas terug gesloten) Living Room hanteerde ook vaste tarieven voor ouderwets goede service. Mijn bezoek in mei was een voltreffer! Toch was die club zo leeg als een vergeten appelsien.

Omdat , op veel aspecten, zo ervaar ik het toch, de autochtone <40ers een veel saaier leven leiden dan de generatie van de huidge 50ers en 60ers.

De jongere avondclubgangers zijn zoals geweten daarentegen veelal allochtonen die het meer hebben voor in groep rond een fles drank te zitten en te genieten van de aandacht van de vrouwtjes en er ook voor betalen.

In de Trappenclub vertelde een DVP me onlangs dat de avonden voor haar daar ook het leukst en het winstgevenst zijn. Lekker wat drinken en af en toe een wip van 5 minuten. Laten we ook niet vergeten dat de meeste DVP's niet bepaald intellectuelen zijn en dus is zo'n gespierde patser met dito auto wel een aantrekkelijk pakketje. Een 3X20er vraagt voor €60 heel wat meer toewijding.

johan72
28 september 2024, 11:26
Ik realiseer me, dat ik er nu zelf ook aan bijdraag. :-(

Het hele verhaal over prijzen/ontwikkelen veranderingen in het clubleven is zeer interessant.
Maar waarom wordt dat in dit topic gedaan? Dat is niet YY specifiek! Waar is de Moderator?

Of is het doel om deze thread/dit topic als clickbait te laten fungeren?
Want elke post hier, genereert verkeer van lezers die komen kijken of er nieuws is over YinYang de club zelf!

kempie
28 september 2024, 11:32
Ik realiseer me, dat ik er nu zelf ook aan bijdraag. :-(

Het hele verhaal over prijzen/ontwikkelen veranderingen in het clubleven is zeer interessant.
Maar waarom wordt dat in dit topic gedaan? Dat is niet YY specifiek! Waar is de Moderator?

Of is het doel om deze thread/dit topic als clickbait te laten fungeren?
Want elke post hier, genereert verkeer van lezers die komen kijken of er nieuws is over YinYang de club zelf!

Ach zolang yy nog niet open is lijkt dit me een prima plaats. Daarna als er wat meer zinnigs over de club kan worden geschreven dan speculaties zouden zulke berichten misschien verplaatst kunnen worden om zich te houden op de recencies en ander info. Maar aangezien deze allemaal van voor opening zijn lijkt me verplaatsten overbodig.

mentholbear
28 september 2024, 11:40

Ze hanteerde echter wel hoge kamerprijzen. Als ze vanaf het begin 50p30 hanteerde was het misschien een ander verhaal geweest.
Pas op het eind maakten ze die stap, toen het schip al gezonken was.
Het hielp ook niet dan er een veelvraat ze aan gamba's arm at ;)

En als er al gekamerd werd, maakt voor de party people vaak niet uit wat het kost.
Hoe luide dat gezegde ook al weer... Geld groeit niet aan bomen, maar bij die gasten wel aan plantjes ofzo ;)

Beron
28 september 2024, 13:04
Diesen Hype und diese Diskussionen gab es auch über das Golden Gate und wie das ausgegangen ist, wissen wir ja...

Wenn ich das gerade richtig verfolge, macht jemand bei den Frauen ja intensiv Werbung für das YY, da einige schon erzählen das sie demnächst ins YY abwandern (Cleo etc). Da hat der Betreiber offenbar schon vorgesorgt, damit auch genügend Damen zur Eröffnung dabei sind. Aber liebe Leute, wenn im YY dann hauptsächlich Frauen rumturnen, die ich bisher für 50 Euro für 30 Minuten in ein Zimmer schleppen durfte, dann wieder mal 70 Euro (plus X) aufrufen und glauben das sie dann wirklich mehr verdienen (die meisten vermutlich nicht), dann ist der Hype schnell vorbei und zuerst gehen die Männlein zurück ins Aca und dann die Weiblein, weil keine Männlein mehr im YY sind.

Brad Clitt
28 september 2024, 13:53
Inderdaad beter deze thread sluiten (en opruimen/verplaatsen) de komende twee weken, snap ook niet dat ie überhaupt al geopend is. Dadelijk zijn er meer pagina's dan er de komende jaren nog bijkomen.

Herr Fick
28 september 2024, 15:19
Ze hanteerde echter wel hoge kamerprijzen. Als ze vanaf het begin 50p30 hanteerde was het misschien een ander verhaal geweest.
Pas op het eind maakten ze die stap, toen het schip al gezonken was.

Hoe luide dat gezegde ook al weer... Geld groeit niet aan bomen, maar bij die gasten wel aan plantjes ofzo ;)

Er kwam meer volk toen het nog 70 4 30 en 120 4 60 was dan voor de prijsdaling. Maar het was wel heel duidleijk ander volk.

Hopelijk blijft YY deze keer wel uit de buurt van farmaceutische ravitaillering. Maar wat buiten de club gebeurt tussen DVP's en sommige klanten kunnen ze natuurlijk niet bepalen.

mentholbear
28 september 2024, 15:39
Er kwam meer volk toen het nog 70 4 30 en 120 4 60 was dan voor de prijsdaling.

Ten tijde van de prijsdaling was het schip al gezonken. En een voorheen succesvolle club heropenen blijkt geen garantie te zijn. Ze moeten zich opnieuw bewijzen.

Siberische tijger
28 september 2024, 17:42
Kom op Herr Fick en MB, dit topic gaat over YY.

Herr Fick
28 september 2024, 17:53

Ik schrijf toch dat YY niet aan farmaceutica mag gaan doen. :)

Giodude
29 september 2024, 09:54
Gisteren foto’s gezien van de vernieuwde indeling. Waar voorheen de binnen wellness was is nu de barruimte. Ze zijn hard aan het werk om de puntjes op de i te zetten voor de opening op de 15e.

Mesc1978
29 september 2024, 11:22
Die weigeren ook niemand op etniciteit, maar op overlast. Als iemand zich heeft misdragen komt ie er niet meer in. Dat geldt zowel voor mannen als vrouwen.
En de dames en de autoriteiten zijn niet echt vrienden.

Het wel of niet toelaten van bezoekers beperkt zich natuurlijk niet tot saunaclubs alleen. Ook de plaatselijke bakker, supermarkt of cafe kan jou de toegang ontzeggen en verzoeken weg te gaan. Het is immers een privaat bedrijf en geen publieke instantie zoals het gemeentehuis. Wees blij dat het geen vereniging is met alleen toegang voor leden.

JonnyFontane
29 september 2024, 11:34
Gisteren foto’s gezien van de vernieuwde indeling. Waar voorheen de binnen wellness was is nu de barruimte. Ze zijn hard aan het werk om de puntjes op de i te zetten voor de opening op de 15e.

Waar is de welness dan gebleven.
In de kelder?

schoolmeester
29 september 2024, 11:58
Of op het dakterras.

rob45
29 september 2024, 12:29
Waarschijnlijk op de plaats van de oude barruimte, betekent mogelijk een kleinere welness met antisliptegels [emoji846] en een grotere barruimte. Let wel dit is pure speculatie van mij maar de bedoeling zal zeker zijn van de verbouwing om alles logischer in te delen.

Brad Clitt
29 september 2024, 16:30
An sich was de indeling wel logisch naar mijn mening, alleen het douchen tussen lockers en de bar voelde altijd een beetje awkward.
En dat het 'kamerverkeer' door de lockerroom moest was ook niet altijd handig, het was al zo nauw daar.

Elmo3108
29 september 2024, 16:37
En dat het 'kamerverkeer' door de lockerroom moest was ook niet altijd handig, het was al zo nauw daar.

Nou inderdaad, wat was dat altijd een raar iets :confused:

pietpotent44
29 september 2024, 16:50

ik hoop dat ze (in tegenstelling tot de eerdere barruimte 2013-2019) nu niet gekozen hebben om alle krukjes in een vierkant / rechthoek te plaatsen, maar wat meer gezelliger verspreid, met wat knusse hoekjes met bankjes enzo. Eigenlijk meer zoals het was zoals voor de verbouwing van 2013 (2006-2013). Maar dan met nieuwe spullen. Voor 2013 was de bar misschien 'oubollig', maar wel een gezellig warm huiskamergevoel (met tapijt, sofas, beeldjes, schilderijen, plantjes en andere tierelantijnen), ik vond dat heerlijk (met ook veel jaren 90 muziek die niet te hard aanstond). Na 2013 vond ik het weliswaar keurig netjes, maar te steriel. Meer als een hotel. Gewoon niet zo gezellig. Hopelijk hebben ze nu het beste van die 2 werelden.

En inderdaad, in de nieuwe wellness ruimte antisliptegels plus naast de wellness faciliteiten natuurlijk ook ruimte om te kunnen douchen met zeep.

Zou leuk zijn als er foto's beschikbaar zouden komen waarop we de nieuwe inrichting kunnen bewonderen. Ik ben heel benieuwd.

Foto van rond 2007 met nog oude bar:
39832

rob45
29 september 2024, 17:21
ik hoop dat ze (in tegenstelling tot de eerdere barruimte 2013-2019) nu niet gekozen hebben om alle krukjes in een vierkant / rechthoek te plaatsen, maar wat meer gezelliger verspreid, met wat knusse hoekjes met bankjes enzo. Eigenlijk meer zoals het was zoals voor de verbouwing van 2013 (2006-2013). Maar dan met nieuwe spullen. Voor 2013 was de bar misschien 'oubollig', maar wel een gezellig warm huiskamergevoel (met tapijt, sofas, beeldjes, schilderijen, plantjes en andere tierelantijnen)

Tja, ze hebben de barruimte van tot 2013 willen moderniseren.Op zich goed gelukt, en met het oog op de toenmalige verwachte toeloop van de Bulgaarse en Roemeense dames waren veel meer zitplaatsen rondom de barruimte geplaatst. Ietsje speelser had dat idd wel gemogen. Na eerdere kamer en club uitbreidingen konden ze met gemak 70+ dames plaatsen met de bijbehorende aantal ijsberen.Het huiskamer gevoel is idd gaande weg verdwenen want YY was uitgegroeid tot een superdeluxe saunaclub met alle denkbare voorzieningen met maar liefst 35 kamers.

