Volledige versie bekijken : YinYang vragenbakje 2024
kempie
10 oktober 2024, 07:44
Klopt. Maar de meeste dames die voorheen in YY werkten daar missen ze in Lemiers weinig aan. Die waren daar alleen aan het upsellen. Tot zover bij mij bekend zullen 6 vrouwen vanuit Lemiers naar YY gaan al sluit ik niet uit dat dit er een paar meer zullen zijn die het op dit moment nog niet durven te zeggen. Ik denk ook dat veel meiden in alle clubs die deze overstap overwegen het eerst afwachten hoe de start van de club is.
Als ze dat massaal doen wordt het geen succes. Komen veel mannen niet meer terug na een eerste bezoek vanwege de magere line-up en komen de dames daarna pas maar dan zijn er weinig mannen want ze komen niet terug en de verhalen houden ook andere klanten weg. Dan hebben meiden weinig te doen en zijn ze naar een weekje proberen weer weg. Heb je zo een gg 2.0 en een club die ook niet slaagt. Maar goed we weten allemaal dat de kans dat yy geen succes wordt gewoon best groot is.
Ik hoop op een ander scenario maar ben realistisch en geef bovengenoemd scenario een goede kans.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk as
Tonio
10 oktober 2024, 09:33
De line-up in dcdngmw is gewoon goed; in het weekend zijn er ongeveer 60 dames; daar zit voor ieder wat wils bij. En anders ligt het aan jezelf. Wat de toekomst van YY betreft? Waarom zou het geen succes kunnen worden - voorheen was het ook gewoon een fijne tent. De eigenaar weet dus wel wat hij doet.
Haradamannetje
10 oktober 2024, 10:40
In DCDNGMW is het gewoon erg druk, hopelijk word dit wat minder zodra YY open gaat. De club in Vaals heeft de afgelopen jaren enorm geprofiteerd van alle sluitingen en bijna geen concurrenten gehad, prima dat er eindelijk eens wat meer te kiezen is.
In de tijd dat ik daar kwam, en spin me niet vast op het exacte jaar was het zeker een saunaclub, kan goed ergens 2014 geweest zijn
Aanhanger stond toen ook al in de wei bij weert noord waar bospop altijd is
Dat was augustus 2024, en zegt dus eea over je berichten de afgelopen dagen. Klopt het niet wat ik zeg, dan mijn oprechte excuses en concludeer ik dat ik inderdaad dusdanig populair ben dat men de aanwezigheid van anderen verzint om mij aandacht te schenken.
Hieronder een wat eerdere conversatie waar Eddy_V refereert aan een bezoek aan Vaals
Had ik dat geweten, dan had ik jullie afgelopen zondag even aan elkaar voorgesteld!
Is ook niet zo bedoeld, maar meer ter info dat ik 100% achter de info sta die ik hier deel op waarheid die klopt
En met het praten met ons heb je denk ik wel gelijk. Ik weet van de meeste wel wie ze zijn hier waar ik mee gesproken heb.
Wellicht dat we ons eens zullen treffen
Nou… nu overschat je toch je eigen populariteit ;)
ps, zou je een kort baardje laten groeien dan zou je bijna denken dat je in de spiegel kijkt als je frittentitten tegen zou komen, met deze hint heb je waarschijnlijk geen tussenpersoon meer nodig om elkaar eens te treffen
Erg benieuwd wat voor gedraai hier uiteindelijk uit voort vloeit.
wellness boy
10 oktober 2024, 20:47
Ik heb me de foto,s van de site bekeken en denk toch ook dat de horeca in het welness gebouw zit want ik zag houten balken.Het restaurant zal dan nog wel op de zelfde plaats zitten
wellness boy
10 oktober 2024, 21:22
Of ze hebben de mens room in de sauna geplaats
rob45
10 oktober 2024, 21:53
Of ze hebben de mens room in de sauna geplaatsOver 4 dagen weten we het...
