PDA

Volledige versie bekijken : Roberta (Roemeense)

bram4826
22 oktober 2024, 23:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Roberta (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:Heel lang haar tot over de billen. Normaal uiterlijk.

bram4826
22 oktober 2024, 23:43
Afgelopen zomer even wat rustig aan gedaan. Aan het begin van de zomer haar al eens gespot. Heb toen aan het opperhoofd van de sigaren club haar naam gevraagd. Oh, das Roberta was zijn antwoord. Ben inmiddels paar maal met haar op de kamer geweest. Net als bij een echte vriendin, eerst wat wennen en later wordt het steeds leuker. Ze is niet heel dun, gewoon normaal figuurtje. Heerlijke c :titten2: Het verbaast me dat ze nog geen paspoort had. Omdat ze best knap is. Het is niet een echt opvallende dame. Ze heeft heel lang haar tot over de billen. Kleine tattoo op een onderarm. Verder ziet ze er gewoon normaal uit. Zeker niet als dvp. Leuk en lief gezichtje. Niet veel make-up. Ze zit vaak op een leuning van de bank, bij binnenkomst rechts bij de tv's. Dus dit is nu mijn vaste plek om op haar te wachten. :biggrin:. Ze begint meestal tweede helft van de middag. Heb nu een leuke nieuwe vriendin in Ratingen. :freu::love:

Firehawk
14 december 2024, 15:58
Nu gespot in Penelope.

vanKees
15 december 2024, 12:44
Nu gespot in Penelope.

Hallo "tweelingbroer"! is dit die Roberta van die Prime?

vanKees

Firehawk
15 december 2024, 13:36
Ik heb haar altijd gezien in Acapulco Gold.

kees1000
21 december 2024, 16:37
Afgelopen donderdag ben ik, samen met een vriend, naar Penelope gereden. Rond een uur of één heb ik de auto geparkeerd op de parkeerplaats.
We werden ontvangen door de vriendelijke thekedame (Marion). Nadat we de entree hadden betaald, kreeg ik de sleutel, handdoek en badjas.

De line-up was goed te noemen; rond een uur of zes waren er zo'n vijftig dames aanwezig.

Na een rondje gedaan te hebben, kwam ik Roberta tegen, een Romeinse dame die zei dat ze 19 jaar oud was (ik schat haar wat ouder). Ik vroeg haar of ze TZ wil doen?, haar antwoord was uiteraard geen probleem. Ik heb met haar een duidelijke afspraak gemaakt: 30 minuten TZ en NMC voor €50,-, wat ze prima vond.

In de kamer, toen ik probeerde haar te zoenen, deed ze haar mond dicht: 'NO Kiss, No kiss! Ok pijpen dan! : zij heeft de eerste 3 centimeters van mijn dick op haar mond gedaan. Na een minuut of vier begon ze : Seks, seks. Ik heb haar verteld dat ze nog moet pijpen. Ze ging pijpen maar kreeg ik het gevoel dat ze ging slapen, geen beweging dus. Toen dacht ik: moet ik de sessie afbreken? of klaar komen? ik heb voor de tweede optie gekozen. Ik ben klaar gekomen (missionaris). Over een minuut of 14 stond ik buiten de kamer (zie bijlage). Dus puur afwerk.
Herhaling gevaar: Nihil.

40098

schoolmeester
21 december 2024, 17:12
kees1000 is een handyficker.

bram4826
25 januari 2025, 00:08
De hierboven staande kritiek kan ik wel beamen. Maar omdat ik haar zo mooi vind neem ik dit op de koop toe. Als je paar keer met dr geweest bent wordt het wel leuker. Ze pijpt zeker niet diep. Zal het de volgende keer wel vragen. Heb nu wel liefdevol haar handje erbij weggehaald. Maar het hoofdje aanduwen gaat mij wat te ver. En idd ik stond binnen 20 minuten weer de sleutel in te leveren. Wel handig de rode digitale klok daar. De kamers met de hoge bedden vind ik een plus punt. Mooi staande weg met een paar :titten2: in mijn handen.

bram4826
9 februari 2025, 22:57
Laatst weer met deze leuke meid op de kamer geweest. Ik had zin om mij eens lekker te laten verwennen. Nadat ze :blow: gevraagd of ze bovenop wilde. Zo kon ik lekker met haar mooie:titten2: spelen. Toen ze bovenop zat haar nog gecomplimenteerd met haar nieuwe wimpers. Dit kon ze wel waarderen. Op gegeven moment werd ze wat moe in haar benen zij ze. Maar ze heeft mij heerlijk klaargereden. Als beloning voor de goede inzet heb ik na die tijd haar rug nog een tijdje gekriebeld. Weer leuk gehad met haar. Het viel me later op dat dit mooie poppetje best nogal wat kamers maakte.

Erwin van de meiklokjes
20 februari 2025, 11:30
Hallo "tweelingbroer"! is dit die Roberta van die Prime?

vanKees

nee

bram4826
2 maart 2025, 00:10
Afgelopen week weer met deze dame een kamer opgezocht. Een kamer met een hoog bed. Ze heeft ook een nieuwe tatoeage. Op haar linker bovenbeen. Deze was nog voelbaar. Nogal groot. Niet helemaal mijn ding. Omdat ik de vorige keer de luie positie had ingenomen nu de actieve. :t1520:.