Volledige versie bekijken : YinYang vragenbakje 2024
Ties85
31 januari 2024, 13:21
Oké ik kan niet het volledige bericht lezen maar dit klinkt onverwacht hoopgevend:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20240131_93876032
John mc Snek
31 januari 2024, 13:24
https://archive.ph/82LfP
Full text
Roermond - De burgemeester van Roermond, destijds Rianne Donders, had saunaclub Yin Yang in februari 2019 niet mogen sluiten. Tot dat oordeel komt de Raad van State die daarmee een flinke tik uitdeelt aan de gemeente.
Rob Dieleman
Vandaag om 10:45
Bij saunaclub Yin Yang aan de Heinsbergergweg werden bij een politie-inval in november 2016 een paar gram harddrugs en zestien xtc-pillen aangetroffen. Reden voor burgemeester Rianne Donders om de club op slot te gooien in het kader van het Damocles-beleid waarbij drugspanden keihard aangepakt worden. Dat was het begin van een ellenlange juridische strijd tussen de gemeente en de eigenaar van de saunaclub.
Verzegeld
Eigenaar Chris Schoemakers kreeg in eerste instantie geen gelijk van de Raad van State. Die oordeelde in januari 2019 dat Donders in haar recht stond toen ze aankondigde Yin Yang op slot te willen gooien. Daarop besloot de burgemeester tot daadwerkelijke sluiting van een jaar. Op 25 februari 2019 was het zover en werden de deuren van Yin Yang, dat tot dusver wel open was gebleven, verzegeld door politie en boa’s van de gemeente Roermond.
Onterecht, oordeelt de Raad van State nu. Schoemakers vocht namelijk het besluit van de burgemeester om tot sluiting over te gaan, wederom aan. De bestuursrechter ging daar niet in mee, maar in hoger beroep haalt de eigenaar alsnog zijn gelijk. De burgemeester heeft onvoldoende kunnen motiveren waarom sluiting ruim twee jaar na het vinden van de drugs nog noodzakelijk was, oordeelt de hoogste bestuursrechter van Nederland.
Geen drugshandel
Volgens de rechters is niet gebleken dat bij Yin Yang na de vondst van drugs eind 2016 nog verdovende middelen werden verhandeld tot aan de sluiting in 2019. Er zijn geen meldingen binnengekomen van buurtbewoners, prostituees of klanten en de burgemeester en politie hebben geen controles laten uitvoeren in die periode. ‘Het tijdsverloop, waarin er verder helemaal geen tekenen van drugshandel waren, acht de Afdeling te groot’, is te lezen in de uitspraak die woensdag werd gepubliceerd.
Wat de uitspraak betekent voor Yin Yang en de gemeente is nog niet duidelijk. Mogelijk wordt er een schadeclaim ingediend.
De gemeente weigerde eerder ook een exploitatievergunning van de saunaclub voor Schoemakers. Die beslissing hield wel stand bij de Raad van State. Vorig jaar maart woedde er een brand in de gesloten saunaclub die flinke schade aan het pand aanrichtte. De brand werd aangestoken, maar de politie heeft niemand kunnen oppakken.
Volledige uitspraak :
https://uitspraken.rechtspraak.nl/details?id=ECLI:NL:RVS:2024:374&showbutton=true&keyword=Yin%2Byang&idx=1
Conclusie
6. Het beroep is gegrond. Het besluit op bezwaar van de burgemeester van 23 maart 2022 dient wegens strijd met het bepaalde in artikel 3:4, tweede lid, van de Awb te worden vernietigd.
Gelet hierop behoeft het betoog van Yin Yang over de evenwichtigheid van de sluiting geen bespreking meer.
7. Niet kan worden verwacht dat de noodzaak van de sluiting op 25 februari 2019 alsnog afdoende wordt onderbouwd. Het primaire besluit van de burgemeester van 6 februari 2019 komt eveneens voor herroeping in aanmerking. De Afdeling zal bepalen dat haar uitspraak in de plaats treedt van het vernietigde besluit. Dit betekent dat de burgemeester in februari 2019 ten onrechte heeft besloten tot sluiting van de saunaclub over te gaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Elmo3108
31 januari 2024, 13:48
Sjonge, jonge, wat waardeloos van de brand van vorig jaar anders hadden we weer eens sneller dan verwacht kunnen bubbelen in Roermond. :)
JonnyFontane
31 januari 2024, 14:03
Ik hoop dat er snel schot in de zaak komt en ze snel opengaan, al acht ik die kans vrij klein.
peterp095
31 januari 2024, 14:08
Ik hoop dat er snel schot in de zaak komt en ze snel opengaan, al acht ik die kans vrij klein.
Er is nu al een tekort aan dames in de meeste clubs. Als zij terug open zouden gaan wordt heel het circuit door elkaar geschud en gaan er clubs in de problemen geraken denk ik.
Als zij dan de prijzen van zowel inkom als de dames in de hand kunnen houden zal het een overrompeling worden in Roermond.
Meme Moo
31 januari 2024, 14:39
Dan moet er nog wel eerst een exploitatievergunning worden verleend…
WANDELAAR5
31 januari 2024, 15:42
Dan moet er nog wel eerst een exploitatievergunning worden verleend…
En nog een zwikje vergunningen. En ze moeten nog een bank zien te vinden waar ze contant geld kunnen storten.
Ik denk dat deze (m.i. zeer terechte) uitspraak vooral goed is voor een schadevergoeding. Ik vraag me af of de eigenaar alsnog de energie wil steken in een heropening na al die jaren van tegenwerking en juridische procedures.
Bij alle verhalen over een heropening zal de wens de vader van de gedachte zijn. En zoals altijd geloof ik het pas als ik met een pilsje in mijn hand tussen de bevallige dames sta.
de duisburg spesjalist
31 januari 2024, 17:53
Er is nu al een tekort aan dames in de meeste clubs. Als zij terug open zouden gaan wordt heel het circuit door elkaar geschud en gaan er clubs in de problemen geraken denk ik.
Als zij dan de prijzen van zowel inkom als de dames in de hand kunnen houden zal het een overrompeling worden in Roermond.
er is een tekort aan dames in de meeste duitse clubs
Johnsonxxx
31 januari 2024, 17:55
Er heerst de laatse pakweg 15 jaar een beleid gericht tegen alle mogelijke prostitutie. Denk aan oplichters als Paulien Krikke die Arnhem Spijkerkwartier sloot (waarmee haar eigen pandjes aldaar flink in prijs stegen), daarna Wolfsen in Utrecht en die GL muts in Amsterdam. En in dit rijtje past dit ook. Mocht toch willen dat die burgemeesters ook hun baan kwijtraken en worden gestraft voor deze foute bedenkelijke beslissingen
Siberische tijger
31 januari 2024, 18:24
En nog een zwikje vergunningen. En ze moeten nog een bank zien te vinden waar ze contant geld kunnen storten.
Ik denk dat deze (m.i. zeer terechte) uitspraak vooral goed is voor een schadevergoeding. Ik vraag me af of de eigenaar alsnog de energie wil steken in een heropening na al die jaren van tegenwerking en juridische procedures.
Bij alle verhalen over een heropening zal de wens de vader van de gedachte zijn. En zoals altijd geloof ik het pas als ik met een pilsje in mijn hand tussen de bevallige dames sta.
Mee eens.
Afgezien van de vergunningen die inmiddels al verlopen kunnen zijn, is er ook nog een club die na een brand volledig opnieuw opgebouwd zal moeten worden. Ook daar zijn vergunningen voor nodig.
Deze uitspraak verandert voor ons klanten vooralsnog niets. Ik hoop dat de advocaat van de eigenaar voldoende gronden ziet om een schadevergoeding te eisen tegen de gemeente.
De club met de vele trappen kan opgelucht adem blijven halen.;)
mentholbear
31 januari 2024, 18:25
Ik hoop van harte op een heropening. Het was me toch een fijne SC :rolleyes:
kempie
31 januari 2024, 18:32
Ze konden vroeger al de prijzen van de dames daar niet in de handhouden dus waarom verwacht je dat na heropening?
Brad Clitt
31 januari 2024, 21:23
Ik acht de kans zéér klein dat de club ooit nog heropent, mede omdat tegenover een nieuwe woonwijk (Melickerveld) met meer dan 400 woningen uit de grond wordt gestampt. Toen ik eind vorig jaar daar langs reed was men al bezig met de voorbereidingen hiervoor (zag wat nieuwe zandwegen en buizen/leidingen). Ik mag het natuurlijk niet denken of zelfs hier schrijven, maar iets zegt me dat de brandstichting niet geheel toevallig was. Just to make sure zeg maar. In de komende weken ga ik toch richting Remunj en zal ik eens kijken of ze ermee bezig zijn. Ze wilden al eerder met deze wijk starten, maar in 2016 klopte er iets niet aan het bestemmingsplan (stikstofproblematiek) en werd het voorlopig in de ijskast gezet.
https://www.roerdalennu.nl/nieuws/artikel/roermond-pakt-melickerveld-weer-op/cac13a772d22
https://www.ml5.nl/nieuws/roermond-woningbouwlocatie-melickerveld-legt-verbinding-tussen-het-buitengebied-en-de-stad/
pietpotent44
31 januari 2024, 22:35
Het zal waarschijnlijk inderdaad vooral om een schadevergoeding te doen zijn.
Ik neem aan dat de gemeente tegen dit besluit ook niet meer in hoger beroep kan gaan, aangezien dit van de Raad van State komt. Ook is Rianne Donders alweer een tijdje weg uit Roermond.
Om de club opnieuw te kunnen openen, zal sowieso iemand anders dan de eigenaar het moeten runnen. Omdat die uitspraak (dat de eigenaar het de komende X jaar niet zelf mag runnen vanwege bibob wet) helaas nog steeds staat.
Nou was daarvoor al wel iemand gevonden herinner ik mij. En ook de benodigde vergunningen (exploitatie seksclub en horeca). Ook moe(s)t de bank yy als klant accepteren.
Alleen heeft die brand vorig jaar letterlijk roet in het eten gegooid.
Dus ze zouden voor een nieuwe start sowieso de boel weer opnieuw moeten (ver)bouwen, personeel zoeken, en opnieuw vrouwen werven. Ik schat dat er best veel vrouwen vooral uit SS best (terug) naar yy zouden willen. Bij SS hebben ze eerder een vrouwen overschot nu.
Tja. Bizar allemaal. En dan te weten dat de brand ook bewezen aangestoken was.
Zeg nooit nooit, maar ik denk dat een mogelijke heropening nog heel ver weg is. Er is gewoon teveel tijd verloren gegaan na de sluiting in 2019.
WANDELAAR5
31 januari 2024, 23:07
Nog even aanvullend op PietPotent: ING moet YY aan een bankrekening helpen, maar hoeft geen contant geld stortingen te accepteren. Ook dat is nog een forse hindernis, want als klanten entree en drank met bankpas moeten betalen, dan loopt de omzet zo hard terug, dat een saunaclub niet (of zeer moeilijk) winstgevend is te exploiteren.
mentholbear
1 februari 2024, 00:19
En al zou ING cash van hen accepteren, dan kost contant geld storten tegenwoordig een hoop meer als vroeger.
pietpotent44
1 februari 2024, 06:14
Tja. Ben benieuwd hoe andere clubs / bordelen dat dan doen en bij welke bank. Want dat zijn ook sex exploitanten. De ING schijnt zelfs nog een van de meest coulante banken te zijn voor de seksbranche. Ook Knab wordt genoemd.
https://www.nporadio1.nl/nieuws/onderzoek/90e71f59-6939-4118-9319-449b8aafc913/banken-weigeren-zaken-te-doen-met-de-seksbranche
https://nos.nl/artikel/2474610-mogelijk-een-basisbankrekening-voor-door-bank-geweigerde-sekswerkers
WANDELAAR5
1 februari 2024, 07:21
Bij KNAB kun je helemaal geen geld storten. Ze zijn een online bank. Daarom lopen ze ook vrijwel geen risico op witwas gebied.
broodpoot
1 februari 2024, 07:35
Je hebt er gewoon geen reet aan, leuk dat ze een dikke schadevergoeding kunnen gaan eisen (en na tig jaar procederen ook wel zullen krijgen) maar dat is gewoon gemeenschapsgeld dus gaat het weer ten koste van de belastingbetaler.
Wij als ijsberen schieten er geen ruk mee op.
mentholbear
1 februari 2024, 14:19
Ze zouden de vergoeding bij die Donders moeten halen...
Robwandelaar
1 februari 2024, 14:40
Sluiting saunaclub Yin Yang was onterecht volgens Raad van State: keiharde klap voor gemeente Roermond
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20240131_93876032
En daar komen ze nu pas achter?
