PDA

Volledige versie bekijken : Eindhoven Baekelandplein

Jansen
15 november 2005, 18:34
In Eindhoven is een pleintje wat maar van een kant te benaderen is speciaal alleen voor de prostitutie.
Alle huizen zijn gerenoveerd en er zijn op dit moment in het vierkant 3 rijen huizen die goed zijn voor ongeveer 35 vrouwen.
Er kunnen er nog meer bij maar die ramen zijn nog niet verhuurd.
De meisjes die daar werken komen uit Oostblok,Afrika Duitsland en Nederland.
Dus voor iedereen wel wat wils.
ER zitten hele mooie meisjes bij uit Polen.
De naam van de straat is Baekelandplein zijstraat van Edisonstraat achter de Boschdijk ( oud Woensel )

Dan is er een straat waar getippelt wordt naast station Beukelaan alleen in de avonduren na 20.00 u. de vrouwen die die staan zijn vaak drugsverslaafden,en er is door de gemeente voor afwerkplekken gezorgd.
Deze straat heet Achtseweg achterzijde statio Beukenlaan.
Dit is ongeveer 1km van de raamprostitutie af zie boven.

Lusto

099
15 november 2005, 20:25
Het plein heeft 24 ramen, en er is mogelijkheid om te parkeren vlakbij (Edisonstraat + aan de ingang van het plein)
Het is een rustige buurt, niet te vergelijken met Brussel Noordkwartier of het Antwerpse schipperskwartier.

De prijs is bij de meeste dames de normale prijs die je in de meeste raambuurten geeft. 50 euro voor 15 minuten.

099
18 december 2005, 15:16
Was heden vrijdag nog eens in eindhoven gaan zien.
Op het plein zaten weer een aantal nieuwe dames, ook waren er dames die na een hele poos zijn teruggekeerd.
Voor de tippelaarsters was het blijkbaar te koud!

099
23 januari 2006, 23:58
Verleden week nog eens in eindhoven gepasseerd, met de stijgende temperaturen zakken de tippelaarsters weer af naar de tippelzone. Er stonden er weer een stuk of 6 te tippelen.

Zoals lusto reeds zegde begint het tippelen vanaf 20h en mogen de dames zoals de dames op het plein werken tot 2h.
De dames op het plein mogen in principe beginnen werken vanaf 8h smorgens.
Maar de meeste beginnen pas tegen 14h.

099
10 april 2006, 16:27
Bij de tippelzone hebben ze afwerkplaatsen vernieuwd.

In plaats van de nadars met zijldoek hebben ze nu grote metalen cabines gemaakt waar je met je auto moet inrijden.

Big30
10 april 2006, 20:28
En zo ziet het er uit,

http://www.eindhovensdagblad.nl/multimedia/archive/00041/Foto_Ren__233__Mande_41645h.jpg
Baekelandplein, :fuck: .
http://www.eindhovensdagblad.nl/multimedia/archive/00141/Obsolete_141785e.jpg

Tippelzone Achtseweg Zuid (werk nog in uitvoering, nu klaar), :sleep:

Gr. bigman (die de oude hoeren buurt leuker en sfeervoller vond en van zijn leven geen dame op de tippel zone op zal pikken :thefinger ... .)

Big30
21 mei 2006, 14:04
Onrust Internationale School over tippelzone

EINDHOVEN – Ouders en schoolbesturen van de twee Internationale Scholen voor basis- en voortgezet onderwijs in Eindhoven maken zich zorgen over de tippelzone aan de Achtsteweg Zuid. Deze zone, en het uitstralingseffect, willen zij niet bij hun toekomstige school in de De Constant Rebecquekazerne aan de Oirschotsedijk.
De schoolbesturen willen hierover een gesprek met burgemeester A. Sakkers. Hij laat weten dat de tippelzone in principe voor onbepaalde tijd blijft waar die is. Eind 2007 volgt een evaluatie, ook door de gemeenteraad. Sakkers gaat snel gesprekken voeren met de schoolbesturen en ouders om uit te leggen hoe de veiligheid op en rond de tippelzone geregeld is. Directie-voorzitter M. Stoker van het Stedelijk College Eindhoven en bestuursvoorzitter N. Lawrence van de Regionale Internationale School vinden de situatie nu ’niet veilig voor schoolgaande kinderen’ maar gaan er vanuit dat het probleem ’fatsoenlijk’ opgelost wordt. Stoker: „Op het moment dat de internationale school in gebruik wordt genomen, in 2009, zouden er in de buurt geen prostitutie-activiteiten meer plaatsvinden, zo heeft de burgemeester ons toegezegd.“

Projectleider N. van der Spek noemt de aanwezigheid van de tippelzone op dit moment nog ’een van de vele zaken die roet in het eten kunnen gooien’.

Bron: web-site Eindhovens Dagblad

den duvel
15 juli 2006, 23:46
Daarstraks op t Baekelandtplein geweest. Het ziet er maar heel koel uit, net de binnenkoer van een gevangenis. Rond 17 uur waren er niet veel meiden en nog minder wandelaars.

De meiden die er zaten, waren zwartjes of transen, en een paar meisjes die de moeite waren, hoewel.

099
17 juli 2006, 13:45
Duvel, Transen?

Ik ben wel meer dan 20 keer op het plein geweest, en ik heb daar nog NOOIT een trans achter de raam zien staan.
Je moet je dringend een brilleke aanschaffen :cool: !
Voor een optimale bezetting kan je best rond 20h komen.
En ben je ergens binnen geweest ?

den duvel
17 juli 2006, 13:49
Als het geen transen waren, dan toch lelijke vrouwen ;)

Nee, van eentje ben ik vrij zeker, maar t kunnen er in totaal wel 5 geweest zijn.

Big30
24 juli 2006, 22:05
Liep "toevallig" vanmiddag weer eens over het Baekelandplein, was lang geleden dat ik daar een rondje had gelopen, laat staan bij een dame naar binnen was gestapt.

Ik schat op dat tijdstip zo'n 15-20 dames aanwezig waarvan maximaal 3 eventueel het overwegen waard, maar goed twas warm he dus dan zal het overdag wel wat rustiger zijn.

Vorig jaar kwam ik er nog wel eens: typisch 30-40 dames aanwezig, relatief veel Afrikaanse dames (maar niet zo erg als in de oude Edison buurt), maar toch ook genoeg Oostblok dames, Duitse en een enkele Nederlandse dame.

Nog nooit daar een trans gezien, maar heb ook geen transscanner :thefinger :thefinger .

Tsja 50 Euro/20m voor een raamdame die je niet kent of iets meer uitgeven voor een dame in een huis in Eindhoven met Airco die je wel kent ;) ;) .

Was weer niet zo lastig kiezen :D :D vandaag .

Gr.

Big30
3 augustus 2006, 15:20
Slaapplaats prostituees tippelzone

EINDHOVEN – Er komt speciale nachtopvang voor verslaafde, dakloze prostituees die op de tippelzone aan de Achtseweg-Zuid in Eindhoven werken. Het zal in eerste instantie gaan om een zeer beperkt aantal plaatsen bij de bestaande nachtopvang van Novadic-Kentron aan de Mathildelaan.
De gemeente is met onder meer opvangorganisatie Neos en het Leger des Heils in overleg om deze vrouwen ook elders in de stad een veilige (slaap)omgeving te bieden.

Dat heeft wethouder H-M. Don (SP, Welzijn) gisteren laten weten. Het plan wordt de komende maanden verder uitgewerkt.

Een eigen, veilige slaapplek zal de vrouwen minder afhankelijker maken van hun pooier, zo is de achterliggende gedachte. De problematiek van de vrouwen is ook van andere aard dan die van de reguliere gebruikers van de nachtopvang in de stad.

Ook de capaciteit voor de bestaande nachtopvang wordt overigens uitgebreid. De wethouder wil vooralsnog niet verder gaan dan tijdelijke uitbreiding. „De voorzieningen bieden weinig privacy en de mensen die er gebruik van maken, worden er over het algemeen niet beter van“, aldus Don.

De wethouder wil verder gaan dan alleen een bed, bad en boterham voor verslaafde dak- en thuislozen. Don ziet meer heil in doorstroming via bijvoorbeeld dagbesteding.

In samenspraak met Neos en Novadic worden ook hiervoor nadere plannen en afspraken gemaakt.

Bron Eindhovens Dagblad
----------------------------

Als de overheid er nu voor zorgde dat deze dames (wellicht onder lichte dwang) naar een ontwenningsprogramma gestuurd zouden worden of eventueel gratis "chemicaliën" zou verstrekken, zouden de mensontwaardige toestanden van gedwongen en door de overheid feitelijk gestimuleerde tippel/Heroïne prostitutie ook niet meer voorkomen.

Gr. B.

Big30
7 september 2006, 11:08
Tippelzone: conflict over extra ’collega’s’
Door onze correspondent TON LEENEN

EINDHOVEN – Om overlast in woonbuurten tegen te gaan, heeft de gemeente Eindhoven vijf illegale, verslaafde prostituees uit Woensel-West een werkpasje voor de tippelzone op de Achtseweg-Zuid gegeven. Dit stuit op kritiek van de prostituees die daar al werkzaam zijn.
De maatregel is genomen in overleg met het Leger des Heils dat toezicht houdt op de tippelzone. Er zijn nu 35 prostituees die een pasje hebben.

Buurtbrigadier J. van Rhijn: „De vijf vrouwen zorgden niet alleen voor overlast in Woensel-West maar ook om Lijmbeek en Limbeek. Ik vind het vervelend dat een groepje straatprostituees dat al langer actief is op de tippelzone nu gaat klagen. Een beetje meevoelen met elkaar zou geen kwaad kunnen. Want alle vrouwen daar hebben toch hetzelfde probleem: ze zijn verslaafd.“

De tippelzone was van meet af aan bedoeld voor verslaafde straatprostituees die in Eindhoven wonen of een binding met de stad hebben of hadden. „Dat de nieuwe meiden zelf niet allemaal in Eindhoven wonen, zal ik niet ontkennen. Maar een binding met de stad Eindhoven is er wel“, verzekert Van Rhijn.

Onder kostprijs

Woordvoerster Nel van de protesterende vrouwen op de Achtseweg-Zuid: „Doordat die vijf nu hier komen, moeten wij onder de kostprijs gaan werken. Natuurlijk zien de klanten die op de tippelzone komen ook graag eens een ander smoeltje. Maar vijf nieuwelingen ineens is voor ons wel een beetje te veel van het goede. Want iedere euro die wij kunnen verdienen, is er toch één.“

Volgens Van Rijn hebben niet alle dertig vrouwen die in 2003 bij de gemeente en het Leger des Heils in aanmerking kwamen voor een plaats op de tippelzone, ook daadwerkelijk hun tippelpas opgehaald.

