Volledige versie bekijken : Phuket,buurt Patong-Beach ,kamerverhuur voor 1 nacht.
belgianstud
27 oktober 2024, 04:30
In maart 2025 ga ik voor 3 weken als vrijgezel samen met een vriend voor de eerste keer naar Phuket vlakbij Patong-Beach.Ik ben 63 jaar , in uitstekende conditie en voel me jaren jonger(en kan gerust 10 jaar liegen zeggen mijn kennissen altijd ) en ik wil eens een vakantie beleven met de nadruk op spannende erotiek.Mijn maat en ik namen een tweepersoonskamer met aparte bedden omdat we denken dat we toch maar weinig op onze kamer gaan verblijven ...
Stel dat ik daar een losse scharrel' voor een nachtje 'ontmoet,zijn er daar 'love-hotels' of zo die je voor een paar uur of een hele nacht kunt huren met dat hoertje als gezelschap?Het luxe-hotel waar ik verblijf is niet 'girl-friendly' las ik en omdat mijn maat ook op dezelfde kamer slaapt en we vaak samen maar zeker ook elk afzonderlijk wel eens de stad gaan verkennen gaat hij wellicht hetzelfde probleem hebben ,we kunnen dus onmogelijk elk met onze 'vriendin voor 1 nacht'naar onze eigen tweepersoons-hotelkamer trekken.
Mijn dank is groot voor de info en raadgevingen hieromtrent van mensen die al in Phuket waren. P.S. :mochten jullie trouwens aanraders kennen voor een 'massage'-salon waar je kunt douchen en de meiden zelf tegen meerprijs ook uitgebreid oraal mag verwennen of waar je ter plaatse ook comfortabel 'standje 69 'kan doen zodat je geen aparte kamer hiervoor moet huren dan hoor ik dat ook erg graag!
Dennis
27 oktober 2024, 06:33
Geen stress, je scharrel weet zeker een geschikte short time room.
Of boek zelf vooraf een goedkoop adresje voor de duur van je vakantie om je scharrels mee naartoe te nemen.
middagbeer
27 oktober 2024, 09:39
belgianstud .. eerste fout samen een kamerboeken en toch prive willen hebben.
tweede fout je gaat naar het dure phuket in plaats van goedkope pattaya waar het 10 voudige meer te doen is .
en in de praktijk zijn zelfs de now girl hotel s girl frendly.....
belgianstud
27 oktober 2024, 15:01
Bedankt voor de info,een maat van mij die al meer dan 60 keer in Thailand was raadde mij evenwel voor een allereerste Thailand-trip Phuket aan i.p.v. Pattaya dus ik heb dan maar zijn raad gevolgd...Het feit dat ik op dezelfde kamer zit met hem komt gewoon omdat ik de plaats inneem van iemand anders die verhinderd was ,de kamer was al geboekt door hem en ik deed er hem aldus een plezier mee om kostendelend mee te gaan ,volgende keer wordt het zeker een kamer apart maar ik wil er nu voor de eerste keer toch een succes van maken, vandaar dat ik me graag overal wat informeer ,de hogere prijzen voor de verwennerij die ik in Phuket ga betalen ( en waarvan hij mij ook op de hoogte bracht )spelen weinig rol nu.Ik kreeg al diverse tips van mijn maat maar een 'second opinion' van ervaren ijsberen is altijd meegenomen...
belgianstud
27 oktober 2024, 15:02
Bedankt voor de info,dat stelt me alvast gerust.
middagbeer
28 oktober 2024, 10:05
Goede maten is iets waard, zelf ga ik volgende week weer naar Pattaya ( trip 194 ).
een paar verschillen
Pattaya Phuket
bathbus 10 100
massage 200 3/400
eten 150 350
dames 1000 2500
barfine 500 1200
Verder is er een veelvoud van beerbars, gogo"s, massage, dames en restaurants te vinden
bij Phuket heeft Bangla Road terwijl Pattaya Soi Bakao, Walking street en Soi 6 heeft die elk al veel groter zijn dan Bangla road.
Phuket heeft de veel mooiere stranden en omgeving echter heb ik het vermoeden dat dat niet echt is wat je zoekt.
Have fun zou ik zeggen
cameltoe slide
28 oktober 2024, 11:42
Goede maten is iets waard, zelf ga ik volgende week weer naar Pattaya ( trip 194 ).
een paar verschillen
Pattaya Phuket
bathbus 10 100
massage 200 3/400
eten 150 350
dames 1000 2500
barfine 500 1200
Verder is er een veelvoud van beerbars, gogo"s, massage, dames en restaurants te vinden
bij Phuket heeft Bangla Road terwijl Pattaya Soi Bakao, Walking street en Soi 6 heeft die elk al veel groter zijn dan Bangla road.
Phuket heeft de veel mooiere stranden en omgeving echter heb ik het vermoeden dat dat niet echt is wat je zoekt.
Have fun zou ik zeggen
Don't be surprised if you observe the current price development in Pattaya and find that the price information you wrote, or rather your price expectations, is no longer up to date. Even on Soi 6, many Thai women charge 1,500 to 2,000 baht for a quickie plus a lady drink and the price for use of the short-time room. For the 1,000 baht you quoted, you can get a more or less average Thai woman at Beachroad Pattaya for a quick unloading in your hotel room. In the AGogos on Walking Street in Pattaya you can, with a lot of luck, just pay the bar fine with 1,000 baht. The go-go dancers charge between 3,000 and 5,000 baht for a short time plus the cost of lady drinks.
Have fun in the land of lies and smiles.
:wink2:
bierbeer
31 oktober 2024, 23:24
Belgianstud, no worries
Elk massagesalon heeft douches dus als je beslist een extra te nemen kan je daarna zeker douchen.
Thai zijn de properste mensen ter wereld.
Short Time hotels zijn geen enkel probleem
Voor zover de bar waar je zit geen in-house oplossing heeft
De prijsverschillen tussen Patong en Pattaya vallen wel mee, zonet beide bezocht.
Phuket is meer vakantie, strand met de optie van wandelen
Pattaya is de Aldi van de hoererij, niet voor iedereen, sommigen gaan liever naar Delhaize
Geniet van het aanbod en de zachtheid van volk en land
Je keert zeker terug :cool: