PDA

Volledige versie bekijken : Majestic (Senegalese)

Paul1968
24 november 2024, 18:57
Majestic (Senegalese)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Engels (goed), Nederland (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:Ze vertelde dat ze in Le grande gewerkt heeft, en ze doet een behoorlijke massage, was niet helemaal duidelijk waar ze vandaan komt eerst Congo toen Senegal aangezien dit van de twee ingevuld kan worden heb ik dit gedaan, dame spreekt ook Spaans

Ties85
25 november 2024, 12:44
Als de massage behoorlijk was waarom dan maar 1 ster bij herhalingsgevaar wat zijn haar minpunten dan tijdens de sessie?

de duisburg spesjalist
25 november 2024, 16:23
Majestic (Senegalese)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Engels (goed), Nederland (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:Ze vertelde dat ze in Le grande gewerkt heeft, en ze doet een behoorlijke massage, was niet helemaal duidelijk waar ze vandaan komt eerst Congo toen Senegal aangezien dit van de twee ingevuld kan worden heb ik dit gedaan, dame spreekt ook Spaans

in le grand heb ik haar links laten ligen

Tjeppah
25 november 2024, 17:09
in le grand heb ik haar links laten ligen

En ben jij rechts in bed gaan liggen ? ;) :biggrin:

Piet Rodebaard
27 november 2024, 13:16
Funny girl, she mentioned to be an Equatorial Guinean girl (and pretends to ba a latino)...

sam1011
27 november 2024, 13:54
maakt opzich niet veel uit toch waar ze vandaan komt als de service goed is en goed uitziet is toch top dat er een donkere dame zit tussen al de rum en bul .:knipoog2:

Poppalarge
27 november 2024, 17:06
...and pretends to be a latina...

Less scary!

Sent from my Atari 4160STFM[emoji769]

wooley
1 december 2024, 18:54
Vandaag werd ik besprongen door deze mooie tijgerin. Wow wat een killer body. Komt uit België en spreekt goed Nederlands.
Ze gaf aan dat het tarief 150 voor een uur met alles inclusief zou zijn.
Haar uitgelegd dat ik de eerste keer alleen maar 30 minuten kamers maak. En als we elkaar kennen kan het ook een uurtje. Dame was gelijk teleurgesteld en droop af.

Larsd
1 december 2024, 21:23
Ik heb haar ontmoet in Le Grand, het is zonder meer een mooie slanke dame waarvan ik zeker geloof dat ze uit (donker) Afrika komt. Ze liep daar in uitgebreide traditionele sieraden soort van klederdracht rond.
Prima service ze gaat er prat op haar klanten tevreden te laten vertrekken en dat was bij mij ook het geval.

Sent from my IV2201 using Tapatalk

Mauricio
25 december 2024, 13:35
Ik heb haar ontmoet in Le Grand, het is zonder meer een mooie slanke dame waarvan ik zeker geloof dat ze uit (donker) Afrika komt. Ze liep daar in uitgebreide traditionele sieraden soort van klederdracht rond.
Prima service ze gaat er prat op haar klanten tevreden te laten vertrekken en dat was bij mij ook het geval.

Sent from my IV2201 using Tapatalk

In Le Grand vertelde ze me dat ze uit Mali komt, top service kan ik alleen maar bevestigen :-)

sam1011
18 januari 2025, 11:34
is majestic weer terug in de club, dank !!

yylover
18 januari 2025, 15:21
Ja

Mooiejoke
10 februari 2025, 13:37
Ook bij mij prima sessie met tantra massage. 1h voor 150.

Was helemaal prima. Aan deze dame val je je geen buil.

Bij mij kwam ze ook uit Equitoriaal Guinee (“het enige land in Afrika waar men (ook) Spaans als officiële taal heeft”) en woont nu een jaar of 10 in België (zegt ze)

mentholbear
11 februari 2025, 20:48
Was dat haar prijs of gaf je tientje fooi? Gangbaar is volgens mij 140p60 in YY.

schoolmeester
12 februari 2025, 06:49
De inflatie gaat snel daar.

de duisburg spesjalist
12 februari 2025, 18:13
Was dat haar prijs of gaf je tientje fooi? Gangbaar is volgens mij 140p60 in YY.

er zijn ook ijsberen die fooi geven of geen gepast geld bij zich hebben:rolleyes:

Mooiejoke
12 februari 2025, 18:29

Haar prijs voor lange (goede) tantra massage, beffen vingeren (beide gaatjes), Pzc, tongzoenen, nmc. Dus prima deal vond ik.

Ze is prachtig als je haar in de plafondspiegel bekijkt. Mooi lijf. Haar buik laat echter (niet storend) zien dat er al een of meer kinderkopjes door haar geboortekanaal zijn gegaan. En haar silli’s zijn helaas ooit door een beunhaas (volgens mij) aangebracht

schoolmeester
12 februari 2025, 19:34
Een vrouw met sillies is het zelfde als een kunst kerstboom: het staat rechtop, maar het blijft nep.