Van Rhijn: „Van de verslaafde vrouwen die de politie Woensel-Zuid kende, waren er toen al een aantal in een hulptraject terechtgekomen. Maar er zijn ook vrouwen bij die nu in Woensel-West weer een normaal bestaan hebben opgebouwd, dankzij de inzet van de gemeente en het Leger des Heils.“

Bron Eindhovens Dagblad

Big30
8 november 2006, 21:59
Leefbaar: Tippelzone kan worden opgedoekt

EINDHOVEN - Leefbaar Eindhoven vindt dat de tippelzone op de Achtseweg-Zuid in Eindhoven uiterlijk eind volgend jaar kan worden opgedoekt. Daarvoor in de plaats wil de politieke partij dat er voor de 37 verslaafde straatprostituees die daar nu ’s avonds en ’s nachts werken, gezocht wordt naar vaste woon- en werkruimte, aldus fractieleider M. van Bussel.

Hij zegt dat het college van B en W bovendien ’rechtsongelijkheid’ creëert. „De vrouwen die werken op de prostitutieboulevard Baekelandplein mogen daar na werktijd niet blijven slapen. Zij moeten dus na werktijd met hun geld over straat. Vrouwen die aan de tippelzone werken, kunnen nu na werktijd gratis gebruik maken van de tippeltaxi, die hen naar de nachtopvang aan de Mathildelaan brengt.“

Met deze uitspraken loopt Van Bussel vooruit op het onderzoek van de gemeente Eindhoven en het Leger des Heils naar het functioneren van de tippelzone op de Achtseweg Zuid. De studie wordt uitbesteed. „Wij zorgen voor veiligheid en leefbaarheid; het Leger voor de opvang. Dan kun je zo’n onderzoek beter uit handen geven en mensen met een ’andere bril’ er naar laten kijken“, zegt veiligheidscoördinator P. Tondeur van de gemeente.

Het onderzoek wordt naar verwachting komend voorjaar afgerond.

Bron web-site ED

Big30
5 februari 2007, 23:53
Omdat het Baekelandplein zich nu plotsklaps in een ongelooflijke polulariteit mag verheugen hier een uitleg over de nummering van de kamers.

De kamers bevinden zich in een U-vorm en wel aan de Noord, Oost en Zuid-zijde, je betreedt het Baekelandplein aan de Westzijde waar je ook wat parkeerplaatsen vindt (=ingang aan de Edisonstraat).

Loop je met de klok mee dan zijn de kamers aan de Noordzijde genummerd van 1-11, aan de Oost-zijde van 12-17 en de Zuid-zijde van 18-24.

Groet,
Big30

naadnylons
21 september 2007, 22:29
De kamers bevinden zich in een U-vorm en wel aan de Noord, West en Zuid-zijde, je betreedt het Baekelandplein aan de Oostzijde waar je ook wat parkeerplaatsen vindt (=ingang aan de Edisonstraat).

Loop je met de klok mee dan zijn de kamers aan de Noordzijde genummerd van 1-11, aan de West-zijde van 12-17 en de Zuid-zijde van 18-24.

Groet,
Big30

Beste Big30, Ik raad je aan volgende keer een kompas mee te nemen. De ramen zijn namelijk aan de Noord-, Oost- en Zuidzijde van het plein. ;)

Big30
21 september 2007, 23:16
Beste Big30, Ik raad je aan volgende keer een kompas mee te nemen. De ramen zijn namelijk aan de Noord-, Oost- en Zuidzijde van het plein. ;)

Beste naadnylons,

Ik vind het grapppig dat na ruim 7 maanden het eindelijk iemand opvalt dat ik inderdaad West en Oost hebt verwisseld ;)!
De entreee voor de duidelijkheid is dus aan de West-zijde en niet de Oost-zijde.
Als excuus mag gelden dat ik genoemde locatie nog nooit heb gefrequenteerd :cool:!
Bedankt voor de correctie en opmerkzaamheid.

Ik zeg altijd maar zo je linkerhand dat is die waar je duim rechts zit :D!

@naadnylons,
Welkom op Ijsberenforum trouwens en veel lees en schrijfplezier toegewenst.

:wink::wink:
Big30

Horny_one
18 november 2007, 12:09
Eindhoven was op zaterdag een verzamelplaats van ijsberen. Dit ter gelegenheid van een ijsbeer die omgedoopt gaat worden tot thaibeer. Na de rituele maaltijd in inze eindhovense 'Garden' volgde, omdat knabbel ook in Eindhoven geinteresseerd is in de Paysex een rit richting Baekelandplein.

'Het ziet er hier allemaal wel goed uit' waa de strekking van zijn woorden na de eerste ronde over het plein. En inderdaad was er voor elk wat wil.. Na een afsluitende ereronde over het plein werd besloten om toch maar niet nu het service niveau uit te testen al was dat voor sommige beertjes wel moeilijk.

Later rakten nog enkele ijsbeertjes van de kudde afgescheiden maar het zou mij niets verbazen als de kudde nog verder trok naar het SKW in Antwerpen.

Big30
30 november 2007, 13:40
EINDHOVEN - Het beheer van de prostitutieboulevard Baekelandplein wordt verbeterd.

Gemeente Eindhoven en de politie gaan de komende weken in gesprek met de exploitanten om de puntjes op de 'i' te zetten.

Er komen vanuit de regio jaarlijks nog steeds tientallen signalen van mensenhandel of gedwongen prostitutie binnen bij de regiopolitie. Een deel daarvan komt vanuit het Baekelandplein. Dat zegt coördinator P. Hijnen van het Prostitutie Controle Team.

http://www.ed.nl/eindhovenstad/article2232972.ece

Ronald35
2 november 2008, 02:07
wauw laatste raam, een rotterdamse, sarah genaamd, echt jong supergrote echte borsten bijzondermooie ogen en wimpers brrrrrrrr

Admin
29 april 2011, 13:02
http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/8597032/Politieacties-tegen-straatprostitutie.ece

De Eindhovense politie gaat de komende tijd met gerichte acties de illegale straatprostitutie op en rond de tippelzone op de Achtseweg-Zuid de kop indrukken.

Dat moet voorkomen dat de overlast van weleer terugkeert na het sluiten van de tippelzone dit weekeinde.

Woensdagavond werden bij de eerste actie al twee vrouwen opgepakt. De politie had met enkele mensen gepost rond de zone. Uiteindelijk werden ze in de kraag gevat omdat ze zich – zonder pasje – hadden aangeboden aan potentiële klanten. "We blijven de komende tijd dit soort acties voeren. Het blijft toch een hotspot", zegt een politiewoordvoerster.

De tippelzone aan de Achtseweg-Zuid is dus nu gesloten.

Jansen
22 oktober 2011, 21:41
Deze week weer eens naar het baekelandplein geweest en rond 11.00 u waren er al 10 dames aanwezig op de maandag en op de woensdag om 13.00 u zaten er 22 dames.
Ja en wat voor dames zeker en stuk of 10 die in een Duitse saunaclub op zouden vallen door hun schoonheid.
Nationaliteiten : Duits,Pools,Roemeens,Brasil,Tjech,Nigeria,Nederlan ds en nog een paar van die dikke zwarten.

Ja het is zeker de moeite waard om hier een snelle wip te maken.

Jansen
19 februari 2012, 14:19
Afgelopen vrijdag na PHG heb ik Big afgezet op de carpool plaats vlak bij het Baekenlandplein.

Ik dacht effe kijken of Elinda misschien terug is met een ander telefoon nummer.
Maar nee geen Elinda uit Milaan.
Wel werd ik opgemerkt door een blonde dame met lang blond haar die fanatiek stond te zwaaien of ik bij haar wou komen.
Deze stond op het plein 2e raam rechts van deze rechtse blok ongeveer nr 23 ?
Het was een dame met een goddelijk lichaam met lekkere borsten C cup maatje 38 van figuur en lekkere lange benen met stevige billen en iets breder op de heupen.
Ik heb eerst eens 2x rondgelopen en zag meerder meiden waar ik het mee zou kunnen die Roemeenser waren.
Toch had ik het idee om weer eens flink tegen deze billen aan te willen stoten en hard te nemen voor ik ga slapen.
Dus ruw nemen met handen vol en stoten zodat mijn ballen zelf ook bijna blauw gaan worden.
Ik er naar toe en in haar gebrekkig Nederlands duidelijk gemaakt dat ik wel even zit had in een PMC en NMC met eventueel bef sessie.
Kosten E.75.- en na het wassen heb ik haar tussen haar stevige dijen eerst gebeft en zei een PMC gegeven waarbij we daarna in de Doggy de boel hebben afgewerkt.
Die griet had haar lange haren op haar rug liggen waar twee kleine kuiltjes boven haar dijen een mooi geheel vormden boven haar stevige billen.
Ik heb ze stevig en hard de boel aangeduwd dat ze in buitenlandse kreten schreeuwde die ik niet kende dus ik nog harder aangeduwd waarbij ze haar vingers ook nog gebruikte op haar klit.
Het zweet brak bij me uit en ook op haar rug werd het klam.
Na mijn zaadlozing zakte ze door en bleef liggen en zei thanks you was hot.

Na mijn aankleden haar een kus gegeven en zal haar snel opzoeken, wel haar naam en huisnummer met leeftijd vergeten maar schat haar op 24 jaar.
snel terug .

Jansen
27 maart 2012, 22:59
Afgelopen Zaterdag was er een inval van Politie,Douane en Fiod het plein werd afgesloten en alle dames moesten zich legitimeren.
Via de achterdeur weg was onmogelijk.

Er zijn 2 dames afgevoerd die geen juiste papieren hadden en ook enkele verhuurders moesten zich melden.

Big30 was net weg dus hij zal wel de klokkenluider zijn geweest.

Grote actie tegen mensenhandel Eindhoven (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29350-Grote-actie-tegen-mensenhandel-Eindhoven&highlight=baekelandplein)

gignnl
28 maart 2012, 01:59
De inval was afgelopen vrijdag.....
Zaterdag was een aantal dames al weer met onbekende bestemming vertrokken.....

Jansen
24 augustus 2012, 00:26
Ben ik van de week na het lezen van de geile verhalen maar even met de fiets naar Baekenland gereden.

Krijg ik op de heenweg al een waarschuwing door rijden zonder achterlicht.
Vraagt de politie of ik nog ver moet rijden zonder licht ik zeg nee en lach en zeg nog een keer links af en dan ben ik bij de hoeren haha die vent die lacht en denkt och zal wel aan de warmte liggen.
Ik mag verder rijden en na 2 straten ga ik de inrit in bij de ramen waar hun ook net met de auto uitkomen en ze draaien het raam open en zegt tegen mij zo je hebt nog de waarheid verteld ook haha ik zeg ik zal hier een rood lampje uitdraaien of een rode TL achter op mijn fiets hangen en stap af anders krijg ik een bekeuring van op de stoep fietsen.

Ik kijk naar de meiden waar ik een Brasiliaanse en een bulgaarse zie zitten dus overleg even met mijn fiets ?
Dan zie ik een hele mooie dame met super benen en borsten plaats nemen en ik loop daar nog even langs omdat ze met een laptop op schoot zit en haar gezicht wat minder zie.
Ze kijkt op en ik denk daar gaat hij in !!

Fiets tegen het hekwerk naast de ingang en ik naar binnen.
E.50,- zegt ze ja dat weet ik ook al na 30 jaar hoeren bezoek toen was zei nog niet geboren.
Ze gaat me voor en ik geil op die lekkere kont van haar die lekker zwiebert van tree naar tree.
Boven verteld ze dat ze 26 jaar is en Agniska heet ik vertel haar dat ik Jansen heet en 43 jaar ben haha.
Ik zeg dan ben jij Pools ( ze spreekt goed Duits ,lengte 170 cm lange zwarte haren, cupC echt en een steek kont)
Na een PMC de doggy gedaan en haar op dat kleine kamertje bijna de vensterbak uit geduwd.

De Ventilatie draaide en de ramen stonden open dus had niemand het gemerkt als ik haar naar buiten had gedrukt.

Na flink gespoten te hebben zegt ze met het afdoen van de condoom Zo dat is zeker van een hele lange tijd waarop ik zeg dat klopt sinds gisteren niet meer geneukt.

Ga ik de trap af en geef haar een kus op de wang en loop naar mijn ?? KUT............... fiets weg gejat !!
Dus moet ik te voet of een taxi bellen
Ik loop naar de Boschdijk en ook de friettent dicht dus alles zit tegen.

Ik denk Big30 te bellen maar die komt alleen als we via de Lidl gaan en die is ook dicht.
Dus een maat gebeld die me naar huis heeft gebracht ( hij zei waar kom jij vandaan ik zeg van de hoeren hij lachen en geloofd dat toch niet dus denkt dat ik uit de stad kom gelopen.)

Kost me weer E.100,- voor een andere fiets ( kut Hoeren )

Jansen
24 augustus 2012, 08:22
Gisteren nog even terug geweest en in de zijstraten gekeken maar geen fiets meer gevonden.
Wel de Poolse dus die heb ik weer aan mijn veter laten zuigen en binnen de vensterbank laten hobbelen.

Zou Willy69 of Egon misschien nog een Hollandse fiets over hebben ? :biggrin:

bad pritt
24 augustus 2012, 10:24
Gisteren nog even terug geweest en in de zijstraten gekeken maar geen fiets meer gevonden.
Wel de Poolse dus die heb ik weer aan mijn veter laten zuigen en binnen de vensterbank laten hobbelen.

Zou Willy69 of Egon misschien nog een Hollandse fiets over hebben ? :biggrin:

Heb hier nog wel een oud wrak voor je staan Janssen..op een oude fiets moet je het ten slotte leren.

uurtje
24 augustus 2012, 12:53
Volgens mij heeft hij die fiets bewust laten stelen zodat hij nog heel vaak een excuus heeft om terug te keren....:)

Big30
24 augustus 2012, 14:23
Ga ik de trap af en geef haar een kus op de wang en loop naar mijn ?? KUT............... fiets weg gejat !!
Dus moet ik te voet of een taxi bellen

Kost me weer E.100,- voor een andere fiets ( kut Hoeren )
Das nu ook toevallig Jansen, ik liep diezelfde avond toevallig daar in de buurt op weg naar huis komende van mijn wekelijkse Bijbel Studie Bijeenkomst en toen zag ik een fiets staan die niet op slot stond. Ik denk laat ik een goede daad verrichten en de fiets meenemen.

Signalement: Witte Spartamet Fiets, opgevoerd, sportuitlaat, 2 steunwielen, oranje vlaggetje, voorzien van een fietsaanhanger met het volgende reclame opschrift "Hansen: voor al uw klus, voeg en plinten herstel werkzaamheden", in de aanhanger zag ik oa. gereedschap, 24 strekkende meter plinten, een vlaai (kersen maar bedorven) en een koelbox met 4 flesjes becks-ice (3 vol en 1 leeg).

Mocht dit jouw fiets zijn (de naam Hansen is denk ik bewust gekozen uit incognito redenen) dan zal ik de advertentie van Marktplaats verwijderen en krijg jij als rechtmatige eigenaar de fiets weer terugbezorgd.

Jansen
25 augustus 2012, 00:24
Nee Big30 het was een oma fiets met een kapot acterlicht en een kale band voor.
Klopt hij was niet op slot omdat het slot kapot was en ik hem zelf al had gejat op het Hemelrijken toen ik uit de stad kwam gelopen en een filmpje wou zien in de Erotheek daar op de hoek.
Toen ik na het filmpje naar buiten ging stond deze fiets nog binnen in de gang en hem ik hem geleend.

Maar gaat het hier nu over fietsen en marktplaats of over het neuken van een Poolse met lekkere stevige billen die ik bijna het raam uit stoote.

We dwalen af maar dat is ook mijn schuld (kutfiets )

Jansen
2 september 2012, 08:31
Gisterenavond ook nog even langs geweest met de auto.
Ik kon parkeren vlak voor het eerst huis met de neus van de auto naar dit huis toe.
Na een rondje gelopen te hebben bleek in dat bewuste huis waar de auto stond het lekkerste wijf te zitten met MEGA tieten.
Op het pleintje waren ongeveer 32 dames aan het werk waarvan er voor mij maar 2 lekkere met een mooi figuur bijzaten.
Ook zat in het midden van het plein een dame met ook nog extra MEGA borsten 2x XXL en cup FF.
Ik denk dat als zei de deur open wil doen zelf al klem komt te zitten tussen de deur en de sponing van de muur en dacht meteen aan MegaBoob.
Ik ging terug naar de auto en het half Surinaams meisje dat mij zag instappen maakte nog een gebaar van jammer en zwaaide.
Ik zat lekker in het donker en zag dat ze wel een mooi figuur had en gezicht maar vond haar memmen wel wat groot zei had Cup D maar omdat ze opstond en even wat ging pakken zag ik billen die speciaal voor Jansen geschapen waren kreeg ik binnen !!
Lekker rond en stevig met een steek kontje waar Jansen haar wel in de doggy zou kunnen nemen.
Ik twijfelde en zag haar weer gaan zitten en ze zag mijn silouet in de auto waarna ze haar benen wat spreide over de leuning en haar poes streelde over haar slip.
Ik deed mijn lichtje aan en ik deed mijn tong langs mijn lippen waarbij zei met een vinger haar sliprand opzij deed en haar lippen streelde.
Er kwam iemand voorbij dus was het spelletje over en ik zat met een dikke sjaak in mijn broek die ik ook al streelde.
KUT dacht ik daar ga je weer en ik dus uitstappen en naar binnen.
Op de trap zag ik de billen steeds een lambada beweging maken voor me dus pakte ik haar aan een enkel en ze stopte waarbij ik haar billen kuste.
Ze lachte en zei zo jij bent erg haha.
Boven heb ik haar de E.50,- gegeven en snel me uitgekleed waarbij zei ook snel naakt stond.
Haar borsten zakte wat in dat is ook als je brood bakt en de ovendeur te vroeg open doet dus had ze beter haar blousevelletje aan kunnen houden.
Maar na een PMC waarbij haar borsten over mijn benen streeld heb ik er zo af en toe ook nog mee gespeelt ze waren half vol of half leeg.
Toen ik er hard en klaar gezogen bij lag voor de stand Doggy heb ik haar dan ook laten voelen tegen haar klets billen waar ik voor gekomen was.
Ik sloeg lekker met mijn ballen en boven op haar met mijn buik tegen deze voortreffelijke billen.Ze deed lekker mee of het was de terugslag die vibreerde maar ik kwam lekker klaar in deze grot uit Parimaribo en was jaloers op Bouterse die dit elke dag kan doen met al deze zwarte billen om hem heen.
Ik stapte weer in mijn broek die ook nog hard stond vanwege mijn erectie vooraf en liep de trap af en verdween in de auto weer naar mijn volgend avontuur.
Ik ben haar naam vergeten te vragen maar dat komt omdat ik met mijn pik dacht toen ik naar binnen kwam en hij het niet kon vragen vanwege het condoom dat zijn mond snoerde.

Het is het eerste huis links en de rechtse stoel meisje van ongeveer 23 jaar.

Big30
2 september 2012, 20:32
Het is het eerste huis links en de rechtse stoel meisje van ongeveer 23 jaar.

De kamers bevinden zich in een U-vorm en wel aan de Noord, Oost en Zuid-zijde, je betreedt het Baekelandplein aan de Westzijde waar je ook wat parkeerplaatsen vindt (=ingang aan de Edisonstraat).

Loop je met de klok mee dan zijn de kamers aan de Noordzijde genummerd van 1-11, aan de Oost-zijde van 12-17 en de Zuid-zijde van 18-24.
Kan niet missen die dame te vinden, maar ze zit dus op nummer 1!

Jansen
6 september 2012, 22:55
De Wraak van Frits :

Mijnheer Frits leeft nog steeds,eerst laat hij de lift koker staan terwijl men het gebouw van Frits opblaast en nu krijgt de sloopkogel geen vat op dit beton en gaat dit nog een week extra duren.

Ja men had het hoofdkantoor in 020 gevestigd en dit was tegen het zere been van Frits.

Het Baekenlandplein heeft hier op een enkele km ook last van en zit momenteel vol scheuren door de dynamiet en de kogel die daar geen goed werk heeft gedaan.

Morgen ga ik mijn sloopkogel ook weer gebruiken maar dan in Duitsland waar ook nog wat plamuur werk klaar ligt

GrandCru
14 februari 2013, 23:17
Weinig berichten over mijn favoriete pleintje, komt ook omdat ik er dichtbij woon ;-). Ideale plek voor een quicky en stoom af te blazen en voldoende mollige latina's die ongehaast tijd voor je nemen.

Jansen
14 februari 2013, 23:27
Weinig berichten over mijn favoriete pleintje, komt ook omdat ik er dichtbij woon ;-). Ideale plek voor een quicky en stoom af te blazen en voldoende mollige latina's die ongehaast tijd voor je nemen.

