PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen Maart 2007

little diablo
2 maart 2007, 23:02
p.s. L.D. zal wel reageren die woont hier namelijk. kijk ook even bij Gezondheid ijsberen.

ge:fuck: wordt er volgens mij genoeg,en mischien wel teveel zodat ze voor het schrijven geen energie meer hebben:rolleyes: wel jammer want ik ben nieuwsgierig naar de nieuwe hertjes en alleen kan ik het niet aan:p Toevallig dat ik vandaag een recencie las van Jacuzzi over een hertje waar ik gisteren niet meer aan toekwam, en nu verheugd was dat Jacuzzi voor mij het onderzoek heeft gedaan:freu: Dus kom op trek de wei eens leeg en deel je ervaringen. Zodat wij ook weten wie er nou lekker:fuck: enz enz.

Saluti L Diablo

Horny_one
2 maart 2007, 23:10
Na een paar dagen alleen mijn eigen bed gezien te hebben wilde ik weer eens wat anders zien... Op naar het clubhuis maar onderweg merkte ik al dat ik een van de weinige bekende ijsberen zou zijn.. collega ijsbeer Austin informeerde wel of ik kon laten weten of Sylvia er zou rondlopen.....

Binnen aangekomen me meteen even omgekleed en een wandelingetje gemaakt om te kijken wie er allemaal rondliepen. Geen rondetijd kunnen klokken omdat mijn dame me al voor het voltooien van het eerste rondje al had weten te onderscheppen.

Heb tussen de bedrijven door slechts een enkele bekende ijsbeer (Schumi) gezien en ook het aantal dames dat ik kende ligt intussen vrij laag. Een gevolg van het niet meer zo frequent bivakkeren in saunaclub.

Algemene tendens was wel dat het een beetje rustig was, verschillende groepjes van 4 tot 5 dames bijelkaar. Zoals eerder gezegd, heel veel gelegenheid tot naukeurig observeren had ik niet door :love2: en :love:

Wordt binnenkort vervolgd :wink:

Willem2
2 maart 2007, 23:58
Zoals eerder gezegd, heel veel gelegenheid tot naukeurig observeren had ik niet door :love2: en :love:

Wordt binnenkort vervolgd :wink:

Ik zal het deze keer wel weer uit hem trekken ipv een vrouwlijk persoon ;) :D ..................... Uiteraard bedoel ik de info :lostit:

Willi69
3 maart 2007, 20:14
Rein zufällig gestern in PHG zusammen mit Bredero :green_smi
Ich wollte meinen Lieblings-Belgier mal wiedersehen :). Ansonsten gab es nichts Besonderes: Schalke hat wieder verloren, ich habe die Nichte http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_ho02.gif eines Prominenten gepoppt, und eine neue Aushilfs-Thekenfrau, offensichtlich russisch-asiatischer Abstammung, versuchte ihr Glück. Mit Nicoletta kann sie bei weitem nicht konkurrieren. :o

Manni1A
4 maart 2007, 00:46
Ansonsten gab es nichts Besonderes: Schalke hat wieder verloren

und hat immer noch drei Punkte Vorsprung...:D

, ich habe die Nichte http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_ho02.gif eines Prominenten gepoppt

und wo bleibt der Passport:green_smi

und eine neue Aushilfs-Thekenfrau, offensichtlich russisch-asiatischer Abstammung, versuchte ihr Glück. Mit Nicoletta kann sie bei weitem nicht konkurrieren. :o
russisch-asiatisch hatten wir neulich schon mal. Du bist zu selten da. Oder es werden jetzt typähnliche Aushilfs-Thekenfrauen getestet. Wann ist der Theken-Testlauf eigentlich beendet?;)

Tiga
4 maart 2007, 11:02
Was pas laat binnen en het was nog redelijk overzichtelijk, geen ouderwetse propvolle zaterdag meer gelukkig. Wat mensen de hand geschud en Karina gedag gezoend. Later dook ook Natasa op, inderdaad akelig bruin maar vriendelijk als altijd. Een aantal nieuwe vrouwen van wie ik de naam niet weet maar grotendeels een bekende bezetting. Samen met 11cc en Babbel van het eten genoten, de vakantieoorden wat doorgenomen en toen toch maar weer op zoek (zie mijn relaas bij Martha). Ondertussen nog even collega admin W2 gebriefd over de stand van zaken.

Later op de avond was nog een meisje van de trap gedonderd en lelijk ten val gekomen. Ze was de rest van de avond dan ook uitgeschakeld en gedoemd tot de cocktailbar. Ik vind het opzienbarend dat het niet vaker gebeurd als ik naar het loopoppervlak kijk van sommige damesschoenen.

De poedel was er ook weer en dat was te merken, Loredana en vriendin waren de rest van de avond onder de pannen bij deze wankelende Heineken tap. Aan het eind van de avond samen met babbel nog even romantisch naar de maansverduistering gekeken en afscheid van hem genomen.

Zelf nog bij de sauna binnen gezeten en met Lisa (ex GT) gekletst. Een paar meter verderop zaten wat mannen en vrouwen het verhaal van Josie te volgen. Lisa bekende al dat het elke woensdag en zaterdag hetzelfde feestje met haar was. Hoe later het wordt, hoe meer gebral door de alcohol. Alhoewel ik er hartelijk om heb kunnen lachen was Lisa een beetje geïrriteerd hoe zoiets mogelijk was. Meiden mogen nl maar 2 cocktails en krijgen daar tickets voor. Maar telkens wist Josie (en niet alleen zij) erin te slagen om met een nieuwe cocktail rond te lopen. Het was enigszins genant om te zien.

Verder nog nieuws? Hmm het eten wordt weer beneden geserveerd, zoals reeds vermeld is er weer een nieuwe bardame ingewerkt door Janine en we sloten weer een keer ouderwets gewoon om 1 uur. Een redelijk geslaagde dag, niets bijzonders. Voor mij was GT donderdag beter qua gezelligheid en atmosfeer maar dat komt waarschijnlijk ook door het ontbreken van wat mede ijsberen.

Willem2
4 maart 2007, 22:07
wie sie meinem kumpel sagte, würden ihr noch weitere rumäninen aus dem PHG folgen!!!

was ist denn los im PHG, das immer mehr frauen dort abziehen????

gruß vom

rheinschwimmer

PS: das immer mehr gute frauen das phg verlassen, das sollte doch den betreibern des phg zu denken geben!!!!

xxx

uurtje
5 maart 2007, 02:14
Vandaag maar eens gekeken hoe het er op zondag aan toe gaat. Om kort te zijn:erreughhhhh rustig. De parkeerplaats beloofde nog wel enige drukte maar dat bleek binnen niet zo te zijn (??). Zelfs na het eten waren er geen wachttijden voor kamers. Niet dat dit erg was of zo....
Eten was OK, pizza's ook. Wat wil een ijsbeer nog meer???

Willem2
5 maart 2007, 02:19
Eten was OK, pizza's ook. Wat wil een ijsbeer nog meer???

Eeeuuh Vrouwen :D ;)

uurtje
5 maart 2007, 02:20
Eeeuuh Vrouwen :D ;)

Die waren er ook. En zoals een bekend formlid ooit eens zei: er hoeft maar 1 goede bij te zitten

Het Rode Mannetje
5 maart 2007, 15:28
Origineel gepost door Rheinschwimmer
wie sie meinem kumpel sagte, würden ihr noch weitere rumäninen aus dem PHG folgen!!!

was ist denn los im PHG, das immer mehr frauen dort abziehen????

gruß vom

rheinschwimmer

PS: das immer mehr gute frauen das phg verlassen, das sollte doch den betreibern des phg zu denken geben!!!!

Nee, het aantal dames is nog steeds hoog. Maar de kwaliteit mag inderdaad wel omhoog :green_smi En ook de leeftijd want er liepen weer heel wat kinderen rond afgelopen week :cool: .
Dit is in GT niet veel anders :thefinger

Fritzzz
5 maart 2007, 16:37
Nee, het aantal dames is nog steeds hoog. Maar de kwaliteit mag inderdaad wel omhoog :green_smi En ook de leeftijd want er liepen weer heel wat kinderen rond afgelopen week :cool: .
Dit is in GT niet veel anders :thefinger

Jong en/of oud.....who fucking cares...?:hammer: :hammer:

Als ze maar geil zijn!!:loud: :loud:

Is er nog ergens een actueel aanwezigheidsplaatje..? btw?

Fritzzz
7 maart 2007, 00:44
Vandaag maar weer ns de stoute schoenen aan gedaan en sinds weken weer ns naar Oedt getogen, Gelukkig niet te vroeg want er scheen een "Zoll contole" geweest te zijn vanochtend....de zog razzia....was er rond 3en en had net het hele contole feestje gemist...jammer he..?:lostit: :lostit:

Inmiddels heb ik stiekum weer spijt dat ik mn celibataire periode zo makkelijk voorbij heb laten gaan, zeker na de paar uurtjes die ik er vanmiddag was.. Ik schreef al eens eerder "met weemoed denk ik terug aan die goede oude tijd"....:wand: :wand:

Het was een volkomen trieste bedoeling...een schare "langweilige" dames, die vnml met elkaar aan het klitten waren en de meeste beertjes geen blik waardig keurden....Voor mij vnml nieuwe gezichten, veel jonge meisjes... op zich niets mis mee alleen uitstraling 0,0 en na 1min al om een sleutel vragen...en je weet : "Vragen=overslaan..." Uiteindelijk 1 setje gespeeld met Mia( lees daar..), daarna maar weer richting NL...ergens zonde van mn tijd geweest...