Wat veel interresanter is hoe de club het gaat doen.Welke dames zullen hier gaan werken en welke prijzen zullen gehanteerd worden.De meeste scenario's, zijn doem scenario's en dat zou zo maar kunnen.Toch is het niet te voorspellen want deze club is wel een heel mooie plek en zal ws veel dames trekken.
Blijft toch de vraag nog steeds welke dames, hopelijk geen upsell en ook hoe de club hier mee om zal gaan zal bepalend zijn.
We gaan het zien !!
mentholbear
11 oktober 2024, 02:00
Ik denk ook dat veel meiden in alle clubs die deze overstap overwegen het eerst afwachten hoe de start van de club is.
Sommige dames kunnen vrees hebben dat als ze te lang wachten, de club met een dames overschot nieuwe zal weigeren, strenger selecteren, etc.
Ik vermoed dat het niet zo een vaart zal lopen en de meesten binnen kunnen komen.
denk toch ook dat de horeca in het welness gebouw zit want ik zag houten balken.Het restaurant zal dan nog wel op de zelfde plaats zitten
Ik vermoed dat je met horeca de bar bedoeld? En ik acht de kans ook groot dat het restaurant op dezelfde plek zit. Om alle gasleidingen en afzuigkappen te verplaatsen, lijkt me een hoop gedoe.
Misschien dat (een deel) van de oude bar de sauna met douche ruimte en relaxruimte is geworden? Of dat de wellness naar de kelder is verplaatst?
Of ze hebben de mens room in de sauna geplaats
Als je de oude binnen sauna bedoelt, lijkt me dat geen handige zet zo pal naast de bar met muziek.
hopelijk geen upsell en ook hoe de club hier mee om zal gaan zal bepalend zijn.
Ik zag op de site van alles over onafhankelijke onderneemsters en weinig over een deurbeleid ;)
de duisburg spesjalist
11 oktober 2024, 09:41
Over 4 dagen weten we het...
Wat veel interresanter is hoe de club het gaat doen.Welke dames zullen hier gaan werken en welke prijzen zullen gehanteerd worden.De meeste scenario's, zijn doem scenario's en dat zou zo maar kunnen.Toch is het niet te voorspellen want deze club is wel een heel mooie plek en zal ws veel dames trekken.
Blijft toch de vraag nog steeds welke dames, hopelijk geen upsell en ook hoe de club hier mee om zal gaan zal bepalend zijn.
We gaan het zien !!
de dames maaken de club goede dames met een schapelijk tarief per half uur voorbeeld GT LR 60 euro per ieder half uur zou mooi zijn maar ze zullen wel meer vragen
nieuwtje
11 oktober 2024, 13:01
goede morgen....het word mooi daar...laat jullie verrassen .....de prijzen weet ik nog niet...zal ook aan de dames liggen .. het eten is niet meer zo uitgebreit ..laat jullie verrassen...
Husky
11 oktober 2024, 13:35
Ja nieuwtje, ik laat mij binnenkort uitgebreid verrassen,
de site en de foto`s zien er gelikt uit en ik ben erg benieuwd naar de wederopstanding van een saunaclub waar ik in het grijze verleden regelmatig kwam,
160 kilometer vanaf de Veluwe als de tunnels open zijn!
Eerst even de poes uit de boom kijken, en alle opgewonden reacties lezen van mijn ijsbeer collega`s die vanaf dinsdag de club gaan bezoeken.
Ben wel een beetje jaloers op alle Belgen,Duitsers en Limbo`s die zo dichtbij wonen:tongue:
Het word weer tijd voor een mooie saunaclub op het industrieterrein van Emmerich:freu::wink2:
Partycrasher
11 oktober 2024, 18:00
Ik zag in Hockey Magazine het volgende artikel staan:
https://archive.ph/5ekDk
Rino123
11 oktober 2024, 19:20
Mooi verslag van de Eigenaar die veel Ellende heeft moeten doorstaan en ondanks Tegenslagen toch ZIJN RECHT HEEFT GEHAALD!! Dat heeft YY zeker verdiend en met zo'n bevlogen eigenaar zal de heropening van deze vermaarde Saunaclub zeker een succes worden!!! Ik weet zeker dat heel veel IJSBEREN ONTZETTEND BENIEUWD ZIJN NAAR HET VERNIEUWDE YY:freu:
Beron
11 oktober 2024, 19:20
Nou, gezellig ziet dat er niet uit.