Ben ook benieuwd naar de laatste helaas nodige verbouwing, we gaan het zien !

mentholbear
29 september 2024, 21:19

En ik schreef iets wat ook slaat op YY: een voorheen succesvolle club heropenen blijkt geen garantie te zijn. Ze moeten zich opnieuw bewijzen.

mentholbear
29 september 2024, 21:26
Gisteren foto’s gezien van de vernieuwde indeling. Waar voorheen de binnen wellness was is nu de barruimte.

Die wellness ruimte vond ik eigenlijk wel mooi en uitgebreid. Vrees dat er elders geen binnenbad meer voor terugkomt. Dat was in de winter wel fijn. Toch even afkoelen, zonder dat het ijskoud water was.

, met wat knusse hoekjes met bankjes enzo.

Dat is gezelliger, maar je kunt er wel minder dames en heren in kwijt. Voor mij hoeft het niet zo grootschalig, maar kan me voorstellen dat de club grote hoeveelheden gasten wilt kunnen herbergen.

wellness boy
29 september 2024, 21:29
Ik heb de lucht foto en andere foto,s bekeken .Mijn gedachte is dat de welness het zelfde is gebleven en dat de mensroom elders zal zijn en dat het bar gedeelte nu ook in het restaurant zit.of het restaurant zit elders.

rob45
29 september 2024, 21:44
Even ter herinnering....https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240929/1903541775130f8f4a0a43c848b3b4ef.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240929/824568ab02381ee324d9c430b2ca9fbb.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20240929/5069f45a49c7cf5592f41529ad555a6b.jpg

Toen deze gebeurtenis, dan maar weer aan en verbouwen, op naar de heropening !https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240929/9542d0b95bdaa168e50d2193af15ae7a.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20240929/0bd4cce591c3b5e4589b334b8d34156c.jpg

wellness boy
29 september 2024, 21:48
Ik heb de indruk dat de sauna het zelfde is gebleven.En dat de bar zich nu in het vroegere restaurant zit

wellness boy
29 september 2024, 21:56
Er zal ook een andere rookruimte zijn.

wellness boy
29 september 2024, 22:12
Op de lucht foto is te zien dat het voetenbad is behouden daarom is er ook een verbreding van de gang van de de sauna naar het andere gebouw. ze

DMZ001
30 september 2024, 15:02
Er zal ook een andere rookruimte zijn.

Ik hoop dat ze daar wat moois van maken. De rookruimte blijft toch ook een soort van ontmoetingsruimte voor zowel de dvp als de beer. Dus niet te donker, fijne banken.
Je kunt ACA als voorbeeld nemen al zal alles bij YY van een iets hogere niveau zijn denk ik / hoop ik. Moet net zover rijden naar YY als naar GT waar ik graag naartoe ging.
Beste prijs nu voor een prima club als YY naar mijn mening: 70v30 en 120v60 voor een topdame met topservice en weinig upselling. Minder rumbul, meer diversiteit.

cameltoe slide
30 september 2024, 22:56
De rookruimte blijft toch ook een soort van ontmoetingsruimte voor zowel de dvp als de beer. Dus niet te donker, fijne banken.
Je kunt ACA als voorbeeld nemen ...

One person wearing a bathrobe says this and the other person wearing a bathrobe says this.

One person wearing a bathrobe wants to pay an entrance fee of 30 euros, get good service in the room for 50 euros and not pay additional money for the second plate of food and goes to the AcaGold in Ratingen and the other person wearing a bathrobe wants a nice couch to sit on and goes to the Oceans Club.

Each of these two clubs has its advantages over its fellow provider just a few kilometers away.

Beste prijs nu voor een prima club als YY naar mijn mening: 70v30 en 120v60 voor een topdame met topservice en weinig upselling. Minder rumbul, meer diversiteit.

We still have to wait for YinYang.2 to open. When the first four weeks have passed, we will also find out how many women will have followed the call and promises of the YinYang's headhunters. When ladies from the Club Oceans start at YinYang.2, they will already have their own ideas about how much money they expect for a room and which bodily services will not be included in the standard room price.

The last sauna clubs with a lot of initial euphoria are known and how they have developed. Club Oceans seems to have survived the (re)openings of GoldenGate, LivingRoom.2, Freude39.2, HappyGarden.2 and Amari. It is very likely that Club Oceans will survive the reopening of YinYang.2. And I'm not worried about the AcaGold at all.

Eigenjawel
30 september 2024, 23:10
Ben benieuwd naar de eerste ervaringen van de heren hier.
Klopt het dat de dames gekleed rondlopen? Of is dat bij alle Nederlandse saunaclubs zo?

Brad Clitt
30 september 2024, 23:20
Geen FKK, maar lingerie of bikini of sexy jurkje.

Picasso 1
1 oktober 2024, 00:18
Ben benieuwd naar de eerste ervaringen van de heren hier.

De eerste ervaring zal zijn dat de 'stau' wegens 'baustellen' plaats zal hebben gemaakt voor de dichte tunnel op de A73 bij Swalmen.

Pompuy24
1 oktober 2024, 03:06
Ooh is de tunnel bij Swalmen nog dicht….

Dacht dat t onderhoud tot medio augustus zou duren

Firehawk
1 oktober 2024, 07:04
Is open. Ik moet er elke dag doorheen. Af en toe in het weekend nog dicht.

Herr Fick
1 oktober 2024, 08:51
Is open. Ik moet er elke dag doorheen. Af en toe in het weekend nog dicht.

Ik moet er helaas bijna elk WE door voor mijn werk. Heel vaak dicht, net als de A2 en in het WE ook vaak de A76 in die omgeving. Ik ben ondertussen specialist in omleidingstrajecten ...:frown:

Ascari
1 oktober 2024, 10:05
De eerste ervaring zal zijn dat de 'stau' wegens 'baustellen' plaats zal hebben gemaakt voor de dichte tunnel op de A73 bij Swalmen.

Het lijkt wel of de A73 door Duitse wegwerkers wordt onderhouden. Vorige week vrijdag was de weg weer dicht. Ik had vooraf nog vanAnaarBeter gechecked. Daar stond niks vermeld en toch was de weg weer dicht.

Picasso 1
1 oktober 2024, 11:55
Ik bedoelde het als grap maar blijkt dus dat bovenstaand lezend nu vele jaren later, met name in de weekenden, die tunnels nog altijd om de haverklap dicht zijn. Bizar, het lijkt Duitsland wel.

kempie
1 oktober 2024, 12:54
Soms is teleteks pagina 730 beter dan van A naar beter. Kan je ook gelijk afsluitingen in Duitsland bekijken als je 2 pagina’s verder kijkt.

wellness boy
1 oktober 2024, 17:20
Ik vermoed dat de openhaard in de hal plaats heeft gemaakt voor wat anders

wellness boy
1 oktober 2024, 17:25
Mischien is daar nu wel de rook ruimte want daar zit al een lucht afvoer.

zeppos58
1 oktober 2024, 22:06
Als alles normaal verloopt, je wee maar nooit wat er tussenkomt, zal ik op 15 oktober tijdig voor de deur staan, dan weet ik meteen hoe het zit. Ik heb destijds YY zien groeien van de nauwelijks bezette club, tot de overvolle zaak. Ik heb er hamburgers, kip, eitjes en vooral vooral spek gebakken, en bij het bakken v het spek er voor gezorgd dat het vet over de kip liep van onze broeders die geen zwijn eten.
Ik heb er mooie tijden beleefd, 50 voor 30 min en 25 voor de tweede 30 min, dan begon het opnieuw 50-25-50-25-50-25...... Er waren toen nog huizen waar het 50-25-25-25-25-25.... was, mar toch trok ik naar YY.
Er was ook de minimum standaard zoals die jaren later ook was in PSG, TZ, Beffen, PZC en NMC was standaard.... tot op een bepaald moment toen de Roemeentjes kwamen.
Ik heb de tijd gekend dar Hollandse en ook Duitse meiden er samen met de Poolse de plak zwaaide. En allen zich an de "standaard" hielden, maar ook de tijd dat de de "Hongaarse klik" de service danig naar beneden haalden.
Ik heb er mooie tijden gekend, maar ook slechte momenten.
Het mooie blijft op mijn netviezen gebrand, en al enkel al daarom zal ik bij opening aanwezig zijn.
Bevat het me dan keer ik vaker en vaker weer, valt het tegen dan zal ik het na een paar maanden nog een kans geven, en nog een, en nog een..... en dan zien we wel.
Getekend , een "oudstrijder"

wellness boy
3 oktober 2024, 18:35
Ze hebben hun site geüpdate.Ze beiden de zelfde faciliteiten aan als voorheen

wellness boy
3 oktober 2024, 18:44
Over een rook cabine lees ik niets er staat wel dat er alleen buiten gerookt mag worden

Rapa23
3 oktober 2024, 23:57
Beste oude YY-gangers,

Ik heb geweldige tijden beleefd in deze prachtige saunaclub. Wat mij betreft de beste plek om een dagje heerlijk te vertoeven. Laten we a.u.b. ophouden over de "verwachte tarieven en overige kosten" en ons focussen op de heropening. Ik hoop op nieuwe enthousiaste meiden die er werkelijk zin in hebben en dat we op die manier er weer naar uit kunnen kijken om enorm veel plezier te beleven in Roermoed. Met alle eerlijkheid, een tientje meer vind ik dan ondergeschikt....

mentholbear
4 oktober 2024, 00:02
Ze hebben hun site geüpdate.Ze beiden de zelfde faciliteiten aan als voorheen

Binnenzwembad whoohoooo!! :freu:

Big30
4 oktober 2024, 01:03
https://yinyang.nl/veel-gestelde-vragen/

39837

Siberische tijger
4 oktober 2024, 06:29
Binnenzwembad whoohoooo!! :freu:

Dat binnenzwembad was vroeger altijd koud MB, dus niks voor jou.;)

broodpoot
4 oktober 2024, 09:00
hmmm...

"De dames bij Saunaclub YinYang zijn onze vrouwelijke gasten die zelfstandig hun diensten aanbieden. Het tarief hiervoor stem je samen met hen af."

dan ben ik bang dat het niet goedkoop wordt.

Tjeppah
4 oktober 2024, 09:15
hmmm...

"De dames bij Saunaclub YinYang zijn onze vrouwelijke gasten die zelfstandig hun diensten aanbieden. Het tarief hiervoor stem je samen met hen af."

dan ben ik bang dat het niet goedkoop wordt.