Het wordt tijd dat er weer wat gaat gebeuren of wellicht weer wat nieuws uit de grond wordt gestampt, zodat we de gemiddelde TA's daar weer almas zullen vinden en "het juiste kaft van het koren gescheiden wordt"...

Jansen
8 maart 2007, 23:47
Ik hoop vrijdag toch wel een fijne avond te krijgen daar,maar ik zie dat vele van mijn favorieten er niet zijn.
Ik hoop wel op een hele goed sessie en ook op een goed gesprek met een ex
als ze er is.
Want ik loop met een shit gevoel en moet dat nog steeds kwijt.:wand:
Liever had ik naar GT gegaan maar ik moet nog iets afwerken.

JackD
9 maart 2007, 23:10
... terwijl de roemeense/hongaarse dames een optreden voor JackD aan het verzorgen waren. De dames kronkelden en krioelden over de vloer en JackD zat te soppen op de bank.
Gratis en voor niks zag deze liefhebber van dansende meisjes een heel mooi schouwspel :lostit: :asshole: :dance[1]:Willem2 :wink:Kijken, kijken, maar niet kopen ... Yep, that's me ... :o

Jansen
10 maart 2007, 15:19
Het was gisteren weer een hele drukke dames avond en volgens de phg telling waren er rond 21.00u 65 dames aanwezig en niet te veel ijsberen.
Ook weer een aantal nieuwe dames met hele mooie daar bij.
Maar ook een stel kleine vervelende Roemeense die geen woord Duits of Engels spraken.
Ik heb aan Willy 69 gevraagd of hij het nu niet moeilijk had met het schrijven vandaag van al deze (nieuwe )dames.
Nou hij dacht van wel.
Ook was hij voor mij de enige bekende ijsbeer die er rondliep.
Aleen 11cc heb ik heel snel rond 17.00 u in de kleedkamer gesproken maar later ook niet meer gezien.
Ik heb me na heel wat gepraat met vele dames en Danielle (super mooi en lief meisje achter de bar) maar terug getrokken met mijn vast vriendin waar ik het weer mee heb goed gemaakt na een stom misverstand.
Wel heb ik hier weer veel van geleerd en sta met beide voeten (weer) op de grond.
Nog bedankt voor de I.M. van vele vaste maten die het probleem met mij deelde.
Het was weer een fijne avond met goed eten en een goede massage van Andre op het laatst.

uurtje
11 maart 2007, 13:49
Zo druk als het vrijdag geweest schijnt te zijn was het zaterdag beslist niet. Een langzaam begin van de dag, weinig dames en ijsberen. Maar....er hoeft maar 1 goede bij te zijn.
Later op de avond werd het iets drukker met ijsberen.
De laatste tijd kan er van alles en nog wat gelezen worden over thekefrauen, netheid en interieur. Hierop wil ik ook inhaken. Ja, natuurlijk ligt het balletje voor een groot gedeelte bij het management. Als je nu nog niet weet hoe je het voetbal op het scherm moet toveren, er nog altijd overal glazen en handdoeken rond slingeren is dat niet goed. Maar.......sommige ijsberen (en ook dames) zijn wel heel erg makkelijk. Hoeveel moeite is het nu om een handdoek daar te deponeren waar hij hoort i.p.v te laten liggen in de douche? Ik zag een ijsbeer een fles bier laten vallen. Reactie van betrokkene: doorgaan met dom kijken (was hij erg goed in) en vooral niet even de grote stukken glas oppakken of het personeel inseinen. Ach, bij de sauna loopt toch niemand op blote voeten. Ik bedoel maar!

Waren er verder nog vermeldenswaardige gebeurtenissen? JA

Het forum was aardig vertegenwoordigd en UURTJE was de eerste die eten op zijn bordje had. Nou, als dat niets is

Scoobert
11 maart 2007, 14:19
...... en UURTJE was de eerste die eten op zijn bordje had. Nou, als dat niets is.....

IK was daarbij een goede tweede en dat was dan ook min of meer het hoogtepunt van de dag;) . Veel verveeld kijkende dames, Uurtje die even buschauffeur speelde, Austin Powers die ook aanwezig was om 'now and later te sjakkuh' :D :D , Lustman die toch ietwat van zijn oude gedrag verloren is :thefinger , een bepaalde meid (N.) die denkt dat ik alles geloof :angryfire , Chantal Janszen look-a-like vind me sÜßßßßßß :D , een aantal straal bezopen Gladbach fans, nog meer luidruchtige en ook bezopen Nederlanders, hopen handdoeken in de douche (zoals Uurtje al zei).
Maar naast het lekkere eten , lekkere sauna gehad, her en der gekletst en enigszins overde pis tegen 11 uur vertrokken met me Belgische navigator.

En de sfeer, nee die is echt niet meer wat die is geweest. Hoe moeilijk is het om een tv aan te zetten (op tijd en niet aan het eind van een eerste helft van het voetbal) en een pincode in te tikken.....schijnbaar erg lastig.....
En voor ik weer reacties krijg, ik ga toch weer terug, nou ja voorlopig dan nog :green_smi

Flipper
11 maart 2007, 14:24
Zaterdag avond naar voor de 3e keer naar Living Room geweest, En natuurlijk weer met Elena naar de kamer geweest.
Ik heb me weer ouderwets met haar vermaakt.
Elena blijft voorlopig werken in LR. ongeveer dezelfde werktijden die we gewend waren van haar in PHG.

blix, is er al iets bekend waar de andere russinnen van hg uithangen?

oblix
11 maart 2007, 14:38

In LR heb ik ze nog niet gezien. Ik heb ook geen idee,

Willi69
11 maart 2007, 15:44
Hattest du Grillen und den ersten Tag im Beach-Club eingeplant? :hammer:
Wenn ich heute so aus dem Fenster schaue, kann das nicht mehr lange dauern... :freu:

http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_72.gif http://smileys.smileycentral.com/cat/28/28_1_1.gif

Knabbel
11 maart 2007, 22:01
Na een sabbatical van 2 maanden gisteren maar weer eens de stoute badslippers aangetrokken. Tiga kon mij niet overtuigen naar GT te komen en andersom lukte dit wel naar PHG. Ik was toch benieuwd welke veranderingen er merkbaar doorgevoerd waren en uiteraard naar het huidige damesbestand.

Bij binnenkomst in de middag rustig met ijsberen en meer dan genoeg dames, hetgeen in de loop van de dag keurig verdeeld werd. Het eten was weer uitstekend temeer omdat we ons vooraan in de rij bevonden. Verkwikkende sauna's werden afgewisseld met vermoeidene kamerbezoeken met Gosha en Nina.

Het had alles in zich om weer een uitstekende saunaclubdag te worden met de aanwezigheid van Tiga, Uurtje, Scoobert, Robin en Lustman. Als je echter langere tijd niet in je Stammkneipe geweest bent gaan uiteraad verschillende dingen je opvallen. Het volledige arsenaal van Thekenfrauen waar alleen nog Janine, Maggy en Wischna en Tanja van overgebleven zijn. Na Ladja, Marion en Lilly zijn Sally, Vivien en Nadine dus kennelijk ook inmiddels vertrokken. Overigens nieuwe thekenfrau Danielle is waarachtig een streling voor het oog.

Deurbeleid is kennelijk daarmee ook versoepeld hetgeen de clientele naar mijn bescheiden mening iets deed afwijken van hetgeen ik gewend was. De daarmee gepaard gaande sfeer vond ik niet echt uitnodigend. Voeg dit samen met een houding van "wie doet ons wat" en je krijgt gewoon een heel rommelig karakter in de club zoals uurtje als beschreef. Hier zouden een aantal daadkrachtige Thekenfrauen niet misstaan! Misschien kijk ik wel door een gekleurde bril maar als zich deze tendens voortzet ben ik daar persoonlijk niet zo blij mee. Iemand die puur voor het knallen gaat zal het wellicht worst zijn, maar ik vind het minstens zo belangrijk me aangenaam te kunnen ontspannen.

Het is natuurlijk een momentopname en een eigenlijk deels nieuwe bezetting op alle niveaus heeft tijd nodig om zijn stempel te drukken, maar ik blijf het toch kritisch volgen. Hoop dat het komende zaterdag beter bevalt.

Jansen
12 maart 2007, 00:00

Ja.

Jansen
12 maart 2007, 00:33
Mein Programm für März/April: :D

Samstag, der 17.3.

MZC mit W2 (massage zonder condoom) :baby2:

Ik wist niet dat Willem2 massages doet bij ijsberen zonder condoom.:baby2:

Manni1A
12 maart 2007, 00:48
Wenn ich heute so aus dem Fenster schaue, kann das nicht mehr lange dauern... :freu:

http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_72.gif http://smileys.smileycentral.com/cat/28/28_1_1.gif

Hatte dich eigentlich heute vor Ort gewähnt. Der Theo-Loge hat die Badesaison eröffnet :lostit:

Flipper
12 maart 2007, 14:27
.....Dus..... Waar beste Jansen!. IM me maar, ik zoek Marina. Als ze thuis is hoef je het me niet te zeggen, ik wil weten of ze ergens clubside is. Waar de rest is weet ik. :D

gr

/me

Jansen
12 maart 2007, 21:49
.....Dus..... Waar beste Jansen!. IM me maar, ik zoek Marina. Als ze thuis is hoef je het me niet te zeggen, ik wil weten of ze ergens clubside is. Waar de rest is weet ik. :D

gr

/me
Via I.M. is niet direct nodig.

