PDA

Volledige versie bekijken : Larissa (Duitse)

irongiant
14 januari 2025, 18:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Larissa (Duitse)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Beffen, Massage, Vingeren
Extra info:prachtig slank wit hertje, van duits-roemeense afkomst

irongiant
14 januari 2025, 18:56
De dag begon al goed vandaag, met het bericht van Willem2 dat ik ook een vrijkaartje had gewonnen. Dus daarom besloten om vandaag maar weer eens poolshoogte te gaan nemen bij Penelope, zo half januari zouden er toch wel weer wat dames aanwezig moeten zijn... Ik was er al om 14.00, maar de parkeerplaats was slechts half gevuld, misschien ging het toch tegenvallen? Na binnenkomst en het in ontvangst nemen van het berevel, eerst maar eens een koffietje en een peukie in het rookhok. Mijn oog viel al snel op een prachtig nieuw slank hertje dat midden in de zaal vliegen probeerde te vangen, het bleek Larisse te zijn, net deze week begonnen volgens eigen zeggen. Ze wist me al snel op te wrijven en tot een kamergang te verleiden. Al snel op bed wist ze in no-time het kanon op oorlogssterkte te brengen. Haar bovenop laten plaatsnemen om het uitzicht te hebben op die piepkleine A-tietjes. Het duurde niet lang voordat ze me mega-geil gereden had, als er een kachelpijp van haar kutje naar haar mondje zou gaan, dan had het roze rubbertje nu tegen het plafond geplakt. Het meiske is erg gewillig, ik mocht overal aankomen en nadat ik het kutje wat bewerkt had met de meegenomen dildo, mocht er zelfs een vinger in, dat maak je niet vaak meer mee. Daarna nog een sauna-tje genomen, deze was zo lekker op temperatuur dat ik bij het verlaten van de sauna bijna in katzwijm ging (of zou het komen door het daaraan voorafgaande laten berijden door Larissa?). De rest van de dames in Penelope was niet echt voor mij om voor terug te komen, maar hopelijk is Larissa een blijvertje!

irongiant
21 januari 2025, 19:59
Het was een mooie dag vandaag om mijn kikkervisjes weer eens uit te laten in Penelope. Bij aankomst net voor 15.00 zat Larisse al verveeld op haar telefoon te kijken. Eerst dus maar eens een drankje en daarna een sigaretje in de rookruimte. Larissa kwam er ook bijzitten, maar ze had niet veel intelligents te vertellen, een gesprekje over de oranje clown aan de overkant van de grote plas was aan haar niet besteed. Exact 4 jaar geleden lag ik op een hotelkamer in de buurt van mijn woonplaats te bonken op een ander Roemeentje, terwijl op de achtergrond de tv de beelden liet zien van de Capitoolbestorming. Eigenaardig dat zoiets je altijd bij blijft wat je op zo'n memorabel moment aan het doen was... Toch maar besloten om Larissa mij weer te laten verwennen (na de goede vorige ervaring). Op de kamer eerst maar eens het hertje opwarmen, ze was tenslotte wat koud geworden in het rookhok. Na het 10 minuten beroeren van de clit, er maar eens een vinger ingepropt om te voelen of ze ook een G-spot heeft, nou dat had ze! Ze voelde al goed nat aan en ik had zin om er op z'n hondjes op te springen en dat kontje eens lekker te ketsen. Daarna even missio, maar ze lag wat teveel met haar hoofd naar boven, dus dan maar de rollen omgekeerd: haar een half uurtje lekker laten pijpen terwijl ik haar grotje uitwoonde met mijn vinger. ....
... Al met al weer een heerlijk uurtje, voor welgeteld 150 euri's.

Willem2
21 januari 2025, 21:10
Enkele jaren geleden kon je daar nog over schrijven, nu is dat al weer jaren verboden...

dus ga ik even wat wissen ...