PDA

Volledige versie bekijken : Luana ex-Maya (Roemeense), nu Thekefrau in GD



Big30
14 mei 2007, 18:12
Haarkleur/-lengte : Blond/Half lang met een lichte val en scheiding
Lengte dame : 1m65cm
Postuur/Cupmaat : Normaal/ A-B cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Zeer redelijk Engels geen Duits
Leeftijd : 19j
Tatoeages/Piercings : -/ -
Service: TZ, PZC, MMC, Ft
Voordelen: Mooie aardige jonge communicatieve dame
Nadelen: Beetje onervaren (elk nadeel heb ... :D )
Tijdsduur : 35m
Prijs : 75 Euro
Extra’s bij het bezoek: Wist wat leuke achtergrond info te vertellen ;).

Maya is nu een week in PHG samen met haar (zwarthaar opgestoken) vriendin Maria. In de bar was het contact al vrij snel gelegd, ze kwam op mijn schoot zitten, we begonnen wat te kletsen, ze begon te tongzoenen, haar hand vond een weg onder mijn badjas, ze keek me ook nog eens vrij lief en uitdagend aan :D.
Het enige wat tegen haar sprak was het feit dat ze uit Roemenie kwam, ach dan maar eens een keer Roemeense dame proberen dacht ik :thefinger :teuflisch.

Op de kamer eerst 5m strelen en zoenen, toen 5m goed (nog niet echt top) p-werk, toen tijd voor een beschermingsfactor, 2 verschillende standjes en tot slot een Ft op zijn ad-fundums.

Nog wat na-kletsen en we zaten op een ruim half uurtje. Ze rookt niet das een Unicum bij Roemeense dames geloof ik.

:wink: :wink:

Big30
7 juli 2007, 01:47
Maya heeft een wat andere coupe aangenomen, een permanentje welke resulteert in licht krullend haar.

Van de momenteel in PHG bivakkerende Roemeense dames is Maya objectief gezien optisch veruit de mooiste dame en als ik eerlijk ben kan dat Roemeens in deze ook door Europees worden vervangen :p!
Na mijn eerste bezoek met Maya hebben er de nodige herhalings bezoeken plaats gevonden, zo ook weer hedenavond ;).

Dus tijd voor een kleine up-date ;) :D.

Heerlijk zoenen, strelen, goede orale vaardigheden en vervolgens in 2 verschillende posities ge-:fuck:t.
Na afloop nog wat gekletst over hoe het nu in PHG was, waarom sommige mannen bij het horen van de Roemeense nationaliteit afhaken, dat mooi zijn nog geen garantie is voor veel kamerbezoeken is en ... :cool:.

In Augustus weer terug naar Roemenie, maar ze zou weer terug komen vertelde ze.

:wink: :wink:
Big30

Tiga
9 juli 2007, 19:36
Er zijn van die dagen dat je in de loop van het eerst uur, hooguit twee uur, een soort van longlist maakt... zo ook afgelopen zondag. En dat terwijl ik zaterdag nog vrij hard had geroepen niet op zondag naar oedt te gaan. Maar goed, het mooie weer deed me anders besluiten.

Na een uur vanaf een ligstoel de boel gade te hebben geslagen, was mijn lijstje klaar: Larissa, Ola (beiden weer trug), Joy, Lisa... Maar zoals zo vaak met lijstjes - bij mij althans - blijft het bij een opsomming. Want toen ik na het eten met bitchhunter in de bar stond zag ik die mooie ogen van Maya, nu inderdaad met een weelderige krullenbol, die haar goed stond! Ze had zojuist de sleutel gehaald om met een drietal kerels en nog twee vrouwen een feestje te bouwen, echter de mannen hadden bij nader inzien geen trek. Stond arme Maya daar, met sleutel, zonder man. Tja dan komt de goedheid zelve in mij weer naar boven, hetgeen zij overigens feilloos aanvoelde, en niet lang daarna stond ik met haar op kamer 14. Ja de grote kamer, want ze dacht dat het gezelschap wat groter zou zijn.