Maar Marina is momenteel niet in "Duitsland" ik sms wel met haar af en toe maar laatste weken geen gehoor op haar duits nummer.
Rosa en de andere meiden zouden wel een dezer dagen terug komen in W.rath of Happy.
Juliette is ook niet aanwezig voorlopig, maar zij wil hier verder niet over uitwijden wat haar toekomst is.
Maar momenteel ook niet werkzaam in Duitsland.

blauwebeer
12 maart 2007, 21:53
Rosa en de andere meiden zouden wel een dezer dagen terug komen in W.rath of Happy.

Hopelijk geven ze op 22/03/2007 present in Wildenrath.
Hoeft Krimson mr. Thesickboy tenminste niet naar Krefeld te voeren. :lostit: :lostit:

:wink:

Jansen
13 maart 2007, 01:48
Ik vind het jammer dat rlover niet vrijdag maar zaterdag gaat naar PHG.
Omdat wij elkaar al heel lang kennen van beide forums.

Maar ook omdat hij dan eens kan kijken op vrijdag naar de 65 dames die er dan aanwezig zijn.:eek:

En niet op een zaterdag met de aanwezigheid van 35 dames.:lostit:

Tevens houden we een klein feestje op vrijdag samen met diverse dames.
over veilig vrijen met een paar demo,s van hoe het niet moet.:green_smi

Jansen die heel veel respect heeft voor de dames en de dames voor zijn euro,s

Big30
13 maart 2007, 01:57
Ik vind het jammer dat rlover niet vrijdag maar zaterdag gaat naar PHG.
Omdat wij elkaar al heel lang kennen van beide forums.

Maar ook omdat hij dan eens kan kijken op vrijdag naar de 65 dames die er dan aanwezig zijn.:eek:

En niet op een zaterdag met de aanwezigheid van 35 dames.:lostit:

Tsja Jansen zaterdag is het weer een dag dat een behoorlijk IJsberen kolonie aanwezig is en dan kan rplover nog meer handjes ter kennismaking schudden!

Ik zal mijn telraam Zaterdag meebrengen maar ik kan je verzekeren dat er dan niet heel veel minder dames aanwezig zullen zijn dan op de Vrijdag :p!

Weet zeker dat ik boven de 50 uit zal komen!

Veel plezier trouwens Vrijdag maar dat zal ongetwijfeld wel lukken.

Jansen
13 maart 2007, 02:08
Tsja Jansen zaterdag is het weer een dag dat een behoorlijk IJsberen kolonie aanwezig is en dan kan rplover nog meer handjes ter kennismaking schudden!
.

Doe je dat handje schudden dan met rubberen handschoenen aan :rofl:

fijne dag samen.

little diablo
13 maart 2007, 02:10

Ik zal mijn telraam Zaterdag meebrengen maar ik kan je verzekeren dat er dan niet heel veel minder dames aanwezig zullen zijn dan op de Vrijdag :p!

Weet zeker dat ik boven de 50 uit zal komen!

Veel plezier trouwens Vrijdag maar dat zal ongetwijfeld wel lukken.
ja waar moet ik nu heen:rolleyes: want GT vorige week 80 hertjes:freu:

Saluti L Diablo

rplover
13 maart 2007, 02:16
...volledig undercover, niemand zal me herkennen in ijsberenkostuum :D

Haarkleur/-lengte : blond / lang
Lengte beer: 15.8 cm ( optimistisch gemeten dan :D)
Postuur/Cupmaat : slank / 70 AA
Nationaliteit/Taal : Belg / Nederlands - Frans - Engels - beetje Roemeens - beetje Arabisch
Leeftijd : twee maal zo oud als de meeste Dames
Tatoeages/Piercings : tribal op de rug
Service: vooral bedreven in aftrekken met condoom
Voordelen: dom
Nadelen: heel dom

Big30
13 maart 2007, 02:16
Doe je dat handje schudden dan met rubberen handschoenen aan :rofl:

fijne dag samen.

Denk dat rplover wel tegen een grapje kan dus zal mijn handschoenen meenemen!

Jij ook een fijne dag toegewenst.

@LD,

Gewoon weer eens een keer PHG, goed voor de broodnodige varatie he!
Net als met eten heb je de schijf van vijf of zo iets geloof ik hebben IJsbeertjes in NRW de schijf van 6 :D!

Jansen
13 maart 2007, 02:25
ja waar moet ik nu heen:rolleyes: want GT vorige week 80 hertjes:freu:

Saluti L Diablo

Jij moet niet zeuren maar gewoon:

Of de knoop door hakken of er een knoop inleggen.:rofl:

En Katja heeft een rubberachtig netvlies om haar heen in de kleur zwart.
Dus dat wordt wel heel veilig vrijen voor jouw.
Trouwens werkt jouw I.M. niet ? want daar reageer je namelijk ook nooit op.

Mensen welterusten .

little diablo
13 maart 2007, 21:54
Jij moet niet zeuren maar gewoon:

Of de knoop door hakken of er een knoop inleggen.:rofl:

En Katja heeft een rubberachtig netvlies om haar heen in de kleur zwart.
Dus dat wordt wel heel veilig vrijen voor jouw.
Trouwens werkt jouw I.M. niet ? want daar reageer je namelijk ook nooit op.

Mensen welterusten .
tja mijn email:smile2: ik word plat gemaild, en vrouwen gaan voor:D Trouwens ik heb de knoop doorgehakt vrijdag ga ik Katja:fuck: :smile2:

Saluti tot vrijdag

Big30
15 maart 2007, 01:32
Dinsdag eind van de middag weer eens naar PHG afgereisd. De zon scheen, mijn laatste bezoek was ook al weer een eeuwigheid geleden, ik was nog nooit op de dinsdag in PHG geweest en er was nog een reden om af te reizen :freu: !

Parkeerplaats redelijk bezet, te vergelijken met een woensdag, een dag waarop ik wel eens vaker 's avonds PHG frequenteer.

Schat in totaal iets van 40-45 dames, vond ik wel veel voor een Dinsdag. Weinig gezichten die ik al niet eens eerder gezien had.

Klokslag 18u bestelde ik mijn espresso en wou die rustig op gaan drinken. Maar dat is me niet gelukt, voor het eten eerst wat bijpraten met Diana die weer terug was, toen een hapje gegeten (kip, rollade, rijst, aardappelen, groente-mix en annanas), gedoucht weer een espresso en om kwart voor acht een kamer opgezocht.

Later op de avond nog wat met Beate (Poolse) gekletst over de Oase (heeft ze zomer 2006 gewerkt) en kwam Patricia (Nigeria) nog even op mijn schoot zitten.

Saunaatje genomen, nog wat uitgedampt op het terras, nog met een forum-lid wat gesproken "hey jij ook hier", "ja, ik ook hier;)".

Voor de rest nog wat social talking gedaan met wat andere dames waarvan me de namen even ontschoten zijn ;), vaak namen die op een a eindigden herinner ik me nog vaag. Dit lieg ik overigens maar anders wordt mijn bericht te lang, das ook niet goed he :rofl: :thefinger :smile2:!

Even voor elven huiswaarts gereden, Ina nog bedankt :cool:, afscheid genomen en de bolide gestart. Buiten vroor het al licht, it was dark, ik reed de pakeerplaats af sloeg 2 maal links af, bij de kerk weer rechts en op de automatische piloot was ik niet veel later weer thuis.

Was wel een leuk avondje in PHG ;)!

zizicroissantje
16 maart 2007, 21:46
Beste collega's
Vandaag weer eens in oedt geweest en dan sta ik daar 2 uur lang te staren en te wikken en te wegen. Tot je uiteindelijk een keuze maakt en dan schiet ik gelukkig meestal raak.

Vandaag liep er een blondine uit Polen met een kostschoolmeisjes pakje. Dikke gepiercte tetten in een veel te klein wit bloesje en een ultra kort rokje met hoge zwart witte kousen.

Fantastische sex mee gehad en in record tempo was het gebeurd.
Superschatje en goddelijk lijfje.

's avonds kijk ik altijd op de site naar de recenties van andere ijsberen. Maar het valt me op dat ik zelden aan de hand van de omschrijvingen kan bepalen wie nu wie is. Kunnen we daar nu niet iets anders voor verzinnen?

Zulke slimme mannen moeten dat toch kunnen.

Zizicroissantje

Knabbel
17 maart 2007, 00:47
Vandaag liep er een blondine uit Polen met een kostschoolmeisjes pakje. Dikke gepiercte tetten in een veel te klein wit bloesje en een ultra kort rokje met hoge zwart witte kousen.

Fantastische sex mee gehad en in record tempo was het gebeurd.

Weet je zeker dat je geen AKA voor Rex bent? :D

Big30
17 maart 2007, 01:01
Weet je zeker dat je geen AKA voor Rex bent? :D

Rex vertelt vanavond de naam van deze Poolse dame, want hij is momenteel bezig met Veldonderzoek :p.

Overigens Rex is toch dat lieve IJsbeertje die altijd weinig sessies doet en daar dan heel lang mee bezig is :teuflisch?

Weet precies wie zizicroissantje bedoelt, ze stond dinsdag bij het avond eten in exact dezelfde oufit voor me.
Kom even niet op de naam en ben te lui om via het paspoort achter de naam te komen ;)!

@zizicroissantje,

Bedankt voor je berichtje, we zijn natuurlijk wel benieuwd of je het record van Rex hebt gebroken :p!

Fritzzz
17 maart 2007, 01:15
Rex vertelt vanavond de naam van deze Poolse dame, want hij is momenteel bezig met Veldonderzoek :p.

