PDA

Volledige versie bekijken : Anna (Bulgaarse)

mentholbear
15 november 2024, 18:31
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Anna (Bulgaarse)
Leeftijd:36 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Hele tijd in Engeland gewoond

mentholbear
15 november 2024, 19:09
Anna heeft ervaring in Gentlemen clubs. En dat was te merken aan de vlotte babbel in het Engels. Ze heeft een groen hartje, maar ondanks haar leeftijd kan haar fluitconcert nog wat oefening gebruiken. Ze neemt wel rustig de tijd voor je.
Ik had een redelijk kamertje met d'r. Dat kwam deels doordat ikzelf niet zo fit was en net een saunarondje achter de rug had.

WANDELAAR5
16 november 2024, 08:05
“Redelijk” is zo ongeveer jouw laagste kwalificatie toch?

Patjax
16 november 2024, 08:59
“Redelijk” is zo ongeveer jouw laagste kwalificatie toch?

Na lang zoeken heb ik het antwoord voor jou gevonden. ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50101-Stay-Fresh&p=710866#post710866

JonnyFontane
16 november 2024, 09:03
Ze hebben niet geweldig van elkaar genoten...
(De)mentholbear legt zijn standaard niet zo hoog( behalve als het om vreten gaat) dus redelijk, lijkt mij, in zijn geval inderdaad de laagste kwalificatie.

mentholbear
16 november 2024, 11:23
Lager is matig, als de dame er ook nog eens de pet er naar gooit, door er bijvoorbeeld als een zandzak bij te gaan liggen, amper inzet toont, meermaals afgeleid wordt/op haar mobieltje gaat zitten, en dat soort streken uithaalt.

Ik ben er nog niet uit of ik nog een niveau bij moet hebben voor een slechte kamergang. Dat de aspecten in huidige matig als een slecht kamergang worden beoordeeld, en het nieuwe matig op een andere manier.

Fratsen als met tijd gesmokkeld wordt of onverwachts bij het afrekenen upselling plaats laten vinden worden apart vermeld. Ook de punten als afleiding door mobieltje en matige inzet worden vaak expliciet gemeld.

In dit geval was de kamergang redelijk omdat dat er goeie punten waren, zoals haar inzet, vriendelijkheid, ze een relaxte tempo aanhield en er een leuke klik kwa conversatie was.
Maar dat er ook een duidelijk nadeel was, dat haar fluitconcert nog wel wat beter kan.
Aan neuken waren we niet toegekomen, omdat banaantje het liet afweten.

Siberische tijger
16 november 2024, 11:31
Ben je wel met haar op de kamer geweest?
Is je geheugen zo slecht dat je de prijs bent vergeten? Tatoeage, piercings, kleur ogen?
Wat je wel benoemt in je paspoortje kun je ook noemen als je alleen maar in de bar rondloopt en haar hebt gezien.

mentholbear
16 november 2024, 11:48
Ik heb de kamergang een waardering gegeven. Dat doe ik alleen als ik met haar op de kamer ben geweest. Voor zover dementholbear zich kan herinneren heeft ie geen paspoorten gemaakt van dames waar ie niet mee gekamerd heeft.

Over prijzen heb ik in het verleden aangegeven dat als er geen fratsen zijn, zoals onverwachts bij afrekenen hoger tarief of extra's aanrekenen, het de normale prijs is die er over het algemeen in de betreffende club waar we elkaar getroffen hebben wordt gerekend.
Als dementholbear nog wist of ze tattoos, piercings of welke kleur ogen ze heeft, dan had ie dat zeker gemeld. De meeste van die punten kun je trouwens vaak ook in de bar zien.