Als ik Yin Yang was zou ik die oplichters in de gemeente Roermond aanklagen en een flinke schadevergoeding laten betalen. En met dat geld de club weer nieuw leven in blazen.
Maar ja, dat zal wel niet gebeuren vrees ik.
mentholbear
1 februari 2024, 17:25
Schadevergoeding komt er waarschijnlijk wel, wat ik de eigenaar ook van harte gun. Maar opnieuw een SC is een heel gedoe dat de man een Bibob of iets aan zn broek heeft en een dergelijk establissement zelf niet zo makkelijk meer kan openen.
de duisburg spesjalist
1 februari 2024, 17:36
Nog even aanvullend op PietPotent: ING moet YY aan een bankrekening helpen, maar hoeft geen contant geld stortingen te accepteren. Ook dat is nog een forse hindernis, want als klanten entree en drank met bankpas moeten betalen, dan loopt de omzet zo hard terug, dat een saunaclub niet (of zeer moeilijk) winstgevend is te exploiteren.
dat licht er maar net aan bij sixsens om ook geen sixsens op je bank reening te staan als je pin :rolleyes:
Tjeppah
1 februari 2024, 17:39
dat licht er maar net aan bij sixsens om ook geen sixsens op je bank reening te staan als je pin :rolleyes:
Staat er niet op. De clubs zijn slim genoeg om daar een andere naam aan te hangen
de duisburg spesjalist
1 februari 2024, 17:43
Ik acht de kans zéér klein dat de club ooit nog heropent, mede omdat tegenover een nieuwe woonwijk (Melickerveld) met meer dan 400 woningen uit de grond wordt gestampt. Toen ik eind vorig jaar daar langs reed was men al bezig met de voorbereidingen hiervoor (zag wat nieuwe zandwegen en buizen/leidingen). Ik mag het natuurlijk niet denken of zelfs hier schrijven, maar iets zegt me dat de brandstichting niet geheel toevallig was. Just to make sure zeg maar. In de komende weken ga ik toch richting Remunj en zal ik eens kijken of ze ermee bezig zijn. Ze wilden al eerder met deze wijk starten, maar in 2016 klopte er iets niet aan het bestemmingsplan (stikstofproblematiek) en werd het voorlopig in de ijskast gezet.
https://www.roerdalennu.nl/nieuws/artikel/roermond-pakt-melickerveld-weer-op/cac13a772d22
https://www.ml5.nl/nieuws/roermond-woningbouwlocatie-melickerveld-legt-verbinding-tussen-het-buitengebied-en-de-stad/
ying yang is een mooie bouw kavel als het plat is . ik verwacht dat ze eerst de schade vergoeding gaan innen bij de gemeente roermond en dan de hele toko veropen aan een project ontwikelaar voor de verlenging van het melickveld
WANDELAAR5
1 februari 2024, 18:01
Daar heeft het niets mee te maken en volgens mij weet jij zelf ook wel waarom sommige bezoekers per se met cash willen betalen en niet meer komen als alles via de bank moet.
de duisburg spesjalist
1 februari 2024, 18:05
Daar heeft het niets mee te maken en volgens mij weet jij zelf ook wel waarom sommige bezoekers per se met cash willen betalen en niet meer komen als alles via de bank moet.
vragen die het thuis frond dan steld maar dan wordt ying yang gewoon een club voor vrij gezelen mannen :biggrin:
Tjeppah
1 februari 2024, 18:08
vragen die het thuis frond dan steld maar dan wordt ying yang gewoon een club voor vrij gezelen mannen :biggrin:
Pintransacties zijn niet te herleiden tot de saunaclub. Dat is tenminste de ervaring die ik er zelf mee heb
schoolmeester
1 februari 2024, 18:37
Ik heb vaak gezien bij een bepaalde saunaclub dat een paar vaste bezoekers de entree van 30 euro betaalden met een briefje van 500.
Jullie mogen 1 keer raden waarom.
Wentelt Eefje
1 februari 2024, 18:43
Ik heb vaak gezien bij een bepaalde saunaclub dat een paar vaste bezoekers de entree van 30 euro betaalden met een briefje van 500.
Jullie mogen 1 keer raden waarom.
Omdat ze geen vrijkaart hadden?
schoolmeester
1 februari 2024, 18:45
Helemaal goed, jij gaat door naar de volgende ronde.
mentholbear
1 februari 2024, 18:51
Pintransacties zijn niet te herleiden tot de saunaclub. Dat is tenminste de ervaring die ik er zelf mee heb
Wees daar maar niet zo zeker van. Een poos geleden was een ijsbeer die op het forum de hele YY organisatie schematisch uiteen had gezet.
Dus een beetje intelligente en achterdochtige partner zal het vast ook wel lukken. En dan... :wife_2[1]:
Meme Moo
23 april 2024, 17:45
Je loopt een paar weken posts lezen achter, cameltoe.
cameltoe slide
23 april 2024, 18:30
Je loopt een paar weken posts lezen achter, cameltoe.
In my translation of the article of 31 January 2024 by @John mc Snek I had overlooked the fact that it was a decision of the highest Dutch court ("oordeelt de hoogste bestuursrechter van Nederland"). The technical article written by the law firm "Adriaanse + van der Weel" is more clearly worded than the newspaper article in "DeLimburger".
https://avdw.nl/actualiteiten/nieuwsbrief-voor-overheden/yin-yang-toetsingskader-en-tijdsverloop-balans
Maybe a polar bear has some time and flies his drone into the air and takes a few photos that show how beautiful the Yin Yang building already looks at the moment.
31.01.2024 "DeLimburger"
https://archive.ph/82LfP
Full text
Roermond - De burgemeester van Roermond, destijds Rianne Donders, had saunaclub Yin Yang in februari 2019 niet mogen sluiten. Tot dat oordeel komt de Raad van State die daarmee een flinke tik uitdeelt aan de gemeente.
Rob Dieleman
Vandaag om 10:45
Bij saunaclub Yin Yang aan de Heinsbergergweg werden bij een politie-inval in november 2016 een paar gram harddrugs en zestien xtc-pillen aangetroffen. Reden voor burgemeester Rianne Donders om de club op slot te gooien in het kader van het Damocles-beleid waarbij drugspanden keihard aangepakt worden. Dat was het begin van een ellenlange juridische strijd tussen de gemeente en de eigenaar van de saunaclub.
Verzegeld
Eigenaar Chris Schoemakers kreeg in eerste instantie geen gelijk van de Raad van State. Die oordeelde in januari 2019 dat Donders in haar recht stond toen ze aankondigde Yin Yang op slot te willen gooien. Daarop besloot de burgemeester tot daadwerkelijke sluiting van een jaar. Op 25 februari 2019 was het zover en werden de deuren van Yin Yang, dat tot dusver wel open was gebleven, verzegeld door politie en boa’s van de gemeente Roermond.
Onterecht, oordeelt de Raad van State nu. Schoemakers vocht namelijk het besluit van de burgemeester om tot sluiting over te gaan, wederom aan. De bestuursrechter ging daar niet in mee, maar in hoger beroep haalt de eigenaar alsnog zijn gelijk. De burgemeester heeft onvoldoende kunnen motiveren waarom sluiting ruim twee jaar na het vinden van de drugs nog noodzakelijk was, oordeelt de hoogste bestuursrechter van Nederland.
Geen drugshandel
Volgens de rechters is niet gebleken dat bij Yin Yang na de vondst van drugs eind 2016 nog verdovende middelen werden verhandeld tot aan de sluiting in 2019. Er zijn geen meldingen binnengekomen van buurtbewoners, prostituees of klanten en de burgemeester en politie hebben geen controles laten uitvoeren in die periode. ‘Het tijdsverloop, waarin er verder helemaal geen tekenen van drugshandel waren, acht de Afdeling te groot’, is te lezen in de uitspraak die woensdag werd gepubliceerd.
Wat de uitspraak betekent voor Yin Yang en de gemeente is nog niet duidelijk. Mogelijk wordt er een schadeclaim ingediend.
De gemeente weigerde eerder ook een exploitatievergunning van de saunaclub voor Schoemakers. Die beslissing hield wel stand bij de Raad van State. Vorig jaar maart woedde er een brand in de gesloten saunaclub die flinke schade aan het pand aanrichtte. De brand werd aangestoken, maar de politie heeft niemand kunnen oppakken.
Volledige uitspraak :
https://uitspraken.rechtspraak.nl/details?id=ECLI:NL:RVS:2024:374&showbutton=true&keyword=Yin%2Byang&idx=1
Conclusie
6. Het beroep is gegrond. Het besluit op bezwaar van de burgemeester van 23 maart 2022 dient wegens strijd met het bepaalde in artikel 3:4, tweede lid, van de Awb te worden vernietigd.
Gelet hierop behoeft het betoog van Yin Yang over de evenwichtigheid van de sluiting geen bespreking meer.
7. Niet kan worden verwacht dat de noodzaak van de sluiting op 25 februari 2019 alsnog afdoende wordt onderbouwd. Het primaire besluit van de burgemeester van 6 februari 2019 komt eveneens voor herroeping in aanmerking. [b] De Afdeling zal bepalen dat haar uitspraak in de plaats treedt van het vernietigde besluit. Dit betekent dat de burgemeester in februari 2019 ten onrechte heeft besloten tot sluiting van de saunaclub over te saunaclub over te gaan.
Herr Fick
23 april 2024, 18:46
Waarom zitten jullie eigenlijk te wachten op een heropening van YY?
De catering en wellness waren inderdaad toppie, maar:
- De laatste maanden/jaren waren het prijsbeleid en de dienstverlening van de DVP's niet meer eenduidig
- Echt mooie DVP's waren niet echt talrijk aanwezig
- Het cliënteel veranderde na 17:00 in schorremorrie
Daarenboven zijn er nu al onvoldoende DVP's om de andere clubs te bemannen(bevrouwen?).
Bij succes van YY zullen andere clubs ergens op moeten inboeten. Afhankelijk van het prijsbeleid komen 6S en BB of GG in het vizier.
Ik zie dus weinig meerwaarde in nog een club er bij, behalve dan de rijtijd. Daarenboven zal YY -gezien het recente verleden- onder het vergrootglas van de politie moeten werken.
Flipper
23 april 2024, 18:53
de zijn zat dvps.. ik denk dat die niet in duitsland willen werken ivm de registratie plicht. Het draait er juist om dat ze thuis kunnen zeggen dat ze zgn in de bediening werken.. anonimiteit daar staat en valt het geheel bij.. plus dat clubs niet zelf meer werven. Die wachten allemaal tot pjotr weeerbmet een auto vol aankomt. Maar pjotr verdient meer in dubai.
cameltoe slide
23 april 2024, 19:00
- De laatste maanden/jaren waren het prijsbeleid en de dienstverlening van de DVP's niet meer eenduidig
Daarenboven zijn er nu al onvoldoende DVP's om de andere clubs te bemannen(bevrouwen?).
Bij succes van YY zullen andere clubs ergens op moeten inboeten. Afhankelijk van het prijsbeleid komen 6S en BB of GG in het vizier.
Ik zie dus weinig meerwaarde in nog een club er bij, behalve dan de rijtijd. Daarenboven zal YY -gezien het recente verleden- onder het vergrootglas van de politie moeten werken.
The problem with a group of Dutch Moroccans has been discussed several times in the YY thread in the past. We will find out whether these gentlemen will be welcome at the YY in the future.
It can be assumed that the operator of the YY will take measures to prevent another drug find in a raid that is certainly to be expected. Perhaps he has already acquired a four-legged friend with a well-trained nose.
The YY should be of particular interest to German casual prostitutes who do not want to register as prostitutes in Germany.
Everything else are dreams and expectations of polar bears, to be compared with the former euphoria that the GT 2.0 would rise like a phoenix from the ashes in the GG in Grefrath. The reality will certainly cause some disillusionment and shattered dreams for the YY as well from polar bears with too high expectations.
frittentitten
23 april 2024, 20:41
Dan maar hopen dat de Golden Time weer open gaat.
Daar was een goed deur beleid
pietpotent44
23 april 2024, 20:52
Voor mij persoonlijk maakt het weinig meer uit.
Maar voor de beren zal inderdaad een kortere reisduur een grote zijn (en voor vrouwen die in Duitsland wonen ook), en voor de vrouwen zal het ontbreken van registratieplicht en andere Duitse regels aantrekkelijk zijn.
Aan vrouwen zal er denk ik geen gebrek zijn, ik denk dat minstens de helft van de dames in ss interesse heeft om (opnieuw) in yy te gaan werken. Die hebben echt een probleem als yy weer gaat openen.
Maar ook veel vrouwen uit Duitse clubs in de grensstreek zullen overwegen in yy te gaan proberen. Daarbij is bij de meeste dames de Nederlandse ijsbeer populairder dan de Duitse ijsbeer.