Weet precies wie zizicroissantje bedoelt, ze stond dinsdag bij het avond eten in exact dezelfde oufit voor me.
Kom even niet op de naam en ben te lui om via het paspoort achter de naam te komen ;)!

Ik zeg "Alicia"....:lostit: :lostit: She's back again..

Big30
17 maart 2007, 01:22
Ik zeg "Alicia"....:lostit: :lostit: She's back again..

That 's her ;), Alicia/Alisson!

Vriendinnetje van die ander Poolse dame ook liefhebster van Schotse rokjes met dat kokette brilletje, die naam ben ik ook al weer vergeten ;)! Haar vriendinnetje was er trouwens dinsdag niet.

Jansen
17 maart 2007, 18:11
That 's her ;), Alicia/Alisson!

Vriendinnetje van die ander Poolse dame ook liefhebster van Schotse rokjes met dat kokette brilletje, die naam ben ik ook al weer vergeten ;)! Haar vriendinnetje was er trouwens dinsdag niet.

Nee Alicia is het niet dit is een slank meisje met kleine tietjes.

Maar Rex kent haar hij heeft haar ook een keer de sleutel laten halen en ging er toen met een ander vandoor die nog iets grotere tieten had.
Knabbel,Sony en ik stonden er bij en keken ernaar.

Jansen
17 maart 2007, 18:18
Rex,Sonny,Little Diablo eb ik hebben vandaag niets te schrijven hier bij PHG.

Dit komt omdat ik een sms kreeg van mijn vriendinnetje dat zij dit weekend niet zou gaan.
Dus ik ook niet en meteen de andere gebeld dat we dan maar een feestje moesten houden in GT.
Little Diablo stond al op de parkeerplaats bij PHG en kon nog net voor hij de entree moest betalen zijn auto starten en met ons mee doen.
Sooy en Rex konden nog wat eerder rechts afslaan.
Alleen op meetingpoint dat was te laat.
Ik heb nog gedacht om RTL boulevard of SBS 6 te bellen maar de kans was dan groot dat Patty Brard dan achter ons aan zou komen.:rofl:

Ik heb me heel goed vermaakt met Claudia/Juli Ex PHG.

Willi69
17 maart 2007, 22:10
Erster alles! :green_smi

Manni1A
17 maart 2007, 23:48
Erster alles! :green_smi

Erster alles?
Bist du geflüchtet, oder warst du abstinent?

Willi69
18 maart 2007, 00:18
Bist du geflüchtett?
Yepp! :o Samstage siind echt nicht mein Ding! :nee:

Big30
18 maart 2007, 03:49
Nee Alicia is het niet dit is een slank meisje met kleine tietjes.

Maar Rex kent haar hij heeft haar ook een keer de sleutel laten halen en ging er toen met een ander vandoor die nog iets grotere tieten had.
Knabbel,Sony en ik stonden er bij en keken ernaar.

Dikke gepiercte tetten in een veel te klein wit bloesje en een ultra kort rokje met hoge zwart witte kousen.

Jansen neem van me aan dat de dame die zizicroissantje beschrijft Alicia is ;), in de door zizicroissantje beschreven outfit zag ik haar Dinsdag jl. paraderen en Zaterdag avond ook weer :freu:.
Rex kon de verleiding weer niet weerstaan en had een zo begreep ik spetterende sessie met deze dame met heerlijke siliconen borsten.

Willem2
18 maart 2007, 04:16
Rex kon de verleiding weer niet weerstaan en had een zo begreep ik spetterende sessie met deze dame met heerlijke siliconen borsten.

Weet je wat veel leuker was om te zien ......... een hele ijsberenkolonie aan een tafel die naar deze Alicia /Alison (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3343) aan het kijken zijn. Deze dame met haar korte rokje ,boog zich wat voorover tegen de ballustrade en boink,boink, boink deed het onder de tafel van de ijsberenkolonie :D . De ijsberenvelletjes waren te klein ;)

Willem2 :wink:

Big30
18 maart 2007, 04:36
Weet je wat veel leuker was om te zien ......... een hele ijsberenkolonie aan een tafel die naar deze Alicia /Alison (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3343) aan het kijken zijn. Deze dame met haar korte rokje ,boog hing wat voorover tegen de ballustrade en boink,boink, boink deed het onder de tafel van de ijsberenkolonie :D . De ijsberenvelletjes waren te klein ;)

Ik heb er bewust voor gekozen dit wel hele geile en horny voorval te verzwijgen ;), maar ehm holymony wat een lekker kontje heeft die Alicia toch.
Klopt helemaal wat je zegt, toen ze zich net genoeg over de ballustrade vooroverboog om haar hele bilpartij bloot te geven barstte onder de veeltallig aanwezige IJsbeertjes een gejuich los waar van ik moet zeggen dat het nu nog pijn aan mijn oren doet :D :loud: :rofl:.

Oja ik was vanavond toevallig in PHG, iets van 60 dames aanwezig, redelijke line-up maar ook weer niet top, zeeeer veel bekende ijsbeertjes die weer eens op Oedt waren aangereden, ook een aantal van het Franse bevriende forum youppie.net, was iets te laat voor het eten maar dat was wel OK, veel bijgekletst met deze en gene, na twaalven werd er weer gedanst door enkele dames, was wel aardig om te zien, in 1 niet nader te noemen geval was overmatig cocktail gebruik debet aan het redelijk losbandige dansgedrag ;) :lostit:!

Big30
18 maart 2007, 15:12

Inderdaad perefcte undercover :D :cool: :eek:, niemand heeft je herkend :redface: :mad: :green_smi!

Willi69
18 maart 2007, 15:13
Verstehe ich nicht!
Merkwürdige Gäste, zu viele Gäste (wenn Messe in Düsseldorf, wie gestern), merkwürdiger Barmixer, zu wenig Mädels! :o

in Maart probeer ik niet meer in PHG te komen, een last-minute niet aangekondigd door de weeks bezoekje uitgezonderd.
Trifft auf mich auch zu! :green_smi

Jansen
18 maart 2007, 16:59

Tatoeages/Piercings : tribal op de rug
Service: vooral bedreven in aftrekken met condoom
Voordelen: dom
Nadelen: heel dom

Is deze man wel geweest gisteren ik heb mijn twijfel hierover.
Heeft niemand hem in een hoekje zien aftrekken.
Of was hij zo dom dat hij denkt dat PHG in Belgie ligt en het niet op zijn papieren navigatie kon vinden.:green_smi

Knabbel
18 maart 2007, 17:16
Toen ik wegging stond er nog wel een Belgisch gekentekende voiture op de parkeerplaats en Bredero was reeds vertrokken. Iemand op geheime missie?

Willem2
18 maart 2007, 17:38
Toen ik wegging stond er nog wel een Belgisch gekentekende voiture op de parkeerplaats en Bredero was reeds vertrokken. Iemand op geheime missie?

Er waren meer belgen dan je denkt en ook wat franstaligen ;) Maar er was vooral een invasie van italianen.
Het grappige was dat ik op zoek was naar twee franstalige aziaten. Kwam toen uit bij twee koreanen die woonden in Nederland maar geen woord nederlands spraken ;)
Ik heb uiteindelijk Haitek en abcd wel gevonden. Andere leden die onder anderen aanwezig waren : Scoobert :p , Knabbel, Babbel, Oblix, Rex, Willi69, MIJsbeer, 11cc, Einzelganger, Bonkie.6, Deuxdeux, Tiga, JohnnyBravo,ButtinSky, Limbo4u, HetRodeMannetje, Bredero en ..........

Note Big30:
aanwezigheidslijstje van W2 klopt ;)!

Knabbel
18 maart 2007, 18:11
Je vergeet nog Jojo...

en ik moet nog steeds denken aan die 3 Japanners(?) die me, achter elkaar, in de gang tegemoet liepen met allederie een paasei in hun hand, zojuist van Willem2 gekregen. Zelden een trio zo verwonderd zien kijken :D

Wat me tevens opviel de afgelopen 2 weken, is dat de bezoekers uit, laat ik het maar het verre oosten noemen, zich de meest vreemde kapsels aanmeten. Aan de voorzijde nog een paar kartels in die pony en er is sprake van een playmobiel invasie :lol:

Tiga
18 maart 2007, 19:05
Laag bij de grond.Sorry.:teuflisch Ik ben destijds voor minder geband!!
Respekt en opvoeding a.u.b.!!:angryfire
Is zo'n persoonlijke aanval wel in de geest van het ijsberenforum toegestaan??
Of een laagdunkende vete??

Rplover omschrijft zichzelf in een eerder bericht zo hetgeen Jansen citeert. Van enige spot is dus wel sprake. Je had gelijk gehad als rplover zich niet eerst zelf zo had 'gepresenteerd'.

Jansen had wel wat liever kunnen zijn voor rplover ... :luvlove:

Jansen
18 maart 2007, 21:49
Kwam toen uit bij twee koreanen die woonden in Nederland maar geen woord nederlands spraken ;)

Note Big30:
aanwezigheidslijstje van W2 klopt ;)!

Maar goed dat Rita Verdonk er niet was anders waren ze hier misschien ook wel uitgezet :thefinger

Jansen
18 maart 2007, 21:57
Laag bij de grond.Sorry.:teuflisch Ik ben destijds voor minder geband!!
Respekt en opvoeding a.u.b.!!:angryfire
Is zo'n persoonlijke aanval wel in de geest van het ijsberenforum toegestaan??
Of een laagdunkende vete??