hara1d
16 november 2024, 12:56
Anna war die einzige Frau die mich gestern interessierte: Kein Tattoo, kein Piercing, kein Silicon, keine aufgespritzten Lippen, recht schlank (nicht skinny). In der Unterhaltung sehr eloquent ohne Aufdringlich zu Sein.
Küssen mit mir nicht (Harcore-Raucher, Anna ist Nichtraucherin). Als ich mich ins Raucherzelt begab begleitete sie mich um unser Gespräch fortzusetzen (oft erlebte ich, selbst wenn ich Interesse bekundet hatte, dass beim Rauchen die Mädels mit anderen in deren Sprache reden und mit ihrem Handy rummachen sodaß ich meine Entscheidung überdenke).
Auf dem Zimmer folgte ein Gebläse der ukrainischen Referenzklasse, sie verwedete ein Öl dabei welches wohl geschmacksneutral ist, schmierte damit auch die Muschi und 2 meiner Finger ein (klar was sie wollte, also gerne doch), die halbe Stunde war deutlich überschritten, Anna bläst gerne und beherrscht das "edging" perfekt. Gern zahlte ich die Stunde und 10 € Tip (man soll das ja nicht übertreiben wie der kürzlich verstorbene Indianer sagte, RIP).
Ich finde die Leistung war top (nicht "matig")

pret
16 november 2024, 14:43
Ik heb de kamergang een waardering gegeven. Dat doe ik alleen als ik met haar op de kamer ben geweest. Voor zover dementholbear zich kan herinneren heeft ie geen paspoorten gemaakt van dames waar ie niet mee gekamerd heeft.

Over prijzen heb ik in het verleden aangegeven dat als er geen fratsen zijn, zoals onverwachts bij afrekenen hoger tarief of extra's aanrekenen, het de normale prijs is die er over het algemeen in de betreffende club waar we elkaar getroffen hebben wordt gerekend.
Als dementholbear nog wist of ze tattoos, piercings of welke kleur ogen ze heeft, dan had ie dat zeker gemeld. De meeste van die punten kun je trouwens vaak ook in de bar zien.

Met deze instelling beter geen paspoorten aanmaken.

wooley
17 november 2024, 18:09
Wooley was vanmorgen gepland naar Yy om te zien wat het is geworden. Na omkleden direct deze mooie rustige dvp gespot.
Niet langer gewacht en direct na vragen over het service pakket wat prima was naar een kamer. Dame is over de 40 maar is mooi slank met getunede borsten.
Op de kamer werd het een leuke Gfe sessie. Met alles wat Wooley graag heeft. Lekker kussen, ook tz. Daarna teasing, knuffelen en een milieu vriendelijke pijpbeurt.
Haar daarna in 69 gemanoeuvreerd, wat ze wel kon waarderen. Daarna wou anaconda rijden. Dus opgezadeld in cowgirl. Toen ik voelde dat het bijna zover was haar laten afstappen en lekker laten zuigen..
Besloten door een Ft. Wowww
Daarna nog gezellig geknuffeld en gepraat.
Wordt zeker nog eens vervolgd. Blij verrast dat deze dame zoals velen niet doet aan upselling of lijsten wat alles extra kost... Je mag haar uiteraard fooi geven maar dat hoeft niet. Haar later nog eens getroffen in de kleine Sauna. Gezellig gekletst. Behandel haar met respect en je krijgt veel terug. Top

laplagne
18 november 2024, 21:51
Nog voor het vallen van de duisternis was Anna mijn voorgerecht. Deze 36-jarige lijkt redelijk nieuw in het wereldje van stoute mannen. Deze Bulgaarse spreekt redelijk Engels, maar zo lang lijkt zij toch niet in Engeland te hebben gewoond. Het was een redelijk goede date. Tijdens het avondeten vergeleek ik Anna met Feyenoord-trainer Brian Priske, die een wereldtopper als Arne Slot moest opvolgen. Dat gold ook voor Anna, want na Kira is bijna elke dame (iets) minder. Ik geloof zeker dat Anna doorgroeikwaliteiten (dit woord scoort goed met scrabble) heeft en ik zal haar de volgende keer zeker niet links laten liggen.