Als yy de problemen / obstakels voor een heropening kan oplossen, ligt er veel potentie voor de club (als ze niet dezelfde fouten maken zoals GG en Le Grand, dus prijzen moeten vergelijkbaar zijn met SS en LR).
frittentitten
23 april 2024, 21:01
goede middag ..........het gaat weer open .......in juni.....en ook nog dit jaar...
goed nieuws goed nieuws goed nieuws ...
:roll3::roll3::roll3::roll3:
:wink2:
mentholbear
23 april 2024, 21:17
de zijn zat dvps.. ik denk dat die niet in duitsland willen werken ivm de registratie plicht. Het draait er juist om dat ze thuis kunnen zeggen dat ze zgn in de bediening werken..
En toch puilt het in SS volgens mij niet uit aan dames. Komen misschien ook niet genoeg heren.
frittentitten
23 april 2024, 21:27
Als je mijn mening vraagt is de prijs kwaliteit die ik krijg in ss in verhouding met bv Aca Gold, bij de laatste beter.
Aangezien de reistijd niet voordeliger is voor vele die niet onder Sittard wonen, verkies ik dan toch al snel voor Aca Gold.
Makkelijk verdient in dezelfde reistijd met prima service
Tjeppah
23 april 2024, 21:29
Laatste 3 keren dat ik er was waren er toch zeker een stuk of 75
WANDELAAR5
23 april 2024, 21:33
En toch puilt het in SS volgens mij niet uit aan dames. Komen misschien ook niet genoeg heren.
Dat klopt niet. AcaGold, Penelope en Sixsens hebben verreweg de meeste dames van alle clubs in de regio.
WANDELAAR5
23 april 2024, 21:37
Als je mijn mening vraagt is de prijs kwaliteit die ik krijg in ss in verhouding met bv Aca Gold, bij de laatste beter.
Aangezien de reistijd niet voordeliger is voor vele die niet onder Sittard wonen, verkies ik dan toch al snel voor Aca Gold.
Voor mij is het net andersom, maar om weer even on topic te gaan. Ik denk dat de budget clubs AcaGold en Penelope niet veel bezoekers aan Yin Yang gaan verliezen. Die hebben hun eigen doelgroep en gaan geen hogere entree betalen voor beter eten, een schonere club en betere wellness. Anders gingen ze nu ook niet naar die clubs.
Tjeppah
23 april 2024, 21:44
Bij mij is het echt wel andersom. Alleen het verschil in entree is wel groot maar daar krijg je een goede wellness en zeer goed en varieerd eten voor terug
Shakir
23 april 2024, 23:08
Herr Fick heeft het begrepen. Er is overal een nijpend dameskort, niet alleen in saunaclubs maar ook in raambuurten en de privé, zowel in de Benelux als in Duitsland. Lees daarvoor maar eens andere hoerenfora zoals GR of Youppie. Bijna overal is het huilen met de pet op. Het is me een raadsel waar ze zijn...
Goed gek om in deze omstandigheden nog een club te heropenen. Als YY, PHG en nog andere clubs dan toch de deuren willen opengooien dan krijg je op den duur clubs met max 15-20 dames. Dan blijf ik gewoon thuis.
Het vergrootglas van de autoriteiten baart me ook zorgen, met als gevolg dat er meer zichtbare security als goede dames gaat rondlopen (gezelligheid troef!). Precies om deze reden ben ik geen fan van de Nederlandse clubs.
Ik klink waarschijnlijk erg negatief, maar het is realistisch vrees ik.
nieuwtje
24 april 2024, 08:22
tjeppah... van morgen proberen te sturen maar geen prive berichten wil je ...ja dan niet....
WANDELAAR5
24 april 2024, 12:39
Er is overal een nijpend dameskort, niet alleen in saunaclubs maar ook in raambuurten en de privé, zowel in de Benelux als in Duitsland. Lees daarvoor maar eens andere hoerenfora zoals GR of Youppie. Bijna overal is het huilen met de pet op. Het is me een raadsel waar ze zijn...
Ik klink waarschijnlijk erg negatief, maar het is realistisch vrees ik.
M.i. ben je veel te negatief. Als ze ooit open gaan, dan drinken we daar samen een pintje en dan zul je zien dat ze genoeg goede dames aan hebben getrokken!
Herr Fick
24 april 2024, 15:01
... Het vergrootglas van de autoriteiten baart me ook zorgen ...
Ik meen ook begrepen te hebben dat de inwoners van Melick niet zo gelukkig zijn met een mogelijke heropening. Al bij al lijkt mij een heropstart van YY niet echt opportuun voor de ijsberengemeenschap.
mentholbear
24 april 2024, 15:03
. Als YY, PHG en nog andere clubs dan toch de deuren willen opengooien dan krijg je op den duur clubs met max 15-20 dames. Dan blijf ik gewoon thuis.
Het vergrootglas van de autoriteiten baart me ook zorgen, met als gevolg dat er meer zichtbare security als goede dames gaat rondlopen (gezelligheid troef!). Precies om deze reden ben ik geen fan van de Nederlandse clubs.
Met meer zichtbare security heb ik geen moeite. Als ze vriendelijk zijn, zoals die kale reus in SS, vind ik het alleen maar fijn als ze ermee raddraaiers buiten de deur houden. En zet er een kwispelende viervoeter bij om de snotneuzen (pun intented) weg te houden.
15 a 20 dames is voor mij meer als genoeg. Zo lang het maar goeie dames zijn. Ik snap ook niet dat Venus de laatste tijd niet overlopen wordt. Zitten toch enkele goeie tussen.
Brad Clitt
24 april 2024, 15:32
Ik meen ook begrepen te hebben dat de inwoners van Melick niet zo gelukkig zijn met een mogelijke heropening.
De toekomstige bewoners van de nog te bouwen wijk Melickerveld ook niet...
Of de club per 1 juni (volgens sommige bronnen) of na de zomer (volgens andere bronnen) opent, we zullen het wel zien. Aangezien ik nog geen vacatures gespot hebt zal het niet voor binnenkort zijn. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben en alles is in het diepste geheim al geregeld. Ik zou het wel fijn vinden om weer eens naar een echte saunaclub te kunnen gaan, die ook nog eens bij mij om de hoek ligt. Wees gerust, alleen om te kijken natuurlijk...
Brad Clitt
1 mei 2024, 14:12
In elk geval is er begin dit jaar een aanvraag ingediend voor een omgevingsvergunning inzake verbouwing van het pand, de beslistermijn is door de gemeente verlengd tot 30 maart. Dus je zou zeggen dat er binnenkort iets bekend wordt gemaakt op de gemeentesite.
Volgens het gemeenteblad van 30 april is de omgevingsvergunning op 23 april jl. verleend tbv een verbouwing van het pand.
Voor wat staat er natuurlijk niet bij, dus maar weer afwachten...
schoolmeester
1 mei 2024, 17:45
Ik heb gehoord dat er een overdekt speelparadijs in komt.
Maar dat is natuurlijk een ruim begrip....
Tjeppah
1 mei 2024, 18:40
Elke saunaclub is toch een overdekt speelparadijs :biggrin:
schoolmeester
1 mei 2024, 18:47
Ah, het muntje is gevallen.
Siberische tijger
1 mei 2024, 21:10
De zoveelste fantast die 'íets gehoord heeft', al dan niet uit betrouwbare bron.:rolleyes:
yylover
1 mei 2024, 21:26
Ik ben er vorige week weer gaan kijken. Alles is opgeruimd. De containers en bouwmaterialen zijn verdwenen en de parkeerplaats zag er weer keurig uit.
Nu wel nog steeds diverse bedrijfsbusjes. Het lijkt erop dat het buitenwerk klaar is en ze nu binnen bezig zijn. Zal nog wel even duren totdat het is afgerond.
De vraag is, met welke bestemming ?
Alle geruchten van 'een betrouwbare bron' of ik heb gehoord dat, heeft nog weinig zin. Ik was de afgelopen weken 1 keer in BB en ook in SS. Het gonst er van de geruchten en de dames willen er alles over horen.
Maar.... er is maar een betrouwbare bron en dat is de club zelf. En die laten (voorlopig) nog niks van zich horen.
Afwachten dus.
JonnyFontane
1 mei 2024, 21:52
Klopt gewoon reëel blijven en niet lopen(wat ik momenteel zeer moeilijk kan) speculeren.
De zoveelste fantast die 'íets gehoord heeft', al dan niet uit betrouwbare bron.:rolleyes:
Sarcasme is moelijk te begrijpen voor sommigen van ons.
schoolmeester
2 mei 2024, 18:13
Gebrek aan hersencellen.
cameltoe slide
2 mei 2024, 18:52
Altijd hetzelfde zinloze gewauwel zonder enige interessante informatie. Er moet duidelijk veel verveling en zinloosheid in het leven zijn.
Meme Moo
2 mei 2024, 19:06
Altijd hetzelfde zinloze gewauwel zonder enige interessante informatie. Er moet duidelijk veel verveling en zinloosheid in het leven zijn.
Waar je dan zelf weer op reageert.
Over sarcasme gesproken. Of is dit ironie? :biggrin:
Uit meerdere bronnen vernomen dat YY binnenkort de deuren opent. Er wordt gesproken over paar maanden, maar persoonlijk denk ik dat ze volgend jaar open gaan.
schoolmeester
2 mei 2024, 20:45
Het is te hopen, dat als ze open gaan er geen Brand bier meer op de tap zit....
mentholbear
2 mei 2024, 21:05
Ik help het hopen, want vond het oude YY een fijne club met lekker eten, uitgebreide wellness én dichtbij. Tot die tijd doe is dat gespeculeer allemaal leuk en aardig, maar ik wacht rustig af op de eerste club recensies :slaap:
Brad Clitt
2 mei 2024, 21:10
Het is te hopen, dat als ze open gaan er geen Brand bier meer op de tap zit....
Volgens mij was het Leeuw Bier wat op de tap zat.
Meme Moo
2 mei 2024, 22:21
Volgens mij was het Leeuw Bier wat op de tap zat.
Je mist de clou…
Haradamannetje
2 mei 2024, 22:28
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst !
Tijden zijn veranderd, laten we hopen op een complete club met een goede prijs stelling ( ala Limburg), dat kunnen we wel gebruiken.
Brad Clitt
2 mei 2024, 22:41
Je mist de clou…
Nee hoor, die poging tot humor was me niet ontgaan.
Maar wilde even laten weten dat dat toch écht niet de reden was voor wat er gebeurd was vorig jaar.
pietpotent44
3 mei 2024, 01:45
Nee hoor, die poging tot humor was me niet ontgaan.
Maar wilde even laten weten dat dat toch écht niet de reden was voor wat er gebeurd was vorig jaar.
Jouw huwelijk met iubita
Partycrasher
3 mei 2024, 16:00
De infrastructuur is er. En hoe. Al die stinkende Nederlandse, Belgische en Duitse meisjes die op doucherantsoen zitten van hun ouders en van hun huisbazen komen binnenkort onze kant op. Ze moeten wel, als ze de schone schijn op willen blijven houden voor elkaar. YinYang gaat uit de figuurlijke en letterlijke as herrijzen, en het eerste themafeest op een woensdag wordt de Firewomen Party. Ongeveer 80 Nederlandse, Belgische en Duitse meisjes in brandweerkleren die ons brandend verlangen naar ze gaan blussen met hun vaginale vocht. Het duurt niet lang meer voordat niemand meer beter weet.
de duisburg spesjalist
3 mei 2024, 17:38
Uit meerdere bronnen vernomen dat YY binnenkort de deuren opent. Er wordt gesproken over paar maanden, maar persoonlijk denk ik dat ze volgend jaar open gaan.
de maand juni dit jaar gaat in ider geval niet lukken althans dat heb ik uit de korts 2 weeken geleden vernomen
frittentitten
6 mei 2024, 18:33
Als dit allemaal toch waar mocht zijn. Hoop ik dat er een goede schaderegeling voor de eigenaar is. Wat ook meer dan terecht zou zijn.
Dit is dan voor ons allemaal goed.
Als hun geen schadevergoeding krijgen en nog wat goed moeten maken voor de afgelopen jaren dat ze tekort zijn gekomen, ben ik bang dat de entree niet mals word
Brad Clitt
6 mei 2024, 21:03
Als hun geen schadevergoeding krijgen en nog wat goed moeten maken voor de afgelopen jaren dat ze tekort zijn gekomen, ben ik bang dat de entree niet mals word
Zal wel meevallen, want ook nu geldt massa is kassa oftewel less is more.
Een goede entree zou 70 euro zijn en 60 euro tijdens happy hour (mocht dat er zijn).