He coco kan rlover niet voor zich zelf spreken :cool: of ben jij zijn praatpaal nu hij even de weg is kwijt geraakt richting Oedt.:rofl:
Wat ik schreef heeft Tiga ook al verwoord het was een antwoord uit zijn eigen geschreven zinnen.
En aangezien rlover en ik elkaar al menige jaren kennen is dit dus gewoon grappig bedoelt en niet een laagdunkende vete :teuflisch

rplover
18 maart 2007, 22:15
....onnozele domme blonde vriend :D

He coco kan rlover niet voor zich zelf spreken :cool: of ben jij zijn praatpaal nu hij even de weg is kwijt geraakt richting Oedt.:rofl:
Wat ik schreef heeft Tiga ook al verwoord het was een antwoord uit zijn eigen geschreven zinnen.
En aangezien rlover en ik elkaar al menige jaren kennen is dit dus gewoon grappig bedoelt en niet een laagdunkende vete :teuflisch Ik kan voor mezelf spreken.
Ik was de weg niet kwijt richting Oedt, ik was op zoek naar één van de panden van jansen :green_smi (grapje hoor jansen)
Dat ik niet in Oedt was, net zo min als in Utrecht vrijdag, is ....privé, persoonlijk, en daar heeft niemand de ballen zaken mee.
Dus laat het ons daarbij houden.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat het minder leuk was zonder mij, of dat ik jullie handje moet vasthouden om het gaatje te vinden :smile2:

rplover - die jansen altijd wel grappig heeft gevonden, en hem nog eens knuffelt, op vraag :D

@coco2 : mercikes he, het lijkt harde taal, gehekeld te worden, en ik was helemaal niet op hookers, ik vind de weg daar naartoe niet meer

Jansen
18 maart 2007, 22:22

Ik kan voor mezelf spreken.
Ik was de weg niet kwijt richting Oedt, ik was op zoek naar één van de panden van jansen :green_smi (grapje hoor jansen)

rplover - die jansen altijd wel grappig heeft gevonden, en hem nog eens knuffelt, op vraag :D

Ik heb wel dit weekend wel een pandje verkocht maar weet niet de naam van de nieuwe eigenaar.;)
En ook met iets bezig voor een verbouwd pand op de weg naar Lier.:green_smi dus heb daardoor twee dagen in Belgie rondgereden.

Trouwens waar blijven alle recenties van de hele ijsberencolonnie die gisteren in Happy Garden waren ???

Of is er veel gezongen en gedronken en zijn jullie vergeten met de dames naar de kamer te gaan ????

Ik heb tot heden maar een enkel berichtje zien staan dus schrijven heren en ook welke dames waren er ???

und Willy69 ??

Big30
18 maart 2007, 22:44
Trouwens waar blijven alle recenties van de hele ijsberencolonnie die gisteren in Happy Garden waren ???

Ik zit ook al met spanning te wachten op al die recensie verhalen!!
Heb toch met eigen ogen kunnen aanschouwen dat er behalve veel gesaunaad, geouwehoerd, bijgekletst, gecokctaild toch ook door deze en gene een kamerbezoek heeft plaats gevonden :rolleyes:.

:wink: :wink: :wink:

Willem2
18 maart 2007, 22:58
Ik heb tot heden maar een enkel berichtje zien staan dus schrijven heren en ook welke dames waren er ???

und Willi69 ??

En waar was Jansen zelf vrijdag ? Dan had hij even voorwerk kunnen doen :cool: . Er waren 64 dames over de hele dag gezien en wij wachten op het lijstje van Willi69 ;) ( van vrijdag ).
Little diablo schitterde ook door afwezigheid , 3 dagen GT ??

Willi69
18 maart 2007, 23:06
en wij wachten op het lijstje van Willi69 ;) (van vrijdag).
2/3 der Mädels kamen aus Rumänien und Ungarn und interessierten mich nicht, die anderen kannte ich nicht. :green_smi

Jansen
18 maart 2007, 23:09
2/3 der Mädels kamen aus Rumänien und Ungarn und interessierten mich nicht, die anderen kannte ich nicht. :green_smi

Super antwoord van een voetbal liefhebber :green_smi

Jansen
18 maart 2007, 23:14
En waar was Jansen zelf vrijdag ? Dan had hij even voorwerk kunnen doen :cool: . Er waren 64 dames over de hele dag gezien en wij wachten op het lijstje van Willi69 ;) ( van vrijdag ).

Jij hebt je huiswerk niet goed gemaakt Willem :o

Ik heb netjes hier laten weten dat wij in optocht naar GT waren gereden omdat C. dit weekend niet ging werken in PHG.
Little Diablo stond al op de parkeerplaats van PHG toen hij mijn bericht las en omkeerde naar GT.
Ook Sonny en Rex kreeg ik nog te pakken om ook naar Gt te gaan,omdat ik me niet kon laten zien in PHG :green_smi
(anders denkt C. dat ik vreemd ga ):angryfire
En Willem wij hebben dus wel recenties neergezet bij GT rouwens REx had je het ook kunnen vertellen.
Vooral over de show in de tent van Sonny en Rex.:freu: :freu:

Willem2
18 maart 2007, 23:24
Super antwoord van een voetbal liefhebber :green_smi

Ja hij maakt zware tijden door met Borussia MG, jij hoeft alleen de winterbanden maar van de platte wagen af te halen :lostit: :D ;)

Unsinn Willi69 !!!!

Er waren inderdaad wel wat nieuwe mooie roemeense dames en half hongaarse :cool: . Maar er waren smaken genoeg. Ik was er reeds om 11.15. Ik wilde als echte nederlander namelijk wel "waar" voor mijn geld. Er waren tussen 11 en 4 in verhouding heel wat dames en zeer weinig ijsberen. Daarna werd het heel druk met deze keer redelijk wat italianen vanwege een wijnbeurs. Het eten was trouwens weer super en voor iedereen, ondanks alle drukte, meer dan genoeg. Ik wacht nog even op de lijst van Willi69 van vrijdag en dan ga ik weer verder...............:D :wink:

Jansen
18 maart 2007, 23:30
Ja hij maakt zware tijden door met Borussia MG, jij hoeft alleen de winterbanden maar van de platte wagen af te halen :lostit: :D ;)

Unsinn Willi69 !!!!

Ik heb Willi69 vorige week nog beloofd hem een keer naar een thuiswedstrijd van Bor.MG mee te nemen als gast mit speis und drank mit alle spielers von M.G.
Moet alleen een wedstrijd uitzoeken tegen een andere degradant voor hopelijk een betere uitslag dan vandaag.:rolleyes:

Big30
18 maart 2007, 23:34

Onzin Willi69!!! Mij viel juist op dat een aantal van de vaste Roemeense waarden juist niet aanwezig waren, Loredana, Ramona, Tricky (-> LR samen met haar nichtje Monalisa), Micky, etc.

Er waren zaterdag juist opvallend weinig Roemeens-Hongaarse dames aanwezig vond ik, ook geen Andrea trouwens.
Zeker niet meer dan 1/3 van het totaal dit inclusief de "echte Hongaarse dames", zie ook zelfde constatering op RF.

Ik mis de lijstjes van Willi69 trouwens wel een beetje ... .

:wink: :wink:
Big30

Rex
18 maart 2007, 23:37
Onzin Willi69!!! Mij viel juist op dat een aantal van de vaste Roemeense waarden juist niet aanwezig waren, Loredana, Ramona, Tricky (-> LR samen met haar nichtje Monalisa), Micky, etc.

Er waren zaterdag juist opvallend weinig Roemeens-Hongaarse dames aanwezig vond ik, ook geen Andrea trouwens.
Zeker niet meer dan 1/3 van het totaal dit inclusief de "echte Hongaarse dames", zie ook zelfde constatering op RF.

Ik mis de lijstjes van Willi69 trouwens wel een beetje ... .

Even een correctie, Biggie,

Louisa was er wel degelijk, maar niet lang. Net toen ik binnenkwam en samen in de hal met Babbel stond te wachten op een kast sleutel, vroeg Tiga ons even op te letten, want Louisa kwam net aanlopen ( topless) en dat zag er niet verkeerd uit. Hierna heb ik haar inderdaad ook niet meer gezien.

Kan best zijn dat ze een beetje geschokken was. Ja wat wil je ook als drie geile ijsberen naar je tietenkast staan te kijken:rolleyes:

Willem2
18 maart 2007, 23:44
Even een correctie, Biggie,

Kan best zijn dat ze een beetje geschokken was. Ja wat wil je ook als drie geile ijsberen naar je tietenkast staan te kijken:rolleyes:

Ik had het daarom maar even aangepast :o Ze was er al om 11.15 en heeft van mij ook wat chocolade-eitjes gekregen.
Willem2

Big30
18 maart 2007, 23:47
@Rex,

Thxs for de correctie, ze was dan inderdaad weer snel vertrokken, ik was er van 17-01u en was toch echt niet de hele tijd op de kamer. Heb haar niet gespot.
Louisa schijnt dus weer "vast" in PHG te zijn, dinsdag jl. was ze er ook al weer.

Lijkt me wel logisch inderdaad dat ze bij de aanblik van deze 3 HELE GEILE IJSBEREN weer rechtsomkeert maakte :D ;)!
Had ik ook gedaan :D :teuflisch!

:wink: :wink: :wink:

(Lees pas nu de correctie van W2!)

Rex
19 maart 2007, 00:28
Over straalbezopen dames gesproken wat was "Froukje" toch redelijk in de kan he zaterdag avond laat :cool: :eek:!

Ik schrok wel een klein beetje, toen ze heel overdreven lallend en schreeuwend de kleedruimte kwam binnen gestrompeld.
Ze probeerde iets te zingen, maar het leek meer op lallen dus..................