Het wordt vast interessant als we straks in YY dezelfde vrouwen tegenkomen die we uit andere clubs kennen en die ineens meer geld willen, terwijl ze 'gisteren' nog voor 50 euro seks met ons hadden.
schoolmeester
11 oktober 2024, 19:31
Rino 123 is vast de eerste bezoeker a.s. Dinsdag....
DMZ001
11 oktober 2024, 20:15
Nou, gezellig ziet dat er niet uit.
Het wordt vast interessant als we straks in YY dezelfde vrouwen tegenkomen die we uit andere clubs kennen en die ineens meer geld willen, terwijl ze 'gisteren' nog voor 50 euro seks met ons hadden.
Ik ga er niet van uit. Het wordt een wat exclusievere saunaclub zoals GT ook wel was. Als ze slim zijn laten ze niet iedere dvp zo maar binnen die bij het eerste woordje al roept "are we going to the room?". Van mij mag het dan wel wat meer kosten, dan maar een kamer minder maar wel meer plezier overall. Hopelijk ook geen raamwerk in deze club met fabrieksmatige afwerksex. Kwaliteit heeft zijn prijs. Hoeveel? Dat is nou moeilijk vind ik, een stunner met geweldige service is best 80v30 waard. Ik ga hier zeker heen ook al is het best wel een eind jakkeren......ben benieuwd! :)
schoolmeester
11 oktober 2024, 20:19
Ik ga er wel vanuit dat er de eerste dag een verkeersregelaar staat bij de toegangsweg naar Yin Yang.
DMZ001
11 oktober 2024, 20:20
Net zoals bij GT daar stonden ze ook het verkeer te regelen weet ik nog :biggrin:
frittentitten
11 oktober 2024, 20:27
Dat was augustus 2024, en zegt dus eea over je berichten de afgelopen dagen. Klopt het niet wat ik zeg, dan mijn oprechte excuses en concludeer ik dat ik inderdaad dusdanig populair ben dat men de aanwezigheid van anderen verzint om mij aandacht te schenken.
Hieronder een wat eerdere conversatie waar Eddy_V refereert aan een bezoek aan Vaals
Erg benieuwd wat voor gedraai hier uiteindelijk uit voort vloeit.
Ik begrijp niet waar je naar toe wilt met dit bericht.
Mijn vergelijk ging over een bericht dat SS beweerde dat ze YY niet als competitie zien en dat het ook nooit geweest is, op die laatste zin antwoorde ik dat het vroeger in de begin jaren ( en spin me niet vast of dit nu 2012 2013 2014 was dat ik daar kwam, dat weet ik echt niet meer ) het daar overdag echt niet druk was. Regelmatig was ik een van de enigste doordeweek daar dan. Moest toen regelmatig in duitsland zijn en was het 20 min omrijden voor mij om daar naar toe te gaan voor en paar uurtjes.
Dit bericht, waarin ik zeg begin 2010, kan dus ook 2012 2013 of 2014 zijn geweest. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=851743#post851743
Nogmaals ik snap je punt niet wat je nu aanhaalt
Siberische tijger
11 oktober 2024, 20:33
goede morgen....het word mooi daar...laat jullie verrassen .....de prijzen weet ik nog niet...zal ook aan de dames liggen .. het eten is niet meer zo uitgebreit ..laat jullie verrassen...
Het eten is niet meer zo uitgebreid?
Hoe weet jij dat?
schoolmeester
11 oktober 2024, 20:37
Pure speculatie, dat weet nog niemand.
Tjeppah
11 oktober 2024, 20:51
Het zou ook kunnen zijn dat Nieuwtje mensen daar kent en dat het dus niet speculatie blijkt te zijn
schoolmeester
11 oktober 2024, 20:53
OMG...... ik heb gehoord dat je wel een speculaasje bij de koffie krijgt.