Ties85
14 februari 2025, 20:10
Vandaag met Majesty of Majestic kennis gemaakt een dame uit Equatorial Guinea die meteen als ze langsloopt al een uitstraling heeft die Afrikaanse royalty uitstraalt en niet iedere dame heeft.
Behalve dat ik haar persoonlijk bloedmooi vind klopt vrijwel het hele plaatje en ze had weinig woorden nodig om me de kamer op te krijgen.
Ik kon niet geloven dat ze al achter in de 30 is ze heeft een mooi slank petit lichaam en is erg gesteld op hygiëne wat alleen positief is.
Op de kamer genoot ze er zelf ook lekker mee van, een heerlijke sessie gehad met een compleet saunaclub pakket, dame is zeer sensueel en vangt in de bar meteen aandacht is daarom ook zeer vaak bezet. Al met al zeker direct herhalingsgevaar voor de volgende keer mocht ik haar treffen dan.

Mauricio
16 februari 2025, 17:29
Gisteren nog eens mijn favoriete Majestic opgezocht, is inderdaad vaak bezet maar had haar toch al snel kunnen onderscheppen aan de receptie, ik had me voorgenomen om mij niet van de klok aan te trekken dus werd een top 2h sessie, wat een sensuele dame met ook nog een toffe babbel altijd

Richte
22 februari 2025, 15:10
Bij mij uit Belgisch Mali , maar een prima sessie. En normale prijssetting en prima nl aanspreekbaar. En ze kende mij nog?. Ik heb geen idee maar deed net alsof mee.
Leuke dame

Piepo777
3 maart 2025, 16:38
Klopt was er gisteren ook, ze vraagt of je Tantra massage wil, dat is haar specialiteit zegt ze.
Ze doet alles vertelde ze.
Gisteren loep ze er mooi bij met veel goud om haar polsen.
Dacht eerst mooi carnavals pakje (grapje).

Baldmightymike
13 maart 2025, 13:34
Service zal misschien goed zijn, maar vind haar erg opdringerig en bijna irritant te noemen.
Wel een leuke verschijning om te zien en ze zegt alles te doen voor 1 prijs.

Eric2
13 maart 2025, 14:19
Service zal misschien goed zijn, maar vind haar erg opdringerig en bijna irritant te noemen.
Wel een leuke verschijning om te zien en ze zegt alles te doen voor 1 prijs.

Het serviceniveau van Majestic is hoog. Ze doet erg haar best om het je naar de zin te maken en je goed te soigneren.
Inderdaad, Majestic is een leuke en opvallende verschijning om te zien. Ik vind haar zelfs extravagant, zoals ze zich in de bar van Yin Yang presenteert (en dat bedoel ik positief).
Ze kan met een bepaalde zelfverzekerdheid overkomen, dat zelfs enigszins als hautain kan overkomen. Maar opdringerig of irritant is niet mijn ervaring met haar. Natuurlijk doet een dame haar uiterste best om haar diensten te verkopen. Dat hangt van je mate van assertiviteit af hoe je daarmee omgaat.
Ik vind haar een aanwinst voor Yin Yang, tussen de ook aanwezige bankhangende passieve dames.

mynasch
23 maart 2025, 11:31
uit mijn verslagje van 21 maart sessie 1: Majesty (Equatorial Guinea)

:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin::);):biggrin:

De eerste sessie was met Majesty, die mij geheel inpakte terwijl ik aan de bar zat. Een prettig kwartiertje inleiding met haar handje uiterst plezierig onder mijn berevelletje. Ze beloofde mij de mooiste Tantra die ik mij voor kon stellen, eentje die ik nooit meer zou vergeten. Dat bleek mee te vallen. Een leuke kamergang. Dat wel, die begon met een vijf minuten afwezigheid van de dame, omdat ze even moest opknappen. Ben ik nooit zo’n fan van. Maar goed. De tantra was OK, thaise dames pakken daar een stuk beter uit. Het was wel een leuke kamergang. Om nooit meer te vergeten? Geloof het niet. Toen ik haar onder de tong nam wilde ze absoluut niet klaarkomen. Dat zou te heftig voor mij zijn. Afknappertje 2, na de 5 minuten douchen. Uur prettig afgemaakt.

:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin::);):biggrin:

ps paspoortje lijkt verkeerde land, en haar naam is inderdaad Majesty

mentholbear
24 maart 2025, 10:52
[B]Toen ik haar onder de tong nam wilde ze absoluut niet klaarkomen. Dat zou te heftig voor mij zijn. Afknappertje 2

Goed om te weten. Dat zou voor mij afknapper numero uno zijn.

Tjeppah
27 maart 2025, 19:46
Een aantal weken terug met deze vrouw op de kamer beland. Ze had veel inzet tijdens de massage maar is zeker geen tantra massage die ze zegt te geven. Ze is erg professioneel. Lekker is wel dat je haar kan vingeren. Na een tijdje gezoend te hebben zei ze niet verder te kunnen tongen omdat ze zou bloeden omdat ze op haar tong gebeten zou hebben. Daarna zei ze dat ze net haar periode had gehad en ze wilde graag dat ik haar zou beffen en ze op die manier zou laten klaarkomen. Hier maar niet aan begonnen aangezien ze zei mogelijk nog wat bloed in haar poesje te hebben omdat haar periode net voorbij was. Herhalingsgevaar mogelijk. Maar ik vond ze erg professioneel met dan weer één/twee smoesjes. Die 10 euro extra voor de massage vond ik het op de hele sessie niet waard.