Klopt zo is er voor iedereen wat wils.

bad pritt
15 februari 2013, 06:12
Weinig berichten over mijn favoriete pleintje....Steek de hand in eigen boezem, veel schrijf jij ook niet, lol.

GrandCru
15 februari 2013, 13:44
Helemaal gelijk, ben dit forum een beetje aan het ontdekken maar zal zeker meer berichten posten!

GrandCru
16 april 2013, 10:14
Vorige week weer eens op mijn thuishonk beland. Het was er guur en ik vond dat er best veel ramen gesloten waren. Toch was de bezetting qua looks helemaal niet verkeerd. Voor wie stoom wil afblazen zc is er altijd Kristina op nr. 12, qua looks niet de mooiste maar wel erg enthousiast en dus oraal goed onderlegd. Ik koos uiteindelijk voor Alissa op nr. 19, type latina-milf, daar hou ik wel van. Lekker je hoofd begraven tussen haar enorme (echte) borsten. Gewoon lekker kwartiertje gehad.

MichelJ
25 mei 2013, 13:13
EINDHOVEN - De crisis slaat ook in de prostitutie toe, maar het Baekelandplein heeft een ander probleem: geen 'dames'.

Lege stoelen achter de ramen van het Baekelandplein duiden doorgaans op goede zaken: de dames zijn bezig. Maar nu bezorgen ze hoofdexploitant Maikel van Houtert grote zorgen: er zijn gewoon geen dames. Volgens hem zijn de helft van de ramen leeg. Dat komt, zegt hij, door een slaapverbod dat wrang genoeg volgens de rechter niet geldig is.

"Maar in deze bedrijfstak moet je verschikkelijk oppassen, en zelfs als je in je recht staat, moet je je afvragen of het slim is dat recht ook te halen", klinkt het.
Burgemeester Rob van Gijzel ziet de leegloop ook, maar heeft er een andere verklaring voor. "We pakken de mensenhandel flink aan, dat weten de pooiers en die durven geen zaken meer te doen in Eindhoven. Hier is de kans groot dat ze in de cel eindigen. We zitter er bovenop en dat weten ze maar al te goed."

De gemeente houdt nauw in de gaten of de prostitutie zich verplaatst, maar "dat is zeker niet het geval." De gemeente blijft wel in overleg met de exploitanten. Volgende maand is er weer zo'n overleg.

http://www.ed.nl/regio/eindhoven/lege-ramen-op-baekelandplein-in-eindhoven-1.3833291

Ma doare in pula
26 mei 2013, 17:22
Er niet mogen blijven slapen is wel een nadeel. Had het er laatst over met een paar dames en die vonden de business case al direct een stuk minder interessant, omdat er dan allerlei kosten voor huisvesting bij komen kijken en ze 's nachts over straat moeten.

Laatste keer dat ik er was, zaten er ongeveer 8 Oost europese dames (Hongaars en Roemeens) en wat negerinnen en latina's (dezelfde als 5 jaar geleden). De twee Roemeensen die ik lekker vind, had ik al eerder gesproken en die laten me niet binnen. Met de Hongaarse heb ik een half uur staan ouwehoeren, maar ik mocht niet binnen. Negerinnen en latina's heb ik geen zin in, dus maar ongepopt vertrokken.

Jansen
26 mei 2013, 17:32
Er niet mogen blijven slapen is wel een nadeel. Had het er laatst over met een paar dames en die vonden de business case al direct een stuk minder interessant, omdat er dan allerlei kosten voor huisvesting bij komen kijken en ze 's nachts over straat moeten.

Laatste keer dat ik er was, zaten er ongeveer 8 Oost europese dames (Hongaars en Roemeens) en wat negerinnen en latina's (dezelfde als 5 jaar geleden). De twee Roemeensen die ik lekker vind, had ik al eerder gesproken en die laten me niet binnen. Met de Hongaarse heb ik een half uur staan ouwehoeren, maar ik mocht niet binnen. Negerinnen en latina's heb ik geen zin in, dus maar ongepopt vertrokken.

Waarom mag je bij de Roemeense niet naar binnen ?

Ma doare in pula
26 mei 2013, 17:37
Waarom mag je bij de Roemeense niet naar binnen ?

Waarschijnlijk instructies van haar vriendje... en om nu voor 50 euro tegen een pak rammel aan te lopen. Snap wel dat ze daar geen trek in heeft.

de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 17:54
als ze een vriendje heeft en die weet dat ze dit werk doe dan is het een pooier en zal ze echt geen klappen krijgen als ze geld verdien .

ik zie al je ben een jonge ijsbeer en moet nog veel leren je leef in een fantasie wereld . al doen sommige ervaren ijsberen ook welles;)

Ma doare in pula
26 mei 2013, 17:56
als ze een vriendje heeft en die weet dat ze dit werk doe dan is het een pooier en zal ze echt geen klappen krijgen als ze geld verdien .

ik zie al je ben een jonge ijsbeer en moet nog veel leren je leef in een fantasie wereld . al doen sommige ervaren ijsberen ook welles;)

Genoeg dames die de instructie hebben om niet te kameren met heren die bepaalde talen spreken.

Admin
27 mei 2013, 18:25
Topic van geleuter opgeschoond.

Don Rudo
10 augustus 2013, 02:58
Topic van geleuter opgeschoond.

Dan zullen we zoetjes aan weer eens beginnen:
een impressie van een rondje Bakeland vanavond: tijden hier niet geweest, maar altijd weemoedige gevoelens als ik terugdenk aan de gouden tijden van de Watt en de Edison, cafe Guus en de Saint Tropez. En die geweldige geblondeerde Italiaanse (christa?) vooraan in de Edison. Das war einmal.

Alles opgeruimd en sinds jaren is zijn de smethuizen uitsluitend op een afgeschermd pleintje gelokaliseerd.
Autovrij, en echt Eindhovens: met een urinoir bij de ingang.
Bonus: midden op het pleintje zitten twee konijnen. Vandaag echter was alleen de grijze er en was de witte vrij.
Volgens de berichten hebben de panden onlangs een opknapbeurt gehad. Woensel-West zal toch nooit de chicste buurt van Eindhoven worden.

Enfin, twee van de 24 panden hadden vanavond de rolluiken naar beneden, huis 1 wel bordjes maar geen dames bespeurd, in een handjevol huizen was slechts 1 plaats bezet. Grosso modo 35 plaatsen bezet.

Veel van de dames maakten een verveelde indruk. Uitgezonderd de twee swingende mammoets op nr 13 of 14. Bellen en webcammen galore. De zwartjes tikken nog wel op het raam als je voorbij komt. Ook verhoogde animatie van de dames minuten nadat de manager is langs geweest.

Over de heren: gemiddeld een stuk of 20 a 30 aanwezig, een aantal is net klaar met de ramadan zo stel ik me voor, groepjes Belgen en Limburgers, wat einzelganger, en een paar huurbazen/pimps die gezellig met elkaar staan te keuvelen. Eentje met loslopende hond. De heren lopen, liefst in groepjes, langs de ramen danwel hangen rond midden op het plein, op gepaste afstand van de ramen. Jong Marokkaans-achtig type gaat regelmatig na kamergangen van de dames even naar de deur of loopt een paar minuten binnen.

Nou ben ik zelf Eindhovenaar, maar ik kan me voorstellen dat men de ambiance hier wegens te grote overzichtelijkheid/weinig ramen, de weinig aantrekkelijke dames en het klotevolk hier niet je van het vindt. Voor mij zeker geen onveilig gevoel, verre van dat, maar verre van aangenaam.

Een eerste rondje: vooraan twee stoelen leeg, dan wat aziatisch en zwart spul, verderop Oosteuropese types maar dan optisch onder sauna of laufhausniveau, aan de kopzijde van het pleintje oa de swingende mammoets, en aan de rechterstraat blondjes op 18, 21 en 24.

Voor mij drie opties om de zak en de knip bij leeg te schudden:

Op #3 linkerstoel zat een thaise of chinese met groene bikini, heel erg mooi gezichtje (in de blacklight) Misschien wel het knapste gezichtje van de dames van vanavond. Hier een paar keer langs gekuierd maar ze had vooral aandacht voor de muziek en niet voor de passanten.

Verder zag ik op #17 rechts (andere stoel leeg) een milf: blond, zonnebank-bruin en zichtbaar aardig wat kilometertjes op de teller.

En op #22 rechts (andere stoel leeg) een Poolse (?) met lang donker haar, mooie sensuele blik, beetje babyspek rondom de heupen.

Terwijl ik besluiteloos naar #22 neigde, gingen alle drie dames op bezet. Monty Hall!

Na 5 minuten kwam er een meneer bij #3 naar buiten gelopen met een minder dan gelukzalige blik in zijn ogen.
De geit was bekend en ik heb geswitched van #22 naar #17.

Hongaarse Jessica (?) Blond 1.60m zonnebank bruin, geen tattoo's of piercings leeftijd 35-ish.
In de deuropening voertaal Duits afgesproken, en zonder de menulijst door te nemen achter haar aan naar boven. Frank Boeijens 'Kronenburg Park' (http://www.youtube.com/watch?v=VHdg9jcOJjc) stond op, da's wel een opmerkelijke playlist die je op hebt staan dacht ik nog,... ik neem aan dat je nooit liefde hebt ghehad gha die weeereld uit... een seconde, een seconde, en vraagh niet naar de wegh, want iedereen is de wegh kwijttttt.

We vonden het allebei een heel mooie plaat. Dat vind ik nou super, als ik ook eens een keer met een dame op dezelfde golflengte zit.
Al bleek later dat die plaat toevallig voorbij kwam op de radio. Denk eigenlijk dat ze meer om de melodie dan om de tekst gaf.
Ik ook natuurlijk.Thuis wacht er niemand onwetend op me.

Met deze dame heb ik 50 tevoren afgerekend, en een aangenaam praatje gemaakt voor en tijdens het wassen van de handen en leuter.
Duidelijk werd dat ze bekend is met Duitse service maar dat ze blij was dat dat nie de standaard is in Eindje: geen kussen of pzc.
Wel alles schoon en goed, aldus haarzelve.
Het moet gezegd: ze deed nog goed haar best, tittyrub en -lick was inclusief, 69 en beffen mocht ook voor +20, het bijbetalen mocht ook achteraf en dat is wel fijn anders moet je of op en neer geld uit je broek halen of de biljetten in je hand of bilnaad bij je houden, dat terzijde, paar standjes afgewerkt, slambam thankyoumam. De handjes niet eens in de richting van de honingpot gestuurd, geen zin in een tik op de vingers.
Stop de tijd 10 a 15 minuten.