Badslippers
11 oktober 2024, 21:22
OMG...... ik heb gehoord dat je wel een speculaasje bij de koffie krijgt.
Van de schoolmeester verwacht ik meer dan bovenstaande mededeling namelijk het attenderen en corrigeren van foutief taalgebruik zoals daar is:
[ . . . ]Regelmatig was ik een van de enigste doordeweek daar dan.[ . . . ]
'Enigste' zou de overtreffende trap kunnen zijn ware het niet dat 'enige' geen overtreffende trap kent omdat deze verbuiging (van enig) iets unieks aanduidt waarvan er maar één is. "Regelmatig was ik een van de enigste", zou je in deze context kunnen opvatten dat Frittentitten doordeweek 'de leukste' van alle gasten was. Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij regelmatige de enige aanwezige gast was.
Tjeppah
11 oktober 2024, 21:28
Van de schoolmeester verwacht ik meer dan bovenstaande mededeling namelijk het attenderen en corrigeren van foutief taalgebruik zoals daar is:
'Enigste' zou de overtreffende trap kunnen zijn ware het niet dat 'enige' geen overtreffende trap kent omdat deze verbuiging (van enig) iets unieks aanduidt waarvan er maar één is. "Regelmatig was ik een van de enigste", zou je in deze context kunnen opvatten dat Frittentitten doordeweek 'de leukste' van alle gasten was. Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij regelmatige de enige aanwezige gast was.
Dat is teveel tekst voor hem. Dan zou hij zijn naam die hem pas nog op dit forum werd gegeven, mr oneliner, geen eer aan doen
schoolmeester
12 oktober 2024, 06:21
Zo is dat, ik moet mijn behaalde titel wel waar maken.
laplagne
12 oktober 2024, 10:17
Ik vond het artikel in De Limburger enigszins tegenvallen, maar aan de andere kant moet het in de media wel 'netjes' blijven. Positieve publiciteit is voor een zaak altijd goed en dat was dit. Ga tot dinsdag in de wachtkamer en dan de artikelen hier lezen. Ben stiekem benieuwd hoeveel dames in Vaals dit weekend hun kluisje leeghalen?
Tjeppah
12 oktober 2024, 10:26
Ik vond het artikel in De Limburger enigszins tegenvallen, maar aan de andere kant moet het in de media wel 'netjes' blijven. Positieve publiciteit is voor een zaak altijd goed en dat was dit. Ga tot dinsdag in de wachtkamer en dan de artikelen hier lezen. Ben stiekem benieuwd hoeveel dames in Vaals dit weekend hun kluisje leeghalen?
Vorige week stond de teller zover ik kon nagaan op 6
schoolmeester
12 oktober 2024, 10:28
Dit bericht komt nu voor de derde keer langs...
Tjeppah
12 oktober 2024, 10:49
Dit bericht komt nu voor de derde keer langs...
:c014[1]: :applaus: :ot: :ot: OMG meneer oneliner is weer bezig zijn hoeveelheid geplaatste berichten op te schroeven met off topic berichten en onzinnige reacties. Maar ik raak er aan gewend.
schoolmeester
12 oktober 2024, 10:51
3 keer het zelfde bericht plaatsen is ook een onzinnige reactie.
Groet vanaf de mooie Veluwe.
Tjeppah
12 oktober 2024, 10:54
3 keer het zelfde bericht plaatsen is ook een onzinnige reactie.
Niet wanneer iemand deze vraag stelt en blijkbaar niet de eerdere berichten heeft gelezen
Brad Clitt
12 oktober 2024, 11:07
Ik denk dat ergens tussen de 1 en 66(*) dames een kijkje gaan nemen.
* volgens de aanwezigheidslijst van Bachatero dd 5-10-2024
Shakir
12 oktober 2024, 14:21
Ondertussen staan er al wat meer foto's op hun website. Het ziet er allemaal nogal gelikt uit, maar hoe dan ook iets minder steriel dan de vorige YY.
frittentitten
12 oktober 2024, 20:34
Dit is gewoon correct limburgs.