Is in principe altijd zo. De vrouwen spreken onderling de prijs af. Af wachten wat het wordt maar het zou me niet verbazen wanneer het richting de prijzen van Goldengate gaat. Maar dit is natuurlijk speculeren. Over 1 1/2 week zullen we het weten mits er gelijk over geschreven wordt want ik zal er tijdens de opening niet bij zijn.

mentholbear
4 oktober 2024, 13:55
Dat binnenzwembad was vroeger altijd koud MB, dus niks voor jou.;)

Klopt. Erin dobberen zal ik niet. Maar na een sauna rondje was het er wel alleen lekker om in af te koelen. En dan nog met dat watervalletje om het koppie af te koelen... Heerlijk!

Is in principe altijd zo. De vrouwen spreken onderling de prijs af. Af wachten wat het wordt maar het zou me niet verbazen wanneer het richting de prijzen van Goldengate gaat. Maar dit is natuurlijk speculeren. Over 1 1/2 week zullen we het weten mits er gelijk over geschreven wordt want ik zal er tijdens de opening niet bij zijn.

Er liggen al een paar ijsberen met een slaapzak voor de deur, dus verslagjes zullen we snel genoeg zien ;)

Maar als het als GG wordt dan zal ik er helaas vaak voorbij rijden. Dan mag het buffet nog zo uitgebreid zijn, 80p30 is deze Dagobear te gortig om er regelmatig langs te gaan.

Siberische tijger
4 oktober 2024, 14:26
YY moet gewoon een entreeprijs van € 70,00 hanteren en dat iedereen 1x lunch en 1x avondeten kan bestellen. Dat houdt die vreetberen die alleen maar voor vreten en wellness komen wel buiten de deur.:biggrin:

En geen ligplekken in de mens lounge, maar gewoon goede stoelen. Geen gedut in een Saunaclub.

mentholbear
4 oktober 2024, 15:18
Een soort SC Venus, maar dan in het groot :angst:

Overigens kom ik ook nog voor wat anders ;)
'Pas' 3 keer een SC verlaten zonder kamer.
Maar goed, ik vreet meestal meer dan ik kamer :rolleyes:

frittentitten
4 oktober 2024, 20:38
ik hoop dat ze (in tegenstelling tot de eerdere barruimte 2013-2019) nu niet gekozen hebben om alle krukjes in een vierkant / rechthoek te plaatsen, maar wat meer gezelliger verspreid, met wat knusse hoekjes met bankjes enzo. Eigenlijk meer zoals het was zoals voor de verbouwing van 2013 (2006-2013). Maar dan met nieuwe spullen. Voor 2013 was de bar misschien 'oubollig', maar wel een gezellig warm huiskamergevoel (met tapijt, sofas, beeldjes, schilderijen, plantjes en andere tierelantijnen), ik vond dat heerlijk (met ook veel jaren 90 muziek die niet te hard aanstond). Na 2013 vond ik het weliswaar keurig netjes, maar te steriel. Meer als een hotel. Gewoon niet zo gezellig. Hopelijk hebben ze nu het beste van die 2 werelden.

En inderdaad, in de nieuwe wellness ruimte antisliptegels plus naast de wellness faciliteiten natuurlijk ook ruimte om te kunnen douchen met zeep.

Zou leuk zijn als er foto's beschikbaar zouden komen waarop we de nieuwe inrichting kunnen bewonderen. Ik ben heel benieuwd.

Foto van rond 2007 met nog oude bar:
39832

Dat waren de jaartallen dat ik veeeelvuldig ging.
Man wat heb ik daar goede herinneringen aan.

Echt jammer dat ze de bruincafe indeling inruild hebben voor een originele hoerentent ( sorry voor uitspraak, maar zo is het in de volksmond )
Daarna vond ik er niet veel meer aan. Vrouwen stonden vroeger overal ook langs je aan de bar of waar dan ook.
Sinds de verbouwing alleen maar rondom of in het rookhok.

Vind het gewoon fijn als het lijkt of het een kroeg is waar iedereen gemoedelijk door elkaar zit en niet geselecteerd.

Bedankt voor het delen en deze oude herinnering met foto weer op te frissen in detail in mijn geheugen...!!

mentholbear
5 oktober 2024, 00:18
Ik ben blij met de uitgebreidere wellness en restaurant, maar die ouwe sfeer lijkt me ook meer aan te staan dan de disco inrichting erna. Voor mijn gevoel was dat Ying Yang 2.0. Ben benieuwd hoe Yin Yang 3.0 wordt...

broodpoot
5 oktober 2024, 09:20
Is in principe altijd zo. De vrouwen spreken onderling de prijs af. Af wachten wat het wordt maar het zou me niet verbazen wanneer het richting de prijzen van Goldengate gaat.

Ik vind 70 of wellicht 80 voor een half uur waarbij je een goede service krijgt nog net de grens (hoewel je je af kunt vragen of dat handig is gezien de prijzen 40 km zuidelijker) maar van wat ik van GG begrijp is dat het daar inmiddels schering en inslag is dat er 100 voor een half uur wordt gevraagd. Dan kan ik net zo goed naar de ramen gaan.

Hoe dan ook, ik hoop oprecht dat het een succes wordt wan het is voor mij qua rijafstand (komend van de omgeving Amsterdam) een stuk beter te doen dan de andere alternatieven.

pietpotent44
5 oktober 2024, 10:22
Ik vind 70 of wellicht 80 voor een half uur waarbij je een goede service krijgt nog net de grens (hoewel je je af kunt vragen of dat handig is gezien de prijzen 40 km zuidelijker) maar van wat ik van GG begrijp is dat het daar inmiddels schering en inslag is dat er 100 voor een half uur wordt gevraagd. Dan kan ik net zo goed naar de ramen gaan.

Hoe dan ook, ik hoop oprecht dat het een succes wordt wan het is voor mij qua rijafstand (komend van de omgeving Amsterdam) een stuk beter te doen dan de andere alternatieven.

Ik vind 70 of 80 voor een half uur teveel. 60km verderop kun je terecht voor 60 voor half uur, en 110 voor uur. Of op 70-80 km rijden zelfs nog steeds voor 50 half uur en 100 voor uur. Met vrouwen uit dezelfde vijver. In goedlopende populaire saunaclubs. Dus het zou daar toch in elk geval in de buurt moeten liggen.

Het ligt er ook een beetje aan, stel dat eerste half uur 70 is, maar uur 120 (ipv 140) dan zou het nog net kunnen misschien. Maar vrouwen zullen dan snel geneigd zijn om voor ELK half uur 70 te gaan vragen (en dus 140 voor uur), en dan wordt het alsnog echt significant duurder. Dus om die verwarring en aasgieren te voorkomen lijkt mij 60e per elk half uur (of 60e eerste half uur, en 2e half uur 50) de beste tariefstelling. Zowel voor de mannen als de vrouwen. Want bij toptarieven blijven de meeste mannen weg. Ook de vrouwen zijn voor hun verdiensten gebaat bij veel mannelijke bezoekers.

Ik snap dat YY meteen de disclaimer op de site zet dat de dames zelf hun prijzen mogen bepalen. Ze willen natuurlijk aan alle regels voldoen. En duidelijk maken dat ze hierin geen partij zijn. Dat doet elke saunaclub.
Maar als het in de praktijk ook echt zo gaat dat de vrouwen de tarieven gaan bepalen (zelfs zonder richtprijs), dan is dat echt een garantie voor problemen.

Want dan krijg je dezelfde toestanden zoals in Golden Gate, Le Grand of PHG, waar saunaclub toptarieven worden gevraagd (80-100e per half uur, en 150e voor uur). En daarmee de club kapot wordt gemaakt. Al deze tenten lopen hierdoor slecht, en hebben inmiddels een slecht imago gekregen.

Ikzelf houd ook van langere tijd te kameren, soms zelfs enkele uren. Dan gaat zelfs een tientje per uur meer dan bij de concurrentie toch aantikken. Zeker als ik regelmatig de club bezoek.

Ik hoop dat YY zich van bovenstaande bewust is. En we niet weer een nieuwe tent met aasgieren met toptarieven krijgen. Vroeger waren de prijzen in YY ook vergelijkbaar met de concurrerende saunaclubs in de omgeving (eerst 50-75, later 50-100, nu zou 1 of 2 tientjes hoger reeel zijn), dus hoop dat dat nu weer het geval zal zijn. Is voor mij in elk geval cruciaal.

Verder wens ik YY uiteraard ook veel succes.

Shakir
5 oktober 2024, 12:18
We zouden er een enquete over kunnen maken: hoeveel is maximale (half)uurprijs dat je wil besteden in YY?
Voor mij is dat maximaal €70 per halfuur en €130 per uur.

Anders ga ik wel lekker naar het Schipperskwartier waar het met mooi weer gezelliger kan zijn dan in een saunaclub.

pret
5 oktober 2024, 13:16
Er zijn genoeg clubs in DE die ook niet ver zijn YY waar de prijzen van dames nog altijd 40-50 zijn. Indien de prijzen van dames in YY boven de 60 liggen reis ik liever door.

NikXXX
5 oktober 2024, 13:43
60/110 is een goed bod wat mij betreft. Transparantie is belangrijk. Er is geen behoefte aan een PHG of GG kopie. Tote hose is het in GG. Tarieven liggen dan in lijn met DCDNGWW en BB. Bouwen op vaste klanten en een solide LU als basis.

YY heeft een kans. Net zoals GG dat ook had. Maak er een mooie dagclub van zou ik zeggen. Zowel bij GG als LR was er gunfactor van de oude garde. Strak deurbeleid hanteren. Zero tolerance beleid naar hard drugs. Af en toe eens een hond regelen. Bezoekers die gesnaaid worden permanent toegang ontzeggen.
Preutse bezoekers met boxershorts onder de badjas. In de sauna met boxers. Douchen met boxers. Gewoon niet binnenlaten dat volk.
DJ’s voegen ook geen bal toe aan een club in de avond btw.

We gaan het zien!

mentholbear
5 oktober 2024, 14:39
60/110 is een goed bod wat mij betreft.

Preutse bezoekers met boxershorts onder de badjas. In de sauna met boxers. Douchen met boxers. Gewoon niet binnenlaten dat volk.

DJ’s voegen ook geen bal toe aan een club in de avond btw.