Geen haast achteraf overigens, nog wat gekeuvel en een blik vanuit het raam op het konijn geworpen, alles heel amicaal.

Ik denk dat de auto achter #22 heeft gezeten maar ik zal er niet snel achter komen want ik ga voor mijn verzetjes liever naar Duitsland wegens mooiere ambiance en betere service.

En zo was het vroeger!:

http://www.youtube.com/watch?v=vYw7n65Y0SU

Benrood
10 augustus 2013, 19:45
Weet iemand of er ook Bulgaarse dames aanwezig zijn in Eindhoven, ik ben op zoek naar ene Dida die ik altijd bezocht in Utrecht op het Zandpad, maar dat is helaas gesloten, Dida is een hele mooie dame van rond de 24 jaar met lange blonde haren
graag uw reactie, als u ze gezien heeft in Eindhoven.

Don Rudo
11 augustus 2013, 13:16
Gisteren heb ik vlak voor 23:00u en na 23:30u voor je gekeken, maar haar niet gespot.

Jansen
11 augustus 2013, 20:38
Gisterenavond net na middernacht ook nog even rondgelopen maar het was een trieste vertoning.
Veel dikke zwarte negerinnen en ook nog een paar dames die ook niet voor Jansen geschikt waren dus ben ik met de fiets maar verder richting huis gegaan.

Don Rudo
11 augustus 2013, 20:47
ja jansen het is optisch allemaal niet alles op Bakeland en ook de service is er anders dan in de BRD.

Maar op nr16 kun je bij Maureen (zwarte dvp) wel een prostaatmassage krijgen, dat is gezond voor mannen boven een bepaalde leeftijd.

Jansen
11 augustus 2013, 22:32
ja jansen het is optisch allemaal niet alles op Bakeland en ook de service is er anders dan in de BRD.

Maar op nr16 kun je bij Maureen (zwarte dvp) wel een prostaatmassage krijgen, dat is gezond voor mannen boven een bepaalde leeftijd.

haha ik zal eens gaan kijken of ze er een beetje uitziet.

Benrood
12 augustus 2013, 21:58
Hoe is de situatie overdag op het Eindhoven Baekelandplein, ik wil namelijk eens voor het eerst op een mooie vrije dag langs gaan, wat is de beste tijd en dag om langs te komen, mijn voorkeur gaat niet uit naar Dikke negerinnen of natte Moekes uit Suriname en omstreken, maar meer het blonde slanke spul uit de Caucasus,Polen,Bulgarije,etc
ieder zijn ding natuurlijk en dat Respecteer ik, ik geef alleen mijn voorkeur maar aan !.

Don Rudo
29 augustus 2013, 00:46
Vakantie is voorbij en alle stoeltjes vanavond laat bezet. Nu ook wat mooiere dames en 100% nl bordjes.

GrandCru
29 augustus 2013, 10:28
De een z'n dood.... Helaas is Zandpad dicht maar nu zie je toch wel wat mooie dames uit Utrecht in Eindhoven verschijnen. Het is wat mij betreft de moeite waard!

Don Rudo
1 september 2013, 18:10
Gisteravond had ik geen zin om naar BRD te rijden voor een raamwipje.

Van een paar weken geleden herinnerde ik me nog dat er een dame op 22 zat met mooi lang zwart haar waarbij ik het wel eens wou proberen.
Op een ander nederlands forum waar ik geen account heb en waar ik de waarderingen bij geschreven ervaringen om meerdere redenen met een flinke schep zout neem, stonden er recente zeer lovende verhalen over de dame van nr 22.

1+1 = 2 denk je dan, fris gewassen en geschoren linea recta naar haar raampje gelopen waar zij en haar collega op de uitkijk zaten.

Ze bleek Simona te heten en uit Slowakije te komen.

Ze heeft prachtig lang zwart haar, en dat is wel een lekker gevoel als dat over je lichaam waait.
Maar de PMC was niet echt vermeldenswaardig. Hoewel volgens inmiddels gelezen forumberichten anfassen wel mogelijk, straalde haar lichaamstaal uit daar weinig zin in te hebben, nou dan heb ik daar ook geen zin in.
Ze vroeg me 'welk standje ik lekker vond'. Uh oh... 1 standje? Een paar stellungswechsels verwacht ik altijd wel.
Cowgirltje gedaan en daarna een doggy. Vermoedelijk niet eens subpar service voor nederlandse raambegrippen.
Ze maakte obligate kreungeluidjes maar ik weet nog niet of zij of ik zich nou het hardst verveelde.

Inmiddels had ik wel door dat ik weer eens de verkeerde had en het bij haar huisgenootje had moeten proberen. (de dame van de lovende recensies: Anna uit Polen)
Tijdens het neuken bedacht ik me hoe de vork in de steel te steken als ik daar aansluitend mee naar boven ging.
De overigens verder nooit bij dvps vermelde angle een monogame dvp-relatie in eigen stad te zoeken,
(alleen geldig voor 040 of het pleintje dan heh :biggrin:) leek voor vandaag niet meer bruikbaar.

En nog eens terug naar de Bakeland komen met kans op de zoveelste sof is ook geen aantrekkelijk vooruitzicht.

Op een kwartiertje getimed heb ik mezelf gedwongen de trekker over te halen, anders waren we nou nog aan de gang.

Nauwelijks een aardig woordje achteraf en ook zeker geen kusje. Buuv was inmiddels aan de gang en mijn eerdere overpeinzingen tevergeefs.

Ik probeer het nog 1 keer op Bakeland. U hoort er nader van.
Tot vanavond.

Don Rudo
1 september 2013, 21:31
Hallelujah! Binga banga bango! De aanhouder wint!

Weer naar de Bakeland gegaan op zoek naar een redelijke wip in eigen stad, met bijna de laatste hoop gevestigd op Poolse Anna (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35363-eindhoven-bakeland-22-Anna-(Poolse)&p=331136#post331136)
(Mod kun je daar een linkje van maken aub, bericht vanaf telefoontje)

Weer netjes gewassen en geschoren en hop naar huis 22.
Buuv Simona zag me al aankomen en kwam de deur open doen. Heel aardig maar hoe kom je erbij dat na een fiasco zoals gisteren een klant terugkomt?

inmiddels had ik oogcontact gemaakt met Anna en haar gebaard dat ik voor haar kwam.
dameswissel in de deuropening en hop naar boven.

En o wat een mooie dame!

Daar was enige uitleg wel gewenst. Toen heb ik haar verteld dat ik de vorige dag abusievelijk bij buuv was binnengelopen, internet misverstand. Een gewone wip prima was maar dat ik graag enige reden wou hebben om nog terug te komen. Op de vraag naar wensen aangegeven dat zoenen, beffen en pzc eigenlijk wel minstens aanwezig mochten zijn.

Ze kent Duitse service en daar kon ze wel in mee komen. Ze was al een beetje bang voor anaal (?) en voor de inhoud van mijn tasje haha.
Pik nog maar eens wassen en bedtijd in dat veel te kleine kamertje.
De opening bestond uit lafjes zoenen zonder tong, geeft ook niet, en ze stelde de 69 voor.

Een warming-up voor haar leek mij meer op zijn plaats en ik ben via haar tietjes (tepels niet heel responsive) afgedaald naar haar punica oase.

De befbeurt langzaam opgebouwd, en zoetjesaan heel voorzichtigjes met de handen gewerkt en 1 vingertje erin.
Ze liet het zich niet alleen welgevallen, maar genoot er ook van en ik heb haar heerlijk klaargelikt. Geen fake, dat kun je zien ruiken en proeven. Ze smaakte trouwens prima.

Dan was het even knuffelen en tijd voor pzc. Het pijpen, de cowgirl en doggy, wat is het toch altijd een feestje als ze dat lange haar over hun rug uitgespreid hebben hangen, waren goed.
De tijd was ik even kwijt maar ik ben maar gestopt omdat we geen verlenging hadden afgesproken en ik dacht dat de standaard tijd wel ongeveer om moest zijn.

Toen heeft ze ook aangegeven dat de standaard 20 minuten 50 euro is. Nou dat is veel te kort en daar komen we een volgende keer wel uit.

Dan kan ze zoetjesaan ook kennis maken met de inhoud van mijn tasje hahaha.
Resumé mooie lieve dame met bijna Duitse service. Dat scheelt een eind rijden voor de doordeweekse wipjes.
herhalingsgevaar: tot morgen!

Jansen
1 september 2013, 22:23
Ik ben gisteren avond ook nog even daar doorheen gelopen en zag toch wel enkele dames waar ik het mee zou kunnen.
heb niet naar de huisnummers gekeken naar bij het binnen lopen van het plein zaten in 3 huizen toch wel aardige dames die Jansen ook binnen wilde, het was het eerste huis rechts en ook vlak daarnaast.
misschien moeten we hier eens een plattegrondje plaatsen net als in Antwerpen.

Don Rudo
1 september 2013, 22:40
Nou Jansen dat zou toch mooi zijn als er in kaart is gebracht waar der fatsoenlijke zitten want het is een mijnenveld en de berichtgeving over raamservice vind ik vaak onbetrouwbaar of de bij de ervaring vermelde beoordeling alleen vanuit raamoptiek geschreven.
'Uitstekend' bij nederlandse ramen lijkt me 'matig' en beter in duitse clubs.

Nou hoeft het ook niet altijd kaviaar en champagne te zijn.

Even nadenken of ik Anna van vanavond nou de exclusieve verkooprechten voor het Bakeland pleintje heb gegund of niet, anders offer ik me nog wel een keer op.

GrandCru
31 oktober 2013, 10:37
@jansen: er zijn op andere fora wel kaartjes beschikbaar al wisselen veel dames redelijk vaak. Blijft toch een prima plek voor een snelle wip nu ik door zakelijke drukte minder tijd heb om naar Duitsland te rijden.

Jansen
1 november 2013, 22:38
@jansen: er zijn op andere fora wel kaartjes beschikbaar al wisselen veel dames redelijk vaak. Blijft toch een prima plek voor een snelle wip nu ik door zakelijke drukte minder tijd heb om naar Duitsland te rijden.

Plaats hier een kaartje van het Baekenlandplein of vraag Big30 dit voor je te doen.

GrandCru
19 november 2013, 14:31
Ik was vorige week in de buurt van Eindhoven en kon het niet laten het pleintje te bezoeken. Opvallend veel bordjes 'NL' achter de ramen. Ik koos voor Bibi, had daar al veel over gelezen en wilde hij pijpkunsten zelf ook wel eens ervaren: een prima ervaring werd het. Ze zit op nr. 5 en ik kan haar van harte aanraden.

