Volledige versie bekijken : Schippersstraat 02/3, Tracy
Anvers
15 november 2005, 16:06
Haarkleur : zwart
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : c (echt)
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : 30
Service: pmc /nmc
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 Euro
Ben in het verleden al diverse malen bij Tracy geweest.
Tracy is een Nigeriaanse, lieflachende dame die bijna steeds in een wit badpak staat met smalle weinig verhullend bandjes over haar fraaie borsten, zodat deze borsten al direct een bepaalde aantrekkingskracht uitoefenen.
Tracy is een echt mooie dame, met een prachtig lichaam en is steeds heel vriendelijk.
Gewoonlijk begint het met een goede massage, dan pijpwerk, zeer goed en zonder de handen en daarna het neuken, wat voor mij gewoonlijk in amazonestijl is.
Heb het mij nog nooit beklaagd bij haar, de reden waarom ik er ook al diverse malen naartoe geweest ben.
Wat mij betreft best een aanrader.:) :)
Anvers:wink:
Anvers
30 december 2005, 23:54
Al enkele weken geleden dat ik haar nog op haar gebruikelijke plaats gespot heb. :o ; is tamelijk abnormaal aangezien zij er praktisch dagelijks was! :confused:
Weet iemand meer van haar? :confused:
Anvers :wink:
Hubert
10 januari 2006, 13:03
Al enkele weken geleden dat ik haar nog op haar gebruikelijke plaats gespot heb. :o ; is tamelijk abnormaal aangezien zij er praktisch dagelijks was! :confused:
Weet iemand meer van haar? :confused:
Ik heb haar maandagmiddag rond 14 uur terug gezien in het raam Verversrui 2/1; waarschijnlijk is zij met verlof geweest.
Hubert
Anvers
10 januari 2006, 23:48
Ja Hubert,
dat klopt, ik heb haar ook gezien vandaag 10 januari.
Thannks for info.
Anvers
13 januari 2006, 08:28
Aangezien het al een tijdje geleden was dat ik Tracy nog bezocht had, en aangezien zij sinds enkele dagen geleden terug op haar vertrouwde plaats is, heb ik haar maar eens terug een bezoekje gebracht. :lostit:
Het was natuurlijk een zeer goede ervaring, zoals het in het verleden altijd met haar geweest is :smkiss: ;
zeer uigebreide massage, zeer goed pijpen en nmc :fuck: in "amazone" style.
Achteraf nog uitgebreide en gemoedelijke babbel! :hah:
Eigenlijk zou ik wat meer bij haar moeten terug gaan, maar tja, er is zoveel vrouwelijk schoon in de omgeving dat ik dikwijls bepaalde prioriteiten dien te stellen!
Jansen
3 december 2006, 19:32
Ja ik had bij Lenny ook al gevraagd of zij er nog is ,maar dat wil ik ook graag van Tracy weten.
Ook haar tel.nr. heb ik nog wel maar eerst weten of ze nog wel aktief is ?
Ben binnenkort weer voor zaken in Antwerpen dus.....
Anvers
4 december 2006, 10:01
Ja ik had bij Lenny ook al gevraagd of zij er nog is ,maar dat wil ik ook graag van Tracy weten.
Ook haar tel.nr. heb ik nog wel maar eerst weten of ze nog wel aktief is ?
Ben binnenkort weer voor zaken in Antwerpen dus.....
Ja Jansen,
Tracy is er ook nog wel degelijk hoor, is nooit weggeweest! ;)
En als je haar telefoonnummer nog hebt (weet niet of het nog hetzelfde is, want ik heb wel de indruk dat Uw contact met Tracy van meer dan 1 jaar geleden is), dan bel je haar toch gewoon op, dan weet je het direct. :hah:
Jansen
5 december 2006, 23:06
Ja bedankt Anvers ga ik ook doen,en klopt ik heb haar 1 jan.2006 nog de beste wensen door gegeven.
Moet ik weer bijna gaan doen.:eek:
Anvers
11 april 2007, 15:23
Juiste adres van Tracy is Verversrui 02/1.
Edit=Befke aangepast.
ilovethaigirls
4 juni 2008, 17:37
Vanmiddag nog eens op wandel geweest in het SKW. Een paar aziatische dames waren afwezig (Aum, Kathy,Shompu,...) en een paar anderen (Toy, Linda,...) waren bezet.
Ik hoopte dan maar dat de Nigeriaanse Tracy er was. Ik ken deze dame al verschillende jaren, maar door omstandigheden kom ik niet veel meer in het SKW.
Ik passeerde haar raam en ze herkende me onmiddellijk. Ze zag er schitterend uit en was goedlachs en vriendelijk zoals altijd.