Bluebear
6 mei 2024, 21:21
Jongens, jongens, laten we nu niet gaan speculeren over entreegelden. We weten geeneens wat het gaat worden. Ik heb in de wandelgangen vernomen dat het een tehuis voor afgewerkte ijsberen wordt die daar in clubsfeer hun ouwe dag kunnen slijten.
Op de kamers komen opblaaspoppen om de ijsbeer, die nog enigszins wat kan doen, te bevredigen.
Door hun perverse en dementerende attitude merken ze niet dat ze gefopt worden en komen terug de bar in met casanovaachtige verhalen die opgetekend worden door eveneens als ijsbeer vermomde psychiaters.
Het is maar wat ik gehoord heb.
39278
Supernacho
6 mei 2024, 23:53
Yin Yang heropent zijn deuren , waarschijnlijk op 1 juli.
Supernacho
6 mei 2024, 23:56
Yin Yang heropent zijn deuren, waarschijnlijk op 1 juli.
Gielle012
7 mei 2024, 08:59
Op basis van gesprek te Roermond. "De mogelijkheid bestaat" ... "Onduidelijk in hoeverre er geïnteresseerden zijn"...
Dus voor mij nog vaag. Heeft iemand betere bronnen?
Jongens, jongens, laten we nu niet gaan speculeren over entreegelden. We weten geeneens wat het gaat worden. Ik heb in de wandelgangen vernomen dat het een tehuis voor afgewerkte ijsberen wordt die daar in clubsfeer hun ouwe dag kunnen slijten.
Op de kamers komen opblaaspoppen om de ijsbeer, die nog enigszins wat kan doen, te bevredigen.
Door hun perverse en dementerende attitude merken ze niet dat ze gefopt worden en komen terug de bar in met casanovaachtige verhalen die opgetekend worden door eveneens als ijsbeer vermomde psychiaters.
Het is maar wat ik gehoord heb.
39278
Ik speculeer even mee.
Het gaat een keer open. Verder hebben ze moeite andere dames aan te trekken gevolg 2 clubs met te weinig dames.
Grootste winnaar in dit scenario ijsberen forum die weer een nieuwe sponsor vindt. [emoji6]
We zullen blijven speculeren tot het open gaat als saunaclub, bejaarden huis, hotel o.i.d. zoveel is zeker.
WANDELAAR5
7 mei 2024, 16:04
YinYang gaat helemaal geen moeite hebben dames aan te trekken. Ik hoor uitsluitend enthousiaste verhalen van dames die daar ooit gewerkt hebben. Waarom is me nog steeds niet helemaal duidelijk, maar er is een grote loyaliteit binnen die groep. En ja die zijn ouder dan toen het dicht ging, maar er zijn er nog genoeg onder de 30. En die spreken er zo positief over dat ook dames die er nog nooit gewerkt hebben van plan zijn er naartoe te gaan.
Siberische tijger
7 mei 2024, 16:17
Bron?
Tjeppah
7 mei 2024, 16:32
Mooi dit als eerste post op dit forum
cameltoe slide
7 mei 2024, 17:43
Het is leuk dat de exploitant van de YY persoonlijk de opening van de club aankondigt.
:ola2::ola2::ola2::ola2:
Yin Yang heropent zijn deuren , waarschijnlijk op 1 juli.
Ohne Angabe des Jahres
wertlose und spekulative Aussage …
frittentitten
7 mei 2024, 19:49
Ik heb hier in begin al een tijdje geleden over gepost.
Die contact met beste man heb ik nog steeds en we kennen mekaar zeer goed van vroeger, maar niet dat ik hem nog nu zo vaak zie per jaar.
En ik tref hem gegarandeerd weer een keer en dan zal ik het hier posten, ga echt niet speciaal contact opzoeken om zoiets.
Kom nu prima aan mijn trekken. En voor minder dan ik waarschijnlijk daar moet gaan betalen.
WANDELAAR5
7 mei 2024, 19:52
Misschien ken je Supernacho niet. Hij is een autoriteit op Youpie en doet zijn best om als Franstalige ook af en toe ons Nederlanders wat bij te brengen. Supernacho, welkom op het IJsberenforum en dank voor het delen van jouw kennis! Ook al moeten we natuurlijk afwachten of die plannen ook werkelijkheid worden.
Tjeppah
7 mei 2024, 19:59
Misschien ken je Supernacho niet. Hij is een autoriteit op Youpie en doet zijn best om als Franstalige ook af en toe ons Nederlanders wat bij te brengen. Supernacho, welkom op het IJsberenforum en dank voor het delen van jouw kennis! Ook al moeten we natuurlijk afwachten of die plannen ook werkelijkheid worden.
Ik ken supernacho inderdaad niet. Het viel me alleen op dat iemand die sinds augustus hier ingeschreven staat dan de waarschijnlijke datum van de opening van deze club hier als eerste post plaatst. Dit zonder bronvermelding.
e-is-mc-2
8 mei 2024, 15:59
apart inderdaad, wel al sinds aug 2023 geregistreerd, maar alleen deze post (dubbel), zonder referentie nar een bron. Of het is iemand die heel dicht bij het YY vuur zit en anoniem wil / moet blijven, of het is iemand die lekker een knuppel in het ijsberenhok gooit. Maar dat is onwaarschijnlijk: dan wacht je niet vanaf aug 2023 om nu hier, in deze afgelegen hoek van het forum een nep-bommetje te droppen. En voor iemand die dicht bij het vuur zit is het dan weer wel logisch dat ie wil meelezen wat er op het forum rond YY wordt gezegd. Zo, dat is nog eens speculeren :-) !
peterp095
8 mei 2024, 16:28
Zoals W5 reeds schreef is Supernacho actief op het franstalig forum youpie en is daar een veelschrijver. Hij komt regelmatig in dcdngmw en heeft de info waarschijnlijk van een ex YY dame die daar werkt. In hoeverre de info betrouwbaar is laat ik in het midden. Iedereen kent blijkbaar wel iemand die contacten heeft met YY.
Haradamannetje
8 mei 2024, 17:44
Nou Supernacho, tijd voor opheldering :)
de duisburg spesjalist
8 mei 2024, 18:08
dubbel acound :biggrin:
Badslippers
8 mei 2024, 19:06
Inmiddels staan er al zo'n 12 bedrijven/stichtingen/bv's ingeschreven op de Heinsbergerweg 230. ik lees dat er zelfs een onderneming voor geestelijke gezondheidszorg, Care Four Me B.V. was gevestigd. Helaas is deze onderneming niet langer actief in de branche Praktijken van psychiaters en dagbehandelcentra voor geestelijke gezondheids- en verslavingszorg. Jammer, anders had ik even gebeld om te informeren of ze nog personeel zochten. Telefoonnummers behorende bij al die BV's zijn echter niet te vinden anders had ik tegelijk even geïnformeerd hoe de stand van zaken is aan de Heinsbergerweg 230. Misschien heeft Brad Clitt het nog in zijn telefoonboek staan. Dan kan hij even bellen met eigenaar Schoemaker of zijn zoon. Wel zo handig.
Brad Clitt
8 mei 2024, 19:47
@ Badslippers
Je zou dit eens kunnen proberen (zelf mag ik niet van m'n eega denk ik):
0475 - 532596
https://www.instagram.com/saunaclubyinyang/
JonnyFontane
8 mei 2024, 19:53
dubbel acound :biggrin:
Het account.....leer eens Nederlands typen
Meme Moo
8 mei 2024, 20:25
Zegt degene die altijd alleen vragen stelt hier.
e-is-mc-2
22 mei 2024, 10:20
Zoals W5 reeds schreef is Supernacho actief op het franstalig forum youpie en is daar een veelschrijver. Hij komt regelmatig in dcdngmw en heeft de info waarschijnlijk van een ex YY dame die daar werkt. In hoeverre de info betrouwbaar is laat ik in het midden. Iedereen kent blijkbaar wel iemand die contacten heeft met YY.
Nacho comme nom pour un francophone ? Je m'attendrais à ce que baguette ou coq soit son pseudonyme. Mais il peut écrire en français ici, nous le comprenons. Les dialectes néerlandais inexistants et les demi-phrases que je lis parfois ici sont beaucoup plus difficiles à comprendre que le simple français. / Nacho als naam voor een Franstalige? Ik zou verwachten dat baguette of coq zijn pseudoniem is. Maar hij mag hier in het Frans schijven, dat begrijpen we. De niet bestaande Nederlandse dialecten en halve zinnen die ik hier soms lees zijn veel moeilijker te begrijpen dan simpel Frans.
schoolmeester
22 mei 2024, 17:45
Zo is dat, Frans is veel gebruikelijker in het saunaclubleven......?????
Brad Clitt
22 mei 2024, 17:55
Zolang als je aan een dame een FT vraagt dan niet opeens Frans Timmermans binnenwandelt, is Frans te verdedigen in het saunaclubgebeuren...
Gielle012
5 juni 2024, 22:59
Iemand nog een update/roddel? Hoor er zelf niets meer over.
Brad Clitt
5 juni 2024, 23:06
Blijft voorlopig (tot september of zoiets) dicht neem ik aan, niks meer gehoord of gelezen.
En als ze openen is het de vraag in welke hoedanigheid.
Zou een actieve website en sociale media (FB, Insta, en whatever more) geen goede indicatie zijn dat er iets staat te gebeuren? Want vooralsnog is het daar akelig stil en word er ook niet actief geworven voor personeel.
Was gisteren in AG en gesproken met Brabo ijsberen waarvan een goede privécontacten heeft met de aannemer die daar actief is met herstel en opknap werkzaamheden en hij deelde mee dat september/oktober onder een
nieuw management YY weer open gaat!!
Brad Clitt
6 juni 2024, 12:14
Mocht het zo zijn dan heb ik het goed ingeschat gisteren.
Zou wel fijn zijn voor iedereen.
Rapa23
11 juni 2024, 12:05
https://www.vmlnieuws.nl/regio/saunaclub-yin-yang-in-roermond-wil-na-alle-tegenslagen-dit-jaar-weer-open/
Gielle012
17 juni 2024, 20:36
Best interessant nieuws, dank voor delen. Nog nergens verdere info gevonden.
Siberische tijger
17 juni 2024, 21:30
Even het belangrijkste samengevat uit het artikel:
1. de eigenaar wil dit jaar nog open
2. er is een vergunning aangevraagd, maar er is nog geen groen licht
Even het belangrijkste samengevat uit het artikel:
1. de eigenaar wil dit jaar nog open
2. er is een vergunning aangevraagd, maar er is nog geen groen licht
Niet erg slim, al deze investeringen reeds doen, zonder groen licht voor een vergunning !
Willem2
18 juni 2024, 11:27
Niet erg slim, al deze investeringen reeds doen, zonder groen licht voor een vergunning !
Anders krijg je het nooit open.
Nu is het ook nog wel lastig maar uiteindelijk zal de eigenaar of de zaak open krijgen, verkopen of een grote schadeclaim deponeren.
Brad Clitt
18 juni 2024, 12:05
Zijn de verleende vergunningen van twee jaar geleden dan niet meer geldig?
Door de verbouwingen ivm de brand of is de geldigheid verlopen door niet tijdig te openen? Of waren ze verleend aan een andere partij die er toch maar van afzag?
pietpotent44
18 juni 2024, 12:42
Zijn de verleende vergunningen van twee jaar geleden dan niet meer geldig?
Door de verbouwingen ivm de brand of is de geldigheid verlopen door niet tijdig te openen? Of waren ze verleend aan een andere partij die er toch maar van afzag?
Ik denk verleend aan een andere partij die er toch maar van afzag. Het is iemand anders die gaat uitbaten dan degene die 2 jaar geleden exploitatievergunning kreeg.
de duisburg spesjalist
18 juni 2024, 16:11
Anders krijg je het nooit open.