Deze Froukje heet Agatha en is Pools, dat dan weer wel!!

Note Big30:
Laten we zeggen dat ze een klein beetje aangeschoten was, maar ze danste erg fraai mee in het clubje zaterdagavond :freu:.
Ach twas een zaterdagavond he dat dan sommige Poolse dames wat social drinking doen is ook wee niet zo'n big issue vind ik.

Willem2
19 maart 2007, 12:17
Je vergeet nog Jojo...

Ja, Jojo was er ook. Daar heb ik nog een hele tijd mee staan praten. Nee daar heb ik niet mee staan clausen ;)
Ik was trouwens ook Frenchy vergeten :o

en ik moet nog steeds denken aan die 3 Japanners(?) die me, achter elkaar, in de gang tegemoet liepen met allederie een paasei in hun hand, zojuist van Willem2 gekregen. Zelden een trio zo verwonderd zien kijken :D

Ja ze keken meteen of ze dat niet konden namaken :D
Als er ééntje naar de kamer gaat dan gaan de anderen ook meteen, slechts een enkele keer loopt er ééntje verloren rond...

Wat me tevens opviel de afgelopen 2 weken, is dat de bezoekers uit, laat ik het maar het verre oosten noemen, zich de meest vreemde kapsels aanmeten. Aan de voorzijde nog een paar kartels in die pony en er is sprake van een playmobiel invasie :lol:

Je zal maar miljoenen mensen hebben met hetzelfde zwarte haar. Dan ga je wle rare dingen bedenken om op te vallen. Het zijn net als vrouwen die allemaal een kleurspoeling nemen en dan toch weer blond zijn :cool:

little diablo
19 maart 2007, 20:52

Tja het is momenteel zo lekker :fuck: in GT. En misschien was ik ook wel vermomd net als rplover:rolleyes: of zouden ze me te snel herkennen:p

Saluti L Diablo

Willem2
19 maart 2007, 20:56
Tja het is momenteel zo lekker :fuck: in GT. En misschien was ik ook wel vermomd net als rplover:rolleyes: of zouden ze me te snel herkennen:p

Saluti L Diablo

Drie dagen achter elkaar in één club doorbrengen in deze tijd dat houdt dus in dat je goed doorrookt bent :cool: Een gerookte paling is er niks bij ;)

little diablo
19 maart 2007, 20:57
Ik kan voor mezelf spreken.
Dat ik niet in Oedt was, net zo min als in Utrecht vrijdag, is ....privé, persoonlijk, en daar heeft niemand de ballen zaken mee.
Dus laat het ons daarbij houden.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat het minder leuk was zonder mij, of dat ik jullie handje moet vasthouden om het gaatje te vinden :smile2:

@coco2 : mercikes he, het lijkt harde taal, gehekeld te worden, en ik was helemaal niet op hookers, ik vind de weg daar naartoe niet meer
En vertel eens dan, wie heb je :fuck: en hoe was het:smile2: geef maar toe heel wat anders dan.......................................:waiting[1

Saluti L Diablo

Big30
19 maart 2007, 21:05
Zelfs hun menu wordt op de site gezet. :eek:

Klik op de PHG site en dan onder "A la carte"

Nu nog een lijstje met welke dames wanneer aanwezig zullen zijn (met fotootje if possible) en iedereen is tevreden.

Ze zijn zeker bang dat wij Hollanders alleen voor het eten komen, want het wordt alleen in de Duitse versie genoemd.

Nu nog een uitprintbaar nummertje voor de wachtrij en het feest kan beginnen.

Wachtrij? Had ik de laatste keer geen last van. Gewoon een goed plan+afspraken maken. Tegen de tijd dat eenieder heeft kan dan de 2e ronde beginnen.

Die voorbereiding, lees wacht houden, kost je alleen een half uur. Wat je in die tijd al niet had kunnen doen :fuck:

Het geheel staat in het teken van teamwork. En wat je in de tussentijd doet? Heel makkelijk: kontakten leggen..........En achteraf blijkt dan wel of dat dit een goed idee was

Rinderbraten mit Spätzle und Gemüse
oder
Spareribs und Krautsalat

Laat dat nu met mijn lievelingskostje zijn ;)!

:wink: :hah: :lostit: :D :essen: :dance[1]:

Jansen
19 maart 2007, 22:36
En vertel eens dan, wie heb je :fuck: en hoe was het:smile2: geef maar toe heel wat anders dan.......................................:waiting[1

Saluti L Diablo

Hij schreef toch prive bezig,en geen ballen mee te maken :eek: moet hij L.D. dan persoonlijk schrijven :eek: Jij was toch ook ......:green_smi dus

O. ja nu schreef ik even voor hem ;)

L.D. die uit Roemenie komt :rofl:

Willem2
20 maart 2007, 00:48
Zeg dames hier gaat het nu weer over de PHG.
Bij voorbaat dank ;)

Willem2
20 maart 2007, 15:58
Dames die onder andere aanwezig waren afgelopen zaterdag : Agatha, Aisha, Alison/Alicia, Alini, Anita, Angelina, Anna-Maria, Betty, Bianca (?), Chris, Christiana(thekefrau), Daniela, Danielle(Thekefrau), Dascha, Delia, Denisia, Diana, Edyta, Emy, Emma, Grace, Henriëtte, Ina, Johanna/Jolana, Josie, Jovana, Katja, Lazarina, Lija (weer terug), Lilly, Lisa, Louisa, Meggy(thekefrau), Melanie, Mia, Milana, Naomi, Nina, Patricia, Sabrina (thekefrau), Sascha, Sonja, Susan, Tanja(thekefrau), Veronika, Violetta............. totaal ca 60 vrouwen.

Dus ik mis er nog wel een paar ;)
Ga maar aanvullen en verbeteren :wink:

Big30
20 maart 2007, 20:46
Lisa, Mia, Denisia, Anna-Maria ;). Violetta was er wel, dat is die een beetje Lavinia look-alike maar dan iets kleiner.
Ik heb Daniela niet gezien, die zit volgens mij nog in haar thuisland. Was ze er misschien alleen 's middags, zou me verbazen als we weer teruggekeerd is.

n.b. lijstje is al ge-updated!

Big30
20 maart 2007, 21:10
Zeg dames hier gaat het nu weer over de PHG.
Bij voorbaat dank ;)

Bij voorkeur hier PHG ervaringen!!!

Rex
21 maart 2007, 00:36
Dames die onder andere aanwezig waren afgelopen zaterdag ...

Bianca was er niet Willem, Bianca is één van die Hongaarse meisjes die normaliter veel met Chris optrekt. Bianca is een beetje steviger, maar heeft een lekkere en mooie kont, ze heeft zwart haar en is niet al te groot, maar wel iets groter dan Chris, maar ja dat zijn er wel meerdere.
Haar wil ik toch ook nog een keer meemaken op de kamer, want het is echt een mooi meisje.................

Big30
21 maart 2007, 00:48
... één van die Hongaarse meisjes die normaliter veel met Chris optrekt...

Huh, dat vaste vriendinnetje van Chris is toch Grace dat beetje verlegen kleine meisje, dat is echt een Siamese Tweeling.
Wat danst ze toch altijd Geil he die Chris ;)! Het andere meisje wat vaak met Chris en Grace optrok was Monalisa maar die is nu in LR samen met Tricky.
n.b. W2 had bij Bianca al een ? geplaatst;)!

Bianca is toch die Roemeense dame??

Ach ik zal het wel weer helemaal mis hebben :hammer:!

Zwart haar en niet al te groot, tsja daar lopen er heel wat van rond :cool: :D! Tsja morgen woensdag en ik weet dat jansen gaat :eek:!

Rex
21 maart 2007, 00:53
Huh, dat vaste vriendinnetje van Chris is toch Grace ...

Grace is idd die hele kleine waar Chris vaak mee optrekt, maar zij was itt Bianca er zaterdag wel gewoon......................

Bianca is toch echt Hongaars. Een maat van me is er een tijdje geleden mee weggeweest en was zeker niet ontevreden.

Big30
21 maart 2007, 01:11
Grace is idd die hele kleine waar Chris vaak mee optrekt, maar zij was itt Bianca er zaterdag wel gewoon......................

Bianca is toch echt Hongaars. Een maat van me is er een tijdje geleden mee weggeweest en was zeker niet ontevreden.

Klopt wat je zegt! Ik moest weer even wat beelden omhoog halen, Bianca trekt ook veel met die 2 dames op en heb ik haar inderdaad zaterdag niet gezien.

Chris wel gezien en zelfs zonder kamerbezoek haar innig omhelsd toen het dans programma bezig was, zag zelfs een IJsbeertje met haar een onvervalste Rock&Roll dans uitvoeren waar Chris hoog werd opgetild ;)!

Lastig hoor al die namen ;)!

Thxs Rex for the info!

Willem2
21 maart 2007, 14:10
Ik had wat vraagtekens bij de lijst gezet , maar ik denk dat het aantal fouten wel mee viel. Hiephiep in de Gloria was er volgens mij wel. En wat dames die ik niet van naam ken dan wel gewoon vergeten ben of er is geen paspoortje van ...............

PS Sommige roemeense/hongaarse dames haal ik wel eens door elkaar :o

Note Big30: Compliment Hoor Willem2, ik was met veel pijn en moeite nog niet op de helft van de namen gekomen, maar ik haal de Roemeens-Hongaarse dames daarintegen niet door elkaar ;)!