Ik ken weinig dames die zoveel aandacht schenken aan hygiëne. Eerst neemt ze je soldaat onder handen aan de wasbak. Doet ze op zulke wijze dat een erectie al in de maak is. Dan vraagt ze om ook nog effe je handen te wassen.
Eens op het bed beland, wordt het één groot feest. Ze begon me diep en langzaam te pijpen. Daarna wat sneller en afwisselend terug diep, gewoon zalig. Ze stopte even en vroeg of het genoeg was. Doe nog maar even zei ik, want ik genoot er met volle teugen van. Nou ging ze pas echt volledig uit de bol. Zo wat likkend, dan steeds versnellend en ze vergat ook niet om terwijl met haar hand de ganse schaamstreek te bewerken. Ik heb die eerste verlenging moeten onderbreken, want anders was het al gebeurd.
Je komt al niet veel, dan mag je zeker de hoofdschotel niet missen zei ze me. Ik denk dat het zeer snel gaat gebeurd zijn repliceerde ik.
Als een volleerde amazone begon ze me te berijden. Eerst wat zachtjes maar eens op tempo gingen alle remmen los. Het waren heerlijke momenten. Even probeerde ik nog aan iets anders te denken, want ik wou dat dit nog wel wat bleef duren. Niks aan te doen, tegen die zwarte panter kon ik niet op en al snel was het condoompje gevuld.
Deze dame is heel zeker een van de toppers in het SKW. Als ik er nog eens passeer, kan ik onmogelijk weerstaan aan haar lieve lach en dus is herhaling verzekerd.
Anvers
7 juni 2008, 20:05
Tracy is werkelijk een schatje. :cool:
Elke dag zie ik haar, en steeds blijft zij even vriendelijk, alhoewel ik haar gedurende ca. 2 jaar niet meer bezocht heb. :p
wico
Jansen
14 september 2008, 21:57
De laatste tijd dat ik er geweest ben en ook afgelopen weekend heb ik haar nog steeds niet terug gezien.
Vraag eens aan haar welke dagen en tijden zij aanwezig is ? en doe haar de groeten van de Hollander (je weet wel ) enz zij ook ;)
Anvers
8 oktober 2008, 20:44
De laatste tijd dat ik er geweest ben en ook afgelopen weekend heb ik haar nog steeds niet terug gezien.
Vraag eens aan haar welke dagen en tijden zij aanwezig is ? en doe haar de groeten van de Hollander (je weet wel ) enz zij ook ;)
Zeg Janssen,
Tracy is er nog steeds hoor, behalve het weekend. :p
En hierbij verwijs ik naar mijn bericht van 4 december 2006 op dit forum.
Ja Jansen, Tracy is er ook nog wel degelijk hoor, is nooit weggeweest! ;) En als je haar telefoonnummer nog hebt (weet niet of het nog hetzelfde is, want ik heb wel de indruk dat Uw contact met Tracy van meer dan 1 jaar geleden is), dan bel je haar toch gewoon op, dan weet je het direct. :hah: wico
ik dacht dat zij vroeger, naast Lenny, één van uw favorietjes was in skw.. :confused:
wico
Jansen
31 oktober 2008, 00:02
Ik heb haar dan ook al lang niet meer gezien maar ben de laatste tijd ook meer in het weekend geweest dan door de week.
Ze blijft dan ook zeker in mijn gedachten en wil haar best zo snel weer eens zien.
Lenny spreek ik nog steeds en ga prive wat meer met haar om.
Omdat het skw een aantal dames heeft waar ik tegenwoordig ook voor kom wordt het natuurlijk wat moeilijker om overal naar toe te gaan.
Schrijven over deze dames heeft hier niet veel zin omdat hier helaas te weinig gelezen wordt.
Maar ik weet Wico,rplover en andere toch wel voor info te vinden.
p.s. doe Tracy maar de groeten.
Anvers
7 juli 2009, 03:04
Tracy zit tegenwoordig op SS 02/2 !
Anvers
11 februari 2010, 21:53
Het juiste adres van de mooie Tracy tegenwoordig is SS 02/3 !
roberto1989
6 maart 2012, 19:44
Ik heb haar al lang niet meer gezien.
Jansen
14 maart 2012, 22:08
Is deze dame nog gezien en op welke dag en adres ?
Anvers
15 maart 2012, 18:59
Is deze dame nog gezien en op welke dag en adres ?
Al vele weken geleden, misschien zelfs al enkele maanden niet meer in de dag in SKW gezien.
Jansen
15 maart 2012, 22:14
Al vele weken geleden, misschien zelfs al enkele maanden niet meer in de dag in SKW gezien.
Dank je had haar graag nog eens ontmoet.
Anvers
13 oktober 2013, 01:43
Al 2 jaar gestopt