Bin ich den de einigste dea hie an het wirk is.
Dit letterlijk terug is het ABN zal wellicht niet helemaal kloppen.
(wijziging door een klein spellingsfoutje aangepast)
bebert
12 oktober 2024, 23:51
Vorige week stond de teller zover ik kon nagaan op 6
Mijn teller staat op 21 maar hij is waarschijnlijk net zo slecht gekalibreerd en betrouwbaar als de jouwe
Tjeppah
12 oktober 2024, 23:56
Dan zal jij waarschijnlijk meer vrouwen gesproken hebben dan ik. Dinsdag zullen "we" het weten.
rob45
13 oktober 2024, 00:35
Dan zal jij waarschijnlijk meer vrouwen gesproken hebben dan ik. Dinsdag zullen "we" het weten.Vandaag het getal 15 gehoord van wel een zeer betrouwbare bron.
We gaan het zien komende week !
Tjeppah
13 oktober 2024, 00:37
Ik stop met speculeren over zaken van deze club. Vanaf dinsdag zullen we het waarschijnlijk lezen van de ijsberen die dinsdag zullen gaan.
MeesterMixer
13 oktober 2024, 09:25
Mijn teller staat op 21 maar hij is waarschijnlijk net zo slecht gekalibreerd en betrouwbaar als de jouwe
En al die meiden uit Grefrath en Elsdorf dan die naar Roermond willen komen? :cool:
rob45
13 oktober 2024, 09:50
En al die meiden uit Grefrath en Elsdorf dan die naar Roermond willen komen? :cool:Wat dacht je van de halve GT/LR ploeg ?
vanKees
13 oktober 2024, 10:01
Lieber Willem2,
was hältst Du von der Idee ein kurzfristig installiertes Tippspiel was die Anzahl der Frauen am Eröffnungstag (18.00?) betrifft.
Tippspielende Montag Mitternacht
Anreiz eine YY Freikarte
Glaubwürdiger Juror unser Willem2
Ermittelt telefonisch oder live vor Ort
VanKees
frittentitten
13 oktober 2024, 11:14
Ik stop met speculeren over zaken van deze club. Vanaf dinsdag zullen we het waarschijnlijk lezen van de ijsberen die dinsdag zullen gaan.
Nu pas, waarom die laatste 2 dagen ook niet even speculeren
Tjeppah
13 oktober 2024, 11:16
Nu pas, waarom die laatste 2 dagen ook niet even speculeren
Ik heb het licht gezien
Giodude
13 oktober 2024, 11:19
Ik heb het licht gezien
Jehova aan de deur gehad?
Tjeppah
13 oktober 2024, 11:23
Jehova aan de deur gehad?
:freu: :k046[1]: :k046[1]: :biggrin: goed gevonden van je. Maar gelukkig niet. Ik heb mijn terugkerend één keer per jaar helder momentje gehad
frittentitten
13 oktober 2024, 11:28
Kost niks maar voegt ook niks toe. Het mooie van een forum als deze is dat andere ijsberen gebruik kunnen maken van de info van andere ijsberen. Speculatie draagt hier niet aan bij en vind ik persoonlijk vaak "vervuiling" van zo'n forum
Meningen wel daar is een forum voor. Speculaties niet naar mijn mening
:flatto-bye:
Tjeppah
13 oktober 2024, 11:50
:flatto-bye:
:applaus:
mentholbear
13 oktober 2024, 23:06
Ik zie van die vervelende kleine ronde eettafeltjes. Daar passen lastig meerdere borden op ;)
Vind eerlijk gezegd het er wel beter uitzien als voorheen kwa design.
