PDA

Volledige versie bekijken : Kerstin- topsport masseuse in Living Room



Gustomass
15 mei 2007, 05:21
Jawel heren,
in Living Room kun je je op vele manieren laten verwennen en onder handen laten nemen.
Gerstin is een topmasseuze wat Gustomass betreft en inmiddels een vaste waarde voor hem.
Kortom de moeite waard om een draadje aan haar te wijden.
Gusto zal haar over enige tijd wat verder omschrijven puttend uit zijn inmiddels 5 ervaringen met haar.
Voor degenen die niet kunnen of willen wachten op deze verhalen, en die durven, kunnen gerust een keertje bij haar op de tafel gaan liggen , daar onder in die prachtige Wellness ruimte van Living Room.
Laat je maar eens goed onder handen nemen door haar, kun je zelf het verhaal nog schrijven ook nog , tenminste zodra je daar weer toe in staat bent dan.

Nu zonder gekheid, voor de massage liefhebbers absoluut een aanrader.

Gustomass

Gustomass
11 december 2007, 20:41
Afgelopen zondag was het dan zo ver. Samen met vriend Molaar ons gewonnen vrijkaartje in Living Room wezen verzilveren. Een vriend vergezelde ons ook nog om als trio er eens lekker tegenaan te gaan.

Lieftallige Thekefrau Roxanna wist ons nog een beetje in spanning te houden...Of vanavond Gerstin aanwezig zou zijn om onze vastzittende ijsbeerspieren weer eens los te weken... Sie Steht nicht im Plan....
Mooie manier om te verbloemen dat ze vandaag wel niet zal komen,vertrouwde Gusto vriend Molaar zijn , gelukkig wat voorbarige conclusie toe..
Groot was onze verbazing toen Gerstin plotseling in ons midden was.
In het voorbijlopen vertrouwde ik haar al heel taktisch toe...Wir sehen uns bestimmt noch heute abend..

Amper was Gusto boven of hij draaide zich rechtsomkeert om.
Toch maar even direkt een termin maken bij Gerstin, want wie achter het net vist vangt eigenlijk niks..
Gusto mocht gaan doen waar die zin in had, als ie maar rond 21 uur weer present zou zijn.
Vanaf 21,20 mocht het dan zo ver zijn. Gusto op de tafel en Gerstin kon haar ritueel beginnen. Met het nodige linnen werd ie vakkundig ingepakt, iets wat een dame later de uitspraak ontlokte in de zin van een mummie...Nou, als ik me straks als mummie zo mag voelen...dan weet ik het wel.
Gusto's al veel te lang niet meer professioneel gemasseerde huidje werd heerlijk ingesmeerd, bijna niet te voelen en het ritueel kon beginnen.
De vorige sessie was nog levendig in zijn geheugen en Gusto bereidde zich erop voor dat Gerstin van aanpakken weet, dat ook doet en je af en toe goed diep en hard kan masseren... Met deze instelling met een vertrouwd gevoel de strijd in gegaan...maar , ooooeehhh wat was dat. Gerstin kneedde me als nooit tevoren en wederom liet Gusto géén ( hoorbare) kick.
Sjonge jonge, dat was effe doorbijten. Maar daarna maakt ze alles weer zo heerlijk goed en was het weer zalig om zo een uur lang door deze dame met haar handen betast te mogen worden.
Is telkens weer een hele beleving. Als nieuwgeboren na een uur de tafel voorzichtig afgekomen.
Gerstin ruimde het linnen op en Gusto's ogen bemerkten enkel scheuren in het leer van de massage tafel... nou Gerstin ik wist dat je me hard had aangepakt, maar dat het leer ervan zou scheuren, dat had ik niet gedacht.
Maak je geen zorgen, dit is geen echt leer. Er komt een nieuwe tafel, electrisch verstelbaar.....Ik hoop het voorhaar en voor ons.....
Er is sinds Gusto's vorige bezoek aan LR, midden Mei, veel gebuerd, maar hing er in zijn herinnering niet iets van een nieuw aan te schaffen tafel...
Magament van Living Room, aub even werk van maken..
( nee, Gusto heeft geen belangen in LR)

Vriend Molaar en collega stelden vast dat Gusto zich wohl fühlte..dat hadden ze goed gezien. Ze stelden al voor aan Gerstin of ze me straks zo met tafel en al in de auto mochten schuiven. Gerstin, behulpzaam als ze was en altijd in voor een grapje gaf al instructies hoe je achterom kon rijden....
Gusto was Im Paradies met deze engel Gerstin.
Op de vraag of ze prive ook massages deed antwoordde ze dat daar weinig tijd voor was. Ze werkt sinds kort 7 avonden per week in Living Room. Dus je kunt haar niet missen.
Wil je zeker zijn van een plekje, graag even reserveren bij haar binnenkomst. Sorry Molaar, dat ik alle tijd opslurpte met Gerstin en dat ze jou niet meer heeft kunnen verwennen.
Maar, ieder zijn deel.... Gusto betwijfelde eigenlijk of je werkelijk nog door een andere dame betast wilde worden nadat je door Esme/Dunya zo heerlijk verwend was geworden...
Gusto zou zo een herinnering, jawel hoor, je gezicht en houding sprak boekdelen...ook graag zo vers en zo ongeschonden mogelijk willen vasthouden....

Kortom heren,

laat je eens lekker beetpakken door deze Gerstin....

Ennuhh nee hoor, Gusto heeft geen belangen bij deze dame, heeft geen aandelen...

nou ja , belangen, dat wel...dat ze nog lang mag blijven.

Gusto, die in Gerstin toch een vaste Living room waarde ziet...

molaar
11 december 2007, 21:10
Het is je vergeven Gusto, ik kan wat hebben.
En ik had wat, ik heb Dunya een lekkere massage mogen gegeven en dat hebt jij verpasst:thefinger.

neukie
17 december 2007, 13:41
Beste jongens, haar naam is Kerstin, niet Gerstin.

Mod, kun je dat in de titel verbeteren aub?

thesickboy
17 december 2007, 15:26
Done;)

molaar
27 april 2008, 22:31
Voor de liefhebbers van een massage van Kerstin, ze is eens in de 3 weken aanwezig en blijft dan een week. Gelukkig was ze er vandaag. Ze heeft me weer lekker onderhanden genomen !!!!!!