Met 60p30 en 110p60 en GOSC ervaring wordt het er massa = kassa, wat toch altijd de kracht is van een saunaclub :ola2:

Betreft ondergoed: verbieden in de wellness. Gewoon vanwege de hygiëne. Dat ze verder in de club met een onderbroek zitten, maakt me dan weer minder uit. Beter lijkt me om saunakilts aan te bieden, zoals sommige andere saunaclubs ook hebben. En geef ook aan als je ze hebt voor de mensen die geneigd zijn om hun onderbroek anders aan te houden.
En als we het over dresscode hebben, aub geen lui met gewone kleding binnen laten zitten zoals bij Oceans. Over hand tandtasjes ben ik nog niet over uit. Ik stop m'n brillenkoker, tictac en mobieltje gewoon in m'n badjas, maar begrijp wel dat t in een tasje wat veiliger zit. Wel eens bv gehad dat m'n brillenkoker ofzo op een ligbankje eruit was gegleden.

DJ hoeft van mij persoonlijk ook niet, maar als het volume niet op standje tinnitus staat vind ik het geen probleem. Sfeervoller vond ik die barman die ineens zingend met een microfoon rondliep :rolleyes:

Wentelt Eefje
6 oktober 2024, 06:47
60430 110460 is prima als tariefstelling wat mij betreft voor service waarbij alles behalve dat ene zonder rubber gebeurt.

Ik vind het heerlijk om een boxershort of pestemal of saunakilt te dragen onder een badjas in een SC. En zou het perfect vinden als iedereen dat zou doen. Doe ik thuis ook als ik wat eet of rook. Vind, ook in een gewone sauna, weinig zo onsmakelijk als een worstje eten terwijl ik er ook ettelijke gedwongen moet bekijken...

Toch ga ik voorlopig nog niet naar YY, ik zal de komende vaststellen of het op afstand invloed heeft op de clubs bij de oosterburen...

bebert
6 oktober 2024, 07:55
Voor mij maximaal 60/110. Bij Babylon hangen deze prijzen boven de entreebalie en geen enkele dame heeft mij ooit om meer durven vragen, in tegenstelling tot in het trappenhuis de laatste tijd. Dit is het bewijs dat clubs op de een of andere manier nog steeds de mogelijkheid hebben om de prijzen te bepalen, net als wat Eddy en Anita in Elsdorf doen. Indien de dames van YY dezelfde slechte gewoonten aannemen als die nabij de drie landen punt, zal ik naar de Babylon blijven doorrijden. Ik ben geen Hollander, maar de centen zijn voor mij toch belangrijk :). En komende uit het zuiden van België is Acapulco of andere clubs van het Ruhrgebiet toch een brug te ver.

Tjeppah
6 oktober 2024, 08:36

In GG zijn nog genoeg meiden die 80/30 min vragen

Tjeppah
6 oktober 2024, 08:42
Er zijn genoeg clubs in DE die ook niet ver zijn YY waar de prijzen van dames nog altijd 40-50 zijn. Indien de prijzen van dames in YY boven de 60 liggen reis ik liever door.

Prijzen van 50/30 min ken ik zeker in verschillende clubs maar 40/30 min kom ik niet meer tegen. Blijkbaar heb jij toch nog zo'n goedkoop paradijsje gevonden

Tjeppah
6 oktober 2024, 08:46
Met 60p30 en 110p60 en GOSC ervaring wordt het er massa = kassa, wat toch altijd de kracht is van een saunaclub :ola2:

Betreft ondergoed: verbieden in de wellness. Gewoon vanwege de hygiëne. Dat ze verder in de club met een onderbroek zitten, maakt me dan weer minder uit. Beter lijkt me om saunakilts aan te bieden, zoals sommige andere saunaclubs ook hebben. En geef ook aan als je ze hebt voor de mensen die geneigd zijn om hun onderbroek anders aan te houden.
En als we het over dresscode hebben, aub geen lui met gewone kleding binnen laten zitten zoals bij Oceans. Over hand tandtasjes ben ik nog niet over uit. Ik stop m'n brillenkoker, tictac en mobieltje gewoon in m'n badjas, maar begrijp wel dat t in een tasje wat veiliger zit. Wel eens bv gehad dat m'n brillenkoker ofzo op een ligbankje eruit was gegleden.

DJ hoeft van mij persoonlijk ook niet, maar als het volume niet op standje tinnitus staat vind ik het geen probleem. Sfeervoller vond ik die barman die ineens zingend met een microfoon rondliep :rolleyes:

Ze kunnen natuurlijk ook verbieden om te gaan liggen voor een dutje :biggrin: In dat geval hoef je ook niet bang te zijn dat je jou brillenkoker verliest ;)

Tjeppah
6 oktober 2024, 08:53
Voor mij maximaal 60/110. Bij Babylon hangen deze prijzen boven de entreebalie en geen enkele dame heeft mij ooit om meer durven vragen, in tegenstelling tot in het trappenhuis de laatste tijd. Dit is het bewijs dat clubs op de een of andere manier nog steeds de mogelijkheid hebben om de prijzen te bepalen, net als wat Eddy en Anita in Elsdorf doen. Indien de dames van YY dezelfde slechte gewoonten aannemen als die nabij de drie landen punt, zal ik naar de Babylon blijven doorrijden. Ik ben geen Hollander, maar de centen zijn voor mij toch belangrijk :). En komende uit het zuiden van België is Acapulco of andere clubs van het Ruhrgebiet toch een brug te ver.

Gisteren in dcdhngww geweest er waren inderdaad een paar voor mij nieuwe meiden die andere prijzen vroegen dan 60/30 en 110/60. Maar ook genoeg meiden waaronder ook nieuwe die deze prijs vroegen voor GOSC. Een andere ijsbeer zei te weten dat er zo'n 6 meiden richting YY zouden verkassen. De meiden die ik gesproken heb zeiden gewoon te blijven omdat ze prima op hun plaats zaten

MeesterMixer
6 oktober 2024, 09:18
Helderheid over de prijs is 1, maar of het nu 50, 60 of 70 per half uur is, belangrijker is dat er duidelijkheid is over de service, dus gewoon GOSC, geen upselling, als ze dat weten te realiseren, zit het in no time vol. Zo nee, dan loopt het net zo af als in Grefrath....... :cool:

pret
6 oktober 2024, 09:19
Prijzen van 50/30 min ken ik zeker in verschillende clubs maar 40/30 min kom ik niet meer tegen. Blijkbaar heb jij toch nog zo'n goedkoop paradijsje gevonden

Als je de forum goed had gelezen. zou jij het paradijsje ook gevonden hebben.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11595-M%FCnster-Antalya-Algemeen&p=851351#post851351

Tjeppah
6 oktober 2024, 09:22
Als je de forum goed had gelezen. zou jij het paradijsje ook gevonden hebben.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11595-M%FCnster-Antalya-Algemeen&p=851351#post851351

Txs. Achteraf gezien wel gelezen maar de jaren gaan ook bij me meetellen ;) Ik had het hier ook niet bijgeschreven dus ik was niet erg duidelijk in mijn vraag naar je toe. Maar ik bedoelde wel GOSC voor die prijs

pret
6 oktober 2024, 09:28
Txs. Achteraf gezien wel gelezen maar de jaren gaan ook bij me meetellen ;) Ik had het hier ook niet bijgeschreven dus ik was niet erg duidelijk in mijn vraag naar je toe. Maar ik bedoelde wel GOSC voor die prijs

Wil jij soms nu beweren dat in clubs waar dames hogere prijzen vragen GOSC gegarandeerd is?

Shakir
6 oktober 2024, 09:40

In de Noordwijk van Brussel kan het zelfs nog goedkoper dan 40.
De buurt moet je er dan wel bijnemen, dat is het afvoerputje van West-Europa.

Tjeppah
6 oktober 2024, 09:41
Wil jij soms nu beweren dat in clubs waar dames hogere prijzen vragen GOSC gegarandeerd is?

Nee hoor. Dat zeg ik ook niet. Maar toen jij de prijs van 40/30 noemde ging ik er van uit dat je bedoelde dat er SC was waar je deze prijs van GOSC betaalde

pret
6 oktober 2024, 09:44
Nee hoor. Dat zeg ik ook niet. Maar toen jij de prijs van 40/30 noemde ging ik er van uit dat je bedoelde dat er SC was waar je deze prijs van GOSC betaalde

Ik hoef jou niet specifiek te melden dat er in clubs waar dames lagere prijzen vragen genoeg opties aanwezig zijn die GOSCS leveren.

Tjeppah
6 oktober 2024, 09:54
In de Noordwijk van Brussel kan het zelfs nog goedkoper dan 40.
De buurt moet je er dan wel bijnemen, dat is het afvoerputje van West-Europa.

Bedankt voor de info. Maar die plaats laat ik graag aan mij voorbij gaan

Tjeppah
6 oktober 2024, 09:57
Ik hoef jou niet specifiek te melden dat er in clubs waar dames lagere prijzen vragen genoeg opties aanwezig zijn die GOSCS leveren.

Ja maar dan voor zover ik weet voor minstens 50/30 min. En om de azijnpissers van dit forum voor te zijn vind ik dat in deze huidige tijd een erg goedkope prijs en betaal ik ook op momenten met liefde en plezier meer dan dit.

pret
6 oktober 2024, 10:14
Ja maar dan voor zover ik weet voor minstens 50/30 min. En om de azijnpissers van dit forum voor te zijn vind ik dat in deze huidige tijd een erg goedkope prijs en betaal ik ook op momenten met liefde en plezier meer dan dit.

In vele zogenoemde RTC (welke eigenlijk tegenwoordig meer SC zijn mijn inziens) heb je ook dames die GOSCS leveren voor prijzen onder 50. Zulke dames zullen ook ongetwijfeld aanwezig zijn in Antalya Munster, immers de recensie schrijver was er op een maandag, in het weekend zullen er vast meer dames zijn waartussen ook pareltjes zitten. Feit is dat het tegenwoordig overal moeilijker is om pareltjes te vinden ongeacht gehanteerde sessie prijzen.