Nu is het ook nog wel lastig maar uiteindelijk zal de eigenaar of de zaak open krijgen, verkopen of een grote schadeclaim deponeren.
als ying yang dit jaar niet open gaat deponeren ze een grote schadeclaim ze zijn immers onterecht geslooten .. als ze die grote schadeclaim geinkaseerd hebben gaan ze de tent verkopen er zijn heel wat project ontwikelaars die interese hebben in de grond waar ying yang op sta
Tjeppah
18 juni 2024, 16:16
als ying yang dit jaar niet open gaat deponeren ze een grote schadeclaim ze zijn immers onterecht geslooten .. als ze die grote schadeclaim geinkaseerd hebben gaan ze de tent verkopen er zijn heel wat project ontwikelaars die interese hebben in de grond waar ying yang op sta
En die projectontwikkelaars zullen dan op hun beurt ook weer vergunningen nodig hebben al zullen dat een ander soort vergunningen zijn :biggrin:
de duisburg spesjalist
18 juni 2024, 16:35
En die projectontwikkelaars zullen dan op hun beurt ook weer vergunningen nodig hebben al zullen dat een ander soort vergunningen zijn :biggrin:
ik ben beniewd waar het schip strand die verguningen van de project ontwikelaars worden snelle uitgegeven als een verguning voor een sex club ;)
WANDELAAR5
18 juni 2024, 16:43
Ik zie hier juist goede mogelijkheden: die schadeclaim komt er sowieso. Als ik YY was, dan zou ik met van Rey (die heeft het toch voor het zeggen daar?) en de burgemeester gaan praten. We hebben een schadeclaim van X miljoen klaar liggen. Als jullie een beetje opschieten met de vergunningen dan sluiten we een akkoord voor 75% van X. Of iets in die geest. Het gaat Roermond toch miljoenen kosten. Als ze dat zo een beetje kunnen beperken, dan hebben beide partijen een goede deal en voorkomen ze weer 10 jaar rechtszaken en hoger beroepen.
de duisburg spesjalist
18 juni 2024, 16:46
Ik zie hier juist goede mogelijkheden: die schadeclaim komt er sowieso. Als ik YY was, dan zou ik met van Rey (die heeft het toch voor het zeggen daar?) en de burgemeester gaan praten. We hebben een schadeclaim van X miljoen klaar liggen. Als jullie een beetje opschieten met de vergunningen dan sluiten we een akkoord voor 75% van X. Of iets in die geest. Het gaat Roermond toch miljoenen kosten. Als ze dat zo een beetje kunnen beperken, dan hebben beide partijen een goede deal en voorkomen ze weer 10 jaar rechtszaken en hoger beroepen.
zo zie ik het ook
cameltoe slide
18 juni 2024, 17:13
Die Stadt Roermond ist keine Privatperson und wird über berechtigte Schadensersatzansprüche des Betreibers des YY ohne einen Gerichtsprozess keine Vereinbarungen in einem Hinterzimmer treffen können. Der Schadensersatz ist mit Steuergeldern zu bezahlen und muss in seiner Höhe durch ein Gericht beschlossenen werden. Ein langjähriger Prozess erscheint unausweichlich.
De gemeente Roermond is geen particulier en zal zonder rechtszaak niet in een achterkamertje afspraken kunnen maken over legitieme schadeclaims van de exploitant van de YY. De schadevergoeding moet worden betaald met belastinggeld en het bedrag moet door een rechtbank worden vastgesteld. Een langdurig proces lijkt onvermijdelijk.
Ascari
18 juni 2024, 17:34
De gemeente Roermond is geen particulier en zal zonder rechtszaak niet in een achterkamertje afspraken kunnen maken over legitieme schadeclaims van de exploitant van de YY. De schadevergoeding moet worden betaald met belastinggeld en het bedrag moet door een rechtbank worden vastgesteld. Een langdurig proces lijkt onvermijdelijk.
En volgens welke wet is dit zo? Voor zover ik weet staat het de gemeente vrij om een schikking te treffen. Juist om hoge juridische kosten te voorkomen. Ik hoor het graag.
cameltoe slide
18 juni 2024, 19:16
En volgens welke wet is dit zo? Voor zover ik weet staat het de gemeente vrij om een schikking te treffen. Juist om hoge juridische kosten te voorkomen. Ik hoor het graag.
Die lange Schliessung des YY wurde in dem bekannten abschließenden Gerichtsurteil für rechtswidrig entschieden. In diesem Verfahren ging es nicht um Schadensersatz. Entsprechend ist in einem Schadensersatzprozess der Zeitpunkt festzulegen, ab dem Schadensersatz fällig wird und in welcher Höhe der Schadensersatz pro Tag zu leisten ist.
Ein außergerichtlicher Vergleich stellt im Allgemeinen keine Rechtsgrundlage dar, um zu beurteilen, dass in betreffender Höhe Steuergelder als Schadensersatz zu leisten gewesen wären.
Wenn die Stadt Roermond eine Vermögensschaden-Haftpflichtversicherung besitzen sollte, wird die Versicherungsgesellschaft die Zahlung des Schadens an ein abschließendes Gerichtsurteil verknüpfen.
Sie können uns gerne mit den Niederländischen Rechtsgrundlagen (Verwaltungsrecht, Haushaltsrecht der Stadt Roermond, etc.) informieren, die es dem Bürgermeister oder dem Stadtrat der Stadt Roermond ermöglichen, nach Gutdünken über Steuergelder in Millionenhöhe zu entscheiden, um Schadensersatz zu leisten, der in seiner Höhe rechtlich noch nicht feststeht.
Alles in allem gibt es noch eine Öffentliche Meinung der Steuerzahler der Stadt Roermond, die zu berücksichtigen ist und denen gegenüber die regierenden Politiker der Stadt Roermond Rechenschaft abzugeben haben, wenn Politiker wiedergewählt werden möchten und nicht selbst einem Veruntreuungs-Gerichtsverfahren ausgesetzt sein wollen. Auch hier ist Niederländisches Recht maßgeblich.
De langdurige sluiting van YY werd onrechtmatig verklaard in het bekende definitieve vonnis van de rechtbank. Deze procedure ging niet over schadevergoeding. Het tijdstip vanaf wanneer schadevergoeding verschuldigd is en de hoogte van de te betalen schadevergoeding per dag moeten dan ook worden vastgesteld in een schadevergoedingsprocedure.
Een minnelijke schikking vormt in het algemeen geen rechtsgrond voor het oordeel dat belastinggeld als schadevergoeding voor het betreffende bedrag betaald had moeten worden.
Als de gemeente Roermond een schadeverzekering heeft, zal de verzekeringsmaatschappij de uitkering van schadevergoeding koppelen aan een definitieve rechterlijke uitspraak.
U bent van harte welkom om ons te informeren over de Nederlandse rechtsgrondslagen (bestuursrecht, budgetrecht van de gemeente Roermond, etc.) die de burgemeester of de gemeenteraad van de gemeente Roermond toestaan om naar eigen goeddunken te beslissen over miljoenen belastinggeld om schadevergoedingen te betalen die nog niet juridisch zijn vastgesteld.
Al met al is er nog steeds sprake van een publieke opinie van de belastingbetalers van de stad Roermond waarmee rekening moet worden gehouden en waaraan de regerende politici van de stad Roermond verantwoording moeten afleggen als politici herkozen willen worden en niet zelf voor de rechter willen worden gedaagd wegens verduistering. Ook hier is Nederlands recht van toepassing.
Vertaald met DeepL.com
Ascari
18 juni 2024, 20:10
Ben jij een Niederrheiner? Iemand die niks weet maar wel alles denk uit te kunnen leggen... Ik stel je een inhoudelijke vraag. Maar je weet het antwoord dus niet, dus stel je mij de vraag? Jij was toch de jurist? Maar nee je weet niks, maar je lult maar weer eens een eind weg. In dat geval hou op met het verspreiden met valse informatie.
Zwijgen is ook een optie...
WANDELAAR5
18 juni 2024, 20:16
Inderdaad mag B&W (burgemeester en wethouders) een schikking treffen. Als die wordt goedgekeurd door de gemeenteraad, dan is die bindend. Zo simpel is het in Nederland.
Dat is dus niet in een achterkamertje.
cameltoe slide
18 juni 2024, 20:53
Ben jij een Niederrheiner? Iemand die niks weet maar wel alles denk uit te kunnen leggen... Ik stel je een inhoudelijke vraag. Maar je weet het antwoord dus niet, dus stel je mij de vraag? Jij was toch de jurist? Maar nee je weet niks, maar je lult maar weer eens een eind weg. In dat geval hou op met het verspreiden met valse informatie.
Zwijgen is ook een optie...
Ich habe ihnen eine sachliche Antwort gegeben. Wenn sie meine Antwort nicht verstanden haben, ist es nicht mein Problem. Wenn sie glauben, dass der Bürgermeister von Roermond oder der Stadtrat von Roermond machen können, was sie wollen, ohne rechtliche Grundlage der Beurteilung eines Schadensersatzanspruches, dürfen sie das gerne weiter machen.
Wenn sie die Aussagen von Forenkollegen in Frage stellen und für falsch halten, dann geben sie doch selber die Rechtsgrundlagen für ihre Meinung an und fragen nicht nach Rechtsgrundlagen, weil sie ihre Studien nicht gemacht haben und ihnen die Kompetenz fehlt.
Ik gaf ze een feitelijk antwoord. Als je mijn antwoord niet begreep, is dat niet mijn probleem. Als je van mening bent dat de burgemeester van Roermond of de gemeenteraad van Roermond kan doen wat ze willen zonder een wettelijke basis voor het beoordelen van een schadeclaim, dan ben je welkom om dat te blijven doen.
Als je de uitspraken van medeforumleden in twijfel trekt en vindt dat ze fout zijn, waarom geef je dan niet zelf de wettelijke basis voor je mening en vraag je niet naar de wettelijke basis omdat je je studie niet hebt gedaan en de expertise mist?
Meme Moo
18 juni 2024, 21:40
Cameltoe: alsmaar blijven volharden in je eigen mening is weinig effectief.
W5 heeft in de post boven die van jezelf uitgelegd dat het er in NL anders aan toegaat dan in D.
Ascari
18 juni 2024, 21:40
Je narcisme begint extreme vormen aan te nemen. Jij komt met een stelling. Dus jij moet het onderbouwen. Maar dat kun je niet omdat je Nederlandse wet niet kent. Maar je blijft maar praten als een dominee.
Hierbij een onderzoek die aantoont dat een schikking in het Nederlands bestuursrecht mogelijk is.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://research.rug.nl/files/9841508/h7.pdf&ved=2ahUKEwjwlbbFgOaGAxUg6AIHHeuhJRsQFnoECBMQBg&usg=AOvVaw0SOTsvc4kEdIovPgg7_XJ9
pietpotent44
19 juni 2024, 06:35
Wat W5 zegt klopt. Het college van burgemeester en wethouders beslissen hierover. Samen met de gemeenteraad en juristen van de gemeente die adviseren de zaak ofwel voor de rechter te brengen, of toch te kiezen om te schikken met de benadeelde partij. Zonder rechtszaak.
En zon schadevergoeding wordt ook niet (voor het grootste deel) betaald uit gemeentelijk belastinggeld (rioolrecht, ozb, afval, etc). Dat is maar zon 10% van de gemeentelijke inkomsten. Grootste deel van de gemeenteinkomsten komt van de overheid via het gemeentefonds (soort overheidspotje naar draagkracht per gemeente). Naast het gemeentefonds krijgt de gemeente ook nog geld van de overheid via een aantal specifieke uitkeringen (zoals onderwijs of sport).
Er waait binnen de gemeente Roermond nu ook een heel andere wind. Donders is nu 1,5 jaar weg, Van Rey is sinds een paar jaar weer terug, en zijn partij heeft veel macht in de huidige gemeenteraad.
Ook de nieuwe burgemeester (Yolanda Hoogtanders) maakt een veel betere indruk dan Donders. Meer iemand die wil verbinden in plaats van ruzies uitvechten.
Tjeppah
19 juni 2024, 10:02
Wat W5 zegt klopt. Het college van burgemeester en wethouders beslissen hierover. Samen met de gemeenteraad en juristen van de gemeente die adviseren de zaak ofwel voor de rechter te brengen, of toch te kiezen om te schikken met de benadeelde partij. Zonder rechtszaak.
En zon schadevergoeding wordt ook niet (voor het grootste deel) betaald uit gemeentelijk belastinggeld (rioolrecht, ozb, afval, etc). Dat is maar zon 10% van de gemeentelijke inkomsten. Grootste deel van de gemeenteinkomsten komt van de overheid via het gemeentefonds (soort overheidspotje naar draagkracht per gemeente). Naast het gemeentefonds krijgt de gemeente ook nog geld van de overheid via een aantal specifieke uitkeringen (zoals onderwijs of sport).
Er waait binnen de gemeente Roermond nu ook een heel andere wind. Donders is nu 1,5 jaar weg, Van Rey is sinds een paar jaar weer terug, en zijn partij heeft veel macht in de huidige gemeenteraad.
Ook de nieuwe burgemeester (Yolanda Hoogtanders) maakt een veel betere indruk dan Donders. Meer iemand die wil verbinden in plaats van ruzies uitvechten.
De gemeenteraad keurt inderdaad beslissingen en het college kan zulke zaken voorleggen. Dus uiteindelijk zal de gemeenteraad door stemming beslissen of ze met het voorstel van B&W accoord gaan
frittentitten
19 juni 2024, 21:59
Als ik die ondernemer zou zijn en ik heb het recht om een schadeclaim in te dienen waar ik van weet een grote kan op te maken om hem te krijgen dan hoefde ik daar geen 2 sec over na te denken.