Ik heb Maya al heel vaak gezien in PHG maar nooit met haar naar de kamer durven gaan, enerzijds bang voor een flop...en anderzijds, mja die weet ik niet meer. Maar een body dat deze meid heeft... brrr. Met haar reebruine ogen lag ze in mijn armen, haar lichaam perfect vind ik, niet te slank, geen pondje te veel, perfect. Daar lagen we dan. Na wat gestreel en gezoen begon ze langzaam los te komen. Deze meid is me 100% meegevallen, oke het zoenen komt wat laat op gang. Verder goede service, een gezonde dosis humor en wat ook handig is, ze spreekt vrij goed Engels. Er zal zeker een herhaling met haar volgen. Ik snap niet dat deze meid vaak zo lang niks te doen heeft, en gewoon een hele aardige meid blijkt te zijn.

En inderdaad zoals B30 zie gaat ze in augustus ff met vakantie maar ze zal wel weer opduiken aan het eind van de zomer.

Big30
9 juli 2007, 22:47
Ik snap niet dat deze meid vaak zo lang niks te doen heeft, en gewoon een hele aardige meid blijkt te zijn.



Dat snapt ze dus zelf ook niet! Ze vroeg zich wel eens af "ben soms ik te mooi" ;), maar ook andere veronderstellingen ... .

Wel eens meegemaakt dat ik begin van de avond haar eerste klant was.

Inderdaad: aardig, goed Engels sprekend, begrijpt wat van humor, mooi lichaam en een goede service. Maar ja ze is Roemeens he :eek: :cool:!

Bij mijn laatste bezoek zei ik zeg toch dat je Pools bent, zei ze "zul je net zien dat ik met een Pool op de kamer ben :D".

:wink: :wink:
Big30

ozzy1
14 oktober 2007, 18:50
seit dem 10.10.2007 wieder im phg ( für 3 wochen)

Big30
14 oktober 2007, 20:48
Ihre Nahme ist jetzt Luana!

ozzy1
14 oktober 2007, 21:31
Ihre Nahme ist jetzt Luana!

namen sind wie schall und rauch ........der service ist der selbe !!!

von ihrer neuen identität hat sie mir auf dem zimmer nichts erzählt.


ozzy1 :wink::wink:

Big30
14 oktober 2007, 21:37
namen sind wie schall und rauch ........der service ist der selbe !!!

von ihrer neuen identität hat sie mir auf dem zimmer nichts erzählt.


ozzy1 :wink::wink:

Keine Ahnung weshalb sie jetzt Luana heisst. Sie sagte es mir. Sie sah sehr gut aus, hat ein weinig zugenommen ;)!

:wink::wink:
Big30

ozzy1
15 oktober 2007, 19:52
es ist halt modern seinen namen zu ändern !!
auch der sänger prince nannte sich ja eine zeitlang the symbol......

grüße ozzy1 :wink:

john doo
13 november 2007, 23:17
laatst toch wel een zéér goed ervaring gehad met dit meisje...ik had ze zo heet dat ze er draaierig van werd:rolleyes:

superlief en lekker!!

Ftotal
14 november 2007, 09:18
Hallo Kollegen,

diese Dame scheint mir ziemlich arogant zu sein.
Hatte sie vor einigen Monaten mal gefragt, mit mir auf Zimmer zu gehen,
aber sie schien lustlos und so habe ich es gelassen.

Am 31.10. auf Halloween habe ich einen neuen Versuch gestartet.
Mich nett vorgestellt und sie gefragt, ob sie mit mir auf Zimmer geht.

Sie: Nein
Ich: Warum ? Du kennst mich doch noch gar nicht.
Sie: Ich will dich auch nicht kennenlernen.

Das hat gesessen.

Wer mich von den Forumskollegen kennt, weiss, dass ich wohl nicht so schlimm aussehe und schon gar nicht so schlimm auf Zimmer bin, aber na ja
es gibt auch noch genug andere Frauen.

Mir fiel jedenfalls auf, dass sie kaum Zimmer machte.
Wenn sie jeden Gast so behandelt, kein Wunder.

Big30
18 november 2007, 01:13
seit dem 10.10.2007 wieder im phg ( für 3 wochen)

Sagte Sie mir 14-10-2007 auch, also gestern 17-11-2007 war Sie noch immer da ;)!

Dit bewijst alleen maar dat dames uit RO niet goed kunnen rekenen :D!
Hun betrouwbaarheid in zijn algemeenheid is boven alle twijfel verheven :p.