Hé maar als jij zo graag veel wilt uitgeven, voel je vrij om meer (als fooi) te betalen ook al zouden ze niet meer dan 50 vragen. Dit is overigens niet bedoeld om azijn te pissen. :biggrin:

Tjeppah
6 oktober 2024, 10:27
In vele zogenoemde RTC (welke eigenlijk tegenwoordig meer SC zijn mijn inziens) heb je ook dames die GOSCS leveren voor prijzen onder 50. Zulke dames zullen ook ongetwijfeld aanwezig zijn in Antalya Munster, immers de recensie schrijver was er op een maandag, in het weekend zullen er vast meer dames zijn waartussen ook pareltjes zitten. Feit is dat het tegenwoordig overal moeilijker is om pareltjes te vinden ongeacht gehanteerde sessie prijzen.

Hé maar als jij zo graag veel wilt uitgeven, voel je vrij om meer (als fooi) te betalen ook al zouden ze niet meer dan 50 vragen. Dit is overigens niet bedoeld om azijn te pissen. :biggrin:

Dat zeg ik niet pret. Ik zeg dat ik 70/30 voor een echt goede service van een mooie meid af en toe ook wil betalen. Als een meid 50/30 min vraag betaal ik ze deze prijs al geef ik heel vaak wel een tip.

Shakir
6 oktober 2024, 12:03
Ik vrees dat WA gelijk gaat krijgen, vanwaar gaan we massaal dames halen die voor de oude prijs-kwaliteitsverhouding willen werken?
(Die zitten voornamelijk in Babylon en Venus en die tellen in totaal maar 50 dames)

Dames weten best dat ze met een aanvaardbaar tarief meer zullen overhouden op het einde van de dag, maar dan moeten ze er wel voor werken en daar wringt juist het schoentje.
In de post-coronaperiode is er immers een nieuwe generatie luie hoeren opgestaan die niet meer willen werken voor hun geld. De zesjescultuur, weet je wel?

Laat ons hopen dat YY niet de zoveelste saunaclub gaat worden die de dames eigenhandig naar de kloten hebben gekregen.

Wat prijzen en service in het nog te openen YY betreft: ik zie een aantal ijsberen dezelfde denkfout maken als bij GG en later LR. Stel, er willen dames voor €60 per half uur of €110 voor het hele uur werken, uit welke clubs moeten die dan komen? Niet uit Vaals, want geen mogelijkheid er een centje meer aan over te houden. Niet uit Grefrath Oedt, Düsseldorf of Köln, want denk maar eens aan je eigen situatie. Ben jij de afgelopen jaren harder gaan werken voor je baas zonder loonstijging of heb je je klanten een briefje gestuurd. “Beste zakenrelaties, het mij deugd u te kunnen melden dat mij/ons kantoor is verhuisd en ik/we besloten hebben onze prijzen te verlagen”.

Bij de heropening van de saunaclubs in 2021 kreeg ik plotsklaps te horen: "Beste klant, we verdubbelen onze prijzen zonder garantie op goede service".

mentholbear
6 oktober 2024, 15:24
In vele zogenoemde RTC (welke eigenlijk tegenwoordig meer SC zijn mijn inziens)

Sinds wanneer hebben rtc een buffet ;)

Ascari
6 oktober 2024, 16:52
Ik vrees dat WA gelijk gaat krijgen, vanwaar gaan we massaal dames halen die voor de oude prijs-kwaliteitsverhouding willen werken?
(Die zitten voornamelijk in Babylon en Venus en die tellen in totaal maar 50 dames)

Volgens WA zullen er geen dames vanuit Vaals, Düsseldorf of Köln komen bjj een prijs van €60. Wat hij vergeet is dat Düsseldorf en Köln Priveclubs heeft waar na aftrek van kamerhuur dames €60-€70 per kamer overhouden. Dus zo groot is dit verschil voor de meeste dames helemaal niet. Ook hebben beide steden budgetclub(s) met dvps die YY mogelijk toch interessant vinden.

De dvps die Vaals verlaten klagen niet of nauwelijks over hun verdiensten. Wel over de "sfeer onderling" met andere dvps en de regelzucht daar. Dus er zullen heus wel aantal overstappers zijn. Loyaliteit aan een club bestaat nauwelijks onder dvps.

Voor dvps zijn verdiensten heel belangrijk. Echter goede werkomstandigheden zijn net zo belangrijk. Een faire clubmanager waar ze geen hoofpijn van krijgen is heel waardevol.

YY heeft een aantal pluspunten voor de dvps: locatie (redelijk dichtbij de Duitse steden) en geen Duitse registratieplicht. Of het genoeg zal zijn moet uiteraard nog blijken. Lastig wordt het in elk geval.

rob45
6 oktober 2024, 17:09
YY heeft een aantal pluspunten voor de dvps: locatie (redelijk dichtbij de Duitse steden) en geen Duitse registratieplicht. Of het genoeg zal zijn moet uiteraard nog blijken. Lastig wordt het in elk geval.

Geen registratieplicht maar het scheelt ze ws ook centjes afdragen.
In het GT al jaren geleden heb ik diverse dvps daarover flink horen klagen want ging toch wel over flinke bedragen die ze af moesten dragen.

WA
6 oktober 2024, 17:28
Volgens WA ......

Ha ha ha, die Ascari ben je weer aan het verdraaien? Maakt niet uit, genoeg anderen snappen het wel. Staan er wellicht te weinig vraagtekens in m'n bericht. Anyway, fijn dat ik je een podium kan bieden voor de broodnodige verdieping inzake deze uiterst complexe materie.

Ascari
6 oktober 2024, 17:47
Ha ha ha, die Ascari ben je weer aan het verdraaien? Maakt niet uit, genoeg anderen snappen het wel. Staan er wellicht te weinig vraagtekens in m'n bericht. Anyway, fijn dat ik je een podium kan bieden voor de broodnodige verdieping inzake deze uiterst complexe materie.

Alleen omdat ik wat foutjes in je argumentatie heb vastgesteld wil niet zeggen dat je dit persoonlijk op moet vatten. Ik zie dat je ego je nog steeds in de weg zit om op een volwassen manier te reageren. Ach sommige mensen worden nooit volwassen, het zij zo.

Tjeppah
6 oktober 2024, 17:59
Volgens WA zullen er geen dames vanuit Vaals, Düsseldorf of Köln komen bjj een prijs van €60. Wat hij vergeet is dat Düsseldorf en Köln Priveclubs heeft waar na aftrek van kamerhuur dames €60-€70 per kamer overhouden. Dus zo groot is dit verschil voor de meeste dames helemaal niet. Ook hebben beide steden budgetclub(s) met dvps die YY mogelijk toch interessant vinden.

De dvps die Vaals verlaten klagen niet of nauwelijks over hun verdiensten. Wel over de "sfeer onderling" met andere dvps en de regelzucht daar. Dus er zullen heus wel aantal overstappers zijn. Loyaliteit aan een club bestaat nauwelijks onder dvps.

Voor dvps zijn verdiensten heel belangrijk. Echter goede werkomstandigheden zijn net zo belangrijk. Een faire clubmanager waar ze geen hoofpijn van krijgen is heel waardevol.

Die regelzucht zal wel meevallen en de sfeer onderling ook wel, een uitzondering daar gelaten gezien het aantal dvp-s die je in dcdhngww tot het meubilair gerekend mogen worden

de duisburg spesjalist
6 oktober 2024, 18:00

YY heeft een aantal pluspunten voor de dvps: locatie (redelijk dichtbij de Duitse steden) en geen Duitse registratieplicht. Of het genoeg zal zijn moet uiteraard nog blijken. Lastig wordt het in elk geval.ying yang heeft ook een aantal minpunten openingstijden Onze deuren zijn geopend van zondag t/m donderdag van 11:00-23:00 en vrijdag en zaterdag van 11:00 tot 24:00. Je bent van harte welkom om zo lang te blijven als je wilt en volop te genieten van al onze faciliteiten. voor mijn geen probleem ik ben een dag cluper

Ascari
6 oktober 2024, 18:05
Die regelzucht zal wel meevallen en de sfeer onderling ook wel, een uitzondering daar gelaten gezien het aantal dvp-s die je in dcdhngww tot het meubilair gerekend mogen worden

Dat zeg jij. Dvps die de zaak verlaten zeggen wat anders. De vrouwen die tot het meubilair gerekend worden bepalen de sfeer. Zij zijn er tevreden mee. Sommige nieuwkomers wordt het leven zuur gemaakt.

Tjeppah
6 oktober 2024, 18:24
Dat zeg jij. Dvps die de zaak verlaten zeggen wat anders. De vrouwen die tot het meubilair gerekend worden bepalen de sfeer. Zij zijn er tevreden mee. Sommige nieuwkomers wordt het leven zuur gemaakt.

Zou kunnen omdat die prijzen vragen die veel hoger zijn dan daar gebruikelijk en daarnaast nog upsellen

bebert
6 oktober 2024, 18:47
Onder de dames die momenteel in Vaals werken, zijn er velen die vroeger bij de YY waren. En ik heb vaak gehoord hoe ze de sluiting van deze club betreurden. Naar mijn mening zullen veel hiervan terugkeren naar YY. In eerste instantie waarschijnlijk uit nieuwsgierigheid. En als ze zich er goed voelen en goede zaken doen, zullen ze blijven.

pietpotent44
6 oktober 2024, 18:51
Onder de dames die momenteel in Vaals werken, zijn er velen die vroeger bij de YY waren. En ik heb vaak gehoord hoe ze de sluiting van deze club betreurden. Naar mijn mening zullen veel hiervan terugkeren naar YY.

Precies.
Men moet ook niet vergeten dat pakweg een kwart van de vrouwen uit Vaals (ca. 25 schat ik) voorheen in YY hebben gewerkt. En dat hadden ze waarschijnlijk nog steeds in YY gedaan als YY niet was gesloten in 2019.

Na die sluiting van ruim 5 jaar zijn de vrouwen toen noodgedwongen uitgewaaierd naar andere saunaclubs of privehuizen (zoals bijv. in Vaals, Le Grand, zelfs Villa Weizigt, HausNr5, Spoorlaan, etc.). Een aantal zullen gestopt zijn. Waarvan mogelijk enkelen een rentree overwegen. Eentje is in Vaals buiten gezet.

Daarbij zullen er waarschijnlijk ook wat dames uit de 50-50 budgetclubs gaan proberen. Mogelijk ook vrouwen die in GT of LR hebben gewerkt. Maar vast ook wat nieuwe aanwas. Bijv. Duitse studentes die niet willen registreren, vrouwen die nu in Duitse bordelen werken maar de Duitse wetgeving beu zijn. Etc.