Doe je dit niet is het gewoon geld wat je weggooit waar je recht op hebt. En dan idd de tent verkopen aan iemand die er iets mooits mee gaat doen en mooi denken dat ze het maar uitzoeken en dan lachend ergens anders in investeren buiten de gemeente roermond
frittentitten
22 juli 2024, 13:01
Gisteren die goeie bekende getroffen, en het verhaal klopt.
Het gaat open, ze zijn nu volop aan de gang met de inrichting.
Ze verwachten eind oktober open te gaan.
mynasch
22 juli 2024, 15:00
Ik ben benieuwd!
mentholbear
22 juli 2024, 15:16
Jammer dat ze (we) de mooie zomer maanden moeten missen. Hoop dat het weer een mooie club met uitgebreide wellness wordt.
Siberische tijger
22 juli 2024, 15:53
Ik denk dat jij als eerste hoopt dat het restaurant de hele dag open blijft. Vroeger was dat alleen open in bloktijden, als ik het mij goed herinner.
mentholbear
22 juli 2024, 15:56
Stiekem wel :biggrin:
En stiekem hoop ik ook tot later in de avond ipv dat ze om 22 uur al sloten. Was mede een reden destijds dat ik YY niet vaker had bezocht.
pietpotent44
22 juli 2024, 18:05
Gisteren die goeie bekende getroffen, en het verhaal klopt.
Het gaat open, ze zijn nu volop aan de gang met de inrichting.
Ze verwachten eind oktober open te gaan.
Dus de gemeente heeft inmiddels groen licht gegeven ?
En ze hebben dus ook een oplossing gevonden voor cash betalingen van entree gelden ?
Sociale media volgen. Neem aan dat de insta en FB wel afgestoft worden zodra er een datum bekend is.
Wil niet de azijnzeiker uithangen maar denk niet dat een heropening nieuw elan op de clubscene in Limburg en NRW gaat laten schijnen. YY zal onder een vergrootglas blijven liggen en kan zich dus niets permitteren. Dus ook niet de vurig gewenste mededeling aan de dames dat bepaalde diensten clubbreed uitgevoerd dienen te worden voor een vastgesteld bedrag per tijdseenheid.
Bovendien zijn er her en der berichten te lezen dat de huidige dames in NRW clubs niet het niveau halen van pak ‘m beet 10 a 15 jaar geleden of daar volgens een deel van de ijsberencommunity te veel geld voor vragen. Waarom zou dit in YY anders zijn?
Haradamannetje
22 juli 2024, 20:35
Sociale media volgen. Neem aan dat de insta en FB wel afgestoft worden zodra er een datum bekend is.
Wil niet de azijnzeiker uithangen maar denk niet dat een heropening nieuw elan op de clubscene in Limburg en NRW gaat laten schijnen. YY zal onder een vergrootglas blijven liggen en kan zich dus niets permitteren. Dus ook niet de vurig gewenste mededeling aan de dames dat bepaalde diensten clubbreed uitgevoerd dienen te worden voor een vastgesteld bedrag per tijdseenheid.
Bovendien zijn er her en der berichten te lezen dat de huidige dames in NRW clubs niet het niveau halen van pak ‘m beet 10 a 15 jaar geleden of daar volgens een deel van de ijsberencommunity te veel geld voor vragen. Waarom zou dit in YY anders zijn?
Living Room: Hoop veranderingen, is al dicht....
Golden Gate: Een enkele probeert het nog, weinig goeie berichten.
Le Grand: Lees er niks over?
Happy Garden: Gebeurt daar iets?
frittentitten
22 juli 2024, 22:32
Dus de gemeente heeft inmiddels groen licht gegeven ?
En ze hebben dus ook een oplossing gevonden voor cash betalingen van entree gelden ?
Deze vragen kun je beter zelf vragen als je daar straks binnen bent.
Daar ga ik het inhoudelijk niet over hebben, dan verraad ik mezelf natuurlijk ook
Brad Clitt
22 juli 2024, 23:47
Vergunningen zijn nog niet verleend, zal wel nog even duren vanwege vakantietijd onder meer.
frittentitten
23 juli 2024, 18:42
Ik verwacht dat ook maar weinig mensen dit boeit ( mij wel overigs )
De meeste zijn weer blij dat de stamkroeg open gaat om de hoek ( dat ik ook overigs )
Herr Fick
23 juli 2024, 19:47
... Ze verwachten eind oktober open te gaan.
Als ik hen was, zou ik zeker tot dan extra investeren in brandveiligheid :cool:
Herr Fick
23 juli 2024, 19:54
En er zullen gewoonweg niet genoeg DVP's zijn. Laat YY maar mooi dicht. Dan zijn de omwonenden ook tevreden.
De gouden tijd, zelfs de zilveren en de bronzen , is/zijn definitief voorbij: LR dicht, Diamond is een Absteige, Babs ligt qua dames en catering op apegapen, AG heeft nog veel leuke dames maar je kunt het moeilijk een nette club noemen, GG is voor mij te duur. Samya, Mondial, Magnum, Oceans en PHG zijn feesttenten voor een bizar publiek.
Ik geloof dus niet dat YY ooit aan een voldoende aantal DVP's zou geraken.
6S is gelukkig een nog positieve uitzondering.
pietpotent44
23 juli 2024, 21:08
En er zullen gewoonweg niet genoeg DVP's zijn. Laat YY maar mooi dicht. Dan zijn de omwonenden ook tevreden.
De gouden tijd, zelfs de zilveren en de bronzen , is/zijn definitief voorbij
Ik geloof dus niet dat YY ooit aan een voldoende aantal DVP's zou geraken.
Maar het kan toch ook goed zijn dat een heleboel dvp's de overstap zullen maken van hun huidige club naar yy.
Gewoon omdat yy voor de meeste beren een gunstigere ligging heeft dan de andere clubs.
Dat zal dan ten koste gaan van andere clubs. Maar ja, kortere reistijd is ook wat waard. En bovendien, yy is ook gewoon een mooie club qua grootte en faciliteiten.
Ik denk daarom dat yy juist relatief makkelijk aan dvp's kan komen. Veel actieve dvp's hebben ook een verleden in yy, en kennen de club en het management dus al.
cameltoe slide
23 juli 2024, 21:13
Das YY kann ein Arbeitsort für in Deutschland lebende Frauen werden, die sich nicht als Prostituierte in ein deutsches amtliches Register eintragen lassen wollen.
Ich habe im GoldenTime.1.0 mit genug deutschen Studentinnen eine Holzhütte im Garten besucht, die am Wochenende etwas finanzielle Unterstützung verdienen wollten.
Diese Frauen arbeiten nicht mehr gelegentlich in deutschen Saunaclubs und sind auf virtuelle Plattformen ausgewichen, wie MSD, ohne eine amtliche Registrierung.
Einfach abwarten und Tee trinken!
De YY kan een werkplek worden voor vrouwen die in Duitsland wonen en niet als prostituee geregistreerd willen staan in een officieel Duits register.
Ik bezocht een houten hut in de tuin in GoldenTime.1.0 met genoeg Duitse studentes die in het weekend wat geld wilden verdienen.
Deze vrouwen werken niet meer af en toe in Duitse saunaclubs en zijn overgestapt op virtuele platforms, zoals MSD, zonder officiële registratie.
Wacht maar af!
Shakir
23 juli 2024, 21:18
Ik zou ook de politiek in Nederland en Duitsland afwachten.
Lag die registratieplicht ook niet op tafel in Nederland?
YY zou anderzijds wel kunnen profiteren als het over enkele jaren in Duitsland nog verder de foute kant opgaat met CDU.
Brad Clitt
23 juli 2024, 21:36
Ik zie dat ook zo dat er best wel eens wat Duitse vrouwen (of hockeymeisjes ;)) komen opdagen, mede door de registratieplicht en het bizarre publiek in de Duitse nachtclubs/disco's.
Niet dat er vroeger in YY geen bizar publiek kwam in de late uurtjes in het weekend, maar dan waren vele van die dames toch al naar huis (tenminste dat zeiden ze tegen mij destijds). Kan overigens ook gelden voor dvp's uit het Oostblok die er de brui aan hebben gegeven, nu een normale baan hebben hier of in NRW, en dan nu misschien toch een comeback overwegen. Vanuit SS zullen er ook zeker 10 a 20 overkomen, of ze blijven is dan nog te bezien.
Herr Fick
23 juli 2024, 22:29
Ik zie dat ook zo dat er best wel eens wat Duitse vrouwen (of hockeymeisjes ;)) komen opdagen ... Kan overigens ook gelden voor dvp's uit het Oostblok die er de brui aan hebben gegeven, nu een normale baan hebben hier of in NRW, en dan nu misschien toch een comeback overwegen. Vanuit SS zullen er ook zeker 10 a 20 overkomen ...
Moest dat zo zijn dan zat 6S nu afgeladen vol met Duitse en Poolse topmodellen. :), maar je weet maar nooit.
... YY zou anderzijds wel kunnen profiteren als het over enkele jaren in Duitsland nog verder de foute kant opgaat met CDU.
Misschien wel, maar dat geldt ook voor 6S.
Maar het kan toch ook goed zijn dat een heleboel dvp's de overstap zullen maken van hun huidige club naar yy.
Gewoon omdat yy voor de meeste beren een gunstigere ligging heeft dan de andere clubs...En bovendien, yy is ook gewoon een mooie club qua grootte en faciliteiten.
Ik denk daarom dat yy juist relatief makkelijk aan dvp's kan komen. Veel actieve dvp's hebben ook een verleden in yy, en kennen de club en het management dus al.
Misschien, maar ik ken een aantal deernes -voor wat dat waard is uiteraard- die niet erg te spreken zijn over dat YY management. Het is/was inderdaad een mooie club. Ik ben ook benieuwd naar de reactie van de buren.
Ik ken ook een aantal Franse beren die hopen op een heropening van YY omdat dat vanuit hun standplaats kort bij een stad ligt waar ze moeten zijn voor ander besoignes.
Brad Clitt
23 juli 2024, 23:00
Moest dat zo zijn dan zat 6S nu afgeladen vol met Duitse en Poolse topmodellen. :), maar je weet maar nooit.
Topmodellen (en filmsterren zoals ik ;)) prefereren nu eenmaal ook een toplocatie...
schoolmeester
24 juli 2024, 06:09
Na post 588 gelezen te hebben is het nu de hoogste tijd voor een bak koffie......
de duisburg spesjalist
24 juli 2024, 07:37
Gewoon omdat yy voor de meeste beren een gunstigere ligging heeft dan de andere clubs.
Dat zal dan ten koste gaan van andere clubs. Maar ja, kortere reistijd is ook wat waard. En bovendien, yy is ook gewoon een mooie club qua grootte en faciliteiten.
er kom een totaal ander management . maar je moet niet verwachten dat je in ying yang terecht kan voor 60 euro per 30 minuten dames gaat de club genoeg treken en NL dames ook eerst maar is de verguning die is er nog niet de kans dat ze dit jaar open gaan wordt steeds kleiner
pietpotent44
24 juli 2024, 08:01
er kom een totaal ander management . maar je moet niet verwachten dat je in ying yang terecht kan voor 60 euro per 30 minuten dames gaat de club genoeg treken en NL dames ook eerst maar is de verguning die id er nog niet de kans dat ze dit jaar open gaan wordt steeds kleiner
En hoe weet jij dat we geen 60e per 30 minuten moeten verwachten ? Als ze een beetje concurrerend willen zijn, zullen ze toch op zn minst daar in de buurt moeten zitten.
En waarom wordt de kans steeds kleiner dat ze dit jaar open gaan ? Alles hangt nu af van de (bereidwilligheid en snelheid van de) gemeente lijkt me.
de duisburg spesjalist
24 juli 2024, 08:12
En hoe weet jij dat we geen 60e per 30 minuten moeten verwachten ? Als ze een beetje concurrerend willen zijn, zullen ze toch op zn minst daar in de buurt moeten zitten.
En waarom wordt de kans steeds kleiner dat ze dit jaar open gaan ? Alles hangt nu af van de (bereidwilligheid en snelheid van de) gemeente lijkt me.
het jaar wordt steeds korte :biggrin: dus de kans dat die open gaat steeds kleiner . er kom geen prijsafspraak dames ik ken een aantal dames van NL comaf die vragen nu al 150 euro per uur of meer
schoolmeester
24 juli 2024, 08:27
Die dames werken bij Le Grand in Zundert.
DS, waarom denk je dat deze club niet goed loopt ?
Tegenwoordig is voor DS alle standaarden conform LG. Dames die zulke prijzen vragen, stel ik voor om lekker in LG te blijven.
de duisburg spesjalist
24 juli 2024, 11:51
Tegenwoordig is voor DS alle standaarden conform LG. Dames die zulke prijzen vragen, stel ik voor om lekker in LG te blijven.
van u voorstelen treken ze zich niks aan die NL dames verdienen het toch wel. standaard conform niks is standaard vorige week donderdag nog penelope bezocht je heb ook van die gasten die wellcum als standaard conform hebben maar dat is een stuk verder weg als legrand
Mijn conform is Acagold en Penelope :biggrin:
JonnyFontane
24 juli 2024, 12:36
Dat is een hele moeilijke vraag voor DS.....