GrandCru
19 november 2013, 14:33
http://www.raamwijzer.nl/raamprostitutie/eindhoven.html

GrandCru
10 december 2013, 15:34
Deze week even stoom af (laten) blazen op 't pleintje. Vanaf januari meer tijd om ook weer eens naar onze Oosterburen te gaan maar dit plein is geen straf. Gekozen voor de donkere Maureen op ik meen 16. Klein poppetje met mooie borsten. Vooraf wassen aan de wastafel, allemaal erg netjes en de blowjob die ze me gaf was heerlijk.

GrandCru
10 april 2014, 10:02
Weinig actie op dit gedeelte van het forum maar omdat ik in de buurt woon blijft 't pleintje een prima plek voor een snelle wip of blowjob. Ik moet zeggen dat, nu ik een paar keer naar een Duitse club geweest ben, ik dat prefereer, maar je moet er dan wel ff tijd voor maken. Ik ging dit keer op herhaling bij Alissa op nr. 9. Was er al een keer eerder bijgeweest en als je valt op latina's met een grote kont en borsten dan is dit je dame. Ik ben wel een latinafan :) Zoals zo vaak koos ik voor orale werk en dat doet ze prima. Jammer dat communicatie moeizaam gaat.

GrandCru
29 april 2014, 11:43
Ik was gisteren weer eens in de buurt en heb 't pleintje opgezocht. De reacties van de afgelopen tijd gelezen hebbende én ivm liefhebberij voor latina's stond Naomi op mijn verlanglijstje (op nummer 1 naast Mila, naambordje in raam). Het viel me op dat het aantal latina's aardig is toegenomen want op 2 en 3 zaten ook latinadames die er goed uitzagen. Enfin, mijn keuze na een rondje dus snel gemaakt. Ik was er later op de middag en door de stand van de zon kun je dan niet helemaal goed naar binnen kijken. Ik kon haar dus nier helemaal goed beoordelen maar toen ze de deur opendeed was ik verkocht, wat een plaatje!
Afgesproken pijpen en beffen voor 50,-. Vooraf wassen, dat deed zij ook dus hygiëne prima in orde. Ik had zin dus was snel op sterkte dus cd erom en gelijk in standje 69. Een beetje meer foreplay had wel gemogen. Ze begon erg voortvarend en ik heb haar af moeten remmen om niet gelijk klaar te komen. Heb haar dus op haar rug gelegd en ben haar lekker gaan verwennen en daar genoot ze van. Ze kwam helaas niet spuitend klaar zoals op ander forum beschreven is maar maakte wel complimentjes over mijn befkunsten, die steek ik in mijn zak ;-) . Daarna weer vrolijk in standje 69 verder en zo heeft ze me ook klaargepijpt. Conclusie: vrolijke, mooie meid. Tempo mag iets langzamer maar dat weet ik voor een volgende keer want herhalingsgevaar is groot....

clubber86
5 september 2014, 11:20
Goede sessie en voor herhaling vatbaar. Was een tijdje in Thailand geweest en bij terugkomst herkende ze me en vroeg waar ik uitgehangen had haha.
Baekelandplein 10, Irina (Roemeense)

Lang zwart haar en een mooie B cup erg vriendelijke meid.

Jansen
7 september 2014, 18:50
Ik heb de latina's vanmiddag ook gezien en de linkse dichtst bij de voordeur op nummer 1 vond ik wel de meest vriendelijkste lach hebben.
Beetje volslank maar dat hoort ook bij deze dames.
Toch heb ik gekozen voor huisnummer 23 ook de linkse dame als je naar binnen kijkt
Bulgaars 25 jaar Maria mooi en lekker bruin getint meisje van de zon en goddelijk figuur.

Jansen
7 september 2014, 19:00
Maria : Bulgaars
Figuur : goddelijk mooi slank en lekkere billen
Borsten : cup B /C siliconen
Lengte : 165 cm mooie lange benen
Haren : lang zwart
Uiterlijk : mooi gezicht

Service : PMC ,NMC diverse standjes,handmassage en zelf bevrediging met haar vingers in haar klit.
In de doggy en lepeltje geweldig die billen dan voor je. Ben denk ik 25 minuten binnen geweest E.50,-

Eigenlijk had ik naar YY willen rijden om daar mijn Louana te pakken die sinds Donderdag terug is,maar omdat ik vrijdag al naar VV was
Geweest en nog even binnen gewipt bij PHG had ik geen zin om weer een stuk te rijden voor 1 wip.

Dus mijn Ducati gepakt die pas 3x buiten is geweest dit jaar en een rondje gereden in Eindhoven rondweg A67 en A2 en via Airport naar het Baekenlandplein gereden.
Ik dacht gewoon even kijken en met een ijsje op weer verder toeren.
Nadat ik de motor geplaatst had naast de blinde muur en met mijn helm in de hand rondje gelopen tegen de klok in dus van 24 naar 1
Meteen zag ik haar zitten en dacht Nou als er niks beter meer zit dan geen ijsje vandaag.
En ja hoor na 1 rondje meteen naar binnen en gedaan wat boven beschreven is bij service.
Maria werkt iedere dag vanaf de middag en heeft nooit in een sauna club gewerkt.

Herhalinggevaar : ja zeker al vanwege ze 5 minuten van mijn huis zit.

Louana wacht nog maar enkele dagen die ga ik zeker nemen van de week in YY maar ben niet radeloos zoals jullie zien.

Jansen
10 november 2014, 22:56
Gisterenmiddag toch nog even langs het pleintje gereden en me vermaakt met een voor mij nieuwe Bulgaarse ? ze zat op de plaats van een ander Bulgaars meisje en vertelde dat ze nog geen vast raam had.
Haar werknaam was Carla 21 jaar en ervaring in Bulgarije langs de doorgaande weg maar door een vriendinnetje hier naar toe gehaald.
Ze sprak een beetje Duits
Lengte 165 cm
Haren lang zwart
Benen en billen mooi gevormd
Gezicht wel een knap koppie.
Borsten cup B echt

Service 20 minuten ,PMC NMC diverse standjes en werd lekker nat.
Nadeel ze had wat problemen met het condoom omdoen dus veel ervaring had ze dacht ik toch niet vooral toen ik vroeg om doggy ? ik had het idee dat de het raam open wou doen en zou gaan blaffen maar toen ik haar omdraaide en op het slappe matras haar op de knieen zette had ze wel door dat ik haar zo zou prikken met de mooie billen naar me toe.
Jammer dat deze matrassen door die dikke negerinnen helemaal zijn doorgezakt en niet vernieuwd worden.
Leuke meid weet nog niet waar ze komt te zitten ( nu was het als je het pleintje oprijd meteen rechts af gaan en de eerste deur met rechtse stoel.)

Jansen
1 februari 2015, 06:11
Vannacht rond 03.30 kwam ik met de auto langs het Baekenlandplein en het was natuurlijk rustig.
Geen enkele man liep daar verloren rond.
Ik had mijn muts op en kraag goed omhoog dus zag er lekker onherkenbaar uit.
2 ramen zaten nog enkele negerinnen die bijna de ruit er uit sloegen om me binnen te krijgen,
maar voor 1 raam zat nog een meisje in het begin van het plein rechterkant 2e raam.
Ze kwam me bekend voor en ik dacht haar uit Duitsland te kennen,dus deed mijn kraag wat omlaag en mijn muts af toen ik weer terug liep en stopte.
Ze lachte en liep naar de gang waar ze meteen de voordeur open deed.
Ik vroeg kennen wij elkaar waarop zei antwoordde dat ze ongeveer 3 maanden geleden daar ook even een week gewerkt had en dacht dat ik toen bij haar al was geweest.
Ik stond in de gang en vanwege de kou deed ze deur dicht en wachtte wat ik wou, ik vroeg kan jij dan zoveel gezichten onthouden waarop ze lachte en zij nee maar ik ben net terug uit Bulgarije en toen jij kwam heb ik ook maar enkele dagen gewerkt samen met een vriendin waarbij ik daarvoor dit werk niet gedaan heb.
We gingen naar boven en ze vertelde dat ze nog geen slaapplaats had en dus ook hier bleef slapen en hoopte omdat ze nu wat langer zou blijven ook een appartement kon krijgen in de omgeving.
Ik vroeg waarom ze nog zo laat hier voor het raam zat en ze antwoordde dat ze nu 2 dagen terug was en nog bijna niet veel had verdient vanwege de slechte tijd en de regen en kou.
En omdat ze toch hier moest blijven was dit een mogelijkheid om dan juist nog een enkele klant te vangen omdat er nu niet veel concurrentie zat.
Naar bed gaan dat vond ze niet prettig omdat de nacht ervoor ook veel herrie was geweest door enkele dronken lieden die het stoer vinden om dan met veel herrie tegen de ramen en luiken aan te bonken terwijl het gesloten is maar een rood nachtlampje brand.

Ik zei nou zeg het maar wat zit in je pakket en wist weer dat ik met haar de doggy bijna voor het raam heb uitgevoerd haha.
Toen ik dit vertelde wist zei het ook. Haha
Ze zei je kan wat langer blijven voor E.100,- en dan kan je doen wat je wilt maar geen anaal.
Nou ik zei dan begin maar met je te wassen dan doe ik dat ook en gaan we voor beffen,PZC NMC beetje kussen en diverse standjes met doggy maar dan staand tegen de spiegel en niet voor het raam. Haha