:wink::wink:

Willi69
18 november 2007, 15:06
Sagte Sie mir 14-10-2007 auch, also gestern 17-11-2007 war Sie noch immer da ;)!
Vielleicht braucht sie noch etwas Weihnachtsgeld, wenn sie sich ihre Gäste zu sorgfältig aussucht... :rolleyes:

Flipper
18 november 2007, 15:36
Am 31.10. auf Halloween habe ich einen neuen Versuch gestartet.
Mich nett vorgestellt und sie gefragt, ob sie mit mir auf Zimmer geht.

Sie: Nein
Ich: Warum ? Du kennst mich doch noch gar nicht.
Sie: Ich will dich auch nicht kennenlernen.

Das hat gesessen.

Wer mich von den Forumskollegen kennt, weiss, dass ich wohl nicht so schlimm aussehe und schon gar nicht so schlimm auf Zimmer bin, aber na ja
es gibt auch noch genug andere Frauen.


Hehehe Ich finde dich ziemliich hesslich,.... :D :D :D :D

hhahaha :moon:

Nein aber du wustest auch das sie nicht mit jeden geht...

(sie geht aber mit big30)

:wink: :wink:

ozzy1
18 november 2007, 15:47
also ich war ja schon des öfteren mit ihr zusammen und würde sagen sie unterliegt häufig stimmungsschwankungen.
sie erzählte mir sie würde zwecks studiums anfang dezember wieder nach rumänien fahren !?!?!?
ich habe aber auch von einer anderen rumänin gehört luana habe probleme mit ihrem betreuer !!!
wer weiß schon ganz genau was da so alles passiert.

gruß ozzy1:wink::wink::wink:

Manni1A
20 november 2007, 09:38
Wer mich von den Forumskollegen kennt, weiss, dass ich wohl nicht so schlimm aussehe und schon gar nicht so schlimm auf Zimmer bin

Interessant: Die Forumskollegen wissen, wie du auf dem Zimmer bist? :D

Ftotal
20 november 2007, 12:43
Ist ja nett, dass die Kollegen mich hier auf den Arm nehmen :D

Wartet nur, euch passiert bestimmt auch mal was, dann kommt die Revanche :D

Ich habe sie jedenfalls abgehakt.

Ftotal

newcomer
9 mei 2008, 21:21
... hmm, hätte ich das mal vorher gelesen. Gestern wollte sie sich erst in der Mittagshitze von mir eincremen lassen, was ihr anscheinend auch gut gefallen hat.

Dann hat sie die Liege verlassen, um sich "für die Arbeit" herzurichten. Und plötzlich kannte sie mich nicht mehr,...:eek:

@Ftotal: Bestimmt kann sie mit so netten Männern wie uns nichts anfangen,,,

UND: Ja, du bist NICHT schlimm auf dem Zimmer,....:D:D;)

Gruß, newcomer

RAUL7
21 augustus 2008, 23:49
Toen ik tijdens de U.S. Party mijn badjas in ontvangst nam zag ik haar binnen zitten. Ik keek recht in haar ogen en zij keek terug :freu:. Nadat ik mijn badjas had aangetrokken ging ik Willem2 en zijn leger de hand schudden. Na deze vermoeiende inspanning had ik wel een drank verdiend en ging ik mij in het nachtcafé een cola halen :cool:.

Onderweg liep ik Luana tegen het lijf, ze omhelsde mij en begon me kusjes op mijn lippen te geven. Ondertussen stelde ik mij voor en vroeg ook haar naam, ze moest erom lachen :D. Toen vroeg ze wat ik ging doen? Met jou naar de kamer gaan antwoordde ik, en ze ging een sleutel halen :lostit:. Op kamer beland ging ze gewoon verder met mij te kussen, terwijl ik ondertussen mijn badjas uittrok zakte ze naar beneden en begon ze me te pijpen. Ik stond erbij en keek ernaar :smile2: hoe ze me pijpte zonder haar handen te gebruiken. Ik zei tegen haar als je dit nog effe volhoudt kom ik dadelijk klaar. Niet klaarkomen zei ze, daaropvolgend begon ze me te berijden alsof ze op een BULL zat :hammer:, nadat ze er moe van geworden was draaide ik haar om en gaf het beste van mijzelf :freu:!
Het was een hevige en heerlijke sessie waarbij ik mij in het zweet werkte. Na de sessie bleven we nog even naknuffelen en zoenen :smile2:!