Ik maak me eigenlijk niet zoveel zorgen over het potentieel aantal vrouwen dat in YY wil komen werken. YY heeft genoeg te bieden. Vrouwen genoeg die daar willen gaan werken. Ben ik van overtuigd.

Of YY een succes wordt zal vooral afhangen van het management en hun beleidsbeslissingen. En natuurlijk vooral de dames tarieven (tegen GOSC service).

YY kan een gat in de markt vullen. Namelijk die van een Nederlandse dag saunaclub met relatief gunstige locatie, met reeele saunaclub tarieven. Zon club missen we eigenlijk nu. Wat daar momenteel het dichtste bij in de buurt komt is Vaals.

Dus als YY het goed aanpakt zijn ze spekkoper.

Tjeppah
6 oktober 2024, 18:59
Onder de dames die momenteel in Vaals werken, zijn er velen die vroeger bij de YY waren. En ik heb vaak gehoord hoe ze de sluiting van deze club betreurden. Naar mijn mening zullen veel hiervan terugkeren naar YY. In eerste instantie waarschijnlijk uit nieuwsgierigheid. En als ze zich er goed voelen en goede zaken doen, zullen ze blijven.

Wat ik tot nu toe weet en wat ik zo hoor van de dames en mede ijsberen staat de teller op 6 die vanuit Lemiers naar YY willen gaan

schoolmeester
6 oktober 2024, 19:07
Je meent het.

WA
6 oktober 2024, 19:07
https://youtu.be/MtqxOFTuALY?si=N9MNsSIndLtLJxFW

Brad Clitt
6 oktober 2024, 19:41
Wat ik tot nu toe weet en wat ik zo hoor van de dames en mede ijsberen staat de teller op 6 die vanuit Lemiers naar YY willen gaan

Dat zouden dan ongeveer het aantal dames zijn dat er nog werkt met een YY-verleden, denk wel dat er meer dames (stiekem) eens gaan proberen.

rob45
6 oktober 2024, 19:45
Wat ik tot nu toe weet en wat ik zo hoor van de dames en mede ijsberen staat de teller op 6 die vanuit Lemiers naar YY willen gaanValt me nog mee, een aantal zal ook eerst liever afwachten wat het allemaal gaat worden daar in Roermond.

Even wat anders, de woensdag themapartys in YY mogen wat mij betreft ook weer terug komen.
Was altijd supergezellig met schoolgirl en hockeydames [emoji4] die zich zelf sexy verkleed hadden.
Waar zijn die lolly's ?? [emoji41]
Ook was er ooit een Las Vegas casino royale party met een heuse croupier aan een proffesionele tafel.De dames waren toen in een luxe glitter glamour verkleed met veel te korte rokjes [emoji847]

Siberische tijger
6 oktober 2024, 20:19

Meningen van ijsberen zijn vaak onbetrouwbaar en niet op feiten gebaseerd; de meningen van de dames zijn sowieso met een pak zout te nemen.
Gewoon afwachten hoeveel dames er straks vanuit Lemiers naar Roermond komen. Het is net Sinterklaas: je weet niet wat je krijgt.

mentholbear
6 oktober 2024, 20:30
ying yang heeft ook een aantal minpunten
openingstijden
voor mijn geen probleem ik ben een dag cluper

Ik zie dat juist als pluspunt. Die tijden houdt een deel van het gespuis buiten. Die willen na een paar keer diep inademen de hele nacht doorfeesten tot in de vroege uurtjes. Dat gaat niet als een club al rond middernacht sluit.

Het ontbreken van dat soort lui zorgt er voor de de dames die vooral op party people uit zijn en meestal bagger service verlenen ook wegblijven. Daardoor blijft er meer ruimte over voor GOSC meiden. En die nemen dan ook minder snel de slechte gewoontes van die party meiden over.

En dan hebben we het nog niet over controles en allerhande gevolgen. Ook al zal de gemeente nu wel 2 keer nadenken voordat ze weer met drastische maatregelen komen...

Brad Clitt
6 oktober 2024, 20:38
Even wat anders, de woensdag themapartys in YY mogen wat mij betreft ook weer terug komen.

De eerste party zou dan die moeten zijn die op de planning stond voor 6 maart 2019, nl. de Colorful Bright Party.

Shakir
7 oktober 2024, 00:25
Ik hoop ook dat er veel hobbyhoertjes op af komen. Geile huismoeders die tussen de soep en de patatten een centje komen bijverdienen. Denk maar aan de Poolse Jamie of Tsjechische Natalia. Dat was nog eens knallen op de kamer!

de duisburg spesjalist
7 oktober 2024, 17:04
Daarbij zullen er waarschijnlijk ook wat dames uit de 50-50 budgetclubs gaan proberen. Mogelijk ook vrouwen die in GT of LR hebben gewerkt. Maar vast ook wat nieuwe aanwas. Bijv. Duitse studentes die niet willen registreren, vrouwen die nu in Duitse bordelen werken maar de Duitse wetgeving beu zijn. Etc.

Ik maak me eigenlijk niet zoveel zorgen over het potentieel aantal vrouwen dat in YY wil komen werken. YY heeft genoeg te bieden. Vrouwen genoeg die daar willen gaan werken. Ben ik van overtuigd.
....

Dus als YY het goed aanpakt zijn ze spekkoper.weet jij wat een NL dvp die netjes belasting betaal en een arbeids ongeschikheids verzekering heeft als ze 1000 euro verdiend heeft nog geen 500 euro dus vul zelf maar in

Tjeppah
7 oktober 2024, 17:45
Zelfs dan kunnen de goede dvp's in een goede club voor 5 dagen werken 1750 euro per week overhouden oftewel 7000 euro per maand netto. Ik verdien het niet maar mijn werk is ook niet zo zwaar als van een dvp.

JonnyFontane
7 oktober 2024, 18:56
weet jij wat een NL dvp die netjes belasting betaal en een arbeids ongeschikheids verzekering heeft als ze 1000 euro verdiend heeft nog geen 500 euro dus vul zelf maar in

Boekhouder geworden?

Brad Clitt
7 oktober 2024, 19:00
Wat betreft de prijzen voor de dames, wie herinnert zich nog de Duitse plus pakket dames?
Reeds in 2016 vroegen ze 100430 en 150430 voor de standaard saunaclub service, voor minder geld kon ook maar dan ook minder service.
Verder had je in 2017, 2018 nog het golden pussy duo Lorena (voorheen Annelies) en Mirella die hetzelfde vroegen (of soms nog meer, incl. anaal 200430).
Als je met minder service ook tevreden was mocht je toch het volle pond betalen, dat was dan jouw probleem.

Dus als er veel Duitse dames zouden komen zal er geen sprake zijn van inflatie, misschien zelfs deflatie. ;)

frittentitten
7 oktober 2024, 19:03
Wat die speculatie op de vrouwen betreft hier moet ik een beetje lachen, wat je ook roept je maakt jezelf alleen maar gek want niemand weet het.

1 feit kan ik bevestigingen als jarenlange trouwe YY en GT ganger.
Ik ben laatst naar de kleine meeting geweest in Lemiers omdat de forumdag niet doorging.
Ik kom hier doorgaans helemaal nooit.

Ik zag daar qua beren heeeel veel bekende gezichten uit de YY en GT tijd.

Ik durf er toch geld op te zetten dat ze deze gezichten heeeel veel minder gaan zien in Lemiers binnenkort

mechelen
7 oktober 2024, 19:10
Boekhouder geworden?

Curator. :redface:

Beron
7 oktober 2024, 19:15
Gibt es mittlerweile auch verlässliche infos, wandert der Club auf Seite 1, schaltet er Werbung, hat Willem schon einen Besuch in Roermond gemacht? Scheint ja ein gewisses Interesse an diesem Club zu bestehen. (Mal sehe, wie lange - bis Ernüchterung einkehrt)

Tjeppah
7 oktober 2024, 19:32
Wat die speculatie op de vrouwen betreft hier moet ik een beetje lachen, wat je ook roept je maakt jezelf alleen maar gek want niemand weet het.

...

Ik durf er toch geld op te zetten dat ze deze gezichten heeeel veel minder gaan zien in Lemiers binnenkort

Wat je in je laatste alinea zegt is zoals zoveel in dit topic speculatief. Ik heb me hier ook schuldig aan gemaakt. Alles zal afhangen van de prijzen en service van de dvp's.

pietpotent44
7 oktober 2024, 20:25
Wat betreft de prijzen voor de dames, wie herinnert zich nog de Duitse plus pakket dames?
Reeds in 2016 vroegen ze 100430 en 150430 voor de standaard saunaclub service, voor minder geld kon ook maar dan ook minder service.
Verder had je in 2017, 2018 nog het golden pussy duo Lorena (voorheen Annelies) en Mirella die hetzelfde vroegen (of soms nog meer, incl. anaal 200430).
Als je met minder service ook tevreden was mocht je toch het volle pond betalen, dat was dan jouw probleem.

Dus als er veel Duitse dames zouden komen zal er geen sprake zijn van inflatie, misschien zelfs deflatie. ;)

Dan heb je je wel flink te grazen laten nemen. Ik mocht met Duitse toppers Marina en Melissa in 2015 en 2016 zelfs nog voor 75e een uur op de kamer (en 50e voor een half uur). En nog zon Duits schatje Mirjam (verpleegster), altijd top GFE voor 50e voor half uur. Ook Duitse schattige knappe Casey (afkomst Puertorico), Duitse Pia en Celine waren allemaal 50e half uur met GOSC service.
(Pas vanaf 2017 moest ik yy 100e voor uur betalen, en in Vaals was het 3 jaar terug ook nog 100e voor uur, pas sinds 2022 110 geworden)

Alleen die Mirella met haar vriendin waren inderdaad 2 buitenbeentjes die belachelijke tarieven vroegen. Weet al niet meer of het 150 of 200 voor een uur was. Maar dat ging in elk geval nergens over, en je zag die 2 dan ook zelden kameren. Ze hadden een klein select klantengroepje van jonge (Arabische) fitness boys die daar weleens s avonds laat mee gingen. Zullen wel wietboeren geweest zijn.