Ascari
24 juli 2024, 13:29
Dat is een hele moeilijke vraag voor DS.....
39553
de duisburg spesjalist
24 juli 2024, 17:32
Mijn conform is Acagold en Penelope :biggrin:
knaake neuker
schoolmeester
24 juli 2024, 17:39
Schelden is een teken van zwakte.
pietpotent44
24 juli 2024, 17:57
De kans dat vrouwen in yy 150e per uur gaan vragen is net zo groot als de kans dat de Duisburg Spesjalist een zin zonder spelfouten produceert :biggrin:
JonnyFontane
24 juli 2024, 17:59
De kans dat vrouwen in yy 150e per uur gaan vragen is net zo groot als de kans dat de Duisburg Spesjalist een zin zonder spelfouten produceert :biggrin:
Die is onder de gordel....maar wel goed.
JonnyFontane
24 juli 2024, 18:00
knaake neuker
Het is centenneuker.....geen knakenneuker. Is Nederlands nu echt zo moeilijk?
schoolmeester
24 juli 2024, 18:02
Tegenwoordig: eurocentenneuker.
de duisburg spesjalist
24 juli 2024, 18:33
Het is centenneuker.....geen knakenneuker. Is Nederlands nu echt zo moeilijk?
pas maar op dat je niet van de keuken trap af val
schoolmeester
24 juli 2024, 18:45
Je bent de t vergeten, of drink je altijd koffie ?
kempie
24 juli 2024, 18:56
Natuurlijk weet ie er geen ruk van maar pas maar op wat je zegt, de kans lijkt me in het huidige clubklimaat groter dat ze 150 (of meer) vragen dan 100 voor een uur.
JonnyFontane
24 juli 2024, 19:12
pas maar op dat je niet van de keuken trap af val
Nee ik ben niet zo stom als jouw.....ik kijk wel uit. En het was geen keukentrap.
de duisburg spesjalist
24 juli 2024, 19:16
Nee ik ben niet zo stom als jouw.....ik kijk wel uit. En het was geen keukentrap.
een plinte leertje
Rino123
24 juli 2024, 19:26
Daar ben ik het zeker mee eens: OOK GOED DAT ER WAT CONCURRENTIE IN SAUNACLUBLAND KOMT!! VEEL VAN BOVENGENOEMDE CLUBS BEGRIJPEN BLIJKBAAR NIET HOE JE EEN CLUB DIENT TE MANAGEN. IK HEB VERTROUWEN IN YY, ONDANKS ALLE KANTTEKENINGEN!!
JonnyFontane
24 juli 2024, 20:07
een plinte leertje
Ook niet.....het is trouwens een plintentrapje.
Wentelt Eefje
24 juli 2024, 21:19
Daar ben ik het zeker mee eens: OOK GOED DAT ER WAT CONCURRENTIE IN SAUNACLUBLAND KOMT!! VEEL VAN BOVENGENOEMDE CLUBS BEGRIJPEN BLIJKBAAR NIET HOE JE EEN CLUB DIENT TE MANAGEN. IK HEB VERTROUWEN IN YY, ONDANKS ALLE KANTTEKENINGEN!!
Ooit (in de gouden oude usenettijden) zat ik op een forum waar elk bericht dat (bijna) volledig in hoofdletters werd geschreven automatisch door de moderatoren werd verwijderd, ongeacht de inhoud.
Jammer dat die dagen nooit meer terugkomen, want ik krijg langzamerhand zere ogen van elke keer weer die berichten met de CAPS LOCK aan geschreven.
GRAAG MEE OPHOUDEN RINO123!
frittentitten
24 juli 2024, 21:28
Jonge Jonge wat een onbenullige achterdocht hier.
Met een feit staan ze zeker met met 1-0 voor. Deze zaak is niet dicht hoeven gaan omdat het niet draaide. Eerder andersom.
Laten we de glazenbol theorieën gewoon achterwege en gewoon eens bekijken hoe het gaat draaien.
Mijn zege hebben ze
JonnyFontane
24 juli 2024, 21:31
Jonge Jonge wat een onbenullige achterdocht hier.
Met een feit staan ze zeker met met 1-0 voor. Deze zaak is niet dicht hoeven gaan omdat het niet draaide. Eerder andersom.
Laten we de glazenbol theorieën gewoon achterwege en gewoon eens bekijken hoe het gaat draaien.
Mijn zege hebben ze
Halleluja.....Gloria in excelsis Deo....
frittentitten
24 juli 2024, 21:34
Ik dacht zeker dat ik commentaar kreeg op mijn nederlands.....:biggrin:
lekkersfan
25 juli 2024, 02:43
De YY kan een werkplek worden voor vrouwen die in Duitsland wonen en niet als prostituee geregistreerd willen staan in een officieel Duits register.
Ik bezocht een houten hut in de tuin in GoldenTime.1.0 met genoeg Duitse studentes die in het weekend wat geld wilden verdienen.
Deze vrouwen werken niet meer af en toe in Duitse saunaclubs en zijn overgestapt op virtuele platforms, zoals MSD, zonder officiële registratie.
vraagje, wat zijn virtuele platforms zoals MSD ? Hoe/Waar vind ik die ?
Wentelt Eefje
25 juli 2024, 05:23
vraagje, wat zijn virtuele platforms zoals MSD ? Hoe/Waar vind ik die ?
mysugardaddy(.de)
Pompuy24
7 augustus 2024, 12:34
Was t maar weer oktober / november…..
Ben benieuwd
schoolmeester
7 augustus 2024, 12:49
Blijf lekker dromen....
de duisburg spesjalist
7 augustus 2024, 13:10
Blijf lekker dromen....
die droom om een keer uit
JonnyFontane
7 augustus 2024, 18:02
die droom om een keer uit
Wat is dat voor een wartaal..... Aan welk genotsmiddel heb je nu weer gezeten?
Haradamannetje
7 augustus 2024, 21:03
Wat is dat voor een wartaal..... Aan welk genotsmiddel heb je nu weer gezeten?
Hij kan wel wat les van de Schoolmeester gebruiken volgens mij.
WANDELAAR5
8 augustus 2024, 17:48
Echt, moet dat nu als volwassen mannen iemand met dyslexie belachelijk maken? Terwijl hij regelmatig zijn kennis deelt. Ik haal zijn boodschap er in ieder geval eenvoudig uit:
die droom komt een keer uit
frittentitten
8 augustus 2024, 18:54
Wanneer iemand geen moeite doet is een dingetje. als het werkelijk dyslexie is, dan is het niet grappig.
Ik weet het niet; wellicht dat onze Spesjalist hier zelf op kan antwoorden
schoolmeester
8 augustus 2024, 19:29
Aandachttrekkerij.
WANDELAAR5
8 augustus 2024, 19:30
Wanneer iemand geen moeite doet is een dingetje. als het werkelijk dyslexie is, dan is het niet grappig.
Ik weet het niet; wellicht dat onze Spesjalist hier zelf op kan antwoorden
Ik weet het wel: dyslexie.
mentholbear
8 augustus 2024, 19:33
Het is ook zo consistent dat ik al een vermoeden had dat het iets als dyslexie zou kunnen zijn.
Maar on topic, ik hoop ook dat die droom uitkomt. En dat het maar weer zo goed mag worden als het was.
Haradamannetje
8 augustus 2024, 21:09
Misschien wat minder in de club zitten en een keer een bijles nemen?
frittentitten
8 augustus 2024, 21:25
Ik weet het wel: dyslexie.
Ik vind het heel goede eigenschap dat je het voor iemand opneemt.
Maar ik neem aan dat hij ook groot genoeg is om voor zichzelf te praten,
anders was hij allang weggeweest van het forum lijkt me.
Dat is het laatste wat ik ervan zeg.
Terug ontopic naar Melick
WANDELAAR5
8 augustus 2024, 21:32
DS heeft al lang geleden besloten er niet op te reageren.
frittentitten
8 augustus 2024, 21:47
ik hoop ook dat die droom uitkomt. En dat het maar weer zo goed mag worden als het was.
Wie niet.
Ik ben groot geworden door alleen maar YY en GT als kennis
Ik hoefde niet verder te gaan waren 2 top clubs die ik zowat met de fiets heen kon gaan.
En ik was iemand die toen vaak ging, minimaal 1x in de week soms 2
Nu daarentegen heb ik Aca Gold en Penelope leren kennen en ga ik nog maar een max 10x per jaar.
Maak er een leuke complete dag van met een mooie rit heen en terug.
Ik wil aangeven dat ik met die 2 clubs zal gaan meten, en de afstand speelt bij mij geen rol meer als het maar binnen een straal van 100/120 km ligt.
Dat is binnendoor een dikke 3 uur rijden.
Gielle012
14 augustus 2024, 07:53
Als alles goed gaat ga ik donderdag eens kijken in de buurt. Kan ik daarna meteen uitzoeken hoe je fotos plaatst hier.
Gielle012
15 augustus 2024, 18:14
Dicht en toegangsweg afgesloten. Hek dicht, wel twee autos op erf en duidelijk recente grondwerken. Er lijkt daadwerkelijk iets bezig te zijn.
Foto lukt niet vanaf mobiel
Herr Fick
15 augustus 2024, 18:26
Halleluja.....Gloria in excelsis Deo....
De Deo uit de Aldi kan ik afraden, die van de Lidl ruikt beter. De Gloria's die ik ken zijn bijzonder hete wijven ..
schoolmeester
15 augustus 2024, 18:43
Hete wijven...... vandaar die brand.
de duisburg spesjalist
15 augustus 2024, 18:59
Dicht en toegangsweg afgesloten. Hek dicht, wel twee autos op erf en duidelijk recente grondwerken. Er lijkt daadwerkelijk iets bezig te zijn.
Foto lukt niet vanaf mobiel
de aanleg voor de laadpaalen voor de bots auto van edy v is bezich er komen 2 snel laad stations voor de gene die voor een snelle wip komen. op maandag kan je dan je auto gratis opladen . inkomen van x euro betaalen zonder bar en welnes . verder komen er 8 normaalen laadpaalen voor de bezoekers die lange blijven ook op maandag gratis je auto laden . maar oktober wordt krab althans voor dat alle laadpaalen werken de keuken gaat van het gas af er moet een extra voedingskabel gelegd worden . we zijn aan het kijken of we dat snel kunnen regelen doormiddel van een gestuurde boring anders moet de helle toegangst weg op de kop . dat is meer werk maar stukken voordeliger . ook zijn de verguningen nog niet verleend
de uitbater weet overgens wel waar hij mee bezig is en heeft nog steeds geduld . dames dat kom ook wel goed voor de genen die mee gaan met de prijzen die in prive huizen en welcum gevraagd worden . knaaken neukers die voor 50 euro een top sessie willen hebben kunnen beter weg blijven
voor de gene die niet kunnen begrijpen wat ik geschreven heb W5 wil het vast wel vertaalen ;)
schoolmeester
15 augustus 2024, 19:01
Je kan beter graven, dan schrijven.
de duisburg spesjalist
15 augustus 2024, 19:03
Je kan beter graven, dan schrijven.
club is niet geschikt voor u als knaake neuker
Gielle012
15 augustus 2024, 19:11
Jou
Gielle012
15 augustus 2024, 19:12
Ps. Ben zelf gediplomeerd dyslect ;-)
Gielle012
15 augustus 2024, 19:41
39662
39663
39664
Brad Clitt
15 augustus 2024, 19:49
Zo te zien duurt alles tegenwoordig wat langer in het Roermondse, voorlopig geen overburen voor de club...
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20240814_94377488
Eddy_V
15 augustus 2024, 19:54
ook zijn de verguningen nog niet verleend
Heeft ie nou nog steeds geen stroman gevonden die wel door de bibob komt en zich daarvoor kan laten gebruiken??
JonnyFontane
15 augustus 2024, 19:58
club is niet geschikt voor u als knaake neuker
Het is centenneuker. En het is knaken in plaats van knaake....
schoolmeester
15 augustus 2024, 20:10
Dank JF, jij hebt wel scholing gehad....
Eddy_V
15 augustus 2024, 20:12
Het is centenneuker. En het is knaken in plaats van knaake....
Door de inflatie zijn het wel knaken geworden, maar DB bedoelt dat ze zich qua prijsstelling op hetzelfde segment gaan richten als GG.