RAUL7 die GFE heeft ontdekt :smile2:!


EL MATADOR :wink:

seksenfun
22 augustus 2008, 18:38
RAUL7 die GFE heeft ontdekt :smile2:!




... en er enkele uren niet goed van was :rolleyes:.

RAUL7
22 augustus 2008, 21:57
... en er enkele uren niet goed van was :rolleyes:.


Nu nog altijd niet :eek:! Maar dat maakt niet uit :luvlove:.
Eigenlijk had ik een bericht van u verwacht dus heb ik er vandaag zelf maar één geschreven ;)!

kurwa
22 augustus 2008, 22:14
wat the hell is gfe?
ik word niet goed van al die afkortingen!!!
iemand help?

RAUL7
22 augustus 2008, 22:16
wat the hell is gfe?
ik word niet goed van al die afkortingen!!!
iemand help?

Hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506) staan de meeste afkortingen ;).

kurwa
22 augustus 2008, 22:25
helemaal super, ben weer wijzer geworden.:bowlol::bowlol:
mijn dank is groot!:freu:

Picasso 1
23 augustus 2008, 01:16
wat the hell is gfe?


Kusjes en strelingen door een hoer. :rofl:

The Saint
28 augustus 2008, 13:07
Onderweg liep ik Luana tegen het lijf, ze omhelsde mij en begon me kusjes op mijn lippen te geven. Ondertussen stelde ik mij voor en vroeg ook haar naam, ze moest erom lachen :D. Toen vroeg ze wat ik ging doen? Met jou naar de kamer gaan antwoordde ik, en ze ging een sleutel halen :lostit:.

Ja het is echt een schatje, ook net niet mee gekamerd (had ik het maar gedaan gisteren :mad:)

RAUL7
28 augustus 2008, 14:12
net niet mee gekamerd (had ik het maar gedaan gisteren :mad:)


Ik zal wel in uw plaats gaan :roll:!

RAUL7
1 maart 2009, 01:24
Luana werkt sinds vrijdag in de Villa :roll:!

RAUL7
2 maart 2009, 14:39
Neuzugang in der Villa: Luana! (http://blog.villavertigo.de/?p=825) :freu:

Big30
1 augustus 2010, 05:05
Toen ik gisteravond mijn eerste treden zette in Golden Dreams (een bijzonder geslaagd eerst bezoek overigens in een club die alles in zich heeft om een top-locatie te worden), wist ik al wel dat ik daar enkele dames tegen zou komen die ik nog uit Happy kende.

Dat ik in GD allerhartelijkst werd begroet en welkom geheten door een Theke Frau die deed voorkomen mij nog te herkennen uit the good old happy days was toch iets van een zeer aangename maar ook onverwachte verrassing!

Luana, nu dus te bewonderen als Theke Frau in GD. Na een geslaagd avondje in GD moet ik constateren dat ze daar wel talenten voor heeft ;)!

Stiffmaster
18 oktober 2010, 21:25
De charmante thekefrau van Golden Dreams viert morgen haar verjaardag, helaas kan Stiffie daar niet bij zijn :heul: Maar ik wil haar wel via deze weg feliciteren en hoop dat ze een lang en gelukkig leven mag hebben.


:happybirth: My dear Elena :happybirth:,
I wish you a happy birthday,
a lot of big kisses. :kuss::kuss:
Stiffie :festeer::festeer:

Jimbo1
18 oktober 2010, 21:48
Happy birthday girl!
hope to see you again on friday (on the other side of the bar :) )
I still have to finish my LAST beer :)

MichelJ
18 oktober 2010, 22:00
:ola2: :ola2: :ola2:


:clown:HAPPY BIRTHDAY :clown:


:ola2: :ola2: :ola2:

wodwod
19 oktober 2010, 19:35
Happy birthday!!!

(and maybe we will have another oppurtunity to eat together >>lol<< last saturday we missed it......thanks for your fine company last saturday)
)
Take care and have good days, weeks, months , many years and a lot of happiness!!)

Greet from the North