Anyway, ik heb nooit begrepen waarom zij zichzelf zo speciaal vonden dat je (meer dan) het dubbele moest betalen dan voor de andere vrouwen.
Ik kreeg voor die 75e per uur (en 150 voor 2 uur) altijd GOSC service. En er liepen veel betere en fraaiere meiden rond dan die 2. Ik kan me ook geen andere voorbeelden van upsellers herinneren van die tijd. Dat waren letterlijk de enige 2 op meer dan 100 vrouwen die daar toen werkten.

peterp095
7 oktober 2024, 20:29
In Vaals is men ervan overtuigd dat het geen concurrentie is, was het nooit.

Van enkele dames hoorde ik, liever 50 mannen die kamers maken dan 150 mannen die komen eten en drinken.

Brad Clitt
7 oktober 2024, 20:39
Dan heb je je wel flink te grazen laten nemen.

Ik ben niet met ze meegegaan hoor, zo bijzonder vond ik ze niet om zulke bedragen neer te tellen.
Ik heb destijds altijd 50 per 30 minuten betaald.

Brad Clitt
7 oktober 2024, 20:47
En nog zon Duits schatje die ook verpleegster was (naam even kwijt), altijd top GFE voor 50e voor half uur.

Was dit toevallig Summer?

blauwebeer
7 oktober 2024, 20:55
... Tsjechische Natalia.
Die kon er inderdaad écht niet genoeg van krijgen.

schoolmeester
7 oktober 2024, 20:56
Van het geld, of van de sex ?

pietpotent44
7 oktober 2024, 21:00
Was dit toevallig Summer?

Mirjam heette ze. Nu weet ik het weer. Er was nog een andere verpleegster die ook heel goede GFE gaf (ook gewoon tegen 50e), maar die is maar 1 of 2 weken gekomen helaas. Die naam weet ik dan ook echt niet meer. Zou mogelijk best Summer geweest kunnen zijn.

schoolmeester
7 oktober 2024, 21:04
Dus als ik het goed begrijp werkten er veel verpleegsters in Ying Yang en veel DVPees in het ziekenhuis van Roermond.

pietpotent44
7 oktober 2024, 21:24
Dus als ik het goed begrijp werkten er veel verpleegsters in Ying Yang en veel DVPees in het ziekenhuis van Roermond.

Ik denk dat je beter kan spreken van veelplegers onder de ijsberen :biggrin:

Tropische_verrassing
7 oktober 2024, 22:05
Dan heb je je wel flink te grazen laten nemen. Ik mocht met Duitse toppers Marina en Melissa in 2015 en 2016 zelfs nog voor 75e een uur op de kamer (en 50e voor een half uur). En nog zon Duits schatje Mirjam (verpleegster), altijd top GFE voor 50e voor half uur. Ook Duitse schattige knappe Casey (afkomst Puertorico), Duitse Pia en Celine waren allemaal 50e half uur met GOSC service.
(Pas vanaf 2017 moest ik yy 100e voor uur betalen, en in Vaals was het 3 jaar terug ook nog 100e voor uur, pas sinds 2022 110 geworden)

Alleen die Mirella met haar vriendin waren inderdaad 2 buitenbeentjes die belachelijke tarieven vroegen. Weet al niet meer of het 150 of 200 voor een uur was. Maar dat ging in elk geval nergens over, en je zag die 2 dan ook zelden kameren. Ze hadden een klein select klantengroepje van jonge (Arabische) fitness boys die daar weleens s avonds laat mee gingen. Zullen wel wietboeren geweest zijn.

Anyway, ik heb nooit begrepen waarom zij zichzelf zo speciaal vonden dat je (meer dan) het dubbele moest betalen dan voor de andere vrouwen.
Ik kreeg voor die 75e per uur (en 150 voor 2 uur) altijd GOSC service. En er liepen veel betere en fraaiere meiden rond dan die 2. Ik kan me ook geen andere voorbeelden van upsellers herinneren van die tijd. Dat waren letterlijk de enige 2 op meer dan 100 vrouwen die daar toen werkten.

Duitse Pia. Wat heb ik daar leuke tijden mee meegemaakt.

En met Mirella ook. Ze vroeg €100 voor een half uur maar man man man wat een te gekke dame was dat.
Mis haar nog steeds

de duisburg spesjalist
8 oktober 2024, 19:24
Boekhouder geworden?

ben ik al jaren ik ben niet zo goed in letertjes maar wel in cijfers

de duisburg spesjalist
8 oktober 2024, 19:29

Van enkele dames hoorde ik, liever 50 mannen die kamers maken dan 150 mannen die komen eten en drinken.

na 21 uur komen ze drinken want in welke kroeg kan je nog drinken voor 50 euro van 21 uur tot 2 in het weekend

MeesterMixer
8 oktober 2024, 19:49

Als ik in Vaals ben komt het regelmatig voor dat er geen serieuze kamer opties zijn, (vroeger) in Roermond ook al trouwens, dus zolang het management niet besluit er een echte kwaliteit/service club van te maken, zal het allemaal niet meevallen........ Hopelijk doen ze het in dat opzicht beter dan in Grefrath.

frittentitten
8 oktober 2024, 20:42

Dat liegen ze.

Ik ben vroeger wel een paar keer in Lemiers geweest. Was geen zak te doen overdag.
Dit was ergens begin 2010.

frittentitten
8 oktober 2024, 20:46
na 21 uur komen ze drinken want in welke kroeg kan je nog drinken voor 50 euro van 21 uur tot 2 in het weekend

Gezellig toch, waar heb je nog zo'n stamkroeg om de hoek waar je lekker met de fiets heen kunt gaan

Tjeppah
8 oktober 2024, 20:55
Dat liegen ze.

Ik ben vroeger wel een paar keer in Lemiers geweest. Was geen zak te doen overdag.

In Lemiers zijn er al vroeg vrouwen. Zaterdag kwam het wel later op gang dan normaal. Rond een uur of 16u stuk of 30 vrouwen. Na 17u kwamen er nog zeker 30 bij

rob45
8 oktober 2024, 21:05

Toen was het nog geen saunaclub [emoji57]

Wanderer13
8 oktober 2024, 21:12
......., dus zolang het management niet besluit er een echte kwaliteit/service club van te maken, zal het allemaal niet meevallen........

Kwaliteit / service meiden kunnen omgeving Frankfurt 100 per half uur en 150 per uur vragen (en in sommige NRW clubs ook). Als die dit forum draadje even door google translate halen, zien ze wat ze in YY kunnen verwachten: klanten die dit niet kunnen of willen betalen. Voor 50 / 60 per half uur krijg je het soort vrouw dat in de huidige 50 / 60 euro clubs loopt.

Mijn voorspelling:
- de club gaat open en dit forum loopt vol met klachten dat het weer dezelfde soort line-up is die overal al is en dat het te mager is / geen nieuwe gezichten / te matige service etc is.
of
- de club gaat open met prachtige vrouwen waarna dit forum vol loopt met klachten dat de prijzen veel te hoog zijn.

Zo eind november besluit de leiding van YY dan de club van het ijsberenforum te laten verwijderen vanwege aanhoudende negatieve publiciteit. :biggrin::)

Haradamannetje
8 oktober 2024, 21:25
Heeft iemand de foto's al bekeken? ben echt heel erg onder de indruk.

Haradamannetje
8 oktober 2024, 21:30
- de club gaat open met prachtige vrouwen waarna dit forum vol loopt met klachten dat de prijzen veel te hoog zijn.

ik hoop hierop, ik vind het niet zo erg om wat meer te betalen.

Brad Clitt
8 oktober 2024, 21:41
Heeft iemand de foto's al bekeken? ben echt heel erg onder de indruk.

Ja, het is heel mooi geworden maar zal toch even wennen zijn. De bar is nu inderdaad waar de wellness was, restaurant denk ik op dezelfde plek.
Vraag me alleen af waar ze de wellness verstopt hebben, zie nu dat er binnen alleen een sauna, douches en een cinema zijn. Buiten is er het verwarmde zwembad, sauna en whirlpools.

rob45
8 oktober 2024, 21:49
Heeft iemand de foto's al bekeken? ben echt heel erg onder de indruk.Op de website te zien ?
Ziet er idd heel goed uit, dus toch yy 2.0, nu nog de invulling...nog een weekje geduld.

Brad Clitt
8 oktober 2024, 21:54
Ja, voorlopig alleen van de bar en het restaurant.
Voor de bierdrinkers, het bier van de tap is Heineken...

mentholbear
8 oktober 2024, 23:31
zie nu dat er binnen alleen een sauna, douches en een cinema zijn. Buiten is er het verwarmde zwembad, sauna en whirlpools.

Dat zou jammer zijn... Het zou vooral met vies weer fijn zijn als er binnen veel wellness is. Eerst stond er nog iets over een binnenzwembad.

WA
9 oktober 2024, 00:05

Dat liegen ze.

Ben het eigenlijk wel met de opmerking van P095 eens. Pre covid konden YY & SS ook naast elkaar bestaan. Verder maakte Eddy_V een aantal weken terug een opmerking op dit forum waar ik uit opmaak dat Frittentitten ergens in de afgelopen 2 maanden nog in SS is geweest en we zelfs samen aan tafel hebben gestaan. Maar goed, ik vergis me wel vaker tot hilariteit van de ijsberen die naast deze hobby echt niets anders om handen hebben.

Wat het ook is, aan supportersgedrag a la Ajax / Feyenoord fans hebben we geen zak. Wees gewoon eerlijk en objectief, al is dat soms heel moeilijk zodra er een dame die je veelal €100 of meer per uur betaald lief naar je lacht als ze boven op je stijve pik zit.

Haradamannetje
9 oktober 2024, 09:39
Vaals gaat nu meer richting een nachtclub, ze zien dat als kans aangezien YY om 00:00 sluit. Ze hebben gister ook hun openingstijden in het weekend naar 3:00 geschroefd. Voor mij nog meer reden om de dagclub YY te gaan bezoeken, het publiek wat na 20:00 a 21:00 binnenkomt in Vaals trekt mij persoonlijk slecht.

Brad Clitt
9 oktober 2024, 09:43
De arrangementen zijn nu ook weer terug, lounge & food voor 50 euro en relax & luxe kamers 40 euro.

MeesterMixer
9 oktober 2024, 11:52

ik hoop hierop, ik vind het niet zo erg om wat meer te betalen.