Willem2
22 maart 2007, 16:33
Er was sprake van een zekere Kim uit Letland. Ik denk dat die er zaterdag ook was met haar vriendin Melanie. Nog geen paspoortmaar daar zorgt W69 wel voor ;)

W2 :wink:

Jack42
22 maart 2007, 20:39
Er was sprake van een zekere Kim uit Letland. Ik denk dat die er zaterdag ook was met haar vriendin Melanie. Nog geen paspoortmaar daar zorgt W69 wel voor ;)

Die zal toch wel opgevallen zijn deze Kim want op Rheinforum staat
KF42/44 :eek:...... en ook flinke boobies. Echt een vrouw voor de duitsers dus. :D
Doe mij maar KF32/34.

KF= maat van de kleding.

Willem2
22 maart 2007, 20:47
@ J42
De vrouw die ik voor ogen heb was niet zo dik, uiteraard wel vooor jou ;) , en had niet zulke hele grote boobies. Donkere lange haren en maatje b/c. Wel een aardig koppie.

Jansen
23 maart 2007, 00:27
Gisteren weer een avondje PHG gedaan en moet weer zeggen dat het me goed was bevallen.
Natuurlijk ook omdat ik een sms had gehad van mijn vaste vriendin daar dat ze in de middag zou komen.
Ik ben ruim voor etenstijd binnen gekomen en na een douche me meteen teruggetrokken op kamer 17 met een flesje Bacardi, cola en een mooie meid.
Na ruim een uur weer naar boven om even te eten en Sonny goedendag te zeggen.
We hebben gezellig weer eens de dames bekeken (waaronder Katja die weer graag met me mee wou) maar ik bleef natuurlijk monogaam.
Zelfs sonny bleef monogaam.
Nadat Carmen weer bij me kwam zitten beneden bij het nachtcafe en duidelijk nog meer zin had na de Bacardi in enkele spatjes hebben Sonny,Carmen en ik ons nog even volgegooit met diverse drank.
Sonny ging enkele keren op jacht maar kon zijn kruit niet kwijt.
Ik ben toen maar voor een tweede ronde met mijn vriendinnetje naar kamer 15 gegaan omdaar ons tijdens de sex aan alle kanten te kunnen bekijken.
Na deze sessie weer een paar sauna rondjes en rond 00.00 u na afscheid genomen te hebben van C. samen met sonny vertrokken.
Er waren weer heel veel vrouwen en ook redelijk veel ijsberen.

Big30
23 maart 2007, 01:32
Er was sprake van een zekere Kim uit Letland. Ik denk dat die er zaterdag ook was met haar vriendin Melanie. Nog geen paspoort maar daar zorgt W69 wel voor ;)

Ze schijnen beiden uit Litouwen te komen, Mel&Kim ;)!

suspens
23 maart 2007, 01:57
Hoi medebeertjes,

short question. Een Paar weken terug heb ik nog een toffe avond met knappe laura uit estland (of was het nu letland..)
Deze knappe verschijning vertelde toen dat ze van plan was te vertrekken uit PHG wegens te weinig ijsberen.
Is zij inderdaad verdwenen of heeft deze lekkere deerne zich bedacht?

Alvast bedankt voor jullie feedback.

greetz

Suspens :lostit:

Clinic
23 maart 2007, 08:55
Een Paar weken terug heb ik nog een toffe avond met knappe laura uit estland (of was het nu letland..)
Deze knappe verschijning vertelde toen dat ze van plan was te vertrekken uit PHG wegens te weinig ijsberen.

Hoi,

Het 'kontje' moet wel Laura uit Letland geweest zijn. Het verhaal van weg gaan en te weinig ijsberen houdt ze al een aantal jaren vol, maar ze is elke keer voor korte of langere tijd weer teruggekomen, dus het beste is gewoon ff bellen als je zekere wilt zijn.....

Groeten,

Forza...germania
24 maart 2007, 00:38
Ik wil hier eigenlijk veel meer Horny gebeurtenissen lezen ;)

Jansen
24 maart 2007, 00:48
Vandaag toch weer even terug naar PHG gegaan.
Rond de middag waren er al ruim 35 dames en 15 ijsberen dus best wel een mooie verhouding.;)
Ik heb me ruim een uur terug getrokken met voor "mij" de meest bekende dame.
Er waren wel weer een aantal nieuwe gezichten bij die er afgelopen woensdag nog niet waren en zelfs ee paar hele mooie.
Geen bekende beren en moest nog wat zaken doen in Duitsland dus ben ik maar na het kamerbezoek en ontbijt weer verder gereden.
Verder niet veel te melden hier ,maar dan staat er toch weer iets positiefs om na te denken en rustig naar PHG te rijden.
Recentie over het meisje schrijf ik niet anders staan er bij haar wel 10 dezelfde van mij onder elkaar.
Maar ik heb wel :rolleyes: :fuck: :fuck: :rubbel: :love: :baby2: :moon:

Big30
24 maart 2007, 01:07
Ik wil hier eigenlijk veel meer Horny gebeurtenissen lezen ;)

Dat kan :D, moet je wel naar me luisteren on the way back Sunday :p!
Van het zeer aan te bevelen ontbijt buffet in PHG valt 's zondags meestal wel tot rond 16u wat op te peuzelen.
Weet zeker dat de line-up op een zondag in Oedt ook niet zal teleurstellen!

@Jansen,

Ik stop ook meestal over sommige dames na 3-4 recensies nog wat te schrijven. Met wie was je trouwens :D ;) :cool:.

Jansen
24 maart 2007, 01:15

@Jansen,

Ik stop ook meestal over sommige dames na 3-4 recensies nog wat te schrijven. Met wie was je trouwens :D ;) :cool:.

Ik ben haar club naam even vergeten :rolleyes: komt door de drank die we meestal nuttigen op de kamer.:green_smi

Big30
24 maart 2007, 01:22
Ik ben haar club naam even vergeten :rolleyes: komt door de drank die we meestal nuttigen op de kamer.:green_smi

Lastig he als je beide namen van de dame kent ;), ik kan je niet helpen hoor, geen idee met wie je was :D!

Eigenlijk zou deze reactie van mij natuurlijk gewist moeten worden :hah:!

Ik geef wel een heel slecht voorbeeld. Doe ik wel eens vaker :rolleyes:.

Jansen
24 maart 2007, 01:30
Lastig he als je beide namen van de dame kent ;), ik kan je niet helpen hoor, geen idee met wie je was :D!

Eigenlijk zou deze reactie van mij natuurlijk gewist moeten worden :hah:!

Ik geef wel een heel slecht voorbeeld. Doe ik wel eens vaker :rolleyes:.

Kijk dit is nu het goede voorbeeld van een echte moderator,gewoon mee zeveren met ons en niet zeuren over dat het nergens over gaat.
Ga zo door moderator en je wordt op het andere forum nooit aan genomen.

Wel loop je het risico dat er nu een paar zuiderburen gaan reageren :teuflisch ( geldt niet voor blauw beer )

Willem2
24 maart 2007, 13:44
Nu wacht Krimson alleen nog op de komst van zijn uitverkoren dame. :freu:

Marianne en Katharina zijn er weer ;) . En zoals je al begrepen had is Carmen er ook :lostit:
Tip voor Krimson : Milana

Willem2
24 maart 2007, 13:53
Ze schijnen beiden uit Litouwen te komen, Mel&Kim ;)!

Er was maar één echte combinatie van Mel en Kim en dat was een duitse. En daarmee heb ik ook nog eens een trio gedaan. Kim werkt niet meer maar Mel is nog steeds aanwezig en werkzaam.

Willem2

blauwebeer
24 maart 2007, 13:54
Tip voor Krimson : Milana
Deze tip komt wel héél dicht in de buurt :
vervang de 'l' door een 'r', gooi de letters wat door mekaar, en je hebt ... :luvlove:

Rex
24 maart 2007, 15:11
Hoi medebeertjes,

short question. Een Paar weken terug heb ik nog een toffe avond met knappe laura uit estland (of was het nu letland..)
Is zij inderdaad verdwenen of heeft deze lekkere deerne zich bedacht?

Alvast bedankt voor jullie feedback.

greetz

Ja verhalen ophouden kunnen ze als de beste. Gisteren was Laura er gewoon. Ze heeft inderdaad echt een super mooi kontje..............:rolleyes: En dit weet ze ook maar al te goed. Wellicht is ze er nog een paar dagen, dus je weet wat je te doen staat:fuck:

oedtlul
25 maart 2007, 13:01
beste vrienden,

Heeft iemand marianna al gespot?

Willem2
25 maart 2007, 15:26
beste vrienden,

Heeft iemand marianna al gespot?

Ja

Jack42
25 maart 2007, 17:21
Het was weer tijd om naar Duitsland af te reizen. Mariana had me medegedeeld dat ze weer in PHG aanwezig is.
Het was een week of 5 geleden dat ik in de blije tuin was.
Ik ben de laatste weken naar GT geweest en twijfelde zelfs nog om naar GT lees Romina af te buigen.
Maar ik heb er zeker geen spijt van gehad dat ik naar PHG ben gegaan. Ten eerste de hartelijke begroeting door Tanja mijn favoriete Thekenfrau, de sfeer in PHG, iets rustiger allemaal dan in GT, het goede eten, de bekende ijsberen voor mij, NKG, Pappi Chulo, Rex en Buttinsky (geen Knut die is nog wat te jong) en last but not least Mariana natuurlijk.
Het was niet overdreven druk met ijsberen maar er werd wel volop :fuck: want er was op een gegeven moment een wachttijd voor een kamer van meer dan een half uur. Daardoor wel een uur langer open.
Ook het aanbod van dames vond ik goed ik schat zo'n 65-70 dames. Vele nieuwe dames voor mij maar ook oude bekenden zoals Moniek en Alini die ik beiden al een hele tijd niet had gezien.
Na het eten heb ik me een tijdje met Mariana op een kamer teruggetrokken en het was weer erg lekker allemaal.
Volgende keer weer PHG of toch GT? Ik weet het nog niet maar de afwisseling bevalt me goed op dit moment.

