PDA

Volledige versie bekijken : Kitty (Hongaars)



MiniME
12 mei 2007, 14:42
Na de laatste keuring van Isabelle voordat ze in het huwelijk kon treden met MY, een andere dame uitgezocht om ook tijdens de wittebroodsweken van MY met Isabelle iets te doen te hebben.

Erg schuchter in een hoekje zat deze 21-jarige Hongaarse op een kruk. Spreekt geen Duits, geen Engels, alleen Hongaars. Goed, precies wat ik nodig had! :D

Haar tijdens het eten uitgenodigd om mij op te komen zoeken in de whirlpool. Na 10 minuten alleen badderen natuurlijk nooit meer gedacht dat ze zou komen, maar ja hoor, met haar 1m60 en cupje A kwam ze lekker bij me in het water en ging het van kwaad tot erger!

Onbegrijpelijk eigenlijk dat niet alle dames de whirlpool als acquisitieplek gebruiken. In GT was dat vroeger normaal, maar is daar helaas al lang geen gebruik meer. Terwijl een man zo simpel in elkaar zit: ga lekker bij hem in het water zitten, schurk tegen hem aan, friemel wat, zoen wat en je klant is binnen!

Goed, Kitty en ik dus lekker naar de kamer voor een goede sessie met alle mogelijke standjes. In missionaris afgemaakt (jawel, dat kan ik ook! :D).

Lekker klein speleding, zoent goed en gewoon goede
sex.

Cijfer: 8,5.

Naam : Kitty

Nationaliteit : Hongaars

Leeftijd : 21jaar

Haarkleur/lengte : Zwart, kort

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage/piercing : ?

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen

Whirlpool: Ja

Extra : Lief speleding, spreekt alleen Hongaars, maar haar lichaamstaal maakt veel goed!

twice
13 mei 2007, 13:15
Hi MiniME

same Kitty as PHG some months ago?

D.

Big30
13 mei 2007, 13:20
same Kitty as PHG some months ago?

No ;)! This is 100 % sure not the PHG Hungary Kitty ... .

:wink: :wink:

twice
13 mei 2007, 13:40
Dank u wel!
:)

Note Big30:
Alstublieft!
By the way If Kitty would return to PHG, be sure the next day it will be announced on this forum ;)!

Jerry
9 juni 2007, 22:38
Ja , ik heb Kitty ook gedaan vrijdagavond, ze komt regelrecht van de Hongaarse poesta's , ze heeft een mooi atletisch onderstel kun je wel zeggen , lieve meid , pikt gezellig aan, communicatie beperkt , zoent lekker.