Volledige versie bekijken : Waar zitten de Queenies girls ??
zeppos58
14 mei 2007, 22:09
Ik stelde de vraag destijds toen de Relax dicht ging en doe het nu opnieuw.
Waar zijn de Queenies Girls nu???
Hilke Kwam ik vrijdag tegen in Café Rio (Grobbendonk)
Ook Mieke was er (eenmalig zei ze)
Hilke is ook al gespot in de Yin Yang net als de russische Iris.
Sara kwam ik op donderdag tegen in het Rozenhof (Herentals)
Van Vera kreeg ik een SMS dat ze ook in het Rozenhof werkt.
Nu nog aanvullen jullie met zen allen.....:help:
Vorige week woensdag was Hilke in Cafe Rio en zou naar eigen zeggen mogelijk in Grobbendonk in de Las Vegas gaan werken als het ooit opengaat :) tenminste
zeppos58
15 mei 2007, 15:42
Had u mijn vraag goed gelezen dat hat u opgemerkt dat ik wist dat hilke in de RIO komt:freu:
geen erg hoor om dat nogmaals te vermelden:D
Willem2
15 mei 2007, 16:25
Misschien zou het gewoon verstandiger zijn om de topics van de vrouwen in de gaten te houden. ;) :roll:
sofaking
15 mei 2007, 17:58
Misschien zou het gewoon verstandiger zijn om de topics van de vrouwen in de gaten te houden. ;) :roll:
Akkoord, maar dan moet er wel een link naar de topics blijven staan want Russische Iris zit nu in een topic getiteld "Privé Inge, Antwerpsesteenweg...", (haar naam volgt wel verderop in de titel, maar die is niet zichtbaar in de index) dus als die dames telkens verhuizen als er nieuws over hen komt hoe moeten we die dan volgen ?
sofa (zoekt naar Helena(Ru) )
Wegens het lange hemelvaartweekeinde gaat zal Iris donderdag, vrijdag en zaterdag in Ying Yang werken.
Wegens het lange hemelvaartweekeinde gaat zal Iris donderdag, vrijdag en zaterdag in Ying Yang werken.
Waarmee tevens de onbewezen stelling dat YY aan leeftijdsdiscriminatie zou doen ontkracht is! Het gaat natuurlijk in een club niet om de paspoort leeftijd maar om de looks, maar das logisch he.
Overigens hebben we het hier over de Vlaamse of Russische Iris ;)?
:wink: :wink:
Big30
Russische Iris, leeftijdsgrens klopt wel, ze heeft zich persoonlijk moeten voorstellen en mag er werken omdat ze er zo goed uitziet.
sofaking
16 mei 2007, 15:52
Hé misschien kan iemand die Iris deze week ziet vragen of zij nog iets weet van Helena ? Als je haar zegt dat de vraag komt van een forumlid hier zal ze zich wel niet beledigd voelen denk ik. Bovendien kan ze hier checken dat ik de vraag wel degelijk gesteld heb hé.
Ik heb beide dames toch een paar keer samen zien lunchen en praten aan de bar, misschien weet Iris wel iets meer over Helena's plannen.
Ik zou Iris zelf ook wel graag terug willen zien, maar YY is echt te ver.
Queenie's lag zo juist aan het uiteinde van mijn actieradius.
Ik kan mis zijn, maar ik geloof dat Helena ergens in de buurt van Antwerpen woonde, dus als ze daar ergens een onderkomen gevonden heeft ligt dat binnen de mogelijkheden.
Helena was misschien niet de beste sex (geen tongzoenen :heul: ) maar ik heb met haar toch wel het meeste lol gehad in Q's. Haar combinatie van assertief willetje en spontane naïviteit zorgde voor onverwachte, grappige toestanden. Er moet wel een klikje of zoiets geweest zijn.
Bij voorbaat dank,
sofa
Binky007
16 mei 2007, 18:36
Mij vertelde ze dat ze aankomende zaterdag andere plannen had :eek:
Binky
Mij vertelde ze dat ze aankomende zaterdag andere plannen had :eek:
Binky
En mij heeft ze verzekerd dat ze donderdag avond ook andere plannen heeft.:hah:
Oblix
zeppos58
21 mei 2007, 17:36
Vrijdag was Hilke op het feestje 2 jaar YY ze bleef slapen aangezien het late uur. Dus was ze er zaterdag ook. Ze zou er geen gewoonte van maken en eerder voor café RIO kiezen en afwachten wat de Las Vegas geeft. Ze zal er zeker niet vanaf de opening te vinden zijn.