We hebben heerlijk eerst tegen elkaar gelegen waarbij ik haar clitoris wat opwarmde en zei mijn kleine Paultje wat groter kreeg.
Ja ik had zeker enkele weken geen sex gehad dus dat verliep goed.
Na een bef sessie waarbij ze niet tegen kon houden dat haar spieren en lichaam daarop reageerde liep het vocht met enkele druppels die glinsterde uit haar vagina naar haar kruis.
Ze ging me een PZC geven waarop ik toch niet goed op reageerde hij werd niet echt stijf maar het was lekker zeker toen ze mijn ballen ging likken en met een vinger mijn sterretje betaste zonder naar binnen te gaan wat voor mij niet hoeft en het lekker vind om wel te betasten maar dan wel buiten blijven.
Het was inmiddels al een half uurtje dat we binnen waren en vroeg haar om een pauze wat ze niet erg vond omdat ze ook antwoorde dat ze na mij toch wou gaan slapen we lagen in elkaar gestrengeld en kuste elkaar waarbij ik met mijn handen haar mooie niet grote borsten masseerde en weer haar poes vond die wel weer een reactie gaf.
Ze keek me aan met haar bruine ogen en ik beet haar in haar neus, ze heeft mooie neusvleugels dus Jansen kan dit wel waarderen.
Met haar benen reed ze tegen mijn lul aan die ook reageerde en ik zat met mijn stijve boven tegen haar klit te rijden waarbij ze wel vroeg om niet naar binnen te gaan.
Dat doe ik toch niet dus condoom erom en lekker boven op haar en heel rustig genomen.
Ik wou haar in een lepeltje houding nemen maar bedacht me vanwege haar mooie billen dus staand van achteren genomen met zei steunend aan de wasbak en ik op zij kijkend naar de spiegel.
Vind je dit spannend zij ze waar ik bevestigend haar in haar nek kuste en zei haar kontje lekker naar achteren drukte.
Ja als of het er voor gemaakt is ( zei had wel haar hakken aangedaan anders had ik moeten krom staan )
Na dit standje wou ik haar wel in lepeltje nemen waarbij ik heerlijk klaar kwam en zei mee schokte en flink naar achter duwde om dit ook mee te beleven.
Na enkele minuten verslapte mijn paal zo hevig dat hij er vanzelf uit kwam en zei meteen de condoom vast hield zodat die niet verloren ging in haar poes.
De keukenrol kwam er aan te pas en toen ik op mijn rug lag stond ze op en vroeg of ze mocht roken,geen probleem en omdat ze het koud had trok ze een staande kast open waar ze beneden in de kast een dekbed uit trok en deze over mij en haar heen gooide en haar sigaret op rookte.
Ik deed net of ik wou slapen en lag tegen haar zij aan,ze maakte haar peuk uit en kroop tegen mij aan waarbij we denken toch in slaap zijn gevallen en ik pas mijn ogen open deed rond 05.30 u
Ik stond voorzichtig op terwijl ik graag wou blijven liggen maar heb anders geen verhaal als ik dan pas om 10.00 u thuis kom.
Nu moest ik een verhaal verzinnen dat het super gezellig was in de stad en na een shoarma tent nog even wat heb na gedronken bij een collega.
Ik kleedde me aan en zei liep met een groot badlaken om mee naar beneden waarbij ze vroeg even in de hal te wachten zodat ze het licht en de tv uit kon doen die alleen maar met reclame het nacht progamma heeft opstaan met sex reclames.
Ze kwam meteen weer en liet me uit ik gaf haar een dikke kus op de mond en zij tot zeer binnenkort.
Toen ze de deur wou sluiten achter me schrok ik omdat ik dacht shit betalen vergeten dus ik klopte meteen en gaf haar de E. 100,- waarbij ik een extra kus kreeg en ik met een vinger snel haar poes pakte.
Nee zei ze jou tijd is om en lachte ga maar gauw slapen.
Het was doodstil op het plein en de ramen waren bijna allemaal met luiken gesloten.
Ik ben aangereden en na 10 minuten was ik thuis waarbij ik zo wakker ben dat ik eerst ben gaan schrijven en nu naar bed ga na 06.00 u
Wat zal ik dromen haha.
Ja dit was de Carla die ik al eerder had gehad ze was nog steeds 21 jaar met mooie ronde stevige billen en cup B.

gignnl
1 februari 2015, 10:40
Maar Jansen 03.30??De poort gaat toch om 2uur op slot op het Baekelandplein

Jansen
1 februari 2015, 14:24

Klopt maar dit was afgelopen nacht niet het geval en dit is wel vaker dat het of vergeten wordt of men het uitstelt als enkele dames nog bezig zijn. Het was bijna 02.30 bijna en niet wat ik schreef 3.30 u en was net voor 04.00 u weg.
Als de poort gesloten was geweest haha ja dan was het klimmen geworden of bellen.
Ik heb ook meegemaakt dat de controle even aanbelt om te vragen of alles ok is.

GrandCru
2 maart 2015, 14:21
Ik was vrijdag weer eens op mijn favoriete pleintje en zag dat op nr. 16 nog steeds de mooie Maureen zat: een kleine donkere opdonder met prachtig grote borsten. Ze herkende me volgens mijn niet meer maar het was al weer een tijdje geleden. Net zoals ik me de vorige keer kon herinneren even wassen bij de wastafel en toen pijpen maar. Terwijl ze dit deed draaide ik een beetje met mijn kont en voor dat ik het wist zat ze met een vinger mijn anus te plagen. Lekker vroeg ze? Was inderdaad prettig en voordat ik het wist zat ze, met wat glijmiddel, met haar vinger in mijn kont. Ik zeg nog doe een beetje voorzichtig want dit ben ik niet gewend en dat deed ze ook. Ik werd hier zo opgewonden van dat ik, veels te snel, enorm lekker in het condoom ben klaargekomen. Een heerlijke ervaring rijker dus...

franksjob
1 juni 2015, 16:21
twee maanden geleden voor het laatst het plein bezocht. Toen voldoende dames aanwezig. Lekker op bankje rondkijken, sigaretje erbij en keuze gemaakt.

Jan Verplancke
15 juli 2015, 20:26

Ja, 2 uur zit het potdicht daar, laat staan dat er dan nog volop dames aan het werk zijn. De verhoudingen met de gemeente zijn redelijk tot goed en dat wil men daar heel graag zo houden.

Mr.TMF
15 augustus 2015, 16:21
Helaas is Emma vanaf deze week op vakantie voor onbepaalde tijd :(
is echt een van de mooiste dames daar.

Big30
25 september 2015, 00:41
Liep "toevallig" vanmiddag weer eens over het Baekelandplein, was lang geleden dat ik daar een rondje had gelopen, laat staan bij een dame naar binnen was gestapt.
Toen ik hedenavond na lange tijd weer eens het Baekelandplein bezocht in gezelschap van een niet nader te noemen IJsbeer ;), dacht ik "lang geleden dat ik hier voor het laatst rondliep". Zeker wist ik het niet maar ik dacht dat het 2006 was. Door het oude verslag waar ik uit kwoot weet ik dus nu dat het 9 jaar en 2 maanden geleden was. Ook weet ik dat het die dag boven de dertig graden was. Ook dat bleek te kloppen.

Wat me opviel (sorry aan de degenen die er vaker komen) was dat de hele buurt toch wel een behoorlijke metamorfose heeft doorgaan. Ik herkende de Edisonstraat bijna niet meer terug. Alleen die witte bekende panden aan het begin rechts deden me toch wel met een licht gevoel van weemoed terugdenken aan lang vervlogen tijden toen deze panden althans ik meen 3 ramen bezet waren en je daar dat heerlijk ranzige clubje had, naam even ontschoten, was dat niet Saint Tropez??

De hele buurt tussen Edison en Boschdijk ziet er nu bijna onherkenbaar uit. Weg de Galvani, Volta en Wenkenbachstraat met de oude arbeidershuisjes waar op de benedenverdieping de dames zaten. Te veel Big Fat Black Mama's in het verleden maar zo af en toe kon je daar ook wel een leuke Nederlandse dame aantreffen :fuck:.
De buurt ziet er nu veel fraaier uit althans vanuit architectonisch oogpunt en ik neem aan dat het er nu ook een stuk veiliger is, hoewel ik me daar in het verleden nooit onveilig heb gevoeld.

Op het plein zelf is meen ik niet zoveel veranderd. Althans vergeleken met hoe laten we zeggen het nieuwe Baekelandplein werd opgeleverd. Wat wel is veranderd vergeleken met de begin periode is dat de bezetting toch een behoorlijke laten we zeggen push-up heeft gekregen.
Bijna geen, vaak irritant tegen de ruiten aantikkende Afrikaanse dames. Ik telde er hedenavond misschien 2 (niet tikkend overigens). Voor de rest een niet onaardige line-up, ik schat dat op het moment dat ik daar samen met die IJsbeer X rondliep :tongue:, dat zal even na 21u geweest zijn, iets van 70% van de kamers bezet waren en dat 20% vd dames bezet waren.
Dames line-up een mix van Oostblok (denk dominant), iets minder Duits en Nederlands en nog wat Latina en Afrikaans. Optisch redelijk OK. Paar (letterlijk) dissonanten maar ook toch wel zo'n 5-10 dames die zeer lust opwekkend werkten en behoorlijk wat goede middenmoters.

Ik was eerlijk gezegd toch wel aangenaam verrast, zowel als genoemd door de boost de buurt heeft gekregen als door de aanwezige software!

Benieuwd of mijn volgend bezoekje aan het plein weer zo lang op zich laat wachten. Ik denk ut nie!

Jansen
25 september 2015, 22:04
ijbeer X is het met Big30 dan ook eens het is een schoon plein met geen irritante raamkloppers meer.
Wat Big30 niet weet is dat er 4 mooie Roemeense aanwezig zijn,1 uit Colombia 2 uit Nigeria 1 Blonde Russin 2 x
Uit Polen een paar uit het westen van ons Land en nog een paar andere uit voormalig Oost blok.
Wat hij ook niet weet is dat ik na ons bezoek terug ben gegaan en weer met Issabella naar binnen ben gegaan.
Deze dame had ik al snel goedendag gezegd toen we onze ronde deden en aangeven dat ik later terug zou komen maar mijn maat niet in de kou wou laten staan.

GrandCru
21 oktober 2015, 16:37
Ik was vanmiddag even op het pleintje. Had gelezen dat Ellis terug zou zijn en daar heb ik goede herinneringen aan. Helaas was ze er niet en heb ik de druk eraf laten halen door Kristina op nummer 12. Ben lange tijd terug bij haar geweest en heb toen al recensie geschreven. Hoef daar weinig aan toe te voegen: het was weer heerlijk.

fg22
3 december 2015, 13:53
Wil ik ook eens aan mijn TüV-prüfung onderwerpen ..

Prijzen vs kwaliteit bekend ??

Willem2
5 juli 2020, 15:03
https://www.ad.nl/video/baekelandplein-in-eindhoven-weer-geopend~p155165

pcenter
5 juli 2020, 18:36
Niet Baekelandplein wel Eindhoven. dus hier maar ff snel gepost. na 37 jaar . zie 2 juli 2020 Eindhovens Dagblad, toch nog wel een aardig stukje OG

https://www.ed.nl/eindhoven/doek-valt-na-37-jaar-voor-priveclub-huize-yvonne-in-eindhovense-hofstraat~a4205f8c/

Wentelt Eefje
5 juli 2020, 18:44
Was al over de sluiting (het niet weer opengaan) gepost in het topic van Yvonne's Privéhuis
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?702-Eindhoven-Yvonne-s-priv%E9huis-Hofstraat-87-Algemeen

Shaft9999
4 september 2020, 10:15
Sinds hookers.nl veranderd is in een soort avg politie eb de toegevoegde waarde nul is kunnen we hier beter de dames bespreken. Ik neem aan dat hier vermelding van huisnummer geen issue is of in ieder geval een verwijzing waar je iets aan hebt.