rob45
13 oktober 2024, 23:50
Gewoon kleine bordjes pakken MB, is ook beter voor de lijn ! [emoji41]
WANDELAAR5
4 november 2024, 14:59
Misschien moet je jezelf de vraag stellen door hoeveel verschillende gentlemen die berichten geschreven worden. Slechts 4 schrijvers produceren 90% van de berichten over slechts 15% van het aantal dames. Er word door onbekenden weleens tegenspraak gegeven, met als effect valse beschuldigingen, roddels en achterklap tot gevolg richting wekelijkse bezoekers die helemaal niet deelnemen aan dat forum. Bovendien heeft één van hen al een keer een tijdelijk huisverbod afgedaan als een paar weken rust / vakantie en is het hem verboden een bepaald persoon in de club nog aan te spreken. Dat gebeurt natuurlijk alleen als je altijd integer bent en nooit anderen achter hun rug om belasterd :klo1:
Nu begint het vervelend te worden. Dit verhaal wordt nu over mij verteld en verschijnt ook op een ander forum, omdat mensen mij menen te herkennen in deze omschrijving. Dus ik heb WA hier op aangesproken. Mijn plan was om samen naar de bedrijfsleiding te stappen zodat hij uit hun mond kon horen dat ik nooit een huisverbod heb gehad. Ook is er 1 man die niet wil dat ik met hem praat. Dat is natuurlijk net iets anders dan “is het hem verboden een bepaald persoon in de club nog aan te spreken”. De reden is, dat hij ruzie heeft gehad met zijn favorietje en ervan overtuigd is dat ik daar achter zit. Ik wilde samen met WA naar die dame, zodat hij uit haar mond kon horen dat ik helemaal niets met die ruzie te maken had.
WA verzekerde mij dat dit niet over mij ging. Ik heb hem niet gevraagd over wie wel en ik heb hem gezegd dat ik het vervelend vond dat er nu over mij “valse beschuldigingen, roddels en achterklap” rond gaan door dit bericht.
Dan heb ik ook nog even geturfd: in augustus-oktober zijn er door 39 ijsberen in totaal 77 berichten geschreven in het dames topic. Veelschrijvers waren WithHair (6), Bachatero (6) en ik (8). Alle 3 deze mannen hebben nog nooit een huisverbod gehad, wat de opmerking van WA nog raadselachtiger maakt. En er is geschreven over 21 verschillende dames. Dus de uitspraak van WA “Slechts 4 schrijvers produceren 90% van de berichten over slechts 15% van het aantal dames.” is feitelijk onjuist.
Ik hoop in ieder geval dat deze roddels hiermee stoppen.
Bluebear
4 november 2024, 15:45
Jongens, het zijn leenbruiden, dus iedereen kan bij goedkeuring van de dame er gebruik van maken. Als er mensen zijn die daar nog jaloers van worden, dan heb je een serieus probleem.
Een bezoekje aan de psych zou dan niet misstaan. Triest dat het onder ons hobbyïsten zo zou moeten gaan.
Advies van psycholoog van de koude grond, Bluebear, voor Wandelaar5. Ben slim, heb schijt en laat het gaan.
De sop is het kool niet waard.
Willem2
4 november 2024, 17:14
.....is feitelijk onjuist.
Ik hoop in ieder geval dat deze roddels hiermee stoppen.
Het tijdperk Trump, Poetin, Erdogan en ga zo maar door, gaat het niet om feiten maar om heel hard iets roepen ....
Advies van psycholoog van de koude grond, Bluebear, voor Wandelaar5. Ben slim, heb schijt en laat het gaan.
De sop is het kool niet waard.
Ja dat zou kunnen...
maar waarom moet er hier gescheten worden op dit mooie forum en waarom in dit topic .... :cool:
Patjax
4 november 2024, 20:11
Pfft WANDELAAR5, dat je hier zo op in gaat. :biggrin:
Was een inkoppertje die ik niet kon laten.;)
Mij de maat nemen en dan zelf vandaag op iets ingaan wat op 25/9 is gepost. :hammer:
Badslippers
4 november 2024, 20:41
[ . . . ]
maar waarom moet er hier gescheten worden op dit mooie forum en waarom in dit topic .... :cool:
Verplaatsen naar: "Waar rook is, is vuur" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?61058-Waar-rook-is-is-vuur)