Volledige versie bekijken : Nicole (Roemeense)
NielsonBend
10 december 2024, 18:27
Vandaag in Hamminkeln Nicole ontmoet. Een erg mooie meid met bruine krullen. Ze vertelde mij dat ze nu ongeveer een maand in duitsland is.
Ik besloot een half uur met haar op een kamer te gaan. Het begon allemaal top. Ze greep mij vast en trok ons samen op bed. Daarna vroeg ze: “Do you like my pussy?” Mijn antwoord liet haar hele gezicht stralen. En al snel merkte ik dat ze complimenten over haar uiterlijk erg kan waarderen.
Daarna zij ze mij dat zij graag zou willen dat ik in haar mond klaar zou komen. Ja hoor, prima! Als jij dat wil zei ik nog.
It’s fifty extra.
Nou nee, laat maar.
Do you want to put your fingers in my pussy?
Dat kost vast ook extra?
Yes, it’s fifty extra.
Daarna hebben we gelukkig wel een fijne tijd gehad binnen het standaard paket.
Alleen aan het einde vroeg ze nog naar een tweede ronde voor vijftig.
Ik vind haar wel echt een mooie dame en zou haar ook zeker weer bezoeken wanneer zij niet steeds om extra geld zou vragen.
NielsonBend
12 december 2024, 12:35
GOSC is een ludieke evenknie van het Zwitserse COSC voor goeie precisie horloges. Het staat voor Goeie/Gouwe Ouwe SaunaClub... ervaring, service, enz die vroeger de standaard was. Onder sommigen ook wel bekend als de heilige drie eenheid van tz, pzc en nmc.
Pzc en nmc wel, maar tz zat er niet in.
Zedd
19 december 2024, 00:21
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Nicole (Roemeense)
Leeftijd
:
23 jaar (SV-site: 25)
Taal
:
Engels (goed)
Haarkleur
:
donkere krullen
Haarlengte
:
Lang
Lengte
:
1.65 m
Postuur
:
Normaal
Tatoeage
:
Ja
Lichaamsdeel
:
onder haar borsten, onderarm
Piercing
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:
:
Cup-maat
:
Mooie C'tjes
Siliconen
:
Nee
Kleur ogen
:
Onbekend
Herhalingsgevaar
:
Ja https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs
:
100 euro
Tijdsduur
:
60 minuten
Service
:
NMC, PMC, Beffen, CIM (+), Vingeren (+)
Extra info
:
Vrolijke krullenbol, veel humor
Zedd
19 december 2024, 00:30
Gisteren voor de tweede keer met deze leuke spontane krullenbol een heerlijk uurtje doorgebracht. Ze is nog nieuw in het vak (en dat merk je soms, bijvoorbeeld blozen bij complimentjes, helemaal opgaan in een goede befbeurt en onzeker zijn over extra's vragen). Ze heeft een stel heerlijk naturelle kleine C's, waar ze trots op is en graag mee pronkt. Verder naast prima sex ook lekker mee kunnen lachen, dus hoog herhalingsgevaar bij deze GirlNextDoor!
Hansieboi
10 januari 2025, 07:40
Afgelopen woensdag de stoute schoenen voor het eerst in het nieuwe jaar maar eens weer aangetrokken en op tijd in Venus weer uitgerokken. Line up was in eerste instantie met 3 dames beperkt, maar hier kwam tussen 12 en 13 snel verandering in. Aanwas van aantal beren verliep overigens ongeveer ook zo maar bleef een tijdje best wel achter. Na een wellness rondje inclusief verwennen vd inwendige mens voor het lieve bekje van Nicole gekozen. Moet zeggen dat ik vd upselling acties niets heb gemerkt. Wel kwam ze bij vlagen wat ongeinteresseerd over hetgeen overigens gaandeweg de rit wel veranderde waarbij zij na een goede maar relatief korte natuurvriendelijke verwenbeurt in de diverse standjes goed meedeed een ja ze heeft een goddelijk lichaam met lekkere echte mooie borstjes en dat weet ze. Of haar gekreun nu altijd oprecht was of toch het gevolg van het feit dat cd volgens haar emigszins te klein was voor mijn wapen. Geen TZ in het pakket en ook geen klaarkomen over de buik en of de borsten. Al met al echter wel een zeer verdienstelijke sessie. Haar tot slot nog even de vaste nekspieren wat los gemasseerd.
Later zoekt zij vanaf haar zitplek weer je blik op om te zien of je inmiddels weer interesse hebt. De dames waren relatief rustig deze middag gezien de verhouding dvp/beren.
Binnenkort maar weer eens plannen die kant op te gaan.
.
Richte
12 januari 2025, 13:40
Ze lijkt wel een beetje op de Nicole vanuit de start van Venus. Ook een krullebol.
Hopen dat ze die service gaat halen. In de kooi gespot.
mentholbear
13 januari 2025, 11:22
Ik ken de oude Nicole met stijl haar en (zeer) slank.
Laatbloeier
17 januari 2025, 16:56
Ik heb donderdagavond een uur lang mogen genieten van de tieten van Nicole. En ook van Nicole (24) zelf, een leuke mooie meid met fraaie krullen en met een heerlijk lichaam dat ze lekker vast laat pakken, zelf ook zichtbaar genietend.