Willem2
4 september 2020, 11:30
Onder het mom van AVG dwingt hookers dames reclame te maken bij kinky zodat er dan wel recensies verschijnen.
Het lijkt mij dat zoiets nu niet de bedoeling was van de AVG regels.

Shaft9999
9 september 2020, 10:06
Aan de andere kant is dat een soort brochure dus ook wel weer handig en daarnaast is er altijd nog dit forum.

Slumme
22 oktober 2020, 15:37
Was gisteren op het Baekelandplein in Eindhoven Noord in de middag rond 14.00 uur
Er zijn ongeveer 20 ramen waarvan de meeste bezet waren met 2 dames.
Ik telde zo ongeveer 25 dames in totaliteit. De dames zitten allemaal in grote gemakkelijk fauteuils.
Een dame zat zich openlijk te vingeren ....met misschien een pornofilmpje op haar telefoon..
Nou ja...er zit van alles tussen ...van slank tot vol postuur.....hoewel toch de meeste redelijk aantrekkelijk.
De prijs lijkt voor het minimale “vast” te staan.....€50 ..20 min......als je pingelt bij sommige ....worden ze boos en kun je doorlopen.!
Wat je voor die 50 € krijgt is zoals ik al zei minimaal .....effe pijpen met condoom ..2 standjes en een beetje trekken....kussen nee!
Knuffelen nee! Tieten kussen nee! Poesje likken nee!!
Het is wel de moeite als je in de buurt ben er eens langs te lopen.....maar naar binnengaan ...kan voor dat geld een teleurstelling zijn!!
Ik ben niet binnen gegaan.....en kom er voorlopig ook niet meer.!!

pret
22 oktober 2020, 16:11
Was gisteren op het Baekelandplein in Eindhoven Noord in de middag rond 14.00 uur
Ik telde zo ongeveer 25 dames in totaliteit. De dames zitten allemaal in grote gemakkelijk fauteuils.
Een dame zat zich openlijk te vingeren ....met misschien een pornofilmpje op haar telefoon..
Nou ja...er zit van alles tussen ...van slank tot vol postuur.....hoewel toch de meeste redelijk aantrekkelijk.
De prijs lijkt voor het minimale “vast” te staan.....€50 ..20 min......als je pingelt bij sommige ....worden ze boos en kun je doorlopen.!
Wat je voor die 50 € krijgt is zoals ik al zei minimaal .....effe pijpen met condoom ..2 standjes en een beetje trekken....kussen nee!
Het is wel de moeite als je in de buurt ben er eens langs te lopen.....maar naar binnengaan ...kan voor dat geld een teleurstelling zijn!!

Laat ze allemaal maar lekker vingeren als ik zie wat ze vragen voor het aanbod. :biggrin:

phoenix
22 oktober 2020, 17:02
Weet je slumme jij was toch degenen die overal corona en viezigheid zag in Mahubay Belgie... ? nou liever daar heen dan in die hokjes neuken en overal extra voor betalen.....

Ik ben niet binnen gegaan.....en kom er voorlopig ook niet meer.!!

Slumme
22 oktober 2020, 23:30
Weet je slumme jij was toch degenen die overal corona en viezigheid zag in Mahubay Belgie... ? nou liever daar heen dan in die hokjes neuken en overal extra voor betalen.....

Nou ja....ik beschrijf de zaken hoe ze opdat moment zijn volgens mijn eigen waarneming ter plaatse....
Corona kun je niet zien...dus wat jij schrijft is onzin.....
Ik ben nu bij beide sexgelegenheden geweest....er geen gebruik van gemaakt van dames aldaar ....en dat zal ik bij beide gelegenheden ook niet doen.

phoenix
23 oktober 2020, 09:42
prima vooral niet doen, ik blijf wel gaan zodra de regels in Belgie dat weer toestaan....in je vorige bericht schreef je toch wat anders over corona en Mahubay,, dat was een vieze zaak en daar zou overal politie, corona en mondkapjes te zien zijn geweest, nou zal nu wel iets meer het geval kunnen zijn, maar vd zomer, was er helemaal niets aan de hand...

Nou ja....ik beschrijf de zaken hoe ze opdat moment zijn volgens mijn eigen waarneming ter plaatse....
Corona kun je niet zien...dus wat jij schrijft is onzin.....
Ik ben nu bij beide sexgelegenheden geweest....er geen gebruik van gemaakt van dames aldaar ....en dat zal ik bij beide gelegenheden ook niet doen.

wooley
22 november 2020, 09:03
Was er op de vrijdag..idd best veel dvps.
Vragen idd de hoofdprijs.50
Niet naar me hoofd maar naar me pik geluisterd.
Binnen bij Roemeense die aan de deur allervriendelijkst was maar na betaling compleet omsloeg.
Zonde van de centen maar ja wéér een les geleerd.
Ciao

Coviag
1 december 2020, 19:42
Ik ga er eigenlijk niet meer heen. Nog één favorietje, Ibbi. Omdat ik daar voor de 50 euro wel waar voor mijn geld krijg. Maar al het andere viel bar tegen, reden om begin dit jaar saunaclubs in Duitsland te gaan bezoeken.

mentholbear
1 december 2020, 23:33
Ik ga er eigenlijk niet meer heen. Nog één favorietje, Ibbi. Omdat ik daar voor de 50 euro wel waar voor mijn geld krijg. Maar al het andere viel bar tegen, reden om begin dit jaar saunaclubs in Duitsland te gaan bezoeken.

Die in Limburg vind ik ook de moeite waard :rolleyes:

Is misschien, net als na de 1e golf, ook weer eerder open als SC :baby2:

JoostZwolle
7 augustus 2021, 09:14
Hoe is het op dit moment in Eindhoven? Ga er waarschijnlijk vanmiddag naar toe, behalve als ik hier hoor dat het er een dode boel is, dan bespaar ik me de moeite.

Verstuurd vanaf mijn SM-T515 met Tapatalk

PartyboyBert
7 augustus 2021, 10:02
Meestal is het heel rustig op het plein. Als ik ga app ik van tevoren met Karla een slanke roemeense die op 20 zit. Veel mannen gaan recht op hun doen af daar. Latina/antiliaanse voluptueuse is aan begin pleintje is ook aan te raden als je daar van houdt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

JoostZwolle
7 augustus 2021, 10:22
Meestal is het heel rustig op het plein. Als ik ga app ik van tevoren met Karla een slanke roemeense die op 20 zit. Veel mannen gaan recht op hun doen af daar. Latina/antiliaanse voluptueuse is aan begin pleintje is ook aan te raden als je daar van houdt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met TapatalkDank voor de informatie, PartyboyBert!

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

pertje
16 oktober 2021, 20:27
Hier kom ik geen informatie van tegen op het ijsberenforum. Ben er lang geleden wel eens geweest. Hoe is daar nu de prijs - kwaliteit?

JonnyFontane
16 oktober 2021, 20:50
Geen flauw idee.......ik zou zeggen; ga er heen......dan weet je het zo.

PartyboyBert
17 oktober 2021, 07:19
Er zitten daar een mix van oude latina's en vooral oostblok dames. Geen RLD sfeer mannen gaan vaak (op afspraak) meteen op doel af. Latina aan begin is goed. Karla op 20 heeft ook goede recensies. Haar Ad staat nu offline dus ik denk dat ze van haar verdiende centjes aan het genieten is. 50 euro voor vluggertje

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

pertje
17 oktober 2021, 11:35
Hey playboyBert, je geeft aan dat er ad(s) zijn, waar kan ik die vinden?

WANDELAAR5
17 oktober 2021, 11:52
Zoeken op kinky in Eindhoven.

Zoenenisgaaf
20 oktober 2021, 08:30
staat een centraal topic vastgepind in dit subforum over baekelandplein?

sonsire
21 november 2021, 23:44
Wie kan mij vertellen of er op het baekenland plein in Eindhoven een prachtige latina werkt nu die jaren geleden in Groningen heeft gewerkt onder de naam Diana?

Asten0493
9 januari 2022, 03:46
Zijn er vrouwen op het baekelandplein die ook anaal doen? En zoja hoe kan je dat weten zonder dat je ze kan spreken?

WANDELAAR5
9 januari 2022, 16:52
Dan hebben ze een speciale sticker op het raam:
36414

Shaft9999
27 februari 2022, 21:47
Zou wel handig zijn een soort consumenten overzichtje met reviews en scores

JoostZwolle
28 februari 2022, 00:31
Dat had je vroeger op Hookers.nlwel, daar kon voor iedere besproken dame een 'scorekaart' worden aangemaakt waarop stond wat ze wel en niet deden en hoe wandelaars die het formulier invulden de geboden diensten beoordeelden. Deze scorekaart kon je aan de door jou geschreven recensie koppelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

schoolmeester
28 februari 2022, 05:02
Binnenkort komen er score-kaarten bij de dames voor het raam.....

theobeart
10 augustus 2023, 17:44
Was nog eens over het plein gelopen... tegen uur of 22h en er was niet zo veel te zien naar mijn smaak. Ook niet veel bezoekers. Uiteindelijk links redelijk vooraan bij een dame geweest. 50 betaald na wat onderhandelen... Was een snelle wip . Niet te bijzonder. Nee komende keer beter naar Duitsland rijden daar is service doorgaans beter.

frittentitten
10 augustus 2023, 21:59
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6453-Club-Mabuhay-Helzoldstraat-11-Algemeen/page12

Als je goede prijs/kwaliteit wil voor €50,- is bovenstaande de place to be.

Een stukkie rijden, maar wel met een voldaan gevoel weer terug.
Als ik bij de ramen ben geweest, maakt niet uit waar ga ik altijd op de terugweg met mezelf in discussie, waarom ik daar nog überhaupt kom

sufilix
18 oktober 2023, 09:00
Ik ben vooral verbaasd dat de prijs nog steeds 50 euro is. Geen inflatie!

schoolmeester
20 oktober 2023, 19:19
Ik ben ook verbaasd hoe snel sommige klanten weer buiten staan.

Jan Verplancke
19 december 2023, 16:04
Ik ben vooral verbaasd dat de prijs nog steeds 50 euro is. Geen inflatie!

Is ook een makkelijk bedrag. Je kunt er moeilijk 55 euro van maken. Het zal op termijn wel met een flinke sprong omhoog gaan. Dan ineens naar 70 of zo.