@ Oedtlul

Mariana is nog aanwezig t/m a.s. zaterdag

Jack42

Forza...germania
25 maart 2007, 23:03
De 2e dag was al halverwege toen Big30 en Forza zo rond het middaguur ontwaakten in Etap Giessen, na een nachtrust van een kleine 6 uurtjes. Tot grote verbazing zagen zij vanuit het hotelraam dat éne Sonny er al een ochtendwandeling had opzitten, zodat het duo zich naar beneden repte om even wat opties voor de zondag door te nemen, waarbij weer tal van clubs in Duitsland de revue passeerden voor een voortzitting op deze zonige zondagmiddag en al snel werd besloten om koers te zetten richting het vertrouwde Oedtse. Ondertussen stond de handy van Big30 al vol met allerlei "vage" berichten van de daar aanwezige Roemeense CDL-delegatie ;), zodat om 14.30 de entree daar werd gemaakt.
Big30 werd al snel door het Roemeense schoolklasje ingelijfd (erg gezellige jongen om mee op stap te gaan:rofl: ), zodat Forza en Sonny het even rustig aan deden met de lunch, champagne, koffie met allerlei lekkere cakejes en waren er getuige van de opening van het buitenseizoen op een ligbed op het zonovergoten terras aan het zwembad. De watertemperatuur gaf exact 12 graden aan, de magnolia stond volop in bloei en Sonny was met zijn hoofd nog bij de 6 sessies met 7 vrouwen van de avond ervoor elders in Germania (:thefinger :thefinger ). Maar het was er alleraardigst:rubbel:
Net voor het avondeten liet Big30 zijn gezicht weer eens zien, zodat het trio weer compleet was. Na het eten en een kopje koffie werd met een bruingebrand gelaat de thuisreis weer aanvaard.
Ohhh ja, vrouwen waren er ook nog. Circa 1 à 2 die wel mijn smaak waren, maar geen gebruik van hun diensten gemaakt.

Grtz

Forza

En nu natuurlijk de hamvraag van de week: 'Waar speelde zich deel 1 van de mini-tour af ? :baeh:

Big30
26 maart 2007, 20:34
Ohhh ja, vrouwen waren er ook nog. Circa 1 à 2 die wel mijn smaak waren, maar geen gebruik van hun diensten gemaakt.

Grtz

Forza

Volgens mij was Forza nog een beetje moe ;) van de Zondagnacht en heeft dus heerlijk relaxend op een ligstoel in gezelschap van Sonny een gedeelte van de Zondag in PHG doorgebracht :freu:.
Weinig aan de sfeer impressie van Forza toe te voegen, behalve dat hij is vergeten te noemen dat er ook een aantal Sauna gangen hebben plaats gevonden.
Voor een zondag was de line-up redelijk maar niet top, kwam ook omdat zo begreep ik een aantal dames voor 2 weekjes even terug waren naar hun vaderland. They 'll be back ;)!
Ik kom er heeeel misschien ook nog wel een keertje terug :p.

Groet,
Big30

Jorah Mormont
27 maart 2007, 00:39
zodat Forza en Sonny het even rustig aan deden met de lunch, champagne, koffie met allerlei lekkere cakejes en waren er getuige van de opening van het buitenseizoen op een ligbed op het zonovergoten terras aan het zwembad. De watertemperatuur gaf exact 12 graden aan, de magnolia stond volop in bloei en Sonny was met zijn hoofd nog bij de 6 sessies met 7 vrouwen van de avond ervoor elders in Germania (:thefinger :thefinger ).

En het mooiste was hoe een tweetal ijsberen elkaar in het zembad gooide.

Het was jammer dat de aanwezige vrouwen ook Sonny niet warm konden krijgen waarop even na 21:00 de aftocht werd geblazen. En eigenlijk had ik geen zin om naar huis te gaan:hah: :hah: :hah: Sonny had nog wel zin in een deel III van de Germania mini tour:rofl: :rofl: :rofl: En waar dat naar toe ging..........:green_smi You'll find it!!!

BR, Sonny:wink:

Jansen
27 maart 2007, 00:52
Sonny had nog wel zin in een deel III van de Germania mini tour:rofl: :rofl: :rofl: En waar dat naar toe ging..........:green_smi You'll find it!!!

Kijk dat is weer eens anders dan paaseieren zoeken.:thefinger
Binnenkort gaat hij op Paastoer en neemt hij extra eieren mee :rofl:

Big30
27 maart 2007, 00:54
Het was jammer dat de aanwezige vrouwen ook Sonny niet warm konden krijgen waarop even na 21:00 de aftocht werd geblazen. En eigenlijk had ik geen zin om naar huis te gaan:hah: :hah: :hah: Sonny had nog wel zin in een deel III van de Germania mini tour:rofl: :rofl: :rofl: En waar dat naar toe ging..........:green_smi You'll find it!!!

Mijn God, wou nog vragen of je een keus had kunnen maken in PHG, nee dus :D :eek: :cool:! Ach met keuzes maken in PHG heb ik momenteel weinig problemen ;)!
Nochthans de brunch, diner en de gebakjes waren allen extraordinary!

Big30

Clinic
29 maart 2007, 20:19
Afgelopen week in mijn eigen favoriete tuin geweest. Het weer was heerlijk, de zon scheen........dus ik dacht, kom op............

Aankomst was toen het hek zo'n beetje open ging...... ;)
Welkom geheten door Wishna, die al vroeg wat ik kwam doen........omdat ik altijd voor mijn lief kom.......en die was er niet..... :(

Toch wat ruilhandel gedaan met haar en naar binnen gegaan....., snel douchen........koffie..........

De eerste lonken kwamen van Sascha.......ook lekker....en door een miscommunicatie wilde ze gelijk een sleutel halen...........ff vriendelijk teruggefloten en verteld dat dat er misschien later nog wel van komt.......(niet dus, maar misschien een andere keer)

Mijn lieve vriendinntje was er niet dus er mocht vandaag legaal vreemd gegaan worden. Maar eerst even heerlijk genieten in de tuin. Het weer was heerlijk; vele meiden wisten ook de weg naar buiten te vinden waar het in een ijsberenvel, danwel een handoek heerlijk vertoeven was. Ligbedje erbij, zonnebril op........cappucino.........relax.............. ;)

Uiteindelijk een heerlijke (en lange natuurlijk, maar als de 'klik' er is.....) sessie achter de rug met Eva. GFE en zeer hoog herhalingsgevaar.

Ik wilde in eerste instantie met Melanie........lekker Litouws praten.........of met Shakira.........maar uiteinelijk in de armen gevallen van deze Poolse en daar heb ik tot op de dag van vandaag geen spijt van.....

Heerlijke relaxte dag en zodra de zon er weer is.....en ik tijd heb natuurlijk ga ik zeker binnenkort weer naar phg. Iedereen was echt aan het genieten van de zon, het weer en lekker aan het relaxen in de tuin, behalve die oude duitser die op de bank binnen in slaap was gedommeld.........(hoe je dat voor elkaar krijgt met zoveel moois om je heen is mij nog steeds een raadsel, maar afijn, ieder zijn meug....)

Na mijn sessie nog even wat uitgerust........om daarna mijzelf aan te kleden en rond 18:00 huiswaarts te gaan.

De altijd vriendelijk Tanje (Tanja, du siehst gut aus und deine Haare sind Super!!!) liet mij uit en vroeg deze keer met wie ik was en hoe het was........., normaal gesproken weet ze dat wel omdat ik altijd persoonlijk werd uitgezwaaid.........en dan zei ze altijd.........."jouw hoef ik zeker niet te vragen hoe het was?"

Heerlijk weer in mijn favoriete tent....en ze zien mij er binnen afzienbare tijd weer terug

Groet

Clinic

Jansen
30 maart 2007, 23:19
A.S. zondag is de opening van PHG om 12.00 u vanwege lente feest.

Ook is de entree dan E 25,- voor de gehele dag.

Tevens korting op een dame door middel van een grabbelton ( net als bij Huize Yvonne in Eindhoven ).
Deze info is niet naar buiten gebracht en dat wil men ook zo houden tot zondag omdat men de vaste klanten hiermee van dienst willen zijn en niet een dags vliegers.

Note Big30,
@Jansen,
Volgens mij is het lentefeest beperkt bekend gemaakt, met enige aarzeling geef ik toe dat je gelijk hebt, maar inderdaad klopt wel wat je zegt, 25 Euro entree, zondag a.s.
Oja, Zondag is het ontbijtbuffet altijd top, de line-up op de zondag vind ik ook altijd zeer OK.

Horny_one
31 maart 2007, 02:00
Note Big30,
@Jansen,
Volgens mij is het lentefeest beperkt bekend gemaakt ...

klopt... je hebt een zogenaamde "1-4" kaart nodig... 1 keer toegang tot 4 clubs. is alleen aanstaande zondag geldig. Voor meer info vraag bij de Thekefrauen van PHG, GT, LR Kaarst en PSW.

Veel plezier....

Forza...germania
31 maart 2007, 22:14
Ik wil natuurlijk wel Horny Gebeurtenissen lezen :thefinger :rubbel: :rubbel: