Inloggen

Volledige versie bekijken : Massagewereld Heerlen

le_belge
30 oktober 2024, 15:05
Hallo collega's

Ik ben min of meer een regelmatige bezoeker van saunaclubs en af en toe ook van privéhuizen. En onlangs heb ik voor het eerst genoten van een erotische lichaamsmassage met lingam bij “Massagewelt Mönchengladbach”. Ik heb daarover ook hier geschreven: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?63513-Massage-Premiere-M%F6nchengladbach-Liana. Deze ervaring wil ik dus nu graag herhalen of aanvullen bij Massagewereld Heerlen.

Helaas kan daarover maar heel weinig nuttige informatie vinden. Op de website zijn de foto's van de dames vaak nogal artistiek, ze verbergen meer dan ze laten zien. En voor Heerlen (in tegenstelling tot Mönchengladbach) zijn er alleen nogal poëtische teksten over de individuele vrouwen. Informatie over leeftijd, lengte, figuur,... ontbreken grotendeels.

Maar ik kies en boek toch liever een dame van tevoren dan dat ik ter plekke mijn keuze maak na een kennismakingsronde - met een dan beperkte keuze...

Ik kan ook geen forum vinden: Noch in het Duitse Rheinforum, noch op het Franstalige Youppie, noch hier op IJsberen kan ik meer specifieke informatie of tips vinden over massagewereld Heerlen in het algemeen of over de vrouwen die er werken in het bijzonder. Misschien kan iemand me helpen? Ik zou het fijn vinden om jullie te lezen.

snaal88
30 oktober 2024, 15:07
op girlsreview.nl staat wat informatie.