Succes verzekerd dus als je ziet hoe vol het daar dagelijks is en hoe super blij de bezoekers er zijn over de inzet van de dames en niet op publiek dat naar Aca’s of Penelope gaat waar clubs vrijwel leeg zijn en waar de dames je een poot uit rukken
(komt mijn ouderwetse ironie nog een beetje over ?)
Brad Clitt
15 augustus 2024, 20:38
(komt mijn ouderwetse ironie nog een beetje over ?)
Vaak was het toch sarcasme...
Wat betreft heropening, eind oktober lijkt me intussen al redelijk optimistisch.
schoolmeester
15 augustus 2024, 20:54
Als ik de foto zie, zijn er nog wel wat drempels te nemen....
frittentitten
15 augustus 2024, 21:58
Dan gaan we voor te centenneuken of knaakeneuken naar Ratingen en Castrop.
En voor samen te zuipen en lachen naar Melick
Probleem opgelost lijkt mij
JonnyFontane
15 augustus 2024, 22:14
Ik ben voor Melick......
Eddy_V
15 augustus 2024, 23:04
Vaak was het toch sarcasme...
Het is een dun lijntje, maar ik ben milder geworden ;)
de duisburg spesjalist
16 augustus 2024, 17:48
ik kom in verschillende clubs clubs waar ik voor een kamergang van een uur 100 euro betaal en daar een uitstekend sex voor heb en in clubs waar ik 150 tot 180 euro voor een uur betaal in NL bezoek ik sixsens en legrand in sixsens lopen de prijzen ook op naar een 120 euro voor een uur in legrand ziten een paar top dames minoeska sandra mindy en nog een NL dvp alle 4 de dames kan je niet vergelijken met het standaard dienst verlening van penelope ze gaan voor die tijd bijvoorbeeld met je in de jacuzie met je onder de douse ze zoenen tongen en gebruiken geen glijmidel het is een dacia vergelijken met een mercedes en daar zit ook prijs verschil tussen
JonnyFontane
16 augustus 2024, 17:52
JonnyFontane houdt wijselijk zijn mond dicht....
Ascari
16 augustus 2024, 18:18
een paar top dames minoeska
Ze heet Manoeshka ;)
WANDELAAR5
16 augustus 2024, 18:25
ik kom in verschillende clubs clubs waar ik voor een kamergang van een uur 100 euro betaal en daar een uitstekend sex voor heb en in clubs waar ik 150 tot 180 euro voor een uur betaal in NL bezoek ik sixsens en legrand in sixsens lopen de prijzen ook op naar een 120 euro voor een uur in legrand ziten een paar top dames minoeska sandra mindy en nog een NL dvp alle 4 de dames kan je niet vergelijken met het standaard dienst verlening van penelope ze gaan voor die tijd bijvoorbeeld met je in de jacuzie met je onder de douse ze zoenen tongen en gebruiken geen glijmidel het is een dacia vergelijken met een mercedes en daar zit ook prijs verschil tussen
Hmmm wat zal ik nemen? De Mercedes?
39681
Of de Roemeense?
39682
JonnyFontane
16 augustus 2024, 18:28
De Roemeense......Dacia is een Roemeens merk.
Maar voor kwaliteit ga ik toch voor Duitse grundlicheid
Wentelt Eefje
16 augustus 2024, 18:32
Gründlichkeit
de duisburg spesjalist
16 augustus 2024, 19:04
39681
Of de Roemeense?
39682
in het trappehuis zit nog wel een roemeense die ik graag zou willen doen ;)
JonnyFontane
16 augustus 2024, 19:17
Gründlichkeit
Dank voor de correctie.
Duits schrijven is nooit mijn sterkste vak op school geweest.....
AxelFF
16 augustus 2024, 21:21
TrappeNhuis (als we toch bezig zijn :-p )
frittentitten
16 augustus 2024, 21:43
Als ik ergens heen ga is het omdat ik in een geile bui ben.
Zal mij een rotzorg zijn of ze met mij in een opgeblazen bubbelbad ga.
Ratingen en Castrop bieden gemiddeld prima service voor hetgeen wat ik kwijt moet in 30 min.
Aangezien ik nog steeds werk voor mijn geld, ga ik hier niet meer aan uitgeven dan strikt noodzakelijk.
En douchen kan ik thuis ook en voor te zoenen heb ik gelukkig een vriendin.
Als ik alleen op dvp moest teren, zou ik me echt zielig vinden
frittentitten
16 augustus 2024, 21:48
39681
Of de Roemeense?
39682
Ik pak ook Mercedes.
Die roemeense kost alleen maar geld, dat type mercedes brengt een leuk centje op
Siberische tijger
16 augustus 2024, 21:52
Wat hebben de laatste 10 berichten met dit topic te maken?
Niets.
Ascari
16 augustus 2024, 21:58
Ik pak ook Mercedes.
Die roemeense kost alleen maar geld, dat type mercedes brengt een leuk centje op
Ik ga ook voor de Mercedes. Die Roemeense heeft opgespoten lippen :nee:
Wentelt Eefje
16 augustus 2024, 22:08
Als ik een vriendin zou hebben, maar toch DVPs zou (moeten) bezoeken, zou ik me echt zielig vinden...
pietpotent44
17 augustus 2024, 10:49
Het is een dun lijntje, maar ik ben milder geworden ;)
Ik wist niet dat je van coke ook mild kon worden :biggrin:.
frittentitten
17 augustus 2024, 12:02
Als ik een vriendin zou hebben, maar toch DVPs zou (moeten) bezoeken, zou ik me echt zielig vinden...
Deze zin zou ik graag met je willen oppakken als jij al meer 20 jaar samen bent met dezelfde.
cameltoe slide
17 augustus 2024, 13:48
Deze zin zou ik graag met je willen oppakken als jij al meer 20 jaar samen bent met dezelfde.
That's life, sometimes you have to decide whether to pay monthly maintenance payments to your divorced wife or let everything continue and spend the money on sauna club visits.
Eddy_V
17 augustus 2024, 14:29
Ik wist niet dat je van coke ook mild kon worden :biggrin:.
Zelfs jij bent nooit te oud om te leren :biggrin:
Gielle012
20 augustus 2024, 13:39
Iemand nog een nuttige update of gericht rond YY?
Wentelt Eefje
20 augustus 2024, 14:23
Ja, niks nieuws onder de zon
Tjeppah
20 augustus 2024, 14:33
Het zou me verrassen wanneer deze club weer als saunaclub open zou gaan. Ik kan het me haast niet voorstellen doordat alles al zo lang duurt
JonnyFontane
20 augustus 2024, 16:36
De ambtelijke molen is zo snel als een dikke stront met heimwee........
Tjeppah
20 augustus 2024, 17:41
De ambtelijke molen is zo snel als een dikke stront met heimwee........
Maar ook heeft de ambtelijke molen zich aan termijnen te houden mist de aanvrager alle benodigde informatie heeft aangeleverd.
frittentitten
20 augustus 2024, 22:27
Maar ook heeft de ambtelijke molen zich aan termijnen te houden mist de aanvrager alle benodigde informatie heeft aangeleverd.
Klopt, maar kan dit heel gemakkelijk rekken, tot sancties van de rechter toe.
Wat met een lachertje vanuit de gemeente betaald word, makkelijk van iemand anders zijn geld.
Gielle012
21 augustus 2024, 10:45
Heeft er niemand contact met uitbater voor inside info?
schoolmeester
21 augustus 2024, 12:36
Nee.
Brad Clitt
21 augustus 2024, 13:22
Iedere dinsdag maakt de gemeente o.m. bekend welke vergunningen aan wie verleend zijn de afgelopen week. Gisteren dus nog geen nieuws, anders had het hier wel gestaan. Ik neem aan dat de eigenaar ook in spanning afwacht op dit moment. Maar of ze eind oktober al openen zoals links en rechts beweerd wordt, dan moeten de vergunningen toch binnen enkele weken op de mat vallen anders wordt het krap aan.
peterp095
21 augustus 2024, 14:14
En als er een vergunning geweigerd wordt, wordt dat ook bekend gemaakt ?
Brad Clitt
21 augustus 2024, 14:26
Waarschijnlijk niet, maar dan zal het zeker in de lokale media gemeld worden. Daar is overigens ook geen nieuw bericht hierover.
WA
21 augustus 2024, 14:51
Heeft er niemand contact met uitbater voor inside info?
Ik spreek wel eens met een kleine handvol ijsberen die zeggen rechtstreeks contact te hebben met de eigenaar. Maar ik denk dat het interessant doen is voor de bühne omdat hun info nogal tegenstrijdig is.
JonnyFontane
21 augustus 2024, 15:31
We wachten gewoon af.
Speculeren heeft toch geen zin
Wentelt Eefje
21 augustus 2024, 16:52
Speculeren heeft toch geen zin
Tenzij je dat op de beurs doet...
JonnyFontane
21 augustus 2024, 17:14
Tenzij je dat op de beurs doet...
Dat is gewoon gokken....
de duisburg spesjalist
21 augustus 2024, 18:17
Ik spreek wel eens met een kleine handvol ijsberen die zeggen rechtstreeks contact te hebben met de eigenaar. Maar ik denk dat het interessant doen is voor de bühne omdat hun info nogal tegenstrijdig is.
zolang er geen verguning is is ying yang niet open. daniele de dame die achter de bar heeft gestaan bij LR en voor de bar bij GT als dvp onder de naam meli is wel gevraagd als ontvangst dame. irina met die grote neus van ontvangst GT ook . er komen niewe bedden in september verder gaan er geruchte rond die ik nog niet kan bevestige of ze waar zijn . dus doe ik daar niet aan mee .voor mijn is het niet interessant doen . de eigenaar van het pand spreek ik regelmatig zowel prive als zakelijk en nee niet voor dat KUT bedragje voor te adverteren maar er lig veel tekeningen op tafel De Roer (Duits: Rur) is een zijrivier van de Maas. Haar lengte bedraagt ongeveer 165 km, waarvan 21,5 km op Nederlands grondgebied. Het stroomgebied van de ...roer Tussen Vlodrop en Roermond stroomt een van de mooiste rivieren van ons land, de Roer, door een markant dal. we weten allemaal dat die weilanden al vol gestaan hebben met water . er zijn nog steeds projecten voor ruimte voor de rivier anders verzuipen ze in limburg het duurd maar 4 dagen voor dat het water van maastricht de maas bij blitterswijck is de maas met hoog water ying yang moet droge voeten houden althans daar hou de eigenaar van het pand vol hij is onterecht gesloten wil open doet er alles aan . maar het is een poletiek spelletje de gene met de langste adem gaat hem winnen maar het draai allemaal om 1 ding geld de uitbreiding voor ruimte voor de rivier zijn nog maar plannen is geen verguning voor uit gegeven er wordt naar gekeken of ze haalbaar zijn .
schoolmeester
21 augustus 2024, 18:41
Ik heb gehoord dat DS aan de deur komt te staan als uitsmijter.
Zo, we gaan de speculatie nog een beetje opvoeren...
Patjax
21 augustus 2024, 20:53
Benieuwd hoe lang het gaat duren voor de veegmachine van Big30 voorbij komt met daarna de mededeling: “Dit is een forum voor volwassenen, als je je als kleuter wilt gedragen zoek dan een speeltuin op en ga daar klieren en spelen! “.
frittentitten
21 augustus 2024, 21:23
Mijn info die ik gedeeld met betrekking op iemand die daar al heel lang (en nog steeds) werkt is niet om interessant te doen om maar om met mensen hier te delen.
Als ik wil liegen om interessant te doen ga ik wel pokeren
laplagne
21 augustus 2024, 22:24
Ben bang hetzelfde als wij blijven hopen op de terugkeer van een bepaalde dame waar je helemaal gek van was. Daarom "Hoop is uitgestelde teleurstelling'.
Haradamannetje
21 augustus 2024, 23:30
Het niveau op het forum begint te lijken op het niveau van de hedendaagse saunaclubs: Dramatisch !
WA
22 augustus 2024, 03:43
Het niveau op het forum begint te lijken op het niveau van de hedendaagse saunaclubs: Dramatisch !
Dat komt waarschijnlijk omdat een aantal ijsberen zich het nogal persoonlijk aantrekt als er algemene kritiek geuit word die op 10 tallen ijsberen van toepassing kan zijn.
WA
22 augustus 2024, 03:52
Mijn info die ik gedeeld met betrekking op iemand die daar al heel lang (en nog steeds) werkt is niet om interessant te doen om maar om met mensen hier te delen.
Als ik wil liegen om interessant te doen ga ik wel pokeren
Ik schreef dan ook: ijsberen die ik spreek. Met jouw heb ik nog nooit gesproken, althans, niet dat ik weet. Het zou natuurlijk kunnen dat je zo’n ijsbeer bent die wel weet wie ik ben maar zichzelf niet voorstelt. Let op, zou kunnen, zeg niet dat het zo is.