De YY is te ver voor haar, en te druk. Hilke vertoefde vrijdag trouwens enkel in het natte gedeelte en de Kino, kwam enkel even in de bar als ze niet ansders kon.
Vrijdag was Hilke op het feestje 2 jaar YY ze bleef slapen aangezien het late uur. Dus was ze er zaterdag ook. Ze zou er geen gewoonte van maken en eerder voor café RIO kiezen en afwachten wat de Las Vegas geeft. Ze zal er zeker niet vanaf de opening te vinden zijn.
De YY is te ver voor haar, en te druk. Hilke vertoefde vrijdag trouwens enkel in het natte gedeelte en de Kino, kwam enkel even in de bar als ze niet ansders kon.
Hilke was zaterdag inderdaad heel de dag aanwezig, maar was continu bezet.
Waar Hilke werkt is niet te voorspellen. vermoedelijk waar ze op dat moment denkt de meeste klanten te treffen.
In YY zal ze onregelmatig wel te vinden zijn.
Forza...germania
21 mei 2007, 22:46
Ik ga dan binnenkort toch maar eens in de RIO kijken denk ik;)
Ik ga dan binnenkort toch maar eens in de RIO kijken denk ik;)
Nou ik denk dat ik liever naar Rio ga. :lostit: ik heb wel zin in een Braziliaans feestje
Nou ik denk dat ik liever naar Rio ga. :lostit: ik heb wel zin in een Braziliaans feestje
+
Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
Ik ga dan binnenkort toch maar eens in de RIO kijken denk ik
Hilke is op haar best. :smkiss: Maar eens in de RIO is de atmosfeer niet nevelig ??
:wink:
victor
lekker strak
22 mei 2007, 16:06
wie weet waar belgische iris is gebleven?
LS
zeppos58
22 mei 2007, 16:40
Iris is SOMS in de Yin Yang maar werkt ook in een privé huis. Dat staat hier of op Ying Yang wel ergens vermeld
Willem2
22 mei 2007, 17:24
LS
Iris is SOMS in de Yin Yang maar werkt ook in een privé huis. Dat staat hier of op Ying Yang wel ergens vermeld
Het antwoord van Zeppos is fout. Zeppos heeft het over russische Iris
Het gaat om belgische Iris .
:wink:
Binky007
22 mei 2007, 18:48
LS
Laatste wat ik van haar gehoord heb is het Rozenhofke,
Zal haar binnenkort wel eens op gaan sporen
Binky
nonkel000
14 december 2007, 22:32
de meisjes van de queenies werken in rozenhof in herentals zoe,vera,sara,iris(vlaamse),alexia,lisa(christina) ,...
Flurkman
17 december 2007, 10:11
de meisjes van de queenies werken in rozenhof in herentals zoe,vera,sara,iris(vlaamse),alexia,lisa(christina) ,...
Ook Kelly kan je daar af en toe vinden.
zeppos58
17 december 2007, 13:50
En Hilke zit elke vrijdagavond in Café RIO in Grobbendonk. De andere dagen werkt ze ergens in een privé.
sofaking
17 december 2007, 23:13
Als er nu nog iemand zou weten waar Helena(Ru) naartoe zou gegaan zijn.... :tw[1]:
zeppos58
18 december 2007, 07:48
Ze heeft een tijdje in een privé gewerkt en kwam toen af en toe in de Yin Yang.
Ondertussen is ze een tijdje gestopt maar ik heb onlangs horen zeggen dat ze terug zou gestart zijn.
sofaking
18 december 2007, 09:10
Ze heeft een tijdje in een privé gewerkt en kwam toen af en toe in de Yin Yang.
Ondertussen is ze een tijdje gestopt maar ik heb onlangs horen zeggen dat ze terug zou gestart zijn.
Dank voor deze hoopgevende boodschap, zeppos. Zou dolgraag nog eens een massaashke van haar ondergaan.
zeppos58
28 december 2007, 22:21
Zo nu weten we weer meer.
Hilke ontmoed in café RIO en het zij die me zei dat Iris terug bezig was.
In een privé in Geel, naast de privé waar Hilke werkt maar het adres heb ik niet.
Hilke is normaal elke vrijdag avond in café RIO in Grobbendonk (kort bij de afrit van de autoweg).
Maar nu met de feestdagen kan dat even anders zijn.
kary
6 januari 2008, 21:26
iemand ervaring met tina zit veel in de rio en rozenhof