Helemaal eens. Beter consistente, hoge kwaliteit, dan totale wild west en dames die de kantjes er vanaf lopen (zoals vrijwel overal tegenwoordig).

mentholbear
9 oktober 2024, 11:57
Vaals gaat nu meer richting een nachtclub, ze zien dat als kans aangezien YY om 00:00 sluit. Ze hebben gister ook hun openingstijden in het weekend naar 3:00 geschroefd. Voor mij nog meer reden om de dagclub YY te gaan bezoeken, het publiek wat na 20:00 a 21:00 binnenkomt in Vaals trekt mij persoonlijk slecht.

Ik had het gevoel dat YY meer een disco en dito publiek aantrok en SS meer in het vaarwater van een Babylon en wijlen PSR zat. Veel relaxte beren overdag.

Ik heb er persoonlijk niet zo veel last van het late publiek, aangezien ik redelijk vroeg vertrek.
Voor mij kan een SC best overdag de relaxte beren bedienen en in de late avond de party beren.

JonnyFontane
9 oktober 2024, 12:38
Ik weet niet, maar op de site van dcdngmw staat gewoon dat ze op vrijdag/zaterdag om 02.00 sluiten.

pietpotent44
9 oktober 2024, 12:40
Ik weet niet, maar op de site van dcdngmw staat gewoon dat ze op vrijdag/zaterdag om 02.00 sluiten.

In Vaals van 10:00u tot 03:00u. Hebben ze vandaag aangepast.

toppertje911
9 oktober 2024, 12:48
Altijd veel bombarie en hoge verwachtingen vooraf als een club gaat heropenen. Als het zover is dan valt het tegen (Golden Time, Freude), omdat de markt verzadigd is. “Vroeger” waren er voldoende dvp’s om naar een heropening uit te kijken. Das war einmal :-(. Deze dure locatie heeft alleen kans van slagen als de Puff Chef erg goed is voor dames en clientele (het in de vingers hebben) daardoor dvp’s en ijsberen wegtrekt bij de gevestigde orde. Maar zoals ieder met een beetje verstand wel weet, heeft deze bedrijfstak niet primaire het doel om het perse erg druk te hebben ;-).

Tjeppah
9 oktober 2024, 13:38
In Vaals van 10:00u tot 03:00u. Hebben ze vandaag aangepast.

Op de website staat nog steeds vrijdag en zaterdag tot 2.00u. Op de Google sluitingstijden staat voor die dagen tot 3.00u. Maar aangezien iedereen dit kan aanpassen vind ik dat toch niet betrouwbaar

Brad Clitt
9 oktober 2024, 13:42
@ Tjeppah

Op hun forum is het wel gepost, de rest duurt wat langer.

mentholbear
9 oktober 2024, 14:03
Zo eind november besluit de leiding van YY dan de club van het ijsberenforum te laten verwijderen vanwege aanhoudende negatieve publiciteit.

Voor je het weet heeft ook YY een eigen forum :rolleyes:

NikXXX
9 oktober 2024, 14:35
Trappenhuis vindt YY geen concurrentie… Laat me lachen! Inmiddels nieuwe happy hour tijden daar plus langere openingstijden in het weekend. Ze gaan zich richten op de onderbroekenposse. Die kan ik missen als kiespijn. YY heeft een mooie kans om een beste dagclub te worden.

mentholbear
9 oktober 2024, 14:46
Ze laten imho dan wel een steekje vallen in de wellness met het wegvallen van een binnenzwembad en dampfbad.

de duisburg spesjalist
9 oktober 2024, 19:01
Op de website staat nog steeds vrijdag en zaterdag tot 2.00u. Op de Google sluitingstijden staat voor die dagen tot 3.00u. Maar aangezien iedereen dit kan aanpassen vind ik dat toch niet betrouwbaarop hun eigen forum is bekend gemaakt dat ze op vrijdag en zatergag van 10 tot 3 geopend zijn .

Siberische tijger
9 oktober 2024, 19:13
Hé Tjeppah en de Duisburg spesjalist: dit topc gaat over YY en niet de club uit Lemiers/Vaals.

wellness boy
9 oktober 2024, 19:16
Ik heb de indruk dat de welness het zelfde is gebleven maar dat de horeca nu in het vroegere restaurant zit en het restaurant op de onder verdieping van het welness gebouw.

Bluebear
9 oktober 2024, 19:17
op hun eigen forum is bekend gemaakt dat ze op vrijdag en zatergag van 10 tot 3 geopend zijn .

De club die niet genoemd mag worden!!! Brrrrrrrrrrrr……………..!! :angst:

rob45
9 oktober 2024, 19:35
Ze hebben gister ook hun openingstijden in het weekend naar 3:00 geschroefd. het publiek wat na 20:00 a 21:00 binnenkomt in Vaals trekt mij persoonlijk slecht.

Voor even kan het gezellig zijn, ik zag laatst 2 gasten nog een oosters dansje maken met bijbehorende muziek.
Ze deden het best leuk en werden aangemoedigd door diverse dames bij de bar.Ook is er een goede dj aanwezig maar idd, het moet wel je smaak zijn.

wellness boy
9 oktober 2024, 19:57
S wil ook gaan uitbreiden ik ben
Benieuwt of dat nu doorgaat.

Ties85
9 oktober 2024, 21:08
S wil ook gaan uitbreiden ik ben
Benieuwt of dat nu doorgaat.

Een upgrade zal er zeker komen of alle plannen die ze hadden ook doorgaan is altijd afhankelijk van wat de toekomst brengt.
Ook apart dat mannen zich hier druk maken over avond en dagpubliek zolang jij gewoon gaat wanneer je wil is er ook het merendeel publiek aanwezig wat je verwacht.
Dit geld voor zowel YY als SS in de YY was het in de avonden vroeger nog veel heftiger qua publiek. Maar dat maakt mij niet uit ik ben ook meer een dagbeer en dus meestal voor 19:00 weg, niemand verplicht je om tot 12 uur in de nacht te blijven dan heb ik dus ook nergens last van.
En van 10:00 tot 19:00 lijkt mij lang genoeg voor de meeste mannen, maar als ik me ook nog moet gaan storen aan of een onderbroek of een blote pik je kan natuurlijk op iedere slak 1 kilo zout leggen...

Badslippers
9 oktober 2024, 21:51
[ . . . ] niemand verplicht je om tot 12 uur in de nacht te blijven dan heb ik dus ook nergens last van.

Dat klopt echter de keet open houden van 10:00 tot 05:00 lijkt me redelijk ongezond voor je werknemers en eventueel de dames. Hoewel, die laatsten hebben inderdaad ook een keuze (neem ik aan). Vaak genoeg in de club gebleven tot zo'n laat sluitingsuur maar dan was het vanaf 01:00/02:00 toch echt 'Tote Hosen'.
Van 11:00 - 00:00 lijkt me acceptabel. In het weekend sluiten om 01:00 uiterlijk 02:00.

frittentitten
9 oktober 2024, 21:52
In Lemiers zijn er al vroeg vrouwen. Zaterdag kwam het wel later op gang dan normaal. Rond een uur of 16u stuk of 30 vrouwen. Na 17u kwamen er nog zeker 30 bij

Nu in het heden geloof ik meteen.

Maar er werd ook geschreven dat het nooit een concurrentie geweest is.
En dat geloof ik zeker niet

frittentitten
9 oktober 2024, 21:55
Toen was het nog geen saunaclub [emoji57]

In de tijd dat ik daar kwam, en spin me niet vast op het exacte jaar was het zeker een saunaclub, kan goed ergens 2014 geweest zijn
Aanhanger stond toen ook al in de wei bij weert noord waar bospop altijd is

Tjeppah
9 oktober 2024, 23:57
Nu in het heden geloof ik meteen.

Maar er werd ook geschreven dat het nooit een concurrentie geweest is.
En dat geloof ik zeker niet

Nou dat klopt wel. Beide clubs hebben in het verleden naast elkaar gewoon goed kunnen draaien dus ik zou niet inzien waarom dat nu ook niet zou kunnen

rob45
10 oktober 2024, 00:12
In de tijd dat ik daar kwam, en spin me niet vast op het exacte jaar was het zeker een saunaclub, kan goed ergens 2014 geweest zijn
Aanhanger stond toen ook al in de wei bij weert noord waar bospop altijd is

Omdat je schreef 2010. In 2014 was het zeker al een saunaclub.Volgens mij zij ze begonnen in 2012

mentholbear
10 oktober 2024, 00:54
Dat klopt echter de keet open houden van 10:00 tot 05:00 lijkt me redelijk ongezond voor je werknemers en eventueel de dames.

Die werken wel in shifts. Ochtend ploeg en avondploeg enzo. Want het is slopend als je er dagelijks de ganse dag er bent, en dat weken lang. Spreek uit ervaring :rolleyes:

pietpotent44
10 oktober 2024, 02:00
Nou dat klopt wel. Beide clubs hebben in het verleden naast elkaar gewoon goed kunnen draaien dus ik zou niet inzien waarom dat nu ook niet zou kunnen

Natuurlijk kunnen ze naast elkaar draaien. Alleen is de situatie deze keer toch wat anders. Omdat veel ex YY dames vanaf maart 2019 noodgedwongen moesten verkassen toen YY werd gesloten. Een deel daarvan is naar Vaals gegaan, omdat dat het enige (Nederlandse) alternatief was.

Maar nu kunnen de dames dus weer zelf kiezen.

(In Vaals is het idd sinds 2012 een saunaclub. YY was dat sinds 2006.)

Tjeppah
10 oktober 2024, 02:10
Natuurlijk kunnen ze naast elkaar draaien. Alleen is de situatie deze keer toch wat anders. Omdat veel ex YY dames vanaf maart 2019 noodgedwongen moesten verkassen toen YY werd gesloten. Een deel daarvan is naar Vaals gegaan, omdat dat het enige (Nederlandse) alternatief was.

Maar nu kunnen de dames dus weer zelf kiezen.

(In Vaals is het idd sinds 2012 een saunaclub. YY was dat sinds 2006.)

Klopt. Maar de meeste dames die voorheen in YY werkten daar missen ze in Lemiers weinig aan. Die waren daar alleen aan het upsellen. Tot zover bij mij bekend zullen 6 vrouwen vanuit Lemiers naar YY gaan al sluit ik niet uit dat dit er een paar meer zullen zijn die het op dit moment nog niet durven te zeggen. Ik denk ook dat veel meiden in alle clubs die deze overstap overwegen het eerst afwachten hoe de start van de club is.