PDA

Volledige versie bekijken : Ellen na lange afwezigheid weer terug in Papendrecht!!!



ElleBelle
15 mei 2007, 11:42
Geachte IJsberen,

Na een lange afwezigheid van zo'n 5 jaar ben ik weer terug op mijn vertrouwde stekje: Papendrecht Privé op de Vrijheer van Eslaan 163 (ook wel bekend als de Sterflat) te Papendrecht.
Ik ben Ellen, een lange (1.79m) Hollandse Blondine (met lang haar tot het midden van de rug) van 28 jaar met een normaal postuur (69 kg) een volle, natuurlijke D-cup en uiteraard een gladgeschoren poesje.
Vanaf 50 euro bied ik jou een (H)eerlijke All-In erotische behandeling waarbij genot, plezier, hygiene, veiligheid én wederzijds respect centraal staan.
Ik ben te verleiden tot alle handelingen op normaal erotisch gebied d.w.z. vrijen, verschillende standjes, diverse massages, meerdere hoogtepunten en als je goed verzorgt bent uiteraard ook tongzoenen want naar mijn mening begint een écht lekkere vrijpartij met een heerlijke kus-sessie!
Ook voor soft S.M. ben je bij mij op het juiste adres!
Alle leuke soorten en maten IJsberen kunnen bij mij terecht of je nu blank, bruin, geel of paars bent, 18 of 88 jaar jong, iedereen is van harte welkom!!
Ik ontvang in pikante lingerie en/of een opwindend jurkje.
Er zijn altijd kousen en/of naaldhakken aanwezig zodat ook die specifieke wensen vervuld kunnen worden.
Mijn vaste dagen zijn Donderdag van 10:00 t/m 21:00 uur en op korte termijn komt daar de Maandag (zelfde tijden) bij.
Ik hoop dat ik jullie nieuwsgierigheid heb geprikkeld en hoop jullie snel eens te mogen verwelkomen op mijn knusse adres!

Alvast een warme zwoele kus waar je maar wilt ;-) van Ellen

P.s. tevens bied ik de mogelijkheid om eventueel telefonisch een afspraak te maken zodat je niet voor een dichte deur staat bij drukte!
Papendrecht Privé
Vrijheer van Eslaan 163 (Sterflat)
Papendrecht
Tel.nr: 078-6413012 (bij drukte staat de telefoonbeantwoorder aan, schroom niet het even later nog eens te proberen!)